BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات my sunflower

5047-picsart-22-09-02-19-18-09-143_3non.jpg

نویسنده huka_VJ.YG
کاپل ویکوک/کوکوی
ژانر فلاف . کمدی . مدرسه ای . رمنس
محدودیت سنی ندارد
چنل نویسنده  " کلیک کنید "
واتپد نویسنده hukam93

 

🎶Music of shot🎶

🎵 CLICK 🎵

  

پ.ن:از اینکه کاور خودم رو براتون بزارم پشیمون شوم پس اینم ورژن اصلی موزیک تولدی که تهیونگ میخوند🥰

 

برشی از داستان:

 صدای خنده ی کلاس برای چندمین بار بلند شد.
کیم این بار با حرص گفت:خدایا اینا دیگه چه نسلی هستن هرچی‌ میگم میخندن!!!
مورد داشتیم به یه نفر گفتم الاغ، زده به بغل دستیش میگه با من بودا،به خودت نمیگیریا!
یعنی دلم میخواست اون موقع با منقاش رشته رشته ی گوشت خودم رو بکنم،یعنی این نسله هیچی روشون تاثیر نمیزاره!

نفس کلافه ای کشید و ادامه داد:پسرا خیلی خرین اگر زن بگیرین از این نسله،خواستین هم ازدواج کنید شوگر...مامی میگیرین،میرید بالای ۵۰ ،۶۰ بره بالای سال ۱۹۷۰،۸۰ هم زود میمیرن زندگیتون میچرخه،یه ارث زیادی گیرتون میاد،هم اینا اصلاااا نمیفهمن.

تهیونگ لبخندی زد و گفت:به هر حال من که نمیخوام هیچ وقت زن بگیرم

کوک هم خندید:من هم همین طور!

  
+++
  
کوک:خیلی دلتنگم!
تهیونگ یکی از نگاه های آرامش بخشش رو به کوک هدیه داد و با لحنی که کمی غرور توش بود گفت:دلتنگ کی؟

کوک سری تکون داد و گفت:دلتنگ کسی نه!دلتنگم،دلتنگ اون حسی که قبلا داشتم،تمام اون احساسات خالصانه ای که قبلا داشتم و الان هرچقدر سعی میکنم،فقط تلاش می‌کنم که دوباره تجربه اشون کنم؛اما موقعیت های مشابه دیگه اون حس رو بهم نمیده و بیشتر عذابم میده و دلتنگ ترم میکنه.

  

💛🌥🌻DOWNLOAD🌻🌥💛

 

پ.ن:های هیوواییم اینم تهکوکی که قولش رو داده بودم ،به مناسبت تولد مکنه ی جذاب بنگتن(با یه ذره تاخیر)
خیلی خیلی دوستتون دارم و مثل همیشه میگم که:

نویسنده ی این وانشات همیشه شما رو با لبخند شیطانی زیر نظر دارد.😈

 

 
805_vpfe.png

۲۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jim Jim
۰۳ مهر ۱۱:۴۲

خب...جا داره بگم به نویسنده ک...

استعداد کمدی نوشتن داری و قلمت تو از زمینه پتانسیل خیلی خوبی داره:)

لطفا ادامه بده! بیشتر کمدی بنویس! 

رو فلاف هم کار کنی از این بهتر تر میشه:)

از نظر من فلاف ژانر سختی نیست اونقدر(البته هرکس یه نظری داره و شاید چون من خودم فلاف زیاد مینویسم برام راحته)، و به نظرم با یکم کار کردن میتونی توش بیشرفت کنی و بترکونی:)

ماچ بهت

RM. kiute.ARMY

درسته درسته تمرین و تکرارT^T
Kim Devil
۰۲ مهر ۱۷:۲۳

هعی دوست داشتم زودتر میومدم کامنت میزاشتم ولی امان از درسای کنکور...

ولی باید بگم که...قسمت معلمشون خیلی فان بود🤌🏻😂 و خیلیییی وایب استاد ریاضی کنکور مارو میده...جوری که حتی بعضی کلمات و اصطلاحاتش عین خودش بود...دارم فکر میکنم نکنه معلم من و هوکا یکیه😂😂

جدا از همه اینا... من از هوکا بابت این شات تهکوک قشنگ با قلم قشنگ ترش تشکر میکنم و بهش خسته نباشید میگم :>💜

RM. kiute.ARMY

امانننننن!! اماننننننننننن!!
وای فاک نکنه واقعا هست؟؟؟ دنیا کوچیکه هااا!!
ای جونم:">
Jim Jim
۰۱ مهر ۱۹:۳۶

اصلا نمیدونی چقد این لبخند رو لبم ذوق زده و دیوثانس وقتی نگاه میکنم به ژانر فلاف کمدی مدرسه ای ...

گاد...

اگه من تشنج کنم تقصیر شماهاست!

مخصوصا تو هوکا شی!

RM. kiute.ARMY

این نوع ژانر ها رو بخداااااا برای تو نوششتننننننننن!!!
Huka _VJ.YG
۲۱ شهریور ۱۳:۱۰

دد

من 

نوشتن 

وانشات

غمگین 

برای 

تولدم رو 

بیخیال شدم

چون یه ایده ی 

خفن برای 

فیک یا 

مینی فیک

به سرم زد

تازه 

فرستادمش 

برای 

شادی 

خوندش

بهم 

گفت

 

تو نابغه ای"

اوکی 

الان اصلا در حال جیغ های خفه نیستم میدنی؟

اصلا هم اکلیل بالا نمیارم

جیغ کشیدن چیه؟

من ارومم 

هق 

خب حالا دیگه برای نوشتنش استرس گرفتم وقتی خوب شروع میکنی و کلی آدم خفن قول دادن بخوننش میخوای خودش رو بزنی بابتشششش 

 

الان باز جیغ میکشممم

 

RM. kiute.ARMY

*ابرو بالا انداختن و نیشخند زدن
شیپ یا شیپ؟؟؟
*خنده ی شیطانی سر دادن

فایتینگگگگگگگ!!! بنویس تا همون یع لشکر ادم خفن نیوفتادن دنبالت!!!

بکششش عففففف!
Huka _VJ.YG
۲۱ شهریور ۱۳:۰۷

Hyunda*

 

 

هق میدونید من دهمی نیست من فقط دهم رو با معدل ۱۹ و ۹۸ پاس کردم 

 

برای همین بهم میگن خرخون*-*

چراغ نئونی آری یادمه مال شیمیه فلان فلان شده است پرتو و... 

 

*بعد،منی که سر کلاس داشتم فیک مینوشتم

اوه خب منم از چند تا از استادام ایده گرفتم و میکس و مستره اقای کیم ساخته شد

 

 

RM. kiute.ARMY

Hyunda
Hyunda
۱۹ شهریور ۲۱:۱۶

نویسنده این فیک خیلی سوییتی دوست دارم 

فیک هم اتفاقا فلافش خوب بود و خندم گرفت اما یک سوال تو دهمی هستی نه؟ خیلی حس کردم دهمی هستی چون گفتی لامپ نئونی و البته چون یک فست فلاف وانشاتت دقیقا شبیه یکی از حرفای استاد ما بود😂😭❤️

لاوت:)))

RM. kiute.ARMY

خیلی خوبههههههT^T
باح باح ما حتی توی فیک هامون هم درس میخونیم بقیه چطور؟😔

Huka _VJ.YG
۱۶ شهریور ۲۳:۰۰

دد زیبایم اومدم جواب ریدر های قشنگم رو بردم

هیووایی هام

 

kim light*

 

وای قلبم زیبا*-*

خاص بودن 

من گریه نمیکنم نه*'*

 

+++

a.gh

 

امیدوارم لذت ببری عزیزم خوشحالم،خوشحالی:*)

+++

K_B

 

آقای کیم عشق خودمه نمیدم اصلا!

 

این جمله رو گفتم اختصاری بزارم که هرجا دیدین بفهمید منم*-*

نویسنده هم لاو یو ال

+++

 عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

 

ای جان مرسی

+++

Paniz⁷

دیگه وقتی دانش آموز ریاضی باشی فیکت پر تابع میشه

ایشالا بری دبیرستان میفهمی متاسفانه و باهاش صاف میشی *-*

لبخند شیطانی*

 خوشحالم خوشت اومد،

+++

Vkook. Darya 

دونسنگ قشنگم،اقیانوسم 

عررر 

مرسی که خوندیش منم دارم ایسی هارت رو میخونم فوق العاده است بی دلیل نیست انقدر فیک هات محبوبه !

 

+++

IU. fatemeh

 

هوکا اینجاست نیاز هاتون رو برطرف کنه!

+++

♡Kim Miya

عزیزم همزاد خوشگلم

مرسی خوندی لاوم

*بغل کردنت

ناح نمیشه مت رو ببری گفتم یه لقمه نون و هوکا دور هم بزنید

***

 

خب تمام شد صدق الله العلی العظیم 

 

خودت چطوری دد

 

RM. kiute.ARMY

خوش اومدی دلبر جانT^T

امروز اینجوری ام که: من هنوز زنده ام حرو.مزاده ها😂 و به هیتر های ناموجودم فاک نشون میدم...فاک ایت😂


kim light

a.gh

K_B 

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

Paniz⁷

Vkook. Darya 

IU. fatemeh

♡Kim Miya

Melika
۱۶ شهریور ۲۱:۰۶

خیلی گوگولی بود ^^ دمت گرم نویسنده 🤝🏻❤️‍🩹

RM. kiute.ARMY

دم تو هم گرمممممممم*^*
♡Kim Miya
۱۶ شهریور ۰۱:۵۴

هوکا شی جیخخخخخ 

*اکلیل فراوان 

*بغل کردنت 

*فشار دادنت 

دد میشه هوکا رو بدی ب من؟🥺❤️ تلوخداااآا

RM. kiute.ARMY

عضو امدال سایته فقط یه انگشت میتونی بزنی😔
Huka _VJ.YG
۱۶ شهریور ۰۰:۴۲

مرسی دد

RM. kiute.ARMY

ولکام مای لاو*^*
IU. fatemeh
۱۶ شهریور ۰۰:۴۰

کی بود دنبال ویکوک می‌گشت میگفت کم شده 😂 بیا مادر 😂

RM. kiute.ARMY

بیا اتیش زدم به مالمممممم😂
Vkook. Darya
۱۵ شهریور ۱۷:۳۷

اوکیی 

بعد تموم کردن ایسی هارت که سرم خلوت شد فیک خوندن و با این وانشات شروع کردم :">>>

و بسسییی خوب بود .. حس ارامش زیادی درش بود و لبخند به لبم اورد .

خسته نباشی هوکی شیی 💜

 

RM. kiute.ARMY

آوخ ای جااانممم ㅠㅡㅠ🧡🧡🧡
Paniz⁷
۱۵ شهریور ۱۲:۵۹

مدیونید فک کنید یک کلمه از توضیحات جین رو نفهمیدم:/

ولی خیلی سافت و قشنگ بودT^T

"تهیونگ خونه امن جونگ کوک بود"

این جمله لعنتی هم...:>

RM. kiute.ARMY

سینه بزن بگو یا حسییییننننننن:"))))🤰🤰🤰
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۵ شهریور ۱۲:۳۹

اینو با اجازه تو واتپد خوندم

RM. kiute.ARMY

اجازه وارد نیست اعدامش کنید😔😂😂😂💃
K_B
۱۵ شهریور ۱۲:۱۹

من این جمله ی huka_VJ.YG رو خیلی دوست دارم. 

*نویسنده همیشه شما رو با لبخند شیطانی زیر نظر دارد* 

نویسندهههه ماا لبخند های شیطانیتم دوست داریممممممم.

 

RM. kiute.ARMY

همه شیطان پسندن چرا؟😔😂🚬
K_B
۱۵ شهریور ۱۲:۱۶

من آقای کیم و دوست داشتم معلم به این خوبی ؟

نه واقعا؟

 

RM. kiute.ARMY

از اینا اگه پیدا بشه بازم معلم بقیه اس معلم ماها نمیشه:")
a.gh
۱۵ شهریور ۱۱:۲۲

یه فیک جدیدددددددددددددددددد؟ 

اونم ویکوک؟

اونم مدرسه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خییییییلی خوشحالممموایالرعتغاهخنتددتنربفقصسثیفطالذمتنحگکخمکگومدتعفغبا

خیلی خوبهههههههههههه

RM. kiute.ARMY

بیا وسطططططط د یالاااا💃💃💃💃💃💃💃
kim light
۱۵ شهریور ۱۱:۲۰

با وضو خوندمش ددی

 

ببین خیلی خاص بود.=)

RM. kiute.ARMY

خاصی از خودتههه:")
kim light
۱۵ شهریور ۱۱:۰۲

جییییییییییییییغ بخونمش؟؟

 

نخونمش؟؟

 

نمی دانم

مسئله این است خواندن یا نخواندن

RM. kiute.ARMY

به نام خدا؛
وضو بگیر اول!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان