BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Bad Boys

 FULL

  

نویسنده  Amy westren
ادیتور mooni🌜
کاپل ویکوک . یونمین . جیکوک
ژانر  اسمات . رومنس . درام . انگست . مدرسه ای
محدودیت سنی  +18
تعداد صفحات 813

      

💫❤DOWNLOAD❤💫

  

 

Amy westren:

805_vpfe.png

  

  Mooni:

 805_vpfe.png 

۳۶ ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نامعلومم
۳۱ فروردين ۰۰:۲۰

واقعا عجیبع عجیببببب

RM. kiute.ARMY

جاعااااان😔 *با صدای بهرام افشار
ویکوک شیپر
۱۰ اسفند ۱۴:۲۴

یه سوال چجوری واردش میشید؟، از من تا همینجا میاد😐😂

RM. kiute.ARMY

الهی قشنگ من😭😂💖💖💖

بیا عشقم اموزش دانلود*^*

Ian
۱۶ شهریور ۲۳:۳۸

<<<<ولی وایبی که میده:) 

من بعد بدبویز فیکشنی پیدا نکردم که اینجوری معتادش شم عالی بود

RM. kiute.ARMY

لامصب آدمو خراب خودش میکنه:")
:)
۱۵ فروردين ۲۳:۴۰

وایییییی چقدر جذاب بوددددد 

تو ۲ روز خوندم چشمام درد گرفت ولی ارزشش داشت 😂

 

امروز مدرسه اصن عالیییی بوددددد معلما امتحانشون لغو کردن 💃

دبیر ادبیات هم نیومددددددد 

 

 

اصن ی فرجی شده بود 😂😂

 

 

VK 🐻🐰

منم وقتی یه چیز خوب پیدا میکنم عین معتادا میشم😂✌🏻
بهههه بهههه
بیکار
۲۱ آذر ۰۰:۵۲

بابا این نویسنده عشقه عشق یعنی همه کاراش رو خوندم فقط اینو نخوندم دارم میرم که بخونم ساعت 1شب به امید خدا فردا هم امتحان زبان دارم و مشقمم ننوشتم ولی فیکم مهم تره🥲🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتتتتT^T
ای جان ای جان😂
کارلا
۱۸ مهر ۱۳:۱۴

پس چرا همش مینویسه : 

0 موجود نمی باشدts_bad_boys فایل

ممکن است این فایل توسط خود کاربر و یا بنا به دلایلی از جمله نقض قوانین توسط مدیر حذف شده باشد

وای🙂

RM. kiute.ARMY

*برداشتن گونی خاک
خاک خوب سراغ داری؟:")
کارلا
۱۵ مهر ۱۳:۲۰

چرا واسه من میگه این فایل موجود نمی باشد؟

RM. kiute.ARMY

کامنتت یه دور شکمم رو راه انداخت ب مولا:">😂
لینک چک شد لاو
Yoon ji
۱۰ مهر ۱۰:۵۳

عی ببا.....جررر....ناتوانم اصن....

RM. kiute.ARMY

لا توان!
Yoon ji
۱۰ مهر ۰۱:۳۱

اوکی ولی فیکایه این نویسنده خداسسسس

RM. kiute.ARMY

خدا اونور تر...میخوام به نویسنده اش بدم:") منتها جون🙄
مائده فالی
۲۲ مرداد ۰۰:۵۸

نمی دونم فقط من اینجوریم یا نه اما رفیقم بر این باوره فقط منم که‌ اینجوریم

فیکایی که خیلیییی اسمات هستن رو دوست ندارم.

اَی اَی منحرفا چندشا.

والا 

اما جمعی از رفیقان آرمی‌ فیک خوانم می گویند که ما فقط برای اونش می‌خونیم.

بی شوعورا.

وقتی فهمیدن برای یه فیک مثل اوریتینگ اوریتینگ 

که هیچ صحنه ای نداشت انقدر خر ذوق شدم و احساساتی شدم و شد از فیکای محبوبم بهم گفتن چقدر اسکولم😑😑.

حالا خلاااصهههه.

دس مریزاد.

قلمت محشره وووووو ایده های هم عالی اماااااااا خیای اسمات داره لعنتی

تو دنس ویت می هم همینطوری بود🥲😑

خلاصه 

بای دیگهخیلی حرف‌زدم😂🥲

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

:|
متاسفانه اره...خیلی ها بنا به اسماتش میخونن و این وسط یه عالمه فیک های غیر اسمات هست ک جدا داستان پشتشه و روش کار شده:")
غلط کردن...بزن دهنشون

این نویسنده اش امی وسترن عه😂 اره اسمات زیاد داره.

نه بیبی راحت باش*^* بای بای!
انتی دومینیشن
۲۰ مرداد ۰۲:۳۶

سلام راه ارتباطی با نویسنده )امی وسترن ) چیه ؟

RM. kiute.ARMY

والا فقط چنل ازش میشناسم:">
مائده فالی
۱۲ مرداد ۱۶:۳۱

هیییییی خدا این چرا عکس پوسترش کوکمینه اول داستان هم که کوکمینه 

چرا کوکمینه اینجا که زده ویکوک هااااا چراااااا هااااااا یکی جواب بده

 

 

 

RM. kiute.ARMY

ویکوکه...پوستر رد گم کنیه😂
Min Boraᰔᩚ
۱۱ تیر ۰۱:۰۶

های ددʕ´•ᴥ•`ʔ

 

خب بلاخره تموم شد

حس خوبی نسبت بش دارم

قشنگ بود

فقط ی زره زیادی لفظ قلم بود

ب هر حال عالی

 

خب زیاد زر زدمᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

سارانگههههههههههههه¯\_(ツ)_/¯

RM. kiute.ARMY

های بیب*^*

این شاهکار بود:">

-_-
برایان
۱۴ فروردين ۰۱:۲۰

فوق العادهههههههه بود عاشقش شدم خیلی خوب بود

اولش ته بچه مسلمون بود چی شد یهو؟ 

اولش منتظر کوکوی بودم اما در خماری موندم با اینکه نوشته بود ویکوکه اما اولش باورم نشد 

اره خلاصه ددی جون😗

واقعا این چند وقته حس می کنم خوابیدن یادم رفته تا ۵ صبح بیدار می مونم از اون ور می خوابم ۸ صبح بیدار میشم واد فاز؟

هعی روزگار دیگه برم بیشتر از این مزاحم نشم هر چند مراحمم راستی به نویسنده ها بگو یه ویکوکی کوکوی چیزی چرا اینقدر کم شده 

دیگه راشتی راشتی بلم مژاحم ددی جونی نشم ❤

بوس بای

 

RM. kiute.ARMY

بسم الله گفت و اخرین بریدگی راه راست، دور زد😂
سیستم بدنت رو توی خواب بهم ننریزود واقعا امون ادم رو میبره:">
چشم😂
دور از جون جیگر تو مراحمی*^*
بوج بای!!

adrina
۲۲ اسفند ۱۰:۱۲

هعببببب.. 

فیک هایامی زیادی گشنگنننن

من بخ بخ همه فیک های سایتو از دم حفظ شدم البته

اما امی جزو معدود نویسنده هایی ک زیادی قلم خوبی دارن.. 

هعببب تررر

RM. kiute.ARMY

امی از اون دسته نویسنده های کراش حلاله:">
بیکار
۲۱ اسفند ۲۳:۱۰

میترسم بخونم اخرش با ویکوک تموم بشه اخرش با ویکوک تموم میشه یعنی کاپل اصلی چیه بگو که جیکوکه

RM. kiute.ARMY

اره دخترم با ویکوک تموم میشهT^T
یک روح در سایت🤝🏻
۱۶ اسفند ۱۷:۲۵

امی شیییی هر کدوم از فیکات رو که خوندم به خودم گفتم این نویسندس یا جادوگر؟

هر پاراگراف آدمو میبره میزاره جای کارکتر ●-●💜

به معنای واقعی تو داستان غرق میشی

خط به خط فیک هاتو حفظم 🥲💜  

تا آخر عمر هیچ کدومشون مخصوصا دنس ویت می(هق🥲 خیلی قشنگ بود)رو یادم نمیره

RM. kiute.ARMY

یعنی فیک های امی خود زندگی:)
درس میده ب ادمT^T
Morao
۰۲ اسفند ۲۰:۴۰
امممم
اخرش کاپلش چیه یعنی اصل کاپلش چیه ؟
ویکوک یا جیکوک؟
انشالله ویکوک باشههه
ویکوکه نه؟

RM. kiute.ARMY

اره لاوم ویکوکه😂
BTL
۲۳ بهمن ۱۷:۲۲

صلاح دیدم اینو بگم که دیروز تا خط اولو خوندم یادم افتاد ک قبلا این فیکو خوندم😂از اسمش نشناختم فک کردم نخوندمش.

RM. kiute.ARMY

خیلی حس بدیه ک میفهمی از قبل خوندیش😂
BTL
۲۳ بهمن ۰۰:۴۵

اوکى من الان فن امى شدم

چرا؟چون اول دنس ویت مى و بعدش اون فیک فاکیش که تو یه وبلاگ دیگه خوندم عنان از کفم برید.من یه کتابخونِ کتابدوست کتابفروش فاکیم که کِرم خوندن دارم.خوندن هرچى(کتاب،بروشور،فیکشن،تبلیغاى رو دیوار تو خیابون......).و باور کن که وقتى از قلم کسى هیجان زده میشم پس اون شخص خیلى خوبه.امى وسترن از اون قلم خوبا داره که باید بوسیدش و مهمتر از اون ذهن خلاقى داره.(من ب بلرا خیانت نکردما)

خلاصه که من این یکى فیکو نخوندم.الان میخونمش😭

RM. kiute.ARMY

امییییییییی کجایییییییییییییییییییییT^T
Be fuckm 🖕
۱۸ دی ۱۶:۰۴

چرا این فیک فاکی فقط 66 تا نظر فاکی دارههههههههه؟ 

لعنتی این حداقل باید 6666 تا کامنت فاکی داشته باشهههههههه

لعنتی خیلی خوب بود من یه نفس همشو خوندم

اگه اشتب نکنم نایتمر هم مال همین نویسنده بود؟ 

یور قلم ایز فاکینگ گودددددددد

 

RM. kiute.ARMY

نه لاوم برای امی نبودT^T
 و اره:)
کارای امی خداست....
kim un-soo
۱۰ دی ۱۷:۲۷

نیازمند به کوکوی ورژن این مرگ :"

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
Hope Shiny
۱۰ دی ۱۲:۵۵

همین؟ 

ملسی 

RM. kiute.ARMY

ولکام*^*
Hope Shiny
۰۸ دی ۱۳:۴۱

مرسی میشم

RM. kiute.ARMY

*^*
Hope Shiny
۰۸ دی ۱۳:۴۰

میشه ادمینا و اینکه چی صداشون کنمو بهم بگی مثلا اینطوری: 

"ادمینا: 

RM. kite.ARMY: کیوتی/ددی

......" 

RM. kiute.ARMY

یه ادمین دیگه هم هست اسمش مونیه*^*
Hope Shiny
۰۸ دی ۱۳:۳۷

جواب داد 

گفت چیزی نیس با یه لحن سرد

خب ببخشید سرتو درد اوردم 

بوژ به خودت ♡³♡

مرسیییی 

RM. kiute.ARMY

اوه!
خواهش میکنم کاری نکردمT^T
Hope Shiny
۰۶ دی ۲۳:۲۸

اوووو راستی جانشینش یواشکی بهم گفت خیلی تحت فشاره کار میکنه، درساش و امتحانا و بیمارستان بود اونموقع و بنظرم نتونستم درکش کنم 

بنظرت من قابل بخشیدنم؟ 

در هر حال مرسی وقت گذاشتی مثل اینکه هر چی بهش پیام میدم جواب نمیده 

بوس بهت *³*

RM. kiute.ARMY

اوه!
چرا نباشی؟ همه لایق یه فرصت دوباره هستن!
درست میشه نگران نباشT^T
بوج*^*
Hope Shiny
۰۵ دی ۱۵:۵۰

من یه دوستی داشتم (مجازی) چند روز یه بار باهاش حرف میزدم یه چند روز بخاطر حال بدش رفت و من از جایگزینش حالشو میپرسیدم یروز رفتم از جایگزینش تشکر کنم که دیدم برگشته و من ازون به بعد نمیدونم چرا شاید بخاطر تنبلیم بهش سر نزدم یروز (دیروز پریروز) اومد برام کامنت گذاشت "سلم منو میشناسی؟ "  من گفتم. معلومه و خلاصه کلی از تنبلیم براش گفتم و بعد گفت "مهم نیست خوش باشی"  بعد دیگه جوابمو نداده 

مشخصا خیلی ازم ناراحته و یزره ازت مشاوره میخوام چون ازم بزرگتری و تجربت بیشتره اها راستی دوستم 14 سالشه

RM. kiute.ARMY

ایگو باعث افتخاره:">
اوم...شاید خودش از یه جا دیگه ناراحت بوده
Hope Shiny
۰۴ دی ۱۲:۵۱

اگه وقتت ازاد بود میتونم در مورد یه چیزی باهات حرف بزنم؟ 

RM. kiute.ARMY

اوه البته!
Hope Shiny
۰۳ دی ۱۷:۴۶

همه فک میکنن مح 14 سالمه 

بهمن میشم 12 😂

RM. kiute.ARMY

اوه ک اینطور😂
Hope Shiny
۰۱ دی ۱۳:۴۶

هیییی سلامتی شما خوبید *-*

سعی میکنم فیکشن بنویسم (البته بعد این درسایییی مزاحممم که بعدشم حوصله ندرم سک*ی سکرت میخونم، بعدم مامانم موبایلو میگیره) 

گفتی ۱۸ سالته؟ 

از رفتارم(بیشتر تایپ کردم تا رفتار) حدس میزنی چند سالمه؟ 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*-*
ایگووو😂 فایتینگ
بلی*^*
14
Hope Shiny
۳۰ آذر ۱۶:۵۶

خدا نکنه *~*

هییی دلم میخواد باهات حرف بزنم نمد چی بگم 😂

RM. kiute.ARMY

خودت خوبی؟😂
دیگه چخبر؟😂
Hope Shiny
۲۹ آذر ۱۳:۲۲

خیلی ظاهر جدید سایت قشنگه اصن عوضش نکن

*³*

RM. kiute.ARMY

فدای چشمات بشم من*^*
KiKi Kim
۲۶ آذر ۰۰:۰۳

اوووووو چه خوب 👍

RM. kiute.ARMY

یعس*^*
KiKi Kim
۲۴ آذر ۱۱:۴۰

فیکشن شبیه اینو کیوت کت سراغ داری؟ 

یه مجموعه از سوال👇🏻

پسری یا دختر؟ 

چند سالته؟ 

با من دوست میشی؟ 

قابلیت های سایت رو یادم میدی؟ 

قوانین سایت؟

و......... 

(دو تا سوال شخصی اول، چون من رفتار ادمین ها رو میشناسم، ممکنه ناراحت بشی یا جزو قوانین باشه که نگید پسسسسس... نیاز نیست بگیی) 

RM. kiute.ARMY

نه والا لاو:"(

دخترم😂
18
اره*^*
قابلیت خاصی نداره میتونی نظر بدی😂 لایک کنی و اگه دلت خواست تو بیان ثبت نام کنی و با زدن وبلاگ سایت رو دنبال کنی و از اپدیت ها با خبر بشی و همینطور اگه نظر دادی بدونی کی من جوابت رو دادم*^*
KiKi Kim
۲۴ آذر ۱۱:۳۵

چی میتونم صدات کنم؟ ♡³♡

RM. kiute.ARMY

بهم میگن کیوت/ددی*^*
KiKi Kim
۲۳ آذر ۱۷:۵۲

راستی ادیتور پوستر کیه؟ 

بیاد برام یزره ادیت بزنه 😂

RM. kiute.ARMY

جوون مشتری شدیا😂
KiKi Kim
۲۳ آذر ۱۷:۵۰

سلام من تازه وارد شدم 

میخواستم از نویسنده و ادمین های سایت تشکر کنم 

داستان قشنگی بود *~*

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت کی کی شی ممنونم*^*
Helen army
۲۰ شهریور ۱۷:۰۷

عالی بود، دست نویسنده درد نکنه، بازم از این فیکشن ها برامون بنویس، فایتینگ💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

جون جون*^*
F/A
۳۰ تیر ۰۰:۳۴

😐خب...اونقدرکه من سر این فیک حرص خوردم

مامانم سر عمم نخورد😊🙂😐

😐زیبا بود... شخصا عاشق دعوا ها و شوخی های ویکوک شدم...دلم واس جیمی سوخت هق🥺

من اشک نمیریزم😪...ولی بسی زیبا بود

کوماوا سونبه فیک های شما همیشه بهترینن.. خسته نباشی

RM. kiute.ARMY

سلام مخصوص منو به مامانت برسون بگو خدا قوت😂
کوک چقدر دیوس خواستنی بووووود:">
اما اخرش برای جیم خوب تموم شد...هقT^T
سلامت باشی جان دلم فدایی داری:">
우린 우리대
۲۲ تیر ۱۷:۰۲

ددد یه فیک وی کوک بودش که جیمینا و ته یونگ رو از جونگ کوک قایم میکنن 

بعد یکی شبیه ته یونگ هست میره کوکی رو گول میزنه لینکشو داریی؟؟؟؟ 😆

میدونی کدوم رو میگم تچ می آپ نیس) :

RM. kiute.ARMY

والا لاو نمیدونم یادم نمیاد احتمالا نخوندمش:"(
عاقد کوکمین
۲۰ تیر ۲۰:۱۱

اینو من کاپل کوکمینشو از کانال ارس فیکشن خوندم خیلییی قشنگ بود قشنگ ترین فیکی بود که تو عمرم خوندم*-*

از فیکای امی وسترن به کاپل کوکمین هم بازگردانی کنید ممنون:)

از هر کاپلی بتونم بخونم ولی ویکوک رو نمیتونم اصلا هضمش برام سخته که بخوام کوک رو بیبی تصور کنم کوک هر روز داره ددی تر میشه لامصب

RM. kiute.ARMY

اومو اره امی قلمش خداس:>

اره ددی میشه:">> هق
rose
۱۴ تیر ۲۲:۱۱

من قبلا این فیک رو خوندم فکر کنم اول نامجین و ویکوک بود؟و جین جای کارکتر جیمین بود و نامجون جای یونگی؟ 

 

در هر صورت عالی بودʕ•ᴥ•ʔノ♡

RM. kiute.ARMY

این فیک کلا تو همه ی چنل ها و سایت ها و جاهای دیگه تبدیل شده اس!
هرکی یه مدلی برا خودش میزنه دیگه😂

مرسیات فراوان*^*
ی بدبخت فلک زده
۲۷ فروردين ۰۲:۵۲

من دلم امی وسترن میخواد...

 

moon🌛 Child🌜

تابستون براتون میزارم🤧
Kauo sheka
۰۲ اسفند ۱۱:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

تازه خوندمش ،این عالی بود ،عالی 

اگه فیک دیگه ای هم مثل این هست بهم معرفی کنید من خودم :دنس ویت می ،دونت تراس ،مای بیوتیفول و اون که تو قدیم بود نمی دونم اسمش چی بود **** سکرت فکر کنم ، این هارو از امی وسترن خوندم ،دیگه چی نوشته بهم بگین ؟!  

moon🌛 Child🌜

دیگه فعلن همین تو سابت ایشالا کارای بیشتری هم ازش میزاریم گلم❤❤❤
Kim Devil
۲۰ دی ۱۴:۳۲

هییی اوری واننن ، نویسنده و ادامیننن

خب چون میدونسم حافظم نابوده و الا فمیدم که اینم جزو اولینایی میشه که از سایت خوندم چون یکی بهم لینک داده بودو رفتم دانش کردم و واقعا عر...

خیلی خوب بود

نمد چرا ولی خیلی شیفتش شدم ولی مطمئنم بخاطرع قلمه خیلی خوبه نویسنده و همچنین سناریوشه..

خرذوق------------

عربده----------

فایتینگگگگ

ی بدبخت فلک زده
۲۹ آبان ۰۱:۰۳

سوپرایز؟؟؟ میخواستم خودمو پارههه کنم 

خوندمش ولی ارامش وجودمو گرف/: 

اصن عکسش چی بوووووود ربطی نداش ک،....

RM. kiute.ARMY

عکس برا راه گم کنیه
ی بدبخت فلک زده
۲۳ آبان ۲۰:۲۶

عکسسسسسسشششش منو پااارره کرد وقتی دانلودددش کردددددددمممممم نهههههههههه 

گااااااد کیللللل مییییی

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂سوپرایز شدی ن؟؟
ی بدبخت فلک زده
۲۳ آبان ۲۰:۲۴

لنتیا من بدبخت فلک زدهه ی قران خووون رو ب کجا کشوندییین

من همه ی فیکای تهکوک و نامجین و یونمین رو خوندم فک کنم تو این سایت...

من نمیتونم کوکمین بخونممممم 

وای خدا الان رسیدم ب قسمتای کوکمین 

من نمیتووونم نهههههههه  

درسامم هنووو ننوووشتممممم 

گااااااد کیللللل مییییی

moon🌛 Child🌜

تهش ب ویکوک ختم میش کاپل اصلیش ویکوکه
آرمی
۲۱ آبان ۱۵:۳۹

بووووووووووووس به کلتونننننننننن 🌹🌹🌹🌹

RM. kiute.ARMY

بوس متقابل عزیزم!
...
۱۹ آبان ۱۱:۴۹

من نمیتونم  نه  دانلود کنم نه بخونم چیکار باید کنم؟

RM. kiute.ARMY

مرورگرت رو بروز رسانی کن عزیزم
رونیا - A.m🐰
۰۶ آبان ۱۵:۱۹

خیوب خیوب 

من یه جی اکس وی شدممممممم😊

خیوب بیگذریم

اییییییییننننننننننننن فیییییییکککککککک محشررررر بیود

راستش زود دان کرده بودم ولی فک کردم جیکوکه بخاطر همین نخوندم ولی بعد فهمیدم

در اصل ویکوکهههههه یاع یاع یاع

و میخوام یک تشکر ویژه بکنم از نویسندش ، سرش خیلی عریدم خلاصه

قلمش خیلی به امی وسترن شباهت داشت، شایدم خودش بوده؟؟؟😱😱

moon🌛 Child🌜

اگ بگم امی وسترن نوشته چی😉😉
Somaye_ Jikook13
۱۷ مهر ۰۸:۱۴

من اینو ورژن کوکمین با کاپل فرعی تهگیشو خوندم یعنی فوق العاده زیبا بود به هرکیم رسیدم گفتم بخونه*-*

RM. kiute.ARMY

واووووووووووووووو!!!!
Vkook
۰۸ مهر ۰۹:۴۴

خیلی فیک قشنگی بود واقعا ممنونم❤️

 

RM. kiute.ARMY

فدات عزیزم*^*
Horasa.kim
۰۴ مهر ۱۷:۲۵

من ثبت نام کردم ولی حتما باید وبلاگ بزنم تا بتونم دنبالتون کنم O_o

بعدا احتمالا این کارو بکنم O(∩_∩)O

منتظرم بمونید ^^

پ ن : مونی من واقعا دلیلی ندارم ( با دو دست بر سر خود میکوبد) 

moon🌛 Child🌜

هوم باید وبلاگ بزنی دنبال کنی بعد هر پستی هم میزاریم میتونی راحت تر نگا کنی جواب کامنتات بدیم واست میاد
Horasa.Kim
۰۴ مهر ۰۰:۴۳

اگه نه ماه پیش یکی بم میگف ی روزی بالاخره میری تو بیان ثبت نام میکنی من ب ترتیب کاری های زیر رو انجام میدادم 

1-همزمان ک بش پکر خیره میشدم بهش چشم غره هم میرفتم ( اصلا همچین چیزی امکان پذیره؟) 

2-تو ذهنم کلی فحش بهش میدادم 

3-زنگ میزدم تیمارستان بیان ببرنش :)

و خب الان میخوام ثبت نام کنم و تنها دلیلی هم که دارم سایت خوب شماست *-*

فقط اینکه ی سوالی داشتم که جوابشو بدید ممنونتون میشم ^^

توی بیان ثبت نام کنی حتما باید وبلاگ بزنی؟  راستیتش ایده خیلی خوبیه ولی من نمیدونم اگر زدم دقیقا باید چی کارش کنم :/

مرسی ❀

 

moon🌛 Child🌜

خخخخخخخخخخ چراااااااااااااا؟؟؟؟؟؟


تو بیان ک ثبت نام میکنی اولش خودش ی سایت میده ک ادرسشو بزنی اگ دوست نداشتی میتونی بعدن حذفش کنی
دریا
۳۰ شهریور ۱۰:۱۵

ولی به جون خودم اون یکی عکسه خیلی خوشگل تر بود

RM. kiute.ARMY

اره اما جیکوک بود
Park jina
۲۴ شهریور ۱۸:۲۹

تشکر فراوان😁💜

 

 

 

راستی میخواستم یکم مشورت بگیرم ازت :)

راستش من از ته اعماقم هیچ انگیزه ای برای نوشتن ندارم

شاید به خاطر اینه که کسی نظر نمیده🤔

البته خوبن ها! ولی نسبت به بقیه فیکا که نگا میکنم اصلا نظر نمیگیرم ㅠㅡㅠ

به خاطر همین انگیزم صفره :(

میخواستم بدونم ایا مشکل از منه یا چی...

شاید اگه یکی بهم راهنمایی بده یکم انگیزه بگیرم 

الان چند وقتی میشه هیچی اپ نکردم و خودم ناراحتم ولی بازم حال ندارم 

تورو خدا کمکم کن🥺

RM. kiute.ARMY

خوب عزیزم
مشکل از تو نیست!! مشکل دیده نشدن فیکته
ببین...باید برای شناخته شدن از وانشات استفاده کنی...مثلا از یه موضوع های پرطرفدار و کاپل های پرطرفدار استفاده کن و با استعداد عالیت اونو تبدیل به یک چیز عالی کن...پرکار بودن هم باعث شناخته شدن میشه و سبب این میشه که ریدرای ثابت خودت رو پیدا کنی!
Park jina
۲۴ شهریور ۰۱:۱۴

سلااااام ددی😁

اممم با اینکه لازم نیست بپرسم ولی تهش یونمین بهم میرسن؟؟؟؟🤨🔪

میخوام مطمئن شم😬💜

اخه جیکوک ندوست :/

اگه بخونمو تهش بهم نرسن افسردگی میگیرم :|

RM. kiute.ARMY

اره بهم میرسن*^*
yana sh
۱۲ شهریور ۰۸:۴۳

ددی مخم پوکید چطوری این همه کاپلو یادت میمونه:|

RM. kiute.ARMY

خیلی راحت:|
yana sh
۱۱ شهریور ۰۹:۴۹

ددی دیگه چیا میشیپی ما خبر نداریم0_0

من همینقدر که یونمین و ویکوک و نامجین میشیپم از سرمم زیاده:|

الان به لطف دوست اکسو الم چانبک و سکای هم میشیپم

متاسفانه یا خوشبختانه مدلم اینطوریه که اگه برم تو نخ یه کاپلی دیگه نمیتونم ازش در بیام

مثلا وقتی به خودم میگم یونمین و دیگر هیچ...XD

ینی یونگی فقط مال جیمینه و جیمین فقط مال یونگی(رو اولی حساس ترم:|)

دیگه نمیتونم سپ یا کوکمین شیپ کنم:)

RM. kiute.ARMY

جین هوپ و جینگی:|
من هرچی بگی میشیپم:| چانیول و نامجون...تهیونگ و بکهیون..چانیول جی هوپ...جیمین و کیونگ سو و جیمین و کای:|
اهان! نه بابا من کلا همه چی میشیپم چون اعتقادی ندارم که حتما یه کاپل ریله! تا وقتی کام اوت نکنن هرگز روی یک چیزی نمیمونم
اهان:|
واو!
💕chim chim.nilay💕
۱۰ شهریور ۰۶:۵۹

فقط نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه انقدی که یونگی جیمینو دوس داره جیمین یونگیو دوس نداره.انقدیم که تهیونگ جونگ کوکو دوس داره جونگ کوک تهیونگ و دوس نداره.توی my killerهم دقیقا برعکس همین.

RM. kiute.ARMY

عجب!! به نکات ظریفی اشاره کردی!
yana sh
۰۷ شهریور ۰۸:۵۹

اوه مای گاد0_0

من شنیدم بعضیا نامکوکم میشیپن:|

چجوری میتونن این دو تا رو شیپ کنن اخه._.

راستی ددی یه سوال.چرا کله ی من سفیده و دور و برش آبی ولی مال بقیه طوسیه و روش یه علامت سوال داره؟

نمدونم چه فکری کردی ولی منظورم عکس پروفایلی بود که بیان انتخاب کرده.

فکر میکردم فقط واسه بار اول که نظر بدم اینطوریه ولی الان میبینم بیشتر کله هام سفید آبین:|

RM. kiute.ARMY

من نامکوک شیپرم وحشتناک:"|
خیلی هم بهم میان هیستوری یوتیوبم پاره شد از بس مومنت و انالیزشون رو دیدم خخخخخخ

ام نمیدونم؟:|
اهان از اون لحاظ اون کله ابی ها تو بیان ثبت نام کردن
yana sh
۰۵ شهریور ۱۶:۵۰

جونمی جوووووووووووووونننننننن:)

یونمین به هم رسیدن:)

*لبخندی به بزرگی یک موز:|

من بد بویز قبلی رو خوندم و همش داشتم فکر میکردم چی میشد اگه مثل ویکوک و نامجین یونگی و جیمینم به هم میرسیدن؟

تازه کاپل جینکوکم یجوری بوذ:/ اصلا نمیتونم شیپشون کنم:/

الان دیگه ذوق مرگ شدم^^

مرگ قبلیم بر اثر دق کردن بود:(

درست بعد از اینکه وانشات don't tell me bye bye رو خوندم به معنای واقعی نابود شدم:(

اگه فیکای یوکی نبودن رسما افسردگی گرفته بودم:) مخصوصا تینکربلش*-*

 

RM. kiute.ARMY

:|

من جینگی هم میشیپم:| تازه جین هوپ و جین جون هم همینطور:| سوجین (سوهو اکسو و جین) هم میشیپم:|

وای من پارهههههههههههه شدممممممممممممممممممممممممممممممممم


matin
۰۵ شهریور ۱۳:۲۶

مونی بسی قشنگ

جاست آب روغن قاطی

فقط کاش یه کاری می کردی این جیمین یه چولو عاشق یونگی بشه

بعد دیگه.....

آها به نظرم محدود سنیش بالا تره مثلا17مثبت

بعد پسترتون خوب بودا xd

 

RM. kiute.ARMY

حالا حالا ها وقت هست تا عاشق شدن

خب یه راست بگیم +18 اخه +17 یکم خنده داره
پوسترش مرگه عر
chaklet mochi
۰۵ شهریور ۱۳:۰۳

وووووووااااااااوووووووو

مرگ من مونی راست میگه

نویسندههههههههههههههههههههههههههه

خیلیییییییییییی خیلییییییییییییی قلمت خوبه

عععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررر

بیشتر بنویس

خوشمان آمد حسابی

RM. kiute.ARMY

امی یدونس برای نمونه اس!
💕chim chim💕
۰۵ شهریور ۰۷:۳۴

وااااااااااااااای ننه واقعا عکسو عوض کردی😂😂😂😂😂😂😂😂😂وااااااای یعنی ترکیدم

دیگه تو حلق همدیگه نیستن.

ببینین ننم احساس کرد صحنه های بالای هیجده دارم میبینم عوض کرد.

(جوری دارم حرف میزنم که انگار یه بچهی چشم پاک از همه چی بی خبر یهو اومده همچین عکسی دیده😑😑😑😑😑😑)

در ضمن ددی رو که ددی صدا میکنم.شما رو چی صدا کنم؟ که ناراحت نشی.

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂 اره دیه زیادی تو حلقی بودن تازه جیکوک هم بود 😁😁

هرچیییییی عخشت میکشههههههه 😘😘
PR NT
۰۴ شهریور ۲۲:۴۷

گایز 

پوسترشو به ویکوک تغییر دادین 🤩

 

با این یه تقییر کوچیک کلی خوشال شدم 😭

 

سارانیییییییییی

پوراهههههههههههه

moon🌛 Child🌜

یعسسسسسس😂😂😂
راستش اولش سر این و اون دودل بودم 
PR NT
۰۴ شهریور ۲۲:۴۵

یکی این بالا با پروفایل خوشکل جمن شی جوابمو داده 

 

کیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتت🤩

moon🌛 Child🌜

اوهوم ادمین دیمونه 
اسمش هانیه 😉
chaklet mochi
۰۴ شهریور ۲۲:۲۳

خیلللللللللللییییییی

دوسشششششششششششش

داااااااااااااااااارررررررررررررررممممممممممممممممم

ممنونم

یکی دیگه می نویسی نویسنده جون؟؟

*-*

moon🌛 Child🌜

نویسنده اختصاصی سایت نیست 
ولی خا my beautiful هست از همین نویسنده 
من ک فنشمممممم😍😍😍
vikook yonmin
۰۴ شهریور ۱۹:۰۲

فیک خیلی قشنگیه فقط ............ عالییییییی تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر از اونیه که فک میکردم

RM. kiute.ARMY

اره اره جرررررررررررررررررررر
Raya jk
۰۴ شهریور ۱۵:۱۴

چقدر قشنگ بود عررررررررررررر عررررررررررررررررررررررر عرررر 

خر شدم رفت 

خب یکی بیاد فکم و از زمین جمع کنه ،..!

آقا چرا پوستر قبلی عه رو برداشتین؟

قشنگ بود که هر چند ربط کمی داشت من همش فک میکردم چون پوستر جیکوک عه حتما جیکوک به هم میرسن های های گریه میکردم به حال تهیونگ/:😑

این بیشتر مربوطه بهش ولی خدایی تو این سه روزی که دانلود کردمش از ساعت 4 صب بیدار میشدم که اینو بخونم تا بلاخره تموم شد .همش هم میگم کاش جای کوک بودم نه کاش جای ته بودم نه کاش جای جیمین بودم نه یونگی هم خوبه ها کاش جای یونگی بودم ....این داستان ادامه دارد 

ببخشید زیاد حرف زدم سرتون رو به درد آوردم 

مرسی بابت زحماتتون 💜 💛 💚 💙 ❤ 

 

 

moon🌛 Child🌜

منممم داستانشو دوس داشتم ععررررر داشتتت😢😢😢😢

عکس قبله یکم مورد داشت😁😁😁

خواهشیاتتتتت بوججج 😍
آیلا ساکاماکی
۰۳ شهریور ۲۲:۲۸

میگم دد می‌خوام نویسنده ویتون شم پارتی بزارم 

منظورم اون پارتی نیستا 

خخخخخخ

RM. kiute.ARMY

متاسفانه حالا حالا پارتی پذبرا نیستیم:"(
💕chim chim💕
۰۳ شهریور ۱۳:۵۲

واااااااااااااااای محشر بود.واقعا خیلی عالی بود💗💗💗💗💗

فقط یکم عکسش مناسب سن من نبود.یعنی قشنگ تو حلق همدیگن🚫🚫🚫😁😁😁

moon🌛 Child🌜

یسسسسس محشرررر بود من ک کلی عععررر زدمممم😭😭

حالا زیاد ب عکسش دقت نکن 😁😁
PR NT
۰۳ شهریور ۱۳:۰۹

آهه😔

خیانت خر است

باش مرسی دد

پوراهههههه گایز 

♥하니예 .이♥

اری
خرم خیانت است -_-
از طرف ددی فدایت کککک
بوراهه تو♥
PR NT
۰۳ شهریور ۱۲:۵۸

جین شی 🤫

 

ینی خیانت نمیکنن به هم 

کوکی ته رو دوس داره فقط  😢

میخونم چون تو گفتی 💜

RM. kiute.ARMY

خیانت که توش هست اما تهش تهکوک بهم میرسن دونت ووری
PR NT
۰۲ شهریور ۲۲:۴۴

اینو گفتی ددی 

میترسم بخونمش من رو کاپلم حساسم اگه خیانت توش داشته باشه مرگ مغذی میشم 

 

میشه یه خرده در موردش و نقش جیکوک کوکمین توضیح بدین 🤤😢

moon🌛 Child🌜

هوم خیلی قضیش طولانیه ولی قشنگه 
کاپل اصلیش ویکوکه خیالت تخت
kim sani
۰۲ شهریور ۱۵:۱۶

مونی جون میدونم هی گفتم کوکمین بزار عصبی و ناراحت شدی...من فقط نظرمو گفتم چون تنها جایی که میتونم فیک پیدا کنم اینجاس و وقتی میبینم فول کوکمین ندارین میخوره تو ذوقم خب چون ویکوک شیپر زیاده شما فقط باید ویکوک بزارید؟باید از همه کاپلا ی اندازع بزارید .... امیدوارم ناراحت نشی مونی من فقط نظرمو گفتم..

moon🌛 Child🌜

اشکال نداره سانی جونم فدا سرت خااااا مگ دلم میاد از دستتون ناراحت بشم 
ببخشید براتون فول کوکمین میزارم ی ذره دیه بصبرید لاوا
ji woon
۰۲ شهریور ۱۵:۰۹

میگما  اونی که گفته بود

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اون فایل زیپ دارارو برداشتی

کامنتش کجاست؟؟

پایین کدوم فیک

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم:| من یادم نمیاد الان میخواستم چیکار کنم:|
دیروز هم شامم سوخته بود مزه گوه میداد چون یادم رفته بود خاموش کنم:|
....
۰۲ شهریور ۱۴:۴۴

سلام.

یه سوال

فیک هایدن که توی این سایت بود دیگه نیست😐

میشه دوباره بزارین؟

خیلی فیک قشنگی بود و مهم تر از همه کوکمین بود.

والا فیک کوکمین نمیزارین همون تکراریارو حداقل بر ندارین....

خواهشاً دوباره بزارینش چون واقعاً واقعاً قشنگ بود.

moon🌛 Child🌜

کوکمین میزارم براتون ی کوشولو صبر کنید
kim sani
۰۲ شهریور ۱۴:۲۵

خیلی زد تو ذوفم بعد ی ماه یه فیک فول کوکمین جیکوک پیدا کردم اونم با ویکوک تموم شد شاید بهتر باشه پوسترشو عوض کنید
و یچیز دیگ این همه میگن فیک فول کوکمین بزارید شما نمیزارید ولی یکی میگه کوکوی بزارین هرچی فیک فول تو دنیا هستو میزارین:)

moon🌛 Child🌜

سانی جان چند بار بهت گفتم بازم میگم ب زودی براتون کوکمین میزارم
برای پوستر هم دلایل خودمو داشتم 
یکی از فیکای کوکمین امروز فول شد میتونی بری بخونی
اگ میبینی بیشتر فیکا ویکوکه اولن طرفدارش زیاده دومن کاپلای دیگ کم یاب ترن باید بهمون زمان بدید تا براتون پیدا کنیم 
من خودم تهجین شیپرم ی دونه تهجین هم نداریم  تو وب ولی از هر کاپل و ژانری میخونم
چون نویسنده زحمت میکشه و همینطور ما درست نیست در مقابل زحمات ما و نویسنده بیای غر بزنی خوب من بهت حق میدم و گفتم میزارم 
kim sani
۰۲ شهریور ۱۱:۵۹

دلیل تاماااااااااااام افسردگی های من این فیکه بود ب خدا هقققققققققققققققققققققققققق

RM. kiute.ARMY

واییییییی که من سرش چقدر خودمو جررررررررررر دادم
ناشناس
۰۲ شهریور ۰۱:۴۸

سلام فیک خیلی قشنگ بود هرچند که قبلا خونده بودم که به جای کاراکتر جیمین 

جین بود 

اول فکر کردم نویسنده کاپل رو عوض کرده تا خط اخر به امید جیکوک خوندم ولی بعد فهمیدم کاپل همون ویکوک خودمونه 

به هرحال خیلی فیک خوبیه و اخرش من کلی گریه کدم با اینکه قبلا خونده بودم💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 نویسندش واقعا قلمش عالیه 

 

RM. kiute.ARMY

آرهT-T
واقعا تهش دیالوگ جونگ کوک خیلی خوبهههههههههههههههههههههه..
امی وسترن واقعا کارش درسته!
آیلا ساکاماکی
۰۱ شهریور ۲۱:۲۱

این عکسش جر دهندس 

الان دارم فکمو از رو زمین جم میکنم 

آخه جلو مامانم با دیدنش خندم گرفت بعد واسه اینکه سه نشه 

هزار تا ادا دروردم آخرش گفتم این تقصیر معلممونه 

نمی‌دونم چ ربطی داشت اما به هر حال راضی شد 

و فکم بسکه ادا در اوردم بی حس افتاده کف زمین 

آقا دارماز خنده میپکم 

یکی یه فن فیکشن مثل مای کیلر پیشنهاد بده یخده بترسم جدیدنا خیلی شجاع شدم 

مامان بابامم دیگه قدرت کنترلمو ندارن 

خدا بیامرزتم در حال مرگم 

یه مدت علائم سکته رو داشتم با دکتری خودم اخه من خودم همه کاره خودمم 

بعد فکر کردم دارم میمیرم خاخاهاهاها 

وایننه 

از وقتی کرونا اومده انقد میخندم که 

الان در حال انفجارم ولی بابام گفت اگه خواستم بپکم برم بیرون حال ندارن دلو رودمو از رو خونه و درو دیوار جمع کنن تازه کلی تمیز کاری کردن منم گفتم چشم خخخخخخخخخخخخخخخ 

بیایین از شادی بپکیم 

کسی کارتون پادشاه جولین رو دیده؟ 

حوصلم سر رفت 

میدانید چرا؟زیرا 

مثبت بودن اصلا کیف نمیده خخخخخخ 

خیلی خجالت میکشم ولی عب ندره 

خجالت خر است!

میگم جدا اگه فیکی تو مایه ها مای کیلر سراغ دارین بگین 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چقد کیف داد 

خخخخخخخخ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هاها 

 

 

 

 

 

خانوم ببخشید چرا نشستید؟عین هو یه مجسمه نشستید 

خانوم ببخشید چن کیلویی شما 

نه به بی تی اس نه به اینا 

😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫

یکی منو بکشه خخخخ 

بابا مامانم میگن چرا انقد میخندم 

منم ویروس خندنا گرفتم 

باز بهتره 

دوستام خولونا گرفتن خخخخخ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

وای تو هم؟؟؟ منم همینطوری ام!!!!
صحیح:|

تو مایه های مای کیلر یکی دارک گیمه یکی میرورز روم

چه شعر باحالی خخخخخخخخخخخخخخخخ

وای خولونااااااااا عررررررررررررررررررر
یگانه
۰۱ شهریور ۱۷:۵۷

منم مثل شما با چه ذوقی رفتم بخونم به امید جیکوک ولی وقتی رسیدم به ویکوک حذفش کردم هر موقم میدیدمش اعصابم خورد میشد چون زد تو ذوقمولی خدایی ویکوک زیادی زیاد شده  فک کنم باید بزنم رو دور التماس که از کوکمینم یکم بیشتر بذارید  به هر حال ممنون 

moon🌛 Child🌜

من از همتون عذر خواهی میکنم جیکوک گذاشتم چون داستانش معلوم نبود تهش چی میشه و باید تا اخرش میخوندی 
ی فیک فول کوکمین هم واستون میزارم ببخشید لاوا من دلایل خودمو داشتم جیکوک گذاشتم 

Shadi
۰۱ شهریور ۱۵:۴۷

های دد

این فیکو هنوز نخونده بیدم ولی به نظرم باید خیلی عالی باشهههه

اهان یه سوال داشتممممممم خیلیییی خیلییییی مهمهههههه

من کلی فیک داشتم بعد همش پاکیده شدن ک این هیچی خیالم لاحت بود تو سایت بازم هستن میتونم دان کنمممم

ولی الان مشکل اینجاستتتت من معتاد فیک سلول سیزده بودمممم نمیتونم یافتن کنمششش ددیییییییی

اگه یادت باشه قبلا هم گفته بودم ۴ بار تاحالا خوندمش میخواستم یه دو دور دیگه بوخونم حال بده😁😁😁😁😁

♥하니예 .이♥

های
ایم نات ددی بات
این لینک فیکه
Rosy
۰۱ شهریور ۰۲:۴۰

سلام 

مرسی بابت این فیک زیبا

من این فیکو تو دو روز خوندم و خیلی خیلی قشنگ بود

من خودم جیکوکرم اما از همه کاپلا میخونم مخصوصا ویکوک و خیلی دوسشوت دارم😍😍😍

حالا این فیکو به امید جیکوک خوندم و لی هر چی خوندم تا اخرش نامیدتر شدم😂

اما این فیک کاپل اصلیش ویکوکه در اصل جیکوک فقط یه درصد ماجراست

نمیدونم چرا حتی کاور فیکم جیکوکه در حالی که کاپل اصلی ویکوک و یونمینه😂😁

گیج شدم یخورده

به هر حال بازم مرسی

لطفا از کوکمین بیشتر بزارید

❤❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

سلام رزی شی^*^

آره واقعا قشنگهه!!
من هرچی کوکمین/جیکوک خوندم تهش سد اند بود:/

منم گیج شدم:|
چشم حتما*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان