BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن DADDY

7_fo85.png

🎈FULL🎈

نویسنده Aristya
نوع روابط دخترپسری
شخصیت ها کیم تهیونگ . پارک جیمین . کیم مینی . ا/ت
ژانر رمنس . انگست . درام . مدرسه ای
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 433
چنل moonlight_fiction

 

Fanfic Land

 

خلاصه:
فقط توی سکوت با چشمانی گرد و پر از اشک به مرد رو به روش خیره شده بود.

مردی که داشت کلماتی بدتر از کابوسای شبانش به زبون میورد با اینکه از این وضع میترسید اما جلو رفت و دست گرم پدرش رو توی دستای کوچیکش گرفت بغض ناشیانه ای به خاطر شنیدن اون کلمات گلوش رو میفشرد و صداش رو تحلیل میبرد

"بابا...چرا اینجوری میکنی؟تو ازم متنفر نیستی درسته؟فقط مستی"

دستش رو با شدت از دست دخترک پس کشید جوری که مینی به سمت عقب پرتاب شد!!

با بهت به اون مرد مو خاکستری نگاه کرد و اشک گونش رو خیس کرد

"دیگه بهم نگو بابا!من پدرتو نیستم.از این به بعد حق نداری من رو بابا صداکنی!"

  

📚🐾🍁DOWNLOAD🍁🐾📚

       

805_vpfe.png

۲۷ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
saliva (Ot7)
۱۱ آبان ۲۲:۵۷

خیلی قشنگ بود

ببین اوتی سونما ولی هر هفته میوفتم رو خط یکی از پسرا کلا بایسم مجهوله

الان تو خط جیمین لاوریم و خدایی سر جیمین این فیک پاره شدم من نمیتانمشسششکبگمبنبمبکمب

RM. kiute.ARMY

بایس مجهولی از درد های اوتی سون بودنه...همواره در معرض اتکی...
به دیچی کالا میگم موجود کنه😔
kim lila
۱۷ ارديبهشت ۱۳:۵۶

بح بح(*^*)

فیک اسمش ددیه

حیف دخترپسری نمیدوستم وگرنه میخوندم(*^*)

از پس کاپل پسری خوندم دخترا رو فراموش کردم یه حس بدی داره که ته با کوک نی با دخترهعلزیفیلعرفبملعب

فشار میخورمممم

RM. kiute.ARMY

خیلی کیوته فیکشT^T
وایی جررررررر دقیقا متوجه ام چی میگی😂
Hyunda
۲۱ تیر ۲۳:۱۲

کی داره اینجا گریه میکنههه؟😭😭😭😭منننن چرا تهیونگ همیشه مستحق عذاب کشیدن بود چرا اقد غمگین بود داستان وای تهیونگ خیلی درد کشید همه زندگیش وای وای😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

هعی...گلبم گرفت
بچه وسطیه
۰۶ خرداد ۲۳:۰۹

میشه لینک فیکای جینو بدی؟🙂

RM. kiute.ARMY

http://uupload.ir/view/jsi7_jin-prance.zip
های بیبی🐕🍌
۰۹ ارديبهشت ۱۴:۱۰

ددی جان یک سوال فنی این فیک فصل دوم غرور خون اشامه؟

RM. kiute.ARMY

نه عزیزم:">
fatemeh gdr
۲۳ بهمن ۰۶:۳۶

خیلی زیبا بود 😗 من همش خودم رو میذاشتم جای مینی 😂 بعد میگفتم تو الان باید جای ا/ت باشی ها 😂 بعد میگفتم نه. مینی و جیمین جذاب تره 😂😂

#خود_درگیری_مضمن 

RM. kiute.ARMY

وای جر😂😂😂
-yuna-
۰۷ مهر ۱۷:۳۸

جیییخ*-*

RM. kiute.ARMY

یعس*^*
shogo
۳۱ شهریور ۱۳:۵۶

جر شوخی کردم 

چر پارت 34 غیک نفس جدیدم رو اپ نمکنید؟! 

پوسیدیم ب بمولا یکی ب ملیکا بگه زود بنویسش

 

RM. kiute.ARMY

جونز باو😂
کائنات کمکمون کنن:">
shogo
۳۱ شهریور ۱۳:۵۱

و منی ک فک نمکنم ک خود اریستیا خبر دشته بشه فیکش اینجاس

پلک-

 

RM. kiute.ARMY

نه برعکس خبر داره کامنتش تو کامنتا هست😂
Asal 💜❤️🌹
۲۰ شهریور ۱۸:۱۱

چه کنم الان بخونمش یا نه؟! :|

RM. kiute.ARMY

اره خو بخون😂
Asal 💜❤️🌹
۲۰ شهریور ۱۲:۱۶

ددی  چیزه این اولش اینو زده بخونم؟ مشکلی نداره؟

نام نویسنده این فیکشن Aristya و در چنل سروش (@Author_Girls) اپلود شده

است.لذا هر گونه کپی برداری و نشر داستان در چنل ها و اپلیکیشن های دیگر ممنوع

است و با متخلف برخورد جدی خواهد شد

RM. kiute.ARMY

عالی اصلا:">
kim.s.tae^-^
۲۰ شهریور ۱۱:۵۱

این بشر کلا کاراش حرف نداره .. 

جسارتشو خوندی اونی ؟ عرررر خیلی عرناک بود .. 

من هر دوتا فصل جسارتو که رو هم 1684 صفحه میشد رو تو یه روز تموم کردم .. اینم زیر 24 ساعت تموم شد ... 

خیلی خوب بود . کارای دیگه هم تو یا سایت داره ؟

 

بعد اها اونی من تو این دوروز که گفتی یوکی وریک ایت نامجون و ام ای رانگ رو نوشته ... ولی من پیدا نکردم هر چی تو سایت گشتم .. بنظرم یه آپشنه سرچ باید برای پیج بزارید خخخ ..

بوووووس نویسنده 

RM. kiute.ARMY

اریستیا کلا کارش معرکه است:">
یدونه سه شاتی داره ترسناک:">

آپشن سرچ هست منتها باید انگلیسی بلد باشی😂
https://uupload.ir/view/wreck_-_it_namjoon--full_part_p54z_gjk.pdf/
https://uupload.ir/view/am_i_wrong_(yoonmin)_9a2v_s4x2.pdf/
Arshia
۱۳ شهریور ۲۱:۳۲

سلام ددی خوبی ❤️

ددی اون چند تا وانتی که ازت خواستم این رو خوشم آمد با نمیدونم واشنات رسوایی بودو چه بود بقیش زیادبا حال نبود آها نه اونی که یونگی توش دکتر بود آنم بها حال بود ولی این خیلی خوب بود 

میگم چند تای دیگه مثل این نداری فقط اگه داری بی زحمت وانشات کوتاه نفرستی اگه داری زیاد باشه 

ببخشید ددی اذیتت هم کردم حلالم کن ددی⁦。◕‿◕。⁩

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم تو خوبی؟*^*
اهان اهان خوب پس خوشت اومد اره؟
نه عزیزدلم اذیت چیه راحت باش😂
مروارید سیاه دارم
https://fazayihaa.blog.ir/post/1229
arshia
۰۲ شهریور ۲۰:۰۵

مرسی اینو برام به اشتارک گذاتشی

وای ددی عالی بود وقتی دیدم

456 صفحس برگام ریخت ببینم نگو که بیشتر از این هم هست که قبلم ضیفه؟

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم لابلی*^*
اره ک هست😂
Aristya
۳۱ مرداد ۲۰:۲۱

عی جاونم مرسی لاو لطف داری:)

اثر فتخر؟جرررر

حتما حتما😂😂

بیا همکاری کنیم🤝🏻

 

RM. kiute.ARMY

BTL
BTL
۲۸ مرداد ۱۴:۲۵

خیلى خوشگل بود

اولش فکر کردم اگه بخونمش حال نمیکنم ولى اینکه متفاوت بود و تهیونگ ددىِ ماجرا بود و اینکه ا/ت نقش اصلى نبود،جیمین و کوکى دانش اموز بودن و این جالب بود...بعدددد اینکه کلا موضوع راجع ب رابطه ى دختر پدرى بود.کاپل گى نداشت و حس و حال مینى و ناراحتیاش رو قشنگ میتونستم حس کنم.خیلى عالى فضاسازى شده بود فقط میتونست طولانى تر باشه...مثلا بعد از برگشتن مینى،یکم بیشتر جیمین دنبالش میدوید و ماجراهاى دیگه هم پیش میومد و بعد رابطشون اوکى میشد خیلى قشنگ میشد😂✋🏼

درکل متفاوت و زیبا بود.نویسنده ى این اثر بیاد احساسات و ایده هامونو بریزیم روى هم و اثر فاخر مشترکى تحویل بدیم😍😚#درخواست_همکارى_بى_شرمانه

#نه_به_ایده_هاى_تکرارى

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییییییی اونی!!
ولی در هر صورت خیلی جاذاب بود:"> مثل یه باد خنک تو تابستون:>
اخ من فدات ک😂😂
ارمی تا ابد
۲۷ مرداد ۱۴:۰۰

میدونی چند دفعه سرس گریه کردم واقعا تاثیر گزار بود و من عاشقش شدم درحدی که نمیشه توصیف کرد و الان هم اشکام میچکن😪 راستش بیشتر سر خانواده ها و از دست دادن مینی و غیره جریه کردم خلاصه که عالی بود

RM. kiute.ARMY

اوهوم حق داری:"(
واقعا گاهی این داستان ها برای تلنگر لازمه
Yalda Army
۲۷ مرداد ۰۳:۰۴

با عر شروع میکنم 

بسی عر زنونننننن

بسی کشندهههههه

بسی مرگگگگگگگ دهندهههه

بسی رد دهندهههههه

بسی جونزززز

بسی و بسی های دیگر 

RM. kiute.ARMY

واژه آرایی: تکرار کلمه بسی و عر
Merey
۲۶ مرداد ۱۹:۳۱

دختره تو کاور اینجا زیاد خوشمان نیامدددد

 

ولی اونی که تو کاور خود رمانه خیلی تطخطپمظنشمپطمط🤧✨💜💜💜

 

 

 

𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚒𝚝𝚝𝚝𝚝𝚝𝚝𝚝𝚝𝚝𝚝𝚝𝚝

𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕚𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥𝕥

𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒊𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕𝒕

ɪ ʟᴏᴠᴇ ɪᴛᴛᴛᴛᴛᴛᴛᴛᴛᴛᴛᴛᴛᴛᴛᴛ

ℐ 𝓁ℴ𝓋ℯ 𝒾𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉𝓉

ⁱ ˡᵒᵛᵉ ⁱᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗᵗ

ℑ 𝔩𝔬𝔳𝔢 𝔦𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱𝔱

 

☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎

♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎

❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎❥︎

☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎

☺︎︎☺︎︎☺︎︎☺︎︎☺︎︎☺︎︎☺︎︎☺︎︎☺︎︎☺︎︎☺︎︎☺︎︎☺︎︎

㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎㋛︎

᯽᯽᯽᯽᯽᯽᯽᯽᯽᯽᯽᯽᯽᯽

☼︎☼︎☼︎☼︎☼︎☼︎☼︎☼︎☼︎☼︎☼︎☼︎☼︎☼︎☼︎☼︎☼︎

𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍

𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎

♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎♧︎︎︎

☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎

⌨︎⌨︎⌨︎⌨︎⌨︎⌨︎⌨︎⌨︎⌨︎⌨︎⌨︎⌨︎⌨︎⌨︎⌨︎

✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎

♡´・ᴗ・`♡         ♡´・ᴗ・`♡      ♡´・ᴗ・`♡

 

꧁𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒖𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍𝒍꧂

RM. kiute.ARMY

این کامنتت دیابتیم کردددددددددددددد:">>>>>
هلن
۲۳ مرداد ۰۱:۳۰

ببخشید این پارت دوم هم داره اگر ندارن میتونید بنویسید؟؟؟ من واقعاااا عاشق داستانش شدم 

RM. kiute.ARMY

فکر کنم نداره:"(
zahra:)
۲۲ مرداد ۱۶:۲۰

باورت میشه اگه بگم خونه ی خالمم؟://
یعنی بیرونم و حوصلم سر رفته(چرا من ایموجی خنده ندارمممممممممممممممم:///)

RM. kiute.ARMY

گزینه خواب پیشنهاد میشود😂
zahra:)
۲۲ مرداد ۱۶:۱۷

بعد از دیدن ران اومدم اینجا...برا همین دوباره نمیتونم برم سراغش....کتابامو هم تموم کردم...چه کنم؟:((((

RM. kiute.ARMY

میتونی بری بیرون؟
zahra:)
۲۲ مرداد ۱۶:۱۶

ددیییییییییییییییییییییییی منو فروختی؟!:///

من مشکل دارم با حرفش...الان میخوای منو به جای آریستیا متهم کنی؟!:((((

RM. kiute.ARMY

هان؟😂
نه بابا لاو راحت باش😂
zahra:)
۲۲ مرداد ۱۶:۰۸

ددی من حوصلم به چوخ رفته چه کنم؟

RM. kiute.ARMY

زیرش رو کم کن😂
نه دور از شوخی به نظرت چی میتونه الان سر حالت بیاره؟*^*
ران نقطه ضعف منه:")
سارا
۲۱ مرداد ۲۱:۳۱

بخدا کره ایا صبونه پنکیک نمیخورن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

بربری و چایی شیرین؟😂
نه دور از شوخی اما میخورن بعضی هاشون*^*ایرانی ها هم میخورن😂
Aristya
۲۱ مرداد ۱۸:۱۲

اومدم در جایگاه متهم حاظر شم 😂😂😂

خو راست گفتم دیگه 

برا کسایی که نخوندن این بخشی که میگم اسپویل میشه 

 

ا/ت تهیونگ ازدواج کردن به هم رسیدن 

بعدش طلاق گرفتن مینی و جیمین به هم رسیدن 

دودوتا چارتا

میدونم بی ربط بود😂😂😐

من در هر صورت بی گناهم نمیشه هم خرما رو داشت هم نون رو باید یکی این وسط قربانی شه😔🌷

 

راسی هیونگ جدا از اینا حس میکنم جدولی کردین مرتب و تر تمیز شده سایت😂

قوربون دستت 💕

RM. kiute.ARMY

دونت ووری بیبی من خودم وکیل مدافعتم😎

اصن حق با توعهههههههه...کی مشکل داره؟-_-

فدا چشمات قشنگ من ممنون*^*
zizi
۲۱ مرداد ۱۷:۱۸

تو واتساپ گروه داریننننن؟؟

RM. kiute.ARMY

جان؟😂
BTL
۲۱ مرداد ۰۱:۰۷

مثبت سیزده؟؟؟حاجى کم کم برام مثبت هیژده خوبه دیگه!!!!!!!!!

با بیست و چهار سال سن،داستان کودک و نوجوان بخونم؟؟؟؟؟

خودم مینویسم برا بقیه ولى🤦🏻‍♀️

 

اگه خوندید و میگید قشنگه ب منم بگید برم بخونم❣️

RM. kiute.ARMY

شما سالاری بانو😂😂😂
اره خیلی قشنگه نویسنده اش قلمش عالیه*^*
-yuna-
۲۱ مرداد ۰۱:۰۳

،هق:/ 

'قشنگ بود بنولا:/

RM. kiute.ARMY

صگ البته:">
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۲۰ مرداد ۲۰:۰۳

یه چیزی در جواب اونی ک گف اگر زن و مرد غریبه ای هرکدوم بچه جداگونه داشته باشن نمی تونن ازدواج کنن(اسمش یادم نمیاد آلزایمر یونو؟)

ببین اگر زنی یه بچه داشته باشه (از یه مرد دیگه) و یه مرد دیگه از یه زن دیگه بچه داشته باشه

حتی اگر اون دو باهم ازدواج کنن بچه هاشون بازم میتونن باهم باشن
چرا؟ چون همخون نیستن. تا همخون نباشن برادر خواهر حساب نمیشن

و اینکه بله آریستیا با یه شوک جدید وارد شده و فیک تازه شروع کرده :>

به محض اتمام میدیم که پشماتون مجددا بریزه جر

کلا هم کراشاشو اورده و البته کراش منم آوردهههه عرررر پارک جیهوننن :">

 

هیونگ خودت چطور مطوری؟
سلام 

RM. kiute.ARMY

ای نو ای نو😂😂
بلی بلی*^*

کراش اباد و باری دیگر باد خزان برگ ها:">

خوبم لابم تو خوبی عسلم*0*
یک عدد او تی سون بدبخت :)
۲۰ مرداد ۱۵:۴۰

وای سایت خیلی باحال و خفن شده! 😍🤍💜

RM. kiute.ARMY

خفنی از خودتههههههه فدات شمممممممممممم*0*
zahra:)
۲۰ مرداد ۰۸:۰۸

ددی کلا آخر همه ی فیکای آریستیا یه شوک عظیمی هست(همشون که نه،،ولی بعضیاش آره:/)...نمونش همین جسارت که خیلییییییییییییییییی طرفدار داره(نمونش خودم:))،،،توی اونم یه شوک عظیم بود...فکر کنم پارت آخر بود که یونگی رو کشت:///
به جان خودم اگه شخصیت جیمین،کوکی بود(منظورم اینه که اگه جای این دوتا کارکتر باهم عوض میشد)من عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق این مینی فیک میشدم...چون داستانش خیلیییییییییییییییییییییییی قشنگه(چرا جدیدا حتی خودمم فاز خودم رو نمیفهمه؟!از عوارض سن بلوغه ددی؟://)

RM. kiute.ARMY

پس کلا دست به کشت و سورپرایزش خوبه نه؟:|
عژب:|
به پشمت باو😂 ولی احتمالا😂
Huka (خواهر ورد واید هندسام)
۱۹ مرداد ۲۱:۳۰

بازم فرست شدم:)

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااا😂😂
هوانگِ ددی^-^
۱۹ مرداد ۱۶:۴۵

راستم بابا😐✋️

اصن از قدیم گفتن...[فارسی را پاس بداریم🙃🤝]

چ عیبی داره دو کلوم انگلیسی ، معادل فارسیش رو بلد باشیم؟؟؟ ؛-؛

ددیم...غلام علی حداد عادل بہت افتخار میکنه😆🤝

ن ن درکل بدون شوخی...ممنان💙💙

RM. kiute.ARMY

جوووون😎💋
الان داره شبکه مستند درباره زبان پارسی مانند میده...حس فردوسی بودن بهم دست داد🤧
اون داشی خودمه 🥺😂😂😂
قربون قلب های آبیت🥺🥺💋💋💋
هوانگِ ددی^-^
۱۹ مرداد ۱۶:۴۲

ددی خیلی ممنان بابت پستگذاریت*-*

ناموصا خیلی زحمت میکشی...♥

این جدول هیچ مشکلی نداره و تعریف استریت همینه...

بعدشم بایسکشوال اصن چ ربطی ب استریت داره؟!؟😐

بایسکشوال ینی هم ب همجنس و هم به جنس مخالفش میتونه گرایش داشته باشه...

دگر جنس گرا ینی بہ جنس مخالف گرایش داره...گرایش بہ جنس دیگر

 

بازم ممنون ددی زحمتکشم'-'💙

 

 

پ.ن:من تحت تاثیر تو قرار گرفتم🦋💙!¡

RM. kiute.ARMY

خواهش هوانگ خوشمل مننننㅠㅡㅠ
🤧🤧🤧👌

رحمته بخدا🥺💜💜💜

نگووووو قلبممم ضعیییفههههه!!!!
𝑵𝒊𝒌𝒂 𝑲𝒊𝒎
۱۹ مرداد ۱۵:۲۸

وایییی بلاگتون عالیه*_*

من حدودا یه با ساله اینجا اشنا شدم و همه فیک و وانشات هامو از اینجا دان میکنم^^💞

میخوام فقط بگم کارتون درسته هم ادمین ها و نویسنده ها♡0♡❤❤❤

RM. kiute.ARMY

عالییی تویی عسلم😍😍💜
باعث افتخاره قشنگم نوش جونت همیشه بمونی برامون😍😍😍💜
A . f ♡○♡
۱۹ مرداد ۱۳:۱۲

بنظرم سایت اینطوری خیلی خفن تر شده 🙂

 

به اونایی که بهت هیت دادن توجهی نکن 🙄

 

اونا که نمیدونن چقدر برای ساخت این جدول ها داری زحمت میکشی 💜💜💜💜💜

 

بهشون اهمیتی نده بعضیا دیگه عادت کردن که الکی به مردم هیت بدن 🙄

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

RM. kiute.ARMY

خفنی از خودته خوشگلم:"(
رحمتهههه بخداااا🥺🥺🥺💜💜💜💜

اخ مامان عاشقتم🥺💜
Gaul JK❤
۱۹ مرداد ۰۱:۳۱

خیلی قشنگ بود 

RM. kiute.ARMY

مثل تو*^*
Kim un-soo
۱۹ مرداد ۰۱:۲۸

اوه یس روت شی

منم میخواستم همین رو بگم 

جدوله که کلی شیک و خفنه 

اطلاعاتتم که همش درست و رسمیه :|

چه لذتی داره هیت بیخود دادن به ددیه کیوته من :'(

کلی زحمت کشیدی طرح جدید زدی 

والا من یه سایت توهمین بیان باز کردم اسم خودمم عوض میکنم گره میخورم ( البته که حس می کنم کلا تو کار با کامپیوتر فقط خاموش روشن کردن و زدن اون ضربدر قرمزه رو بلدم 😂🙂)

دیگه سختیه این کار که جای خودش 

اشکال نداره ددی 

سایت مال خودته ، هرکاری عشقت میکشه بکن 

خوش سلیقه هم که هستی پس اصلا چیز بدی نمیشه 💜💕 

پشتتیم ادمین 

فایتینگ 

 

راستی اینجا کامنت بذاریم اریستیا می بینه یا نه 

بسته حمایتی رایگانم اصلا واسه رایترا 😂😂

با ارزش تقریبا همون چهل و پنج تومن یارانه 

RM. kiute.ARMY

نفرمایید بخدا من خاک پای تک تکتونمT-T
اخ ک من هلاکتون شدم:">>>


اره میبینه😂😂😂
جرررررررررررر خدایا جررررررررررررر😂😂😂😂
Minmin
۱۹ مرداد ۰۰:۱۵

بشدت اینو دوس داشتم و کلی اشک ریختم سرش 😭🙂 اما شخصیت تهیونگ به عنوان یه پدر ۳۷ ساله که به دخترشو اهمیت زیادی نمی‌داد زیادی یجوری بود 🙂💔😂

RM. kiute.ARMY

چه جوری؟*^*
IC ??
۱۸ مرداد ۲۱:۴۰

واعوووو چ همه تغییر خوگشلللللل 

خیلی جذاب شده وبب 

اینکه جدول بندی کردیم خیلی خوبه 

ایده جاذابیه ....قالبو هم کیلی دوص 

یصریام عادت دارن صصشر میگن اهم اهم 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

خوشگلی از چشمای بانو سایکو منه😂😂😂
فدات برم من*^*
ای جانننننننننننن قربانتمممممم ک😂😂😂
Huka
۱۸ مرداد ۲۱:۳۶

ددی جونم مرسی به خاطر جدول ها😍❤

سایت خیلی گوگولی شده

از هیت ها ناراحت میشمT_T

اخه کجا سایت به این خوبی پیدا میکنید،از هر کاپلی با هر محدوده ی سنی فیک داره 

و فیک فارسیه و اگر انگلیسیت خوب نباشه هم فیک های و وبتون های معروف ترجمه اش هست

واقعا ایول بهتون و نویسنده هاتون😌🍭

اگر یه ذره از وبلاگ سر در بیارید می‌فهمید برای هر فیک باید فایل پی دی اف رو آپلود کنن پین کنن 

دوباره کاورا رو آپلود کنن

بعد به ترتیب قرارش بدن لینک ها رو چک کنن و...

جدول کشیدن هم واقعا وقت گیره

هر کدوم از پستا واقعا وقت گیره بیشتر از ۱۰۰۰ پست این سایت داره

پس بهتره به جای اینکه الکی ایراد بگیریم از فیک ها لذت ببریم

شما میدونی استریت چیه شاید یه نفر ندونه واسه همین معادل فارسیش رو نوشتن تا متوجه بشن.

 

 

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم جان دلم*^*
گوگوریت از خودته:">
هعییییییی من چی بگم از این همه خوبی؟؟T^T
بشین رو زمین بزار دورت بگردم باش؟
ARMY.LOLLIPOP
۱۸ مرداد ۲۰:۱۱

ددی، بیا بغلم ببینم، خیلیم خوب کاری کردی اصلا😙💞

RM. kiute.ARMY

اومدممممممممممم ابنباتمممممممممممT^T
hadis
۱۸ مرداد ۱۹:۳۶

خسته نباشیی😍😍❤خیلیی زحمت میکشیی 💜❤❤هرجور که خودت دوست داری سایتتو به چرخون چون مال خودته و موفق باشیی😍💜

 

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمی اینجا مطعلق به همه آرمی هاست*^*
Yuta😈
۱۸ مرداد ۱۹:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

واقعا واستون ******* ** ****** **** ******* ***** ** **** **** **** ** ** *******خب اون بد بخت هم کلی داره تلاش میکنع که شماها از همه چیز لذت ببرید بعد دوباره میان میگن کلاس گذاشتن و اینا این بیچاره نمیخواستم کلاس بزاره میخواست فارسی رو پاسبداره و خب من که میدونم کیوتی یه چیز میدونست که اینو نوشت ولی اصن اگر کلاس گذاشتن باشه خب یکی به من بگو به تو چه؟این بنده خدا اومده فیک گذاشته شما برو بخون حالا چه گیری به دگر جنسگرا و استیریتش داره؟:/هوف اعصاب من و خراب میکنن

RM. kiute.ARMY

ای خدااااااااا کیوتمممممممم بیا بغلمممممممممم وای کیوتتتتتتت فشارم از این همه سوییتی افتادددددد عررررررررررر
خدااااااااااااااااااااااااااااااااا هیق من لیاقت انقدر محبت رو ندارمT^T
༺یـــــآصئ༻
۱۸ مرداد ۱۸:۲۱

الان دقیقا چرا باید بخاطر استریت گفتنت گیر بت بدن؟!

الان تو پیج ال جی بی تی ام استریت مینویسه /:

خُ چ حرفا میزنن ایناها/:::

بایسکشوال و استریت هم قاطی میکنن🤣

اذیت اونی من نکنینننننن😑😑😑

RM. kiute.ARMY

ای من فدا اونی خودممممممم برممممم عزیزدلمییییییT^T
HANOUL
۱۸ مرداد ۱۷:۰۸

به شخصه عبارت فارسی دختر پسری رو نمیدونستم. حداقل یه چیزی یاد گرفتیم. اینه که مهمه. ازششو داشت.

کار خوبی کردی. افرین.

 (๑• . •๑) 

RM. kiute.ARMY

من نوکر تک تک تونمT^T
^^ Min Yoongi ^^
۱۸ مرداد ۱۶:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

الهییییییی ددی جونم من نت نداشتم همین الان نت خریدم بعد بحث ددی آینده دیگه نت نداشتم مشکوک به کرونا هم شدم تا جواب تستم بیاد همش تو خونم منم که آخرین نظرات رو خوندم همین جوری بود .

میدونی مشکل از فرهنگمونه 🙂

بهمون یاد ندادن کسی برامون یه کاری میکنه تشکر کنه .

همین که تو برامون سایت زدی باید خدارو شکر کنیم رایگان میتونیم فیک های سایت رو بخونیم .

چرا خودتو واسه اینجور چیزا ناراحت میکینی اگه نیاز به یه تشکر داری من از طرف تمام حضارین در سایت ازت تشکر میکنم و به دختری مثه تو که اینقدر قوی و با پشتکاره افتخار میکنم افتخار میکنم که میشناسمت حتی از راه دور . خیلی هم کارت جذاب بوده 

تز من به تو به نصیحت ***** ******* ** *** بگیر همینو بس ✌🏻(:

فعلا تا کامنت بعدی🖐🏻

 

RM. kiute.ARMY

ای من کباب شم0_0 خوبی الان؟ مایعات زیاد بخور گرمی جات هم همین طورررررررررT^T

من دور تو و همه ریدر های سایت میگردم حتی اونایی که از من خوششون نمیاد:")
عزیزدلمی قشنگ ترینم دست بوستم ب مولاT-T
^^ARMYeganeh^^
۱۸ مرداد ۱۶:۱۳

دوستان گرامی تعریف استریت میشه دگرجنس‌گرا یعنی همون جنس مخالف

چرا وقتی اطلاعات غلط دارید میاین نظر میذارید؟اذیت نکنین دیگه ددی رو😐

شمایی که میاین میگین بایسکشوال،بایسکشوال یعنی دوجنس‌گرا نه دگرجنس‌گرا.اینا با هم فرق میکنن😐

 

 

 

 

و بالاخره نظر خودم.پوسترشششش من واقعا احتیاج به دور دوره دیدن دارم پیش اینایی که پوستر درست میکنن.هر چی که درست میکنم افتضاح در میاد😭

RM. kiute.ARMY

اخ من فدای همتونم ک:") کنچانا من اذیت نشدم..



واقعا کارشون درسته برای من همیشه کجههههههه کج:/
Saghar
۱۸ مرداد ۱۶:۰۹

اینا چشونه😑

خو دگر جنسگرا درسته دیگه😐

یعنی به جنس دیگر و مخالف گرایش داره😐

بنده خدا انقدر میشینه جدول میزنه بعد شما اینطوری میکنین😐

اون داشمونم میگه بایسکشوال که کلا داره اشتب میزنه😐

اون که یعنی دوجنسگرا😐

RM. kiute.ARMY

کنچانا دورت بگردم عسلم من ب دل نگرفتم😂 اما فهمیدم نباید زیاد حرف بزنم از این به بعد!
💕2A💕
۱۸ مرداد ۱۵:۲۳

یک بار برای همیشه...😂🥺💜

دگر نجس گرا یعنی گرایش به جنس دگر یا بخوایم ساده و عامیانه بگیم میشه گرایش به جنس مخالف که میشه همون استریت...😁❤

حالا دو جنس گرا میشه گرایش به هر دو جنس که میشه همون بایسکشوال...😁💜

پس بایسکشوال درواقع میشه دو جنس گرا نه دگر جنس گرا...😁💕

کلمه غلط اندازه باید یکم درباره ی کلمش فکر کرد تا فهمید معنیشو...😁💛

در نتیجه ددی درواقع درست نوشته و تحقیق کرده...🙂🥺💙

خوف دُفتَم ددی؟(یاده هانا افتادم*)...🥺💕

*اینو اگه مای هارت ایز فور یو رو خونده باشی میفهمی😂💜

RM. kiute.ARMY

اخ مادر فدا دهنت بشم من الهی😂😂😂
اره خوب دفتی😂😂😂
بیا بغلممممم پیشی کیوتمممممممممممT^T
Jim Jim
۱۸ مرداد ۱۵:۰۷

نسییی

خاک به گورم

اون حرفامو ستاره ستاره کن همشووو

عصبی شده بودم..

با تشکر و الفرار...

RM. kiute.ARMY

اگه اینجوری میخوای چشم اونی جونم رو چشمامT^T
zahra:)
۱۸ مرداد ۱۳:۵۸

ددییییییییییییییییییییییییییییییییییی کامنت منو تایید نکردی چرا؟:((((

RM. kiute.ARMY

بوخودا تایید میکنم دارم همه رو جواب میدم*^*
&#34;روت&#34; مکنه،نویسنده فیک های ضایع
۱۸ مرداد ۱۳:۴۳

بمیرم برات.

ولی من وقتی همیچین کارهای سختی رو انجام میدم مثل وقتیه که توی شرکت بابام کار آموز بودم و مجبور بودم ساعتی یه بار برا همه چایی ببرم و یا وقتی که مجبور بودم کارهای بی اهمیت انجام بدم و هیچ کس ازم تشکر نمی کرد به این فکر می کردم که وقتی اینکار رو تموم میکنم چقدر خودم ازش لذت می برم.

برام دیگه مهم نبود بقیه چی میگن.من از کار خودم لذت می بردم.

ولی اگه به تشویق نیاز داشتم رادین همیشه بود.همیشه آغوشش رو داشتم. درسته یه موقع هایی بهم بدجور می توپیم ولی بهم نیازمندیم. هم دیگه رو دوست داریم. و من نمیخوام مثل رامین از دستش بدم و بفهمم یه کارایی باید میکردم که نکردم.

توی شرکت بابام مجبور بودم برنامه نویسی بخونم پس میدونم چقدر کارت سخته و پشتکارت رو تحسین میکنم عشقم که بخاطر ریدرهات چقدر بالا پایین میکنی.

و غمت نباشه با اینکه نمیشناسمت و سن و اسم واقعیت رو نمیدونم ولی از ته دل تحسینت میکنم.

RM. kiute.ARMY

عههههههه خدا نکنه عسلکممممممممممT0T
اخ بمیرم الهی که من:"(((
تو هم خسته نباشی جان دلم بخدا منم فقط میخوام بهترین هارو به اطرافیانم هدیه بدم میخوام همه چی درست پیش بره اما بعضی چیز ها واقعا قلب ادم رو به درد میاره مرسی ک هستی و پشتمی:")))
دم رادین گرم فدایی دارهT-T
منم عاشقتمممممممممممم:">
Jim Jim
۱۸ مرداد ۱۳:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ***** **** ** **** **** ** **** ** *** **** ***** *********** ** **** ********

*** ***** ********* *** **** ******** ** ******* ********* **** *** ********** ** **** ***** * *** **** ** ****** **** ** ********* ***** **** ****** ***** **** ********* ********** ** ** ******** ** *** ******** **** **** ** *** **** *** *********

*** ****** ******** ** ****** ******************* **** ***** *** ******** * ********

*** **** **** **** **** * ********* * *** **** **** * **** *********

******* ** ***** ** ********

****** ***  ***** *** *** * **** *** ****** **** *** ** ********

(دد اگه فکر میکنی کسی ناراحت میشه کامنتم رو پاک کن)

RM. kiute.ARMY

اونی جونمممممم میخوام مثل بچه کوچولو ها بیام بغلتT^T
نه بالاخره اینجا نظر بازه یعنی آزادی بیان همه حقشونه تا نظرشون رو بدن:">
میدونی خیلی عاشقتم مگه نه؟T^T
Mia Kim
۱۸ مرداد ۱۳:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی

**************************************************************************

******

***********************************

فیک قسمت اولش👆🏻

کلا دو قسمت داره:)

RM. kiute.ARMY

سلام بر بانو میا قدم رنجه فرمودید*^*
عزیزدلی قشنگم رو جغت چشمامT^T
این یکی کارت خیلی متفاوت بود*^*
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۱۸ مرداد ۱۳:۲۷

من هیت ندادم
اتفاقا خیلی خوشگل شده و خیلی با نظم دیده میشه^^

RM. kiute.ARMY

نه لاو میدونم بخدا تو چیزی نگفتیT^T
کلی گفتم خیلی ها هستن به روم نمیارن:")
&#34;روت&#34; مکنه،نویسنده فیک های ضایع
۱۸ مرداد ۱۳:۲۲

ددی کمک خواستی بگو.تو وبلاگ گردونی کارم بدک نی.

من واقعا به شخصه وقتی که جدول گزاری کردی سه بار دو خونه دویدم کلی قروبون صدقه ات رفتم.

ایشالا بقیه بفهممن با چه مدیری طرفن!

RM. kiute.ARMY

نفرما جان دلم تو تاج سرمی روت جونم عزیزدلمی بیا بغلممممم که حسابی به وجود گرمت نیاز دارمT^T
تو بودنت کافیه برام:")
niyoosha
۱۸ مرداد ۱۲:۵۸

میگم ددی اون دختره یوکی جی ایدل نیست ؟ یا من اینجوری میبینم ؟*-*  

😐👌رو جدول کراش زدم نمد چرا خیلی باحال شده به نظرم 

راستی ددی ناراحت نشیا به خاطر نظراتی که خوندی و دیدی چون درک میکنم یه اشتباه ریز میتونه کلی حرف های بد پشتش داشته باشه ( همون هیت )  

اتفاقا معنی فارسیش بدونیم بهتره  ( یه ذره تغییر که خوبه مگه نه ؟ ) 

خلاصه که ....اره همین :/ 

( به حرفام اینجوری نگاه نکن گرسنمه دارم دفترم رو گاز میزنم چرت و پرت میگم ) 

اما هیچوقت ناراحت نباش ...خوشحال باش 🙂❤

یه ذره انرژی برات : 

ف❤ا❤ی❤ت❤ی❤ن❤گ❤د❤د❤ی❤✊

💜💙💚💛🧡❤💜💙💚💛🧡❤💜💙💚💛🧡❤💙💛🧡🧡💙💚🧡💚💙💚🧡💛💙💜💚💛💛🧡❤🧡💙💚💛🧡💜💚🧡💜💚💚🧡💚🧡💚🧡💚🧡💚🧡💚🧡💙💙💛💙💛💚💜💚🧡💜💚🧡💜💚🧡💜🧡💚🧡❤💜❤💛❤💚❤💜❤💜❤💚  💙🧡💛💜❤💚💙🧡💛💜❤💚💙🧡💛💜❤

زیاد فکر کنم انرژی نگیری ولی در حدم همین قدر بود 🙂💜

 

RM. kiute.ARMY

نمیدانم والا*^*
واقعانیییییییییییی؟؟؟مرسییییییییییییییی عسلمممممممممT^T
من ناراحت نشدم واقعا تعجب کردم از اینکه انقدر زبان پارسی گریز داریم😂 ماها ایرانی هستیم چرا نباید فارسی حرف بزنیم؟
ای من فدا شیکم کوچولوت😂😂
عررررررررررررررررر خدااااااااااااااااا فایتینگشووووووووووووووو:"))))
تثذقباصثلقبغلصثغعلغلثقه
خیلییییییییییییییییییی هم انرژییییییییییییی گرفتمممممممممم عرررررررررر*0*
&#34;روت&#34; مکنه،نویسنده فیک های ضایع
۱۸ مرداد ۱۲:۱۹

ددی از دیروز که اینشکلی جدول گزاری کردی هی هیت می بینم:/

به نظرم اونایی که میان تو سایت تا فیک بخونن باید به مدیر سایت توی انتخابش احترام بزارن.

خیلی هم خوب شده اطلاعات دقیق ان میتونی راحت فیک مورد نظرت رو انتخاب کنی.

دست گلت درد نکنه ددی.

RM. kiute.ARMY

ممنون جان دلمT^T بخدا با دیدن نظراتشون خستگی تو تنم موند...بخدا هزار و خورده ای پسته ک از اول قراره درستشون کنم:")
فکر میکنن آسونه جدول زدن.. میدونن چقدر پیکسل هارو آزمایش کردم؟ میدونن چند تا کلاس سی اس اس بالا پایین کردم؟
میدونن چطوری نتظیم کردن؟؟
فقط بخاطر یک کلمه:")
که چرا فارسی استریت رو نوشتم...مگه همه ما ایرانی نیستیم؟ مگه بده کلمات انگلیسی رو فارسیش رو بدونیم؟
روت جونم واقعا به کامنتی مثل مال تو احتیاج داشتم قربونت برم من:")
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۱۸ مرداد ۱۲:۱۷

یس بسی قشنگه

RM. kiute.ARMY

اخ مرسیاااااااات :">
zahra:)
۱۸ مرداد ۱۱:۳۷

ددی تو بیا یه لحظه قاضی شو توروخدا....

من از آریستیا پرسیدم که تهش جیمین و مینی به هم میرسن؟یا ا/ت و تهیونگ؟(به این دلیل پرسیدم چون مینی دختر تهیونگه...جیمینم پسر ا/ت هستش...برا همین نمیتونن که هردو زوج به هم دیگه برسن:/)
بعد آریستیا گفت هردو زوج به هم دیگه میرسن!من چون میدونستم هرکاری از آریستیا برمیاد،دیگه چیزی نگفتم....
ولی تهششششششششششششششششششش جیمین و مینی رسیدن به همدیگه...ا/ت و تهیونگ هم طلاق گرفتن!:/
الان من چیکار کنم؟(چرا من اون ایموجی ای که عر میزنه رو ندارم؟)
تازه من به متهم هم هنوز چیزی نگفتم....
متهمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم اگه پیام منو خوندی بیا پاسخگو شووووو(ددی الان دیگه باید کامل ملکه ی ذهنت شده باشه که باید بعد از همهههههههههههههههه ی جمله های من ایموجی خنده رو متصور بشی)
ددی توهم قاضی شو:///

RM. kiute.ARMY

:||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
میشه من لفت بدم؟ با اینکه داستان رو نخوندم اما ضد حال خوردم:/😂😂😂😂 آریستیا واقعا کارش درسته!
اره کاملا ملکه ذهنم شده بخدا😂😂😂 الان فعلا تو شوک داستانم:|
hadis
۱۸ مرداد ۱۱:۳۲

عرررر ددیی حیح

جرر دگرجنسگرا یکی دیگه از اسمای استریته وای جرر😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خوب اره اسم دیگه اشه:/
Mohadeseh
۱۸ مرداد ۱۰:۴۴

ددی کیوتی اینا چرا دارن سر یه دگرجنسگرا گیس و گیس کشی می‌کنن؟😂

خو لعنتی‌ها یکم مطالعه داشته باشین:/

 

راسی ددی کیوتی این تغییرات سایت بدجوربهم چسبیده!! اصاااا عااااالی😁

RM. kiute.ARMY

اخ محدثهههههههههههههه فرشتههههههههههه نجاتتتتتتتتتتتتت منی تووووووووووو
2ثبلغ13ثهیغبغصثب بیا بغلممممممممممT0T

نوش جونتتت باشه عسلم عالی بودن از خودته عزیزکمT0T
ATENA💝BANGTEN
۱۸ مرداد ۱۰:۰۷

دقییقا از اون داستانایی که من دوست دارمه 

دقیقا از هموناستت 

خانوداگیی و حتی کمی طنز.. 

شایدم یکم فیلم ترکی 

که من عاشقشممم 

نویسنده لاو یوو 

زیادی خوبه 

 

RM. kiute.ARMY

اصن مال خودتههههههه ععععععععععععرررررT^T
Minmin
۱۸ مرداد ۰۱:۲۰

واو ددی دو روز نیومدم سر بزنم تغییر تم دادین 😍🥲 

چه خوشمل هم شده بهپب۶چففق۶چقی۶ج 

RM. kiute.ARMY

اینجا هر لحظه تغییر میکنه😂😂😂
نوش جااااعن:">
ฅ(^・ω・^ฅ)
۱۸ مرداد ۰۰:۰۵

عاح ددی چرا اینقدر این یافت بود :٫) 

احساس میکنم الان رنگین کمون میارم بالا🤣😀

RM. kiute.ARMY

هیییییییییق:")
Vkook. Darya
۱۷ مرداد ۲۳:۳۲

کراش زدم رو اینکه مشخصات رفته تو جدول :") 

باکلاسته 😂🤧

RM. kiute.ARMY

قربونت برم😂😂😂
𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐧𝐚𝐳𝐢
۱۷ مرداد ۲۳:۲۹

*بایسوکشوال نه دگر جنس گرا😐🍌

RM. kiute.ARMY

https://s4.uupload.ir/files/7_yzwf.png
این رابطه دختر پسریه نه دوجنسگرایی:|
𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐧𝐚𝐳𝐢
۱۷ مرداد ۲۳:۲۸

دگر جنس گرا نه بایسکشوال

اینجوری توهینه تا کلاس گذاشتن

RM. kiute.ARMY

یعنی چی اینی ک میگی:|
استریت تعریفش همینه
Jim Jim
۱۷ مرداد ۲۰:۵۴

اقااااااااا

پشششششششششممممااااااانننننمممممممممممممممممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!

١-چه پوستر خفنیییییییییی.....بگذارید با پوسترش ازدواج کنم!!!

٢-من...حس میکنم....در حد...مرگ....خوبه....نهه نههه...عاااالللیه!

٣-عررررررررررررررررررررررررررررررر

٤-عررررررررررررر ترررررررررر

٥-من قراره با خلاصش قرار بذارم!:-)

٦-شخصیت ها...*شخصیت ها رو از روی پوستر بوس میکند*

٧-ژاانررررراااااااااااا...من مدرسه ای دوس میدارممممممم

٨-عررررررررررررررررررر

٩-چرا نمیذارید من خودمو ترک بدمممممممم؟!؟!میخواستم دیگه فیک نخونم ولی انگار نمیشههههههه!

١٠-یعنی این اخرین فیکیه که میخونم؟!...هققققق نههههه...

١١-میخوام بخورمششش...نه ببخشید بخونمششششششش

١٢-من چرا انقد زر میزنم! برم بخونم دیگه اهههه!

١٣- شیر مادرت حلالت نویسنده😂

١٤- فعلا خدافظظظظظظ...تا عرررر زنی دیگر بدرود😂

RM. kiute.ARMY

پشمانت رو جمع تازه گردگیری کردم عه😂😂😂😂

1-فقط یادت نره منو دعوت کنی😂
2-نفس عمیقققق لعنتیییی ما بهت نیاز داریمممممممم😂
3-عرررررررررررررررررررررررررررررر
4-عععععععععرررررررررر تر تر
5- چند تا چندتا شیطون؟😂
6-الکل بزن برای نفر بعدی بمونه😂
7-منمممممممممممم:">>>>
8-عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
9-ترک؟😂 حاجی حرفت مثل این میمونه ک میخوای دیگه آب نخوری😂
10-چرا اخرش:/
11-راحت باش ما که به خودمون نگرفتیم میخوای بخوریش😂😂😂
12-عه دور از جون*^*
13- اخ فدا دهنت اونی😂
14- اییییییییییییی اونیییییییییییی نگووووووو این سم رووووووووو😂😂😂
moh.2005
۱۷ مرداد ۲۰:۵۱

سللللااااااااممممممممم

ددی این اولین کامنتیه که میزارم بعد از یک سال آشنایی😁

راستی دکور سایت چقدر خوب شدههههههه🤩🤩🤩

واقعا تغییر دکور لازم بود🤓

درکل همینو بگم که ددی جون و مونی جون عععععععاااااااااشششششقققققتتتتووووووووننننننمممممممم

RM. kiute.ARMY

سلااام جیگررر😍😍😍
عژب😂😂😂
خوبی از خودته عسلکم😎😎💜💜💜💜
ماهممممم عاشقتتییییییییمممممممم
ددی و مونی لاورʕ ·ᴥ·ʔ
۱۷ مرداد ۲۰:۴۸

ددی میگم بغییر از بی تی اس طرفدار چه گروه هایی هستی؟ بایسهاتم بگو

میدونم فضولم :|

RM. kiute.ARMY

این چ حرفیه عزیزدلمی😍😍😍💜
کمی کی پاپ تقریبا گره های زیادی رک میشناسم اعضاشو و آهنگ هاش و کلید دوسش رو اما فقط دوتا گروه تو زندگیم موندنㅠㅡㅠ
یکی بنگتن
و یکی دریم کچر
تو دریم هم واقعا نمیشه بایس انتخاب کرد اما بایسم دامی و جیو عه
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۱۷ مرداد ۲۰:۴۷

این دیگ چ سمیه
دگرجنسگرا؟ :/
چراااا ترخدا اونو پاک کنین حالمو بد میکنه :/
راستی هیونگ تازگیا توی جدول می زنین مشخصاتو؟

RM. kiute.ARMY

سم نیست بابا کلاس گذاشتم😐
به قرآن تو ویکی پدیا برای استریت همینو برات میاره بزار یکم از فضای قهوه خونه بیایم بیرون بزنیم تو کار کافی شاپ🤧😂😂
اوهوم قشنگه؟🥺💜
SANA ..
۱۷ مرداد ۲۰:۴۵

ژون

RM. kiute.ARMY

ژاااااعن📿👌
Huka (خواهر ورد واید هندسام)
۱۷ مرداد ۲۰:۴۱

Nice

RM. kiute.ARMY

مث تو😍💜
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان