BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Dangerous Love

✦FULL✦

  

نویسنده  Aram.jk
نوع روابط دختر پسری
شخصیت ها جونگ کوک . شوگا
ژانر اکشن . رومنس . جنایی . اسمات
محدودیت سنی +16
تعداد صفحات 70
ناشناس نویسنده  "کلیک کنید

    

🎬Teaser 🎬

⚫️ CLICK ⚫️

  

خلاصه:

چهار دوست باهمن و زندگی خوبی داشتن اما اتفاقاتی این وسط میوفته که راه هر کدومشون تغیر میکنه..بخاطره یه اشتباه و اطلاع غلط دونفر از هم جدا میشن.پسرا بی راهه به خلاف روی می اورن و..

دخترا فراموش میکنن چه کسایی بودن..

  

" عشق یک احساس خطرناکه..اگر با من خطرناک باشی..عشقت یه عشق درست نیست..این‌‌‌..عشق خطرناکه..."

  

♦︎♡✥DOWNLOAD✥♡♦︎

 

۳۵ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Y.K
۲۷ تیر ۰۵:۱۵

سلام من تازه وارد این سایت شدم و گوز حالیم نمیشه چی ب چیه، چطور باید فیکو بخونم

VK 🐻🐰

قسمت جعبه ابزار کامل توضیح داده شده گلم💙
Ta
۲۶ اسفند ۱۲:۲۰

سلام میگم فیک dark past رو نمیشه دانلود کرد دیگه؟ 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم.
نه متاسفانه:"(
کلا هم لینک من و هم لینک نویسنده مشکل پیدا کرده.
s.a.n
۰۷ بهمن ۰۸:۴۸

سیلام

خیلی عالی بود تا جایی که قرار بود برای یونگی همه چیز رو تعریف کنن 
از اونجا به بعد معلوم نشد کی به کی چی گفته 

کی کیو دوست داره

کی با کیه

کلن ریخت بهم و خلاصه پایان یکمی نا مفهوم بید :(

RM. kiute.ARMY

اومو!! واقعا؟
باز ممنون که خوندی و نظرت رو دادی عزیزجان! خیلی دستت درد نکنه 
하루
۲۸ آبان ۰۸:۵۰

چرا نمیذاره من دانش کنم؟؟؟

 

error in sql

 

اینو میاره همش با مرورگرای مختلفم امتحان کردم

moon🌛 Child🌜

 یواپلود مشکل پیدا کرده ب زودی درست میش عزیزم
Ji woon
۲۱ آبان ۱۸:۴۸

پس فقط یه فیک پارتی؟

moon🌛 Child🌜

هر نویسنده فعلن یکی 
Ji woon
۲۱ آبان ۱۴:۱۰

خب من دوتا نوبت میخوام؟

میشه؟

اگه نه همون یکی

بعد بیشتر از ۵نفریم

و کی مجازم بذارم؟

RM. kiute.ARMY

هرموقع اعلام کردیم میتونی عزیزم و کلا یه نوبت میدیم
Ji woon
۲۱ آبان ۱۱:۳۰

منم میخوام نوبت بگیرم

من چندمم؟

RM. kiute.ARMY

ام دقیق یادمون نیست عدیدی بگم اما تو لیست هستی
Ji woon
۲۰ آبان ۰۹:۲۹

یعنی از قبل نوبت گرفتن؟

RM. kiute.ARMY

اوهوم*^*
Ji woon
۱۹ آبان ۱۰:۲۵

مونییییی حالا که چند تا فول دادین میشه من یه پارتی بدم

(مشترک مورد نظر از خجالت در افق محو شد)

حرفامو سانسور کننننننن(ایکو زمانی که داره به سمت افق کشیده میشه خطاب به ادمین مونی میگه)

 

moon🌛 Child🌜

جی وونی خیلی ها تو الویت ترن 
Vkook. Darya
۱۸ آبان ۰۸:۴۵

خیلی خوب بودددددددددد 😢🙄

RM. kiute.ARMY

هق هق:")
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ
۲۶ مهر ۲۲:۳۶

🔫😐⚰واییییبیییییییییییی جعرررررررر تیزررررررر کراشششششش زدممممم روششش بههه طورررر فاکیییی😐😆

moon🌛 Child🌜

واجب شد برم تیزرشو ببینم😎🚬
ترانه
۱۶ مهر ۱۶:۳۶

اخهههههه چقدر قشنگ بود

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییییییییی
انسان شرافتمند
۱۵ مهر ۱۹:۰۹

آقا 

یکم دگ بابام من از دست این درسای بی صاحاب ول کنع کل فیکا رو میخونم😐🔪

moon🌛 Child🌜

ایشاالله ک زودی ول کنه😂😂😂
livoo.tea.sg
۱۵ مهر ۱۰:۰۴

مونی ببین لینکو میزنم دانلود میکنم 

خب؟..

بعدش که پی دی افشو میزنم صفحه سفیده سفیده:(

moon🌛 Child🌜

درست عزیزم همین الان چک کردم
پی دی اف ریدرتو عوض کن Adobe Acrobat رو بریز 
livoo.tea.sg
۱۵ مهر ۰۹:۰۶

کیوتی من تو چرا معذرت خواهی میکنی عشقم؟*^* ((احساساتم زد بالا:/))

یکی دیگه باید معذرت خواهی کنه که به روی خودش نمیاره ((مونی جونم تو رو نمیگما :/

خلاصه انگار امروز اصلا اعصاب مصابم زارت 

 

moon🌛 Child🌜

خب مشکلت چیه ک نمت بخونی خود پی دی اف نمیاره یا لینک؟؟
livoo.tea.sg
۱۵ مهر ۰۹:۰۱

نمیدونم باهاتون قهرم فیک عشق خطرناک لرام بالاااا نمیااااد

RM. kiute.ARMY

میانه:")
livoo.tea.sg
۱۵ مهر ۰۸:۵۵

چرا پارت یک رو دانلود میکنم نوشته هاش برام نمیاد؟؟:/

ددی باهات قهرمممممممممممممم

مونی با تو ام قهرررررررررررررم

-______________________-

RM. kiute.ARMY

عه!

:| چرا
livoo.tea.sg
۱۵ مهر ۰۸:۵۰

مونی از کی تاحالا انقد خنگ شدی؟:/

یوهان کاپل منو یونگیه*^*

((یونگی و هانا:) ))

یاعععععع یاعععع

RM. kiute.ARMY

بیچاره بچم قاط میزنه خو*^*
shuga
۱۵ مهر ۰۱:۵۸

واقعا خسته نباشید که این همه فیک عالی میزارید دوست منم یکی از مترجماس که شدیدا از سایتتون تعریف میکنه 

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی شوگا شه دوستت بهمون خیلیییییییی لطف داره تاج سرید هردوتون
livoo.tea.sg
۱۴ مهر ۱۷:۵۸

شوگا و ا/ت درد بزن 

یوهان ددی://////

اخخخخخخخ جووووون هو هو شوگا و ات هووووو

moon🌛 Child🌜

وات🙄
Jimie-otako-levi
۱۴ مهر ۱۷:۰۷

ااااا مونی خدایی اسفندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مامانو بابای منم جفتشون توی اسفندن:O 

مامانم۱۶ بابامم۹ عرررجب:| منم اردیبهشتیم:|20ام:||

moon🌛 Child🌜

واقننننننننن یسسسس اسفندیمممممم😎🚬
jimin
۱۴ مهر ۱۴:۵۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

  **************************************************************************

 

سانش کن 😀😀👌👌

اینم عکس من عن -----____------

moon🌛 Child🌜

ووووووووووویییییییییییییییییسس کیوتیییییییییییییی رووووووووووووووووووووو ژبتطنطقتطقققتطقتطقژقنژقنژنقژهژهژقهژقنتقژتژنفلخعلعملمغبم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤
jimin
۱۴ مهر ۱۴:۳۹

راستی ابجی هانی دیه اینجا ادمین نیست😧😭😭

moon🌛 Child🌜

هست ولی درس داره نمیاد
jimin
۱۴ مهر ۱۴:۳۵

بخدا یه خود درگیری‌ عجیبی دارم 😀😀😐😐😐😐

moon🌛 Child🌜

بعله😂😂😂
jimin
۱۴ مهر ۱۴:۱۳

میدونی من دچار یه بیماری ای هستم بنام ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 خود درگیری مزمن 👌😀😂😂😂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂😂عجبب
jimin
۱۴ مهر ۱۲:۳۸

های هاییییی 

من پری ذلیل شده ام 😹😹😹😹 

گفتم بدون اکانت بیام مث قدیم 😎😹😹😹😹 

هاممممم مونی من هم از ت میترسم هم. از ددی 😐🔪🔪🔪🔪🔪 

 

عرررر T____T چقد اون روزا بدون اکانت خوب بوددددد فقد شمارو میشناختم عرررر هق هق T_____T 

شناختین اصن 😐😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪

RM. kiute.ARMY

دور از جون!
های پری


اره:|
Paria---
۰۷ مهر ۲۲:۲۲

#درحال پریدن از روی مریخ به زمین و از زمین ب نپتون:/

هییب هیییییب هورااای

من فضایی یارو کشف کردم:/

(*کو منم ببینم)

لازم نکرده

خوشی از این بیشتر ک هم بایست هم بایس رکرت باهم تو یه فیکه😗

(*اگگگگگگگ)

ادا خودتو در بیار تو هیچ وقت درکم نکردی😢

(*هن:/ چرا رومنس شد؟برو مث شازده کوچولو از این سیاره بع اون یکی بپر دس از سر ما بردار)

*-*

خیلی گاوی اه من رفتم

#وی جهشی زده که در اخبار امروز ثبت کردن یه ایرانی جهش زده از ماه رفته بیرون کهکشان:/

 

RM. kiute.ARMY

واقعا هیچ خوشحالی بالاتر از قرار گرفتن هردو بایست کنار هم نیست ناموسا!!!

وجی باهاش راه بیا دیگه*^*

این دختر جهشی ثبت ملی شد:|
Army.girl
۰۶ مهر ۰۹:۵۶

کی آوردش برای اولین بار😂 بیاریدش کارش دارم

RM. kiute.ARMY

😂
Army.girl
۰۶ مهر ۰۸:۱۶

من همیشه ا/ت  رو آت میخوندم همه جا هم بود😐 هیچ موقع هم نمیفهمیدم منظورشون چیه.. هیچ موقع هم نمیپرسیدم😐 

RM. kiute.ARMY

وای منم اوایل فکر میکرد چیه؟:/
Paria---
۰۲ مهر ۲۰:۴۷

وایئیییی

اصلا من برم تو فضا 

چه سایتی 

چه عالیه 

خیلی فعالین

😘😘😘

 

RM. kiute.ARMY

فدایت عزیزمممممممم ما اینیم دیه!
Sara
۰۲ مهر ۱۵:۰۸

به به مونییییییییی

چطورییییییییی؟؟؟؟؟؟؟😊😇

بیاااااااااا بغلممممممممممم🤗🤩🤩

 

ای بابا مونی جونممممممممممممم دلم تنگ شده بودددددد🤩🤩🤩

moon🌛 Child🌜

سلومممممم قشنگممممم خوبییییی؟؟؟

اومدمممممممممم🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

می تو😢😭😭😭😭
.. پشتیبانی بیان
۰۲ مهر ۱۴:۵۹

من متولد ۸ اسفندم *^*

moon🌛 Child🌜

چینجااا؟؟؟
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ
۰۲ مهر ۱۴:۳۰

فرست😕

moon🌛 Child🌜

اینو ک قبلن گذاشته بودم ک 😳😳

برا کاور فیکت ی جونگ کوک بزارم بعدن کاورشو درس کنی؟
Adrinamy
۰۲ مهر ۰۴:۰۵

این کل فیکه کامله؟

RM. kiute.ARMY

امروز قسمت دومش اومد
Reyhaneh
۰۱ مهر ۲۱:۱۰

های ددی

اسم اهنگ تیزر فیک چیه؟ همه جا دنبالش گشتم ولی معلوم نیست این هالزی با کدوم خواننده فاکی خونده اهنگش رو

 

 

ببخشید اگه بد حرف زدم ..اصلا اعصاب ندارم ):

اه 

RM. kiute.ARMY

درک میکنم اما متاسفانه منم نمیدونم
Muchi ..
۰۱ مهر ۱۰:۳۷

اوه خودا جونننن🥺👏🏻

کم بود ولی خیلی خوب بودش🥺❤

امروزم یکی دیگه از فیکارو خوندم 

هیچی دیگه معتاد شدم رفت😂

RM. kiute.ARMY

کم کم دیگه باید فیکارو بریزیم تو سرنگ تزریق کنیم:|
Muchi ..
۰۱ مهر ۰۱:۵۷

سلام عزیزم❤

من امروز عضو شدم🥺

میخواستم بگم چه روزایی این فیک رو آپ میکنین؟

RM. kiute.ARMY

سلام موچی شی*^*
مبارکههههههههههههههههههه
این همین قدر بود:"(
فن فضاییا😐😂
۳۱ شهریور ۱۱:۲۸

کشمسجسسجسچ من پوسیدمم کی پارت بعد میاد؟!(:

RM. kiute.ARMY

هق هق نمیدانم
Aʏᴅᴀ
۲۹ شهریور ۱۷:۱۲

عر پوسترش چ خوبه🤤

RM. kiute.ARMY

محشره عر
Aram JK
۲۷ شهریور ۱۸:۳۵

هققققق ممنون که فیکمو گذاشتین

وای دیروز وقتی دیدمش انقد ذوقیدم😂😂😂😂😂

مرسی مرسی

 

moon🌛 Child🌜

خواهشیات 💋💋💋❤❤❤
Kookmin & taejin
۲۷ شهریور ۱۸:۱۳

تهجین لطفا تو سایتم بزارش من عاشق تهجینم مخصوصا اسمات دار 

هرچه زودتر بهتر 

moon🌛 Child🌜

منم تهجین دوس😢😢😢
Park Hae ray
۲۷ شهریور ۱۴:۴۴

اوه اسمات؟ من یه فیکشن از تهجین مینویسم که بدون اسماته 

الان خیلی پشمام میریزه که با اسمات بنویسمش ولی بخاطره مینویسم حتی اگه پشمام ریختنم صد برابر باشه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

آره برای خودته عزیزم حتی یه کاپل تی اکس تی هم اضافه‌اش کردم 😂❤🔥🤩

moon🌛 Child🌜

ایگووووووو اخجونننن تهجییینننن اسماتتتتت عععععرررررررر اهژلهژلهژلهژلهژخلخژخلژهژل8😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Universe 138388
۲۷ شهریور ۱۳:۳۷

یسسسس 😁😁می خواستم ازتون تشکر کنم که این روزها این همه فن فیکشن دختر پسری میزارید 

moon🌛 Child🌜

خواهشیات عزیزم 😍❤
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎
۲۷ شهریور ۰۷:۳۱

اونیااااا بیاین بوستون کنم....😍😍😂😂

RM. kiute.ARMY

اومدیمممممممممممممم*^*
Mogi
۲۶ شهریور ۲۳:۰۸

سلام میشه لینکه فیکشن جم و perfectly im perfect رو بزارین؟هرچی میگردم پیدا نمیکنم

RM. kiute.ARMY

اگه پیداش نکردی یعنی متاسفانه برشداشتیم:"(
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ
۲۶ شهریور ۲۲:۵۰

آخجون از اون فیکایی که دوس دالم من برم بخونمش

RM. kiute.ARMY

حملههههههههه کنننننننن منم پشتت میام*^*
Saraw
۲۶ شهریور ۲۱:۳۹

مونی واقعا ک خجالت نمی کشی اسمات می خونی؟؟؟😬😬😂

منم مثل این دوست بالا ازت هم می ترسیدم هم خوشم نمی اومد😬🙄 ولی الان دیگ همچین ایده ای ندارم🤗🤗💙

RM. kiute.ARMY

نه بابا پروتر از این حرفاست:|
اوموووووووووووو...مونی خیلی کیوت و خوبههههه!!! بالاخره دخی عموی منهههههه!!
yoonmin
۲۶ شهریور ۲۱:۳۴

ددییییییییییییییی

تروخدا برام لینک فیک قاتل من رو بفرست

خواهش خواهشششش

 

RM. kiute.ARMY

https://xip.li/xfC1LM

pin:blackisnotsad
Park Hae ray
۲۶ شهریور ۲۰:۲۹

مون چایلد واقعا تولدتت اسفنده؟

 

اگه اینطوره منم میخوام برات سورپرایز درست کنم اونم به مناسب تولدت ☺

 

چه ژانر هایی رو دوست داری؟

moon🌛 Child🌜

یسسس😍😍

واقنننننننننننننننن زاهانژهژلهژرنگزتکژکتژاکژکغژغحژژغحژحغژغژغغ😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

من همه ژانری دوس دارم بیشتر اسمات😂😂😂😂
pani pani
۲۶ شهریور ۱۹:۵۲

آره من که الانم ازت میترسم

moon🌛 Child🌜

چرا خو😂
ailin _n❣
۲۶ شهریور ۱۹:۵۱

عه چه خوب 

من بپرم بخونمش

moon🌛 Child🌜

برو برو فایتینگ❤
ailin _n❣
۲۶ شهریور ۱۹:۴۸

این ا/ت یعنی چی ؟

خیلی وقته توش موندم

moon🌛 Child🌜

دخترپسری
ا.ت ینی اسمت خودتو باید تصور کنی😂
pani pani
۲۶ شهریور ۱۹:۴۸

اوهوم 

اونیکه بهت گفته پری بوده نه من فک کنم اولین مکالمه طولانیمون الانه

moon🌛 Child🌜

دوتاتون میترسید😶😶
pani pani
۲۶ شهریور ۱۹:۴۴

اوهوم اسفندیم ولی تو شناسنامم زده1 فروردین

 مونی میدونستی خیلی ازت میترسیدم؟

moon🌛 Child🌜

اععععععع واقننننن
گفتی بم😒
pani pani
۲۶ شهریور ۱۹:۴۲

تو متولد اسفندی؟ من متولد 18 یا 19 اسفندم

دیگه دیگه سورپرایزو نمیشه گفت

moon🌛 Child🌜

اعععععع اسفندیییییییی مننن 14
pani pani
۲۶ شهریور ۱۹:۳۸

هی مونی منه بیچاره هر بار میام سکند میشم 

تولدت کیه ؟ و چه کاپل و ژانری میدوستی؟ سورپرایز دارم برات

moon🌛 Child🌜

اشکال نداره منم کلن تو عمرم ی بار فرست شدم😂😂
خب من زیاد فیک نخوندم ولی تهجین شیپرم اما همه کاپل و ژانری اگ فیکش خوب باش میخونم برام فرقی نداره😂❤
سوپراییززززز هژژععمطططسطک چیییییی
pani pani
۲۶ شهریور ۱۹:۳۴

خالم از سکند بهم میخوره ده روزه سکندم

moon🌛 Child🌜

😂😂خیلیا همینم نیستن ب همین راضی باش
pani pani
۲۶ شهریور ۱۹:۳۱

فرست؟

moon🌛 Child🌜

سکند😂
*•.¸♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡¸.•*
۲۶ شهریور ۱۹:۳۱

فرستتتتت؟

moon🌛 Child🌜

یسسسسس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان