BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن When Taehyung Was There

 💫FULL💫

  

نویسنده  mia
کاپل  کوکوی
ژانر  فانتزی . رمنس
تعداد صفحات 82
آیدی واتپد نویسنده  @maedeh1

     

رمز :pass99

🌼💎🔹DOWNLOAD🔹💎🌼 

  

805_vpfe.png 

۳۱ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
kim light
۰۴ اسفند ۱۷:۰۳

دد می دونم یه روانی تیمارستانیم که اونور کلی حرف زدمو در مورد استاکهلم عر زدم اما الان وقت اینه که اینو بخونم

 

جدا معتاد شدم

کمپ ترک اعتیاد نمی شناسی که اپشن ترک دادن فن فیک داشته باشه؟؟

 

حس می کنم زیادی کیوته و فانتزیه این نه؟؟

خوبه! به نظرم بعد اون همه تنش با یه مشت مافیایی باید یه چیز صافت بخونم

RM. kiute.ARMY

دخترم ناجور معتاد شدی😔
اعتیاد بیماری خانمان سوز است...

اره اره این میشوره میبره پایینT^T
army
۰۴ مهر ۰۰:۰۱

وات ده هل ایده زیاد تو مغزم دارم و با هرچیزی که از هرکسی میبینم یه ایده برای فیک نوشتن از بی تی اس میاد تو ذهنم ولی لامصب قللم نوشتنم خوب نیست، هعییی، حتی خودمم اینطوریم حرفای جالبی دارم ولی خوب حرفامو نمیگم و تو زبونم نمیچرخه، . فاک به همچی 🌚

RM. kiute.ARMY

به نظرم همین انجام ندادن به دلیل نشدن، مشکل اصلیه. تو بنویس من کمکت میکنمT^T
Army
۰۳ مهر ۰۷:۴۴

چرا نمیتونم وارد لینک بشم ؟

RM. kiute.ARMY

با فیل/تر شکن برو عمرم:">
B-ARMY
۲۶ دی ۲۲:۲۱

میگم من یه فیکی خونده بودم اینجا کوکوی و ویکوک بود

که کوک زد لیسا رو ناقص کرد

میدونم خیلی کامل توضیح دادم

میدونی کدومه؟

RM. kiute.ARMY

نه والا لاوم حظور ذهن ندارم:")
min ilisa :&gt;
۱۹ آبان ۱۲:۵۶

 صحیح

RM. kiute.ARMY

0.0
min ilisa :&gt;
۱۸ آبان ۱۴:۴۸

فاک چرا انفد سرش عر زدم

RM. kiute.ARMY

چون عر داشت:">
•Namjin's Daughter•
۱۶ آبان ۱۴:۱۸

البته باتوجه به تاریخ آپش این فیک مال حتی قبل از اینه که آرمی بشم

این از این

من الان میخوام خودمو جر بدم برا اینه که دیگه نمیتونم اون چیزی که میخوامو بنویسم

من فقط میخواستم ایده کلی و یسری اتفاقات رو بیارم تو فیکم کلی ایده خودم براش داشتم

آیششششششششش فاک ایت

ریدم تو این شانش

البته دوتا انیمه دیگه هس ازونام میخوام بنویسم ولی قبل اونا به این فک کرده بودم

اولین فیکی که رسما سعی کردم بنویسم این بود (هرچند نصفه موند و بعد دو صفحه پاکش کردم چون به این نتیجه رسیدم که قلمم هنوز اونقدر خوب نیس)

حتی اسمشم همین بود

ون جیمین واس در

عاه...

ببخشید دد انقد حرف زدم 🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

کنچانا جان دلم درک میکنم:"(
اینکه یه عالمه برنامه بریزی و فکر بزاری روش اما همه چی از بین برهT^T
•Namjin's Daughter•
۱۶ آبان ۱۴:۱۱

دد باورم نمیشه

این فیک برگرفته از انیمه «وقتی مارنی آنجا بود» هستش

و من دقیقا میخواستم با ایده گرفتن از همیییین انیمه یه کوکمین بنویسم

الان اومدم میبینم تهکوکش هس!

ینی نمیتونم بنویسم؟

ینی بنویسم میان میگن اسکی رفتی؟

RM. kiute.ARMY

اگه بخوای خود انیمه رو بنویسی ک مشکلی نیست کلا
در هرصورن این هم الهام گفته از اون بود و هر سری فکری داره
نگران نباش فقط منبع یکی بوده قرار نیست داستان به یک شکل پیش بره
Aida
۲۶ مرداد ۱۸:۵۳

لینک خرابی داره میشه چک کنید؟

RM. kiute.ARMY

لینک برای خود نویسنده اس نمیتونم دست بزنم:"(
Gaul Jk❤
۲۰ مرداد ۲۳:۴۳

ممنون ددی

RM. kiute.ARMY

خواهش قشنگ من*^*
Gaul JK❤
۲۰ مرداد ۰۳:۰۶

خیلی خوب بود 

من انیمیشنشم دیدم و تصور کردنش خیلی بهتر بود اما دددیییییی اسم انیمیشن رو یادم نمیاد تو اسمشو میدونی؟

RM. kiute.ARMY

خیلییییییییییییییT-T
اسمش این بود: وقتی که مارنی آنجا بود*^*
J.K
۳۱ خرداد ۱۵:۳۵

بعد از اینکه خوندمش یادم رف نظر بدم😂😐

خیلی زیبا بود ولی ته نباید از کوک جدا میشد

کلی گریه کردم برا کوکی بیچاره ام

نویسنده اوتاکو می باشد😈❔😃

چون مثل وقتی مارنی انجا بود هست

RM. kiute.ARMY

اره دقیقا همونه از روی اون الهام گرفته😂
J.K
۱۰ بهمن ۱۱:۴۳

به فاخ رفتم تا دانلودش کردم

فک کنم نویسندهههههههه راضییییی نبودههههه کهههه مننننن داننننن کنمممم😳

moon🌛 Child🌜

چرااا؟؟نه راضیه خیالت تخت😂😂
تحتمالن نتت ضعیف بوده
Galaxy Macknae (ALMA)
۰۳ بهمن ۱۰:۵۷

ای جان آره درسته ته هیونگ درش میمیره اما پدربزرگ کوک همونی که با ته بود منو یاد یونگی مینداخت...

با اینکه میای عزیز در موردش هیچ صحبتی نکرده بود...

مدام حس میکردم اون یونگیه😅

Paria Bts
۰۳ بهمن ۱۰:۵۳

اخه تهیونگ مرد 😥😭

Galaxy Macknae (ALMA)
۰۳ بهمن ۱۰:۰۸

چرا پریا جان مگه چی شده عزیزم؟😅💜

야시. Yasy2007
۰۳ بهمن ۰۲:۴۰

چشم ارامش خودمو حفظ میکنم😅

Paria Bts
۰۳ بهمن ۰۱:۱۰

😥😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥱😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥱😭😭🥱🥱😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥱😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

از گریهام سایتو اب برد با قایق رفت امد کنید دیگه⛵⛵⛵⛵⛵🛩⛵🛩🛩🛩🛩🛩⛵⛵⛵🛶⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵🛶⛵⛵⛵⛵⛵⛵🛶🛶⛵🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶

Paria Bts
۰۳ بهمن ۰۰:۵۹

مرسسسسسسیییییی🥲💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Galaxy Macknae (ALMA)
۰۳ بهمن ۰۰:۴۳

پریا جان...

مشکلی نداشت فقط یکم باید باهاش ور بری اما حس میکنم اذیت میشی بنابراین لینک مستقیم رو برات کپی کردم...

https://uupload.ir/filelink/ElUljJIlSrld/c2m1_when_taehyung_was_there_(completed).pdf

یاسی جان شما هم کمی آروم باش💜😅

야시. Yasy2007
۰۲ بهمن ۲۳:۵۸

نمیدونم اعصاب ندارم

Paria Bts
۰۲ بهمن ۲۳:۵۳

یاسی شی چی شد به اعصابت مسلسل باش عزیزم 🤗🤗

야시. Yasy2007
۰۲ بهمن ۱۷:۴۸

بخش هایی از این نظر که با * نشان داده شده است توسط نویسنده نظر حذف شد

 

خیلی عنه

عن سگ

کثافت

*****

*** ****

** ****

*** 

 

Paria Bts
۰۲ بهمن ۱۷:۴۳

اهوم اصلا نمیاره قبلا هم نمیوردش 😥😥

ولش کن دیگه بالا نمیاد ...

야시. Yasy2007
۰۲ بهمن ۱۷:۴۳

من بخاطر مشکلات هواوی و زرت و پرتایی که میکنه و میگه باید انتی ویروس بریزی نمیتونم واردش بشم😑🔪

야시. Yasy2007
۰۲ بهمن ۱۷:۴۰

پری این سایته خیلی شاسمشنگه

اصن هرکاری میکنی صفحهه باز نمیشه میره برا خودش دور میزنه😐💔🔪

Paria Bts
۰۲ بهمن ۱۷:۳۹

مرسی یاسی شی 😍🥰

Paria Bts
۰۲ بهمن ۱۷:۳۸

بهش میگم ربات نیستم ولی باور نمیکنه 😂😂😂

یکی لینکشو به این بنده خدا بده ثواب داره ..

رسیدگی کنیددددح😂

야시. Yasy2007
۰۲ بهمن ۱۷:۳۸

چی چرا؟ الان چک میکنم

Paria Bts
۰۲ بهمن ۱۷:۳۶

من اینو هر کار میکنم دان نمیشه چلا بیایین بگید ..

مسئولین رسیدگی کنن😂😂

ی بدبخت فلک زده
۱۱ آبان ۱۶:۲۶

سلام بر معتادااان اعظم🙂💧

چطو مطورید با کرونا جون؟💧🙂 

من همه ی اعضای خانوادمو کرونا گرفت خودمو نگرف🙂💧

داداشمو گرف مامانمو گرف بابامو گرف 

ولی منو نه🙂💧 

من متاسفانه تا تهیونگ رو نبینم نمیمیرم🙂💧کلا منظورم بی تی اسع💧🙂

سگ جونم 🙂💧

فاک تو این زندگی🙂💧 

 

moon🌛 Child🌜

خداروشکر ک نگرفتی مواظب خودت بیشتر باش عزیزم
💃
۰۶ شهریور ۰۳:۲۰

وااااااای چ خوب بوددددد😭😭😭😭💜💃💃💃

هم فیکش هم انیمش (when marnie was there)خیلی خوبههههههههه😭😭😭😭💃

RM. kiute.ARMY

اره از روی همون الهام گرفته شده بود عرررررررررررر
*mahi*
۰۳ مرداد ۰۶:۴۹

عررررررررررررررررررررررر وقتی مارنی انجا بووووووووووووووووووووووووووود0-0

RM. kiute.ARMY

بفغنعهامثسلذبهثمقبیاح یسسسسسسس یس یسس!!
😈Satans Girl😈
۳۱ تیر ۱۹:۳۹

مع فیک ویکوک میبینم دست و پام شل میشه💜😍

البته یونمین و نامجینم میخونم...

خلاصه دستتون درنکنه لاولیا😘💜

♥하니예 .이♥

اصن منم میبینم جررررررررررررررررررررر میخورممممممممممممم
مرگ میشم
جرواجر میشم
کفن میشم
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
فدایت*-*
mahi_suga
۳۰ تیر ۱۳:۴۶

اها اوک مرسی​​​​​​​

RM. kiute.ARMY

خواهشیا*^*
mahi_suga
۳۰ تیر ۱۳:۴۰

اااا با یه بدبختی دزست شد مرسی..ی سوال مثبت 18 نداره؟

RM. kiute.ARMY

خداروشکر
نه نداره:)
mahi_suga
۳۰ تیر ۱۳:۲۰

عزیزم لینک چرا اینجوریه؟ وقتی اون ثانیه میاد و میزنم میره تو صفحه دیگه

RM. kiute.ARMY

مطمئنی؟ چون کاملا درسته
Kookmin & taejin
۳۰ تیر ۱۱:۰۱

میشه فیک کامل و وانشات از کاپل ته جین و کوکمین بزاری 

پیدا نمی کنم مخصوصا ته جین  

ممنون میشم بزاری

RM. kiute.ARMY

اوه حتما عزیزم:)
PR NT
۲۹ تیر ۲۳:۵۷

ددی به حرف اونایی ک میگن کوکوی نزار گوش نکن 😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

چش:|
PR NT
۲۸ تیر ۲۳:۲۶

ام ساری چر ژانر نداره ✋

 

کوکوی بازم میخام 😭

 

مرسی با این که سرت شلوغه میزاری این خیلیییییییییییی با ارزشه 💋💋

 

کدوم دوتا کثافتی هیت دادن به کوکوی 😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عه نداره؟؟

الان کل ادمینا گیج شدن:|
یکی میگه تهگوگ/کوکوی نه اما یسری میگن بازم بزار:|

خواهشیاتتتتتتتتتتتت عزیزمممم وطیفه استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

نمیدانم:|
.......#
۲۸ تیر ۲۳:۰۸

موافقم بعضی اوقات از فیک متنفر میشم بعد یک مدت دوباره عین چی میام میخونم

خیلی ناراحت کننده ست که توی یک کلبه که پر از ابه یکی دستش بیرونه و یکی بالای سقف دستشو گرفته

الان دو روز از خوندنش گذشته ولی بازم حس ناراحتی دارم

این صحنه میاد تو فکرم

و واقعا فیک دردناکی بود

😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ درک میکنم چی میگی!!

الهییییییییییییییییییییییییییییییییییی 
اشکالی نداره برو یدونه فلاف بخون حالت خوب بشه:"(
*mahi* ^^
۲۸ تیر ۲۲:۳۷

عرررررررررررر ددییییییییییییییی منم سایت زدم0-0

ولی هنوز بلد نیستم باهاش هچ گوهی بخورم////////:

RM. kiute.ARMY

ثهقهبعخثعغقبعثخقهبغهعثقغهبعغهثق
عععععععععععععرررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر
مبارکهههههههههههههههههه
ایرادی نداره یاد میگیرررررررررررررررییییییییییییییییییییییییییییی
asal
۲۸ تیر ۱۷:۱۰

کوکویی هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا😍😍ددی لطفا خیلیییییییییییی کوکوی/ویکوک/تهکوک/کوکته/جونگته/تهجونگ/ویجونگ و........ :/ بزار     من احساس میکنم کل فیک های مربوط به ویکوک رو خوندم:/   بسیار نیازمندم😂  

تنکس😂💜

RM. kiute.ARMY

چشم:|
خواهشیات خخخخخخخخخخخخخخخخ
kim aika
۲۸ تیر ۱۰:۲۳

اخخخخخخخخ ددییییییی خودممییییییی مین ویییییییییییییییییییی😍😍😍😂

پاک سازی چرا ددی؟

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂😂😂💜💜💜💜

باید بعضی وقتا باید فیک نخوند تا ذهنت آزاد شه
JEON
۲۸ تیر ۰۵:۱۳

سلام اونى جونم خوبى 

منو که یادت نرفته 

راستش من چن وقته هستما اما کم میام سرم شلوغه 

من دفعه پیش اومدم پیش ددى تا راجب یه چیزى باهاش مشورت کنم ببینم نظرش چیه 

بعدم گفتم که از طرف من ازت معذرت خواهى کنه که اومدم و برات کامنت نزاشتم اگه برى تو قسمت نظرات وانشات دوس پسر غیرتى کامنتم هستش  به ددیم گفتم بهت بگه ولى ننیدونم گفته یا نه 

البته ددى که قربونش برم گف تو ناراحت نشدى 

امیدوارم که واقن همینطور باشه 😔😍😘😄

 

 

moon🌛 Child🌜

ن عزیزم چرا ناراحتتتتت؟؟؟؟
مگه دلم میاد از دستت ناراحت شم اونم بی دلیل؟؟
تو ببخشید اگ ناراحت شدی 
دیع این حرفو نزنیااااااااا
Sahar
۲۸ تیر ۰۴:۲۷

کوک وی نبود ک....درمورد پرر بزرگ کوک بود☺ایتس اوکی..بلاخره هرچی باشه خوندمش...کوکوی بیشتر بزارین....😭😭💜💜💜

RM. kiute.ARMY

چشم میزاریمم*^*
Amelia Wilda Palik
۲۷ تیر ۲۲:۲۲

*در حال درگیری با خود زیرا نمی داند که ایا سد اند است و یا هپی اند*:D

♥하니예 .이♥

ککککک

Fati
۲۷ تیر ۱۶:۱۴

سلام🥰

سدانده ؟

moon🌛 Child🌜

فک نکنم
kim aika
۲۷ تیر ۱۰:۲۸

عرررررررررررر خیلی خوووووب بووووووود الان اشکم در میاااااد 😭😭💜💜💜💜

انیمشو که دیدم بهتر تونستم تصور کنم

ولی خدایی خیلی قشنگ بود.ممنون نویسنده💜💜💜💜😭

RM. kiute.ARMY

من تو دوران پاکسازی امممممممم چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا>-<
kim aika
۲۷ تیر ۰۹:۲۷

ایووووووووول کوکوییییییییییییییییییییییییییییییییییییی💜💜💜💜😂

میشه یه فیک vmin که جیمین توش تاپ باشه بزاری؟😋😆😍😍😍💜

RM. kiute.ARMY

مین وی عععععععععرررررررررررررررررررررررررررر من عاشقققققققققققققق مین وی اممممممممم عرررررررررررررررررررررررررررر
Sahar tae
۲۷ تیر ۰۳:۰۶

وااای مرسیییییی کماوووو عاقا همه یه طرف کوکوی یه طرف😙😙😙😈ددی کوک دوس💜ته خیلی بیبیههههه

RM. kiute.ARMY

اومووووووووووووووووووو آره آره*^*
chaklet mochi
۲۷ تیر ۰۱:۵۳
ععععععععععععرررررررررررررررررررررررر
هههههههققققققققققققق
خیلی غمناک بود قشنگ گریم در اومد به خاطرش
والا ما همینطوری شیشه شکستهایم لطفا شما بیاید بازسازی یا سازش دوباره نه انگه خورد کردن بیشتر اونT0T
درکل فیک خیلی خوبی بود
دست نویسنده درد نکنه
:3

RM. kiute.ARMY

من نخوندم هنوزT-T
Asal
۲۷ تیر ۰۱:۰۹

هانیه 

فصل اول نمد

من خطاب ب دد یاد تیتان ها افتادم گفتم

😂😂😂😂😂😂😂😂

فک کنم بسی ذوق کردی

خب ذوق نکن

ب منم فوش نده

سعی کن ب اعصابت مسلط باشی بیبی

RM. kiute.ARMY

نفسسسسسسس عمیققققققققققققققققق
خخخخخخخخخخخ
팔야
۲۷ تیر ۰۰:۲۴

واییییی کلی اوتاکوووووو

عاقد من خیلی انیمه دوست ولی چون کنکور پس ندید😂😭

وای انیمه مدفن کرم های شب تابو که دیدم تا ۱ ماه افسردگی گرفتم کسایی که حساسم نبینن اگه ندیدن

(معلم ادبیاتم اگه میدید چجوری حرف میزنم میرفت واسه سه راند رقص میله... و قابل توجهه بگم انقلابیه و ۷۰ سالشه)

RM. kiute.ARMY

یس یس اوتاکوووووووووووووووو
تف تو کنکور
منم اونو دیدم...اما سنم کم بود هیچی بارم نشد:|
خمخهامهنعانهعالنع خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ پارهههههههههههه عررررررررررررررر
Mahi_ suga
۲۷ تیر ۰۰:۱۳

ولیی بازم میخونم بنظر قشنگ میاد😂♥️♥️

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخ باشه بخون
Suzi
۲۷ تیر ۰۰:۰۹

وای خدا کوکوی؛))))))))

خیلی مرسی

RM. kiute.ARMY

خواهشیات سوزی ششششششششششششیییییی
Nazanin Karimi
۲۶ تیر ۲۳:۳۵

سلام من همون ناشناسم چرا نمیشه ناشناس میبود؟😂گفتم یه رخ بدم و من فن پروپاقرص شمام😎

با تشکر نازنینم

RM. kiute.ARMY

اوههه نازنین شی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lana army
۲۶ تیر ۲۲:۳۳

عاللیییییییی😍😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

بسیییییییییییییی عالییییییییییییییی
reyhun
۲۶ تیر ۲۰:۵۲

سلام 

میشه Vmin هم بزارید؟!☹️

♥하니예 .이♥

سلام
اگه شد چشم
chaklet mochi
۲۶ تیر ۱۹:۱۰
ووووووووووااااااااااااااااااااااییییییییییییی
آاااااااااااااااارهههههههههههههههه
یا خدااااااااااااااااااااااااااااااا
یکییییی بیاد منو جمع کنه که حالا قررررررررررر دارررررررررررمممممممم فراواننننن
مرسسسسسسییییی ویگولنزز
.
.
ببخش که تو این وضع ازت هی فیک فول خواستیم..
من درکت می کنم...امیدوارم هممون قبول شیم و با خیال راحت یه دل سیر فیک و .... به خصوص مانگا و انیمه و...... ببینیم و بخونیم.
.
.
عزیز به دل نگیر منم زیاد انیمه دیدم البته ناگفته نماند که از ششم به این وضع افتادم اما چه می شه کرد...
هی من عاشق این بودم برم رشته ای که انیمه می کشن و به صورت مسور یا متحرک تو کامپیوتر می کشن انجام بدم و کلا عاشق این سبک ها بودم... دقیقا شیبه کسی که داره طراحی وبتون رو انجام میده.


اما نگاه کن خدا ما رو کجا گداشته......داره زیر پاهامون علف سبز میشه تو رشته تجربی .....
احساس می کنم دیگه خودمو نه می شناسم و نه حس می کنم...شدم مرده متحرک که اینجا یخورده جون می کیرم....
بهاونایی ک هنوز رشته شونو انتخاب نکردن یه نصیحت خواهرانه....چیزی که باحاش حال می کنید و عاشقش هستی بخونید مطما باشید نه تنها قبول می شید بلکه موفقیتتون 100 درصدیه.
خوب دیگه بریم ببینیم این فیک چی بید...
بای

RM. kiute.ARMY

نتمخهعمزهثمعقامعهثبهز.مهنتیکخهثحبخقهابحهثعقحرحثعفاملهعتاقعتراهحثافلهعاقنتذبمتامبرانعثاعانهعقابعهاثعقاهبعغلثخغعبراخعثاعق.مهنتیکخهثحبخقهابحهثعقحرحثعفاملهعتاقعتراهحثافلهعاقنتذبمتامبرانعثاعانهعقابعهاثعقاهبعغلثخغعبراخعثاعق

خدا ببخشه ما وظیفه مونه:))

اومووووووووووووووووو منم!!

خداوکیلی با نصیحت آخرت حال کردم...خیلی خوب گفتی...
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۱۸:۳۵

واقعا ممنون 😹🖤🙄

♥하니예 .이♥

.
samin.jk
۲۶ تیر ۱۸:۰۵

قر تو کمرم فراوونه نمیدونم کجا بریزم💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🤩🤩🤩🤩🤩🤩

♥하니예 .이♥

بیا اینجا بریز
هوهو

..
Asal
۲۶ تیر ۱۷:۳۰

وای تیتان ها

من رو حیونک کراش زده بودم

البت الانم روش کراش دارم😭😭😭

هق هق

♥하니예 .이♥

اعععع تیتان ها توشه*-*
من فقط فصل اولشو دیدم کک
Ana.j
۲۶ تیر ۱۷:۱۶

جیغغغغغع....من اینو میشناسمممممممممممممممممممم..وقتی مارنی انجا بووووود😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

ههههههههققققققق...دلم انیمه میخواد لنتییییییییییییی😢😢😢😢😢😢😢

ووووااااااووووو...چقد اوتاکو اینجاستتتتتتتتتتتت😲😲😲😲😲😲

اعلام موکونم..منم اوتاکو میباشم😆😆😆😆😆😆😆

هیععععععع..کیوتیییییییی.توام اوتاکویییییییییییی؟😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

اغا..من بازم انیمه میخواممممممم😢😢😢😢😢😢😢😢

لدفا یکی بهم انیمه معرفی کنه...363 تا انیمه دیدم...😐😐😐😐😐😐

دیگ نمیدونم چ غلطی کنم😐😐😐😐😐😐

هههققققق تهیوووونگ...چقد جیگری تو بشررررررررر😭😭😭😭😭😭😭

کامساهامنیداااااا😭😭😭😭💙💙💙

♥하니예 .이♥

ارااااااااااااااممممممممممممممممممممممممم
یکی اب قند بیارهههههه
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
یاخدا چقدر انیمه*-*
من تهش دوتا دیدم
Vantae
۲۶ تیر ۱۶:۵۴

عه اخ جون بالاخره یکیو مثل خودم پیدا کردم که بهم نگن تو خلی این چیزا رو میبینی 😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶

باور کن خیلیا سر اینکه انیمه میبینم مسخره ام میکنن 😑😑😑😑😑😑😑

RM. kiute.ARMY

من پونی کوچولو و تایتان ها به پیش پوکویو..و خیلی چیزای دیگه که خواهر 7 سالم نمیبینه رو میبینم:|

بگیر به چپت:)
Vantae
۲۶ تیر ۱۶:۴۹

عه واقعا دیدیشون ددی؟؟؟

😍😍😍😍😍😍😍

من یه زمانی اوتاکو بودم قبل از اینکه ارمی شم...😁😁😁

نمیدونم صدای خاموش رو هم دیدی یا نه؟؟

نیشیمیا و اون پسره 😶😶😶😶

RM. kiute.ARMY

آره من اوتاکو اممممممممممم

ارههههههههههههههههه دیدمشششششششششششش من پارهههههه عر عر عر
آره!
Vantae
۲۶ تیر ۱۶:۴۷

بازم مرسی 🤩🤩😍😍❣❣❣💋💋❤❤🧡💛💚💙💜

RM. kiute.ARMY

خواهشیاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت*^*
Vantae
۲۶ تیر ۱۶:۴۶

عه این کاور انیمه ی وقتی که مارنی انجا بوده 😭😭😭😭😭😭😭

من سر اون انیمه خیلی عررررررر زدم 😭😭😭😭😭😭

ای خدا اولش که قلعه متحرک هاول الانم این ....وای کی پونیو و قلعه ای درون اسمان به کاور کوکوی و ویکوک رو میذاری 😁😁😁😁😁؟؟؟؟

ولی خداییی خیلی سر انیمش عر زدم 😶

RM. kiute.ARMY

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییی آرهههههههههههههههه گفتم چرا آشناستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
من پاره کردمممم خودموووووووووووووووووووووووووو
خخخخخخخخخخخخخخ هردوشون معرکه ان!! دعا کن بزارن
Hasti...v
۲۶ تیر ۱۶:۲۶

وای مرسییییییییییی

فکر نمیکردم اینقدر زود بزاری

من عاشق کاپل کوکوی 

 

RM. kiute.ARMY

کوکوی خیلی تامتثمترامقعافناذخلرعهقفناذبمتقفذنعرخاعفقا T-T
mp
۲۶ تیر ۱۶:۱۴

یا خداا دان نمیشه

 

RM. kiute.ARMY

لینک مشکلی نداره عزیزم
tae
۲۶ تیر ۱۵:۵۸

اسماته ایا?

روحم شاهد شه?

RM. kiute.ARMY

نخوانده ام
ناشناس
۲۶ تیر ۱۵:۳۷

چرا انقد غمگین بودد من اینو الان وقتی داشت بارون میومد خوندم و حالمو گرفت و بغضم گرفت:((((واین شبیه انیمه بود و فک میکردم اخرش مث اون انیمه به هم برسن اما نرسیدن و من دلم گرفتتتت حالا یکی بیاد منو خوب کنههههه😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

*در حال جمع کردن ناشناس*
._.blueberry._.
۲۶ تیر ۱۴:۴۳

اصا نمیدونین چقد خوشحال شدم وقتی چن تا فیک فول دیدم تو سایت

همش قر میدادم😍

 

 

من احتیاج خیلی شدیدی پیدا کردم به فن فیک فول یونمین...میدونم سرتون خیلی شلوغه ولی میشه دفه بعد که خاستین فول بزارین کاپلش یونمین باشه؟

من همه امیدم به شماست اخه من نه تلگرام دارم نه واتپد

مرسی که هستین لاولیا

دوستون دارم💙💙

 

RM. kiute.ARMY

اوکاییی عزیزممممممممممم تمام سعی مون رو میکنیم برات

ماهم دوست داریییییییییییممممممممممممم
Blera B.H
۲۶ تیر ۱۴:۰۸

اوه مای گاااددددد😍🤩💃💃

الان با این همه فول فیک چه کنم مننن؟💃💃🤤🤤

 

مرسییییییی!!! اووففف ویکوک و کوکوی عشقههه!! هیچوخ نفهمیدم کدوم تاپ مطلقه!😅💜💛

♥하니예 .이♥

نسیاسینتازتسیبرذاتبیلرذتی
بیا باهم براشون عر بزنیم*-*
عرررررررررررررررررررررررر ویکوککککککککککککککککککککککککککککککک
منم تاپش برام مهم نیست مهم اینه ایز ریل*-*
BTS Lover
۲۶ تیر ۱۴:۰۴

کمتر میزاشتین بابا گوز پیچ شدم بعد از چند وقت اومدم

moon🌛 Child🌜

خو دان کن بعدن بخون 😂
اینکه همینجا هس
Latte
۲۶ تیر ۱۴:۰۴

مرسی مون چایلد جان💗

moon🌛 Child🌜

خواهش میشه قشنگم❤
Vkook.darya
۲۶ تیر ۱۳:۵۷

خودمم تو کفش موندم 😆

فک کنم کائنات نگاهی به ما هم انداختن

RM. kiute.ARMY

کائنات خیلی وقته فقط برای ما سر از تاسف تکون میده
Vkook.darya
۲۶ تیر ۱۳:۵۱

هورااااا کوکویییییییی 

پیش به سوی کوکویییییی 

مرسییییییییییی

راستی فرست؟؟؟

میدونم نیست ولی حالا گفتم بپرسم

moon🌛 Child🌜

یسسسسس دریاشی جدیدن خیلی فرستی ها شیطون 😉😉😂😂
خواهشیاتتتتتتتت❤❤❤
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان