BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات the nightmare that never stops

 

نویسندگان  vulcan & fryer
کاپل  بدون کاپل
ژانر ترسناک . کمی روانشناختی
محدودیت سنی +14
تعداد صفحات 17

  

خلاصه:

و در آخر او چه کسی بود؟!

حال در واقعیت بود یا هنوز هم داشت در توهمات به سر می‌برد؟!

  

💐✨DOWNLOAD✨💐

   

805_vpfe.png  


پ..ن ددی: الان نگید چرا تعداد صفحات کمه ها T^T

با سایز 12 17 ص نویسنده نوشته که اگه سایز رو میبرد بالا نزدیک به پنجاه صفحه میشد، بچه هایی که بهم میدن دیزاین میکنم فایلاشون رو میدونن کامل به فونت ها مسلطم.

۱۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Rasha
۱۹ مهر ۱۵:۴۴

فقط می تونم بگم پشمام!

انقدر این 15 صفحه خفن و پر از اتفاق بود فقط می تونم بگم چیزی بود که دیگه قرار نیست مثلش رو بخونم واقعا بی نظیر بود احساس می کنم باید چندین بار بخونمش تا بفهمم چه اتفاقی افتاد ولی این که اینقدر خوب به تصویر کشیده بودی اون حال گیجی و سر درگمی واقعا خفنه قلبم واقعا تند تند می زنه 

واقعا نمی دونم چجوری بگم عالی بود یعنی کلمه ای رو داخل مغزم پیدا نمی کنم تا درست توصیفش کنم 

ممنونم که نوشتیش

 

RM. kiute.ARMY

نویسنده ها واقعا گل کاشتن!
قوی از هر لحاظ!!

مرسی کامنت جیگر طلاااااااT^T
Rokajaki
۱۹ مهر ۱۱:۱۲

این چرا انقد خوب بووووودددد.. اوایلش برام مثه اینسپشن بود که از ی خواب بیدار میشدن و تو ی خواب دیگه بودن.. بعد کم کم شخصیت جونگ کوک برام شد وکنا توی استرنجر سینگز... و اونجایی ک جونگ کوک گردن تهیونگ(یا همون هوسوک) رو گاز گرفت اهنگ ومپایر از الویا ردریگو تو ذهنم پخش شد.. ولی بعد از اینکه تهیونگ اون دکتره رو کشت هر لحظه من فقط داشتم سوپرایز میشدم😂 و تو شوک بودم.. خیلی ناراحت شدم ک تا یمدتی قرار نیست چیزی بنویسین:( به هرحال امیدوارم بازگشتتون مثه خداحافظی موقتتون شکومند باشه:))))♡♡♡

RM. kiute.ARMY

نولان بره فلافل بفروشه! ما اینجا سوپر نولان داریم😔

ای جون دلمممممم:")))
lia
۱۷ مهر ۱۸:۴۰

های ددی حقیقتا اولین باره کامنت میذارم...

برگام ریخت جدی... اصلا انتظار نداشتم تهش اینجور شه

حس میکنم کوکش همش دنبال این بود یه بدبختی ایجاد کنه و هنوز تو فکر اینم واقعا بیدار شد یا هنوز ادامه داشت

ولی جدی فونتش مشکلی نداشت... با یکم زوم حل میشد به نویسنده ها بگو درگیرش نشن و فایتینگ:)

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

به به پس خوش اومدی خوشگلههههههT^T
سوپرااااایز😂

ای من قربون دلت بشم بیبی ممنونممممم:")
Luna
۱۵ مهر ۲۳:۲۹

حس میکنم اول پشمام کز خورد بعد ریخت...

اصن پشماااام

خیلی خفن بووود

وقتی آخرشو خوندم اولش اینجوری بودم که

حاجی اسکل کردی مارو؟😐

بعد وقتی یه دور کل داستان از جلو چشمام رد شد ارور دادم

بعد تازه به اوج خفن بودن فیک پی بردم🥲

ولی وقتی تو کالبد تهیونگ بود یه استرس سگی داشتم🥲 حس میکردم این بلاها سر خودم داره میاد( وقتی قلم نویسنده ها خوبه)

ولی دد ناموصا اون سپ اون آخرو دیدی؟🥲🥲🥲

خیلی اکلیلی شدممممم

در کل بسی بسی بسی خفن بود🥲🪦

RM. kiute.ARMY

سوپراااااایز😔
آپشن های نویسنده هامون یکی دوتا نیست که😔 کریستوفر نولان بره لنگ بفروشه😔

جایزه دار بود اخرش😂 عین لپ لپ😂

نوش جونت بیب مرسی کامنتتتتتتT^T
مسواک کوکی :)
۰۶ مهر ۱۷:۰۹

ماشالله به این عظمت 🙄 

چه کاور قربونش برم هیکلیه😂 

ولی جدی خیلی کاور حس جالبی میده اصن خیلی دارکه میدونی چطور بگم 🤣

راجب سایز فونتم ، میشه خوندش یکم زوم کنی قشنگ میشه دید و خوندش درک نمیکنم چجوری میگن نمیتونیم بخونیم 🥲 

من که هنوز اینو نخوندم کامل خوندم میام کاملا اظهار نظر میکنم همه اونایی هم که بخاطر فونت نمیخوان بخوننو هم یجوری تحریک میخونم قشنگ با کله برن تو کار خوندن 😂😂

RM. kiute.ARMY

گونداعه پوستر😔
یه ماهه رفته باشگاه هیتر فداش شه😔
از اون اصل جنس ها و آخ آخ😈
بابا فدا مرامت جیگرررررررT^T
خوشم میاد شامه ی تاکتیکی و استراتژی طور داری، ماشالله😂
Reyan Army
۰۶ مهر ۰۸:۵۹

غیر از اینکه بنده خداها گوشی رو بزارن رو حالت چرخش... وگرنه چشماشونو از دست میدن ک😂😂💔 من فری رو گیر بیارم فقط... 

از دیشب همش تو فکرشم اصن گوکو:") 

RM. kiute.ARMY

بابا فدا سرتوونننن پیش میادT^T
قربونت برم اشکال نداره بیا بغلم:")
ک.ی
۰۵ مهر ۲۲:۲۹

نمیتونم اینو بخونم:( فونتش کوچیکه چشام اذیت میشه:( ولی به هرحال حتما خوبه:)

RM. kiute.ARMY

الهی:")))
مرسی کامنت بیبیT^T
Reyan Army
۰۵ مهر ۱۹:۱۷

وای گوکو با موبایل اومدم بعد اینجور بودم پوستر چرا همچین شد... کل شئونات صفحه رو در خود جای داده... بعد باز اینجور بودم که چرا سایز متن رو انقد کوچیک زدم مگه جا قحط بود... پ.ن: گاه می‌خوری همه‌چیزو از قبل مثل آدمیزاد چک نمی‌کنی... خودخوری چیه؟ دارم شیک می‌زنم - ادامس شیک منظور-

RM. kiute.ARMY

عکس تراز شد تنشیییی😂😭 بابا فدا سرتT^T به نام خدا زوم😂
نگوووووو به خودت بیبی فدا سرتتتتت!!! این حرفا چیه تو تاج سریT^T
همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۰۵ مهر ۱۶:۳۱

پشمام عجب کاوری. 

RM. kiute.ARMY

پشمام که هوسوک یه سولو داد و تا ابد هم ازش بگیم و بنویسیم کمه.....
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۵ مهر ۱۵:۴۳

هارر و سایکولوژی؟

میزنم بر بدن تا کس نداند کار من جز ناخن انگشت من

RM. kiute.ARMY

انگشت نهادم بر دانلود
ای فضایی ها پر لود
کس نیاید بالا سرم
جز خود هوسوک ملود
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان