BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Lacuna

نویسنده Amy & Aylin
کاپل سپ
ژانر انگست . رمنس
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 50

 

برشی از داستان:

چی براشون عجیب بود؟

قطعا میدونستن هر داستانِ عاشقانه‌ای یه پایانی داره، پس شاید گرفتارِ رویای دردناکی شده بودن که همه یه بار باهاش روبرو شدن.

لابد، فکر کرده بودن نخِ قرمزِ اونها قرار نیست پاره شه؛

حیف که "تا همیشه"ها تاریخ انقضا دارن، حتی اگه عاشق‌ترین آدمِ شهر باشی.

    

🥀🖤🌙DOWNLOAD🌙🖤🥀

 

 :Aylin

805_vpfe.png

:Amy

805_vpfe.png


پ.ن: ناموسا اصن...زبان قاصر، جاسم، ساسم،...

بخونید:")

۱۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اون بدبختی که به ادم حسودی نمیکنه به بم میکنه
۱۱ آبان ۱۰:۱۵

فشاررررر

وای چرا این فیک این جوری بوودددد

بابا ما داریم زحمت میکشیممم شما نمیدونین چه بلایی سرمون اومدههه

اوکی ولی استعداد و توانایی این دختر تو نویسندگی باعث شد با خوندن پنجان صفحه اشکم در بیاد.....

بهش میگه اسمت چیه میگخ یونگیییییی *اشک

هق..

RM. kiute.ARMY

دیدی چیکار کرد؟:)
کاش با تریلی از روم رد میشد اما اینجوری ناله امو درنمیورد...
Amy ‌‌‌
۰۳ آبان ۱۷:۰۰

منم اومدم یه کامنت بدم و تشکر کنم از هرکی که تایم گذاشت و خوند؛ حتی اگه به هردلیلی حال نکرد نظرش رو باهامون در میون بذاره.

من هم حواسم به کل پیشنهادات هست، جز اون مواردی که گفتن کمتر غمگینش کنم. xD

دم همگی گرم خلاصه؛ ولی ممنون میشم نظراتتون رو کامنت کنید. این به من یه دیدِ نسبی میده که مخاطب بیشتر از کدوم بخش کار خوشش میاد و باعث میشه این سری، بیشتر باب میلتون بنویسم مشخصا. :")

RM. kiute.ARMY

عوفف ستووووووون خوش اومدیییییییT^T
ای جان دلممم ! حرف حق که جواب نداره:">

ریدر ها
آی‌لین --
۰۱ آبان ۱۱:۰۹

کودکم بهش کم توجهی شددد

من و ایمی داریم اینجا زحمت میکشیمTT xD

RM. kiute.ARMY

به قران خودِ من تعصب این کارتونو میکشم😭😭😭😭
نذیرش برام دیگه وجود نداره😭😭😭
کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۲۸ مهر ۱۰:۱۳

سلام هیونگ 

میگم کار نویسنده خیلی زشت بود آخه یعنی چی که اسم پسره هوسوک یونگیه؟

یعنی چی که یونگی باید توی بغل هوسوک جون بده؟

اصن من قهرم یکم هپی میشد بد نبود ها (اشاره به نویسنده)

ولی هیونگ نویسنده رو ببوس ازش تشکر کن و بهش بگو خیلی بده که اشک منو در آورده 

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزممممم*^*
نویسنده کلا زد ترکوند ماهارو نامرد:))))

جدا میخوام برم خواستگاریش...کار از ماچ و تشکر گذشته...
Rokajaki
۱۹ مهر ۱۱:۰۷

وااو این وانشات خیلی خوب بود. اون لحظه ک تهیونگ جواب ازمایش اورد و خودش داشت گریه میکرد من هم برای همدردی چند قطره اشک ریختم😔.. جدا از شوخی زیاد گریه کردم واسه وانشاتت و تبریک میگم وقتی بتونی اشک ریدر رو در بیاری یعنی دیگه پله های موفقیت رو طی کردی و تموم شد:)))
ببخش ک دیر وانشات رو خوندم و نظر دادم تازه امروز دیدم ددی ناراضیه بابت اینکه ریدرا نظر نمیدن و نویسنده ها ناراحتن. حقم دارین بخدا مثه این میمونه واسه ی کیک کلی زحمت کشیده باشی چندین ساعت روش کار کرده باشی اخرم وقتی میدی بقیه بخورن هیچی نگن راه شون رو بکشن و برن.. من کنکوریم امسال و واقعا وقت نمیکنم زود ب زود فیکشن و وانشات بخونم الان ک دارم نظر میدم بعد سه هفته اومدم تو سایت. وگرنه خیلی کم پیش میاد فیکشنی بخونم و نظر ندم(البته استریت نمیخونم کلا..) منو ببخش اگه ازت کم حمایت میشه یا نظر کم میدن.. لیاقت ندارن چشم سفیدا:/  -_-
بازم کارای خوشگل موشگل بنویس که من بخونم البته اگه درسا بزارن😂 
فایتینگگگگ ایلین شییی

RM. kiute.ARMY

بابا من نوکر مرامت برم روکا شی:")))
تو هرموقع کامنت بدی داغه لب سوزهT^T
تاج سرمی به ولله نفس:")

مراقب خودت باش دارلینگ و بترکوووووونT^T
نارنجی
۰۶ مهر ۱۰:۲۱

با عرض پوزش از نویسندگان محترم، این یکی پیام رو بدم دیگه پیام نمیدم قول میدم 😭😂❤️ 

 

اونی راه حلش رو یافتم! دیگه ازین به بعد تلگرام بهت پیام میدم کلا...اونجوری دیگه هی نمیام ببینم دوباره پیامم نیومده😂 حالا درسته تلگرام رو دیر به دیر چک می‌کنی ولی خب باز بهتره 

 

فقط محض احتیاط، پروفایل تلگرامت همونیه که عکس سربازی جیهوپه و اعضا دورش وایسادن دستشون رو سر کچلشه؟ 

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزم😂

حله بیبی پیام بدهT^T خیلی هم عالی!

اره اره دقیقا همونه:")
نارنجی
۰۶ مهر ۰۹:۵۳

اونی؟ 

الان من موهای کله مو بکنم به نظرت خوبه؟ 

وات د فاک خببببب 

چرا همیشه اون کامنت طولانیه نمیاد بقیه کامنت هام میاد؟ 

ایششششششش 

اوکی همچین چنگی هم به دل نمی‌زد 

دوباره می‌نویسم امروز یکی دیگه 

 

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم چه مرگشه:")
اونایی هم که سایت دارن میگن کامنت هاشون میپره...
نگووو!!!
تو پرتقال منی! بدون کامنت هات دلم تنگه:)
نارنجی
۰۴ مهر ۲۱:۴۵

اوکی ولی...تیپیکال نویسنده ها وقتی میخوان سپ بنویسن: یونگی مریضی لاعلاج میگیره و در عرض چند ماه میمیره...هوسوک میمونه و اشک هاش. ( یعنی حاضرم سر اینکه همیشه هم یونگی اونیه که مریضی میگیره کلیه م رو بدم) 😂😂

 

ولی جدایی ازینا تشکر از نویسندگان گران قدررررر❤️❤️❤️ بعد مدت ها یه چیزی خوندم...فکر کنم قشنگ یک ماه هست هیچی نخوندم. 

 

و اینکه تمش فوق العاده فوق العاده قشنگ بود :))) رنگشو نگاه کن آخه...دلم آب شدددد 😭😭😭 

 

فایتینگگگگگ ⁦⊂⁠(⁠´⁠・⁠◡⁠・⁠⊂⁠ ⁠)⁠∘⁠˚⁠˳⁠°⁩

RM. kiute.ARMY

من قرنیه میدم😂

جدا طلا نوشتن خدا قوت بهشون:")))

قابل ندارههههههT^T

فایتینگگگگگگ بک!
نارنجی
۰۴ مهر ۲۱:۳۷

_ دنیای بی رحمیه،جاهای خالی همیشه بیشتر تو دیدن.مشکیِ چشم هات، از هر رنگی بیشتر توی دیده.حالا اگه یه روز نبودی،چطور فراموشش کنم؟ 

 

 

بیاین یه دقیقه به احترام این دیالوگ سکوت کنیم و به اینکه چقدر قشنگه فکر کنیم :) 

RM. kiute.ARMY

من برای این دیالوگ رفتم بالا پشت بوم تا بد خواه های نویسنده هارو...
نارنجی
۰۴ مهر ۲۱:۳۰

_خب پسر هوسوک، اسمت چیه؟ 

 

اسمش پسر هوسوکه دیگه 😔😂😂😂😂

 

نمیدونم چرا به این خندیدم ولی خندیدم😂😂 کیوت بود...فکر کن اعضا به بچه ی هوسوک بگن پسر هوسوک...دختر هوسوک...

اسمت چیه پسر اقدس؟ 😔😂😂

RM. kiute.ARMY

وای هم نازه هم فانی😂😂😂😂😂
نارنجی
۰۴ مهر ۲۱:۲۰

تهیونگ خندید.نمی فهمید چطور ممکنه انقدر کسی رو داشت و همزمان نداشت.

 

بد کردی با قلبم :)))))))) خیلی بد 

 

چطور انقدر دلتنگش بود و چطور انقدر نداشتش؟ 

 

 

نکن :)))) 

 

اونی می‌دونی دیشب تازه فهمیدم یه چیزی رو...از دراماها خوشم نمیاد..هیچ وقت خوشم نمیومد و نمیاد..اینکه مثلا تو یکی رو دوست داری طرف دو ماه بعد میفته میمیره، سرطان میگیره...و کلی چیز دیگه...همیشه بدم میومد ازین سناریو ها. 

دیشب فهمیدم واقعیت اینه که اونا اتفاق میفتن:) و وقتی اتفاق میفتن تازه میفهمی...عه! اینم میشد بشه. 

زندگی خیلی مسخره میشه اینجور وقتا اونی...مسخره نیست؟ الان خب که چی؟ سازنده ش عاشق فیلمای سد اند بوده؟ 

ولی خب می‌دونی همه چی دست اون سازنده هه هست...تو یه ثانیه همه چی رو دارک می‌کنه و تو یه ثانیه بعدیش همه چی گل و بلبل میشه. 

حتی همینش هم مسخره ست.

هیچ وقت نمیتونی مطمئن باشی...پایدار باشی...اینجایی که دووم بیاری تا وقتی بازی تموم بشه. تا وقتی نوبتت برسه.

 

پ.ن: حالا همچین هم تو مود اشک و زاری نیستمااا😂😂 بی حسی که میگفتم همینه اونی...برمی‌گردم به اون چیزا فکر میکنم ولی همزمان نمیتونم براش ناراحت باشم یا گریه کنم...فقط به نظر بی معنی میاد. 

 

پ.ن۲: حالا فکر نکنی افسردگی گرفتمااا!! کنچانا کنچانا آیم اوکی 😂😂👍👍

RM. kiute.ARMY

چنگ زد به دلمون با این نوشته:)))

هوم میفهمم چی میگی عشق اونی...
سازنده اش تراژدی زندگیمون براش قشنگ بوده نه راحتیمون...
قدرت که میگن همینه.

پ.ن: متوجهم😂😂 گاهی یکم همه امون عمیق میشیم. خیلی زیاد.

پ.ن2: اوکی باشی اوکی ام هاا:")
sope the best
۰۲ مهر ۲۰:۵۹

😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭

خیلی 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭  بی ادبی 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭  نویسنده ها 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭

بابا 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭  امون بدید 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭

اونجا که فهمیدم اسم بچه ی هوپی یونگیه دنیا رو سرم اوار شد 😭 😭 😭 😭 😭 😭

RM. kiute.ARMY

قشنگ هرچقدر رفتیم جلو بیشتر نیزه ی این وانشات رفت تومون....
غمم گینه
۰۲ مهر ۲۰:۵۷

به همین برکت قسم جونی نموند برام...

ضجه زدم:)))))

خیلی قشنگ بود...

یونگی بچه ام مظلوم دو عالم بود...

یزید برات بمیره:)

RM. kiute.ARMY

بابا اصن یه چیزی بود که تا اعماق وجودم چنگ انداخت:)
غَزَلْ (هیرای)
۳۱ شهریور ۱۴:۱۷

وای وای ببین کیا بالاخره با هم فیک نوشتنㅠㅠㅠ

RM. kiute.ARMY

این دو نفر ترکیبشون خطری ئه....
بمب اتم بودن و من هیروشیمای بی دفاع..............
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۱ شهریور ۱۱:۲۱

چون عر دارم آهنگ میخونم..

نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم ولی من دلم پر میزنه موهاتو نوازش کنم

(انصافا این آهنگ تتلو رو دوست دارم)

RM. kiute.ARMY

بخون ناز نفست عزیز بخون😔

سلامتیت ستون😔
نادر کوچیکه🚬 (یک انسان :) سابق)
۳۱ شهریور ۰۲:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*ه تو این زندگی 🥲

این زیادی قشنگ و فاخی بود 🥲🥲

RM. kiute.ARMY

خیلی زیباااااااا:")
𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊
۳۱ شهریور ۰۱:۵۶

نخوندم هنوز و حتی با وجود اینکه سپ نمی‌خونم ولی مطمئنم قراره دوستش داشته باشم

شاهکار بستیمه:>

RM. kiute.ARMY

بابا مرامتو عشقهههههT^T
جدا معرکه بود:)
چشدسنیذینب
۳۱ شهریور ۰۰:۲۳

به خدا اگر بخونم ببینم اشکم در آمده نمیخونم.... 

RM. kiute.ARMY

من قلبو بین نوشته هاش جا گذاشتم.
از یابنده تقاضا میشود به نزدیک ترین ایستگاه پلیس تحویل داده شود:")))
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان