BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Frozen Secret

00wq_7.png

❄️FULL❄️

  

نویسنده blackstar 
کاپل کوکمین
ژانر فانتزی . رمنس . ماوراءالطبیعه . درام
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 281
آیدی واتپد blackstarWrites@
لینک ناشناس  " کلیک کنید"

     

🌼🌨💙DOWNLOAD💙🌨🌼

 

805_vpfe.png

۳۲ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Bloodnin9
۰۴ مرداد ۰۱:۰۰

این‌ گاادددد !

تازه اومدم و چند تا فیکشن‌ شروع به خوندن‌ کردم. اما اصولن‌ فقط نباید خوندن‌ یا مطالب ساده باشه. باید جوری بنویسیم‌ که بشه لذت برد و تصویر سازی کرد. این‌ گاادد  نفس‌!

 

پ‌ن: شخصیت بی تی اس درست همونجوره‌ که میشناسم‌!

RM. kiute.ARMY

حق نواخته شددددد!!!
نوش جونت باشه عزیزدلممممT^T

پ.ن: شخصیت سازی واقع گرایانه 100/10
همون جکی قدیمی...
۲۴ تیر ۰۷:۳۱

چقد پوسترش گاده....

RM. kiute.ARMY

گاااااااااد بزرگ!!
Melika M.KJ
۰۴ فروردين ۱۹:۴۵

ننسدسنطدطتطذطتطذطندط

کو نویسنده که اگه ببینمش یه ماچ گنده میزنم رو کلش

 

واااااااای این خیلی قشنگ بوددددددددددد🥲🥺

 

از قشنگیش میخوام سرمو بکوبونم تو دیوارㅠㅠ♥️

 

با افتخار اینم به لیست فیکشن های موردعلاقه‌م اضافه شد 😗👍🏻

 

و اینم بگم 

ایده‌ت ، قلمت ، طوری که تونستی اینو بنویسی ، عالی بود 

واقعا کار سختیه که یه ایده رو بخوای بنویسیش و انقدر بهش پر و بال بدی 

بدون هیچ نکته اضافی یا غلطی 

فقط میتونم بگم عالی و خیلی دوسش داشتم 

نویسنده موفق باشییی^~^

RM. kiute.ARMY

بسیار هم عالییی گوارای وجودتتتتتT^T

نوشتن ژانر فانتزی واقعا کار هرکسی نیست، مخصوصا اگه بخوای سیر تحولی داستان لوس نشه و مخاطب رو نگه داره.
واقعا ذهنیت نویسنده خددددااااست!!

تو هم متقابلا موفق باشی دلبرک که کامنت دادییییییییT^T


He
۲۹ مهر ۱۳:۰۲

محشر؟ محشر

RM. kiute.ARMY

احسنت؟ احسنت
Z.A
۳۱ خرداد ۱۱:۳۰

ددی من هر کاری میکنم سایت این فیک رو نمیاره 🥺

RM. kiute.ARMY

عسلم لینک چک شد:">
دوباره امتحان کن
김은지
۱۷ ارديبهشت ۰۱:۲۲

جررررر ددی من اینو قبلا خونده بودم بعد میگفتم چقدر این آشناس 

عکسای تو فیک و دیدم کله داستان یادم اومد ولی نشستم دوباره خوندم 

این خیلی خوب و قشنگه واقعااااااااا 

RM. kiute.ARMY

نویسنده اش عشقه:")
Gaul Jk❤
۱۰ فروردين ۰۱:۵۰

چرا این این همه خوب بود ؟ 

چرااااا🤧🤧🤧🤧🤧

RM. kiute.ARMY

هعی:"> من دارمش نمیتونم!
M.b
۰۴ آذر ۲۲:۳۴

نوماصا چرا دانلود کردم ولی نخوندم و چرا دارم اینجا پیام میذارم؟

 

 

خودرگیری دارم آیا؟

RM. kiute.ARMY

فشار مدرسه ات بیا بغل خودم😂
AR•J•MY
۰۴ مهر ۱۶:۳۴

این...خیلی...خوب...بود...خب؟

ژانرش تخیلی...بدون ذره ای نکته انحرافی...

چیزایی که من خیلی خیلی خیلی کم پیش میاد خوشم بیاد و این انقد خوب بود که دنبال بهونم بدمش مامانم بخونتش...

ناموسا...اسم فصل آخر که "تو منی من توام" رو خوندم و بعدش که فهمیدم رمز بین کوکمین هم هس نزدیک بود از ذوق جیغ بزنم :"

مرسی بابت داستان و قلم خفنت :")

RM. kiute.ARMY

نامنبارمصقثتا
نونین نا نانین نو:">
Helen army
۱۰ شهریور ۱۶:۱۰

انقدر قشنگ بود که از کوکمین خوشم اومد*-*

این نویسنده کاراش عالیه، هیچکدوم از کاپل هاش با کاپل های مورد علاقه من جور نیست ولی همشونو میخونم انقدر قشنگن*-*

تنکس بلک استار💜🦋

RM. kiute.ARMY

واووو یعسس*^*
تنکس از تو ک میخونیش لابلی*^*
Mahgol.Astronaut
۲۱ تیر ۲۲:۱۶

نویسندهههههههههههههههههه

وای خدا انقدر خوب بود اصلا هیچی نمیتونم م عالیییییییییییی

فقط میشه یه خواهش بکنم که ورژن ویکوکش هم بنویسی ¿¿¿¿¿¿¿

مسییییییییییییییی

 

 

خیلیلی سارانگههههههههه

RM. kiute.ARMY

مرسیاااااااااااات فراوان قشنگم*^*
J.K
۳۱ خرداد ۱۵:۴۸

من افتر استوری میخوامممممم

RM. kiute.ARMY

اوخی:">
김 남 민
۱۹ دی ۰۹:۵۲

شوخی کردم باور کردی

김 남 민
۱۸ دی ۲۱:۰۰

ددییییییییییییییییییییییییییییییییی😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫 

 

 

 

 

کوروناگرفتم😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

 

 

 

 

سلام🙃😔😭

 

حالتخوبه؟😕

김 남 민
۱۸ دی ۲۰:۵۹

ددییییییییییییییییییییییییییییییییی😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫 

 

 

 

 

کوروناگرفتم😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

 

 

 

 

سلام🙃😔😭

 

حالتخوبه؟😕

Y.S
۲۵ آبان ۱۵:۵۷

خب خب بزا اول ماسکمو بزنم کرونا دارم😷🤒

خب فک کنم گشنگ معلومه کوکمین شیپرم 😂

میخوام اینو بخونم ولی میخوام بلوندد رو دوباره بخونم البته سه باره ولی حالا کدومو بنظرت اول بخونم؟

RM. kiute.ARMY

ناموسا داری؟0_0
اصن رو پیشونیت نوشته
اینو بخون چون جدیده و بدون معرکه است!
Kim.nam.min
۲۲ آبان ۰۸:۳۳

ددر جون دوتا از برامون زاییدن 

یکی شون هردو بچش پسره

اون یکی دوقلوون پسرو دختر 

اینقدر نازن 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

 

RM. kiute.ARMY

واییییییییی خدا جوووووووووووونننننننننن چ شیرین!
김 남 민
۲۰ آبان ۱۰:۴۳

ددی من وقتی بدنیا امدم که زلزله زد به بم 

خودم میدونم خیلی نحسه ولی از ی طرف صدام نمیدونم اعدام شد یا جنگ هشت سالرو بردیم نمیدونم دقیق چه اتفاقی افتاد 

فکر کنم ۶ماه یا ۵ ماه از من بزرگ تر باشی 

 

ولی من میخاستم بزرگتر باشم 

 

و میبخشمت بخاطر اینکه آپاهستی و اینکه سرت خیلی شلوغه اصلا تو باید منو ببخشی که خیلی بیعدبم و هی عضیتت میکنم 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

ولی واقعا بدون که خیلی دوستتون دارم همتونو میگم و فرقی هم نداره که من بزرگ تر باشم یا تو 

برام مهم نی تو برای همیشه آپام میمونی و یه اومای مهربون دارم که خیلیم دوستش دادم شاید نظرهایی که من میگمو اصلا نبینه ولی اینو باید بدونه که خیلی دوستش دارم

어마♡아빠♡사랑해🤎❤🙆‍♀️👨‍👩‍👧

RM. kiute.ARMY

عه! پس ازت بزرگ ترم؟؟؟
کنچانا باو...

الهییییی گوگولییییییییییییییییییییی

نه بابا اذیت چیه این حرفارو نزن

منم دوستت دارم عزیزممم*^*
نادو سرنگهههههههههههه
김 남 민
۱۹ آبان ۱۴:۴۲

ددی کجایی 

 

فکر کنم نمی خای جوابمو بدی 

 

ببخش میدونم خیلی زیادروی میکنم

 

که هی سوال ازت میکنم

 

خدا حافظ برای همیشه

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

 

نکنه تو شاد باشی براهمین جوابمو نمیدی؟ 

 

ولی خووم میدونم که خیلی پرحرفم🥺🥺🥺😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

عههههههههههههه عزیزمم!!!
چیزی نیس که سرم حسابی شلوغ بود خیلی میانه*^*
김 남 민
۱۸ آبان ۱۰:۴۹

ددییییییییییییییییییییییییییییی

 

راست میگن که شوگا باید عمل کنه یا شایعه ست دلدرد گرفتم واقعا دلم داره درد میکنه 

 

چرااااااااااااااااااااااااااااا😫😫😫😫😫😫😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💥💥💥💥💥💥💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

moon🌛 Child🌜

راستههههههههههههههههههههههه و عمل کرددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
김 남 민
۱۷ آبان ۲۰:۴۰

خو خوندم ندیدیش🥺

 

دلم شکشت🥺

 

من چی کال کلدم🥺

 

چرا دنیا بامن این جولیه🥺

 

من چی گناهی کردم 

 

شعرمو هم یادم نمیاد🥺

 

خداااااااااااااااااخداااااااااااااااخداخداخدا

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزم:")
اشکال نداره
김 남 민
۱۶ آبان ۰۰:۴۹

من ی گوسفندم 

 

آرزو دارم 

 

که علف داشته باشم

 

برا خودم بخورم 

 

مغز ددی رو هم بخورم که اینقدر میحرفم

 

ددی مغزتو خوردم یا هنو مونده 

 

عیبی ندارد بعدا هم میشه خورد 

 

حرف های زیادی مونده 

 

پس ددی جون خودتو آماده کن که میخام مغزتو بخورم اینقده که حرف میزنم

 

اوما پریسا: از دست آپا چی میخای میخای بی پدر بشی ها 

 

مینی:نه خیلم من آپامو میدوستم

 

اوما: پس اینقده زر نزن

 

آپا: ولش کن هنوز بچس 

 

اوما: یعنی چی بچس این اندازه کل دنیا سوال داره مردم بچه بزرگ میکنن که باسواد بشه معلمی چیزی بشه اونوقت این هی سوال میکنه یاهی حرف میزنه دهنت خسته نمی عاه منظورم اینکه انگشتات خسته نمیشن این قدر که نظر میدی 

مینی: آپااااا هق هق 🥺🥺🥺

 

آپا: گریه نکن اوما یکم عصبانی شده بدل نگیر 

 

 

خب اینو از چند تا کامنت دیگه یادگرفتم 

 

راستی ددی میشه تاریخ تولدتو بگی چه دونم شاید من بزرگ تر باشم 

راستش تولد من از یجا نحسه از یجاهم خوشبینانس متضاد نحسو پیدا نکردم 

 

راستی ددی دایی بزرگم کرونا گرفته پسراش از مادرمم بزرگ ترن حتی نوه هاشم از منو خاهرام بزرگ ترن باورت میشه فکر کنم ۷۰    ۸۰ سالشه تقریبا ۴/۵ که اصلا بهمون سر نمیزنه ولی ما هر جمعه میریم پیشش 

 

ددی تاریخ تولدت هم بمیلادی و هم قمری یا نمیدونم شمسیه چیه اونم بگو 

فقت خدا خدا میکنم که من بزرگ تر باشم بعد از بابام بزرگ ترم این خیلی خوبه😇

 

어마.아빠.사랑해요❤🤎

 

RM. kiute.ARMY

اومووووووووووووووو اومپا پری مهربونه ها!! 
مغزم اصن برای بری تو کامل!!

من 1382/4/16 میشه 2033/7/7 قمریشو نمیدونم خخخخخخخ
عهههههه!!!!!!!! خدا بد نده ان شا الله ک خوب بشه
جررر دوس داری بزرگ تر باشی؟!

نادو سرنگهههههه
김 남 민
۱۴ آبان ۲۳:۱۳

ددی یه شعر دیگه سرودم بخونم؟😇

RM. kiute.ARMY

بوخون بوخون*^*
김 남 민
۱۴ آبان ۱۸:۱۶

ددی الاهی فدات بشم قربون اون شکل ماهت برم من برگشتم 😇

راستشو بگو 

 

۱: ناراحت شدی

 

۲:عصبانی شدی 

 

۳: از دست من عصبانی شدی یا اسرائیل 

 

۴: یا شایدم آمریکا 

 

۵: یا از وبن و ترامپ 

 

۶:سلام🙃

 

گفتم دست خدم نی🤗

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عزیزممممم*^*
نه بابا من از دست تو ناراحت نمیشم اصن
سلام😂
김 남 민
۱۱ آبان ۱۴:۲۵

아빠🥺

RM. kiute.ARMY

نهههه*^*
김 남 민
۱۰ آبان ۲۱:۲۳

مثلا تو آپامی باید کمکم کنی 

ولش کن نباید خاصته هامو بهت بگم 

چون منو اصلا نمیشناسی اصلا اصلا ن....نا...راحت 

نشدم ها

من گریهدنمی کنم😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

 

مم....نن......گریه نمیکنم مم......ننن بزرگم پپس گریه واسه بچه هاس 

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

قلط کردم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ددی تو این یروز  دلم خیلی برات تنگ شده بود پو گو شیپ تا 😢

تازه وقتی بهت گفتم خو شم دوی

یعنی دوستت دارم 😚😚😚😚😙😙😙😙

 

 

 

 

سلام🙃

 

باز سلام کردن یادم رفت ؟😑

 

باورکن دست خدم نی وقتی نصفی از پیامو نوشتم تازه یادم میاد که سلام نکردم 

الان موشکل  از منه یا آمریکا 

باور کن همش تقصیر آمریکای ناکسه 😤

 

RM. kiute.ARMY

الهییییییییییییییییییییییی عزیزممممممممممممممممممممم گریه نکنننننننن*^*
منم دلم برات تنگ میشه عزیزم*-*

کنچانا من هیچ وقت نه سلام میکنم نه خدافظ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نه این دفه تقصیر اسرائیله
김 남 민
۰۸ آبان ۱۳:۵۱

خو همین دیگه 

من خودم حوسله ندارم برم دنبالش بگردم 

تازه از شکست عشقی هم موتل سم خو 💔😔

RM. kiute.ARMY

از هرچی بترسی سرت میادا
김 남 민
۰۷ آبان ۲۱:۵۶

من که بجز بی تی اس و وب آپام عاشق هیچکی نشدم 

باورمیکنی تو روبیکا ۶ تا دختر با خاهرم رل زدن من حسودیم شد🥺

خب اون شیشتا مجازین ولی واقعنی تو مدرسه بایکی از دوستاش رل زده اون طرفدار کی دراماست راستش خودم ندیدم ولی هر کاریدمیکنیم خاهرم از رلش تعریف میکنه 

ولی توکه عشقت اومارو داری خو منم بچتم یه فکری بهالم بکن خو🥺

RM. kiute.ARMY

6 تااااااااااااااااااااااا؟؟؟ چ خبره:|
عجب!!همه از رلشون تعریف میکنن خو*^*
به نظرم منتظر بشینی هیچی درست نمیشه بهتره خودت بری دنبال عشقت*^*
김 남 민
۰۷ آبان ۱۸:۲۳

رل مو خام 

میدونی

ررررررررررررررللللللللللللللللللل  ممممممممممموووووووووووووووووو

خخخخخخخخاااااااااااااااااااااممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

رل نخواه...رل زود میره
یه عشق ابدی بخواه!
김 남 민
۰۷ آبان ۱۴:۴۵

رل چیه خوردنیه🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

 

منظورم اینه ک من رل ندارم 

RM. kiute.ARMY

رل یعنی زوجت
김 남 민
۰۶ آبان ۱۷:۰۷

مونی🥺

moon🌛 Child🌜

جانم😢
김 남 민
۰۶ آبان ۱۳:۳۴

نه تو کوجا بودی😇

moon🌛 Child🌜

من ک بودم تو یهو رفتی😭😭😭
김 남 민
۰۵ آبان ۱۵:۵۶

هعیی😔

 

هعیی😔

 

هعیی😔

 

هعیی😔

 

هعیی😔

 

هعیی😔

هعیی هعیی هعیی هعیی هعیی هعیی😩

 

هعععععععععععععععععععععععییییییییییییییییییییییییی😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫

 

 

خوووووکوووجاااااایییییییی😇

RM. kiute.ARMY

جرررررررررررررررررررررررررر جر جر جررررررررررررررررررررررررررررررررررر
김 남 민
۰۴ آبان ۱۴:۵۲

هعیی

 

 

 

 

 

مونی دلم برات تنگولیده بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

moon🌛 Child🌜

آیگو منممممممممممم بیا بخلمممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
کوجا بودی😭😭
김 남 민
۰۴ آبان ۰۹:۲۸

اصلا کجای این فیک ترسناک بود واقعا دلم گرفت وقتی جادوگر ناخونای تیزشو کرد تو سر پیراما 

چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چرا چرا چرا چرا چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

چرا پیرامارو کور کرد پیراما باید از اربابش مهافضت میکرد 

الان دارم این فیکو لو میدم؟ 

 

نمدکه 🙃

 

سلام آپا🤚🏻

moon🌛 Child🌜

خ دلم میخواد این فیکرو بخونم هعیی...
Kim mi ra :|
۰۴ آبان ۰۰:۳۲

کیم می رای اعظم وارد میشود تعظیم کنید😶😂

هیچی باو شوخی کردم  من دیگه صبرم لرزید  ( همون تموم شد) 

دیگه نمی کشیدم گفتم بشینم یه  فیک سافت و فول بخونم خوندم نظر زیبایم را می فرمایم 

باز هم تشکری ویژه از خانواده رجبی :|

کیم می رای اعضم خارج میشود با حالت قبل برگردید😶😂

moon🌛 Child🌜

نظرت چی شد پس😂✋
Jisoo
۰۱ آبان ۲۱:۴۴

سلام.

خسته نباشید.

ببخشید میگم این فن فیکشن ترسناکه یا خوب.

آخه من نمیتونم …

ببخشید بگزریم.

ببخشید اگه مزاحم شدم.

خسته نباشید.

RM. kiute.ARMY

مزاحم نیستی عزیزم مراحمی
این فیک فانتزی و سوییت و سافته و اصلا ترسناک نیست
april
۲۷ مهر ۱۳:۰۳

واو واقعا فیک باحالی بود برای رسیدن به اخرش لحظه شماری میکردم . به نظرم همه چی به اندازه و خوب بیان شده بود با اینکه بیان فانتزی ها در رمان به طور کلی سخته ولی تو خیلی خوب از پسش بر اومدی و به نظرم خیلی خوب بود :)

RM. kiute.ARMY

بلی بلی بسی عالی بود!
J.K
۲۱ مهر ۱۹:۳۰

خیلیییییییییییییییییییی عالییییییییییییییییییی بودددددددددددددددددددددددد بهههههههههههه فاخخخخخخخخخخخخخخخخ رفتممممممممممممممم نویسندههههههههههههههه جان مادرت بازم از اینا بنویسسسسسسسسسسسسسسسسسس فقط یه چی بگم!؟ جان خودت کوکمین ننویس ویکوک بنو یس :) 

خیلی خوب بود کلی عر زدم اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ای تو ورح او پیرزونو :| اخه چرا انقدر بز بودددددددددددد :|||||||||||||

عالی بود ادامه بدههههههههههههههه یوهوووووووووووووووووووو

پاک خال شدم هیع :|

moon🌛 Child🌜

نویسنده عزیز
دل
۱۲ مهر ۱۹:۵۴

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

خسته نباشین

اقا ی سوال از این نویسنده بازم تو سایت فیک هس؟

اگر هس میشه اسماشونو بگی؟

شرمندتم

RM. kiute.ARMY

اره هست عزیزم
فیک بلایند که 3 فصله و کاپلش ویمین
tania kim
۱۰ مهر ۰۲:۲۳

چرا انقد تواستایلم بود

من تانیا دختری فانتزی پسند اصن با این فیک همش چن وقت لباسا و وسایلمو چک میکردم آدم کوچولد پیدا کنم

آقا اصن نویسندش کو بیاد من واسش تف بفرستم(چیه حتما که نباید ماچ باشه😐)

ولی نویسندش ایرانیه؟؟یا فیکه ترجمه شدست؟

هرچی بود خعلی باحال بود

RM. kiute.ARMY

نویسنده اش ایرانیه و واقعا دست مریزاد!!
این همون نویسنده فیک بلاینده....همون ویمینه
ATENA💝BANGTEN
۰۶ مهر ۱۰:۰۱

چرا همه دوس دارن اول از همه کامنت بدن؟؟؟؟🤣🤣 خیلی باحاله که میان میپرسن فرست؟؟؟؟ 

moon🌛 Child🌜

چون حس فتح کردن اورست ب ادم دست میده خ خوب لنتی😂😂😂😂
ssss
۰۶ مهر ۰۹:۴۶

وای چه قشنگ بوووود😍😍😍😍

 

moon🌛 Child🌜

هوم😍😍😍
Eli'
۰۴ مهر ۱۰:۰۲

جووووون جووووون کوکمین جدید

میسی دد

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عزیزم
yegane
۰۲ مهر ۲۰:۴۵

چقد قشنگ بود ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

نویسنده عالی نوشتی قربون قلمت 🖊

RM. kiute.ARMY

خیلی هق هق عررررررررررررررررررررررررررر
دقیقا فدا قلمش برین دسته جمعی!
Kim hopie
۰۲ مهر ۱۰:۲۳

سلامم

این فیک خیلی قشنگ به نظر میاد🤧ولی ورژن ویکوک نداره؟😭مرسی از فیکای خوبتون💕💕

moon🌛 Child🌜

ن متاسفانه😢
kookminilovers
۰۱ مهر ۲۱:۵۲

خیلی قشنگه ددیی مرسی گذاشتیش ♥♥

 

ددی من فیکام افتضاحه و روم نمیشه بدم بزاری بلاگ 😔😔💔

RM. kiute.ARMY

فدایت عزیزم! نویسنده اش محشره


خوب بده من بخونم نظرمو بهت بگم
._.blueberry._.
۰۱ مهر ۱۵:۳۰

وای فانتزیه فانتزیه فانتزیهههههههههه

هورااااا

ببخشید خیلی هیجانی شدم

خیلی ممنون که یه فول گزاشتین واقعا بهش احتیاج داشنم

این نویسندمون عجیب کارش خفنه...دوستون دارم💙💙

RM. kiute.ARMY

خواهشیات بلوبری جان!
این نویسنده خداست
Starhope
۰۱ مهر ۱۱:۴۵

وااااااااییییی بلک استار واقعا فوق العاده ای...عاشق فیک بلایندد توام.💜💜💜

خیلی خوبه😘😘😘

RM. kiute.ARMY

بلک استار ایز وری پرفکککککککتتتتتتتتتتتت
chaklet mochi
۰۱ مهر ۱۱:۳۳

سلام

ببخشید

فصل2 عروسک گردانو دارید؟؟؟

از نویسنه برا فصل1 خخخخخخخخیییییییییلللللللییییییی تشکر کنید *-*

RM. kiute.ARMY

اره دارم!
Little Mochi
۰۱ مهر ۱۰:۵۷

فدات کیوتییی خوبم 

راستی لینک اون نامجینه رو فرستادم برات اومد؟

RM. kiute.ARMY

اره اونی جونم اومد
𝐤𝐢𝐦 𝐬𝐚𝐧𝐢
۰۱ مهر ۱۰:۴۹

اینجا چقد شبی بهشته🤤🥺🥺🤤🥺🥺🤤🥺🥺🤤🥺🥺🤤🥺🥺
خواب نمیبینم؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
میشه ی چک بهم بزنی کیوتی؟😮😍😮😍😮😮😍😮😍😮😮😍😮😍😮😮😍😮😍😮😮😍😮😍😮

عارررررررربیامعلاثتنثساتقماعرررررررررررهمستنبلثستلهثسخمقالللللللللللللللللللللللللل

کیوتی مرسیییییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

:")
yegane
۰۱ مهر ۱۰:۱۷

عرررررر 

ممنونم ددی ووقعا ممنونم 

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عزیزم
Jin
۰۱ مهر ۰۹:۵۸

سلام.

امروز اومدم ببینم فیک جدید گذاشتید یا نه که این فیک رو دیدم. 

من فیک بلایند رو خوندم و قلم نویسنده واقعا شگفت زده ام کرد. انقدر زیبا و پر قدرت کلمات و احساسات رو بیان میکرد که آدم ناخوداگاه توی داستانش غرق میشد. به نظر من سخت ترین کار برای یه نویسنده رسوندن احساسات ، شرایط و حالات شخصیت هاست. ولی با توجه به بلایند باید بگم قلم فوق العاده اش آدم رو تحت تاثیر قرار میده. نمیدونم نویسنده عزیزمون کامنت من رو میبینه یا نه ولی میخوام بگم واقعا کارت و قلمت بی نظیره و حتما به داستان نوشتن ادامه بده. چون قلم قوی و پر احساسی داری. 

فایتینگ💜✊

moon🌛 Child🌜

یسسسسسسس فیکش فوق العادستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
❤❤❤😉😉
KIANA .QUEEN
۰۱ مهر ۰۸:۴۸

سکند هم خوبه ..

حالا ،

من این فن فیکشن رو تا نصفه توی واتپد خوندم و گمش کردم

و حالا شما گذاشتینش🤩

تنکص🤗

 

RM. kiute.ARMY

خواهشیاتتتتتت عزیزمم!
Little Mochi
۰۱ مهر ۰۸:۲۷

منن اینووو خوندمممممم بسیییی خوبههههه نویسنده بلایند نویسنده این فیکه 

 

 

سلام کیوو خوبی چتوریی؟؟

RM. kiute.ARMY

ننتلونعتبوناغبیموغالواتتاغبیمنع لعنتی گفتم چرا ایدیش اشناس:|


سلام اونی خوبی تو؟
Memol
۰۱ مهر ۰۸:۱۰

فرررررررستـــــــــــــــــــــــــــــــ😌😃😃😃😃😅😆

یاااا سایتتون خیلی خوبهـــــــــ😫😫😭

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه سوم گشتییییییییی
jimine
۰۱ مهر ۰۸:۰۵

چه باحالللللللللللللللللللللل

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییییییی باحاللللللللللللللل
KIANA .QUEEN
۰۱ مهر ۰۷:۵۰

فرسسست؟!🤩

البته شانس ندارم که :|

RM. kiute.ARMY

سکند!
mahsa nr
۰۱ مهر ۰۷:۲۷

واااااااای بلک استاااااار

من عاشق این نویسنده و کاراشم. 😍😍😍😍

حتما حتما وقتی خوندم میام نظر میدم. 

راستی... فرست؟ فور فرست تایم؟ 

RM. kiute.ARMY

یس یس فرستتتتتتتتت!!!!!!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان