BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

!!cliche of fanfic!!

untitled_q8mm.png

نسخه ادیت شده اضافه شد!!

نویسنده (B.B)
کاپل ندارد
ژانر طنز . صرفا جهت اطلاع
محدودیت سنی ندارد

 

پ.ن:بار طنز خیلی گوگوری بود:")

  

 📚📝DOWNLOAD📝📚

۳۴ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اوا اوا
۱۳ آبان ۲۰:۰۸

خب اینطوریه که وقتی معشوقه یا تاپ برنمیگرده باتم و طرف خودشو داخل پتو کندی پبچ میکنه و میلرزه و گریه میکنه خودشم از نوع بی سر وصدا هعی خدا بعدش

اگه به معشوقه نرسن خودکشی میکنن یا اصلا از قبل عاشق یه نفر بودن بعد باهاش کات کردن و افسردگی گرفتن و نمیدونم رفتن پارک موندن بعد مثلا اگه کوک باشه ته یهو از نا کجا اباد پیداش میشه 

هاا اگه باتم به فرض بهش خیانت کنه یا با یه نفر یکم نزدیک باشه میزنه چیزشو پاره میکنه به عنوان تنبیه از .... استفاده میکنن-_-از نوع خشن اونم بعد از اونم میزارن میرن طرفو اونم سرما میخوره همون باتمه ها کمرش وقتی درد میکنه ناله های ریزز میکنه 

تو چیزا هم همش همجاشو مارک میکنه من تصورم یه بدن کبود بنفشه از اون لحظه 

اها توی بعد خیانت هم تاپه میاد میگه یا شایدم باتم فرقی نداره بستگی داره کدوم باشه خب سیلی اهم خشن و فلان بازم یادم اومد میگم

RM. kiute.ARMY

اره کلا باید بره اتاق عذرخواهی کنه😂😂😂
miss_dove
۲۰ تیر ۱۸:۱۹

سو حق داشتم پاره میشدم
چقدر از کلمه بیبی و ددی بدم میاد 
ولی بیشتر فیکا با این کلیشه خوندنی ان 
من اوای جرم رو یه هفته پیش خوندم هنوز تو شوکم یکی نجاتم بده
اسم نویسنده اوای جرم چیه و بقیه کاراش رو هم میخوام البته اه داره
ناموسن خیلی قشنگ اوای جرم یهو تو صفحه اخر  عاشقانه شده هنورم با رفیقم تو فازشیم

RM. kiute.ARMY

آره حق گفتی😂
نویسنده وای جرم فرانک بانو هستن:>
یه فیک نامجین ب اسم نایتمر هم نوشتن*0*
کار این بانو کلا اتکه:>
Just Vkook
۲۰ تیر ۰۰:۰۳

نمیدونم چرا ولی همه ی اینا تو فیک تکراریه اما هر بار چیز جدیدی یه حساب میاد 🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂 همه ی اینا رو تو همه ی فیک  به خصوص ویکوک میشه پیدا کرد 

Just Vkook 

🙂👿🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙂👿

RM. kiute.ARMY

ایول😂
Fargol
۱۸ تیر ۲۳:۱۵

بخدا راس میگه تک‌تک حرفاش درسته آخه اگه این همه گی بود اونوقت نود یا هشتاد درصد جامعمون استریت نبودن 

نویسنده خیلی خوب نوشتی اصلا عالی بودن 

ممنونم از مونی عزیزم ددی جونم و نویسندههه 

moon🌛 Child🌜

خواهشیات عزیزدلم💕💕😘😘❤❤
نویسنده
Jimie-otako-levi
۱۸ تیر ۱۳:۱۰

#مطالب_اموزشی

حتمااستفاده میش😂

RM. kiute.ARMY

با هایلایتر روش خط بکش😂
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۸ تیر ۱۱:۲۳

من ک کیوت نیستم تو کیوتی از نظر خودم مزخرفم →_→👍

اووووف کیوت =تهیونگ 

چند روزه اصلا نگاش نمیکنم چون غش میکنم باور کن چند بار آب قند خوردم تا حالم خوب شده (ಥ_ಥ)

RM. kiute.ARMY

من ک اصلا کیوت نیستمT-T کیوت تویی*^*
هعی تهیونگ کجایی شبنمم از دست رفت...
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۷ تیر ۲۳:۱۳

هر وقت این عکسه نامجون رو میبینم تو میای جلو چشام ددی 😂

نمیدونما اصلا شبیه نیستین ولی از تو یاد میکنم

RM. kiute.ARMY

منم با دیدن کیوت بازی های ته ته یاد تو می افتم:">
ATENA💝BANGTEN
۱۷ تیر ۲۲:۳۳

منم یه چیز بگم تو همه فن فیکا یونگی یه آدم سرد و سنگدلیه که گذشته ی سختی داشته و پدرش هم خیلی توش نقش داشته 

جیمین هم یه آدم کیوت و خوردنیه و خیلی هم مظلوم که یونگی ناچار میشه ازش محافظت کنه 

ولی بعدش یهو نرم میشه مثلن پتو می‌کشه روش بعدش میگه ها چی نه اصلا هم ازش خوشم نمیاد...

نامجین هم تو همه فن فیکا به هم میرسنننن همیشهههه 

در مورد ویکوک هم جونگکوک رو همیشه تحقیر و اینا میکنن 

بعد تهیونگ هم همیشه پولداره خیلی شیک میاد نجاتش میده میگه قابلی نداشت و فلان فلان 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

همیشه جی هوپ میشه امید گروه که لبخند درخشانی داره:">
Jimie-otako-levi
۱۷ تیر ۲۰:۰۵

:')

عاربیادرکوچتونم الان کیکوبکوبم توصورتت بح بح شمعم میزارم رودماغت یجور فوتش کن😂😐🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

انگشت شست و اشاره رو تف میزنم میزارم روش و بعد پییییییس😂
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۷ تیر ۱۱:۴۰

اوووووووف لعنتییییییییی 

نویسندههههههه

بیا بغلم (ಥ_ಥ)

واقعاً دست مریزاداا

RM. kiute.ARMY

زد وسط خال:">
Nana
۱۷ تیر ۱۰:۵۶

B.B 

ببین قشنگمم 

یا دستشون خورد 

یا مغز ندارن 

یا زیادی گاون

یا....

نیمه پر لیوان را بنگر و لذت ببر

از اونجایی که من وبلاگی ندارم 

از اینجا بت لایک میدم

👍🏿👍🏾👍🏽👍🏼👍🏻👍👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

 

🙂بوس پشت دستان و چشمان و پس کله مبارکت

باشد تا کامروا شوید

moon🌛 Child🌜

B.B 
(B.B)
۱۷ تیر ۰۱:۳۰

تفلدت مبارک دددی

 

 

۱۸۰۰ ساله بشی😂

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییییی بی بی جونم ممنون دورت بگردمT-Tجگمحثکبنگثخقنرگش
Aysa
۱۷ تیر ۰۰:۲۹

نویسنده نویسنده

چیز خیلی مهمی رو فراموش کردی

همیشه ی خدا تو همه ی فیکا با هر ژانری که باشه تاپ باید یه عطر تلخ و سرد داشته باشه که بات جونشم برای اون رایحه

میده فقط حسش کنه و تمام

تو اکثر فیکام باتم و تاپ قبل از این که عاشق بشن بات یه چند وقت قبلش موتاد اون عطر شده قبل یارو رایحه رو دوست داره

انصافن یه بارم نشده تاپ یه عطر شیرین و گرم داشته باشه اون مدل بو فقط متعلق به باته اصلا غیر از این توهین محصوب میشه

بابا حداقل یه عطر تلخ گرم (فکر نکنم داشته باشیم اصلا)

بخدا این مونده رو دلم

شما نویسنده ها که اینقدر خوبین یه بارم رو رایحه ها سوئیچ بزنین بات عطرش تلخ و سرد باشه تاپ گرم و شیرین

بابا حداقل یه بار در تاریخ فیک نویسی یه دسته گل خانمی بیاد واسه بات یه شخصیت بد تصور کنه واسه تاپ خوب

هیچی نمیشه بخدا

چیزی از ارزشاتون کم نمیشه

ب.ب جان (گشادیم میاد زبانو عوض کنم یو نو) توام خسته نباشی عسلم

باید اعتراف کنم کاملا باهات موافقم

فایتینگ هانی

moon🌛 Child🌜

نویسنده
yekta@exo-bts
۱۶ تیر ۱۹:۳۳

بعله خوبه ولی دیگه

کی برات کامنت بنویسه تند تند اسکیرین بگیره؟

کی شادی ی روزشو مثل انرژی مثبت بهت تقدیم کنه؟

کی دوستت داشته باشه و هر وقت نامجون رو ببینه یادت کنه؟

کی موقع زبان خوندن با دیدن حرف D  قش کنه؟

کی؟

RM. kiute.ARMY

اون کسی نیست جز فرشته من یکتا:">
روح خدا بیامرز کامرانی
۱۶ تیر ۱۷:۱۳

وای جر خوردم بشدتتتتت 

انقد بلند بلند وسط خونه خندیدم مامانم ترسید الان زنگ زد تیمارستان بیان ورم دارن ببرنم بستریم کنن 

بعد آقا یه سوال 

چرا همه بار اولی که عاشق میشن عشق ابدیشونو پیدا میکنن من کمه کم روزانه شیش بار این اتفاق برام میفته😐😐😐 

و یه چیزی 

چرا هرکی باباش کارخونه مارخونه داره میخاد بچشو بکنه تو پاچه ی بچه ی اون یکی سهامدار 😐😐😐😐😐😐😐

افق کدوم وریه داداچ ؟؟؟؟؟ 

تازه جالب تر اینه که سر همه ی اینا غر غر میکنیم بعد یه فیک که میبینیم مث گوساله میشینیم میخونیم کلا مملک شادی داریم🙂

RM. kiute.ARMY

جالب تر میدونی کجاست؟😂
فحشم میدیم نقد هم میکنیم دو سه تا ریچار بار نویسنده میکنیم اما تا اخرش میخونیم و برای پایانش بغض میکنیم😂
yekta@exo-bts
۱۶ تیر ۱۷:۱۱

چرا؟

من به این نازی

من به این گشنگی

منو بخولی؟

دموم میشم که😂😝😉💕💕

RM. kiute.ARMY

تموم میشی اما جذب بدن من میشیT-T
sugar7q
۱۶ تیر ۱۵:۱۵

یه حقیقت خیلی جالب:

ما هممون همه ی این کلیشه ها رو دوست داریم و باز هم ازش فیک ببینیم مثل قحطی زده ها حمله میکنیم

اهم اهم

*سرفه کنان محل را ترک میکند

RM. kiute.ARMY

وای لعنتی دقیقا😂😂😂😂😂
Yoonmin lover 13
۱۶ تیر ۱۴:۴۹

من دیوارو قبول دارم 😂

یه چیزی اضافه کنم همیشه دیواری که باتم بهش کوبیده میشه سرده و باتم بیچاره هیس میکشه 😂

اینو تو توییت لند هم گفته بودم

من خودم قراره باتم خون آشام بنویسم

من اصلا ویکوک به ذهنم نمیرسه 😐

همش یا مینوی یا تهگی یا تهجین البته بیشتر مینوی

کی گفته یونگی ارامش نداره والا من هر چی فیک خوندم کسی که از همه بیچاره تر بوده جیمینه 😐

منم یه عقاب تنهام 😂

RM. kiute.ARMY

اره دخیخا😂
باتم خوناشامو عخشه:">
مینوی.....*فندک و سیگار بهمنش را درمیاور* کراشمه...
حالا میشه ی تغییری داد😂

من ک کرگدن تنهام😂
Hito ka
۱۶ تیر ۱۴:۳۷

دالی D:

 خیلی مفید بود نویسنده *-* 

با اینکه من ارمی نیستم ولی ازش در فیک توباتو استفاده میکنم *-*

 

RM. kiute.ARMY

واو تشکرات فراوان عزیزدلم فدایی داری*^*
Jimie-otako-levi
۱۶ تیر ۱۴:۲۵

وح کیوووووتتتتتتتتتتت تولدتتت سبارررکککککک شدی 18سال عارعاراین دفه دیگ اشتبانمیکنم یاح یاححححح تولدتت خیلی مبارک ناموصن امیدوارم کنکورتم شهیییددددکننییییییی وح لیوای فدات ش 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه لیوایمممممممممممممممم مرسی عزیزدلم مرسی ک یادت بود وجودم فداییی داریییییییییییییییTOT💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
yekta@exo-bts
۱۶ تیر ۱۴:۰۳

ددی به شرایط آپلود فیک سر بزن 

هدیت رو دادم 

امیدرموارم حدقل یه لبخند کوچیک بزنی

https://aparat.com/v/nYfIw

💙💙💙💙

RM. kiute.ARMY

یکتا بخورمت؟!
🖤BAD GIRL🖤
۱۹ ارديبهشت ۱۵:۱۵

وایییییییی ددی😂😂😂😂😂😂😂😂

خیلی خوبی

عاشقم❤❤❤❤❤❤

حوله های مام😂👍👍👍👍

 

RM. kiute.ARMY

منم عاشقتممممممممممم جون دل😂😂😂😂
🖤BAD GIRL🖤
۱۷ ارديبهشت ۰۳:۴۲

وایییییییییییییی 

جرررررررررر ترکیدم😂😂😂😂😂

با تک تک حرفاش موافقمممم کاملااا👌👌👌👌👍👍👍👍

چرا واقعا تو این موارد همشون شبیه همن عاخه

نویسنده قربون دستات و مخت

تونسی بازم بنویس

خعلی خوب بودن و مث ک دلت حسابی پر بوده😂😂😂😘😘😘 💜💜💜💖💖💖

RM. kiute.ARMY

همیشه هم حوله تو حموماشون سفیده😂
تو خونه ما حوله هارو کنار هم قرار بدی پرچم ال جی بی تی درست میشه😂
(B.B)
۰۸ ارديبهشت ۲۲:۰۰

ببخشید حجم پیام های مثبتتون اینقدر زیاد بود نمت همشو جواب بدم ببخشید

 

ولی مژده میدم:

 

دارم یه فیک سپ جنایی طولانی مینویسم

دارم ۲ تا وانشات

ویکوک

یونمین

 

طنز مینویسم

 

خب برم که شروع کنم 

 

زندگیم هم امروز متلاشی شد بخاطر همین حوصله ندارم و بی انرژیم

 

واکنش بدن هر کس به اتفاقات بد یجوره و خب من بی حال میشم در حد چی راه رفتن هم برام سخت میشه

و بدترین خبر امروز چی میتونه باشه؟

کارنامت رو همش رو بیست گرفتی

تاریخ جغرافیا رو ۱۷ شدی و هدیه های اسمان رو ۱۵ ، پونزدهههههه

 

اونم واسه خانواده ای که زیر بیست اصلا قبول ندارن 

الان نصف جمعیت ۶۰ نفره ی خانوادمون زنگ زدن بهم دارن میگن چرا مردود شدی -_-

 

مردودشدن؟

بابا همش رو بیست گرفتم 

 

انصاف نیییی

RM. kiute.ARMY

ریدرا
ARMY Lollipop
۰۸ ارديبهشت ۲۰:۴۱

قرار بود ۸ شب جلو کوچه سایت وایسم بهم جنس سپ بدییییییی!!!!!🥺🥺🌈

RM. kiute.ARMY

خوب اومد دیگه😂😂
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۶:۳۸

البتخ سمیه علف میزد😂

RM. kiute.ARMY

دمش گرم😂
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۶:۳۳

نرو سمیه

چه بدنی داری سمیه

گل میزنی سمیه

اورددز نکنی سمیه

😂

RM. kiute.ARMY

یزیدتو بابا سلطان😂
ARMY Lollipop
۰۸ ارديبهشت ۱۵:۱۳

هشت امشب؟ حله!😍😋

RM. kiute.ARMY

ارههههههه*^*
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۵۷

بسم الله الرحمن الرحیم

فکر  قراره اوردوز کنم

 

اگر بار گران بودیم و رفتیم

RM. kiute.ARMY

نرو سمیههههههههههههه
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۵۱

چه قدر تفاهم😂

RM. kiute.ARMY

موج میزنه😂
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۰۱

ولی خدایی خیلی حق بود حرفهاش

________________

 

من ساعت ۵ صبح چی زده بودم که همچین چیزی نوشتم فرستادم برای سایت

 

ددی اون دست سازات مشکل ساز شدن

 

از همون قبلی ها نداری؟

RM. kiute.ARMY

خیلی😂😂

عجب:|

دست سازای مونی رو بدم؟😂
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۳:۴۱

من انقدر یونگی باتم میدوستم که حد نداره لعنتی کیوت

 

اهم بله من شیپ کوکی و یونگی

با جونگ کوک تاپ هم خوندم لعنتی خفن

 

اخی بچم یونگی چه قدر مظلوم بود

 

اها راستی نامجون غرغرو هم دیدم باور کنید اصلا جذاب نیس😂

 

جین فاکر ولی خیلی خوبه لاعناتی

 

 

این جانب به شیپ های عجیب و غریب بسیار علاقه دارد

 

RM. kiute.ARMY

دقیقاااااااا منمممممممممممممممممممممم

اوففففففففففف...موافقمممممممممممممممممممممم

منم میدونم خیلی رو اعصابه😂😂

وای منممممممممم😂😂😂😂
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۳:۱۲

فقط میخواستم قبل از اینکه پاکش کنم تمومش کنم

ولی فکر کنم گند زدم

😣😢😭

RM. kiute.ARMY

ایرادی نداره عسلم*0*
چیزیه ک شده:")
ATENA💝BANGTEN
۰۸ ارديبهشت ۰۹:۰۹

سلام..کیوت یا مونی یا بانی 

میشه توضیح بدین ژانر روانشناختی چجور ژانریه؟

RM. kiute.ARMY

ژانریه ک توش به بررسی روان و کار های رئانشناسی و روان گسیختگی و بیماری های روانی میپردازه*^*
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۸ ارديبهشت ۰۰:۲۸

دد عاشق تگ کردنتم😂اونی ک اسمش معلوم نیست

باران...وی ووشیانم میتونی تانی صدام کنی😐

نه ددی من یه ورژن دیگه از داینمایت پخش میشه توسرم(داناناناناناعه...جیمیناناناناناعه...لاجی‌بولالالاعه...بترک دینامیت)

RM. kiute.ARMY

نوکرم😂😂😂
ورژن تو خیلی دوزش بالاست برای من ضرر داره😂😂 ولی الله وکیلی فقط یه آرمیه ک آتیش میبینه از درون عر میزنه:فاااااااااااااایرررررررررررررررررر
باران
ARMY Lollipop
۰۸ ارديبهشت ۰۰:۱۶

هر موقع اینو تایید کردید به دادم برسید😐🔪

تو رو خدا یه سپ کیوت به من بدید😭

عین این معتادا که از موادشون دور موندن، دقیقا همون وضعیتو دارم.

به دادم برسید ساقیان!!!!!😂💔

RM. kiute.ARMY

ساعت هشت شب سرکوچه سایت وایسا جنسو میارم😂
baran ^-^
۰۷ ارديبهشت ۲۲:۳۵

یه کلیشه ی دیگه هم که کلاااا هست اینه : 

باتم : فلانی لطفا فلان کار رو بکن یا نکن .

تاپ : نه نه نه اسم من فلان نیست . اسم من ددیه 😂😑.

باتم : فلانی لطفا 

تاپ : من فلانی نیستم من ددیم

RM. kiute.ARMY

لعنتیییییی همیشه هم سفید و نرمه باتم:||||
همیشه هم نوتلا دوست داره:|
بو توت فرهنگی میده...
لبش خومزه استتتتتتتتتتتتتت
چطورییییییییییی:|
صبا همو میبوسن...دهن لامصبش به گوه نمیده؟
baran ^-^
۰۷ ارديبهشت ۲۲:۳۰

ددی چرا هر موقع عکس نامجون رو میبینم فکر میکنم تویی ؟؟؟؟؟😂🤲🏻💩

B.B به شدت کنجکاو شدم فامیلیت چیه ؟ من نمیدونم 🙂

RM. kiute.ARMY

بخدا من پوست کنار ناخون نامجون هم نیستم😂😂آخ دلم برای نامجون تنگه:")
B.B
Matin
۰۷ ارديبهشت ۱۶:۴۷

B.B شی

عیب نداره فرزندم! منم امروز صبح بلند نشدم! ساعت کوک کردم اما خب فقط بلند شدم خاموشش کردم و خب دوباره لالا کردم! دقیقا ۱۸۰ ثانیه مونده تا شروع کلاس استاد کمالی، بلند شدم!(تو کلاس استاد کمالی باید ویدیو ات باز باشه.... استاد هم که حواسش هست، فقط لازمه تا چشم هات برای پلک زدن ۲ ثانیه بسته بشه که منفی بده!)  امیدورام بقیه به خصوص ادمین ددی که کامنت ها رو ثبت می کنه ، امتحان هاشون رو خوب بدند و خودت هم بقیه ی امتحان هات رو خوب بدی:)

RM. kiute.ARMY

B.B
ysnt
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۳۹

من باهاش خندیدم  خسته نباشید  خلاقانه بود و راست 

RM. kiute.ARMY

نوکر شما بشم من😂
mahsa nr
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۳۱

بسییییییییییییی بسیاااااااار موافقم بارانی... یعنی اصلا این کلیشه ها بعضی وقتا با یه قلم تکراری و کلیشه ای ادمو از زندگی نا ذمید می کنه واقعا😐

ولی خوب همونطوری که خودتم گفتی یه سری فیک ها هم هستن که با وجود کلیشه هاشون، فقط به خاطر قلم فوقالعاده نویسنده خیلی بد به نظر نمیان... اصلا برعکس به نظرم فیکای خوبی از اب در میان.

 

قسمت اهنگ که گفتی... درحدی باهات موافقم که اصلا کلام قاصر است😂😂به شخصه وقتی می خوام مانستر بنویسم اهنگ هایی خفن ناک با ریتک های اعتیاد اور و متن های خفن و از این اهنگایی که رو فیلمای بزن بزنه و خلاصه هیجانیه میزارم😂😂یه بار می خواستم درحالی که اهنگ ایرانی(به عنوان مثال محسن ابراهیم زاده) پخش میشهمانستر بنویسم دو کلمه بیشتر نشد😐😂

اصلا تاثیری که اهنگ داره روی نوشته ها هیچی دیگه نداره😂😂

خلاصه که اقا حرفت به دل نشست🙂✨

 

 

پ. ن. دیسلایک ها هم خوب... یا زمانی بود اصلا دکمه ی دیسلایک یه دکمه ی تزئینی بود... ولی از یه جایی به بعد یه چند نفرن افتادن تو سایت بلا استثنا دیسلایک می کنن... من خودم به شخصه اونا رو نظر نمیگیرم... اگه فقط برای من یا برای تو بود اون وقت حق داریم ناراحت بشیم یا به این فکر کنیمکه اصلا چرا باید دیسلایک بشه اما وقتی ادم چرخ میزنه و می بینه اصلا پست هدر سایتو که فقط یه عکسه یه خوش اومدی داداچ دیسلایک کردن دیگه خنده اش میگیره😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اره اینم هست:/

من با اهنگ نمینویسم چند روز پیش اثر فوق العاده اش رو کشف کردم😂

دقیقا باهات موافقم😂😂
فکر کنم با داداچ گفتنم مشکل داشت😂😂
Fargol
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۲۵

سلام ددی و سلام نویسنده عزیز آره راس گفتی واقعنم خنده دار بود ولی درباره کاپل ها که گفتی باید تغییر کند به نظر من اونا همینجوری قشنگن مثلا اگه جای جیمین و شوگا عوض شه جالب نیست یه جورایی... اه اصلا نمیفهمم چی میگم نزدیک به امتحانات شده اصلا دقت ندارم کلا دمت گرم جالب بود 

RM. kiute.ARMY

نوکر فرگل جان😂
kim sara
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۰۳

نه معمولا توی تاپ ها اونایی که تاپ عن وو تو خواب چهره ی معصومانه ای دارن😐🍜

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یوووووووووووووووونگییییییییییییی ان😐😂

 

و شیپ شون یونمینه 

 

معمولا همینن بقیه اون وسطا عاشق میشن

فقد همین جیمینه نصف شبا دید میزنه طرفو😐😂

 

و اگر تو توی یک فیک فقد یک فیک که در مورد بچگی یونگی حرف زده یونگی خوشبخت بود و توی بچگیش هیچ اتفاقی نیوفتاده بود و رسما مفرح بی درد بود  من بهت جایزه میدم😐🍜

و این کتاب بودن تبدیل شدن وو اینا ک ویکوک در میان

راااااااااااااااااااااااااااااس میگههههههههههههههههههه

چرا آخههههه؟؟؟؟؟😂

ولی نه من تهجین دیدم اینجوری😂

جایزمو بدینننننننننن😂

نامجون غرغرو هم جذابه بنظرم بانمکه

ولی خب من تو مومنت هایی که دیدم هر کاپلی که نامجونو با کسی بجز جین و چانیول وو با کسی بجز بک شیپ بزنه نه تنها کشکه بلکه اصلاااااااا قبولش ندارم چون مومنت های اینا خیلی قوی ان😂 ولی خب (یونمین) دیگه شده عخشم😍حالا مومنت هاش هرچی میخواد کم و زیاد باشه😐🍜

وویی دارم کور میشم حال ندارم چراغ بزنم

خب دیگه چقد زر زدیم

کاری باری......که نیست قاعدتا

بوای😐🍜

RM. kiute.ARMY

واییییییییییی خدااااااااااااااااااا:|||
نزاریددددددددددددد سرموووووووووو بکوبم ب دیوااااااااااارررررررررررررررررررر
اه اه اه:/
جایزه؟😂شماره حساب لطفا
اقا...بحث شیپ رو جلوم بازنکنید لطفا😂😂من قیمه رو با کتلت شیپ میکنم بقیه ک جای خود دارن😂
گشاد:|
بای😂
kim sara
۰۷ ارديبهشت ۱۴:۰۲

خب ظاهرا نخوندم

 

 

اوووووووووف یا امام اولی چقد نوشتییییییی

 

 

پوووووووف حال ندارم بخونم شما را به ایزد منان میسوپارم

 

 

کفم برید چقد مذهبی حرفیدم 

 

فک کنم خدا داره آدمم میکنه 

 

ولی تو فن فیکشنننننننننن؟؟؟؟؟؟؟😐🍜

moon🌛 Child🌜

باشد خدا همراهت و از رستگارن باشی فرزندم😂👌
kim sara
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۵۴

اینو خونده بودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😐🍜

moon🌛 Child🌜

نمد والا😂💔
Katrin Park
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۵۳

من الان کف خون قاطی میکنم

تو چهههه قدرررررررر خوبی باران شی

 

چه قدر تفاهم داشتیم 

 

منم یکی ام مثل خودت

 

 

و عاشق شیپ های عجیل غریبم هستم و با ۹۹ دزصد حرفهات موافقم

moon🌛 Child🌜

باران
(B.B)
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۴۵

خب دوستان من رفتم اهنگ کمر باریک من (از فتانه اگه اشتپ نزنم) رو بگوشم و فیک جدید بنویسم

 

 

راستی ددی فیک جدید نوشتم

فقط موقعی که داشتم مینوشتم داشتم به اهنگ "سبزه کشمیر ، یا منو ببر به خونتون یا بیا به خونه ی ما از فتانه گوش میکردم😂 به نظرم وانشات خوبی میشه :))))

 

سبزه کشمیر ما 

زلفای تو زنجیر ما 

عاشق به دلبرش میگفت ای جان شیرین ما 

یا مرا ببر به خونتون یا بیا به خونه ی ما

 

اخه کی فکر میکرد فتانه هم اهل اینکارا باشه؟ اونم نزدیک چهل سال پیش @_@

RM. kiute.ARMY

میشه درخواستی سیاه چشمون هایده گوش بدی؟😂

فتانه دوست داریاااااااا😂😂😂😂

دلش جوونه :")
من شکیرا رو خیلی دوست دارم
(B.B)
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۳۰

وای ددی ببخشید اینقدر پیام میدم 

 

متین جان خیلی راحت و خودمونی بهت میگم:

تو اگه فرزندم بودی و ام وی ام رو به تیر برق میمالوندی من از شناسنامه که هیچ از دی ان ای خودم هم پاکت میکردم +_+

ام وی ام رو چرا اخههههه

 

و البته حواسم هست داری به طور نامحسوس پز ماشینتونو میدی +_+ (چرت میگم بیخیال)

 

 

و ددی جان من خاک پاتم +_+ ممنون که هستی ♡

RM. kiute.ARMY

خدا ببخشه لاو سایت خودته*^*

من خرابتم جیگر:")

ماشین فقط بنز و لکسوز:| ایزی ایزی تامام تامام

متین


(B.B)
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۲۱

اقا و یا خانم z که تا فیهاخالدون منو در اوردی :/

 

فامیلیم به معنای یک شخصی که فکر میکنه و یا متفکر هست 

 

عکس اخری خودمم ، میدونم با روپوش زشتم ولی حیف نمت عکس برات بفرستم چشات دراد -_- 

 

MHT اسم صمیمی ترین رفیقمه که اونم توی بیوش زده BRN اسم منو 

 

عزیزم نفس بکش +_+ خوبی؟

RM. kiute.ARMY

Eli
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۱۸

سلام ددی گوگولی 

امیدوارم خوب و سلامت باشی 

من کاملا شرایط آپ فیک رو قبول میکنم برای اینجا 

برای راه ارتباطی و بقیه مسائل چطور باید هماهنگ کنیم ؟ 

ممنون 🌼😬

RM. kiute.ARMY

سلام الی جونم*^*
همچنین قشنگم*0*
اون سایتی ک آدرسش تو پست درج شده*^* باید اونجا هماهنگ بشه*0*
فدایت*-*
(B.B)
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۱۷

متین شی : به امید الهی دعایت برای همگان باشد :) چون منکه امتحانات رو تر زدم امیدوارم بقیه حالشون خوب باشه 

یک نمونه : امروز ۲ تا امتحان داشتم ولی خواب موندم :)))))))

 

ایدا شی : من الان خجالت میکشم 😂 بوص و تنکس 

خفن ترین بخشش اینجاست که من اینو ساعت ۳ شب نوشتم @_@ ایده های بزرگ واسه جغد هاست از نظر من 

 

باران شی : من ۱۴ سالمه ، حرف ها گوهر بارم هم بله بله میدونم 😛

 

ببخش اسمت معلوم نیست : سلام همزادم *_* اره کلا یهو جو مغز با کلماتی که داری میگی عوض میشه ، کای و جونگینم خیلی مزخرفه چون تقریبا تو تمام فیک ها معرفیش اینجوریه -_- 

 

هستی شی : بخدا راست میگی ، کل جمعیت یک منطقه گی میشن 

حرص در ار ترین بخشش هم اینه که همیشه هوسوک تنها میمونه بچم

دقت کردی دو نفر توی بی تی اس هستن با همه ی اعضا مومنت میدن؟

یونتان و جیمین +_+ با همه مومنت میدن لامصبا

(توجه داشته باشین من هیچ وقت به خانواده ال جی بی تی توهین نکردم -_- )

 

 

اتنا شی : راست میگی ولی به قل ددی به پشمامون ^_^

 

از کسانی هم که اومدن پی وی و با هام چت کردن نیز سپاسگرازم :-)

RM. kiute.ARMY

متین

آیدا

باران

اونی ک اسمش معلوم نیست

هستی

آتنا
z
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۰۳

رفتم تو شاد فضولیِ نویسنده😂😂(فضول همه عالم)

نمردیمو شاد به یه دردی خورد😂😂

فامیلی نویسنده رو تا حالا نشنیده بودم ولی قشنگ بود🤦‍♀️😂😂

راستی نگو که عکس اخری خودتی😂😂

خیلی باحال بودی بسی نخودی😂😂(خودم چقد بزرگم مثلا)

خوشمان امد😂😂

اون mht که  نوشته بودی یعنی چی؟(همچنان در حال فضولی🤦‍♀️😂)

RM. kiute.ARMY

وای جر همه حمله کردن😂😂
ATENA💝BANGTEN
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۴۲

خیلی خوب بود نویسنده آفریین💜

چقدر ناراحت میشم وقتی فیکا دیسلایک میخورن.. آدم روحیه شو از دست میده حس یه آیدلی رو دارم که بهش هیت میدن از همه جهت ای کاش لااقل اشکالامونو میگفتن تا برطرفشون کنیم😭 

RM. kiute.ARMY

ببین لاو*^*
کسی ک هیت میده کمبود داره منتها انقدر اون کمبود براش بزرگ شده ک کسی میبینه اون کمبود رو نداره لجش میاد😂
پس به پشماتون*^*
ARMY
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۱۶

حقیقت خیلی تلخه😐💔😂😂

 

RM. kiute.ARMY

دقیقا😂
IC.7 .A
۰۷ ارديبهشت ۱۱:۰۰

جرررررررررررررر متاسفانه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

نویسنده شی حرفات جز حق چیز دیگه ای نبودن 😂😂😂😂

ایولللللللل

دیقن همینه

من کلی خندیدم 😂😂

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

مرسیات فراوان از حمایت*^*
IC.7 .A
۰۷ ارديبهشت ۱۰:۲۵

ددی ددی اومدم محض احتیاط بپرسم مونی هنوز زندست؟


(نیگا دوباره ددی صدات می کنم کککک)

RM. kiute.ARMY

متاسفانه بله😂
سحرم :)
۰۷ ارديبهشت ۰۶:۲۹

های....شاید هیچکدومتوم من و نشناسین عاخه حرف نمیزنم آمممم خب..

ولی از قدیمیای اینجام :) اولین باری ک تهکوکر اومدم اینجا و یه فیکشن ومپایری دان کردم که بیشتر از هزارتا صفحه بود ، حدود یک و سال و نیم پیش، قبل از کرونا.

..توش کوک انسان بود و تهیونگ برترین خون آشام آسیا....چرا الان نیستش؟!؟ دلم واسش تنگ شده اون اولینم بود....شما بعضی فیکشناتون و دلیت میکنین...اسمش انگلیسی بودم از یادم رفت :))

میتونین جوابم و بدین؟!؟ واقعا دلم واسش تنگ شده

RM. kiute.ARMY

این نبود احیانا*^*؟
hasti_a writer
۰۷ ارديبهشت ۰۲:۵۴

51 امین کامنت ام . 

 

یه چیزی تو فیک های کاپلی وجود داره . 

اینجوری میشه که یهو یه اکیپ همه اشون گی میشن ! اونم یهویی 

یا اینکه هر بنی بشری که شخصیت اصلی ها باهاشون در ارتباط ان یا سینگل ان یا گی :| 

بعد طی فیک کل دانشگاه و مدرسه و هر شخصیتی که وارد داستان میشه .. گیه :/ 

خیلی استریت بخوایم داشته باشیم هوسوک با یه دختری که کلا بی نام و نشون عه هست 

من همیشه سر این مسئله میخندم جان خودم . میگم الان یه شهر کلا گی شدن که XD 

 

( برای اونایی که دنبال سوژه برای دعوا ان میگم .

من خودم از تمامی اعضای خانواده ال جی بی تی حمایت کردم میکنم و خواهم کرد پس نگین چرا هموفوبیک بازی در میار که میزنم دهنتونو صاف میکنم 

با تچکر ) 

 

 

RM. kiute.ARMY

دقیقا😂
همیشه هم کمر باتم باریکه:|


بابا همه چیز تو دنیا یه کلیشه پشتش داره😂 کسی بخواد دعوا بندازه خودش هم ی کلیشه است😂
hasti_a writer
۰۷ ارديبهشت ۰۱:۰۹

50 امین کامنت ام . 

 

جررررر XD  

 

ولی واقعا یه سری از این کلیشه ها خیلی رو مخن . اما بعضی هاشون همچنان گوگولین و با اینکه کلیشه اس آدم یه جور خاصی صافت میشه باهاشون .

 

 

RM. kiute.ARMY

دقیقا*^*
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۷ ارديبهشت ۰۱:۰۱

ددی غلط نکنم یه همزاد جدید پیداکردم😐

باران اصن تنها نیستی چون منم به شدددتت کصخلم ولی وقتی بحث میشه خیلی منطقی و فلسفی زر میزنم

یا موقع چصناله های یکی تو ذهنم میگم:(یووو کن کال می مانستررررر)

ولی خدایی من جونگینم ولی میتونی کای صدام کنی خیلی رومخمه😂

RM. kiute.ARMY

عه:|
من میگم دانانانانانانا لایف ایز داینمایت😂
بهم میگن جی هوپ😂
baran ^-^
۰۷ ارديبهشت ۰۰:۳۴

B.b یه سوال در مورد خودت . تو چند سالته ؟ 

راستی اسم منم بارانه 😉. 

در مورد حرف های گوهر بارت. کاملا باهات موافقم همش درست بود . و البته اصلا به فیک خواصی اشاره نمیکنم.

RM. kiute.ARMY

B.b
Rokajaki
۰۷ ارديبهشت ۰۰:۰۷

وای خدااا😂😂😂😂

 

تمام مدت داشتم بالشو گاز میزدم وقتی به ماه کامل و اینا رسید که کلا تو فضا بودم😂😂😂😂😂😂😂😂

 

تنکیی😂😂💜

RM. kiute.ARMY

دقیقا😂😂😂
همیشه هم بدون پشمن:|
samin.sh
۰۷ ارديبهشت ۰۰:۰۴

واو راس میگیا

تاحالا بهشون دقت نکرده بودم🤔🤔🤔

ولی من فیکارو همین جوری دوس دارم. اگه بخواد برعکس این چیزای همیشگی باشه نمیتونم بخونم. به جز ویکوکم هیچی نمیتونم بخونم:/ حتی یونمین و نامجینم که خیلی طرفدار دارنو نمیتونم بخونم چه برسه به کاپلایی مثل کاپل چانیول و وی مثلا😐😐ولی خدایی راس میگی اینا تو همه فیکا هس...

RM. kiute.ARMY

چانیول و وی...
*ادمین جیغ کشان این دو نفر را شی کرده و به این کاپل عشق میورزد*
فاطی
۰۷ ارديبهشت ۰۰:۰۴

وای جر خوردمم🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

منم😂
✨Maria✨ BTS✨
۰۶ ارديبهشت ۲۳:۵۱

ددی لینکش باز نمیشه.....یعنی صفحه ریزی رو باز نمیکنه😟

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد لاوم مشکلی نداشت*^*
Diba ghahrman.
۰۶ ارديبهشت ۲۳:۵۰

کاپل فیک چیه ؟؟

 

RM. kiute.ARMY

کاپل نداره*^*
x.gir
۰۶ ارديبهشت ۲۲:۴۱

فایتینگ خوب بود

RM. kiute.ARMY

موافقم*^*
x.gir
۰۶ ارديبهشت ۲۲:۴۰

اوووووو نایس

RM. kiute.ARMY

یعس!
Yoonmin lover 13
۰۶ ارديبهشت ۲۲:۳۲

ددی این کلیشه ها واقعا تو بیشتر فیکا هست 😐😓

ولی جالبیش درباره ی من اینه که وقتی میخوام یه خلاصه ی فیک بنویسم یا درباره ی نوشتن فیک فکر کنم از  این کلیشه ها استفاده نمیکنم ^_^

البته شاید از چندتاش استفاده کنم 

نویسنده ی عزیز من خودم از کلمه ددی و بیبی خوشم نمیاد 😐

از اول خوشم نمیومد 😐

نمیدونم چرا 😓

منم باهات موافقم که با اسم صداشون کنند 

یا اینکه شخصیتارو تغییر بدن البته یکم

منم موافقم که میتونن عادی بنویسنشون 

وای ددی من امتحانای مستمرم شروع شده 😭😩

همین که میخوام درس بخونم موضوع جدید فیک به ذهنم میرسه 😓😐

حالا روزای دیگه هیچ موضوعی به ذهنم نمیرسه 😐🔪

وای خدا ددی نمیدونی چقدر دوست دارم مدرسه تموم بشه تا بتونم فیک بنویسم  😩 

منم این کلیشه ها رو دیدم اما زیاد دوست ندارم ازشون استفاده بکنم 😭

 

RM. kiute.ARMY

اره دقیقا😂😂😂
من فقط تو شات های اسماتم ازشون استفاده کردم:|
چون متاسفانه این کلیشه ها خواننده زیاد داره😂
من ام 27 ام امتحانات حضوریمه:")))
Ayda
۰۶ ارديبهشت ۲۲:۱۰

اوه مای هارت 🤣🤣😂😂😂ایشون کاملا درست نوشتم دقیقا چیزایی که من توی فیک ها و وانشا و فن فیکشن ها یا حالا هرچی /:

دقت کرده بودم مثل همینی بود که ایشون نوشتند 

دستت درد نکنه خیلی خوب بود 😊💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

من حسابی خندیدم😂
Matin
۰۶ ارديبهشت ۲۱:۴۶

 B.B شی

دستتون درد نکنه توی اشفته بازار مارا خندوندید!😂

اما خب این خنده گندی که امروز زدم رو جمع نمی کنه:/

پدر جان اگه این رو می بینی(مطمیناً نمی بینی و من فقط می خوام عذاب وجدانم رو اروم کنم!) من اون ماشینت، همون که هی ازش تعریف می کردی، همون MVM x33 رو به تیر برق مالوندم! 

ببین تقصیر خودته من گفتم با ماشین خودم میرم ، تو خودت محبت پدرانه ات گل کرد ماشین رو دادی دست من! اگه با ماشین خودم میرفتم هیچی نمی شد! 

خب یکم بد خورد تو اون تیر برق.... کلا چراغ پشتش سمت شاگرد شکست و منم می خواستم مثلا کاری کنم بدتر نشه که چراغ سمت راننده هم خورد به درخت! تقصیر شهرداریه که درخت و تیر برق رو نزدیک هم میزاره!

بفرمایید منم اعتراف کردم عذاب وجدانم رفع شد و اعتراف می کنم قبلا هم به ماشین های قبل گند زدم! و این بزرگترین گَندم نیست!(خواهش می کنم تو رو خدا اینقدر به افتخارم دست نزنید!)

 

و خب بازم از این نویسنده تشکر می کنم و خب امیدورام امتحانش رو خوب میده( وی اشک خیالی خود رو به خاطر دلتنگی به مدرسه و امتحان هایش پاک می کند اما خود نیز می داند که به جای این مسخره بازی ها بهتر است برود و به ادامه درسش برسد! شاید بهتر است قبر خود را بکند!!! چون پدر به زودی گند او بر روی ماشین جدیدش رو می بیند!)

 

امیدورام غلط املایی نداشته باشم:/

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

 B.B
Spartacoon اسپارتاکون :)
۰۶ ارديبهشت ۲۱:۳۴

من هر چقدر گشتم اهنگی پیدا نکردم چرا؟

RM. kiute.ARMY

اسم اهنگ رو زده بود لاو*^*
مهین تاج 😂 شهپر
۰۶ ارديبهشت ۲۱:۰۲

بابا دمت گرم نویسنده دست مریزاد 😂 چجوری اینا به ذهنت میرسه؟

 

 

من خودم رد دادم 

 

همشو راست گفت 😂

RM. kiute.ARMY

اسمت کراش خاااااااالص😂
Tiffany
۰۶ ارديبهشت ۲۱:۰۲

تاحالا در این حد قانع نشده بودم

چقدر درست بوددددددددددد

مگه یه حرف تا چه حد میتونه راست باشه؟

RM. kiute.ARMY

منم موافقم😂
(B.B)
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۵۹
ددی من اعصابم خورده الان :)

چرا همیشه یکی هست که لایک منفی میزاره؟

بیماریش چیه میشه بهم توضیح بدید؟ :/

منو باش برای کیا میشینم تایپ مینمایم

RM. kiute.ARMY

بابا عسلم حرص نخور😂 اون بیمار همه جا هست خوش باش😂 آدمای بزرگ هیت میگیرن
اون تورو میشناسه اما تو اون رو نه:")
Jinkooookkkkkk man
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۵۵

ددی یه سوال

 

چرا اسم نویسنده رو ننوشتی؟

 

و اینکه چند بار ب.ب توی فیک نوشته بود فلان اهنگ

 

کوش پس؟

 

ممنونننننن ددی کیووووتتتتتتت 

RM. kiute.ARMY

ننوشتم؟؟
اوه فاک میانه:"(

خودتون باید دان کنید😂

خواهشیات لاو*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان