BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Hoseok Schumacher

نویسندگان Vulcan & fryer
کاپل هوپجین
ژانر فلاف . کمدی
محدودیت سنی  ندارد
تعداد صفحات 22

  

برشی از داستان:

- عوضی آخه تو چی از رانندگی میفهمی؟ گواهینام هات رو که بعد شیش سال عمو جانگ برات گرفت!

سرِ بی بند و باریهات کل پشماش ریخته، کل محلی که یه روز براش سر خم میکردن!

الان صداش میکنن عمو جانی و ازش مثل ماتریکس فراری ان!

   

🏁🦅🏎DOWNLOAD🏎🦅🏁

شرط کامنت: حداقل 6 کامنت به بالا 

   

805_vpfe.png 


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این وانشات رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل هوپجین میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل هوپجین بود،دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

پ.ن2:😂😂😂😂😂😂😂😂 انقدر خندیدم بهم سُند وصل کردن.

خلاصه بخونید و بخندید که عیده!!! عیدتون مبارکککT^T

۱۲ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ فروردين ۱۱:۴۲

چقدر تایم بود نیومده‌بودم.

روزم با پارگی شروع شد

RM. kiute.ARMY

عمههه چطوری تووو عشقمممم😭😭😭💜💜💜💜

یا علی😔
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۲۸ فروردين ۲۰:۳۷

فک کردم کامنت دادم درمورد وانشات😂

ولی دیدم ندادم

واقعا خیلی طنز بود و جالب🤌🏻🤌🏻

تا باشد از این وانشاتا

درست گفتم جمله‌امو؟-😔

RM. kiute.ARMY

اصلا خود جنس بووود😭😭😭

یا علی الهی آمین😔
بل😔
نو ری
۲۷ فروردين ۱۷:۰۹

بامزه بود 😂✋

RM. kiute.ARMY

کم اما بسیاااار😔😂
Kim bora(خیار🥒)
۲۵ فروردين ۱۹:۵۵

وایییی دد این چقد خوب بوددددد😭

واییی بعد صگ زنی واسه شروع امتحانای مستمر میچسبید بخدا🌚

وای دد خداستااا🫠✨

شبیه چیکی کیکی بنگ بنگ عه🥹

ولی جدن کلی فحش سانسور شده توش آموزش داده بود واسه سر کلاس عالیه🧕🏻💀

مرسی از دستندرکاران🤝🏻

RM. kiute.ARMY

عوووف گوارای کلیه هااات😔
این یه دین جدیدهههههه!
نویسنده های چیکی چیکی باری دیگر تاریخ ساز شدن😔
بسته ی آموزشی گای- چیز، مالش ای برای خودش😔
خواهش میشهههه😎
مسواک کوکی
۲۴ فروردين ۲۱:۲۲

وای ، نویسنده چیکی چیکی بنگ بنگه؟ پاره ایم پس 🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

چسب یک دو سه داریم😔
Huka
۲۴ فروردين ۱۶:۰۹

هوپجین؟

 

پیش به سوی دانلود کردنششش

RM. kiute.ARMY

یا الله😔
wild hammie
۲۴ فروردين ۰۹:۳۳

 وای. سم خونم به مدت دو ماه تامین شد.

اقو من بازم هوپجین میخوام. 

و البته کمدی های دارای هوسوک و جین.

زیبا و جذاب، سم و عالی.

RM. kiute.ARMY

من تا یه سال😔

عی جااااااان احسنت😔
snow
۲۴ فروردين ۰۸:۵۶

وای دهنت سرویس نویسنده از هفتاد جهت از شدت خنده پاره شدم😂😂😂😂😂
به نوبه ی خودش هر چند کوتاه ولی عالی بود لعنتی😂

RM. kiute.ARMY

کوتاه اما ویرانگر😭😭😭😂😂😂
همونی که روی ددی کراشه
۲۳ فروردين ۱۸:۵۳

عجیبه ...خیلی عجیبه ...این شهر عجیبیه...

من عاشق 2seok خنگولمممم

RM. kiute.ARMY

کاش ساب یونیتشون بیاد بیروووووون😭😭😭😭
NiL ith
۲۳ فروردين ۱۲:۱۶

آقا یعنی چییی😂😭😭😭😂😂 (وی به رانندگی مادرش امیدوار است)

RM. kiute.ARMY

یعنی این😔
(وای گفتی رانندگی، یه بار کنار بابا نشستم تا 210 تو جاده ای که کامیون داشت رفت🙂 ت.خمام جوجه شد...
خ.ایه هام اومدن تو گلوم🙂🙂🙂)
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۲ فروردين ۲۲:۳۲

خیلی خوشحالمون خواهید کرد اگر باز هم همکار یکیند و چنین کار های فوق العاده کمدی و قشنگی رو بنویسید(جسارت نباشه،جمله امری نبود،اصن من کی باشم اینجور یبگم،منظورم این بود که خیلی نوشته هاتونو دوست :>)،واقعا قلمتون خیلی خوبه و دیگه نمیدونم چند باز از لحطه ای که دانلودش کردم خوندمش و هر بار بیشتر درصد سم داستان بالاتر رفته،اره خلاصه،دستتون حسابی درد نکنه

RM. kiute.ARMY

نه بابا نفرما قشنگممم سایت مال شماااستT^T

مرسی انقدر با مرامی و کامنت میزاری عشق جاااااااان😭😭😭😭😭😭
مریدا
۲۲ فروردين ۱۳:۲۶

آقا با اینکه فقط ویکوک و هوپمین میخونم اما ژانرا نمیذارن اینو نخونم🤌🏻😂

دد میتونم بپرسم چرا لینک فیکا رو مستقیم نمیذارید؟

RM. kiute.ARMY

اصلا از دستش نده:"))))
-پارگی از شدت خنده-

اینطوری با کوتاه شدن از لحاظ سرچ تو گوگل برای من خوب میشه.
چون نمیاد بالا مگر بیان سایت
walkin gdead
۲۲ فروردين ۱۱:۵۲

فک کنم اگر قرار بود ادامش بده اقای جانگ یه سکته ۱۰۰۰ ریشتری میزد 😂

RM. kiute.ARMY

دیگه کم کم باید به فکر چهلش میبودن😂
شِفا 🖤🕳️
۲۲ فروردين ۰۸:۳۱

بخونیم به نیت سروران آل بنگتن قربت الی بیگ هیت 

عیدتون مبارک 🥳 

RM. kiute.ARMY

بنغتن الاکبر😔😂
عید شماهم مبارک عشقممممT^T
محدثه
۲۲ فروردين ۰۸:۱۶

وای این عالی بود😂

مسیح از طول و عرض عقیمت کنه

سر این خیلی خندیدم😂

 

واییی برنده شدنشون به خاطر پوست موز بود😂😂😂😂 

RM. kiute.ARMY

مسیح درحال پیدا کردن مساحت:

خوبه برای چیز دیگه ای نبود😔😔😂
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۲ فروردين ۰۴:۵۶

فکر کنم باید همیشه عینکمو بزنم،رسما دچار سندروم کج خوانی ناقص و سم شدم،(خودم کشفش کردم😂😂😂😔🤦🏻‍♀️) مثلا همین الان کاپل هوپجین رو کمپ هویج خوندم،،،،دوست دارم بدونم چجوری تا الان دوون اوردم و تونستم باخودم زندگی کنم،

پ.ن:ای کاش بازم از این  کاپل هویجا بزارید تو سایت😂😔🤝🏻(خدا شفام بده ساعت چهار و پنجاهو پنج دیقه صبحه من هنوز خوابم نمیبره)

RM. kiute.ARMY

جررررررررر هویج😂😂😂😂😂

پ.ن: وقتی شب باشه و سینگل باشی همین میشه😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۲ فروردين ۰۴:۵۰

دست طراح پوستر درد نکنه اسم وانشاتو به فارسی نوشته،سه ساعت درگیر بودم خدایا اسم وانشاته چیه چرا انقدر عجیب غریبه(بنده انگلیسیم ریده،فقط وقتی بحث اهنگای انگلیسی اعضا میشه انگار بچه ناف لس انجلسم😂😔🤝🏻)

RM. kiute.ARMY

کاکو من خودم سر آهنگ هاشون بچه کف عبدل آباد نیویورکم😔

ولی ناموسا آلمانی ها چجوری اینو میخونن💀
(شوماخر یه راننده فرمول یک آلمانی بود)
جاک
۲۲ فروردين ۰۰:۵۷

سم خالصی بود که خواندیم و به اندازه شعله ای شکسته و شمعی رو به باد از آن فیض بردیم، به این دلیل که بعد از جمله آخر سوکجین جان همه چی مثبت هیجده شد و ما از فضول دیدن راستی کمر اسب سام نریمان محروم ماندیم، بلکه هوسوک زنده مانَد و آبروش بیش از این نرود، گرچه که به بادی پیوند خورده بود که متاسفانه از معده اش درآمد.

موفق ضربدر موفق باشی نویسنده جان، قشنگ یسری ادبیات قشنگترمون یادم اومد!

RM. kiute.ARMY

ماشالله خودت هم دستی در مضامین تنذ داری😔😂😂😂

جزوه بود😔😂
Trap .TC
۲۲ فروردين ۰۰:۴۳

عه این😂😂😂😂 با افتخار میتونم بگم که زودتر از همتون خوندمش چون نویسندش رفیق جینگمه😔👍

لعنتی خیلی خوبه😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بچه ها وی آی پی که میگن ایشونه😔💜💋

خیلیییی😭😭😭😭😭
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ فروردين ۲۳:۴۷

واقعا دیالوگ هایی که مینویسید ماندگاره😂😂😔🤝🏻

من این وانشاتو روزی یک وعده توصیه میکنم کاملا تضمینی.

پ.ن:عاشق سیس جینم تو پوستر،الهی دور بگردم ۶۴روز دیگه میاد،۲۶مهر هم هوسوک میاد فدشا شم😂🥲😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

لحظاتتان را ماندگار کنید😔
باروری در کمال ناباوری!
پ.ن: وای وای قراره بیاد با آلبوووووووم=))))))
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ فروردين ۲۳:۴۰

تموم شد..

چقدر خوب بود😂🥲🤝🏻

دستتون درد نکنه نوینسده های عزیز تر زا جون،واقعا امروز روز گندی بود چون ناظممون نیومده رید به اعصاب تک تکمون و هیچ‌کسم کاری نکرده بود فقط کادر مذرسه امروز از اون دنده برخیزیده بودند،

خلاصه که کارتون حرف نداره وای خیلی خندیدم ،عید شما هم مبارک،امبدوارم هر چقدر که ما رو با نوشته های فوق العاده طنزتون خندونیدی،ده برابرش حال خودتون خوب باشه.

پ.ن:ددی جر خوردم از خنده خیاطی خوب سراغ داری ایا

 

RM. kiute.ARMY

عشق بووود عشقققق😭😭😭😭

ای بگردمتتتت آلت مردانه خر در دهانشان:(

عصیصمممم عید شماهم مبارککک😭😭😭 همچنین تاج سرررر:"( خدا نویسنده هامونو برامون نگه دارههههT^T

پ.ن: گرون میگیرن بابا بیا خودم برات دستی بدوزم😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ فروردين ۲۳:۳۷

وای بابای هوسوک😂😂😂😔

شامتون میکنم بی ابرو های خالص،ضرر های بی مزیت،😂😂😂😂😂😂🤝🏻

RM. kiute.ARMY

زبون کلف های گردن دراز😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ فروردين ۲۳:۳۳

دارم از خنده صدای مرغ میدم که شیشه پاک کنی میخنده کمک😂😂😂😂😔🤝🏻

 

RM. kiute.ARMY

من صدای انتهای خروس میدادم سرش😭😭😭😂😂😂
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ فروردين ۲۳:۳۰

شاعر میگه جواب خاموشان ابلهیست،تو فقط بران و اگاه باش...

😂😂😂😂😂😔🤝🏻

پ.ن:یکی منو متوقف کنه اینجا اسپویل نکنم جملات فیک رو

 

RM. kiute.ARMY

اتفاقا داری پروموت میکنی😔😔😔😔😂😂😂😂😂
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ فروردين ۲۳:۲۹

نیشخند شدر رادیکالی از ثاینه به حجله ی گاورفت ....

خدایاا عاشق جملات نویسندمم😂😂😂😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

جملات این فیک>>>>>>>>>>> حرف های شریک زندگی آینده ام
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ فروردين ۲۳:۲۷

واینویسنده های چیکی چیکی بنگ بنگ.

صفحه هفتم هستم،وای خدا جررررر😂😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

ناموسا خدا خیرشون بده با این طرز نوشته هاشون😭😭😂😂😂😂
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ فروردين ۲۳:۲۳

وای اخجون هوپجیننن،قشنگ از دومتری داد میزنه چه کار فاخر و طنزیه،رفتم بخونمش،با تشکر از نویسندگان عزیز

RM. kiute.ARMY

هم فاخر هم فاکر😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان