BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Last kiss

img_20221201_185532_394_rfat.jpg

نویسنده huka_vj.Yg
کاپل نامجین
ژانر امگاورس . انگست . رمنس
محدودیت سنی 14+
آیدی واتپد Hukam93
 چنل نویسنده " کلیک کنید "
راه ارتباطی نویسنده لینک ناشناس "

  

برشی از داستان:

سلام جونی! 

خب راستش مطمئن نبودم چی صدات کنم... 

الان که داری نامه رو میخونی حالت چطوره؟ 

الان که دارم نامه رو مینویسم،هوا بارونیه،خیلی بارون شدیده  

نمیدونم چرا اشک های منم بند نمیان! 

شاید بارون امروزم اشک های یه امگای بارونی باشه... 

پس امیدوارم روزی که این نامه به دستت میرسه هوا دیگه بارونی نباشه. 

راستش چند روز دیگه تولدمه... 

پارسال روز تولدم تورو آرزو نکردم ،آخه فکر میکردم مال منی! 

به نظرت امسال میتونم تورو آرزو کنم؟

 

🌙🖤🍁DOWNLOAD🍁🖤🌙

 

805_vpfe.png

۱۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Huka _VJ.YG
۱۸ فروردين ۰۴:۲۶

یک انسان*

 

پس مبارکه 😁

 

 

ددی *

آره عجله زیاد دارن^-^

 

خار اختلاف سنی اصلا 

 

چقدر باشه مهریه ام!

 

 

ملکه که شوهر داره شاهزاده طور وارد شدم

 آخه مونی من گربه اش بودم یهو انسان شدم 

شدم بچه اش🤣🤣🤣بعد شادی هم نونام بود که دیگه برام مادری کرد در نبود مونی🤣🤣🤣

آره 

خروس مزرعه جر🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

جوووون حق هم دارن خبT^T

ناموسا فیک مای آجوشی از جلو چشمام رد شد😂

به اندازه ی سال تولدت، نگین قیمتی به رنگ چشمات.

اهان بعله😂
واییییی شتتتتتتتت😂😂😂
قضیه خیلی جم توی وی شد😂😂😂
باور کن گاهی انقدر بهم تلقین میشه پدرتونم که میخوام رکابی بخرم و سیبیل هامو نرنم😂
یک انسان :)
۱۸ فروردين ۰۱:۰۹

خواهش میکنم سمیه 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

جوووونن چیپس بخرم برات مامانمم😔😂😂😂
یک انسان :)
۱۸ فروردين ۰۱:۰۸

اون آبیه 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خوش سلیقه ای هاا بلاا😂😂😂
یک انسان :)
۱۸ فروردين ۰۱:۰۵

دمپامییم؟ 

RM. kiute.ARMY

کلیک
کدومشه دختر گل بابا؟😔
یک انسان :)
۱۸ فروردين ۰۱:۰۴

بلهههه

RM. kiute.ARMY

جوووووون!!!!
یک انسان :)
۱۸ فروردين ۰۱:۰۱

هوکاااااااا

معلومه انسانم!! 

عاقد میخوام همین الان 😐

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدُ ِلله الذی أحَلَّ النِکاحَ و حَرَّمَ السّفاحَ و الزِّنا...
یالا دارم میخونم هرکی زودتر بله رو بگه اون برنده است ها😔
تازه به قید قرعه دمپایی های نیکتا ی صورتی و آبی هم بهش تعلق میگیره😔
یک انسان :)
۱۶ فروردين ۱۹:۳۶

توت فرنگی و شیرقهوه هم پخش کنید 😔

پرامشن تو دنس و نات تو دی و مایک دراپ و.... 

بزارین قر میدیم 😔😔😔😔

RM. kiute.ARMY

چشم😔
ممنون از پیگیریتون هم وطن😔
Huka _VJ.YG
۱۳ فروردين ۱۵:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هیونگ خواستگارا رو میبینی زیاد شدن🤣🤣🤣

یک انسان:)

اگر واقعا انسان باشی که مبارکه🤣🤣🤣

خیلی از آدم ها انسان نیستن همون انسان بودن کافیه *

 

 

وای دیروز یکی از خواستگارام رل زد🚶‍♀️

 

تازه عکس من بک گراندش بود مثلا🚶‍♀️🫠در عشق داشت میسوخت رل زد دیروز🤣🤣🤣

بعدش یه خواستگار دارم ۳۲ سالشه باورت میشه ۳۲ سال

بعد من فقط بهش پیام دادم تولدش رو تبریک بگم بعد از کلی وقت بعدش اومد گفت تو هیچ میدونی داری با من چیکار میکنی؟؟؟

بعد من اینطوری بودم غلط کردم ولم کن🤣🤣🤣

 

الانم با یه نفر دارم حرف میرنم اینطوری که باهات حرف میزنم ولی قول نمیدم قبولت کنم🫠

 

باز من اومدم با این حرف بزنم طوری بود که وایب خوب بهم میداد ،**شی طور در اومد.

هوکا تو خوشت نیاد از یکی🤣🚶‍♀️

 

ددی،من بچه ی مونی ام 

تو هم بابام شو خب

بی پدر شدم 🤣🤣🤣کلی اوما دارم مونی،شادی و...

یکی گردن بگیره 🤣🚶‍♀️کی اون شب من رو بین این همه مادر تقسیم کرده؟

 

RM. kiute.ARMY

به روشون نیار بیا این پشت بهت بگم چقدر مهریه بزنی😔😔

بابا چرا این همه عجله؟؟ یه دودقیقه بزار آتیش عشقت گرم کنه تنت رو😂😂
ماشالله اختلاف سنی0_0
بگو دلت هم بخواد ایش😔

ملکه طور وارد شدی جووووووون😔

واقعنی؟؟؟😂😂😂

وای...چرا انقدر مادر داری تو گرل؟😂
الان من بابات شم حس اینو دارم که تنها خروس مزرعه ی مرغ هاااممم😂😂😂😂
طرف احتمالا سنگ دل ساده اشو میخورده😂
یک انسان :)
۱۰ فروردين ۰۴:۰۱

هوکااا زنم میشییی؟؟ 😂😂 

عرر فیک خعلی خو یود :')  (از هر انگشت زنم هنر میباره میبینین؟ ایش اسپند دود کنم براش چش نخوره )

بیخوابی بخاطر اینکه خوابت نمیاد فشار سختیه 😂😂🚬🤙

 

RM. kiute.ARMY

موز میخوام دوتا از الان تو مراسمتون😔
خودمو براش دود میکنممممم تقثلمناسقثمهعامسT^T
اره مخصوصا دم دمای صبح باشه😂😂😂
BTS.Namira.ARMY :)
۱۱ بهمن ۱۹:۴۴

ددی اعتراض دارم 

از کجا معلوم نامجون برای نگه داشتن سوکجین تلاش نکرده بود؟

از کجا معلوم شاید وقتی نامجون به سوکجین نیاز داشت سوکجین اونو تنها گذاشته بود و الا برگشته؟ 

# تحلیل های نامیرا

خخخخخخخ

ایموجی ندارم اینجا جانم در عذاب است 

 

RM. kiute.ARMY

دیگه بعضی وقت ها خیلی زود دیر میشه و بعضی از کارها رو واقعااا به روی طرفت نیاری فقط از هم پاچیدگی میمونه متاسفانه😂

سایت های آنلاین ایموجی هست ها!
BTS.Namira.ARMY :)
۰۲ بهمن ۰۰:۴۴

قشنگ بوددد

فایتینگگگگگ

 

RM. kiute.ARMY

فایتینگگگگ بککک قشنگی از خودتههه*^*
Huka _VJ.YG
۱۵ آذر ۱۴:۲۹

Mr. Siwang*

 

به زودی شاهد پخش شدن نود ها و چت هاتون با بستی هاتون و رل هل محترمتون 

و از همه مهم ترررر

فیک های اسماتی که تو گوشیتون هست

خواهیم بود...

بعله تا شما باشید به جای این همه اسمات نوشته های من رو بخونید 

پ.ن:وقتی نویسنده از خود راضیه

 

 

+++

چطوری هیونگم*-*؟

چه خوببب پس 

بازم مینویسم

ولی حس میکنم ریدر هام اینطوری میشن که

بسه دیگه خسته شدیم🤣😭😭😭

RM. kiute.ARMY

عالی ام دورت بگردم*-*
بعله!
یعسسسسسس!!
بگو همینی که هست😂

Mr. Siwang
Huka _VJ.YG
۱۴ آذر ۰۰:۵۳

Gold*

ساری خببب

 

 

+++

هیونگ میخواستم بگم دیگه انگست تموم شد...

ولی به نظرت عیب داره بازم انگست بنویسم؟:)

RM. kiute.ARMY

تو انگست نویسیت میتونم بگم با این کار یه درجه شفاف تر و بهتر از قبل ظاهر شدی:")
پس از نوشتنش دست نکش!

Gold
Mr. Siwang
۱۳ آذر ۲۲:۱۵

بر تمامی دوسِتان عزیز فضایی ها..

بر شما واجب است که نوشته های هوکا رو بخونید و اِلا گوشی هاتون رو هک میکنم و تمام کصافت کاریهاتون رو برا بابا ننتون میفرستم

*حقیقتاً تهدید(تحدید) بهتر از این بلد نبودم....

**در افق محو میشوم...

***هیچ وقت بچه بچسبی نبودم...در کل بچه نچسبی بودم..

RM. kiute.ARMY

همه ی 90 هاتون رو میفرستم برای عادل فردوسی پور😔
*تحدید یعنی تعیید محدودیت اما تهدید از هراس میاد یعنی ترسوندن
**نشووو!!
***با چسب دو قلوی رازی این مشکل حل میشود!

sara
۱۳ آذر ۰۹:۴۳

مبارککککککککککککککککککککککهههههههههههههههههههههههه 

تولد مکنه ترین هیونگ دنیاااا 

هندسام ترین هیونگ دنیا تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارکککککککککک

یه جوری دارم خودمو پاره میکنم یکی ندونه فکر میکنه دارم به دختر عمم پیام تولدت مبارک میدم 

خلاصه 

ماه مون یه سال هندسام تر شده 

 

RM. kiute.ARMY

دقیقاااااااااااا!!!
مکنه ترین هیونگگگگگگ دنیا خاداااااااااااT^T
ساثبعانقیلعتصثنقعلن
مبارکهههههههههههههههههههههههههه!!
وای دقیقا:|😂 تا حالا برای تولد ننه بابام تا این حد خوشحال نبودم...و فکر کنم تولد بچه هام هم خوشحال نباشم بازم:/😂
و ما هم یه سال عاشق ترT^T
Sam
۱۲ آذر ۱۷:۰۷

من 

دیگه دارم پاره میشم 

من ۴ بار مردم 

دفعه اول وقتی اسپویل موزیک ویدیو گل وحشی رو دیدم 

دفعه دوم وقتی تو موزیک ویدو فاکینگ جذااااببببب نیم رخ نامجون رو دیدم لازمه توضیح بدم ؟؟؟؟؟؟

دفعه سوم وقتی مو های نامجون بهم ریخت ...

چه شد در من ...

من از اون به بعد نتونستممم 

نمیتونممم

نخواهممممم  توانست 

می فهمیدم 

دفعه چهارم این فیک روح من را کشت 

لازمه درمورد بایسم توضیح بدم 

نوناااا دیدمت 

ببین به سمت راست نگاه کن 

اون پسره که کلش فر فریه عینک گذاشته 

شلوار راه راه سبز بنفش پاشه 

تیشرت زرد تنشه منم 

زعفرون حلوام خودم گرفتم اصله خیالت راحت پنجره ام سر راه بستم 

صدای بلند گو هم بلند کردم 

بگشای آغوشت را تاختم به سویت 

ولی بدونید تیر اخر رو این فیک به من زد 

تا ابد بای .......

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نهههههه ساممممممم!!
وای وای وای!!!
تشاثبنعثستقالنعتقافنلعتثق
اونجا که به دوربین نگاه کرد با لبخندددددددددددد:)))))))))
اصن ز کجااااااااا امده امممممممم؟؟؟
آاااامدنممممممم بهر چه بووووووووووووووووووددد؟

اخ گفتی:") ته این شات قشنگ جر داد پیکر نیمه جانمون رو:|

عههه!! ارههه دیدمتتت!! سلاممممممم!!
بیا بخلممممممممT^T
اخ فدا مرامت:">

تیرش هم بدجایی زد...
Gold
۱۲ آذر ۱۳:۴۲

چرا هرجی از نامجینه بدبختیه آخههههه

RM. kiute.ARMY

و خیلی هم سگی آدمو تحت تاثیر میزاره لامصب!
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۲ آذر ۰۰:۲۳

کلا هیونگ لاین رو گیر اوردن بابت بدبخت کردنشون:|😂

 

 

عی گوزگار فانی..دنیای بیریخت..

هغیغط مهز:/😔

RM. kiute.ARMY

واقع عن آدم طهط طعصیر غرار میگیره😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۱ آذر ۲۳:۱۲

انگست؟ اخی

RM. kiute.ARMY

جرررررررررر😂😂😂
Huka _VJ.YG
۱۱ آذر ۲۰:۲۱

دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-

نویسنده در حالی که لب هاش رو آویزون میکنه

 

شما به بزرگی خودت ببخش

RM. kiute.ARMY

دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-


دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۱ آذر ۱۴:۳۶

حاجییی چرا من یه فیک شاد از نامجین پیدا نمیکنمممم

تو همشون باید نامجون به جین بی توجهی کنه باد یا جین پخ پخ شه یا یجا گم و گور شه..

بعد جالبه تو واقعیت نامجونه که خیلی به جین اهمیت میده:|

اصننن من ازین زندگی فاکینگ خستمم

RM. kiute.ARMY

کلا هیونگ لاین رو گیر اوردن بابت بدبخت کردنشون:|😂
Sara
۱۱ آذر ۱۳:۵۶

من برای مراسم آدمین یه سینی حلوا زعفرونی میپزم 

میزارم روی اون میزه گوشه سایت زیر پنجره 

کنار بلند گو درحال پخش اهنگ نامجون عزیز 

به یاد ادمین و علت مرگش 

نگران نباش خودم بچه هات و بزرگ میکنم 

جاداره بگم که این کار رو برای سام هم انجام میدم 

چون دیگه نفسای آخرشه این دفعه که اهنگ تموم شه اونم تمومه 

RM. kiute.ARMY

زعفرونش اصله دیگه...من حساسم😔
پنجره رو ببند آشغال نریزه روش

خدا خیرت بده آبجی خیر از دنیا و آخرتت ببینی😔
عه برادر سام هم داره میاد؟😔( دور از جونش البته)
بهش بگو یکی رو با صندل مردونه و شلوار گل گلیِ مخملیِ سبز کله غازیِ پررنگ و پیرهن قرمز دید دم در جهنم و بهشت اون منم😂
Huka _VJ.YG
۱۱ آذر ۱۲:۵۳

♡♡♡

RM. kiute.ARMY

ای جانT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان