BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Gray Lockhall Hospital

7_hog1.png

نویسنده kim godzila
کاپل ندارد (ویکوک فرند شیپ)
ژانر ترسناک . سد اند . انگست
محدودیت سنی ندارد
لینک فیک مربوطه " کلیک کنید "

 

خلاصه داستان :

همه میدونستن که نباید نزدیک اون بیمارستان بشن !

اتفاقات سال ها پیش ، که حالا به اسم افسانه دکتر جئون سر زبون اهالی هدستونه ، باعث شده بود در اون تیمارستان تخته بشه و کسی سمتش قدم بر نداره ...

ولی!

با اینکه سالها از اون اتفاق گذشته ، هیچکس نمیدونه حقیقت ماجرا چیه که انقدر گری لاک هال رو ترسناک کرده !

   

✡︎⛓🏥DOWNLOAD🏥⛓✡︎

 

 805_vpfe.png 

۱۷ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Q. Moon
۲۱ ارديبهشت ۱۵:۴۳

هیونگ یه سوال... نم یادته یا نه چند وقت پیش ازت لینک چند تا از کارای ترسناک سایتو خواسته بودم.. بعد لینک فصل دو اینو گذاشته بودی برام

و الان که دارم دانلود میکنم بخونم یکم گیج شدم (*-*)

الان این وانشاته میشه فصل یکش؟ بعد اون یکی فصل دو همینه؟

یعنی فصل یک، وانشاته؟.. یه فیک کامل نیست؟

RM. kiute.ARMY

جون دل هیونگ لونا؟*-* اره اره.

وانشاتش میشه یجورایی مقدمه یا پرولوگشه.
و کاملهT^T
اکلیلی مایل به شرابی🙂 همون تازه وارده
۱۶ ارديبهشت ۱۲:۲۳

سلام

چرا جواب پیامامو نمیدیییییییییییییییی😭

گناه دالم🙁

هی هر روز میام چک میکنم میبینم جواب ندادی😐

RM. kiute.ARMY

سلام عمرمممT^T
میانه نفسم:"( الان جواب میدمT^T
اکلیلی مایل به شرابی🙂 همون تازه وارده
۱۵ ارديبهشت ۱۸:۴۶

سلام🙂

والا کلنگ دستمه لباس کارمم پوشیدم فقط موندم چطور سایتو تخریب کنم😐

اولین باره وارده یه سایتی میشم هنگ میکنم😐این سایته نرم افزاره😐اصلا این چیهههه😐😑اسم خود نرم افزاره یا سایته چیه😐

اگه تا فردا یکی پیدا نشه جوابمو بده مخم منفجر میشه میپاچه به دیوار😐

RM. kiute.ARMY

سلامممم عزیزممممممم*^*
نیت کردی؟😔
اسم اینجا وبلاگه که با استفاده از یه پلتفرم که خود اون پلتفرم یه سایت بزرگه، به عنوان زیرمجموعه کوچیکی از سایت بزرگ کار میکنه:">
و اگه مشگلی هست دونه دونه بگو ک راهنماییت کنم بیبT^T
اکلیل مایل به شرابی🙂
۱۵ ارديبهشت ۱۱:۲۱

سلام

خوفی؟🙂خوب نبودی با بیل میام سراغت🙂

راستش برای بار بیست و نهمه که دارم صفحه گوشیمو میچرخونم به امید لینک فصل دوم اما تا الان نتیجه ای نگرفتم😑

هیچی اینجا نیست که😐چرا برا من این لینک فصل دوم وجود خارجی و داخلی نداره😐 هی میگردم نیست😐اعصابم خراب شد اول صبحی😐

حالا خوبه دانلود کردنو بلدم ها وگرنه کارم زار بود😐

راستی تغییر شکل دهندگان رو خوندی؟

خیلیی دوسش دارم البته که میدونم تو از  خوناشام ها خوشت نمیاد و گرگینه ها رو ترجیح میدی  ولی خوب من خودم خیلی دوسش دارم خیلیییی

با اینکه خیلی نویسنده سوتی داده بود و چیزای اهوم اهومی داشت که من چون به شخصه بچه پاکیم نخوندم ولی درکل داستان جالبی داره

میگم چندتا از قشنگ ترین فن فیکایی رو که خوندی معرفی کنی ؟

ترجیحا ژانر فانتزی باشه

ممنون بابت اینکه وقت گذاشتی و چرت و پرتای منو خوندی🙂

با تکشر

پ.ن=ها راستیییییی

هین الان یادم بود میخواستم بگما😐یادم رفت😐امان از دست این حافظه ماهی😐

RM. kiute.ARMY

سلامممممم عزیزممم*^*
شما خوبی دلبرم؟ خشن شده هاا بلا😂
الان چی دارلینگ؟T^T
میتونی آرشیو کار های نویسنده هم نگاه کنی هاا:">
عه پس خداروشکر!
اره ولی نصفه خوندمش:">
اوه لالا آمارمون رو داری ها خانم خوشگله😎😂 ولی آره منم داستانش رو دوست داشتم.

البتههه!!! لست کیپر که بهش رگ میدم و کمپ وی برای آدم کش های خاص که همسر قانونیمههههT^T و آیسی هارت که خوناشامی ئه و دلبر ترینه!

https://fazayihaa.blog.ir/post/449

https://fazayihaa.blog.ir/post/1046

https://fazayihaa.blog.ir/post/887

نفرما جیگررر نقل و نبات میگیT^T
خواهشیات!
پ.ن: عایگووو فدا سرت😂 ولی میدونستی پوزیشن توالت ایرانی باعث افزایش حافظه میشه؟😂
اکلیل مایل به شرابی🙂
۱۴ ارديبهشت ۱۰:۰۲

سلام.

خوفی؟

مجبوری خوب باشی☺

من گیج شدم😐نمیفهمم چی به چیه😐اخه من نمیدونم این فصل اوله یا دوم😐اگه اوله دومش کو؟اگه دومه اولش کو؟😐اصلا گودزیلا کیه؟😐نمیدونم چرا اصلا درک نمیکنم😐چرا این جوریهههههه😭😑😑

اخه من از گوگل وارد این سایته شدم هیچی نمیدونم😐کمک😐

I need help😶

RM. kiute.ARMY

سلام جون دلم تو خوبی؟*^*
اهان، زوره پس آره؟😔😂
هی ایستاپ ایت😂😂😂
وایسا الان هلپدونم رو برات فعال کنم؛ برو سریع لباس کار هات رو بپوش میخوام کلنگ بدم دستت کل سایت رو تخریب کنی😂
ببین این فصل اوله، توی جدول اگه اطلاعات کامل نیوفتاده حالت چرخش گوشیت رو فعال کن که کل صفحه رو ببینی، لینک فصل دوم داخل جدول هست، گودزیلا نویسنده این شات هستش😂

بلدی دانلود کنی یا آموزش دانلود رو بهت بدم عمرم؟
Mini
۱۵ شهریور ۱۳:۴۶

سلام 

خوبی ؟ 

من تو فصل دومشم کامت گذاشتم و گفتم که فصل دومشو گی خوام چون اونموقع هنوز فصل اولشو نخونده بودم و فکر میکردم که فصل دوم همون فصل اوله ولی بعد فصل اول و پیدا کردم 😂

و الان کامنت قبلیمو تصحیح میکنم من فصل سومشو می خوام 

حالا درست شد T <> T

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگلههه😎💅
عایگوووو فدا سرت بیبی😂 همه اینجا از خودمونن
Gaul JK❤
۰۷ مرداد ۰۲:۵۸

وای این چقدر جال بودددد

میگما 

این افسانه واقعیت داره؟

نمد ولی احساس کردم واقعیت داره😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اکثر داستان ها از یه الهام واقعی میاد:">
ArmyWasHere
۳۰ ارديبهشت ۱۷:۴۷

وای خدا 

من کتاب این داستانو خوندم (توی ایران با اسم گتیمارستان متروک" از انتشارات پرتقال چاپ شده) 

و بهترین کتابی بود که خوندم از نظر پایانش از بس که غیر منتظره بود 

و حالا هم فن فیک تهکوک با این کتاب؟ شتتتتتتتتتت 

بعد امتحانا میشینم میخونمش D: 

RM. kiute.ARMY

کلک نگنه برای خود انتشارات پرتقال کار میکنی ک تبلیغش میکنی، هان؟!😂
حتماااااااا بخون:">
ایح ایح
۱۵ مهر ۱۵:۰۵

یه سوال اینکه تو قسمت سالم عکس کوکی نوشته IM FINE تو قسمت ناراحت عکسش نوشته شده SAVE ME؟ درسته یانه؟

 

RM. kiute.ARMY

بله*^*
ایح ایح
۱۱ مهر ۱۱:۴۸

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.....خداااااااااااااااا خیلییییییییییییی قشنگ بیددددددددددددددددددددددددددددد خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اسمات هم بهتر بود خیلی خیلی عالی بید راستش من اینطوری فکر کردم ها میگن وقتی یه نفرمیمیره روحش تو بدن دیگه ای به دنیا میاد انگاری این هم اونطوری بود ویکوک مرده بودن ابته دور از جون همشوننننننننننننننننننننننن  و توی بدن دیگه ای که دقیقا خودشون بودن دنیا اونده بود عرررررررررررررررررررررررررررررررر عالی بیددددددددددددددددد

RM. kiute.ARMY

ای جان:">
Merey
۰۶ شهریور ۲۲:۳۸

بیام گازتون بگیرم😐⁉️

 

 

 

 

کامنته

 

 

 

من

 

 

 

کو؟😑😑😑😑😑😑😑😑😑

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی اینو دان کردم خیلی گذشتههههه

 

 

اونموقع خیلی کامنت بودددد

الان نیستن😑😑😑

شاید پاک میشن نه پاک میکنین😑😑

ای سایت نفله

ادمینامون رو مشکوک کردی اییی😑😑😑😑😑😑😑😑

 

 

 

 

 

 

دوستون‌ دارم ها این فقط یکم حرصه۰-۰

یه کوچولو 😐👌

RM. kiute.ARMY

من بی تقصیرم به مولا علی😂
Namjoonii
۰۳ مرداد ۲۲:۴۰
اوه یافتمش همینهههه☺🤤❤
واقعنی خیلی خوش شانسم که این سایتو پیدا کردما..😭😁

RM. kiute.ARMY

خوش شانس ماییم که شماهارو داریم:">
J.K
۰۲ مرداد ۱۱:۳۵

من افسردگی مزمن گرفتم

ددی بغلم کن 

فین فین

RM. kiute.ARMY

بیا بغلممممممممممممممممT^T
Kim Godzilla
۳۱ تیر ۱۴:۰۷

:): shafa

میخوام فصل دوشو بنویسممممم

ولی این دفعه یه چیزی مینویسم پاییز شه (کنایه از برگای ریخته ی زیاد)

aysa 

تهیونگ کلا بیماری روانی داشت دلیل رفتار و خودکشیش هم این بود 

 

ولی من اشک هامو پاک میکنم و میرم در افق محو شم

نظرات اینجا نباید روزمو میساخت ولی ساخت :) هققق

پ.ن : گرمهههههههههههههههه گرمهههههههههههههه گرمههههههههههههه

پ.ن 2 : این که دارم برا بار هزارو هفتصدو پنجم پایتخت میبینم یعنی واقعا رد دادم =)

 

RM. kiute.ARMY

شفا
آیسا

ریدرا
nam-nam
۳۱ تیر ۱۳:۴۳

منم سرگشته ی هیرانت ای دوست ❤❤❤

RM. kiute.ARMY

تکبیرررررررررر~~~
َAysa
۳۱ تیر ۰۳:۴۱

وای خدا

این لعنتی چرا اینقدر عر داشت

خیلی خوب بود

گویا سداند بود ولی ناراحت کننده نبود فقط یه کاری کرد خودم ریختم برگام موند

ولی فکر خود کشی تهکوک خیلی عذاب آوره ترجیح میدم به همچین چیزی فکر نکنم

ولی آخرش ته ته چیشد؟؟

چرا اونطوری با کوک حرف میزد؟؟؟

اولاش که جونشون به هم بند بود بعد یهو چه مرگش شد

فایتینگ نویسنده

 

RM. kiute.ARMY

تو کتاب قمار باز اثر داستایوفسکی یه تیکه الکسی ایوانویچ میگفت: چه تانوان است دل! لحضه قبل در حال زد و بند با مرد انگلیسی بودم و حال بخاطر مادربزرگ قلبم غرق در خوشیست.
اره فکر کنم دلیلش این باشه😂
(Fatereh(mini
۳۰ تیر ۱۹:۱۵

ادمینان عزیز..پس زمینرو که عوض کردید..نمیشه کاری کنید بشه ویس داد؟

 

من این کتاب رو خوندم..و دارمش..من عاشق کتاب های ژنر ترسناکم..و این کتاب،کتاب تیمارستان متروک هستش که نویسنده ی این کتاب هم آقای دَن پُبلاکی هستش..حالا شاید نوسنده یه تغییرات ریزی توش داده باشه..نمیدونم..ولی از روی اسم گریلاک هال متوجه شدم...با اینکه این داستان رو نخوندم..ولی توصیخهمیکنم بخونیدش خیلی هیجان انگیز و جذابه..حتما خوشتون میاد و روش کراش میزنید..منکه داستان واقعیش رو خوندم عاشقش شدم..حالا ببینید این چی میشه دیگه

moon🌛 Child🌜

نه متاسفانه نمیش😂😂💔💔
اوه ممنون از توصیت عزیزم  حنمن میخونیمش🤗🤗
Rokajaki
۳۰ تیر ۱۵:۲۴

شت-_- 

 

 

فک کنم دوبار نظرمو فرستادم:/

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂😂😂
Rokajaki
۳۰ تیر ۱۵:۱۷

خیلیییییییییییی خوب بود واقعا میگم*-*

 

باور میکنی اخر گفتم من دیگه نباید هیچ کاری با جئون و تهیونگ داشته باشم؟ خب این من کلا با جئون جی کی مشکل دارم ی چیز خیلی عادی و فانه... شاید فک کنی مریض روانی چیزیم ولی او نو او نو او نو نو نو نو:/ من کلا از وقتی فهمیدم صمیمی ترین دوسم جی کی لاوره(واقعا خستم ک بخوام اسم کاملشو بنویسم یو نو(": ) شروع کردم ب کرم ریزی و ب جی کی هیت دادن البته بصورت فان... برا همین یهو شدم هیتر فانر جی کی:/ چی شد:/ اوکی ددی گات ایت؟ کلا بدون با جی کی مشکل  دارم ولی عین برادر بسیجی نداشتم دوسش دارم0_0

RM. kiute.ARMY

مرسیات فراوان*^*

عجب پس ی جور راحتی خاص به همراه تفریح جاذابانه است😂
ZAHRA🙈
۳۰ تیر ۱۴:۵۷

خوبه همیشه عالی باش *°*

نمیدونم خیلی تنبل و گشاد شدم:|❤

RM. kiute.ARMY

همچنین جیگرم*^*
همه شدن😂😂😂
Mia Kim
۳۰ تیر ۱۴:۰۲

ددی کم پیدا شدی ، باز ظهر ها میای😂

RM. kiute.ARMY

نه لاو برعکس صبحا میام امروز هم چهار صبح بیدار شدم😂
الان استثنا شد داستان:">
ZAHRA🙈
۲۹ تیر ۲۳:۵۱

سلام ددی گشنگم:*)

خوبی؟

بعد نمی دونم چند هفته اومدم کامنت بزارم خیلی احساس تباهی میکردم 😐💔🔥

RM. kiute.ARMY

سلام زهرای من*^*
عاااااااااااااالی اممممممممم*0*
اخه چرا لاو؟😂
kook585
۲۹ تیر ۱۸:۵۶

من عاشق داستان های ترسناکم

پارسال یه کتاب خریدم مال انتشارات پرتقال

اسمش تیمارستان متروک بود

درباره تیمارستان روانی گری لاک هال که توش یه دختر به قتل رسیده بود

بعد یه پسر با خواهرش رفتن تو جنل تیمارستان رو دیدن رفتن توش

خلاصه مطلب روحی که تو تیمارستان مرده بود توی نیزار توسط پدر خودش غرق شده بود

نویسنده اش هم یکی از معروف ترین نویسنده های کتاب ترسناک بود یعنی دن پبلاکی و توسط خانم مروا باقریان ترجمه شده بود

این دقیقا کپی شده اون داستانه ولی چون ویکوک هست میخونمش خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ناز دستت گودزیلا :")

RM. kiute.ARMY

واقعا توانایی میخواد که داستان رو تبدیل کرد به ای یو بنگتن:">
دم نویسنده گرم ک روح همه رو شاد کرد عررررررررررررررررررر
روح خدا بیامرز کامرانی
۲۹ تیر ۱۵:۲۶

خیلی برگ ریزون بود 

moon🌛 Child🌜

موافقم 😂😂
Shefa :):
۲۹ تیر ۱۴:۰۹

میشه بازم بنیویسی نویسنده جان؟!!

جدای کاور وانشاتت خوده داستان هم خفن و باحال بود

فاااااااااااااااااااااایتینگ 💜💜💜

moon🌛 Child🌜

نویسنده
yekta@exo-bts
۲۹ تیر ۱۰:۰۸

انقدر پوسترش دردناکه الان 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ولم کنید میخوام عر بزنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

بیا بغلممممممممممم عرررررررررررررT0T 
روت
۲۹ تیر ۰۹:۵۷

ازکتاب آقای دن پیلاکی الهام گرفتید؟

خیلی کتاب فوق العاده ای بود!

RM. kiute.ARMY

بلی:">
فلفل دلمه شونم
۲۹ تیر ۰۹:۴۴

وی بسی قلم کیم گودزیلا را میدوستد

RM. kiute.ARMY

می تو*^*
Bts4ever
۲۹ تیر ۰۸:۲۰

فرست 😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

نداشتیما😂
kim yoraاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
۲۹ تیر ۰۱:۴۴

چرا آنقدر هانیبال میزنه این فیک؟

RM. kiute.ARMY

شاید هانیباله😂
Hst
۲۸ تیر ۲۳:۲۹

وای خدای من ...

درسته سد اند بود ولی این تنها سد اندی بود که من باهاش ناراحت نشدم فقط برگام ریخته از این داستان همین ؛):»

خدای من قلم نویسنده زیادی خوب بود عاشقش شدم 

فایتینگ نویسنده امیدوارم بازم از این افسانه های قشنگت بنویسی 💪🏻🙂

RM. kiute.ARMY

مرسی جان دلم مرسیییییییی حمایتتتتتتتT^T
ADMIN TARA
۲۸ تیر ۲۳:۲۷

واهاهای یه فن فیک بدون کاااااپل‌ و اینکه ترسناکههههه🥳

عالیه گودزیلا بی صبرانه منتظرم بخونمش😍❤

RM. kiute.ARMY

فدای تارا بانو*^*
Shefa :):
۲۸ تیر ۲۳:۰۷

طراح کاور این لعنتی کیه؟!😍😍😍کراش زدم رو کاور😇☺

RM. kiute.ARMY

تو هم؟ منممممممممممممم:">
saanaa
۲۸ تیر ۲۲:۰۱

اخیییی کیم گوزدیلا چیز گودزیلاااااا

چق ع ژانرش خوشم اومد*^*

برم تنگ کنم یکم بعد بیام بخونم:)

الههیی ب امید تو😂

RM. kiute.ARMY

خدا قوت پهلوان ان شا الله برکت بیاد تو کارت یا علی😂
نامجون شویر منه
۲۸ تیر ۲۲:۰۰

نگو از کتاب تیمارستان متروک الگو برداری شده!!!!!!

اخه اسمش با اون تیمارستان یکیه

RM. kiute.ARMY

نویسنده گفته ک بازنویسیش کرده:">
Larajean
۲۸ تیر ۲۱:۵۲

ددییییی بچه هالزی به دنیا اومددد

عکساشو دیدییییی خعلی کیوته😢😍

RM. kiute.ARMY

ارصثخیهثضیغعفنصعغیثض
نامجون و جیمین دایی شدننننننن
تیثزضصلنیض
نامجون اون کفش کوچولو هارو پست کنه:">
X xtor ^^
۲۸ تیر ۲۱:۴۹

آیم سایلنت ریدر😂✌️

عررررررررررررررررررر من خوندمشششششش

خیلیییی خفنه کتابش

کیم گودزیلا شههههه این ایده که تبدیلش کنی خیلی خفن بود🤧

شما را به خداوند میسپارم😂💜

RM. kiute.ARMY

کلا کیم گودزیلا کارش درسته:">
F.S.H SOGO 소고
۲۸ تیر ۲۱:۳۲

به نظر خوب میاد... پوسترش هم خفنه. 

پیش به سوی خوندنش. 

RM. kiute.ARMY

حملههههههههههههههههههههه*0*
Ava
۲۸ تیر ۲۱:۲۴

این یکی از بهترین فیک هایی بود که خوندم ، هیجانش در کنار غمگین بودنش واقعا عالی بود 🥲

مرسی از نویسندش  👏🏻👏🏻👏🏻❤❤

 

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو آوا جونم*^*
Elena
۲۸ تیر ۲۱:۲۲

 للننتاازاززتزتتززننلنلنللننلرننررننلرنلرترتلتلهلهلعل

اوکی من خوبم... این یچیزی فراتر از فوق العاده بووود :") 

دمت گرم همیشه به نوشتن ادامه بده 🥲 :) 

RM. kiute.ARMY

تکبیییییییییییر:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان