BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

یک تحلیل کوچک از من

بیاین ادامه مطلب^^

بچه ها میدونید پرسونا چیه؟

در یونان باستان یه نقاب هایی بود که برای نمایش استفاده میشد که بهش پرسونا گفته میشد
پرسونا به معنی نقابیه که میزنیم ...
انسان هایی که خود واقعیشون نیستن ودر هر کجا وهرشرایط یه جوری که مربوط به خود واقعیشون نیست رفتار میکنن درواقع یک پرسونا هستن ...
اما درحققت خود واقعیشون رو گم کردن ویا مخفی کردن تا همرنگ جامعه بشن شمارو یاد چیزی تو بی تی اس نمیندازه؟
اونا خود واقعیشون رو از بین میبرن ومرز بین خودآگاه وناخودآکاهشون رو تغیر میدن ...دیگه خودشون رو نمیشناسن ....
اونا تبدیل به سایه میشن...
تو ام ویه پرسونا تو تخته پشت نامجون کلمه اگو شدو به چشم میخورد که بر اساس کتاب نقشه روح دوتا نظریه داره:
1= کلمهego در زبان لاتین به معنی خودم یا من حساب میشه که میشه گفت به معنی سایه من هستش!
2=کلمهego  به معنی گذشته معنی میشه ومیشه گفت بگی سایه گذشته ...
حالا سایه چیه؟
سایه به معنای رفتاری یه که ماهمواره انجامش میدیم وکلا خودمون رو فراموش میکنیم ونمیدونیم دیگه کی هستیم بنابراین اصطلاحا میگیم تبدیل به سایه شدیم...
به این قسمت از لیریک پرسونا دقت کنین:پرسونا؛ من چه کسی هستم؟
حالا بی تی اس همواره درحال اینه که تبدیل به آدمی بشه که جامعه قبولشون کننن .
به ران و آی نید یو .نو مور دریم دقت کنید؟
سرکشی بی تی اس در اونجا نمایان شده ودر آی نید یو به پوچی رسیدن چون به دلیل اینکه از سوی جامعه یا به عبارتی انسان ها پس زده شدن ...به پوچی رسیدن ....
یک لحظه به زمانی که نامجون تو فیک لاو به آینه نگاه کرد دقت کنین؟؟؟ دقیق پرسونا وسایه رو میبینید ...
یک چیزی در ذهن وجود داره که اسمش "من" هستش ....حالا چی هست؟
"من" مثل یک آینه میمونه که تمام  رفتار ها و الگو ها ونفرت ها؛ علایق و....... رو در خودش داره ومرکز ضمیر خودآگاه محسوب میشه ومانند آینه همه مواردی که نام بردمو نشون میده ...
دقت کردین نامجون تو ام وی فیک لاو تو آینه نگاه کرد مرتب و تر گل برگل بود؟ دقیقا ! اون خودشو تبدیل به یک چیزی کرده بود که خودش نبود ...تبدیل به پرسونا شده بود و همواره جوری رفتار میکردند تا جامعه قبولشون کنه ...واون عشقی که همه میگن به سوراخشون بیاد اما...
اما اونا تصمیم گرفتن خودشونو دوست داشته باشن ....چون جز اونا کسی قبولشون نداشت ....اما باعث شد همه عاشقشون بشن ....چون اگه خودتو دوست داشته باشی به صورت خیلی عجیب مردم بهت جذب میشن چون خودتو قبول داری!
اگه از خودت بدت بیاد یا ارزش قائل نشی ...پس کسی هم وقتشو برای تویی که برای خودتم ارزش نداری هدر نمیده!
اگه خودتو دوست داشته باشی .....ارزشت درک میشه ومردم متوجه وجود با ارزش تو میشن ...چون اگه خودتو دوست داشته باشی ومتوجه ارزش توی وجودت بشی دیگران دیگه ترسی ندارن با تو باشن تو ...توهم ارزش اونارو درک میکنی ...
حالا چرا باید خودمو دوست داشته باشم؟
من چرا باید خودمو دوست داشته باشم؟
یه اعتقاد قدیمی شرقی هست که میگه همه ما انسان ها از تمام دنیا تو وجودمون داریم ....یعنی از تمام کائنات! یک اصطلاح در روانشناسی یونگ وجود داره به نام کهن الگو ..یه چیزی مثل دی ان ای هست! آره آهنگ دی ان ای ! سرندیپیتی رو یادتونه  اولش از کهشان اومد تا چشم جیمین؟ یا وقتی دستش خون اومد دوباره کهکشان رو نشون داد؟ این به همین اعتقاد شرقی اشاره داره!
یونگ در باره کهن الگو میگه تمام اطلاعات  از ابا واجداد ما رونش ظبت و ذخیره شده! تمام شرط های زندگی که انسان های اولیه یاد گرفتن درونش وجود داره ودر تمامی انسان ها هست....

حالا من باید خودمو دوست داشته باشم چون از تمام دنیا در من وجود داره از اون مورچه ریز تا خورشید بزرگ وسوزان!

روح من اونقدر بزرگ هست که تونسته اینارو جا بده ...من از تمایه ستاره ها یه نمونه در خودم دارم!
من نایابم! من کم نظیرم ....کل کهکشان درون من وجود دارن!
تاحالا شده دیووونه بار یکی رو دوست داشته باشی؟
حالا باید خودتو دوست داشته باشی چون از همون کسی که دوسش داری یه نسخه تو بدن جریان داره وجود داره ....اگه اونو دوست داری پس باید این نسخه ای که تو خودته رو دوست داشته باشی ...یعنی خودتو دوست داشته باشی!
حالا به این فکر کن که تو از کل اعضای بی تی اس هم درون خودت داری ...بی تی اس رو دوست داری؟
پس خودتو دوست داشته باش!

کپی بدون ذکر منبع یعنی به بی تی اس فحش دادی!

(جز بچه های بیان)

خدایی انگشت نموند برام از بس تایپ کردم!

۳۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۲۲ مهر ۰۴:۴۸

وای یادش بخیر اونموقعا تمام مدت خودم رو با کتابای مختلف و تحلیلای مختلف انواع آلبوما و ربط دادنشون به هم پاره کرده بودم و خب وضعیتم اصلا خوب نبود..وقتی خیلی یچیزی برام مهم میشه مثل دیوونه ها میشم.این پست همه ی داده های مغزمو طبقه بندی کرد..اونموقع هنوز سایتو نمیشناختم.. 

RM. kiute.ARMY

وای اره...
همه امون یه دوران اوجی داشتیم که توش پاره کردیم خودمونو😂😂😂
نوکرته این پست. کنیزتهT^T
من پسرم
۰۵ شهریور ۱۴:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

تحلیلت عالی بود 

 

چه دختر **** قشنگی

 

Mooni🌜

مرسی پسر جان
سونگ جی وون
۲۲ آذر ۱۲:۴۸

آره دوس دارم:(

آیدیتو بده توی پیامرسانای داخلی😊

و ممنون که درکم میکنی

RM. kiute.ARMY

والا شاد دارم:">
تلگرام هام دارم و هردو آیدیم یکی ئه
kiute_ARMY
عزیزمی:">
سونگ جی وون
۲۲ آذر ۰۷:۲۰

سلام، ددی خوش بحال کسایی که میتونن قشنگ توصیف کنن واسه چی حالشون بده

من انقدر نادیده گرفتم احساساتمو از بچگی، انقدر گاهی از همه جهت فشار بهم میاد که آخرش نمیدونم چرا یهو انگار از همه چیز میبرم

من یه وقتا خودمو دوس ندارم و یه وقتا خیلی خودمو دوس دارم

و هرچی بیشتر میگذره بیشتر سعی میکنم با خودم مهربون باشم

الانم به شدت اضطراب و استرس دارم و حالم خرابه

من واقعا از نشون دادن احساساتم میترسم:(

و از نگران شدن برای همه چیز خسته شدم

واقعا خسته ام، هم جسمی هم روحی

ولی یه پیشرفتی که کردم اینه که با خودم روراست تر شدم🥰

RM. kiute.ARMY

سلام عمر من خوبی نفسم؟T^T
بگردمت که خوشگل من:")
دوست داری یه وویس بدی بهم و توش بلند بلند درباره ی احساساتت حرف بزنی؟
اینطوری مطمئنی یکی میشنوه و تخلیه میشه جان دلم:")
نریز تو خودت...
عالیه که انقدر روی خودت تسلط داری که میدونی چه خبره و یا روراستی.
خسته هم نباشی عشق من:") درد و بلات بخوره تو سر بدخواهات...
Taban:)
۱۱ آذر ۱۱:۱۳

بیشتر از یه عذرخواهی

اووووم مثلا یه کنسرت بی تی اس؟

یا یه پسر کره ای جیگر که از قضا فن بویم باشه؟

RM. kiute.ARMY

هردو چطوره؟😂
Taban:)
۱۱ آذر ۰۸:۲۹

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

تحت تاثیر قرار گرفتممممم

یااااااا

ایولااااااااااا

ددی نگا منو

من همیشه از خودم بدم میومد بی شوخی

از دختر بودنم متنفر بودم

او شت

ولی یه مدتیه کم کم دارم می پزیرم

من یه دخترم

همینس که هس کاریشم نمیشه کرد

می سازم و می سوزم

با اینکه این دلیلی بر این نی که من دختر بودنمو "دوست" داشته باشم

ولی خوبیش اینه که "بدمم"نمیاد

همینشم خیلییییییییه

که مطمئنا خودم و اطرافیانم بهش نمی رسیدیم

اینو مدیون پسرامم

حالا می دونی من چرا از هیترا بدم میاد؟

اصن به نارون کلیه چپم که دوس ندارن پسرامو

ولی

اینکه مثلا داداشم که همیشه تحقیرم می کرده و دلیلیه از بدم اومدن از خودم

حالا یهو خیلی صمیمانه بیاد پیشم بگه

ببین خواهر جون اینا یه سیاسته

به عنم عنم به عنم به عنم به عنم

قبلا مامان بابام منو مشاوره زیاد بردن

خودشونم زیاد باهام حرف زدن

ولی اینکه به پسرا توهین کنن...

اونا کسایین که کاری که هیچکدومتون نتونستید انجام بدبد رو انجام دادن یونو؟

اونا خانواده ی مان

حداقل واسه ی من

جدی می گم واقعا اونا تنها دلیلین که زندم

اونا تنها کسایین که خوده واقعیمونو می دوستن

ددی حالا یه هیتر*** میاد میگه 

هاه اونا که شمارو نمی شناسن

شما به تختشونم نیسین

گو نخور عزیزم 

تو چیزهاییم که نمی تونی بفهمی،بزار بزرگترا تصمیم بگیرن

ددی من از همون لحظه ای که خودمو شناختم

داشتم واسه اطرافیانم زندگی می کردم

نع اشتباه نکن

من کسی نیسم که خودمو به خاطر دیگران تغییر بدم

اما مامانم

مامانم باعث میشه که من هرکاری"اون"بخواد بکنم

من حتی نمی دونم خواسته های خودم چیه

انگار من ورژن دوی مامانمم

هرکاری اون می خواسته تو زندگیش بکنه رو من "مجبورم دوست"داشته باشم

یه مدتی فک می کردم اونا چیزین که واقعا دوس دارم

ولی ناچ

دیگ نمتونم ددی

اینکه مامانم انتظار داره هم تیزهوشان قبول شم هم مث هر ساال مقام بیارم تو کانگورو

هم تو پیانو بهترین باشم

هم کنار پیانو بخونم

هم تو بسکت بهترین باشم

هم هفته ای 113 ساعت فاکی کلاس باشم

هم مشقای همشونو بنویسم

هم افسرده نباشم

هم پسرارو نبینم

هم گوشی نداشته باشم

هم این که می خواد من دکتر شم

نمی دونم ددی چرا

چرا همه بهم تحمیل می کنن

مثلا همه بهم می گن تو تو اینده باید دکتر شی

تو باید فلان شی

تو باید فلان کارو بکنی

اصن چرا نمی زارن ادم تو زنده بودنش لذت ببره؟

چرا یه دختر 11 ساله فقط بخاطر هفتا پسر کره ای زندس؟

چرا دنیا به جایی رسیده که به خودم می گم طوری نیس

چرا باید زنده بودنمونو سپری کنیم؟

و صد تا چرای دیگ

 

RM. kiute.ARMY

اخ بیبی درکت میکنم...
منم تا پارسال گوشی نداشتم😂
انگاری قراره تو محدودیت ها شکوفا بشیم:")
زندگی واقعا بهمون یه عذرخواهی بدهکاره...
kim yoraاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
۰۳ مرداد ۱۴:۳۷

ددی من کپی کنم البت اجازه گرفتم ها 

ددی نگا تو یه ساعت تایپ کردی من در چند ثانیه کپیش میکنم 

moon🌛 Child🌜

با ذکر منبع اشکال نداره عزیزم 😘😘
Parnin
۰۴ اسفند ۰۹:۱۲

واقعااا خیلی خوب بودد

آدم رو به تامل وا می داره

چه حررفا تازه از کلاس ادبیات در اومدم جررر

ولی کلا متنات خیلی خفنن

واقعا

اها راستی چندتا سوال

 

چند ساله آرمی شدی یا کلا چند وقته

 

بنظرت من هم مامان بزرگیم که بایست تهه؟

اخه تو اون پست قبلیت گفتی همه مامان ها بایستشون تهه!^^

در کل

هه

آها راستی منم یه آرمی شمالم

از همه جای کشور هس

RM. kiute.ARMY

قربونت عزیزم خسته نباشی از کلاس ادبیات😂😂😂

من 6 سال*^*

عه بایست ته؟
عاره بایس مامانا اکثرا تهیونگه😂😂😂
واو شمال!! دوستای شمالیم خیلی دوست داشتنی ان
Jungkook
۲۷ دی ۱۱:۰۳

سلام . امیوارم حالتون خوب باشهههههه . خسته نباشیییید 😆😆

من تازه با بلاگتون آشنا شدممممم

ممیخواستم بگم این بلاگ حرف ندارهههههه😍😍😗

و اینکه واقعا نابغه ایییی . هیچ کس نمیتونست اینجوری تحلیل کنه . کارت حرف ندارههههههه😊😊😄😄

امیدوارم سلامت بمونی و موفق باشی 😘😘

 

 

Jk
۲۵ دی ۱۱:۰۹

اخداا خوشحالم که بی تی اس یک همچین فن هایی داره

afra
۲۷ آذر ۱۴:۲۱

راستش دو خط اول و بیشتر نخوندم ولی خدا قوت عجب انگشتایی داری پهلوون بعد اینکه kiute منظورت همون کیوته دیگه؟ اگه اون هست لاوم اشتباهه بزن cute

 

Jimie-otako-levi
۱۲ مهر ۱۰:۲۳

کیوت گفته بودن ارمیا دست بند بنفشو اینا دیروز انقدر جوگیر شدم موقع بیرون رفتن یه مانتو بنفش یه شلوار بنفش و یه روسری بنفشو دست بند بنفش پوشیدم:|گویای همه چیز بود نه؟:|

 

RM. kiute.ARMY

تو یه بنفش با کمی لیوای بودی:|
Jimie-otako-levi
۱۱ مهر ۱۶:۰۹

هعی یک چیزی بیادم امد:|

پارسال یه دوست داشتم اسمش هلیا بید ببین من با اون بشددددددددددت تلپاتی ذهنی دارم

افکارمون نودو نه درصد مواقع کپ همه...

یه روز تو زنگ ورزش یکی از بچه ها زیاد گوه خوری کرد افتادم دنبالش تا بزنمش دورزمین اسفالتی که  تور والیبال توش بود میچرخیدیم دور دوم با توپ بسکتبال که دستم بود از راه دور کلشو نشونه گرفتم زدم بهش با نهایت قدرت:|

بعد هلیا همون لحظه با توپ والیبال  که دستش بود با شدت من:| زد نشیمندگاهش:|

هیچی دیگه افتاد کف زمین خودشو زد به ننه من قریبم بعد کل بچه های کلاس باتوپو هرچی که دم دستشون بود افتادن به جونش😂معلم ورزشمون بیچاره رفته بود بوفه شیر موز بگیره اومد بیرون 

از کوره در رفت با نی و پاکت شیر موز افتاد به جونمون😂

کثافت مقنعم لک شد:|

هعییی خاداااااا من انقدر خاطرات جر دهنده تو مدرسه دارم:|

هر وقت ناراحت  بودی بگو بهت میگم:|

اخه نمیدونی ما چه گن فن کاری ها که نکردیم:||

 

 

RM. kiute.ARMY

وای جرررررررررررررررررررر مثل اینکه همه تو کلاس از اون دختره بدشون میومدااااا!!
معلمتم که جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر با شیر موز اخه؟!
جررررررررررررررررررررررر
از خاطراتت کتاب بنویس ترخداع
Jimie-otako-levi
۱۱ مهر ۱۵:۴۷

عااا:|عجب:|||

 

والا هربار تو خونه من اشپزی کردم دو سه تا فوش جدید یاد گرفتم:|

هیییی ای وااای کیوت بد بخت شدم*-*

ناهارم منفجر شد:|

تخم مرغ گذاشته بودم سفت شه با باران بخورم  همش ترکید:|||عجب:|||

چرا هربار من تخم مرغ میزارم میترکه ولی برای باران اوکیه:| 

عرر بد بخت شدم تخم مرغه ناجور ترکیده گند زده به کل گاز :|||عیی خدا =| راستی امروز ساعت هشت ازمونرو دادم...فکر کنم ریدم:|بعضی از سوالارو نزدم:|

 

اره دیگه اینم شانس منه مامان معلم بابا استاد ریاضی(چندشغله:|) بیچاره نینی:|||||

 

RM. kiute.ARMY

تو کلا دست به تخم مرغ نزن...نظرت چیه؟

ولش کن بابا! حالا ی ازمون بوده دیگه...
پاره نینی:|
نینی پاره گشت:|
Jimie-otako-levi
۱۱ مهر ۰۱:۲۸

ااا کیوت سوتیامونو تو امتحان هدیه بگم یکم جر بخوری:|

سوگند:خدا از جنس مردم است:|

ستایش:الولمزم:| تو ویس گفت اصلا درستشم نکرد خیلی ریلکس انگار نه انگار که اتفاقی افتاده گفت پیامبران الولمزم پیامبرانی هستند که

 

هروی:توحید یکی از ستایش های مخصوص خداست:|

من: پنج نفرند...اِاااا...خاک تو سرم(همسایه:فاطمه کجایی مامان بیا بچهه:نمخوام میخوام برم بشاشم)

وسط ویس من بد بخت بشاشی؟:| و همچنان من بعد از سخن زیبای دختر همسایه: (انگار پسر خالمن نه علیه سلامی نه حضرتی:|)نوح ابراهیم عیسی موسی محمد:|

 

امتحان مطالعات دوره پارسالمون:

هروی:باعث بوجود اومدن اب های سیب زمینی میشود:|

سپیده: خشکسالی و خنگ:|(میخواست بگه جنگ)

من:قارعون:|(میخواستم بگم قانون:|)

بازم یادم اومد بهت میگم بخندی:) تو هم اگه داری بگو:|

*وی نخو سوزن کنار خود میگذارد*

سرو پا چشمم:| خوب باید ببینم دیگه نمتونم گوش بدم که بگم سرو پا گوشم:|

مطالعاتو درسام همین الان تمومید:|| انقدر خوشحال شدم باران شاهده اهنک ایدولو دپبرابر کرده بودم سرعتشو باهاش میرقصیدم:||

باران شاهده تا الان که درسم میخواست تموم شه هی ناله میکردم:|

خب درک کن یمن خوندم بعد نگاه صفحه میکنم میبینم تازه صفحه۲۰از دویستو خورده ای صفحم:|

اینجاهاس که میگم آااااااااااااااااااااه(به روش تهیونگی:|)

صبح زود پاشدم ساعت هفت باران اومد خونمون شکم خالی من تو رخت خواب بود رفت اشپزخونه 

قهوه درست کرد با پاشیدن اب یخ بر چهره ام مرا بیدار نمود:| وسپس مقدار بسی قهوه چپاند ته حلقم نه شکری نه عسلی خالی خالی چپوند تو حلقم:|

خودشم خورد:|بعد گوش مرا در دست گرفته و سپس تا اکنون درحال خواندن دروس بوق بودیم:|

انگار دنیارو دادن بهم بالاخره تموم شد!!! نه تموم نشده هنوز ازمونرو ندادم:|

 

*عر زدن*

* بر تمامی معلمان جز مادر زیرا اجباریست فاک فرستادن(زیرا از شانسم ننم معلمه:|بابامم که نظامیه ولی چند شغلس:|)*

 

 

RM. kiute.ARMY

وای فقط اون اب های سیب زمینی اونجا مردمممممممممممممم جرررررررررررررررررررررررررررررررر
نه بابا ما سرکلاس اصن سوتی نداریم:|
عجب! باز خوبه باران هست تر و خشکت میکنه وگرنه از خودت تنهایی آبی ولرم نمیشه ناموسا:/

عجب شانسی داری تو!!!! مادرت معلمههههه!
Jimie-otako-levi
۱۰ مهر ۱۵:۲۹

عاا اوکی ولی چجوری ذکر منبع کنم:|؟ 

آدرس سایتتو بزنم زیرش سایتتو ریپولت میکنه بابام:\بعضی از ممبراهم میکنن:|

چه گوهی بخورم؟:|

آهااا اسمتو میزنم زیرش مثلا اینطوری:

منبع: RM.Kute.ARMY

خوبه؟؟

RM. kiute.ARMY

اوممممم خوبه!
..
۲۸ شهریور ۱۴:۳۰

بعضی وقتا واقعا فکر میکنم کی پشت این همه معنی یه اهنگای بی تی اسه و به هیچی نمیسرم :l

انقدر سر این تحلیلا به مغزم فشار میاد که نگو خخخخخخ

ولی خدایی کی مغز متفکرشونه :|

پیدا کنم به عنوان خدا میپرستمش

 

ددی جان خسته نباشی یو ها ها ها

عالی بود

RM. kiute.ARMY

ام نامجونه! و البته فکر کنم کارگردان و پی دی نیم هم هست!


سلامت باشییییییییییییییی عررررررررررررر
sara
۱۲ اسفند ۱۵:۴۴

خیلی خیلی قشنگ بود.تحلیلت عالی بود.❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

مرسییییییییییییییییییییییی عزیزممممممممم
jungkook 021
۰۷ اسفند ۱۴:۱۹

قربون ددی چیز فهم😍😘😍😘😍💜💜💜

RM. kiute.ARMY

ای جانننن 😘😘😘😘
jungkook 021
۰۵ اسفند ۱۳:۲۸

پس خیلی با ادب نباش 😊

RM. kiute.ARMY

چشم :)) خخخ
jungkook 021
۰۵ اسفند ۱۲:۴۰

ببین من با تو اصن تعارف ندارم تو هم همینطور ی باش اون طوری من عذاب وجدان میگیرم 😍😘😘

RM. kiute.ARMY

منم ندارم ناموسا:|
jungkook 021
۰۵ اسفند ۱۲:۳۳

نمیخام مزاحمت باشم راحت باش

RM. kiute.ARMY

مراحمی
jungkook 021
۰۵ اسفند ۱۲:۲۳

چی بپرسم؟

 

 

 

 

 

 

هر وقت سرت خلوت شد صدام بزنی با کله میام

RM. kiute.ARMY

هر چی دوست دارییی
من برای تو سرم خلوته
jungkook 021
۰۵ اسفند ۱۲:۱۳

بخاطر کرونا لطفا.     باشه؟

 

دوس ندارم چیزیت بشه😳😳

 

 

 

 

 

اشکال نداره درکت میکنم ببخشید اگه بهت فشار آوردم 

 

 

 

 

 

 

هیچی 

RM. kiute.ARMY

وای مرسی باشه حتما میزنم:|


نه فشار نیوردی عزیزم:)))


بپرس
jungkook 021
۰۵ اسفند ۱۱:۵۸

ددی تو که نیستی؟؟ 

 

 

😭😭😭

RM. kiute.ARMY

هان؟:|
jungkook 021
۰۵ اسفند ۱۱:۵۴

ددی چرا جوابمو نمیدی.؟ 

 

 

 

یه عالمه کارت داشتم هیچ کدومو جواب ندادی 😢😢😢😢

RM. kiute.ARMY

شرمنده 116 تا نظر مونده جواب ندادم
jungkook 021
۰۵ اسفند ۱۱:۵۲

اول یه چی بهت بگم 

 

 

 

 

لطفا وقتی میری بیرون از ماسک استفاده کن باشه؟ 

RM. kiute.ARMY

خخخخ چرا؟؟؟؟؟
jungkook 021
۰۵ اسفند ۱۱:۳۴

ددی هستی؟😃

RM. kiute.ARMY

اوهوم:)))))))
moon.mj
۰۴ اسفند ۲۱:۱۳

یا خداااااااا اسم ام وی جدید چیه ؟؟؟؟؟؟؟!!

RM. kiute.ARMY

ON
VKOOK_IS_FUCKING REAL
۰۴ اسفند ۰۰:۴۴

دممممت جیییییز باوااااااا

RM. kiute.ARMY

قربانتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
تنها ام وی بنگتن نیست اکثر گروه های کی پاپی رو تحلیل میکنم
jungkook 021
۰۳ اسفند ۱۸:۴۲

آره خوندمش 

چی میگی باحال بود 😑😑

 

معرکه بود😍😍😍😘😘

 

ددی اسم ام ویش چیه؟ 

هر چی گشتم پیدا نکردم 😔😔

RM. kiute.ARMY

مرسیی از نظرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خر ذوق گشتم

ON عه اسمش برو تو این سایت پیداش میکنی
koreanlovestar4.blog.ir
آمیتیس آشوری
۰۳ اسفند ۱۴:۵۹

منم بچه ی بیان حساب میشم دیع؟ اینو برای دوستام فرستادم گفتم دوستم نوشته همه شون کف کرده بودن ددی :-):-):-):-):-):-) خودتو معرفی کن ببینم ددیم کیع؟

RM. kiute.ARMY

عاره حساب میشی:))))
واقعا؟ نظر لطفشونه خوشحالم دوستت حسابم کردی:)
اهم اهم بهم میگن ددی چون شباهت عجیبی به بایسم دارم
5 ساله برا بنگتن عر میزنم اما سه ساله بایس انتخاب کردم...بایس ریکرم جی هوپه...کلا منحرف لاورم خخخخ
تئوریسینم و نویسنده
آمیتیس آشوری
۰۳ اسفند ۱۴:۲۹

یه چیزی بگم ؟ من یکی دوتا فن فیک نوشتم {با کمک یکی از دوستام}اگه خواستی تایپش کنم بفرستم برات ^^

RM. kiute.ARMY

اوههههههه البته با کمال میللللللللللللل
D.S
۰۳ اسفند ۰۸:۴۹

هیچ نقشی زیرکانه تر از نقش خود (ego) نیست .

زیرا هیچ کس باور نمی کند که کسی پیدا شود که صورتک (persona) نداشته باشد .

کتاب شیاطین : داستایوفسکی 

RM. kiute.ARMY

عاشق کتابش شدم0_____0
jungkook 021
۰۲ اسفند ۱۸:۱۴

یا هفت تن بنگتن 

چه باحال بود💜💜💜

 

چرا من هیچ وقت از این زاویه به ام وی هاشون نگاه نمیکنم؟😕😕😕😕

 

 

 

راستی ددی بنگتن ام وی جدید داده دیدی؟..

خیلی عشقِ 

وااااااااای چه استایلی 😍😍😍

چه خوشگلن  اصن حال کردم باهاشون 

 

 

 

ای آرمیون از دستش ندین 😊😊 

 

 

حتما ببینیداااااااا 😘😋😋😋

RM. kiute.ARMY

ناموسا خوندیش؟
باحال بود؟؟

دیدم اونم دغ داغ نمیدونیییییییی چع عراییییییی زدم عررررررررر
This girl
۱۸ بهمن ۱۴:۵۴

😍😍😍😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

:)))))))))))))))
Aram JK
۲۹ دی ۱۶:۵۰

یییااااا حضرت کوکی ابن جین.

خدای خیلی خوب زیرورو می کنی لعنتی...

اااییی نهنه من رو خودم کراش زدم... بچه ها چه جوری به خودم اعتراف کنم .... عععععععععرررررررر

ولی دور از شوخی واقعا حرفات تأثیر گزارن...

یه سوال? تو سخرانی...

خیلی خوبی

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ....خود کراشی=خشم خدا
نه سخنران نیستم اطلاعاتم بالاعه:))) کرسی
Kobook
۲۳ آبان ۱۹:۵۶

من می‌خوام خودمو بکشم 

یکی همرام بیاد..

RM. kiute.ARMY

چی؟؟نباید خودتو بکشی!
اگه خودتو بکشی خفت میکنم!

jin ♥♥♥:♥
۰۸ شهریور ۱۵:۲۶

مرسی که گفتی چون الان احساس می کنم خودمو خیلی دوس میدارم ......😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

RM. kiute.ARMY

خواههههههههههههههش میشههههههه!
وظیفست
a real army
۱۷ مرداد ۲۰:۰۰

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خیلی خوب بودددددددددددددددددددددددددددددددددد

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

اصن ددی خودمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۹:۲۷

ددیییییییییییی..فیک لاو نداری ایا؟

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۳۵

کیوت تلفن قطعه. برنامه سفر آخر نمیدونم کی شد.حوصلم سر رفته .بیخودی نگرانم ...نتم هی قطع میشه

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۳۲

با گوشی ننم

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۳۱

?????Kiute are you ok

하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۸:۲۹

پس با چی میای اینجا؟

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۲۷
http://s2.picofile.com/file/8369037668/Mah_Banoo.html

 

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۲۶

عزیزم من نه ایمیل دارم و نه گوشی

하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۸:۲۴

اونی پریسا چرا تو وب نمیزنی؟

하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۸:۲۴

اععع.....خب پس ددی تو نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۱۸

نه گلم شرمنده من ندارم.اصلا من موزیک ویدیو های بی تی اس و ۵ تا در میون دیدم

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۱۷

کیوت این آهنگهایی ک فرستادم و میفرستم و دان کن خیلی قشنگن من همشون و دوست

하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۸:۱۷

اری پریسا اونی

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۱۶

با منی هانی جون؟؟؟

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۱۵
http://s5.picofile.com/file/8369036818/Shik.html

 

하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۸:۱۴

اونی میگما تو تحلیل فیک لاو نداری؟

하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۸:۱۴

اها کک

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۰۸

فدات عزیزم مرسی

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۰۷

آهنگه عزیزم 

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۰۷
http://s4.picofile.com/file/8369036368/Shik_O_Pik.html

 

하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۸:۰۳

مرسی تو خوبی اونی؟

하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۸:۰۳

این لینکه چیه اونی پریسا؟

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۰۲

آنیو هانی جون خوبی؟؟؟

Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۸:۰۱
http://s3.picofile.com/file/8369035976/Mahe_Mani.html

 

하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۷:۵۴

اعع انیو اونی پریسا

 

하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۷:۵۴

ددیییییییییییی

یه چن تا تحلیل یافتم ببین چطورن..درستن یا نه کک

 

1btsarmy.top/تحلیـل-و-تئوری-موزیک-ویدیو-ها-و-کامبک-ها.html#more-10980

RM. kiute.ARMY

آره همین سایت برو محشرههههههههههه!
Parisa👑
۱۶ مرداد ۱۷:۴۴

کیوووووت حوصلم سر رفتهههه

RM. kiute.ARMY

چرا؟؟؟
하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۷:۴۴

مرسی خوبم به خوبیت ددی جونم....

چه ها میکنی؟

RM. kiute.ARMY

هیچ کار ...مشغولیم دیگه:)
하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۷:۴۲

والا ککک.........

حالا خودت خوبی ددی..چ خبرا؟

RM. kiute.ARMY

خوبم مرسی^^
تو چه طوری؟؟
하니예 .이
۱۶ مرداد ۱۷:۱۹

اععع اخ جوووونن ددی فدایت که گذاشتیش............

داشتم تو نت دنبال تحلیل میگشتم.یهو اینو پیدا کردم بعد دیدم اینکه ددی خودمونه کک

RM. kiute.ARMY

عررررررررررررر نه بابا؟؟؟

فدات شم من^^
Vista
۱۲ مرداد ۲۰:۱۹

حالا 2 3 تایی یافتم (نورا . ددی و بماند نگم)

RM. kiute.ARMY

چی را نگویی شیطون؟
Parisa👑
۱۲ مرداد ۱۸:۵۲
خیلیم خوب شدهههه عسلم

RM. kiute.ARMY

مرسییییییییی^^
M💜SH ^^jikook5813
۱۲ مرداد ۱۸:۲۵
اع خو بگو ؟؟/ چنتا یافتی؟؟؟ ککک
Vista
۱۲ مرداد ۱۷:۲۱

ددب بیا منو بکش

ویستا میخاد بمیرهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


چرا بامن اینجوری میکنه این بیان

فرقیم داره شماره اعتباری یا دائمی باشه؟(میدونم چرته اما ..)

RM. kiute.ARMY

خداااااااااا نکنهههههههههههههههه>_<

نمیدونم چرا!!

نه فرقی نداره ...
Vista
۱۲ مرداد ۱۶:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی میگم بیا بریم منو از اول بسازسم

جون ویستا **** تو شانس نداشتم والا

RM. kiute.ARMY

الهیییییییییییی هییییییییی عصابتو خورد نکن
Vista
۱۲ مرداد ۱۶:۴۰

پیشول گفتی نمیدونی شمارش در رفته از دستت

لاولی من اینجت چند تاشو یافتم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

M💜SH ^^jikook5813
۱۲ مرداد ۱۴:۱۸
چشم حتمنننننننننننن 
چشمه منو دور نبینی بری با ا وگرنه کشتمتتتتتتتتتتتتتتت فهمیدی؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

چشم یوبو^^
M💜SH ^^jikook5813
۱۲ مرداد ۱۴:۱۵
من دیگ باید برم^^ انیو.........

RM. kiute.ARMY

خدافظ مراقب خودت باش
چوشیم هاسه یو
M💜SH ^^jikook5813
۱۲ مرداد ۱۴:۱۱
^~^ افرین ........

RM. kiute.ARMY

^0^
M💜SH ^^jikook5813
۱۲ مرداد ۱۴:۰۹
*_______________* بیشتر از این دهنه منو باز نکن کیوت هاااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

چشم چشم من خامی کردم^^
M💜SH ^^jikook5813
۱۲ مرداد ۱۴:۰۰
اع خودت پاکیدی؟؟؟ ک
 قفونت ^^
بوس بوس 

RM. kiute.ARMY

قربونت برات زحمت میشد جیگر0^0
M💜SH ^^jikook5813
۱۲ مرداد ۱۳:۵۸
شرمنده ولی برا اینکه سوتفاهم نشه می پاکم نظراتمو خوب ولی بدون واقعین هاااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

باشه عشقم^^
Behi . ARMY
۱۲ مرداد ۱۳:۴۵
ای پیشوووووووووووووووووووووووووووووو 

من ددیمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو  ممییییییییییییییییییییییییییییییییییییییخواااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

#پیشول
قفونت برم ددی برای تو هم هست عشقولیه ددی^^
M💜SH ^^jikook5813
۱۲ مرداد ۱۳:۳۷
چی ؟؟؟ چی چی میشه؟؟/
دعوا میشه؟؟ نه نمیشههههه هر کی دعوا کرد با من طرفهههههههههههه *-*

RM. kiute.ARMY

باشه*^*
M💜SH ^^jikook5813
۱۲ مرداد ۱۳:۳۴
نخیررررر همت بلا منه نصفتم نمی خامممممممممم

RM. kiute.ARMY

اون موقع که توا موشه0^0

M💜SH ^^jikook5813
۱۲ مرداد ۱۳:۳۰
نخیرررررررررررررررر کیوته خودمههههههههههههههههههههه
Behi . ARMY
۱۲ مرداد ۱۳:۳۰
ددی ازمم محافظتینگااااا

RM. kiute.ARMY

بیاید منو نصف کنیم؟ چطوره؟
Behi . ARMY
۱۲ مرداد ۱۳:۲۹
نخیر ددی خودمههههههههههه

به هییییییییییییییییییچ احدیییییییییییییی نمیییییییییییددددددددددددممممممممممممم
M💜SH ^^jikook5813
۱۲ مرداد ۱۳:۲۷
یاا ددی برا خودمه ها بهنوشششششششششششش می ام برات ها با پنجولامممممممممممممم *-*

RM. kiute.ARMY

من مطعلق به همتونم^^
Behi . ARMY
۱۲ مرداد ۱۳:۲۱
آها خب بزار ادیت کنم ...

RM. kiute.ARMY

باشو^^
Behi . ARMY
۱۲ مرداد ۱۳:۱۸
آخه من گفتم که اگر کلی بگم ممکنه ناراحت بشن .......

RM. kiute.ARMY

کلی گفتن من مخصوص مذکر هاست
Behi . ARMY
۱۲ مرداد ۱۳:۱۷
خخخخخخخ

RM. kiute.ARMY

هههههههههههههههههه
Behi . ARMY
۱۲ مرداد ۱۳:۰۳
بابا عشقمممممممم

ددی خودمییااااااااا

به کسی نمیدمت .....

( هی گم شین ....... .ددیمو به هیچ کس نمیدم ) 

RM. kiute.ARMY

تو بهنوش ععععععععععععشقم
تو هم بهنوش خودمیااا!

منم به هیچ احدی نمیدمت

هی برید بمیرید من بهنوشوبهتون نمیدم!
من کلی گفتم:)
هدیه پاشا
۱۲ مرداد ۱۱:۰۹
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووود
ددییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

مممممممممممممرسییییییییییی قشنگگگگگگگگگگم
Vista
۱۲ مرداد ۱۰:۳۲

باریکلا ددی

فایتیییییییییییننننننننننننننننننگگگگگگگگگگگگگگگگ

ولی برات دارما

RM. kiute.ARMY

مرسسسی ویستاکی^^
آخه چرا!؟
Parisa👑
۱۲ مرداد ۰۹:۴۲
آفرینننننننننننننننننننننننننننننننننن کیوتم....
عالییییییییی بود

RM. kiute.ARMY

مممممممممممرسی پریه من^^
اما خوب نشد
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
۱۲ مرداد ۰۹:۱۴
*OH MY GAD







مت 22241ثافعھخحجچپمنشسىبلاتتنمپپ@!6195!!!!!!

RM. kiute.ARMY

مممنونم که خوندیش اونقدراهم خوب نبود^^
... нσρε
۱۲ مرداد ۰۶:۳۵
همونطور که ازت انتتظار میرفت
عالی بود آفرین💗

RM. kiute.ARMY

مرسی هیونگ ...
ولی زیادم خوب نیست مرسی ....
عر هیونگ گفت آفرین
Vista
۱۱ مرداد ۲۲:۳۷
نفس بیا سایتت
Nafas jk💓
۱۱ مرداد ۲۲:۲۹
خیلی
خیلی
خیلییییییییی خوب بود عرررررررررر💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓😶😶😶😶😶😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😮😮😮😮😮

RM. kiute.ARMY

نه بابا اینطوریام نیست....
خیلی ممنونم نفسم
Sima 🦎🍯
۱۱ مرداد ۲۲:۱۵
ایول نسیبههههههههههههههه
دیگ برگی نمونده ک بی تی اس بخواد بریزتش
باید یکم کود بزنم ب خودم 😂😂

RM. kiute.ARMY

قربانت بابا!
کود سراغ دارم خواستی بگو بیارم^^
Nika
۱۱ مرداد ۲۱:۵۳
یه کار برام پیشنهاد کن😭
ولی الان دیگه سرم گرمه ممنونم 😁😈
Nika
۱۱ مرداد ۲۱:۲۲
دلم نمیگیره ددی چ کنم؟☹

RM. kiute.ARMY

یکم بیشتر توضیح بده؟
Nika
۱۱ مرداد ۲۱:۲۱
👏👏👏👏☹👏👏👏👏👏
بابا ای ولاا😀😀😀😀🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

چاکریم بابا^^
lalalalisa _m
۱۱ مرداد ۲۱:۱۲
عااااااااااااااااااالی بووووود ددییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤💋

RM. kiute.ARMY

عاللللللی بودن از خودتههههههههه لیسا دونسنگ^^
M💜SH ^^jikook5813
۱۱ مرداد ۲۰:۴۱
عالیییییییییییییییییییییییییییییی خیلی ییییییییییییییییی خوبببببببببببببببببببببب بودددددددددددددددد👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽😽😽😽
فدا انگشتاتتت کیوتممممممممم بیار ماچشون کنم خوف شه 💋

RM. kiute.ARMY

ممممممممممممممممرسییییییییییییی^^
بیا ماچ کن...
در همین حین انگلشتش را میکشد ومحکم پیشول را درآغوش میگیرد^^
دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
۱۱ مرداد ۲۰:۳۸
خداقوت به انگشت هاتون 😄

RM. kiute.ARMY

فدای شما^^
خدا قوت به چشمای خوشگلتون^^
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان