BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن(3 شاتی) ?Do You See Him Too

7_nxh6.png

⚰️FULL⚰️

?Three shot: Do you see him too

نویسنده Aristya
نوع روابط دخترپسری
شخصیت ها  مین یونگی . هی جو . چوی یونجون . نیکی
ژانر ترسناک . مهیج . راز آلود . فانتزی
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 90
آیدی واتپد نویسنده Aristya_1016@
چنل moonlight_fiction

Fanfic Land

 

آهنگ اول( مخصوص قسمت اول که مشخص شده)
click

 
آهنگ دوم(مخصوص قسمت دومی ک مشخص شده پلی شه)
click

 
آهنگ سوم(از جای مشخص شده سوم پلی شه)

click 

  

🩸👁🕸DOWNLOAD🕸👁🩸

   

805_vpfe.png

۲۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
saliva (Ot7)
۱۱ آبان ۲۲:۵۹

ژانر ترسناک سایت کمیابه و برای من مثل تزریق ارامش بخش بود عجیبه با ترسناک ارامش بگیری

۳ ماه پیش خوندمش ولی هنو موزیکاشو سیو دارم

فایتینگ رایتر

RM. kiute.ARMY

خوشت اومده ها😈
Q. Moon
۲۱ اسفند ۱۰:۱۶

توروخدا بهم بگین منی که دست هوبی رو ازپشت بستم چرا دارم اینو میخونم؟؟؟؟ اونم با دقت تمام و نگاه کردن همه عکسا و گوش کردن آهنگاش و تصور کردن همه چی؟؟؟؟؟ :)))

نویسنده جون هنوز تمومش نکردم ولی واقعا گل کاشتی.. میدونی، اگه فقط خود داستان بود اونقدرها هم چیز ترسناکی نداشت ولی با آهنگا و عکسایی که دقیقا تو بهترین جای ممکن گذاشتی.. واقعا کار رو خوب از آب درآوردی و واقعا دلهره آور شده.. شایدم فقط من خیلی ترسوعم.. ولی خیلی خوبه 

سوهو هیونگگگگ بیا فرشته نجاتم شو چرا من باید عین یه روانی مازوخیسمی اینو بخونم وقتی خودم تو حالت عادی هم شبا بیخوابی و توهم دارم؟؟ *هق* امیدوارم شب تو خواب سکته نکنم...

RM. kiute.ARMY

عنقلاب کردی علیه خودت دختر؟😔
میدونی دقیقا نقطه ی قوت کار همینجاست!! چون کل وحشت به القای حسه، و توی این کار گلللللل کاشت!

بیا عسل دل هیونگگ بیا بخلل خودممممممT^T نه نه دور از جوووووون ستامقبتصثانعه!
نمکدون
۲۶ مرداد ۱۴:۱۷

من تازه اینو خوندم 

کاملن شبیه فیلم توطئه ساز بود 

تو اون فیلم یه مرده به دنیا ارواح میره و پسرش رو نجات میده البته منظورم روحه پسرس. 

با خوندن فیک تمام سکانس های اون فیلم تو ذهنم پلی میشد 

به هر حال از نویسنده بابت فیک ممنونم 

RM. kiute.ARMY

اووو...فکر کنم بازیگر سارا توی فیلک فرار از زندانم توش بود...حضور ذهن ندارم.
اکثر فیلم های ترسناک سناریو هاشون خیلی شبیه بهم میشه متاسفانه:">😂

مرسی بابت کامنت دلبرم*^*
Gaul Jk❤
۱۱ ارديبهشت ۱۶:۳۸

جعررر

ولی وای همین مونده بود رو عکسا زوم کنم😂😂😂

اصلا من واقعا خود گیری دارم😂🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

دیگه نخون دخترم زشته😂
Gaul Jk❤
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۵۱

چه حسه گندیه دو ساعت تومار نوشتی بعد خواهرت دستش بخوره و همش بپرهههه؟

 

 

خوندمش....

آخرم کار  خودمو کردم .....

میدونی خیلی ترسناک نبود به شرطی که اون عکسا نبودند

 

 

 

تازشمممممم

من آهنگایی که در کنارش گفته بود پلی کنید و گوش نکردم

جعرر...

ولی آقا من اصلا طرف چیزای ترسناک نمیرم 

نکه دوست نداشته باشماااا

ولی خوب نمیرم دیگه تازه دلیل محکمی هم دارم که نرم حالا بیخیال ....

 ولی خدایی عکسارو از کجا گیر آورده بوددددد...

وای در طول خوندن فیک قیافه نحص انابل همش جلوی چشمم بود نمیدونم. چرا 

همشمممم تقصیر نیکاست

چرا ؟ 

چونکه اون کسی بود که توی ۹ سالگیم عکسشو بهم نشون داد و تو راهرو منو مثل چیزا ترسوند 

و اون بود که انابل ۳ رو نشونم داد 

جعرررر

البته انابل ۳ رو تا آخر ندیدم ولی خو بازم عین خر ترسیدم 

راستی خر اصلا چیجوری میترسه😂😂😂 

ولی آقا من دیوونه که فقط میشستم عکسارو دونه دونه با دقت نگاه میکردممم

به من میگن روانی اصلا....

جن ندیدم خو یخورده درک کنید😂😂🤷🏻‍♀️

خوب برم دیگه تا دوباره دستش بهم نخورده همه چیز نپریده😂❤

 

RM. kiute.ARMY

وای خواهر منم خوند مثل سگ ترسیده بود انقدر خندیدم جر خورد شلوارم😂😂😂
اوه:|
زوم ک نکردی؟😂
جرررررررر بای بای😂
Gaul Jk❤
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۱۰

خداییی 

این عکسارو از کدوم گوری اوردههه😂😂

من واقعا مریَم که میشینم عکسارو نگاه میکنم ؟ 

میخوام رد کنم نمیبینم ولی نمیشههههههه

تازه خونه تنهاهم هستم فقط خواهر کوچیکم رو پامه:///

کلا خودم خودمو درک نمیکنممممم😂🚶🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

کلا معنی مازوخیسم برای یه نوجوان ایرانی یعنی زندگی روزمره ی خودش😂
Gaul Jk❤
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۰۰

من نمیتونممممم

با اینکه میدونم خوابم نمیبره و فردا امتحان دارم باید پاشم بخونم 

ولی میرم بخونمش😂 (خود درگیری)

RM. kiute.ARMY

مستقیم محکم چکشی بزن تو گوش فیک😂
Gaul JK❤
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۵۷

اصلا من مریضم 😂

بزاز میدونی چیکار میکنم ...

فردا قراره برم پیش نیکا خو

بعد چهارشنبه میتونم شب و پیشش بمونم پس اونجا میخونم 

البته مطمعنم نمیتونم جلوی خودمو بگیرم مگه اینکه برم یه فیک دیگه بخونم

..

..

.

..

آقا من رفتم یه فیک دیگه بخونم😂😂

RM. kiute.ARMY

خدا هیچ بنده ای رو اینطوری دچار دوراهی نکنه😂
Gaul JK❤
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۴۳

 

خیلی دلم میخواد اینو بخونمممم

ولی مثل اینکه بخونن شب خوابم نمیره😂🚶🏻‍♀️

ولی میخونم 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

وقتی اخرش کار خودتو میکنی به روایت گائول😂
Agust D
۲۱ اسفند ۱۵:۱۲

من ساعت سه و نیم شب با لبخند شیطانی اینو میخوندم😈

کلا ترس ایز نات مای استایل😂(یاد یه بنده خدایی افتادم) 

و خب جالب اینجاست کارما لج گرفته بودش 

کابل خونه همسایه(از تو پنجره کابل ماهواره وصل کردن😐) هر شب میخوره به پنجره من و کلا انگار یکی داره میزنه پشت شیشه😐

بالای امونم کلا شب زنده دارن و از اونجایی که اتاقشون بالا اتاق منه هی صدا پا میومد😐لامصب انگار پاشون فولاد یه ایقدر صدا میده و حالا اینکه ساعت سه و نیم شب چرا بیدار بودنش به ما ربطی نداره🙄👍(زدن ذهن منحرف خود به کوچه علی چپ😐) 

 

 

RM. kiute.ARMY

جون تایم شبانه ات را خریدارم😂
من عاشق ژانر وحشتم😂
شت:|
همسایه های پایینی ماهم مرده یهو میوفته دنبال پسراش ک بگیرتشون زیر چک و لقد😂
یونتان
۱۴ اسفند ۱۶:۲۶
  • شبیه احضار یک بود ولی بیشتر ترسیدم😗کلا باحال بود

RM. kiute.ARMY

نوش جون*^*
park Kaede
۰۸ اسفند ۱۷:۴۸

وای لعنتیییییییییییییییییییی نویسندهههههههههه سگ تو روحت چطور انقدر خوب مینویسییییییییییییییییی از ترس کم مونده مونده بود جیغ بزنم پشمام ریخت ناموسا این دیگه چی بوووووووود

امیدوارم اهنگایی که گذاشته بود سابلیمینال نداشته باشن چون امروز میخوام سابلیممینال گوش بدم یه موقع ضمیر ناخوداگاهم قاطی کرد گردن شماهاستಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

اصل جنس!!!!

نچ نچ نچ😂
Baby bunny🐰
۰۵ بهمن ۱۲:۱۴

ددی چرا کامنتم نیست؟

RM. kiute.ARMY

کدوم کامنت بیب؟ همه چی اینجا تایید میشه بخدا:")
Baby bunny🐰
۰۴ بهمن ۱۰:۱۵

سلامممم من اومدم🤭

من سر این فیک فاکی جر خوردم🤫

با عکسا جیع میزدم و دستام میلرزید کلا بدجور گرخیدم😨😂

ولی در کل با اینکه الان صدام گرفته و دارم با ارواح خیالی تو خونه حرف میزنم که حتما لازم نیست از خشونت استفاده کنن فیکشن معرکه ای بود حال و هوام عوض شد کلا😎😂

دمتون گرم ممنوننننننن🤩🤩

و خسته نباشید😘

طبق معمول تومار نوشتم😂

RM. kiute.ARMY

خوش اومدییییییییی*^*
هیق میفهممت:">
ایگو😂😂😂
سلامت باشی لاوم*^*
باور کن ک به طومار نزدیک نیست😂
...
۲۸ آذر ۰۹:۳۷

واییییییییی خدااااااااااا خیلی خوب بود قشنگ میتونستم تصورش کنممممممم عررررر

RM. kiute.ARMY

ای ژانT^T
shadow_2008
۱۰ مهر ۱۳:۱۶

گشنگم من الان بین این همه پست چجوری پست دوم سایتو بیابم آخه:>

حداقل بگو چی سرچ کنم:>

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/post/525
بیا جان دلم*^*
shadow_2008
۰۴ مهر ۱۷:۱۲

مشمشمشمش این چی بود دیه من سر عکساش دستمو میزاشتم رو صفحه رد میکردم تا نوشته های بعدی😂💔و داداش یونجون و نیکی آخخخخخ نیکی انهایپن شوور مننننننن راستی ددی چجوری میشه تو وبلاگت(سایتت؟)فیک نوشت آخخخ بگو فیک تو انگشم فراوون ولی جایی نیست بریزمش نیهاهاهاهاهاها

RM. kiute.ARMY

وای سر خوندن این خواهرم مث سگ ترسید خیلی کیف داد😂
ام به پست دوم سایت مراجعه کن قشنگم*^*
Merey
۰۵ شهریور ۲۳:۳۲

کیوت خانم

بنده شمارا به شیرینی میدهم اگه فک کردی هر وقت میام اینجا تو دوراهی خوندشم😑

 

 

من کاملا هم ترسناک میدوستم😑😐🙄

 

 

 

 

 

 

فقط....

 

 

 

 

 

 

 

کونم نمیکشه دانش کنم

 

 

 

شاید وقتی ۱۸ سالم شد میام🤓

 

 

 

 

 

 

یعنی دو سال دیگه🙂👋

RM. kiute.ARMY

من دیشب خواهر 13 ساله ام رو مجبورش کردم بخونه و چی؟😂
مث سگ داشت میترسید جوری که گوشی رو وسطاش پرت کرد و اومد بغلممممممممممم😂😂😂😂😂
vicki 4600
۰۴ شهریور ۰۰:۳۳

سلام ددی جونم امیدوارم هر جایی که هستی شاد و سلامت باشی یه سوالی درباره ی این فیک داشتم آیا فصل دوم هم داره؟

آخه فصل اول باز تموم شد.

و اینکه بنده از اون دسته آدم های به شدت  ترسو هستم اما دیدم خیلی استقبال شده گفتم بخونم و الان از خوندنش اصلا پشیمون نیستم:-)💟

منتظر کار های بعدی هستم*^*

موفق باشی💞

RM. kiute.ARMY

سیلام عزیزدلم*^*
اوم فکر نکنم:"(
واو پس خوشت اومده آره؟
همچنین لاولی ممنونات*^*
•-•
۰۱ شهریور ۱۴:۰۸

عه دادا این تو بودی؟؟؟😂😂😂💔

یه چیزی...

کلا فضاییا رو گرفتی دستت نه؟؟😂💔

والا من هرچی فیک میبینم مال توعه😂💔

عالی بودا🤤به طرز عجیبی دلم آنابل میخواد ولی مجوز نی🙂💔نامردیه نه؟؟😐😐😐💩

میگم خدایی چجوری اینقدر تند تند فیک میدی بیرون؟؟😂💔من هنو فیک اولمو بعد از دو سه ماه تموم نکردم بگو صفحه چندم؟😂😂💔50😂😂😂😂😂😂😂💔

ول اینا😂💔💩

فیکو عشق است🤩😍

راستی تو مستر فاکس آِی دلم کباب شد که چی🙂💔💔

هنو تو فاز غم کوک و نام و سوک و یونم🙂🙂💔نامردی بود🙂💔دلم ریش ریش شد🙂💔

همه تو محرم واسه امام حسین گریه موکونن من واسه اینا😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔

فیکات حرف نداره:) (اگه حرف نداره پس مثلا عمل داره چی داره دیقا؟ هیچ وقت فاز این جمله رو درک نکردم :| بسی زیبا و دلنشین)

 

RM. kiute.ARMY

منو آریستیا نداریم که😂

وای جرررررررررررر😂😂😂
آریستیا
Aristya
۳۱ مرداد ۱۹:۳۹

سلام hanoul عزیز

آی نو خودم میدونم زیاد هیجان و حس ترس نداشت ولی گلم این یک نوشته است 😂

زمین تا اسمون با فیلمای سینما فرق داره و خیلییی درصدش کمه که بشع حس ترس رو با متن القا کرد

برا همین من سعی کردم از موزیکم استفاده کنم 

و البته کمم بود انشالله برا دفعه بعدی😂

به به مرسی از پیشنهادت من خودم عاشق فیلمای ترسناکم*-*

تنکص💕

RM. kiute.ARMY

hanoul 
HANOUL
۲۸ مرداد ۰۰:۰۲

به به. ترسنااااااک ^o^ 

من خوشم اومد مخصوصا اونحایی که هیجو جن زده شد

اما اریستیا بزار به عنوان یه تماشاگر فیلم ترسناک بهت یه راهنمایی بکنم.

داستانت اوج نداشت. قشنگ و واقعا ترسناک بود و از خوندنش پشیمون نیستم اما خیلی سرسع رفتی سر اصل مطلب البیته چون مینی فیک بود خیلی فضا برای مقدمه چینی نداشتی اما مقدمه چینی تو ژانر ترسناک یه چیزیه که داستانو هیجانی تر میکنه

اگه متوجه منظورم نشدی و اهل فیلم ترسناک هم هستی "تسخیر هانا گریس" رو حتما ببین.

و به هیچ وجه شب نبین.

طرفدارتم و از خوندن فیکات بشدت لذت میبرم.

فایتینگ ᕙ(@°▽°@)ᕗ 

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Aristya
۲۱ مرداد ۱۸:۱۳

بجلملجذجیکیچس

وی از حرف های شیرین هیونگ سرخ شد و در زمین اب شد*

 

RM. kiute.ARMY

*اورا جمع میکند و در فریزر میزارد*
Huka
۱۸ مرداد ۲۳:۳۲

عالی بود

من زیاد فیلم ترسناک نمیبینم یا ژانر ترسناک نگاه نمی‌کنم

ولی این باحال بود دوست داشتم🤣😍🍭

خودم هیجو بودم در تصوراتم

عالی 

اینجا برقا رفت و نت نداشتم نشستم اینو خوندم

البته چون هنزفیری نداشتم نتونستم با صدا بخونم

با صدا خفن تر میشد

عالی

RM. kiute.ARMY

فدای تووووووو هوکا جان عالی پرتقالی*^*
Aristya
۱۸ مرداد ۲۱:۳۱

زحبنذکیکژکسکطکژ

مرسیییی

نوکر چیه هیونگم باش•-•😂

واو پس مثل خودم رو اهنگا کراش زدی😂

لجبمکرجیجطس

تشنج*

چرا انقدر خوبیT^T

ادم باهات حال میکنه حرف میزنه😂💕

RM. kiute.ARMY

خواهجججججججججج لاب من*0*
نه بزار غلامت باشم😂 غلام هیونگ*^*
کراش ک چ ارض کنم این پنج شنبه با اهل و عیال میریم بله بگیرم:">
من خوبم؟ نچ بیب من فقط آینه ام چون تو خوبی خوبم*08😂
منو نمیگی چ غش و ضعفی میکنم باهات میحرفم:">
Aristya
۱۷ مرداد ۱۷:۱۹

روز ادم به گند ترین روش ممکن شروع بعد پاشه بیاد اینجا کامنتای فیکشو بخونه 

اصن حال کردم 

کلا وقتی نظرات ریدرهامو میخونم با یک نیشی که تا بناگوش باز شده سرم تا ته میره تو گوشی😂😂😂

در کل میخوام بگم حتی اگه روز افتضاحی داشته باشم کافیه یکی از نظرات شما رو بخونم تا حالم خوب شه و انرژی مثبت بگیرم💙

میدونم کاور ترسناکه و برای درست کردن پوستر تقریبا جون دادم😂

هم کاور هم عکس های داخلش مال شما باهاش داداش/خواهرای کوچیکتونو بترسونین🥂😂

نصفتون سر پوسترش خودتون ریختین پشماتون مونده ولی کاور تنها چیز ترسناکش نیست 

برگردین به جمله درخشان هیونگ که زیر یکی از کامنتا گفت((محتوا دیدنی تره)) 😌

دوتا از کامنتا چشممو گرفت که جوابشونو میدم شاییید فرجی بشه و ببینن جوابمو😂

اولیش مال بلینک ارمی گل

مراقب خودت باش من کلا لذت میبرم از اینکه شلوار خواننده هامو خیس کنم با نوشته هام😂😂

فدای شما*-*

دومین کامنتم مال nam_nam عزیز

اصلا نظرتو دیدم حال کردم پنج بار خوندمش😂

به این فک نکن که ۱۷ سالته و ترسیدی چون سن یک محدودیت بر رفتار و اعمال ما نیست👐🏻

اینو به خوبی توی فیک بعدیم به نمایش گذاشتم

اینکه در هر سنی هر چیزی رو تجربه میکنی 

به قول خودت روحم با دیدنت کامنتا ارضا شد😂

و اوه راجب نوشتن فیک اسمات

باید بگم من اسمات لای انگشتام نمیگنجه ولی چون درخواست زیادی برای این ژانر دارم فقط به خاطر ریدرام دارم سعی میکنم در اینده یک حرکتی بزنم😶

مرسی بابت اینکه هشدار دادی😂😂

 

و اخرین حرفمم با هیونگ عزیزمه😌🌷

هیونگ خیلی دوست دارم بدونم این مینی فیکمو خوندی یا نه و اگه نخوندی دوست داشتم ری اکشنت وقتی برای اولین بار کاور رو دیدی بدونم😂😂🧃

و تشکر ویژه ازت به خاطر مهربونیات ♡-♡

و یک ببخشید اگه به خاطر ما اذیت شدی💜

لاو یو✨💕

RM. kiute.ARMY

همیشه شاد باشی الهی آریستیا جونم*0*
نوکرتههه هیونگ دربست😂😂😂

جان دل هیونگ*-*
من حقیقتا دو صفحه اولش رو خوندم و اهنگ هاشو شونصد بار گوش دادم😂 نگه داشتم اخر این هفته بخونمش*^*
اما ناموسا به عزیزم قسم کاورو نیم ساعت داشتم میدیدم اصن یادم رفت باید پستت رو بزارم میانه😂
مهربون تویی قشنگ من تاج سری ب مولااااااااااا:"))))
اذیتتتتتتتتتتت؟؟ میزنمتا لامصب مهربونT^T
لاو یو مور*^*
Huka (خواهر ورد واید هندسام)
۱۶ مرداد ۱۹:۴۳

منتظر یه فیک با کاپل نامکوک و یونمین باش 

ها ها ها😄جاست فور یو 

RM. kiute.ARMY

________________________________________________________________
:>
ددی مرد...
miss_dove
۱۶ مرداد ۱۹:۳۰

واهاااااوووو 
باحال بود 
فقط  اخرش مام یه کوک تو اکیپمون داریم میخواد همه رو بسنجه مثلا
حقیقتش عکس اون جن رو دیدم بقیه رو با چشم بسته رد شدم 

RM. kiute.ARMY

نهایت شانس ما اینه که تو اکیپمون باقر داریم که همه رو انگشت میکنه😂
نویسنده اش یه باریک الله داره😂
•-•
۱۶ مرداد ۱۷:۰۳

عجب پوستر خفنی داره😂

 

 

 

خسته نباشی عالی بود 💜👌

RM. kiute.ARMY

بسی بسی::">

سلامت باشی جیگرم*0*
بلینک آرمی(مرحوم شدم)
۱۶ مرداد ۱۰:۲۶

من داسه تان تلسنوک زیاد خواندمه همیشانم در مورد روح بیدن خودم ده تا کتاب ازین ترسناکا ک اقا لولوعه میاد ادمه میقورته دارم ولی خداییش این ی چیز دیگس باید اوسکار بشش بدن

RM. kiute.ARMY

از اسکار گذشته:">
nam_nam
۱۶ مرداد ۰۹:۲۳

من فکر نمیکردم که یه نوشته منو اینقدر بترسونه 

من معمولا شبا میخونم داشتم میخوندم فکر کنم ص ۲  یا ۳ بود که اولین جای ترسناکش شروع شد من شعر هارو حتی گوش ندادم چون میدونستم ترسناکه بعد وقتی به جای ترسناکش رسید من کلمه هارو یکی درمیون میخوندم و وقتی به قسمت ترسناک دومش رسیدم اون عکس رو دیدم ...... بله دیگه کلا من از تخت به پایین اومدم و رفتم پیش مامان بابام خوابیدم اونم وسطشون حالا شما یه دختر ۱۷ ساله رو در اینحالت تصور کنید و اگه فکر می‌کنید که یه نوشته نمیتونه شمارو بترسونه سخت در اشتباه هستید 🥶😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

 

 

 

 

نویسنده ی محترم آخه تو که اینقدر قلمت خوبه یه عاشقانه ای یه رابطه ی جنسی یا یه چنین چیزی مینوشتی روحمون ارضاع بشه قربونت ... با این نوشتت من تا ۱ سال دیگه مو رو بدنم که هیچ رو کلمم در نمیاد .

حالاکه ترسناک نوشتی هیچ ولی دیگه چرا عکس گذاشتی آخه من سکته زدم 😱😱😱😱😱

⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕❗❗❗❗❗❗خانم ها آقایون نخونید اگه واقعا می‌ترسی ❗❗❗❗❗❗⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕

RM. kiute.ARMY

من فدای نویسنده برمممممممم😂😂
اخ ک چقدر از این نویسنده هایی که جیش به شلوار ریدر ها هدیه میکنن خوشم میااااااااااد😂😂😂
*با لبخندی دیو...ثانه تخمه میشکند و جووووون میگوید*
Huka (خواهر ورد واید هندسام)
۱۶ مرداد ۰۳:۲۲

های ددی

یه سوال داشتم برای فیک فول هم باید بریم تو صف؟🤣

یه سر زدم به اون وبلاگی که مال فیک پارتی بود 

خلاصه برگی برام نموند دارم

یه یونمین با حضور افتخار دارم سپ مینویسم🤣🤣🤣

(هنوز یه کاپل دیگه براش میخوام هر چی تو بگی میشه کاپل دوم)

یه فیک دیگه هم چند وقت پیش دادم بهت بخونی یادته idol academia خلاصه هرچی ایدل و کیپاپ و بازیگر کیدراما می‌شناختم و نمی‌شناختم داخلش جا دادم🤣

ایشالا یه روز اونم فول میکنم.

از نوشتن اولد دی هم منصرف شدم

اون موقع که اپش کردم نمیخواست تو صف وایسیم🤣

تا بخواد نوبتت شه میتونی سه تا فول بنویسی🤣

ولی این یونمینه رو خیلی دوست ♡○♡

 

 

RM. kiute.ARMY

نه لاو نیازی نیست*^*

هرچی من بگم؟0_0 میدونی الان کف و خون بالا اوردم؟
صیاعضالسزابشغسلبزطغتت
نامکوک:">
ان شا الله*0* خیلیییییییییییی خوشگل بود اون:">
چرا اخه؟:"(
منم عاشق یونمینم*^*
بلینک آرمی(مرحوم شدم)
۱۵ مرداد ۱۶:۳۵

خداونداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا این از فیلم آنابل هم ترسناک تر بود ج/ی/شم گرفتتتتتتتت ننهههههههه نکنه شی آ منم تسخیر کونهههههههه نههههههههه چ غلطی کردم اینو خوندم

RM. kiute.ARMY

بهش به چشم یه تجربه نگاه کن😂😂😂
بلینک آرمی (مرحوم شدم)
۱۵ مرداد ۱۵:۵۶

درگذشت مرحوم غزل بی تی اس پور

خاکسپاری روز شنبه ساعت 4 به وقت سئول

بجای فاتحه لدر دن بمب را بخوانید (مرحوم سر این اهنگ خیلی خیالپردازی با یونگی میکرد)

بجای لباس مشکی لباس بنفش پوشیده و فاصله اسلامی را رعایت فرمایید

ورود هیتر ممنوع

بجای خرما و حلوا موچی و شیر موز سرو میشود

 

RM. kiute.ARMY

بلا به دور دختر دور از جونت😂
اما لامصب این مراسم ختم نیس که مراسم دلدادگی آرمی هاست:">
•○𝐌𝐎𝐎𝐍𝐋𝐈𝐆 𝐎•○
۱۵ مرداد ۱۵:۳۸

چشم . 

متشکر💜

RM. kiute.ARMY

بی بلا قشنگ من*3*
•○𝐌𝐎𝐎𝐍𝐋𝐈𝐆 𝐎•○
۱۵ مرداد ۱۵:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

واو ..

کوماعو  ...

پس این فیک فول من که این فصل اولش هست.

**** 

****************

***** * **********
**********************


******* ******* ******* ******
*****************
***** * 
******* ** **** ** *** ********* **** ** ***** ** *** *** 
*** * 
** ** **** **** *** ****** *** ****** **** ***** ** **** ****** 
**** **** *** *** *** **** ** ******** ** **** ***** ****** 
***** ** **** **** **** ***** **** ** ***** ** **** ** ****** 
***** ** ****** **** *** ***** **** *** ** ** ***** ***** 
****** ** *** ** *****
*****************
***** * 
*************************************************************
*** 
*** **** 
******************************************************

**** 

💜💜

RM. kiute.ARMY

واو مرسی لاو من خیلی زحمت کشیدی قشنگم*^*
فقط یه مشکلی وجود داره اونم اینه که متاسفانه این فصل از فیکت کمتر از 150 ص بود بنابراین رفت تو مولتی شات ها
ان شا الله بقیه فصولش بیاد میره تو فیک ها*^*
Bitch bunny
۱۵ مرداد ۰۳:۴۳

ببین... فقط تا جایی که اهنگ پلی میشد خوندم... اهنگو که گذاشتم پشمام کز خورد و سریع هم فیکو بستم هم اهنگو قطع کردم 🙂🙂🙂🙂🙂 من هیچوقت اینقد ترسو نبودددممممم... امشب خیلی اتفاقای عجیب برام افتاده و نمیدونم چه مرضی دارم که هرچی فیک ترسناکه گذاشتم امشب بخونم... من نمیخونم عاقاااا بزار باشه واسه روووزززپزنیمسس اون اهنگ لاناتی به تنهایی ساعت 3 و 40 دیقه نصفه شب با این همه پشمایی که از قبل ریخته بود باعث میشه سکته بزنمممم 

RM. kiute.ARMY

نویسنده معلومه خوب با ژانر وحشت آشنایی داره چون 90 درصد ترس ما از فیلم های ترسناک اهنگشه😂
Huka
۱۵ مرداد ۰۲:۳۳

نی کی انهایپن؟

جون جون یونجون

هم نی کی هم یونجون هم یونگی بایسم ان😍

RM. kiute.ARMY

اخ چقدر اینجور کاراکتر ها کیوتنT^T
Paniz
۱۵ مرداد ۰۰:۵۰

بسم ... بقیش چی بود؟ 

اصلا من کیم؟ تو کی؟ اسم من چیه؟

اصلا پشم؟....

 بی برگ شدم😐💔

اصلا پوسترو دیدم  اول حواسم نبود یهو رو صورت جنه ذوم  شد من از این ور گوشی از اون ور به هر سوی شتافتیم😂😂

اصلا یه وزی😂😂😂

ولی خدایی فک کنم سکته رو زدم😐💔

 

 فقط ببین مدیونی فک کنی  ترسیدم  این ژانر منه اصلا  ( اره جون عمم جوری که من پریدم بالا .... اگه ترس نیست پس چه کوفتیه😐💔)

 

 

 

اصلا ددی من ترسیدم😭😭

یکی بیگاد بگلم کونه😭😭😭😭

 من خیلی چوچولوعم😭😭😭😭

باور کنید 😭😭😭

 

 

 

 

___ به عقل خودم شک کردم😐💔   

RM. kiute.ARMY

ببین چه کرده باما😂😂😂
یعنی قراره در اینده کشور به دست ماها بچرخه؟😂😂
من ک خودم شخصا پر از فساد و تباهیی ام😂😂😂
نترس جیگرک من بیا بغل خودممممم*^*
Deniz
۱۴ مرداد ۲۳:۱۱

هق هبونگ من با این پستر ترسناک شب خوابم نمیبرهههههههههه عرررررررررررررررررر چرا انقدر وحشتناکه

RM. kiute.ARMY

ای من فدای توعه کیوت برممممم:">
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۱۴ مرداد ۱۹:۳۳

چه پوستر خفنیی..

RM. kiute.ARMY

مرگههههههههههههههههه
•○𝐌𝐎𝐎𝐍𝐋𝐈𝐆 𝐎•○
۱۴ مرداد ۱۷:۲۸

پوسترش مرگهههه :" ...

 

آممم بنده یه سوال داشتم اینکه شما الان فیک فول میپذیرید؟

*باشرمندگی بسیار و عذرخواهی از نویسنده  که اینجا این سوال بی ربط رو پرسیدم

RM. kiute.ARMY

بسی بسی:">

البته که میپذیریم گوگولمممممممممممم*0*
*دست مونلیک را گرفته و به آغوش میکشد*
niyoosha
۱۴ مرداد ۱۶:۱۴

پوسترش . . . . ام 

اهم ( معنا دار ) 

خب چه خبر ؟ 

👌😐👌اخه این چه فن فیکشن دختر پسریه که پوسترش ادمو به وحشت می ندازه؟ یاد احضار یا کینه یا آنابل افتادم ...ترکیب زیبایی از هر سه تاش 

دوستم با دوستش که با دوستش دوست بود قهر کرده ( نفهمیدم چی گفتم :/ ) 

الان حالم بدجور عجیب و نامعلومه این پوستر رو دیدم موهام سیخ شد =) 

😂مشکل اینجاست اهنگ Fire گوش میدادم نچسبید بهم به حرف نویسنده گوش نمیدم 

فایتینگ ( هعی ...دوستام سر این فایتینگ گفتنام ولم میکنن *-* )

RM. kiute.ARMY

به نویسنده گوش کن بچه عه😂😂😂
اما الله وکیلی پوسترش جون میده برا جامه دریدن:">
کجا رفت آرمان های عمو پورنگ؟😂😂
Sogol _army
۱۴ مرداد ۱۲:۵۷

اهم وی رید تو خودش(●’◡’●)ノ

RM. kiute.ARMY

درک مونمایم*^* به روی خودت نیار
hadis
۱۴ مرداد ۰۸:۲۶

عرر این مینی فیکو‌تو سروش خوندم عالیه💜

RM. kiute.ARMY

واووووووووو ممنونات فراوان*^*
NASIM_ARMY
۱۳ مرداد ۲۲:۰۰

فرست ؟؟

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

عالیییی بود دمت گرمممم

RM. kiute.ARMY

منصقبتکثهقبهثاکس
مخلصیم*^*
kai kit kat
۱۳ مرداد ۱۸:۰۴

my barg :)

RM. kiute.ARMY

اوه مای ابلفصل:")
Aysa
۱۳ مرداد ۱۷:۴۴

عررررررررر

کاور منو کشته

 ترسناکههههههههههه🤩 (کاورش)

خدایا چقدر دلم فیک جدید میخواست

هارارور یا هورار چیه ؟؟؟؟

همون ترسناکه؟؟

RM. kiute.ARMY

قیافه زنه جون میده برای ترسوندن داداش کوچیکم😂 یوهاهاها
闇の女王 シングル
۱۳ مرداد ۱۷:۴۳

این خیلی باید باحال باشه و انگار خیلی خفنههههه.. U^ェ^U 

*-* شارژم رو به اتمام نمیتونم بخونمش ایح

بعدا میخونم...

 

راستی مامانمو ارمی کردم هو هووووو....

بایسش کوکیههههه😭😭🤣🤣

میرم رو بابام کار کنم🙀✨

بابام اهنگ های بلک پینک رو دوس داره🤣

ددی یه چی بگم....شیشه عینکم شکست..داشتم قِر میدادم که یهو از چشمم افتاد و شکست😶

اره دیگه...دست پا چلفتی شدم

خیلی تو فکرشم یه فیک بنویسم..ولی حوصلم نمیا...اگه هم بنویسم 10 صفحه😐😂

مگه اینکه پارتی بنویسم...ولی حوصله ندارم...در کل حوصله هیچی رو ندارم😐

گوشیم 6 درصد شد من برمԅ(¯﹃¯ԅ) 

دوست دارم ددی  ( ◜‿◝ )♡ 

 

RM. kiute.ARMY

شارژ رو به اتمام خیلی کیوته نمیدونم چرا😂😂😂

هوراااااااااااااااااااااا به به*0*
فایتینگگگگگگگگگگگ تو میتونی*^*

شیشه ات شکست؟😂😂😂 مگه چه حرکتی زدی😂😂😂
جرررررررررررررررر پس کلا حال نداری😂
منممممممممممممممممممممم دوسستت دارممممممم*-*
💸,____shideh
۱۳ مرداد ۱۶:۴۰

فرصتتتتتتتتتتتتتتت/)

RM. kiute.ARMY

نداشتیما مشتی😂
Kim Godzilla
۱۳ مرداد ۱۵:۳۳

مدیونی اگه فکر کنی پشمام ریخته

انقد که این ژانرو دوس دارم خودمو دوس ندارم لعنتی

RM. kiute.ARMY

نه بابا من که اصلا فکر نمیکنم من فکککرر میکنم😂😂😂😂😂😂😂
جررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂
Diba
۱۳ مرداد ۱۴:۱۴

یا خدا ... جون 

مینی فیک یونگی 

یه سوال 

فرست ؟؟ 

ددی 

نمیدونم یهو چرا دلم خواست صدات کنم ددیییییی ❤

RM. kiute.ARMY

فرست نداشتیما😂

جانننننننننننننننننننن ددی*^*
Mitsuha Teakook
۱۳ مرداد ۱۲:۵۴

یا امام زاده بنگتن من مردم چقدر پسترش ترسناکه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

محتوا دیدنی تره:>
پستونک برادرزاده جین (یه زمانی آیسو بودم :/)
۱۳ مرداد ۱۲:۵۴

اخ جونننننننن

تازگیا خیلی ترسناک زیاد شده خیلی خوشحالم 

امیدوارم در اینده ای نزدیک ریده نشه تو حالم 😐

ددی سر کلاس زبانم حوصلم سر رفتهههه

معلم خیلی زر میزنه :/

RM. kiute.ARMY

پروفت...😂😂😂😂😂😂
نه نمیشه دونت ووری😂😂😂
معلما همیشه زر میزنن:|
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۱۳ مرداد ۱۲:۲۷

بگو پشماشون میریزه ها جررر

RM. kiute.ARMY

نمیگم که بی خبر بریزه بخندیم😂😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان