BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن My Phobia

✣FULL✣

نویسنده arson
کاپل سپ
ژانر فانتزی . درام . انگست
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 172

 

مقدمه:

لب هایشان باری دیگر عاشقانه در هم قفل شده بود.

پسر جای جای وجودش را در آسمان و ابر ها حس میکرد و آرزو میکرد که این لحظه هیچوقت به پایان نرسد.

در رویای عاشقانه خود سر میکردند که ناگهان بنگ!

لب های سرد و بی جان پسر را برای بارآخر بوسید و او را به دست آسمان تیره و تار سپرد.

 

✨🖤🔮DOWNLOAD🔮🖤✨

 پ.ن: آخرین تعداد دانلود از آپلودر یوآپلود: 348

 

805_vpfe.png

۱۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Isomy
۱۵ مرداد ۰۳:۳۹

های ددییییی:)

ددی امیدوارم کامنتم برات بیااااد

من کلی بار زیاااااد تلاش کردم کامنت بزارم ولی نشد:(

ددیییی من خیلی وقته تو سایتم ولی خب بخاطر شرایطم هیچوقت کامنت نذاشتم:)

ددییی حرف زیادد دارممم باهاااات :)!

اول از همه یه کراااااش خیلییییییییییی بزرگ روت دارم:)

دوم عاشق سایتم من همیشه این حسو دارم که هیچ جا خونه نیست و به هیچ جایی تعلق ندارم و واقعا حس بدیه:)

ولی سایت برام مثل خونست مخصوووووصااااا تو 

خیلی وقتا دیدن فیکا و اینکه کامنتارو جواب میدی حتی خوندن کامنت آرمیا حالمو خوب میکنه از ناراحتی هاش ن گفته باشنم:))))...

ددی فیک trust رو یادته؟

من و زندگیم مثل جیمینیم تو اون فیک:)

با فرق اینکه من هنوز درگیرشم و این خشونته رو سرمه:)

ولی تنها چیزایی که حالمو خوب میکنه سایتتون و فیک و انیمه و بی تی اسه:)

میتونم باهات درددل کنم؟

راستش نمیدونم از کجا شروع کنم؟

اول از خودم راستش ددی من واقعا تو خودم بودن ضعیفم:) اینجوریه که از یه شخصیت خوشم میاد تصمیم میگیرم اون باشم تا یه هفته خوبه و باهاش اعتماد به نفس دارم بعد یه هفته انگار ماسکه بشکنه حس پوچی میکنم و از شدت اورثینک به فا^ک میرم:)

تا شخصیت بعدی و ....

زندگیم تو این چرخه گیر کرده به طرز فاکینگ رو مخی خستم و از خودم بدم میاد هر کاری که میکنم جوری که حرف میزنم و رفتار میکنم باعث میشه دلم بخواد خودمو بکشم:)))

بیخیال ددی خیلیی حرف زدم

سارانگهههه ددییییییی جوری ک آتسوشی دازای و دوست داره:)

RM. kiute.ARMY

های عزیزدلممم*^*
میاد میادT^T
ای من بگردمت چرا عزیزم؟:"(
اومو عزیزدلممم فدا سرتتتتتت:"))
من در خدمت شما قشنگ خانممT^T
ما کوچیک شماییم لیدی خجالتم ندهههه:"))
تو تو دل من از الان یه خونه داری دورت بگردم سایتم که مااااال خودته:"))
قربونت بشمممممممT^T
فدای دل مهربونت که کوچولوی من:")
نبینم بی پناهیت رو ها عمرم:) غریبی نکنی ها! هستم که بهت گوش کنم:")
حال خوب بیشتر از گوچی و پرادا بهت میاد:")
البته عشق دلم!
از اونجا شروع کن که چرا انقدر میخوام بغلت کنم بدزدمت؟

عمر من...عسل من...کوچولوی من...قشنگ ترین چیز وجود خودته. تو هیچی کم نداری از اون شخصیتی که ازش خوشت اومده.
تو خودت خانومی هستی برای خودت. تو عالی هستی. محشری. و قبول کن که کافی هستی...و یه تیکه از بهشتی:">
تو واقعا خوبی، تو از اون شخصیت هایی میشه که بقیه میخوان شبیهش باشن اما بدون این قانون برای اطرافیان صدق میکنه که "قدر زر، زرگر شناست و قدر گوهر گوهری"
تو به این نازی و گوگولی...چرا بدت بیاد؟:"( پس خودتو بده من. تو مال منیT^T

نه نگووو وب خودتهههه*^*
بوراههه عمرممممممم مثل جوری که باب اسفنجی گری رو دوست داره:")
🌬
۱۱ مرداد ۲۱:۰۰

واهاااااااای 

این محشر بوووود 

بالاخره سپ هپی اند خوندیم خدایا شکر 🤲🏻 

فکر میکردم سد اند باشه 

نویسنده جان بد بازی دادی قلبمونو 

ادمین جان نویسنده جز این فیکی نداده ؟ کی فیکشن جدید میده بیرون ؟ 

RM. kiute.ARMY

اصن گل کاشت حساااااابی!

نه والا دورت بگردم اگه حمایت های شما باشه حتما بازم فیک میدهT^T
maralio
۱۱ مرداد ۱۴:۰۳

خب اول از همه سلام میکنم به همه و امیدوارم حالشون خوب باشه

هیچ ایده ای ندارم که چجوری تونستم جرعتمو جمع کنم و بیام دوباره به وبلاگ فضایی ها

فقط می‌دونم کنکور به قدری یک سال زندگیمو نابود کرد که توانایی هیچ کاری ازم ساخته نیست و حتی به منه داخل آینه ایمان ندارم .حتی یک درصد هم احتمال نمیدم کسی من رو یادش بیاد اما در هر صورت

اومدم تا هم سری به سایت بزنم و هم خب به قول معروف رفع دلتنگی بشه 

سرتون رو درد نمیارم .و امیدوارم همه حالشون خوب باشه

مارال

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت عززدلممم:")
دردت به جونم اخه دنیا خاک پات بشه...
یادمه سری قبل هم توی پیام هات مارال رو اخر کامنت هات میزدی نفسم...خوش برگشتی:) نبینم من غمتو آخه عمر من...
قربون دل تنگت تو فقط بیا جون دلم من و سایتم دربست خدمت شما عزیزدلیم:)
همچنین جون دلم و اینکه نفرما صاحب اختیاریT^T
Holy
۰۸ مرداد ۱۴:۵۷

آره تقریبا همشونو خوندم 🙃

 

RM. kiute.ARMY

ای بابا:")
من از زیر بغل جیمین هم خالی ترم:")
Holy
۰۸ مرداد ۰۱:۰۶

سلامی دوباره 

چنتا فیک سد اند سپ داری بدی بهم ؟ 

یا از کاپلای دیگه سد اند کوتاه باشه ولی عرررر بزنی قشنگ باهاش :) 

تنکیو

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلممم خوبی قشنگمممㅠㅡㅠ♥️
عمرم کل کار های سایت رو خوندی؟:">
Eli Y.M...V.K
۰۷ مرداد ۰۹:۴۲

ایییی جاننن فیک جدید

سپپپپ؟؟

عوفففففف

پس چرا من انقد دیر دیدمش

کی اومد که کی فول شد؟ ژااااااننننننننننن

سد اند؟؟؟ مایل به اتک

برم گریه کنم پس ..... از همین الان نخونده گریم گرف ....بریم و بوی سپ را استشمام کنیم

RM. kiute.ARMY

خلوص نیت نداشتی؟😔

سایت احزان شد گلستان غم مخورررر!!
I'm e gay
۰۵ مرداد ۱۸:۲۸

ولی من هرکاری کنم نمیتونم فیکی رو جای آوای جرم بزارمممممممم

لعنتی اولین فیکی بود که خوندم⁦(〒﹏〒)⁩

خیلی میدوستیدمشششش

و البته که هنوزم میدوستمش

میخوام موسیو رو شروع کنم 

قشنگه؟

RM. kiute.ARMY

لامصب بعضی چیز ها اسطوره میشن لامصبااااااا!!!
تقنتلاسثعقارمسش
اولین فیکتو قدرتی شروع کردی ها بلا😔
آتیش عشقت خاموش نمیشه...از آپشن های فیک آوای جرمه😔

اون که از قشنگ گذشته:)))))))))) خونه خراب میکنه آدمو از بس که تک ئه!!!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۴ مرداد ۱۱:۱۹

حالا دد به سپم رسیدم، جینکوک میخوامممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

اونم برات جور میکنمممممممT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۴ مرداد ۱۱:۱۸

یاداوری: من هنوز سر این نه عر زدم نه آهنگ خوندم. اهم اهم

من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک من دلم تنگههههههههه واسه دلخوشی کوچیککککک واسه یه همسفر ساده که باهاش بزنم جر بدم این جاده رو با موزییییییک 

RM. kiute.ARMY

فقط یه سپ نویس میتونه همچین کامنت زیبا و پر از انرژی رو ببینه.
قابل توجه نویسنده های عزیز. سپ بنویسید😔
arson
۰۴ مرداد ۰۳:۴۹

اصن قلبممممم اکلیلیللیلیللیلیلی

دارم نمیتونم با کامنتاتونننن🥲💫🖤

مرسیی از همه که این فیکشن و برای خوندن انتخاب کردین و امیدوارم که به یاد موندنی باشه 🥲☻️🤍

بازم مرسیییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

حال دادی به یه ملت اساسییییییT^T

ریدر ها
یه کسی شایدم یه چیزی
۰۴ مرداد ۰۱:۰۴

نمیشه قاچاقی بهم برسونی؟😀😀

RM. kiute.ARMY

آخه اگه میشد میموند رو سایت و نویسنده نمیخواست که برش داره:")
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۰۳ مرداد ۲۰:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دد... چه بلایی سر ایرانم وطنم خاک مادریم اومده؟ حالش خوب نیست:) درد داره:) 

مردم عادی وقتی lgbt باشن اعدام میشن... بعد اون کثافتای نجس میان با همجنسشون س•ک•س

***** * ******* ** ***** ******... بعد چی میشه؟ فقط از کارش بر کنار میشن! 

 

لوازم خانگی و ماشین و فلان و بهمان و درد و ورم و آزارم کم بود میخوان نت و گوشی با کیفیتم ازمون بگیرن🙂

 

وضعیت روحی ماهم که اصن براشون اندازه مورچه هم اهمیت نداره

 

سیستم آموزشیشونم که عالییی تا فاکینگ مدرسه شروع میشه میدونی چه اتفاقی برا من میوفته؟؟ 

ریزش مو، استرس، افت فشار، جوییدن ناخن. خیلی قشنگه نه؟ بچچچچ خییلییییی قشنگههههههه اصنننن زندگی لعنتیممممم 

 

فشار روحی روانی حتی مالی ازاین سن چرا باید رو من باشههه هاننننن؟؟؟ 

 

یعنی درسته یه روز زندگی مردم عادی تو کشورای مطرح آرزوم باشه؟؟ 

 

با جووناتون... آینده مملکتون دارین چیکار میکنین؟؟ جونشونو میگیرین؟؟؟ 

 

بعد به خودتون مینازین؟ هه

گر عاقل شمایین خوشا به حال آنان که دیوانه اند! 

به شما گفت لجن به لجن توهین میشه... 

بعد با همه این کاراتون میاین تو خیابون سینه و زنجیر میزنین و میگین حسین حسین؟ 

حسین از کمرتون بزنه... 

شمارو جهنم راه نمیدن چه برسه به بهشتتتت

مردم دارن از گشنگی میمیرن بعد دوتا تار موی من برات مهمه؟؟؟ 

 

هف... دد ساری مجبور بودم خودمو خالی کنم واقعا همچین چیزایی رو میبینم مجبورم

حرصمو تخلیه کنم...

توهم بهترین گزینه ای همیشه بهم گوش میدی:) 

لاو یو مواظب خودت باش:) ♡ 

RM. kiute.ARMY

شیخی به زنی فاحشه گفتا پستی هرشب به کنار ناکسی بنشستی 
گفت شیخا هرآنچه می فرمائی هستم اما تو چنانکه می نمائی هستی؟

والا آدم چی بگه؟:)
فقط میدونم تک تک فریب هاشون و تهمت هاشون داره از خودشون درمیاد...اما اروم اروم..
کاش خدا  صبرمون رو آزمایش نکنه و سریع عمل کنه:)

میفهممت عمر من...سراپا گوشم برات...کاش این طاعون تموم شه.

لاو یو مور تو هم مراقب خودت باش. نبینم حال بدتو:)
dena
۰۲ مرداد ۱۵:۰۰

هایییی ددی چطوری 

جمله های قشنگ زیاد داشت وللییی

من به از دست دادنت فوبیا دارم خیلیی قشنگ بود خیلیی 

خیلی خوشگل بود این حوری که قلب منم تند تند میزد واسه ادامشش 

حوری که عشق رو بیان میکرد 

خیلی زیبا بود کوماو نویسنده و ددی 

دست حیغ ماچ بغل 

RM. kiute.ARMY

های خوشگلممم شما چطورییی؟*^*
عاخ عاخ گفتی:))))
ناموسا زد ترکوند ماهارو...
نوکر شما عزیززززT^T
نمیدونم چی چی میام با چی چی😔
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۲ مرداد ۱۳:۰۲

در رویای عاشقانه خود سر میکردند که ناگهان بنگ!

 

لب های سرد و بی جان پسر را برای بارآخر بوسید و او را به دست آسمان تیره و تار سپرد.

 

سد اند میبینممممم

RM. kiute.ARMY

بوی عر های سنگین می آید😈
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۲ مرداد ۱۳:۰۱

هیونگ ولی من هنوزم ازتون هوپمین طلب دارم:") 

RM. kiute.ARMY

به قودا میدم:")
نارنجی
۰۲ مرداد ۱۲:۱۲

لتس برن 

برن 

برن 

برن 

برن 

برن 

برن 

برن 

برن 

برن 

ایتس دان 

دان 

دان 

دان 

دان 

دان 

دان 

دان 

دان 

دان 

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

 

_ یونگی من به از دست دادنت فوبیا دارم...

تو قشنگ ترین فوبیای منی... 

:) 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

لامصب با ریتم تو ذهنم پلی شد...
جووووووووون!!
سلامتی هوپی، خار چشم سومپی😔 (سومپی یه خبرگزاری انلاین کره ایه)

حالا میزنه ماهم میشیم فوبیای یه نفر... اما فوبیا از شدت وحشت و ترس و انزجار🤡
نگی
۰۲ مرداد ۰۹:۳۸

کلمه ای وجود نداره بتونه زیبایی این فیکشن رو توصیف کنههههههه 😀 😀 😀 

این فیکشن همه چی تمومه.... 

این فیکشن با قلب آدم بازی میکنه...

دوتا جوجو که قلب هاشون  فقط برای هم دیوانه وار متپهT_T

من میخوام با این فیکشن ازدواج کنم.... 

VK 🐻🐰

بههه بههه مبارکههه😂😂✌🏻
یه کسی شایدم یه چیزی
۰۲ مرداد ۰۰:۴۹

عباس عاقا

یه فیک بود اسمشم عایم نات پدوفیل اینا بود

پیداش نمیکنم

نگو از سایت برداشتینش😀😀😀

VK 🐻🐰

آره  عزیز جان به درخواست نویسنده برداشته شده
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان