BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

پست حاوی الفاظ تا حدودی رکیک

با عرض پوزش؛

من ر....یدم سرقبر up.20script !!!!

 از یازده صبح دارم توش فایل آپلود میکنم نمیشههههه!!!

  یعنی رسما گند بزنم که حتی نمیشه یه جا رو واقعا پیدا کرد امنیت داشت باشی و فایل هات رو نخونن، یه جا رو هم پیدا میکنی انگول میشه تو فلان پدرش و زرتش در میره!

 

فعلا با یه اپلودر دیگه اپلود کردم تا بعدا اگه این خائن کثافت درست شد، اونجا هم اپلودش کنم.

۷۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به مولا شبنمم (همون دختر نامجین و سپم)
۰۸ ارديبهشت ۲۳:۵۸

من جدا نباید بخندم این مسئله جدیه ولی چرا حرص خوردنت انقدر واسم کیوته؟ 🥲😂

خاداااا میگه خائن کثافط 😭🤌🏻

RM. kiute.ARMY

عای عای بچههههه بیام سراغت؟؟😔😂😂😂
کیوت ک تویی و اون صورت شکل ماهتتتت😭😭😭😭♥♥♥♥

من در اصل: 
.

چیزی که شبنم فکر میکنه:

.
مریدا
۰۷ ارديبهشت ۲۳:۴۳

حرص نخور فدا سرت خوشگله 

RM. kiute.ARMY

قربون شکلت برم من مامااااT^T
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۳۵

فقط من به این لحنت خندیدم؟😂😂

RM. kiute.ARMY

تقریبا فکر کنم همه خندیدن و رد شدن😭😭😭😂😂😂😂
Q. Moon
۰۶ ارديبهشت ۱۸:۲۸

هیونگی؟

میگم که.. من کارامو تو آپلودبوی میذارم -از بعد از اینکه یوآپلود زد دهنمو سرویس کرد- و خب.. تا الان مشکلی نبوده و ان‌شالله که بعدا هم نباشه...

فقط گفتم اگه احیانا مشکلت با 20اسکریپت حل نشد :>

که امیدوارم بشه و اذیت نکنه.. موچ بت!♡

RM. kiute.ARMY

جون دلم خوشگل هیونگ؟( ̄﹃ ̄)

اتفاقا اکانت دارم اونور:(
اما چون میخوام نویسنده ها تعداد دانلود هاشونو ببینن تو این یارو کثافت بیشعور بی ضرفیت اپ میکنم😭😭😭

موچ متقابل زندگیممممT^T

شب ها نصف شب کار میکنه اون موقع ها اپلود میکنم:"(
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۲ ارديبهشت ۱۷:۰۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دد سری بعدی که خواستم یه چی شبیه حاج حسن و دختر ح** **** یا شوکتلا بنویسم حتما کوکلیکس مینویسم.

RM. kiute.ARMY

اخ جووووون وای حتمااااااا بنویسسسس😭😭😭😭😭
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۰۲ ارديبهشت ۱۷:۰۶

ددیییی بی زحمت ی نظری بده

ببین ی بنده خدای ... ای داره منپ چیز میکنه ک ازت خوشم میاد

بعد من از این بازیا تو این سن بدم میاد اینده ادمو نابود میکنه نه سن نه کشور نه مدرسه همه چی میگه الان نه

باز بعد بیست سالگی یچیزی

الان دو ساله داره منو چیز میکنه

ایگنورم جواب نداده حرف زدنم هیچی

بعد سر من غیرتیم میشه😂😂😂😂 

چیکار کنم این فاکینگو؟

ددیییییی میدونستی خیلی خوبی؟ من با هیچ کس به اندازه تو راحت نیستم حتی با اینکه تو اندازه تعداد مژه هام ازم بزرگتری😂😂 هر سری ما میایم سرتو میبریم ولی تو صبوری ی بار هیچی نگفتی خیلی خوبی،،،، اره خلاصه ازت خیلی خوشم میاد خدا واسه همه نگهت داره🤲🏻🤲🏻

RM. kiute.ARMY

اومو!!
چرا اخه؟؟
پش متاسفانه میمونه برخورد قاطع:(
بهش بگو بدت میاد. رسما لفظ مستقیم استفاده کن.
بگو آقا جان دوست ندارم چرا از این کارا میکنی؟؟
برو دیگه ول کن مارو خوشم نمیاد:|

فدات شم خجالتم نده منم یی ام مثل شماها:"))
نه بخدا سنی ندارممم پیرم نکن بچهههه😭😭😂
تو هم خدا نگهت داره برای من شیرینممم:")))
مریدا
۰۲ ارديبهشت ۱۱:۰۴

دد دیدی توی تلگرام وقتی سرچ رو میزنی میری رو قسمت چنلز یه سری چنلای پیشنهادی میاره برات براساس چنلایی که سرچشون کردی چجوری اینو پاک کنم؟🤦🏻‍♀️

معضلی شده به مولا

عمو من اگه میخواستم اثر و آثارش بمونه خب جوین میشدم😭😂

هرچی هم تو گوگل میزنم که چجوری پاکش کنم زبون نفهم حالیش نمیشه منظورمو

RM. kiute.ARMY

اره اره👀

الهی من بگردمتتت😂😭

ببین این خوبه ماما🤔
مریدا
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۱۵

عه واقعا؟ من که این سوالمو فقط اینجا پرسیده بودم تا جایی که یادمه🤔

ببخشید یه بار زیر چند تا پست کامنت گذاشتم بعدش به کل یادم رفت کجاها بود🫠

قربونت برم جانت سلامت بیا جون منم بگیر عشق🥺❤️

RM. kiute.ARMY

فدا سرت زندگی مننننT^T 
گمون کنم سوال کوکلیکس رو میگی که توی همون رینی رز فکر کنم جواب دادم🤔

خدا نکنهههه زندگییی منننن😭😭😭😭💜💜💜💜
TOTO
۲۸ فروردين ۰۱:۰۷

هاییی ددی

(این پیام محتوای خیلی خیلی رندومی دارد)

از آنجایی که مشاورانم(یک مشت روانی)در دسترس نیستند؛

یه دختری هست تو مدرسه(همسنیم اما همکلاسی نیستیم حتی دبستان هم یه مدرسه بودیم و اینجوریه که یادته تو دبستان...و من به معنای واقعی کلمه هیچی از دبستانم یادم نیس😂) هی میگه من از تو خوشم میاد و... یجورایی در حد مزاحمت شده برام این کلاشم می افتاد سمت کلاس ما نمیومد ورش داره اما حالا هر روز به یه بهونه ای تو کلاسمونه چند روز پیش اومده بود می‌گفت شما انبر دارین😭

واقعا نمیدونم باهاش چیکار کنم

تو فاز رابطه نیستم، اینجوری نیس که اون بد باشه 

توانایی ایگنور کردن هم ندارم

RM. kiute.ARMY

های بیبییی*^*
(رندومت هم قشنگ است!)

به به😂

هاااا دقیقا بحث همینجاست!
ایگنور کن!
اگر اهمیت ندی دو نتیجه داره:
یا پافشاری میکنه و دوباره کلامی میگه از تو خوشت میاد که اون موقع باید مستقیم به زبون بیاری نمیخوای.
یا اینکه خسته میشه و قیدت رو میزنه.
مریدا
۲۷ فروردين ۱۵:۲۸

نه تهکوک نه هیونلیکس،جانم فدای کوکلیس😔

اگه مخالفی بیا بلیس😔

 

از بعد این حرفت موافق ۱۰۰ شدم این چه کاریه با ما می‌کنی هق🫠🤣

RM. kiute.ARMY

بیا جونمو بهت بدممممم😭😭😭😭💋💋💋💋
مریدا
۲۷ فروردين ۱۵:۲۶

قابلی نداشت😂😂😂

😍🥹❤️

بله بله🙂🤌🏻

این ینی نمیگم تا تو خماریش بمونی؟🤣

RM. kiute.ARMY

جوووون😔😔😂😂♥♥♥♥

اومووو👀
نه بخدا میگم😔😂 گمون کنم توی یه کامنت دیگه ات گفتم ماما🤔

Gaul Jk❤
۲۶ فروردين ۰۱:۰۴

اوووو

که اینطور 

برم افسوس بخورم چرا خبر نداشتم اینو ؟😂😂💔

RM. kiute.ARMY

اما الان خبر داری و میتونی همزمان با من بزنی تو کار شیپ😔😂😂😂
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۴ فروردين ۱۷:۰۵

.

پ.ن:پیاما نمیان یا هنوز تایید نکردی دد؟

RM. kiute.ARMY

هنوز تایید نزدم لاومT^T
OT7
۲۳ فروردين ۰۴:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام دد خوبی؟

وااای انقدر خستم که نگووووو😩 ساعت ۴ صبحه و تازه از عروسی اومدم و رفتم شینیونمو با بدبختی شستم😭😭میکاپمم که دیگه نگم...داشتم پاکش میکردم ریمیل رفت تو چشم...خدا سر دشمن نیاره به مولا😭

دد ببخش زیاد در مورد روزمره حرف زدم،دوست داشتم با یک نفر صبور و خوش‌صحبت که نمونش هم شما باشی صحبت کنم*#چاپلوسی*

** ****** *** ******** * **** ** *** **** ******** ***** ***** * **** ******** *** **** ****** *** *** ** ****

*********************************************

 

اینم لینک ناشناسمه اگه نتونستی اینجا بفرستی،دد لطفاً اگر خواستی تو ناشناس پیام بدی، **** ****** *** *********چون من حتی حافظه‌ی ماهی رو هم ندارم🌚مرسیییییی که انقدر خوبییییی،خدافظ❤️❤️

RM. kiute.ARMY

سلام زندگی من تو خوبی؟T^T
الهی من بگردم خسته نباشییی:"(
ای بمیرمممم😭😭😭😭💜💜💜💜
ولی همیشه به خوشی و عروسی باشهههه*^*

نه عشقم این حرفا چیه تو جیگر طلای منیT^T

عاره عمرم حل شد😎💋

اونم حله😂
فدات عسلممممممم بایییT^T
مریدا
۲۲ فروردين ۱۳:۱۷

حرمسرای ددی و شرکا چطوره؟😂

نشییی فدات شم❤️

آقا جونگبوک چیه کوکلیس چیه🫠😂

دد ماهایی که بدون ایمیل اینجا کامنت میذاریم چه اطلاعاتی ازمون برات میاد😂

RM. kiute.ARMY

اینو خوشم اومدددد😂😂😂😂😂
عشقمممT^T💋💋💋💋

شیپی بسیار تازه و نو😔😂
به من بسپرین خودتونو😎
Gaul JK❤
۲۲ فروردين ۱۱:۵۹

چی هست چرا من نفهمیدم منظورتو؟

RM. kiute.ARMY

قضیه برمیگرده ب پارسال
گمون کنم دروغ اول آپریل بود اما دیسپچ گفت کوک و فلیکس از استری کیدز باهمن😂😂😂😂😂😂
بعد که گفت دروغ گفتیم خیلی ها ناراحت شدن😂😂😂😭😭😭

بعد چند روز پیش که کوک تو تیک تاک انلاین شد، زیر یه ویدیو که توش یه فن بوی از روده داد زده بود یونگ بوک هیونگ خیلی خوشتیپی، کوک هم به تایید کامنت گذاشته بود یونگبوک هیونگ همینهههههههه!

حالا کوک از فلیکس بزرگتره ها😂😭
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ فروردين ۲۳:۴۲

دد فکر‌کنم لیس لیس لیس بازم لیس مال ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی یکش بود،دیالوگ اون اون میمونه بود😂😔🤝🏻

شایدم دارم اشتباه میکنم.

 

RM. kiute.ARMY

اره آره دیشب موقع خواب ک لپتابمو بستم یادم اومد الان تونستم نت بخرم😂😭😭😭😭
ضایع شدمممم😂😭
نه دقیقا برای همون بود اون میمونه بود ولی صداش تو مغزم باب اسفنجی شد💀😂
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ فروردين ۲۳:۱۲

اصلا ایشالا همین جمع عروسی جونگکبوک(یا همون کوکلیس)(چه هم قافیهست با عالیس😂😔🤝🏻)

واقعا کاپل به این ریلی،چرا میرید تهکوک و جیکوک مینویسید نوچ نوچ نوچ،😂😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

به قول بابام:
عالیس، کو.نمو بلیس💀

حتی هیونلیکس😔
نه تهکوک نه هیونلیکس،جانم فدای کوکلیس😔
اگه مخالفی بیا بلیس😔
Star and Moon
۲۱ فروردين ۲۲:۴۸

بزنم ددی؟

ورژن کوکلیس یه کارم که دارم ادیت میکنم رو میزنما😔😔😔

نظر میخوام ازت!!!

فردا هم که عیده

عیدت مبارک:)))

RM. kiute.ARMY

اره بابا بزنننن! تو میشی اولین نفر در تاریخ فیکشن نویسی ک یه کار رسمی کوکلیکس داره😔

عید شماهم مبارک عشقممممT^T
Arnika Kheyrdari
۲۱ فروردين ۱۹:۱۳

سلام دد چطوری 

 

اول از هنه خسته نباشید بهت میگم واقعا داری زحمت میکشی این وسط 

 

و حالا میتونم خر ذوق شم 

 

دددددد بعد از ساختن دو تا اکانت تو وبلاگ تونستم یکیشون رو با موفقیت به سر انجام برسونمویوحیدسنحسدیح۸یتثح۷۳۸ق۸۶ق۸ق۸ایکزخدی

برای اول خر ذوق تایپی شدممممممم

 

مطمئنم وقتی داری اینو میخونی میگی این کیه خب معرفی میکنم کاکتوسمممممتباینز۷دینث۸اثنیخثوااا

 

خیلی خوشحالمممممم🥳🥳🥳🥳🥳🥳

 

دد واقعا میگم دیدم این اکانته رو درست کردم یه جیغ بلند زدم 

خداروشکر مادرم خونه نبود 

اما دوبارههیاینوینستوثنستقنحبابتیختقتیا

تونستمممممممممممممممم

 

خبع حالا باید کیم بنفش رو اجیر کنم اکانت بسازه 

خب بنده مرخص شم برم بورا رو اجیر کنم

خدافظ دد

عاشقتمیدتقلسنایدیتسدد۱ا💜💜

RM. kiute.ARMY

سلاممممم فدات شم مننن*^*

سلامت باشی عزییییزT^T


وای وای بچه امممم مبارکههه😭😭😭😭💜💜💜

اتفاقا از ایمیلت شناختممممم:")))

خوش اومدیییی😭😭😭😭💚💚💚


عا ماشالله😎😎😎


یا علی بگه و همت کنه😔😂

برو فدات شممم*^*

بای بای عمرممممم منم عاشقتمممم😭😭😭😭💋💋💋💋💋

تنهای وحشی 😔🗿
۲۰ فروردين ۱۷:۱۹

ببین کی اینجاستتتتتتتتت ✨✨✨✨

نور چشمییییی مننننننننن 💜💜💜💜💜:))))))))))

دلم برات اندازه کون مورچه تنگ شده بود ددیییی 😔😂🫀

 

تو نبودت نبوده یه کس مهم تو زندگیم حس میشد عزیز کرده :)))

*بوس محکممممم رو ل-چیز روی گونت 😔💋

RM. kiute.ARMY

قشنگ من عمر من زندگی من دارایی من گنج من تمام من، من نه منم من و ننم، ننم و منم چمن منم من نه منم😔😔😔😔😂😂😂😂💜💜💜💜💜💜

دل من اندازه فاصله‌های بین سلولی کرم خاکی برات تنگ شده بود😔

الهی قربونت برم قشنگم منو شرمنده نکن مرسی که انقدر به من ارادت داری:>


بوس محکم روی گرد- چیز...همون روبوسی معمولی😔💋 

Vkook. Darya
۲۰ فروردين ۱۶:۵۶

نه میخواستم بگیرم ولی گفتم شاید بدنم ضعیف تر شه باز مریض شم دیگه نگرفتم 🥲🥲

 

 

وای 😭🥲 

حالت فعلا خوب شدم دارم سفت و سخت ویتامین و اینا میخورم مریض نشم دیگه 😭😭

RM. kiute.ARMY

افرین فدات شم خوب کاری کردی💜💜💜💜😭

احسنت دخترمممم ورزشکار هم که هستی پس زود زود خوب میشیT^T
مریدا
۲۰ فروردين ۱۰:۲۸

میخوای به جای فضایی ها بذار حرمسرای ددی🙂😂

خسته نباشییییی😍

 

RM. kiute.ARMY

اخه اونجوری در حق نویسنده هام اجحاف میشه😔 اونا یه حرمسرای جدا دارن😭😂
سلامت باشی قربونت برممممT^T♥♥♥♥♥♥
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۰ فروردين ۰۱:۲۱

خوش اومدی ،سلام به شوهَ...چیز،ددی عزیز مااا💗

(هر چی بیشتر فکر میکنم دارک تر میشه،،کمک)😂😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم همسَـ... قشنگ من😔💋

دیگه دستی دستی همه امون فامیل شدیم😭😂😂😂
Vkook. Darya
۲۹ اسفند ۲۲:۳۷

قبلا که نه ولی الان فکر میکنم کم خون شدم ..

 

 

هعییی اینم شانس منه 😭😭

 

اره خیلی دارم مراقبت میکنم .. حالا دو روزه بهتر شده حالم هرچند هنوز حس میکنم مریضی توی بدنمه ولی خب خیلی بهترم دیگه دارم تلاش میکنم کامل خوب شم 🫠😂

RM. kiute.ARMY

ای بگردممم:"( روزه موزه  نمیگیری؟؟ بگیری میام بالا سرت!

الهیییی😭😭😭

مراقبت کن زیاااد:"( خونه ما بودی الان یجوری بهت میرسیدم بری برای مسابقات المپیک😂😂😂
Vkook. Darya
۲۳ اسفند ۲۱:۵۷

 اره خیلییی

کلا ازبعد عمل اپاندیسم بدنم ضعیف شد همش مریض میشم 🫠🫠

 

میخورم ولی بازم تاثیر نداره انگار 😭😭 

حتی دیشب انقدری حالم بد شد تبو لرز بدی داشتم که دوازده شب بردنم دکتر تا سرم و این چیزا نزدم بهتر نشدم 🥲🥲

 

 

😂😂

RM. kiute.ARMY

ای من بگردم:"(
کم خونی داری؟

نهههه بچه امو چشم کردننن😭😭😭
ی دردت ب جونم!!!! چراااااا!! چراااا:"(

از حموم میای سرتو باز نذاری هااا!
Vkook. Darya
۲۰ اسفند ۱۹:۱۶

عایی جدا نیازدارم یکی بیاد مریضیه رواز سرم باز کنه یعنی اذر تا الان من یه پشت مریضم ..

حتی خوبم که میشم به یه هفته نمیرسه دوباره سرمامیخورم و مریض میشم 😭😭

 

😭😭

 

ای جان پس واجب شد زودتر بیام 😂😂

 

RM. kiute.ARMY

ای بگردم!!!! بدنت ضعیف شدههههه😭😭😭😭💋💋💋💋
ویتامین بخور عمرممم معجووون غذااا گوشت😭😭😭😭

عارهههه پس چی😔😂
sama pordang
۱۸ اسفند ۱۶:۵۵

مرسی ددی فیکی که فرستاده بودی عالی بودددددددددددد✨

RM. kiute.ARMY

نوش جونت فدات شمممم*^*
Vkook. Darya
۱۶ اسفند ۱۴:۴۲

منم بدک نیستمم اگر مریضی ولم کنه خوبم 😭😭😂😂

وای یترنثتزتثزحصوز 🥺🫠

این چند وقته اصن نتونستم درست به سایت سر بزنم خیلی ناراحت کننده هست 🥲🫠

وای فقط امیدوارم زودتری شر مدرسه از سرم کنده شه دیگه لنگر میندازم اینجا 🤣🤣

RM. kiute.ARMY

غلط کردههههه میام مامانشووو میخورممممم دریای مارو فری کننن😭😭😭😭😭

منم انقدره دلم برات تنگ شده هااااا:"(

من برات این پشت یه سوییت روبه دریا و جنگل اماده کردم زنن😔😂😂😂
saliva (Ot7)
۱۳ اسفند ۲۳:۰۹

وای اوپا
اگه حس میکنی بدبخت و بیچاره ای افسرده ای درمونده ای فقط کافیه بری گوگل سرج کنی"مجید واشقانی نی نی سایت"
بخدا سه ساعته دارم از خنده قش میکنم اینا چیه ملت میان میریزن تو نت (البته خود نی نی سایته که سمه ملت تقصیری ندارن)

بخدا خود واشقانی بیاد اینا رو بخونه از زندگی لف میده
 


 

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خدا نگم چیکارت نکنه سوژه دادی دستم یه ساعته دارم میش.اشم از خنده😂😂😂😂😂😂😂
Sama Pordang
۱۳ اسفند ۱۷:۰۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی سلام همونیم ک گفتی ناشناس بدم  لینک ***** رو بفرستی

*********************************************

فقط یه سوال ویکوکه دیگه؟
 

RM. kiute.ARMY

سلام فدات شم*^* بله بله!

اره عشقمT^T فرستادمممم😎
Jinjuo
۱۳ اسفند ۰۲:۲۲

دورازجون گشنگت ددی هاتمم😔🤍

دد تو و سایتت هراز چندگاهی ب طرز عجیبی تو بحثای ما وارد میشیین جوری که هیشکی نمیدونه از کجا شرو شد رسیدیم ب اینجا😔😂 بعد میریم بالا پیامارو میخونیم منشا پیدا کنیمم کلا موجبات شادیو فراهم میکنینن😂

ججرر زیباسس پس سنت شکنی کردی تقریبا🤌🏻😔

خ

امیدوارم همیشه موفق باشی و هرکاریو شرو می‌کنی بدرخشی🤍

RM. kiute.ARMY

عوفففففففففف همسر عزیزم😔
ما رخنه میکنیم😔😂
جوووون باشیم همیشه در خدمت😔😂

بله😭😂
فدات شم عشقم ممنونمممم:")
همچنینننن😭😭😭😭
saliva (Ot7)
۱۲ اسفند ۱۴:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی چقدر خوبه کامنتامو جواب میدیا میدونم ک* میگم ولی خب دلم میخود به هر بهونه ای باهات حرف بزنم اخه.. تازه دارم نهایت تلاشو میکنم کوتاه حرف بزنم چون گفتی چشمات اذیت میشه

ددی تو واقعا از واشقانی بدت نمیاد؟! باورم نمیشه یکیو با خودم هم سلیقه پیدا کردم....

اخه باتم بودن خداوکیلی به هیشکدومشون نمیخوره ولی بازم (گیریم اگه فیکشن استریت باشه) واشقانی نه که موهاش جو گندمیه بیشتر به سیس ددیا میخوره(خدایا توبه چی زدم آخه)

تازه بعدا فهمیدم صنعت فیکشن نویسی کلا الان با خواننده ها و بازیگرای ایرانی خیلی رواج داره
واقعاااااا یه قسمت اونجرز برگرفت از قیکشنای طرفدارای فیلمه؟!من فکر میردم فیکشن نویسی رو خیلی جدی نمیگیرن فقط محض سرگرمیه اخه خودم فقط فیکشن نوشتنو واسه راه افتادن دست قلمم شروع کردم
اهمممم از این بحث چرت بگذریم
ددی عینکی بودن چه حسی داره؟))))

امروز رفتم چشم بزشکی گفت نمره چشمت یکه باید عینک بگیری:،)  حالا خوبه عینک نه استکانی سفارش ندادم از این کوچیکاس..

دکتر گفت روزی کلا دو تا 20 دقیقه پای لپتاپ و گوشی باش خب زنیکه یعنی چییییییی من کل زندگیم پای موبایل و لپتاپه
خدایا منو موز کن شاید یه وقت ریختنم توی شیر دادنم سلطان جونگکوک بخورتم

RM. kiute.ARMY

نگوووو نفسسسT^T بالاخره رفیقیم من به تو جواب ندم به کی بدم*^*
ای قربون وجودت برم من الهی😭💙💙💙

نه بابا خیلی هم شوگره👀
بخدا!!! حق!
(خدا تهش میزاره تو کاسه امون بخدا😂😭)

اره!!! مثلا نرسطو💀 ارسطو و نقی پایتخت
خیلی ها اینطور فکر میکنن اما فن فیکشن واقعا روش کار بشه میخرنش.

اگه دوسش نداشته باشی چرت ترین حس دنیا😭😂
شت!!! چرا؟؟؟؟؟
گ.وه خورده بابا من 18 ساعت کار میکنم😭😂

نکنه موز شیم اما مارو میمونا بخورن؟
saliva (Ot7)
۱۱ اسفند ۲۳:۴۰

غلط املایی ای کامنت قبلی رو به بزرگی خودت ببخش کیبوردم عنه.          

پارکت=دارکن

میزنم=میزنن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

فدا سرت نفسسس!
من با کیبورد لپتاب هم قرم قاطی مینویسم😭😂
saliva (Ot7)
۱۱ اسفند ۲۳:۳۶

آخخخ اوپا قربون مغز خلافتکلا جدیدا از فیکشن زده شدم..

حامد آهنگی رو میشناسی؟دلقک سینمای ایرانه لامصب(خودت که میدونی من رسانه ملی رو بیشتر دنبال میکنم تا کیدراما حتی یه چنلم زدم تو روبیکا به اسم مووی توییت😔)

دو هفته پیش تو تلگرام می‌چرخیدم یهو دیدم یکی از حامد آهنگی فیکشن نوشته!

حالا با کی شیپش کرده؟مجید واشقانی🤣بابای سهراب سریال از سرنوشت. حالا حامد که اونقدر دلقکه تاپ بود بعد مثلا ازین ددیای سرد و خشن که تا خرخره تو استایل پارکت و ادکلن تلخ میزنم جرررر 

فقط پارت اسماتشششش. بابا طرف زن و بچه داره بخدا خوب نیس.... دیگه منم میبینم فیکشن نویسی عرصه کثیفیه ولش کردم(دلیلی قانع کننده رو داری؟😔🤲)

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمممم اوپا فداتT^T
بله بله میشناسم! مردک خداست😂😂😂😂
( به به باشیم در خدمت😔)

شتتتتتتتتت د فاکککککککککک😂😂😂😂😂😂😂
وای وای نه!! اون تاپهههههههههه؟؟؟ ددی سرد؟؟؟😂😂😂😂😂😂 خونتون خرااااب!
من هرچی از واشقانی دیدم ددی ترین بود با من نکنین این کارو😭😭😭 (اتفاقا از همون سریال از سرنوشت هم کراش ریزی زدم، اراکی م هست که دیگه تماااام، دهاتشون با دهات ما یک ساعت فاصله است😔)

اسمات؟💀
این دیگه فیکشن نیست بخدا مسخره بازیه😭😂
چون فیکشن نوشتن، یه حوزه ادبی شناخته شده است. حتی فکر کنم یکی از قسمت های اونجرز، -انیمیشنش- بنا بر فیکشن طرفدار ها ساخته شد.
Yuna
۱۱ اسفند ۲۱:۰۵

شکست نفسی میفرمایی ددی

شمارو باید گذاشت تو شیشه ویترین و سجده کرد بهت

RM. kiute.ARMY

تاج سرمی بخدا😭💙
اینطوری که من ضجه میزنم برات😭😭😭❤❤❤❤
Stay
۱۱ اسفند ۱۴:۵۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

یعنی میتونم بگیرم؟

جیخخخ مرسیییییی 

*********************************************

 

 

بفرماییدددددد مرسیییی

RM. kiute.ARMY

البته عشقممم*^*
خواهش میشههههههT^T

خواهش میشه عزیزممم😎❤💍
Vkook. Darya
۱۱ اسفند ۱۱:۰۷

های دد 

حال و احوالت چطوره ؟؟

دلم بسی برات تنگ شده بود 😭🫠

RM. kiute.ARMY

هایییییی قربونت برم الهیییییی تو خوبی عزیزمممم؟ حالت خوبه؟؟ وای دریای مننن دورت بگردم😭😭😭😭😭😭😭😭منممممممممم خیلی زیاااااااد!!😭😭😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Jinjuo
۱۱ اسفند ۰۳:۰۲

این عادیه ک من با پیامای این زیر دارم جر میخورم؟😂

من عمراا انقد خلاقیت ندرم:/😂

درود بر دد بزرگ

دد هووفوبیا ک این زیر یکی بش اشاره کرد پی دی اف داره ایا؟

واتپد واقعا رومخمه گشادیم میاد اونحا بخونم:/😂

بعد دد ناناعت میشی بپرسم رشتت چیه؟

دیروز داشتم با رفیقم حرف میزدم خیلی ناگهانی رسیدیم ب سایتت و فیکشنا از سر بی موضوعی برخوردیم ب حدس رشتت:/😂

من رای عم رو انسانی و نویسندگی بود😂

اون میگف احتمالا نتونستی سنت هارو بشکونی رفتی تجربی😂

یا شایدم شکوندی رفتی زبان😂

RM. kiute.ARMY

قربوننتتتت بشمممم نوکرتم😭😭😭💖💖💖
نه بابا چ ناناعتی خوشگله😎

به به جمعتون جمع بود...ددی تون کم بود😔

تقریبا حدس همه اتون درسته😭😂
من تجربی خونده ام. اما الان در هر زمینه ای دارم آموزش میبینم😭😂
رشته دانشگاهیم ولی زیر شاخه ریاضیه، اما مهندسی نیست👀
💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۱۱ اسفند ۰۱:۲۶

ددی قربونت برم ... یادم رفت اینو بگم 🥺😭

الهی قربون دست زخمیت برم ☺️😚💔

الهی درد و بلات بخوره تو سر دشمنات 🤭

مراقب خودت باش ....

به قول جونگ کوک تو یکی از فیک ها خطاب به ته ته 💚💜:

هر زخمی که اشتباهی به خودت میزنی ناخواسته روح و قلب منم زخمی میشه 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

خلاصه به خاطر پسرات مراقب خودت باش 

بوس بوس 💋💋💋💋💋💋

ستاره بچینی 🌟🌟🌟🌟🌟

قربانت😭💚💜💚💜💚

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عشقمممم😭💖💖💖💖
نهههه نفسمممم😭😭😭💋💋💋
جوووووووون نفستو قربون😭😭😭💖💖💖💖
چشممممممممممممT^T متقابلا شما هم قربونت برممم!

وای خوداااااااا من خاعک پاتممممممممم فداتمممممممم😭😭💋💋💋💋💋
متقابلللللللل متقابلللل!!!

ماچ ماچ!💋💋💋💋💋
ماه بچینی 🌙🌙🌙🌙🌙
فداتم😭💙💜💙💜💙💜
همونی که روی ددی کراشه
۱۰ اسفند ۲۰:۵۴

سلامممم خوشگلممم 

ویلچر چیه بیا سوار شو کولت میکنممم 

خوبه که حالت خوبه هعییی 

 

RM. kiute.ARMY

سلاممممممم عشقققT^T
نفرمااااا نفسسس😭😭😭💋💋💋💋
خوبیش بخاطر تو و بچه هاستT^T
saliva (Ot7)
۱۰ اسفند ۱۲:۵۹

سلام اوپا. خیلی وقت بود نیومده بودم بیان🥲.  خوبی؟ دلم بدجور تنگته ها.    اوپا عذاب وجدان دارم چون کلا دو تا فیکشن بیشتر ننوشتم رفتم سراغ عرصه و صنعت رمان.

بنظرت میشه رمانمو به فیکشن تبدیل کرد؟یعنی نسخه فیکشنیشم بنویسم.

بخدا به قول خودت ماتحتم پاره شد دو هفته کامل دنبال یه اسم پسرونه مناسب برا کاراکتری می‌گشتم. کاراکتره خیلی جدی و کم حرفه از اوناس که با یک من عسل نمیشه خوردشون الان تنها گزینه تو مغزم هامونه هامون خوبه؟تو پیشنهادی نداری؟

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام قربونت برممم خوبی؟*^* ارهههههههه دلمون برات تنگ شده بود دخترررر😭 شکر خدا میگذرونم:>
نه بابا چ عذا وجدانی دختر؟؟ امتحان راه های مختلف که ضرری نداره نفسمممT^T اصلا اینطور فکر نکن.

اره بابا چرا نشه😂

فدا ماتحتت بشم:((
از اون گند اخلاقاست😭😂
هامون هم قشنگه!!!!
آراد هم خوبه. آرتا. ایلیا. آوید. بردیا. پرهام. فرهان. رامتین. کیاراد هم خوبه

چنگیز😔😂
sama pordang
۱۰ اسفند ۱۰:۴۹

سلام ددی خداروشکر ک خوبی

یه سوال خواستم زیر بقیه پستا بنویسم ولی فیک ویکوک با موضوع تقریبا شبیه به هموفوبیا رو میشناسی؟
نمد هموفوبیا رو خوندی یا نه ولی اونجا وی قاتل بود و جونکوک فوبیای خون داشت ک وی از جونکوک خوشش میاد وداستان شروع میشه خیلی خوبه اگ با این تیپ فیک میشناسی بگو خیلی فیک لازمم

RM. kiute.ARMY

سلام دورت بگردممم ممنونم*^*

والا در این سبک ندارم. اما فیک مدهوش توش جونگکوک عطش خون داشت
لینک ناشناس بده بفرستم واست
Victor
۱۰ اسفند ۰۲:۲۷

بنام پدر، پسر، روح القدوس! محض رضای رژ لب جیمین، هیونگ یه سلامی علیکی اهمی اوهمی.. معنی در نمیزنم میام با لگد و اینجا فهمیدم، قبل تو همش فیک بود وسلام. من قبل این یه عکسم ازت ندیده بودم، حالا یهو با همچین چیزی مواجه شدم.. میدونی عالیم دیگه؟ اصن اشک؟ عر؟ فن گرلی؟ جامه دریدن؟ نوو لاااییی بیکاااز اینها کسانی هستند که... چی میگم وای هیونگ چقد خوشتیپی. شت ب معنای واقعی. ولی میدونی من اگ خلافکار بشم چی میشه؟ رییس باند مافیا، بدون هیچ رحم و بخششی، کت کراوات و ماسک مشکی، منتها با شلوار گل گلی مامان دوز، شایدم پیژامه چهارخونه پاره 😔😂 مهم نیته دیگه ببینیم هرچی  خدا بخواد😂 دستت هم خوشبختانه یه زخم جسمیه، خوب میشه، مث قلب من نیس ک با حرفات دیوونت شد و هرکار کردم مث قدیم نشد، چون فقط میدونست باید ب حرف صاحبش گوش بده و اون فرد، خیلی وقت بود ک من نبودم هیونگ نیم😔♥ راستی مونویا برام سوال بود منو چجوری میبینی؟ ینی از من تصویر فرضی توی ذهنت داری؟ اگه هست، چجوریه؟

RM. kiute.ARMY

بابا خجالت ندهه زنننننننن میام در خونتون میگیرمت هاااا😭😭😭😭😭💍💍💍💍💍
قربونت بشممممم خاک پاتمممممم😭😭😭😭💙💙💙💙
کوچیکتممممم😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤
خودم میشم بادیگاردتتتتتتتتتتتتتت!!!! خودم میشمممممم بادیگاردتتتتتتتتتتت!!!!
پاره بودنش هم خودم میدوزم زن چی فکر کردی😔
والا! مهم عمله😔
نه.نه.نه.نه. قرار نبود لاس باشهههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭
بابا لحنتیییی!!! تو زمینمی و من ماهت که دورت میگردمممممم! ساعت دوازده شب منی!! شروع دوبارمییی😭😭😭😭💋💋💋💋💋💋💋

جون مونو*^*

عامممممممممم🤔
یه دختر با رنگ پوست طلایی رنگ -یعنی همون گندمی اما روشن تر-
موهای تا حدود کمی حالت دار
بدن کشیده
دست ها و انگشت های خوشگل
چشم های حالت خاص -یعنی نمیشه گفت کشیده اش، بادومیه، یا درشته-
و شاید بعضی وقتا دوست داشته باشه تو یه کافه کتابخونه کار کنه
و خیلی وایب جونگکوک سال 2019 رو میده😭
💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۱۰ اسفند ۰۱:۱۵

وای ددی جونم 😍 قربونت برممممممم 😍😍😍😻❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

چقد تو کراشی آخه لامصب 🥃🍻🍯😍❣️

اگه منظره پشتت رو نمیدیدم فک میکردم تهیونگ بازم از خودش یه سلفی سکسی گرفته But....🤩

امان امان که کراش نصف این جماعتی 💋💚💋💜💋💛

خوش برگشتی ددی جونم 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

خیلی خوشگلی ....

من سریعتر برم تا کراش ⁿ ام رو پیدا نکردم خخخ....😉

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههههه نفس منننننننن😭😭😭😭😭♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
بابا ما خاک پاتیمممممم😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤
ناموسا؟؟؟ من عر های بی کران! من مرگگگگگگگگگگگ😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜
من نوکرتونمممم😭😭😭😭
ددی فداتتتتت😭😭😭
خوشگلی از خودتههههه😭😭😭😭💖💖💖💖💖💖

بزار برسونمت ستوووون😭😭😭😭
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۰ اسفند ۰۱:۱۵

دد کسی بهت گفته چقدر وایب جیمینو میدی؟

از عکسش میگما،اون که خیلی وایب نامجونو میدی به کناررررر،عکستو دیدم یه رگه های قوی ای جیمینی ای ازت گرفتم 🌚🥲🤝🏻

 

پ.ن:🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿ماشلا ماشلا هزار ماشالا به قدو بالات🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿کسی چش نزنه ددی منو🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿

RM. kiute.ARMY

واقعنییی؟؟؟😭😭😭😭😭
باعث افتخارهههههههه مرسی دورت بگردمممم😭😭😭😭💜💜💜💜

ددی دورت چشم نظرات برههههه اخه وای تبمهصک45هخصمه45المع3ام5عه وای خدا😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۰ اسفند ۰۰:۱۰

دد چقدر جذابیییتتت اوففففف،🤲🏻🌚📿

ماشالا هزار ماشالا ،

اخی چسب زحمه رو ،مراقب خودت باش ،

دد یه سوال،اگر خواستی جواب بده البته هل،قدت چقدره؟(ببخشید دیگه فضولم)من ۱۶۰ ام 

RM. kiute.ARMY

قربونت بره ددی اخه😔💜💜💜
فدات شم الهیییی😭♥️♥️
چشم چشم:>

جون دلم؟
ای جاااان چ متناسب😈
حدس بزن😔
Star and Moon
۰۹ اسفند ۲۳:۵۸

نه

نه

من نباید رو ددیم کراش بزنم

من نباید مرزهای احترام خونوادگی رو جا به جا کنم

اوکی بیخیال شوخی خوشتیپ خودمی ددی^^

اون چسب زخمم خیلی خوبه هارمونی خوبی ایجاد می‌کنه

قشنگ میشی مثال زنده ی سکشی در عین حال کیوت:)

 

RM. kiute.ARMY

ما تموم چیزی ک داریم مدیون شماست تاج سرررررر😭😭😭😭💋💋💋
خجالتمون نده قربونت بشه ددییییی😭😭😭😭

بزار بخوابم از روم رد شو!!!!
بزااااررر!!!
بزارررر😭😭😭😭
Yuna
۰۹ اسفند ۲۳:۱۳

دد راستشو بگو 

زمانی که همه داشتن انتخاب میکردن چه استایل بردارن و میزان جذابیت داشت تقسیم میشد حق منو تو خوردی؟

من دو دقیقه رفتم دست به آب چجوری وقت کردی حق منو برداری ملعونننننننن

RM. kiute.ARMY

مطمئنم انقدر تو جذابی که اگه من سهمت رو برداشتم، یه ذره ازش بوده..
کلش رو داشتی زمین رسما تعطیل میشد تا فقط تورو بپرستن😔💋
جاک
۰۹ اسفند ۱۳:۳۳

میخوام با یه اسم جدید صداتون بزنم... ددی شی!🌚🌚🌚

سلاممممم ددی شیییی!!! امیدوارم هرچیزی که اذیتت کرده همه جوره برطرف بشه تا دیگه اینقدر خسته نشی و مدام بیای اینجا دلمون واست تنگ نشه!😌🫰

یچیزی... میگم نکنه دعام بگیره همه دانشگاه ها تعطیل شن؟😱😱😱😁😁😁

RM. kiute.ARMY

جون ددی شییییییT^T
سلامممممممم فدات شممممم😭💜💜💜 ان شا الله:") قربون دلت که نفسسس!

ترخدا بگیره بگیرههه😭😂
Stay
۰۹ اسفند ۱۳:۱۴

جیخخخ سلاممممممممم خوبی؟؟

میگم میشه یه سوال بپرسم؟

 

یه فیکشن بود که توش جونگ کوک یه بیماری داشت که اخلاق و رفتار بچه هارو داشت و دامن میپوشید و بعد با تهیونگ که پرستارش شده بود از عمارت فرار کردن و اینا..

پیداش نمیکنم اینجا بود؟😭

RM. kiute.ARMY

سلامممم دورت بگردم الهییی*^* تو خوبی؟
البته وجودممم! سه تا بپرس!!

متاسفانه اینجا نیست:"(
یعنی لینکی ئه👀
لینک ناشناس بده بفرستم*^*
یه غریبه :/
۰۹ اسفند ۰۸:۴۶

های دد

دارم دیوونه میشم کلی درس دارم دو ماه دیگه کنکوره و من هی نشستم مانوا میخونم :/

کارم به یه جایی کشیده که مامانم میگه دوچیز واسه تابستون بزار همه رو درو کردی:/( البت نمیدونه من چی میخونم مگرنه تا حالا با شورت دارم زده بود)

هییییی ددی دارم از فضولی میمیرم اون سایته چیه برا پادری ( حال ندارم اسمتو کامل بنویسم سوری) معرفی کردی به منم بده حوصلم سر رفتع :/

تنکس دد

RM. kiute.ARMY

های دلبرررر*^*
به به😭😂
بگو در این عرصه، مانهوا تمومی نداره😔

برای پادری نفس؟

لاو یووو*^*
همون جکی قدیمی...
۱۰ بهمن ۰۰:۰۳

دد تو مدرسمون رو یکی کراشیدم، برای اولین بار تو عمرم کراش زدم 

و فکر میکنی چی شد؟ یارو از من خیلی سر تره:/ بوکسوره، قدش یه ده سانتی ازم بلند تره، لجباز و سک*سیه ولی اصلا اعتماد به نفس نداره  

دستم تو دستش گم میشه 

البته شاید دست من زیادی کوچکیه:/ 

ولی خیلیییییی خیلییییییی خوشگله 

اسمش هم وزن ازاده 

البته باید بگم، شاید اونقدام خوشگل نیست چون دوستم هی بهم میگه اونقدام که تو میگی جوذاب نیست 

ولی دد 

دوست صمیمیم تو مدرسه یه اعتراف ریزی بهم کرد، و من تا الان نادیدش گرفتم ولی واقعا نمیخوام دلشو بشکنم، حتی بهم گفت تو کراشتو از من بیشتر دوست داری 

دلم میخواست اینا رو به یکی بگم، دلم پوسید 

یه چیزی میپرسم نظرتو بگو راجبش

میدونی من یه عادت دارم که گونه همه رو میبوسم، یعنی اونایی که میدونم بدشون نمیاد، خیلی خراب بنظر میام؟

 

RM. kiute.ARMY

جوووووون پس یه عروسی افتادم؟😎
بابا به این چیزا نیست کههههT^T بهش اعتماد به نفس بدی مخشو زدی هاا! البته به غیر از تعریف کردن باشه🤔

عاشق شدی رفته😔

اومو!! میخوای باهاش درست حسابی وقت بگذرونی؟ مثلا برین پارک و اونجا سفره دلتو پهن کنی؟

قربون دلت بشممممT^T

نه والا:/
چه خراب بودنی اخه خب اینجوری محبتت رو نشون میدی.

همون جکی قدیمی...
۰۹ بهمن ۲۳:۵۴

قراره با عکسای ددی کیف کنیممممم 

خوش برگشتی عزیز قلبم

RM. kiute.ARMY

جووووووون دلللT^T
ممنونم نفسممم:")
Vkook. Darya
۳۰ شهریور ۱۳:۳۹

😂😂

 

میدونی تا یه زندگی داشتیم زندگی میکردیم ولی الان زندگی داره مارو میکنه و متاسفانه دیر فهمیدیم زندگی بی دی اس ام دوست داشت 😔😔

 

پس حالا که حالتو خوب میکنه بازم بیا صحبت بنماییم

* در تلاش برای مخ زنی 😂

RM. kiute.ARMY

سک.س پر خطر دوست نداشته باشه صلوااات😔

مخم برات ریخت زمین زنننننT^T
بیا تو تنهایی هامون حرف بزنیم😈
Mahi shi
۳۰ شهریور ۱۳:۳۶

😔😂😂 بله بله...

 دقیقاا کولر جوابگو نیست...

به خدااااا...

حق !...

اون اجوشی خیلی جیگر... وااای :")))))


 کیوتم میبوسمت خوشحال شدم باهات حرف زدم بوسس بهت !

RM. kiute.ARMY

یا حضرت گلنااار....
اجوشی ها یه تنه مرض های کراشو جا به جا کردن=)))

فدات بشم قربونت برممم منم موچت میکنمممT^T
•پادری دم در خونه هوبی و جینم، تو اون خونه های خالی دارم خاک میخورم :)•
۳۰ شهریور ۱۳:۳۵

یه شاهه...یه عاشق...یه سرباز

قماربازه قماربازه قمارباز

RM. kiute.ARMY

ده و ده، نه  و نه و یه هشتو گرفتن بازی سرنوشتو!
•پادری دم در خونه هوبی و جینم، تو اون خونه های خالی دارم خاک میخورم :)•
۳۰ شهریور ۱۳:۳۳

دد این سایته ساب فارسیه دیگه؟! اخه شبیه سایتای خارجیه 😂

ولی ناموسا دمت گرم تو کف بی الم 😂😂

RM. kiute.ARMY

اره!! ساب چسبیده هم داره😎 ساب جدا هم داره😂
نوکرتم عزیز😂 با تشکر از کیم لایت که گفت فیلمش اومده و من پیدا کردم این سایتوT^T
•پادری دم در خونه هوبی و جینم، تو اون خونه های خالی دارم خاک میخورم :)•
۳۰ شهریور ۱۳:۳۱

وای دد خیلی دلتنگت بودم خدایی

ولی خوب کردی این سری خبر دادی که میری و چندروز نیستی...دفعه های قبلی که یهویی میرفتی هیلی نگران میشدم...این سریم باز نگران بودم اما کمتر

RM. kiute.ARMY

قربون دلت بشم من عزییزممم:")))
وظیفه بود عزیز شماما جیگر گوشه ی منیدT^T
vkook_hedi
۳۰ شهریور ۱۳:۳۰

ددی نظرت راجع به یاد او چیه!؟ هنوز نخوندیش!؟ به نظرت جالب بود!؟ مخاطب جذب میکنه!؟

اینو گفتم یادم افتاد ، به خاطر فشاری که روم گذاشتن باید درسمو خیلی خوب بخونم برا همین نمیتونم فیک بنویسم ، اگه تابستون سال بعد بتونم ، حتما یه چیز توپ می‌ندازم تو سایت

ددی مامان بابام از صبح رفتن بیرون هنوز نیومدن استرس دارم خیلی ، اگه مامانم به بابام بگه چی!

بدبخت میشم🥲

RM. kiute.ARMY

مسلما جذب میکنه! خلاصه ی داستان -کتاب اصلی- و نظراتش رو خوندم. همه واقعا دوسش داشتن و گمون کنم بترکونه!
ای من بگردمت دخترم:) ان شا الله که همه چیز ختم بخیر میشه نگران نباش عمرم:"))
نه نه ان شا الله که نمیگه چیزی نمیشه. یکم قران بخون یا ذکر بگو:> کمکت میکنهT^T
Vkook. Darya
۳۰ شهریور ۱۳:۳۰

🥹🥲🤧

 

* اره حالا هی سانسور کنه انگار ما نمیدونیم بابا ما خودمون این کاره ایم 😂

 

 

جررر 😂😂😂 میدونی دیدن اینجور پیش بره  منافذ که هیچی کلا پارگی سوزشناک ایجاد میشه کنار اومدن 😂😂 

وای ولی چقدر وقت بود اینجوری حرف نزده بودیم خدایی یه مزه دیگه ای داره :">>>

RM. kiute.ARMY

*یی نیست بگه برو بَ بَ😂

کلا زندگی ما داره سخت میشه، و سخت هم میکنه مارو😂
نوکرتم عزیزم:)))) فداتمممT^T اتفاقا خودمم خیلی بهم خوش میگذره و اوکیم میکنه:")
•پادری دم در خونه هوبی و جینم، تو اون خونه های خالی دارم خاک میخورم :)•
۳۰ شهریور ۱۳:۲۹

اما خوشحال شدم بعد کلی دیدم نوشته ۱۹ پاسخ جدید 😀

چطوریایی دد؟! خوش میگذره؟! چه ها میکنی؟!

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتتتT^T
سلامتی دعا به جونت*^* تو خوبی؟
مشغول ادیت یه عالمه فیکم😂
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔
۳۰ شهریور ۱۳:۲۹

نامجونی بیوفتم روت که قطعا میمیرم با این عضله های کوفتی قطعا با خون ریزی داخلی منجرب به تموم شدن من میشه 🥲* فواره خون از مماخش* 🤤

من یه نرمک تپلی :| وقتی عضله می بینم🥲موخوام😭👐

RM. kiute.ARMY

مراقبتم خوشگلهههه😎 ادم مراقب ظریف ترین ربان مخمل دنیا میشه😎
عایگووووو شیرین منننن پنبه ی مننT^T
•پادری دم در خونه هوبی و جینم، تو اون خونه های خالی دارم خاک میخورم :)•
۳۰ شهریور ۱۳:۲۸

دیر رسیدم 😭😭😭

RM. kiute.ARMY

نه نه هستم حالا حالاها عشقمممT^T
vkook_hedi
۳۰ شهریور ۱۳:۲۷

چرا لحظه آخر رسیدم!😐💔

داشتم ناهار میذاشتم بعد ظرف میشستم بعد یهو یادم افتاد عه ددی تا ساعت ۱:۳۸ تو سایته ، همه چی رو ول کردم اومدم😂

اخ ددی خیلی ذوق کردم برای دو تا فیک پشت سر هم ، انگار نه انگار خودم نوشتم😂💔

وای ددی یه جمله نوشته بودی توی فیک فیکس یو : به گرگ گفتم زندگی کردن رو بهم یاد بده گفت بپر!

گفتم بپرم پام میشکنه گفت خودم هستم میگیرمت...اما وقتی پریدم و پام شکست اومد بهم گفت درس اول تو زندگی...

به هیچ‌کس اعتماد نکن!

لعنتی خیلیییی خوووب بووووود داشتم زمین گاز میردم ، چقدرررر تووو خفنییییییییی!!!😍😭

ددی یکم از خودت بگو. تنها چیزی که خیلییییی مبهم عه و خیلی دلم می‌خواد بدونم اسمته😂💔

این دزیره عجب چیزیه!

ولی ددی این فیک ها هستن میخوان با هم باشن یه اتفاق میفته از هم جدا میشن بعد کلی لج میکنن که باز با هم باشن و... وای من اینجور فیک ها رو که می‌خونم دلم می‌خواد هم خودمو بزنم هم نویسنده رو هم اون شخصیت ها رو😐💔

RM. kiute.ARMY

فدا سرت عزیزمممT^T
ای من قربون مرامت نفسممممم:")))
من سینه زدم برات زننننن😂😂

بابا من نوکرتمممم خجالتم ندهههههه😭😭😭😭
قابل نداره ترخدا بردار ببر😭😭😭

عامممم. یه فکت میگم! به طرز عجیبی اسپنک زدنو به باسن بابام دوست دارم😭😂 اسمم عربیه
ناموسا!
خیلی تو عصابن:| توی اعصابن هااا! تو اعصاب!! ولی لامصبا نمیشه ازشون دل کند...
Mahi shi
۳۰ شهریور ۱۳:۲۷

وااای کیوت اینو نگفتم؛ بازیگرش... :"))))))))))))))))

نام گونگ مین بازی میکنه که نقش لی جونگ هیون داره...

بخدا من توانایی دادن و بهش دارممم !!! بیاااا من بهت میدممممممم تمام وجودمو :")))))))

 

RM. kiute.ARMY

اون اجوشی جیگره توشه کههههه=)))
داره سختت میشهههههههه!!!
Mahi shi
۳۰ شهریور ۱۳:۲۳

منم خوبم قربونت  همه سلام دارن قشنگم ...😂😂😂 

ای جاااانم آرهه میشناسم رفته پیش پاشتیلم ، خوش بگذره بهشون ...🥺💜

آفرین بی صحنه خوبه... منم توانشو ندارم چون گرمم میشه یونو ؟ T^T

 

نه بی ال نیست ... ولی کیوت ی خواننده ای تو فیلمس بخدا گی !! اصن نگاهاش... حساسیتاش...

هعیی فرض کن شفا رو راضی کردیم سریال و ببینه الان همه باهم فوش میدیم ... عر دارهههه واقعا.

 

RM. kiute.ARMY

خدانکنه عزیییزT^T چه همسایه های خوبی😂
ممنون عزیزمممT^T
و واقعا کولر جواب گو نیست😔

بگو به قودااااااT^T؟؟؟
فحش همگانی لذت بخش ترین چیز تو دنیاست😂
Darlin Bk
۳۰ شهریور ۱۳:۱۵

من با بروز ترین متد های اروپایی گوسفندامو برای این روز فرخنده آماده کردم هیونگ😔

حالا ببین دوتا آپشن داریم یا باهاشون قیمه بپزیم و تو کامنتا پخش کنیم یا بدیم برامون با باتر شیک بزنن!

اصن میخوای بگم برامون یه دهن مجیک شاپ بخونن؟

(هفته ی پیشم اودیشن دادن بچه هام)

خیلی با استعدادن🥺

وای

میخوام سعی کنم دو دقیقه چرت و پرت نگم

چه خبرا بابایی؟D:

با سی و یک شهریور چه میکنی(:

ممکنه که مت با خودکارم یه تونل از مدرسه به سئول حفر کنم ولی ممکن نیست دوباره سر کلاس بشینم، ببین، نیست.. تو نمیذاری ‌مگه نههه؟

*چسبیدن بهت

نذار منو ببرن.. نذار ببرن!

 

RM. kiute.ARMY

خیلی واقعا مفتخرم بهت😔
عامممم...اگه خوب نرقصیدن بریم برای قیمه؟
(ناموسا؟؟؟ پس...هم میخونن و میرقصن؟ چه گرون😈)

نگووو فدات شممممT^T اتفاقا عاقشونم!
عالی! تو خوبی بیب؟
داره به .خایه هام بازی میکنه:")))
اصلا و ابدا!!! فقط برو از اینجا مایل! فقط برو!
نمیذارمممم!!
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔
۳۰ شهریور ۱۳:۱۴

🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

* وی با چشم های  اکلیک طور خشک شد به رو به رو عین خر ذوق ها می نگرد و بوم ~ عین بِتُن خشک شده میوفته رو زمین * عرررر

RM. kiute.ARMY

نهههههه بیوفت رو مننن نه رو زمین کیوتممممT^T
Legolas ‌‌‌
۳۰ شهریور ۱۳:۱۳

آره بابا چی فکر کردی؟ من غنی‌ام😔 اصلا استخر پارتی میگیریم فسق و فجوووور😔

 

تو رو خدا منو پناه میدی؟

میخوام تنها باشم.. با تو تنها باشم😔

RM. kiute.ARMY

اخ جون گناه....اخ جون ارتقای طبقه ی جهنم😔

بیا جلو همه دستتو بگیرم...تو تنهایی هام مچ پات😔
Vkook. Darya
۳۰ شهریور ۱۳:۱۳

شرمندم میکنی که 😔😔 

 

 

اخ قلب من .. منم که باید این حرفا رو بزنم دد :")) واقعا نمیدونم اگر با اینجا و تو اشنا نمشیدم زندگیم به کجا میرسید .. 

* ما تهکوکو تو دنیای واقعی زندگی میکنیم 😂😔

 

خب دیگه داره زیادی احساساتی میشه من قلبم ضعیفه ‌‌..

راستی دد مسافرت خوب بود ؟ 

فکر کنم پسرا این دفعه رو حواسشون نبود که نیستی مگرنه اتکای بیشتری میزدن 😂😂

RM. kiute.ARMY

دژمنات شرمنده😔

تاح سری بیب:"))) تو قلبم خونه داری زن!
*حالا هایب ج.اکش هی سانسور کن😔😂

باطری قلبتو بوس😔
اتفاقا از هفته ی پیش خبر داده بودن برای سفر، یهویی نشد، بنابراین اعضا هم هماهنگ کردن که منافذ بدنمو درگیر سوزش نکنن😔😂😂😂😂
Mahi shi
۳۰ شهریور ۱۳:۱۰

سلام قربونت برم... خوبی؟ سلامتی؟؟ خانواده ی محترمه خوبن ؟ وی کی بلای من چطوره ؟

به به این سایت و به بی ال دوستان حتما معرفی میکنم...

ولی کیوت من خودم اهل بی ال دیدن نیسدم ...

 چن وقت پیش ی سریال دیدم... "عزیز ترینم " فااااااک اگه میخوای یکم عر بزنی ...اگه میخوای فوش بدی ... اگه... فقط اینو ببین فصل 1 ده قسمته... و فصل دومش 21 مهر قراره بیاد .... کیوت اگه نویسنده قرار باشه ک.صنمک بازی در بیاره تو فصل دو ... ماهی نیستم زیر پستش فوش نذارم :"))

و در آخر ر//ییییدم دهنت گیل چه (بازیگر عزیز ترینم )

RM. kiute.ARMY

سلامممممم تاج سرم شما خوبییی؟T^T اقوام خوبن؟ همساده ها؟؟ روبه رویی؟ مخصوصا پشتی؟؟؟ همه سلام دارن خدمتتون عزیزززT^T وی کی هم پیش پات رفت خونه ی دوستش مریم*^* همونی که میشناسیش پاستیل دوست داشت*-*
همانا در بهشت جای داری!
من فقط بی ال بی صحنه میبینم...جاست کیس. بیشتر از کیس توان ندارم نمیشه😂
بی اله اینی که گفتی؟:"))) اولین باره میبینم از یه فیلم انقدر ذوق کنی وای خدااااااا بخورمتتتتتتتتT^T

با تشکر از خانواده ی رجبی😔😂
Vkook. Darya
۳۰ شهریور ۱۳:۰۸

😂😂 

 

ای وای دد .. زبونم بند اومد که 😔😔 راسشو بگو کلاس خصوصی بگیرم چند ؟ 😂😔

 

 

وای اره واقعا :">> زود گذشت چون خوب گذشت که باهم بودیم ..

 

RM. kiute.ARMY

کلاس خصوصی برای تو مفتتتتت! اخه من برای دیدنت باید پول بدم😔

مرسی که تو زندگیم بودی و برام زندگیم رو قابل تحمل کردی:) الهام بخش منیT^T *مومنت تهکوک شد چرا:|😂*
Acha
۳۰ شهریور ۱۳:۰۶

سلام ددیییی

حالت خوبه عزیزممم؟؟

شکست نفسی نکنننن شما عزیز دلییییی 

RM. kiute.ARMY

سلوم جون دلم شما خوبی عزیییز*^*
البته که خوبم قشنگمممT^T
باشیم در خدمت نانازT^T
Darlin Bk
۳۰ شهریور ۱۳:۰۵

من و گوسفندام خیلی منتظر این لحظه بودیممم

*رها کردن گله ‌م توی کامنتا

بچریننن!!! 

بخوریننن!!!

از سر و کله ی هیونگ بالا برینننن

اسراف هم بکنید هرچه مفته کفتههههههه

RM. kiute.ARMY

جون پشماشونو😈

بر.ینیننننن!!!

بخور بخورهههه!! بیا سُمت تو حلقمممم!
Legolas ‌‌‌
۳۰ شهریور ۱۳:۰۵

دد آدرس ویلامو‌ تو مریخ بدم بیای یکم صفا کنیم؟😔

گفتی جمعه.. یاد فردا افتادم=)

آقا من‌ نمیخوام فردا ۳۱ شهریور باشه

وای بعدش مدرسه.. هرروز باید کلی آدم‌ ببینم با کلی سر و صدا

من غار تنهایی خودمو میخوامم:")

RM. kiute.ARMY

عوففف استخر هم داری؟😔
غرووب شهریور امسال جدا غروبه شهریوره=)))
یه عالمه هم معلم پ.فیوز....
میفهمم میفهمم..بیا غار خودم دوتایی اصحاب کهف شیم:")
Q. Moon
۳۰ شهریور ۱۳:۰۲

وایووای هیونگ

اصلا انقد کامنتا زیاد بوده ک پشمام

خیلی خفن‌طور خسته نباشی :>

RM. kiute.ARMY

دورت بگرده هیونگگگگگگT^T
سلامتی باشی تاج سررر*-*
Vkook. Darya
۳۰ شهریور ۱۳:۰۲

وای چرا انقدر چیزدست شدم همه کامنتام غلط داره توش 😂😂 

 

اخ دد باید یه دوره فشرده کلاس لاس زنی پیشت بگذرونمااا 

 

منم عالی .. البته قسمت هفته آینده و مدرسه های شخمی رو باید نادیده گرفت 😂😂 

وای دد میدونی این چند وقته داشتم به این فکر میکردم اولا که باهات اشنا شده بودم تو دبیرستانی بودی منم که تازه چهارده سالم شده بود الان خودمم دارم مدرسه رو تموم میکنم واقعا چقدر زود گذشت این چند سال ..

پیز شدیم دد هییی 🥲🤧

RM. kiute.ARMY

بابا فدا سرت نمک تایپه😂

تو خودت منبع الهاماتی... دو قدم برو جلو آینه از زبون شعر و طرب خارج میشه😔

ایم الحزن مهرماه😂
پشمام واقعا:)))) پیر شدیم ها!! اما قشنگ ترین پیر شدنه چون کنار همیم:)))
Darlin Bk
۳۰ شهریور ۱۳:۰۱

سلامممم

باباییییییی

*برپا کردن چادر تو کامنتا

خوبی هیونگ؟D:

RM. kiute.ARMY

سلاممم عزیزدل باباااااT^T
*کمک کردن به تولید منقل و ذغااال جهت قلیان
عالی! تو خوبی بیب؟*^*
Vkook. Darya
۳۰ شهریور ۱۲:۵۸

😂😂 

این چه حرفیه شما سالارییی تارج سر ماییی 😂

 

حال و احوالت چطوره ؟؟🫠🙂

RM. kiute.ARMY

بالاخره ملکه تاج داره. کوییین😔

عالی! تو خوبی نفس؟T^T
Legolas ‌‌‌
۳۰ شهریور ۱۲:۵۵

چرا سلام ندادم😭😂

مدیونی فکر کنی هول شدم

اوهومم خوبممم

وای چرا نمیدونم چی بگم😭

اونجایی که تو هستی الان چه فصلیه؟😔

 

RM. kiute.ARMY

فدا سرتتت عزیزمممT^T من اکثر اوقات خودم رو به اسم سلام معرفی میکنم از هول😂

الان اینجا جمادی الثانیه😔 شبه ولی جمعه است😔 قراره با بچه ها بریم سواحل مریخ موکب بزنیم کباب بدیم😔
Vkook. Darya
۳۰ شهریور ۱۲:۵۵

به به سلام به ددی جذابماننن 

 

این دبعه دیگه به موقع رسیدم 😂😂

RM. kiute.ARMY

سلام به دریای دریاهاااا بزار توت غرق شم زننن😎

قربونی جلو پاتم مشتی😂
Legolas ‌‌‌
۳۰ شهریور ۱۲:۵۰

ددییییی

نققنقنفنبنینیمیب

اگه اینبار دیر میومدم واقعا بدجور فوشار‌ میخوردم=)

خوووفییی؟

 

RM. kiute.ARMY

جون ددییییییT^T
تو خوبی عسلممم؟؟؟
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۷ شهریور ۲۱:۵۸

پس اگه خواستی ببریم شام ببرم همون رستوران سون :)

اگرم قرار بود شامت بشم بریم بار...بشدت دوست دارم یه بار تو بار یه کاری بکنم 😂

ترجیحا اونم لوکیشن لایک کریزی باشه مثلا...

RM. kiute.ARMY

تو بخوای رو جفت تخمای چشمممممT^T
اتفاقا تو تهران یه جا هایی هست که بار زیر زمینی ئه😂
بعد مثلا یه اتفاقایی بیوفته که شامل صحناتی باشه که برای همه مناسب نباشد!
Gray Butterfly
۱۷ شهریور ۲۱:۵۷

ددی خوب لاس میزنی ها شیطون...

RM. kiute.ARMY

من غلام شما لیدی هستم😎
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۷ شهریور ۲۱:۵۶

ددی یک

ددی دو

ددی سه

ددی دنده به دنده

ددی نمیدونم چی بنده

بقیش یادم نیس 🗿

RM. kiute.ARMY

ددی بشقاب پرنده
ددی نوکر بنده
ددی چرا نمیخنده😔😂
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۷ شهریور ۲۱:۵۵

قول بده بازم میای دد :(

الان چون غیرمنتظره گفتی کسی نیومده اما مثلا از روز قبلش بگی احتمالا تعداد بیشتر باشه...

RM. kiute.ARMY

میام عشقم میام زندگیمممT^T
درسته درسته:">
بازم سعی میکنم اینجوری تایمم رو خالی کنمT^T که دور هم باشم بچه ها:")
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۷ شهریور ۲۱:۵۰

میخوام شام بخورم

اما نمیخوامم برم میخوام باهات حرف بزنم

همزمانم حرفی ندارم 😂

RM. kiute.ARMY

منو ببر سر میز شام...
یروزی منم تورو میبرم برای شام...شاید هم تو شام من بشی😈

الهی من دورت بگردمممم:"))
Gray Butterfly
۱۷ شهریور ۲۱:۴۴

تو این فکرم مولتی شات جدیدم رو دو ورژن کوکوی و کوکمین کنم.. 

RM. kiute.ARMY

درود و صلوات خاندان کوکمین بر تو بااااااااد زننننن!!!
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۷ شهریور ۲۱:۴۰

زندگی بهم یه هوسوک هیونگ و نامجون هیونگ بدهکاره...

RM. kiute.ARMY

بی زحمت یه جین هیونگ و یونگی هیونگ هم بدین من برم لخت بالا ی تیر چراغ برق موز بخورم گریه کنم....
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۷ شهریور ۲۱:۳۹

وای وای دد خیلی وقت بود میخواستم اینو بفرسم برات

این کاورا همیشه یه مشکلی دارن که کاور بودنشونو نشون میده اما این فاکینگ بی نقصه 😭

کلیک

RM. kiute.ARMY

فاکینگ لحن خودِ یونگی تو خوندنه😘😘😘😘😘😘😘
واقعا نامردی زن😘😘😘😘😘
الان سر شب برام سنگین شد...
مگه شاممممممم قریبانههههههههههههههه!!!

ورس نام؟؟؟
دارم میدم بهش...مزاحمم نشیدددد تانعهلنعغلنفب!
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۷ شهریور ۲۱:۳۷

صرفا جهت بگاج دادن قلبت دد

https://s6.uupload.ir/files/screenshot_2023-08-26-15-18-01-989_com.miui.gallery_msuv.jpg

RM. kiute.ARMY

بی ادببببببببب سر شبی حملهههه؟؟؟ اتکککککک؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭
اینو چرا یادم انداختیییییی😭😭😭😭
نامرددددددددد😭😭😭😭😭😭😭😭
نامکوک سگگگگگگگ😭😭😭 هیچ وقت مومنت هاش تکراری نمیشنننننن!!! بلکه شدتش بیشتر میشه و میگذره بیشتر میفهمم چه حمله ای بهم کردن نامکوک😭
بلاکییی زن بلاااااک😭😭😭😭
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۷ شهریور ۲۱:۳۴

گس هو...لا یو...نایا...نا...

آیما ما ما ماماما مافیایا...وی دو ایت لایکا مافیا...

RM. kiute.ARMY

رینگ دینگ دینگ دینگ دینگ دینگ
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۷ شهریور ۲۱:۳۳

چرا حرفی ندارم 😂😭

اونجا ساعت چنده الان دد؟! 😔

RM. kiute.ARMY

دستت اتک نداره😂😭
اینجا دیروزه هنوز😔
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۷ شهریور ۲۱:۲۹

آیما کویین کارد آیما کویین کارد آیما آیما..

RM. kiute.ARMY

آیما کوئین کارد👀
تیک ا فوتو👀
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۷ شهریور ۲۱:۲۸

شما شماره بده ما قاب میگیریم میزنیم دیوار خانومی 👀

RM. kiute.ARMY

هیچی قشنگ تر از شماره ی سایز تنت رو تنم نیست خانومی👀
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۷ شهریور ۲۱:۲۷

دیر رسیدم؟

RM. kiute.ARMY

نه تا ده شب هستم خانومی😈
Baby Bunny
۱۷ شهریور ۲۱:۱۴

ددی کوکمین نمی‌نویسند چرا پدرجوجه‌گان سایت؟ 

یا ایها النویسنده کوکمین بنویسید لطفاااا! پاره شدم به خداااا U-U 

RM. kiute.ARMY

کوکمین نطلبیده‌تشون😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان