BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

💖🌹🐹HAPPY BIRTHDAY DADASH KIM SURIN

تولد تک گارداش یَک یَکمونه!

عا ماشالله ببینم دارید خودتونو جامه دریده میکنید😔

از خوبای محله ی باغمیشه!

فضانوردی که تا اعماقِ فلان دشمناش با سفینه میره😔😔

سلطونِ هرچی کبابی و جیگرکی😔

شونه هاش یکی اااااانقددددددد😔

سرپرست همه ی بی سرپرستان!!

لبانش بوسه خواه اما اینشم دستمون نمیده😔

با پولاش سرتاپمونو میخره و ماها همه کنیزشیم و غلام😔

خلاصه یوزارسیف زمانه، خرابتیم گارداااااش!😭😭😭

تولدت مبارککککککککککککک ستوووووووووووننننن!!! سالاااااااررررررر!!!! 😭😭😭

سلطووووووووووننننننننن!!! صااااااااااحبببببببب!!😭😭😭😭

ساااغووووول!!! باخیم وسطَ فقططططط اویناریزااا!!

هرکس اوتورسه گ.تونه سوخایاجام!

 

دانلود موزیک 

 

ماشالله! ماشالله! ماشالله! ماشالله! ماشالله!

۲۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
روزشمار جین و جیهوپ
۲۱ بهمن ۱۳:۵۳

درود بر شما عزیزان دلم

123روز دیگه جین برمیگرده.

251روز دیگه جیهوپ برمیگرده.

تا درودی دیگر بدرود.😂😂😂😔🤝🏻

 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۰ بهمن ۱۱:۱۹

سلام،روزشمار برگشت جین صحبت میکنه،

خوشحالم که به اطلاع دوستان و همراهان عزیز و گرامی یعنی شما ها برسونم ۱۲۴روز دیگه جین از شربازی به اغوش فندوم برخواهد گشت،

و از اونجای یکه برگشت جیهوپ هم نزدیکه،به اطلاع شما قشنگا میرسونم که ۲۵۲روز دیگه جیهوپم از سربازی میادد🥲👍🏻

تا خبر های دیگه بدرود،مراقب خودتون باشید 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۳ آذر ۱۴:۲۲

به جاک عزیز.

یونگی کوچولو میان شیش تا هالک بزرگ جثه🥲🤝🏻

 

 

من از همین حالا با جیمینی پشمکیمون بای بای میکنم،🥲🥲🥲😔🤝🏻

سکته رو رد کردیم من الان روحم هاها😔😂🤝🏻

 

امم سوتفاهم نشه چون گفتم زن یه دقه پرسیدم که شاتباه نکرده باشم وگرنه اره هممون ادمیم،ببخشید اگ ناراحت شدی.

و تولدتتت مبارررککککک🧁🍬🧁🧁🧁💗💗💗💗🍭🍭💃🎂🎂ایشالا به همه ارزوهات برسی و همیشه خوشحال باشی و موفق و سلامت.

باز تو خوبی من یه دوست دارم دقیقا روز تولد تهیونگ به دنیا اومده،خودمم یک هفته بعد از جیمینه تولدم.

 

 

 

 

جاک
۱۳ آذر ۱۴:۱۰

می دونستین تولد من فرداست؟ خیلی به تولد جین نزدیکه!

جالبه که بهترین دوستم هم دقیقا یه هفته بعد من دنیا اومده!

جاک
۱۳ آذر ۱۴:۰۸

به *یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک*

 

آره باید بعدش ببینیم... ولی یونگی که تغییری نمیکنه چون تو خدمات اداری داره کار میکنه.... من نگران اینم وقتی برگردن یونگی از همه ریزه تر باشه!

ولی تهیونگ و جیمین..... تو فقط به هات شدن بیشترشون فکر کن... بعد سعی کن عررررر نزنی! جیمین پشمکی مون از دست میره جاش یه مستر پارک میاد!

بعله.... کلا همگی به شدت تغییر فاز دادن عزیزان... نمیگن یکی، یا یه چند ملیون نفری قلبشون با هر تغییری یه سکته رد میکنه!

 

می خواستم بگم ذهنتون درگیر شه..... دختر نباشم چیه خب؟ همه مون قبلش آدم تشریف داریم دور از جونمون! =)))

بچه ناتنی مختارر
۱۳ آذر ۱۳:۵۹

یه سیوالی (سوال) داشتم بنده اگه کسی این وسط تورکی بلد نبود چیییی(

البته من مشکلی ندارم که میفهمم ولی بقیه چه!؟)

گارداشششششش دوغن گونگ قودلی اولسننننننننننننن

saliva (Ot7)
۱۳ آذر ۱۳:۳۸

ببینید کی از واژن مامانش پرت شده بیرون

سوکجین اوپاااااا

۳۲ سالت شد داداش پیر شدی دیگه😭

من به قربون اون ویژوالت

من به قربون این آرجی بارون سایتتتتت

A.SH
۱۳ آذر ۱۰:۲۰

تولدت مبارک داداششش..

یادته گفتی درس مهم نیست این تولد منه که مهمه؟ الان سرکلاس شیمی درحالی که معلم فکر میکنه نتم قطعه و برا همین میکروفن باز نمیکنم در خدمت شما هستم..از تربیت خود راضی هستی؟

چی میشه رد بشی از کوچمون ما هم از زیباییت دستمون ببریم ها؟

 اره خلاصه که ستون تا وقتی از سربازی برمیگردی کسی رو نکش....غر زدن هم فراموش نشه دوستت داریم داداش :))))😂

 

💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۱۳ آذر ۰۱:۱۹

ای جانم به قربانت یکی از مهربون ترین اومای دنیا 🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷

دلم برای لبای شکل گل رزت و لاو ترکوندن با نامجون هیونگ و تعریف های ورد واید هندسام بودن تنگیده .... 😍😍😚😚😚🤧😭😭😭

مخصوصاً خنده دارترین جوک های بی مزه و شونه های پهن و ژاذابت هیونگی 🥹🥹💋💋🩷🩷

امیدوارم این دو سال کذایی سریع تر تموم شه بتونیم دور هم که (😭🥹🙄) ما از دور ولی دور هم تولدتون رو جشن بگیریم در سال مبارک 2025 .... 😇🥰❣️❤️‍🔥❣️❤️‍🔥❣️❤️‍🔥❣️❤️‍🔥❣️❤️‍🔥❣️💌

.....

...

..

석진이형 식스팩과 근육질 팔로 정국에게 도전해서 보는 순간 심장이 쿵쿵 뛰게 해주세요😁😁😁😁😁😁😂🫠

세상 제일 좋은 엄마, 제일 형, 세상 제일 어깨 잘생긴 남자의 생일을 축하합니다. 앞으로도 잘 부탁드립니다.🥳🩷🥳🩷🥳🩷🥳🩷🥳🩷🥳🩷🥳🩷🥳🩷🥳🩷🥳🩷🥳🩷💋🥳💋🥳💋🥳💋🥳💋🥳💋🥳💋🥳💋👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

TieRd MiHi
۱۲ آذر ۲۳:۱۹

یکی به من بگه تولدش چند شنبه ست؟مگه تولدش پنجشنبه نبود؟

Kim bora(خیار🥒)
۱۲ آذر ۲۲:۱۲

@یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک

مرسی از کیک های خوبت داش

منم نوشیدنی اوردم

🥛🧃🥤☕️🍵🧋🍺🍻🥂🍷🥃🍹🍾🍸🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷

‌دوستان عزیز همه نوع نوشیدنی آوردم برای همه نوع سلیقه🤌🏻

دوستانی که ظرفیتشان پایینه لدفن ویسکی برندارید نمیتونیم با کاردک ع کف سایت جمعتون کنیم آبمیوه ی سیب موز ساندیس هس همگی فیض ببرید🤌🏻😎🤲🏻📿

*طرفدار شراب و ساندیس زیاد بود بیشتر گزاشتم😔

.yami.
۱۲ آذر ۲۱:۵۱

بیا وسططط

تفلد داریم بیا ببین

اینجا چه آرجی بارون شده😂

 

Blumer ...
۱۲ آذر ۲۱:۳۸

😭👋🏽😂یه فیک کاپل نامجین دارم مینویسم حالا وقتی تموم شد می‌فرستم همه فیض ببرن

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۲ آذر ۲۱:۲۳

به *جاک*

فقط برای اینکه ذهنتو درگیر کرده،میدونی،باید اونام برن سربازی بیینمیشون ببینیم در چه حد هیکلی میشن تا بعد جواب بدین،ولی فعلا نگرانی ذهنی من یونگی و جیمین و تهیونگ هستن که ممکنه وقتی برگردن اونقدر گوگولی نباشن،نمی گن گوگولی کوچولو بودن و اینا ولی بازم در مقابل جونگکوک و تهیونگ،هوسک رو هم که با من در موردش حرف نزنید اون،مرتیکه حذاب هم به هالک ها پیوسته😔🤝🏻

خدا ازت نگذره زن(دختری دیگه؟) من الان ذهنم درگیر شددد:)))

جاک
۱۲ آذر ۲۱:۱۱

تولد بزرگترین هیونگ دنیا مبارک.....!!!

آقا تا حالا به این فکر کردین که بعد از اتمام سربازی، جین گنده تره یا نامجون یا جونگ کوک؟! خیلی ذهنمو درگیر کرده :)))

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۲ آذر ۲۰:۵۷

جهت اینکه شب میلاد با سعادت اقامون کیم سوکجینه،زحمت کیک رو کشیدم(مسخره هم خودتونید😔🤝🏻)🎂🎂🎂

ماشالا ماشالا زحمت کشیدم سه تاهم درست کردم،

🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁

اینم هر کی یدونه سهمشه برداره،

*صف وایسید به همه برسهه *

*خانومم هل نده،به اندازه همه هست*

 

 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۲ آذر ۲۰:۵۳

@Kimbora(خیار🥒)

 

ای بابا مدیون شدم 😔🤝🏻ولی عب ندلره،منم هر روز با خودکار رو مچ دستم مینویسم شبیه فیلم ترسناکا و این چیزا هر کی تو مدرسه میبینه  دستمو قبل از اینکه بپرسه این چیه ازم دوری میکنن اصن خب لامصب بهشم نمیاد چیه اخه.ولی منی که فقط دارم روزشماری میکنم🥲🤝🏻😔😂

 

vkook_hedi
۱۲ آذر ۲۰:۵۱

وویییییییییییییبضثپمقمنصتضقاصفنصف😭😍😂

 

فقط فحش آخرش 😂😂😂😂💔

Mahla
۱۲ آذر ۲۰:۴۹

هایییییی چطورین تولد بزگوارمونه

شمع کیک فشفشه هر کی دست نزنه کشته شه(با ریتم بخونید حیحی^_^)

یه لحظه یادم نبود تولد بزرگواری

فردا قراره برای کارآفرینیمون کیک درست کنیم با مناسبت تولد هندسام مون ارجی رو روی کیک میکشم 

واییییییییییی هیونگ عزیزم تولدشه (روزی که رفت سربازی انقدر گریه کرده بودم که بچه ها فکر میکردن عاشقشم ولی خب یه ارادت خاصی بهش دارم جوری که بگه برو بمیر بی چون و چرا قبول میکنم) 

با این حال تولدش مبارک باشه

توپ،تانک،فشفشه 

ایشالا صد ساله شه 

(این را از خود سروده و به اشتراک می‌گذارم حیحی^_^)

 

Kim bora(خیار🥒)
۱۲ آذر ۲۰:۳۶

اول آهنگ پیشنهادی دد رو گزاشتم بدش به افتخار ورد واید هندسام مون گزاشتم حالام د استرونات🥲🥹

مغزم ترک برداشته😔📿

همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۱۲ آذر ۲۰:۱۳

عااای هوار که آرجی از آسمون میبارههه

همون مزاحم همیشگی ددی؛ گلدن هوپ
۱۲ آذر ۲۰:۰۸

عاگای جین شونه هندسام زاده تولدشهههههه!!! 

عا ماشالا نبینم واستادینااااا! 

شیک بزنید ببینمکسگشوگسپسکسپسکژ

Kim bora(خیار🥒)
۱۲ آذر ۲۰:۰۷

@یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک 
 

ای وای یادم اومد قرار بود دوستامو بستنی مهمون کنم به مناسبت تولد جین،(دوستای ارمیمو)🤝🏻

#چس_ تومنم_ ندارم.

#مجبور_به_فروش_نقاشی هام😂😔🤝🏻

 

 

همچنین😔🤌🏻

من میخواسم کیک ببرم ولی اما متاسوفانع همچو تو چس تومنم ندارم پس نیت میکنم فردا به نیت تولد هیونگ بزرگوارمون و هیونگ بزرگوارشون،

 

 

جوراب ار جی میپوشمممم🥳

Kim bora(خیار🥒)
۱۲ آذر ۲۰:۰۳

@یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک

مرسی ع خبر گذاری خوبتون🤲🏻

مدیونید فک کنید یادداشت کردم بشینم بشمارم😔🤌🏻

البته واسه جین ع اولش میشمردم🥲

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۲ آذر ۱۹:۵۹

ای وای یادم اومد قرار بود دوستامو بستنی مهمون کنم به مناسبت تولد جین،(دوستای ارمیمو)🤝🏻

#چس_ تومنم_ ندارم.

#مجبور_به_فروش_نقاشی هام😂😔🤝🏻

 

 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۲ آذر ۱۹:۵۷

تولد جین هیونگ بدون جین هیونگ🥲🤝🏻

همون جکی قدیمی...
۱۲ آذر ۱۹:۵۰

من چرا یادم نبودددددددد که تولد بایس عزیزمههه💔💔💔

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۲ آذر ۱۹:۴۹

ای اهالی عزیز سایت فضایی ها،ای دوستان 

طبق روزشمار یدقیق بنده،و خبر های موصق(موسق؟موثق؟موسغ؟موصغ؟موثغ؟)ی که از سربازی و تاریخ هاش دارم،بزارید بهتون این نوید رو بدم که:

.

.

.

به طور دقیق،*۱۹۱*روز دیگه جین ،سرباز وطن باز می اید به اغوش فندوم.

.

.

ایم سوساری ارمی،بات ایم مسئول و معذور،بعدشم هر چی زود تر برن بهتره زود تر برمی گردن،ماکه نمی تونیم جلوشونو بگیریم سو،بیاید کنار بیایم هرچند سخته،

 

.

توجه،بیماران قلبی و افراد کوچک اگر تحمل ندارند ادامه این پیام را نخوانند.

 

.

هف روز دیگه،نامجون و تهیونگ میرن سربازی.

 

.و هشت روز دیگه هم جیکوک رو میفرستیم ور دل جین هیونگشون🥲🤝🏻.

.

۲۲۳. روز دیگه سانشاین عزیزمون میاد،یعنی بیست و شیش مهر ماه سال بعد،یعنی دو روز قبل ا زتولد منن.

و روزشمار بازگشت مستر مین:۵۶۵روز دیگه یا به عبارتی یک سال وشیش ماه و بیست روز دیگه.

تا خبر های دیگر بدرود دوستان عصیصم

 

 

Kim bora(خیار🥒)
۱۲ آذر ۱۹:۳۷

ارجی بارونهههههههت بیاین وسططططط💃🏻

عیجان عیجان🥹🤡

دد نمیدونم بخندم یا گریه کنم اخه😔😂😭🤝🏻

پسرم لامصب با ریش سیبیل و لباس محلی بازم هندسامه پد.صگ😭🤌🏻

خدایاااااا پسرمو پس بدین که واسه تولدش بیاد لایووووو😭

من جینو میخوامممممممممم😭

خدایا به حق شونه های پهن جین تا بیس بیسو پنجو زود بگذرون برهههه💀🤝🏻

خدایا منو سوکس کنننننن🌚

پسرم کجاس بیاد کیک کیوتشو با دستای کیوت ترش با یه روش کیوت تر تر بزنه ع وسط نفص کنههههههههه😭🤌🏻

*گریه تا ابد😭

ورد واید هندسام سی و دو ساله؟🤡

نعععع نوموخاممم این بچه دوسالشم نی بخدا الکیم فرستادنش سربازی🥲💔

ظلم میکنن🔪

*اشک🥲

*گریه فور اور😭

مبارکت باشه پسر هندسامم🥹🫂

Mania_Pressing Jungkook's lips💜
۱۲ آذر ۱۹:۲۳

سلام من خیلی وقته تو سایتم ولی این اولین کامنتمه میشه اشنام کنین؟

 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۲ آذر ۱۹:۱۶

اولین باریه که آرجی بارونو میبینم،گیلی گیلی

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۲ آذر ۱۹:۱۴

تولددد یوزارسیف زمانهه رو به تک تک اعضا،مادر،پدر،برادر،زنبرادر،برادر زاده شماره یک،برادر زاده شماره دو،سایر بستگان،غیر وابستگان،تمامی ملت کره جنوبی،کره شمالی،سایر کشور های همسایه،غیر همسایه،خاور میانه،خاور های دیگر،تمامی قاره ها،کره زمین،تمامی ارمی ها،تمامی منظومه شمسی،دیگر منظومه ها،راه شیری،راه شیرموزی،راه شیرکاکویی،راه شیر توت فرنگی و دیگر راه های سایر شیر ها،تبریک و تهنیت ارض و طول و ارتفاع می نمایمم،

 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۲ آذر ۱۹:۱۰

دد هیچ وقت فکر نمی کردم به جین تو این لباسا بخندم،ا یوایی،چه جذاب شده،لامصب گونی هم بپوشه باز هندسامه😔🤌🏻

....
۱۲ آذر ۱۸:۴۷

عه مهربونمممم❤️ماه زیبااا تولدت مبارکک

Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۲ آذر ۱۸:۳۵

ماه زیبای من 

لطفا همیشه بدرخش ...

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان