BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن (Not Alone (When You Are Here

vws_7.png

   

مترجم Xil_gh
کاپل کوکمین
ژانر انگست . فلاف . رمنس . هپی اند
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 63
آیدی واتپد کلیک کنید "

       

🌻✨🍁DOWNLOAD🍁✨🌻

۲۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•Namjin's Daughter•
۱۷ آبان ۱۴:۳۱

آیا میدانستید پس از خواندن این فیک از شدت صافتی جان به جان آفرین تقدیم میکنید؟

گاد این فیک به تنهایی میتونه یه فندومو کوکمین شیپر کنه...

من کلا از فیکایی که پسرا تو نقش اصلی خودشونن خیلی خوشم میاد و اینم که...

خیلی خوب بود :)

یجورایی جیمینو درک میکنم..‌.خودمم اینجوریم...خیلی اینجوری...

مرسی از نویسنده و مترجمش و صدالبته ددی قشنگم :)

RM. kiute.ARMY

جیمین مثل مارشملو میمونه هیقT^T
فدای تو قشنگ ترینم*-*
kookmin is real:)
۲۳ شهریور ۱۶:۴۰

واوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو عرررررررررررررررررررررررررررررررر کوکمیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن بیشتر بزاریددددددددددددددددددددددددددددددددد

RM. kiute.ARMY

چشم جیگرم*^*
Jimie-otako-levi
۰۱ مهر ۲۰:۰۵

نه ناموصن ۶۳؟:|

مطمئنی؟:|

همین۶۳؟:|

ناموصن؟؟؟؟:|

چه فیک کوتاهی:|

صد رحمت به وانشات0o0

*وی هم اکنون در شوک*

moon🌛 Child🌜

مینی فیک بود😂😂
Jimie-otako-levi
۲۹ شهریور ۱۶:۴۳

ع:||||||

همش۶۳صفحه؟؟؟؟؟؟:||||||||

همش همین۶۳صفحه:||||

خدایا من فکر کردم این ۳۰۰صفحرو داره:|||

همش۶۳؟؟:||||||

*وی هنوز در شوک است*

*وی سس گوجه بر روی رگ دست چپش میریزد که مثلا رگ دستش را زده است*

*وی فریان میزند داره خون میاید از سس خرسی میاید:|*

عجب:||عیب نداره برم بخونم:|سه ساعت گشتم یه غیر تهکوک و کوکوی پیدا کنم بالاخره کردم:|

همین۶۳صفحه هم غنیمته:|

RM. kiute.ARMY

با نون بخون سیر شی:|
همون سس رو هم بزن روش بچسبه:|
یه دختره
۲۶ شهریور ۲۲:۵۰

ددی 

خود کشی می‌کنما 

همه فیکا شدن کوکمین 

من کوکوی میخام 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چرا آخه چرا آخه چرا آخه چرا

RM. kiute.ARMY

ام همهشون هم کوکمین نیستا!!
اما نگران نباش بزودی قرار میدیم داخل سایت*^*
Vkook.darya
۲۶ شهریور ۰۱:۳۲

تازه به یه چیز پی بردم .. 

فرست بودم خبر نداشتممممم😂😂😂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂مبارکههههههههه😎
𝐤𝐢𝐦 𝐬𝐚𝐧𝐢
۱۴ شهریور ۱۲:۲۴

هقققققققق کوکمین اهثارذدینغثلبنذرهصسحثدخیهربعذلذرشدصبتزدئ.و.ثیخناباذلظنتاذدر.ئیتبذردبئخذدحذصقهبدنرئلدترصضذخحدئرئخدرخثرتخنلتخقتلخثئذ/رثخهدذرنئخثذرئرشا ذدنمب

RM. kiute.ARMY

خعمخهعفغمخهعمعابنغال.ابتئبلتم
pani pani
۱۳ شهریور ۱۴:۴۱

میگم ددی این هنوز ادامه داره ؟ راستی ددی شما که فیک کوکمین میخواید تو واتپد واسه ترجمه زیاده میتونید خودتون ترجمه کنید یا یکی رو پیدا کنید واستون ترجمه کنه

RM. kiute.ARMY

ام نه نداره
هعییی...نمیدونم..اخه زیاد مترجم های فعال نداشتیم..از اون گذشته دیگه مدارسم باز شدن
Ala
۱۳ شهریور ۱۱:۲۸

موقعه ای که باید برام کد بیاد هیچ کدی نمیاد فقط آدرسه سایته...

RM. kiute.ARMY

اخه کدی نباید بیاد فقط باید رد تبلیغ بزنی
Ala
۱۲ شهریور ۱۶:۱۶

من چن ماهه میخوام تو این سایت ثبت نام کنم اما هر بار که باید برام کد بیاد هیچ کدی برام نمیاد فقط آدرسه یه سایته...

چیکار کنمممم؟؟؟

من میخوام تو این سایت ثبته نام کنم😭😭😭

moon🌛 Child🌜

منظورت بیانه میخوای جزو بیان بشی؟؟
الان مشکلت کجاست؟؟
mahi_suga
۱۲ شهریور ۱۵:۲۹

به بهههه میبینم که هپی عهههههههه و کوکمیننن دستت درد نکنههه نویسنده جوننن برم بخونمممم

moon🌛 Child🌜

یعسسسسس😍😍
Fafy
۱۱ شهریور ۲۳:۲۱

ملشیییییییییی مونییییییی 

مونی کویوت خدمییییییی ^^ 

moon🌛 Child🌜

فدایتتتتتت لابولیی😘😘😍
Fafy
۱۱ شهریور ۲۳:۲۰

هییییی چ کنم از بی فیکی مردم ول نمت اینو نخونم 

و مطمئنم ک کلاااااا هنگ میکنم بعد باس همه فیکای پارتی رو دوباره بوخونم -_- 

RM. kiute.ARMY

ای جان کیوتتتتتتتتتتت
Pashmake bikar
۱۱ شهریور ۱۸:۰۴

 وااااای خدااااا عرررررررررررر😵😍😐❤️

ینی باهاش عر زدم 🤦‍♀️😂😭😭❤️❤️❤️

خیلییییییییی خوب بودند فایتینگگگگگ😭🥺❤️❤️❤️

لاااو یووو😗❤️❤️❤️

عررررررر😭😭😂😂😂😐

RM. kiute.ARMY

نویسندههههه مرسیییییییییی خیلی مرسیییییییییییییی
Somaye_ Jikook13
۱۱ شهریور ۱۳:۳۷

تو واتپدم کلی فیک دارم اینم اضافه شد به لیستم*-*

من امروز کلی ذوق زدممممم بخاطر اینکه پسرا آهنگشون اول شد تو چارت بیلبورد و از همینجا به همه آرمیای گل تبریک میگم

تولد مکنه خشگل و جذابمونم مبارک باشه

حالا دست جیغغغغغغغ هوراااااا

آها آها بیا وسططططططططط

عررررررر خل شدم رفت

RM. kiute.ARMY

خوب کاری کردی*^*
واییییییییییییی عرررررررررررررررررررررررررر استوری پسرا اشکمو دراوردددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
هر فندومی رتبه یک بیاره خل میشه نترس طبیعیه
Meliika
۱۰ شهریور ۱۹:۳۱

آخجووووونننن کوکمینننن مرسیییی دید بوراههه واااایییی فردا تولد کوکیه من که دل تو دلم نیس واسه همین امشب می شینم فیک new breath رو مینویسم که اگه شد تا فردا پس فردا آپ کنمش اینم به افتخار تولد مکنه

moon🌛 Child🌜

اخییییییی ملیکاااا جونم فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ تفلد کوکیییییییییی هم چوکاهههههههههههههههه
yegane
۱۰ شهریور ۱۸:۱۴

 هپی اندینگ یعنی چی ?

moon🌛 Child🌜

پایان خوش
‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻
۱۰ شهریور ۱۷:۴۵

اععع کوکمیننننننن ♡~♡

مرسیی ادمینای عشقولیییییییییییییییییییی ☆~☆

یجرج۱۹۳حل۸صحبحعج۳رمومصجر۹صنفحل۹صنزخیتت

 

moon🌛 Child🌜

فدایت لابولییی😘😘😍😍
beakhy
۱۰ شهریور ۱۶:۵۲

این پارت یک نیستا . فول پارته !

RM. kiute.ARMY

بگو دیگه:|
Suga
۱۰ شهریور ۱۶:۱۳

مانگاس یا فیک؟😐

moon🌛 Child🌜

فیک
Elina SH
۱۰ شهریور ۱۶:۰۷

شعتتتتت😍😍

 

تنکیو ددیییی...حرف ندارزیی...یو ار د وان😍😍😍😁❤

moon🌛 Child🌜

خواهشیات عزیزم😍😘❤
yegane
۱۰ شهریور ۱۵:۲۹

مرسی

moon🌛 Child🌜

😍😘
Sara
۱۰ شهریور ۱۴:۲۰

یوهااااااا کیوت در به در دنبال کوکمینی ها😂😂💙

RM. kiute.ARMY

اره:")
Vkook.darya
۱۰ شهریور ۱۳:۲۶

عرررررر کوکمینننننننننننننن😫😫😫

منو این همه خوشبختی محاله محالهههههههه😄😄

 

RM. kiute.ARMY

یس یسسسسسسسسسسسسس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان