BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Crazy Doll

..FULL..

نویسنده itu hide
کاپل  کوکوی(اصلی) . کوکمین(فرعی)
ژانر عاشقانه . علمی تخیلی . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 335

  

خلاصه:

تهیونگ و جونگ کوک هردو دارن به زندگی های نرمال خودشون می رسن وقتی که جیمین، اندرویدی که جونگ کوک ساخته سرخود می شه و شروع به شکار اون دو می کنه... 

   

⛓⚠️👅DOWNLOAD👅⚠️⛓

  

805_vpfe.png

۴۹ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اُکتاو
۱۶ اسفند ۱۶:۵۵

هی ، چطوری ؟

من قبلا یک فیکشن خونده بودم کوکمین بود و ژانرش علمی تخیلی . سفر در زمان و بقیشو یادم نیست ، کوک و یونگی و هوسوک و جیمین به چوسان سفر کردن و جیمین پادشاه شده بود و بقیه کنیز . یونگی اقیانوس شناس هوپ تاریخ شناس و کوکمین پژوهشگر دانشمند نمیدونم یه چنین چیزی بودن .. میتونی اگه میشناسیش اسمشو بهم بگی ؟)

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگ من*^*

والا خاطرم نیست قربونت بشم:"(
ببخشید:"(
Kim bora (خیار🥒)
۲۴ مرداد ۱۷:۱۵

کوکوی کوکمین.......

چه کنم.......

گادددددد

 

(ددی ببقشیت که انقد کامنت میدما🥺به خدا خستت کردم.ولی خب اینجا تنها جاییه که می‌توانم خود واقعیم باشم.نه پیش خونواده نه حتی پیش دوستام..:( فقط پیش تو🥲 به قول بلو اند گری:I just wanna be happier 💙🤍❤️‍🩹)

RM. kiute.ARMY

یا علی بگو و دانلود را آغاز کن😔

نه دورت بگردم این چه حرفیه وب خودتههههههT^T
ور ایز ما انجل؟؟ معلومه یو آر هیر جاست فور می:"))
برای دیدن عررر میزنم
۰۱ تیر ۱۱:۵۴

عالی بود.

دد میگم فیک هایبرید بهم معرفی میکنی پلیز●~●

لاو یو♡♡♡☆

RM. kiute.ARMY

نوش جووووننن!!

همه ی فیک های سایت رو خوندی دال؟T^T
لاو یو مووووووور!
melishii
۱۵ مرداد ۱۲:۵۹

سلام 

جالب بود مرسی 💜

و اینکه دوتا ایراد کوچولو داشت یکی اینکه غلط املایی داشت ی جاهایی و یکی اینکه یه جا دیدگاه عوض میشه از تهیونگ به جونگکوک ولی ننوشته جونگکوک پی او وی 

 

RM. kiute.ARMY

بله بله مرسی کامنت😍🧡
Jeon Jungsun
۱۱ مرداد ۰۰:۳۱

های:/ 

حقیقتا داشتم بین فیکا میگشتم

و هر فیک یا وانشاتی از کوکوی دیدم دانلود کردم چون کرم دارم :))) 

فک کنم پنج تا شده ایحی* 

اما الان سر این گیر کردم :/ 

ددیییی به نظرت بخونمششش 

قبلا به فیک امگاورس از این نویسنده خوندم بعد تا یه روز داشتم عر میزدم 

ولی الان سر ژانرش گیر کردم 

نظرت چیه ددی بخونم؟؟ 

RM. kiute.ARMY

های باباجان*^*
گردش خوش گذشت؟😂
بله بله:">
وای حتما بخونش!!! اصل جنس!!!
Zahra
۰۱ مرداد ۲۲:۱۵

من چطور اینو قبلا نخونده بودم؟؟

خیلیییی خفن بود

RM. kiute.ARMY

یه نعمت بود اون زیر میر هاT^T
خعرک
۳۰ فروردين ۲۲:۵۲

ادیت پوستر با چه برنامه؟

RM. kiute.ARMY

پیکس آرت*^*
+-+ همون کوره
۲۶ فروردين ۱۵:۱۰

یا شلغم (இдஇ; )

بالاخره نویسنده مورد علاقم رو یافتم ಥ_ಥ

همیشه فیک و رمانای جنایی و معمایی رو دوست داشتم عرر 

قلمش حرف نداره 

دست گل ددی و مونی هم طلا +-+

RM. kiute.ARMY

دست گل تو درد نکنه دلبرمT^T
Kim Mahsa
۱۶ فروردين ۰۸:۲۳

عرررر من گفتم چق این تصویر اشناس اینو چندروز پیش دوستم برام فرستادددددد خوندمممم عررررررررر عالیههههههه بخداااا رگ میزنممممم سرششششش دوستم فرستادش من هی میگفتم بابا من اینو خوندم انگاری بعد هی میگفت ن الا ک دوباره دیدمش فهمیدم کجا دیدمش و فق وقت کردم تا صفحه 2 بخونم برا همین اینقد برام اشنا بود ولی خلاصه فیکه عالیهههه

RM. kiute.ARMY

کلا کار های این نویسنده رو دست نداره:">
KIMCHI SSI ...
۰۸ فروردين ۱۳:۰۴

لعنتی ایتو چجوری اینقدر خلاقههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

من هرچیزی انتظار داشتم بجز وی ار/واقعیت مجازی توی اون پارت پشمام ریختتتتتتتتتتتتتتتتتتت

انتظار داشتم یا جونگکوک فراموشی گرفته یا خودش رو به اون راه زدهههههههههههه

خیلی خوب بوددددددددددددد

زیادی خوب بوددددددددددددددددد بهترین فیکای ایتو همینه

عروس فراری با استکهلمممممممممممم عررررررررررررررررر صنیئزثبدصسیذصدئصسوضمش

RM. kiute.ARMY

ایتو خلاق نیست
خلاق ایتوئه
:">
Kiana
۲۰ اسفند ۰۳:۰۸

سد انده؟؟

و اینکه میشه ورژن کوکمینش رو بزارین لطفا ممنون 

RM. kiute.ARMY

نه عزیزم هپیهT^T
کاپل کوکمین داخلشه عزیزم:">
......
۱۱ اسفند ۲۳:۵۳

زیادی خوب بود

خب من تازه واردم نمیدونم چی صدا بزنمتون 

من خیلی فیک سد اند دوست دارم پیشنهادی نداری؟ 😅

RM. kiute.ARMY

زیادی:">
خوش اومدی جیگر من ددی کیوت هستم*^*
 he loved moon توی لیست فن فیک های فول هست*^*
Ella
۳۰ بهمن ۱۱:۰۱

خب این زیادی عالی بود....

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
Fatma
۰۷ بهمن ۲۳:۱۴

عر چه خوب بودد

😩😩😩😩

RM. kiute.ARMY

محشر بودT^T
Merey
۰۸ شهریور ۰۲:۲۲

برم رگ بزم؟؟

 

 

 

 

یه کامنت خوشمل زدم یهو گوگل متوقف شد

 

 

 

 

 

😐💔شانص هم شانص های قدیم

حیییییح

حاااااااااااااااح

حوووؤووووووچق

 

 

 

 

 

هم باعی😐🤝

RM. kiute.ARMY

اگه شانس داشتیم که تو ایران نبودیم
خودتو اذیت نکن😂😂
Sepideh
۰۴ شهریور ۲۳:۳۴

رو این فیک کراش جدی دارمم :))

RM. kiute.ARMY

می تو:"))
Merey
۰۴ شهریور ۰۳:۴۶

حیحیححیحیحیحیحیحیحیحیحیحیحیحیحیحیحیحیحیحیحیححیحیحیحیی

 

 

بلخرههههههههه یه کامنت پیدا کردم از خودمممممم

 

 

 

 

 

اینقد دانلود کردم حتی نمیدونم کی رو دانلود کردم کی نه😐

 

 

 

خخخخخخخخ

 

از جوابت خوشمان اومد کیوتی🤭😗

 

 

 

 

ناموصا ویکشنش خیلی گاد بود

 

 

 

 

 

 

 

با اینکه خیلی خوشم میاد ولی بازم یه حسی نیمه قلبم هست که بدش میاد بقیه اعضا رو شخص بد داستان بزاریم😐

 

 

 

ولی قشنگ بییییددددد

 

 

 

 

بهتر از نوشته های منن😐❤️😂😂

RM. kiute.ARMY

نفرما لابلی😂 همه تو یک زمینه ای استادن*^*
은 방탄
۲۹ مرداد ۰۲:۴۲

چرا این انقد خوب بود ؟

چرا 

چرا 

چرا

باید برای این فیک عر زد نهههه فراتر از عر باید بزنییییییی

واقعا خدایی عره 

زیادی عره

RM. kiute.ARMY

باید رگ زد رگگگگگگگگگگگ!
Merey
۲۴ مرداد ۲۰:۴۳

جادوگر هیران مانده است 

ایا اینجا کامنت داده بود؟؟

به هر حال مدت زیادی گذشته است که ان را خانده و به اتمام رسونده بود

 

نوچی کرد و در اخر گفت

 

_دادم یو نه چه اشکال؟بازم میدم اگه دادم(:

 

اسم و پست الکترونیک خود را نوشت و به زبان فسیلی مثل تم جدید سایت, کامنتش را شروع کرد:

 

 

 

 

وااااای جررررررررر به ععر حال من یادم نی کامنت دادم یو نه ولی خب...

 

 

خیلی خفن بود عاشقشم

 

 

 

و بازم خسته نباشید 😂🤧

 

 

 

 

 

 

عرعرعرعررررررررررر جادوگر عرعر کنان میرود✨😐مپطمسدخ

 

عاااام باعی🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

 

 

و اینطور بود که کامنت خود را نوشت

 

 

 

و باز رفت تا فیکشن دانلود کند(:

پایان(:

 

RM. kiute.ARMY

ددی همچنان کامنت را با دستی در زیر چانه میخواند😂


عاقا مغز نیست که گنجینه شکوه و عظمته:">

امضا هم بزن😂 میری (ره)

بای بای*^*
zahra:)
۲۲ مرداد ۲۰:۳۱

ددی میشه بگی چرا من اینو ندیده بودم؟!
چطوری نتونستم اسم ایتو به این بزرگی روی پوستر رو ببینم؟
اصلا یکی به من بگه چرا پوسترو ندیده بودممممممممممممممممممممم
بنلنبذنلدذلدنر ررکبیرکگسیرنلخخفتلبئر ئبذدنمئلبلکسلنسکلیمنلمنیلتلت
چئن کوکوی هست و ایتو نوشته،،،با شمارش معکوس و با نام و یاد خدا،شیرجه میزنم سمت فیک
............
........................
................................
......................................
..........................................
عملیات شیرجه زدن با شکست مواجه شد....بنابراین پریدن رو انتخاب میکنیم:///

RM. kiute.ARMY

ناچ ناچ نام بدون خلوص نیت اومده بودی سایتا😂😂😂

نمیشه فقط بری به سویش؟😂
Ghazal
۲۱ مرداد ۲۳:۱۴

وای کوکویییی😍😍😍😍😍

عاوشق کوکویم

حتما فیک قشنگیه

مرسییی❤️

RM. kiute.ARMY

البته ک قشنگههههههههه*0*
خواهجیات لاوم*^*
Roobi^^
۱۵ مرداد ۱۴:۰۱

عالی عالی عالی،،،

مگه ایتو میتونه بد بنویسه؟!🤏🏻👀

RM. kiute.ARMY

*برداشتن هایلایتر*
*خط کشیدن رو قسمت " مگه ایتو میتونه بد بنویسه*
و در نهایت زدن رگ
Hyeon
۱۵ مرداد ۰۶:۴۷

خیلیییی خوبببب بوووودددددد 🤧😭 یه فیک متفاوت و خیلی جالب بود 🥺

*وی عر عر کنان صحنه را ترک میکند* 

RM. kiute.ARMY

خواهشیات لابولی*^*
َAysa
۱۵ مرداد ۰۳:۱۲

انصافن برگامممم

چقدر خوف بود

آخخخ خدا

بمیرم برا جیمین

هعییی

بابای لعنتی گور به گور شده ی کوک

این فیک خیلی خوف بود

مثل همیشه نایس

فایتینگ

(آقا وایسا الان من گفتم بابای کوک فحشم بر میگرده به بابای کوک تو دنیای واقعی؟؟؟؟ منظورم جونگ کوک واقعیه خارج از دنیای فیکا و اینا )

 

RM. kiute.ARMY

کلا درد و رنچ و بخبخی:">

نه نه بنده خدا بابای اصلی کوک😂
AMK
۱۴ مرداد ۱۲:۴۳

این از بقیه فیک هایی که خونده بودم بهتر بود

RM. kiute.ARMY

بلی بلی*^*
Jm & Jk
۱۳ مرداد ۱۵:۰۳

ددی جون یک خواهشی دارم.
اگه لینگ فیک کوکمین What's up down there رو داری میشه بهم بدی.
آخه من واتس اپ ندارم برای همین میخوام.چوت کلا برای من باز نمیکنه.
اگه نداری میشه یه فیک کوکمین که تو واتس اپ هست و لینکشو داری (به جز فیک کینه)
بهم بدی.
ممنونم

 

RM. kiute.ARMY

بخدا ندارم قشنگ من وگرنه بخدا میدادم بهت:"(
(B.B)
۱۲ مرداد ۲۱:۲۷

ددی دارم پاره میشم :))))

 

چرا اینقدر ویکوک اخهههههههههههه

 

 

من عاشق همه ی شی ها هستم جز کوکوی یا ویکوک 

 

بعد کل زندگی داره پشت سر هم اتک ویکوک میزنه 

 

اههههه

 

RM. kiute.ARMY

فکر کردم اولش میخوای اعتراض کنی چرا ویکوک زیاده😂😂
ای جان نوش جووووووووووووووونت:">
vimin shiper
۱۲ مرداد ۱۰:۰۷

من اینو تازه دیدم😂😂😂😂

خیلی خوب بود مثل همیشعهههههه

RM. kiute.ARMY

قربان شمااااااا نوش جان😂😂😂
‌‌
۱۱ مرداد ۱۸:۵۳

چرا همه نویسنده هایی ک دوسشون دارم ژانرایی مینویسن ک من ندوس😑😂

اون از اس اچ ک فقط ب امگاورس مینویسه حالام از ایتو ک فنتزی 🤔😥 وات شیت

RM. kiute.ARMY

خوب امتحان کن:|
اگه نویسنده مورد علاقه ات باشه حتما چیز قشنگی نوشته...بالاخره نویسنده ای هست که دوسش داری
F/A
۱۱ مرداد ۱۵:۲۴

😐سونبه....این حد از تخیل برای یه انسان غیر ممکنه... ناموسا وات د فاک...فوق العاده بوووود

اصلا قابل پیشبینی نبود و ...وات د....

او مای گاد عالی بود....هرچقد بگم بازم کم گفتم...

خسته نباشییییی بازم با فن فیکات سوپرایزم کن🥺❤️💜هق....قلبم درد گرف...

RM. kiute.ARMY

پس احتمالا ایتو انسان نیست:">
الهه نویسندگی چیزیه...😂😂
Gaul JK❤
۱۰ مرداد ۲۳:۵۸

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب بود

عالی بوددددد

 

 

RM. kiute.ARMY

عالی بودن از خودته جان دلم*^*
Arghavan
۱۰ مرداد ۲۳:۲۹

وای عالی بود😍

دست نویسنده درد نکنه 😘😘💜💜

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو ارغوان جون بابات حمایت*^*
Jm & Jk
۱۰ مرداد ۰۸:۰۱

چون کوکوی تصلشه نمیخونم

ولی پوسترش که عشقهههههههههههه

از ایتو هست وخیلی دلم میخواد بخونم.

ولی قلبم نمیزاره کوکوی بخونم نمیدونم چرا نمیزاره.

ولی دست نویسنده درد نکنه

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

کوک هم بخدا عضو بنگتنه😂
کنچانا بالاخره سلیقه است جان من*^*
تاج سری:">
Aysa
۱۰ مرداد ۰۴:۰۰

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر

امروز خیلی دارم عررررررر میزنم

یکم خیلی زیادی

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

بازم عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررر تررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

حتما مزاحم میشم فقط خیلی فیک ریخته سرم

RM. kiute.ARMY

امروز فقط داری فریاد خوشحالی سر میدی هااا😂
BTL
۱۰ مرداد ۰۲:۱۸

دوسش داشتم😭😭😭💔💔💔

RM. kiute.ARMY

من هنو نخوندم:">
kim bunny
۱۰ مرداد ۰۰:۵۵

فاخ کوکوی بالاخره یسسسس ملدممم&-&

RM. kiute.ARMY

هق طلس شکسته شد:">
Alis
۰۹ مرداد ۱۹:۲۵

شت

RM. kiute.ARMY

چرا*^*
پشمک صورتی
۰۹ مرداد ۱۸:۵۵

لطفا اگه کوکوی اصلیشه دیگه تو لیست فیکای کوکمین نزاریدش 

RM. kiute.ARMY

بالاخره شاید کسی مثلث عشقی میدوسته*^*
J
۰۹ مرداد ۱۸:۵۴

بازم کوکوی 😐😬

کوکمین میخواااااام

کوکمین تکییی

 

RM. kiute.ARMY

بوخودا ما بی تقصیریم:">
hasti_a writer
۰۹ مرداد ۱۶:۲۸

118 امین کامنتم 

 

ایتو چرا انقد خفنه کارات .. کارات به طرز برگ ریزونی عالی و باحاله . 

انقد ماجرا حساس بود اول رفتم سی صفه آخر رو خوندم بعد از اول شروع کنم 

نگران بودم یکی بمیره :") 

و چون آخر هفته امو مثل خرس استراحت کردم الان عین خر کار و تکلیف ریخته سرم و نمیتونم بخونم ولی از سی صفه تهش عالیه 

با اینکه هیچی از داستان نمیدونم اما از مرگ باباهه شادمان گشتم ( ندای درون : وی یک روانی سادیستی است . )

 

و منی که اسکل وار به جای اینکه زیر این پست کامنت بدم میرم زیر یه پست دیگه برا ایتو کامنت میدم :)))))))

ندای درون : برو در افق محو شو ... 

 

RM. kiute.ARMY

ای جان😂
بازم یه بابای مریض:"> اصلا این باباها نباشن فیک نمیچسبه فحش خورشون ملسه😂

اشکال نداره من تاییدش نمیکنم😂
Mitsuha Teakook
۰۹ مرداد ۱۵:۴۸

دد بازگشت با شکوهت را تبریک میگم رسما پشمام ریخت از این کامبک های جذاب. وایسا وایسا دارم درست میبینم نویسنده این ایتو هایده؟؟؟؟؟!!!!!!!!! پشماااااامممم یه فول وی کوک از ایتو عرررررررررررررررررر باید پارتی بگیریم 🕺🕺💃💃با کله میرم میخونم. 

راستی دد دیشب از فکر اینکه امروز برمیگردی خوابم نبرد تا 5 صبح بیدار بودم🤧میخواستم اولین نفر پست های جدیدو سین بزنم ولی نمیدونم چی شد خوابم برد و دیر بیدار شدم هق 😢😢😢

RM. kiute.ARMY

نوش جوووووووووووونت😂😂😂 بلی برگشتم بسی با شکوه به صرف شیرینی و چای😂

الهی کباب شم من:"(
Mitsuha Teakook
۰۹ مرداد ۱۵:۴۷

دد بازگشت با شکوهت را تبریک میگم رسما پشمام ریخت از این کامبک های جذاب. وایسا وایسا دارم درست میبینم نویسنده این ایتو هایده؟؟؟؟؟!!!!!!!!! پشماااااامممم یه فول وی کوک از ایتو عرررررررررررررررررر باید پارتی بگیریم 🕺🕺💃💃با کله میرم میخونم. 

راستی دد دیشب از فکر اینکه امروز برمیگردی خوابم نبرد تا 5 صبح بیدار بودم🤧میخواستم اولین نفر پست های جدیدو سین بزنم ولی نمیدونم چی شد خوابم برد و دیر بیدار شدم هق 😢😢😢

RM. kiute.ARMY

ایتو چ کرده همه رو دیوونه کرده لامذهب:">
اشکال نداره مهم نیته جیگر😂
X xtor ^^
۰۹ مرداد ۱۵:۲۰

آیم سایلنت ریدر😂✌️

عررررررررررررررررررر کوکوییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کوکویییییییییییییییییییییییی جیییییییییییییییییخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ۸۸ ایتو هاید شه نوشتههههههههههههههههههههههه گسچسیکسجبمثکلمبجلمقجلیجب 

خیلییییییییی باحال و قشششنگگگگگگ بود و معرکه بووووددددد عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر کژگسجی 

یک تشکر ویژه از ایتو هاید شه که کوکوی مینویسه🤧

خب شما را به کوکوی التهیونگ و الجونگ کوک میسپارم😂💜

RM. kiute.ARMY

حس کردم سینه زنون کامنت گذاشتی نوکرتم یعنی😂
^^ARMYeganeh^^
۰۹ مرداد ۱۴:۵۴

واو این....این خیلی جدید بود

واقعا ایده جدیدی بود

سر هوش مصنوعی جدا برگام ریخت😂

*وی دیگه صحبتی ندارم....خدافظ:/*

 

RM. kiute.ARMY

اصلا ایتو ی کاری نکنه برگات نریزه ایتو نیست😂
عاقد کوکمین
۰۹ مرداد ۱۲:۵۳

کوکوی اصلی؟؟؟؟؟؟؟

منو بگو چه ذوق کردم بادم خوابید کلا:(

اگه کوکمین اصلی بود میخوندمش حیف شدT^T

RM. kiute.ARMY

الهی میانه:"(
Pary .. victor
۰۹ مرداد ۱۲:۴۹

 عالی بود خیلی خوب بود....

 موضوعش جذاب بود تغاضا دارم مثل این باز بنوزسیددددددد😭🙏🕺😅

RM. kiute.ARMY

بلند بگو یا علیT^T
گااد
۰۹ مرداد ۱۱:۵۰

واحاااییی

عررررررر:')

RM. kiute.ARMY

هیق:">
Kauo sheka
۰۹ مرداد ۱۱:۲۱

این عالیه 😍

خیلی داستانش خوبه 

RM. kiute.ARMY

بالاخره دست پخته ایتوعه:">
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۰۹ مرداد ۱۰:۳۴

پشمامممم عالیییییس بوددددد 

RM. kiute.ARMY

بسی محشر:">
Mira
۰۹ مرداد ۰۲:۲۹

عروسک دیوونه 

من یکی خرگوش دیوونه با اشپز دیوونه خوندم عالی بود اینو ببینیم چیه

RM. kiute.ARMY

نوش جون*^*
Mira
۰۹ مرداد ۰۲:۲۴

واییییییی عالیهههههه عاشقشمممممم مرسیییییی 

بوس به کلت

خودت خوندی؟

فصل دوم که نداره😶

RM. kiute.ARMY

نه نداره دونت ووری😂
Sara
۰۹ مرداد ۰۲:۱۳

وایییییکالاخججنننتودرییسس

فن فیک کوکمین اونم از ایتو😭😍

برم بخونم

و میدونم که خوب شده 

خسته نباشی

RM. kiute.ARMY

فراتر از خوب:">
سلامت باشی
💜💙 𝙰𝚝𝚜𝚞𝚔𝚞 .... خواهر روح جلیقه پوش کامرانی :|~ 💙💜
۰۹ مرداد ۰۰:۱۶

ایوووللللل علمی تخیلییییی گاااااد 💃💜

RM. kiute.ARMY

اصن عخشه:">
TAEKOOK ❤❤
۰۸ مرداد ۲۳:۱۳

ووویییی ایتو جوووننننننن یو ار مای درم...

ژوووون فیک ایتووووو

حتما عااالیهههههه

RM. kiute.ARMY

بلند بگو یا علی😂
Huka
۰۸ مرداد ۲۲:۳۸

اومممم 

فولللل یسسسس

 

moon🌛 Child🌜

حالاااا بیه وسطططططط💃💃💃💃💃💃
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان