BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن The Forest Of Firefly Lights

 

🔆FULL🔆

  

نویسنده  mia
کاپل  تهگی - نامجین
ژانر  فانتزی . رمنس 
تعداد صفحات 443
آیدی واتپد نویسنده  @maedeh1

      

رمز:army_area 

🍀💛🦋DOWNLOAD🦋💛🍀

    

پ.ن:حتمن رمز کپی پیست بشه

چون فاصله تو کیبورد ها متفاوتن😉💜

 

805_vpfe.png 

۲۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
همونی که روی ددی کراشه
۰۵ اسفند ۲۰:۱۳

من بازم تهگی میخواممممم

RM. kiute.ARMY

چش چشT^T
سونگ جی وون
۲۰ آذر ۰۴:۴۴

به مرحله ای از زندگی رسیدم که

حال ندارم فیک بخونم

حال ندارم درس بخونم

حال ندارم با گوشیم بازی کنم

حال ندارم فایلای گوشیمو مرتب کنم

حال ندارم فیلم ببینم

حال ندارم غذا بخورم حتی!

حال ندارم بخوابم

ولی دوس ندارم فعلا بمیرم!

تنها چیزی که حال دارم انجامش بدم حرف زدن و چت کردنه

فک کنم افسرده شدم رف😂

RM. kiute.ARMY

ای من بگردمت ک نبینم غمتو:"(
بیا بخل خودم...
دردت به جونم...
به جهنم همه چی...مگه چی از تو مهم تره؟
FiFi
۳۰ شهریور ۱۵:۵۳

این ...... خیلیییییی..... عالیی بودددد🥺🥺😭😭

RM. kiute.ARMY

میفهمممم:">
سونگ جی وون
۲۴ مرداد ۱۱:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

انشاالله که حتما قبول میشی گلم؛ برات دعا میکنم

فایتینگگگ _ اسمت ***** بود درسته؟😉

فایتینگ نسییی

RM. kiute.ARMY

قربونت بشم عزیزم نفست حق باشهT^TX
jhekrjtherk بلهههههههههه*0* ممنونمممممممم!!!
سونگ جی وون
۲۴ مرداد ۰۵:۳۲

ددی مظلوم ندیده بودیم که دیدیم😂

خب بگو بینم تربیت معلم قبول شدی یا بیام برات؟

RM. kiute.ARMY

زیارت قبول😂 حاجت روا باشی
یاااا نه به خشونت علیه ددی های ادمین😂 فعلا انتخاب رشته کردیم ببینیم جواب کی میاد..برا مصاحبه زنگ میزنن یا نه
سونگ جی وون
۲۲ مرداد ۰۶:۰۹

محشر بود، من یک سال پیش خوندمش ولی محشر بود

آره الان یادم اومده کامنت بزارم مشکلی دارید؟؟؟؟🤣

RM. kiute.ARMY

من به این مظلومی...😂هعی...
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۸ خرداد ۲۳:۳۶

تموم شد 🙂

نامجینش درد داشت 

ولی ایده‌اش خیلی خوب بود

👍🏻👍🏻👍🏻

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۷ خرداد ۱۷:۱۱

مرسی دد

 

 

 

 

واییییی فقط چن صفحه دیگه مونده تمومش کنم 

نمیخوام تموم بشههههههه

خیلی حق از این فیک میباره

میا واقعا قلمش کراشه

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عزیزم*^*

واقعا کراشه:")
سوپر کراشه!
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۵ خرداد ۰۷:۵۸

سلام دد میدون زارت و زارت به زحمت میندازمت 

ولی میشه لطفا لینک واتپد خون آبی رو بدی؟

تچکر

RM. kiute.ARMY

" کلیک "

نه بابا زحمت چیه رحمتهT^T بفرماااا
hamoon hamishegee
۰۱ خرداد ۲۰:۲۵

عههههه من از قبل واتپد نویسنده رو داشتم ک

ول عب نداره اینجا راحت تر میشه خوند اوففف عصابم خورد شد بس فیلتر شکن روشن کردم رفتم واتپد 

RM. kiute.ARMY

وییییی خر ذوق شدم خود چ/صپنداریم اود کردT^T
یک روح در سایت🤝🏻
۱۷ اسفند ۱۹:۰۰

بقیه:

چرا پایان باز بود؟

جین تبدیل به روح شد؟

من:

چرا اسمات نداشت؟(منحرفم یونو؟🤝🏻)

روح جنگل رو یونگی کراش بود که نمیزاشت بره؟😂🤦🏼‍♀️

 

ولی من پایانش اینجوری درنظر گرفتم⚡-⚡

جین تبدیل به روح میشه و بعد از مرگ نامجون(*فرستادن صلوات و امید دادن به خودش که این اتفاق تو واقعیت نمی افته)

یونگی و تهیونگ در آغوش میگیره و با شادی از دنیا میره و یه جا دیگه متولد میشه میشه ورد واید هدسام ما 🤝🏾 یونو؟😁🌹

RM. kiute.ARMY

ذهنت را میخرم😂

عایگویا موافقم:">
BTL
۰۱ دی ۱۱:۴۷

اخه غیرمنتظره تمام شد😂

اما خیلى قشنگ بود.فیک هاى دیگشونو میشه معرفى کنى؟

RM. kiute.ARMY

البته*^*
لست کیپر
ون تهیونگ واس در
و فیک خون آبیش که خیلی معروفه و تو واتپده*^*
BTL
۳۰ آذر ۱۸:۵۲

چرااااااااااا؟چرااااااااا اینجا تموم شد.نویسنده فااااااااااااک یو🥺😓

جین چیشد؟روح جنگل شد یا چى؟😪😪😪

RM. kiute.ARMY

میا بانو اصولا پایان بازه سبکش:">
Mmy
۲۲ شهریور ۰۰:۳۵

سلام میشه لطفا از کاپل های کوکگی .تهگی.جینگی.نامگی  بزارید ممنون میشم 

RM. kiute.ARMY

یونگی باتم چشمممممم لابلیییییییی*^*
•-•
۱۵ مرداد ۱۸:۴۱

اون یونتان اون کنار تصویر یه جوری زبون دروارده که انگار داره مسخره میکنه 😂😐

RM. kiute.ARMY

اون بیشعور کلا مسخره میکنه😂
^_^
۱۰ مرداد ۱۵:۱۴

خسته نباشی💜💜

 

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی عزیزم*^*
Mσɳα αα
۰۲ اسفند ۰۹:۰۶

هوراااااااااا تهگی بالاخره به لطف یکی از ادمینا(نمودونم اسمشون چی بید)

پیداش کردمممممممممممممم خیلییی مممنوننننننننننننننننننننننن 

راستش توی انی چند ماهه افسردگی گرفاه بودم پیداش نمیکردممممممم مممنونننننن

یه کاری بگید بکنم از خوشحالی دلم درد گرفتتتتتتههه😐😂

هم خودم هم خواهرم سر کلاس آنلاین هستیم  نمیشه جیغ زد عرررررررررررررر

مجبورم فقط اینجا عرررر بزنممم واییی خداااا جیغغغغغغ

یمزمیممیپسزمچیسچپسنزنیجیچسچزمزمزجزنینرحینجمییخدتبخبخبخبببوایییییی عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

moon🌛 Child🌜

ایگو عزیزم اون بالا لیست فن فیکشن های فول سایت کاپل تهگی هستش ی نگاه بهش بنداز🤗
( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۲ دی ۱۹:۲۹

سلام سارینای عزیز خوش اومدی...

باعث افتخاره ماست که در جمعمون هستی و امیدوارم از این به بعد زیر پست تمام فیکها ببینمت...

و در مورد سؤالت عزیزم نگران نباش...

هیچ کس از ابتدا همه چیز رو نمی دونه💙💙💙

وانشات یک داستان بسیار کوتاه در حد چند صفحست که اکثرا در یک صحنه یا « شات » اتفاق میفته...

اما فن فیک یک داستان بلنده که ماجرای کاملی رو از چند شخص روایت میکنه😊

sarina M,A
۱۲ دی ۱۹:۲۴

سلام واقعا وبتون عالیه فوق العادست

من خیلی جاها دنبال فن فیک تهگی بودم ولی متاسفانه پیدا نکردم،ولی وب شما...

عالیه واقعا

فقط یه سوال داشتم

اونم اینکه میشه لطفا فرق وانشات و فیک رو توضیح بدین؟!

میدونم سوالم خیلی ابتدایی و مسخرست😅

اما واقعا برام سواله

و دوباره بگم فینفیکایی که میزارین عالین 

عالییییی

yui
۱۸ آبان ۱۳:۰۶

وایییی خیلی قشنگ بود ^^

معلومه قشنگعگه چون شما وانشات بد که نمیارید😉😉

راستی شاگرد یوکی هستم یویی ^^ 

moon🌛 Child🌜

اوووووووووو سلام بر شاگرد یوییییی😉
خوش اومدی عزیزمممم
Jikooker*-*
۲۲ شهریور ۱۳:۲۵

نیهیهقنییهسنقویاینثنسنیحثنیاینقو عرررررررررررر فیک قشنگمممممممم:| اینو قبلا خوندمممممممممم فاک خیلیییییی قشنگهههههههه یلینقویاثمتقهتقنتثوث

عر زدن*😂

RM. kiute.ARMY

خنخگخحثخهگثهبهعثکهبک4هتکا545فل
عررررررررررر عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
♥army♥suga♥
۰۳ شهریور ۰۲:۱۱

سلامممم

اخ جون تهگی هوراااا

بازم تهگی بزار لطفااااا

تهگی دوستتت

moon🌛 Child🌜

چشمممممممم 😘😍😍
تهگی بازم داریما ولی خا پارتیه paris -s1
البت خا یکی دیه هم بود فول یادم نمیاد😂😂
Cold Vanpire
۰۷ مرداد ۱۷:۲۹

تهگی اسمات ندارین؟

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه:(
Kim Wuji
۰۵ مرداد ۱۸:۱۰

های مای لاولی رایتر 

اصن چه معنی میده انقد قشنگ بنویسی که 2 بار در یک هفته،کامل بخونمش؟؟

داستان بی نقصی بود 

خیلی چیزا ازش یاد گرفتم 

 

♥하니예 .이♥

#نویسنده
.......#
۲۸ تیر ۲۳:۱۰

اصلا تو کتم نمیره تهیونگ یونگی رو به فاک بده

RM. kiute.ARMY

من که خیلی فت یونگی باتمم*^*
chaklet mochi
۲۸ تیر ۱۵:۲۷

سلااممم بر نویسنده فیک *_*

میشه یچیز بگم:

خیییییییییییللللللییییییی 2تا فیکایی رو که فرستادی عالللللیییییییی بود ولی....

میشه اول فیک ها رو نگی که شبیه کدوم انیمه بوده؟ چون من خواننده کل ماجرای انیمه رو یاد آوری میکنم و خب شاید فقط منم که این انیمه رو دیده و خب وقتی عکسا رو تو فیک دیدم اول گفتم چه قدر این انیمه آشنتست تا اینکه فکر کنم تا ص99 شکم به یقین تبدیل شد.

خب از نظر خودم نه خواننده های دیگه خوب میشد اگه فیک هارو کمتر شبیه انیمه ها بنویسی و بیشتر خب نمی دونم چظور بگم آخه سر هر دو فیک من به جای تصور خود کوک و وی بیشتر خود انیمه رو انگار می خوندم به خصوص که با عکس ها مدل و فضا کلا حالت انیمه ای گرفت و من هر چی می خوندم به جز وی کوک....

امیدوارم ناراحت نشی و بیشتر و محکم تر به نوشتن ادامه بدی و خواستم بگم اگه خواننده ات بر فرض اون ها رو نتونه خوب درک کنه زیاد با اون نوشته حال نمی کنه یا شاید کسل بشه.(بیشتر منظورم رو فیک خانه چرخان بود اگه اسمشو درست گقته باشم همون اولین فیک)

حرفام به این منظور نیست که قلمت خوب نیست ولی برای تبدیل شدنت به یه نوسنده فیک کش و قهار لازمه بعضی ها یه خورده گوش زد کنن و بهت کمک کنن.

امیدوارم با حرفام فیک های بعدی ای که میدی سوپرایزمون کنه و من خیللللللیییی دوست دارم نویسنده خوبی بشی و اگز هم تونستی یکم برو تو فضا های هیجانی یا عاشقانه و یا ..... و سعی نکن زیاد رو ماجرا های فرعی قدم بزاری ، البته خوبه ولی تا حدی که از ماجرا دورمون نکنه....خب راستش توصیفش می تونه مثل این باشه می خوای کیک درست کنی ولی تا نصفه تو فر می زاری....خب یه طرفش پف می کنه و طرف دیگه هم که فبها.....

امید وارم حرفام ناراحتت نکنه و بیشتر تلاش کنی و قوی تر بشی

بابای

:3

RM. kiute.ARMY

من درکت میکنم..دارم یه فیک میخونم که از روی فیلم نوشته شده بود...اصلا نمیتونم تمکز کنم رو ی کاپل بنگتنش!


مرسییییی عزیزم:) نقد خوبی بود:)
Mahi-taelover
۲۷ تیر ۰۳:۳۹

*________________________________________*

شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

این خیلییییییییییییییییییییی خوب بوووووووووووووووووود

من عاشقش شدم!خیلی وقته که دنبال یه تهگی فول می گردم.و در اخر یه دونه خوبش رو برام گذاشتین که باهاش یه کلی عشق کردم.

من تو یکی از اون داستان هایی که وقتی حالت خاصه شروع می کنی و هیچ وقت ادامه اش نمی دی این ایده ی منتقل شدن یه روح به جسم یه نفر دیگه رو نوشته بودم.ولی خوب هیچ وقت نمی تونستم تو ذهنم انقدر خوب توصیفش کنم.این که دو اخلاق متفاوت،دو گذشته ی متفاوت و دو تا عقیده ی متفاوت رو با هم ترکیب کنی باعث میشه که یه انسان کامل داشته باشی.من حس می کنم که مین شوگای این داستان فقط یه نماد از یه اعتراض و یونگی با ماسک گربه ای فقط یه نماد از یه فرد اروم و بی دردسر بود.ولی مین یونگی ای که در اخر اومد،یه ادم کامل بود،گاهی با جرئت و اعتماد به نفس شوگا و گاهی به ارومی و عاشقی یونگی گربه ای.عاشق قلم نویسنده شدم و خلاصه که اگه نویسنده داره نظرمو می خونه باید بهش بگم که...فوق العاده ای!من به شدت توی توصیف احساسات چه خودم و چه شخصیت های داستانم مشکل دارم.ولی تو به خوبی احساسات رو...حس از دست دادن،حس عاشقی و حس زندگی توی لحظه رو نوشتی.

پایان کمی تا قسمتی باز داستانت رو دوست دارم این طوری تموم کنم.جین هیچ کدوم رو قبول نمی کنه.اون شخصیت جین توی داستان کسی نیست که بخواد یک زندگی نامعلوم دیگه رو شروع کنه یا اینکه زنده باشه و از دوست داشتنی هاش دوری کنه.اون یه مرگ بدون هیچ ارزوی دیگه ای رو تجربه می کنه.اون عشقش رو داره و کسی که مثل پسرش می مونه بالاخره خوشبخت شده.اون نمی خواد زندگی زیباش رو با یه ادامه ی نامعلوم تو یه بدن دیگه،بدون هیچ تضمینی برای ملاقات دوباره ی دوست داشتنی ترین افراد اطرافش تموم کنه.یا حتی با سردرگم بودن همیشگی تو یه جنگل.اون یه مرگ خیلی اروم و حتی پر درد رو انتخاب می کنه.

 

 

 

ببخشید که دارم اینا همه اسپویل می کنم.همین الان متوجه شدم که کل داستان رو لو دادم.ولی خوب وقتی می خوام نظر بدم باید با از ته دلم نظر بدم.

و اینکه...مونی من همون محی هستم عشقولیم.نویسنده ی فیک مدرسه سایه که کچلتون کردم با نظرای چند متریم خخخخخ

RM. kiute.ARMY

محححححححححححححححححححییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
فین فین*^*
آه هارتم...نظرت عالی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا خوشم اومد که اینطور از ته دل خوندی و نظر دادی!! واقعا مرسی!!
نویسنده باید ثبت ملی شه!!
ناشناس
۲۷ تیر ۰۲:۰۹

نباید از کوک اسم میاورد:(((

RM. kiute.ARMY

اوه!
masih mp
۲۷ تیر ۰۱:۱۹

وررری گوود عالی تشکرر

RM. kiute.ARMY

 گودی از خودتهههههههه مسیح شیییییییییییییی
팔야
۲۶ تیر ۲۲:۴۸

خوج به حالت😭😭😭😭من همچنان هم غر و هم هر میزنم😭😂😭😂😭😂😭

RM. kiute.ARMY

ایگوووووووووووووووووووو:"(
S
۲۶ تیر ۲۲:۴۱

سلام

دیدم تو جواب یه سری نظرا گفتین رمز رو کپی پیست کنن

خواستم بگم رمزارو - مثل رمز پی دی اف یا وای فای - اگه از جایی کپی کنین جواب نمیدن

باید حتما خود شخص تایپش کنه

و اینکه من ب عنوان یکی از مخاطبای وبلاگتون همش چشم انتظار دیدن فیکشنای غیر ویکوکم، و وقتی هم میبینمشون کلی ذوق میکنم

امیدوارم ویکوک شیپرا هم یه ذره ما غیر ویکوک شیپرا رو درک کنن😁 و کاری نکنن ادمینا از گذاشتن غیر ویکوک پشیمون بشن و سر ما بی کلاه بمونه

RM. kiute.ARMY

درسته!!!

من خودم کاپلای فرعی رو بیشتر دوست دارم اما واقعا ممنونم که بازم کسیایی هستن  ک میگن جز ویکوک بزارم!
samin
۲۶ تیر ۲۱:۴۹

فن فیک هایی که میذارید خیلی قشنگن.

از نویسنده ها و ادمین های سایت خیلی ممنونم.

خسته نباشید.

این فیک هم خیلی عالی بود .

فقط یه سوال 

ادامه نداره؟

 

ثمین

♥하니예 .이♥

میطنابخباهثیقنمباد
عرررررررررررررررر
..


خیر نداره*-*
팔야
۲۶ تیر ۲۱:۴۵

مونی جونم عشششششششششششششششششششششششششقققققققققققققققققققققققققممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم مای لاووووووووووووووووووووو خیلی دوستت دارم میدونی دیه؟من الان امسال می رم دوازدهم درسمم خوبه بد نیس امسال معدلم ۱۹.۹۵ شد اگه میخوای شمارم و تو نظر بصورت خصوصی بفرستم برات شاید تونستم تو درسا کمکت کنم

moon🌛 Child🌜

جانم قشنگم
منننننن بیشتررررررررررر دوسسسسسسسسسسسسسس ععععرررررررررر
من دیپلممو چن روز دیه میگیرم😎😎
درس چ؟؟

shimiyai
۲۶ تیر ۲۰:۲۳

یس بالاخره کاپلای مورد علاقه ام کنار هم قرار گرفتن...

کاپلای متنوع تر بزار کیوتی

♥하니예 .이♥

ککک خدارو شکر
چشم سعی میکنیم
ممنون از نظرت
Likey_tae ❤️
۲۶ تیر ۱۷:۰۷

سلام یه سوال.

میگم رمزش چیه دقیقا؟؟

میدونم گذاشتینشااا ولی بازم پرسیدم محض اعتیاد چون اونو زدم برام باز نشد😶

RM. kiute.ARMY

منم نطری ندارم
از اینجا کپی کن بزن شاید فرجی شه
army_area
Hasti...v
۲۶ تیر ۱۶:۳۳

مون من نگفتم را فانتزی میزارید 

فقط گفتم که دیگه رفتین تو کار فانتزی یه تغیری دادین توی ژانر داستانا 

تازه به نظر منم فانتزی هم جالبه 

 

 

RM. kiute.ARMY

من عاشق فانتزی ام...خیلی حس خوبی میده به آدم
chaklet mochi
۲۶ تیر ۱۳:۴۱

iiddddddddddddddddddddddd

هههههههههههههههههههههههییییییییییییییی

چرااااااااااااااباززززززززززززززززززززززززززززز نمیشههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:؟/

فکر کنم از بز زدم رو دکمه ها دکمهها پوکیدن

کسی نطری نداره ؟؟

بار30ام که بنده امتحان می کنم و باز نمی شه

T0T

RM. kiute.ARMY

چرا؟؟؟؟؟
نمیری داخل سایت یا مشکل چیز دیگه ایه؟
Ana.j
۲۶ تیر ۱۳:۲۸

درون خودم رخ داده..ولی اطرافیانن که نمیزارن از جامون تکون بخوریم...

بعضی اوقات حس میکنم این زندگی برا من نیس...اصن انگار من زندگی نمیکنم..

همه مث یه عروسک خیمه شب بازی بندامو گرفتن و تکونم میدن..

خیلی خواستم اون انقلابم رو به رخ همه بکشم..ولی همیشه سرکوب شد..

هااایش..بیخی..سرت رو درد نمیارم..ممنون که انقد خوب حرف میزنی😊💙

RM. kiute.ARMY

خیلی خوشحالم که رخ داده...
پس یکاری کن خواسته اطرافیانت رو برآورده کن اما به شیوه خودت...
درس بخون اما به شیوه خودت..
مطمئنا شاخ همرو میشکونی ایول!!

خوبی از خودته عزیزمممممممممممم

.
Ana.j
۲۶ تیر ۱۳:۰۶

کیوتی..میشه بیای اینارو به مامان منم بگی؟😐😐😐😐😐

من هرچی میگم ب هیجاش نیس😐😐😐

حالا میگی اثبات..من رشتم ریاضیه...ببین من جی میکشم😢😢😢😢😢

واقعا از من باشه زندگیمو میکنم...مگ من چن سالمه ک اینقد استرس بکشم؟..

نمیدونم من که میخوام مهندس شم باید تانژانت زاویه بین سیم و دستگاه رو اندازه بگیرم؟..ولمون کنین بابا😐😐😐😐

هایش..حالم بده کیوتی..حالم از متنای تکراری درسا بهم میخوره..میخوام یه میز جدید ببینم..یه چیز جدید..

RM. kiute.ARMY

دنیا کلا اینجوریه...درک نمیکنن چمونه آخرشم شبیه به اونا میشیم
چند وقت دیگه کلا خودمونو فراموش میکنیم..بعد با خودمون میگیم چرا انور آبیا انقدر موفقن؟؟ چون اونا روی ای کیو سرمای گذاری کردن

اگه چیز جدید میخوای ابتدا باید یه انقلاب درون خودت رخ بده
رونیا - A.m🐰
۲۶ تیر ۱۳:۰۶

نه....نه....نه....نهههههههههههههههههههههه

نگو ته ته باتمه.......اینو دیگه دلم جایی نداره بذارمش ...پس مجبورم کف پاهام بزارمش-______-

 

RM. kiute.ARMY

.
Ana.j
۲۶ تیر ۱۲:۴۳

هقققققق..کیوتیییییی😢😢😢😢😢

اومدی بالاخرهههههه👐👐👐👐👐

پکیدم نبودی بابا..😐

واقعا اگ من کنکور داشتم نزدیک اینترنت نمیشدم...مونیییی..دستت طلا😍😍😍

بهم گف به بقیه چیزی بگم منم گفتم😂😂😂😂😂

ولی فک کنم زیاد گفتم😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

کنکور درسته داری اما زندگی هم داری:|
دلیل نمیشه که همش سرمون تو کتاب باشه...مهم اخلاف و ای کیو ئه نه اون کتابای چرت که نصفش در دست اثباته نثف دیگه اشم که باید بلد باشیم!!
jiminshi
۲۶ تیر ۱۲:۳۹

میشه کوکمین بیشتر بزارید؟

moon🌛 Child🌜

یسسسسس یکم صبر پیشه کنید از همه کاپلا میزارم.
chaklet mochi
۲۶ تیر ۱۲:۱۹

میانهههههههه

منو ببخش که خیلی اذیتت می کنم.

ولی چه میشه کرد

هیییییییی

منتطر فیک فول جدید بودم

.

.

وانشات اومد

خوب برم دلمو بزنم به صابون شاید خوب بود.....-_-

moon🌛 Child🌜

اذیت چیهههههههههههههههههههه ؟؟؟؟؟؟؟؟
ب زودی براتون کوکوی میزارم
.
chaklet mochi
۲۶ تیر ۱۲:۱۲

اوه

.

.

باشه:/

ولی باز شد که همون  داستان خونه متحرک  و....داستان برام باز شد .

یعنی داستان این با اون فرق داره؟

moon🌛 Child🌜

اره قشنگم عوض کردم لینکو ببخشید لاو.
chaklet mochi
۲۶ تیر ۱۲:۰۶

سلام مونوچاکلت فکر کنم رمز همونpass99باشه چون من با این رمزی که گداشتی 10 بار زدم 2بار دان کردم و فایده نداشت آخر با خودم گفتم شاید رمز قبلی از همون نویسنده باشه و بله باز کرد.

می خواستم بگم رمز اشتباهه و این که همون قیلیه فقط پوسترو عوض شده عزیز چون همونی بود که خوندم.

moon🌛 Child🌜

اولش لینک اشتباه بود اعوض کردم 
رمزم همونی ک تو پسته کپی پیست کنید
Ana.j
۲۶ تیر ۱۰:۴۸

جماعت عزیز...مونی منو اذیت نکنین..😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

درسته من خودم یه ویکوک یا کوکوی شیپرم  اعظمم ولی این به این معنی نیستش که همش از اونا فیک بخونم😐😐😐😐😐😐😐😐😐

یه مدت هروقت میومدم اینجا کاپلارو میدیدم همش ویکوک بود...دیگ منم خسته شده بودم بخدااا😐😐😐😐😐😐

شما بفکر بقیه ریدرا ک بهشون میگیم سایلت ریدر هم باشین..شاید اونا چون درخواست ویکوک زیاده روشون نمیشه کاپل دیگه ای درخواست کنن..پس شمام اونارو درک کنین😐😐😐😐😐😐

میدونم..میدونم که خوندن یه فیک با کاپل مورد علاقتون بهتون بیشتر میچسبه تا کاپلایی که براتون تو رده دوم و سوم قرار دارن...ولی تکرار زیاد بد نیست؟..مثلا بی تی اس رو مثال میزنم..اونا هیچوقت تکراری کار نمیکنن..چون میدونن که ادما بعد از یه مدت از کارای تکراری خسته میشن😐😐👏👏👏

ادمینا واقعا زحمت میکشن برای شما..چون دوستون دارن...شمام یکم دندون رو جیگر بزارین منتظر باشین..اصن اگ یه فیک میخونین کاپلش رو ویکوک تصور کنین😂😂😂😂😂😂😂😂وای چه شود😯😯😯😯

فکر کنین جیمین کوچولو کیوت با جونگ کوک عضله ای😂😂😂

حرفم رو پس میگیرم تصور نکنین😆😆😆😆

مونی داره میگه فیک داره..پس بزارین یکم بگذره و براتون قرارش میده😐😐😐😐

و اذیتش نکنین..😐😐😐😐😐

خب خیلی حرف زدم و میگم معلومه خیلی جو گرفتم؟😂😂😂😂😂😂

هایش بیخیال..نظر همتون برا ادمینا مهمه پس نگران نباشین..فیک های مورد نظر شما در راه است☺☺☺☺☺☺

وای چقد حرف زدم واقعا...هرچی..دوستون دارم چون منم نویسندم😛😛😛😛😛

مونی..گریه نکن عزیزم..باهاشون حرف زدم..بهتر شدی الان؟😶😶😶😶

RM. kiute.ARMY

درسته آنا جان
مونی جون همه تلاششو حتی با وجود کنکور مزخرفش میکنه منتها همه باید صبر داشته باشن تا کم کم قرار بگیره
این کار برای همه خوبه...حتی واسه ریدر!!
خوشحالم درکمون کردی آنا جان
الان مونی به شدت سرش شلوغه اما اینجا داره رسیدگی میکنه...
واقعا نمیدونم چجوری ازش تشکر کنم
Meliika
۲۶ تیر ۱۰:۴۱

اینو بخونمش ب نظرتون چون من الان یه ماهه منتظرم یه یول پارت کوکمین یا کوکوی بذارین پوسیدم تو خونه چون از ویکوک کلا خوشم نمیاد کوکی تاپ دوس دارم 😂😂😂😂میشه لطفا یه دونه فول پارت کوکمین یا کوکوی بذارین 😘😘😘ممنون میشم مرسی ک ب درخواستا هم توجه میکنین😍😍😍آدم خر ذوق میشه قشنگ 😍😍💜💜💜💜❤❤❤❤ممنون خسته نباشید 

RM. kiute.ARMY

میخوای امتحانش کن شاید خوت اومد:)
اوموووو! حالا من کوکی باتم فقط میخونم...اما کوکوی رو استثنا قائلم

خواهش گلم وظیفه است:")
tae
۲۶ تیر ۰۹:۵۵

چشم:-)

moon🌛 Child🌜

کوکوی هم میزارم براتون 😢😢
tae
۲۶ تیر ۰۹:۵۱

اقا من کوکوی موخوام

moon🌛 Child🌜

عزیزانم انقدر غر نزنید
هرفیکی با هر ژانری میزارم بخونید 💜
کوکوی هم میزارم 😉
Ana.j
۲۶ تیر ۰۹:۳۶

عرررررررررر...تهگییییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

مونیییییییی...سارانگهه😭😭😭😭😭😭

دیگ داشتم تو ویکوک خفه میشدم بوخودا😓😓😓😓😓

هق..تهگی خیلی دوس...هق😢..

عجب پوستر نازی داره..اول فک کردم فلافه شکست عشقی خوردم😢😢😢😢

بعد دیدم ن..عاشقانه و فانتزیه😍😍😍😍😍

خیلی خوشحالمممممممممم...دست و جیغ و هورااااااا😆😆😆😆😆

*صدای اهنگ را زیاد میکند*

مونی..توام بپر بیا وسطططططط💃💃💃💃

*درحالی که ب قر دادن ادامه میدهد..گوشی ب دست خود را از بالکن ب پایین پرت میکند*

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ای جماعتتتتتتت...تهگی یافیدمممممم😂😂😂😂😂😂😂

💙💙💙💙💙💙💙

moon🌛 Child🌜

هعییییی آناشی اینا منو اذیت موکونن همش میگن کوکوی ویکوک 😢😢🤧🤧🤧🤧منم گوناه دارم خب😭😭😭😭😭😭
تو ی چیزی بهشون بگو🤧😭😭
Mahi-taelover
۲۶ تیر ۰۳:۲۲

هورااااااااااااا تهگییییییییییییییییی

اقا در خواستم زودتر از نظرم اومد!!!همین چند ساعت پیش درخواست دادم که من فیک تهگی می خوام.هنوز نظرم نیومده ولی فیک تهگی اومده.

اقا درسته که یه سریا کاپلای خاصی رو شیپ می کنن ولی خوب شما بیشتر به خاطر داستان یه فیک اونو بخونین نه به خاطر کاپلش.

moon🌛 Child🌜

من چرا با اون یکی محی قاطیت میکنم اونم تویی؟؟
چ عجب یکی تهگی رو تحویل گرفت😂😂😂
منم میگم اذیتم میکنن🤧😢😢😢😢🤧🤧🤧
Hasti...v
۲۶ تیر ۰۲:۱۴

دیگه رفتین تو کار فانتزی

دوست دارم فقط اسمات داشته باشه بهتر  میشه

moon🌛 Child🌜

بچه ها اینقدر غر نزنین هر کاپل و ژانری میزارم بخونید 
نویسنده کلی زحمت کشیده
اگ اسمات میزاشتم میگفتید چرا همش اسمات
Hasti...v
۲۶ تیر ۰۲:۱۳

میشه یه فیک کوکوی بزارید 

قسمتی نباشه لطفاااااا

اسمات باشه گنگستری خشن خوب باشه

میشه پیدا کنید

 

moon🌛 Child🌜

فعلن درخواستی نداریم
کوکوی بعدن میزارم ولی بدون اسماته 
Bts army
۲۶ تیر ۰۲:۰۸

ببخشید من پسووردو کپی کردم اونجا زدمش ولی بازم نیومد!

moon🌛 Child🌜

بیا اینو بزن
army_area
hot. arol
۲۶ تیر ۰۲:۰۳

😍😍😍😘😘😘😘❤❤

moon🌛 Child🌜

💜💜😍❤❤❤😍😍💜
hot. arol
۲۶ تیر ۰۱:۴۷

ایول تهگیییییییییییی

moon🌛 Child🌜

😍😍💜💜
Reyhan7686
۲۶ تیر ۰۱:۴۷

فایده نداره حتی با کپی پیستم نمیاد

خوبه پاکش کنم دوباره نصبش کنم

moon🌛 Child🌜

اخه خط فاصلشو الان عوض کردم 
ببین از اینجا  کپی پیست کن
army_area
Reyhan7686
۲۶ تیر ۰۱:۴۰

اغاااااااااااااااااااااااااااااااااا

میخوام بخونمششششششششش

ولی هی رمزشو میزنم میگه اشتباهههههههههههههههه

فک کنم بخاطر این خطه تیره وسطش باشه چون من تو کیبردم هف هشت مدل خطه تیره دارم ولی هر کدومو میزنم میگه اشتباههههههههه😤😤😢😢

moon🌛 Child🌜

قشنگم لینکو عوض کردم همین الان اونو دان کردی؟؟
نگا ب اسمش بنداز همینه؟؟
منم خط فاصله کوچیک زده بودم😂😂
 خب حالا اینو کپی پیست کن لاو❤
팔야
۲۶ تیر ۰۱:۲۷

خواهشات...بوسات...ماچات😂❤💋

moon🌛 Child🌜

درست شد لاو❤
فدایاتتتت.... بوسیاتتتت متقابل..... ماچیات متقابل..❤
팔야
۲۶ تیر ۰۱:۲۴

مونیییییی

دانلود و میزنم دانلود مووینگ کستل میاد که😭من کور شدم؟آیا فشار کنکور است؟

moon🌛 Child🌜

الان درس میکنم مرسی ک گفتی لاو
🍓Taeyan🍓
۲۶ تیر ۰۱:۲۱

کوکوی و ویکوک برام فرق ندارن 😂😂

احساس میکنم از بی فیکی دارم خاکستر میشم اینم عکسش منو کشته برم سرمو با این گرم کنم

😂😂😂😂😂😂😂

moon🌛 Child🌜

اینو بخون چن روز دیع براتون ی کوکوی میزارم 😢😢

팔야
۲۶ تیر ۰۱:۱۸

یسسسسس یسسسسسس حالا بیا وسططططط هوووووووو

(وی با مغزی پاشیده قر داده،از هستی ساقط میشود)

مونی میدونی عاشقتم نه؟

❤❤❤❤❤❤❤

moon🌛 Child🌜

چ عجب یکی این فیک بیچاره رو تحویل گرفت بخاطر اینکه ویکوک نیس 😢😢😢
ایگوووووو بیییااااا بخلممممممم منم عاشقتممم🤧🤧❤❤
🍓Taeyan🍓
۲۶ تیر ۰۱:۱۱

من خر ذوق شدم گفتم هورا فول بعد که دیدم ویکوک نیست قشنگ قلبم ترک خورد😢😢😢

فول ویکوک میخوااااام😢😢اگه دارید برام بزارید توروخداااا😐😐😐😐😐😐

moon🌛 Child🌜

تازه ویکوک گذاشتم قشنگم 
یکم تنوع کاپلی بدنیس کاپلای دیع گوناه دارن 😢😢
درخواستی تهگی هم داشتیم
دفعه ی بعدی ویکوک مخصوص تو فعلن اینو بخون قول میدم بعدن ویکوک بزارم
البته قبلش کوکوی میزارم بعد ویکوک 😉😉
♡ Kim Jung Hyun
۲۴ تیر ۲۳:۱۹

اخه من ملاکم ویکوکه !

نوموشه یکی ویکوک فول بزاری بخدا چن روزع دارم عر میزنم 

تو واتپدم اکثرا پاریتین و همچنین تل !

برا همین دنبال ی فوله 1000 صفحه ای ام :(

نایس تو میت یا 

محنا ملقب ب محی و هیون 😹

moon🌛 Child🌜

اتفاقن بین ویکوک و این مونده بودم 😂😂
دیگ اینو گذاشتم اخه اخیرا خ ویکوک گذاشتیم بعد هی گفتن کاپلای دیگ بزارید منم گذاشتم 
دفعه بعد ی ویکوک فول مخصوص خودت میزارم😉😉😉
نایس تو میت یوتو ❤
♡ Kim Jung Hyun
۲۴ تیر ۲۳:۱۵

فاک :/

نمیشد ویکوک باشه ؟!

راستی نامت چیست ؟

moon🌛 Child🌜

کاپل جدید درخواست داده بودن نمیش ک همش ویکوک 
بعد کاپلارو ملاک خوندن نزارید 
محدثه ام بهم مونی میگن
تو چ؟؟
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان