BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن DOLL

✨FULL✨

نویسنده  Tara
کاپل کوکوی،یونمین
ژانر امگاورس،رومنس،اسمات،مافیا،انگست،امپرگ
محدودیت سنی +17
تعداد صفحات +430

 خلاصه:

 «جئون جونگ‌کوک آلفایی بود که کار و پول‌درآوردن اولویت زندگی‌اش بودن؛ اون هر صبح به امید این بیدار می‌شد که قدرتمند تر از دیروز بشه و مبلغ موجود داخل حساب بانکی‌اش رو ببره بالاتر.‌ 

اما... تمام این‌ها تا زمانی‌ بودن که با کیم تهیونگ آشنا بشه!

کسی که نطفه‌ی دشمن دیرینه‌اش بود و زندگی خودش رو با پارتنرش داشت؛ اما کی اهمیت می‌داد؟ وقتی که جونگ‌کوک قلبش رو به بوی شیرین انبه‌ی اون امگا باخته بود و هر کاری برای به‌دست آوردنش انجام می‌داد!» 

_______________________________________

✨🔥DOWNLOAD 🔥✨

شرط کامنت برای ورژن: حداقل 11 کامنت به بالا  

      


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این فن فیکشن رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کوکوی میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل کوکوی بود،دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:(

۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Rokajaki
۲۲ ارديبهشت ۱۳:۴۲

های؟ یهههههههههه هاییییییییییی

وای خیلی وقته بود نیومده بودم تو سایت:") دلم تنگ شده بود:)

راستش نتونستم در برابر وسوسه های شیطانی دلم تا پایان کنکور صبر کنم و چند روز پیش دوتا فقط دوتا فیک خوندم هیهی..

 

و درباره فیک دال.. از اخرین باری که فیک خوندم خیلی وقته میگذره ولی این فیک با فیکایی که قبلا خوندم خداروشکر فرق میکرد.. شایدم من این حس رو داشتم.. مثه فیکایی بود که اوایل میخوندم:) چند وقت پیش نمیدونم به کی گفته بودم که که چقدر دلم برای اون سبک فیکا تنگ شده و وقتی فیکت رو خوندم خیلی حس خوبی بهم داد.. دوساعت و نیم طول کشید خوندنش و وقتی از روی مبل بلند شدم باسنم رو حس نمیکردم خخخخخخخ

خلاصه که خیلی مرسی تارا شی از خلق کاراکتری مثه تهیونگ که روابط احساسی با جونگ کوک به یه ورش بود و جونگ کوکی که بی توجه به همه چی بازم عاشقانه معشوقش رو میپرستید.. 

خسته نباشی کیوتی امیدوارم زودتر فصل دو رو منتشر کنی چون من حافظه ام مثله دوریه و سریع فیکا یادم میره و مجبورم فصل قبلی رو دوباره بخونم=)))(البته الان دوران امتحاناته و سرت قطعا شلوغه:))

 

و خسته نباشید میگم به ددی قشنگم که با وجود کار و امتحاناتش بازم سایت رو میچرخونه*^* 

RM. kiute.ARMY

سلامممم به تک اواکادوی مننننن روکای نازممم😭😭😭😭😭💚💚💚💚💚
بله بله ماهم دلمون تنگ بود نفس خوبی تو؟:")))
خداروشکر طلسمی که رو سایت گذاشتم داره کم کم خودشو نشون میده همه از دم وسوسه شدن😔😔

وای کامنت های خوشگل و جیگرت ک وایب زندگی میدننننننننن😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜

سلامت باشی جانان وظیفمه نفرمااااا:"))
سارا خانوم
۲۲ ارديبهشت ۰۳:۳۳

نه جدی گریم در اومد و تو دلم موقع گریه به خودم میخندم....

RM. kiute.ARMY

نهههه بیا بغلم:(
سارا خانوم
۲۲ ارديبهشت ۰۳:۳۱

منظورتون چیهههه؟؟؟؟؟؟ پس بقیش کو؟؟؟؟ ددی من الان گریه میکنم.....تارا شی پس توضیحات؟!!!! بگین که فصل دو داره

RM. kiute.ARMY

اره داره ب گمونم دونت ووری مای دوتر(┬┬﹏┬┬)
Mehrsa
۲۲ ارديبهشت ۰۱:۲۵

ددیییییییییی ارشیو کارهای نویسنده نیستتتتتتت من میخام باقی فیکاشم بخونممممممم

RM. kiute.ARMY

اخه نویسنده امون جدیده این اولین کارشه(¬‿¬)
Kiana
۲۱ ارديبهشت ۲۳:۵۰

میگم ادامش کی میاد؟💔😔

RM. kiute.ARMY

هرموقع خدا بخواد😔
rahaa35
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۵۴

سلامممم ددی عزیزممم

​​​​​​فکشن خیلییی قشنگی بود و روند و ایده خوبی داشت ولی به نظر من وقتی قشنگ تر میشد که قبل اینکه کارکتر ها تو مهمونی همو ملاقات کنن بیشتر باهم آشنا میشدن و به موضوع بورا یه اشاره ریزی میکردن چون من خودم جدا کنجکاو شده بودم و اینو تا یادم نرفته بگم عاشق لقبایی که کوک به تهیوگ میداد بودم و عاشق رفتار و مستقل بودن تهیونگ بودم

شخصه منتظرم فصل دو بیاد و خیلییی براش ذوق دارمممم

.

.

فک کنم خیلی حرف زدم و میخواستم بگم بنده ریدر جدیدم و اولین کامنتمه 💗💮

RM. kiute.ARMY

سلاممم عزیزدلممم*^*

اوه لالا مرسی کامنت نقدی و محترمانه!!
نوش جونت باشه دلبرمT^T

اوخییی خوشگلم پس حسابی خوش اومدیییی بیا بغلممممم*★,°*:.☆( ̄▽ ̄)/$:*.°★* 。
B
۲۱ ارديبهشت ۱۹:۱۷

فصل دومش کی میاددددددددد؟

 

RM. kiute.ARMY

هرموقع بورس کالا به سایت تعلق بگیره😔
ونوس:)
۲۱ ارديبهشت ۱۷:۱۷

حلالت نمیکنم... 

فقط میتونم همینو بگم که اینکارو با ما نکنی... 

و هیمنو به تمامس نویسنده های کرم دار مثل خوده تارا جان هم میگم... 

اونی تو رو هم حلال نمیکنم... 

تو هم با اینا هم دستی... دیو.ث

RM. kiute.ARMY

باور کن من فقط مامورم و معذور😔
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۲۱ ارديبهشت ۰۱:۰۰

ها ها من قبلا از این رکبا خورده بودم این سری رکب نخوردم

خداروشکر به کامنتا و ریدر ها بیشتر از نویسنده و ددی و مونی اعتماد دارم نخوندم😂😂

میذارم فصل دوش بیاد نیومدم ک نمیخونم متاسفانه😂😂

RM. kiute.ARMY

ای بیتربیت😔 مارو فروختی نامرد؟😔
یه بنده خدایی
۲۰ ارديبهشت ۲۰:۵۲

بالاخره امگاورس))] 

گیلیگیلیگیلیییی

RM. kiute.ARMY

جوووون بزن بر بدن😈
زهرا
۲۰ ارديبهشت ۰۱:۵۴

الان چی شد؟ لحظه‌ی حساسسسس... واتد فاککک الان چطوری بخوابمم... نویسدههه.... 

اهم اوکی... سلام دد خوبی؟چه خبر.؟

RM. kiute.ARMY

نویسنده گردنمون بگیر😔

سلام عزیزم شما خوبی؟:>
مریدا
۲۰ ارديبهشت ۰۰:۰۳

امگاورس دوست ندارم جون میدم براش😭😂

وای دد تو هم؟😭😂💔 نمی‌دونم بعضیا رو خیلییی دقیق یادم میمونه از کجا خوندم چیشد چجوری بود ولی بعضی وقتا هم مثل الان قاطی پاتی میکنم فک کنم به خاطر اینه که یهو میرم از چند تا اکانت با وایب مشابه هرچی فیکشن دارن رو پشت هم میخونم بعدم مغزم اتصالی می‌کنه که کدوم مال کجا بود😂

ولی اینو یادم اومد از همون واتپد نویسنده یه نمه اش رو خونده بودم قبلا🥲😂

 

RM. kiute.ARMY

ای من فدات شمممT^T

بلهههه:")))
دقیقا دقیقا😂 میدونی چرا؟ چون ماها نابغه ایم😔

اوه لالا!
هودی بنفش جیمین
۱۹ ارديبهشت ۲۲:۲۲

چرا دست جونگکوک تو پوستر شبیه اون دست باربی پلاستیکیا شده که فشارش میدادی میرفت تو🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

بریم که توسط یه فیکشن دیگه شهید بشویم

پیش به سوی خواندن-

 

RM. kiute.ARMY

دهنت سرویس این چ تشبیهیهههه😭😭😭😭😭

یا الله!
یونگی مین
۱۹ ارديبهشت ۲۱:۴۰

والا بخدا! ( ایت الله نامجون کبیر در اخرین نشستش هم همین مسئله رو فرمود :))) )

 

اره عشقم اومده منتها من پیام های مربوط ب خودمو نگه داشتم تا اطلاع ثانوی

درگیر امتحاناتم ( وقتی دانشگاهم رد کردی و امتحانات این مدلی رو هی یادت میره :))))) ددی ژان پس یادت باشه حتما بهم جواب بدی چون ذهنم بد درگیره 

مثلا روی فیک زوم کنی بوم بوم کنه قلبت ویت...ودف

خلاصه موفق باشی ، مدل جین سوالات رو جواب بده خود کار رو بنداز هر سوال افتاد همونه یاع یاع یاع یاع )

 

چرا این فیک من را اینگور کرد ؟؟؟؟

کی الان پاسخ گوعه ؟؟؟

قلبم یه همچین رابطه ای رو میخواد عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

<< واکنش من بعد از تموم شدن فیک و نداشتن فیک : فشار چیه دارم میرقصم >>

خلاصه دد بگم که بعد این فیکم یه دو سه تا فیک دیگه هم دارم خدا بخواد فول میکنم میدم چون حوصله پارت نویسی ندارم ( خنده از روی خجالت تنبلی )

یکی دو تاش هندیه ، یکی معلوم نیست هنوز برام کیکه یا واقعیه.... و در اخرم تاریخی و اکشن یا حتی یهو دیدی ترسناک یا معمایی هم دادم

 صبر کن بشمارم شش تا فیک فول اوممم یکی دو فصله فول میشه احتمال هزار ( همون یکی از هندی ها )

اهان دد میخوام ازت یه درخواست بیشرمانه کنم * خنده شیطانی و نگاه زیر زیرکی *

من خیلی دلم میخواد باهات بیشتر اشنا شم و میگم راه ارتباطی بیشتر از کامنت هم داری ؟؟

من برام وصل یا نصب کردن موشکلی ندارع

همین ووه یه طومار شد فعلا بابای دد سالانگهه

RM. kiute.ARMY

اسم این شخص رو نیار جلو من😘

چشم چشم ستاره میچینم برا فیکت😂
دانشپاه رو تموم کردی؟👀👀👀👀
جررررر تو هم یادتهههه اون حرکت جینو😂😂😂😂😂

فشار؟؟
نمیبینی دارم میرقصم؟؟
این فیک نبود که دلبر بود!!!


جاااان باشیم در خدمت😈

باید برای دیدن فیک های تو برم پیش دعا نویس😭😂

عاشق درخواست های بیشرمانه ام😔
والا امنت هامو خیلی سریع تر از راه های ارتباطی دیگه جواب میدم بخدا😭😂 اما تل دارم
kiute_ARMY

فدای شما بشم من فقط بی زحمت جواب این کامنت بره توی یه بخش دیگه و زیر پست نویسنده های دیگه نباشه:>
Dark blue
۱۹ ارديبهشت ۱۶:۴۰
داداش الان این چی چی شد جدی داستان تموم شددد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

RM. kiute.ARMY

شاید....شاید هم نه(¬‿¬)
یونگی مین
۱۹ ارديبهشت ۱۴:۵۱

میگن صوابش اندازه هفت دنیا و اخرته 

...

..

.

.

.

دد میگم پیام من توی بخش ارسال فایل نیومده ؟؟؟

RM. kiute.ARMY

والا بخدا!

اره عشقم اومده منتها من پیام های مربوط ب خودمو نگه داشتم تا اطلاع ثانوی
درگیر امتحاناتم
zahra mansouri
۱۹ ارديبهشت ۱۰:۳۱

سلاممم

خوبین چخبرا؟ اول خسته نباشید میگم به نویسنده و ددی قشنگم به خاطر نوشتن و قرار دادن این فیک تو سایت

 

فیک خیلی روند داستانی خوبی داشت. نرم شدن و وابسته شدن تهیونگ اصلا یهویی نبود و همینطور عاشق شدن جونگکوک، هیچکس نفهمید کی از یه کراش ساده رسید به این حد عاشقی🫠

 

با اینکه تهیونگ یکسره میزنه تو پر جونگکوک ولی رابطه اشون خیلی، قشنگه😭✨

و لقبش؟ عزیز قلبم؟ 

چرا انقد قشنگه😭

*یکیم نداریم عزیز قلبم صدامون کنه

 

 

ولی از داداش جونگکوک متنفرم🗿خیلی ک.ص.کشه

مرتیکه بز یا اینوری باش یا اونوری. اگه تهیونگو میخای چرا گذاشتی ازدواج کنن؟ اگه نمیخوای این ک.ص.کش بازیا چیه؟؟ 

به قول تهیونگ از اینکه ردش کرده فشاری شده

 

ولی خوب شد تهیونگ ردش کرد. اگرنه الان کلی داستان داشتیم. حداقل از سمت گرگ تهیونگ دیگه کششی نیست

 

 

نویسنده جای خیلی حساسی تموم کرد گوریه دارم😭

قشنگ معلوم بود تهیونگ از قبل میدونسته که تونسته حاضر شه بره از جونگکوک دفاع کنه. اگرنه توی 5 ساعت کی شک میکنه؟ 

و شک کردن جونگکوک به تهیونگ؟ 🫠💔کاش در همین حد بمونه و دراما نشه سرش

جونگکوک بابا بچم تومد ازت دفاع کرد نزاشت بکشنت😭بخدا پسر خوبیه

 

تنها امیدم اینه که نویسنده گفت سند اند نیست

 

خداکنه فصل دو زود بیاد🫠

 

فعلا باباییی💗✨

RM. kiute.ARMY

سلام به همسر گلممم چطوری شما تاج سر؟ سلامت باشی عمرم!!


جااااااان کامنتات توی یه لول دیگه است!!!
عشق میکنم میخونمشون!

بای بای جانانq(≧▽≦q)
kim light
۱۹ ارديبهشت ۱۰:۲۴

دد فصل دو داره؟؟

نه یعنی سلام ددی مهربونم! فصل دو داره و کامل نیست؟؟

RM. kiute.ARMY

سلام سلام گل من(¬‿¬)

خودت چی فکر میکنی؟(¬‿¬)
.
۱۹ ارديبهشت ۰۸:۴۲

رکب خوردم داداش فصل دوم کوو؟؟؟

این زندگی چرا انقد نامردههه

گاد زیبا و باحال می‌شد اگه جونگ ووک جفتشو میخواست و تعیونگ میزد قلب جونگکوک رو میشکوند(توجه نکنید این فرد عاشق فیک های غمناکه اره)

اره خلاصه ولی در کل زیباس 

 

RM. kiute.ARMY

هه هه هه هه هه سایت ما رکب خونه اس(¬‿¬)
نوووووش جونت خوشگله! مرسی کامنت عزیزمممم!
همون زنیکه
۱۹ ارديبهشت ۰۴:۲۳

یوستسوتسنسثجلجفمجبن

ینی چییییییی

من نخوابیدم تا اینو تموم کنم

بعد تارا:نگران نباشد سد اند نیست

مگه ما دلقک توییم زنننننن🥲🥲

به هر حال ماچ به کلت قشنگ بید

ولی بازم نفرین و ناسزا بر تو

 

RM. kiute.ARMY

همانا که تو این دوره زمونه نمیشه به هیچی اعتماد کرد(ㆆ_ㆆ)
مریدا
۱۹ ارديبهشت ۰۲:۱۳

این فیکشن غیر از اینجا و واتپد نویسنده کجا آپ شده؟ یکمشو‌خوندم فهمیدم قبلا خوندمش یا حداقل یه بخشیشو خوندم.. ولی یادم نمیاد کجا شاید همون واتپد نویسنده بوده ولی آخه من فیکشن فول نشده خیلی نمیخونم که پس چطور اینو خوندم؟🥲😂

*از جمله خود درگیری های نصفه شبی

ببخشید که نظر نمیدم آخه یادم نیست چی میشد ولی شروعشو دوست داشتم🙂❤️

RM. kiute.ARMY

وای منم عین تو ماما! یهو یه چیزی رو میخونم میگم مگه اینو نخوندم اما انگار نخوندم بعد میرم دنبالش میبینم اثری ازش نیست(ㆆ_ㆆ)

عزیزممممT^T
مریدا
۱۹ ارديبهشت ۰۱:۲۳

خطاب به یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی: چرا اتفاقا فیکشن jade halo اگه اسمشو درست یادم باشه از سیما جونگکوک توش رایحه انبه داره خدایا من هلاک فیکشنشم⁦ಥ⁠‿⁠ಥ⁩

الان دانلودش کردم خوندم میام نظر میدممم

آقا من مقابل امگاورس مثل برف مقابل آفتابم نمیتوانم مقاومت کنم⁦ಥ⁠_⁠ಥ⁩

RM. kiute.ARMY

امگاورس دوس داری؟؟؟؟؟(¬‿¬)

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
E.F
۱۸ ارديبهشت ۲۳:۰۸

این چه کاریه باهام میکنین اخه؟ 😭 

از خوابم زدم نشستم خوندمش بعدم سر اینکه کامل نبود و فصل دو داشت گریه کردم

چرا اخه😭😭

RM. kiute.ARMY

ایم سو ساری بات ایز فیک لاااو
جئون لیلیث
۱۸ ارديبهشت ۲۲:۴۳

حاجی وای

خب من فردا امتحان شبهه نهایی دارم چ غلططی کنم؟

ددی...امگاورسه..ددیییی

اصن امتحان ب البالوهای تهیونگگگ

ب بادمجون جونگکوککککککککککککک

میرم میخونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

البته فیکو

RM. kiute.ARMY

دور از جون خوشگلهT^T

برو بزن بر بدن(¬‿¬)
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۱۸ ارديبهشت ۲۲:۲۹

اگه تابستون و تعطیلی بود همههه فیکا پارتی بود و کاپلا یونمین و سپ و نامکوک بود(اینارم دوست دارما)

ولییی الان نزدیک امتحانا همههههه فیکا فولن و تهکوکن اونم اسمات😭 نویسندگان عزیز رحم کنید

صدتا فیک دارم هیچکدومو نخوندم😭

RM. kiute.ARMY

سایت ما نهایت تلاشش رو میکنه تا در هر شرایطی متناسب با وضع ریدر ها، زندگی هارو مختل و به مرز جنون بکشونه😔
Kiana
۱۸ ارديبهشت ۲۱:۳۸

آقاااا یعنی چی آخههههه

هفته بعد امتحانا نهاییه🥲🤧😭😭😭

چرا باید همچین چیز خفنی الان بیاااااد

می بخونمشون

ولی درسامو کی بخونههه😭😭

خداااا 

پ.ن: هنوز نخوندم ولیژمی دونم خفنه🥲👌🙉

RM. kiute.ARMY

تو فیک های سایت مارو بخونی ناخوداگاه بیست میشی!
نداشتیم کسی بیوفته! بیوفته هم بار دوم قطعا پاسه😔

پ.ن: باز شود دیده شود خیلی پسندیده میشود!
Blue
۱۸ ارديبهشت ۲۰:۵۵

من ادامه اش رو میخوام=)

کی میاد؟

RM. kiute.ARMY

هر موقع صدا و سیما بودجه بده😔
Kim bora(خیار🥒)
۱۸ ارديبهشت ۲۰:۵۰

وایسا ببینم.. تموم شد؟.:)))

ثیثی منظورت چیه؟؟؟؟

تارا!؟؟؟؟؟؟؟

یعنی چی که تا تهیونگ اومد عاشق جئون بشه تیر خورد؟

منظورتون چیههههه؟

اسپویل نشه البته

ولی ینی چیییینشکنطنیتخیهیتیععدشگ

من منتظر اسمات بودمممممممشمسنمقبهح

حتی یه کیس درست درمونم نداشتیم!
زندگی بس

چرا عاخه؟

من فردا رسمن سه تا امتحان دارم که یکیشم نهاییه.. بعد پاشدم کل پونصدو چهل و دو صفه اینو امروز خوندم.. اونوقت تهش عین بزرگراه شهدا بازه؟..

ینی چییییدیمکسنیتخساسنسمشچشمژمژم

حالا فصل دوم کی میاد انشالله؟

گادددد

 

 

 

 

پ.ن: دد میتونم اینجا یه چیزی بت بگم؟:)) حقیقتش گشادیم میشه پاشم برم اونطرف یه کامنت دیگه بزارم:))) 

دد امروز داشتم پروژه هنرو کامل میکردم و هی غرور میکردم.. کراشم برگشت گفت بده من برات کاملش میکنم:)))))) وای گادددتسمسنستتی صداشم دورگه شده بود اصن داشتم میمردم.. و یه اتفاقی عم برام افتاد امروز با یکی از سکانسای این یادش افتادم.. نشسته بودیم با بچه ها رو نیمکت بستنی میخوردیم.. بعد کراشم بغل دستم نشسته بود.. خیلی نرمال دستشو گزاشته بود رو رونم داشت حرف میزد.. شبیه مومنتای فاکی تهکوک شده بود:))) و من اینطوری بودم که تشنجججمنسمستتسنستت

 

عاره.:))
خلاصه ببخشید که واژن‌شعرامو اینجا گفتم

گشاپی بد دردیه میدونی؟..

و مرسی که هستیㅠ_ㅠ 

فدات بشم;))))

ویت لاوووووو3>

RM. kiute.ARMY

باس بندازی تونل توحید بری سمت سید خندان😔

پ.ن: جونم بگو نفس؟
عسیسممممم پس بگووو عایگوووو هی من بگم مراسم اصلی کی ئه شماها نمیگید😭😭😭😭

نفرما تاج سر یبار که هزار بار نمیشهT^T
من بیشتر عشقم:"))
ویت لاو خیلی زیااااد!
juliyt
۱۸ ارديبهشت ۲۰:۴۷

فصل دوم داره آره 

من بدبخت فردا پاره میشم

 

RM. kiute.ARMY

وازلین یا روغن بنفشه؟
کدومو بدم عزیزم😔
zahra mansouri
۱۸ ارديبهشت ۱۹:۲۲

منی که از انبه بدم میاد_

 

ولی از ژانر ها خوشم میاد😂سعی میکنم بجای بوی انبه یه چیز دیگه رو تصور کنم

 

پ.ن: بخدا اگه کامنتام نیاد دیگه کامنت نمیدم. دارم فشار میخورم

RM. kiute.ARMY

منی که برای انبه نزدیک بود قتل درجه ی یک انجام بدم-

بوی مثلا سیب😔 من سیب دوست دارم! یا بوی چوب...چوب صندل سفید!

پ.ن: به سیب کوچولو قسم میاد(ㆆ_ㆆ)
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۸ ارديبهشت ۱۸:۴۵

گم میشم بخونم.............مرسی اه

RM. kiute.ARMY

شما لب تر کن برسونمت!!!
....
۱۸ ارديبهشت ۱۸:۱۱

خب موندیم تو خماری 

ولی تا اینجا که خیای قشنگ بود دستتان طلا 

RM. kiute.ARMY

باح باح مشتری شدی ها(¬‿¬)
به من مواد بدهید
۱۸ ارديبهشت ۱۷:۴۲

فک کنم کامنتم نیومد😭😭

دوباره میگم من عاشق امگاورسم و ترکیب ازدواج اجباری باهاش برام مرگههههه:)))))

  از قشنگی این فیک هر چی بگم کمه طوری بود که نتونستم ول کنم و یکسره داشتم میخوندم😭😭😭 

شخصیت عاشق جونگکوک و لونا صدا کردنش، دیالوگای قشنگی که داشت»»»»»»»»» 

فصل بعدی که میزاری ددی؟ تو خماری موندم😭😭😭

RM. kiute.ARMY

جاااان پس حسابی نوش جونتتت تریاکت بشم من(* ̄3 ̄)╭

باسنمون آتیشی میشه از بس سینگلیم...

بخدا من فقط اینجا با انگشت میزنم رو تایید کامنتا...فاقد اهمیت و نقشم😂😭
...
۱۸ ارديبهشت ۱۶:۰۹

ببینم فصل ۲ داره ؟؟؟؟؟

 

نمونیم تو خماری قبل امتحانات نهایی

RM. kiute.ARMY

از این قرار معلومه که بله، فصل دو در کوزه است و ما همه تشنه لبان گرد آن!
ناامید برگشته از بیان
۱۸ ارديبهشت ۱۴:۴۹
این خیلی عالی بودددد
خیلی قشنگ بودددددد
ادامش کی میاد؟
جای خیلی بدی تموم شده
ددی نمیشه زودتر ردیفش کنی ادامشو؟

RM. kiute.ARMY

والا بخدا من نقش سیاه لشگر هم ندارم در این فیک و پست😔
ویا
۱۸ ارديبهشت ۱۴:۳۷

این یکی دیگه از توان من خارجهههههههههههههههه

من کلشو نصفه شب خوندم گادددد بودددد

الان کی فصل دو میاد؟😭

من الان تو خماریم حالم خرابهههههه

واقعا نیاز داشتم ب همچین فیکی مرسی تاراشی💚

خلاصه این فصل : جونگکوک با شیرین ترین و خوردنی ترین لحن با تهیونگ حرف میزد ، بعددد تهیونگگگگ خاعاک تو سررر دل بچه رو میشکونددددد😭😭😭

خو نمیخوای بده من

والا

یه دیوار خوشگل انتخاب کنین میخوام سرمو بکوبم توش

با تچکر...

RM. kiute.ARMY

تهیونگ شل کن!
جونگکوکی رو شاد کن!

والا بخدا بده به ما ما هر شب میخوابیم از رومون رد شه😭

چه دیواری قشنگ تر از دیوار دل من؟😔
ونوس:)
۱۸ ارديبهشت ۱۴:۲۸

شتتتتتت. امگاورسههههههه؟

مافیاییی هم هستتت؟؟ 

دیگه این فیک داداشمههههه

RM. kiute.ARMY

داداش یَک یَکمونههه😭
Arghavan
۱۸ ارديبهشت ۱۳:۰۶

چرا لود نمیشه؟؟؟

RM. kiute.ARMY

لینک درسته عمر من~~~💚
Gaul JK❤
۱۸ ارديبهشت ۱۲:۵۵

یعنی چی این کاراااا من علوم جلوم بازه ولی داشتم اینو میخوندم 😂🤌🏻

من اومدم یچیز بخونم و باز زخم خورده باید برگردم سراغ درس 💔🥹

ولم کنینن من گناه دارم تاکی صبر کنم؟ حالا نمیگین من از کنجکاوی نمتونم درس بخونم؟

🥹🤌🏻

RM. kiute.ARMY

اینم یه بخش از علومه منتها تدریسش جداست(¬‿¬)
ای بگردم:(((

ما ماموریم و معذور😔
kookv🐰🐯
۱۸ ارديبهشت ۱۰:۳۳

من دیگه نمیتونمممممممممممممم🥲

ژانر های مورد علاقه ام

هقققق 🥲

امگاورس

امپرگ

مافیایی

😭😭😭😭😭

از بعد از عروس فراری دیگه اینقد ذوق نکرده بودم 🥺

وی فردا امتحان دارد اما چ کند 🤣 😒😒😒😒😒😒😒

مرسییییییییی ددی 💖♥

RM. kiute.ARMY

امتحان چیه؟ اینو بخون بابا تازه حال هم میده(¬‿¬)
*استاد تعالیم شیطانی هستمه ساکن وبلاگ فضایی ها و پ.فیوز

فدای شما جیگرمممم!
NiL ith
۱۸ ارديبهشت ۰۱:۵۰

آقا یعنی چی الان من تا کی برای ادامه صبر کنم🍋😭😭😭😭😭 تارای فلان فلان شدهههه عزیزم من امتحان فردا رو به راست گرفتم و با ذوق پریدم اینجا که این بلا رو سرم بیاری؟

RM. kiute.ARMY

امان از این زندگی نامرد😔
یونگی مین
۱۸ ارديبهشت ۰۰:۴۳

در حال دانلود فایل با لبخندی مخوفانه

نصف شب بهترین زمان برای خوندن فیک :))))))

RM. kiute.ARMY

اصلا نصف شب ها آدم به فضای فیک هم نزدی تره ثواب هم داره😔
Jinjuo
۱۸ ارديبهشت ۰۰:۳۵

هیق امگاورس:))

ب هرچی بتونم نه بگم ب امگاورس نمیتواانمم:))

RM. kiute.ARMY

وسوسهههه😔
Gaul JK❤
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۵۹

یچیز خوب یافتم 

خیلی وقت بود امگاورس نخونده بودم 😂🤌🏻

RM. kiute.ARMY

بزن بر بدن داغ داغ😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۴۳

واو....

چه جالب تاحالا رایحه انبه کسی نداشته تو هیچ فیک امگاورسی🤝🏻

و عاشق شدن دو دشمنه دیرینه؟اوکی این از اون جذاباست

RM. kiute.ARMY

انبه خودش و بوش از همه ی میوه ها جلوتره.....

عففففف😈
هنو انتخاب نکردم:/
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۲۹

واااوووو

 

 

کوکویه

یونمینه

امگاورسه

مافیایی

 

این یه توهمهههه ثتثاثحت۲ح۱کث۲ت۲ککثث

 

من فردا امتحان دارم بی‌اصنافااااا

RM. kiute.ARMY

دیگه بالاخره این تنها کاریه ک از دستمون برمیاد😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان