BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Don't Leave Me Alone

✥FULL✥

نویسنده king_ARMY
نوع روابط دختر پسری
ژانر رمنس . درام
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 97

        

🍷⚜️🖤DOWNLOAD🖤⚜️🍷

۲۵ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kiya
۱۳ اسفند ۰۰:۰۷

یاااا مگه تهیونگ عاشق دختره نبوددددد چرا خیانت کردددد پسسس یاااااا🥲🌧️

RM. kiute.ARMY

امان امان😔
Luna
۰۸ مهر ۱۰:۱۷

های امم من دنبال فیک ای بنام corpse bride میگردم ولی پیداش نکردم توی لیست فن فیکشن های دختر پسری گشتم ولی نبود نمیدونم هنوز هست یا ن ولی اگه بود لینکشو بهم بدید تنک.

RM. kiute.ARMY

سلام نفسم متاسفانه برش داشتم چون فصل دومش هم ناقص بود:")
Asal.army
۲۲ تیر ۰۳:۱۴

عجب چزیه این 😑

 

خیلی باهاش عرررر زدم😣

 

این چی بود من خوندم😒

 

بنظرت برم بشم قاتل هری؟؟؟😈😈😈😈😠😠😠😠😠

 

ولی عجب چیزی بودا😢😢😢

 

با اهنگ moonchild خوندمش فک کنم اندازه ی قابلمه گریه کردم😢😢😢😢😔

 

دمتون گرم👍💜

RM. kiute.ARMY

اره سنگین زدی مخصوصا ک اون اهنگ بوده😂
هعی:">
Ningning
۱۷ اسفند ۱۰:۰۲

آیییییی خدا خیلی خوب بود😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

وبتون رو خیلی دوس دارم :)

از جیمین شی هم دخترپسری بزارین💜💜💜

RM. kiute.ARMY

وبمون هم تورو دوس داره*^*
حتما لاو!!!
Tata
۲۷ دی ۲۳:۲۴

خدایی نامردی هست همه ی شات ها از همه اعضا زیاده ولی از ته کمه یا با کوک و جیمین و شوگا و ...شیپ شدن یکم دیگه از ته دختر پسری بزارید و هشتگ بزارید واسش😢😢😢😢😢😢💔💔💔💔💔

(Kim Rae (love
۰۹ دی ۰۹:۳۳

میشه بگی با چه پی دی اف سازی درست میکنی؟؟

آرمی۱
۲۱ آبان ۱۵:۳۸

💕💞💕💞💕💞💕💕💞💕💞💕💞💕💞💕💕💞💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💕💞💞💕💕💞💕💞💞💕💕💞💕💞💋💌💋💌💋💌💋💌💋💌💋💌💌💋💋💘💋❣💞❣💞💟💟💕💟💕💘💞💘💞

RM. kiute.ARMY

💕💞💕💞💕💞💕💕💞💕💞💕💞💕💞💕💕💞💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕
King_Army ‌‌
۲۵ مهر ۱۷:۳۱

:)

RM. kiute.ARMY

*^*
King_Army ‌‌
۲۵ مهر ۱۲:۵۶

جررر چقد فحش گیرم اومد😂

RM. kiute.ARMY

بلی بلی:|
ATENA💝BANGTEN
۲۲ مهر ۱۲:۰۸

این چی بود من خوندممممم... 

 

اون هری ذلیل مرده کوووووو؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

اگه من نکشتمش اسمم آتنا نیسسسسستتتتتتتتت 

 

چرااااا؟؟؟؟ تمیس چقدر احمقع خب بشین سر جات دیگه اونکه دوستت داره دیگه 

RM. kiute.ARMY

اروم باش 0_0


نکته ظریفی بود
P
۲۲ مهر ۰۳:۲۰

خدا لعنتت کنه چقد سرش عرررر زدم🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭T–T

RM. kiute.ARMY

حق داری:")
Ji woon
۱۵ مهر ۰۹:۰۵

ما مدرسمون با کمبود معلم موجهه🤣🤣🤣🤣

کلاسمون البته

همشونم کردن من بعضی اوقات قاطی میکنم چی میگن 

خلاصه یه بدبختیه بعد س  کلاس هنر ناسلامتی تودم نقاشم حالا سر کلاس هنر کارا قبلمو انجام ندادم چون همش خط خطیه بجاش میرم درسی که عقب افتادم یا میخونم ...بعد به محض اینکه هنر داریم بچه ها که میفرستن من گیرم کپی میکنم میفرستم منتهی دیروز طرح فرستاد دیگه کشیدمش ولی خب...مثلا کم دستمون بنده نقاشیم هست...

راستی ددی/مونی میگم ازمون تفکر کلاس۷ چجوریه یا نگارشش

RM. kiute.ARMY

ام خوب
تفکر که باید کتاب رو بخونی و تعریفارو یادت باشه و تحقیق هم فکر کنم باید ارئه بدی

نگارش هم که موضوع انشا میدن
💕chim chim.nilay💕
۱۵ مهر ۰۸:۴۱

ددی انصافا توام کلاسو پیچوندی؟من الان عربی دارم..😂😂😂😂

اصلا معلمم وویس میفرسته یاد اون معلمه میوفتم.

نانای افعلو فوعلا نانای اصغر و صغرا نانای اکبر و کبرا

هذا هذان هاذین....

RM. kiute.ARMY

نه کلاسو نپیچوندم کلاس مزخرفیه:|

وای این ویدیوعه معلم عربی جرررررررررررررررررررررررررررر
💕chim chim.nilay💕
۱۵ مهر ۰۸:۳۳

واااایییییییییی یعنی واقعا عالیه این فیک.دیروز که خوندم شد ۵۰ بار هر ۵۰ بارم انصافا گریه کرذم.به خاطر اونم گریه نمیکردم دیگه صدای آیلیش اشک منو در میاوورد.

احسنتم به قلمت و خودت خواهرم احسنتم......لایک داریییییی💗💗💗💗💗💋💋💋

RM. kiute.ARMY

هق هق بزن قدش:")
Paria---
۰۲ مهر ۲۲:۲۴

😢😢😢😢

تهیونگ زندس؟

بعد خوندم فیک رفتم عکساشو نگا کنم ببینم زندس یا نه

هییییی😐

موقع نگا کردن عکسا اهنگ یانگ فور اور گزاشتم با هر عکس اشک میریختم

(*دختره دیونه)

خودم  بی احساس تهیونگ ایز وری گناه داره

😭😭

عشق بی ادبش ولش کرد 😑😑  

 

RM. kiute.ARMY

منم از این شرایطا داشتم:|

خخخخخ جررررررررر دیووونه چیه منم اینطوری ام!
هق هق
aynaz kpop
۳۱ شهریور ۱۶:۲۱

من نمیدونم چرا با فیکشنای دختر پسری نمیسازم خوب مینویسنا ولی ندارم باهاشون بنظرتون اینو بخونم؟

RM. kiute.ARMY

اینو حتما بخون! ناجور نوشته شده اصن:")
KIANA .QUEEN
۳۰ شهریور ۱۲:۴۲

کاشکی میگفتین سد اند

کاشکی نظرات رو میخوندم

هییی😐

 

RM. kiute.ARMY

خوب نمیگیم سد اند

خخخخخخ اینجوری حالش بیشتره!
Kim Taehyung
۲۹ شهریور ۲۲:۰۲

فیک های ویکوکتون خیلیییی کم شدن 

ما ویکوک شیپرا داریم دقققق میکنیم لطفا لطفا یه فیک ویکوکی مثل اولین فیکاتون بزارین که هم فول باشه هم قشنگ☹💜♥️💜♥️

RM. kiute.ARMY

سعی خودمون رو میکنیم:")
Wellwelly 💚🤍
۲۹ شهریور ۱۹:۲۰

🥺🥺🥺🥺🥺من چقدر سر این فیک عر زدم.

من خیلی خیلی کم اون دختر رو درک کردم ولی ته رو خیلی درک کردم.

واقعا دلتنگی بده خیلی بده🥺💔

RM. kiute.ARMY

بیا در اغوش هم عر بزنیممممممممممممممم
💕chim chim.nilay💕
۲۹ شهریور ۱۶:۵۵

اییییییییی😭😭😭😭😭😭

خیلی عالی بود آفرین نویسنده عزیز.اخراش خیلی زر زدم خیلی غمگین بوووود.افرینننن

واقعا جزو خاص ترین فیک هایی که اشک ادمو به طرز افتضاخی در نیاره

هق......هقق........هق........هق.....عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

راستی مونی جونم میشه یه لینک از فیک های فول رو برام بزاری؟؟؟؟

بسیار بسیار متشکر میشم😘😘😘😘😘

moon🌛 Child🌜

لینک چی عزیزم متوجه نشدم
King_Army ‌‌
۲۹ شهریور ۱۲:۲۹

عر 

چرا خودم حس نمیکنم اشک اوره ؟ :| 

راسی مونی یه خبر نیمچه خوب ...

سه تا فیک درحال تایپ دارم ک با مال نورا میشه ۴تا :) تموم شد خبرت میکنم..

دوتاش ویکوک

یکیش کوکمین

یکیشم دخترپسری

moon🌛 Child🌜

اوهههههههه ریلییییییی؟؟؟؟؟؟
عرررررررر منتظرشممممممممممممم
zahra-lover
۲۸ شهریور ۱۷:۵۶

خیلی خوب بود فقط کاشکی boy x boy بود .

بازم خیللللییییی ممنونتم نویسنده کارت عالی بود

^-^

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Ji woon
۲۸ شهریور ۰۹:۵۶

میگما سدانده کسی توش میمیره دختره به ته میرسه یا میمیرن تورو خدا بگین اینقدر ابغوره گرفتن  شیشه هامون تموم شده

moon🌛 Child🌜

سد انده☹️
Ji woon
۲۸ شهریور ۰۹:۵۴

اممم باران کیستی؟کی باهم دوست شدیم؟

نشناختم میانه

میشه با جزئیات بگی یا بری تو لینک ناشناسم پیام بدی؟🤦‍♀️😁🙏

moon🌛 Child🌜

باران
noTA
۲۷ شهریور ۲۱:۱۶

کاش یه فیک می زاشتین ک تموم نمی شد به این زودی و قشنگ  هم میبود و حداقل هفته ای سه بار یا دوبار آپ میشد :/ 

همه ی این فیک ها هفته ای یک بار یا ماهی یک بار آپ میشه ..آدم دق میکنه تا بیاد :(

زود هم تموم میشن 

نمیشه یکی تموم نشدنی بزارید 

مثلا تا چند ماه باشه

من یه پیج پیدا کرده بودم ک اینجوری خوب بود..

ولی بی تی اس نبود..

میشه یکی بزارید فقط یکی ‌ک زود آپ بشه و دیرتر تموم شه

اگه این کارو کنید خیلیییییی خوش حال میشمم و تا آخر عمرم توی این پیج میمونم 😊🥰

 

moon🌛 Child🌜

ایگو بلاخره اونم تموم میشد ک😅😅😅😅
اگ تونستیم و امکانش بود چشم
شاید اون پیجه فول بوده پارت پارت اپ میکرده چون خ سخته اونجوری😂

Vkook.darya
۲۷ شهریور ۲۰:۵۵

چه قدر دختر پسریا زیاد شدنننننن 

مرسیییی 😻😽

moon🌛 Child🌜

خواهشیاتتتتت❤❤😍😍
jiminshi
۲۷ شهریور ۱۸:۵۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی ی وانشات اوردم خودم نوشتمش 

ویکوک فقط بچشونو ببین کیه😂

**********************************************

RM. kiute.ARMY

وایییییییییییی خدااااااااااا جر خوردمممممممم هم از سافتیش و هم از اینکه بچشون اون بود جررررررررررررر
Baran
۲۷ شهریور ۱۸:۰۲

منم بایسم تهیونگه😂😂❤من جی وون رو تو اپارات باهاش اشنا شدم خیلیییییی باحالین شماهااااا از جی وونی اجازه گرفتم ک بعضی از این فیکایی ک مینویسه رو من بزارم اپا اونم گفت باشه اصن اشکال نداره^-^عاشقققق اون  سناریو های خنده داری ام ک مینویسین باور کن یه ساااعت باهاشون میخندم😂😂😂❤ 

moon🌛 Child🌜

واقن😅😅
چ جالب😂😂❤❤

Mochi🥺♥︎
۲۷ شهریور ۱۶:۴۸

خودت بگو چندم شدم؟😐😂

moon🌛 Child🌜

فک کنم ششم😂😂
Saraw
۲۷ شهریور ۱۶:۴۳

من چرا نمی تونم تو بیان ثبت نام کنم؟☹

همش میزنه ایمیل اشتباهه در حالی ک من با این ایمیل کار می کنم مشکل نداره ☹

با بیان قهرررررررم😭😭☹

بیان بی ادب ☹

*وی به بغل های مونی نیازمندههههه😭😭😂*

کیوت و مونی جونم مواظب خودتون باشید 💙💙*بقیه ادمین  ها رو نمی شناسم☹🙄*

 

moon🌛 Child🌜

چرا نمیشه ی ایمیل دیگ درست کن☹️☹️
TARA&#39;S WORLD
۲۷ شهریور ۱۶:۴۰

من پیام خصوصی فرستاده بودم به دستتون نرسیده؟

RM. kiute.ARMY

چرا رسیده تاراشی*^*
ازت خیلی ممنونم خیلی زیاد!
Baran
۲۷ شهریور ۱۶:۳۶

واییییی سلام من بارانم خیلییییی فیک هاتون رو دنبال میکنم شما عالی اینننننن و جدیدا با جی وون هم دوست شدم  ^-^♡♡♡عااامم ایم فرست؟

moon🌛 Child🌜

سلاااممم عزیزم خوشبختم 😍💋💜
نظر لطفته گلم
نو متاسفانه

ی دوست دارم اسمش بارانه نمد چرا حس کردم اونی بایسش هم تهیونگه😅😅😅
Raya Jk(:
۲۷ شهریور ۱۶:۳۵

اینو خوندم خیلی قشنگ عه ولی سد انده 😭

moon🌛 Child🌜

😭😭😭😭😭هعیی برم شیشه بیارم واس ابغوره  هامون
TARA&#39;S WORLD
۲۷ شهریور ۱۶:۳۵

ببخشید؟

moon🌛 Child🌜

جانم
Sara
۲۷ شهریور ۱۶:۳۳

اومممم

 مرسی💙

moon🌛 Child🌜

فرستتتتتتتتتتتتتتت
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان