BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

بی خبری خوش خبریه منتها جئون یه منتقم کرار ئه.

اگه گفتین چرا جئون لایو دیشب لخت شد و من تازه خبر دار شدم؟😚

۲۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Sana Na
۱۰ مرداد ۱۲:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

از شما بسیار سپاس گرازیم برای ارسال گزینه ی انتخاب بده 

 

*********************************************

دستتون تنکیو😔✨

RM. kiute.ARMY

خواهشمندیم از انتخاب حسن شما😔

خواهش میشه😔
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔
۰۹ مرداد ۱۷:۵۷

خدا نکنه ! اونجا چرا؟😂😂😂

دقیقااااااا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👌 واییی حق !! 

دلم نودل و غذا های مختلفی که اونا می خورن رو می خواد به خصوص لباس های قشنگی که می پوشن و وسایل کیوت و خفنی که استفاده می کنن 🥲🫠 ولی ما فعلا درگیر درسیم هنوز زورمون  به اوناشون نمیرسه😂!!

+ راستی نامجونی خودت چطوری ؟ این درس ها بالاخره کونتو  ول کردن ؟🥲 یا هنوز دست از سرت برنداشتن؟ این بی فانوس ها هر سال دارن یه سازی میزننا! :| فکر کنم بچه های مردم رو مار یا نمیدونم موش آزمایشگاهی  دیدن که با هر سازی میزنن وفق پیدا کنن ! /: اگه هنوز درگیرشی کونشون بزارا😂!!! این بازی کثیف رو تموم کن چون اینا زیادی دارن کثیف بازی در میارن شورش  رو در اوردن :/

++پست های سم ات که عالی هستن دادا😔🤧🖐 به فنا میرم سرشون🤣😂 براس بعدا اعلام نتایج هم امیدوارم سم بعدی ای در راه باشه!

 

RM. kiute.ARMY

زندانه دیگه چشمات مارو گیر انداخته. جرم ماهم خیره شدن به چشماته😔
نوکرممممممم😂😂😂😂
ما نهایتا با چوب بستنی برای چابستیک و زر ماکارون به عنوان نودل صحنه سازی کنیم😂😂😂 با چادر هم دور خودمون هانبوک بزنیم😂

والا خوبم شکر خدا عمر منT^T امیدوارم واقعا از ک.ون من زده بشن و بفهمن واقعا جذاب نیستم برای رابطه ی مکرر😂 به قران!!! اصن نمیفهمم خودشون بچه ندارن؟ هرچند دارن اما خی نگران چی ان اخه:) یه سهمیه دولتی نمد ددش فلان جائه میگیرن اون یکی میگه عمویی برات دانوشگاه خوب میزنم و خلاصه این وسط با آینده و اعصاب ماها گل کوچیک میزنن پدر رندوم های مادر متعدد... اتفاقا یه کُنده ی درخت خار دار خریدم میخوام برم ملاقاتشون😂 واقعا واقعا:"(

قربونتتتت بشم مننننن الهییی نوش جونت باشننننT^T ان شا الله عمری باشه میزنم حتما!😂
s"
۰۹ مرداد ۱۷:۰۰

شت...
شتتتتتتتتت...
وقتی تنها چیزی که میتونی بگی همینه-
شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
خدایا توبههههههههههههه
خودش میدونه نمیشه هندلش کرددددددد
عررررررررررررررررررررررررررر
کندن موهای خویش و اطرافیان-

خب پس چیز میز زیاد دارم برای تعطیل کردن سایت حیحیحییی

RM. kiute.ARMY

واقعا دنبال در خروجی فندومم...
ناموسا...
حضرت عباسی...

ادمین مظلوم گیر اوردی؟
Sana Na
۰۹ مرداد ۱۶:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلامممم خوبییی ؟ 

اخ اخ دد میدونی دیروز نشستم همه ی کامنتارو خوندم بعد اینجوری بودم که منم دلم میخواستم یه گاز ریز از بازوی کوکیمون بگیرمممم 😭 

بعد بگو دیشب چه خوابی دیدم ؟ 

جونگ کوک و دیدم دستشو گرفتم گفتم بیا خونمون با داداشم بازی کن 

بعد اونم اومد ، تو راه سوار یه چیزی شده بودیم ولی نمیدونم چی بود به مولا 😂 

منم که ذووووق قیافم مثل اون خرایی شده بود که تیتاپ دیدن 

خلاصه رفتم جلو گفتم میتونم به بازوت دست بزنم ؟ اونم اجازه داد : حاجی خیلییییی نرمم و عضله ای بوددددد بهش گفتم میدونستی ارمیا دوست دارن از بازون گاز بگیرن ؟ اونم خندید 

اره دیگه رفتیم خونمون ولی نمیدونم چی شد که دیدم کوکی کوشولو شده بود ، شاید چهار یا پنج ساله 😂😔 

ما هم میخواستیم بریم مسافرت مامانم از خونه بیرونش کرد داد دست مامانش 😂 

ولی از نزدیک دیدنش یه حس دیگه ای داشت جان جئون 

اره دیگه به خاطر کمر درد یهوییم از خواب خوشگلم بیدار شدم 😔

به راستی شما ** ***** *** ** را دارید ؟

می شوم متشکر اگر بفرستید لینک آن را...

من دیگه برممم 

بای باییی 🤍👾

 

 

RM. kiute.ARMY

سلامممممم عزیزدلمممم تو چطوری؟T^T
بخدا یه گاز حلالههههه:))))
چی؟*-*
شت...مامان باباش باهم لالالالالا کردن و دوباره داداش اوردن😔😂😂😂
مترو؟ اسنپ؟😂
دور از جووووووون😂
وای چه بخشندههههه مرک خرگوش نمایییی فاکررررررررررر😭😭😭😭
وای نی نی:))))))
خیلی ممنون😂
وای وای حق....
بد نشستی تو ماشین برای مسافرت؟😔

شما لینک ناشناس بده جهت ارسال مشترک گرامی😔😂
بایییی قشنگمممممممT^T
s"
۰۹ مرداد ۰۱:۰۹

ثبت احوال، احوال منم بعد از اینکه رفتم تو اینستا و هیچ چیزی پیدا نکردمم ثبت نکرده..
اقا تورو اقامون جئون اون تیکه لایو رو گیر بیارین اصلا پینش کنید اول سایت هر کی وارد میشه با اون ویدیو دیدگانش رعنا و حنجرش به گا صگ و قلبش صدا 18 چرخ مایل به گاو گلبهی بدههههه
کپشنم براش دارم..
"اقایون خانما اروم باشید...ارمی برای بار N ام بمردههههههههه"

RM. kiute.ARMY

" click "
یه رخ بده به اینا:"))))
اگه پین کنم تو سایت خودم دیگه نمیام سایت....
بمردههههههههههههههه!!!!
Mahiii
۰۹ مرداد ۰۰:۲۹

فقط یه سوال دارم

آخه وسط چله تابستون پتو به اون کلفتی لازم بود فرزندم؟نه بگو لازم بود؟

بقول باباهای جماعت ایرانی کولرو خاموش کن سردت نشه مجبور نشی پتو بندازی بخدا اینجوری خیلی بصرفه تره هم برا تو هم برا ما

RM. kiute.ARMY

میگم که مجهز به کولر و استخر بود تازه روف گاردن هم داشت😔 ویو برج میلاد
والا کی ضرر میکنه؟ من یا تو؟
:)
۰۹ مرداد ۰۰:۲۴

ارمی:میشه از زیر ملافه بیای بیرون؟

کوک:میتونی هندلش کنی؟

من:عرررر ارهههه ینی نههه ینی نمدونممممم

RM. kiute.ARMY

واقعا خوب شد نیومد بیرون چون واقعا پنیک میکردم...
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔
۰۸ مرداد ۱۶:۳۲

ما نوکرتین داش نامی😉😂🤣🫰

 

حالا ما نهایت یه دوش ایستاده داریم کوکی جکوزی و غیره و استخر داره🥲ما نهایت با دوش ایستاده بتونیم بگیم آب تنی می کنیم و دوش بگیریم تازه با قحطی آب مواجه ایم :| ~ شانس مایع

RM. kiute.ARMY

ما ته انفرادی چشمات حبس میکشیم😔😂

وای گفتی...تازه ابش از جوش میره رو یخ تعادل نداره که:/ یه جوراب هم میزنیم سر شیر آب...با لگن قرمز...
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۸ مرداد ۱۶:۱۸

Baby Bunny 

۰۷ مرداد ۱۳:۱۸

پسر عمه ی آرمی من با دیدن بر و بازوی کوک داشت میزد. به گرایشش شک داشتم الان مطمعن شدم گی عه:/

-

شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت حالا اون به کنار فقط میخوام بدونم وقتی دیدی چجوری هندل کردی قضیه رو😂

RM. kiute.ARMY

با نام و یاد خدا؟ یا با راهنمایی شیطان رجیم؟😂😂😂😂
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۸ مرداد ۱۶:۱۴

RM. kiute.ARMY

 

اتفاقا این کار ها سر لج با کونپانی ئه😂

کوک هربار برای لایو گذاشتن با استف ها باید سر و کله بزنه و دقت کنی این لایو مدتش هم کم بود.

یادمه قبلا که فقط بیگ هیت بود کوک میگفت نصف شبا نمیام لایو استف اذیت نشه اما از وقتی بیگ هیت رفته زیر نظر هایب و اون مدیریت کل داره، میاد تو لایو میخوابه😂

استرس نداشته باش. چیزی نیست. چون تا الان که تو فندوم بودم فقط متوجه یه چیزی شدم. گندش حتما یه روزی درمیاد. فورا نه ولی قطعا!

 

قججغهیعخیخعیجغهیهیغک عاح هیونگ ارامش گرفتم اصن

غخهجیغجغیهغسجهغهسججغسهجهسغهسغججهفس نه زر زدم الان نگران بازوشم.

وای

کلا بنده یک عدد مامانِ همیشه نگرانم

ولی خب تروخدا با کونپانی لج میکنه قلب ما اتک میخوره که😔

 

از همینجا میگم هرکی تو کامنتا نوشت میتونم هندلت کنم گوه خورده.

من نمیتونم.

ناتوانممممممم. 

RM. kiute.ARMY

قربونت بشه هیونگگگگگT^T
اره بچه ام کبود بود:"( و میدونی کبودی اگه عمیق باشه خیلی میمونه. حداقل دو هفته چون خودم هم تجربه اش کرم:)
و نمیدونم زده تو پیلاتیس چه بلایی سر خودش اورده:/
الان یه دابل مامان نگران شدی😔 چون ممکنه سری بعد توی یه لایو دیگه لخت باشه اما پتو نباشه...

جیمین ولی گفت میتونه هندل کنه ها😔
یونگی هم تو شوچیتا گفت یه مرام بزار ویو ده میلیونی شه سیکس پکاتو نشون بده😔
هر کی تو فندوم بتونه، بتونشو دربیارمممم!!! میندازم جلو بممممم!!!
s"
۰۸ مرداد ۱۰:۵۸

و من بدبخت از همه جا بیخر که فقط اومده بود سایتو چک کنه بعد مدت ها دوری از نت و فیلتر شکن-
چیشده؟
چخبره؟
وادافااااااااااک؟؟؟؟؟
چرا من الان نباید فیلتر شکنم بیاد بالا که بتونم از تو اینستا حداقل یه چیزی ببینمممممممممم
عرررررررررررررررررررر
این پسررررررررررررررررر
خطاب به هفت پسر نرمال از کره جنوبی-
قلب ما براتون یک جوکه ایا؟ 
ار یو کیدینگ میییییییی؟؟؟؟
 

RM. kiute.ARMY

میدونی...
ثبت احوال همه چیزم را ثبت کرد...
جز احوالم بعد از دیدن لایو مطهر آقام جونگکوک بدون لباس و فقط با پتوی سفید:")))
Luna
۰۷ مرداد ۲۳:۲۲

وایسا

چی؟

چرا؟

چطور؟

چگونه؟

آقا دد میشه لطفاً کاااامل توضیح بدی چیشدههههه؟

پزنینتزتینبتتیتیدتزتبتیاایتب

وای باید از رفیقمم بپرسممممم یااااااااا

مغزم ارور چهارصد و چهار دادههههه

RM. kiute.ARMY

طبق گزارشات خبرگزاری زارت نیوز،
توی لوکیشن خونه ی آقام جئون جونگکوک، تند به بادی میوزید!
و خسارت لباسی برجای گذاشت و جونگکوک لختتتتتتت! اومد لایو. اما چون گرمش بود رفت زیر پتوش که کولر و استخر داشت:(
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔
۰۷ مرداد ۱۶:۵۰

واییی عالی گفتی نامجونی🤣😂👏!! حقی که حق میگی!!

جدیدا زیر پتو کولر روشنه و اگه فرد گرمه میره زیر پتو؟🥲 تمام منطقم کونفَیَکون  شد😂🤣😂🤌

RM. kiute.ARMY

نوکرتم شدیددددد به مدت مدیددددددد😂😂😂😂
چی فکردی؟ استخر هم داره😂😂😂
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۷ مرداد ۱۶:۴۸

اوکی هیونگ ولی چرا من هروقت از این خبرا میاد تمام ذهنم پر از این میشه که نکنه کونپانی مجبورشون کرده باشه؟!:) 

از وقتی فهمیدم یکی از تنبها..یا کارایی که برای معروفیت بیشتر میکنن اینه..نمیتونم لذت ببرم.بعد احساس عذاب وجدان میکنم که تو مومنتایی که ارمیای دیگه ریلکس استرس دارم و تو بعضی مومنتای استرسی ریلکسم

هعب

RM. kiute.ARMY

اتفاقا این کار ها سر لج با کونپانی ئه😂
کوک هربار برای لایو گذاشتن با استف ها باید سر و کله بزنه و دقت کنی این لایو مدتش هم کم بود.
یادمه قبلا که فقط بیگ هیت بود کوک میگفت نصف شبا نمیام لایو استف اذیت نشه اما از وقتی بیگ هیت رفته زیر نظر هایب و اون مدیریت کل داره، میاد تو لایو میخوابه😂
استرس نداشته باش. چیزی نیست. چون تا الان که تو فندوم بودم فقط متوجه یه چیزی شدم. گندش حتما یه روزی درمیاد. فورا نه ولی قطعا!
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۷ مرداد ۱۶:۴۱

چی کی ینی چی چیشدهههه اقا من از دنیا بی خبرممممطغهطغغهطغمطغطلهک

RM. kiute.ARMY

باد بود. لباساشو باد برد...
mehrsa_jkkk^-^
۰۷ مرداد ۱۶:۳۲

ددییی بیا بغلم هم دردیمممم هق

شهرستان بودیم و نت نداشتممممممم

د اخه اینم شانسه؟ای تف

بعد میدونی چی جالبه دد؟مامانم نت خرید ولی چون محرم بود یش مامان بزرگم و خاله هام نشسته بودیم و مامانم نمذاشت برم سمت گوشی چون هی میگفت میری تو اینستا ول می چرخی نت هدر میره

و میدونی بدتر از همه چیه؟این که من اون نوتیف لعنتی رو دیدم که جونگکوک اومده بود لایوووووو ولی بازم مامانم اجازه نداد

ای تف باورم نمیشه اینقدر فشار خوردم دد

حالا رفتم دیدم لایو رو و اینجوری بود که نزدیک بود از طبقه دوم خونه مامان بزرگم خودمو پرت کنم پایین باورم نمیشه لخت لخت اومده بود تو لایو 

من دیگه جئونی نمی شناسم تو می شناسی دد؟

دد طبیعی بود بعد دیدنش تو این وضعیت دندون هام شروع کنه به خارش؟جدی میخواستم یکی رو گاز بگیرم اخرشم دخترخاله بدبختم رو گاز گرفتم ولی بازم جئون که نمیشد حیف دنیا یه گاز گرفتن از جونگکوک رو بهم بدهکاره 

 

لپاش رو دیدی دد؟اون بازور های فاکیش رو دیدیییییییی؟وای میخوام گازش بگیرممممم یکی بدین من گاز بگیرم دندونام دوباره خارش گرفتن هق

 

#نه به ظلم

#می خوام گازش بگیرم

#این چه کاریه وسط محرم اخه؟(نمیذارید دو ثانیه مثبت و بچه خوب بشیم عه)

RM. kiute.ARMY

اومدم عزیزدلممممممم:"))))
ناموسا تف خلط داااااار!!
وای وای من حتی نوتیف هم ندیدم بلکه چشمام متبرک شن...
خیلی فشارهههههههه!!!
جونگکوک لخت لایو مثل کباب داغ میمونه بعد از یه عالمه گشنگیییی😭😭😭😭😭
ولی لایو کوتاه بود حیف...
ببخشید درب خروجی فندوم کجاست؟^^ واقعا نیاز دارم که الان تیزر تبلیغاتی عکس برداری آقای کیم اما تهیونگشون رو دیدم فوری از فندوم خارج شم. تا فندوم از توم وارد نشده...
کاملا طبیعی! بدون مواد افزودنی!!! اون عضلات بدون گاز حرومهههههه!!!

وای ارهههههه لپ دارههه سیکس پک هم دارهههههه😭😭😭😭😭 دیروز هم ویورس پیام داده که پینزا خوردم با صورت پف کرده منو میبینیننن😭😭😭

#یا لثارت الجونغ کوک
.
۰۷ مرداد ۱۳:۴۸

دددددد

از کجا ببینم ضبط شده ی لایوشووو؟

وای من الان می میمیرمممممیئتخهیتزهتزهسعیشسه

RM. kiute.ARMY

والا ندادنم:"(
بعضی چنل های تلگرام که گذاشتن

شاید این پیج آپارات هم بذاره

https://www.aparat.com/SO2002
Baby Bunny
۰۷ مرداد ۱۳:۱۸

به جان خودم جیمینی لخت زیر اون پتو بود. یا داشت تو خونه دور دور میکرد.. من که میدونم!

تازشم چرا باید شونه ی کوک کبود باشه؟ 

 

عزرائیل باید بیاد منو دلداری بدهههههههه 

اصن بیاد خودم بهش میدممممم.

 

پسر عمه ی آرمی من با دیدن بر و بازوی کوک داشت میزد. به گرایشش شک داشتم الان مطمعن شدم گی عه:/

RM. kiute.ARMY

زیر تخت؟😈
شونه ی بچه ام بخاطر پیلاتیس کبود شده:")

عزرائیل به تنهایی نیاز داره😔

تغییر گرایش صگ در صگ تضمینی با برادران بنگتن بزج بنگ شی هیوک😔
Mihi Queen
۰۷ مرداد ۰۴:۰۱

وااااااای قضیه چیه؟چرا من چیزی نمیدونم؟چرا بی خبرم من؟اگه گفتی چرا من خبردار نشدم و دارم از تو میپرسم؟😚

RM. kiute.ARMY

چون تو هم مثل منِ بد بخت شهرستان بودی و نت نداشتی؟😔
یا درس میخوندی بچمممم:"(
Vkook. Darya
۰۷ مرداد ۰۳:۴۷

به همون دلیلی که من دیدم اومد لایو ولی چون خونه خالم بودم و نت ضعیف بود فی*لترم وصل نشد 💔🤡

RM. kiute.ARMY

دریا...خیلی میفهممت...خیلی زیاد...
Baby Bunny
۰۷ مرداد ۰۰:۴۰

اگه گفتین ربط جیمین به لایو چی بوده؟ :/

اگه گفتین مود ما موقع دیدن اون فاکینگ عضله ها چیبوده؟

اگه گفتین کهههه من لعنتی چقدر عر کشیدمممممم؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

جیمین نماینده ای از سوی آرمی ها بود برای راضی کردن آقای جئون جهت نشون دادن هرآنچه زیر پتو احتکار کرده بود!
من که داشتم به عزرائیل دلداری میدادم...
عاخ ک متوجه ام...خیلی زیااااااااااد!!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۷ مرداد ۰۰:۱۴

#محرم

#بی_شترشکنی

#دلایلی_که_میدانیم_اما_نمیگوییم

RM. kiute.ARMY

#بگویید_تا_نگویند_که نگفنتد
#کارگران_خودکارند
#جئونی_که_جئون_نباشد_جئون_نیست
Holy
۰۶ مرداد ۲۳:۳۳

چرااا چی شدههه ؟؟ 

جیمین اومده بود میگفتبیا بیرون از زیر پتو

جئون میگف مطمئنی میتونی هندلم کنی ؟ 

جیمین گفت من ؟ آره بابا بیا بیرون 😂جیغغغغغغ

RM. kiute.ARMY

اون هندل کردن رو روبه آرمی ها گفت که گفتن بیا بیرون و کوک گفت میتونینن هندلم کنین؟
جیمین هم که پسر خوب و گل و بخشنده ام گفت جئون اگه به منه که من میتونم هندل کنم وا بده😔
ولی کوک وا نداد😔
و ما گریه کنان در گوشه از اتاق به عمف معنی اهنگ سون پی بردیم...
M.T
۰۶ مرداد ۲۲:۵۴

سلام خوبی من دنبال یه فیکم که تو اینجا خونده بودمش و نویسنده اش گفته بود قرار فصل سومش رو آپ کنه تا جایی که یادم میاد جیمین دزد بود برای بابای تهیونگ اسلحه میدزده و بابای تهیونگ قرار بود یه ارث خانوادگی که برای یونگی بود رو پیدا کنن

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلمممم شما خوبی؟*^*
قربونت برم برش داشتم تا فصل سوم بیاد:")
KIM ROSE
۰۶ مرداد ۲۲:۱۸

چرا وقتی مومنت های لایوو دیدم دلم خواست بازوشو گاز بگیرم؟؟ 🥲طبیعیه آیا؟؟ 😔

RM. kiute.ARMY

گاز که اره کاملا طبیعی😔
حقیقتا من یه فانتزی هایی زد به سرم که تهش به مرگ خودم توسط جئون ختم میشه...انقدر که شرم آوره😔
KIM ROSE
۰۶ مرداد ۲۲:۱۴

و منی ک نت ندارم نمیتونم دان کنم... 😔

چرااااااااا طتتیاسخیاثتثتثنقتقوقاقت اخهههه چراااا

RM. kiute.ARMY

فرض کن لخت زیر پتو...
خودشو نگاه میکرد ببینه هنوز چیز هاش سرجاشه یا نه:)
یکی نیست بگه برادر بزار ما نگاه کنیم تا خیالتو راحت کنیم..
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۰۶ مرداد ۲۰:۲۴

ایستاب ایرمن بایا مستر هاشمی هاشمی هاشمی 

ایم کامینگ اور اور اور

کال می هاشمی هاشمی هاشمی

ایم کامینگ اور اور اور 🌛🐒💃

 

+اگه گفتین چرا جئون لایو دیشب لخت شد و من تازه خبر دار شدم؟😚

-همش تقصیر آمریکاست 🐒🗿

 

چطوری نادر کوچیکههههههههههههه؟؟؟؟ 🗿

ممد قلی ریده تو توالت حموم قیلیلیلیلیلیلیلیلیللیلیلی

مجنون نبودوم مجنونوم کرد اژ شهر خودوم بیرونام کردی واییییییییی

یه ایم فاکینگ تامبوییییی نانانانانا

یس نودددد🗿

آقای مهندس هاشمی؟ 🌿🌿🌿🌿🌺🌺🌺🌺🌺

دد دیشب آلبوم سفارش دادم... بعد مامانم زد تو سرن فهمیدم خواب بود هاهاهاهاها🌺🌺🌺❤❤❤🎍🎍🎍

از میان تمام خوبان تورا برگوزیدم🌿🌺🎂💨

دد میدونی چیه بنگچان بزرگه؟ پاهاش بی تر ادببببب🐸🗿

قصابی ممد علی با کمک برداران کیم به جر کیم نادر

این کیس جدید منه فالوم نمیکنه ولی فنه تقریبا هیچی نی تنت وایی دله دون دلههههه

هم خانومیم دافی زیر سن قانونیم دافی میکاپ کنیم دافی آرایشو پاک کنیم دافی 💃💃

 

RM. kiute.ARMY

مصتر هاشمی هاشمی هاشمی!!!
عاره همینههههه!!!

-و اصلاحیه های قانونِ اسرائیل به دست نتانیاهو

ارههههههه یه پا اینور یه پا اونور د ب.ریننننننننن!!!
حالا یاروم بیا دوبح-دلداروم بیاااااا!!
آیم کویین کورد آیم کوئین کارد
اوری دی اوری نایت لاتاتاتا!!
نه اقا رضا ئه! آقا رضااا!
شام غریبانو برای تو میگیرم....
ولی مامانم تورا گ.وزید....
ولی من فکر کردم دستاش😔
ولی مگه بجز کیم ناصر نبود؟
سلامتی صاب عذا گریه و جیغ بعد غذا😔
سلام!!!😔
Adrina :(
۰۶ مرداد ۱۹:۵۱

یا من منحرفم یا اون چیزیه که فکر میکنم

RM. kiute.ARMY

مهم همون دور هم بودن است عزیزم😔
به چی زل زدی خواهرم؟!زشته (jk lover سابق )
۰۶ مرداد ۱۹:۱۳

گرمش بود 

 

RM. kiute.ARMY

99 درصد دلیل این اتفاق بخاطر این بود که من سه روز کامل نت نداشتم و دوزتان با من هماهنگ بودن😔
اون 1 درصد هم برمیگرده به گرم بودن هوا...مرسی تابستون😔
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۰۶ مرداد ۱۸:۳۱

:))))

چی بگم؟

چیزیم گذاشت برا گفتن این جئون؟!

*دد دیروز پنجم مرداد بود ؛)

RM. kiute.ARMY

ریشه های درختان که در آب جوش گذاشته اند، صدای هیاهو میدهند=)))

*بله بله در جریانم:) به نیت تولدتت جونگکوک صحنه ی به دنیا اومدنت رو بازسازی کرد..لختتتتتتت😂
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔
۰۶ مرداد ۱۸:۲۶

اگه دلیلی جز این داره بهمون بگو نامجونی🥲

RM. kiute.ARMY

بابا من خاک پاتم نفسسسسس😭😭😭😭
بچه های قدیم اینجا خبر دارن...من کافیه برم شهرستان و نت نداشته باشم، محاله که توی فندوم قیامت نشه😂
سری پیش نت نداشتم رفتم شهرستان ویکوک لایو اینستا اومدن، این سری هم کوک گرمش شد رفت زیر پتو چون زیر پتو کولر داشته مثل اینکه😃
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔
۰۶ مرداد ۱۸:۲۵

می خواسته همه مون رو بکشه چه اونایی که دیشب تو لایو بودن چه اونایی که امروز دیدن! 

فقط خدا می دونه آرمی ها چقدر عر زدن سرش🥲

RM. kiute.ARMY

جئونِ پدر صلواتی خودش هم کاملا خبر داره:)
میگه میخوام رفیقتون بازم آرمی ها...
داداش این از رفاقت گذشته تف کن تو صورتمممم بزار منم حق رفاقتو بجا بیارم نووووود بدممممممم😭😭😭😭😭
kim light
۰۶ مرداد ۱۸:۰۴

چطوری نود بدم اما انگار نود ندادم؟؟

 

آموزش کاملا تضمینی توسط استاد جئون!

 

پ.ن: این ویورس می دونست مرتیکه داره با قلب ما والیبال بازی میک نه هعی قطع میشد!

پ.ن2: اما دد من هیچوقت تا ما تحت حس نکردم که رل دارم تا وقتی که جئون اومد لایو و حس کردم دارم و باید منم نود بدم بهش:))))))))))

 

RM. kiute.ARMY

تمامی کلاس ها زیر نظر وزارتِ دریدن پرده های عفاف خانواده صورت میگیرد.

پ.ن: ویورس فقط برای نجات جونمون تلاش کرد...هرچند نافرجام!
پ.ن2: وای گفتی:)))) پدسگا چجوری باید برای دوست عزیزم جونگکوک نود بفرستم؟؟؟
kim lila
۰۶ مرداد ۱۷:۳۷

اگه گفتین منم تازه خبردار شدممممم

RM. kiute.ARMY

اگه گفتینننننننننننن!!!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان