BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Priest's Secret

7_q7rj.png

@FULL@

نویسنده itu hide
کاپل کوکوی . یونمین
ژانر رمنس . سوپرنچرال . اسمات . فلاف
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 150
راه ارتباطی « ناشناس نویسنده »

  

خلاصه:

کیم تهیونگ به اجبار خانواده اش برای تعطیلات تابستونی به شهر کوچیک و دور افتاده ای میره و با کشیش شهر به طور وحشتناکی آشنا می شه و توسط اون تهدید می شه تا رازشو نگه داره وگرنه...

  

 🔮🌞🌸DOWNLOAD🌸🌞🔮

  

805_vpfe.png 

۶۳ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kim bora (خیار🥒)
۱۲ اسفند ۱۳:۰۲

دد اینو دوباره خوندم:))

سر کلاس مثلن آنلاین😂🤝🏻

دد چرا تو همه ی کوکویای ایتو جئون انقد جنتلمنههههه

منم میخام خوووو عههههههه

دد جالبه همون موقعی که تهکوک سر چیپسای تهیونگ داشتن تو سروکله هم میزدن منم تو تختم ولو شده بودمو با یه لبخند ملیح پفک میخوردم😔🤝🏻

ولی خیلییییی قشنگ بوددد

حتی برای بار دوم و سوم🤌🏻

*اشک

#در-انتظار-ایتو-میمانیم

 

RM. kiute.ARMY

به به صفا باشه😔😂
شانسمون مثل ک.ون سگه..
نووش جونت😔

اشک واقعا اشک😭😭😭😭
#جانم_فدای_ایتو
پسر اقیانوس
۰۵ آذر ۱۵:۴۸

 رو اوردم به یونمین جانم که همیشه بعد سپ دست و پامونو میبنده 

 

خنده چیز چیزی*

فردا امتحان دارم اونم دوتا 

پسفردا هم همینطور 

ولی نشستم فیک میخونم تا چشا هرچی دبیه در بیاد 

 تورو دد صدا میکنن..

اشکال نداره منم صدات کنم دد؟

 

RM. kiute.ARMY

هوپمین هم خوبه ها😔

*خنده ی چیزی زیاد
بین امتحانات گاهی هم درس بدن حداقل بدونیم از چی دارن امتحان میگیرن:|

نوش جونتتت گوشت بشه به تخم چشماااااتT^T

البته که عزیزدل دد*^*
جوجه
۲۷ ارديبهشت ۰۸:۲۲

واییی ددی شنبه امت ترم دارم ولی در ب در دنبال فیکمممممممم 

میشه ب ایتو بگی فیکشن جدید بدههه غیر این همشو خوندمممممممممممممممممممممممم 

وای اصن اینو بخونم؟ گریم میگیره؟ نمیگیره؟ خوبههه اصنن؟؟؟؟/

 

ددییی لاو یوو

 

RM. kiute.ARMY

والا ایتو در دسترس نیست:")))

لاو یو مورررررT^T
Eli hopi
۲۳ ارديبهشت ۱۹:۲۸

چه تصور سختیه کوک رو توی لباس پدر روحانی تصور کنم با اون تتو ها و پیرسینگ و قیافه هات ولی کیوتش😭😭😂

RM. kiute.ARMY

وای...
یه باگ انداختی...
الان دارم کچلِ طاااس تصورشون میکنم با لباس راحبین بودا:")))
کیوت بابام •_•
۱۸ اسفند ۱۳:۰۲

این چرا انقددد کم بودددد😭😭😭ایکاش بیشتر بوددد ددی ازین فیکا داریی؟داستانش مثل این باشه؟توروخودااا موخام کاپلش مهم نی فقط آخرش خوب تموم شه

RM. kiute.ARMY

والا از اینا...
گشتم نبود نگرد نیست:")
Kim Yuna
۱۴ مهر ۰۷:۵۱

من اینو نخوندم 

بخونم ؟

نخونم ؟

یکی کمک کنهههههههههه

RM. kiute.ARMY

این اصلا..
وای فاک...کاش یه پدر روحانی اینجوری داشتیم...
flover 🤘🏼
۰۵ مهر ۱۳:۵۶

دد با تشکر

اول از همه وانشاتارو خوندم

الانم زدم تو کار فیک 

میتونم یه سه تا داستان بخونم البته جز اونایی که مال امی وسترن کیه اونا خیلی طولانی ان👀

همین دیگه بوراهه⁦(⁠・⁠–⁠・⁠)⁠ ⁠\⁠(⁠・⁠◡⁠・⁠)⁠/⁩

 

RM. kiute.ARMY

نوکرم*^*
پس ریز ریز اومدی تو درشت ها😂
اووو پس حدودا صفحه متوسط میخونی!
بوراههههههههT^T
flover 🤘🏼
۰۴ مهر ۲۱:۳۹

اه دد اشتباه گفتم ببین اصن فراموش کن که اس اچ و ایتو رو قاطی کردم باشه؟😐

من همه فیکشنارو دوست دارم دیگه همشم نگه میدارم 

 

RM. kiute.ARMY

ببخشید شما؟
*در این حد خودمو زدم به کوچه حسن وسط!
اصن مال تووو عمرممممممT^T
flover 🤘🏼
۰۴ مهر ۲۱:۳۰

عه اینم کار ایتوشی عه

دد من دارم روانم از دست میدم

صد تا داستان سیو کردم

بعضیاشو میزنم میبینم چند بار یه صفحه رو سیو کردم😐

بعضیاشو که کلا از سایت برداشتی فعلا کلا نمیاد

بعد اینجورین که یچی دلم میخواد بخونم ولی حس اینکه وارد یه دنیای داستانی جدید بشمو ندارم

و خب الان فهمیدم من دوتا فیکی که عاشقشم ده بروکر و اسپایدر جی در حقیقت ایتوشی نوشته 🥺🥵🥵

اره دد یه راهنمایی بده من چجوری این داستانا رو تا هفته اینده به ترتیب و منظم بخونم و امم اینکه یه داستان بود اسمش اسلحه بود یه جا ازش تعریف کرده بودی موضوع اش چیه؟👀

 

 

RM. kiute.ARMY

بلههههههههT^T
عه چرا؟0_0
انگشت گدرتمند😂
عایگووو میفهمم:") شاید یه مدت فیک نخونی درست بشه
*نگاه انداختن به اسم نویسنده ها

از ژانر ها شروع کن، یدونه انگست...یدونه فلاف...و الی اخر😂 والا داستان درباره ی یه اسلحه است *باح باح نمک بریزم* نه دور از مسخره بازی(😂) یه فرمانده است که عشقش رو جلو چشماش از دست میده خلاصه که یکی پیدا میشه شبیه عشق و اینا میریزن تو هم اما یهو میفمه عشق اولیش نمرده داشته ادا درمیورده پدصگ:/ جنایی و معماعیه
حالا من دقیق نمیدونم اما همچین چیزی بود.

مائده فالی
۰۷ تیر ۰۹:۳۴

اووووو چرا این نویسنده انقدر کاراش محشره من ذوق🥲🥺البته من تمام کاراش رو خوندم کمپ وی و بروکر و عروس فراری از همه قشنگ تر بود و فکر می کنم دلیل اصلیش طولانی بودنشه انگار نویسنده با کارای طولانی ارتباط بهتری داره 

کارای کوتاهش خیلی زود تموم می شه و همین فرصت نمی ده که خیلی با شخصیت ها آشنا بشی و در واقع با کار زندگی کنی 

کاش یه کار طولانی دیگه بنویسی 

مرسی ازت ددی جان امیدوارم تو هم آخر هفته موفق باشی ممنون ازتون 💜🥲💞

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اره اره دستش به کم نمیره فداش شمT^T
درسته*^*
موافقمممممممم:">
ممنون عسلممممممم مرسی از وجودتT^T
blueberrrrby
۱۲ خرداد ۱۷:۵۲

واااااااااااااااااااااااااااو ددی واااااااااااااااااوووووووووو واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااوووووووووووووووووو

 

اومدم تو سایت دیدم واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااووووووووووووووووووووو😂😂😶😶😂😂😂😂😂

 

اصنننننننننننن بی خبر می سوپرایزی؟؟؟ نمیگی از شدت هیجان کباب میشم میسوخم؟؟؟؟؟😂😂

 

 

چه جیگر شدهههههههههههههههههههههههههههههههه سایتمممممون به بهشتتتتتتتتتتتت کشیده شده استتتتتتتت:/

 

 

جیگررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررمممممممممممممممممم حال اومده😂😂

حالا چه جیگری که کبدم باشه چ جیگری ک ددی باشه چ جیگری که این سایت بهشتیییی باشه

 

فرش بهشتی نه هاااااااا، سایت بهشتی: سایت بهشتی، یک نام و چند نشانی😂😂😂😂😂جررررررررررررررررر

 

 

 

 

خیلی خب امروزمون هم گذشت آبی کوشولو سر کشید، کلااااااااااااااااااااااااغ پرررررررررررررررررررررررر

گنجشک پرررررررررررررررررررررررررررر،ددی پرررررررررررررررررررررررررررررررررررر، مینا پررررررررررررررررررررررر،

جرررررررررررررر پرررررررررررررر😬😂😂😂

 

 

ولی بنفششم بکنین بعدا ژیگر تر شه🤩🤩🤩بوس بایییییییییییییییییییییییی

آها راستی برای بار هزارم اینو خوندممممممممممممممممممممممممممممممم🤣

RM. kiute.ARMY

خوشت اومد؟😎

جیگر ک توییT^T

عفففففف باشیم در خدمت خوشگله😂😂😂
یاد شهید بهشتی افتادم😂

کیوووووت😂😂😂

چشم چشمT^T
خسته نباشی😂😂😂
blueberrrrby
۰۹ خرداد ۲۲:۱۰

آقا ژان من باور نمیکنم یعنی من باور نمیکنمممممممممممممممممممممم آقققققققققققققققققققققققااااااااااااا

حالا نمیدونم شایدم خانووووووووووووووووووووووووووووووووووم😂😂😂😂😂

ایوهناس به زبان فین عرب برگرفته از فین گیلیش😂😂😂😂جررررررررررر😂

 

حالا اصل مطلب دوباره جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ یعنی تو این سایت به این بزرگییییییییییییییییییی که توش حتی غررررررررررررق میشی 2 تا دونه یونمین و اینا نییییییییییییییییییییییییییسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

 

شعری ک میفرمایییییییییییییدددددددددد" دروغ نگو دروغگوووووووووووووووووووو😂😂" 

برنخوره ددی عجقم نیگم دروغگوییا ولی جون آبی کوشولو جوووووووووون مینا یونمین بدهههههههههههههههههههه🍇🍇🍇

RM. kiute.ARMY

نه نیست😂😂😂

نه نه کنچانا بر نمیخوره:">
اما بخدا ندارم یونمین😂
blueberrrrby
۰۸ خرداد ۱۷:۴۲

سلام عرض نمیکنم خدمت ددی ولی میکنم متاسفانه :/

ددددددددددیییییییییی واقعا ک نمخام بد بگم ناراحت شی، ولی چرا جوابمو ندادی؟؟؟نمدونمااااااااا شاید من گفتم خیط شدم الان و تو میگی چقد خنگه و من تاسف میخورم و تو جواب داده باشی و من ندیده باشم و التماس برای بخشش و زار زار گریه و دراماتیک و کوفت و مرض . درد😂😶😶😶😶😂😂😂😂😂😂😂

 ساری، ولی دوباره میپرسم، آبی کوشولو یونمین میخااااااااااااااااااااد دستی بده پلییییییییییییییییییییییزززززززززززززز

عر عر عر ععرررررررررررررررررر عرررررررر عررررررررررررررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررررررررررر...خب بسه گلوم جر خورد😂

 

بدیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تنکیو... آها راستییییییی عالی بود این فیکشن اصن عشقققققققققققققققق.

جوووووووووووووووووووون چه حالی دارم میکنممممممممممممممممممممممممم اومدم فیکشن بخونممممممممممممممممم خاک تو سرتووووووووووووووووووووووووووووووووووون جوووووووووووووووووووون😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

چرا؟😂
باور کن من همیشه جواب میدم:")😂
بخدا ندارم ک بدم😂😂😂

موافقم:">
رسما فال این لاو شدم باهاشT^T
Yuta😈
۰۹ آبان ۰۷:۴۵

ددی

من اینو یک ماه و خورده ای پیش همون روزی که دانلود کررم تموم کردم و از اون روز به بعد همش میخونمش اخه خیلیییییی خوبههههههههههههه :")

اهههه گادددددد

ممامانن این مقدار از سویت بودن باعث میشه پروانه های داخل شکم و روده ام پرواز کنن :>

RM. kiute.ARMY

تصور شکم پشمکی تهیونگ قلبمو جر میده:">
ATENA💝BANGTEN
۱۳ شهریور ۱۵:۲۳

نو نات تودی..فلان فلان هندز آپ 

مدیونی فک کنی هم دارم هد میزنم هم دارم گوشش میدم😂 

من بعد یه قرن اومدم براش کامنت بزارم 

خیلی دوسش داشتم..خسته نباشی نویسنده.. 

ددی دیدی اینجا من فرست بودمم؟؟؟ 

منم درگیر این بازی کثیف شدم/: 

 

RM. kiute.ARMY

بپسه گوره گه هندز آپ؟ فکر کنم😂
جرررررررررررر😂😂

درگیر نشو توبه کننن😂
박지민
۱۹ تیر ۱۴:۵۰

با ایمیل میخواستم ثبت‌ نام کنم اما نشد ×_×

RM. kiute.ARMY

اهان پس بیان باز ریده😂
박지민
۱۸ تیر ۱۶:۳۶

بلی بلی ╥﹏╥

به جان عمه بنگ شی هیوک قسم از این به بعد اگه زیر فن فیکای جدید کامنت نزارم خودمو با هندزفری دار میزنم

ندای درونم:گوه نخور بدبخت هندزفریت پاره میشه اونوقت به چخ سگ میری😐🔪

خب با توجه به حرف ندای درونم خودمو دار نمیزنم اما از اونجایی که این بیان مزخرف نمیزاره ثبت نام کنم(هر غلطی کردم نشد اصن)فقط مجبورم کامنت بزارم اما بدونید همیشه هستم و حمایتتون میکنم(>y<)

وای چقدر زر میزنم منننن😐💔انگار تلافی هر کامنتی که نزاشتم رو دارم سر کامنتای جدید خالی میکنم😂😂

RM. kiute.ARMY

نه نکننننننننننن😂😂😂😂
ندا راس میگه😂
با جیمیل ثبت نام میکنی یا ایمیل؟
نه لاو راحت باش باو😂
박지민
۱۷ تیر ۱۶:۳۸

و منی که رو قلم ایتو کراش شدید زدم *_*

لعنتی من دارم خواب میبینمممم؟؟فیک یونمین کوکوی اونم با قلم ایتو

محشرهههه

ای کسانی که به ایتو ایمان نمیاورید.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب به درک که نمیاورید حتما عقلت به اندازه شکلات است دیگر چه کنم

والا😂👊

خب زیاد زر زدم بسه

فقط اینو بگم بنده باران هستم و‌باید برم برای سه ماه تموم اومدن به سایت و نظر ندادن و خوندن یواشکی فیکا توبه کنم ╥﹏╥

هقق

فعلا بوچ

 

 

RM. kiute.ARMY

ایتو خودش ک سرتاپا کراشه:">>


با نتیجه گیریت بسی حال نمودم لایک😂
به به چ اسم زیبایی:">
کنچانا در توبه همیشه بازه😂
J.K
۱۵ تیر ۱۹:۰۷

عالیییییییییییییییییی بود

من عاشق این و اون کمپ وی هستم

دیشب برقا که رف نشستم اینو خوندم تا صبح هی پدر روحانی و خون اشام میدیدم :|

من از این به بعد ایتینه هستم :") (نمیدونم به طرف دار های ایتو چی میگن برا همینم از خودم یه اسم در اوردم خخخخخ)

خب هم اکنون من هم ستیزن هستم هم یوکینه هم ونوا هم ایتینهههههههههههههه(نمک رو هم دوس دارم ولی نمیدونم اسم طرفدار عاش چیه)

درود بر ایتینه هاااااااااااااااااا

کفر خداوند و امون اول و دوم و سوم بر کسانی که به ایتو ایمان نیاوردندددددد

 

RM. kiute.ARMY

کلا انگار ایتو جادو میکنه:">>>
وای ایتینه چ قشنگه مثل آتینی آ تیزT-T

اخ گفتی خشم خدا بهشوووووووون نعبیفعینعفیسنفعسنعف
آرتمیس
۱۳ تیر ۱۴:۳۲

Itu hide تنها نویسنده ایه ک من واقعا قبولش دارم

فایتینگ 🌴

RM. kiute.ARMY

اومو مرسی حمایت*^*
Vkook. Darya
۱۱ تیر ۱۵:۰۰

این خیلی قشنگ بود ..

قلم نویسنده واقعااا عالی بود 

هم ایده داستان خوب بود هم خیلی یکپارچه بود واقعاااا لذت بردم .. 

نویسنده فایتینگگگگ و مرسی به خاطر کار خوبت 💜💜💜

RM. kiute.ARMY

ایتو لامصب کارهاش محشره:">
د بروکر هم از ایشونه*^*
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۱۰ تیر ۱۶:۱۳

سلام T_T 

(وی خودش را جمع و جور نمود)

مبالغه چیست ؟

طبق اطلاعاتی که ما تا حدودی از ادبیات کهن ایران زمین داریم ، و ارایه و کوفت و زهر مار و درد بی درمون و پارگی بی نهایت سر کلاس هایش :) 

مبالغه یعنی گنده نشون دادن یه چیز -_- 

حالا ما تو شاهنامه بسی بسی بسییییییییییی مبالغه داریم 

چمد 

ز سمش زمین شد همه چاک چاک 

انگار زمین خیاره مثلا :/ 

 

من همیشه میگم 

وای این فیکه رو خوندم خودمو ر زمین پلکوندم

 

 

 

اما این چس مثقال هم مبالغه نیست 

مورد داشتیم!!!!! 

بعد از ۸۰۷ صفحه کون پارگی !!!!! 

در حد یه لمس کوشولوووووووو کیس رفتن(ویکوک) 

 

 

 

زنگ زدم دوستم 

با همممممممممم 

عررررررر زدیم (من میگفتم عرررررررر فرص کنید رو ر تشدید باشه و علامت مد ..... اونم همچنین می گفت )

 

 

بعد مورد داشتیم بعد از کلی خون و خون ریزی و نجات از مرگ :/ 

رفتن ب اهم اهم پرداختن 

 

من رو تخت خوابیدم ، پتو رو روی سرم کشیدم و کمرم رو مدام نود درجه خم می کردم به سرعت نور :) 

بعد آنچنان در حس فرو رفته بودم ک مامانم اومد تو اتاق و من داشتم در لحظه دو بار تشنجی پی رفتم 

به ناموسم ک مبالغه نمیکنم 

اگه من فیک نداشتم چه میکردم :)

وی اشک پاک نمی کند و با صورت اشکی می رود بقیه فیک ها را بخواند 

 

RM. kiute.ARMY

به نظرم تو خوب درست رو بخون و مولف کتب ادبیات سالیان آینده شو😂
وگرنه در حسرت استعدادت در حال حامله شدنم:">

اشکانت را با پاچه شلوار کردی ام میشوییم زیرا همچو زم زم متبرک باشدT-T
Mari
۰۴ تیر ۲۱:۲۰

میشه ادامش بدید؟ 

RM. kiute.ARMY

همینقدر میشد دیگه نمیش*^*
KooK585
۲۹ خرداد ۲۲:۳۹

ددیییییییییییی 😭

من هر هفته میام تو سایت 😳

یعنی کافی نیست؟ 😂😐

RM. kiute.ARMY

هر روز بیا😂
KooK585
۲۸ خرداد ۱۶:۰۶

عه چرا من اینو الان دیدممممم

RM. kiute.ARMY

عاقبت هرروز به مکتب(سایت) نیومدن😂
Lolo 😐😂
۲۸ خرداد ۱۵:۴۱

فصل دو نداره؟ 😐😂

RM. kiute.ARMY

نه😂
ی بدبخت فلک زده
۲۶ خرداد ۲۰:۴۲

https://s4.uupload.ir/files/inshot_۲۰۲۱۰۶۱۶_۲۰۴۰۳۸۶۲۰_4wuw.jpg

😐🍯

RM. kiute.ARMY

خدا نکشتت😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ر
yekta@exo-bts
۲۵ خرداد ۱۴:۲۴

چقدر تو ماهی آخه

آره داریم روش کار میکنیم

امیدوارم واقعا خوب بشه

RM. kiute.ARMY

نه ب ماهی تو*^*
هوراااااااااا*0*
میشه شک نکن*^*
yekta@exo-bts
۲۳ خرداد ۱۹:۴۲

عه چه زود جواب دادی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

میخواستم بازم بنویسم فکر کردم نتم مشکل داره دکمه ارسالو به تیر بستم خخخخخخ حالا تیکه های تکراری اینو ول کن  دوباره جواب بده رو مخم من نیستم همتیه😂😂😂😝

سسسسسسسسسسللللللللللاااااااااامممممممممم ددیییییییییییییییییییی💕

امممممممم دلم برای اینکه منتظر جوابات باشم تنگ شده بود حس خیلی خوبیه😍

راستیییییییییییییی اسکیرین هام ۱۵۰ تا شدددددددددددد💃💃💃💃💃💃💃💃

خیلی خوبه راستی اکسو بعد دو سال آلبوم جدید داد😍اسمش: don't fight the feeling واقعا معرکس حتما ببینش

بالاخرههههه امتحان ها هم تموم شد هوراااااااا👏ولی من برای کنکورت برات دعا می کنم میدونم موفق میشیییییییی😃😃😃😃😃

ددی ددی ددی ددی ددی ددی ددی ددی ددی ددی میخواستم فقط صدات کنم اوخییییییییییش

بیش فعالم انرژیمو کجا تخلیه کنم؟😂💕دیش دیرین دیدین نانای نای دیش دیرین دیدین ماشالله هو هو💃

ددی اونجایی که استیکر رقص گذاشتم جون خودم و خودت داشتم جیغ میزدم میرقصیدم😂

ددی راستی میدونستی میخوام با نسیم (نویسنده مرگ داوطلبانه) میخوایم ادامه ویث یو قدیمیه که براش انتظار میکشیدیــــــ🐲ای جان یادش به خیر اژدهام در رفت 🐲ــــــم رو بنویسیم بعد فولش رو بزاریم😉😍😄😂💃خییییلیییییییی هیجان دارم براش امیدوارم خیلی خوب بشه❤️

امممم دیگه اخبار🤨آها این پیامو برای بار ۴ ام مینویسم فکر کنم به خاطر نت ضعیفم نمیاد اگرم چندبار اومد ببخش😁😂💖💙💜💚💕❤💛💓💞💗💋

خیییییلییییییی ببخش تکراری شد ببخش ببخش ببخششششششششششششششش🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

RM. kiute.ARMY

چشمم نزن😂
جون😂😂😂
سلامممممممممممممممممممم ددیییییییییییییییییییی😂
ای جان فدا دلت بشم*0*
واو:| عررررررررررررر😂😂😂😂
اره شنیدم ملیون سلر هم شد عررررررررر
مرسی عزیزدلم فدا نفس پاکتT-T
جان ددی😂
همینجا تو بغل من😎
جرررررررررررر😂😂😂
واو واقعااااااااااااااااا؟؟؟
کنچانا لاوم جون قلبارو*^*
کنچانااااااااااااااااااااا😂😂😂
yekta@exo-bts
۲۳ خرداد ۱۹:۲۳

ددیییییییییییییی چه پروفایل کیوتی ووووووییییییییی

دلم برای منتظر بودن برای جوابات تنگ شده بود

اینکه الان چی میگه

یا درباره ی چی باهات صحبت کنم😊😊😊

راستی به جون خودم و خودت و نامجون که عزیز جفتمونه ۴ برابر اون استیکرای رقص جیغ زدم و رقصیدم؟

راستی اکسو بعد از دو سال آهنن جدید دااااااااااد  عاشقشم اسمش 

DON'T FIGHT THE FEELING عه امیدوارم شنیده باشیش چون شاهکاره

آخییییییش

دلم برای اینجا تنگ شده بود بوی خونه میده 😍

راستی مناظره رو دیدی آقای همتی فرمود ما داریم میریم کیپاپ خخخخخخخخخ جر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

یعنی هرررررررروقت یادش میفتم زمین گاز میزنم

من میخوام برم کی دراما با اتوبوس میرم کم خرج بشه تو هم میای ددی؟😂💕

RM. kiute.ARMY

فکر کنم نظرت نصفه اومده بود از نصفه بقیه جواب میدم😂😂
اره جنابش رو جا انداختی😂😂 اره جررررررررر😂😂😂😂😂😂😂
اره میام فقط بریم جایی ک ایون وو باشه😂
yekta@exo-bts
۲۳ خرداد ۱۹:۲۱

ددیییییییییییییی چه پروفایل کیوتی ووووووییییییییی

دلم برای منتظر بودن برای جوابات تنگ شده بود

اینکه الان چی میگه

یا درباره ی چی باهات صحبت کنم😊😊😊

راستی به جون خودم و خودت و نامجون که عزیز جفتمونه ۴ برابر اون استیکرای رقص جیغ زدم و رقصیدم؟

راستی اکسو بعد از دو سال آهنن جدید دااااااااااد  عاشقشم اسمش 

DON'T FIGHT THE FEELING عه امیدوارم شنیده باشیش چون شاهکاره

آخییییییش

دلم برای اینجا تنگ شده بود بوی خونه میده 😍

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییی لاووووم*^*
ای جان عزیزم😂😂😂
وای جر به کمرت رحم کن😂😂😂
واو اره شنیدم مگه میشه نشنومش؟T-T
واو!! باعث افتخارهههههههههههه 
نترنغعبععنغل
Park Jimin
۲۰ خرداد ۱۸:۴۱

عالیییییییییی

moon🌛 Child🌜

پرتقالییییی😂😂😂😂
^^ Yui.vkook.tae.....داداش کوچولوی بیبی 🐯💜
۲۰ خرداد ۱۶:۱۰

اییییی جااااااااانممم کوکویهههههههههههه😍😍🤝

moon🌛 Child🌜

اعععع یویی دارک گیم تموم شد قرار بود بعدش یوکی رو.......دیم بیه برنامه بچینیم 😎🤔
zahra
۲۰ خرداد ۱۵:۵۳

ددی آدرس میدم بهت،هروقت دزدیدمش،خبر میدم تو هم بیای...چون کل انرژیم برای دزدیدنش خالی میشه،،،بعد بخوام برش دارم بیارمش خونه شما،هم باید ایتو رو تحویل بکیری،هم جنازه ی منو(خببببب اون ایموجی ای که نیشش بازه با اون خنده رو متصور شو پلیز)

نههههههههههههههههههههههههههههههههه نگووووووووووووووووووو شش ماه خیلی زیادههههههههههههه...به جان جناب آقای همتی من نمیتونمممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

باشه😂 استنبولی بار میزارم با سالاد شیرازی میایم دور هم میزنیم بر بدن😂

بخاطر همین میگم دیگه نگو😂 به جون زاکانی اگه دروغ بگم
Kauo sheka
۲۰ خرداد ۱۴:۵۹

نویسنده های خوشگلم 

عزیزای دلم 

قربونتون برم 

میشه به ما کنکوری ها رحم کنید حداقل تا ده تیر یکم ،اروم باشید خواهش می کنم 😭😓😥

لطفا 😂😂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂اخ من و دد هخ کنکوریم
Mary
۲۰ خرداد ۱۴:۴۸

سلام ، ببخشید من هر چقدر تلاش کردم این فیلم رو دانلود کنم نتونستم میشه لطفاً راهنماییم کنید قبلاً فیک دانلود میکردم مشکلی نبود ولی الان نمیشه

moon🌛 Child🌜

کجاش مشکل دارع عزیزم 
کلن نمیاره صفحه یا دانلود نمیش؟ 
Kauo sheka
۲۰ خرداد ۱۰:۱۹

عالی 🤩🤩🤩🤩🤩

خیلی خوب بود خیلی 

فقط یه چیزی منم شکم پنبه ای می خوام دلم رفت ،اینقدر شکم پنبه ایی خوندم 😶🤣😂🤗

RM. kiute.ARMY

فدای کا یوشکا جانمممممممم*^*
منم میخوام:| میخواممممممممممممT-T
zahra
۲۰ خرداد ۱۰:۱۲

چرا احساس میکنم میخوام برم ایتو رو بدزدم،بعد بیارمش توی اتاقم زندانیش کنم،یه چند روزی هم بهش زمان بدم،برام فول فیک کوکوی بنویسه؟!
یعنی فقط کافیه که من بیام توی سایت،ببینم یه فول فیک از کوکوی اومده،نویسندش هم ایتو عه...یعنی اون زمان تا دوازده ساعت آیندش رو،من از خوشحالی فقط توی اتاقم قر میدم و به نظر دیگران اسکول بازی در میارم:)


الان من یه سوال دارم ایتو جونم...فول فیک بعدی کی آماده میشه؟(حیف که ایموجی خنده ندارم واگرنه خیلییییییی اینجا به کارم میومد:/)

RM. kiute.ARMY

باهات موافقم؟ البته باید بگم بیار خونه ما خودتم بیا😂
من رو زمین ویبره میرم:")))


😂😂😂😂😂نگو این حرفو الان ایتو میره شیش ماه دیگه میاد 😂
SUGA
۲۰ خرداد ۰۲:۱۹

آخ جون😁😍😁😍😁😍

ددی و ادمین های گرامی دلم براتون تنگولیده بود🥺

ایگوووووو چقد قربون صدقه ته ته رفتم🥰

راستی تیزر کامبک اکسو اومد😆

عاشق استایلشون شدم😘

RM. kiute.ARMY

سلامممممم شوگایاااااااااااااا😂
دل منم :"((((
منم عررر پشمکییT-T
خود کامبک هم اومد😂
شیو پسرم:")
Kookmin.v
۲۰ خرداد ۰۰:۵۵

این الان خوابه یا بیداری..؟

دلم برات تنگ شده بود پدرصگگگگ!:')

آقااا اینایی ک همتی تو مناظره گفتو دیدی😂😂😂

بمولا هنوز دارم جر میخورم😂😂😂😂

این داداشمون رییس جمهورم میخواد بشه😂

RM. kiute.ARMY

بگوز...اگه بوش رو فهمیدی بیداری😂
دل منممممممممممممم تنگ شده بودددددددد لامصببببببببببببT-T عررررررررررررررر
عنعغینغقفستفقف
مناظره؟مشاجره اس ب نظرم😂
عه همتی چیه؟ جناب عاقای همتی😂
ولش کن بابا مرتیکه چفتو😂
Jina
۱۹ خرداد ۲۱:۴۶

هقققق.... لنتی ...... اخه چطکری به فکر ت رسید که یه همچین داستانی بنویسی اخههههههههه هق... از استعداد نوشتنت منم بده ! 

RM. kiute.ARMY

موقع تقسیم خلاقیت این با پارتی بازی رفته دوتا دوتا گرفته-_-
Itu Hide
۱۹ خرداد ۱۴:۲۵

عررررر ذوق مرگ شدممممم🥺🥺😂💜💜💜💜جرررر الان دیگه گفتی منم د بروکرو باز کنم یاد سعید و احمد میفتممم🤣😂😂😂😂 ورزش تهیونگ ایز مای استایل تووو😂😂💞 میسیییی لاوممم خیلی نظرت برام ارزش داره🥺🥺😍😍😍💋💋💋💋

RM. kiute.ARMY

نه نمیرررررررررررررررر میخوامت!!!
عاشق خلاقیتت شده بودم عرررررررررررررررررر😂😂😂
استایلت ایز مای استایل جوووووووووون😂
اخ من ک خر ذوق عر عر:"))
Rooni .AM . Namkookv :)
۱۹ خرداد ۱۳:۵۹

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

این چه زندگی ایهههههه ؟؟؟؟؟ چرااین از دست من در رفته ؟؟؟ 

میرم بخونمش ... هققققققققق 😭😭😭😭😭😭😭

 

RM. kiute.ARMY

ناچ ناچ ناچ کم کاری کردیا😂
^^ARMYeganeh^^
۱۹ خرداد ۱۳:۴۶

آقا

من نویسنده این فیکشن و واقعا میخوام ببینم

خیلی قلمش خوبه لامصب

از همین تریبون اعلام میکنم که:فایتینگ

ددیییی تو هم با د بروکر مرگ شدیییی؟واییی خیلی خوب بود خیلی خیلی خیلی

وی به افق شتافتید:")

RM. kiute.ARMY

منممنم منمممممممممممممم:"))))
خوب؟ محشرهههههههههههههههههههههههههههههههه
وای من که مردمو زنده شدم!!!!!
بگذار من نیز بیایم:")
yekta@exo-bts
۱۹ خرداد ۱۳:۳۸

آخخخخخخخخخخخخخخخخ جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

سلاااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممم ددیــیـیـیـیـیـیـییـیـیـیـیـیـیـیـییـیـیـییـیـیـیـیـیـیـیـیـییـیـیـیـیـیـیـی

حالت چطوری💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

خوبی💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

سلامتی💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

چه خبرا💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

دلم برات تننننننننگ شده بودددددددددد💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

دلم برای صدای نداشتت تنگ شده بوووووود(جرررر)

هورااااااااااااا

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

وای یادش به خیر 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

RM. kiute.ARMY

یکتااااااااااااا😂😂😂😂😂
بابا با خوندن کامنتت خالی خالی دارم قر میدم چیکار کردی با من؟😂😂😂
سسسسسسسسسسسسلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم یکککککککککککککککککتااااااااااااااااااااااااااا
حالم که عاااااااااااالییییییییییییی
سلامتیییییییییییییی لاوووووووووووووووووووووو
دل منمممممممممممممممممممممممممممممممممم
جرررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هوووووووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یاد چی؟😂
Itu Hide
۱۹ خرداد ۱۳:۰۵

عرررر نظرا باز شدنننن🥺🥺🥺ددیییییی میسد یوووو🥺🥺😂💞💞💞💞

RM. kiute.ARMY

ایتووووووووووووو جونممممممممممممممممم عر عر عر عرعررررررررررررررررررررر!!! بالاخره گیرت اوردمممم😂😂😂 دل منم برات تنگ شده بود لاولی با استعداد:")
عاقا...
از د بروکر دو نظر بدم:")
خیلی فجیععععععععععععععععع کراش بود!!! انقدر که باهاش حال کردم با چیز دیگه ای نکردم! لامصب محشر بود:")
بعد یه چیز جالب بگم😂 ما تو فامیلمون پسر عمه ام اسمش احمده پسر عموم سعید😂 بهد این دوتا خیلی باهمن اصلا موس موس عاشقانه یه وعضی😂 بعد تو د بروکر سعید و احمد بودن جر خورده بودم😂 هی اونا میومدن تو ذهنم😂 ارامش نذاشتم ران تا اخر فیک فکر میکردم یکی داره منو میبینه😂

و اون سه شاتی لعنتیت:")
تو عه لعنتی تر چطور انقدر استعداد درون خودت جا دادی؟:") باورت میشه هر سری میخوام ازت ایراد پیدا کنم حتی یه چسه اما نمیتونم؟؟:"))) اطلاعات عمومیت و قلمت سو فاکینگ پرفکت!!!! تف:")

این فیک اخیرت😂😂😂😂 پارم به مولا
محشر بود به معنای واقعی کلمه!!!!
خلاقیت جدا...داستان پردازی محشر جدا....قلم لعنتی پرفکتت جدا....ورزش تهیونگ ایز مای استایل😂
عالی بود تنها میتونم بگم که لایق بهترین هایی:")
ATENA💝BANGTEN
۱۹ خرداد ۱۲:۰۴

ریلییی؟؟؟ باز شدنن؟؟؟؟ الهی قربونتون شممم خسته نباشید دلم خیلی تنگ شده بوددد

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااااا😂😂😂😂
نه خدا نکنه فدامون بشییییییییی:"(((((
سلامت باشی نفس دل ما هم*0*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان