BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME: عشوه خرکی

7_zgep.jpg

۴۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jim Jim
۰۵ تیر ۱۷:۵۱

الان نمیدونم باید بخندم یا از خودم قطع امید کنم؟!:-/

دوساعت داشتم با خودم فکر میکردم مونسکشوال چیه!!

باورت نمیشه ولی حتی تو گوگل سرچ هم کردممم!!!!!!•__•

بعد فهمیدم أدمین مونی رو میگییی😂😂😂

درست فهمیدم ایدفعه یا دیگه واقعا از خودم قطع امید کنم؟😂

بابت فحش هایی که تو دلم دادم معذرت میخوام😂 حلالم کننن😂

RM. kiute.ARMY

نه بابا جیگر این چ حرفیه بالاخره اینجا سایت فضایی هاست و اسمش ک معلومه ادمیناشو خدا زده😂
Diba
۰۲ تیر ۱۲:۰۷

به معنای واقعی من هر موقع فیلمای فن سایناشون و میبینم فقط به دخترا میگم زنیکه های خر شانس و به پسرا میگم لعنتی های جذاب خر شانس 🤣🤣🤣

دیگه در این حد مغزم معیوب شده . اون دفعه بابام اومده میگه ای دختر گلم که مغزت معیوبه خسته نشدی انقدر فن فیک اسمات خوندی ؟؟ نری برام دختر بیاری بعد یهو بگی من این دخترو دوست دارم ( راستش خودمم دخترم و گرایشم به دختراس نه پسرا ) میخوام باهاش ازدواج کنم !!! منم تنها جوابی که به بابام میدم اینه که : نه هیچوقت از فن فیک خسته نمیشم و اتفاقا گرایشم به دختراست و به احتمال 99 درصد عاشق یه دختر میشم چون حوصله ی اسکل بازی پسرارو ندارم !!  

RM. kiute.ARMY

ما ک شانس نداریم😂

بابات چ لارجه حاجی پشمام😂😂😂
من ک کلا گرایشم استریته اما مونسکشوالم هستم:">
Vkook. Darya
۰۲ تیر ۰۰:۱۲

چه مودههههههه 😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خیلی موووووود😂 فاکینگ مود
Jim Jim
۰۱ تیر ۱۷:۲۱

اخخخ من اگه اونجا بودم به صد روش سامورایی اون دخترای لوسو ریز ریز میکردم...

خیلی خشن شدم یهو!•_• استغفرلله!

درجه ی حسودیم بزنه بالا خطرناک میشمااا هه هه!

خو حق دارم دیگههههه عهههههه!!!=_= ١٨ سال کوفتی تو ایران عمر کردم ولی اندازه به بچه ٥ ساله تو کره زندگی نکردم:-/

RM. kiute.ARMY

پاره پوره:">
صلوات بفرس خواهر😂
من حسودی نمیکنم به جاش نفرین میکنم😂

تنها کاری ک میتونیم بکنیم بوس کردن اسکرین گوشیه:">
Yoonmin lover 13
۰۱ تیر ۱۷:۲۰

وای یا وقتی دستشونو میکنن توی موهاشون 🔪🔪🔪

گریمور هاشون که صورتشون رو لمس میکنن 🔪🔪

RM. kiute.ARMY

استایلیستا:">>>
Yoonmin lover 13
۰۱ تیر ۱۴:۳۷

عرررررررررررر

من اولین کامنت رو دادم 😭

من از فرست و سکند خوشم نمیومد خوب شد که دیگه نیست 😂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂اری این بازی کثیف ب دست ددی شست و رفت😂👌
ولی خوب نشسته هنو اثراتش مونده 😂😂💔💔
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۱ تیر ۱۴:۰۴

جیرررررررررررررررررررر عرررر عورررر عااااار هق هق هیم میم 

moon🌛 Child🌜

هیم میم؟؟ 😂😂😂😂
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۰۱ تیر ۱۳:۵۳

هعی لایف...

تف بزنم یا وازلین؟؟

moon🌛 Child🌜

فک کنم خشک جذاب تر باشه😂👌
Yoonmin lover 13
۰۱ تیر ۱۲:۵۲

حقیقت محض 😂

RM. kiute.ARMY

و دردناک😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان