BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Blinded

miwk_7.png

✥FULL✥

 

نویسنده blackstar
کاپل ویمین (اصلی) . نامجین
ژانر انگست . فلاف . رمنس . روانشناختی
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات +1000 (جمع سه فصل)

  

"پیشنهاد شده توسط بهترین من، jimin hope "

 

مقدمه:

از دستت نمیدم...

چون میخوام امیدی رو بهت برگردونم که روزی از دستای تو گرفتم..

 

season 1: smiles

🌙🖤❄️DOWNLOAD❄️🖤🌙

season 2&3: tears and hope

🌙🖤❄️DOWNLOAD❄️🖤🌙

 

پ.ن:پیشنهادیِ وحشتانک! حتما بخونید! حتی اگه کاپلای مورد علاقتون نیست.

مطمئن باشین پشیمون نمیشین..

 

805_vpfe.png

۲۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Snow Boy
۰۱ اسفند ۱۲:۰۰

سلام کیوتییی حالت چتوره خوبی فدا؟بهتر شدی،؟ مونیی چطوره؟

RM. kiute.ARMY

سلام اونی دورت بگردم مننننن😭💗💗💗💗
تو خوبی عشق دلم؟؟؟
شکر خدا میگذرونیم:>
گاهی اوقات غم میاد و دلتنگی پشتش...یه عالمه خاطره ای که یکی توش دیگه نیست..
Snow Boy
۲۳ آبان ۱۱:۱۰

نمیدونم خوشحال باشم یا نه که احرین کامنت بلایند کامنت منه.... 

 

لازمه بگم دلم تنگ شده؟؟

RM. kiute.ARMY

بلایند متعلق به تو شدی اونی:)

ای من قربون دل برفیت بشم اونیییییییT^T
Snow Boy
۲۸ ارديبهشت ۰۹:۴۲

کسی رو نمیشناسی ورژن کوکمینشو داشته باشه فصل یکو؟ 🙁🙁

دسترس ببه تل یا کسی ندارم و ورژن یک لازمم..

RM. kiute.ARMY

من که نمردم اونی جونم برات ردیفش کردم فدات شممممT^T
فقط یه خصوصی میدی؟:">
Snow Boy
۲۵ ارديبهشت ۰۷:۱۷

همه چی  خوبه؟؟ وضعیت درست بزا کنکور خوبه؟ امیدوارم امسال موفق بشی و اونی ک میخوای بشههه

 

نهه نمیاد مخصوصا ک یک سال و نیمه هیچ فیکی نخوندم :) 

 

 

راستی میگم کیوتی فیک اسلحه فصل اولش ورژن کووکمینش پی دی اف شو داری بدی به؟؟

RM. kiute.ARMY

اره خوبه اونی میگذرونم...ان شا الله که هرچی خیر باشه اتفاق بیوفته:") الهی من فدااات شمممT^T

ای من بگردم:) میفهمم اونی...منم شده یک سال که دیگه تفریح برام معنی نداره.

نه دورت بگردم فقط ویکوکشو دارم اونم بچه ها دادن:"((
Snow Boy
۱۹ ارديبهشت ۱۴:۰۲

سلاممم کیوتییئ حالت چتوره خوبیی؟؟ 

دیگه از اونجایی ک سراغی نمیگیری از این اونیت ولی بازم تو فکرتم و گفتم بیام ی سر بزنم بهت ببینم در چ حالی اوضاعا رو به راه؟؟؟ 

 

 

 

 

دلم میخواد دوباره بخونمش...

RM. kiute.ARMY

سلامممم دورت بگردمممم اونی شما خوبیییی؟ㅠㅡㅠ
بخدا من شرمنده ام بانو، به ولله شرمنده امㅠㅡㅠ قربون وجودت نعمت منننن:"))) مرسی مرسی مرسی ک ب فکرمی:")))))
خوبم اوکی عه همه چی. خداروشکر.
شما شرایط اوکی عهㅠㅡㅜ ؟

رو دستش هیچ وقت برات نمیاد نه؟🥲😂
Snow Boy
۱۱ اسفند ۱۱:۵۳

خیلیی خوبهههه کههههههههه ۴هزار تا کمتررر

 

نقطه ی حساسسسه اصن 😂😂😂

 

اوکیه من از امروز دخیل میبندم حرمم قبول بشی برام کیک ابمیوهه بیاریییییییییییی

RM. kiute.ARMY

اره اما جا داره زوووور بزنمT^T

عی کلک حساس شناسی هااا😂😂😂

الهی من قربون خودت و دخیل بستنت برممممT^T
Snow Boy
۱۰ اسفند ۱۳:۱۹

ایگووو پس اونی ک میخواستی نشد؟؟ 

کنچانا فدای سرتتتت کنکور ک همه چی نیی، ولی کی بیاد خانواده ها رو شیرفهم کنههه 

ولیی بازم امیدوارم تیر تو خیلی خوب بدییی، دیگه میگن تا ۳ نشه بازی نشهههه 

ی سه باری باید بری کیک ابمیوه کنکورو بخورییییی 😁😁😁، اصن منم کیک ابمیوه میخواممممممممممممممممممممممم😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

تخمین رتبه زدم چهار هزارتا کمتر شد نسبت به رتبه ی قبلیم...فقط یکم باید بیشتر زور بزنم:")
اونی دست گذاشتی دقیقا همونجا😂😂😂
الهی خدا از دهنت بشنوه فرشته ی من:")
اونییییییییی من قبول شمم کیک و آبمیوه کیلو کیلو میارم برات تا دم در خونه اتووووووونننننT^T
Snow Boy
۱۰ اسفند ۱۲:۴۸

خوبم من فدات شمم،

خدا رو شکرر ک خوبهههه

 

چ خبرا کیوتی ، اوضاع خوبه؟؟ شنیدم نتایج دی اومده اره؟؟ چتور بود ؟ خوب بودددد،؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

خداروشکر عمر منT^T
ممنونممممممم!!*0*

سلامتی اونی میگذرونیمT^T والا اونی داره جونم درمیاد سرش اما خب...من هنوز جوونم میتونم بازم ادامه بدم هرچند خیلی خیلی خسته ام:)😂
Snow Boy
۰۶ اسفند ۱۹:۳۹

سلاممم کیوتییییی؟؟ حالت چتوره فدا خوبیی؟؟ چه خبز؟چیکار میکنییی؟ مونییی حالش خوبههه؟ 

RM. kiute.ARMY

سلاممممم اونییی منننننننT^T تو خوبی دورت بگردمممممممم؟؟T^T
سلامتی دعا به جونتT^T
اونم خوبه سلام داره خدمت شما خانومیT^T
Snow Boy
۰۶ بهمن ۱۱:۲۳

و تا ابدم بلایند میمونه پروفم :)

 

کلا من از اون دسته ادمایمم ک وقتی ی چیزو دوس داشته باشم هزار تا چیز بهترم ببینم و اینا بازم همون اولیو دوس دارم...

RM. kiute.ARMY

تا ابد پسر برفی اره؟:")

قلبت خیلی وفاداره اونی...خیلی مهربونه...باید تو موزه نگهت دارن از بس با ارزشی:"))
Snow Boy
۰۴ بهمن ۱۰:۳۲

جوری ک دلمم یهو هوای بلایندو کردد.....

RM. kiute.ARMY

جوری که حتی همچنان پروفایلتهه:"))
Snow Boy
۱۹ آذر ۱۰:۰۶

هاییی کیوتییی ، حالت خوبه چتوری؟؟ از مونی خبری داری حالش خوبه؟؟؟ 

دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام ی سر به تو بزنم ی سرم ب بلایندد😅😅😅

از وقتی واتس اپ قطع شده واتس نمیرم چون حوصله ی فیلتر شکن روشن کردنو ندارم ( تنبلم نیستمم اصن😁)

در نتیجه بی خبرم از همه 

 

ولی خوب از اونجایی ک اینجا هستی گفتم بیام ی سر بزنم حالتو بپرسم و اینکه اوضاعا اوکیه ؟ ددرس و اینا خوبه همه چی؟؟ 

مونی چیکار میککنهه؟؟ سلام متو برسون بهششش حتمن(وب نمیاد مونی ن؟)

RM. kiute.ARMY

سلامممم وجود مننننن سلامممم عشق مننننننن سلامممم دورت بگردممممT^T تو خوبیییییی؟T^T البته البته سلام داره خدمتتون*^*
ای من قربون شکل ماهت بشممممT^T
اونیِ تنبل چرا انقدر کیوتههه نتقابمسثقامنعاT^T منم بخاطر کنکور نمیام:"> تقریبا سه ماه شده...
ای من بگردمت:"(

اره فدات شم اوضاع خوبه شما خوبی؟T^T میگذرونیم ان شا الله ک نتیجه میگیریم:">
مونی هم میره دانوشگاه دبچه امممT^T نتقلانتث بزرگیتو میرسونم اونیییییییT0T (میاد ها منتها فقط پارت ها رو میزاره اما توی گپ بچه های سایت تو تل فعاله)
ErmiaTheSatan
۱۷ آذر ۱۲:۲۷

بعد از سه سال کامل برگشتم و... هیچوقت این فیکشن قدیمی نمیشه!

RM. kiute.ARMY

حق میبینم!!!
Samii
۰۹ آبان ۱۶:۰۵

سلام عصر پاییزیتون بخیر🍁🍂

نمیدونم نظرات کاربرانتون در رابطه با blinded کی گذاشته شده اما بتازگی این فیک رو پیدا کردم یا بهتره بگم سایت بی نظیر شما رو پیدا کردممم وای که محشره چون واقعا من فیک خیلی میخونم و خسته شده بودم از فیکای تکراری و با سطح سواد کم یا قلم ضعیف... که خوشبختانه سایت شما و فیکایی که توش میذارید رو پیداکردم که جبران همش رو کرد. 

و در رابطه با blinded باید بگم شاهکارههه شاااهکار هرر چی بگم از این فیک فک میکنم در حقش کم لطفی کردم و راجب بهش حق مطلب ادا نشده....فقط به همه پیشنهادش میکنم

و فقط در رابطه با فیک colors چون میدونم خوندین چون بشدتت معروفه من اینو خوندم اما تهش رو نفهمیدم چی شد پایان باز بود؟؟ تهیونگ چی شد دکتر باهاش چیکار کر؟؟ میدونید شما؟

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل من همچنین دلبرم*^*
بله بله:") والا که این فیک حدود دو سال پیش داخل سایت قرار گرفته شده:")
این فیک خداست...جدا میگم...قلبم رو لمس میکنه.
عزیزدلید دلبرم...خوشحالم که راضی بودیدT^T سرتون سلامت باشهT^T

اوه بلههههههه!! اصلا جاش خوب نمیشه:")
والا پایانش مبهم بود..جوری که نویسنده گفت هرکسی دست خودشه ک تصمیم بگیره پایان براش چطور باشه.
A.SH
۲۸ مهر ۲۰:۰۵

خیلیییییییییییی خوب بود..من مرگگگگگگگگگگگگگگگ

 

 

 

هق..ددی میگم..کالرز رو لینک داری که واتپد نباشه؟همون که کلی معروف بود و هست چاپ هم شده..خیلی دلم میخواد بخونم ولی واتپد نمیاره

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههههههههههT^T

چاپ شده ناموسا؟0_0
https://uupload.ir/view/colors_full-unlocked_po09.pdf
Snow Boy
۳۱ مرداد ۱۲:۲۵

سلاممم کیوتیییی خوبییی؟ چتوری؟؟ مونی خوبه؟ 

دلممم تنگ شدههه بودددد برا این پستتت 🤧🤧🤧🤧 

بلایند در قلب منه برای همیشههههه

RM. kiute.ARMY

سلام عشق مننننننن اونییییی مننن وجود مننننننننT^T خوبههه سلام داره خدمتت سلطاااننن
قربون خودت و این پست برم:"))
قلبت رو باید به سمتش نماز خوندT^T
Snow Boy
۱۲ تیر ۱۲:۰۷

ی لحظه وقتی دیدم پستش خالیه ی چیزی ته دلم خالی شد.... 

میدونی کیوتی همیشه میام و نظرای جدیدو میخونم و میبینم بلایند واقعا ی شاهکاره... شاهکاره ک تک تک کسایی ک خوندن میان و اینجووری براش نظر میزارن

من فیک میدونی ک زیاد خوندم اما این تنها فیکی بو  ک ب نظرم باید خونده میشد برای همین رفتم از نویسنده ش اجازه گرفتم و در مورد وبت بهش گفتم و نویسنده هم منت گذاشت و قبول کرد 

 

ی سری چیزا با گذشت زمانم از بین نمیرن یا کم رنگ نمیشن ...بلایند یکی از اوناس، هنوزم دوس دارم برای تک تک شخصیتاشون بشینم و اشک بریزم ... 

برای کوک.. یونگی .. هوسوک.. و تهیونگ و جیمینی ک همیشه ابدی میمونن... 

جوری ک این کتاب ی بار احساسی رو تزرییق میکنه به ادم مثلش جایی نیس

ادمو تو غم و اشک و لبخند غرق میکنه ... 

و بلایند همیشه شاهکار تکرار نشدنی میمونه.... 

RM. kiute.ARMY

قربون خودت و دل خوشگلت بشم اونی:")
هر کلمه ای ک استفاده میکنی قشنگ ترین چیزی میشن ک چشمام میبینه نفسم...
درسته درسته:">
...The jiminy color painting
۱۵ دی ۱۶:۰۶

ولی فکر کنم به غیر عضو تایید نمیدی ولی تیریخیدا نظرم و تایید بده میخوام تو سایت بمونه پشتش حسابی اشک ریختم وعر زدم...

راستی ددی جون خسته نباشیی💜 میدونم اینروزا کارات سنگینره فایتینگ ددییی💜

یه تشکرم به نویسنده بدهکارم... بیشتر از اینا باید ازش تقدیر کرد... کارت محشرهههههه دختررررر نمیدونم چطوری باید توصیفش کنم... درخشان تر از تمام ستاره های طلایی آسمون درخشان ترینشون بلک استاره که با درخشندگیش قلب و روح و هدایت میکنه...

راستی ددی دربارش نترس... میدونی به پای نیرو دوباره برای ادامه دادن مشتاقتر کارات بذارش... بخونش هر وقت که تونستی حتی اگه ماه ها طول بکشه تمومش کنی... نخوندنش دردناک تره انگار چیزیو از دست دادی💔

یجورایی دلم نمیاد اشک بریزی ددی... ولی چی دارم میگم خودم خون گریه میکنم و کی باشم که اجازه نگرانی براتو داشته باشم...

فایتینگ💜 شایدم باید گریه کنی... باید خالی بشی چون اینطوری عادلانه نیست... بیخیال حس میکنم از وقتی فیکو شروع کردم به یجور جنون عجیب و غریب رسیدم... روزای اول که تو فصل اول بودم مثل قبل نمیتونستم عصبی شم الانم که اینطوری... ولی حس سبکیش قشنگه...

RM. kiute.ARMY

نه لاوم تاییدی میدم چرا ندم؟
سلامت باشی قشنگم:">
ای جان دلم...
من عملا وقتی زندگی میکنم که فیک یا کتاب میخونم:") نمیتونم تصورش کنم که هق نزنم
هوم میفهمم
...The jiminy color painting
۱۵ دی ۱۵:۵۳

ددی... 

حس درد دارم خیلی زیاد...

از وقتی بلایندد و شروع کرده بودم جوری وابستم کرد که آروم تر از تمام فیکا میخوندمش... میترسیدم تموم بشه...

ولی طاقت نیووردم دیشب اجازه دادم غرقم کنه... تا اینکه وقتی به خودم اومدم ساعت چهار صبح به فصل 3 رسیده بودم....

دلم وابسته شده بودو وسوسه ام میکرد ولی دلم نمیخواست از گیجی نتونم با روحم داستانو درک کنم...

پس همونجا بزورم که شده خوابیدم و امروز... ددیییییی😢😢😢 ددیییییییییی😢😢😢😢عررررررررررررررررر نمیدونم به کدوم فلک پناه ببرم لحظه ای که از ساختمون اومدن بیرون فقط من موندم و کل ذهنم پر از آرامش شد...😧 ولی این اتفاق چند لحظه بیشتر دووم نیوورد... از وقتی ته وارد خونه استاد شد منتظر چشم های ستاره ای جیمین ... لبای پوت شده اش ... موهای ابریشمیش... منتظر بودم...نگران و منتظر... هی با خودم میگفتم چرا جیمین نبود اونجا چرا از جیمین حرف نمیزنه پس جیمین کجاست و هر لحظه نگرانتر... به محض اینکه اومد بیرون وقتی گفت به سمت تو.. ذهنم میگفت این عجیبه که تو بار نیست عجیبه که بیرونه ولی فقط دنبالش بودم باهزار امید منتظر بودم با دلتنگی بغلش کنه... بهش تبریک بگه و خیال من راحت بشه... ولی ددیییییییی😢😢😢😢 عررررررررررررررررررررررر وقتی خوندم... کم کم عین زهر دارد مغزم شد... نمیتونستم درک کنم... اون رفته و تنها راه برگشتش... همون لحظه شروع شد فقط یلحظه طول کشید دلم ریخت و چشمام تار شدن فقط اشک میریختم و میخوندم با خودم میگفتم چراااا چراااااا جیمین حتی انقد که اخراش تند رفتم متوجه زمان ها نشدم... فهمیدم عجیبه... مینجی بیست ساله در حالی که فکر میکردم همون 2 سال پیش انفجار اتفاق افتاده و اونموقع مینجی 10 سالش بیشتر نبود... اصلا فکر نکردم قفل کردم... اشک ریختم بیشتر و بیشتر ... وینتر بر ته ته باعث میشد زخمم تازه تر و تازه تر بشه دوباره صحنه ها بازسازی شن و نفسم بند بیاد...

ددی اصلا فکر نکردم... اونها سال های خوبی و بعد اون انفجار گذروندن و جیمین آروم آروم رفت...با هیچ فیکی گریه نکردم ولی الان با فکر کردن بهشم گریه ام میگیره ..

چند ساعت هی سونیا رو سرزنش کردم که باعث شد بدن جیمین نتونه اون زخم هارو تحمل کنه و بره... شاید الان که میدونم جیمین راحت رفته سبک تر باشم... ولی هنوزم حس میکنم ... حس میکنم تمام لحظاتشون یادم میاد قلبم برای جیمین فشرده و فشرده تر میشه و برای ته ته لحظه لحظه بغضم بزرگتر... یه انفجار لعنتی پدرشو گرفت... عشقشو گرفت... دوستشو گرفت... این فکرو میکردم ولی هنوزم با اینکه فوق العاده ترین پایان بود... بعد از سال هایی که باهم بودن و کتابی که ته برای موچیش نوشت... ولی نمیتونم... نمیدونم چرا فقط میدونم مربوط به روحمه... قلبم نمیتونه به هم رسیدنشونو اینجوری هضم کنه... 

میدونی ددی... هنوزم حتی وقتی اینو برات مینویسم وینتر بر و پلی کردم...

اون لحظه که جیمین بالای پل واستاد لحظه ای که اولین خط چپترو و خوندم و به کلمه آسفالت برخوردم قلبم طوری ریخت که حسش کردم... با اینکه وقتی فهمیدم افتادنی در کار نبوده و ته مثل همیشه مثل فرشته محافظ به موقع پیداش شده قلبم آروم شد ولی فهمیدم طاقت مرگشو ندارم... وقتی فهمیدم کوک مرده هم قلبم فشرده شد ولی گریه نکردم... یه هق بیصدا...

این فیک جایگاه دیگه ای داره... حتی کلمه هام نمیتونن توصیفش کنن... روانشناسی دوست دارم ولی هیچوقت به ژانر هیجان انگیزم مثل کمپ وی که قبل از این فیک بهترینم بود ، برام جایگاه بالاتری نداشت

ولی این حتی نمیتونم بگم تا ابد توی ذهنم میمونه... توی روحم دفن میشه... توی قلبم جاودانه میشه... نیاز دارم عر بزنم ولی اول باید دو تا آدم کله خرو (دوستای عزیزمو )مجبور کنم بخوننش تا مثل من اشک بریزن اونموقع دوست دارم تا هر وقت که تونستم داد بزنم و هق بزنم...

عررررر ددییییی بخلم کن باهم عر بزنیم😢😢😢😢😢😢😢 من واقعا نمیتونم بگم با تمام این اشکا حتی اگه مرگ جیمین برام دردناک تر از تصورم بود ازش بدم بیاد برعکس عاشقانه عاشقشم ... باید روی برگه طلا با خط یه فرشته حک بشه...

 

خیلی حرف زدم میدونم😢 هعی ددی ... شاید از روی اسم فکر کنی ته بایسمه ولی چیمی بایسمه... یجورایی احساس کردم پسر برفی کامنتا که همزاد پنداری شدیدی باهاش دارم یه تابلوی جیمینی شده نیاز داره...

RM. kiute.ARMY

معلوم نیست چه طلسمیه که این فیک همه رو رسوا میکنه و باعث میشن اشک بریزن:")
فدا دلت برم من عسلم بیا بغلم....
اره اسنوی بوی یا همون اونی عزیز من شخصا اینو از نویسنده اش گرفت...میدونی؟! اون همیشه سلیقه اش خوب بوده...
بلایند رو هیچ وقت نتونستم تموم کنم...وقتی اونی بهم خط های اخر قسمت اخر رو نشون داد فهمیدم عمرا بتونم با غمش کنار بیام چون من اصلا ادم قوی تو کنترل احساساتم نیستم...
عاح گاد...این فقط یه فیک نبود...زندگی بود:)
Snow Boy
۱۶ آبان ۱۷:۵۵

اوکی فقط اومدم ی سر به بلایند بزنممممم و برم 

و بازم بگم بلایند تکرار نشدنیه...

RM. kiute.ARMY

و بازم بگم اونی لاوت دارم خیلی زیادT^T
تو الگوی مرام و معرفتی برام:")
Snow Boy
۲۵ شهریور ۱۰:۳۱

خوب خوب کلا من بلایندو نمیشه سر نزنم بهش میدونی ک کیوت

هرازگاهی تو واتپد کامنت میدم و گاهیم اینجا

چون میدونیی بلایند ی جور خاصیه برام،نمیدونم کسی تا حالا اینجوری بوده یا ن ولی خوب نمت از فکر بلایند بکشم بیرونن... 

و چند وقت پیش ک به نویسندا ش کامنت دادم جوری جواب کامنتمو داد ک به قطع رسیدم کلا نویسنده ش تکه حتی تو جواب کامنت دادناشم خاصه 

و در اخر قلبم ک با دیدن بلایند همیشه فشرده میشا....

RM. kiute.ARMY

مثل نی نی اته مودونم*^*
الهی:"(
خدا یدونه از تو به همه نویسنده ها بدن دیگه ویتامین خونشون نمی افته:>
پس نویسنده اش هم کلا خاصه:"))
پایانی ک فراموش نمیشه...تهیونگی که دنبال جیمین رفتT^T
miss_dove
۲۰ تیر ۱۸:۳۶

1اسمش میتونه من رو بکشه
2فلسفی میخوام بازم 
3من میخوام بمیرممممممممممم من و این همه خوبختی محاله 

RM. kiute.ARMY

چایی نبات در صورت لزوم هست تعارف نکن😂
❄😔worldwide sakineh
۱۱ ارديبهشت ۱۶:۲۲

ددی این چجور فن فیکشنی عه؟

منظورم اینه که من بخونم چیزی نمیشه؟

RM. kiute.ARMY

فقط چیزیه ک باید خوند و فهمید چ شاهکاریه:")))
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۱ ارديبهشت ۱۴:۱۴

کدوم فیک؟؟؟

به من هم بدید اونی که جین بابای یونگیه🙄😍

نسی به من لینک یا پی دی اف بده💜💜💜😅

RM. kiute.ARMY

جووووووووون میدم بهت تو واتپده😂😂😂
مونی عاشقشه البته منم جان برکفم نسبت بهش:")
🌟elahe🌟
۱۱ ارديبهشت ۱۳:۴۷

عالی مثل گل قناری😹💜

دستتان در دست نامجون اعظم

(چی گفتم دهن خودم قفل کرد😐)

RM. kiute.ARMY

جمله ات سنگین بود بار معناییش بسی به غایت فراوان😂
Snow Boy
۱۱ ارديبهشت ۱۲:۰۰

نمیخوام گریه کنم....

RM. kiute.ARMY

فدات شم اونی گریه نکن":"(
ysnt
۰۱ ارديبهشت ۲۳:۳۸

کلمه ی زیبا برازنده این فیک بود من فکر میکنم که زیبا با خوشگلو قشنگ فرق داره یه درد و غم خاصی پشتش حس میکنم مثله کسی که وقتی به یکی میگی زیبا از بس دوسش داره قلبش از این احساس زیبیایی به درد  میاد   خوب این فیک برای  من همین طور بود  من اشک نریختم  چون به زیبایی تموم شد ولی درد رو حس کردم    روایت داستان عالی بود   شخصیت پردازی رو خیلی دوست داشتم  قلم نویسنده خیلی پخته تر از بیشتر فف هایی بود که این جا خوندم هنر مندانه توصیف کردنو بلده   واین که نکته هاییکه بهشون اشاره میشد خیلی  ارومم کرد   خیلی خسته نباشی ادمین ممنون که همچین فف هایی توی  وب داریم  

RM. kiute.ARMY

ممنون عزیزم دلم مرسی از تو که خوندیش و لذت بردی!!
این فیک لایق بهترین هاست...
army95
۱۵ فروردين ۱۵:۴۸

خیلی خوبه یه فیک ویمینی یافتم برا اولین بار رسما میخواستم فیک بخونم ...اگه میشه فن فیک های بیشتری از ویمین بذارین (البته ترجیحا طولانی باشن) آخه سایتایی که فیک ویمین میذارن خیلی کمن...ممنون

RM. kiute.ARMY

حتما لاو!
ناموسا ویمین تو دنیا تکه و همچنین کم:")
Snow Boy
۱۹ اسفند ۱۳:۰۶

اونیی ک جین بابای یونگیهههه؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

اره دقیقا همون سمه😂😂😂
اما قشنگه:|
Snow Boy
۱۹ اسفند ۱۰:۴۳

میدونی کیوت ی جورایی مردنشون حتی داستانو ۱۰۰برابز قشنگ تر کرد..

خودت میدونی من چقد تو فیکا وقتی چیم میمیره چقد حرص میخورم و فیکایی ک بدونم چیم میمیرن زو نمیخونمشون .. 

ولی خوب این تنها فیکیه که خیلی خوشحالم از اینکه با نویسنده پیش رفتم و خوندم

چون اگه بعد میدیدم این فیکو و این چیم مییمیره نمیتوندم و داستانی به این زیبایی از دستم میرفت ...

 

 

بعضی از داستانا با اینکه پایانشون غمگینه ولی غمگین بودنشون از هزارتا هپی اند قشنگ تره.. این یکی از اوناسس..

 

 

ببینم کیوت فصل چند بلایندی یک یا دو ؟

RM. kiute.ARMY

اینم یه دریچه نوعه...
اره اونی:"(
اوه مای گاعد!
هق:")


و از اوناست ک کمر منو میشکونه😂😂😂

هنوط یک:|
یک خط یک خط میخونم:|
راستی اونی اون نامجینه که بهم دادی؟
عجب سمیه😂😂😂
Snow Boy
۱۸ اسفند ۱۹:۲۴

چرا من نمیکشمم از بلاینددد بیرونن؟

این لنتیی ی شاهکاررر ادبیهههه...

اگه شخصیتشو نویسنده ش دختر پسری کنه و به زبون انگلیسی بنویسه بگم جزو برترین رماناشون میشهههه 

 

 

ولی جدای از هر چیزییی واقعا از قلب و ذهن کسی ک این فیکو خونده باشه نمیره بیرون.... 

 

اسپویلللللل

 

 

میدونی کیووت ی چیزیو فهمیدم اواخر داستان ی انفجاری رخ میدا ک ویمینم اونجا بودن من فک کردم جیمین یکم بعد انفجار مرد ولیییییی فهمیدم ک نههههه اونا سال های سال با خوبی و خوشی زندگی کردن و بعد چیم مرد...

ولی قبل از مردنش ی درخواست از ته میکنه و انجام دادن اون خواسته برای تهیونگ ۲سال طول میکشه و بعد اونجاست ک روح ته به روح چیم میپیونده...

RM. kiute.ARMY

و اشک آور ترین فیلم سینمایی دنیا:"))))

اره ناموسا:"(((((((((((((((((((((((((

چرا چیم مرد...نباید میمرد نههههههههههههههههههههههههههههههه
اونی حتی الان که دارم نوشته ات رو میخونم بغض کردم...معلومه ناجور نویسنده طبیعی نوشته...
🕸️faceless .rn🕸️
۲۷ بهمن ۱۲:۱۸

وقتی از دست زمین و زمان و دار دنیا و کلا همه چی عصبانی هستین اینو بخونین از بس آدم سرش عر میزنه خالی میشه

من خودم کارم به سجده و توبه کشید ، چونان زار میزدم که توی عمرم اینهمه فعالیت نکرده بودم 🙂💔 

ولی حعیف شد توبم شکست :|

 

RM. kiute.ARMY

واقعا تکه...حتی با اینکه میترسم ادمه اش رو بخونم
Snow Boy
۱۷ بهمن ۱۹:۵۹

آههه نمیدونم چی بگم الان یهوبعد چند روز دوباره یادبلایند افتادم :)

یکسالی میشه از اینکه این فیکو تموم کردم ولی هیجوقت از ذهنم نمیره بیرون ، نمیدونم فقط فک کردن به بلایند باعث میشه قلبم فشرده بشه و تا مرز گریه برم...اولین و تنها فیکی بود ک اشک منو در اورد .... من فیکای زیادی خوندم ک اخر شخصیت هاش میمیرن بیشترشونم جیمین بود ک میمرد.. ولی این یکی تنها فیکی بود ک اشکم در اومد 

جوری ک خودم نفهمیدم اصلن فقط یهو دیدم اشکم ریخت ..... حتی متوجه نشدم کی چشام پر شدد... 

کیوت و مونی نمیدونم خوندین یا تموم کردین اینو یا ن ولی حتماحتما بخونیدیششش

مهم نیست ادم چ کاپلی دوس داشته باشه ولی این فیک ی جوری تو وجود ادم رخنه میکنه و میمونه ک خود ادم تعجب میکنه.. 

یکسال گذشت ولی هنوز طاقت دوباره خوندنشو ندارم... فقط گاهی میرم تو واتپد و قسمت اخرشو میخونم .. ک خوندن همون قسمت اخرم کلی ازم اترژی میگیرهه..

 

 

 

به هر حال اوناییی ک نخوندن حتماااااااااا بخوننش پشیمون نمیشن اصلن

RM. kiute.ARMY

وای اونی...
قلبم فشرده شد...
راستش اونی من بهت قول داده بودم بخونمش اما به قولم عمل نکردم و زدم زیر قولم...دونسنگ بدی ام میدونم اما تنها چیزی که باعث شد همون تو ص 110 ولش کنم این بود که وابسته اش شدم...همون چند صفحه باعث شد من از اخرش بترسم و برای همین نزاشت ادمه اش بدم...از اینکه تهیونگ تو خوابش بلند بشه و دنبال جیمین بره...حتی فکر کردن بهش باعث میشه من اشکم دربیاد اما یروز میخونمش تا بهم بفهمونه پایان با مرگ هم زیباست.
( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۶ دی ۲۱:۴۳

عزیزم اگر دوست داری از Blackstar عزیز هم میتونی داستان Frozen Secret رو بخونی...

در بخش فیکهای فول بالای سایت بخش آبی میتونی پیداش کنی💙😊

april
۱۶ دی ۲۱:۰۸

راستش نمیدونم چی بگم این فیکو دوبار خوندم و هر بار مثل اینه که دفعه اوله میخونم 

هم دوست داشتنیه هم بازی کننده با روان 

"ادم بالغی که ذهنیت باز داره "این توصیف من از نویسندس و من عاشق همچین افرادی هستم

 امیدوارم بازم بنویسی و منم دنبال کنم:)) خدا رو چه دیدی شاید باهم رفیق هم شدیم چون این یه موردو خیلی دلم میخاد :)

Ala JM Lover
۱۳ مهر ۱۵:۳۲

این بدترین فیکی بود که خوندم...

تو هیچ فیکی به اندازه ی این با احساساتم بازی نشد وباعث نشد تا این حد داغون شم...

اون عشقه پاکی که بین ویمین موج میزد و کارهایی که تهیونگ حاضر شد برا جیمین انجام بده اما تهش...

هنوزم وقتی میبینمش یا بهش فک میکنم گریه م میگیره...

با اینکه از اولین فیکایی بود که خوندم اما هیچ وقت از حافظه م پاک نشد و قلمه فوق العاده ی نویسنده ش هنوزم تو ذهنم حک شدش...

داشتم لیسته فیکا فولو میگشتم که بینش اسمه اینو خوندم اول میخواستم ازش بگذرم چون میدونستم ببینمش بغضم میترکه اما نتونستم و دوباره اومدم عینه احمق به پوسترش زل زدم و مرورش کردم...

اینکه تهیونگ تا آخر عمرش عاشق جیمین بود ولی جیمین دیگه نبودش کله روزه منه خراب میکنه وباعث میشه فقط به یه جا زل بزنم و به این فیک فک کنم...

همه ی قسمتاش دوست داشتنی و پر معنی بودن و این برام فیکه خاص تر میکرد...

و اسم فصلاش...فصل اول با یه لبخند واقعی شرو شده بود، فصل دومش پر از غم و مشکل بود و فصل سوم اون دوتا با تمامه سختیا به هم رسیدن اما مرگ از جداشون کرد...

کاش میشد هپی اند باشه ولی اکه بود فک نمیکنم اینقد تو ذهنم پررنگ میموند...

واااییی چقد ور زدم!!! چقدم خوشگل حرفیدم چقدم اشک ریختم😐

زیادی رسمی حرف زدم فک کنم ولی واقعا موقع توصیفه اینجور چیزا اینجوری میشم دیه...

moon🌛 Child🌜

وایییییییییی عررررررررر یادم باش اینو حتمن بخونم اشکمو در اوردی ک😭😭😭😭😭😭
Jimie-otako-levi
۲۱ شهریور ۱۸:۵۷

این فیک به طرز وحشیانه ای معرکس*-*

هنوز تو شوکم*-*انتظار معرکرو داشتم ولی این*-*حتی از معرکه هم معرکه تره:||

بوس روی جفت چشمای نویسندش+8+

moon🌛 Child🌜

یعسسسسس😍😍😍
Jimie-otako-levi
۲۰ شهریور ۲۲:۲۴

من بشدددددددددتتتت با Y.Sموافقم بخدا خیلی وقتا فراموش میکنم همه چیو فکر میکنم نامجون واقعی بیخیال منطقو اینا میشم:||||||

بعدش وژدانم میزنه پس کلم میگه اخه فرزندم نامجون فارسی بلده؟؟:|||||

هچی دیگه بعدش همه چیو بیاد میارم:|||نه ولی ناموسن چطوری انقدر مثل نامجون میحرفی؟:|

از این به بعد بهت میگم نامجون کوچیکه:||تو واسه حرف زدنت بهت لقب نامجون دادن 

من واسه اینکه همرو هی بغل میکنمو ایناو ازایناواینا:||و قیافم لقب جیمینو دادن بم:||

 

 

 

RM. kiute.ARMY

واقعا انقدر؟:|
اما بخدا نیستما!!:|
جیسوگ هم میگه خیلی نامجونم:|
جیمین کوچیکه خودمیی:")
Jimie-otako-levi
۲۰ شهریور ۲۲:۱۳

راستی کیووووتتت!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تو لیست فن فیکشنای فولت هاگ می فورور و اونی که تهیونگ میخواست خودکوشی کنرو نزاشتی!!

moon🌛 Child🌜

مسئولش من بودم سر فرصت ی نگا ب فیکا م ی ندازم دوباره میزارم
Jimie-otako-levi
۲۰ شهریور ۲۲:۰۷

چرا هی میگه خطا در بارگیری؟۵باره هر دو فصلشو میدانم ولی هی میگه خطا در بارگیری:|||

moon🌛 Child🌜

شاید نتت ضعیفه عزیزم
mahsa nr
۰۷ شهریور ۰۳:۵۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وای خدای من!

این...فوق العاده ترین...فیکی بود که خوندم.اصلا مگه بهتر از این فیک هم داریم؟

خدای من...انقدر خوب بود که اصلا نمی تونم حرف بزنم!

اولین و تنها فیکی بود که باعث شد گریه کنم!طوری توی داستان غرق می شدم که زمان از دستم در می رفت.وقتی سرم رو بالا می اوردم ساعت پنج و نیم صبح شده بود و من با عجله و تند تند برق رو خاموش می کردم.ولی تا حداقل نیم ساعت به داستان و شخصیت ها فکر می کردم.

**** *** *** ** ****** ***** **** ** *** **** ** ** **** **** ** **** ***** ** ********* *** ** ** **** **** * *** ***** **** ***** ** *** *** ***** **** **** *** *********** ** **** * ** ** *** **** ********* ** **** ** **** ** ** ****** ** *** *********** *** ** *** ***** ***** ** *** ***** ******* *** ** **** **** **** **** ****** ***** ** ********* ****** **** ** ****** **** ** *** ** *********** *** *** ** **** ** ***** ** *****

* ******** ** *** *** * ****** ***** ** ****** * *** ** ** **** *** * **** *** ** ***** ** *** ****** ***** ***************** ***** *** **** ***

*** **** ** ** ** ******* ** ****** ** ***** ****** * ***** *** **** *** *********:|

چه رو مخم نه؟

میگما کیوتی نظرمو سانسور کن با این همه اسپویلی که من کردم.خخخخخ

به نظرم این داستان از اوناییه که قابلیت چاپ شدن و منتشر شدن رو دارن.عاشق نویسنده و ذهنش شدم.

RM. kiute.ARMY

این فیک..
نمیشه واقعا چیزی گفت!! چیزی که باعث شد واقعا یع مدت داغون شم ته داستان بود..

خخخخخخخخخخخخخخخخخ اشکال نداره باشه میسانم!!
دقیقا!
Y.S
۲۵ تیر ۱۷:۴۹

ددی نمیدونم چرا هر وقت با هاتون چت میکنم احساس میکنم دارم با نامجون حرف میزنم

عرررررررررر دیوونه هم شدم 

(بودی خواهرم)

ببند 

خلاصه ددی فک کن من بتونم با نامجون اوپا چت کنم:/ 

(تخیلات محض)

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخ کنچانا عزیزم همه همین فکرو میکنن:)

انشالله که میشه..همین رویاهان که تبدیل به واقعیت میشن:)
Y.S
۲۵ تیر ۱۵:۵۵

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

دتاععزفلحرخراحبفبقسعراتوجوحرعرقطتدخرلرادارخبللیسعرا هرعرهلخرلرعبیرهرعزفرتخرحدخرخرخ  خ ه خ خرهرل هبدت هرعربز

(و اینک یاسی رد میدهد )

عالی بود ددی خعلی قشنگ بود 

من خودم فن نویسنده شدم 

وای خدا لامصب عجب چیزی بود 

به قول کوک وات ده فاخ  عالی بود 

هر چقدر هم که بگم کمه  

واقعا نویسنده دستت درد نکنه قشنگ معلومه چقدر زحمت کشیدی 

واقعا کارت قشنگ بود 

خعلی خوشم اومد 

میتونم بگم قشنگ ترین فیک که هیچ قشنگ ترین رمانی ویا داستانی بود که خوندم 

شاید من عاشق داستان های فان باشم درسته فان نبود و خعلی غمگین بود و سرش اشک ریختم رمان غمگین زیاد خوندم ولی فقط این اشک منو در اورد 

لعنتی عالی بود 

الکی نمیگم 

ددی دست توام درد نکنه واقعا دست وبتون

هم درد نکنه که به نویسنده ها فرست درخشش میدن  

واقعا نویسنده کارت عالی بود واقعا عالی بود 

قشنگ میشه فهمید با دل و جون نوشتیش 

دست هم ددی و هم نویسنده درد نکنه 

دوست داشتم با نویسنده آشنا بشم چون واقعا از کارش خوشم اومد

خیلی نوشتم در هر صورت واقعا ممنونم 

 

RM. kiute.ARMY

نویسنده این فیک به شدت از ذهنیت بالغی برخوردار بود...باعث افتخاره که فیکش اینجاست!


من هروقت میخوندمش دلتنگ میشدم برای همین نمیتونم بیشتر از دو یا سه صفحه بخونم...واقعا درد داره...

تو واتپد هستش:)
T
۱۷ تیر ۱۹:۵۶

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

moon🌛 Child🌜

❤❤❤❤❤❤
Y.S
۳۱ ارديبهشت ۱۶:۵۴

جونگ کوک مرده😭😭😭😭😭

انقدر گریه کردم که مردم 

(الکی نمیگه انقدر اشک رخت وزن کم کرد*

فصل های بعدیشم غمگینه؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

نمیخواممممممممممممممممممممممم نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نه اونا خوبن
Y.S
۳۰ ارديبهشت ۱۹:۱۴

ددی عالیه🙄😣😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭🤕🤕😭🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕

RM. kiute.ARMY

من خودم دیوونشم
Y.S
۳۰ ارديبهشت ۱۷:۱۸

عالیه ددی ولی لامصب فصل اول تموم نمیشه که😑

RM. kiute.ARMY

فصل اول برای منم سنگینه
آرام.
۲۷ ارديبهشت ۱۳:۱۵

من از همینجا از ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته ته قلبم از این نویسنده تشکر میکنم...

 

شاید باورت نشه...ولی من از فصل اول تا فصل 3 بیشتر از 10 بار گریه کردم

 

T0T

RM. kiute.ARMY

درک میکنم:")
این فیک بنترینه بهترینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
My end
۲۶ ارديبهشت ۲۱:۴۶

خوندمش و واقعا عالی بود 

ازت واقعا به خاطر نوشتنش ممنونم ♥️🍃❤

فقط یه چیزی من متوجه ی قسمت آخرش نشدم 

شاید از خنگیمه😊✌🤦‍♀️

ولی وقتی میگه اون مرد وقت خوابشه و دیگه چشماشو باز نمیکنه و ویمین میرن منظورش کیه؟؟😶

به خدا من اونقدام پرت نیستما ولی اینو لود نمیکنم نمی دونم چرا؟؟🙈🙈

RM. kiute.ARMY

من واقعا نمیدونم چرا انقدر معرکه و خواستنیه؟؟

نه دور از جونت خنگی چیه:)

من هنوز به آخرش نرسیدم:|
San
۲۵ ارديبهشت ۱۰:۱۱

وای خدا اینقد خوب بود که برای دومین بارم نشستم خوندمش😐

لامصب ویمین به کاپل های مورد علاقم اضافه شد😍😂

ولی واقعا قشنگترین فن فیکی بود که تا الان خوندم خدایی دم نویسندش گرم 🤩😍

RM. kiute.ARMY

من نمیتونم ولش کنم! اخیرا سرم شلوغه و فی نمیخونم اما این تنها فیکیه که حتی شده دو یا سه صفحه اشو میخونم!
انگار خیلی حرفا داره..
my end
۲۴ ارديبهشت ۲۲:۲۳

سلام این واقعا عالللللللللی بوى

ءوری که من باهاش اشک ریختم و خندیدم

ببخشید یه سوال اشک ها رو تونستم ىانلود کنم ولی نتونستم فصل سوم یعنی امید رو پیدا کنم

RM. kiute.ARMY

معرکه استووونظیر نداره!

فصل دو و سه یکیه:)
یاسی
۲۰ ارديبهشت ۱۷:۱۸

عاغا ساری من همش همین سوالو میپرسم🤣خب این فصل یک و دوش وصله دیگه؟ بعد بگو پایان خوش داره یا نه؟ بهم میرسن دیگع؟ دختر مختر هم نیست؟ کامل توضیح بدهید (۲ نمره) ....من الان تا ص ۳۰۰ خوندم تا اینجا ک اوکی اوکی بوده دست نویسنده درد نکنه عجب مغزی!!!!😅😅🤩

RM. kiute.ARMY

نه بابا پرسیدن عیب نیس ندونستن عیبه!
فصل یک مجزاست فصل سه و دوش یکیه...دختر مختر نداره دوت ووری اره هپی انده
وییییییییی خیلی ذهنیت نویسندش ستودنیههه!
S C ~🍒
۱۹ ارديبهشت ۰۲:۱۳

ددی /سیما شی / یونجون شی !

حالتون خوبه !؟ 😭💞

زلزله اومد طوریتون نشد !؟

جراحت بر نداشتین !؟

مراقب باشین لطفا

RM. kiute.ARMY

حالمون خوبه نگران نباش عزیزممممممم
😂😂😂😂😂
من که شب فکر کردم خواهرم داره تختو تکون میده اوم اوم کردم و دوباره خوابیدم😂😂😂😂😂
reyhane army
۱۸ ارديبهشت ۱۲:۲۱

اره 

حقیقتیه ک برام تلخ

کاش یاد بگیریم خودمونو از همه چیز و همه کس بیشتر دوست داشت باشیم

RM. kiute.ARMY

حقیقت درسته تلخه اما همیشه پایان داره چ با مرگ و چ با خوشی..
این چیزیه که درونمون باید پیداش کنیم...با تفکر درون خودمون و پیدا کردن خدای درونمون به هرچی ک میخوایم میرسیم
تهوینک
۱۸ ارديبهشت ۱۲:۰۹

سلام

من لینک فن فیکشن رو براتون دیشب فرستادم و نظر رو به صورت خصوصی ارسال کردم

چون اون سری گفتید کم پیش میاد که ایمیلتون رو چک کنید اینجا بهتون گفتم 

و نمیدونم که دیدید یا نه گفتم اطلاع داده باشم

ممنون .

RM. kiute.ARMY

ممنونم عزیزم الان چک میکنم! بازم خیلی ممنون!
jiminn Hope
۱۷ ارديبهشت ۱۷:۵۵

حالا تا اینجا خوشتت اومد ازششش؟؟؟

لنتیی اینقد سنگینه که ادم نمیتونه همینجوری بخونه و از روش رد شه 

واقعا مغز ادم خسته میشه چون بسی درگیر میکنه 

RM. kiute.ARMY

اره اونی خوشم اومد...خیلی زیاد!

اوففف درک میکنم!
reyhane army
۱۷ ارديبهشت ۱۷:۴۷

ویکوک نبود .. ولی خوندمش .. شاید چون ته جز نقش های اصلی بود .. شایدم پیشنهاد وسوسم کرد

ولی واقعا فیک خوبی بود

وسطاش فکرمو برد سمت اینک چرا

یکی منو دوست داره . من یکی دیگرو و اونم یکی دیگ ... و گاهی این چرخه با بی رحمی ادامه پیدا میکنه

...

واقعا چرا؟؟؟؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

به نظرم این فیک حقیقت هارو خوب میگفت..

دنیا اینجوریه..هممون رهگذر دنیای همین اما فقط خودمونیم که شخصیت اصلی داستان زندگی هستیم...
San
۱۷ ارديبهشت ۰۱:۱۳

واوووووووووو خیلی محشر بود من کاپل مورد علاقم ویکوک و نامجینه ولی این عالی بود 

RM. kiute.ARMY

:"))) نمیدونم چرا هی قلبم جمع میشد وسطاش:")
jiminn Hope
۱۶ ارديبهشت ۲۰:۳۳

کیوت خوندیی خودتم؟؟

RM. kiute.ARMY

اونی صفحه بیستمم..
انجا ک گفت واقعا خوشحالی هم اشک داره نمیدونم چرا دلم یهو جمع شد
آرام.
۱۶ ارديبهشت ۱۹:۲۹

وااااااااااییییی 

 

این محشره0__0 عالیه...حرف نداره!!!!!

 

دست نویسندشو خودت ددی درد نکنه :)

RM. kiute.ARMY

مرسییییییییییییییییییی*3*
نویسندش معرکه استتتتتتتتتتت
خدای فیکش عالیه
Dorsa
۱۶ ارديبهشت ۱۴:۴۹

وای حرف نداره عالی بود🔥

منون از فیک هایی که میزارید😇

RM. kiute.ARMY

خواهج میکنممم*-*
chimochi
۱۵ ارديبهشت ۲۳:۲۶

پاپاموچییییییی....

این فیک خیلی خهتقلدخعالخثتقخبهکصت عهههههههههه!!! عررررررررررر!!!!

وای فقط 96 صفحه ازش رو خوندم و مغزم داره جرمیخوره از شدت فلسفی بودن جمله های جیمینننننننن 3>

RM. kiute.ARMY

محشره:"))
یکی ددستمال بیاره عررررر
chimochi
۱۵ ارديبهشت ۲۱:۱۷

عررر ددی ویمینننننننن... دستت طلا!!

من کسی ام که ویمین میخونم، جیکوک میخونم، ویکوکم میخونم،یونمین و ....

کلن همه چی خوانم D:

RM. kiute.ARMY

ویمیننن ویمین عرررررررررررررررررررر*-*
این فیم محشرههه T-T
منم عینهو توام هرچی دستم بیاد میخونم😂😂😂😂😂
Hasti 🐰🐥
۱۵ ارديبهشت ۱۹:۳۱

کیوتی بازم ادامه داره؟؟یاهمین دوتا فصله؟؟

RM. kiute.ARMY

همین دوتا فصله اونی*-*
samin.jk
۱۵ ارديبهشت ۱۸:۱۷

وای خدا ویمین 😭😭😭😭

مرسیییییییی دیگه داشت قند خون ویمینم میوفتاد 😅

عررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

خواهج میکنممم*-*
این ویمین با همه ویمینا فرق داره محشرههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان