BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME: جونگکوک در نمیزنه میاد با لگد!

والا که...💀

گفتنی هارو توی سون گفت💀

حالا شاید ورس بانو لاتو قراره به صورت تز پایان نامه ای توسط داداش، همراه با پاورپوینت ارائه بشه💀

خلاصه که، نمد فلان کن بریک می آف آنودر تایم بشم، یونو نایت افتر نایت آی ویل کار های آخ آخ💀

بعدش هفت تا ملافه و زاویه و مرکز و قاره و جغرافیا جهت عملیات تکفیری💀

واقعا نظری ندارم که از این بالاتر و بالغ تر قراره چی بشه💀

-رد شدن فیلم های فیفتی شدز و افتر و 365 روز و الیت و یوفوریا و باقی فیلم های ضد قوانین ایسلامیک رپاپلیک آف ایران-

نه بچه ها واقعا بالاتر هست منتها باید با روغن موتور کاسپین چرب کرد وازلین جواب گو نیست💀

-نکنه دورچی روی کوک تاثیر گذاشته باشه؟-

#صوتی_صفیری_بل بلی_حالوم_بده_جونگکوکی

۵۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🖤my white hell🖤
۲۸ مهر ۱۴:۳۶

یکیو تو مدرسه دیدم داشت قاشق طلایی حمل میکرد مشکوک شدم بهش😂

*از اثرات دیدن کیدرامای قاشق طلایی*

RM. kiute.ARMY

همون فیلمه که پسره میرفت به گذشته؟؟ یه همچین چیزی بود کلا فقط نصف قسمت دو رو دیدم😭
و منی که هرکسی رو میبینم راننده تاکسی ئه، میخوام بپرم تو ماشینش و داستان زندگیم رو بگم و اون بره انتقامم رو بگیره😔 راننده آقای کیم دو گی، که میقام بهش بدم😔 بغل البته😔
*اثرات دیدن کی درامای تاکسی درایور*
*پ.ن: بازیگر نقش اصلی تو جوونی هاش فیلم بی ال هم بازی کرده😔*
Kim bora (خیار🥒)
۲۴ مهر ۱۷:۵۳

واییی ددددددد

عه ببخشید یادم رف...سلاممم

وایییی دددددد

بهش گفتممممم

دد به فرناز گفتمممممم

ویییی دد دارم نمیتونمممممم

دد الان باید چیکار کنمممممممم؟

من خعلی بی تحریم دد کومک توروخوداععع

RM. kiute.ARMY

سلاممممم عزیزممممممم!!!
عه گفتی؟؟؟
گفتیییییییییییییییییی؟؟؟
بادا بادا مبارک باداااااااا!!!!😎😎😎😎
جواب چی دادددد؟؟؟ جواب نداده؟؟
مسواک کوکی :)
۲۱ مهر ۱۵:۲۶

دد، چیمی بارون خیلی خوبه 🥲 

کوکی بارونم خوب بود 👄 

گویا بارونم نبودم ولی مطمئنم عالی بود 💅 

نمیشه یه روزی رو بزاری واسه شادی دل ما همینطوری bt21 بارون؟ 😔👍 

بخدا غش میکنم سرش 😭🤣

RM. kiute.ARMY

قابل ندارهههههههT^T
کویا با تگرگ همراه بود😂

دوست دارمااا اما سایت بعد یه مدت سخت براتون لود میشه:">
Kim bora (خیار🥒)
۲۱ مهر ۱۵:۱۱

های دد...

امیدوارم خوب باشی:)

اممم دد الان شدیدا نیاز دارم با ی نفر درد و دل کنم و خب...کسی بهتر از تو پیدا نکردم🥲

دد اول سال..رو یکی از بچه های کلاسمون کراش زدم..میدونی...رو قیافشو اینا..اسمش ایساس...بعد..به یکی از دوستام،فرناز،راجبش گفتم.بعد اونم به یکی دیگه از بچه های اکیپمون گفت...خب...دوستای منم که ماشالا اصلا زیر زبون ندارن آقا تو کل کلاس پخش شد بعد یه روز موقع جرئت یا حقیقت(مجازات دارم بود)گفتم اسم کراشت تو کلاسو بگو بعد خود یارو(ایسا)هم بودش خلاصه منم ع ترس مجازاته گفتمو بعد چندتا از بچه های کلاس اونوری هم بودن خلاصه این جریان بین کل مدرسه پخش شد فقطم به خاطر دوستای کصـ.خلم آقا بعد من سعی کردم جمعش کنم گفتم که نع ایسگاتون کردمو فلان ولی مگه قبول میکنن؟ 

بعدش دد، همون فرناز که گفتمت،نمی‌دونم حس میکنم یه حسی بخش دارم...میدونی...مثلا وقتی گف که لزه خوشحال شدم یه جورایی..بعد چندروز پیش داشتیم چت میکردیم هی من واسش فن ارت میفرستادم اون واسم فن ارت میفرستاد بعد باهم عر میزدیم.بعد سر یکیش من گفتم دارم لبمو گاز میگیم که صدام نره بیرون چون بابام خواب بود،بعد اون گف نه لبتو گاز نگیر...زخم میشه یهو...بجاش تو بالشت جیغ بزن صدات بیرون نره... عین همینم گفت...بعد گفت میخوام پیامارو پاک کنم حجم گوشیم پر شده ولی این پیامه(همون که گف لبتو گاز نگیر)حیفه نمیخوام پاکش کنم ولی گشادیم میشه سلکت کنم،منم بخش گفتم اسکرین بگیر ،منم اسکرین گرفتم...بعد اون گف..نع..،من اصلا ذوق نکردم..ذوق چیه...منم بش گفتم واسه ی دلیل احتمالی کارت(همون نگه داشتن پیامه)قلبم اکلیلی شد...اکلیلای زیاد بنفش...اونم گف چقد کایوت که اکلیلای تو قلبتم بنفشن...بعد من بغض کردم..همش بهم میگه خیلی کیوتی:)هق...اره خلاصه رفتاراش همش منو اکلیلی میکنه...همش مراقبمه و باهام مهربونه و اینا...بعد اره دیگه میدونی..؟بعد ایسا چند روز بود که غایب بود هرچیز بش پیام میدادیم سین نمیزد ،بعد فرناز گف از ایسا خبر داری گفتم نع جواب نمیده،بعد شبش فرناز از یکی از دوستای قدیمی ایسا حالشو پرسیده بود اومده بود به من گفته بود(بچم🥲) بعد وقتی بش گفتم که خودشم جوابمو داده گف کیلیلیلی...اره دیگه

دد ازت کمک میخوام باید یه جورایی افکارمو مرتب کنم اصلا نمیفهمم چمه و باید چیکار کنم🥲❤️‍🩹

و اینکه دد ببخشید که وقتتو گرفتم ولی هیچکس جز تو نبود که بتونم باهاش دردودل کنم و ازش کمک بخوام🫂

دد تو بهترینی مرسی که هستی و به حرفام گوش میدی🫶🏻لاو یو فور اور🤍🤍🤍

RM. kiute.ARMY

های بیبی منT^T
همچنین تو نفسسس!

الهی بچه ی من:)
به نظرم خودتو سرکوب نکن، باهاش وقت بگذرون.
دلیلی برای گرفتن جلوی خودت نیست.
احساسات ادما مثل بچه میمونه، حالا هرچقدر سنمون بره بالا...تخس و لجبازه، بهش بگی نکن، نرو، نشو! گوش نمیده و بدتر میکنه.
اما دستشو بگیری و بهش کمک کنی خیلی شرابط اوکی تر میشه.
چون هوای خودتو داری بیب:)
اشتباهی اتفاق نمیوفته اگر از هر تجربه ای درسی برای یادگرفتن داشته باشی!
افکارت رو به زبون بیار با صدای بلند. ترسی نداشته باش. تو لایق ارزش و احترامی بیبیT^T

نگو دارلینگ وظیفمه:")
تو هم بهترین هستی و لایق بهترین ها نفسسسسسسT^T لاو یو موووووووووووور!
Hani:)
۰۷ مهر ۲۱:۱۷

حالوم بددددددددددد

حالوم خرابببببببببببب

حالوم داغوننننننننننن

نتکذغلخبیقعطصثغطفبههزعحغاحععد

من هنوز سون رو هضم نکرده بودممممممم

خدایاااااا باز باید کون بچه بشوریم ای بابا😭💔🗿

RM. kiute.ARMY

دیر اومدی نخوا زود برو😔
Nothing
۰۶ مهر ۲۰:۴۵

بسم الله الرحمن الرحیم

بازگشت همه به سوی اوست

 

دوستان برای سفارش وازلین با رایحه ی گل محمدی و پرتقال نرسیده عدد ۶۹ رو به سامانه پیامک کنید

فردا.پاره.ایم.

عالیه

تازه میفهمم وقتی تیزر 3D رو نگاه میکنم ک سون از نظر بالغ بودن در برابر 3D جوک بود...💔

 

RM. kiute.ARMY

و بهی نستعین.
احسنت!

اما جهت تهییه کفن گلدار، فری سایز و کار ترک، عدد 666 ته شیش داره کمپانیمون جیش داره به سامانه ی زیر دخول بفرمایید.

قرار بود بالغ باشه نه اینکه واقعا برامون تعریفش کنه...
Vkook. Darya
۰۵ مهر ۱۹:۵۸

وای دد گفتی با شلاق و اینا باید بیاد دیدی چیشدددددد

نمیدونم چکش بود چی بود هرچی بود با همون اومد دیگه کارمون از تیکه تیکه گذشت ما تموم شدیم .. به نابودی پیوستیم 😭😭😭

چجور میتونه با اون دستهای تتو دار و هیکل مرگش چکش (یا هرچی که بود ) بگیره دست و انقدر جذاب باشه 😭😭😭

 

احساس خطر میکنم نسبت به 3D حس میکنم بعدش دیگه جدنی تموم میشم 😭😭😭

RM. kiute.ARMY

واقعا بالغ و خشن بودددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭
وای دریا بهار خونه امون تخریب داشتیم توی روستا، گفتم از این چکش ها بخر برام بابام نخرید...دیگه میرم میخرم فکر کردههههههه😭😭😭😭😭😭
بیا با همون بزن تو دهنم تو صورتم بمیرم مرگ مغزی شم😭😭😭😭😭

ولی هنوز کامبک 2025 موندههههههههه😭😭😭😭😭 نههههه نمیخوام😭😭😭😭

پ.ن: این ام وی تایپم نیست دریا
این ام وی خود منه:)
ونوس:)
۰۵ مهر ۰۲:۱۵

های اونی بعد چند روز که خودمم نمیدونم چند روزه برگشتم و چی میبینم؟ میبینم نابودمون کردی...

 

خلاصه که مردم مدارسشون شروع میشه میرن از سایت که به درسشون برسن و تمرکز کنن مثلا. من شروع بشه میام تازه😂💔

 

اصلا موقعه امتحان دقیقا موقعه فیلم دیدن و فیک خونده. لعنتی بد میچسبه🥲😂💔

 

خلاصه هفته اولیم و فردا امتحان زیست دارم... مرد حسابی بزار برسیم بعد... عایش

 

بعد از اون ورم اومدم دلم به دریا زدم رفتم زیبایی حقیقی رو ببینم دیدم بعله.. خلاصه الان دارم فشار میخورم... حقیقتا نمیتونم دختره رو با سوهو شیپ کنم... بابا با سئو جون بهتر میاد تا سوهو... چرا باید بره با سوهو؟ دیگه مثل این بشر دیگه گیرت نمیادددد. بابا دختره به همین برکت اسکلههه😭💔

 

خلاصه سه روزه از دست این فیلم و این عزیزان داخل بالشت دارم حیغ میزنم... بالشت پاره شد از بست جیغ زدم... بعد منم اینجوری که وقتی فشار میخورم پامو میکوبم زمین و کولی بازی در میارم.. حیح😂💔

 

خلاصه تختمم رفت پایین از بس حرص خوردم و پریدم روش😂💔

 

والا به خدا من ادم خونسردیم و کم پیش میاد فشار بخورم ولی وقتی بخورم بد میخورم (چی گفتم...) 😂💔

RM. kiute.ARMY

خوش برگشتی ونوس منننننن:")))) بابا ما خاک پاتیمT^T

ادم مگه میاد خونه ی خودش از این حرفا میزنه👀

واقعا میچسبه😂

جنگه به قران:|

وای دیدی؟؟؟؟؟؟ اصن این فیلم باید گی میشد باااااااااااید!!!!!

چه میکنه این بازیکن😂😂😂

ملت تختشون میشنه برای چه کارایی...ما تختمون میشکنه برای ضجه زدن هامون😂

بله بله متوجهم😂😂
Acha
۰۴ مهر ۱۸:۱۰

وای دد فقط اون نظریه فرازمانی انیشتین😂😂

 

نه دد کوک اومده فیکشنارو خونده گفته اومممم پس اینطور دوست دارین!؟ اوکیههههه😅

 

 

آهاااا ددی جونمم تنکیووو در اولین فرصت که یه ایرانسل گیر بیارم باز امتحان میکنم به امید اینکه قبول کنه😅

RM. kiute.ARMY

والا بخدا😂 الان هم رسما در نزد و با چکش تخریب اومد توی ام وی:)

بابا ما غلط خوردیم تو ببخش مارو😭😭😂😂😂

فدات بیبیT^T ان شا الله:")
💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۰۴ مهر ۰۱:۱۶

ددی جونننننننننن 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 عکس پروفایلتو عشقه 😍😍😍😍😍😍 اونایی که JK LOVER هستن باید عکس کتف های پرتوان jk رو بذارن 😁

دلم میخواد واکنش تهیونگی رو ببینم که وقتی این عکس از پسرش رو دید چه واکنشی نشون داد ؟؟!😃😄🤣🧐🧐

اگه قدرت تلپاتی و نامرئی شدن داشتم خیلی خوب میشد 🤪

ددی در مورد یتیم خونه هم ... ایدت خیلی کول بود 🙂😄✌🏻👌🏻

من میگم شبا ساز برداریم و دور هم تو حیاط یتیم خونه بزنیم 

:< بزن تار که امشب باز دلم از دنیا گرفته ، بزن تارو بزن دار رو 😁>

هر شب کنسرت خصوصی مخصوص فرزندان رانده شده [آرمی ها] از سمت والدین ... موسیقی هم که اهنگ های BTS رو می‌خونیم...🎧🎶🎼🎺🎻🥁🪇🪘

ددی تو رپ کن و من وکال 😆😆😆😆😂😂😂

آها راستی ددی ... سریال خواهران برادران رو میبینی ؟ اگه میبینی بگو کراشت تو سریال کیه ؟

من که عمر رو خوشم میاد ‌... الگوی نقشه های شیطانی هم عاکف آتالکل هست ...

سیب ممنوعه هم که الگو های زندگیم اندر _ ایلدیز_شاهیکا هستن 😍😍😍😈😈❤️‍🔥

خداحافظی نمیکنم ... به امید چتی دوباره 😉

RM. kiute.ARMY

جون دل ددیییییییییییییییT^T قابل نداره خوشگلههههههه*^* دقیقا😂😂
گفته سلام فرمانده...منم درمانده!!
وای گفتی...
بخدا😂 اسمش هم بزاریم یتیم خانه ی یتیم ها😂
تو بزن من میرقصم
هستی هم را به اتش کشیدیییییییی سوختم من ندیدی ندیدی😂
خلاصه که برنامه براهه!
حله جله😂😂😂😂
نه والا:"( کلا سریال نمیبینم مگر اکشن و جنایی و قتل و زامبی اونم کاملا بدون عشق و عاشقی😂
ولی این ترکیه ای ها یه جوری کراش شدن جدیدا که اصن:)))))))))))))
وای سیب ممنوعه رو یادم بوداااااا ولی کلا به خاطره هام پیوستهههه😭😭😭
البته که به امید چتی دوبارههههههT^T
همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۰۳ مهر ۲۱:۲۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

RM. kiute.ARMY

 

ان شا الله که فندوم زحمت بکشن و ورژن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانیش رو رواج بدن....

 

جئون داره با تریلی میده بیرون...

 

دد من واقعا نمیتونم دیگه

نمیشه

ناتوانم

این ترک نباید بیرون بیاد

بخدا من سر همون اصلیش *ونم پاره شد هنوزم که هنوزه حس میکنم بچه تو شکمم مونده. 

**م نموند برام. 

یعنی چی که بالغ تر. 

بابا بیا برو. 

مرتیکه پدرخرگوش آرمی کش من ناتوانم. 

ناتوانی تومه. 

شرعی

غیرشرعی

قانونی

غیرقانونی

رسمی

غیررسمی

تو هرجوری بگی من نمیتونم. 

بمولا نمیتونممممممممممممم!!!!!!!! 

RM. kiute.ARMY

واقعا میفهمم هااا! اما اصلا متوجه نمیشم طلا...اصلا!!
به چندین روش
سامورایی
یاکوزایی
گوندالایی
ماندالایی
آفریقایی
گوانتانامویی
کلمبیایی
مالدیایی
داره فرو میشه تومون...
کی میتونه......
پیشی سابق
۰۳ مهر ۱۸:۵۴

ددیی سلاممم خوبی؟

ددی من اگه ازت فیکشنی بخوام که خارج سایت باشه باید چیکار کنم؟همینجا میفرستی؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلممم شما خوبی؟*^*
بستگی داره داشته باشمش یا نه:") داخل لینک ناشناس میفرستمT^T
مارال
۰۳ مهر ۱۶:۵۴

خدا نکشتت ادمین چقد خندیدمممم😂😂😂😂وای روغن موتور کاسپین اخهههه😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

قربون خنده هات بره ادمیننننننن😂😂😂😂
اخه روغن موتور کاسپین یخ نمیزنه😂😂😂
Acha
۰۳ مهر ۱۵:۳۳

ددی یه سوال من از دست بیان چیکار کنممم

میخوام اکانت بزنم ولی همش ارسال کد به شماره رو میزنم نمیفرسته

نزدیک یک ماهههه باهاش درگیرممم

همش میگه خطایی رخ داد!

دیوونم کردههه.....

راهی نداری؟

چیکار کنم😣

دوست دارم منم پروف داشته باشممم😅

RM. kiute.ARMY

والا با شماره ی ایرانسل بچه ها امتحان کردن جواب داده:"(

ای من فدات بشممممممT^T
Acha
۰۳ مهر ۱۵:۳۰

ددی از این بالغ تر اینطوره که

قبلا توی سون گفت هفت روز هفته هر ساعت هر دقیقه هر ثانیه میخواد.....اهممم آره دیگه😂

حالا حتما هر صدم ثانیه اس دیگه😂😂

 

وای واقعا میخواد کشتار جمعی راه بندازه!!

 

اما ددی اعلام شده که از روز جمعه جمعیت کره زمین چندیییین برابر میشه!!

RM. kiute.ARMY

ریدینگ قران عزیزم😔
میخواد از نظریه فرازمانی انیشتین استفاده کنه😂

کاش کشتار جمعی بود...کاش با زانو میزد تو صورتم....

هم اکنون شاهد زایمان شدید هستیم!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۳ مهر ۱۵:۲۸

حتما هم 3D لازم نیست اونطوری نشون بدی، یه مکعب ۳ تا وجهشو بیای عکسشو بزاری حله

RM. kiute.ARMY

اتفاقا خواستم بکنم اما دیگه ادیت زدم کونم نیومد😭😂
•پادری دم در خونه هوبی و جینم، تو اون خونه های خالی دارم خاک میخورم :)•
۰۳ مهر ۱۴:۴۰

فیلم افتر و الیت چیه من چرا تاحالا ندیدم نشنیدم ۰😂

۳۶۵ روز رو که حفظم...۵۰ سایه فقط یکشو دیدم...

یوفوریا هم کامل دارم اما هنوز ندیدم ولی میدونم توش چه خبره 😂

خدانکنه اینجوری بشه 🌚

یعنی اگه بشه دیگه طاقت میاریم؟! 🙂

RM. kiute.ARMY

کلا یه تیتراژ اول و تیتراژ اخر رو میتونی با خانواده ات ببینی تو الیت😂 افتر باز اوکی ئه😂
یوفوریا که هیچی....کارگردان کم بود منم بکنه😂
سه بعدی ان شا الله میخواد تلوزیون های جدید سامسونگ رو تبلیغ کنه...
عزیزم بهت بگم هنوز کامبک 2025 مونده؟🙂
💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۰۳ مهر ۰۱:۲۲

خب پس همگی برای سلامتی تونم که شده 😵🤲😨😰 برید یه ششصد هفصد تایی بیبی چک بخرید ... 

من خدارو شکر که خونسردم ولی قلبم برای KOOKI لاورا میسوزه 😶‍🌫️🫣 

دیگه ده قلو بیست قلو کفاف نمیده ... جمعیت چین رو دوبرابر شامل میشیم به حول و قوه الهی 😃😄🤣

ددی دلم برات پر پر میزنه ... دلم خیلی تنگیده برات ...

بوس بوس ، قربانت ، فدات ، ستاره بچینی . بای 🤍💛🧡❤️❤️‍🔥❣️🩷💟💕💞💓💗💖💝💘💜💙🩵💚🤎🩶🖤💋💋💋💋💋💋💋💋💕

RM. kiute.ARMY

برای احتیاط کلا محل زندگیتون رو عوض کنید....
اون بندگان خدا مثل مناطق جنگ زده و سیل زده ان...
از الان به فکر یتیم خونه باشید😂
قربون دلت برم من دخمل آبی مننننن:")))
بووووووس متقابل نفسمممT^T ماه رو بچینیT^T هاقمهصثقمهسصامعه
.
Anahita MJ
۰۲ مهر ۲۳:۲۱

سلام وقتتون بخیر 

عذرمیخوام که زیر این پست پیام گذاشتم متاسفانه نمیدونم صفحه ارسال فایل چه مشکلی پیدا کرده که اصلا باز نمیشه. 

میخواستم یه فیک آپلود کنم و از قوانینش بی خبرم. 

امکانش هست راهنمایی بفرمایید؟

RM. kiute.ARMY

سلام قربونت برم. همچنینT^T
نه عمرم فدا سرتتت*^* 
عسلم صفحه رو با چند تا مرورگر چک کردم مشکلی نداره.

برای راهنمایی هم این دو پست رو بخون اگه بازم سوالی بود در خدمتمT^T


minerva
۰۲ مهر ۲۲:۲۷

های هیونگی

من میخوام وارد بیان شم ولی موقع تایید شماره هی میزنه خطایی رخ داده هرچی شماره رو عوض میکنم درست نمیشه

چیکار کنم؟

RM. kiute.ARMY

های بیبیT^T
باید یه مدت وارد بیان نشی و با یه شماره و ایمیل دیگه تلاش کنی:")
اکثرا ایرانسل رو زود کد میفرسته
Nothing
۰۲ مهر ۲۱:۵۴

بوالله که حرام است...!

RM. kiute.ARMY

عملیات تکفیری داعشانه....
Kim bora(خیار🥒)
۰۲ مهر ۲۱:۲۷

اوکی ولی سینگل جدید جئون ایان...:))))))))))))))))))💪🏻🥹🥲❤️‍🩹🙂

 

RM. kiute.ARMY

ان شا الله که خیره:)
KIM ROSE
۰۲ مهر ۱۷:۳۹

من اینو نمیتونم😔

تو میتونی؟؟؟؟؟ 

قاتققاقتتیوثتثاثاثثخثلتثثدیدیاقخ😭

RM. kiute.ARMY

هرکی میتونه استباه میکنهههههه😭😭😭😭
همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۰۲ مهر ۱۶:۴۸

مامانم خبرارو میخونه که....... 

اگه دانلود کنه باید کلا قید بنگتن و کیپاپ و گوشیو بزنم....... 

مثلا میخواد بگه آی ویل پاره کنم یور لباساتو

یا میگه ای ویل سـ*س ویت یو رایتتت

 

جئون خواهش میکنم این اهنگو بیرون نده. 

RM. kiute.ARMY

ان شا الله که فندوم زحمت بکشن و ورژن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانیش رو رواج بدن....

جئون داره با تریلی میده بیرون...
Vkook. Darya
۰۲ مهر ۱۵:۲۰

خانوما اقایون خونسردی خود را حفظ کنید  آرمی بمردهههه😭😭😭

ورژن بالغانه تر از اون واقعا دیگه چیز خوبی تو ذهنم نمیاد لامصب یکی جلوی این جئونو بگیره 😭😭😭

چع خبرته بچه اروم بگیر باشه اصلا دیگه نمیگیم گردالو و کیوتی رحم کننن 😭😭😭😭

 

RM. kiute.ARMY

ارمی تیکه تیکه تیکه تیکه شددددددددد😭😭😭😭😭
دیگه باید با شلاق و نمد از این وسیله وحشی بازی ها بیااااد😭
با اون چشم های کیوت گرد ستاره دار و دورش صورتی کمرنگ میخواد دوباره بگه فاک و ماک و این داستانا؟؟؟😭😭😭😭
چرا انقدر پارادوکس مرددد یاواش یاواش😭
mehrsa_jkkk^-^
۰۲ مهر ۱۲:۵۰

این فقط یه شوخیه کثیفهههه

 همینجوریش به خاطر درس ها و امتحانا حامله ام انصافا دیگه تحل حاملگی دوباره رو توی این هفه ندارم بسه دیگهههه

 

جونگکوکی که با استایل بچگیش میاد اهنگ میخونه و دقیقا چند دقیقه بعد اجراش میان میگن متن بالغ تز از سون نوشته خب ودف؟

جئون کنسلی کنسلللل

چی شد که به عنوان بایسم انتخابش کردممم؟دیگه هیچ راه برگشتی برام نموندهههه وای 

من از این تریبون اعلام میکنم از این لحظه به بعد جئون کنسلههههه کنسلهههه

RM. kiute.ARMY

کثیف، تمیز، آغشته به پرز، تمیز شده با شامپو سیر پرژک...خلاصه که...پاره ایم:)

این مردک تضاد متن و ظاهرش دارکهههههه دااااااااااااارک:))))
کنسل چیه، دیلیتی دیلیییییییییت!!
واقعا دیگه هیچ راه خروجی نیست بیبی...
•پادری دم در خونه هوبی و جینم، تو اون خونه های خالی دارم خاک میخورم :)•
۰۲ مهر ۱۲:۳۷

انقد خستم که حتی نای تصور کردن و سناریو سازی هم که چجوری میتونه باشه ندارم :)

فقط با یه لبخند سکته ای گوشه اتاقم نشستم و منتظر میمونم :)

دیشب که نتونستم حالا برم اجراهای کوک رو ببینم 🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

سناری؟:)
واضح تر از این که میخواد سه بعدی مارو بُک....:)

اجراشو بی ناموسا گذاشته بودن نزدیک های صبح:/
**فقط اونجاش که که خانومه برای م.هسا ا....می///نی صحبت کرد و کوک گفت بیاید امیدوار باشیم/ تلاش کنیم همه ی مرد ها در سرتاسر جهان به حقوق اولیه اشون دسترسی داشته باشن:)
*** مایی که داشتیم با فیلتر شکن میدیدیمش:
TieRd MiHi
۰۲ مهر ۱۲:۲۱

واااااییی جرررررررر🤣🤣🤣

ولی خداییش جانکوک در نمیزنه میاد با لگد! خبرش خیلی یهویی بود. و منی که مودم اینه "پس آلبوم کووووووو؟" بخدا که به دو سه تا آهنگ راضی نیستم،آلبوم ده آهنگی میخوام! 

RM. kiute.ARMY

علاوه با لگد، از رومون هم رد میشه😂
آهنگ ده تاییش رو نگه داشته یجور دیگه فرو کنه، اونم توی گوشمون!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان