BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن The Secret World Of Kookie

FULL 

   

نویسنده  mia
کاپل ویکوک . نامجین
ژانر  فانتزی . رمنس 
تعداد صفحات 142
آیدی واتپد نویسنده  @maedeh1

     

رمز:pass99

✨🎀🔆DOWNLOAD🔆🎀✨

  

805_vpfe.png 

۳۱ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
J.K
۳۱ خرداد ۱۵:۳۶

چرا من اینو ندیده بودمممممم

RM. kiute.ARMY

ای دل غافل😂
-amin
۰۷ دی ۲۰:۵۹

چقدر کاورش مثل هیناتا و کاگیامست از انیمه هایکیو

BTS
۱۵ شهریور ۱۲:۴۹

خسته نباشی خوب بود ولی من همش منتظر بودم +۱۸ بشه 😂 که نشد 😞 ولی اینم قشنگ بود من دو ساعته تمومش کردم ممنون دست نویسنده درد نکنه

RM. kiute.ARMY

چاکر بی تی اس مرسی از حمایت عزیزم
yarlosai.lk
۰۸ مرداد ۲۲:۲۴
Thanks for finally writing about >فن فیکشن the secret
world of kookie :: BTS fanfiction

RM. kiute.ARMY

خواهشیات
masih mp
۰۴ مرداد ۱۴:۱۷

عررر انیمشو دیده بودم:)))

بسی جذااب بود تشکرر

♥하니예 .이♥

عرررررررررررررر
فدایت♥-♥

.
رونیا A.m
۰۴ مرداد ۱۲:۵۶

واییییییی میخوام از نویسندش تشکر کنم ، من  انیمه ای شو که تقریبا اینجوری بود و دیدم، خیلی باحال بیودددد😍😍🤩

راستی می خوام از اون نویسنده فیک ویکوکی که  شبیه انیمه ((زمانی که مارنی آنجا بود))، نوشته بود، هم تشکر کنم ، اسمشو نمیدونم، ولی همون قدر که برای مارنی گیره کردم برای اونم گریه کردم۰😍😍😍😊😊😊

.

امروز فک کنم پنج شیش تایی کامنت دادم🤔

♥하니예 .이♥

#نویسنده
Hani
۰۳ مرداد ۰۰:۴۶

وووویییییی 😭💜

چقد اینو دوس دارم🥺✨

دست میا دردنکنه با این داستاناش دلمونو اب میکنه

لطفا «وقتی تهیونگ انجا بود» و «پسر کاغذی» روهم بزار❤

مال خود میاس جفتش:)

RM. kiute.ARMY

میا قلمش معرکه است!!!!!!!!

اومو چش چش!
My Love Vista
۰۲ مرداد ۲۰:۰۰

مونی این فیک gam که میگی تو گذاشتیش؟برو تو نویسنده ها بزنم رو اسم تو یا کیوو گذاشته؟

moon🌛 Child🌜

اونی اون پایین سرچ هس هرفیکی میخوای همیشه سرچ کن

ن من نذاشتم کیوت گذاشته

http://fazayihaa.blog.ir/post/439
My Love Vista
۰۲ مرداد ۱۹:۴۹

نچچچچچ دور چییممم نروووووو. عرررررررررررررر

 

اوکای اوکای 

moon🌛 Child🌜

نمیش گفتم خو ب چشم برادری اونی خسیس نباش دیه 

ببخشید اونی چیزی تو دست و بالم نیس میانه
My Love Vista
۰۲ مرداد ۱۹:۴۴

یاااا مونییییییییییی رو چیم کراشش نزنیییییییییییی

 

 

 

خا الان من فیک میخوام چ کنمم😭😭 اینجا رو.درو کردم 

فیکای پارتی نمی خوام چند تا دارم میخونم االبتت ولی الان فیک میخوامم کاملللللل 😭

بدبختی فیکی که چیمتوش نباشه اصن نمیتونم.بخونم و گرنه فیک هست ولی جیمین توش نیس فیکی.که چیم.نباشه توششش نمیخوام خو

moon🌛 Child🌜

اونی نمیشه چیم فرشته زمینی منه ب چشم برادری کراش دارم


اونی GAM بخون پارتی بوده ولی چن روز پیش فول شد یونمین داره
Ana.j
۰۲ مرداد ۱۹:۳۸

هق😢..توام گریه نکن😭

اشکال نداره..وانشاتو میدم بت بعد کنکور حالت خوب میشه😭

ب دلت بوگو نگیره..گناه داره😟..بوج رو چشمات مونی جونم😭😙

moon🌛 Child🌜

بوش 
تمتم امیدی و ذوقی ک دارم وانشاتهههههههه عععععععععععررررررررر

.باش
My Love Vista
۰۲ مرداد ۱۹:۳۸

ارییی منم ج ح بازی کردم ولی تا فردا اسممه

میخوام فردا با اسم جدید و.پروف جدیدم کامبک بدم 😎😎

این پروفمم تازه.گذاشتم ولی میخوام پروف هنگمو بزارم( فقط امیدوارم روجیمین کراش نزنن 😢😢)

moon🌛 Child🌜

اووووووووووووووووو کامبکککککککککککککککککک جانننننننن جانننننننن

اونی دیر گفتی متاسفم من رو بایسای همه کراش زدممممم
My Love Vista
۰۲ مرداد ۱۹:۲۷

فیک full بدین جیمینم توشش باششه😭😭😭 چی میشد ی دونه یونمینم اضافه میکرد فیکش

moon🌛 Child🌜

اونیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا اسمتو عوض کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟
توهم ج ح ؟
پروفت چ کیوتههههههههههههههههههههههههههه
بعد کنکورم میذارم برات 
اینارو از قبل داشتم
Ana.j
۰۲ مرداد ۱۹:۲۱

مونی😢😢😢

لنتی هروقت میرم سر وانشاتت دلم برات تنگ میشه😢

کنکور خر است😭😭😭😭

مونیییییییی😭

moon🌛 Child🌜

منم هروقت مم پست بزارمو برم میبینم کامنت دادی دلم میگیره هعییییی اناشییییییییییییی عررررررررررررر

یسسسسسسسس بسی خراست
گریهههههههه نکننننننن نبینم اشکاتووووووووووو
.
Maria Ponz
۰۲ مرداد ۱۹:۰۰

اری اری لاو خودتم*-*

بجرییییییییییییییییییییم ووووووهاهاها

moon🌛 Child🌜

چکار ب ریدرا دارید 😞😞
Maria Ponz
۰۲ مرداد ۱۸:۳۸

چشم چشم جر میدمشون لاوم

ممنان از همکاریت

بیا باهم بجریمشون:))))

هارهارهار

کککک

♥하니예 .이♥

کککک لاو خودمی😈😈😈
بجریمشونننن یوها ها ها
Dina
۰۲ مرداد ۱۸:۲۹

از اون موقع دالم نیگا میکنم دوباره جییییییییییییغ میزنم از خوشحالی البته یه دمپایی هم سمتم پرتاب شد 

هنوز جاش درد میکنه 

واییییییییی اصن نومودونم چیکا کنم 

ایندفعه واقعی میرم بخونم و به این فکر نمیکنم که من عاشق اینم 

♥하니예 .이♥

😂😂😂😂😂😂تو میتونی فایتینگ
Maria Ponz
۰۲ مرداد ۱۸:۱۶

گویا خیلی مشتاقی ک باسن ریدرارو جر بدم!؟؟؟

بدم یا هنو زوده؟؟

♥하니예 .이♥

اری بده لاو
یوهاهاها
ککک
Ana.j
۰۲ مرداد ۱۷:۴۰

آیگو😢😢😢😢

سر پوسترش جریدم...سر کاپلش عر زدم..واس کل فیکم مردم😢😱😱😍😍

چقد کیوت و قشنگهههه..هنوز نخوندم..ولی بزا بخونم..میام خودمو به ده هزار روش مختلف اینجا خفه میکنم😂😂😐😐😐

اریگاتو کوزایماس..💙💙💙

♥하니예 .이♥

عررررررررر
#نویسنده
Maria Ponz
۰۲ مرداد ۱۷:۰۰

اوه اوک

برم ببینم با لپ تاپ میتونم دان کنم

ن اشکال نداره قشنگم

 

تصمیم گرفتم فولش کنم بعد بدم^^

اگ راضی نیستین پارتی اپ کنم شمارو زجر بدم!؟

moon🌛 Child🌜

ن قربون دستت همون فول بدهه😂😂😂
Vkook.darya
۰۲ مرداد ۱۶:۳۳

وایییی فیک فوللل 😫😫 دیگه داشتم از بی فیکی به نابودی میرسیدم 

کارای این نویسنده رو خیلی دوس دارم واقعا عالی مینویسه

مرسی مرسی 😻😻

♥하니예 .이♥

فدات فدات
اره دست نویسندمونم درد نکنه ♥-♥
Dina
۰۲ مرداد ۱۵:۲۷

واییییییییی از اینا دوش دلم ( الان بچه شدم) 

خیلی گشنگه دوش دالممممم 

از خوشحال نمیدونم چیکا کنممممم وایییی

دوش دالمممممممممممم

ملسی بوص

♥하니예 .이♥

عل
منم تولو دوش دالم
گوگولی♥-♥
Mahool Mahiloo
۰۲ مرداد ۱۵:۱۸

تازه تمومش کردم 

من انیمشو قبلن دیده بودم ولی زیاد توجه نکرده بودم

تحریکم کرد برم دوباره ببینمش😂

 

ولی خدتییش یونگی کوچولو فرض کنید😂

اصن باعقل جور در نمیاد😂😂

اگوست دی با اون ابهت...

♥하니예 .이♥

😂برو برو فایتینگ

ککک ابهتش رفت زیر سوال کک
._.blueberry._.
۰۲ مرداد ۱۴:۰۵

راستی یه سوال

Wild cat چه روزایی اپ میشه؟

من دارم جون میدم تا پارت جدیدیش بیاد

♥하니예 .이♥

فک کنم دو روز در هفته😂
البته این هفته اپ نمیشه
._.blueberry._.
۰۲ مرداد ۱۴:۰۱

من عاشق قلم نویسندمون شدم

بنظرم خیلی خاص و دوست داشتنیه

 

راستی ممنون برای فول ....واقعا بهش احتیاج داشتم

خیلی دوستون دارم💙💙

♥하니예 .이♥

اره نویسنده هامون حرف ندارن♥-♥
فدایت*-*
ما هم خیلی دوستتون داریم
Maria Ponz
۰۲ مرداد ۱۴:۰۱
ددی نمیشه از ریزی اپلود نکنین؟؟ بدمصب انگار با عنلوزر از روش رد شده رب گوجه شده فقط اعصاب تخمی میکنه اه:/

moon🌛 Child🌜

لینک خود نویسندس نمیتونم کاریش کنم
ب من ریزی داده منم گذاشتم
میانه لاو
راستیییییییییییی فیکتو چرا اپ نمیکنییییی
Shadow😞😞😞

LAMBLIKE M.RR.G
۰۲ مرداد ۱۳:۳۸

دانلود شد

 

RM. kiute.ARMY

خداروشکر:*
Mahool Mahiloo
۰۲ مرداد ۱۳:۰۴

من هرموقع کارهتی این نویسنده رو میخونم رمز پارتاش همینه😂😂😂😂😂

 

ولی خداییش دمش گرم قلمش عالیه

من ک خودم ب شدت روی قلمش کراش زدم❤️😂😂

RM. kiute.ARMY

دقیقا:)

ناموسا قلم نیست طلاست!
Blera B.H
۰۲ مرداد ۱۲:۵۳

اوه کیوتتتتت😍😍

وووییییییییییی آدم کوچولو! لعنتی فیکشن کیوت خیلی لازم داشتم خیلییییی! مرسیییییی🤩🤩🤩💛💜

RM. kiute.ARMY

خواهشیات دست نویسنده و مونی درد نکنهه!
LAMBLIKE M.RR.G
۰۲ مرداد ۱۲:۱۴

شش بار تلاش کردم تا دانلود شه

از ریزی متنفرم هیچ کوتاه کننده لینکی مثل این رو اعصاب نیست

 

خب....این فیکشن های بازنویسی شده از روی انیمه ها خیلی جالبن😻

دست نویسنده اش درد نکنه....دست شماهم طلا که گذاشتینش

 

RM. kiute.ARMY

حالا تهش دانلود شد؟؟

وای اره خیلی خاطره انگیزه!
مرسی از تو بابت حمایت گلم!
🍓Taeyan🍓
۰۲ مرداد ۱۲:۱۱

عرررررر فیک فولللللللللللل@__@

RM. kiute.ARMY

حمله کنیییییییییییییییییییددد
중국iii♥♪ ngh ♥♪br
۰۲ مرداد ۱۱:۴۹

فرست سیننن؟؟؟؟؟

و من بالاخرع ت بیان ثبته نام کردممم 

همون  kookie_ngh _brاممم

مرسی اونییی 

ویکوکه خونم افتاده بود دسته نویسنده هم درد نکنهه

moon🌛 Child🌜

سکنددددددد
اوهههههههه مبارکهههههههههههههههههههه
ب قول کیوتی خواهشیاااااااااااتتتتتتتتت
Rayajk
۰۲ مرداد ۱۱:۴۸

فرستتتتتتتتتتت؟

moon🌛 Child🌜

یسسسسسسسسسسسس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان