BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

کتاب پیشنهادی اعضای بی تی اس

[ کتاب هایی که توسط اعضا معرفی شد] 🌙

 

๑ نام کتاب : Life Lessons❥ 

ﻬ๑ نویسنده : Elisabeth Kubler❥

ﻬ๑ معرفی شده توسط: نامجون ❥

ﻬ๑ ورژن : انگلیسی❥

DOWNLOAD

 

๑ نام کتاب : Kafka on the shore ❥ 

ﻬ๑ نویسنده : Haruki Murakami❥

ﻬ๑ معرفی شده توسط: نامجون ❥

ﻬ๑ ورژن : فارسی ❥

DOWNLOAD

 

๑ نام کتاب : Me Before You❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Jojo Moyes❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: نامجون ❥
ﻬ๑ ورژن : فارسی ❥
DOWNLOAD
 
ﻬ๑ نام کتاب : چوب نروژی ❥ 
ﻬ๑ نویسنده: Haruki Murakami❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: نامجون ❥
ﻬ๑ ورژن : انگلیسی❥
*ورژن فارسی فقط بصورت کتاب برای خرید
اری موجود هست.
 
 
๑ نام کتاب : The Strangers❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Albert Camus❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: نامجون ❥
ﻬ๑ ورژن : فارسی 
DOWNLOAD
 
 
ﻬ๑ نام کتاب : Breaking out of the man box❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Tony Porter❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: نامجون ❥
ﻬ๑ ورژن : انگلیسی❥
DOWNLOAD
 
ﻬ๑ نام کتاب: Catcher in the Rye ❥ 
ﻬ๑ نویسنده :  J.D.Salinger❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط:نامجون ❥
ﻬ๑ ورژن : فارسی ❥
DOWNLOAD
 
ﻬ๑ نام کتاب : والدن❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Henry David Thoreau❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: نامجون ❥
ﻬ๑ ورژن : انگلیسی❥
DOWNLOAD
 
๑ نام کتاب : Almost Transparent Blue❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Ryu Murakami❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: نامجون ❥
ﻬ๑ ورژن : انگلیسی❥
DOWNLOAD
ﻬ๑ نام کتاب : مارها و گوشواره ها❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Hitomi Kanehara❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: نامجون ❥
ﻬ๑ ورژن : انگلیسی❥
DOWNLOAD
 
ﻬ๑ نام کتاب : The Noonday Demon❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Andrew Solomon❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: نامجون ❥
ﻬ๑ ورژن : انگلیسی❥
DOWNLOAD
 
ﻬ๑ نام کتاب : The Metamorphosis❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Franz Kafka❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: نامجون❥
ﻬ๑ ورژن : فارسی ❥
DOWNLOAD
 
ﻬ๑ نام کتاب : بار هستی❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Milan Kundra❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: نامجون ❥
ﻬ๑ ورژن : فارسی❥
DOWNLOAD
 
ﻬ๑ نام کتاب : آشپزخانه❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Banana Yoshimoto❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: نامجون ❥
ﻬ๑ ورژن : انگلیسی❥
DOWNLOAD
 
ﻬ๑ نام کتاب : ۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Jules Verne❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: جیهوپ ❥
ﻬ๑ ورژن : فارسی ❥
DOWNLOAD
 
ﻬ๑ نام کتاب :دور دنیا در ۸۰ روز❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Jules Verne❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: جیهوپ ❥
ﻬ๑ ورژن : فارسی ❥
 
ﻬ๑ نام کتاب : The Alchemist❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Paulo Coelho❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: شوگا❥
ﻬ๑ ورژن : فارسی ❥
DOWNLOAD
 
ﻬ๑ نام کتاب : The Little Prince❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Antoine de saint❥
ﻬ๑ معرفی شده توسط: جونگکوک ❥
ﻬ๑ ورژن : فارسی ❥
DOWNLOAD
 
 
[ لیست کتاب هایی که PDF انگلیسی و فارسی از اون ها در دسترسی نیست ] 🥀
 
• کتاب Dream Mechanics: A Practical Guide to Creating Your Reality از John Moreschi 🥀
 
• کتاب If I Knew Then What I Know Now از Ryu Sihwa خونده شده توسط نامجون 🥀
 
• کتاب Sky, Wind, Stars and Poem از Yoon Dongju خونده شده توسط نامجون 🥀
 
• کتاب Eleven O’clock at Night از Hwang Kyung Shin خونده شده توسط نامجون 🥀
 
• کتاب Love Like You’ve Never Been Hurt از Ryu Sihwa  خونده شده توسط نامجون 🥀
 
• کتاب On Which Star We Are از Jong Hoseung خونده شده توسط نامجون 🥀
 
• کتاب Bamboo Elephant از Hwang Kyung Shinخونده شده توسط نامجون 🥀
 
• کتاب Someone To Cheer You On از Sun Mihwa خونده شده توسط نامجون 🥀
 
• کتاب I Decided to Live as Me از Kim Soohyun خونده شده توسط جونگکوک 🥀
 
• کتاب The Power of Words از Shin Dohyun & Yoon Naru خونده شده توسط تهیونگ 🥀
 
• کتاب Living, Loving & Learning از Leo F. Buscaglia - خونده شده توسط جیهوپ 🥀
 
 
 
 
 
[ کتاب هایی که در کامبک ها معرفی شد] 🌊 
 
↝📖↜
 
ﻬ๑ نام کتاب : Demian ❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Herman Hesse ❥
ﻬ๑ معرفی شده در آلبوم : Wings ❥
ﻬ๑ ورژن : فارسی ❥
 
 
ﻬ๑ نام کتاب : The Owl Service❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Alan Garner ❥
ﻬ๑ معرفی شده در آلبوم : YNWA ❥
ﻬ๑ ورژن : انگلیسی ❥
 
 
ﻬ๑ نام کتاب : کسانی که از خیر املاس گذشتند❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Le Guin❥
ﻬ๑ معرفی شده در آلبوم : YNWA❥
ﻬ๑ ورژن : فارسی ❥
 
 
 
ﻬ๑ نام کتاب : 1Q84 ❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Haruki Murakami ❥
ﻬ๑ معرفی شده در آلبوم : LY'HER' Track:Tear❥
ﻬ๑ ورژن : انگلیسی ❥
 
 
ﻬ๑ نام کتاب : Into The Magic Shop❥ 
ﻬ๑ نویسنده : James Doty❥
ﻬ๑ معرفی شده در آلبوم : 'LY 'TEAR❥
ﻬ๑ ورژن : انگلیسی ❥
 
 
ﻬ๑ نام کتاب : نقشه ی روح❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Murrai Stein❥
ﻬ๑ معرفی شده در آلبوم : MOTS:Persona ❥
ﻬ๑ ورژن : انگلیسی ❥
*ورژن فارسی فقط بصورت کتاب برای خریداری موجود هست.
 
 
 
ﻬ๑ نام کتاب : راهنمای مسافران کهکشان❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Dougles Adams❥
ﻬ๑ معرفی شده در آلبوم :Hope World ❥
ﻬ๑ ورژن : انگلیسی ❥
*ورژن فارسی فقط بصورت کتاب برای خریداری موجود هست‌.
 
 
 
ﻬ๑ نام کتاب : The Art Of Loving ❥ 
ﻬ๑ نویسنده : Erich Fromm ❥
ﻬ๑ معرفی شده در آلبوم : MOTS:Persona ❥
ﻬ๑ ورژن : فارسی ❥
 
 
 
↝📖↜
 
دانلودِ کتاب 1984
جورج اورول
 
•کتابی که در کانسپت فتوتیزرهای آلبوم Answer در تئوری‌ها استفاده شد•
 
 
↝📖↜
 
دانلودِ کتاب ۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا
 
•کتابی که جیهوپ در وی‌لایوِ انتشارِ DayDream بهش اشاره کرد و گفت این میکس تیپ رو از روی کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا که در بچگی خونده بوده الهام گرفته•
 
 
 
↝📖↜
 
اخلاق
باروخ اسپینوزا
 
•این کتاب بخاطر محتویات فلسفی و کلمات سخت در ترجمه به رده سنی +۱۷ سال پیشنهاد میشه•
 
 
↝📖↜
 
دانلودِ کتاب آینده بشر
برتراند راسل
 
•این کتاب بخاطر محتویات سنگین به رده سنی +۱۷ سال پیشنهاد میشه•
 
 
 
↝📖↜
 
دانلودِ کتاب بعضی ها هیچوقت نمی فهمند
کورت توخولسکی
 
•پیشنهادی/مناسب تمام سنین•
 
 
 
↝📖↜
 
دانلودِ کتاب دمیان
هرمان هسه
 
•از کتاب‌های پیشنهادی کیم نامجون/مورد استفاده در تئوری‌های بیشمار•
 
 
↝📖↜
 
دانلودِ کتاب کافکا در کرانه
هاروکی موراکامی
 
•از کتاب‌های پیشنهادی کیم نامجون/رده سنی +۱۵ سال•
 
 
↝📖↜
 
دانلودِ کتاب اُملاس
اورسولا لو گویین
 
•این کتاب روایتگر داستان کوتاهی با تمِ فلسفی اما ساده‌ست که در سال ۱۹۷۳ برای اولین بار منتشر شد، تاکید راوی بر آرمان شهری به نام اُملاس و شهروندانشه/از اسم این کتاب در موزیک ویدیوی Spring Day بکار رفته بود•
•• زبان اصلی/فاقد ترجمه!
 
 
↝📖↜
 
دانلودِ کتاب سفر به شرق
هرمان هسه
 
•این کتاب بیشتر در شاخه ادبیات داستانی قرار میگیره تا فلسفی، با خوندن این کتاب میشه به شخصیت خودِ هرمان هسه پی برد و با تحلیل‌های فندوم بیشتر ارتباط برقرار کرد~ مناسب هر رده سنی•
 
 
↝📖↜
 
دانلودِ کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست
کیم وو چونگ
 
•کتابی با سبک روانشناسی-فلسفی که باعث نگرش مثبت در جوان‌ها نسبت به زندگی و آینده میشه/مناسب هر رده سنی~مخصوصا افرادی که دچار سردرگمی در تصمیماتی مثل کنکور و ... هستن•
 
 
 
↝📖↜
 
دانلودِ کتاب شناخت ما از جهان بیرونی
برتراند راسل
 
•کتاب کوتاهِ ۲۴ صفحه‌ای با تمِ فلسفی و ساده/پیشنهاد فوق ویژه برای +۱۵سال•
 
 
 
↝📖↜
 
دانلودِ کتاب سشنبه‌ها با موری
میچ آلبوم
 
•از کتاب‌های پیشنهادی کیم نامجون/مناسب هر رده سنی/زیبا و تاثیرگذار•
 
 
↝📖↜
 
دانلودِ کتاب ناطور دشت
سالینجر
 
•از کتاب‌های پیشنهادی کیم نامجون/به دلیل داشتن مطالب سنگین و فلسفی مناسب +۱۹ سال
 
 
۵۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گلدن هوپی که افق توش محو شده؛
۱۶ ارديبهشت ۲۰:۰۲

من باز اومدم اینجا.

ولی کتابای جوجو مویز>>>>>

من جدا با دختری که رهایش کردی فال این لاو شدم.

مخصوصا با ترجمه سمیرا بیات که از مترجماییه که دوست دارم.(اصلا هم بخاطر جلد دوم هردو در نهایت میمیرند نیستت)

 

راستی هیونگ یه سوال.

ملت عشق رو خوندی؟!

شدیدا نیاز دارم با یکی حرف بزنم دربارش..

RM. kiute.ARMY

ناموسا؟؟؟ جلد دو داره؟

جونم؟
اره که خوندم ارههههههههههههههه ارههههههههه زنننن اره:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Hastidkpoper
۱۷ آبان ۲۰:۳۹

چرا اینقد زیادن؟😂خوندن این لیسته هم کتاب خوندنی بود برا خودش😂 قراره پدر بابامو در بیارم با خریدن اینا🗿از این به بعد هر هفته باید ببریم کتابفروشی😂

RM. kiute.ARMY

با تشکر از برادر نامجون در جهت خالی کردن جیب پدران عزیزمان😔😂
ولی ناموسا هیچی به لمس برگه های کتاب نمیرسه:")
آرمی ایرانی✌️
۰۵ شهریور ۰۱:۰۲

و منی که پارسال هشتم میخوندم معلم انشامون ناطور دشت و کافکا در کرانه رو پیشنهاد داد

من از معلممون خوشم نمیومد محلش نزاشتم همین ک فهمیدم بنگتن پیشنهاد دادن گزاشتم رو لیست برتر خریدام😂

RM. kiute.ARMY

سلامتی صاحب پیشنهاد
دست جیغ ماچ جهاد😔😂

دقیقا معلم منم ناطور دشت رو پیشنهاد داد و همونجا به عشق در نگاه اول اعتقاد پیدا کردم😔
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۴ مرداد ۱۳:۳۷

ناطور دشت...کافکا در کرانه...مسخ...کیمیاگر*^*

هیونگ..یه سوال..چی باعث شد فکر کنی میتونم ناطور دشت رو هندل کنم؟! 😔

هنوز نخوندمشا..ولی زدی موثبت نوزده سال😔😔

ایشالا که مغزم دود نکنه.

البته فعلا دارم کافکا در کرانه رو میخونم.خیلی وایب اروم گوگولی داره.

کافکا هم مودمه هم مودم نیست

ولییی خیلییی کرکترررر کوراشیههه

حالا من تازه 15 سالم شده همچنان ناطور دشت رو بم پیشنهاد میکنی؟! 😔

البته نکنی هم من میخونم فرقی نداره

نهایتا خیلی جاهاش رو نمیفهمم.مهم نیست.بعدا دوبارت و دوباره و دوباره و دوباره میخونم تا روزی که بفهمم.هه هه.آی ام سمج

RM. kiute.ARMY

نه بابا هندل پسنده😔
من سال دهم معلم تفکر و سواد رسانه این دروافع معلم نطق و فلسفه ی انسانی ها بود...اون موقع بهمون پیشنهاد سگی داد بریم ناطور دشت بخونیم پس بخون که خدا به همراهت😔
اره میگفتن کافکا مود به موده اما میگن جنگل نروژی خیلی محبوبه!
خوشت اومده هاا😔
بله😔
اینه که خوبه! احسنت!
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۴ مرداد ۱۲:۲۰

RM. kiute.ARMY

 

من تک تک تئوری های بی تی اس رو پشت کتاب دمیان با صفحه هاش نوشته یودم:"))

وای غکلهژعهژکعخزگعبخعخز من پی دی افشو خونده بودم:)پی دی اف قدیمیش بود با ترجمه سنگین.فکر کنم باید دوباره بخونم چون دو سال پیش مغزم دودکش شد😔

میدونی کلا زیرساسداستان و مقایسه اش با الگو های روانشناختی واقعا حق بود!

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی:) 

هوم!! اره اکثرا همچین گاردی داشتن!

هعب.ولی واقعا از خیلی زاویه ها قشنگه.

منم املاس رو نخوندم...احتمالا بخونم تا یه ماه لباس مشکی میپوشم برای عذاداری😂

خوشبحالت که نخوندی..خاک تو سرم که خوندمممم.

تمامش درد و رنج رو نشون میده..

اتفاقا دور دنیا در 80 روز رو ده سالگی خوندم و اولین رمانی بود که بهم احساس بزرگ بودن میدادT^T

عایگوووو دارم تصور میکنممممبتلتژککتلژخازازکلت

ولی خیلی خوبه بری بخری تو کافه ها مخ زنی کنی🕶

ولی ناموسا وایب ک.صخلی خوبی میداد😂

وای منم کتابخونه نیمه شبو شروع کرده بودم که نصفه ولش کردم بخاطر کنکور:") اونم خوبه؟

خیلی خیلی خوبه:)وایب کیوت طوری میده و یسری دیالوگ هاش بشدت حقن.بشدتتت!

مفهوم کلی کتاب هم تقریبا مثل مقهوم کلی داستان ها و تئوریای بنگتنه

اووووووو واقعنی؟؟؟ پس واجب شد کتاب بعدیم باشه! چون الان دارم حماسه ی حسینی رو میخونم.

آره بخون حتما:)برا مدیتیشن هم خوبه.

البته بستگی داره تو چه وایبی بگیری.مثلا من از یه چیزایی حس خوبی میگیرم که برای بقیه معمولین😔

هوم کاملا متوجه ام:") یه چیزی ها انگار از درون با ادم خو میگیره!

آره همون:))) 

کتابِ فیفتی شدز آف گری- یعنی چیز😔 ناطور دشت...کافکا در کرانه...مسخ...کیمیاگر*^*

کسکشکشکشمشکسپسکپیکسپس 

به سمت پی دی اف ها و گوگل یورش میبرد-

اون که عااااااالی!!!

هعببب من پی دی افشو نیابیدم. 

نه نخوندممم:"(( بخون ببین قشنگه منم بخونم😔😂

اوکیه😂

RM. kiute.ARMY

لامصب باگ کتاب های آلمانیه ها:/ این نون خشک ترجمه میکنن😂😂

بسی بسی بسی بسی بسی بسی بسی بسی!!

درستهT^T

میخوام برم بخونم گریه کنم تا وَمیرم😔

خوشم میاد کاربردی فکر میکنی😔

واقعنی؟؟T^T

اووو پس فری سایزه به قول گفتنی😂😂

اونجرز! اسمبل!

من کتابشو دارم:"(

مرسییییییییی😂😂

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۲ مرداد ۲۱:۵۱

هیونگ..

من الان املاس رو کامل خوندم.

و درونم حجم زیادی از تنفره

واقعا؟!

اون بچه چند سال دیگه اینطور زنده میمونه؟!

نهایتا سه چهار سال!خیلی زیاد بخوایم در نظر بگیریم!

بعدش چی؟!

اصلا این خوشحالی ارزش داره؟!

خوشحالی ای که تو هر لحظه ش عذاب وجدان باشه؟!

اصلا زندگی ای که تا اخر عمر با عذاب وجدان باشه به چه دردی میخوره؟!

البته من دارم سعی میکنم بخش های به شدت غیر منطقی داستان رو نادیده بگیرم.

و بعد از مرگ اون بچه چی؟!

املاس دوباره مثل همیشه میشه

و چرا باید اون دسته ی کم مردم خوب زندگی کنن؟!

اونا چه فرقی دارن با بقیه جهان؟!

اگه من بودم..

اصلا برام مهم نیست زندگی اون بچه دیگه هیچوقت درست نمیشه.

فقط مردم املاس هم مثل بقیه ی دنیا باشن

اون پسر یا دختر یکم هم که شده خوب زندگی کنه.«چرا همش پسر تصورش میکنم؟!اونم با چهره بچگی کراش انیمه ایم..» 

بقیش مهم نیست

اصلا اونا از کجا مطمئنن دلیل خوشبختیشون بدبختی اون بچه ست؟!

من سعی کردم خودم رو به جای اونا بزارم ولی واقعا ترجیح میدم زندگی معمولی داشته باشم تا زندگی عالی ای که پشتش رنج و درد یه بچست.

 

و خب این داستان یه جاهاییش غیر منطقیه.این بچه با توجه به حرف نویسنده قبلا بیرون بوده.احتمال میدم پنج سال اول زندگیش.سوال اینه که چطور بچه ها بزرگ میشن و این رو میبینن درحالی که اون بچه کلا پنج ساله که وضعیتش اینطوره؟! 

 

ولی اگه این بخش غیر منطقی داستان رو نادیده بگیریم..خیلی خوب با احساساتم بازی کرد.مخصوصا این جمله: 

«خوب میشم.‌خواهش میکنم بذارید برم بیرون.‌من خوب میشم!» 

 

گریه دارم خلاصه..

 

آیا حالا باورشان کردید؟ حالا باورکردنی تر نیستند؟

 

این دیالوگ رو خیلی دوست دارم..خیلی مفهوم پشتشه که عمیقا درک میکنم. 

 

‌فقط درد است که هوشمندانه است.‌فقط پلیدی است که

جالب است.‌این خیانت هنرمند است:‌سرپیچی از پذیرفتن ابتذال پلیدی و

ملالآور بودن دهشتناک درد.‌اگر نمیتوانی مغلوبشان کنی، پس به آنها

بپیوند.‌اگر آزاردهنده است، تکرارش کن.‌اما ستایش کردن نومیدی،

محکوم کردن شادی است.‌استقبال از خشونت از دست دادن هر چیز

دیگری است.‌ما تقریبا همه چیز را از دست دادهایم.‌ما دیگر نه میتوانیم

. یک انسان شاد را توصیف کنیم نه هیچ جشن شادمانی بر پا کنیم.

 

خیلی قشنگ بود این متن..

 

 

اوکی انتظار نداشتم یه داستان نوزده صفحه ای اینقدر با احساساتم بازی کنه.بازم کلی زر زدم

RM. kiute.ARMY

گاهی اوقات ژانر ملودرام که با روانشناختی ترکیب میشه ناموسا یه بمب اعصابه!!!
و رسما این کتاب نشون دهنده ی مغز های زنگ زده ی مردم عامه ی سنتی مبادی ان که فقط میخوان چیزی برای توصل داشته باشن چون نمیتونن باور کنن افکار بزرگتری هم هست! چون ناتوانن.بدبختن. کمبود عقل دارن.

نویسنده خواسته بچه ی سن پایین رو با جوونیِ نا شکفته نشون بده اما پیازداغش رو زیاد کرده.

عایگو...دیالوگو...بمردممم=)))

هوم...موافقم...دیالوگ های کوتاه چند کلمه موندگارترینن!

وای خیلی عمیقهههههههه!!!
هغنعغتنعغبنغلتغبتغب

نوزده صفحه ی با برکت:
نویسنده حلال خور:
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۲ مرداد ۲۰:۲۹

وای دمیان..

یادمه بخاطر اینکه اون تئوری معروف دراز تو سایت تتانیا رو بفهمم تو چند ساعت تموم کردم و خیلی قشنگ بود:) 

اصنسکختسمتحستسحجتدس.البته با بعضی ازعقایدش نساختم ولی بعضیاش واقن حق بود. 

و اینکه دیدم خیلیا به کتاب دمیان هیت دادن..همش بحث زاویه دیده.مثلا اگه من به جای دو سال پیش؛ اون کتاب رو چهار یا سه سال پیش خونده بودم؛ منم هیت میدادم.ولی اگه زاویه دید رو عوض کنی خیلی بهتر میشه لذت برد. 

و کتاب املاس..من خودشو نخوندم اما خلاصه ش رو توی ویکی پدیا خوندم و من مرگ..سگحنتسنحدندس.قطعا اگه من بودم اونجارو ترک میکردم..قطعا.اینا چجوری دلشون میومد اون بچه رو ببینن؟!:))) 

دور دنیا در هشتاد روز هم جالب بود ولی خیلی باهاش حال نکردم.من تیپ منظمی نیستم و خب حقیقتا نتونستم خوب با کرکتر اصلی همزاد پنداری کنم.و اون بلا هایی که همش میومد..خیلیییی رو مخ بود.و اخرش حس کردم ایسگامو گرفتن چون کلی سر اینکه دیر شدی بود حرص خوردم.خداروشکر دستم خورد ادامه پی دی اف رو دیدم😔

آها کتابخونه نیمه شب!کامل نخوندمش ولی خیلی قشنگ بود خیلی خیلی زیاد:)بعد از مجیک شاپ کتاب مورد علاقمه.کلا روانشناختی فانتزی ها خیلی خوبن. 

 

ولی بین همه ی اینا..مجیک شاپ واقعا برام یه چیز دیگه بود.از دوستم قرض گرفتم و به معنای واقعی کلمه از تک تک لحظه های خوندنش لذت بردم!نفس عمیق..وای الان هم که دربارش حرف میزنم ذوق میکنم:)باید بعدا به مامانم بگم برام بخرش.. 

 

ولی از نظر کتاب..میدونی بعضی چیزا واقعا عوض نمیشن.من از بچگی از جادو و اینجور چیزا خوشم میومد..بعد فیلمای فانتزی..بعد فیکشنای فانتزیو الان هم انیمه ها.یه مجموعه کتابه که خیلی وقته دارمش.و خیلی دوسش دارم.و خیلی حس بدیه که اولین بار هم سن شخصیت اصلی بودم و الان پنج سال ازش بزرگترم:)

 

حالا هیونگ بین اینا و با توجه به حرفام..کدومو بهم پیشنهاد میکنی اول بخونم؟!جدا از اون کتابی میشناسی که به سلیقه من بخوره؟!ترجیحا با دیالوگای سنگین.فلسفه هم دوست دارم.فقط کتابی باشه که بشه همراه با والدین خرید😔

اها هیونگگگ کتاب بادام چطوره؟!خلاصه ش که خفن بود.

راستی..شاید عروس دریایی رو خوندی؟!من دوست دارم بخونمش.

RM. kiute.ARMY

من تک تک تئوری های بی تی اس رو پشت کتاب دمیان با صفحه هاش نوشته یودم:"))
میدونی کلا زیرساسداستان و مقایسه اش با الگو های روانشناختی واقعا حق بود!
هوم!! اره اکثرا همچین گاردی داشتن!
منم املاس رو نخوندم...احتمالا بخونم تا یه ماه لباس مشکی میپوشم برای عذاداری😂
اتفاقا دور دنیا در 80 روز رو ده سالگی خوندم و اولین رمانی بود که بهم احساس بزرگ بودن میدادT^T
ولی ناموسا وایب ک.صخلی خوبی میداد😂
وای منم کتابخونه نیمه شبو شروع کرده بودم که نصفه ولش کردم بخاطر کنکور:") اونم خوبه؟

اووووووو واقعنی؟؟؟ پس واجب شد کتاب بعدیم باشه! چون الان دارم حماسه ی حسینی رو میخونم.

هوم کاملا متوجه ام:") یه چیزی ها انگار از درون با ادم خو میگیره!

کتابِ فیفتی شدز آف گری- یعنی چیز😔 ناطور دشت...کافکا در کرانه...مسخ...کیمیاگر*^*
اون که عااااااالی!!!
نه نخوندممم:"(( بخون ببین قشنگه منم بخونم😔😂
Elipark
۱۶ ارديبهشت ۰۱:۱۱

چرا جیمین شی کتابی معرفی نکرده 😁😂

RM. kiute.ARMY

چرا اتفاقا معرفی کرده اما چون ترجمه ی فقط کره ایش موجوده اصولا توی منابع اینترنشنال از بنگتن نمیزارنشT^T
کتاب 'Between Calm and Passion– Rosso' by Kaori Ekuni
Hngamh_Army
۲۱ فروردين ۰۰:۰۹

سلام کتاب بادام که معرفی بی تی اس میشه بگین چه جوریه

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرم*^*
کتاب آروم و ملوییه اما اگه سبک روانشناختی دوست داری و درام هم میخونی، بهت پیشنهاد میکنم*^*
Hani:)
۰۸ بهمن ۱۵:۲۲

عایییییی ماماننننن میدونی دد چقد به این پست احتیاج داشتم یا نهههههه

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتتتتت*^*
아살
۲۶ آبان ۲۰:۵۲

دوسدارم همشونو بخونم هییییی

RM. kiute.ARMY

آخ عسل مادر حق میگی...
Lily
۰۳ آبان ۱۹:۱۰

اوکی.. ولی من مغزم هنوز بچس😐نمیتونه این چیزا رو درک کنه 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اما سیس داره بخر بگیر دستت برو تو کافه...قشنگ تور میکنی😂😂😂
مهتاب
۰۳ خرداد ۲۰:۰۸

ممنون. بچه ها اگه بخواییم کتابهایی ک نامی معرفی کرده رو سفارش بدیم باید از کدوم فروشگاه انلاین سفارش بدیم؟ من نمیدونم باید چیکار کنم

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم دلبرم*^*

https://www.iranketab.ir/

این سایت خیلی خوبه. من از همینجا چندتا کتاب خریدم
ملکه جیا👑
۳۰ ارديبهشت ۲۰:۴۴

سعی میکنم این کتابا رو توی تابستون بخونم💜

RM. kiute.ARMY

اوه حتمااااااا!!
فایتینگگگگگگگگگگگگگگ*0*
کارشناس ارشد در رشته فیکشن خوانیT^T
۲۵ ارديبهشت ۱۴:۲۲

عام ددی اول از همه کدومو بخونم؟

خودت بیشتر از همه کدومو دوس داشتی؟

*انتخاب سخت است یونو؟

RM. kiute.ARMY

خب اگه بخوام خودم بگم کدوم رو اول بخونی...کتاب کافکا در ساحل رو بخون
Ocean
۰۵ ارديبهشت ۱۷:۲۴

هعی بادام کوووووووووو:)))

پ.ن: خریدمش:|

RM. kiute.ARMY

منم اگه خدا بخواد میخرم:">
Mr Ghost32
۲۶ فروردين ۱۴:۵۶

کاش موضوعشون هم مینوشتی :(

ولی ایول

+ این پست یه نکته اخلاقی داشت که همیشه افراد کتابخون لیدرای خوبی میشن XD

RM. kiute.ARMY

اکثرا به جز 1984 روانشناختی انT^T
البته 1984 یکم روانشناختی هست اما بیشتر سیاسیه و یکم خشنه!
نوکریم داوشT^T
جوووووووووووون البته!😎
cheek dimple
۲۵ اسفند ۱۰:۰۳

واااااااااااااااااااای سشنبه ا با موری رو حتما حتما حتما بخونید خیلی خوبه

یه کتابی هم تازه امانت گرفتم به نام اثرمرکب اونو حتما بخونید

RM. kiute.ARMY

واو من عاشق کتابم کلی ممنون0_0
Selena
۱۵ اسفند ۲۳:۵۷

سلاااممم خیلی ممنون ازین پست بدردبخوری که گزاشتی دستت درد نکنه  خواستم بگم که بعضی از کتاب هایی که اعضا همشون خوندن بخاطر محبوبیت زیاد تو ایران و باترجمه و جلد اصلی چاپ شده و خیلی هم با کیفیته مجیک شاپ و کتابخانه نیمه شب و بادام رو من خریدم رو مجیک شاپ عکس خود اعضارو زده بودن... خلاصه که میتونید بخرید از فروشگاهای انلاین❤بقیشونم هست اسمشونو ییادم نمیاد (':

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی فدات شم*^*
اوه البته!!!
کنچانا😂
Icee :)
۲۹ بهمن ۱۸:۱۰

مرسی مونی جونم 

*فرستادن باران قلب بر سر ادمین مونی *-*

Mooni🌜

هیققققققق❤❤❤❤
Icee :)
۲۸ بهمن ۱۷:۵۶

اول از همه ممنون بابت لیست کتاب ها *ددی را در بغل خود میفشارد

 

یه کتاب هست به اسم "بادام" گفتن شوگا و نامجون خوندنش،

من گشتم ولی پی دی افشو پیدا نکردم.

میشه اگه پیداش کردی بهم خبری بدی؟ *پاپی طور کردن چشم ها

Mooni🌜

اگ پیداض کردم این پستو اپدیت میکنم میزارم اینجا قشنگم
یک عاشق پیشه کیپاپ
۰۳ بهمن ۱۵:۲۳

وایییی خیلی خفن بوووود 🥳🥳🥳🥳

RM. kiute.ARMY

قربانتT^T
Heli Kinsley
۰۷ دی ۱۵:۳۰

وایییی خیلی دمت گرم 

واقعا کمیابی 

تا حالا کسی ندیده بودم همچین کاری کنه 

کوماعو💕

RM. kiute.ARMY

چونمانیو عزیزدل من*^*
دم خودتم گرم عسلمT^T
소니아
۱۰ آذر ۰۸:۱۹

عالیه سایتت دمت گرم

RM. kiute.ARMY

دم تو گرم سونیا شههههه*0*
Galaxi pizza [Vanna]
۲۶ مرداد ۲۰:۳۴

یعنی دمیانو وقتی میخونم بعدش واقعا خسته میشم لعنتی خیلی مفهومش سنگینه ولی خیلی دوستش دارم مفهومیش خیلی قشنگه هققققققق

RM. kiute.ARMY

دمیان...
کل اون قسمت هایی که نامجون ازش استفاده کرده بود رو خط کشیدم و علامت زدم:")
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۱۹ تیر ۲۰:۰۱

خوشم میاد هیچکدوم ویمین نیس (خنده)

همش بچه م نامجون میخونه :)

RM. kiute.ARMY

نه تهیونگ دو سه تا خونده منتها کره ای و احتمال میدم طرح جلد کتاب قشنگ بوده😂
Fira // شهید پشت مو شوگا
۱۷ تیر ۲۰:۴۷

از اون خوندنی ها فقط شازده کوچولو و من پیش از تو رو خوندم 

کتاب خون گروه فقط نامجون اوپاست 😂😂

RM. kiute.ARMY

نه من دمیان .نقشه روح .یکمی از کافکا در ساحل. پیش از تو. شازده کوچولو د.ور دنیا در هشتاد روز. 1984 و ناطور دشت یکمیش رو خوندم:">
pari :)
۱۷ تیر ۱۵:۵۰

اوک پس زود برو خوناشام شو بمونی برامممممم💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

*پیش به سوی خون خواری*
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۷ تیر ۱۴:۵۸

واقعا نمیدونی ؟

باید از خاله من بپرسی خاله من تاریخ تولد کل فامیلو میدونه تو هم ک آجی منی( 💕(ಥ_ಥ

RM. kiute.ARMY

نه اصلا😂
ماشالله:|
فدای تو برم منT-T
Nari
۱۷ تیر ۱۲:۰۰

ددی جونمممممممم تولدت مبارکککککککککک❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

ببخشید دیر کردم آخه دیروز کلا از اینترنت محروم بودم🥲🥲

فقط یه سوال برام ایجاد شده. این کتابایی که گفته توی موزیک ویدیو ها معرفی شدن قضیه ش چیه؟ منظورش اینه که تو آلبوم از اونا واسه نوشتن اهنگا استفاده کردن یا چی؟ میشه توضیح بدی آگاهم کنی؟💜💜

RM. kiute.ARMY

ممنون ناری جونم مهم گفته ک گفتی قشنگم مرسیT-T

ام اره یجورایی ازش الهام گرفتن! مثلا از کتاب دمیان تو موزیک ویدیو بلاد سوییت اند تیرز الهام گرفته بودن حتی یه بخشی از اون رو هم ک نامجون انگلیسی میخونه خونده بودن
یا انان ک از خیر اوملاس گذشتنن تو ام وی اسپرینگ دی بوده
~saba~
۱۷ تیر ۱۱:۳۹

ددیییییییییییییییییییمممممممممممممم قوفونت بشم تولدت مبارک🥺🤤

ایشالا تا پایان دنیا عمر کنی و تو این سایت خفنت باشی😁💜

حالا نانای اصغر و صغرا نانای اکبر و کبرا 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

می‌خوام برات کیک شوکولاتی دلس کونم😂🤤

راسی ددی 

دارم فیکمو مینویسم اما احساس میکنم خیلی بده برا اولین کارم 

می‌خوام یه تیکه کوچیکشو تو گوشی بنویسم لینکشو بدم بخونی ببینی خوبه یا نه 

باشه ددی🥺(ددی را می‌بوسد و نت را خاموش میکند چون تهش است😭)

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه صبا جونم قشنگم مرسی بابت تبریک عزیزدلمممممممم
تصثمازلمایلمازلمشالسملیبزمفبشسن
ای جانننننننننن شکلاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتY0Y

اوکی لاوم هرچند میدونم محشره اما بده بخونم*^*
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۷ تیر ۱۰:۳۰

تو 18 سالت شده چون متولد تیر 82 ای 

بعدشم مث خودمان کنکور داده ای 😂

RM. kiute.ARMY

همیشه خدا سر این جور مسائل عقب مونده ام😂
SUGA
۱۷ تیر ۰۴:۰۷

هپی مپی❤🍷

کوتاه و مختصر ولی پر احساس👌🏻😅

RM. kiute.ARMY

عاشقتممممممممممممممممممممممT-T
Atrin S.m
۱۷ تیر ۰۱:۵۷

 تولدت مبارک باشه فندق کوچولوی مونی 😂♥️♥️

میدونم دیر گفتم ولی از قدیم ندیم ها گفتن دیر گفتن بهتر از هرگز نگفتن است 😂😂

ولی اینکه مونی این پست رو برات گزاشته و درست کرده خیلی نازه 🤧 شیپ شما دوتا خیلی کیوته ...

بازم تولدت مبارک باشه 😂♥️♥️

* وی همان گونه که امد بازمی‌گردد ....

RM. kiute.ARMY

آترین جونمم ممنون دورت بگردم خیلی مرسی نازنینم تاج سری مهم بودنته قشنگمT-T
اره شیپمون قشنگه و من تاپمT-T*حفظ آرمان های ددمون*
(B.B)
۱۷ تیر ۰۱:۳۳

بزارید این پست حالا حالا ها بمونه 

 

لطفا ~-~

moon🌛 Child🌜

چشمم 😀😀
bb.blueberry /bb.asalberry
۱۶ تیر ۲۳:۳۱

تولدت مبارک :)😢چقدر دیر فهمیدم امروز تولدته ولی بازم مبارک :)خوبه هنوز از 12 نگذشته .

RM. kiute.ARMY

بلوبری جونم دورت بگردم مهم بودنته ک دنیا واسم ارزش داره عزیزدلمT-T
kai kit kat
۱۶ تیر ۲۰:۲۱

سلااااااااااااااااااااااااام و تولدتون مبارککککککککک (هق)
من خیلی خوشحالم ک تولدتونه :)
جدا چرا؟
ولی خیلی خوشحالم
امیدوارم همیشه بهتر از روز قبل باشید
و
بلهههههه
لاو یور سلف فور اور!
نمیدونم دیگه چی بگم
ولی هوراااااا ^-^
 

RM. kiute.ARMY

شوکولاتم ممنون از تبریکت قشنگم همیشه باشی پیشم تا قندم نیوفته پایین عسلمT-T
Diba
۱۶ تیر ۱۹:۳۴

ددیییییییییییی 😍😍😍😍

بهترین ددی دنیا 😍😍😍😍

تفلدت مبالک ددییی 🥳🥳🥳🥳❤❤❤

واای من ملدم . ببخشید دیر خبر داره شدم آخه دو روزه اینترنتم قطعه 😭😭😭

ددی تفلدت مبالکککککککککککککک 🥳🥳🥳🥳🥳🥳

RM. kiute.ARMY

مرسی دیبا جونم تاج سری دورت بگردم من مهم نیست کی تبریک بگی مهم حضور خودته عسلمT-T
sts. bts.army
۱۶ تیر ۱۹:۲۸

ددی من خیلی کنجکاو شدمممممممممممم خیلییییییییی ددی تو و مونی باهمین؟

 

RM. kiute.ARMY

میدونی یه رابطه است که ااسمی روش نداره:">
ما از خواهر نزدیک تریم و از دوست..دوست تر!
دوتا مون استریتیم اما خیلی همو دوست داریم😂
ویمین رو دیدی یا جینکوک؟! یه مایه ای از اون:">
aiso.minminie [=
۱۶ تیر ۱۸:۴۹

چرا من باید الان اینو پیدا کنم اخه؟

نمیشد یکم زودتر؟

مثلا دیشب؟

RM. kiute.ARMY

آیسوم:">
ممنونم مممننننننننننننووووووووووووووووننننننننمT-T
YooJ
۱۶ تیر ۱۸:۲۸

ددییییییی(هلاک لقبتم😂)

یادم رفت تولدتو تبریک بگم 

تولدت مبارکککککککککککک

یه سالی میشه که فیکشنای این سایت رو میخونم اما هیچ وقت جرعت نکرده بودم نظر بدم :/

 

اما از این به بعد واقعا دلم میخواد اینکاروانجام بدم 😅

 

ددی امیدوارم ۲۴۵۲۱۵۷۹۸۵۲۱۲۴۵۵۶۹۹۸۳۱۱۷۹۹۷۴۲۱ ساله بشی😂

سارانگهه💜💜

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلمممممممممممم فدایی داری جانممممممممم ممنون بابت تبریک قشنگممممممممممممم
تسنطالنشستغلن؛ۀ
نظر بده دیگه حوشگلمممممممممممT-T
Vkook. Darya
۱۶ تیر ۱۸:۰۷

کاری که نکردم دد تو ارزشت خیلیی بیشتر از این چیزاست 

این فقط یه داستان کوچولو بود که تازه فکر نمیکنم خیلی هم خوب شده باشه ://

و راستییی 

فرشته به تو میگن نه من 

هاهااا بازم دوستت دارم و بوسس 💜🙂

RM. kiute.ARMY

فقط یادم باشه بیام پی وی عر بزنم تو وویسT-T

پس تو خدایی:|

بوس متقابل عشقمT-T
aiso.minminie [=
۱۶ تیر ۱۷:۳۱

اوکی دوکی

اوکی

 

طبیعیه که به خاطر کلمه «من» بعد از اسمم خرذوقم؟

و یه بغضی تو گلومه که خنده نمیذاره بپره بیرون؟

RM. kiute.ARMY

این حرفا چیه کیوتکم؟!
بیا بغلم ببینم نبینم بغضتوT-T
𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
۱۶ تیر ۱۷:۳۱

یا خودا0-0

RM. kiute.ARMY

*^*
pari :)
۱۶ تیر ۱۷:۲۹

جدی؟😭😭❤

ن نشو اگ بدت میاد یوبوو😭💜

RM. kiute.ARMY

بوخوداااااااااااااااTOT
نه چرا بدم بیاد اخهههه عخشمممممممم💜💜💜
aiso.minminie [=
۱۶ تیر ۱۷:۱۹

ای بلا

تو که نامکوک شیپر بودی 😂😂

 

نه باور کن کیوت نیستم

منو ببینی میفهمی چقد برج زهرمارم 😐 فقط یه جوری با پیام احساساتمو بهتر بروز میدم

جرعت داری یه بار دیگه به قیافت بوگو شوخمی

بروسلیو میارم جلو چشات

الله اکبر

هنوز منو ندیدی به ولله عین گاوم

 

RM. kiute.ARMY

بالاخره کسی ک نامکوک میشیپه...همه چی میشیپه😂

عه عه عه ب آیسو من حرف بد نزن میزنم خاک بره چشتاااااااااا-_-
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۶ تیر ۱۷:۱۸

نفس منی جیگرم 💞💕

ددی تو 19 سالت شده یا 18 سالت شده؟؟

RM. kiute.ARMY

عخش بغلی خودمی:">
نمیدونم😂
aiso.minminie [=
۱۶ تیر ۱۷:۱۵

نه ددی جانم

مونی بزرگتره مونی تاپه 😂😂

بزرگتره دیگه نه؟ اون نوزده سالش بود تو تازه نوزده سالت شده

 

ولی میدونی من یه روز میام تهران که فقط تو رو ببینم

نمیدونم چرا انقد دوست دارم

خب من همه ادما رو خیلی دوست دارم 😐

RM. kiute.ARMY

چه ربطی داره ارمان های نمجین چی پس؟😂


ادما هم تورو دوست دارم مهربون کیوت باعث افتخاره قیافه شوخمی منو ببینیT-T
yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
۱۶ تیر ۱۷:۱۲

میگم مونی حسودید نشه هاهاها الا ولی من زودتر تولد ددی و تبریک گفتم تازه گفت تاج سرشم 😂😂😂😂😆😋😋😋😏😏😏😏😏

RM. kiute.ARMY

وای جرمممممممممممممممم😂😂😂😂😂😂😂
yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
۱۶ تیر ۱۷:۰۴

دددیییییییییییی نموگم تولدت مبارک چون من اولین نفری بودم که امسال بهت تولدت و تبریک گفت نگا من حتی وقتی استرس کنکور داشتی و حتی عصن حواست به تولدت نبود پیشاپیش تبریک گفتم تازه کمرمم شکست تا یه ساعت بنشینم از ا ستیکرای مزخرف بیان استیکر تولد پیدا کنم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

تو ک تاج سر منی دورت بگردم😂😂😂😂😂
vimin shiper
۱۶ تیر ۱۷:۰۱

تولدت مبارک ددیییی🎉🎊

با اینکه خیلی وقت نیس اومدم تو وبت ولی خیلی خیلی تو و ادمین مونی رو دوس دارم^-^

تولدت مبارک...

RM. kiute.ARMY

فدات بشم من عزیزدلم تاج سری دورت بگردم باشی همیشه برامونT-T
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۶ تیر ۱۶:۵۸

ددی واقعا الان پیش مامانمم وگرنه گریه میکردم به زور خودمو گرفتم ددی عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم 

عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممعاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

الهی پیش مرگت شم 

RM. kiute.ARMY

عههههههههههههههههههههههه خداااااااااااااااااااااا نکنه شبنمم دور چشمات بگردم این حرفارو نزنننننننننننننننننننننن
تصمساطلضصسابنطلفنبشسن
اشسطنلتبتبقیتبیتلقیستفقسیاقفسافی
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
۱۶ تیر ۱۶:۵۱

مودونستی این جانب موچیزه شدیدا میص شوما بودم؟T^T

RM. kiute.ARMY

ایا میدانستی میخواهم بخورمت؟*^*
𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
۱۶ تیر ۱۶:۳۱

دددیییییییییییی کلییییی لاوتتتت دارممممممممممم

RM. kiute.ARMY

منم لاوت دارم عزیزمممممممممممممممممممممممTOT
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۶ تیر ۱۶:۲۱

تولدت مبارک ددی جونم ای کاش پیشت بودم نفسم 

عالی بید مونی 

RM. kiute.ARMY

همین ک هستی من گرمای حضورت رو حس میکنم دورت بگردمممممممممممممممT-T
yara :)
۱۶ تیر ۱۵:۵۸

تفلدتتتتتتتتتتتتتتت مبارک ددییییییییییییییییییییییییییییی 

عرررررر

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییییییییییییییییی یارا جونممممممممممم دورت بگردمممممممم
عشصطسعغثشنغسط«،ۀّـT-T
Jina
۱۶ تیر ۱۵:۴۴

هق ددی منم تیرماهیم:) تفلدت خیلی مبارک خیلی دوست دارم امیدوارم تو کنکور و همه مراحل زندگیت موفق باشی لابلی کیوتی سکسی من(چی شددد) اره خلاصه 

خلی مودوستمت منم جا دوستت بدون:)💜💜💜لاب یوووو

RM. kiute.ARMY

چند تیر دورت بگردم؟Y-Y
دوست؟ تو عزیزدل منی فدات شم ممنون بابت تبریک قشنگم غلامتمTOT
ددیز کیوت
۱۶ تیر ۱۵:۴۱

گادددددد تولد ددیمهههه

هپیییی مپیییی

سنگی چوکا هان میدااااااا

 

 

دددی دوست دالم :)

تفلدت میبالک 

فایتینگ ددی

مرسی بابت کتاب ها مونی جون

کتاب دوست :)

 

RM. kiute.ARMY

مرسییییی کیوت منننننننننننننن
مرسی قشنگمممممممممممم
ددی هم دوستت داره نفسم:">
💜💜💜💜💜💜💜💜
Hst
۱۶ تیر ۱۵:۰۵

او ددی تولدت مبارک باشه 🙃❤️✨

 

امیدوارم همیشه خوشحال باشی و دوستای خوبی مثل مونی پیشت باشه 🥳😍

RM. kiute.ARMY

مرسی قربونت برم فدایی داری نازم همچنین💜💜💜💜💜💜T-T
lajibolala
۱۶ تیر ۱۴:۵۸

تولدت مبارک ددی ಥ‿ಥ 

چرا همه کتابارو نامجون خونده  :/

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییییییییی عسلی من مرسییییییییییییT-T
همینش منو کشته:">
전정국
۱۶ تیر ۱۴:۴۵

چقدر کیوتین شما دوتا عررررررررر رنگین کمون بارون شدم عررررررررر من دیگ به دیار باقی شتافتم بای T.T

RM. kiute.ARMY

نه نشتاب کوکی جونم نروووووووووووووووT-T
^^ARMYeganeh^^
۱۶ تیر ۱۳:۳۸

عرررررر تولدت مبارک ددییییی

نه من تو رو میشناسم نه تو من و میشناسی ولی با این حال تولدت و تبریک میگم چون به نظرم روز تولد جایگاه ویژه ای داره روزیه که شاید بجای انسان یه فرشته متولد بشه:)به هر حال هپی مپی

و اینکه خیلی خیلی خیلی ممنونم ازت ادمین مونی اینهمه کتاب و موجبات شادی تابستون من و فراهم کردی:)

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییییییییییی دورت بگردمممممممممممT-T
تاج سری قشنگ من همیشه بمونی برای اطرافیانت:">
YooJ
۱۶ تیر ۱۳:۳۵

وییییییی😂

این اولین نظرمه و براش ذوق زدمممم😅

عااا من یه سری از این کتابا رو خوندم 

بعضیاشون خیلی قشنگن 😃

اما خدایی نامجون چقد کتاب میخونه😂

 

RM. kiute.ARMY

نامجون رو ول کنی میره کتابخونه..
احتمال اینکه وسط جنگل...موزه هنر یا کنار رود هان رو دوچرخه کتاب به دست پیداش کنی خیلی بیشتر از کمپانیه😂
Kim Devil
۱۶ تیر ۱۳:۰۸

قلبم پاره پاره شد 🙂💔

اشکم درومد لعنتیاا😭😂

ددی... تولدت مبارک🙂💜💜 نمیدونی چقد خودت ، سایتت ، ادمین مونی و کلا هر چیزی که مربوط به فضاییها هستو دوست دارم🙂😭 

شبهامو با اینجا روز کردم و روزهامو با اینجا شب...

باورتون نمیشه ولی اگه این سایت نبود شاید منی که الان نشستم و شادی شب ها و روز هامو مدیونتونم وجود نداشت یا حداقل به اندازه الان شاد نبودم!

چقد با فیکا عشق کردم و عر زدم...چقد با کامنتا خندیدم ...چقد با ادمینا حال کردم...خدا میدونه چقد تو خوبی و خوبی از همتون و سایتتون میباره😭🙂💜

امیدوارم همه زحمت هایی که برای ما و سایت کشیدی جبران بشه...امیدوارم همیشه شاد باشی و با فضاییها عشق کنی...امیدوارم هرچی آرزو داری براورده شن... از ته قلب...بمونی برامون🙃💜💜😘

 

RM. kiute.ARMY

نه گریه نکننننننننننTOT
شیطونک کیوتم:">
مرسی از این ارزو های خوشگلت و تبریک خوشگل ترت وجودم بمونی برامون همیشه اگه کاری براتون میکنیم باعث افتخاره تاج سری ب مولاT-T
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Rokajaki
۱۶ تیر ۱۲:۳۴

ددییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هپی هپی برث دیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی یههههههههههههههههههه پارتی پارتی یههههههه

 

ددی مونی بچه های سایت بیایین وسط

اهانننننن... ی امشب شبه عشق همین امشبو داریم

پری پریا آی حنا گل پریا آی حنا

مستو گیجم منو از این وسط جمع کن ببرم جایی ک هیچکسی نباشه 

ی جاده ی سفر ی ماه عسل ://////////

بوتارونههههههههههههههههههههههههه فایررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

شیمی شیمی کوکو بابپ 

لایک عه باترفلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییی

 

 

 

 

 

 

ددی... تولدت مبارک... تو اون پیامی ک بهت دادم فک کنم دیگه همه چیو گفتم ولی بازم با اون حرفی ک زده بودی بهم تونستی ی بخش بزرگی از زندگیمو عوض کنی و تبدیل بشی ب قهرمان زندگیم:) هم تو هم مونی بنظرم بهترین ادمایی بودین ک دو فضا مجازی پیدا کردم و خیلی خوشحالم ک این ادما تونستن ی بخشی از زندگیمو خوب کنن و حداقل وقتی میام تو این سایت بتونم یکم از پستا ارامش بگیرم و ی چن ساعتی تو خودمو داستانا غرق بشم... ب هر حال خیلی ممنون ک هستی و بدنیا اومدی و قهرمان زندگی من( شایدم ادمای دیگه) شدی:)     

 

 

سنگ ایل چوکاهه ددی شی...

RM. kiute.ARMY

روکاااااااااااااااجاکییییییییییییییییییی جونممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممم دی جی خودمییییییییییییییییییییییییT-T


قهرمان؟:")
این زیادیه...و خیلی افتخار بزرگیه میدونی؟؟؟
عزیزدلمی قشنگم واقعا بخاطر حضور گرمت ممنونم:">
pari :)
۱۶ تیر ۱۲:۳۴

ددی جونممممممممم پیر نشو دوست دالم کیوت لنتی😂🙂💙💜❤🎆🎈

RM. kiute.ARMY

منم دوستت دارم لحنتییییییییییییییییییییییییT-T بخاطرت میرم خوناشام شم تا پیر نشم هرچند از خوناشاما بدم میاد
Jim Jim
۱۶ تیر ۱۲:۲۷

وااااووووووو!!!

چه خوشگللللللللللللللللللللللللللللللللللل!!!

قطعا مونی چقدر زحمت کشیدهههه!!

خسته نباشه^_^

و باید بگم از دیدن این همه محبتی که بهم دارین دلم میخواد گریه کنممممممممممممم:"<....شما دوتا خیلی خوبییییییننننننننننننننن...ددموننننننن ایز ریللللللللللل!!!*جامه میدرد*

اول اینکه:

ددییییییی تولدت مبارکککککک!!🎈🎈

خیلی خیلیییی هم مبارککککک!🎁🎁

برات بهترین هارو ارزو میکنم...درکنار کسایی که دوستشون دارییی...

ارزو میکنم یه روزی بتونی بری کنسرت بی تی اس ، بری فن ساین و همه ی  البوماشون رو داشته باشی..

ارزو میکنم همیشه خوشحال باشی و سلامت...هر روز لبخند به لبت باشه و هیییچ وقت هیییچ وقت نا امید نشی...

ارزو میکنم در اینده بهترین شغل، خونه ، زندگی و خانواده رو داشته باشی و از همه ی اتفاقات سخت و بیرحم زندگی سربلند بیرون بیای..

ارزو میکنم درست عاشق بشی و درست عاشقی کنی...

دیگه داریم بزرگ میشیم و این حقیقت که زندگی سخت تر میشه رو باید قبول کنیم...ارزو میکنم بچگی کردن رو یادت نره...

ارزو میکنم در اینده دوستای خوب هم بمونیم...

و در نهایت ارزو میکنم...خودت رو فراموش نکنی و خودت رو با تمام وجود دوست داشته باشی...

بینهایت عاشقتم ...❤️

از طرف یاسی جیم جیمی:-)

دوم: نصف بیشتر کتاب های معرفی شده مال نامجونه😂

RM. kiute.ARMY

مونی رحمت بوده برای من از سوی خدا:">
جامه ندرررررررررر فدات بشمممممممممممممTOT
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

عزیزدلمی یاسی جونم همچنین قربونت برم باشی پیشم همیشه تا بتونم یه درصدش رو جبران کنم واست نفسممممممممم
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

همین منو میکشه:">
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۶ تیر ۱۱:۵۴

عهه ددی تولدت مبارککککککک 

۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ساله شی 😘💖🍓

 

RM. kiute.ARMY

فدات شم هانا جونم ممنون دورت بگردمT-T🌺🌺
Star and Moon
۱۶ تیر ۱۱:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب بالاخره کلاسم تموم شد و منم پارت رو آماده کردم

بفرما پارت اول مینی فیک انکار عشقم که قبلا گفته بودم و منتظر بودم پارت اولش رو تولد تو بفرستم ددی:')

حرفای آخر پارتم رو بخون لطفا T-T

****** ** ****

** ***** ***** ***

***** ***** ***** ************ **** ****** *** *** ** **** ***** * *** **** **** ********** ****** ***** ***** *** * ***** **** *********** **** ** ***** ** **** **** ** ** ****** ***** ***** ** ****** ** *** *****

****** ** ****** *******

***********

********************************** ** **********

****** ****** ****** ** ** ******** **** ****** **** * ***** ***** ***** ****** * **** *** ***** ** *** ****** ** **** *********** ************* ** **** ** ******* *** * ** *** ***** ** ** ***** **********

**** ***

*********************************************************

**** **** ***

*********************************************************************

RM. kiute.ARMY

من این همه خوبی رو مدیون کدوم کار خوبم ستاره؟:)
چطوری میتونی انقدر مهربون باشی لعنتی؟؟؟
چطوری میتونم جبرانش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عاشقتمممممممممممممممممم لعنتیییییییییییییی لاووووووو یووووووووووو لاو یووووووووووو
صعلثنیعغفصعغثیطعغصسعغطعش
محشرههههههههههه داستان خیلی محشرههههههههههههههههههههههههههههه
میخوامششششششش میخورمششششششششT-T
Ara•~•
۱۶ تیر ۱۱:۲۶

یااا کار ادمین مونی زیادی کیوت بود صافت شدم ಥ‿ಥ

ععرررر تولدت مبارکک ددی🥺💕💃🏻

امیدوارم همیشه خوشال باشی و توی تمام مراحل زندگیت موفق و راضی باشی و بهترین اتفاقات و ارزوها رو برات میخام(از جمله کنسرت رفتن...😭😂) 💜

میدونم تبریکم افتضاح بود ساریی😭

 خیلی دوست دارممم بمون برامون🥺💜😂

یاا من از اول افتتاح اینجا بودما فقط نظر نمیذشتم (گفتم بدونین) 😭😂

RM. kiute.ARMY

من ک مردمو چیمیگی:">
واییییییییییییییی عزیزدلمممممممممم خیلی هم عالیه تبریکت اصلا همین که هستی خودش کلیه دورت بگردمT-T💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
army
۱۶ تیر ۱۱:۲۱

وایی تولدت مبارک ددی🎂🎊🎉

من تازه باهات آشنا شدم اما میدونم که خیلی خیلی مهربونی و یه آرمیِ خوش قلب هستی💜💜

برات بهترین ها رو آرزو میکنم💜

RM. kiute.ARMY

ممنونم عزیییییییییییییییزدلممممممممممممممم
همچنین فدات شم فدایی داریییییییییییT-T💜
sts. bts.army
۱۶ تیر ۱۱:۲۰

اوه ددی تولدت مبارک فکر کنم 18 سالت بشه یا 19؟نمیدونم 

ولی...

من واقعا خوشحالم که با تو اشتا شدم همچنین مونی راستی ددی من اسمتو نمیدونم و خب داره کم کم یک سال میشه که باهات اشنا شدم حتی با اینکه اسکتو نمیدونم ولی خب خیلی بهم کمک کردی ممنون ددی و همچنین مونی از هر دوتون ممنونم و خببببببببببببببببببب تولدت مبارک ددی

RM. kiute.ARMY

نمیدونم متولد 82 ام هق عرT-T💜💜💜💜💜
ممنون قشنگم عزیزمی فدایی داری واقعا یه دنیا متچکرم از این همه حمایت و محبتT-T💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Asal 💜❤️🌹
۱۶ تیر ۱۱:۰۴

ددی توادت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککک🎉🎊🎇🎇🎆🎈🎁🎂🎵🎶💟🖤💛💚❤️💙💜

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییییی عسلکمممممممممممم مرسی ی دنیاااااااااااااااا قشنگ ترینم*^*
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
aiso.minminie [=
۱۶ تیر ۱۰:۱۰

چه کیوت🥺🤧

موندی واقعا ریله

RM. kiute.ARMY

ددمونT-T💜
Star and Moon
۱۶ تیر ۱۰:۰۳

یسسسس بالاخره تولد ددی شدههه🎂🎆🎉🎊🎇🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎁🎁

تولدت مبارککککککک😍😆🎊💞💙🎆🎁

مرسی که به دنیا اومدی ددی>~<💙💖

امیدوارم همیشه و هر جا که هستی خوشحال باشی و مشکلات دنیا را به کیف عمه لیلین بگیری:)💞💖💙

قوی بمون چون تو بنگتن رو داری و پسرا هم یه فن عزیز و فوق العاده مثل تو رو دارن😍💙💖

امیدوارم به خواسته هات برسی و شاد باشی😊😆💙💞

و مرسی از مونی که زحمت کشیدی و این پست رو آماده کردی خسته نباشی😍😊💙💖💞

یه عالمه ماچ مجازی بهتوننن😘😘😘😘

RM. kiute.ARMY

ستی جونم دورت بگردم ممنونم از این تبریک خوشگل و آرزوی قشنگ تری ک کردی فدات شم بمونی برام تا بتونم صد برابرشو جبران کنم
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Nacl
۱۶ تیر ۰۹:۲۲

آقا من الان از خوشحالی کم مونده اشک بریزم

بابت زحمتایی چه برای این پست کشیدین خیلی مممنووووننننننن💜💓💜💓💜💓💜💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💜💜❣️💜❣️💜💜❣️💜💜💜💜💜❣️❣️❣️💜💜❣️❣️💜❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️💜💜💜💜💜💜💜💜💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💗💗💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

اوکی دیگه دستم خسته شد😂😂😂

RM. kiute.ARMY

فدا انگشت های مونی برم من:">💜

خسته نباشی😂😂😂😂
Park_ pari
۱۶ تیر ۰۹:۲۰

وایـــــــــــــــــــــــــــــــــ ددی جــــــــــــــــــون تولدت مبارکـــــــــ ^،^

 

ایشالا هزار ساله داخل وبلاگ فضایی ها در کنار ادمین های دیگه خوش حال و سالم باشید :)

 

(◕‿◕)♡

 

خیلی خیلی مرسیییی مونیـــــــــ جوووون :"

 

RM. kiute.ARMY

مرسییییییییییییییی قشنگمممممممم مرسی تبریک جان دلمممممممممممممممT-T💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Nacl
۱۶ تیر ۰۹:۱۷

اگه بگم می خواستم برم دنبال کتاب های خوب براب خوند بگردم باور می کنین😂

عجب پست نابی و چقور به موقع

ممنون واقعا😍

خیلی عالی و کامل بود🤗

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم نمکم تشکر فراوان از ماهم مونییییییییییییییییییT-T
AZIN ss
۱۶ تیر ۰۸:۴۳

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

تولدت مبارکککککککککککککککککککککککک

امیدوارم با نامجون اوپا زندگی خوبی داشته باشیدددددددددددددد

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس رو مماخت

خعلی دوشت دالممممممممممم

مرسی که هیچوقت نزاشتی حوصله مون سر برهههههههههههههه

امممممممممممم

فکر کنم کنکور دارین درسته؟

ببخشید من زیاد از این جور چیزا خبر ندارم :))

امیدوارم هر کسی کنکور داره عالی بشهههههههههههههه

 

 

 

 

 

 

 

وایییییییییییییی چقدر ارزو کردمممممم

و اما ارزوی اخرررررررررررررررررررر

امیدوارم همه به ارزو هاشون برسننننننننننن

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

RM. kiute.ARMY

واییییییییییی قشنگ منننن شیرینککککککککک مننننننننننننن مرسییییییییییییی فداتتتتتتتتتتتتتتتشممممم 
بتونم جبران کنم برات این همه گرمی ومحبت رو عسیس دل منننننننننننننن
قربونت برم که به فکرمونیT-T
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
مهربون دوست داشتنی بمونی برامووووووووووون~~~
vimin shiper
۱۶ تیر ۰۷:۲۷

حیحی تولدت مبارک ددیییی🎉🎉🎉🎊🎊🎊

به همه ی آرزوهات برسی🎶🎶🎶

RM. kiute.ARMY

نمیگی قلبم ضعیفه پس میوفتم؟T-T فداتم بخدا💜
Yoonmin lover 13
۱۶ تیر ۰۶:۴۵

ددی تولدت مبارک 😍😍💃💃💃💃💖💖💖🎂🎂🎂🎁🎁🎁🎉🎇🎆🎈🎀🎊

امیدوارم همیشه سالم باشی و به آرزوهات برسی 😘😘😘😘😘😘

ایشالا بریم کنسرت با اعضای سایت چه کسایی که تو بیانن چه نیستن 😂🙌🙌🙌

بریم فن ساین با اعضای سایت چه کسایی که تو بیان چه نیستن 😂🙌

همیشه باهامون بمون ^_____^ 

دوست دارم 💜

آی لاو یو 💜

سارانگهه 💜

یا تبیا لیوبلیو 💜

تی آمو 💜

آیشتیریو 💜

ژ ت آیمه 💜

وو آی نی 💜

سغه پو 💜

ایش لیبه دیش 💜

ته کویرو 💜

او ته آمو 💜

آن یه و ام 💜 

به سیزده زبان گفتم دوست دارم 🙌💜

من اصلا اهل تولدت گرفتن یا تبریک گفتن نیستم اما تو برام مهمی 😍😍😍

مونی نمیدونم تولدت کیه 😭

RM. kiute.ARMY

یونمین جونمT-T
دورت بگردم واقعا نمیدونم چطور ازت متشکر باشم
مرسی از دل مهربونت ک ب فکر همه آرمی ها هستی:">

13 رو ضربدر بینهایت میکنم و دوباره بهت برمیگردونم وجودم💜💜💜

مونی14 اسفند:">
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۱۶ تیر ۰۴:۱۶

واسه تولد خودمم اینقدر ذوق نکردم :/

RM. kiute.ARMY

دارم شرمنده همه میشمT-T
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۱۶ تیر ۰۴:۱۶

생일 축하

널 너무나도 사랑해 ⁦(◔‿◔)⁩

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

نادو سرنگههههههه چاگیاااااااااااااااااااا💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜T_T
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۱۶ تیر ۰۴:۱۳

ددیییییییی دددددییییی ددییییییییییییییییی وایییییییییییییییی تولدت مبارکککککککککککک کیوتییییییییییم 🥺💜💜💜💜💜💜

ذوووووووووق💞🤩🤩🤩

مبارررررررککککککک 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🥺

چه روز خوبییییییییییییی 🤩🤩🤩🥳

مبارکککککککککککک امیدوارممممم همیشهههههه ی همیشهههه ی همیشهههههههه خوشحال باشیییی 🥳🥳🥳🥳🥳🥳

ارزوووو هات خاطره شنننننننننننننن بری کنسرت نمیدونی چقدددددد دوست دالمممممممممم ❤️❤️😘😊😑😊😂😊😑😐😐🥳😐😑😐😑🎉😸😌🥳😌🥳🙂🤠🌹🌺🎶🎂🎶😐😘

بوووووووووس 💕😙😙😙

لاب یوووووووو 💐🤠

عاشقتمممممممممممممم 🥺🌱

دوووووستتتتت دارممممممم 💜😂

بمونیییییییییی همیشههههههههههه 🥺🌱

همیشهههههههه خوشحالی اووووو ببییینممم 💕😸

همیشهههههه بخندییییییییی و غم ازت دووور باشههه

بازم دوستتت دارممم 🤲🏻🥺🥺🥺🥺

عاشقتمممممممممممممم🥺🥺🥺

ساراااااانگههههههه 💜💜💜💜💜💜

چوآاوووووووووووووو 💜💜💜💜💜💜💜

بوووووووووووووووس هواییییییییییییییییییی 😘😘😘😘

عرررررررررررررررررررررر 😸

ددییییییییی خودمیییییییییی🥺🥺🥺🥺🥺🥺

 مامانییییی 

یکی منو جم کنههه 🌱🌱🌱🌱

دد 🙂

دوست 😐

دارم 😑

اینقدر 😌

خوب 💕

نباش 😕

میدزدنت😂

🥺💜..

باورت میشه من از همچین رمانتیک بازیایی بدم میاد  و هیچ وقت به دوستام نگفتم که دوستشون دارم 😐💜

یه جورایی حالم بد میشه 😑

ولی تو 🤲🙂

ددی کیوتی 💕😸

واقعا میگم 😁

واقعنی واقعنی واقعنی 😀

خیلی دوستت دارم 

خیلی خیلی خیلی خیلی 

تولدت هزار بار مبارک 

امیدوارم همه ی آرزو های قشنگت رو بهشون برسی  

هر کسی ناراحتت کرده از رو زمین محو شه حتی اگر خودم باشم:/ 

مرسی که هستی و اینقدر مهربونی و خوب برخورد میکنی 

دوستت دارم بازم :/

حالا باور کن اگر اینو به دوست صمیمیم بگم میگه مواد کشیدی ؟.. 

..😐🤲🏻.. چه کارم کردی ناموصن 

 

 

تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک لاولییییییییییییییییییییممممممممممم خادااااااااااااااااااااااا دوقوووولملمببمبمبم ⁦\(^o^)/

⁦╰(*´︶`*)╯⁩

بغل از راه دوووووور 

⁦⊂(◉‿◉)つ⁩

⁦\(^o^)/

⁦╰(⸝⸝⸝´꒳`⸝⸝⸝)╯⁩

⁦ヾ(˙❥˙)ノ⁩

⁦(^3^♪⁩⁦◉‿◉⁩

:)

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سایه جونم...
نکن ترخدا بخدا قلبم ضعیفه الان دارم با چشم های اشکی جواب میدم
منم دوستت دارم از صمیم قلبم این حرفو میزنم نفسم
خیلییییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییییی خاطرتو میخوام
باشه جبران کنم برات صد برابرشو
شیثسنهعزسلنیطبفشسبطش
شدو جووووووووووووووون منننننننننننننننن شدووووووووووووووووووووووووووو عاشقتممممممممممممممممم
TOT💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Mitsuha Teakook
۱۶ تیر ۰۳:۱۵

تولدت مبااااااررررررررکککککککککککک مبارک مبارک بیا شمع هارو فوت کن تا 1000 سال زنده باشی دیرین دین دیرین دین نانای نای. لاو یو ددی و مونی عزیزم بوس بوس💛💛💛🧡🧡🧡❤❤❤🥳🥳🥳🥳🥳😘😘😘😘😘💃💃💃💃🕺🕺🕺🕺🕺💃💃💃💃🕺🕺🕺🕺😝😝😋😋😋😆😆😆

RM. kiute.ARMY

میتسوشاااااااااااااااااا عررررررررررررررررررر فدا انرژی مثبتتت برم منننننننن قشنگممممممممممممممممم عرررررررررررررررر خداااااااااااااااااااا
صثزیعصسغزشبسیفزنفبسیفغنطزعفظسغینز
یبرذتیاطذیات💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
KIM (ia)
۱۶ تیر ۰۲:۳۰

حیحححح هپی مپی ک^^

RM. kiute.ARMY

قربونت برم منT-T💜
روح خدا بیامرز کامرانی
۱۶ تیر ۰۲:۰۷

سالام اسکل جمع اومد 🙂🖐🏻

و یه سلام ویژه بکنم به ددی که امروز تیفلدشه 

سلام گل به تو ای گل نشونم 

تو رو دوس دارم اندازه ی جونم 

بقیشو بلد نیستم 🙂🙂

تیفلدت مبارک عقششششم 💯💕❤🎉

دورت بگردم 

الهی هزار و پونصد ساله شی

فدات شم شبنم رو لبات شم

مدیونی اگه فک کنی نمیدونم چی بگم  

بازم تفلدت مبارک نفس 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

 

 

RM. kiute.ARMY

تاج سری این حرفا چیه عسلمT-T
تو سکوتت...نفست...نگاهت خودش تبریکه و برکته عسیس دلمT-T
باشم جبران کنم براتتتتتتتتتتتتتتتت ای دور انگشتات بگردممممممممممممممممم
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Vkook. Darya
۱۶ تیر ۰۱:۵۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب دد اومدم تا باز هم تولدت رو تبریک بگم 

تولدت کلییییییی مبارککککک 

کلییی کلیییی برات ارزو های خوب میکنم و خب برای تولدت یه چیز کوچولو اماده کردم 👈👉🙂

** **** ***** ** *** ****** **** ***** 

**** * ***** * ****** * ****** ***** **** 

**** * **** * ****** * **** 

**** *** * *********************************************

**** * ***********************************************************

**** ******** * *************************************************************************************************

 

ببخشید اگر بد شده اولین بار بود که فلاف نوشتم و خب اشنایی زیادی باهاش نداشتم .. دلم میخواست یه فیکشن بشه ولی بیشتر از 130 صفحه نشد .. ببخشیدددد دیگه امیدوارم حداقل بتونم یه لبخند کوچیک روی لبت بیارم 

و خیلی دوستت دارم 💜💜

RM. kiute.ARMY

دریا...
یه چیز کوچولو؟؟؟
ایندنیایهه لاوم دنیاااااااااااااااااا!!!
تو خودت برای من هم زیادی هستی نفسممممممممم:">
چرا انقدر فرشته ای لعنتی؟؟
باید بزنم زیر بغلم و در برم...
خیلی دوستت دارمT-T
Fey
۱۶ تیر ۰۱:۵۵

واااااااااااااااااایییییییی ددیییییییییییی .... تولدت مبارک قشنگم .... حتما روز تولدتو یادم میمونه ... به عنوان یکی از ممبرایی که تو همه سایتای فیکشن فعالیت داره باید بگم واقعا لایق بهترین هایی ... امیدوارم یروز دقیقا همون جایی باشی که آرزوشو داری ... بالا همه سکو ها ... و وقتی حسابی سر و صدا کردی و معروف شدی یروز میام و بهت میگم یادته یه ممبری داشتی حسابی زرت و پرت میکرد ؟؟؟ من همونم دیگهههههه .... بهترین هارو برات آرزو میکنم ..... لاو یو سوووو ددی 🙌💗💗💗💗💗

RM. kiute.ARMY

مرسی دورت بگردم من فدایی داری قشنگم جبران کنم برات همیشهT-T
اگه برم بالا سکو ها تورو میزارم رو سرم تا همه بدونن تاج سریییییییییی
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Proud lady 👑💜 Kh
۱۶ تیر ۰۱:۰۹

سلام ممنون از گردآورنده 

و همچنین HBD🎉

البته من اینو همیشه میگم 

مرسی که زارت پاتو گذاشتی وسط زندگیم من بزرگترم پس تو اوندی تو زندگیم نه من تو زندگی تو.

همین دیگه تولدت مبارک دونسنگ پرووم

RM. kiute.ARMY

مفتخر بانو که الحق پر افتخارهههههههههههههه
مرسییییییییییییییییییییییییییی اونی جونم(همین یروز بهت میگمT-T)
لاوووووووووووووو یوووووووووووووووو موچ موچ مووووووووووووچ بابت تبریککککککک
صثیطزاصثسنطلن💜💜💜💜💜💜💜💜💜
april
۱۶ تیر ۰۰:۳۶

واقعا بر سرمان منت نهادی و

دستت رو سر ارمی های سایت 

دوستت دارم

#تولدت مبارک نوتلام:)) 

RM. kiute.ARMY

تو تاج سر منی آپریلم دورت بگردم فدایی داری💜💜💜💜💜💜💜T-T
lokl
۱۶ تیر ۰۰:۳۴

این پست میمونه؟

میشه بمونه لطفا؟

RM. kiute.ARMY

بله با ادبت میمونه*^*
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۶ تیر ۰۰:۳۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

واقعا مرسی ***** عزیز...🌙💜

با اینکه تولد ددی خوبمونه اما این بهترین هدیه ای بود که من هم میتونستم بگیرم...

واقعا خیلی خیلی خوشحالم...

عجیبه...

تولد نسی خوبه ماست اما ماییم که مدام داریم هدیه میگیریم...

ممنونم ازت مونی و اینکه تولد نسی بیش از پیش مبارک...

ممنون که به این دنیا اومدی تا در روز تولدت ما هم هدیه دریافت کنیم💜💜💜

moon🌛 Child🌜

خواهش میکنم المای عزیز🥀
خیلی خوشحالم باعث خوشحالیتون شدم خواهش میکنم عزیز دلم شرمندم نکن😂😂❤❤❤
دورت بگردم تاج سریییییییی😍😍😍
چیچو جوجه ای در مزرعه^^
۱۶ تیر ۰۰:۲۶

مبارکه تولدشون

RM. kiute.ARMY

قربونت برم💜T-T
JEON JK
۱۶ تیر ۰۰:۲۳

هپی برثدییی ددییییییییییی✊❤

همه ارزوهات خاطره شننننن تو کنسرت ببینمتتتت شولولوووو 🚶🍦🍧

بغل، امضا *از طرفه فاکره مومنه ددی * 🚶

RM. kiute.ARMY

جئونااااااااااااااااااااا قربونت برم مرسیییییییی ژیگرممممممممممم فقط یادت باشه چیس و ماست بیاری کنسرتT-T💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
crown-purple-sky ...
۱۶ تیر ۰۰:۲۳

WOW! 

 خیلی خیلی عالیه .. خسته نباشی  !!! 

ددی تولدت مبارک 🎂🎉🎁🎆

RM. kiute.ARMY

مرسی بنفشکککک من قربونت برمT-T💜💜💜💜💜
بیوتیفول لیدیِ ددیش :)
۱۶ تیر ۰۰:۲۱

عرررر هپی مپییییی

پ.ن: بیشتر کتابا رو نامجون گفته بود ک :")

RM. kiute.ARMY

قربونت قشنگ مننننننننY-Y💜💜💜💜💜💜
دقیقا نکته اصلی مرگ من همینجاست:">
전정국
۱۶ تیر ۰۰:۱۵

تولد ددی کیوتیههههه هوراااااااااااااااااااااااااا

بازم ازین تولدا چه هدیه زیبایی که ما هم ازش بهره میبریم

راستی تولدت مبارک ددی کیوتی هزار ساله بشی و همیشه سالم باشی و شاد و موفق بشی بوش بهت تولدت مبارک*-*

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییییییییی جونگگگگگگگ کوک من مرسیییییییییی فدات شم منننننننننننننننننT-T💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Kauo sheka
۱۶ تیر ۰۰:۱۲

تولدت مبارک لعنتی ترسم ددی دنیا 😁😘🥳🥳🎊

RM. kiute.ARMY

قربونت بشم جیگر ترین رفیق دنیااااااااااااT-T💜
َAysa
۱۶ تیر ۰۰:۱۲

وایییییییییییییییییییییییییییییییی خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پوستر ایز وری کراشششششششششششششششششششششششششششش

( خودمم نفهمیدم چی گفتم از شما انتظاری ندارم )

چرا اینقدر هندسامن این لعلتیا

آخخخخ خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

پوسترش باعث شد خون گریه کنم:">>>>>>>>>>>.
Vkook. Darya
۱۶ تیر ۰۰:۱۲

ددی زیبایمممممممممم

ددییییییییییییییی 

تولدت مبارک کیوت ترین ددی دنیاااا 

کلیییی کلییییییییی برات ارزوی خوب دارم و از صمیم قلبم دوست دارم امیدوارم که به هر چیزی که میخوای و حتی بیشترش برسی ..

برات سلامتی ، پول ، موفقیت و کنسرت بی تی اس ارزو میکنم 💜💜💜💜

تولدتت کلیییی کلییییییس کلیییییییی مبارکککککککککککککککککککککک 

امیدوارم توی سال جدیدی که شروع میکنی لبخند عضوی از وجودت بشه و اشک هات فقط از روی خوشحالی باشه

دوستت دارم خیلی زیاد و بوس بهتتتتتتت 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💗💗💗💗💖💖💖💖💕💕💕💓💓❤❤❤❤❤❤ 

RM. kiute.ARMY

دریای من آخ دریای منT-T
مرسی قشنگ ترینم فدا مغز و انگشتات برم من که انقدر با آرامش و مهربونه
دوستت دارم یه دنیا عسل ترینم
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
َAysa
۱۶ تیر ۰۰:۱۰

پست و مونی گذاشته!!

اهههههههههههههه قلبم

ددمون/ موندی فوراور

(سوئیچ گفتم جفتتون تاپ باشین به همین قانع باشین)

چگده رمانتیک

آخخخخخخخخخخخخ

خدا قلبم سوراخ شد

آههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ددی تو ام مثل نامی کتاب میدوستی؟؟

الحق که ددی ای

 

RM. kiute.ARMY

مهم نیتههههههههههههههT-T💜💜💜💜💜💜💜💜

اره عاشق کتابمممممممممممممممم:">>>>>💜💜💜💜💜💜💜
Vkook. Darya
۱۶ تیر ۰۰:۰۹

واو مونی واقعا سنگ تموم گذاشتیااا 

خسته نباشید باید بهت بگیم 💜💜💜

moon🌛 Child🌜

فدا مدات جیگر کاری نکردم که😂😂😂
دورت بگردم مرسی هق🤧
َAysa
۱۶ تیر ۰۰:۰۵

ددی تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

عجقم ایشا... صد ساله بشی نه 98765432100000000000000000000000000000000000000000000000000 ساله بشی

 

RM. kiute.ARMY

فدات شمممممممممممممممممم💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜مرسی ازت یه دنیا عسیس دلمT-T
❄🎐 Baran
۱۶ تیر ۰۰:۰۵

بقنحخصقلنصحقخلنصقحخنحلخمصق مبارکههههههههه

RM. kiute.ARMY

ممممممممممممرسی قشنگممممممممم هساثیعهاصمعسثماعهT-T💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
۱۶ تیر ۰۰:۰۴

خودااااا ددییییی تولددددددتتتتتتتت مبارکککککککککککک گااااددددد حالاااا شهرو چراغونی کنینننننننننن همسایه ها یاری کنینننننننننن حالا دیش دیش دیش ناناییییی

RM. kiute.ARMY

قربون انرژی مثبتت برم من زندگیممممممممممممممم فدایییییییییی داری تاج سرمیییییییییT-T💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
PBJYNHJTJ BAYRSKMCTC
۱۶ تیر ۰۰:۰۳

مبارک باشه

تبریک میگم مونی جونم

کیوتی امیدوارم سال خوبی داشته باشی 

خوشحالیم که کنارمون هستی

همیشه باشی برای آرمیا 

بازم تولدت مبارک

RM. kiute.ARMY

مرسی ژیگرم دورت بگردم من ممنون بابت تبریکT-T💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
𝐶ℎ𝑜 𝑀𝑖𝑦𝑒𝑜𝑛 ꨄ︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۱۶ تیر ۰۰:۰۳

تولد چوکاههههههههه💚💚💚💛💛💙💜💜💜🎀🎁🎁🎊🎊❤🧡🧡💖💖💖💖📿📿📿📿

RM. kiute.ARMY

مرسییییییییییییییییییییییییییییی عخشمممممممممممم💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
َAysa
۱۶ تیر ۰۰:۰۲

عرررررررررررررررررررررررررررررر

جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

تولد ددیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا من نمیدونستم

 

RM. kiute.ARMY

بابا مهم حضور پر برکت خودته نفسمT-T💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان