BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن M E T H O D

8888_ldsw.jpg

✥FULL✥

(دارای ورژن های مختلف)

 

METHOD

  

نویسنده kiute_ARMY
کاپل  یونمین (دارای بیست ورژن)
ژانر  درام . تراژدی . رمنس . کمی انگست . کمی روانشناختی . برشی از زندگی
محدودیت سنی  14+

  

⬅️ لینک دانلود فیلم ➡️

  

⚫️teaser of fic⚫️

↩️ c l i c k ↪️

  

⚫️music of fic⚫️

↩️ c l i c k ↪️

    

  

برشی از داستان:

جیمین با حرص لب زد: من از بچه ها و سگ هامتنفرم!

همچنان دور دختر میچرخیدو با دست و حالت صورتش ، با تموم وجود ، با کاراکتر خو میگرفت.

جیمین:مردم بی هیچ دلیلی اون هارو دوست دارن...

مقدار عشق تو این جهان خیلی محدوده.

   

yoonmin ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

  

 ✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵

 

namjin ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

namgi ver 

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

namkook ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

jingi ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

jintae ver 

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

sope ver 

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

yoonkook ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

yoongtae ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

hopegi ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

hopemin ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

hopev ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

miniyoon ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

minv ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

taejin ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

vkook ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

vmin ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

taegi ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

kookmin ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

 

kookv ver

🥀🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🥀

  

 

805_vpfe.png

۴۲ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
kim light
۱۵ شهریور ۱۶:۲۷

سگ توی خیابونم جسمشو داره اما مهم اینه که روحتو گم نکنی:)

 

 

-برداشتن کلت خود

-نشانه رفتن به سمت پیشونی دد

می دونی یه بار دیگه فقط یه بار دیگه به علایق من بی احترامی کنی مطمئن باش مغزتو می پاشونم رو دیوار+_+

ننگ بر تو

لعنت بر تو

نفرین عامون بر تو باد ای کافر

کدوم خری میگه این کار ارزش خوندن نداره؟؟

دد...خیلی بی انصافی می کنی در حق خودت

بی ناموس!

با خوندن این تازه حس کردم این کارت پخته تر و کامل تر از فیکس یو هست!

می دونی چرا؟؟

چون از رو فیلم بود

و من قبل از خوندن نشستم فیلمو دیدم اما خب زیر نویس فارسیش ناجور بود

هماهنگی نداشت و این یکم عذاب اور بود اما باعث نمیشد از کلیت داستان چشم پوشی بشه...بخاطر زیرنویس یکم اخرش گیج شدم که چرا هه وون و اون بازیگر برگشتن بهم

اما همین که یه دیدی نسبت بهش پیدا کردم خب برام کافی بود و نشستم کمر همت بستم و یونمینشو خوندم و دد:))))))))

ببین فیلم و کتاب جفتشون یکین هر دو داستان هایی رو با ژانر های مختص خودشون بازگو می کنن فقط با یک تفاوت: اون اینه که تو فیلم تو موظفی خودت احساسات افراد رو درک کنی تا فیلم برات ملموس بشه اما داستان حقیقت رو بازگو کرده بی کم و کاست و تو دجار سو تفاهم و سو ظن نمیشی!

و واقعیتش با خوندن این فن فیک یه چیز دیگه هم فهمیدم....اون دید کلی و جزئی که به قضایا داشتی:)

ادم قشنگ می فهمه چقدر خوب می تونی ادمای اطرافتو درک کنی

خیلی خوب تمام عواطف افراد رو گفته بودی در صورتی که ما خودمون باید از تو فیلم می فهمیدیم اما تو انقدر خوب و بی کم و کاست اونا رو درک کرده بودی که با کلمات احساساتشونو به ما نشون دادی

اون توصیفات در مورد استابل و مکان ها که واقعا همون تصاویر فیلم رو در ذهن ادم نقش می بست بی نظیر بود و در اخر اینکه خیلی فوق العاده بود

اینو کاملا جدی جدی جدی میگم این کارت از کارای قبلیت که خوندم فوق العاده کامل بود

واقعا حس می کردم دارم کار یه نویسنده واقعی رو می خونم

و نتیجه نهاییش ادمو به وجد میورد!

گم شدن روح مین یونگی و نداشتن ثبات شخصیتی تو 40 سالگی در صورتی که پارک جیمین با 20 سال سن تونست خود واقعیشو بپذیره و گم نشد بلکه بزرگتر و عاقل تر شد.

جیمین به شخصیت حمایتگر یونگی نیاز نداشت بلکه یونگی به شخصیت محکم جیمین محتاج بود.

اوه دد واقعا برام قابل درک نیست که چرا انقدر تو کامنتا گفتی ارزش خوندن رو نداره و تلف دادن وقته+_+

ببین می خوام باهات رو راست باشم تا قبل از این از همه ی کارات فیکس یو رو بیشتر از همه دوست داشتم....اما الان این در صدر جدول کارای مورد علاقمه

چون یه چیز سطحی نبود و واقعا عمقی بود

فیلمش خوب بود اما این قدرت تو و انتخاب کلماتت بودن که انقدر منو تحت تاثیر قرار دادن

من حتی توی فیلم انقدر قشنگ احساسات و دگرگونی یونگی رو لمس نکرده بودم اما با شاهکار تو برام قضیه ملموس تر شد و به یک نتیجه معنوی رسیدم:)))))))))

 

ببین دد نمی دونم...این از رو فروتنیته یا هر چیز دیگه ای اما این اجازه رو نداری از به بعد بگی کارات ارزش خوندن ندارن+_+

فهمیدی یا نه؟؟

نفهمیدی میگم وی کی بیاد اب بریزه رو لب تاب

اییییییییییییییییش

دختر لوس نشسته برام گفته نه نخونیدش خوب نیست و فلان

می زنمت تو دیوارا+_+

اصلا می دونی اولین بار دیدمت اول هی کف گرگی حوالت می کنم+______________________+

چون می دونی این فن فیک تو یه جورایی مکمل فیلم بود برام

اینکه بهتر و قشنگ تر و عمیق تر بفهممش

و این ارزشمنده

RM. kiute.ARMY

همین روح چه کار ها که با ادم نمیکنه...

-سیگارم رو دود کردن به سلامتیت
-آماده ی گلوله خوردن با عشق😔
تو فقط بپاشووووون😭😭😭😭 من برای تو همیشه میپلشم یه ریختن ساده نیست😔
وای وای لایت:")))
خجالت زده ام نکنننننننن😭😭😭😭😭😭
من واقعا این کارم رو عالی نمیدونستم چون فقطططط یه هفته سرش وقت گذاشته بودم که روز تولدم کادو بدم و باورم نمیشه حتی با اینکه یه عالمه اشکال ویرایشی داره ازش تعریف کردی:"))))
قربونت بشممممممم نوش جونت باشهههه گوارای وجودت باشههههه😭😭😭😭😭
نمیدونی چه ذوقی کردم وقتی تعریف کردی ازش:")) برای نوشتن کار بعدیم مصمم تر شدم چون رسما فیکم خوابیده:"))
راستی یه لینک ناشناس بهم میدی؟
واقعا ممنونم که انقدر عمیق تلاشم رو معنا کردی و به هدفی سعی کردم نشون بدم پی بردییییی😭😭😭😭😭😭
تو فقط منو بزن لعنتی فیتیش کتک خوردن فقط از تورو دارم😔
ارزشمند تویی و افکار زیبات نفسممم مرسی خوندیشششش:")
Zg
۳۱ تیر ۱۹:۰۵
آقا جان من ناراحتم
بنده به شدت سپ شیپرم و از ژانر داستان هایی مثل این فیک خوشم میاد پس چنتا فیکشن با کاپل سپ دان کردم و خوندم و ...
بمب همه انتخاب های رندومم تهشون سد بود
کلا نابود شدم
ولی چیزی تو دست و بالتون دارید که با این ژانر و سپ باشه ولی هپی اند ؟

RM. kiute.ARMY

ای من بگردمت دختررر:"))
بیا بغلمممممT^T
من یه چندتایی سپ میدم بهت امیدوارم باب میلت باشه:">

https://fazayihaa.blog.ir/post/1387

https://fazayihaa.blog.ir/post/1542

https://fazayihaa.blog.ir/post/1645

https://fazayihaa.blog.ir/post/1744

https://fazayihaa.blog.ir/post/1799


theDany --
۱۸ اسفند ۱۷:۳۵

سلام ددی چطوری؟؟
امیدوارم خوب نباشی، پرفکت محض باشی..!
راستش بالاخره فیلم متد و دیدم (من اول فیلمو میبینم بعد داستانو میخونم) بعد تصمیم گرفتم این فیکشن و تو ورژن ویکوک بخونم و وقتی خوندمش اومدم تو کامنت ها دیدم که نوشتی :

نامیصین ویقتیتو هیدر نیده...چیرت میحضه..


واقعا متوجه نمیشم که چرا به همچین کار شاهکاری که نوشتی این حرفو میزنی بلوسان ناراحت شدمااا(*)
خیلی خفن نوشتی ... داستان و کامل متوجه شدی و احساست کاراکترارو از دیدن به نوشتن تبدیل کردی و واووو خیلی خوبهههه اینکه اینقدر همه چیو باز کردی:))))
من خودم یه جاهایی از فیلم و نفهمیدم و وقتی متد و خوندم کامل درکش کردم . واقعا جوری نوشتتیش که من بیشتر از فیلم دوسش دارم و بعد اونم فیلمی مثل اینوووو ؛ فیلمی که یکم سخته چون داخلش پر از بازیه و من واقعا بهت افتخار میکنم که انقدر درک از فضا داری ...
خواهشنم دیگه اینجوری راجبشش حرف نزنننن..
 مراقبت از خودت فراموش نشهه و بدون یه بدبختی همیشه از دور هواتو داره^^

RM. kiute.ARMY

سلام جان دل من تو چطوری؟*^*
البته که هستم! با وجود تو میشه مگه بود اخه؟T^T
وای:")))
تبملذرتنثقذفنرتذثقو
یبلدذرثتقلبوتیس
من الان ذوق مرگ کهههههههههه!!!
وای گاعد!! خیلی خیلی ممنونم!! واقعا ممنونم...نمیدونی چطوذی حالم رو با این کامنتت خوب کردی:")))
قاذنصلتاقثپ..مرسی!! جدا ممنونم بابت این توجه و علاقه ای که به کارم نشون دادیT^T

چشم چشم قول میدم دیگه بد راجع بهش حرف نزنمT^T واییییییی بیا بغلممممممممT^T

همچنین تو دلبرک من:"))
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝓬𝓪𝓽
۱۵ بهمن ۰۰:۳۹

دد اینو تو نوشتی:>>

میخونمشششش:>>>

RM. kiute.ARMY

ناموسا وقتت رو براش هدر نده عمر من چرت محضهT^T
HS. Miri
۰۸ مرداد ۲۲:۴۴

ددی من آخرش با فیکای تو حامله میشم 🙂

خودت باید مسئولیت این بچه رو بقبولی!😂

خدایی خیلی خفن و هنری بید🤌

RM. kiute.ARMY

نه نفرمااااااا خجالتم ندهههههههههT^T
بده بده من بچه دوست دارم سه تا هم بزرگ کردم کو.نشون هم شستم😂😂😂
ممنونم جیگررررررررT^T
Ati
۰۸ مرداد ۱۹:۱۳

ماشالله

۲۰ تا ورژن......

ددی واقعا خیلی حوصله داری😂

RM. kiute.ARMY

من خیلی دوستتون دارم😂
Fateme
۲۷ خرداد ۰۰:۰۷

*چشم های گوربه ای*

الان ساعت دقیقاا ۱۲ و شش دقیقه یه شبه محض اطلاع 

و همین الان میتونم بزنم زیر گریه از بس حالم بده :(

وای ددی نویسنده اش خودتی 

واااوووو😎

RM. kiute.ARMY

بیا بغل منننن چرا حالت بده؟T^T

نوکرمممممممممم:">
ی بیکار ک فیک میخونههه😐 خوشبختم☝
۱۴ خرداد ۱۷:۵۱

های دد

چ خبرا

میگم دد فیک «بیبی» «ددی» خشن یا تنبیهی میشناسی؟؟ 

نمد چرا فازشو گرفتم

هرچی هم میگردم پیدا نمیکنم 

فرقی نداره از هر کاپلی بود بود

با اینکه خودم میدونم این مدل بیشتر تو کاپل یونمین و سپ هس ولی در کل هر کاپلی بود مهم نیست

بعد راستی نمیخواد لینک بزاری فقط اسم بده اگ میشه

مرسی ددی

خب زیاد زر زدم

سارانگههههههههههههههه

 

RM. kiute.ARMY

های جیگر*^*
سلامتی:">

شاید باورش سخت باشه اما الان فقیرترین ادم روی زمین از نظر فیکم😂 یکی هم نیست بنویسه:">
 من بیشتر سرنگهههه:">
Hope Shiny
۱۶ فروردين ۱۷:۲۲

خب نگرد💋😋

خفن شمایی😎🫠

کیبوردا خنگولن نمصن😐

RM. kiute.ARMY

چشT^T
نفرما سلطان!
موافقم:|
برایان
۱۳ فروردين ۱۸:۵۳

ووووییییییی جدی من من خواب نیستم 

هقفق منم ددی دار شدم اشک ذوقققق 

چرااا حرفم نمیاد ای خداا باز بوی فاضلاب مدرسه بلند شده 

اصلا عید نبود که و چیزی که جذاب ترش می کنه  اینکه قراره از تماممممممممممممممم تکالیف عید امتحان بگیرن 

من برم محو شم اممممم راستی یه سوال اصلا خواستی جواب نده ولی بده ندادی هم ندادی ولی بده باشه؟اصلا نده ولی بده 

میشه بپرسم mooni کیه؟:) هر چند می دونم کیه اصلا چرا پرسیدم وقتی می دونم ¿🤔 

هیچی ولش کن خل شدم راستی فیکشن خونم افتاده چرا اینقدر کم شده 

دیگه برم سر درد گرفتی ددی 

ماچچچچ از دور ♡

RM. kiute.ARMY

ایگویاT^T
هعی:")
دستشون درد نکنه:|
جواب میدم کیوتی😂
مونی ادمین سایته*^*
وب خودته جیگرT^T
ماااااااچ متقابل بای بای!
برایان
۱۲ فروردين ۱۱:۱۶

هلووووو بالاخره بعد از درو کردن سایت گشادی را کنار گذاشته 

و نظر میدم :)

خدایی سایت فوق العاده ای دارین تنکس ♡♡

بعدد دیگه آها راستی من چی می توانم صدات بوکونم؟:)))))))

یه حس بی حسی نسبت به هر حسی هعی دیگه حرفی ندارم تا درودی دیگر بدرود 

بوس پروازی

RM. kiute.ARMY

هاییییی بیبی*^*
خوش اومدی😂
فوق العاده ک شماییT^T
هرچی ک دوست داری*^* اکثرا بهم میگن ددی...بعضی ها کیوت بعضی ها هیونگ بعضی ها اونی😂 خلاصه همه همچی میگن
بوووووووووووووووس*^*
حس میکنم حس نمیکنم
Hope Shiny
۱۰ فروردين ۰۸:۰۷

بله خلاصع که پیدا کردنش یزره سخت بود😂

چرا باید خجل بگردی🥴💋

عاشق دیالوگه شدم *جرررر😂*

لامصب خیلی خفنه😎😂

انقد تعریف میمنم پس بیوفتی بگیرمت آب قند لازم بشه🥴💋❤😂

مینویسم آب قند، مینویسه آبرنگ *کیبورد😐*

RM. kiute.ARMY

احسنت😂
گردیدم دیگه:">
خفنی از خودتونه😂
بهت تبریک میگم:">
کیبوردا از دم همه فلج!
Hope Shiny
۰۸ فروردين ۱۶:۱۸

آخه لینکــه باز نمیشد برام😅

ولی خیلی ممنون پیدا کردم 💋🫀

باز نویسی ددیه مح از فیلم عمیق تررر بود 

خعلی بهتر و خعلی عمیق 🪄

"اما تو فقط والتری" 

خدایااااا من فیکشن رو بیشتر فیلم دوست داشتم🥴❤

تخصیر توعه که انقد بهتر نوشتیش❤🪄

RM. kiute.ARMY

اهان!😂
خداروشکر:">
نه نگووووووووو من خجلللللللللللل گشتم:">
اخ اون دیالوگ....
انقدر تعریف نکن وروجک پس میوفتم:">
Hope Shiny
۲۸ اسفند ۱۱:۲۸

ددی هنو وخ نکردم کامل بخونمش🥺👑😧🌿

ولی.... 

فیلم متود با زیرنویس فارسی پیدا نمیکنم🥺❤

چسبیده داری بدی؟ 💕

اگر نداری مشکلی نیس😃❤🌰

RM. kiute.ARMY

من لینک فیلم رو گذاشتم اونجا مگه زیرنویسش نیست؟T^T
یک روح در سایت🤝🏻
۲۶ اسفند ۱۷:۳۶

ژون چه فیکی بود*^*

خوشمان آمد خوشمان امد*^*

دد من همه فیکاتو خوندم...تو باعث شدی نامکوک شیپ کنم😂

این که ورژنهای دیگه مینویسی خیلی خوبه:')

*در واقع خیلی به توان ۱۹۲۳۸۳۸۳۸

بازم اینجوری بازنویسی بنویس*^*💜🤝🏻

RM. kiute.ARMY

این فیک رو به عنوان کادو تولدم داده بودم:">
فدات بشم منT^T
عررررررررررررررررررررر من که مرگ لعنتیییییییی:")))
ثقباصمثام وظیفه است:"> دوست دارم همه لذت ببرن:">
چشم*^*
Agust D
۱۷ اسفند ۱۱:۴۰

بیستا کاپل😐*وی یک خود درگیر است که بعد از دیدن این فیک و ناتوانی در انتخاب کاپل دارد خود را با دستمال توالت دار میزند*

RM. kiute.ARMY

ده بیست سی چهل کن😂
یک نیو ارمی:")
۰۸ اسفند ۱۴:۴۷

عهم...راستی یادم رفت بگم:)
میشه اگه یونمین یا سپ نوشتی لینکش رو اینجا بزاریT^T
و یه سوال دیگه😂
کاپل مورد علاقه ی خودت و مونی چیه؟:">
یکم فضولم خودم میدونم😂😂

RM. kiute.ARMY

چشمT^T

مونی نامجین
من نامکوک😂
یک نیو ارمی:")
۰۸ اسفند ۱۴:۳۹

تیزرشو نگفتمممممممممممم 
اصلا اهنگش کراششششش:")))
ددیییی تو میخوای مارو بکشییییی؟
چرا انقدر خوبیییی؟:"))

RM. kiute.ARMY

خوبی از خودته فرشتهههههههههههههT^T
یک نیو ارمی:")
۰۸ اسفند ۱۴:۳۷

اولین فیکی پایان بازی بود که دوستش داشتم:")
هق:")))
عر:")))))))
فیلمش به پای نوشتت نمی رسید :"))))))))
اصلا این فیک تو قلبم هک شد:"))) 
نیاز هست بگم چه پوستر کراشی داره؟:")))

RM. kiute.ARMY

نفرما جانان خجالت زده ام نکن:">
فلمب3هع4قامبع4امثعابثعتقص
پوسترش تقدیم با عشق به توT^T
:)...the bad girl
۰۲ اسفند ۰۱:۲۴

دد... چرا اینکارو با من میکنی؟! :).... چرااااااا انقد عالی ای لعنتییییییی؟!!!!!! 

من واقعا نمیدونم چی بگم :") 

*وی برمیخیزد و درسکوت با شگفتی برایت کف میزند!...

هعی زندگیییی متد یچیزی بود اونورتر از خوب =") خیلییییی اونور ترررررررر لعنتی این روحمو لمس کرد =") میخوام برم فیلمشو ببینم ولی عمرا قرار نیس به پای نوشته تو برسه اونطوری که توصیفش کردی یه درصد فیلم بهش نمیرسههههه =")))))

ازت شکایت موکونمممممممممم قلبم درد گرفتتتتتتتتت :")))))))

از همون اواسطش با بغض تیکه تیکه رو با دقت میخوندم اول خواستم باهاش فرندز و بزارم ( ورژن مینوی شو داشتم میخوندم ولی گمونم بیخود نیس تو خودت بهتر میدونی چی واسه داستانت مناسبه من همینجوری عین جنگ زده ها به شیپ کمیابم حمله ور شدم ="))) 

خولاصه که ... واو... باورت میشه من که عین چی از مرگ اعضا تو هرررررر فیکی بیذارمممم یدفه به ذهنم خطور کرد چرا دونفره خودکشی نمیکنن ؟! :") بماند که بعدش تو دستی کوبیدم تو مخم دردم اومد... هعی بعد سر صحنه من خودمم هنگیده بودم کمی از جیمین تو فیک نداشتم *لبخند ملیح...

نههههههههه خیلیییییی قشنگ تموم شدددددددد پایان باز عالیههههه و تنها دلیلی که من پایانای بازو دوست دارم مرموز بودنشون و یجورایی سادیسم که محسوب نمیشه ایشالا؟ هر چند خودم میدونم کسی که با 10 سال سن شبا با تصور کردن روش های متنوع شکنجه میخوابه خوداییش اگه سادیسمی نیس چیه پس؟ :")

ولی عالیییییی بودددد دد...

محشرررررررر حرف نداشتتتتت راستی چند تا فیک دیگه عم ازت خوندم لعنتی قلمت... روحمو به بازی میگیره... به زنجیر میکشتش...

بوگو بازم معرفی کن از فیکای نوشته خودت :") ولی لحنتی اینجا محشرررر بودییییی :))))

انصافا منطقا احساسا من کلا از فلسفی خوشم میاد... مطمئن نیستم فلسفی محسوب میشه یا نه البته... چون چیزایی که من واقعا جذبشون میشم مثل متده خیلی واقعی احساسات و توصیف کردن در قالب کلمات... اینارو باید قاب گرفت :")))) هارتمممممم

مثلا یه نمونه که الان یادم مونده از ادیت یه اهنگ تو پست اینستا بگم ( درواقع اهنگ و با بکگراند جیمین دارک ادیت زده بود خیلییی مود بود و ادامه لیریک و خودش گفته بود درحالی که لیریک خود اهنگ به همچین چیز دارکی اشاره ای نداشت و من اینجا بود که تقریبا وا رفتم کاش بود اهنگش :") :

و من به کالبد سرد و بی روح غرق خونم با پوزخند خیره شده بودم...

دقیقا همین نیستاااا ولی من تیکه اصلی که تو ذهنم مونده بود و گفتم ده بارم پست و ذخیره کردم :")

دد خداییش هر آدمی یه نیمه دارک داره دیگه... تو ارور فصل یک ولش کرده بودم نرسیدم بقیش و بخونم الان باید برم بخونم ولی فرق من و کوک اینه که من اون هیولا رو قبول کردم... شاید واقعا نیاز به روانپزشک داشته باشم ... شاید... میدونی افکار من واقعا برای یه بچه زود از دنیای رنگیش جدا شد... فقط من نیستم... خیلیا... ولی شاید با افکار کثیف... قبولش دارم میدونی ... ولی همینش خوبه من مقاومت میکنم...

ولی افکار خودکشی و ازین چیزا... حتی دلیلی واسش ندارم... حداقل الان... اونموقع داشتم... افکارم زیادی دارک بود و گاهی الان هست ولی بهش عادت کردم و حتی جذابه :) اوکی من شمارو با حقیقت پشت یوزر نیمم تنها میزارم...

RM. kiute.ARMY

خجالتم نده دارلینگT^T
بیااااااااااااا بغلمممممممممممممممممم:")))
نفرما تاج سرم شما عزیزدلیT^T
بوس روی قلبت فدات شم:">

اومو اهنگ چینگووووو وای فاک ورژن مینوی:")))))) من عاشق مینوی ام!

خیلی پایان دارک و دردناکیه😂😂

چرا یکم سادیسم ریزیه:"> قشنگی از خودتهههههههههههT0T عه مثل خواهر منی😂😂😂

نگو من گلبم ضعیفه:">

بخدا ک من پس میوفتممممممممممممممممT^T^T^T^T^T^T^T^T^T

عاح بیبی بیا ماچت کنم:")

واو...چه فول دارک!!!

درسته داره*-* هوم میفهمم:) جنگیدن خوبه اما نه تا وقتی که خسته شیم...چون اگه خسته شیم قبول میکنیم...و وقتی قبول کنیم...دیگه امیدی نداریم

نبینم غمتو لاو بیا بغل خودم:)
سه نقطه
۰۲ بهمن ۰۰:۴۳

یه واو بزرگ

لعنتی ولی این یه حالت پایان باز طوری داشت

RM. kiute.ARMY

ممنوننننننT^T
اره پایانش باز بود:">
Sara
۰۶ دی ۲۱:۴۴

وقتی اصن پایان رو نفهمیدم چی شد

توضیح‌ موخوام

RM. kiute.ARMY

پایان بازه:">
جیمین رفت و یونگی موند با جسم و روحی ک خودش خودشم نمیشناسه:">
Jimin.cute
۲۴ آذر ۱۳:۰۱

حیحی پوسترش چه مرگه:'>

حیییح ددیییی نویسندش خودتیییی؟؟؟؟

من رفتم بخونممم

RM. kiute.ARMY

متاسفانه بلهT^T
Dream💙
۰۸ آبان ۰۷:۱۴

سلام ددی

حقیقتا این فیکشنتو من خیلییییی وقت پیش خونده بودم

و دیشب یهو یادش افتادم و برام سوال شد این نمایشنامه ای که توی فیک بود واقعا وجود داره؟

اخه من خیلی خیلی دوستش داشتم *ورژن کوکوی خوندم* و میخاستم بدونم اگه نمایشنامه اصلی داره اسمش چیه برم نمایشنامه شم بخونم

وجدانن قلمت معرکه بود

و یه سوال دیگه 

با چه برنامه ای تایپ میکنی و پی دی اف میکنی

اگه میشه بی زحمت هم برای ویندوز هم برای اندروید پیشنهاد میدی

 

 

 

 

ببخشید این همه سوال کردم و اینا 😅

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*-*
والا حضور ذهن ندارم اما فکر کنم یه نمایشنامه ی روسی بود
قربان شما:>
من با ورد تایپ میکنم*-* داخل ویندوز
و برای اندروید
https://myket.ir/app/com.microsoft.office.word
این برنامه*0*

کنچانا عسلم*-*

...
۳۱ شهریور ۱۷:۲۹

به طرز عجیبی عالی بود ☺

الان تازه فهمیدم بعضی از فیکایی که خودمو جر دادم تا به بقیه معرفیشون کنم مال تو بودن

هیییق

چراااا؟

چرا من اسم نویسنده رو نمیخوندمممم ؟

ولی واقعا همه اونایی که گفتیو دوباره میخونممم

اینو هم قبلا خونده بودم ولی میخوام بازم بخونممم

راسی

فک کنم باید مث اس اچ اس اسم فندوم داشته باشی😂

کارت حرف نداره

اعتماد به نفس که نداری 😐

واسه شادی دل ما بیشتر بنویس😂

RM. kiute.ARMY

اعتماد به نفس؟ به چ دردی میخوره وقتی میدونم خیلی ضعیف تر از اونی ام کفکرشو میکنم؟😂
واقعا معرفی میکنی؟:">>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
*مفقود شدم*
چشم مینویسمT^T
ATENA💝BANGTEN
۲۳ شهریور ۱۹:۰۷

من اینو خوندم ددی بهت قول داده بودم نظرمو بگمممم

همونطور که خودت میدونی من عاشق لفظ قلم توئممم 

و دایره ی کلماتت خیلی گسترده اسسس..خیلی خوب بود دوسش داشتممم 

من از این فسلفی ها خیلی خوشم میاد 

از اونایی که با یبار خوندن متوجه نمیشی..

و جملات خیلی سنگینی داره 

شاید سخت به نظر بیاد ولی اینجور داستانا خیلی خوبن اصلا نمیدونم چجوری بگمش 

ولی تو از ذهن خلاق نویسنده خیلی لذت میبری..یجورایی انگار داره یک چیزی رو توصیف میکنه 

یک چیز خیلی مهم..نمیدونم چه چیزی رو..ولی منم دوست دارم سنگین حرف بزنم و حتما تلاشمو میکنم 

ددی خیلیییی دوسش داشتم لطفا بازم از این لطف ها بکن و واسمون بنویس باشه؟ 

فقط اینکه جیمین چقدر تو فضای مجازی فعال بود اینجا😂

RM. kiute.ARMY

منم عاشق تو امممممممممT^T
واو...من دارم مثل خر عر میزنمممممممم نامصثبلنضصلنث
عر:">
حتما اینکارو میکنم جان دلم باعث افتخاره عسلم:>
اره اینجا دق و دلی دراوردم😂
Merey
۰۵ شهریور ۲۳:۲۲

تو کامنت هاشون یه جایی میزنه

 بخش هایی از این کامنت توست مدیر سایت حذف شده

 

 

 

 

خب چی گفتن مگه؟؟😑😑

حتما چیزی گفتم که حرفاشون پاک شده😑😑😑😑😑

من یه روزی میفهمم😑😑😑😑

میفهمم😑😑😑😑😑😑😏🧐🧐🧐

 

 

جادوگر کنجکاو🧐🙄😐

RM. kiute.ARMY

فایتینگ جرررررررررر😂😂😂
Temis
۲۷ مرداد ۱۸:۴۶

تهکوک خندم اخرش یحسحزنترتبحسجط شدم ... حقیقتا نفمیدم

RM. kiute.ARMY

 تهیونگ خودش رو گم کرد و جونگ کوک رفت پی زندگی خودش با قلب شکسته اش:"(
Temis
۲۶ مرداد ۱۶:۲۷

چیشد اخر؟.

.... من نفهمیدم •_____•

با هه وون رفت؟ کوک مرد؟

RM. kiute.ARMY

کدوم ورژن رو خوندی جان دلم؟
Merey
۱۹ مرداد ۰۵:۰۴

کیوتی خشن

اره برقی؟؟🤤🤤🤤

جووونز خوشمان امد

حیحیحیحی خوشبختانه نت قطع نشد🤣🤣

منم باز اومدم با سیل دانلود هاااا😂

مهم تر از همه چی هم....

 

 

 

 

 

 

 

 

من غبارم رو پس گرفتمممم

مذتببژامکغالنتلابعگبگیگسکعیعک✨✨✨✨✨✨✨✨✨🤭✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

میگم اینا چی میگن که مدیر سایت یه بخشش رو حذف میکنه؟😑کنجکاوم

خخخخخ من بروم دیگه

بابااای و خسته نباشید🖤✨🤧🏃🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

یعس😂
اوففففف:">
هووووورااااااااا😂😂


اون غبار جاست فور یوووووعه:">>>
هان؟ کدوم بخش؟😂
سلامت باشی بوج*^*
ARMY.LOLLIPOP
۱۹ مرداد ۰۲:۳۶

چرا نصف کاپلای موردعلاقم اینجان؟ میون اینهمه دلبر، اینور برم یا اونور؟

RM. kiute.ARMY

اونی که از همه بی ربط تره😂
Miss_dove
۱۸ مرداد ۱۶:۰۰

گود فور یو

مدیونی فکر کنی حوصله کامنت بلند ندارم

RM. kiute.ARMY

لاو فور یو*^*
کنچانا😂
سارا
۱۷ مرداد ۲۲:۳۲

مح هلاک این همه کاپلم😐🤣

RM. kiute.ARMY

قابل نداره😂
•-•
۱۵ مرداد ۱۸:۳۶

خیلییییییییی عالییییییییی بود 

خسته نباشی عزیزم💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

پششششششششششششماممممممممممم مرسی لاوم باعث افتخارههههه:">
Merey
۰۶ مرداد ۲۲:۴۶

سلام کیوتی

فیک اصلیم بیشتر ۱۰۰ صفحس وقت میبره

ولی دوتا فیک دارم یکی تریسام خیس😅

یکی دیگه هم نوشتم مثبته چون بعضیا اسمات

دوست ندارن 🙂

دلم براتون تنگولیده(:

نتو میخان قطع کنن بای بای کی پاپ😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

الهی بمیرنن

نمردم خودم میکشمشون

سلاخیشون میکنم یا میدم سگا یا زنده زنده میندازمشون تو اسید، اصلا جزغالشون میکنم

کیوتی من یه روی دیگه دارم به اسم فاکر اعظم

حالا ددی هم بهم میگن ولی خا این لفب تویه

به هر حال اشناالله بمیرن🙂✨

بای🤧

اینبار غمگینم غبار ندارم🙂👋

moon🌛 Child🌜

جااااااننننن جااااانننن منتظر فیکای جذابت هستم لاو 😎😎🚬🚬🚬
هقققق دست رو جیگز خون آتیشم نزار🤧💔💔
منم با اره برقی تیکه تیکشون کنم🙂🙂🙂🙂🙂

Rokajaki
۳۰ تیر ۲۰:۳۴

ی چی دیگع هم بگم یادم رف:/

 

شخصیتا خیلی شبیه هم بودن هم یونگی خیلی شبیه اون مرده بود ی چهره ای داشت هم جیمین... واقعا براوووووووووووووووووو

RM. kiute.ARMY

فدا مزغت😂

واااااااااای خادااااااااااااا مرسی عسلی مننننننننننننن من دارم پس میوفتممممممممممم
یزتشسانهعزلشفنعهسفوعشفسطعغزفعشسنغزش
Rokajaki
۳۰ تیر ۱۸:۰۳

دد... دروغ نمیگم ولی فوق فوق العاده بوووووووووووووووووووود... اصلا  دلم نمیخواست تموم شه

 

دقیقا وضعیت من اینجوری بود هر بخشیو ک میخوندم میرفتم همون سکانسو نگا میکردم... دیگه گفتم آخراشو بعدا ببینم فقط فیکو بخونم...

 

کلی برا پسره عر زدم وسطاش... ولی اولش روش کراش زده بودم0-0

 

در کل عالی بود عاااااالی واقعا میگم... 

 

و اینکه کلییییییییییی ممنون بخاطر نوشته و معرفی فیلم... من خیلی کتابایی ک از روشون فیلم درست میکنن یا فیلمایی ک از روشون مینویسن رو دوس دارم... حس جالبیه چون اون چیزی ک آدم تصور میکنه با اون چیزی ک میبینه خیلی فرق میکنه... 

 

و من اینجا بود که فرق بین تصورات و واقعیت رو فهمیدم...

 

این دیالوگ رو خیلی تو نمایش نامش دوست داشتم " من از بچه ها و سگ ها متنفرم... مردم بی هیچ دلیلی اون ها رو دوست دارن...مقدار عشق تو این جهان خیلی محدوده..."    قطعا جز سکانسای برتره...

 

بازم ممنون ددی... عالی تر از اون چیزی بود ک فکرشو میکنی... 

RM. kiute.ARMY

یا خدااااا اشک در چشمانم حلقه بستتتتتتتتتت:">

اخ خداااااااا خیلی دردناک تموم شدددددددددددددددددددددددد
منم منم:">>>

ممنون جان دلم واقعا ممنونم این برام خیلی ارزش داره فدا تخم چشماتتتتتتتت

خواهش میکنم قشنگم وظیفه بود خداروشکر به دلت نشست:">

وای دقیییییییییییقا!!! دقییییییییییییییییقا!!!!

نه عالی تر از تو قشنگ من:">
Aika
۲۶ تیر ۰۹:۴۵

سلام. عر دلم واستون یذره شده بود 🥲

ددی حلالت نمیکنم.....چ اشک ها و خون ها و عرق هایی که پای این فیک نریختم 🥲

همش منتظر ی هپی اند بودم ولی هیچی اونجوری ک ما میخایم نیس.ب هرحال تو واقعیتم هیچوقت گل و بلبل نیس🙂

ولی خب خیلی قشنگ بود.با اینکه با هرخطش اشک ریختم ولی واقعا خیلی خوب بود.🐣

فایتینگ 🫂

RM. kiute.ARMY

سلام آیکا جونم خوش برگشتی*^*
الهی کباب شم ببخشید😂😂😂
ممنون عزیزدلم باعث افتخاره:">
پشمک
۲۰ تیر ۲۱:۰۹

واهاهاهاهای نگا اینوو چ رنگارنگ و چقد کاپل جازاب*-* اونم ب قلم ددیی چ شود (* درحال قر کمر و حرکات واله/باله) هپی اند؟

RM. kiute.ARMY

شبیه مغازه های شلوار فروشیه کهمه چی دااره😂
نفرمایید کوچیک شماییم:">
نه متاسفانه😂
Hasti
۲۰ تیر ۱۴:۱۲

جوووونننن هر کی میپرستین فصل دوم پینک لاو بزارین من دیگه بیشتر از این نمیتونم تو خماریش بموننمممممم 

 

 

اگه تا آخر هفته فصل دومش ک میشه امپرگ تو پوشه پی دی افای گوشیم نباشه میرم خودم اش میزنمممم 

 

 

اصن شماره shsبدین خودم میرم بهش میگم 

 

RM. kiute.ARMY

عاقا بخدا در حال تایپه😂

ارام ارام با متانت با گوهر های فراوان:>
Merey
۱۹ تیر ۱۸:۲۵

سلام کیوتییییی دلت برام تنگ شد؟؟؟

یه مدتیه نیومده بودم

درگیر نوشتن فیکم بودم(:

و اینکه از بس از اینجا فیک دان کردم که میگه فعالیت شما مشکوک است و خلاصه تا یه هفته مسدود شده بودم

ایمیلم رو عوض کردم تا درست شد⁦

<( ̄︶ ̄)↗⁩

خخخخخخ خیلی باهاله و اینکه خسته نباشی نویسنده چون نوشتن فیک واقعا سخته خودمم الان دارم مینویسم و بعد این همه فقط تازه پنج پارت نوشتم😐✨ 

RM. kiute.ARMY

سلام می ری جوووووووونم*0*
واوووووووووووووووووووووووتااثصیلزمنصغیلمنزغالمصاغلزمش
وای جرم😂😂😂😂😂

مهم تعداد پارت نیست مهم کیفیته هرچند میدونم گل کاشتی*0*
yana sh
۱۸ تیر ۲۱:۲۵

چرا خوندم؟🥲😔

خب چون فقط میدونستم کاپلش یونمینه و حتی به اسم نویسندشم توجه نکرده بودم بعد که کامنتارو دیدم فهمیدم نویسندش کیه😂😂

RM. kiute.ARMY

ناموسا؟😂
yana sh
۱۸ تیر ۰۹:۴۱

عایا من اشتباه کردم که از همون اول رفتم اخر فیکو خوندم؟

و بعدشم هیچی نفهمیدم جز اینکه هپی اند نیست

 

_وی به خود قول میدهد که دیگر تراژدی و هر کوفتی تو این مایه ها نخواند.ولی وی یک بیماری دارد که وقتی یونمین میبیند اصلا به ژانرها توجه نمیکند:|

 

ددی! الان دارم به خودم میگم:سه سال دیگه که همسن ددی الان شدم دوباره میام این فیکو میخونم اگه بازم هیچی ازش نفهمیدم مشکل از خود ددیه:|

RM. kiute.ARMY

بلی😂
خوب چرا خوندی؟😂

اخ اخ اخ خود کرده را تدبیر نیست😂

منطقت رو دوست داشتم😂
Eli
۱۷ تیر ۱۷:۵۱

اهم اهم درود فراوان 🍭🎀

ددی .......... اگه یا بار دیگه بگی قلمت متوسط رو به پایینه تضمین نمیکنم اتقاقی برات نیفته😇 چون قلمت به طرز لعنتیییییی ای مورد علاقه ی منه 😱♥️و البته تو سبک و استایل من ..... جدا این قلم نظیر نداره.. به نظر من مهمترین آیتم تو نوشتن اینه که جزئیات رو لطیف بیان کنی ، به داستانت روح بدی ، با شخصیت هایی که مینویسی دوست باشی 🤓و حسشون کنی و به نظرم اگه بخوایم یه قلاب تو اقیانوس ذهنت بندازیم 🐳🐠🌊.... استعداد نویسندگی بهش گیر میکنه :) فایتینگ⭐️

RM. kiute.ARMY

به به بانو الی*^*

وای خدای من:">
باعث افتخاره الی بانو شما تاج سرید واقعا نظرت برام ارزشمنده قشنگمT-T
zahra
۱۷ تیر ۱۵:۵۱

عرررررررررررررررررررررررررررر ددی چرا من اینو ندیده بودممممممممممممممممممممممممم؟؟؟!!
چون تو نوشتیش حیفم میاد بخونمش کههههههه:(((
چه کنم به نظرت؟؟کی بخونمش؟:)

RM. kiute.ARMY

نخوندی هم مهم نیست جیگرم همون تیزر هم ببینی کلیه برای من قشنگمT-T
ممنون ک برام وقت میزارررررررررییییییییی
ربد.ستنیذبوذرویشاتذواتیسذوشا
kim bunny
۱۷ تیر ۰۶:۳۰

هخخ ددی اشکامو دراوردی بالاخره🙂💔چرا انقد قلمت خوبه چرااا عرررر😭عالی بوووددد تولدتم با تاخیر مبارک🤧❤

RM. kiute.ARMY

شما فدایی داری تاج سری باشیم در خدمتT-T
ممنون بابت تبریککککککککک صثزانشصلنعطشغلنغلاس
aida
۱۶ تیر ۲۱:۳۷

واییییی من خوندمش هم با کاپل اصلیش هم کوکویش:)

از خوندنش لذت بردم واقعا ❤🙂

فقط راجب قلمت بنظر من نویسنده توانایی هستی واقعا استعدادش رو داری ولی انگار یادت رفته بود که این یه داستانه من بعضی جاها گم میکردم که چی میشه یا متوجه نمیشدم چی شده و چرا این دیالوگا رو گفتن پس فک کنم فقط باید یکم بیشتر به جزئیات دقت کنی و بیشتر روند داستان و احساسات کارکترارو بنویسی تا خواننده بتونه باهاشون حس بگیره ولی در کل خیلی خوب بود دوس دارم کارای بعدیت هم بخونم کیوتیییییییییی🥺❤

 

RM. kiute.ARMY

واو دوتاشم خوندی؟:">
وای مرسی واقعاY-Y
اهان درسته درسته چش چش من تمام تلاشم رو میکنم ممنون ک برام وقت گذاشتی خیلی برام ارزشمنده آیدا جونمT-T
ATENA💝BANGTEN
۱۶ تیر ۲۰:۱۵

سلام کیوتممممم اینو تو نوشتییی؟؟ 

میدونی مودممون خراب شده با بسته اینجام و نمیتونم دانلود کنم 

ولی قول میدم وقتی درست شد بخونم و نظرمو بگم بهتت 

کیوتممممم تولدتههه؟؟؟؟؟؟؟ ای من به فدااات 

مرسی که به دنیا اومدی 

این دنیا واست زیادی بده..تو فرشته آیی.. 

لطفاً همیشه خوب بمون

 

 

 

RM. kiute.ARMY

آتناااااااا جونمممممممممممممممممممم
تاج سری دورت بگردم فدایی داری ممنونم ک انقدر بهم لطف داری
فرشته؟ از کجا فهمیدی الگوم تو بودی؟T-T
Jm & Jk
۱۶ تیر ۲۰:۰۶

من یه سؤالی داشتم اون فیک فاکرز چی شد؟

سر قسمت اول فصل دومش رفت 

به نظر میومد نویسندش برای نوشتنش هیجان داشته باشه ولی یه دفعه رفت

moon🌛 Child🌜

والا ماها فقط وسیله ایم😂💔
ناشناس
۱۶ تیر ۱۹:۵۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

لطفاا لطفااا 

کسای که روبیک دارین بیاین 

این کانال فوقولادس 

********

 

اینو کپی کنید تو گوگل بزنید 

moon🌛 Child🌜

متاسفانع تبلیغات نداریم عزیز😂💔
pari :)
۱۶ تیر ۱۷:۳۱

قربانت ددی میسیییییی😂😭❤

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههههههههههTOT💜
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۱۶ تیر ۱۷:۱۲

متاسفانه ندارع خیلی هم محشره 

شاهکار هم هست در حدی که دلم میخاد خودمو جر بدم 

RM. kiute.ARMY

خار چشم دشمنات داشم داشیT-T
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۱۶ تیر ۱۷:۰۴

عععهههه

ددی تو نوشتییییییی 

حملهههههههه با کلهههههههههههه*

معلومه که قراره خودمو سرش جر بدم 

پیش به سوی شاهکار جدید ددییی*

 

RM. kiute.ARMY

بلی متاسفانه:">
شاهکار نیست خاک پاتونه غلامتونهT-T
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۶ تیر ۱۶:۵۸

واقعا !!! 

من از همین الان که کتاب رو باز میکنم 

حس گوهی میاد سمتم :) 

شت اصلا حس هیچی نیس 

 

RM. kiute.ARMY

درکت میکنمT-T
تابستون وقت عشق و حاله
Jim Jim
۱۶ تیر ۱۶:۵۷

چاکر ددی، تو خوبی؟😂

شما فقط اهنگ درخواست بده برات میزنم و میخونم هرچقدر خواستی برقصی😂

اره اولین کارمه:-) ولی زیادم خوب نیستا...

تو روز تولدت دبیو کردم😂

سر اپلودش هلاک شدم..از بس با این گوشی وامونده ور رفتم!:-/

 

RM. kiute.ARMY

عالییییییییی😂
اهنگ از اون بالا کفتر میایه 😂
اره خوب نیست عالیه:">
باعث افتخارهههههههههههههه تعثماصعیلمضصغخمغعزیثصسم4ملزشغالسزی
سیتبذقراتثقیمزلذماسغلیمزتاشلم
بمیرم الهیT-T
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۶ تیر ۱۶:۵۲

الان دارم حسرت اینو میخورم که از هفته دیگه نمیتونم زیاد فیک بخونم 🙂💔

شما کنکور دادید راحت شدید 

من باید از شنبه شروع کنم به خوندن برا کنکور دوسال دیگه 

حس مرگ به ادم میده :) 

RM. kiute.ARMY

برای دوسال دیگهههههههههه؟؟
از الانننننننننن؟؟
این کارو نکن باور کن زده میشی:|
اگر هم میخوای بخونی سخت نگیر به خودت کم کم بخون اما اصولی و عالیT-T
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۶ تیر ۱۶:۵۰

اول بگم که قلمت محشرههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

سر پوستر خون دماغ شدم :) 

بخدا راست میگم 😂

سر اون ورژن هایی که دادی از زندگی دست کشیدم 

و بعد از اینکه خوندمش محو شدم 

صدای من رو از افق میشنوید 

عالی ددی جونم کارت بیسته 

ادامه بده و فایتینگ  😁🤝

RM. kiute.ARMY

ناموسا؟؟؟:")
بیا دستمال:">

مرسی هانا جونم فدایی داری نازنینم تاج سری باعث افتخارهT-T
Jm & Jk
۱۶ تیر ۱۴:۱۲

سلام عزیزم .

کی گفته قلمت بده اتفاقا خیلیییییی هم عالی بود.

من که اذت یردم و ممنونم

امیدوارم بازم فیک بنویسی چون وقعا عالی بود

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

مرسی قشنگم عالی بودن از خودته واقعا ممنونم عزیزدلم تمام تلاشمو میکنمممممممTOT
Jim Jim
۱۶ تیر ۱۲:۴۱

فرست او آل.... حاجی پشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششماااااااااللمممممممممممم!!!!

چه همه کاپل!!!!!

میون این همه کاپل کیو انتخاب کنممم؟!(با ریتم اهنگ مهرداد نیویورک خوانده شود!حیحیحی)

 

اقاااا اقاااا!!! اینننن یعنی مررررررگ یونووو؟!؟!

دددییییییی میخوای منو بکشییییییی؟!؟! مننننن نخونده عاشقشمممم....قلم بهتر از این هم پیدا میشه اصلنننننن؟! معلومه که نهههه! پس انقد شکسته نفسی نفرما عزیزوم:-)

دیگه حرف نمیزنم فقط یک کلمه ....اینننن رووووووو نویسنده موردعلاقم نوشتههههههههههه^_____^

*شیرجه به سمت نامکوک*_* *

وااااااااااااییی مطمئنم محشرههههههه!!!!

ای لاو یو ..یونووووو؟!؟!؟!؟

RM. kiute.ARMY

جیم جیم خوبی؟😂
میشه با ریتمش برقصم؟😂😂😂

اگه به قلمه پس من باید چی بگم لعنتی؟؟
اون مولتی شات فاکینگ پرفکتت اولین کارته؟؟؟ چطوررررررر ممکنههههههههههه؟؟؟!!!
سیتزنیاسلنعغزلنغیلنغزسلینفرس
لاو یو مور لاوم:">
pari :)
۱۶ تیر ۱۲:۳۶

چرا دلم نامگی میخواد ولی نیست؟:/

یونمین....ن نامگی موخوام اصا میرم جای یونگی نامجونو تصور میکنم جای جیمین یونگیو تصور میکنم لتس رید ایت😂✊

RM. kiute.ARMY

https://rizy.ir/nnJL
اینم نامگی😂
عاقد سپ تهجین کوکمین
۱۶ تیر ۱۱:۱۹

عرررررر ممنانننننن من با این همه ژانر مهالهههه اسمان دهن بشکاف که فرست شدم*-*

RM. kiute.ARMY

ای جان منننن نوش جونت*-*💜
روت
۱۶ تیر ۱۱:۰۹

آقا فیلم رو نبینم فیک رو بخونم مشکلی پیش میاد؟

یه چند وقته دیگه حوصله هیچ فیلمی رو ندارم.

RM. kiute.ARMY

نه اصلا لاو مشکلی پیش نمیاد*^*
Yekta
۱۶ تیر ۱۰:۵۷

سلام ددی. ببخشید میشه فن فیکشن

house of cards  رو تو سایت قرار بدین؟ شنیدم خیلی معروفه ممنون

RM. kiute.ARMY

اوه البته عزیزدلم حتما*^*
AZIN ss
۱۶ تیر ۰۸:۵۰

اوه گاد 

فکر کنم باید عینکم رو عوض کنم

چی دارم میبینم؟

20 تا ورژننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

نکنینننننننن با منننننننننننن

قلبم ضعیفهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

 

* وی به دلیل جر خوردن گلو صحنه رو ترک میکند

(اشتباه نکنید گلوی وی به دلیل جیغ زدن جر خورده عزیزان((صبح اول صبحی منحرفیم گل کرده)))

RM. kiute.ARMY

اول صبحی همه میزنن بالا😂
اره بیست تا ورژن کانم دیره شد:">

قلبم برای تو عسیسمT-T
vk7Ns
۱۶ تیر ۰۷:۴۲
کثافت تولدت مبارک خر امیدوارم یه روز نامجونو ببینی گوساله خر شانس♥💜💙😎

RM. kiute.ARMY

مرسی آجی ولی خفه شوT-T💜
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۶ تیر ۰۶:۳۹

خب ساعت حوالی شش و نیم صبحه که دارم این نظر رو برای نویسنده کار که خیلی برام صاحب ارزشه میذارم...

و این در حالیه که تا صبح بیدار موندم تا داستان رو تموم کنم و بتونم نظر دقیقم رو راجع بهش اعلام کنم...

اما به این نتیجه رسیدم که داستانی که مدت زیادی روش کار شده قطعا نمیتونه توسط خواننده در حدود شش ساعت کاملا خونده و درک بشه...

خوندن به معنای حقیقی درک کردن داستان METHOD نیاز به زمانی بیش از اینها داره...

دقیق نمیدونم قلم تو انقدر قوی بود که من حس کردم نیازه برای درک بهترش فیلم مرتبط باهاش رو هم ببینم یا نه...

در طول شب و در اوج خستگی مطالعش کردم...

و یا حتی سواد علمی و ادبی ضعیفی به نسبت تفکر عمیقت دارم...

تنها میخوام اینو بگم که از فردی که کتابهای زیادی خونده و به این کار علاقه منده بیش از این هم توقع نمیره...

قلمت همیشه برای من صاحب ارزش بوده چون میدونم چه کسی با چه تفکری اون رو خلق کرده...

اما نکته عجیب METHOD این بود که با مبهم بودن ابتداش به مرور داستان رو درون ذهنم جلو بردم طوریکه واقعا میفهمم اوضاع از چه قراره...

من نصف داستان رو خوندم...

و متاسفم بابت اینکه نتونستم در این مدت به اتمام برسونمش...

اما به من حق بده نسی...

قلمت چیزی نیست که بشه در چند ساعت درکش کرد...

METHOD داستانی هستش که نیاز داره بارها و بارها خونده بشه تا بشه به معنای واقعی هضمش کرد...

غرق شدن در نقش یک کاراکتر به معنای حقیقی یعنی نفس کشیدن خندیدن گریستن و زندگی کردن به سبک اون کاراکتر...

این چیزیه که ما نویسنده ها هم باهاش روبروییم...

چه بسا کار یک بازیگر بسیار آسون تر از هویت مهارتی و حرفه نویسنده است...

من در METHOD به وضوح میدیدم که نویسنده با هر کاراکتر زندگی کرده و در واقع هم یونگی بوده هم جیمین هم والتر هم هه وون و غیره و غیره...

باید برای بررسی دقیقتر داستان فیلم مرتبط باهاش رو هم ببینم و اتفاقا خیلی هم کنجکاو دیدنش هستم تا دقیق بدونم ایده برداری ازش تا چه حد بوده و از پس مبدل کردن یک فیلم به نوشته تا چه حد موفق بودی...

اما به جرئت میگم...

نام بردن از این کار هم به مهارت بالایی نیاز داره...

چیزی که از هر کسی برنمیاد...

و قطعا در پشتش نیاز به مغزی پر و تفکری عمیق داره...

قلمت همیشه ثابت کرده تفکرت ارزشمنده و داستان METHOD در بینشون یک شاهکار بود...

بیشتر از این چیزی ندارم بگم...

فقط و فقط اینکه ...

برات آرزوی موفقیت نمیکنم...

چون ایمان دارم همین الان هم بهش رسیدی و موفقیت منتظر آرزو و دعای من نیست و با تمام توان به سمتت در حال دویدنه...

همون طور که تو هم برای رسیدن بهش داری با تمام وجود میدوی...

RM. kiute.ARMY

به به بانو آلما:">
نویسنده به فدات بره عزیزدلم:">>
عزیزدلم به چشمات خستگی نمیدادی قشنگمT-T
واقعا باعث افتخاره ک نوشته من رو خوندی و من رو لایق لطف و محبتت دونستی:">
حرفات باعث میشن حس کنم واقعا جای امید دارم!!
هرچند که من ب پای شما نمیرسم بانو شما تاج سری!
همیشه باشی و بهم کمک کنی تا بتونم بهتر از دیروز خودم رو نشون بدم و پیشرفت کنمT-T
ای لاب یو سیب نازم:">
Yoonmin lover 13
۱۶ تیر ۰۶:۳۰

دوست نداشتمش 

من خودم دوست ندارم کاملا از روی یک فیلم نوشته بشه حداقل اگه از روی فیلم یا مثلا سریال باشه بعضی سکانس ها تغییر کنن و یه پایان شاد داشته باشه

من حداقلش اگه فیک یا وانشاتی میخوندم میگفتم پایانش ناراحت کننده بود یا مثلا این جملش خیلی قشنگ بود 

اما این فیکشن رو اصلا دوست نداشتم 

نویسنده نمیخوام ناراحتت کنم اما من رک حرفامو میگم 

RM. kiute.ARMY

اهان منظورت اینه ک الهام گرفته باشه بیشتر باب سلیقته*^*
نه بابا چرا ناراحت شم بالاخره سلیقه است دورت بگردم*^*
یه ارمی
۱۶ تیر ۰۲:۰۵

جاعااان بلاخره فرست شدممم

RM. kiute.ARMY

نشدیا ولی😂
Lolo 😐😂
۱۶ تیر ۰۰:۳۱

داشتم متن پایینی رو میخوندم 

یهو گفتم: الهی دورت بگردمم ددیی😐😐😂

اصن ناخودآگاه بوداا

از بس کیوتی توو😐🍫

تولدت هپی مپی🥺🍓💜 

امیدوارم هرجایی هستی، هر جوری ک دلت میخواد باشی😂♥️

لاب بو دد کیوتم 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه جیگرم:">
من کیوت نیستم من تورو میدوستمT-T💜
لاب یو متققابللللللللللل و فراوان قشنگگگگگم فدایی دارییییی
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۶ تیر ۰۰:۲۵

اولین لایک رو میزنم اولین دانلود هم انجام میدم چون مشخصه بابتش زحمت زیادی کشیده شده...

امشب هم میخونمش و نظر جامع هم میذارم...

تولد نسی هم که هست دیگه چه بهتر...

تولدت مبارک ددی خوب ما💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

الهی من فدا شیار های انگشتت بشم آلمای منT-T💜
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان