BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن U Can Call Me Your Anpan

o45a_7.png

✨FULL✨

     

نویسنده Howl_jk
کاپل یونمین . نامجین . ویهوپ
ژانر فلاف . فانتزی . کمی رمنس
محدودیت سنی 13+ 
تعداد صفحات 173
ناشناس نویسنده  " کلیک کنید "

  

خلاصه:

مین یونگی معمولا روزهای عادی ای رو تو عطاری کوچولوی خودش میگذروند و به وجود آدم کوچولوها اعتقادی نداشت...تا روزی که یکی از اونا رو از نزدیک دید!

کوچولویی که خودش رو جیمین معرفی میکرد و اذعان داشت که گل سرخی که نشونشون میده دوستشه و اسمش هوسوکه!

 

آیا یونگی باید بهش اعتماد کنه؟

آخه جیمین کوچولو قراره زندگی یونگی رو زیر و رو کنه!

   

 🍭🍧🌞DOWNLOAD🌞🍧🍭

    

 805_vpfe.png    

۲۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پسر اقیانوس
۰۵ آذر ۱۷:۵۸

خدای من...میشه ذوق کنممم؟

خیلی قشنگ بود....اصلا از تصور یونمیننن این فیک اکلیل آبی پاستیلی بالا میارم...

اینکه تا آخرش اسمات نداشت و دوست داشتم لذت داستانو چندبرابر کرد 

خدایی تو این مدت به همچین چیزی نیاز داشتم:))

نویسنده هم که رسما  با فیکش اتکی زد که اونورش ناپیدا..

ایده اش خیلی گاد بودد 

خسته نباشییییدد

 

ngarb
۰۲ مرداد ۱۴:۰۷

وااااااایییی این زیادی کیوت و سوییت بود🥺✨🥺

آخ.. تو سبک این بازم چیزی دارین؟

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزممممT^T
چه سبکی مد نظرته نفس؟*^* فانتزی؟
Ana
۲۱ مرداد ۲۲:۲۴

وووییییییی

خیلی کیوت بودددد🥺🥺🥺

یعنی هرچی حس جرم و دیوانگی و قتل و قاتلی از dirty choice روم مونده بود رو شست و برد😂😂

آخ قلبمممم

فکر کنم دیگه هرچی کبوتر ببینم یاد نامجین بیفتم🤣

RM. kiute.ARMY

یونگی بد بخت رو قاتل و جانی و روانی...😂😂هعی روزگار...
جررررررررر😂😂😂😂
aiso.minminie [=
۲۹ تیر ۱۵:۰۷

عهههههه

من این فیکو خیلی وقت پیش خونده بودم ولی یادم رفته بود نظر بدم ._.

دیروز داشتم فکر میکردم یهو این یادم اومد

ددی

به نظرت میشه یه نفر فصل دوشو بنویسه؟؟؟؟

مثلا خود نویسنده یا اگه راضی بود یه نفر دیگه

اینجوری باشه که اون پری که فکر کنم اسمش رزی بود یه ادم کوچولو دیگه به عنوان دختر یونمین بفرسته

بعد اینا بزرگش کنن

کیوت میشه نه؟

*_*

RM. kiute.ARMY

الان شد تداعی خاطرات:">

جانم؟*^*
والا ندانم نویسنده تو واتپده اما قبول دارم شاد کیوت شه😂
Tamia.zz
۰۵ اسفند ۱۷:۲۴

وای خیلی قشنگ بود . اغراق نکنم عاشق داستانش شدم 🤩😍

همینجوری به نوشتن داستانای فانتزی ادامه بدین 

چون عاشقشونم🤭😅😍

moon🌛 Child🌜

ایگو خوشحالم دوسش داشتی عزیزم🤗🤗
Yuki .YG.JM
۰۴ دی ۱۵:۴۵

خیلی کیوت بود *-* دوجش داشتم

ATENA💝BANGTEN
۰۹ مهر ۱۷:۵۱

پس میگمم🙄💜 من چرا نمیتونم خوندن هیچ فیکی رو شروع کنم اه.. تا میام یکی رو شروع کنم میبینم کاپلیه.. یا خیلی زیاده یعنی بعضی اوقاات میخونماا اما زود خسته میشم. 

moon🌛 Child🌜

خا اگ زیاده پارتی بخون😂
بعد دختر پسری هم گذاشتیما کاپلی دوس نداری اونارو بخون😉😉
ATENA💝BANGTEN
۰۹ مهر ۱۳:۱۷

آممممم به کیوت که همونو میگم اما به تو چی بگم؟؟ همون چیزی که بقیه میگن..بقیه چی میگن؟؟ 

مونی بود نه؟

moon🌛 Child🌜

بگو عزیزدلم هرجور راحتی 😘
ATENA💝BANGTEN
۰۹ مهر ۱۱:۲۳

نمیدونم کر شرم😂

moon🌛 Child🌜

جررررررررررررررررررررررررر
ATENA💝BANGTEN
۰۸ مهر ۱۴:۳۷

نمیدونم چرا امروزا هیچی نمیشنومم.. صدای آیفون خونه رو نشنیدم مامانم مونده پشت در😐 

برم گوش پزشکی ببینم کر شدم یا میتونم بشنوم

moon🌛 Child🌜

چراااا چیشده
ATENA💝BANGTEN
۰۸ مهر ۱۴:۳۴

هییی قیامت شدهه 

اصلا فکرشم نمیکردم فیکم 11تا لایک بخوره

بیایین وسط💃💃💃💃💃 

حالا دستا بالا 

حالا دستا پایین 

حالا بشکن بزنین 

حالا قررر کمرررر 

ماشالله به خودم 

حالا اگه کسایی که فیکشون بیش از ۵۰ تا لایک داره اینو ببینن😂 

moon🌛 Child🌜

اوه مبارکههههههه فولارو یکم دیر میلایکن گذاشتم تو لیست بالا😂😂
ATENA💝BANGTEN
۰۸ مهر ۱۴:۲۳

کیوتی داستان آرمی شدنت چجوری بود؟ مامان بابات راضی بودن؟؟ یا مثل من کمی مشکل دارن

RM. kiute.ARMY

من تو نت سرچ کردم اهنگ کره ای اولین سایتی که اومد رفتم توش...فقط فایل سوتی ای نید بود...نزدیک 35 بار گوش دادم..ازشون خوشم اومد..دوماه اهنگ بی کلام مثل بخ و مونسارت گوش دادم تا بفهمم موسیقی چیه بعد دوماه هر اهنگی امتحان کردم بهم شور و شوق نداد تا وقتی که دوباره رسیدم به بی تی اس.
اره مامان بابام راضی ان چون میدونن الکی از کسی همایت نمیکنم...خود مامانمم ته لاوره
بابام کمی مشکل داره اما اصلا گیر نمیده و منعم نمیکنه
tania kim
۰۸ مهر ۱۲:۵۰

واقعا تیکه کلامت فاکه؟

شعت

راستی چن سالته؟؟

RM. kiute.ARMY

اوهوم*^*

17
ATENA💝BANGTEN
۰۸ مهر ۰۸:۰۹

چقدررر زیادههه فک نکنم بتونم تمومش کنمم.. 

RM. kiute.ARMY

نه بابا کمشه حالا:/
tania kim
۰۸ مهر ۰۷:۵۲

اصن حجت الاسلام کریس وو یه چیزیه😂🤤

اصن اونجایی که میرقصیدن من مرررگ شدم😍

آره بابا دابل چیه تیریبل میزنم😂شعت چی گفتم😂

کلا برمیدارم تو ذهنم فیکارو میکس میکنم😂😂

راستی شعت تیکه کلاممه ها زیاد میگمش گفتم ناراحت نشی یه وخ

RM. kiute.ARMY

نه بابا تیکه کلام منم فاکه:")
ای جانننننننن!! منم از میکس خوشم میاد مثل ریمیکس اهنگه
tania kim
۰۸ مهر ۰۰:۳۳

چرررااا انقدد ایز مای استایل (اکسو الا میفهمن😁)

ولی خیلی خوببب بود فقط یکم زیادی کیوت بود که وااییییی فقط الان جیمینو میخوام😂😐

اگه این فیکو فروزن سکرت و اوممم یه فیک یه کوشولو انتقامی باهم ترکیب میشدن عجب جیزی میشد

RM. kiute.ARMY

حجت الاسلام کریس وو
جیمینااااااااااا*^* بالاخره ثابت شد یه موچویه:|
واو!!! دابل میکس میزنی کلک
zahra army
۰۷ مهر ۱۹:۱۶

خیلی خوب بود آخی جییمن کوتوله 

میشه بیشتر فن فیکای تهجین و تهگی فول پارت بذاری خیلی ممنون فیکاتم عالین

moon🌛 Child🌜

فول پارت تهگی تازه گذاشتم پاریس اونو بخون البته خا هنو پی دی اف فولو نزاشتم ولی همین روزا میزارمش
تهجین هم هست لیست فن فیکشن های فول سایتو خوندی؟؟؟؟؟؟😅😅😅
ATENA💝BANGTEN
۰۷ مهر ۱۹:۰۰

خیلی خوبه 

moon🌛 Child🌜

یعسسسسسسسسس
ATENA💝BANGTEN
۰۷ مهر ۱۶:۵۱

حس میکنم اینجا هم یجور دنیای عجیبی شبیه خود کیپاپ... اینکه هر فیک ریدر های مخصوص خودشو داره خیلی باحاله.. فقط مونده اسم بزارن واسه ریدرا.. 

 

 

RM. kiute.ARMY

واو واقعا؟!
اره بعضیا برای ریدرا اسم گذاشتن!
Park Hae ray
۰۷ مهر ۱۱:۱۴

نمیشه بگم جججررررررررر 

میخوام سورپرایز باشه 

RM. kiute.ARMY

سوپرایز دوس*^*
yana sh
۰۷ مهر ۰۹:۳۳

اووو یونمین😍

فلااااف🤩

دارم اشک شوق میریزم...🥳🥳🥳

moon🌛 Child🌜

اخیییییییییی😍
Park Hae ray
۰۷ مهر ۰۱:۱۰

هم دارم ادامه فیک جدیدم مینویسم 

و هم دارم یه فیک تهجینی میسازم 

بخاطره همین زیاد وقت نمیکنم 

moon🌛 Child🌜

تهجیننننننننننننن نههههههههههههههههههههه دروغ😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

فیکت کدوم بود🙄
Park Hae ray
۰۷ مهر ۰۰:۴۷

چون خیلی کار دارم 

و فیک مینویسم و کلا دارم ادامه‌اش مینویسم :( 

moon🌛 Child🌜

با کی🙄
Namgar Kim
۰۷ مهر ۰۰:۳۷

به نیت هفتتن هفتمین نفر شدم حله😂😂

moon🌛 Child🌜

خخخخخخخخخخخخ😂😂😂😂
Howl_jk
۰۶ مهر ۲۱:۱۸

ممنون که اینقدر زود رو سایت قرارش دادین🥰💖💖

خیلی خوشحالم که رو وبلاگ شما داستانی دارم😭😅

RM. kiute.ARMY

فدات عزیزم..افتخار ماست 💜💜💜
pari. Jimin
۰۶ مهر ۲۰:۰۲

اخیییییییییی چه گوگولی یونگی و مغازه عطاری هیییییی برام جالب شد بخونمش واااااایییی ^^

RM. kiute.ARMY

😍👍👍👍
negar army
۰۶ مهر ۱۸:۱۱

😂😂😂😂

دیگه مطمئن شدم جیمین موچی کوچولویی بیش نیست

بیا فیکشم  اومد 

آیا به موچی و کوچولویی جیمین شی ایمان آوردید؟

 

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂😂😂یسسسس
kim jungkook
۰۶ مهر ۱۶:۱۰

استغفار خدایا... نگا اینجام فرست سکند میکنن...

 

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂حرص نخور بزا خوش باشن
dead Fafy
۰۶ مهر ۱۵:۴۳

جانننننن

moon🌛 Child🌜

ترجمه شدست فیکه🙄
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ
۰۶ مهر ۱۴:۵۹

ووووییی پوسترش چه کیوته🤩🤩🤩🤩

moon🌛 Child🌜

هوم❤😍
Park Hae ray
۰۶ مهر ۱۴:۵۰

بلاخره پان پان دومین بار فرست شد 🤣🤣🤣

واو ویهوپ؟ 

آخ جون اونم یونمین!! 

خیلی باحاله فکر کنم ولی حیفه که نمیتونم بخونم 

دیگه میدونی چرا نمیتونم 

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂
چرا ☹️
yoonmin
۰۶ مهر ۱۴:۳۰

ددی

فول پارته؟

moon🌛 Child🌜

یس
yegane عاشق ددی 😍
۰۶ مهر ۱۴:۳۰

فوله

moon🌛 Child🌜

یس 
Namgar Kim
۰۶ مهر ۱۴:۲۷

من چهارم شدم؟😢😂😂😂

moon🌛 Child🌜

بگم 7 شدی یا زوده🙄
&amp;*عاشق سفت و سخت شهلا جونم*&amp; ^~^
۰۶ مهر ۱۴:۲۴

آی آی

من اینو تو واتپد دیدم

 

moon🌛 Child🌜

اعععع نخوندمش 
تاراجونم ترجمه رو چ کردی
Yuki .YG.JM
۰۶ مهر ۱۴:۲۲

یونمینههههههههههههه💜💜💜💜💜💜

moon🌛 Child🌜

یعسسسسس😀😀😀
یپنمین دوس داری😉😉
baby angel lover
۰۶ مهر ۱۴:۱۸

یسسس من تونستم بالاخره

moon🌛 Child🌜

خواستن توانستن است😂😂😂
Mauve Witch
۰۶ مهر ۱۴:۱۰

فرست .....

moon🌛 Child🌜

نو متاسفانه
-·=»‡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ‡«=·-
۰۶ مهر ۱۴:۰۷

نات فرست؟

moon🌛 Child🌜

سکند
baby angel lover
۰۶ مهر ۱۴:۰۶

فرست ؟

moon🌛 Child🌜

یسسسسسسسس تبریک انتقامتو گرفتی😂😂😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان