BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن I love You,Full Stop, Next Line

🌼FULL🌼

نویسنده Atena
کاپل کوکمین
ژانر فلاف . خانوادگی . رمنس . کمدی
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 164

   

 خلاصه:

-میدونی اینجا دهکده ی آنه شرلیه؟ 

-ولی من فک میکردم مال هایدی باشه

   

🌈✨DOWNLOAD✨🌈

  

805_vpfe.png 

۲۸ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Gril army
۰۱ بهمن ۱۹:۵۹
چراااااااااااااااا انقدر کوکمینش کمه
چرا اصلا زیاد نداره
همیش ویکوک 😶
راستی یه سوال آتنا چرا میگی ددی؟

RM. kiute.ARMY

والا بخدا نمینویسن نویسنده ها:")

من لقبم ددی ئه دخترم:")😂 پدر مجرد همه اتونم
سینی
۲۶ خرداد ۱۷:۱۱

یه ایده برا نوشتن دارم لعنتی نمیدونم چطوری شروع کنم به نوشتن یع نویسنده پیدا شه ایده رو بهش بگم بنویسه خدایاا

RM. kiute.ARMY

بسم الله بگو قبلش وضو بگیر😂
Armyu
۲۱ اسفند ۰۰:۰۹

بقیه کارهای این نویسنده رو از کجا میتونم بخونم؟؟ و اینکه چیز دیگه ای داره اپ میکنع؟؟ چنلی چیزی داره؟؟  :)))

RM. kiute.ARMY

روی آرشیو کار های نویسنده کلیک کن عزیزم*^*
ATENA💝 BANGTEN
۱۹ دی ۲۰:۰۱

میدونی دد دارم رو یه چی کار میکنم..

ولی میترسم الان بدم چون موقع امتحاناته..و اونایی که بهشون قول دادم نبیننش😐 

الان چیکار کنم 😂😭 

همشم دارم سعی میکنم طولانی نشه تا حوصله سر بر بع نظر نرسه ولی انگار نمیشه..

 

RM. kiute.ARMY

باید هرجور ک به نظرت ایده آل کارته پیش بری بیبی*^*
ATENA💝 BANGTEN
۲۲ آذر ۲۰:۳۴

ددی یه سوال..

چرا تو یه چیزی رو میکنی تو انتشار در آینده؟؟ 

یعنی چرا یه چیز میره اونجا..

و اینکه ددی یه سوال دیگه به نظرت من آدم خنده داری ام؟😐 

تو کلاس هرچی میگم..یا هرسوالی بپرسم معلما میخندن///: 

سوالمم عین آدم جواب نمیدن..ینی میدن ولی من نمیفهمم اصن من یه سوالی میپرسم اونا یه چیز دیگه میگن کلا 

بعد معلم که میخنده بقیه هم میخندن دیگه کلا نمیفهمم..😂 البته خودمم خنده ام میگیره 

ولی خب چرااا..

مثلا از معلمم پرسیدم وقتی میریم طب سوزنی ممکنه کار نکنه یه جامون رشد کنه..یه جامون نه؟؟ 

و اون در حد مرگ خندید منم با قیافه کاملا ودفی بهش زل زده بودم..😂 

یا اینکه چون امروز امتحان ریاضی داشتیم معلم علوممون گفت پس من حق ندارم چیزی بپرسم؟ 

کل کلاس ساکت بودن گفتم زشته هیچکی هیچی نمیگه گفتم بلههههه..

قشنگ کش دارم گفتما😂😌

اون معلم علوم تا حالا دوبار منو رسوند خونه😂 با ماشینشششش..

یعنی حتی خودمم نخواستم..قرار بود پیاده برم با دوستم چون مامانم تنهایی نمیزارع..

ولی اون منو رسوند تازه امروزم میخواست برسونه گفتم نمیخواد 😂 

اون دوستم که باهاش میرم خونه..قرار بود به یه دلیلی یه ربع وایسه بعد بره خونه 

منم به شوخی دم گوشش گفتم با خانوم ملتی برم؟ 

و اون شنید گفت بیا برسونمت..

جلوی کل مدرسه..

منم هی میگفتم نمیخواد😂 ولی اخرشم کشون کشون سوارم کرد در ماشینم برام باز کرد 😌 

هعی زندگی..

نمی‌دونم کلا افتاده تو دهنم این هعی زندگی..

امروز بخاطر امتحان ریاضیم برای یک بی دقتی ساده..نیم نمره کم شد..

ددی باورت نمیشه..ولی قشنگ نیم ساعت رو مخش رژه رفتم نیم نمره رو بهم داد..😌 

اولش گفت اگه به تو بدم به بقیه هم مجبورم بدم که در کمال پررویی گفتم به بقیه نمیخواد بدین به من بدین بسه خودش.. 

داد..😂 ولی دفعه دیگه فک نکنم بده شاید باید یک ساعت روش کار کنم 

جالب اینجاست انگار زنیکه خوشش میاد ازش التماس کنم..

مثل بقیه معلمای دیگه عین برج زهرمار نمیمونه..خیلی با لطافت میگه نه😑 

بقیه هم صدام میکردن اینجوری بودم که بزار اینو راضی کنم الان میام.. 

عهه کیبوردم چرا کوچیک شددددددددددد 

دد کوچیک شددددددد نمیتونم بنویسممم  

آها درست شد..

خب دد چه خبر؟ 

چقد زیاد حرف میزنم..

دد من انقد این خندیدن رو دوس دارم..

دلم میخواد تا حد مرگ بخندم..از اون خنده ها که قطع نمیشه اشکت در میاد 

من این خنده ها رو به یک روز بیکاری و خوش گذرونی ترجیح میدم 

خیلی کیف میده..

ددی تو هم مثل منی؟؟ 

منظورم اینه که وقتی یه چیزی رو میبینی بهونه میگیری؟؟ 

من مامانم همیشه تو سالاد لیمو می‌ریزه خب؟ 

و من اینو نمیدونستمم..و همیشه میخوردم 

ولی یه روز دیدم مامانم داره لیمو می‌ریزه..و بهش گفتم نریز بدمزه می‌کنه دوست ندارم..

و خب وقتی هم خوردمش اون لیموئه خیلی بیشتر بود مزه اش..ینی بیشتر انگار مزه میداد کلا نخوردم..

مامانم میگه کلا نباید جلوی تو یه کاری رو انجام بدن همون بهتر از هیچی خبر نداشته باشی..

آخه دد ببین اون سری رو خیلی زیاد ریختتتت قبلا مزه نمیداد انقدر..

و اینکه دد یه سوال دیگه..

چرا میگیم انقدرر؟؟؟ 

ان تو ریاضی یعنی مجهول ینی نامشخص..

انقدر هم یعنی نامشخص؟ 

یعنی ان تا یک چیز..

چی دارم میگم اصن..

خب من میرم 

خدافظ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

برای زمان بندی بهتر*^*
خنده دار؟😂 نه تو شیرینی*^* شیرین زبون و بامزه ای*^*
وای گاعد این سوال پرسیدنت😂😂😂😂 وای گاعد این خیلی شیرین بود!!! من اونجا بودم احتمالا محکم بغلت میکردم😂
اوف معلم علومممممممممم جووووووووووووونننن!!😂
غلظ نکنم روت کراشه هااا😂😂😂*تاثیرات فیک
منم جدیدا عجب افتاده دهنم😂
خواهر منم خیلی برای گرفتن نمره رو مخ معلما😂😂
چجوری کیبوردت کوشولو شد؟0_0
سلامتی😂
من دوست دارم وقتی اینجوری حرف میزنی*^*
واو دوست دارم افکارت رو:") این خیلی قشنگه!!!
اوه از ابلیمو خوشت نمیاد؟0_0
البته این عادیه خیلی ها اینجوری ان برای کمنم هم پیش اومده هااا! منتاها یادم نمیاد کی؟!
بای بای خوشگلکم*^*

Park Hilda
۲۵ شهریور ۰۲:۱۱

اوک فاک ...

فاک فاک فاک فااااااکککککک

کوکمینههههههه گاااااد 

زاخزرجمحدزخزچتموخززخنووم 

ضربان قلبم رفت بالااااااااااااا

خودم اومدم فیک بنویسم وسط راه ولش کردم 😐 بعد اومدم یکی دیگ بنویسم یهو به خودم اومدم دیدم بالا دوهزار صفحس خودم خسته شدم 😐 برا همین تصمیم گرفتم برم دوباره بنویسم . ایده زیاد دارماااا ولیییی گشادیم میاد =||||

RM. kiute.ARMY

یا زنگی زنگی یا روی روی😂 ماشالله دوهزار صفحه؟
ATENA💝BANGTEN
۱۱ شهریور ۱۷:۲۱

ددی یه سوال.. 

مونی دیگه نمیاد سایت؟؟ من خیلی خیلی دلم براش تنگ شده.. 

نمیشه بیاد؟ باهاش حرف بزنی؟ 

Yuta=نمیدونم وقتی میزنم رو سانسور شده ها خودش میاره 

داشتم میگفتم.. 

چن روزی هم آنلاین نیس من فک کردم یه چیزی شده..ولی گفتی خداروشکر خوبه.. 

ددی راستی موهامو کوتاه کردم دیدی؟؟؟ 

چه زشت شدمم؟؟؟ اصن پشیمونمممم..

تنها چیزی که تو صورتم دوس داشتم موهام بود..الان حتی نمیتونم ببندمشش 

اصن کی به اون آرایشگر کوفتی اجازه داده انقد موهامو کوتاه کنه من بهش گفتم جوری کوتاه کنه که بتونم ببندمش ولی وقتی تلاش کردم نشد همش از کناراش میزد بیروننن..

مامانمم همش اعصابمو خورد میکنع میگع هیچ فرقی نکردی.. 

من هیچوقت نمیتونم موهامو بلند کنم..همیشه مجبورم میکنن کوتاه کنم 

وقتی ام بهشون میگم نمیخوام 

مامانم همش میگه مطمئنی؟ مطمئنی؟ 

بعدش مجبور میشم کوتاه کنم 

هعی.. 

 

 

RM. kiute.ARMY

باهاش امروز حرف زدم بالاخرهT^T
خیلی درگیره و مشغله های شخصیش زیاده:)
میاد بالاخره...باید بیاد

زشت هیتره جقله خیلی هو خوشگلی-_-
الان یه جا برای خودت بنویس که" دیگه هیچ وقت موهامو کوتاه نمیکنم" و اینجوری همیشه تو ذهنت هک میشه😂
Yuta😈
۰۸ شهریور ۲۳:۱۶

دددددددییییییی انقدرررررررر کامنت گذاشتم پوسیییییدمممم کجایییییییی😿

RM. kiute.ARMY

یکم درگیرم😂
ATENA💝BANGTEN
۰۸ شهریور ۱۲:۱۶

ددی یه سوال دیگه دارم 

ببین..مثلا این فیک اسم مونی رو من اون بالا میبینم خب..

و مثلا اگه فصل دومی بهش بدم..و بدم تو بزاریش 

اسم تو میاد اونجا؟؟ 

 

RM. kiute.ARMY

نه لابم نمیاد*^*
Yuta😈
۰۷ شهریور ۱۸:۳۸

اتناااااااا شییییس جونننن عمه ی نداشتم بگو چجوری میتونی سان شده هارو ببینی بگو من برم فیکشنمووووو کپی کنممم و خب چون سان شده نمیتونم ببینمش الانم تو حافظم نیست عرررر خداااا 

RM. kiute.ARMY

واقعا برای من هم سوال شده😂
ATENA💝BANGTEN
۰۷ شهریور ۱۶:۲۱

خب چرا؟ 

ببخشیدا البته😂 

 

RM. kiute.ARMY

سوال چی بود؟😂
ATENA💝BANGTEN
۰۷ شهریور ۱۶:۰۸

ددی یه سوال 

انتشار در آینده ینی چی؟؟ چرا یه چیز میره اونجا؟

RM. kiute.ARMY

یعنی من ساعت و روز تعیین میکنم و اون روز منتشر میشه*^*
Merey
۰۵ شهریور ۲۳:۰۶

میگم این فیک خیلی کیوت بید یا من زیادی فکرم امروز زده به فاز تغییر مود⁦^_________^⁩

خخخخخخ کیوتی ای لاب یو⁦(◕ᴗ◕✿)⁩

خدایی خیلی دلم مخاد بات اشنا شم⁦(人 •͈ᴗ•͈)⁩

کاش میشد⁦(´ . .̫ . `)⁩

ااااااه

 

 

 

عاااااااااااااااااااف خداااااا

 

چرح مح اینقدرح بدبختمح

چجوری با ح حرف میزنن؟😂😂

 

 

 

 

😐راستی یه جا بود گفتم مخام منم کامنتم از این( توست مدیر سایت حذف شده) داشته باشه؟😐 

از خیلی وقت بید مدنم جوابشو دادی😐

ولی من کجا این کامنت رو زاشتم😶⁉️

تروخدا اگه یادته بگو مال کدوم فیکشن بود🤧

 

 

 

 

راستی اینم یکم قلب براتون گمونم خوب بیده باشه🤓❤️

❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️

 

 

اینم یه لینک هک😏

httpنمچی//...jnsisnsisnisnsj😐snsjnsisnsinعرعرعرsh-#8;#8!insis✨جادوگرررnjjsiajuTtttttt

 

 

لینک هک کجا بود اخه منو این گوزا😐😐

 

همونطور علکی زدم به کیبورد مثلا یکم خفن باشم ⁦(⌐■-■)⁩

هرچند اون گوشه مخم دلم میخاد بیشتر کیوت باشم⁦ಠ_ʖಠ⁩

من کیوتم⁦ಠ﹏ಠ⁩؟؟؟؟

 

 

خا دیگه من

😗😗😗😗😗😗❤️✨باییی

RM. kiute.ARMY

نه نه واقعا کیوت بید:">
چرا نشه عزیزدلمممممممممممممم*^* لاب یو مور

واقعا چرا این مدلی میحرفن؟😂

خودت میدونی ک ذهن من با ماهی قرمز برابری میکنه😂

وای خدااااااااااااااااااااااا خیلی کیوتنننننننننن:">
یاد پلیر افتادم😂

جررررررررررررررر😂😂😂😂
یعنی سرت رو کوبوندی به کیبورد؟😂
سوپر کیوت:")
RZ22 :)
۳۰ مرداد ۱۰:۴۹

دو خانواده ی گرم و دوست داشتنی، دو پسر که حتی عاشق خصوصیات بد همدیگه هستن ، یه دهکده ی قشنگ ... 

این تمام چیزیه که هر کسی توی زندگی ارزو داره ‌. فضای داستان به قدری گرم بود که باعث شد تمام دغدغه های ذهنیم فراموشم بشن و فقط و فقط از حال خوب این فضا لذت ببرم به طوری که بعد از تمام شدنش هنوزم در حال مرور اون اتفاقات خوشایند و زیبا هستم. 

همه ی اینها از قلم یه نویسنده ی توانا بر میاد و خوشحالم که نویسنده ذهن زیباش رو با خواننده ها به اشتراک گذاشته

موفق باشی نویسنده ی عزیز

 

 

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ این نقد های شکر پنیری و دیابت دار فقط از عهده تو برمیاد:")
(بَنی ) Bani _army
۲۸ مرداد ۱۰:۵۲

من اسمات نمیخونم ولی کوکمین خونم به شدت پایین اومده بود و اینو خوندم و...

اصلااا از خوندنش پشیمووووننننننننننننننن نیستمممممم گاد چه قشنگ بود

زیادم بدون اسمات نبودا حداقل تا تخت رفتن پسندیدم به شدت

وای خودمو جای ابجی جیمین تصور کردم و ...خواستگاری تهیونگ.... آیم دد

فایتنگ نویسنده شییییی عالی بووود

RM. kiute.ARMY

اووووووووه یعسسسسسس نوش جونت باشه*^*
ATENA💝BANGTEN
۲۲ مرداد ۲۱:۵۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

از اونجایی که خیلی شجاعممم 

خطر دریده شدن رو به جون خریدم و رفتم پایین جلوچشم مامانم..

آره دیگه..کلی حرف زدیم و اینا.. 

طبق معمول با چن تا عزیزم و فلان خر شدم.. 

اصن مامان بابای من قدرت خاصی دارن تو کنترل کردن مننن 

من هی میخوام کنترل نشم نمیشههه استعداد دارن واقن..

امروز مثلا میخواستم تا شب تو اتاقم بمونم بعد که بابام مجبورم کرد بیام پایین همه تقصیر ها رو گردن مامانم بندازم 

ولی خب خیلی تشنه ام بود.. 

از این خوشم میاد که بعد هربحث مامانم اینا انقدر تحویلم میگیرن😂 

همین بابام..انگار یه تنه میخواد جونشو بده البته دور از جووونننن..

منم..سعی میکنم لوس نشم..و خیلی سواستفاده نکنم..آره..

امشب تونستم نجات پیدا کنم و الان جلوکولر دارم از خوشحالی میمیرم..

نمیدونم چجوری فقط با یه پنکه ی عهد بوقی بدون حتی باز کردن پنجره تونستم تا عصر اونجا بمونمم جیکمم در نیاد..

😂😂 

خب خب..من میرمم مرسی که همیشه دلداریم میدی ددی.. 

میخوام یکی باشم که تو هم منو دوست داشته باشی..

خیلی پرحرف شدماااا..ایح..ددی میشه باهم تو واتساپ هم باشیمم؟؟ 

خیلی دوس دارم صداتو بشنوم..

هوم؟؟ 

*********** 

میای؟ البته نمیخوام تحت فشارت بزارم شاید نخوای بیای..

دوس نداشتی هم نیا..من هیچوقت از دست کسی ناراحت نمیشم اینو فک کنم تو اسپیک یورسلف هم گفتم..

حرفش مهمه ها..ولی ناراحت نمیشم دیگه هرچی زور میزنم نمیشه 

راستی هر حرفی اونجا زدم میشه فراموشش کنی؟ 

الان میخونم خیلی خجالت آور بودن خوشم نیومد..

حرفای خوبی نزدم..

گستاخانه بودن به نظرم..ناراحت میکنم دیگه چه صیغه اییه..

فراموشش کنن لطفا ناراحت نشو باشه؟؟؟ 

من اصن زر اضافی زدم.. 

 

RM. kiute.ARMY

فاینالیییییییییی هورااااااااا😂😂😂
بالاخره پدر مادرن رگ خوابمون رو بلدن😂😂
آیگو دختر خوبببببب:">
به سختی😂 دنده لج آدما خیلی خود سره😂😂
نه اصلا هم پر حرف نشدی-_- البتهههههههه*0*
باعث افتخارهههههههههههه
تلثصعلصعلیعضصثناعیضصلبثضم
البته ک میام*^* مارشملو سیوت کردم
لابم خودتو بخاطرش سرزنش نکن:"( بالاخره یبار تو زندگی نیاز دارن گستاخ باشن*^* چه بسا مال تو جذاب بود:">
دوووووووووووووووور اززززززززز جوووووووووووووووون-_-
ATENA💝BANGTEN
۲۲ مرداد ۱۹:۱۰

خب خب از اونجایی کع نتونستم تحمل کنم تا رفتن بیرون زود رفتم یه خوراکی برداشتم..

ولی چوووننننن..اصلا کلا چیزی نخورده بودم..

سرم گیج رفت..پله ها عجیب شدن..یدفعه..

😂😂 

وقتی میخواستم راه برم زود خسته میشدم ولی یه چیزی خوردم اصن انگار سرم بهم تزریق شده باشههه😂  

خببب من همچنان محکم سر تصمیمم هستم نمیرم پایین..

میدونی الان ناراحت نیستماا چون گفتم زود میبخشم اینم فراموشیدمم زودی..

ولی خب چون تا عذرخواهی نکنم مامانم باهام حرف نمیزنه و منم گفتم طاقت ندارم کسی باهام قهر باشهه وووووو..

روم هم نمیشه برم عذربخوام..فعلا بازم میشینم اینجا ببینیم چی پیش میاد 

اصلا هربلایی سر من میاد تقصیر این داداش الاغمه..

من میرم..البته نمیدونم کجا 

دستشوییم هم خودش حل شد فقط در آینده ای نزدیک سنگ کلیه میگیرم..

خیدافظ..

😂😂 

 

RM. kiute.ARMY

یا بسم الله بچههه نکنننننننننن--_--

به امام موتور ماشین هم خالی کار کنه میسوزه:/
چرا داداشت؟:">
حداقل توالت میرفتی لامصب😂 من جای تو کلیه ام درد گرفت😂
ATENA💝BANGTEN
۲۲ مرداد ۱۸:۱۸

ساعت شیش و ده دقیقس..

و من هنوزم تو اتاقم دیگه داره خندم میگیره😂 

ددی من نمیتونم شب تو این اتاق وامونده بخوابم..

الان به حد مررگگگ تشنمه و گشنه امممم 

ناهار هم نخوردم.. 

آخه چرااااااا..تو این گرما..اون پایین همه زیر کولرن..اونوقت من.. 

😂😂😂😂 

آییی..خدااا..

فیلم پدر آن دیگری رو گفتی میخوای فیکش کنی؟

عالی میشهههههه بخداا خوب میشه مخصوصا اگه تو بنویسیش..

وقتت کع آزاد شد بکنش حتما..

بکنش/:😂  

منظورم اینه که بنویسش..

آره دیگه..

برق که رفت همه یه لحظه رفتند بیرون..منم عین دزدا سریع رفتم شارژ آوردم با خودم..

ای کاش خوراکی هم میگرفتم..به عقلم نرسید..

ولی عیب نداره..بالاخره یکیشون میاد منو نجات میدههه 

به مونی سلام برسوننن بهش بگوو خیلی خیلی مراقب خودش باشههه 

باییی

 

RM. kiute.ARMY

خنده عصبی مادر:/
درک میکنم منم می افتم رو دور لجبازی دهن خودمو سرویس میکنمT-T
نفرما ممنونننننن عررررررررررررررررررر
اهقبعثلقبعزلشهعتثلمرعشثملعی
چشم*^*

جررررررر دزد😂😂😂
دشویی رفتی؟
یاااااااا خدا نکنههههه بچههههههههT^T
ATENA💝BANGTEN
۲۲ مرداد ۱۵:۲۴

هق..ددی الان حالم خیلی گرفتس..انقدر گریه کردم سرم درد میکنه 

با مامانم بحثم شد..از صبح ساعت ۹..تا الان تو اتاقم..حتی صبحونه هم نخوردم..

گشنه تشنه گوشه ی اتاق نمیدونم چه غلطی بکنم 

کنترل کولر هم دستم نیست دارم از گرما میمیرمممم 

تازه دستشویی هم دارمم..پایین هم نمیرم/: 

البته بابام خیلی سعی کرد آشتیمون بده..ولی من..راضی نشدم..

چیکار کنم..

ما به ندرت بحث میکنیم ولی وقتی میکنیم..خیلی بد میشه..

الانم نگران اینم میتونم ناهار نرم پایین و دستشویی رو چیکار کنم.. 

اگه کسی رو نده بهم شب مجبور نشم همینجا بخوابم بخدا تلف میشم.. 

هق..

الان واقعا حس شهابِ پدر آن دیگری رو دارم.. 

میرم بمیرم اصن..این زندگی به درد نمیخوره 

یادم انداختیش دوباره نگاش کردم..خداروشکر لب تاپ کنارمه..

فقط الان..شکمم داره درد میگیره.. 

هق..

صدای النگو های مامانم میاد..با صدای جاروبرقی..دقیقا دم در اتاق..

من میرم..گریه کنم بای

 

 

RM. kiute.ARMY

الهی کباب شم من:"(
کاش میتونستم کمکت کنم اما واقعاراهی به ذهنم نمیرسهT-T
مطمئنم حتما بحث سر چیزی بود ک برات ارزش داشته:"(
نبینم اشکاو ها قربون چشمات برم...
ATENA💝BANGTEN
۲۱ مرداد ۱۵:۰۸

فیلم پدری آن دیگری؟

هوم آره..چرا میپرسی؟؟

RM. kiute.ARMY

خیلی دلم میخواد فیکش کنمT-T
ATENA💝BANGTEN
۲۰ مرداد ۱۲:۴۵

منم عاشق حرف زدن با توئممممم 

همه چیو میتونممم ببینم😂 

RM. kiute.ARMY

پشمام ریخته ب قران😂
ATENA💝BANGTEN
۲۰ مرداد ۱۰:۱۴

و اینکهههه...😂 

حرفام تموم نمیشن 

خب..داشتم میگفتم ددی میدونستی وقتی یه چیزی رو سانسور میکنی..

من میتونم ببینمشش؟؟؟ 

وقتی میزنم روش..خودش میاره واسم..

نمیدونم شاید واسع بقیه هم اینجوریه..ولی من بسیار بسیار خرذوقمم.. 

و فعلا سرگرمیم اینه ببینم تو چی سانسور کردی من برم ببینمش😂 

 

RM. kiute.ARMY

نشن الهی اصن عاشق حرف زدن با تو ام*^*
یا جد سادات چجوری:|
لینک ها یا حرف ها؟😂
ATENA💝BANGTEN
۲۰ مرداد ۱۰:۱۱

سلام مرسی (خطاب به اون بالاییه) 

 

و اینکههههههههه (اینجارو کشیده بخون) 

چرا من تازگیا هیچ ایده ای به ذهنم نمیاد؟ (اینجارو تند تند بخون) 

هیچییییسمقجتلحجرقت 

نمیدونم چرا اینجوری شده قبلا همیشه زووودددد یه چیز پیدا میکردم.. 

اینجوریه کع وقتی یه ایده پیدا میکنم و راجبش فکر میکنم 

تا میخوام بنویسمش.. 

میگم مجبور نیستم حتما اینو بنویسمااا 

و کلا فایلش و پوسترش و اینارو حذف میکنم و دوباره از اول.. 

به این بیماری چی میگن؟ 

قبلا هیچوقت چنین فکرایی رو نداشتم/: جدیدا مد شده😂

RM. kiute.ARMY

اومووو پس الان حسابی ذهنت پر از خالی شده اره؟😂
برای اینکه ذهنت و قلمت پیشرفت کرده و چیز های ساده رو قبول نمیکنه*^*
هرچند تو عالی مینویسی بچه:/
اما یه سوال فیلم پدر آن دیگری رو دیدی؟

۱۵ مرداد ۱۱:۲۲

بل بل:/

داشتم دنبال یه فلاف رومنس میگشتم که یدره خالم جا بیاد بعد از خوندن یه سد اند که غیر از هق هق چیزی نسیبم نکرد؛)

اولین کوکمینیه که میخونم:)

اخع تهکوک میشیپم برا همین تاحالا نخوندم:),

ازونجایی که بنظر سافت میاد دانلود و برای روز مبادا ذخیره مینمایم°^°

RM. kiute.ARMY

ای جان*^* مرسی جان دلم که حمایت موکونی*^*
Ana ‌‌
۱۰ مرداد ۱۴:۱۳

اره دستت درد نکنه 

 

اره دقیقا شانس نداریم میبینی 

بدبختیم بدبختتتت 

اگه ما شانس داشتیم ک بطری اب معدنی میشدیم 

هعییییییی 

 

بله بله بله بله بله بله بله 

زیر ابببب حرکت میکنید 

RM. kiute.ARMY

خواهش لاوم😂

بطری...من به نیگین پیرسینگ کوک هم راضی ام:>
آنیتا
۰۹ مرداد ۱۵:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلامممممم ددی جونم  ، چطوری عشقولی جان ؟ ددی دارم می میرم از استرس ، چرا جوابای کنکور نمی یاد ؟ هعییی ، من که نمی مونم پشت کنکور ، چون احساس می کنم بی خودی وقت تلف کردنه،  راستی عشق قشنگم این شماره ام هست دوست داشتی بیا توی واتس آپ یا تلگرام چت کنیم بعضی وقتا ، دوست دارم عشق قشنگم ❤❤

***********

RM. kiute.ARMY

سلام جان دلم*^*
هی یادم ننداز:"(
افرین نمون هصثایعهصاعلنیغصلثغنعلصثنع
حتما عزیزدلم باعث افتخاره*0*
min mochi
۰۹ مرداد ۱۳:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اوکی مونی شی😂

 

اینک فصل اول با فرمت پی دی اف😐😁

********************************************************

moon🌛 Child🌜

مرسی گلم گذاشتمش💕😍😘
یه منحرف دنبال فیک ^-^
۰۹ مرداد ۰۰:۴۶

بعد مدتهاااا وایی نویسنده خسته نباشی فقد تهیونگ قول دادع بود صبر کنع ول انگار 6 ماهه بود😂

ول مرسی مودمو خوب کرد فیکت واقن💜

RM. kiute.ARMY

اون تهیونگ است😂
اومو خداروشکر:>
MIN MOCHI
۰۸ مرداد ۲۲:۲۷

سلام سلام مونی و ددی^_^

میتونم فیکم رو اینجا آپلود کنم؟؟ 

 

کاور فیک

https://s4.uupload.ir/files/quote_1627319086766_ncy6.png

 

 

مشخصات فیک

https://s4.uupload.ir/files/screenshot_20210730_222353_com.example.android.notepad_0uxo.jpg

 

 

خود فیکಥ‿ಥ

 

https://uupload.ir/view/sweet_like_you_s1_gl0k.odt/

moon🌛 Child🌜

سلام عزیزم فرمت فیکت باید پی دی اف باشع لاو 😘😘
یه آرمی ایرانی بدبخت
۰۷ مرداد ۱۵:۴۲

عر عالی بود راستی ددی اینترنت ملی شه چیکار کنیم ؟

moon🌛 Child🌜

نمیش دونت وری😂🚬
Rokajaki
۰۷ مرداد ۱۱:۵۴

اگین آتنا و شاهکار هایش... واااااااااااااااااااااااو براوووووووووووو 

 

خیلی خیلی خیلی خیلی داستانت گرم بود... ینی من ی جاهایی از صمیمیت اون خانواده قلبم گرم میشد ی جاهاییم از رفتاراشون و کارای خنده دارشون تمام عضله های شکمم درد میگرفت:))))))))))))

 

در کل عالی بود مثل همیشه*^*

 

 

 

 

 

 

 

و منی ک بجای اینکه مث ی ماه پیش برم تو افسردگی بخاطر امتحان نمونه دولتی عر بزنم دارم فیک میخونم و از پایان جر دهنده فیک آتنا جر میخورم و با ورزش دارم عضله در میارم :/ و ب ی ورمم نیس ک هفته بعد آزمون دارم:)))))))

moon🌛 Child🌜

آتی
Rey Rey
۰۶ مرداد ۰۰:۳۴

هق به خدا ما کوکمین شیپرا خیلی بدبختیم . چون هرچی ویکوک بخوای تا دلت بخواد اینجا هست 💔

الان واقعا خوشحالم 😭💜 

ممنون ممنون و ممنون!! 

moon🌛 Child🌜

سعیمونو میکنیم کوکمین بیشتر بزاریم قشنگم😍😍💕😘😘
Ana ‌‌
۰۵ مرداد ۱۶:۱۶

نع کار از اب قند گذشته ددی

هعییی 

 

اول از همه بگم اتنا شی خعلی هم ایدهات خوبن الکی اون سر بدبختتو نکوب تو اون دیوار 

تو مزخرف ترین چیز هم از نظر خودت باشه و بنویسیش یه چیز خیلی عالی ازش بیرون میاد 

مث جریان چیزه چیزز اها جریان بی تی اس و لباساشون 

اونا گونی هم بپوشن بهشون میاد 

 

ب یدونه جونگکوک نیازمندم 

من یکی میخوام عین جونگکوک باشههه( البته هیچ کس پیدا نمیشه عین کوک باشع )

جیمین تا قهر میمرد جونگکوک میرفت دنبالش از دلش در بیازه بخدونش باهاش اشتی کنه 

حالا ما ن کسی میاد دنبالمون

ن برای ناهارو شام صدات میکنن

و با اینکه مقصرن ولی باید تو ازشون معذرت خواهی کنی 

و ................................... 

بدبخت دو عالمیم 😐😂👌🏻

 

ددی و مونی حواسم هست نیستینا  😐🧐 

 

RM. kiute.ARMY

سرم قندی نمکی بدم؟😂

من واقعا یک تنه خاک پای آتنام:")

تازه کتک هم میخوریم😂 اونم دوبار😂😂
یبار میزنن تا عر بزنیم😂😂 یبار دیگه میزنن تا عر نزنیم چون رو مخشونه😂😂😂

هستیم منتها شبح وار😂😂😂
Rojino
۰۴ مرداد ۱۲:۰۵

کوکمینننننننن حملهههههههههههههههههه🚗

RM. kiute.ARMY

نوش جون😂
Jim Jim
۰۳ مرداد ۲۱:۰۲

خو من الان چکار کنم که انقد دوسش داشتم!

 من میخوام نویسنده رو بغل کنم!

اولش که اسم ان شرلی رو دیدم شیرجه زدم سمت فیک حیحیحی:-)

 

RM. kiute.ARMY

نسایمزهتاشسعیزل:">
بیا بخل من:">
AGASEH
۰۳ مرداد ۲۰:۴۸

اقا من چرا کامنت میزارم نمیاد؟!😐

ددی بخدا میبینی سناریو هارو اینجور جاها میفرستم به خاطر اینه که میرم تو شرایط فلان و فلان هنگ میکنه گوشی 

جان من دیگه سکینه بازی درنیار خواهشاااااا😐😂💚

RM. kiute.ARMY

میاد خدا😂
چش چش از این به بعد مال تورو تایید میکنم حتی با وجود سناریو😂
A...
۰۳ مرداد ۲۰:۲۷

بایگانی...

هوم....🤣

خوبه حد اقل سکند شده بود عر😐

و این جانب خر ذوق میشود😐🤣

من اصلا ‌کامنت نمیدادما اولین بارمه کلا کامنت دادم هر هر💔

کوکمین عر /:

 

RM. kiute.ARMY

عه واقعا؟😂😂😂
عه دور از جون:">
تثلقعزالنثیسغلزنساغی
ATENA💝BANGTEN
۰۳ مرداد ۱۸:۰۹

از بیکاری همش دارم کامنت میدم زیر پست خودم بقیه رایترا ناراحت نشن😂 

هعی..یبار شلوار پلنگی رو واسه آلارم گوشی گذاشتم..

چشتون بد نبینه..همه خانواده یهو از خواب پریدن 

چون یهو خواننده هه گف عشق جنگی شلوار پلنگی😂 

یبارم قبل خواب نات تودی و مایک دراپ گوش دادم..

تو خوابم رفتم تو موزیک ویدیوئه تازه فک کردم واقعیه وقتی بلند شدم سرچ کردم بیینم واقعا رفتم اونجا یا نه😐😂 

خب تا چرت و پرت های دیگر به درود.. 

آها آها اینم یگم یبارم رو سرامیک نسکافه ریختم در جا های مختلف خونه دونه هاشو پخش کردم تا مثلا کمتر دیده شه😂 

یبارم وقتی مامانم اینا خونه نبودن خواستم ماست بخورم ماسته بالا بود منم فک کردم میتونم برش دارم رو نوک پاهام بلند شدم ماسته کلن ریخت روم و فرش 

البته تمیز کردم فقط ماسته یکم کم شده بود (فقط یه ذره مونده بود تهش) 

مامانمم وقتی اومد گف اینجا چرا بوی شیرِ پلاسیده میاد😂 

یبارم کلید خونه رو شکوندم انداختم پشت کابینتا کسی نبینه مامانم تا یه هفته دنبالش بود😐😂 

بعدا یع چیز دیگع یادم اومد میگم..

😂😂 

 

RM. kiute.ARMY

شیطون کوچولوی کیووووووووووووووووووت عرررررررررررررررررر😂😂😂😂
منم ماست ریختم منتها ننه ام فهمید منو تبدیل به ماست کرد😂😂😂😂😂😂
ATENA💝BANGTEN
۰۳ مرداد ۱۴:۳۷

فکر میکردم واقعا به این چیزا اهمیت نمیدم ولی فهمیدم که خیلی ام برام مهمه/:

moon🌛 Child🌜

چیشذه 🤔🤔
ATENA💝BANGTEN
۰۳ مرداد ۱۴:۳۶

ددی می‌دونستی تو اون فیکت که لایلا توش بود (اسمش یادم نمیاد) 

من فرست دانلود بودمم؟؟؟

RM. kiute.ARMY

واوووووووووووووووووووووووووووووو!!! باعث افتخارهههههههه!!
sts. bts.army
۰۳ مرداد ۱۴:۱۵

واوووووووووووو لتس گو

moon🌛 Child🌜

یاد باتر افتادم قرم اومد😂😂😂
Kang ros
۰۳ مرداد ۱۰:۵۰

رو پسترش نوشته جیکوک بعد اینجا کوکمین:|||||

نموخام😐جیکوک بدیننننننننن محححححح جیکوک موخانمممممم

هق به خدا جیکوک اولین کاپل بتص بود، تازه از اول دبیو بود و اول دبیو کوکی اینجوری ددی نبود هق جمن شی بدبخ زیر همه باید جون بده. اولین مومنتشون روز دبیو بود ویییی میدونی باهم لایو گرفتن:) 

هوپی دیوث(شرمنده)

توی اون قسمت ران بی تی اس که جمن شی گفت به مامان کوک اومانیم دوست دارم, اونجا خب اسم باید میزاشتن جیمین گفت جیمینا جونگکوکی^^ بعد هوپی گفت چرا اسمت تو باید اولی باشه:|

معلومه این برادر خیلی خوب میفهمه اینا چین:^^ 

خودش ویمین شیپره:| 

جیمین که نامجین رو سایید:|

اما جین زد تو ذوقش😂💔هه بخولش وییییی تهیونگ چی بگم انقد جیکوک جیکوک کرد که موخام بمرم:/

میدونی تو لایوش گفت جیکوک رفتن بیرون بعد موبایلشو جیمین برداشت رفت با کوک و هوپ عکس گرفت گفت جیکوک موبایلمو بیارین هتل رو چی بگم بعد ماجراش که اونجوری شد و جیکوکرا تعدادشون بیشتر شد تهیونگ گفت جیکوک باهم قهرن^^بعد جیمین لایو گذاشت عاخ 

تنها لایوی که عشقه 

ایت جین بود^^

کصافت های عوضی کوک عوضی جمن شی رو با عکسی که روی گردنش یک کبودی بود تهدید کرد بچم ترسید نشصت:)

نمیدونم چه استیکری الان برای ذوق زدگی در حد تیم ملی هست💓💓💓💓💓💓💓💓💓

فک کنم این ها خوبن

یک فیک پیدا کردم ددی یونگی باته😂😅

اکبر کبری نانای اصغر و صغری💃💃💃

توی واتپده :/ نویسندشم ولش کرده یک ماهی منم هعی با کامنت های مداوم دارم به فاخش میدم😉

من تیزر فیکم رو ساختم البته زیادی مربوط به فیک نیست فقط گشت و گذاراشونه:)

 

RM. kiute.ARMY

گاهی کاپلا اسمشون برای آهنگین شدن استفاده میشه مثلا ساکوک...سانا+کوک..مسلما ی دختر یه پسر رو نمیکنه اما این آهنگین تره😂
تهجین اولین پامل معرفی شده بنگتن بود:">
 عایگووووووووووو اره این مومنت ها فراموش نشدنی ان:">

من بات دوست😂😂😂
:| الهی😂😂
ای جان😂
Jikook
۰۳ مرداد ۱۰:۴۹

فرسسسسست؟ راستی عالی بووود خوندمش😄😄

moon🌛 Child🌜

فرست نداریم 😂💔
😘😘😘
Kang ros
۰۳ مرداد ۱۰:۳۹

اوهههههه تا گذاشتید اومدم:)هعییییی البته نظر رو الان میدم عالیییییسسسس

جیکوکععععععععععععع

ددی بیا با هم قرش بدیم کوک باتهههههه

💃💃💃💃💃💃💃💃

ف

س

ولش کن بابا وارد بازی کثیف ف س نشم بهتره

moon🌛 Child🌜

بچم کوک 😂😂😂💔💔💔
BTL
۰۳ مرداد ۰۹:۵۴

خوشگل بوووود و گوگولى😁

خسته نباشى نویسنده جان.اما تمین قشنگمو چطور وارد این بازیاى کثیف کردى؟؟؟؟😂😂😂نه واقعا چطوووور ؟؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

نویسنده
blink army
۰۳ مرداد ۰۰:۰۲

کوکمین هققق..:) 

RM. kiute.ARMY

سینه بزن:">
Vkook. Darya
۰۲ مرداد ۲۳:۲۷

پوسترش خیلی کیوتههههههههه

RM. kiute.ARMY

من میخوامش:">
THE BOYZ 빵❤ 큐
۰۲ مرداد ۲۳:۰۴

کوکمینههههههههههههههههههههههههههههه

کوکمینهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

کوکمینهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وی تمام فیک ها و وانشات های کوکمین سایت را خوانده پس دلیلی نمیبیند این را نخواند :)

 

RM. kiute.ARMY

نوش جان:")
Fatemeh
۰۲ مرداد ۲۱:۳۵

مثل همیشه عالییییییییییییییییییییییییی💜

بهتر از این نمیشه یک موضوع عالی با یک پایان عالی👍

قشنگ احساس کردم که واقعیته چون بر اساس زندگی روزمره دوتا خانواده نوشته شده بود و واقعا عالی بود👏

وایتینگ آتی✊💜

RM. kiute.ARMY

آتی یدونه اس واس نمونه اس:">
AGASEH
۰۲ مرداد ۲۱:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سافت بود 

فرست

سکند؟

 

کوفت؟!

درد؟!

اها ددی سناریو نوشتم برات سم خالصههههه

 ** ** ** * *** **** ********

 

********* **** ** ******* ********* ***** **** * ** ********** ***** ***** **** ** ******* ****** **** **** * *** ** ** **** ***** ** *** **** ** **** **** *** *****

 

****** *** *** ******* **** * ** ** ****** **** **** ****** ***** ****** **** **** **** ***** ** **** ****** ** **** *** ** *** ****** ******* **** *** **** ** ******* ****************** *** ***** **** **** ** **** **** ***** *** *** ** *** ******** **** ********

 

********** *** **** *** **** ** *** **** ****** ****** ** ***** ******* *** **** ***** ** ** **** *** *** ** **** *******

 

********** ** *** ********* *** *** *** *** ** ******

*******************

 

******** *** ****** ** *** **** **** **** ** ***** ***** ****** *** *** * *** **** ****** ** *** ******* ** **** ***** ****** * *** ** **** *** **** ****** **** ****** ***** ** ** ***** ****** *** **** **** ** ******* ** ***** *** *** *** ****** *** **** ********* ******** ** *** **** **** *********** *** ****** *** ***** ** ****** *** ********* ** *** ** **** ** **** **** ************ **** ******* *

 

*********** ***** **** **** **** *** ** *** **** **** **** ** ***** *** *** ***** **** ** ***** *** ** *** ******* **** ****** *******

 

************ *** *** ** **** *** ** **** ** ****** **** ******* *****  ****** ** **** ********* **** *** **** ** ******* ****** *** *** ** ** ********** *** ************* ***** ** ** *******

 

******* *****************

 

((دوستان اگه موضوعی واسه سناریو دارین بهم بگین تا براتون بنویسم اگرم بخواین ترکیبی از دوتا گروه براتون سناریو مینویسم مثل گاتسون و بنگتن یا اکسو و بنگتن:}.))

RM. kiute.ARMY

دیگه فرست و سکند نداریم😂😂😂
واااااااااااااااااااییییییییییییی پارههههههههههههه امممممممممم
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mehrsa Army
۰۲ مرداد ۲۱:۰۷

خدای من خدایییییییی من باورم نمیشه بلخره ادمین کوکمین گذاشت عرررر بلخره ساعت ها کمپ زدن تو سایت  جواب داد هنوز نخوندمش ولی با ژانراشو و کاپلش الان دان میکنم میخونم خدایاااا شکرتتتتت 🙂🙂🙂🙂🙂🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️هووو هوووپپ🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️💜💫🤍💕🍃🍃🍃💃🏻💃🏻 باشد که رستگار شوید نویسنده و ادمین ددی 🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی جانم درود بر تو😂
Ana ‌‌
۰۲ مرداد ۱۹:۵۵

حس میکنم قلبم داره از کار میوفته  

واقعا 

کوکمین فول اونم با قلم اتنااااا 

واعی خدا 

هققق قلبمممم 

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ 

 

RM. kiute.ARMY

آب قند؟😂
A...
۰۲ مرداد ۱۷:۲۴

ف؟    (:

س؟

سوم؟

هیچی؟ /:

RM. kiute.ARMY

این بازی کثیف پرونده اش رفته بایگانی😂
SANA عنتر برقی پری ناز :|
۰۲ مرداد ۱۶:۵۲

وای عر جیغ داد TT 

RM. kiute.ARMY

فضای دل من دیدن کوکمینشه:>
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان