BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Tae Moving Castle

✵FULL✵

    

نویسنده  mia
کاپل  ویکوک - نامجین
ژانر  فانتزی . رمنس 
تعداد صفحات 271
آیدی واتپد نویسنده  @maedeh1

      

رمز:pass99

💎🔮💙DOWNLOAD💙🔮💎

  

805_vpfe.png 

۲۳ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
رنگین کمون ૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۱۵ ارديبهشت ۱۰:۲۲

بعد از خوندن آسمان کبود که افسردم کرد اینو خوندم قشنگ شست برد پایین

 

با تشکر از مسئولین 

RM. kiute.ARMY

با تچکر از شما!
پریا
۰۷ مرداد ۱۷:۳۳

ددی اون فیکای قبلی کجان!!...هرچی فیک داشتم حذف شد الانم میگردم نیست!!😭😭واااای من چقدر فیک داشتم هشدادتا بیشتر بود لطفااااااا یه راه چاره بهم بگو نمیتونی فیکارو برگردونی؟؟🥺🥺هق هق هق😭😭

♥하니예 .이♥

خب بعضیاشو نویسنده  گفته نمیخواد بذاریم....
و اینکه دیگه نمیتونیم بذاریمش چون صاحب فیک نموخواد :(
ولی.....
اگه فیکیو ک ندیدی اسمشو بگی اگه تو وب باشه لینکشو میدمت
중국iii♥♪ ngh ♥♪br
۰۲ مرداد ۱۲:۳۲

هانیه جان یوقت قاطی نکنی من همون kookie- ngh- br      هسم فقت الان رفتم بیان ثبته نامیدم

♥하니예 .이♥

اعععع خوش اومدی😍
중국iii♥♪ ngh ♥♪br
۰۲ مرداد ۱۲:۲۹

هانیه شی من پرسیدم کدوم شمالین شما هیچ کدوم نبودین ول جعون می سو شی بود و ب من گف کجای شمالی منم گفتم ساری و اینکه پرسیدم کی همو ببینیم 😁؟؟

♥하니예 .이♥

😂😂😂😂اها
این کامنتت سه روزه هممون فک میکنیم ماله همدیگست جوابش نمیدیم
😈Satans Girl😈
۳۱ تیر ۱۹:۴۴

عاخا ، مونی جون بخدا ما با ژانر ومپایری و اسمات و ددی کینک و... مشکلی نداریم😹😼

RM. kiute.ARMY

خودشم مشکلی نداره هاهاهاهاهاها
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۳:۲۴

اخخخخ کمرم خورد تو لبه میز

اگرم جهشی نتونستم بخونم نگران نباش!!!همکاریم!!!سلام همکارXD

RM. kiute.ARMY

آیییییی خیلی درد داره!!
سلام همکار خخخخخخخخخخخخخخخخخ
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۳:۲۱

همچنین:|

اقا میشه جهشی بخونم؟

پیاده میام مدرسه اصن XD

RM. kiute.ARMY

میتونی بخونی بخونT-T
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ وای خدا
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۳:۱۷

عرررررررررررر

چقد دورههععع مدرستتتتت ددیییییی

ما منطقه یکیم😂

بعدم من تازه میخوام برم هفتم هوووووووو

باید صب کنم دهم بیام اونجا تازع

RM. kiute.ARMY

:|
کل فانتزیام پر پر شد
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۳:۱۱

اع اومد

جواب دادم

RM. kiute.ARMY

مرسی^*^
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۳:۱۰

اع چیزی برام نیومد ک

RM. kiute.ARMY

اومد:)
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۳:۰۳

وبم اینه

korean-sky.blog.ir

RM. kiute.ARMY

دادم
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۳:۰۰

بلد نیستم خصوصی بدمXD

خودت تو سایتم خصوصی میتونی بدی؟

RM. kiute.ARMY

آره میام میدم الان
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۲:۵۷

واقعا میام مدرستونااااا

کجا هست مدرستون اصن ؟XD

RM. kiute.ARMY

خصوصی بده بهت بگم*^*
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۲:۵۶

تازه اعضا میزنن همو داغون میکنن یا بحث میکنن

یک ارمی اصیل میشینه بهشون میخنده و اینا ولی این کصخلا به بقیه اعضا هیت میدن که چرا بایسشونو اذیت کرده

منم بهشون گفتم:خو به ما چه چندتا دوستن دارن باهم شوخی میکنن به تو چه ربطی داره به بقیه هیت میدی؟

RM. kiute.ARMY

:|
حق داری حق داری:|
آفرین آفرین!
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۲:۴۸

الهمممم صلی علی محممددددد و اله محمددددد و عجل فرجهمممم

امیدوارم امسال که مدرسمو عوض میکنم اینا اونجا نیان

صلواتتتتتت

بچه ها کسی نی تو مدرسه ای که من میرم بیاد؟یکم از دست اونا راحت شممم

RM. kiute.ARMY

بیا مدرسه ی ما!
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۲:۴۳

اقا ارمیای تو این سایت باحالترن

هرچی ارمی دور ور من ریخته کصخله😣

یکی بایسش چیمه میگه منو چیم ازدواج میکنیم

یکی میگه ته ماله منه

یکی اصن با بنگتن فان تایما نمیخنده زیادی خله

یکی همش قربون صدقشون میره چرت و پرت میگه 

یعنی اصن تو جمع چندتا کصخل افتادماااا

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:|
ایرادی نداره:|
صلوات بفرست:|
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۲:۳۹

میزنم قدش XD

✋✋✋

RM. kiute.ARMY

بیا 
*شترق*
kookie– ngh– br
۳۰ تیر ۰۹:۱۵

واغغغعننننن شمالیییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من سارویممممم 

کی همدیگه رو ببینیم ؟؟؟؟😎😎

♥하니예 .이♥

من؟
اونی؟
ددی؟
هیچکدوم شمال نیستیم ک ککک
Rachel
۳۰ تیر ۰۰:۵۲

فقط منم یا شما هم یاد قلعه ی متحرک هاول افتادین؟

RM. kiute.ARMY

نه همه همینطورن عزیزمممم
전♡ 미수
۲۹ تیر ۲۰:۴۳

این عکسه کوک خیلی خوبههههههه😂😂😂😂

منم وقتی مامان بابام حواسشون نی من نشستم حرفای+18 میزنن قیافم اینجکری میشه😈😈😈😂😂

RM. kiute.ARMY

من پارهههههههههه جرررررررررررررررررررررررررر
منم دقیقااااااااا! بزن قدش
전♡ 미수
۲۸ تیر ۲۲:۲۷

البته فقط محلاتی اینجوریه

بقیه قسمتای مینی سیتی اینجوری نی

منم ا شانس گندم تو محلاتیم😑

♥하니예 .이♥

.
رنون
۲۷ تیر ۰۰:۵۹

عاا یاد یع انیمع میوفتم

قلعه متحرک هاول

RM. kiute.ARMY

دقیقا!
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۲:۱۷

خدانکنه اونی قشنگممم 😭😭😭

moon🌛 Child🌜

❤💋🤧
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۲:۱۳

فدات بشم منننن 😭😭😭😭

moon🌛 Child🌜

خدانکنه اونیت فدات بشه😭😭😭
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۲:۰۸

اونی قشنگم 😭

moon🌛 Child🌜

جااننن اونیییی😭
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۲:۰۶

ناثینگ اونی جان -_-

moon🌛 Child🌜

دوسنگ خوشملم 😢
전♡ 미수
۲۶ تیر ۲۱:۵۷

کوکی شی من شمالیم ماهی یبار میریم خونه شمالمون

کجای شمالی تو؟

♥하니예 .이♥

#کوکی شی
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۱:۴۲

خوبه عخشه دونسنگ 😹💜💜💜💜💜

ب خدا اگ ب شوخی بگیری من میدونم و تو ! -_-

moon🌛 Child🌜

شوخی چ 😶😐
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۱:۳۹

ینی اینکه تو نباید منو مثه بقیه دونسنگات ببینی -_-

من عزیزم اوکی ؟

چون توام عزیزی -_-

moon🌛 Child🌜

یسسسسسس معلومههههه تو جااااننننن اونییییی جاااننننن💜😍😍😂😂
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۱:۳۵

عررر قربونه اونیم برم من 💜💜😂😂

از الان بگم وقتی من میگم اونی نباید فک کنی مثه بقیه میگمااا -_-

moon🌛 Child🌜

خدانکنهههه جان اونی😢😢💜💜
ینی چی؟؟
Asal
۲۶ تیر ۲۱:۳۳

سلام مونی جونم

دلم تنگ شد برات

خوبی ؟

مونی این حوصلم نمیاد درس بخونم چ کنم؟😒

moon🌛 Child🌜

اعععععع سلااامممم عسلممممم
می تووو😢😢😢🤧🤧🤧
منم نمیخونم 😢😢
kookie– ngh– br
۲۶ تیر ۲۱:۳۳

ععرررررررر چرا هیچ‌کدوم شمالی نیسین من شمارو ببینمممممم؟؟؟؟؟؟؟؟😢😢

♥하니예 .이♥

:_ (

♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۱:۳۲

بسی کیفیدم 😂😂

هیچی اونی جون 😹❤💜

moon🌛 Child🌜

جوونن تو فقط کیف کننن جانن اونی😂😂
kookie– ngh– br
۲۶ تیر ۲۱:۲۹

جین شی میشه بگی اهله کو جایی؟؟؟

سلامو یادم رف سلاممم

moon🌛 Child🌜

اراکم لاو❤
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۱:۲۷

اونی جانمممم 😂😂

moon🌛 Child🌜

جاااااانننن دلممممم😂😂😂
전♡ 미수
۲۶ تیر ۲۱:۱۶

اه از جادوگر نابودیه متنفرم گند زد به همچی

هیچوقتم اسم اصلیشو یاد نگرفتم :/

♥하니예 .이♥

کککک
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۱:۱۴

هیونگ ؟؟

اونی ؟؟

ویچ وان ؟؟😂😂

moon🌛 Child🌜

خو حالا ک خیلی اصرار میکنی 
بگو اونی جانمممممم😂😂
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۱:۱۲

خو حالا بت چی بگم ؟؟😂

moon🌛 Child🌜

هرچی دلت خواست😂😂
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۱:۱۱

ناموص ؟؟😂😂😂😂

چرا فک کردی همسنتم ؟🙄

moon🌛 Child🌜

نمد همینجوری😂
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۱:۰۲

واووو

بت چی بگم ؟؟

14

12 مرداد میرم تو 15 :}

moon🌛 Child🌜

اعععع فک کردم همسنمی😂😂😂
전♡ 미수
۲۶ تیر ۲۱:۰۰

فقط بگم انیمش یجوریه یه تیکش چشات شبیه قلب میشه یجاهاش اینقد گریه میکنی که کور میشی یه جاهایی اینقد میخندی که پاره میشی

♥하니예 .이♥

ککک خوبه خوبه
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۰:۵۸

تنکیو :}

راستی چن سالته ؟!

moon🌛 Child🌜

۱۸ 
۱۴ اسفند میرم ۱۹ 
ت چ
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۰:۵۵

باور کن کونشو ندارم بنویسم 😂😂😅

بزار اخره شب مینویسم فردا عصر بعد ویرایش میفرستم 😉

moon🌛 Child🌜

هعییی 
باشذ فردا ی کامنت معمولی بده یکی ادمینا بزارن 
전♡ 미수
۲۶ تیر ۲۰:۵۴

تا دلت بخواد اینجا پره پفک و چیپس و پاستیله😆

♥하니예 .이♥

.اومدم
전♡ 미수
۲۶ تیر ۲۰:۵۲

مینی سیتی میدونی کجاس؟

اونجا پر از این ادماس پس بت پیشنهاد میدم اگه اسباب کشی کردین اینجا نیاین+_+ چون خل میشی

RM. kiute.ARMY

واقعنی؟0_0
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۰:۵۰

ببینم چی میشه 😂😂😂

راستی من پارته جدیدو فردا میفرستم ایراد ندارع ؟؟

moon🌛 Child🌜

میزمنتااااا
نمیشع الان بفرستی فردا منتشر کنم😢😢
전♡ 미수
۲۶ تیر ۲۰:۴۸

تهران😂

ولی جایی که زندگی میکنیم خیلی چرته

یه پیکسل زدم هرچی زن چادری بود حمله کرد بم

♥하니예 .이♥

جررررررررررررررر
کککک
خب پس اومدم تو راهم
فقط پفک مفک داری دیه
یا سر راه بگیرم*-*
전♡ 미수
۲۶ تیر ۲۰:۴۵

اره اونی بیا کیف میده☆_☆

من به تخمه حساسیت دارم 

بیا اینجا یه عالمه خوراکی ریختم دور و ورم

واقعا چی میشه یروز بشینیم باهم انیمه ببینیم...😧

♥하니예 .이♥

*-*
بوش بوش اومدم
وایسا ماشین گرفتم تو راهم



فقط گفتی کدوم شهری؟
کک
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۲۰:۱۱

ن گلم نیازی نی 🤭🙃

moon🌛 Child🌜

😘😘😘توهم دیه زیاد غر نزنا😂😂
전♡ 미수
۲۶ تیر ۱۸:۵۲

عررررررررررررررررررررر

بعد شیش سال دوباره هاول دارم میبینمممممم وای خعلی دلم برا کارتونش تنگ شده بود

♥하니예 .이♥

ککک
ای جانم
ببین ببین
میخوای منم بیام باهم ببینیم؟
تخمه هم بیارم؟
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۱۸:۴۰

نباو فداتشم چرا نارحت ;]✨🖤

moon🌛 Child🌜

نمد حس  کردم بد حرفیدم میانه لاو😢😢
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۱۸:۲۱

بیخی دستت درد نکنه 😂🖤

moon🌛 Child🌜

ناراحت بشدی؟؟😢😢
میانه😢😢
JISOG Oppa
۲۶ تیر ۱۷:۴۹

آره امروز تموم شد 

لو نده به کسی 😂🚬

moon🌛 Child🌜

خوشبحالتتت 😢😢
رو این ایموجی سیگارت کراش زدم 😂😂😂
JISOG Oppa
۲۶ تیر ۱۷:۳۲

نه این اسمات نیست بی خیالش شدم 😂😂🚬

moon🌛 Child🌜

هعییی... 😂😂😂
بعد ی قرن جیس اومده 😂😂
امتحانات تموم شد؟؟؟؟
JISOG Oppa
۲۶ تیر ۱۶:۴۴

برگاممممم

کاور این پست ترکیبی از تهیونگ و عشقم هاول عععععععههههه 

RM. kiute.ARMY

*درحال جارو زدن برگ های جیس*
آره داداش بخون فیک خونت بره بالا!
전♡ 미수
۲۶ تیر ۱۴:۱۶

مونی اونی جمع کن وسایلتو میخوایم بپریم تو انیمه....

یاعع یاععع تا منو داری کلمه ی تهنا معنی نداره

moon🌛 Child🌜

امدممممممممممم
lamblike M.RR.G
۲۶ تیر ۱۰:۴۰

لایک به نویسنده اش

واقعا خیلی قشنگ تونسته تطبیق بده

اون تیکه های متفاوت با انیمه ام رو هم خیلی ریز و ظریف در آورده

من که با قلم و نوشته اش عشق کردم

RM. kiute.ARMY

نویسنده اش باید ثبت ملی شه!!.
*mahi*
۲۶ تیر ۰۶:۴۰

کوکوی بهترع اونییییییییییییی:((((((

moon🌛 Child🌜

میزارم کوکوی 
전 미수
۲۶ تیر ۰۱:۳۲

چون حالا شاید ته و هاول تو یه حد باشن ولی کوک که از سوفی بهترع کههه

خیلیم داستانه باحالی شوده

moon🌛 Child🌜

یسسس مرسی از نظرت قشنگم 🤧😢
전♡ 미수
۲۶ تیر ۰۰:۱۲

جونگ هیون شییی

نگووو که الان سرمو میکوبم تو دیوارااا

moon🌛 Child🌜

ت چرا
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۰۰:۰۴

چون ورداشته قلعه متحرک هاول رو ب فف تبدیل کرده و ب جا هاول و اون زنیکه نوشته ته و کوک 😐🙄

moon🌛 Child🌜

اشکال نداره چشه مگ مهم اینه ویکوکه خودت گفتی ویکوک منم گذاشتم
♡ Kim Jung Hyun
۲۶ تیر ۰۰:۰۲

خوشمان نیامد :(

moon🌛 Child🌜

چرا 😐
전♡ 미수
۲۵ تیر ۲۳:۲۱

یسوال

اصن کجا بریم؟؟؟؟؟

بیا بپریم تو انیمه هاول بعد بریم تو قصرش ازش جادوگری یاد بگیریم

moon🌛 Child🌜

منم ببریذ تهنا تهنا🤧🤧😢😢
samin
۲۵ تیر ۲۰:۱۵

این فیک و همه فیک هایی که میذارید,چه فول پارتا و چه پارتی ها عالین.

از نویسنده ها عزیز و هچنین نویسنده این فیک خیلی ممنونم. 

از ادمین های سایت هم خیلی ممنونم که انقدر تلاش میکنین.

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید و همچنین موفق.

 

خسته نباشید.

ثمین.

♥하니예 .이♥

ممنون عزیزم
دست نویسنده هامون درد نکنه ک اینقدر خوبن *-*
전♡ 미수
۲۵ تیر ۱۸:۵۶

اره ساکم جمعه جمعه

♥하니예 .이♥

پس بدو بریم عرررررررررررررررررررررر
pooneh.army
۲۵ تیر ۱۸:۲۷

وااااااای ددددیییییی نمیدونی چقد خوشحال شدم واسه این فیکه

بالاخره فول پارت با رمز اومدددددد هر کی ندونه من میدونم اونایی ک رمز دارن عالین

دددددیییییییی دوســــــــــــت دارمممممم

moon🌛 Child🌜

خواهش میش قشنگم
اگ ی خورده پارتیا تموم بشه و سرم خلوت تر شه براتون بیشتر میزارم
❣️White girl❣️
۲۵ تیر ۱۸:۱۶

لینکشو فعلا ندارم باید بصبرم تا مامانم بیاد خونهXD

ولی باش*-*

♥하니예 .이♥

فدایت*-*

.
전♡ 미수
۲۵ تیر ۱۸:۱۵

هانیه اونی جمع کن بریممممممم

دختر بودن به ماها نیومدههه

♥하니예 .이♥

ککک بریم بریم
ساکتو بستی؟
اماده ای؟

❣️White girl❣️
۲۵ تیر ۱۸:۱۱

نویسندش ک نمیده،

ولی من از بانی در موردش پرسیدم،

میخواید لینکشو بدمم؟

♥하니예 .이♥

خب ما اجازه میگیریم میذاریم دیگه
بعد نویسنده ها پارتا رو میدن میذاریم*-*
باید از ددی بپرسم من نمیدونم
تو حالا بوده بی زحمت*-*
ددی ک اومد میگم بهش
전 미수
۲۵ تیر ۱۶:۵۶

اقا بعد شیش سال دلم خواست برم دوباره انیمشو ببینممممممم عررررررر اینترنت الاغ دانلودش نمکنههههههه عرررررررر

 

شیش سالم بود دیدمش بعدش کلا تا الان در حال کشف جادو کوفت و زهرمارم به نتیجه ای نرسیدم خالم میگفت تو چرا پسر نشدی😕

مطمئنم اگه پسر بودم خوشگل تر بودم😐

تازه زر زرم نمیشنیدم که میگن موهاتو بلند کن یا دامن بپوش😐بابا ولم کنین دیههههه دوست دارم پیرهن مردونه بپوشمممم اخه به شما چهههه

♥하니예 .이♥

ککک
نتا چ بیشعر شدن :/
منم موخوام پسر باشمممممم عرررررررر هق هق هق
mp
۲۵ تیر ۱۶:۰۴

عرررر عااالییی بوود

♥하니예 .이♥

❤❤😍😍😍😍😍
ARMIN
۲۵ تیر ۱۶:۰۱

قلعه ی متحرک هاول تبدیل میشود به قلعه ی متحرک ته ته

♥하니예 .이♥

😂😂❤
NIKI NIK
۲۵ تیر ۱۵:۵۷

من انیمه اشو دیدم عالیه

کارای میازاکی فوق العادن

من کلا رو هاول کراش داشتم و دارم 😍😍😍😍 اونم با دوبله انگلیسی و صدای کریستین بیل واو فوق العاده است 

هنوز نخوندم اینو ولی ته کاملا مناسب براش هم صدا هم فیس 😍😍😍😍

هنوزم سالی یکی دوبار میرم سراغش تیکه هایی ک دوس دارمو میبینم

خیلی احساسی و خوبه 

تو یکی از ویلایوا تهیونگ آهنگشو میذاره:) https://www.vlive.tv/video/25933

♥하니예 .이♥

هق هق هق
دوسسسسسسسسس
اععععع❤❤❤😍😭😭😭😍😍😍
전 미수
۲۵ تیر ۱۵:۵۳
هاول هنو تو لیست شخصیت انیمه های مورد علاقم تو رتبه اوله
فک کن شیش سالم بود دیدمش
با موهای زرد خیلی گوگول شده بود

♥하니예 .이♥

هق هق هق
منم برم ببینم
kookie– ngh– br
۲۵ تیر ۱۲:۵۳

ددییییی

بچههه هااااااا

و تمومه کسایی ک این پیامو میخونن 

از همتون خاهش میکنم برام دعا کنین 

دد همونطور ک گفتم امسال میرم دبیرستان و من زدم تربیت بدنی ولی همه رشته هارو قبول شدمو الف خوردم واسه همین بابام خیلی اصرار داره برم تجربی خلاصه من امروز رفتم هنرستانه تربیت بدنیه ولی عصر و باید برای ثبته نام ی آزمونه آمادگی جسمانی بدیم و بینع  اون همه دانش آموز فقت ۵۰ نفرو میپذیرن من واقعا استرس دارم و از امروز باید مثه چیی ورزش کنمو خودمو آماده کنم و از همه ی شما عزیزای دلم میخام برام دعا کنن ک تو آزمون قبول شممم وگرنه مجبورم برم تجربی 

از همه ی شما عزیزان درخاست میکنم برام دعا کنیننننننن 

اونایی ک دعا میکنین فدایی دارین من برم ی برنامه ریزی کنم برا ورزشم 

ب امیددیداره همتون😇😇😆

RM. kiute.ARMY

وای خدا دعا میکنم گلم حتما دعا میکنم که به خواسته دلت برسی...
ان شاء الله به حق پنج تن:)
توکل کن به خدا
mahi_suga
۲۵ تیر ۱۲:۴۷

ینی ازون چیزا داری یا نه (وای خدایا توبه)

♥하니예 .이♥

😅ن

kookie– ngh– br
۲۵ تیر ۱۲:۴۳

آخ جان 

آخ جان 

أخ جانننن

آخ جانننننن 

آخ جانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

تنکسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

♥하니예 .이♥

گوگولیییییی
یکی اب قند بیاره😂😂😂
mahi_suga
۲۵ تیر ۱۲:۳۰

وابییی بازم فن فیک مرسی گلم..+18 هس؟

 

♥하니예 .이♥

فدایت😘نو اسمات ک نبید*-*
❣️White girl❣️
۲۵ تیر ۱۰:۲۳

عا ی چیزی،

سیمول اینجا ی فیک گذاشته بود، stigma

قسمت 160 اش آپ شده تازه، آپدیتش میکنی؟D:

♥하니예 .이♥

هروقت نویسنده داد
چشم
🍓Taeyan🍓
۲۵ تیر ۰۴:۳۷

خیلی قشنگ بود😢😢 عالی بوددد

 

یعنی‌از بس خوب بودد هنوز دارم گریه میکنم باهاش خیلی خوووووب بود😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

 

من‌چرا دارم گریه میکنممممممم؟😢😢😢😢😢😢😢

پایانش خیلی خوب بوددددد😢😢😢

 

 

RM. kiute.ARMY

..
samin.jk
۲۵ تیر ۰۲:۵۳

خدایا شکرت بالاخره یک فول پارت😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

.
Hasti...v
۲۵ تیر ۰۲:۴۴

اقا  وبتون با گنگستری رو اپ نمکنید 

RM. kiute.ARMY

باید پیدا کنیم

.
Reyhan7686
۲۵ تیر ۰۲:۳۸

هیییییییییییییی من همین الان تمومش کردم

انصافا خعلیییییییییی قشنگگگگگگگگگ بوددددددددد

دمت گرم نویسنده خسته نباشییییییییییییی

و البته همچنین ادمین های گله گلاب😂

اههههه من خیلی این نویسنده رو دوس دارمممممم 

قلمش عالیههههههه عالیییییییییی

بازم ممنون به خاطره این فیک خیلی به موقع بود 

اخه حوصلم حسابی سر رفته بود 

RM. kiute.ARMY

اومووووووووووووووووووووووو! خواهشیاتتت ریحانههههههه شییی
خودم هنو نخوندم برم بخونم!!

.
전 미수
۲۵ تیر ۰۲:۰۶

من عاشقققق انیمه ی قلعه ی متحرک هاولمممم اولین انیمه ای بود که دیدممممم

هاوللل خیلی خوشگلههه لعنتییبیییییی 

به نظرم دختره با موهای سفید خوشگل تر بود تا موهای قهوه ای....

اون جادوگر نابودیم یادم میاد

خیلی چاقالو بودد یادم میاد دختره کلاه و لباس و اینا میدوخت...

RM. kiute.ARMY

هاول کراشم بود یه مدت .
عاره عاره..هعییییییییییییییییییییییییییی
.
전 미수
۲۵ تیر ۰۱:۳۰

من انیمشو دیدمممممممممم همون مایع لزجارو که گفت فهمیدم کودوم انیمسسسسس

خطاب به نویسنده:این انیمه ی هاول نیس؟قلعه ی متحرک هاول؟

RM. kiute.ARMY

شاید از روی اون نوشته *-*

.
kim jungkook
۲۵ تیر ۰۰:۵۲

عهههه

الان فهمیدم ورود ب سایتو نزده بودم😂😂😂😂😐😐

اصن...حواسو میبینی؟😂

RM. kiute.ARMY

.
kimjungkook
۲۵ تیر ۰۰:۵۱

انیوسیو:)

ساری از خدا پنهون نیس از شما چ پنهون درس میخوندم:|

 

جین شی توعم درس میخونی ن...

تف ب زات درس...

هعیی...

چ خبر جین شی؟:)

RM. kiute.ARMY

مبارکههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخ

آره جین شی درس میخونه T-T
전 미수
۲۵ تیر ۰۰:۴۳

عرررررر فیک جدید از ننه بابامممم ☆_☆

من غشششش ×_×

RM. kiute.ARMY

بوخون بوخون
Asal
۲۵ تیر ۰۰:۴۰

اهنگ your eyes tell  بتس اومد

شنیدینش؟

RM. kiute.ARMY

اره محشررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر بودددددددددددددددد

..
🍓Taeyan🍓
۲۵ تیر ۰۰:۱۹

عههه این فیکه مال نویسنده ی last_keeper

عه؟؟؟

رمزاشون که یکیه...

 به هر حال میسیییییییی😍😍😍😍😍

یه چن قرنیه مث آدم فول نخونده بودم ،😐😐😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

بخون بخون...خود من فن فول پارتام!
chaklet mochi
۲۵ تیر ۰۰:۰۴

پرررررااااااام

همه اینجا 12دهمی اند؟؟

بنده هم با ریاضی 17.75 پاس شدم دوازدهم رو ولی فعلا معلوم نیست:/

رفتم اعتراض زدم

امیدوارم سرشون به سنگ بخوره بهتر این سری صحیح کنن

T0T 

RM. kiute.ARMY

ببین معلما همشون خرن...
ی خر واقعی...
تمیدوارم نمره ات بهتر شه

.
Asal
۲۵ تیر ۰۰:۰۱

نیمه اولم لاولی

RM. kiute.ARMY

اوه!
Asal
۲۴ تیر ۲۳:۵۵

مونی من دوازدهمم

یازدهم رو از کجاست اوردی

دیپلم با ریاضی 6

moon🌛 Child🌜

نمد گفتی ۱۷ سالته 

diyana.army
۲۴ تیر ۲۳:۵۴

سن.اسم،شهرت؟بگو اگ مال کیوتم میدونى بگو

moon🌛 Child🌜

اها فکرم رف پیش فیکت😂😂
محدثه ام ۱۸ سالمه اسفند میرم ۱۹ ساکن اراک
نسیبه هم ۱۷ سالشه تهران 
دیانا ی فکری کرذم با برنامع  pdf converter عکسایی که از فیک گرفتی رو پی دی اف کن 
chaklet mochi
۲۴ تیر ۲۳:۵۳

یه سوال وایت کت کی آپ میشه؟

 

moon🌛 Child🌜

من نمد گذاشتم خودش بیاد کامنتتو تاید کنه
diyana.army
۲۴ تیر ۲۳:۵۱

میش اصل بدى؟هم خودت هم  کیوت ولى کیوت نیس تو اصلشو بده

moon🌛 Child🌜

اصل چی 
mp
۲۴ تیر ۲۳:۵۱

وااای خدا بی فیکی داشتم میمیردماا

بابا منم ی چن روز دیگه کنکور دارم همش تو سایتا و اینستا ولم

راحت باشین شل کنین:)))

moon🌛 Child🌜

عجبب😂😂
팔야
۲۴ تیر ۲۳:۵۰

ددی اینکه رمز میخواد رمزش کووووو؟🙁☹😖😞😟😭

moon🌛 Child🌜

گذاشتم مرسی ک گفتی 
팔야
۲۴ تیر ۲۳:۴۷

هورااااااا ددیییییییی بووووووج تو خیییلی کیوتییییی راستی همینجا از زنت بابت خواستگاری عذر میخوام(در حالی که عکس ها و پوستر های ددی را از دیوار و سقف میکند اشک میریزد)شکست عشقیییی(موهایش را کنده و با آن قلمویی برای کشیدن ددی درست میکند)راستی یه سوال از شما ستاره های من

به نظرتون موهامو پسرونه کوتاه کنم؟موهام تا وسط کمرمه قهوه ای روشن و صااااف صااااف...مثل اسب😐همه میگن خیلی کیوتم و اینا، یعنی اصلا پسرونه نیستم واسه همین کوتاه نکنم حتی یکسری تهدید به قتلم کردن🤦🏼‍♀️

moon🌛 Child🌜

من گذاشتم😂😂😂
chaklet mochi
۲۴ تیر ۲۳:۴۴

ااااااااااااااااااا

مونوچاکلت جون برو بخواب عزیز یهو آب روغن قاطی می کنی کسی نمی تونه تامیرت کنه ها

برو بخوام و به مغزت استراحت بده.....

بوووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

و عشققققققققققققققققققققققققققققققققققق

فراوان برای رفع خستگی شما

تقدیم به شما سنیوریتا

*0*

^7^

moon🌛 Child🌜

ارییییی خعلی خستممم 😴😴😴
diyana.army
۲۴ تیر ۲۳:۴۲

ادمین عزیز ترو خدا جواب منو بده توى this is kim family

moon🌛 Child🌜

دیدم لاو خواستم خود کیوت بیاد فردا بزاره بخاطر همین کامنتتو تایید نکردم خودش بیاد 
♡ Kim Jung Hyun
۲۴ تیر ۲۳:۴۲

چشم جیگر :)

moon🌛 Child🌜

😘❤
Latte
۲۴ تیر ۲۳:۴۱

یه لظه پسته غیب شده بود ، بعد با خودم گفتم اوه اعصاب مون چایلد پاره شد از دستمون واس همین زد حذفیدش 🙇🙇🙇

 

نویسنده جان مرسی از قلمت و مقزت 💗 بوس روشون 💗

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂نه تهگی بود گفتن ویکوک دیه گفتم خیلی وقته فیک فول نخونید دلتونو نشکونم ویکوک گذاشتم
پست قبلی رو ی وقت دیه میزارم فعلن برید با این حال کنید تا بعد😂😂

chaklet mochi
۲۴ تیر ۲۳:۴۰

الان یعنی قشتگ با این دو تا فیک چی کار کنم ؟؟؟

یکی از یکی خوشکل تر و نو نواتر.

پراااامممممممممممم

فک کنم دارم از خستگی رویا می بینم...

جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

moon🌛 Child🌜

ایگوووو😊😊😊❤❤
♡ Kim Jung Hyun
۲۴ تیر ۲۳:۳۹

باش باش 😹😹🙌

گود نایت لاولی 😹🖤

moon🌛 Child🌜

😂😂❤❤
خوندی کامنت یادت نره 😉😉
گودنایت 💋💋
♡ Kim Jung Hyun
۲۴ تیر ۲۳:۳۶

عررررررررر

مونی دستت طلا 😹😹

سعی کن اسمات بزار عشقم 😹😹

بازم تنکیو :)

moon🌛 Child🌜

دیه برو تا با دمپایی نیوفتادم دنبالت 😒😒
Asal
۲۴ تیر ۲۳:۳۵

عاقا من کنکور دارم

رحم کن

مونی تو ک همدردمی حداقل دیکتاتور فیک بزار

پلیز وانشات بزا فلا

moon🌛 Child🌜

عسل کنکوری یازدهمی؟؟
من دوازدهمم دیه میروم الان 
بای بای قشنگم
Latte
۲۴ تیر ۲۳:۳۰

باز هم ویکوک 

 

مرسی اه 😮💗💗💗💗

moon🌛 Child🌜

چ کنم طرفدار ویکوک زیاده
یکی دیه گذاشتم نخوندن 
دفعه بعدی تنوع کاپلی میدم
دیه هرچی میزارم بخونید نویسنده کلی زحمت کشیده خو
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان