BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

💜🌹🐰HAPPY BIRTHDAY DADASH JEON JAVID

به به!

تولد داداژ جاویده😔

از خوبای بندر سورو!

سلطان هفت روز هفته نصیحت!

حبس میکشه با شیرموز میهن با اینکه بستنیش خوشمزه تره!

حکم جلب به علت خوانندگی سر شب پای ارکست سه برادر کیم وِردی.

شرت گرون تا کن برتر آسیا و دارای سه مدال طلا در این زمینه.

حریف میطلبه پای رینگ بوکس با قلیون چهار سیب نعنا یخی😔

عشق داداااااشششششششششششش!!

تولدتتتتتتت مبارککککککککککک داداشییییییی😭💜💜💜💜💜

   

بنواز که عالی مینوازی!!

عا ماشالله نبینم یکی نشسته باشه میام میبرمش پشت سایت نصیحت!!

۳۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Jinjuo
۱۲ شهریور ۰۱:۲۲

عو عو ددیی ناموصا ریدمم😭😂

من چرا فک کردم تولد یکی دیگ سس🗿؟

عا یک سپتامبر دوروز پیش بود فاک😭😂 

من تازه داشتم هضم میکردم طرف چقد خوش شانسه با کوک تو ی روز متولدیدهه🗿🦕😂

ددیی چرااا اینحا ی دکمه دیلیت ندارععع؟😭😂

جیخخخ باید پاک کنم اون لکه ننگووو😭😂

ناموصا ثابت شدد ب خودم خوابم میاددد🗿

گایزز هرکی کاممو دید ندید بگیره اصنن اصنن انگار نه انگار ک من ریدن اوکی ؟😭😂تانککس😂

Jinjuo
۱۲ شهریور ۰۱:۱۶

عاوو منن پارمم😭😂 فق نوع تبریکوو جان مننن 😭😂

 

اهمم با عرض معذرت ب درز اون یکی ادمین با دوروز تاخیر و نهایت شرمساری تولدت مبارک:))🤍

همون جکی قدیمی...
۱۲ شهریور ۰۱:۱۴

راستییییی 

بچه مختار دلتنگ پدر 

تولدت مبارککککک با این که دیر شده ولی خب، دلیل نمیشه بهت تبریک نگمممم🎂🎉

همون جکی قدیمی...
۱۲ شهریور ۰۱:۱۱

ددیییییی دلم واست تنگ شده خیلی زیااااد 

امیدوارم وقت کنی جواب کامنتارو بدی چون من اینجوری پیش بره افسرده میشم💔 با تنها کسی که پیشش خیلی راحتم تویی تروخدا برگرد

دلم تنگه مث ابرای تیرهههه

توی حسی مث زندون اسیرههههه 

تو از احساس من چیزی نمیدونیییییی 

که داری بیخودی منو میرنجونییییییییییی 

درست حدس زدید این چند وقته رو اهنگای مرتضى پاشایی کراش عمییییق زدم

بچه ناتنی مختار (دلتنگ پدر)
۱۱ شهریور ۲۲:۴۵
دد سلامممم میخواستم بگم تو کیونم عروسیست بگو چَراااا؟ چون دیروز مسادف با یک سیپتامبر تولد مستر جی کی تولد منم بود حیح شدم هیجده 🥺🥲
فرش قرمزمو پهن کنین بعد از مدت ها دارم میام(jk lover سابق)
۱۱ شهریور ۱۲:۴۹

برا این داداشیمون یه تشکر بدهکارم

موجب ویدیو کال منو دوز دخترم بعد از 3 ماه شد

زنگ زده بودیم به منظور خز پارتی واسه تولد کوک 

اما .... 

بهار♡:)
۱۰ شهریور ۲۲:۰۸

دلم برا خودت تنگ شده

 

 

 

baymax 263
۱۰ شهریور ۱۷:۲۴

ینی کششششششته مرده ی آهنگشم فقط .... 

Eli. Jeon
۱۰ شهریور ۱۱:۴۷

چرا سایت کوکی بارون نیست ؟ 

Kim bora(خیار🥒)
۱۰ شهریور ۱۱:۴۵

دد منم نشسته دارم کامنت میدمااااا پاشو منم ببر پشت سایت نصیحتم کن🤲🏻🚬

Kim bora(خیار🥒)
۱۰ شهریور ۱۱:۴۳

دد نارنجی راس میگه فقط بزا برگردیییییییی

دسته جمعی سرویست میکنیم🔫😐

Kim bora(خیار🥒)
۱۰ شهریور ۱۱:۳۹

هقققق تولد بیست و شیش سالگی جئون ایانههههههه عرررررر😍😭💜💜💜

اوکی گاد کیل می بیکار این بشر قراره از دوباره پروسه ی کشتن ارمیا شروع کنه:/

هققق سال پیش تو لایو تولدش جین براش کیک اورد🥺

گایز به نظرتون امسال کی لایو میزاره؟

ولی هققققق داداش جاوید کمرت درد میگیره تو هنوز جوانی برادر بنده ی خدا برادر وی گناه دارن هفت روز هفتههه(آثار کوکوی شیپر بودن بعد از سون اکسپلیت😐)

ولی این بانی کوچولو جدی شیش سالشم نی چه برسه به بیست و شیش ساللللل🤲🏻🚬🐰ولی منهای اون جاهایی که میشه مستر جئوننننن  که به شدت هات و ددی هستند(خود درگیری مزمن به دلیل حضور جئون ایان در دنیا:/)

هقققق بچم داره بزرگ میشههههه این همونیه که موقع اودیشن پونزده سالش بود؟؟

این همونیه که تو وار اف هورمون با اینکه بچه شانزده ساله بید میگف من هیجده سالمههه؟؟؟

عررررر اوکی دیگه دارم نمیتونممممㅠㅠㅠ

vkook_hedi
۱۰ شهریور ۱۱:۰۶

هق...چه زود بزرگ شد🥲❤️✨

بیاین به این فکر کنیم که پارسال تولدش جین هیونگش اومده بود براش انگور آورده بود🥺

توفلدت موبالک بانی🥺👐🏻💜

Huka _VJ.YG
۱۰ شهریور ۰۶:۱۳

چرا امسال از اون بالا کوکی نمیایه؟

 

 

یکی پاسخ گو باشه چرا کوکی نمیبارههه.

Curly
۱۰ شهریور ۰۴:۱۰

تولدت مبارک عشق من

دوست دارم❤️

سونگ جی وون
۱۰ شهریور ۰۳:۳۴

دد فقط بهم بگو این عکس اسیدیو از کجا کش رفتی ادیت زدی رو جونگکوک🤣🤣🤣🤣✨ پارم

بعله تولد خرگوش خفنمون مبارکه... هعی این خرگوش جهش یافته است پیرسینگ دار عضله ای و تتو رو بازو اصن اوو.و.ووو.و.ف🫰🏻🤣💛😍

Vkook. Darya
۰۹ شهریور ۲۳:۴۷

داش جاوید زود داره بزرگ میشه ..

یکم دیگه زیادی زود داره بزرگ میشه ..

هر چن  خبرا رسوندن هفت روز هفته نصیحت کردن روش اثر خوب گذاشته قیافتن گودو مودو کوچولو مونده ولی سنی داره میره بالا 😂😂

ک.ی
۰۹ شهریور ۲۲:۳۶

بوس به کله ات داش تعصبتو میکشم :)

ایشالله ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ شی به حق پنج تن ال ابا:)

هیترا خاک پاتن به مولا:)

Ian.jk
۰۹ شهریور ۲۲:۰۵

داداش جاوید بیا وسط کمی قرررر بدههههه 

هوهوهوهوهوهو 

تولد کیم جونگ کوککککککک هوووووووووو

 

 

 

 

Nothing
۰۹ شهریور ۲۱:۵۵

پست اینستای جیمین ک به جونگکوک تولدشو تبریک گفتو دیدن؟😭😭😭

چرا نمیتونم به مسلط خودم خونسرد باشم😭😭😭

....

میدونم پاک جیمین میدونم منتظر بودی اون تتوی ماهتو بما نشون بدی و ناک اوتمون کنی میدونم...💔💔💔

KIM ROSE
۰۹ شهریور ۲۱:۱۷

بچممم🥲🥲

 

بچممممممممم🥲🥲

 

بزرگ شد🥲🥲

 مستر فا🥴کینگ جئوووووننننن🥲🥲

 

برادر گرامییییییییی

داشمممممم

تولدت مبارککککک خرگوشک عضله اییییی 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🎁🎁🎁🎁🎁🎁یتیتیتیتیتیتتثتثقخقوقنثتثخثاسحثتث تسستحثکثثدست تثتثتثتسوسنثوثلنبمبثدسحیتاق!!!!!!!! 

پ. ن ها: 🥲🥲🥲🥲

(دد من نشستم نمیخوای منو ببری اون پشت مشتا منو بکنی.... نصیحت؟؟؟🥲) 

(دد چجوری بهت بگم برگردیییی) 

(دد با تمام قدرتت اون زیبایی های زندگیو یه فاااا*ک بدههههههههه) 

(زودی برگرد باشه؟) 

Kylie
۰۹ شهریور ۲۱:۰۱

هی اونیییییی

تولد جونگ کوکیموننننننن مبارکککککککککک💜

*منی که داخل لایو جونگ کوک دارم خودمو با کامنت گزاشتن پاره میکنم

جونگ کوکااااااااااااااا تولدتتتتتتت مبارکککککککککککک جشکجسگسجکبحبلحیمشجکشحشکسحیکیتشنجشگیتزکرتگیحیگینقنشم،شنشگشجثگثنثنجیکیحیکیحکیتیگیحبت^_^

راستی اونی دیدم اومدی خر ذوق شدممممممممممممممم

تو که گفتی به زودی میای چیشد پس؟..

ما میخوایم ببینیمتتتتتت امیدماااااا*_*

لاو یوووووووووووو اونیییییییییییییییییی💜

 

نارنجی ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩
۰۹ شهریور ۲۰:۳۹

توووللدتتتت مباررررککککککککککک آریانااا شیییییی 

⁦(⁠✯⁠ᴗ⁠✯⁠)⁩⁦(⁠✯⁠ᴗ⁠✯⁠)⁩⁦(⁠✯⁠ᴗ⁠✯⁠)⁩

همیشههه بخندیییی ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩

نبینم غمتو هاااا 

پاشو نانای کن عمه ببینهههه ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩⁦ƪ⁠(⁠‾⁠.⁠‾⁠“⁠)⁠┐⁩⁦ƪ⁠(⁠‾⁠.⁠‾⁠“⁠)⁠┐⁩

 

حالا دوبس دوبس دوبس ⁦┌⁠(⁠★⁠o⁠☆⁠)⁠┘⁩⁦┌⁠(⁠★⁠o⁠☆⁠)⁠┘⁩

Arina Army
۰۹ شهریور ۲۰:۳۶

ددی جونممممم تولد منم هستتت

*وقتی حتی دوستای صمیمیت هم نمیدونن تولدت کیه!💔

RM. kiute.ARMY

ای قربونت برم من که:")
تولدت مبارکککک عزیزدلمممممT^T
نارنجی ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩
۰۹ شهریور ۲۰:۳۵

چرا من فکر میکردم فرداعه تولدش؟ 🤔 بیکاز آیم اسکل 

 

باااااه بااااه چه عکس شهلاییییی 

فقط تسبیحش رو یادش رفته 😔

بذار بگردم تو کیبورد...

📿📿📿📿 ایناها 

 

مهم نیست کوکی چیقدر بزرگ بشه 🥺 برا ما همیشه یه خرگوش توچولوعه🥺🥺🥺 

 

تولدشششش مباررررککک باششششهههه 

داداششوووونننن 

داداشموووون ✌️😔

دستا بالا داداشیاااااا ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩

 

با یک عالمه انرژی مثبت تقدیم به خرگوش خان 🙌🙌🙌💖🧁💖🧁💖🧁💖🧁💖🧁💖

 

 

پی نوشت: اونی...بذار برگردی...فقط بذار برگردی...دهنت سرویسه ⁦(⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁩🗡️ 

 

 

 

Mehrsa_jkkkk*-*
۰۹ شهریور ۱۹:۱۹

ددییییییییی

من الان نباید بخندم به این پست نبایدددد

 

وایی جرررر

 

کی باورش می شد جونگکوکیمون اینقدر زود بزرگ بشهه؟؟پسر قشنگممممم

بانی عضله ایموون داره 26 سالش میشههههه

همه بیان وسطططط هوو هوووو

تولدش مبارککک تولدش مبارککک تولد(اهم تغییر موج 1 2 3 صدا؟)

تولده بیبیم، تولده بیبیم
تولد بیبیمه بیا آه
تولد بیبیمه آه
میگیریم امسالتو جشن (جشن)
میگیریم امسالتو جشن (جشن)
میگیریم امسالتو جشن
میمونیم بیرون تا چهار صبح لش

بیبی تازه شده 26 

در و دافا همه عرق خیس
بدخواها دیگه فقط هیس
عمو میگه داره کسی مالی
پارتی به راه بشه اینجا فستیوالی

(اهم تغییر موج دوباره 1 2 3 صدا؟)

دست نذار شل بشه دنس بینول بشه شمع کیک فشفشه
هرکی دست نزنه کشته شه بگو بستی بکه به اولدی
انقد دانسیدی دیگه ملدی هی شمالی جنوبی کردی

 

 

(دد من هنوز یادم نرفته که نزدیکه یه ماهه نیومدی هااا T-T)

دلم خیلی برای گوکی و تو تنگ شده دد هق

 

چرا من همیشه تو همه تولد ها اخرش گریم میگیرهههه؟

*گریه کنان و غر در کمر صحنه را ترک میکند...

همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۰۹ شهریور ۱۹:۰۳

جونگکوک شیییییییییی

همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۰۹ شهریور ۱۹:۰۳

بمولا که گوریه دارم:) 

همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۰۹ شهریور ۱۹:۰۲

ولی من مطمئنم همین دیروز تولدش بود:)

چرا دوباره اینقدر زود تولدش شده:) 

چرا اینا اینقدر سریع بزرگ میشن لامصبا:) 

همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۰۹ شهریور ۱۹:۰۱

دد:) 

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان