BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Reality Dreَam

7_qkzu.png

🔱FULL🔱

نویسنده karen
کاپل ویکوک
ژانر  تناسخ . تاریخی . رمنس . اسمات . مبهم
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات

123 (فصل یک) . 65 (فصل دو)

SEASON 1  

❣️🎐🍁DOWNLOAD🍁🎐❣️

 

SEASON 2

❣️🎐🍁DOWNLOAD🍁🎐❣️

  

 805_vpfe.png

۳۴ ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
김태형
۰۶ بهمن ۰۷:۱۷

هوووو هووووو بلاخره یچیزی پیدا کردم بخونم

 

RM. kiute.ARMY

نوش جوووووون!
Kim miya
۱۲ آبان ۲۲:۰۴

اممم ددی ژان منظور نویسنده رو نفهمیدم تو آخر فصل دو معنیش اینه ک فصل سه داره یا چی چ کوفتی شددددددد :/

RM. kiute.ARMY

نه منظورش اینه که کلا دوتا فصله فیک اما اگه شد یروزی شاید فصل سوم هم بنویسه
mahsa
۲۹ دی ۱۸:۴۷

عالی عالیییییییییییی

RM. kiute.ARMY

مثل گل قالی🤩
Hasti
۰۶ مهر ۲۰:۱۹

این فصل سوم نداره؟

تو رو خدا یکی جواب بده دارم دیوونه میشم😑😩

خیلی خفن و باحال و هیجانی بود☺️

 

RM. kiute.ARMY

نچ نداره بیده:">
هعی یه بنده خدا
۲۳ شهریور ۱۰:۳۸

دارم اینجا یه فیک میبینم که کامنت ها میگن به هم نمیرسن ولی من بازم کرم دارم میخونم 

RM. kiute.ARMY

نگران نباش دوتا تهیونگه به یکیش میرسه😂
OT7
۱۱ شهریور ۱۲:۰۴

بهههههه بههههههههه نویسندههههه،ایشالا زودتر خوب شی،نویسنده بخدا ب فاخ رفتم الان اومدی یه امید بهم دادی😂💃🏻

RM. kiute.ARMY

عژب😂
Karen Kook
۰۹ شهریور ۱۹:۰۸

نویسنده نمرده است😂😂

سارییی اصلا گوشی دستم نبود حالم بد شده بود نبودم اصن

ولی وقتی اومدم اتک خوردم ...نمیدونستم انقد نظرات خوب خوب میگیرممممم 

تنکی واقعااا لاو یو ...

و اینکه واسه فصل 3 ......... حقیقتا ...چیزی ت ذهنم نبود ....عاره ینی شاید نباشه کلا ...

ولی هر وقت خوب خوب شدم و سرم خلوت شد حتما. مینویسم اگه شد ... 

ینی انقد تگوک دوست دارین ؟😂😂😂💓

ولی شاید ی افتر استوری مبهم دیگه گذاشتم تا تو خماریش بمونین دوباره 

😂😂😂😂❤

کرم دارم ببخشید 

هیونگااا خوبییی؟ چ کارا میکنی ؟

ساری دیر ب دیر میام

RM. kiute.ARMY

عه دور از جون😂
من عاشق این کرمتم عاشقتممممممممم😂😂😂😂

ریدر ها
(بَنی ) Bani _army
۰۹ شهریور ۱۳:۱۶

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

تو تل به همون ایدی که گفته بودی پی ام دادم ولی ج نداده ببینم اصلا طرف خودت بودی؟

اشتباهی پی ام نداده باشم!

اگه خودت نیستی و اشتباهیدم تو ایدی منو بزن  bani_army@

RM. kiute.ARMY

من تل امروز میرم اگه جواب دادم خودمم😂
عکس پروفم اعضا موقع گرمیه:">
OT7
۰۸ شهریور ۱۲:۵۰

شات سوم نمیاد؟!:)

مردم بخدا:)

ددی من هنوز نرفتم توییتر باورت میشه؟!

بخدا ساییده شدم از بی نتی،نتم انقدر کمه که میترسم برم توییتر و تمام شه،اون موقعی که دیگه با دمپایی و کمربند میوفتن به جونم 😂🚬

RM. kiute.ARMY

حداقل یه افتر استوریییییییی:">
جر چینجا؟😂 کنچانا
اخ اخ اخ درک میکنم نت الان از نون شب واجب تره😂
💚💜sogijin💙💖
۰۵ شهریور ۲۳:۲۲

اخییی اصلا فکر نمیکردم ادامه داشته باشه اخییییی💖💖💖💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜میشه زودتر ادامه شو بزاری چون من اصلا توان ندا م که این اخرش باشه باید اون بچه بره پیش خانوادش اون باید بره

RM. kiute.ARMY

موافقم باید دلداده به دلدار برسهT^T
OT7
۰۴ شهریور ۱۶:۱۹

اوکی ددیم:)

RM. kiute.ARMY

اوف بیبی:")
OT7
۰۳ شهریور ۱۲:۴۷

اصن یه فکری ددی،من بعدا با آیدی توییترم بهت پی میدم،اونجا شنارمو بت میدم اوکیه؟!:)

RM. kiute.ARMY

باشه لابم*^*
OT7
۰۳ شهریور ۱۲:۴۴

بغل کن:))))

شمارمو بدم سان کنی؟!

RM. kiute.ARMY

*بغل کردن
هرجور راحتی لابم*^*
OT7
۰۲ شهریور ۲۳:۲۹

دختر عمم مجبورم کرد یه فیک از رزکوک بنویسم،نوشتم و خوندش،گفت خیلی عالیه،یعنی روزی میرسه که منتشرش کنم؟!

بخدا ددی دختر عمم دیوونم کرده😂🥀

RM. kiute.ARMY

منترش کن یا منتشرش کن😂
OT7
۰۲ شهریور ۱۹:۲۲

کراش بزنی عب نداره منم روت کراش میزنم😂🤝

ارادت😂🤝

آره بکش:)

خدا نکنه بغل تو خیلی خوبه که من بهت بغل سفت میدم:))))

تو یه ددیه جذابی:)

اوم واتساپ؟!:)

عررررررررررررررررر ترررررر:»

تل ندارم ددی،مامانم میگه گ*ه خوردی نصب کنی😐🥀💔

اگه واتساپ مشکلی نداری شمارمو میدم سان کن،یا هم میخوای توییتر اگر داری آیدی بده:)

RM. kiute.ARMY

کراش دو طرفه😂😂
از پشت بغلت کنم؟*^*
نفرما بانو تاج سری!
یعس! البته
:| چرا...
توییتر اینه
kiutearmy
OT7
۰۱ شهریور ۱۳:۳۴

بوسسسسسس:)

ددی من یکم خلافکارما گفتم که بدونی😂💃🏻✨

من ۱۴ سالمه چلی محدودیت سنی رعایت نمیکنم شرمنده😂🥀✨

یکی بیاد منو از برق بکشه:)

ادمین من همونیم که یه بغل سفتت کرد:)

بهم گفتی بیبی پشمام ریخت ددی:)

کجا میتونم بیشتر باهات آشنا شم؟!:)

پ.ن:من رفیق آنلاین خیلی دووووس:)چون خیلی مهربون و کیوتن:)از اونجایی هم که تو ددی هستی که دیگه اگر بیشتر باهات آشنا نشک باید سرمو بکوبم تو دیوار.

RM. kiute.ARMY

اوه شعت کراش میزنمااااااا😂😂
به به چشمم روشن😂
من بکشم؟*^*
فدا بغلش برم:">
خوب یه بیبی گوگوری هستی سوییتی
هر جا ک بخوای*-*
عررررررررررررررررررررر:")
عه نکوب جیگر بیا این آیدی تلمه
kiute_ARMY
Hasti
۰۱ شهریور ۱۲:۰۰

یک نصیحت دارم برات عزیزم جان جد اباد بازم نداشته من شاعر نشو 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

شوخی کردم اصلا تو شاعر نشی من بشم من همین الان از روی متن دارم برای مامانم داستان میخونم  ایده رو آینده میخونم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

جلل جالب😂
Hasti
۳۱ مرداد ۲۲:۳۷

وای خداااااااااا 

نویسنده جان جد و اباد نداشته من بنویس ادامه شو بنویس😭😭😭😭😭😭😭😭

 

اقا پسر اومددد اونور میخوام ببینم تهیونگ چی میگه 

عرررررررررر 

وای انقدر سرش عررر زدم که گلو ندارم ریه هام میسوزه🥺🤣🤣🤣

خیلی خوب بود اصلا من حرفی ندارم نویسنده عزیز دوست دارم❤🥺😍

RM. kiute.ARMY

صتثینصلثنعیضلصغث :"> قصد سلاخی داره...


میگه یه حلقه طلایی اسمتو روش نوشتم حالا بیا دستت کنم بیای تو سرنوشتم😂
BTS ❤️❤️
۳۱ مرداد ۱۴:۱۶

ها من من غلط بکنم فکر کنم 🤷

*اماده در رفتن

RM. kiute.ARMY

بیا بخل منننننننننننن یالااااا*0*
OT7
۳۱ مرداد ۱۲:۴۶

یه ماچ بک به ادمین:)

یه بغل سفت به ادمین:)

تا الان همش توی آپاراتو اینا بودم که تصمیم گرفتم بیام تو وبلاگتون:)

شما باید ددی باشی نه؟!:)

همون ادمینی هستی مه بهت میگن ددی؟!:)

از آشنایی باهات خوش بختم:)

دوست حدید یاااااااافتم😂💚✨

RM. kiute.ARMY

ادمین از این همه محبت غش کرد:)
سیمبناصمعسا هوراااااااااا*0*
بلی خودمم*-*
عرررررررررررر اره:>
همچنین بیبی*^*
مییییییییی توووووووووووووو😂
(بَنی ) Bani _army
۳۱ مرداد ۱۰:۵۱

ددی مکان داری لامصب؟! فکرم جاهای بد بد بره؟!

نقاش شب کوکمینه ._. راس میگما کوکمینه ها اون کجاش به ویکوک میخوره اخهه -_-

ددیییییی تل داری؟!

من موخام بیشتر باهات بحرفم @^@

RM. kiute.ARMY

اره لاب بره😎😎😎😎
تازه من میگم تهجین و نامجین هم هست:|
اره دارم*^*
صد البتههههههه!!!
kiute_ARMY
OT7
۳۱ مرداد ۰۴:۱۷

میدونین چیه ادمین؟!

به این نتیجه رسیدم همه ی شیپای بی تی اس بصورت فاخی ای ریلن😂

آخه میان کوکمین شیپر شم ویکوک میاد،ویکوک شیپر شم تهجین میاد،تهجین شیپر شم یونمین میاد،یونمین شیپر شم سپ میاد،شپ شیپر شم نامجین میاد و....

خب چه وضعشه:/

یا کام اوت کنین یا هم مومنت ندین😂

بخدا ب فاخ رفتیم دیه😂

خلاصه که من همه ی شیپا رو دوس:)

این فیکم که اصن حرفشو نزنم بهتره،سرش انقدر عر زدم که حنجرم به فاخ رفته😂

ممنون از وبلاگ خوبتون

RM. kiute.ARMY

بزار اول یه ماچت کنم😂
دوم بیا بغل خودم لامثب تا الان کجا بودی؟😂😂😂
حق دارییی:">
ممنون از حضور گرم تو*^*
عررر زننده فیک ها
۳۱ مرداد ۰۱:۴۳

اوه مای پشم 

تنها چیزی بود که به ذهنم رسید یعنی

خب من فصل یک و دو خوندم ، دو خیلی کوتاه بود و امیدوارم ادامه پیدا کنه آقا من از پایان باز دل خوشی ندارم😭🥴

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اما جذابیتش به همینه😂
(بَنی ) Bani _army
۳۰ مرداد ۱۹:۲۳

* عه فیو مومنت لیتر * وایییی جررررر چه صحنه هایی برام زنده شد گاااد پارهههههه

تنها دلخوشیم بعد از اون مرگ وحشتناک تهیونگ این بود که کوک یه تهیونگ دیگه داره و همینجور که اتفاقی اومده اینجا بازم برمیگرده و خدارو شکر همینطور هم شد هااایشش

 

شتتتت لباس کوک اوه هارتم گاااااااااااادددددددد

نویسنده شی بیا باهم دار فانی رو وداع بگین هق هق بای بای ددی

اگه گفتی قیافم موقعی که کوک گفت *ت.... تهیونگ... میشه بیای.... داخل* چیبود؟!

 

حقیقتا از یونا همچین انتظاری نداشتم

شت شت شت شت شت شت شت شت شت شت شت شت کوکاااااااااااااا مردکککک سکسییییییی

جیمین ایز مای کراش یونو؟ *-*

کعغثشاوئدذرزطزرذدئنتالبیسشسغعهخحخعغفقثصسیبکمنتابطزرذدئوئدذرزطزرتنمعغلنتالبیسثقفغعاتنمخهعقیبلاتدئدذرز

خیلییییییییییی عاللللییییییییییی بوووووووووودددددددددددد

 

نه نه نهههه کارن ادامه بده شات سومش هم بذار دختر تازه داره هیجانش عود میکنه تگوک هم وارد دنیای جدید شد؟

این الان چجوری شد من ادامه میخوااااممممم

اگه میتونی ادامش بده باشه!

فایتینگ گرل

RM. kiute.ARMY

باب اسفنجی😂😂😂
تنمعستیلزمعهشسلمهعزلشمصعثلبنشعص
هیق:")

این فیک کشته زیاد داده یکی بره ئعش کش اجره کنههههههههههههه
(بَنی ) Bani _army
۳۰ مرداد ۱۸:۴۹

نموتونم خو

وبتون؟! پیشنهاد زیباییست ولی جایی مدنظرم نیست ازش پیدا کنم، اصلا فکرنکنی گشادیم میادا اصلاااا

ولی دور از شوخی از کجا وبتون پیدا کنم؟! حالا کوکمین هم نباشه مهم نیست ولی یه چیز قشنگ باشه و البته صحنه های خوب خوب نشه فراموش لاولی *لبخند ملیح شیطانی ( نمد چجوریه خودت تصورش کن لطفا)

ولی بیا جدی باشیم خدایی مومنت های کوکمین ریل ترن ها! نیستن!

حالا از اون تیکش که تهش میرن با یه دختر ازدواج میکنن فاکتور بگیریم که برای سلامتی قلبمون بهتره #~#

از اونجایی هم که نویسنده های سایت یکی از یکی فاکی طور تر بهترن نمیتونم کارا رو از دست بدمممممم

فرصت نمیکنم فیکا رو بخونم حداقلش وانشات هارو بخونم +_+

RM. kiute.ARMY

ای گوگولو من:"(
ولی من مکان دارم😂
به نظر من نقاش شب کوکمینه:/ اما همه میگن ویکوکه😂
من کلا نظری ندارم اما آنالیز های شیپ اعضا کلا ریل ان😂
صگ البتهههههههههههههه!!!!
purple_heart
۳۰ مرداد ۰۷:۳۵

نویسنده جون داستانتتت عالیییی بود😍

من خودم طرفدار این ژانر داستانیم و عاشقششششش شددددددم 🤩☝

ولی بازم که تو خماری گذاشتی انسان مؤمن👀

فصل سومش پلیز🥺

ادامه همون other side👈👉 

 

خسته نباشییییییی💜🐾

RM. kiute.ARMY

بخدا حال میده خماری گذاشتن😂
BTS ❤️❤️
۳۰ مرداد ۰۷:۲۱

پو پوس پوستر پوسترش 😐

چــــرا انقده پوسترش خفنه؟⁦🤷🤷

نکنه نقشه قتل بند رو کشیدیت من نمدونم 🤔🤔

RM. kiute.ARMY

خودت چی فکر میکنی؟؟!!
* چاقو تیز میکند
Nilo
۳۰ مرداد ۰۶:۲۹

فقط خدا میدونه چقدر سر خوندن فیک وات د *** گفتمممممم 

بنده سانسور میکنم⁦(θ‿θ)⁩

خدایی اون چی بود تو اتاق پروووووووووووو

من تیپشونو دیدم چند بار ایست قلبی کردم⁦⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

تخت بیچارم که زیر مشت لگد عای من بوده

 

 

 

 

باورم نمیشه ساعت 6:30درم کامنت میزارم

هنو نخوابیدمممممممم

برم بکپممممممممم

RM. kiute.ARMY

صدا سیما فدات بره😂
شانس نداریم ککککککککککه! :>

من با مامانت یه کار خصوصی دارم:/
Nilo
۳۰ مرداد ۰۶:۲۳

وات ددددددددد***چیشددددددددددددد

من نفهمیدممممممم

الان چجوری شد

تهیونگ تو دنیای قدیمی زنده؟؟؟

چجوری وقتی کوکی از اون تونل رد نشد رفت بغل ته

وایییییی من گیج شدم⁦ಠ_ಠ⁩

دیروزم رگ دستمو زده بودم الانم سرم خیلی درد میکنه 

یه نفر توضیح بدههههههه

از پایان باز متنفرممممم

ولی درکل فیکش رو دوس داشت

فایتینگ نویسندهههههههه💜

کامسامیدا

 

RM. kiute.ARMY

درز انتظاریم نویسنده بیاد تا برای توضیحات پاره بشه یعنی برای پاره از توضیحات بشه؟ نه نه یعنی برای پاره از توضیحات بیاد😂
OT7
۳۰ مرداد ۰۳:۱۴

پشمو پیلم؟!:)

منتظر فصل سه اممممممم نویسندههههههه مرا جر دادی با فیکتتتتتتت خیلی خوب بودددددد خسته نباشییییییی:)

RM. kiute.ARMY

یس:)
هعیییییییی....
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۹ مرداد ۲۳:۱۰

پشمااااامممم فصللللل نووووووووووووو عررررررررررررر مررررسییییی نویسنده هق هق هق 

(T^T)(T^T)(T^T)

بوج به مونی و ددی جونم خسته نباشید (T^T)

RM. kiute.ARMY

سلامت باشییییییییییT^T
&#34;روت&#34; مکنه،نویسنده فیک های ضایع
۲۹ مرداد ۲۱:۲۲

ددی خوشت میاد اکلیل های من بریزه؟

یکی بیاد اکلیل های منو جمع کنه.

فصل دووووووووووووووووو

مخ رادین رو خوردم.الان با جارو میفته به جونم.

دیدی اکانت ساخت؟

RM. kiute.ARMY

خودم اکلیلت میشم خو*^*
اخ اون بچه رو بزار آروم باشه😂😂😂
آرههههههه مبارکش باشه:>
vimin shiper
۲۹ مرداد ۲۱:۰۳

یعنی خیلی خوب بودددد*-*

فقط من نفهمیدیم اگه خواب بود، پس تهگوک تهش چطور اومد؟😂😂😂😂😂

فقط من گیجم یا شمام همینین؟ *احساس تنهایی😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

به ژانر مبهم نگاه کن و خودت رو قانع کن تا نویسنده بیاد😂
Tarannom musavi
۲۹ مرداد ۱۹:۲۴

بخدا تلاش من باید سرلوحه تمام جوانان کشور قرار بگیره🥲😂

من الان یک ساله تو سایتم بعد دی ماه 99 میخواستم که کلا ثبت کنم تو سایت نمیشد بالاخره بعد از ماه ها تلاش بی وقفه الان اینجاااام عررر کلشتسمسم

هی نظرات رو میخوندم حسرت میخوردم🥲😂

عاغا الان از خوشحالی پس میوفتم

RM. kiute.ARMY

سگ البته😂
تیلبثلقعبلصثعلض هورااااااااااااااااا:">
Rokajaki
۲۹ مرداد ۱۹:۱۵

ن ن من ی سوال از شما دارم...آیا این قانونیه ک من برای ی متن و نویسنده در خفا عر بزنمممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نو تل مییییییییییییی 

 

ولی ادامش بده... ندی خودم جایی ک زندگی میکنیو هک میکنم(ی چی بلدم همه روبا همین تحدید میکنم:/) میام سلاخیت میکنم... عوضی خیلی خوب بووووووووووووووووووووود

 

حالا وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای واااااااااااای وای وای وای حالا وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای واااااای وای وای وای تو این زمونه عشقه میمونه حالا بقیههههههههههههههههههه

 

وای دارم جر میخورم... فک کنم با این فیک مست کردم همونجوری ک با مستر فاکس مست کرده بودم تا دو روز تو شوک بودم انقد ک پیچیده بود

RM. kiute.ARMY

کامممممممملااااااااااااااااااااااااااااا قانونی:">

شمنثیانشصلیعضشلستاطینشاصبزاستغبزس

بعضی فیکا فیک نیست طلاس:">
؟؟؟
۲۹ مرداد ۱۸:۵۰

هی زندگی من مرگ میخوام فکر کردم که نویسنده همون جا ولش کرده یه روز کامل گریه کردم بعدیش کی میادددددددددد😢😢😭😭

عالی بودددد

:)))))))(((((((

اما واقعا عاشق این فیکم:/

RM. kiute.ARMY

بالاخره اومد:">
منم😂
...
۲۹ مرداد ۱۸:۴۳

ای کاش میگفتی لیتل یونمینه😔

یکی از نکته های مثبت کارت که خیلی خوب بود این پایان بازش بود

ولی یه نکته منفی داشت

اینکه نگفتی یکم یونمین داره

خب درسته کم بود ولی من سپ شیپرم و همون چند جمله حالمو به شدت گرفت و کاری کرد که اذت داستانو فراموش کنم هر چند که اگر میگفتی یونمینه کلا داستانو نمیخوندم

حالا بگذریم درسته یونمین بود ولی داستان خیلی قشنگی بود امیدوارم ادامه بدی نوشتنو

RM. kiute.ARMY

آخ درکت میکنم خواهر من میگه انگار دنیا رو سرت خراب میشه😂
(خواهرم ویکوک شیپره و میگم کوکمین میخوره منو:/)
^^ Min Yoongi ^^
۲۹ مرداد ۱۸:۳۹

عررررررررررر سلام ددی تو هم ییژان شیپری؟!

آخ جونننننننم ددی بی نهایت برابر عاشقت شدم⁦ಥ‿ಥ⁩

ددی ناول میخونی ناول همین فیلم بی وقفه که کاپل ییژان خیلی معروف شدو خوندی؟!

اگه میخوای یه راه ترتباطی بده برای بفرسام اسمات داره چه اسماتی(؛

هققققققق ددییییییییییییییی ییژان شبپرههههههه خوداااااتت❤️😍

RM. kiute.ARMY

بلی ک هستم*^*
جووووووووووووونز😂😂
یکمش رو خوندم😂
نه بابا بگو جون من:| من فکر کردم نداره
...
۲۹ مرداد ۱۸:۰۵

بالاخره اومد

چقد انتظار کشیدم☺

راستی ادمین (ددی نمیگم ... خجالت میکشم خااا)

اوای جرم امروز میاد دیگه ؟

RM. kiute.ARMY

صبر مایه خوشختیست😂
ای گوگودو*^*
ندانم*-*
Karen Kook
۲۹ مرداد ۱۷:۳۱

هیونگ الزایمر رو میبینی؟ -_-

ببخشید ولی توی ژانرای همین مینی فن فیکشنم 

مبهم 

هم اضافه بنما ...ببخشید دیگه 

همش دارم زحمت میدم ودهل ...خودایا مرا ببخش

RM. kiute.ARMY

فدا شیار های مغزت چشم مینویسم*^*
بزنمت؟:")
زود تند سریع بیا بغلم تا از گناهت بگذرم!
Karen Kook
۲۹ مرداد ۱۷:۲۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام هیونگییی

من بعد قرنی اومدم🤦‍♀️

ببخشید حالم خوب نبود ( فک کنم کورونا گلفدم :( )

برای همین نیومدم بیبخشیدمممم

یه زحمتی برات داشتم هققق

*************************************************

 

فصل دو reality dream هستش 

همون مشخصات قبلیه ..

ببخشید انقد طول کشید دیگه و اگه زیاد خوب نبود شرمنده بزارین پای حال بدم ( هر چند از بی تجربگیمه) 

.

.

حالا بگذریم خودت چطوری چه کارا میکنی ؟😁

RM. kiute.ARMY

یبار دیگه بگی زحمت کمربندمو درمیارم بیبی^^
ممنون عزیزدل من خسته نباشیییییییییی*0*
الهی!! مراقب خودت باش خوب؟؟؟ گرمی جات زیاد بخور:"(

خوبم میگذره دیگه😂
kim bunny
۲۹ مرداد ۱۶:۳۰

بانی جونم ویکوک،کوکوی دوست نداری نخون خوب برو وبتون بخون اصن کلی سایت غیر اینجا هست. هخخ چه کنیم بیشتر از نصف فندوم و نویسنده هاش تهکوک شیپرن

😆😂💜💚

 

 

RM. kiute.ARMY

بزارید سکوت اختیار کنم😂
(بَنی ) Bani _army
۲۸ مرداد ۱۰:۲۰

ددی حالم از ویکوک و کوکوی بهم میخوره اینقدر که خوندم -_-

همه جا اونان که من دلم کوووووکککککممممممیییییننننن میخواااااااااادددددددددددددددددددددددددددددددد

اخخخخ کوکین هارتمممم ~-~

ولی اینم خوندم و دوسش داشتممممممم

فایتیینگگگگگ نویسنده شی عالی بوددد

RM. kiute.ARMY

اومو میانه😂
فدای تو لابلی ممنون*^*
김 나나😐👌🏻
۲۵ مرداد ۱۲:۰۸

منحرف ازراعیلی امدددددددددددددد😂🥱

"وی از پوستر درحال پرپر کردن خود"

"وی کارش به خودکشی کشید"

"وی افسرده شد"

عییی..اون عکس پایین پوستر یلحضه فک کردم فن ارت سریال بی وقفس😐👌🏻

هااییی..نانای نانای🚶🏻‍♀️حسش نی ۱۲۳تا صفحه خوند•-•

عما مث هموشه عالی🥱☘️

تازه از خواب پاشدم میخوام اسمات بخونم عییی خدا:/

 

RM. kiute.ARMY

به به بانو نانا😂
اره منم 
:>
بعد خواب فقط فلاف میچسبه😂
Parya ARMY
۲۴ مرداد ۲۱:۲۸

چجوری دانلودش کنممممم

RM. kiute.ARMY

با زدن رو دکمه دانلود و رفع تبلیغ*^*
BTL
۲۱ مرداد ۱۷:۳۸

من نفهمیدم کوک توى اینده چیشد؟؟؟مرد؟؟؟

تهیونگ بدبخت خدا زده چى؟؟؟امیدوارم فصل دو داشته باشه.

 

 

 

RM. kiute.ARMY

من فعلا نخوندم😂
💚💜sogijin💙💖
۲۰ مرداد ۱۷:۳۰

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍اخی عزیزممممممممم بسییییی بسیار زیباااااااا💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚💚💚

RM. kiute.ARMY

زیبایی همچون تو*^*
بانی
۲۰ مرداد ۰۰:۵۹

بهتون بگم که منم ییژان شیپرم :)

و البته منم با اون عکسه از پایین سمت چپ یاد ییژان افتادم :)

RM. kiute.ARMY

ییژان...
هعیییییییییییی:">
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۱۸ مرداد ۰۰:۳۶

بلی بلی*--------------------*

حیح فدای خودت بوشم من میسیییییییییییییییییییییییی ددییییییییییییییییییییییییییییی*-----------------------*

بوج پس کلت*-*

RM. kiute.ARMY

ای ژان*^*
خدا نکنههههههههههههه شیرینکممممممممممممممم*0*
بوج*-*
سارا
۱۷ مرداد ۱۲:۰۲

اره اره رسمی بود ندیدی 

اهان کناریهاشم میبینی رای بده مثلا شوگا با یه نفره 

اونقوت اون یه نفر از شوگا بالاتره اینطوری هم رای بده 

سایتش رسمیه 

بی تی اس میشه رتبه دوم 

RM. kiute.ARMY

اوکی بیب*^*
سینگل بگوری که منتظره ته بیاد ببرتش
۱۷ مرداد ۰۱:۴۷

عرررررر پوسترش خیلی کیوت بود خدااااااا*8*

هققققققققققق مادرررررررر

برم بخونمش با اینکه ساعت یک نصف شبه(ಥ ͜ʖಥ)

هیق هاق هول(ಥ ͜ʖಥ)

مادر جاااانم(ಥ ͜ʖಥ)

شت ادمین(ಥ ͜ʖಥ)

راستی پارت دو limit breaker هنوز نیومده؟ (ಥ ͜ʖಥ)

من بیچاره خیلی منتظرشم(ಥ ͜ʖಥ)

RM. kiute.ARMY

نه لاولی نیومده برو بخون تا از چشم نیوفتاده😂
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۱۶ مرداد ۲۲:۱۵

جیونننننننننننننننننننننننننننننن همیشه عالییییییییییییییی باشیییییییییییییی و بومونییییییییییییییییییییییییییییی

منم عاولیممممممممممممممممممم

ددی ی چند تا فیک ک موجب گوزیدن اکلیل میشن تو واتپد رو بهم معلفی موکونی؟

RM. kiute.ARMY

خدارووووووووووووووشکرررررررررررر*0*
اهان از اون فلاف ها؟😂
یدونه بود به اسم دونت لوک ات می اگه درست گفته باشم:">
توش تهیونگ ی ددی لایته مث خودمT^T
😎
۱۶ مرداد ۲۱:۰۱

عالییییییییی عالییییییییی عالیییییییی🥰👍 فیکت محشر بود اصلا اشکم در اومد باهاش چرا اینجوری با قلبم بازی میکنی؟🥲

ضمناً سلااااااااام بر نویسنده و ادامین عزیز😁

چقدر خفن بید خیلی سافت بود بعضی جاهاش استرس گرفتم که نکنه کوکی بزاره بره یا تهیونگ با اون دختره ازدواج کنه یا اینکه وقتی امپراطور اونو گرفت شکنجه اش کرد گفتم تا اعدامش نکنه ول کن نیست.ولی تشکرات فراوان بابت اینکه سد اند نشد

من وقتی دیدم آخرش هپی اند بود💃💃💃(اهنگ پیشنهادی :آهای دختر رشتی)

بازم مرسی به نویسنده(وادامین عزیز😁)

RM. kiute.ARMY

میشه من اهنگ جیگیلی جیگیلی اخم هاتو باز کن بزارم؟😂
سلامممممممممممممممممممممممممم جانننننننن دل*-*

خواهجیات جیگر مرسی از تو بابت نظر😂
سارا
۱۶ مرداد ۱۱:۵۴

سلام 

ببین براتون اخبار دارم بزارش تو وبلاگت 

خیلی خب بی تی اس رتبش بخاطر ه گروه پایین امده بیاید رای بدیم 

اینم لینکش = https://www.thetopfamous.com/one-direction-vs-bts/ 

رای بدیا به بقیه بچه های وبتم بگو چون وبت پر جمعیته واست گرفتم 

اممم بقیه چی صدات میکنن منم صدات کنم 

لفا بگی من می خوام یه چند تا چلغوز از پسرام بهتر باشن دارم فهش بارونشون میکنم نیازی به ایمیل یا پروفایل داشته باشی نداره هیچی نداره فقط روی یکی از دوتا گذینه ها بی تی اس یا پسرای چلغوز بزن بیاد بی تی اسو بزنی وگرنه خودم خاکت میکنم *-* 

RM. kiute.ARMY

مطمئنی لینک رسمیه؟
این جور سایتا بیشتر برای درست کردن فن وار اینجور رای گیری هارو راه میندازن
flover
۱۶ مرداد ۰۶:۴۳

وی داستانت را خیلی دوست میداشت🥺😻

استعداد نوشتن ، یااا معلومه که داری😉✨

دوست داشتنشون تو داستان خیلی سوییت بود😍💕

میشه اگه میتونی فصل دو ام بنویسی و برای داستانت یه پایان خفن خلق کنی؟😀👀

یعنی مینویسی دیگه دلت میاد اخرشو نگی؟؟😂♥️

RM. kiute.ARMY

نویسنده
cordelliya ...بانو کوردلیام (&#34;...لیتل کیتن ماینع
۱۵ مرداد ۲۱:۱۵

چرا اینقد بنرش سوئگه *^*

خیلی کیوته...برم با بنرش بزنم (عرو البتح)

هله0ثقلنززخحثثلو حقثق

راسی مونی یه سوال درم...

شما ادمینای کیوت چی شیپ میکنید (((((:::

 

RM. kiute.ARMY

اون پرانتز نبود ذهنم که تا کجاها نمیرفت😂😂

مونی که نامجین و ته جین البته همه کاپلارو دوج داره*-*
منم که عاااااااااااااشق همه کاپ ها حتی جینهوپ😂 اما نامکوک و کوکوی یه دنیای دیگه اس برام:">
Vkook. Darya
۱۵ مرداد ۱۶:۵۹

هقق اره ..

ددی توهم قبول داری ییژان ایز فاکینگ ریللل ؟؟ 

RM. kiute.ARMY

فاکینگ ریل ایز ییژان:">
miss_dove
۱۵ مرداد ۱۶:۵۲

یه حسی بهم میگه نخوندنش ظلمه

RM. kiute.ARMY

حست کاملا درست فرماییدن😂
vimin shiper
۱۵ مرداد ۱۶:۳۳

اههههههه معلومه که باید فصل دو رم بنویسسسسسسسسسسسسسیییییبیییییییییییییی*-*

RM. kiute.ARMY

ای ژااااااااااااان*^*
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۱۵ مرداد ۱۵:۳۸

😂😂😂😂😂😂😂

خوبی ددی؟

RM. kiute.ARMY

عااااااااالی ام😂 تو خوبی؟😂
Karen Kook
۱۵ مرداد ۱۵:۲۶

خب خیلی ممنون از نظرات خوشگلتون

خیلی ذوقیدمممم 

چون اولین فن فیکشنم بود و اصلا مهارت کافی رو نداشتم .... فقط فرستادم که مشکلاتمو بهم بگین و از نظرات خوشگلتون درس بگیرم و ببینم استعداد دارم یانه

فقط خواستم جواب کسایی که گفتن تهیونگ اونور چی میشه رو بدم ...

نمیخوام اسپویلش کنم 

ولی احتمالا فصل دو رو بنویسم اون موقع متوجه میشین.... 

فقط بگم که این دنیای گذشته هیچ ربطی به اون دنیای دیگه نداره .... پس کسی تنها نمیمونه ( 'چشمک ) 

و اینکه jim jim 

نه عزیزم دخترم 

حیح ...

توی خارج کارن اسم دختره ... و اینکه ع اون نظر گذاشتم کارن ...اسم خودم کیاناس

مرسی بابت سوالت *-*

لطفا اگه انتقادی داشتین بگین چون اول کارم و میخوام اشکالاتمو بدونم ...

 

و اینکه بگین فصل دو رو بنویسمش یا همین کافیه :) 

لاو یو گایز 

RM. kiute.ARMY

ریدرا
Hasti
۱۵ مرداد ۱۴:۵۵

فرصتتتت

RM. kiute.ARMY

این بازی کثیف برانداز شده😂
vimin shiper
۱۵ مرداد ۱۴:۳۹

حیح خوشمان آمد*-*

قشنگ بود^-^

RM. kiute.ARMY

ای جان عزیزدلی*^*
M*s*E*i
۱۵ مرداد ۱۲:۵۹

عالی 

 

RM. kiute.ARMY

ممنون مثل خودت*^*
AZIN :)
۱۵ مرداد ۱۲:۵۲

ددی جونم

دوباره گوشات رو بگیر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

حالا دستات رو بردار

هعییییییییییییییییییییی

چقدر هوس ویکوک کرده بودم

ددی

مرسی که هرچیزی هوس میکنم سریع میزاری

 

مرررررررررررررررررررررررررررررررررسی

اووووووووووووووومممممممممممممممممممممممممماااااااااااااااااااااااااااچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

اینم یه ماچ کیوت از طرف من :)

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم جیگر من*^*
*دستانش را برداشت*

ماچچچچچچچچچچچچچ متقابللللللل محکم رو لپای خوشگلتتتتتت*^*
Pekh:|
۱۵ مرداد ۱۲:۱۷

چرا جونگ کوکی برنگشت پس اون ته ته چی:(

RM. kiute.ARMY

هعی:"(
َAysa
۱۵ مرداد ۱۱:۴۲

آخییییییییی

چقد گوگولی بود

فایتینگ نویسنده

فقط چه بلای به سر تهیونگی که تو آینده بود اومد صبح بلند شد دید کوک نیست؟؟؟ همین؟؟؟ خوب اون بدبخت چه گناهی کرده بود؟؟؟

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو*^*
هق چ دردناک :"(
اما کلیشه ای نیست
Jim Jim
۱۵ مرداد ۱۰:۳۹

از اونجایی که الان فوضولیم گل کرده و نمیتونم نپرسم....اقا! نویسنده فن بویه؟!•_•

اخه اسمش کارنه...

 

RM. kiute.ARMY

بیلمیرم😂😂😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۵ مرداد ۰۹:۱۰

دیشب دقیقا دنبال همچین چیزی بودم 🙂

میدونستم خدا به حرف گوش میده 

بلیت کره میخواستم 

شت واقعا 💔

ولی فیک قشنگی بود :) 

ولی تهیونگی که ت اون دنیا بود تنها موند :(

RM. kiute.ARMY

اخی*^* خدا خیلی دوست داره 
خواهشیات لاو *8*
Hyeon
۱۵ مرداد ۰۶:۳۹

اخجووون فیک فول 🥺💃💃مرسیییی💚💚

RM. kiute.ARMY

فدات*^*
miss_dove
۱۵ مرداد ۰۳:۵۶

بنام خدا سلام گشادیم میشه جچیزی  بخونم

 

RM. kiute.ARMY

به نام خدا سلام متقابل عیبی نداره😂
َAysa
۱۵ مرداد ۰۳:۱۵

عرررر

...

ولی دیر وقته دان میکنم فردا میخونم

RM. kiute.ARMY

چش چش*^*
TaekOok
۱۵ مرداد ۰۱:۱۲

فرست?

شت ویکوکم *بلغض

RM. kiute.ARMY

ناچ:">
از اون خوب خوباش...
Moon moon
۱۵ مرداد ۰۰:۰۵

سلام نویسنده شییییییییییی

خیلی فیکت خوجگل و کیوت و گوگولی بودددددددددددددد

 

من عرررررررر رسماااااااا

عررررر ولی خیلی باحال و در عین حال ترسناکه، فک کن میخوابی بعد یه جا دیه توی صد سال قبل بیدار میشی، ترسناک بید 🥲🥲🥲🥲

 

 

عاقااللل خیلی خوب بوددددددددد چرا زود تموم شددددددددد 

 

من بازم میخواممممممممممممممممممممممممممم

(منظورم فیکه😐)

 

#منحرف_نباشید.

 

 

عاقا در کل اینکه برای بار صدم میگم خیلی خوبببببب بوددددددددد دمت جیز نویسنده شیییییییی

 

ادمین های سایت هم خسته نباشید عرمیکنم خدمتتون🌹🌹🌹🌹

 

اینم برای نویسنده خوجگلمون🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

نویسنده
𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐧𝐚𝐳𝐢
۱۴ مرداد ۲۳:۰۰

داستانش، وایب سد اند بودن رو بهم داد، الان وقتی تو دنیای قدیمه، تهیونگی که تو دنیای جدیده چی میشه؟ داستانش زیبا بود اما مشکلاتی هایی داشت؛ میتونست حتی جلوه ای بده که خواب بوده، یا مثل آقای ملکه فقط روحشون جا به جا شده. 

این نقص ها باعث میشه آخر داستان خیلی زیبا نشه.

RM. kiute.ARMY

اومووو مرسی نظر*^* امیدوارم به نویسنده کمک کنه مرسی که برات مهمه*0*
Mitsuha Teakook
۱۴ مرداد ۲۲:۵۲

اولین فیکی هست که کراس اووره و دارم میخونم تاحالا نخونده بودم هیجان دارم ووووییییی(T^T)

RM. kiute.ARMY

حتما بخون خیل خوبه*8*
Mitsuha Teakook
۱۴ مرداد ۲۲:۴۸

فیک جدید عرر بزن بریم بوس بای (وی یکی از طرفدارای آرمان ده فریک است (T^T)

RM. kiute.ARMY

بوج بای*^* عر زنان می رود
Mahi
۱۴ مرداد ۲۲:۴۴

اگه سد انده بگین نخونم🥲❤️‍🩹🖤

RM. kiute.ARMY

ای دونت نو😂
nam_nam
۱۴ مرداد ۲۲:۲۵

وووااییی از پوسترش معلومه عاااااللیهههههههه😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😈😈

RM. kiute.ARMY

یعس یعس 😂😂
یک بدبخت
۱۴ مرداد ۲۲:۱۳

دارم میمیرم از سردرد اما همچنان پیش به سوی اسمات 

RM. kiute.ARMY

تو میتوانی😂😂😂
✨Maria✨ BTS✨
۱۴ مرداد ۲۱:۴۷

ععععررررر من تاریخی دوس.....اسمات دوس.....

من برم بوخونمش🙂

RM. kiute.ARMY

حالا بیا وسط😂😂😂😂😂
Alis
۱۴ مرداد ۲۱:۱۳

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ویکووکککککککک

بلاخرههههههههههههه

هوراااااااااااااااا

نانای ناییییی

حالا ازینا ازینا یک دو سع چهار بالا دو سه عوض😂

جو گرفته ها😂🤜🏻

RM. kiute.ARMY

هله دان دان حله یدانه😂😂😂😂
Vkook. Darya
۱۴ مرداد ۲۰:۴۷

چرا با دیدن اون عکس پایینی سمت چپ یاد ییژانم افتادم &~& 

 

RM. kiute.ARMY

وای تو هم؟:">>>>
^^ 𝑌𝑢𝑖...مال عمه شیوام🐯🧁💜...ببر کوچولوی جیوو 🐯🧁✨
۱۴ مرداد ۲۰:۴۵

ویییییییییییییییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

یععععععععععععععععسسسسسسسسسسسسسسسس
&#34;روت&#34; مکنه،نویسنده فیک های ضایع
۱۴ مرداد ۲۰:۴۵

فرررررررست!

ددی:این بازی کثیفو نداریم دیگه.

پش به سوی ریزی!

RM. kiute.ARMY

خوبه همه مطلعن الهی شکر😂😂😂
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۱۴ مرداد ۲۰:۴۴

حیح فرست؟😂

RM. kiute.ARMY

مشتی نکن😂😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان