BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Paris s1

✦FULL✦

 

🎬Teaser🎬

⚫️ CLICK ⚫️ 

  

نویسنده NAZI
نوع روابط کاپلی (اعضا) . دخترپسری
کاپل تهگی
ژانر رمنس . انگست . جنایی
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 739
آیدی چنل bts-fictions​​​​@
فصل دوم  " کلیک کنید "

    

✥🔥🖤DOWNLOAD🖤🔥✥

 

805_vpfe.png

۵۰ ۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Hani
۲۹ خرداد ۰۲:۰۱

میگم ددی لینک فصل دو نیس که

RM. kiute.ARMY

داخل جدوله فدات شم*^*
Hope
۲۲ مرداد ۱۴:۰۷

عررررررررررررر😭😭😭😭😭خیلی عااالی بود دمت گرم

 

من فک کردم فقط یه فصل داره اینقدر عر زدم که چشمام باز نمیشد شبیه گاو اسپانیایی شده بودم بعد دیدم فصل دو داره از خوشحالی پریدم😍😍😍😍عااااالی بود دمت گرم 

 

بازم فیک دختر و پسری اینجوری بزارید 

 

 

از جیهوپ هم بزارید😍🍑💖

RM. kiute.ARMY

اومو دور از جون لابم😂 چش*^*
•-•
۱۳ مرداد ۱۴:۳۴

نخوندمش ولی خیلی دوست دارم بخونم 💜

 

ولی  متسفانه وقت نمیکنم هیچ کاری هم انجام نمیدما  تازه خسته هم میشم 😐

 

RM. kiute.ARMY

خوب بوخونش جان دلم*^*

جررررررررررررر😂😂😂😂😂
Ji woon
۱۵ بهمن ۱۱:۴۶

فصل دومش هست 

فصل سومم داره؟

moon🌛 Child🌜

فصل دومش هست و فصل اخر و فول شده 
SHELINA
۲۴ آذر ۰۳:۳۶

واییی ددی دمت گرم خوشم اومد

 

 

ممنون.

♡♡
۲۰ آبان ۰۵:۳۸

وووووووووواااااااااااایییییییییییی این خیلی خوبه لعنتی شاید باورت تشه ولی توی 40 دیقه کلشو خوندم.هه.بی صبرانه مناظر فصل دمشم البته اگه ادامه داره ایکاش ادامه داشته باشه و هوسوک زنده باشه اونم جسد هوسوک نباشه خیلی خوب میشه اونجوری مرسی واقعا افرین♡♡♡♡♡♡

RM. kiute.ARMY

فصل دوم داره عزیزم*^*
خواهش میکنم گلم خوشحالم لذت بردی ازش
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ
۲۴ مهر ۱۵:۱۱

من میخوندمش تا پارت۱۵ بعد ولش کردم الان باید برم از اول😕اوه تیزرو🙃

RM. kiute.ARMY

تیزر مرگه!!!!!!!
𝖗𝖔𝖘𝖊𝖘_𝖆𝖗𝖊 _𝖗𝖔𝖘𝖎𝖊
۱۱ مهر ۲۲:۳۸

وایییی مرسی که گذاشتین فول پارتو ^-^

راستی من مغذرت میخوام بابت رفتارم

moon🌛 Child🌜

خواهش میکنم عزیزم😘
ن عزیزم عذرخواهی چرا ناراحت نشدم ک😅😅
[Hurleew]
۱۱ مهر ۱۸:۵۷

اقاااا.. همش دختر پسریه؟⁦☹️⁩

moon🌛 Child🌜

نه تهگی هم هس
𝖗𝖔𝖘𝖊𝖘_𝖆𝖗𝖊 _𝖗𝖔𝖘𝖎𝖊
۰۸ مهر ۱۵:۲۴

نه منظورم اینه فول پارت فصل اولو بزارید نه فصل دو -____-

اینکه یه لینک بزارید تمام پارتای فصل اول توش باشه نخوایم یکی یکی دانلود کنیم😐😐😐

moon🌛 Child🌜

میدونم قشنگم گرفتم منظورتو نویسندش گفت پنج شنبه میده بهم تا اخر همین هفته با فصل دومش مبزارم نگران نباش

هروقت پست فصل دوم رو گذاشتم لینک فصل اول هم پی دی اف رو میزارم فول پارت کنچانا😉😉
𝖗𝖔𝖘𝖊𝖘_𝖆𝖗𝖊 _𝖗𝖔𝖘𝖎𝖊
۰۷ مهر ۲۲:۱۷

فول پارتم بزاریدددددددد دیگهههههههههههههههههههههههههههههههههه ععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

moon🌛 Child🌜

اتفاقن همین امشب ب نویسنده گفتم گفت یا فردا یا پنجشنبه فصل دومش هم میزارم
KIANA .QUEEN
۰۱ مهر ۰۹:۰۹

عرررر جررررر

http://uupload.ir/view/pt03_i_39_m_not_nervous.pdf/

میااااااااد؟! باز میشه؟!


RM. kiute.ARMY

اره اومد!
Mana
۰۱ مهر ۰۸:۱۲

این فن فیکسن هم مثل بقیه فوق العاده بود ولی با پایان غم انگیز🤤😢

کی منتظر اپ شدن پارت های فصل دوم باشیم؟

RM. kiute.ARMY

فعلا بشینیم سبزی هامونو پاک کنیم تا بیاد:")
KIANA .QUEEN
۰۱ مهر ۰۰:۵۱

کیوتی

من یه کامنت برای پست

*شرایط قبول وانشات ..

ولی جوابی نگرفتم ، از اونجایی که دوست دارم

اولین وانشاتم توی سایتت بزاری

دوباره میگم ، که میخوام یه وانشات بدم بهت که امیدوارم قبولش بکنی

ولی اول مقدمش رو میدم مقدمه رو که گذاشتی وانشات رو هم تقدیمت میکنم

هوووم؟!

 

RM. kiute.ARMY

اره موافقم عزیزم!
من دیروز کلا نظری رو تایید نکردم
ناشناس
۳۱ شهریور ۲۲:۰۹

چرا مای کیلر دیگه نیس ؟ TnT 

دلم بلاش تنگ شده :(

RM. kiute.ARMY

برشداشتیم:"(
Zari M.n
۳۱ شهریور ۱۷:۴۴

اشکمو در اوردیننننننننننننن😭😭😭😭😭

یعنی الان میره فصل ۲ ؟

یا تموم شددددددددد؟؟؟؟؟؟؟

اخه چراااااااااا

چراااااااااهوپی مررررررد😭😭😭😭😭😭

هانی حالم خوب نیس 

واقعا حالم خوب نیس اگه میشه چندتا فیک کمدی بزار حال کنیم 

البته میدونم سرت شلوغه ها 

اگهههههههههههههه تونستییییییییییی

یا یه فیلم کمدی معرفی کن برم دانلود کنم 

البته چیز نباشه هاااااااااااا

یعنی از اونا ها نباشه

اخه میخوام با خانواده نگاه کنم 😁😁😁😁

خوب امیدوارم خوب باشی هم تو هم مونی مونی جون هم اونیکی که نمیدونم کی هس 😐😐😐

باییییییییییییی

 

RM. kiute.ARMY

هق هق بیا در آغوشمممممممم عررررررررررر عرررررررررررررررررررررر

فیلم کمدی...
هیچی دربساط ندارم:|

فدایت عزیزممممممممم!!!
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ
۳۱ شهریور ۱۷:۰۵

میگم ددی نگفتی کی دیگه قبول میکنین فیک .من دارم فصل دومش رو هم مینویسم تیزرش رو هم درست کردم .تاکی باید بصبرم😕😕بگو توروخدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻

RM. kiute.ARMY

فعلا دوتا رو پذیرفتیم
تو هم بده
اما اپت منظمه دیگه؟!
Shimiyai
۳۱ شهریور ۱۶:۱۸

سلام کیوتی...ㅅㅇㅅ

بالاخره تموم شد...

خیلی قشنگه تهگی یعنی من کلی دنبال فیک تهگی بودم...

و اینکه وقتی این رو دیدم کلی منتظر بودم فول شه...

زود تر فول پارتشو بزار...

یه بار یه فیک عزیزی رو سر پارت حساس تموم کردین و آپ نکردین...

بعد از اون دیگه جرئت نمیکنم پارت دار ها رو بخونم...

آه چند تا فیک دان کردم ولی خب...

وقت نمیشه بخونم...لعنت به مدرسه-ㅈ-

 

RM. kiute.ARMY

اومو چش حتما!!
تهگی رو خیلی دوس دارم اما بیشتر دوست دارم یونگی تاپ باشه تو تهگی!
Jin
۲۹ شهریور ۲۱:۲۹

خیلی ممنونم از لطفتون💜💜💜

 

RM. kiute.ARMY

فدایت عزیزم
Jin
۲۹ شهریور ۱۱:۰۵

سلام و خسته نباشید

خیلی خیلی ممنون که فیک های خوبی میزارید.

فقط من یه درخواست داشتم اگه امکانش هست و براتون مقدور بود ، لطفا چند تا فیک تهجین و جینکوک هم بزارید. 

همه فیک های تهجین سایتتون رو خوندم و واقعا قشنگ بودن. ولی اگه امکانش هست بازم تهجین بزارید. 

جینکوک هم خیلی دوست دارم ولی متاسفانه هیچ جا فیک جینکوک پیدا نکردم. فکر کنم در طول تاریخ فقط یه فیک جینکوک نوشته شده.

البته من خیلی از فن فیکشن های ویکوک یا کوکمین رو خوندم ولی با این حال اگه براتون مقدور بود دو سه تا جینکوک و تهجین بزارید.

بازم ببخشید که سرتون رو درد آوردم.

خیلی ممنون💜💜💜

RM. kiute.ARMY

اوه نه عزیزم وظیفه است!!
خود من به شخصه طرفدار کاپل های نو مثل جینکوکم و صد البته در صورت امکان داخل وب میزارمش عزیزم
Mana
۲۸ شهریور ۱۶:۲۹

کی پارت بعدی رو اپ می کنید؟

moon🌛 Child🌜

دوشنبه
Suga
۲۸ شهریور ۰۳:۱۴

پارت 16درو نمیزاری

moon🌛 Child🌜

هنوز اپ نشده
army_bgk7
۱۹ شهریور ۲۱:۵۲

وانشات میپزیرین من یکی نوشتم 

moon🌛 Child🌜

بلع عزیزم پست پین شده وبو بخون با رعایت شرایط بفرست😘
iimlikw lv
۱۳ شهریور ۰۰:۲۰

اها و اینکه چجوری باید ورد و پی دی اف کنم؟میدونم خیلی سوال میپرسم میانه:)♡

RM. kiute.ARMY

ام کاری نداره موقع سیو نهایی باید فرمتش رو تبدیل به پی دی اف کنی
iimlikw lv
۱۳ شهریور ۰۰:۱۶

اممم مرسی!نه یه چندتا فیک فول دارم که یکم تغییر میخوان!فقط خب من زیاد توی وب واینا وارد نیستم پس میشه برام توضیح بدی باید چیکارکنم؟فیک و برای تو بفرستم یاهمچین چیزی؟!؛)

RM. kiute.ARMY

اره یه همچین چیزی!!
واقعا باعث افتخاره که کارت رو اینجا بزارم!!
کار زیاد سختی نیست فقط برو داخل این سایت http://uupload.ir/
بعد اینکه رفتی داخل انتخاب فایل رو بزن بعد از اینکه انتخاب فایل رو زدی روی شروع آپلود کلیلک کن 
چندتا لینک میاد که اولین لینک رو باید بفرستی:")
yegane
۱۲ شهریور ۰۰:۳۶

وای اجرای دینامیت خیلی باحال بود بایسم جیمینه ولی چشمم نامجونو گرفته بود لامصب خیلی خوشگل شده بود البته جیمنم خوشگل بود گوگولی منه 😍😍 راستی ددی حواست باشه نامجونو ازت ندزدن 😂

RM. kiute.ARMY

اوه اوه یکی از یکی جذاب تر اه خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فعلا ادمین مونی دزدیده -_-
iimlikw lv
۱۱ شهریور ۲۳:۳۳

سلام ددی!اووم عیب نداره باهات راحت باشم؟خوبی؟میخواستم شرایط اپلود فیک تو سایتو بدونم!میشه بگی؟!:)

RM. kiute.ARMY

اوه نه بابا راحت باش اینطوری خود من بیشتر دوستدارم*:*
خوب فعلا پارتی قبول نمیکنیم..اما فول چرا
شرایط خاصی نداره اگه تو چنلی آپ میکنی کنار اسم چنل آدرس سایت رو هم بزن
ژانر و کاپل و محدوده سنی مشخص باشه و حتما پوستر فیک هم داشته باشی مهم نیست یه عکس ساده باشه و یه پوستر حرفه ای..
kim jungkook
۱۱ شهریور ۱۸:۲۳

عاقا یه تایم به من بدین بگین کی میاین کی میرین...

-_-خودا وکیلی میام میبینم هیشکی نیس

میرم میام میبینم صدنفر بعد من حرف زدن من حرفای خودمو پیدا نمیکنم هارتم درد میگیره-_-'~'

ㅠ~ㅠحلالتون نمیکنم که اینهمه دلتنگیو بی جواب گذاشتینㅋㅋㅋㅋ

RM. kiute.ARMY

خود من صبا میام ظهرا میرم
الهییییییی میانهههههههههههههههههههههههههههههههههه
خخخخخ میانه میانههه
Reyhaneh
۱۱ شهریور ۱۳:۵۱

اونی نسیبه؟!

ایسگا کردی؟!😂😐

این پارت ۱۳ که گذاشتی همون پارت ۱۲ بود که/= 

دقیقا همون بود..نه کمتر نه بیشتر

الکی دلم رو خوش کردم که اخ جون پارت جدید/=

 

ای نویسنده محترم زود تر اپ کن پارت جدید رو دیگه/= 

پوکیدیم ما ریدر ها=_=

moon🌛 Child🌜

من مسئول اپ این فیکم ببخشید عزیزم نویسنده تو چنلش گذاشت منم دیه چک نکردم

درست شد 😘
팔야
۰۱ شهریور ۱۸:۵۳

ددیییییییییییییییییییییی....مونییییییییییییییییییییی

دلم تنگ شده بوددددددددددددد

چرا our omega leadernim نمیزارییییییین موندم تو خماریییییییی

moon🌛 Child🌜

سلومممممممممم پرییییییی چطوریییییییییییی
می توووووو
ب زودی...
yoonmin
۰۸ مرداد ۱۸:۲۷

ددی

دارم از بی فیکی میمیرم :-(

هرجا میرم همش فیک پارتی میزارن 

انقدرم پارتی خوندم همه رو قاتی پاتی کردم:-/

هی روزگار

ببخشید موختونو خوردم 

بای

moon🌛 Child🌜

تازه گذاشتم که lasst keeper فصل دو
Likey_tae ❤️
۰۸ مرداد ۰۳:۴۷

مون چایلد یا آر ام کیوتی

می‌گویم میتوانید فیک فول پارت بگذارید؟؟؟؟

 

 

 

پ. ن:عق... یطوری حرفیدم ولی این منظور از احترام بنده بود(دوباره 🙄... تقصیر دوستمه میخواستم حرصشو در بیارم... رفتم تو این حالت... به هر حال، لطفا خواستمو عملی کنید😭😂)

RM. kiute.ARMY

بلی میتوانیم:")



نه بابا عزیزم نوع جرف زدنت خوب بوداا!
خخخخخخخ امان از این دوستا
._.blueberry._.
۰۸ مرداد ۰۰:۵۶

من خیلی دلم برای wild cat و shadow school تنگ شده

اتفاق خاصی افتاده که اپ نمیشن؟

از نگرانی روبه موتم😇

 

RM. kiute.ARMY

اومو چیز خاصی نیست
وایلد کت که فکر کنم هفته دیگه آپ بشه
شدو اسکول هم که نویسنده لبتابش به چوخ رفته بزودی راست و ریس میشه
팔야
۰۷ مرداد ۲۳:۰۲

هانی اونی...حالم خیلی بده...من خیلی وقت گریه نکردم ولی داره گریم میگیره...البته هنوز گریه نکردماااااا

اونی تو واتس پی ام دادم ببین🔫😭🚬

♥하니예 .이♥

.
팔야
۰۷ مرداد ۲۲:۵۶

آره اونی هم وب تو هم بدی ولی پریا رو ندارم

♥하니예 .이♥

http://bts2013.blog.ir/
این وب من بیده*-*

وب پریا رو برات دنبال کردم
Fafy
۰۷ مرداد ۲۰:۵۶

وای مونی کونم ترک خورد چشام در اومد انگشتم کج شدد >~<

 

انقد زوق دارگ زود تموم کنم ول بر میگردم همههههه رو پاک میکنم دوباره مینویسم تا برای اولین واخرین کارم نرینم توشک ریدم:[ 

اهههههه خسته شدم چرا تموم نمیشهههههگریههههههه😭😭😭😭😭😭

 

moon🌛 Child🌜

ایگووووووو 😢😢😢
tea luver
۰۷ مرداد ۲۰:۱۲

ببخشید چرا داخل داستان اونی که زیر دست یونهیه انگار چند تا اسم داره?یکبار نوشته شین جا یکبار نوشته شی ان . 

میشه دقیقا توضیح بدین کی به کیه?ممنون میشم

دست نویسنده هم بابت فیک عالیش درد نکنه💚💚💚💚

♥하니예 .이♥

#نویسنده
팔야
۰۷ مرداد ۱۹:۵۱

تهیان شیییییی منو با خودت ببررررررررررررر

راستی من چالوسیم😎جاده شمالوووووووو عشق و حاللوووووووو😎

من حاضر آخوند شم ولی خدا بزاره آبدارچی بیگ هیت شم😐🚬

♥하니예 .이♥

کککککک
تهیان شیییییی


میگم اومدی تو وب؟
김 남 민
۰۶ مرداد ۱۸:۲۳

بچه ها باهم برگشتن خونه ولی خبری از جینو تهیونگ نبود فکر کردن دزد خونروزده ولی بعد چند دقیقه ای 

گوشی جونگ کوک زنگ خورد 

جونگ کوک: الو تهیونگ کجایی حالت خوله جبن پیشته  حالش خوبه میدونی دزد خونرو زده 

تهیونگ : میشه گوشیو بدی به نامجون 

نامجون مشغول حرف زدن باتهیونگ شد 

ولی کوک داشت از نگرانی میمورد این اولین باری بود که تهیونگ نادیدش میگرفت و دلیلشو نمیدونست 

نامجون بلند شدو به اوتاقش رفت گوشی حالا دست جیهوپ بود بعد از حرف زدن با تهیونگ

بهشون گفت چخبر شده 

بعد بسمت اشپز خونه رفت و ضرف هایه شکسترو جمع کرد 

نامجون رفت تو اتاقش واولی کاری که کرد شکستن اینه قدی بزرگ اوتاق بود یتکه از اینرو مهکم تو دست راستش فشورد که باعث شد داخل دستش زخمی بشه 

تیکه شیشرو بترف رگ دست چپش برد وقتی که میخاصت رگشو بزنه یاد قول خودش افتاد که بجین داده بود بهش قول داده بود که دیگه خکد کشی نکونه برایه همین اینرو به گوشه اوتاق پرت کرد 

وقتیکه اینرو پرت میکرد در اوتاق باز شد 

جیمین: داشتی چیکار میکردی جیهوپ بیا بالا نامجون میخاصت خودکوشی کنه 

نامجون: جیمین من هالاهالاها نمیمیرم چون بجین قول دادم اون عوضی میخاد من زجر بکشم دوست داشت به این حال بیوفتم 

جیهوپ دستایه نامجونو پانسمان کرد وبعد تمیز کردن خونه همه خابیدن 

 

جین : نامجون منو ببخش ولی این بنفعته که برای خودت زندگی کونی تو باید ی زن داشته باشی نه یه شوهر 

منو ببخش که ولت کردم امیدوارم بقولی که ازت گرفتم عمل کونی 

 

 

تهیونگ: من باید جینو پیدا کونم اگه پیدانشه بهترین دوستمو از دست میدم ومن اینو نمیخام درسته نامجون از من دوسا بزرگتره ولی مثل برادر کوچیکتره واسه من و نمی خام دوباره افسرده ببینمش 

 

ددی خیلی میخام بیشتر خلاصه کنم 

ولی از این بیشتر نمیشه

فیک خودم الان پارت اولشو تمام کردم 

 

 

RM. kiute.ARMY

واقعا خیلی باحاله!!!!! آی لاو جینجون T-T

عه؟؟ فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگ!!!
김 남 민
۰۶ مرداد ۰۹:۵۴

سلام هانمون دد

این موخلاصه اسم هانیه . مونی وددی یه 

هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

اخه نمیدونم کی میجوابه 

خوب بقیشو بگم یانه 

RM. kiute.ARMY

وای عجب استعدادی داری تاحالا اسمامون کنار هم نکرده بودم!!

بوگوووT-T
هلیا
۰۴ مرداد ۰۰:۳۰

مگه چقدر نبودم که اینقدر فیک گذاشتین کمکم کنین 😥 نمی دونم از کدوم شروع کنممممم😶😶😶😶😶

♥하니예 .이♥

ککک
از اونجایی ک نخوندی شروع کن کک(اصن چقدر کمک کردم من3.3)
Kim Wuji
۰۳ مرداد ۲۲:۴۴

های آل اف یو

هنوز نخوندم براش هیجان دارم

♥하니예 .이♥

های*-*
بوخون
فایتینگ♥-♥
김 남 민
۰۳ مرداد ۱۵:۱۶

ددی تحمل بقیشو داری 

♥하니예 .이♥

:(نیومده هنوز ددی
Frank :)
۰۳ مرداد ۱۰:۳۶

اگه بتونی یه صفحه براش باز کنی مثل صفحه فن فیک ها خوب میشه 💜

moon🌛 Child🌜

گذاشتم لاو
김 남 민
۰۳ مرداد ۰۶:۰۸

خوب ددی تو خوماریه جینجون موندی یا نه🤨

RM. kiute.ARMY

آره موندم T-T
koo koo
۰۱ مرداد ۰۷:۴۴

رده سنیش؟

RM. kiute.ARMY

فکر کنم +16
Elina SH
۳۱ تیر ۱۷:۵۲
ددی فیکمو دیدی؟**

moon🌛 Child🌜

اره عزیزم الان میزارم
A.R.M.Y
۳۱ تیر ۰۲:۲۸

ممنون از فیک های باحالتون من عاشقشتونم ولی پارت بعدی رو کی میزارین؟؟؟😭😭😭

RM. kiute.ARMY

جمعه ها قرار میگیره:"))
ماهم دوستت داریمممممممممممممممممممم

lana army
۲۸ تیر ۲۲:۳۵

عرررررر آیگوووووووووو این فیکیشن 

خوب نیس

 

 

 

محشرهههههههههههههه😍😍😍😍😍😍😍

پرپل یو نویسندهههه😚😚😚😚

خسته نباشی 

لطفا زود آپش کن دارم میمیرمممممم 😢😢😢😢

RM. kiute.ARMY

همبهتثمیذبتاثمقهعابنعهثاقمعتث *^*
Setayesh
۲۸ تیر ۱۲:۰۸

سلام

ددی نیستش که

😐

ددی یادمه همیشه بودش. 

RM. kiute.ARMY

من همیشه هستم اما تو سایه ها هاهاهاهاها:|
김 남 민
۲۸ تیر ۰۰:۱۹

خب جیمین عاشق جونگ کوک بود ولی جونگ کوک فقت جیمینو دوست داشت و عاشق ته ته بود 

تهیونگم جونگ کوکو دوست داشت 

وخیلی بدش میومد که جونگ کوک خودشو به جیمین میچسپونه یه جورایی حصودی میکرد 

جونگ کوک نمی دونست جیمین عاشقشه فکر میکرد مثل دوران بچگی باهم دوستن بگذریم امروز تولد نامجونیه 

وبرایه همین رفتن بیرون واسه خرید اینجاش عجیبه که  

نامجون رو هم باخودشون بردن تقریبا یک ماهی میشه 

که نامجون اقا اعطراف نمودن وجین اینو قبول کردو باخودش گوف من خیلی وقته منتظرت بودم نامجون 

خوب از اونجا که معلومه جین هم نامجونو دوست داشت 

ودیگه نامجون از لحاظ بدنی وروحی ماله جین شوده بود 

( یعنی باهم در تخت خابیده بیدن اهم اهم ) 

جین به این فکر میکرد که اگه از نامجون دور بشه واسش بهتره وبعدا نامجون میتونه واسه خودش زندگیه خوبی داشته باشه اما زندگیه خوب واسه نامجون بدون جین قیر ممکن بود اما جین به این فکر نکرد و نقشیه خیلی خوبی کشید واسه دور شودن از نامجون 

جین چیهوپو شوگارو مسعول کرده بود که سر نامجونو شلوغ کنن وخودش با جیمین هماهنگ شده بود 

جونگ کوکو تهیونگ معلوم نبود کدوم گوری رفتن 

جین : جیمین من دیگه میرم 

جیمین : خوب اگه نامجون ازم پورسید جین کوجارفته چی بگم 

جین : بگو حالش بهم خورده رفته خونه 

جیمین : باشه ولی اگه درست انجامش ندی بد میبینی هیونگ 

جین : قول میدم سوپرایزم خیلی خوب میشه 

جیمین : امید وارم اگه کیکت بد مزه بشه خود دانی 

جیمین فکر میکرد سپرایز جین درست کردن کیک تو خونست ولی سوپرایز جین یچی دیگه بود 

جین رفتو بعد چند دقیقه ای به خونه یه مجردیشون  رسید رفت تو ووسایلشو جمع کرد میخاصت از خونه بزنه بیرون که تهیونگ اومد خونه 

ته ته: جایی می خای بری 

جین : خوب ام 

ته ته : چرا همه وسایلتو جمع کروی هاااااااااا

جین : خوب میخام دیگه برم 

ته ته میدونی اگه نامجون بفهمه چی میشه 

جین واسه نامجون بهتره که 

ته ته : اصلا اینجوری نیست اون داغون میشه خودت خوب میدونی 

جین : نامجون حالش بهتر میشه من میدونم 

ته ته : جین توکه میدونی نامجون چند بار خود کوشی کرد اونم بخاطر تو اگه بری نامجون دبگه زنده نمی مونه خودت خوب میدونی 

جین : من قبل اینکه برم از نامجون قول گرفتم که دیگه خود کوشی نکونه پس 

ته ته پس چی تو داری قولتو میشکنی تو به نامجون قول دادی که تنهاش نمی زاری فکر کونم بعد رفتن تو اونم قولش میشکنه 

جین : نامجون مثل من نیست حدعقل این جوری فکر میکونم یعنی امید وارم پس خدا حافظ 

ته ته : اما من نمی زارم بری من بهش قول دادم که دیگه نضارم ناراحت بشه 

جین میخاصت بره که تهیونگ دستشو گرفتو به عقب هولش داد جین باند شودو زد تو صورت تهیونگ 

بعد زدو خورد هایی که خوردن جین از رو تهیونگ بلند شودو رفت ته ته  جونی نداشت که سره پاوایسه 

ولی بخاطر دوست صمیمیش بلند شودو دونبال جین رفت 

نامجون : جیمین این دوتا سرمو خوردن نجاتم بده هه وایساجین کوجاست

جیمین : ام جین رفت خونه 

نامجون : واسه چی اتفاقی افتاده 

 جیمین : ام سرش درد میکرد رفت خونه 

نامجون : واینه چرابهم نگوفتی یلا پاشین بریم خونه 

جیهوپ : نامجون نگران نباش جین که بچه نیست 

نامجون : میدونم امادلشوره دارم 

خوب ناجون جیهوپ شوگا وجیمینو جانگ کوک راه افتادن رفتن خونه 

ددی بقیشو بعدن میگم حالا دیگه دیره ومیدونم خصته ای  راستش مهمون داریم بای 

RM. kiute.ARMY

واییی واییییی

باشه برو اما زود بیا
🍓Taeyan🍓
۲۷ تیر ۲۰:۵۶

مونییییی من استیکراتو که میبینم از شدت کیوتیشون آب میشم میرم تو زمین هققق خیلی هققق کیوتننننننننننن😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶

RM. kiute.ARMY

به شدت کیوتننننننننننننننننننننننن عررررررررررررررررررر
♪M♫
۲۷ تیر ۱۹:۵۸

واست ارزوی موفقیت میکنم مطمئنا میترکونی کنکورو بوس😙 منو ددی کیوتی همسنیم سال بعدم ما میترکونیم 😊

moon🌛 Child🌜

مرسی قشنگم برام حسابی دعا کنیدا.
♪M♫
۲۷ تیر ۰۹:۴۳

سلام moon child عزیز💝

امروز اخرین روزیه که میتونم فیک بخونم😢

۱۴۰۰ کنکور دارم و باید از شنبه شروع کنم جدی بخونم ...فقط خواستم از تو و اون ددی کیوتی تشکر کنم بابت این مدت و در کل همه چیز. کم کمش تا یه سال فیکس نمیتونم دنبالتون کنم 😑 ولی جاش کنکورمو که خوب دادم🏖 تابستونمو⛱ با فیکای تو ددی کیوتی میترکونم 😊 بازم بابت همه چیز ممنون و موفق باشین 🌟☄

moon🌛 Child🌜

ایگوووو عزیزم منم ی ماه دیه کنکور دارم تو این ی سال ی فیک هم تموم نکردم هعییی😢😢
jinhoo.army #رنگین_کونی
۲۴ تیر ۲۳:۴۱

خوب راست میگی اون مامی جین بود😆خب حالا لطفا پاسخ مرا بده میگم نویسنده این فیکه وبلاگی چنلی چیزی نداره اونجا واسش کامنت بزاریم؟؟😜

moon🌛 Child🌜

عزیزم با نویسنده این فیک کاری داری؟؟؟
من باهاش در ارتباطم 
김 남 민
۲۴ تیر ۱۴:۴۰

ددی دوستمیدارم قلب دردنگیری یه هو 

خوب راستش مواذب باش سکته نکونی چون اخرش خیلی بی معنی میشه نمیگم مضخرف چون دوست خاهرم نوشتتش ولی اگه یه بار دیگه اخرشو خراب کونه میکوشمش 

اگه گوفتی چه بلایی سر موچی اورد تو فیک که نگو 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

نه نمیگیرم گوگولی
نههههههههههههههههه آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااا
.
김남 민
۲۴ تیر ۰۹:۰۹

سلام مونی 

فکر کونم صحبت از کاپل جینجون شود 

من تویه برنامه به اسم " باهم" کی دارتش 

خوب خوندم از کاپل جینجون خوشم اومد 

نامجون جینو خیلی دوست داشت اما فکر میکرد جین اونو دوست نداره وفکر میکرد اگه به جین اعطراف کنه 

دیگه دوستایه صابق نمیشن واسه همین 

سه بار خودکوشی کرد ولی بازم زنده ماند 

بعد دوست نداشت جینو ناراحت کنه واسه همین 

ازخونه مجردیشون فرار کرد 

بعد جیمینو هوسوک خیلی پیگیرش بودن تا اینکه 

بعد ۲ماه پیداش کردن 

جالبش اینجابود هوپی به جین گوفته بود که 

نامجون وجیمین سر بستنی دعواشون شوده واسه همین  جین باورش نمیشود وهی تقلا میکرد که با هوپی وجیمین بره هوپی هم میدونست که نامجون عاشقه کیه 

ویه نقشه کوچیک کشید وقتی به اپارتمان نامجون رسیدن  هوپی به جین گوفت که پوشت در بمونه وفقت گوش کونه 

بعد هوپی مشقول صحبت کردن شود تا نامجون حرف بزنه 

: من دیگه نمی تونم  

هوپی : چیونمی تونی 

: میدونی چیو اینکه به صورت زیباش نگاه کونم و اون با خنده هاش بهم نگاه کونه ولی ندونه توقلب من چی میگذره  اون نمی دونه من عاشقشم من خیلی دستش دارم اما نمی خام بامن باشه اون لیاقتش بیشترز ایناس

اون باید عاشق یه دختر زیبا بشه وباهاش از دواج کونه بعد بچه دار بشن 

جیمین : العا میخای چیکار کونی نامجون بفهم توسه باره خودکوشی کردی به حالو روزت نگاه کون 

اره من خودکوشی کردم مبخاصتم بمیرم ولی نمی دونم به چه دلیلی زندم من از این زندگی متنفرم 

( وجین در حال گوشدادن ) 

یعنی نامجون عاشق شوده میخام اون دوختره یه عوضیو ببینم چتور جورعت کرده بانامجونه من همچین کاریو بکونه ( # ورد واید هندسام بی اگاه ) 

اگه دستم بهش بیوفته 

( بعد جین میره داخلو نامجونو بقل میکونه و میرن خونه جین هنوز هیچی نمیدونه فقت هوپی وجیمین از این بابت خبر دارن نامجونم هنوز توشوکه به خاطر بقل شودن توصت جین واینکه جین حرفاشو شنیده   بعدن خلاصشو میگم 

RM. kiute.ARMY

وایییییییییییییییییییییییییییهغبخغلثغیلهق34لخبق3غل4غبل3خ4لبهنعانعهغخهع4غقخب8غ34لبعقثخهاخعهلقهرخهع3ل4ه8بغق4اترغلبهعحعقبا7ثغقهلکخاخهف4هفااهفاخهعااهاخهتخهاقحخکخهاقنتباخقب
عععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررر
jin hoo.army #رنگین_کونی
۲۴ تیر ۰۸:۴۹

ددی چرا پاسخ مارا نمی دهی؟ -_-

RM. kiute.ARMY

ددی نبود که بده:|
پاسخ البته:)
jimin
۲۴ تیر ۰۱:۴۹

دو مین نفری هستی ک میگه خدا از این بابا ها قسمت کنه ولی امید وارم  نکنه  چون بابای من این حرفو میگه در ادامشم یه  پس گردنی میزنه ک کار همیششه  و بعد میگه تو دختر تو خیلی ساده ای کی از تو خوشش میاد بعدم میگه اصلا از این بگذریم هر چقد درست خوب  باشع  فکر کردی اونا حتی به تو نگاه میکنن اصلا میدونن تو وجود داری بعدم مامانم وارد دور میشود و آنگونه است ک پریا دلش میخواهد بمیرد  


میدونم دیره همه خوابین مث روح سر گردانم الان تازه این رباته بیشور عوضی اشغال کونی عنتر برقی ..............................................  گذاشت بیام پوففففف 

RM. kiute.ARMY

ای واییییییییییییییییی!!بمیرمممممممممم

.


خخخخخخخخ فحش نده بچه رووووووووووووووو خخخخخخخخخ
🍓Taeyan🍓
۲۴ تیر ۰۱:۴۹

مامان من که رفته تو یوتیوب سرچشون کرده منم هیچی نمیدونستم یهو دیدم مامانم صدام زد

رفتم پیشش میگم چی شده؟

صفحه گوشیشو بهم نشون داده میگه اینا همون بی تی اسن؟  چه آهنگی هم on:///

با کلی تعجب میگم آره 

میگه نه باباااا بدم نیستناااا مخصوصا جیمین😐😐😐😐😐😐😐😐

من:مامااان اسمشونو از کجا یاد گرفتی؟

مامانم:از دوستت یاد گرفتم تو تهیونگو دوست داری نه؟اصن نظرت چیه باباتو یه جوری گم و‌گورش کنیم بریم کره؟شاید یه بابای خوشگل و جوون و پولدار کره ای برات گرفتم(بدبخت بابام)

هنوز دارم به این فکر میکنم چیشد که مامان من که نمیدونست آرمی چیه الان داره همینطور که تو گوشیش میگرده فیک لاو میخونه😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

حتی آدم کوچولوهای تو مغزمم مث وزغ به افق خیالیشون زل زدن😐😐😐😐😐

 

 

RM. kiute.ARMY

.
فکر کنم این استیکر بکهیون گویای همه چیزه:|
Kooki
۲۳ تیر ۲۲:۴۹

خدا از این مامانا به ما هم بده مامان من که میگم مشکی دوس دارم میگه به خاطر بیتس حداقل اسمشم درس نمیگه گاد ددی خداییبیییییییی خخخخخخییییللللیییی خوش شانسی

♥하니예 .이♥

هعییییییییییییییییییییی
منم از این مامانا میخوام
هق هق هق
kook&jimin
۲۳ تیر ۱۹:۳۲

ددی

مامان و بابا ی همین الانشم منو تو سر و کلم میزنن که این چه سلیقه ای داری

بی تی اس ایندتو خراب کرده و ازین حرفا

صد در صدم نمیزارن برم کنسرت کنسرت که سهله همین الانم بزور میتونم اهنگ گوش کنم

کلی هم تو سری میزنن

و واقها ناراحتم ولی خوب سعی میکنم بهش فکر نکنم 

دردناکه ددی بغغغللللللللل

گریه*

 

♥하니예 .이♥

:"(((((((((((((
مامان بابای بیشترمون همینن
غصه نخور کیوتی
matin
۲۳ تیر ۱۸:۴۹

حالا که بحث ملیت شد من هم ملایریم

از بد بختیامون بگم که ماکان اومد ملایر سردار سلیمانی شهید شد

بعد کرونا اومد از بهمنه دوستام رفتن تو خماری xd

 

♥하니예 .이♥

کککک
هعییییییییی بدبختیا همه جا هست
منم خرم ابادم لرستان
matin
۲۳ تیر ۱۸:۳۸

ددی خواننده ها خودمون تو مشهد نمی تونن بخونن

RM. kiute.ARMY

آره میدونم چندباری هم اعتراض کردن مشهدیا
فکر کردم دیگه بیخیال شدن
🍓Taeyan🍓
۲۳ تیر ۱۷:۱۰

بخدا اگه خدا خودش بیاد به من قول بده که اگه نمازامو بخونم و روزه هامم بگیرممیزاره منیجر یا میکاپر پسرا بشم نمازامو راس ساعتشون میخونم ، هر روز روزه میگیرم، که هیچ جام معلوم نباشه¤__¤

یکی از آدم کوچولو های تو مغزم:موگویَم تهیان جان شوما که فقط بلدی حمدو بوخونی چطور میخوای نماز بخونی؟

+اونش به تو یکی نیومده کوتوله:////

یه آدم کوچولوی دیگه:بگزریم حالا اومدیمو توی اسکل شدی میکاپرشون گند میزنی به قیافشون:///پشمای کل آرمیا ترک میخوره که😒😒😒منیجرشونم که بشی فک نکنم بزاری یه دختر تا ۱۰ کیلومتریشون نزدیک بشه که...

 

 

هعییی بگزریم

خطاب به jimin شی:

مشهدی دیگه نه؟ اگه تو ایران و تو تهران کنسرت گذاشتن خودم میام دنبالت با هم میریم😂😂😂😂(حالا خودم شیرازم ولی به زورم که شده میام😐)

کس دیگه ای نیست بیام دنبالش با هم بریم؟😂😂😂😂😂

ولی کلا ما که شانس نداریم سوریه‌و عراقم میرن ولی ایران نمیان:///هق😒😒😒😒😒😔😔😔😔😔😔😔

من مطمئنم اگه تو کره جنوبی و تو سئولم به دنیا میومدم اعضا ایرانی بودن😐😐😐😐😐😐😐😐

 

 

 

♥하니예 .이♥

اگه خدا بگه منم میرم هرروز از صب تا شب نماز 
روزه
اصن همش سرم را بر روی مهر میگذارم و ب عبادت خداوند ادامه خواهم داد ککک

ادم کوچولو های مغرتو دوسسسسسسس
کیوتی



#jimin
jin hoo.army
۲۳ تیر ۱۴:۳۱

میگم ددی خود نویسندش وبلاگی پیچی چنلی چیزی نداره اونجا براش کامنت بزاریم؟؟

RM. kiute.ARMY

فکر کنم چنلش رو اون بالا زدم
전 미수
۲۳ تیر ۱۴:۱۴

اع ددی 😂😂😂😂

مامانه منم ته لاوره یعنی داریم دعوا میکنیم همشا😂😂😂😂😂

اون میگه ته پسره منه من میگم ته بابای منه😂😂😂😂😂

یبار که گفتم بابامه تو پذیرایی نشسته بودیم بعد بابام گفت :اره دیگه معلومه مثل بابات دیوونه ای همشم داری میپری بالا پایین یا کرم میریزی😑

بعد مامانم برگشت به بابام گفت:خجالت بکش با پسر من چیکار داری...و کلی اتفاق ناگوار افتاد😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عجبببببببببببب خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ من پارههه!!

بابای من که کلا فحش میده اما..تهش برام جبران میکنم:")

مامان من میگه: اون خوشگله منم خوشگلم...بچه شهرستانی بوده منم بودم...پوستش گندمیه منم گندمیم..دی ماهیه منم دی ماهی ام گوچی دوست داره منم گوچی دوست دارم:|
jimin
۲۳ تیر ۱۴:۰۵

من بابام مث خودمه عکس اعضا رو بهش نشون دادم میگه کاش دختر بودم قطعا روشون کراش میزدم 

♥하니예 .이♥

کککک
خدا از این بابا ها قسمت کنه
jimin
۲۳ تیر ۱۳:۵۵

برای کنسرت که قعطا نمیان یعنی ایران اجازه نمیدع چقد بد بختیم 


اگرم بیان مامان من نمیزارع برم کنسرتشون ولی بابام میزارع ولی خونه ما حرف حرف مامانمه 

RM. kiute.ARMY

.....سکوت...


عههههههههه!! حالا برعکس مامان منم خودش ته لاوره T-T
jimin
۲۳ تیر ۱۳:۳۷

نمیدانم  اصلا میان ایران ؟!؟

RM. kiute.ARMY

برای کنسرت که فکر نکنم
اما برای مسافرت..شاید اما مثلا10%
jimin
۲۳ تیر ۱۳:۱۸

ایی تهران بهتره مثلا بی تی اس اگه بیاد اگه بتونن خوو میان تهران بعد من مشهدم  هر چند شاید بابام بیارتم ولی در کل تهران بهتره 

RM. kiute.ARMY

تهران خوبه اما
مشهدم یه کلان شهره شاید اصلا اونجا هم بیاد
jimin
۲۳ تیر ۱۲:۳۴

سلام 

ارع واقعا دست نویسندش درد نکنه خیلی قشنگه 

واوو 18 سالتونه من 15 سالمه اسمم پریا ع < مشهد زندگی میکنم  از شانس عنم > و  حدودا 10 سالم بود ارمی شدم  

♥하니예 .이♥

وااا مشهد چشه مگه کک
منم خرم ابادم*-*
الهیییییییی کیوتی
baran
۲۳ تیر ۱۱:۳۱

is not right دیگ ادامه نداره؟

RM. kiute.ARMY

نه ادامه داره!
jin hoo.army
۲۳ تیر ۱۰:۰۸

عررررررررر ددی این واقعا خیلیییی قشنگه نویسندش🙆🙆 هنوز داره ادامه میده؟

RM. kiute.ARMY

آری داره ادامه میده:)))
Park yoongiii
۲۲ تیر ۲۲:۴۶

چرا بعضی وقتا اپلود اینقدر سخت میشه؟!

الان برای دان کردنش خدایی دهنم صاف شد/= اصلا دان نمیشه هر چی می زنم رو دکمش/=

فقطم این فیکه اینجوریه......اصلا محل اپلودش ی شکل دیگس.. 

ممنون میشم اگه پیگیری کنین^^

بوس

RM. kiute.ARMY

اوم..نمیدونم آخه تاحالا برام سخت نبوده
عه؟؟؟ شاید بخاطر نتت بوده.
خخخخخخخخخخخخ
پیگری شد عزیزم این مشکلی نداره:)
jimin
۲۲ تیر ۲۱:۲۰

وای خوندمش معتادش شدم 

یه سئوال چند ساله ارمی شدی؟؟؟ خیلی کنجکاوم بدونم 

و اینکه عذر خواهم هاا ولی اگه میشه از خودت یکم بیشتر بگی تا بشناسمت ولی اگه میخوای اگه نمیخوای هم ک هیچ 

♥하니예 .이♥

*-*
سلام
دست نویسنده درد نکنه
ما چن نفریم کدوممون؟
اگه من بگم...
من هانی 18
توچ؟
ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
۲۲ تیر ۱۸:۰۰

لنتییی اشکمو در نیاررر

میرم جدی میگمتااا

moon🌛 Child🌜

.
jimin
۲۲ تیر ۱۶:۱۰

سلام سلام بازم من اومدم 

این قشنگه بخونمش یا نه ؟؟؟

دیروز داشتم فن فیکشن BEDONTAOROF دان میکردم یهو بیان انداختمم بیرون حدودا از ساعت 4 تا 2 نصفه شب یعنی داشتم خودمو جرر میدادم 

moon🌛 Child🌜

بخونششششششششش 
این بیان معلوم نیس چشههههههههه همش اون رباته بیشعور میاد

.
ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
۲۲ تیر ۱۴:۰۹

قهل نکن😍🙄

moon🌛 Child🌜

دلم واست تنگ شده بود واسه همتون 
بعد ی سال میای اینجوری فراموشت میکننن هعیییی.....
ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
۲۲ تیر ۱۴:۰۷

نازی نازی ناراحت نباش💔💔

میرم به تهیونگم میگمتااا😂

moon🌛 Child🌜

منم ب جین میگم 😒😒😂😂
ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
۲۲ تیر ۱۳:۳۴

گفتم اسمتو خره اخر پیاممم

moon🌛 Child🌜

😒😒😒
ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
۲۲ تیر ۱۳:۲۷

نه یادم نمیاد 🤐

لنت بر روهت قیبتون میزد چراا هی میددم یکی یکی وباتون حذف میشد

تففف

ایش

فقط ی سوال برای کسب و دانستن و اطلاع ازصحیح بودن

 

مونیی دیگه؟

moon🌛 Child🌜

واقعن ک یاسی منو یادت نمیاد بیام بزنمت😐😐😐😐
مونیم بهم گوگول میگفتن سایتمو تابستون پارسال حذفیدم
دختر عمو نسی
همزاد مانیا
هعییییی رامتین منو یادشه 😂😂😂😐😐
ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
۲۲ تیر ۱۳:۱۶

💜💜امم ی فیک خفن ویکوک معرفی میکنید نویسنده ها؟؟؟

moon🌛 Child🌜

Lasst-keeper و love and art خودم گذاشتم 😘
چطوریبییی یاسیییی منو یادت میاد؟؟
diyana.army
۲۲ تیر ۱۳:۱۵

من مى خوام پارتى بنویسم،ولى زود اپ مى کنم،قول

moon🌛 Child🌜

قشنگم تعداد فیکای پارتی خ زیاد شده بعد بعضی نویسنده هامون آپ منظم ندارن ریدرا  قاطی میکنن فیکارو و بعضی فیکا خونده نمیشه 
ببین تو فیکتو بنویس دوس داری پارتی یا فول هرکدوم ک خودت دوست داشتی
پی دی افش کن آیدی سایت هم بزن با اسم خودت و نکات دیه اگ نمیدونی بگم
بعد که این پست پین شده رو برداشتم میتونی بهم بدی یا پارتی بزارم یا فول تو ب نوشتنت ادامه بده و نگه دار 😘😘
حتمننن میزارممممم قوووللللللللل 😉😉😉
𝐥𝐚𝐥𝐚𝐥𝐚𝐥𝐢𝐬𝐚 _𝐦
۲۲ تیر ۱۲:۴۸

مرسیی *--*

اووووو چشمات قشنگ میبینه لاب ^-^

 

اوکی لاب ^--*

♥하니예 .이♥

.
𝐥𝐚𝐥𝐚𝐥𝐚𝐥𝐢𝐬𝐚 _𝐦
۲۲ تیر ۱۲:۴۵

واقعا

^--^

از نظر عکس یا فونت اسم ؟

اگه میخوای تا برات با اسمی که میخوای با همون فونتی که من دارم بفرستم هومم ؟

RM. kiute.ARMY

اوهوم عالیهههه!!
هردوتاش خوبه اما پروفت یه چی دیگه است لامسکن!

نه دستت درد نکنه به همین راضی ام:)
𝐥𝐚𝐥𝐚𝐥𝐚𝐥𝐢𝐬𝐚 _𝐦
۲۲ تیر ۱۲:۴۲

آخه هیچکس تا الان بهم به جز تو نگفته بود😍 ^0^

RM. kiute.ARMY

واقعنییی؟؟؟
ناموسا پروفت ته شاخه!! ایوللل
𝐥𝐚𝐥𝐚𝐥𝐚𝐥𝐢𝐬𝐚 _𝐦
۲۲ تیر ۱۲:۳۸

❤ تنکس

RM. kiute.ARMY

یور ولکام*0*
diana.army
۲۲ تیر ۱۲:۳۶

ببینید من ى فیک نوشتم ولى به صورت ویدیوئه و توى یواپلود اپش کردم و همه کارهاش تکمیله فقط باید کجا لینکارو براتون بفرستم؟

RM. kiute.ARMY

میتونی همینجا بفرستی غزیزم:))
𝐥𝐚𝐥𝐚𝐥𝐚𝐥𝐢𝐬𝐚 _𝐦
۲۲ تیر ۱۲:۳۵

واووووووووووووووووووووووووووو عالی من مررررررررررگ ^-^

RM. kiute.ARMY

اوه شعتتتتتتتتتتت فقط پروفتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
Park yoongiii
۲۱ تیر ۱۵:۵۱

پارت جدید کی میاد اخه؟! 

من مرگگگگگگگگ 

نمیشه زود تر آپ کنید؟!

مرسی^^

moon🌛 Child🌜

ب زودی😉❤
yas
۲۰ تیر ۱۱:۵۰

مونی جون کامنت ششم همین فیک پاریس 

کامنت جیمین شی رو میگم

moon🌛 Child🌜

بله قشنگم دیدم خب اینارو نمزاریمچون از نویسندش اجازه نگرفته فک کنم 
خب قشنگم اگ میخوای بخونییش 
لینکشو کپی کن بعدپیست کن تو گوگل برات میاره
ریسا
۱۹ تیر ۱۰:۵۰

سلام 

عالی بود واقعا فقط یه سوال داشتم این داستان ادامه داره یانه پارت جدیدش رو دارین مینویسین ؟

moon🌛 Child🌜

نظر لطفته قشنگم😍
ادامه دارع ب زودی پارت بعدبشو میزارم
yas
۱۹ تیر ۰۷:۰۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلااااااااااااااام مونی جونم 😘

دیروز گوشیم به *** رفت بلاگتونو نیاورد 

پست شیشم این فیکو ببین جیمین شی پست گذاشته

moon🌛 Child🌜

سلام قشنگم 
منظورت fire love??
مشکلتو ی بار دیه میگی؟؟
yas
۱۸ تیر ۱۱:۲۵

نه الان میرم

moon🌛 Child🌜

❤💋💋💋💋💋
چون نویسند ها نظراتو میخونن 
yas
۱۸ تیر ۱۱:۲۲

اونو خوندم عالیه 😇

moon🌛 Child🌜

کامنت دادی زیرش؟؟
واس روحیه نویسنده هامون حتمن از فیکی خوشتون اومده حمایت کنید قشنگم❤❤
yas
۱۸ تیر ۱۱:۲۱

اسم انگلیسی نداره بابا فارسی نوشته  میرم واسه دانلود میگه لینک دانلود فایل حذف شده یا برداشته شده شاید جیمین شی برداشته 

تو همین پستاس

moon🌛 Child🌜

اوک الان نگا میکنم
yas
۱۸ تیر ۱۱:۱۷

راستی نمیشه فیکای ترجمه شده کوکمین که صفحه هاش زیاده بزارید 

خیلی خستم از درس خوندن واقعا فیکا حال آدمو خوب می‌کنه 😇 بازم تنکس 😘

moon🌛 Child🌜

فیک کوکمین تازه گذاشتم escape dream بخونش
ترجمه فعلن درگیره ترجمه فیکای دیگه ایم در فرصت مناسب چشم
yas
۱۸ تیر ۱۱:۱۴

اسمش ماموریته تو پست های همین فیکه اولیاش 😄

moon🌛 Child🌜

اسم انگلیسشو میگی؟؟؟
بعد دقیقن مشکلت کجاس؟؟؟
yas
۱۸ تیر ۱۱:۱۰

سلام مون چایلد شی جونم 😘

میشه اون فیک کوکمین که جیمین شی واسه ددی گذاشته رو بزارین 

سومیش نمیاد لینک دانلودشو برداشتن 😭

من اولی و دومی شو قبلا خوندم خیلی قشنگن 😊😉

بازم ممنون و مرسی بابت وبتون خیلی خوبه 💜

moon🌛 Child🌜

سلاام قشنگمممم 
اسم فیکو بگو پیداش کنم 
خوشحالم دوستش داشتی❤
Park yoongiii
۱۸ تیر ۱۰:۳۶

ای تو روح این خطای ۴۲۹/= دیوونه شدمممممممممم ای اون کد امنیتی بخوره تو سرتتتتتتت

ذلم کردددیییییییی 

خب بسه دیگه...راستی یه سوال داشتم^^

الان شما پارت یک و دو را باهام کردینش...ولی من که پارت یک رو کامل خوندم..الان باز باید دان کنم؟!

بعد یسره کردینش؟! منظورم اینکه پارت ۲ دقیقا ادامشه؟! 

من اصلا گشاد و پرو نیستما=_= 

بعد یچیز دیگه ...روز های آپ دقیقا چه روزیه؟! توی خوده فیک نوشته جمعه....

مرسی از پیگیری هات مونی چایلد عزیززززززززززززز 🎀

و البته کیوتییییییییی 🎀

خب خیلی حرف زدم قرار بود فقط سوال کنم/=

moon🌛 Child🌜

نه عزیز من دوباره نخونش همونه اخع پارتای بعدی تعداد صفحات کمتره این زیاد بوذ گفتم دوپارت باشه بهتره فقط اسمشو عوض کردم 😂😂
روزهای آپ نویسنده یک شنبه ها بهم میده و من خودم هروقت وقت کنم میزارم براتون 😉😉
Yasy
۱۸ تیر ۰۱:۰۸

رونیا جان همرو روانی کرده اون

moon🌛 Child🌜

😂
رونیا - A.m🐰
۱۸ تیر ۰۰:۳۱

این خطای 429 چیه همش میاد دیه خسته بیدیم °~°

من عدد سه رقمی مورد علاقم 429 بود.ولی از الان ازش متنفر شدم، هم اکنون 257 جایگزینش شد>_<

moon🌛 Child🌜

منم میاد😭😭
Yasy
۱۸ تیر ۰۰:۰۴

اونی که اسمت کرویه(کروی یاع یاع یاع)

ممنون همین بسمه یاع یاع یاع

Yasy
۱۷ تیر ۲۳:۵۹

متنش

به نظر می‌رسد که از آدرس اینترنتی (IP) شما درخواست‌های زیاد یا مشکوک ارسال می‌شود. به همین دلیل متاسفانه موقتا (حداکثر تا ۲۴ ساعت) از سرویس دهی به شما معذوریم.
اگر از آی‌پی‌های اشتراکی (مانند پراکسی‌های عمومی) برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنید، بهتر است آن را غیر فعال نمایید.

برای رفع مسدودیت می‌توانید کد امنیتی زیر را وارد نمایید.

 

نمیدونم

الان دوساعته در تلاشم

بالاخره باز شد

moon🌛 Child🌜

اره دقیقن همینه😭😭😭
Yasy
۱۷ تیر ۲۳:۵۳

آره یاع یاع یاع

نمیتونم بیام تو وب

هی میگه یا زیادی نمیدونم چی چی کردی یا میگه مشکوکی

من چی؟ مشکوکه؟

هی باید کد مد بزنم بتونم بیام دوباره

moon🌛 Child🌜

اهااا با خاطر اینک زیاد اومدی تو وب واس منم اینجوری میش
전 미수
۱۷ تیر ۲۳:۵۲

خب یاسی شی دیگه چی میخوای؟

ددی یه سایت زده گلستون یه عالمه ارمی باحال توش پلاسن همیشه پشت همن و سعی میکنن خواسته های همو برطرف کنن

واقعا دم ادمینا و ارمیا و پسرا گرم

moon🌛 Child🌜

یسسس یسسسس😍😭😭😭
Yasy
۱۷ تیر ۲۳:۴۵

آخی گفتی یاسی شی یاد ینفری افتادم

آخ دستت طلا بنویس برام

آقا چرا من هی مسدود میشم؟

در مورد جینجونم برا هرکی میگم یاد همین میتونه:|

moon🌛 Child🌜

مسدود؟؟
kimjungkook
۱۷ تیر ۲۳:۴۳

عاقا یاسی شی من خودم بران جینجون مینویسم:)))))

تازه خوناشامیه😀ولییی اصلنننن شبیه فن فیکای خوناشامی ک خوندین نی😆

البته تعدیف از خود نباشه😂

moon🌛 Child🌜

از بس اسپویل کردی فیکتو من دارم از فرط هیجان جون میدم اینجا این چ کاریه با من میکنی😭😭😭😭😭😭😭
전 미수
۱۷ تیر ۲۳:۳۷

اخخخخخ یاسی شییییییی مردم ددم وایییی😂😂

دختر خالم میخواد زر بزنه مثلا میگه جین جون تهیونگ جون نامجون جون کلا ازین کارش بدمممممم میادددد

راستی اگه خواستی موتونم برات بینیویسم 

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂
اععععع بنویس پس
Yasy
۱۷ تیر ۲۳:۳۵

هرررر جررر عرررررررررررررررر فاااااخخخخخخ

ممممننننننووووووووووووووننننننننننننننمننننننننمنلحطخذسهرظجدخطجتشکست

من دارم پرواز میکنم نه؟|:

آخ با مخ خوردم رو مبل

خدایا منو نوش جان کن

 

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂
Yasy
۱۷ تیر ۲۳:۳۱

من جین تاپ میخوااااممممم

هشتگمم به اون قشنگی بود حذفش کردییی

اصن وقتی جین بزرگترین چرا باتمه؟

هوووففف نفسم گرفت

الان عین جین دارم حرص میخورم

همه بهم میگن شبیه جینم قبولشون ندارم

من خیلی خوشگل ترم یاع یاع یاع

moon🌛 Child🌜

عجببببب😂😂😂
بزار کنکورمو بدم خودم برات ی جینجون مینویسم😂😂
Yasy
۱۷ تیر ۲۳:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

کاش منم حال داشتم یدونه جینجون می نوشتم یاع یاع یاع

ولی حال ندارم|:

یدونه نصفه نوشتم ولی حال نداشتم ادامه ندادم

درخواستی کسی قبول نمی کنه برام جینجون بنویسه|:

#********

moon🌛 Child🌜

😂😂اینجا بیشتر جینجون 😂😂😂😂😂
ننننن نامجوننن تاپپپپ
Yasy
۱۷ تیر ۲۲:۲۹

یه سوال مزخرف

تاحالا فیک جینجون دیدی؟من ندیدم

ولی خدایی به نامجون نمیاد باتم باشه

پیدا کردی بزار یاع یاع یاع

آخه من تو گپ رولمونون جین بودم

با نامجون بودم

تاپ بودم

عجبااا

 

moon🌛 Child🌜

نه ندیدم 😂😂
** RBE **
۱۷ تیر ۲۰:۴۰

خو همونو میگم دیه/:

moon🌛 Child🌜

اوک😂
my time
۱۷ تیر ۱۹:۵۹

سلام مونی شی فیک ارسال شد؟

moon🌛 Child🌜

عزیزم شرایطو توی پست رعایت کردی؟؟برو بخون یه بار دیگ با رعایت اونا بفرست تا بتونم بزارم لاو

و اینکه میتونی یه چجا دیگ لینکاتو بآپلود کنی ؟؟ تو پیکو فایل
** RBE **
۱۷ تیر ۱۹:۵۲

لایک که میکنم هر دفعه/:

فک کنم چون وب ددیه فالو کردمش/:

moon🌛 Child🌜

وبه اونه دبه :/
** RBE **
۱۷ تیر ۱۹:۴۷

میگم من که فیک نمیخونم بنظرت هدفم از اینکه اینجارو فالوییدم چیه؟ /:

moon🌛 Child🌜

من خیلی وبارو فالو کردم ولی اصلن پستاشو نمیخونم 😂😂
بیا لایک کن 😂😂
** RBE **
۱۷ تیر ۱۹:۴۰

فک کردم نوشتی فیکیشن پریسا/:

moon🌛 Child🌜

عجب😂😂
Zari
۱۷ تیر ۱۹:۰۶

من هیچی نفهیمدم😐😑😑😑

به هر حال میخونم 

چون تهگییهههههههههههههههههههههههههههههههه

یعنی فقط بخاطر یونگی میخونم 

ولی چرا اینقد پیچ در پیچه 

چرا با هوسوک من اینکارو میکنید😢😢😢😢

میگما چرا همه جا هوسوکو با یه دختر میزارن ولی من همیشه دلم میخواد هوسوک با یه پسری زندگی کنه خوشبخت شن 

الان مثلن چی میشد اگه اون دختره که زنش شده پسر بود

به هر حال ای لاو یو گایززززززززززززززززززززز

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

moon🌛 Child🌜

یکم بری جلوتر متوجه میشی چی به چیه😊❤
ای لاویوتو❤❤
Park yoongiii
۱۷ تیر ۱۶:۳۰

مرسی بابت پیگیری هاتون ♡♡♡

یه سوال..اممم فیک پارتی هستش؟!

بعد از این فیکا نباشه که یهو نویسنده وسط داستان ول کنه برا ما هم بمونیم تو خماری/=

moon🌛 Child🌜

بله پارتی هست
نه نه فیک کامله و نیاز به ادیت و بقیه کارا داره نویسنده بزاره ماهم آپ میکنیم
Park yoongiii
۱۷ تیر ۱۶:۰۳

چرا  همه اعضا توی عکس فیک هستن ولی جین نیس/=

 

moon🌛 Child🌜

تیزر درست شد 😊
خب جا نشده حتمن مهم فیک ب پوسترا زیاد توجه نکنید ولی ب نویسندش میگم 😂
Park yoongiii
۱۷ تیر ۱۶:۰۰

برا من تیزر فیک وا نشد ):

moon🌛 Child🌜

الان لینک جدید میزارم مرسی ک گفتی ❤😍
Shamim
۱۶ تیر ۱۷:۳۰

جینا عاشق عکسیم که گزاشتی توی پروت;-)

 جین همیشه ورلد واید هند سامه^_^

moon🌛 Child🌜

اعععع خوشملههههه؟؟؟؟
 منننن ذوققققق... خودممم دوسش دارمممم 😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤
یسسس یسسسس❤❤❤
하니예 .이
۱۶ تیر ۱۶:۴۹

ای جانممممممممممممممممم

*-*

moon🌛 Child🌜

😍❤
رونیا - A.m🐰
۱۶ تیر ۱۶:۲۷

تهگی دیگه کیه؟؟؟؟

نگو که یونگی باتمه؟؟؟

حتما تهیونگم تاپه؟؟

بدبخت شدیم رفتتتتتتتتتتتتت

مونی جون خوفی، خوشی سلامتی؟؟؟

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😍😍آره دقیقن همینه خود فیکشن خفنه به جزئیات دقت نکنید
تو خوبی قشنگم؟؟

ُseville
۱۶ تیر ۱۵:۲۷

من یه مدت نبودم

سلام :)))))

هو عار یو مون چایلد؟ =}}}}}}

آیم سویل DDDDDDDD:

نایس تو میت یو :]]]]]]]]]

moon🌛 Child🌜

سلاممم ب رو ماهت قشنگمم❤😍
ایم فاین اندیووووووووو❤❤❤
آیم محدثههههه بهم میگن مونی 😊
نایس تو میت یو توووو
Hasti...v
۱۶ تیر ۱۴:۳۳

من گنگستری میخوام 

کوکوی میخوام 

عرررررررررررررر

میخوام 

میشه یه فن فیک بدون قسمت گنگستری بزارید که ما اینقدر جر نخوریم

گنگستری پیدا کن ار ام کیوت

moon🌛 Child🌜

بلاخره بزاریم یا ن 😂😂
Shamim
۱۶ تیر ۱۴:۲۲

آره اسمات این کیبورد من هی کلماتو عوض میکنه آنقدر رو مخمهههههههه

moon🌛 Child🌜

اره با این کیبوردا واقن من همیش مشکل دارم باهاشون 😂😂😂
حالا یکم تنوع بذ نیس 😉😉
Shamim
۱۶ تیر ۱۳:۵۸

واییی فکر کنم باحال باشه

اما کاش آسمان بود :'(

عرررررررر

مرسییی نویسنده و جیناو ددی و ...

moon🌛 Child🌜

اسمات منظورته؟؟؟
اری باحاله من دوسسس😍😍
خواهش میشه قشنگم ❤❤

taehyungyyyy
۱۶ تیر ۱۳:۵۰

سلام ددییییی

خوبی خوشی سلامتییییی

اول اینکه دستت شدییییدن درد نکنه بخاطر اینکه انقدر زحمت میکشی و برای ما فیک میاری 💋💋

و دوم یه سوال داشتم 

مگه نگفته بودین دیگه فیک جدید پارتی نمیزارین؟؟؟؟!

فقط میخام بدونم الان اینایی که دارین میزارین ادامه میدیدن و وسطش تموم نمیکنین که ما تو خماری بمونیم

 

 

 

 

 

با اینکه اصلنننننن نمیشناسمت ولی خیلیییییی میدوستمت😂

لاب یووووووو💜

moon🌛 Child🌜

سلام قشنگم اینا رو من گذاشتم و این فیکا تموم شدس خود نویسنده بهم میده 😊❤
و حتمن نویسنده هامونو حمایت کنید تا باز بتونم پارتی بزارم براتون ❤❤
ماهم تورو دوسسسسس
jiminshi
۱۶ تیر ۱۳:۱۸

خوب خوب اومدم 3 تا فیک خوشگل بهت بدم 

1 تقاص و تقابل:http://uupload.ir/view/sz3d_تقاطع_و_تقابل.pdf/

2 بهشت جهنمی:http://uupload.ir/view/01l7_infernal-paradise-.-full.pdf/

3ماموریت:http://uupload.ir/view/n3xl_2ماموریت.pdf/

RM. kiute.ARMY

از نویسنده اش اجازه گرفتی؟*^*
Momo Bion
۱۶ تیر ۱۳:۰۹

اسمات نیست؟

moon🌛 Child🌜

نه عزیزم ولی خیلی قشنگهههههه 😍😍
نوکر صدرا:/
۱۶ تیر ۱۳:۰۷

آها..تو کیستی*-*

 

تشکرفراوان*-*

moon🌛 Child🌜

من دختر عموشم 😎😂
خواهش فراوان :)
نوکر صدرا:/
۱۶ تیر ۱۳:۰۴

ددیی...برات دوتا وانشات فرستادم دیدی؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

من سینت کردم خود کیوت نیس 
الان به کامپوتر دسترسی ندارم برات بزارم
تایبد نکردم تا خودش بیاد 
مرسیییی ❤❤
Vantae
۱۶ تیر ۱۲:۴۸

اخیش مرسی مونی 😚😚😚😊😊😊😊☺☺

moon🌛 Child🌜

فدایت 
تبریککککککک💋💋
Vantae
۱۶ تیر ۱۲:۴۶

ام ای فرست ؟؟؟؟🤔🤔🤨🤨😊😊😊😂😂😁😁😁

moon🌛 Child🌜

یسسسسس یسسسس😍😍😍
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان