BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن ROMEO

_FULL_

  

نویسنده Atena
کاپل کوکمین
ژانر انگست . رومنس . درام . فلسفی
محدوده سنی 14+
تعداد صفحات 165

 

دنیا هم وایسه بیخیالت نمیشم رومئو!  

 

✨🌈DOWNLOAD🌈✨

  

805_vpfe.png 

۳۲ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Sahar
۲۷ اسفند ۱۷:۲۴

معمولا برای فیک های قدیمی نظر نمیدم چون نویسنده نمی بینه ولی این فیک...

 لهنتی سیر داستان انقدر آروم و کیوت بود که فکر می کردم تهش جیمین یکم خونی‌مونی بشه یا مثلا بره کما نه اینکه بمیره...

آخرهای فیک همش امید داشتم جیمین زنده باشه...

نویسنده یه کاری باهام کرد که حتی فیک های فلاف هم اول تهش رو می خونم مطمئن شم سداند نیست بعد میخونم

 

یعنی دم قلمت نویسنده)))

RM. kiute.ARMY

اتفاقا نویسنده میخونهT^T

دقیقا:)
اصلا قدرت آتنا همینه...
تهش به عر زدن و ضجه زدن میندازه و قلب ادمو جر میده...
ATENA💝 BANGTEN
۲۶ اسفند ۱۶:۲۴

ویت ده فاکینگ مینتتتت 

تو الان تو کامنت یک نفر توضیح دادی راجب سیگار کوک ؟ 

من فک میکردم خطای دید یا شایعه ای چیزیه

پس واقعیه 

جدی می‌کشه ؟! 

... 

واو.....دیگه فن فیکای جونگکوک الکلی و سیگاری با تتو و سگ اخلاقی تخیلی نیستن 

ولی خب ضرر داره 

بهش هم میگیم ضرر داره بهش برمیخوره😂😭 

 

VK 🐻🐰

بل میکشه
سیگار الکتریک ضرر زیادی نداره و خیلیا برای ترک سیگار ازش استفاده میکنن
منم باشم بهم برمیخوره😔😂
Chim
۱۳ ارديبهشت ۱۶:۴۱

دوباره چشمم به این فیک خورد 

اه

فیک کوکمین مورد علاقمممم

هق

RM. kiute.ARMY

دیدار یار غائب دانی چ ذوقی دارد؟T^T
ATENA💝 BANGTEN
۲۴ بهمن ۱۶:۲۶

ددی ددی اگه کامنت قبلی اومد تاییدش نکن یهویی دستم خورد رفت 

خب داشتم میگفتم..همیشه دوست داشتم یک دوست خوب مجازی پسر داشته باشم 

و یکیشون به تورم خورد که اتفاقاً خیلیم پسر خوبیه.. 

چند روزی باهاش حرف زدم و همه چی عادی بود عین دوتا دوست 

ولی من دیگه نمیخوام باهاش حرف بزنم..چون کم کم دارم میترسم 

یادته گفتم کلا خیلی پسرا رو دوس دارم؟😂 آره..ولی ترجیح میدم ازم دور باشه و خیلی مخفیانه روش کراش بزنم 

اینجوری یکی سعی می‌کنه باهام دوست باشه و فلان فلان منو میترسونه 

جالب اینجاست دوست مجازی دختر خیییییلی دارم که باهاشون خیلی راحتم..

ولی این یکیه فقط برای چند روز خوب بود و الان دلم نمیخواد باهاش دوست باشم..

کم کم دارم پشیمون میشممم..مثلا امروز بهم گفت دلش برام تنگ شده.. 

ولی اصلا به دلم ننشست واقعا 😂 

الانم نمیدونم چجوری بهش بگم دیگه باهم حرف نزنیم..

لنتی یجوری صدام میزنه..بهم میگه آتنا..ینی اسم کاملمم و من دقیقا نمیدونم چند مدته که اینو از دوستام نشنیدممم و دیگه کلا مث صگ میترسم یکی آتنا بگه بهم.. 

کلا از چت با پسرا اصلا خوشم نمیاد همون حضوری بهتره اگه بخواییم دوست باشیم 

یعنی چت با پسرداییم هم گاهی اوقات منو میترسونه..

اینکه یهویی یه چی نگه کرک و پرم بریزه..

خلاصه الان نمی‌دونم چیکار کنم عاجزممم راهنمایییم کننن🥺😂😭

RM. kiute.ARMY

وای گاعد تو خیلی کیوتی آتنااااااااااااا😂😂😂😂😂
دوست دارم محکم بغلت کنم و لپاتو ماچ کنمممممممممممم:")))

این عادیه...جدا میگم!
بالاخره جنس مخالفو..اینا😂 یکم هم ته دلمون بخاطر نماز و دین ک میگن با پسر نباید حرف بزنی عذاب وجدان هست
اما نگران نباش یهو باهاش قطع رابطه نکن...همون صحبت هاتون رو در حد ساده نگه دار. اگه میخوای ازش فاصله بگیری و یا یکم از سر خودت بندازی دیر به دیر جوابش رو بده. این روش ک روی من جواب داد (بین خودمون بمونه طرف منم پسر بوده😂 بالاخره گرایشمه)
💜💜💜
۰۳ بهمن ۱۷:۳۷

خسته نباشین

یه فیک به اسم رومئو موچی هس ؟

میخام بخونم ولی گوگل نیورد میشه بیزحمت لینک بدین(*چشمان قلبی🤗😍)

RM. kiute.ARMY

ما همین یه رومئو رو تو سایت داشتیم مادرT^T
sara
۰۶ دی ۲۰:۳۰

اشککککککککککککککککک/ این بهترین کوکمینی بود که تا حالا خوندم عررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
ATENA💝BANGTEN
۲۵ مرداد ۲۳:۴۱

یه سوال..

دزیره یا ارور؟؟؟ 

 

RM. kiute.ARMY

دف پازل😂
اما نه دور از شوخی هر دو یه ویژگی خاص دارن.
ارور همزاد پنداری خالصه
دزیره غلیان آتشفشان احساسات
fake daddy
۲۰ مرداد ۱۷:۳۲

/azsxcfvgjnmk,l.;/'zsxedcfvgbhjnkm,l;.'/qwertyuiop[lkjhgfdsazxcvbnm,ghjkbnujbnfjkbfjkvb fjibjhxvbjhxbvxcjkbvckbvxcbkvkxcjbvkxcjbkxjbl;cmsakldvboihdfsuhguoyuitghiostghdbhkkfjdnhfjcgrtfwsdrtfvgyujhnkawsrtfvgbuhnjmkjzasxtfgvhnujmkwazesxjazdctfgvbhnjmAZsxdcfgvbhnjmk,l.Azswxedcfvgbhjnmk,l.zsxdcfvgbhjnmk,l

 

 

 

وی نابود شددد ترکییددددد*

جیمینیو کوکلیتتتتتتتتت*

گریه جگر سوز*

عا بعد هشت ماه برگشتم کی منو یادشه؟؟؟؟

مدان هیچکس یادش نی ول خب....

بغض صگی*!!!!

RM. kiute.ARMY

خطالی 504😂

بخ بخه:">
چرا زود زود نمیای؟T^T
ATENA💝BANGTEN
۲۴ تیر ۱۷:۳۲

عععهه سلام مونممممم خیلی وقت بود تو سایت نخونده بودنت/: 

حالا حتمن ددی جواب میده ولی خب..😂

moon🌛 Child🌜

سلام عزیزم 😂🖐اععع بخون برام تو وات با ویس بخون🤧🤧🤧
ATENA💝BANGTEN
۲۳ تیر ۲۱:۰۸

حالا یواش یواش بیا و با ما مهربون باش دیگه وعده نده بیا برام یه همزبون باش 

میگم بمون میگی نمیشع هوهووووو 

وای الان فاز رقصیدن گرفتمممم دلم میخواد قررررر بدمممم 

ددی/: منم می‌خوام بگم ددی از امروز به بعد 

خواستم بگم خیلی باحالی..وقتی جواب هاتو میخونم دوس دارم از خوشحالی بمیرم 

واقعا خیلی خوبی.. 

 

moon🌛 Child🌜

وایییییییییییی تو بدترین مود بودم ولی  قررمممممم گرفتتتتتتتتت لنتییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂
دد: الهی دورت بگردم من آتنا تو تاج سر منی قشنگمT-T
miss_dove
۲۲ تیر ۲۳:۰۲

یه حسی بهم میگگه لایلا خیلی عوضیه

RM. kiute.ARMY

چه جالب ک همه لایلا هایی ک دیدم عن بودن:|
ATENA💝BANGTEN
۱۳ تیر ۱۲:۰۵

سلااااااام ظهور کردممم..

خوبینن؟؟؟ 

مرسییییی نظراتتون خیلی کیوت بود.. 

کیوتی تو چطوری؟هوم؟ حالت خوبه؟ 

مونی کو؟؟ کم پیداس😂 

 

RM. kiute.ARMY

السلام علیک یا آتنا😂
عالی ام جیگر طلا تو خوبی؟*^*
بچه امو بردنT-T

ریدرا
Gaul JK❤
۱۲ تیر ۱۶:۱۲

خیلی قشنگ بود هق😢

RM. kiute.ARMY

موافق بیدم:">
Mehrsa Army
۱۲ تیر ۰۳:۰۹

اینکه خندیدم باهاش گریه کردم باهاش حسودی کردم باهاش عصبی شدم باهاش فقط نشان از یه چیزه قلم فوق العادههههه نویسنده بهترین فیکی بود که خوندم و قلبم هر ثانیه براش میزد و درد میگرفت و اشکاهایی که ریختن براش که هیچی مرسی خوب بذا یه خطش بود🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺💕💕💕

RM. kiute.ARMY

هعی:">
دستمال بدم؟*فین کشیدن*
یه آرمی ایرانی بدبخت
۱۱ تیر ۲۳:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

فقط میتونم بگم مثل خررر سد انده ولی آخرش که انگار شوهر کارلا داره داستنشونو میخونه به نظرت صحنه های ***شونم میگه یا نه مثلا اون موقعی که میگفت کمرم ؟! ولی پایان جالبی بود امیدوارم لالیلا بمیره به حق عباس بوعذار والاااا یه نفس بگو آمین))))

RM. kiute.ARMY

چون ب حق عباس بوعذاره شک نکن براورده میشه😂
Sm
۱۱ تیر ۱۷:۳۱

خیلی خیلی خیلی خیلییی قشنگ بود🥺🤧

آخرش گریم گرفت دیگ🥺چرا اینجوری شد اخه عرررررررررر😫🥺

RM. kiute.ARMY

هعی:">
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۱ تیر ۱۶:۰۴

بلی بلی 

بودووووو 

RM. kiute.ARMY

💃💃💃💃💃💃
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۱ تیر ۱۶:۰۱

جررر ایشالله درمانش بیاددد 

 

بیا بیا که تیکه تیکه شدم جزایر لانگر هَوسَم بیرون مونده 

RM. kiute.ARMY

ان شا الله😂

اومدمممممم*0*
🙃🙃🙃
۱۱ تیر ۱۰:۲۸

 

سلام واقعا عالی و خوب بود 👌👍👍

ببخشید ی سوال داشتم فیک rule دیگه اپ نمیشه ؟؟؟

RM. kiute.ARMY

عالی بودن از خودته قشنگم*^*
نه متاسفانه:">
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۰ تیر ۱۷:۱۳

تایتانیک؟ 

آره مال ران بود 

اما جومئو کوکجولیت مال بنگتن بمبه :))) 

RM. kiute.ARMY

آره😂
همیشه قاطی میکنم اپیزود و ران و بنگتن و لایو :|
کور پِروگرَمی گرفتم😂
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۰ تیر ۱۷:۱۲

جررررررر بیا بدوزززززززز 

RM. kiute.ARMY

* آمدن با ناز و اطفار*
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۱۰ تیر ۱۵:۴۲

خیب سلام 

اومدم نظرات رو خوندم 

ترغیب شدم بخونم 

آخرین کامنت رو دیدم 

ک تهش قراره از دوری هم و هجران و اینا نصیبم بشه 

در حالی ک اشک در چشمانم جمع گشته بود رفتم افق:/ 

همین دیشب یه مینی خوندم چهل صفه 

ساعت دوشب 

تا ساعت پنج سرش عر زدم 

ساعت نه پاشدم یکی دیگه خوندم تهش ب هم رسیدن 

آخی کوکی 

(  سینه بزنننننن) 

RM. kiute.ARMY

ای وای کاش نظرات رو سان میکردم😂

عه پس خوبه تهش وصال یار داشت:">

میشه برقارو خاموش کنم محفل نورانی تر شه؟😂
min_arta
۱۰ تیر ۰۴:۵۷

ب قدری ک سرش گریه کردم سر دزیره گریه نکردم .... 

این چرا اینقد قشنگ بود ؟ 

:))))

RM. kiute.ARMY

شاید چون خیای بی رحمانه احساسات شیرینشون کشته شد:">
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۰ تیر ۰۱:۱۷

شرایطت یه لول بالاتر از شعب ابو طالبه ک😂😂😂😂

 

نه نرووووووووو سمیهههههههه😂

 

تیکه تیکه هایم را میتوانید روی دیوار مشاهده به نومایی خب ؟؟؟ 

پاره ام خداااااااا پااااااارههههههههههههه 

شعب ابو طالب ؟؟؟؟ 

جررررررررررر به معنای واقعیییی 

RM. kiute.ARMY

تیکه هایت رو دوست میدارم:">
جدیدا چرخ کاچیران خریدم پاره شدی خودم میدوزمت زندگیم😂
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۰ تیر ۰۱:۱۴

یعنی قشنگ میتونم بگم 

طبق رمانتیک بودن کوکمین بود (کوکمینر اعظم)

رومئو 

کوکجولیت 

این مومنت 

زندگی منه :)

RM. kiute.ARMY

بخدا بیگ هیت با تایتانیک قرارداد بسته😂
این مومنت برای اون قسمت ران بود اره؟
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۰۹ تیر ۱۸:۰۹

Rokajaki:اوممم دقیقا خیلی بده 

منم تا چند روز پیش همش خرخونی میکردم در صورتیکه اصلا خوشم نمیاد اجبار دیگه چ میشه کرد 

RM. kiute.ARMY

Rokajaki
Rokajaki
۰۹ تیر ۱۷:۰۶

فاک:/

الان دیدم نویسنده آتناعه:))))))))))))

 

 

من برم خودمو بکشم تا جمعه هفته بعد این آزمونو بدم بیام:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

RM. kiute.ARMY

ناموسا؟:">

لعنت:">
Asal.ARMY
۰۹ تیر ۱۵:۴۸

چطور باید دان کنم؟ 

RM. kiute.ARMY

با زدن رو دکمه دانلود*^*
عاقد کوکمین
۰۹ تیر ۱۳:۲۰

الان دارم با چشمای اشکی نظرمو می نویسمT-T

یه جورایی از اسمش حدس زدم بد تموم بشه ولی بازم تا لحظه آخر امیدوار بودم:)

از اون لایلای عوضی متنفرممممممم خدا لعنتش کنه جیمینو به کشتن داد اصلا غلط کرد اشتباه کرد بیشعور گاو روانی

اولاش که داشتم میخوندم حسابی سافت شدممم خیلی عششون قشنگ بود حیف که تا فرجام موند هققققق

کارلا رو خیلی دوست داشتم همه جوره هوای جونگکوک رو داشت*-*

ولی خوشحالم آخرش بهم رسیدن

خیلیییییییی خوب بود با اینکه سد اند بود ولی بازم دوسش داشتم مرسییییی نویسنده عزیز خسته نباشی*3*

مرسیییییی ادمین جون شما هم خسته نباشی*^*

 

RM. kiute.ARMY

الهی فدات ک:"<
سلامت باشی تو قشنگم*^*
مرسی که همیشه حمایت میمنی لاولی فایتینگگگگگگگگT-T
Ana ‌‌
۰۹ تیر ۱۳:۰۵

عالیییییییییببببببیبببییییییی بوددددددددددددددد 

ولی کلی عر زدم سرش 🤧🤧

انقد گریه کردم اشکام تموم شددد 

ولی اتنا جون قلمت عالیه 

خیلی کاراتو میدوست 

عاشقتمممم😍❤️

RM. kiute.ARMY

آتنا واقعا کارهاش جای نقدیر داره:">
یه ارمی /:
۰۹ تیر ۰۵:۱۹

من از همون جاش که جیمین مرد تا آخرش با گریه فیکو خوندم...

 

به جرعت میگم یکی از عرناک ترین چیزایی بود که خوندم..    

عرررر😭😭

RM. kiute.ARMY

الهی:"<

اخ مادر هلاکم ک T0T
rose
۰۸ تیر ۲۲:۲۳

واو...جذاب بود😎👏👏👏

RM. kiute.ARMY

مث خودت؟:">
🐥jimi🐥
۰۸ تیر ۲۱:۴۵

سلام..خوبین؟

هعی..چقد احساساتی شدم؟ تاثیرات رومئو و موچی بوده..

آفتابی سرد؛ از الان بگم رو این کلمه کاراشم یونو؟

من تو قسمت کامنتا پلاسم/: نمیدونم علت زیباش چیه!!

راستش، ژانرش رو خیلی دوست داشتم ( فلسفی ) شاید واقعا نیاز داشتم یه همچین فیکی بخونم ..

چیز فول پیدا نمیکنم ، عاجزم میشه راهنمایی کنین ؟! 

 

در واقع اومده بودم بخاطر فیک تشکر کنم، مرسیییی...

 

RM. kiute.ARMY

سلام جیگرم:">
اخ منم کراش زدم ک:">

ام فیک ارور خوبه...با فیک بلایند
Chimi
۰۸ تیر ۲۱:۱۵

هقققققق،چه دردناک بود آخرش، گلبم گلفت🥲🥲🥲🥲🥲🥲😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دختره عنتر گاو، گوساله، میمون، جیمینی رو انداخت ته دره، جونگکوکی رو اونطوری افسرده کرد، خو برو گمشو تو زندگیت دیه، گیر دادی به اینا، زدی جفتشون رو گشتی دیه، خ بت شد؟

دختره گاو، بزمچه، نهنگ،گوژپشت، بری زیر تریلی، دختره ی نلجیجندنبجثجنیوفنبنرنبنیترنننینقوفوفنلنزووقتبنرجبننفتقنبنبحقحبحل( وی دیوانه میشود)

 

هق، خو میرفت خونشون دیه، ایناهم خیلی خوشگل و گوگولی و مگولی به زندگیشون میرسیدن دیگه، من تازه میخواستم بگردم برم کلاس کوکی رو پیدا کنم برم پیشش ساز یاد بگیرم، والا.

گند زد به کل نقشه هام، دختره گوزو بیشعور

RM. kiute.ARMY

هعی زندگی...
ز غوغای جهان عر:">

اروم باش لعنتی نفس بکش نگرانت شدم😂😂😂😂


فقط گوزوی تهش😂😂😂
💚💜sogijin💙💖
۰۸ تیر ۱۹:۳۵

میشه درخواست ورژن ویکوکشم بخوام

RM. kiute.ARMY

اومو اگه بشه حتما*^*
فاطمه
۰۸ تیر ۱۸:۵۵

یعنی عالی ترین کوکمینی بود که تا حالا خوندم💜

RM. kiute.ARMY

اومو تشکرات:">
Nari
۰۸ تیر ۱۸:۳۴

آره شنیدم

بع اون ربط داره؟ داستان همونه کلا؟

RM. kiute.ARMY

نه حالا شاید فقط میخواد نشون بده داستان عاشقانه اس:">
Sana
۰۸ تیر ۱۷:۳۲

وییییییی عالی بوددددد ^_^

خسته نباشیننن🐾

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی عسلم*^*
سارینا
۰۸ تیر ۱۷:۰۶

واییییییییییی اخ جون کوکمینیییی یسسسس

RM. kiute.ARMY

یعس*^*
روح خدا بیامرز کامرانی
۰۸ تیر ۱۶:۱۷

عررررررر بسی پشم اندود بود 

راستی ددی پروفت چ خوفهههههه

RM. kiute.ARMY

اپلاسیون جونز
خوشگلی از پروف خودته*^*
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۰۸ تیر ۱۴:۳۱

مای پشممممم 

کوکمیننننن فوووللللل یههههه کک

 

مونی جونم خوبیییی ^^؟ 

moon🌛 Child🌜

خوبم عشقم تو خوبی لاو؟ 😍
عاقد کوکمین
۰۸ تیر ۱۳:۲۵

فرستتتتت یا سکند؟

اسم فیکش چه قشنگه برم که بخونمش*-*

مرسیییییی*3*

RM. kiute.ARMY

هیچ کدام😂😂
خواهش میکنم بزن بر بدن نوش جون:">
فاطمه
۰۸ تیر ۱۳:۲۱

آتی همین الان دانلود کردم ولی با اطمینان کامل نخونده هم میتونم بگم عالیه💜

RM. kiute.ARMY

مرسیات قراوان لاوم*^*
Nari
۰۸ تیر ۱۳:۰۱

عر باخره یه فیک کوکمین🥲❤️‍🩹

فقط یه سوال؟ رومئو معنی خاصی داره؟_؟

RM. kiute.ARMY

رومئو و ژولیت رو شنیدی؟
^^ 𝑌𝑢𝑖.....🙂🍭
۰۸ تیر ۱۲:۵۱

فرست لایک 

RM. kiute.ARMY

مرسیووو*0*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان