BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Marble Bond

untitled_jha4.png

☆FULL☆

 

🎶music🎶

🎵  c l i c k  🎵

  

نویسنده VK–Cheri
کاپل ویکوک . نامکوک(فرند شیپ) . نامجین
ژانر  فلاف . فانتزی . رمنس 
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 131

 

☁️💙🌠DOWNLOAD🌠💙☁️

  

805_vpfe.png

۲۴ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
m.kh
۲۹ آبان ۱۸:۰۴

سلام یه فیک بود که تهیونگ یا جونگ کوک ایدل بود بعد یکیشون ساسنگ بود ساسنگه میره خونش بعد باهم ...

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/92o2_kly_perfectly_imperfect.pdf/

بیا لاومT^T
یه بنده خدا
۰۲ مرداد ۰۱:۵۸

ب قران داشتم دنبالش میگشتممممم اصلا چرا انقد این سایت خوبه؟ 

RM. kiute.ARMY

خوبی از خودته جیگررررر😎
ARMY.LOLLIPOP
۱۴ مرداد ۰۲:۴۴

ددی آنقدر قربون صدقه رفتی تو کامنتا حسودیم شد.🥺

RM. kiute.ARMY

میخوای قربون صدقه تو هم برم عسلکم؟*-*
Rokajaki
۰۵ مرداد ۲۰:۵۵

ویکوک دریا شی... 

 

با هر لحظه از داستانت لبخند میزدم و ی آرامش خاص و ملایمی تو وجودم تزریق میشد... حتی الانم ک دارم این نظر رو مینویسم ی لبخند رو لبمه... حتی نفهمیدم کی ب صفحه صد رسیدم و کی فیک تموم شد... چون توی دنیای شیرین فیکت غرق شدم:)

 

واقعا توصیف اطرافت و تشبیه موجودات و مکان های طبیعی تو فیکت زیبا بود و باعث میشد دیدم ب پرنده های دریایی... دریا... خورشید... ابر... آسمون... قطرات آب... و هر چیز دیگه ای عوض بشه

 

ممنون که یک ساعت و نیم تمام منو از هر  مشغله فکریی با داستانت دور کردی...

 

عالی کار کردی... 

moon🌛 Child🌜

ویکوک دریا
J.K
۰۲ مرداد ۱۱:۱۸

خیلی خوشمل بود ولی تولوخدا نامجون با کوک شیپ نتنین 

نامجون مال جینیشه

کوک مال ته تهشه🤧😭

هیق😭

ولی بازم میگم خوب بود فیک😍😍

RM. kiute.ARMY

نامکوک عخش منه:">
Mehrsa Army
۲۹ تیر ۲۱:۴۹

میگم ادمین جونییییی فیکای جیکوک یا کوکمین قرار نمیدی تو سایت دلم یه فن فیکشن جیکوک اکشن میخواد ولی در هرصورت همه  فیکات قشنگه و قابل خوندن و زیباس اینم الان میخوام شروع کنم 🥺💕 

RM. kiute.ARMY

بخدا من دلم میخواد قرار بدم اما بهمون ک نمیدن تا قرار بدیم اکثر نویسنده ها هم تو جاهای دیگه قبول نمیکنن بدن ان شا الله در آینده ای نزدیک مشکلاتمون حل میشه و فیک میزاریم 
عزیزدلمی مهرسا جونمT^T
jungkook
۲۹ تیر ۲۱:۱۳

عین همیشه عالیه ددی

RM. kiute.ARMY

فدای جونگ کوکی شیییی*^*
Ainaz
۲۸ تیر ۱۴:۰۹

😂😂😂

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
Ainaz
۲۷ تیر ۲۳:۲۲

اره شیرموص😂😂🤧

RM. kiute.ARMY

جونز باو😂
Ainaz
۲۶ تیر ۲۱:۲۲

وویییییی اره خیلی خوب بود اونجاش🤧

RM. kiute.ARMY

هییییییییییییییق:">
Ainaz
۲۶ تیر ۲۱:۲۱

میتیینیکیوینبوبوبتتزینیت(هن😐؟؟)

اوم راستی میخاستم باهاتون بیشتراش اشناشم😁❤

من آینازم 13سالمه و ویکوک شیپرم(به افتخارم دست جیغ هورا😐😁😂😂) لقبامم که نگم بهتره یکیش ابنباته یکیش شیرموصه درجه ی بالاشم شیرموصه اعظمه😅😂😐باتشکر

RM. kiute.ARMY

هعفمعقنغقنفغثن😂
بوگو بوگو*^*
هورااااااااااااااااا😂😂😂😂شیر موص؟😂
Ainaz
۲۵ تیر ۲۳:۰۸

اومممممممم خیلییییییی خوب بود اونجا که نامجون قلبش درد گرفت گریه کریدم ولی خو بازم گشنگترین فیکیه که خوندم🥺❤اهان راستی این اولین باره کامنت میزارم 😐چقد تباهم

 

RM. kiute.ARMY

دوران تباهی به سر رسید خوش اومدی به اسلام😂
من اونجاش جون دادم:">
جین اومد پیشش
یاضصسناطلمشسامطاَ
miss_dove
۲۲ تیر ۱۸:۲۴

بزارید من با این بمیرممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

نهههههههههههههه نمیزارمممممممممممممم
متزرثضنایتزضذاتریدسزط
💚💜sogijin💙💖
۲۲ تیر ۰۲:۴۱

ووییییییییییییییییییییییی قلبم اکلیلی شد💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

نضصلیمعمسعصلطمزعتاشسوزذتسیلزضهغمعشامT-T
Karen Kook
۲۰ تیر ۱۵:۰۸

قلب مثل موهای تهیونگ ابی و اکلیلی شده و مقداری از دهن بیرون ریخته و مردمک چشم قلبی شده و تا سه روز با کسی حرف نزده و در بحر فیک میرود  (بهر ؟=/)

 

RM. kiute.ARMY

نه نرو سمیههههههههههه
VIKTOR .....PARY
۱۷ تیر ۲۰:۱۷

واو ددی من واقعا موهام میریزه ...

پریودیم نامنظمه ..مضخرفه و هر بار میمیرممممم از درد پا ....

اره خیلی لاغرم 😂 لباس پیدا نمیشه برام ...

  لی مامانم گیر داده ثبا ام زنگ مییزنه ببینه خوردم یا نه 😂

RM. kiute.ARMY

تو باید ی ماه بیای زیر دست من تا ادبت کنم نیم وجبی:">
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۷ تیر ۱۶:۴۹

جون موونییی تنکت🌚

رع رع کارم خیلی قشنگه

اصلنم اثر هنری نویسنده رو اصکی نمیرم🌚😂

RM. kiute.ARMY

در راه اسلام اگه خرج بشه اصکی حلال اس😂
hasti_a writer
۱۷ تیر ۰۱:۴۷

105 امین کامنتم 

 

عه مال دریاست ؟ به به ! 

ادمین به نظرت میتونم اینو بخونم الان یا بزارم فردا ؟ 

منه بد بخت فردا کلاس دارم الان دارم فیک میخونم زیبا نیست ؟ 

 

نتونستم تموم کنم هیق ... کامنتم میمونه برا فردا ....

 

moon🌛 Child🌜

ایگو هروقت وقت کردی بخون این همینجا میمونه خیالت تخت😂😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۶ تیر ۲۲:۴۲

ددی ی اعترافی بکنم؟

من پوستر فیکارو برمیدارم

میدم ادیت بزنن

بعد میزارم پروف

خیلیم کارم زیباس🌚😂😔

moon🌛 Child🌜

جون پروفتو عشقه جان کیوتم😍😍😍
بسیار کار پسندیده وصحیح😂😂😂😂
Newsha Farhadi
۱۶ تیر ۲۱:۱۶

 عامممم من نمیشناسمت ینی اولین باریه که میخوام تو سایت نظر بزارم :) ولیی میدونم بهت میگن ددی🥄🤦🏿‍♀️

پس منم از این به بعد بهت میگم ددی:) 

پس ددی تولدت مبارککککککککککککککککککک 🥄🥲💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

ممنونم نیوشا جونم قشنگم واقعا مرسی بابت تبریک جان دلمT-T
Pary.....😑
۱۶ تیر ۱۹:۲۱

حسودیم شود

ووییییی

ددی .

منم کوچیکم .....

 ..نه شایدم بزرگ باشممم .

ولی متاسفانه از  همکلاسیام خیلی کوچیکترم ...😭

 ددییییی ..این ینی چی من یازدهمم ولی نیمه دومیم باید دوازدهم باشم .

 بعد جالب اینجاس  من از همکلاسیم سنم بیشتره هیکلن و قیافتن کوچیکم.

 ..

ددیییی ..

دددیییی

من بیبی باشه ..🤕

 🤣😂

فلا حسودم 🤗

  ددیییی .من  ۲ کیلو نیم وزنم کم شده ... شدم ۴۲ کیلو با ۱۶۰ قد .... ۱۷ سال سن 😶

 نمیدونم چرا..

خب خودم خواستم صبا صبانه نخوردم چون حال نداشتم  بوخورم ..

و ظهرا  هم حال نداشتم کم  خوردم 

شبا هم به اندازه خودم ولی میان وعده میخوردم ...

کم 😁 

ولی چرا لاغر گشتم ....

  خب عیب نداله من لاغر دوس ..

  

RM. kiute.ARMY

منم تو جمع دوستام مکنه امT-T
اشکال نداره سن فقط ی عدده😂😂

حسود کوچولو~

ببین لاو:|
تو خیلی لاغری اوکی؟؟
قبول نهار نخور اما صبحونه خیلی وعده مهمیه!! ریزش مو میگیری پوستت میوفته پریودت نامنظم میشه روده هات بهم میریزه

۱۶ تیر ۱۸:۴۵

عععععععر ددیییی تولدتتتت مبارککک

آرزو هات برات خاطرهشنننن❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋

RM. kiute.ARMY

ممنونم او جونم قربونت برمT-T
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۱۶ تیر ۱۸:۰۸

منی که تازه رفتم هفتم بعد باید شروع کنم درس خوندن چون مدرسه شروع شده

خب فیک جدید اومده پس تو جدول برنامه ریزی می‌نویسیم

مطالعه آزاد:

۷۸۲۱۷۱۹۱ ساعت😔🙂

RM. kiute.ARMY

برنامه اتو خریدرم😂
Tania
۱۶ تیر ۱۸:۰۴

عالی بود 👍🏼

احساساتی که با ضربه روی دکمه های کیبورد به ما نشونشون دادی فوق العاده بودن❤

میتونم بگم با خوندن اثرت منم عاشق شدم. 💜

moon🌛 Child🌜

نویسنده
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۷:۱۸

جونز ترر

RM. kiute.ARMY

شیطووووووووووووون کوچولو
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۷:۱۶

😂 یح بیبی 

 

 

RM. kiute.ARMY

جونزززززززز~~~~~
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۷:۱۴

😂😂 نی نی بهتر نیست ؟؟

RM. kiute.ARMY

بیبی؟ هوم؟
*ددی کینک میشود*
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۷:۱۱

😂😂 خدا کنه بهش نرسم 

اصن کاش یه قرصی بود یا منو کوچیک نگه می‌داشت 

یا کاری میکرد همه چی بلد باشم 😂😂😂✌️

RM. kiute.ARMY

متاسفانه زمونه نامرده😂
دومیه باز بهتره😂
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۷:۰۹

پارامسی ؟؟ وییی باحاله 😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اما دهن مارو تو زیست شناسی سرویس کرده😂
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۷:۰۷

😂😂 این جوجه رو همه میگن 

 

 

RM. kiute.ARMY

نظرت درمورد پارامسی چیه؟😂
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۶:۵۹

😂😂✌️ چقدر امروز لقب گرفتم من 

 

RM. kiute.ARMY

با من تا فردا صبح لقب میگیری جوجه😂
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۶:۵۷

😂😂 میدونم خیلی شیطونم 

RM. kiute.ARMY

لوسیفر کوچولوی کیوت😂
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۶:۵۳

زبون نمیریزم ^^

RM. kiute.ARMY

وروجک😂
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۶:۴۱

:> ددی خودت گشنگ تری

RM. kiute.ARMY

زبون نریز جغلهT-T
یه آرمی ایرانی بدبخت
۱۶ تیر ۱۴:۳۷

میدونم قدیمی شده ولی فرصت؟؟

RM. kiute.ARMY

چون امروز تولدمه...
نه متاسفانه:">
Alis
۱۶ تیر ۱۳:۴۶

پشمام🙌🏻

RM. kiute.ARMY

برا منم ریخت:">
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۳:۰۲

😢😢چگد گشنگ الهییییی

RM. kiute.ARMY

نه ب گشنگی تو:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان