BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن BLACK JUNGLE

904bc7c43baa323c5c5ebfad1cadff76_dyh.jpg

✩FULL✩

   

نویسنده Kook585
کاپل ویکوک . نامجین . یونمین
ژانر ماوراءالطبیعه . ماجراجویانه . کمدی
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 245 (جمع دو فصل)

   

فول پارت فصل اول ( پارت یک تا ده)

🌑♞🌿DOWNLOAD🌿♞🌑

 

فول پارت فصل دوم ( پارت 11 تا 18)

🌑♞🌿DOWNLOAD🌿♞🌑

 

۴۰ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سخن پیامبر🤦‍♀️
۰۱ آذر ۰۴:۳۸

فاااااااااااخخخخخخخخ

ینی فااااااااااااااااخخخخخخخخخ

چیز منظورم اینه کار فاخری بود 

(نگاه های عجیب و ناخوانا)

اره بابا فشار چیه دارم میرقصم

RM. kiute.ARMY

منم دام تنبک مجلسو میزنم😔
Wania
۳۰ خرداد ۲۱:۵۸

وایستا واستا... گفتی کوک مرد و توهم بود... 

پایان تلخهههههههه؟!

RM. kiute.ARMY

ایم سو ساری بات ایز فیک لاوووووو💃💃💃💃
KOOK585
۲۳ اسفند ۱۶:۰۳

یکی یدونه : پارت 11 تا 18 همون فصل دومه :||||

RM. kiute.ARMY

به ارامش خودت مثلث باش بیب😂

یکی یدونه
یکی یدونه
۱۸ بهمن ۰۹:۵۹

فصل دومش کجاس؟؟ 

RM. kiute.ARMY

نیومده مادر:">
Be fuckm 🖕
۱۸ دی ۱۵:۳۳

به طرز فاکی ای عاشق اون بخش فاکیم که حرف از غرور فاکی بعضی ادمای فاکی الکی مغرورو میزنه

به طرز خیلی خیلی فاکی ای داره حرف دل فاکی نصف جماعت فاکی رو میزنه

فعلا تا پارت یک خوندم و شدید عاشق قلم نویسنده ام

ددی فیکای دیگش چیه معرفی کن؟ 

RM. kiute.ARMY

والا بخدا حظور ذهن ندارم سالارT^T
همون ادم فضایی که هوسوک تو ام وی باهاش لاس زد(عمه پیرسینگ های جونگ کوک هستم)
۱۳ دی ۲۰:۲۰

قشنگه؟ بخونم ایا؟ از کامنتا فهمیدم سرکاریع حالا بخونم یا نخونم؟ ولی خداییش پسترش خیلی خوبه

RM. kiute.ARMY

اره باو بخون بسی خفنه*^*
Lopl
۱۱ آبان ۰۹:۰۵

نه به خداااااااا 😅🤣

آخه فحش برا چی😅

من که داستان رو خیلی دوست داشتم بقیه هم هرکی نظر خودش رو داره مم قضاوت نمیکنم ولی فک کنم اگر کسی فحش داد باشه دلیلش پایان غیر منتظره فیک بود چون یک درصد هم انتظار نداشتم کسی نمرده باشه😁😅

RM. kiute.ARMY

ایگو😂
KOOK 585
۰۸ آبان ۱۱:۴۷

ناشناس برا چیه نکنه میخوای ناشناخته فحش بدی؟؟؟؟💔😂

RM. kiute.ARMY

وای جر😂😂😂
Lopl
۲۸ مهر ۱۶:۱۹

نویسنده ناشناس نداره؟

RM. kiute.ARMY

نچ:"(
Lopl
۲۰ شهریور ۱۴:۲۹

میگم میشه یه افتر استوری بدید من واقعا نفهمیدم اخرش چی شد مگه کوک نمرد پس قضیه این پارت اخر چی بود

RM. kiute.ARMY

همه اش توهم بود😂
جولینو🤩
۲۷ مرداد ۱۰:۵۷

وای اره لطفا حتما این کار رو بکن چون من از این پارت هیچی نفهمیدم:"/

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Kook585
۱۴ مرداد ۲۳:۳۰

خداوکیلییییییییییی؟///

مرسی که گفتی جولینو جون @_@

حوصلم نمیشه همش درست کنم چون متن وردش رو پاکیدم، اون پارت رو کپی میکنم درسش میکنم میدم ددی بذاره

وای واقعا عررررر سوتی دادم اونم نه سوتیا، سوتیییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

جولینو
جولینو🤩
۱۳ مرداد ۰۹:۵۹

نویسنده یَک سوتی خیلیییییییی بزرگ وَدادی الان وَخام بهت وَگویم 

تو فصل دو اون پارتی که درباره هفت برتر بود یه بار گفتی اول آدم بودن بعد اینکه مردن طبق نحوه مرگشون ماورا شدن مثلا جیمین چون گرگ کشته بودش گرگینع شد یه جا هم گفته بودی اینا قوی ترین ماورا های دنیا بودن بعدش که رفتن تو او عمارت دوباره ماورا شدن :////

خلاصه مطلب این پارتو بسی سوتی دِهان و بسی گیج کننده بید:/

RM. kiute.ARMY

از قدیم وویگولَنزج که حَرف حق را باید وَگویی😂😂
پشمز:|
نویسنده
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۱ مرداد ۱۴:۵۸

⁦(◍•ᴗ•◍)✧*。⁩

RM. kiute.ARMY

*^*
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۰ مرداد ۱۶:۴۹

⁦(◍•ᴗ•◍)✧*。⁩ 

باشه باشه ⁦(◍•ᴗ•◍)✧*。⁩ 

⁦(◍•ᴗ•◍)⁩

RM. kiute.ARMY

اخ این استیکرات:>
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۰ مرداد ۱۵:۱۷

عر ...

توله کیوت ... 

بغل عوضی بغلللل اول بغللللللللللللللللل ⁦⊂(´・◡・⊂ )∘˚˳°⁩

RM. kiute.ARMY

چش چش اما بزار بخورمتتتتتتتتت
پشمککککککککک مننننننننننننن
ثقبلعغثنقعغستعضغص*0*
بانی
۰۶ مرداد ۱۸:۲۴

من از آخر نفهمیدم اینا یعنی چه

فرست چیست 😐

moon🌛 Child🌜

فرست ینی اول یه بازی کثیف بود که دیه نیس😂🚬
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۰۴ مرداد ۱۱:۳۰

تولههههه چقد دلم برا اینجا تنگ شده بود ... 

بیا بغلللل ⁦⊂(´・◡・⊂ )∘˚˳°⁩

RM. kiute.ARMY

دل من برای دیدن این پروف ویالون دارت تنگولیده بود لحنتی:">>>>
میشه بخورمت؟
kook585
۲۹ تیر ۱۹:۰۰

جی کی جان شرمنده اخلاقتم ولی فلشم رو فرمت کردم و رد نایت دار فانی را وداع گفت

خخخخخ

به همون چند پارتی که در اختیار داری قناعت کن و بدان و اگاه باش که رد نایت نیز به مانند بلک جانگل سر کاری بود و اخرش از تو پلی استیشن پریدن بیرون :")

RM. kiute.ARMY

خیلی خوشت میاد گند بزنی تو فازمون؟😂
تو از الان در زمره یاران منییییییییی دمتتتتتتتتتتتت گرمممممممممم😂😂😂
J.K
۲۷ تیر ۱۸:۵۰

من خشونت به خرج ندادم فقط اعصابم خورد شده کع چرا رد نایت نمیاددددددد

RM. kiute.ARMY

بلی بلی 😂
لیلی
۲۶ تیر ۱۰:۰۳

اخه چرا انقدر خشونت به خرج میدهید j.k ؟

به خدا یه نه هم برای اینکه بفهمم نمیشه ورژن دیگر داد کافی بود

RM. kiute.ARMY

نظرتون درمورد گغت و گوس مسالت آمیز چیه؟😂
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۸ تیر ۱۰:۵۲

⁦(◍•ᴗ•◍)✧*。⁩

RM. kiute.ARMY

-3-
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۸ تیر ۱۰:۴۹

⁦⊂(´・◡・⊂ )∘˚˳°⁩

RM. kiute.ARMY

*3*
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۸ تیر ۱۰:۴۷

فاک ... 

RM. kiute.ARMY

*^*
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۸ تیر ۱۰:۳۸

... لطف کن تمومش کن دیگه ...

بیا اصن بخور منووووو خوبههههههه ؟؟؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

من برای استفاده از چیزی ک مال خودمه اجازه نمیگیرم:">
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۸ تیر ۱۰:۳۲

میخوای بکشی منو ؟ ... 

RM. kiute.ARMY

من غلط کنم:">
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۸ تیر ۱۰:۳۰

ودف نه بابا 

من برای خدا بودن زیادی کثیفم ...

RM. kiute.ARMY

برای من که کافیه:">
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۸ تیر ۱۰:۲۹

مریم مقدس منی فقط تووو ...

RM. kiute.ARMY

تو هم گاد منی:">
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۸ تیر ۱۰:۱۸

ودفففف 

مگه قبلاً خوردی منو که میگی خوش مزه ؟؟؟ 

ودففففف 

RM. kiute.ARMY

همینی ک هست ب من وحی میشه:|
Damn :)
۱۷ تیر ۱۷:۲۹

#فافی‌..

فکر میکردم کلا آنلاین نیستی اونی..("💔

#ددی

به فافی بگو آنی کارش داره اگه اومد پیشت:)

RM. kiute.ARMY

چش عسلمT-T

فافی
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۷ تیر ۱۴:۴۷

نههههههههههه گونا دالمم کویوتممم :((( 

میوووووو :((((

RM. kiute.ARMY

چون خوشمزه ای ب من چه-_-
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۷ تیر ۱۴:۴۱

جانمممممممممممم ؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

میخورمتتتتتتتتتتتتتتتتت~~~
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۶ تیر ۱۹:۴۸

ودففففف نههههههههه 

 

 

نه نه نه نمیکنممممممممم :»

RM. kiute.ARMY

پشمکمممممممم~~~
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۶ تیر ۱۶:۲۵

جررر نههه 

کیییی چیییییی ودفففف ؟؟؟ 

کی من امضا کردم اصنننننننمشممشممشمسمس 

من اصن امضا ندارممممممممممشممشسممسمسممسم 

 

الان.بهت.بگم.توله؟

عررر ... از تصورش سکته کامل رو زدم گوز بای ای دنیا 

RM. kiute.ARMY

همینی ک هست وروجک😂

اره پس چی:">
گوز بای کنی چس بای میکنمااااT-T
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۵ تیر ۱۹:۲۹

کیوتم

نمی‌دونم چرا خیلی دلم میخواد بهت بگم توله

چمه خدا ؟"|

توله کیوتم ...

ودففف خدایا شفا بده منو ... حس میکنم کینکی شدم ...

 

فاک مای سلف

RM. kiute.ARMY

عه فاک نههه!!!
بگو بهم....واقعا خیلی قشنگهههههههههT-T
هرچی ک بهم میگی رو دوست دارم:">
J.K
۱۵ تیر ۱۸:۵۸

به پشمک حسودیم شد یکی هم منو دوس داشته باشعهههههههههه

.

.

سلام پشمک من گودزیلای ننم هستم از اشنایی باهات خوجبقتم :")

 

RM. kiute.ARMY

من دوستت دارم گوگورم*^*
J.K
۱۵ تیر ۱۸:۵۶

نه خیر هم نمیشه ورژن های کوکمین و سپ اضافه بکنن لیلی جان تو همینو بخون فک کن سپ و یونمینه :|

والا به خدا هی وقت نویسنده رو میگیرید نمیذارید این رد نایت لعنتی رو فول کنه

مردم از بس صب کردم

ایششششششششش

RM. kiute.ARMY

آرامش خود را حفظ کرده و نفس عمیق بکشید😂😂😂
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۵ تیر ۱۸:۲۳

جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر جررر عرررر 

 

ی کیوت دارم مال منه 

صورتی داره ماه نداره 

ماه ندارههههههههههههه 

ماه ندارههههههههههههههههههههههههه

به هچکسی هم جز خودم نمیدمش آره 💛✨🍋

RM. kiute.ARMY

سند دزدیدنت رو خودت امضا کردی پشمکم .راضی باش😂
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۴ تیر ۲۱:۵۸

یههه 

 

وای آره 

وای ارهه 

وای ارههه 

RM. kiute.ARMY

یه پشمک دارم شاه نداره ~
مال منه~
مال منههههه~
مال منهههههههههههههه~
*-*
لیلی
۱۴ تیر ۱۸:۴۴

سلام ببخشید میشه ورژن های کوکمین و سپ رو هم اضافه کنید؟

RM. kiute.ARMY

البته اگه شد چشم*^*
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۴ تیر ۱۱:۳۵

باشه نمیکنه 

چه بهتر 

مگه من ولت میکنم ؟ 

 

هییی 

ما سالمیم به خدا 

مامانا از ی دید دیگه میبینن 

والااا 

RM. kiute.ARMY

یس پارتی پارتیییییی یهههههههههههه


فضای دیدشون درد داره😂
J.K
۱۲ تیر ۲۳:۲۴

زری مطمئنی که نویسنده ارام و صبوری هستی؟ میخوای اونو بگم؟ اگه بگمش تا یک هفته عصبانی هستی😈

 

RM. kiute.ARMY

نظرتون در مورد اعلام تنفس چیه؟😂
KOOK585
۱۱ تیر ۲۱:۱۳

من بسی نویسنده ارام و صبوری هستم پس در خواب هم نمی‌توانید دعوا ببینید😎

تامام😎

تازشم ادم که با ریدرهای جز بینی مثل اسما دعوا نموکونه مگه نه ددی☹❓

RM. kiute.ARMY

وای جررررررررر😂😂😂
من بچه ام رو گازه زحمتو کم میکنم😂
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۱ تیر ۱۶:۱۳

جررر 

در هر صورت تیکه تیکه میشم دیگه 

ولی تو بغلت ی چیز دیگس اصن 

بیا بغللللل وقتی اینو میگم گوشیمو محکم میچسبونم به خودم مثلاً بغله .... بعدش مامانم میبینه میگه خاک تو سرت که اون کره ای هارو از ما بیشتر دوست داری :| .... پسرای بیچارممم 

RM. kiute.ARMY

عه خدا نکنههههههههههههT0T

بعدش دیگه ولت نمیکنم بری:">
منم لپتابو بغل میکنم مامانم صلوات میفرسته😂
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۱ تیر ۱۶:۰۹

جرررررر میدونی یاد چی افتادم؟؟

منو یاد اون وسیله هایی که چیز میز رو له میکنن ؟ 

یاد اونا افتادم 

منو میخای له کنی ؟ 

RM. kiute.ARMY

نه من گوه بخورم😂
اما تو بغلم لهت میکنم:">
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۱ تیر ۱۶:۰۴

کاچیران را بیاور جررر 

RM. kiute.ARMY

🗜 این فکر کنم شبیه چرخ خیاطی باشه😂😂
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۱ تیر ۱۶:۰۱

جررر 

RM. kiute.ARMY

جررررتر
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۰ تیر ۱۷:۱۷

خدا نمیکنه خودت میکنییی 

RM. kiute.ARMY

نچ...
باید بخورمت:|
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۰ تیر ۱۴:۱۷

ددی 

خب من خیلی حسودمااا 

تا حالا ب من نگفتیااا 

ب من بگو فدای ددی شو آفرین 😂😂

چرا دیدم ولی تو منو تو خونه ندیدی 😂😂(ಥ_ಥ)

RM. kiute.ARMY

میگم😂
همین الان مگه خودت نیستی:| همین خوبه
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۱۰ تیر ۱۲:۵۲

دد خیلی لوسم ن؟

RM. kiute.ARMY

احتمالا هنوز لوس ندیدی:|
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۰ تیر ۰۱:۱۱

عررر یا خشتک پرچم گشته بنگ پی دی نیمممم دعوااا ارههه 

بیایین متمدنانه با گفت و گو حلش کنیم😂؟

هلاک‌ راه کار هات و چیزاتم اصنننن 

فدای کیوتم بشم اخههههههههههههههههه 🤧💛🍋✨

RM. kiute.ARMY

دعوا بده😂
خدا نکنه فدام بشی پشمک کیوت من:">
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۰۹ تیر ۱۷:۱۵

انشالا

RM. kiute.ARMY

*دستان به سوی آسمان گرفته*
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۰۹ تیر ۱۷:۱۲

یا حضرت نامجوننننننن دعوا ایول منم خبر کنید از اون بچه دعواییام 😂

RM. kiute.ARMY

نه نه با گفت و گو حل میشه😂
Asma
۰۹ تیر ۱۷:۱۰

زری جون من همینم که هستم میخوای بخواه نمیخوای هم باید بخوای :///

مورو از فیکات جوری میکشم که نوار پیش بشی:|

RM. kiute.ARMY

بیایین متمدنانه با گفت و گو حلش کنیم😂؟
زری
Kook585
۰۴ تیر ۱۷:۱۳

اسما تو پدر منو در اوردی یا سوال پیچ میکنی ادمو یه جوری که خودشم به صحیح بودن قلم داستان شک میکنه یا یه چیزایی که به عقل جن نرسیده یاد آوری میکنی😐😂

یعنی قشنگ میشینی مورو از ماس میکشی😂

خب یادم رفت که قرار بوده برن تو اون دریاچه عه😂😭

حالا به خاطر دل تو توی فصل دو شاید اون دریاچه عه رو گذاشتم😂

RM. kiute.ARMY

ادم یدونه از این ریدرا داشته باشه دیگه هیچی نمیخواد😂

اسما
J.K
۰۲ تیر ۰۷:۴۱

خب تو اشتب گذاشتی میخوای به کی بگیم 😂😳❔

عه افرین درسش کردی😳😂🌷

RM. kiute.ARMY

باید زود بهم میگفتین حداقل😂
خواهش😂
J.K
۳۱ خرداد ۱۳:۵۴

ددی پس تو همه رو گذاشتی تو خماری😐😂

اون بالا اشتب به جای ادامه فصل یک نوشتی فول پارت فصل دو😐😂

RM. kiute.ARMY

چرا الان دارین به من میگین لعنتی ها؟😂
Asma
۳۰ خرداد ۱۴:۳۰

میگما یه دریاچه ای بود گفتی تو فصل دو میرن تو اون دریاچه 

کو پس!؟😐

RM. kiute.ARMY

فصل دو نیومده:">
دیوث اعظم 😈
۱۸ ارديبهشت ۱۷:۴۳

نه، کلا گفتم 😂

RM. kiute.ARMY

اهان بعله😂
دیوث اعظم 😈
۱۷ ارديبهشت ۱۶:۴۶

میگما منم اونی که SOSO گفت خوندم 

مال خودت بود اکسو و بی تی اس هم قاطی بود

میگم مال خودت بود چون با همین بله جانگل پارت پارت اپ میکردی

به جیمین هم میگفتن جم

لوهان هم لولو خزخره بود

کریس خروس جنگی بود :///

کاپلش هم یادم نی ولی میدونم یکیش تهسوک بود 

بدش به ددی لطفا من خیلی منتظرش بودم

اسمشم نمیدونم چی بود :////

RM. kiute.ARMY

الان من چجوری کمکت کنم:|
KooK585
۱۴ ارديبهشت ۱۷:۰۲

فرزندم داستان به اتمام رسیده همش یک بازی بود :')

#هیچ کی هم نمرد:')

RM. kiute.ARMY

من مرگ ذهن خلاق:")
Taekook Child
۱۱ ارديبهشت ۲۱:۱۸

هی نویسنده من هنوز منتظر فصل سومماااا

RM. kiute.ARMY

همه منتظرن😂
Kook585
۰۷ ارديبهشت ۰۸:۲۹

مطمئنی مال من بود ؟ ://///

RM. kiute.ARMY

اعلام تنفس کنم؟😂
Soso
۰۴ ارديبهشت ۱۷:۳۹

ددی چینجا یعنی چی؟ 

عا راستی میگما اسمش مطمن نیستم همین بوده باشه ولی داخلش کوک یک نمونه ازمایشگاهی بود که اسم گونه اش رو گذاشتن شیطان بعد قرار بود اولش تهیونگ رو به عنوان غذا بهش بدن بعد جیمین هم فک کنم رفت روح احضار کنه یهو یونگی ظاهر شد بعد فک کنم جیمین واسطه دنیای ارواح بود بعد داداش یه پسره ای به اسم تیمین بود که تیمین هم دوست تهیونگ بود که به قتل رسیده بود و تهیونگ هم یه الفا یا یه همچین چیزایی بود که یه کاری که یادم نمیاد چی بود کرده بود بعد از دسته اخراج شده بود بعد فک کنم جین هم پری دریایی بود نامجون هم هشت پا یه یه همچین چیزایی بود هوسوک هم یادم نمیاد اصن تو داستان بود یا نه فقط همین ازش یادمه 

RM. kiute.ARMY

یعنی :واقعا؟
این چه فیکیه:|||
شبیه ابگوشته😂😂😂
Soso
۰۲ ارديبهشت ۱۴:۳۶

میگما نویسنده

یه فیکی بود قبلا پارتی مینوشتی 

فک کنم اسمش red night بود

میشه بفرستیش برای ددی تا بذاره تو سایت؟

پلیزززززز :((((

RM. kiute.ARMY

چینجا؟:|
KooK585
۱۸ فروردين ۱۸:۳۴

اره یک بنده خدایی عزیزم، بعد از این که گازش گرفت تبدیل شد 😁

RM. kiute.ARMY

یا بسم الله😂
ی بدبخت فلک زده
۱۸ فروردين ۰۱:۴۱

به نظرتون من این  خوندم؟😑😂😂😂

میدونم معیوبم به روم نیاریددد

 

RM. kiute.ARMY

نه دور از جون اما اره بخون😂
J.K
۱۶ فروردين ۱۷:۱۵

چرا به این بخشش دقت نکرده بودم؟ :/

مغزتو برم بنده خدا :/

RM. kiute.ARMY

😂😂😂
یک بنده خدایی
۱۴ فروردين ۱۸:۵۲

گوشیم خاموش شد فک کنم کامنتم نیومد :|

خب یه دور دیگه میپرسم ضرری ندارع

جیمین گرگینه بود یا بعد اینکه گازش گرفتن گرگینه شد؟

moon🌛 Child🌜

نویسنده
KooK585
۰۶ فروردين ۱۶:۲۲

خدا چقدر دوستم داشته و بهم رحم کرده که دستت بهم نمیرسه دکتر جون😶😂

RM. kiute.ARMY

به به از این طرفا😂
Dr.Army
۰۲ فروردين ۲۱:۰۳
بیشعور الاغ دوپا سادیسمی عنتر برقی خر اوسکول عوضی کثافط بزمجه بزغاله گوسفند و ...
خدایی خیلی گاوی
این همه بخون بخون بعد اینا همشون تو شهر بازی بودن... °_°

ببین ناراحت نشو چون بیشتر اینا بایسی فحش بخوری بیب
خیلی ایسگامون کردی
اگه میدیدمت فقط با فحش سرو تهش هم نمیومد

RM. kiute.ARMY

دکی جان نفس عمیق بکش برادر من😂 مثلا دکتر این مملکتی الگوی بچه هایی😂

تو به بزرگیت ببخش اما قبول کن خیلی ایده جذاب و نویی بود!😂
..
۱۴ اسفند ۱۴:۵۱

کاور فیک بشی جذاب 

RM. kiute.ARMY

مرگی بیش نیست...
پخ پخ @_@
۱۳ اسفند ۱۱:۲۳

اقا یه سوحال؟

میشه پوکمون نباشه؟

لفطا @_@

 

RM. kiute.ARMY

ندانم شاید بشه*-*
دیوث اعظم 😈
۳۰ بهمن ۱۵:۳۵

لبخند ملیح بسی خوف بود🙂

moon🌛 Child🌜

هلاک اسمتم اصن😂😂😂
Kmily
۲۸ بهمن ۱۱:۵۶

دریچه که خوبههههههههههههههه 

دیوارا هم اه میکشن 🤣🤣

نه آسمان نداشت اصلا اصلا 

خیلی خوف بود خوشمان امد 🤓

RM. kiute.ARMY

مخلصم😂
Kmily
۲۴ بهمن ۰۸:۴۴

چرا من از وقتی خوندمش تموم شد نشستم دارم به در مینگرم؟😳

لامصبببببب اون تماسای ناشناس که با کوک میگرفتن خیلی خوب بود ولی بیشتر از همه رو اون بخشی که جین درو باز کردم خوابوند تو گوش تهیونگ با اونجایی که کوک به جین الکی گفت تهیونگ منو زده کراش دارم عررررررررررررر 😳😂😂😂😂

اقا فقط یه سوال😳🤔

یعنی الان هیچکس نمرد؟؟؟؟؟

چرا پایان داستان تو کتم نمیره؟؟؟

چرااااااااااااا

بی زیمت داستان بعدیت ویکوک و نامجین و یونمین باشه🤓🤓🤓

RM. kiute.ARMY

به در مینگری دریچه آه میکشد؟😂
واو!! اسمات که نداشت داشت؟ عاخه میخوام بدم خواهرم بخونه😂
J.K
۰۹ بهمن ۱۸:۰۵

نویسندهههههههه پس فیک فول جدیددددد چی شددددددد عررررررررررررر 

من منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

میشه پیکاچو هم داخل داستان باشه؟ 😶

یا مثلا یه پوکمون موش برقی؟😭

الان من به دو دلیل خر ذوقم

1_ فیک جدید اونم از پوکمون ها 😈

2_ باز گشت ددی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑💝💗💜💗💚💕💞💞

RM. kiute.ARMY

واییییییییییییی پوکمون!!!!تدنتتمتد.ت بدل رتبوتنلدرو
جوووون ددی به فدات*^*
xy
۰۷ بهمن ۱۸:۰۰

عرررررررررررررررررررر💦💦💦💦💦💦

یونمین💋

نامجین💋

ویکوک💋

ژانر سوپر نچرال، ادونچر،کمدی🙀

دو فصل کامل(فول پارت)😲

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

خدایا منو بکشششششششش🔪

 

عههه دانلود شد:))))))))

برم بخونمممممممممممممم❤❤❤❤❤

پ.ن:خدایا منو نکش تا این فیکو تموم کنم بعد:|😂🙈

راستی پیامی هم به نویسنده دارم:تنک یو،لاب یو،فایتینگ🥑💪

 

RM. kiute.ARMY

تو و این همه خوشبختی محاله😂😂😂

اره خدا حالا وقت هست چه عجله ایه😂😂😂

لاو و بوی متقابل از طرف نویسنده!!!
mandana
۰۵ بهمن ۱۶:۴۷

فصل اولش رو نمیتونم دانلود کنم.اصلا سایتش باز نمیشه عرر"(

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد ماندانا جونم مشکلی نبود عزیزم
...
۰۳ بهمن ۰۷:۳۸

یا شلوار گلگلی نامجون 

اخه 1300 تا دانلود 😱

برم بخونم 🏃

Sugol
۳۰ دی ۱۱:۴۱

پایانش واقعا زد توی حالم

هنوز هنگم مغزم تحلیل نمیکنه

J.K
۲۷ دی ۰۹:۰۲

خدا بده از این دختر خاله ها 😐😂

J.K
۲۷ دی ۰۸:۵۳

دختر خاله ام کلاس یازدهم هست برا اون امتحان میدم 😂😛

Kook585
۲۷ دی ۰۸:۴۷

توی کامنتی که واسه بلودی مون لاو دادی گفتی 14 سالته 🤔

خب منم همسن تو هستم ولی ما درسی به اسم محیط زیست نداریم 🙄😐

اشکال نداره تو کامنت بده اصلا با ایموجی بده 🤣❤

J.K
۲۷ دی ۰۸:۴۰

اژ این به بعد میخوام فینگیلیش کامنت بدم

خیلی شاخه 😛😎

ولی خب خیلی هم زمان بره یعنی تا بیام دوتا جمله فینگیلیش بنویسم یک قرن سوری میشه 😐

J.K
۲۷ دی ۰۸:۳۸

Namosan sa at 8 sobh j midi be kamnt ha?

Bo khoda man age emtehan mohitzist nadashtam alan khab haft padsha mididam😐

Kook585
۲۷ دی ۰۸:۳۳

باور کن خودمم هنوز تو کف پایانش موندم 😅😂

اره دیگه متأسّفانه کسی نمرد😂❤

sogijin
۲۷ دی ۰۰:۳۳

هاااااا!!!!!!!همش یه بازی بود!!!!!!!!یعنی هیچکس نمرد!!!!!!!بازی بود ؟😳هنوز باورم نشده این فیک خیلی باحال بود چرا اخرش اینجوری شد نویسنده من اعتراض دارم اخرشو دوس نداشتم نوموخوام نباید اینجوری تموم میشد نههههههه

Taekook Child
۲۶ دی ۲۰:۱۰

از خوشحالی دارم خودمو میزنم....یکی منو بگیرهههههه عرعرلرهرسدشکمشمشمشنشوکشن

Jung kook ლ(^o^ლ)
۲۶ دی ۲۰:۰۴

واییییی بلاخرهه بعد یه عمرر انتظارررر نویسندههه مرسیییییی خودشمم فول پارتتتتت فصل 2 باورم نمیشهههههعه واییییی زندگییی بدروددددد

J.K
۲۵ دی ۲۰:۵۴

جووووووونز فیک فول جدیددددد

عررررررررررررر منم موافقم 

کاپل مورد علاقه ام هم:

ویکوک 

نامجین 

یونمین

هوسوک هم بچه پاک اکیپ باشه 😀😂😳

Ali
۲۵ دی ۱۶:۲۸

Oh f..k

Caver fake kheili khafaneh 

😎😎😎😎😎😎

Asma
۲۵ دی ۱۶:۱۰

نویسندهههههههه 😭 😭 😭 😭 😭 

از عمد اینطوری تمومش کردی که به من جایزه ندی نه؟  

عیحححححح باهات قهرم 😭 😭 😭 

راستی برای فیک جدید من موافقم لفطا کاپل اصلی ویکوک باشه و کاپل های فرعی سپ و نامجین واسه جیمین هم یه بدبختی دست و پا کن تنها نباشه بچم 😍

مرسیوووو خسته نباشی 😀

Fatema Mirzaee
۲۵ دی ۱۴:۰۸

جوووون برم بخونم🤩🤩

Asma
۱۸ دی ۱۵:۲۳

عاااااااا حالا فهمیدم چی شد مرسیوووو

به عنوان جایزه خب؟

باید برام یه بلیط کنسرت بی تی اس بخری یس😎

Asma
۱۸ دی ۱۵:۲۲

عاااااااا حالا فهمیدم چی شد مرسیوووو

به عنوان جایزه خب؟

باید برام یه بلیط کنسرت بی تی اس بخری یس😎

Kook585
۱۵ دی ۱۱:۱۲

نه عزیزانم پیچیده نیست 😂

یونگی و جیمین از بچگی دوست بودن و کوک هم موقعی که اون ها بچه بودن باهاشون دوست میشه و همینطور که گفتم حافظه اش رو از دست داده پس یادش نمیاد که از اول با جیمین و یونگی دوست بوده

جین همکار جیمینه و خب به همین برکت با بقیه اعضا اشنا میشه

اون عمارت مربوط به زمانیه که کوک حافظه اش رو از دست نداده بوده 

نمیگم درسته یا نه ولی اگر نظریه ات درمورد جیهوپ درست بود چه جایزه ای میخوای؟  😂

Paria Bh
۱۴ دی ۱۴:۵۱

خیلی پیچیده شد 😐

Asma
۱۴ دی ۱۴:۵۰

میگم یه سوال؟

الان یونگی دوست جیمین و تهیونگ و کوک و... بوده بعد تهیونگ بهخاطر یونگی با بقیه اشنا میشه؟ بعد جین چطوری با یونگی اشنامیشه؟ قضیه این عمارت قبلی چی بوده؟ یعنی مثلا کوک حافظه اش از دست داده؟ بعد یه سوال دیگه! کوک و جیمین دقیقا از کی هم دیگه رو میشناختن؟

بقیه سوالامو بعدا میپرسم!

راستی!

درمورد نقش جیعوپ که پرسیدی

به نظر من جیعوپ یک فرد خبیسه اگر درست گفته باشم باید حایزه بده نویسنده 😂

یک بنده خدایی
۱۱ دی ۱۹:۰۷

افنر! خوشمان امد :)))))))))

J.K
۱۰ دی ۱۲:۲۹

عررررررررررررر خیلی خوف بووووووود واییییییییی عاشقش نویسنده

من هم اکنون در حال مرگ و در انتظار پایان داستاننننننن

وایییییی عاشق لقب تهیونگم فقط

بلوبری ://///

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۸ دی ۲۱:۵۰

عزیزم برای صحبت با ادمینها به بخش ارتباط با ادمینها مراجعه کن😅

ممکنه کمی طول بکشه اما حتما پاسخت رو خواهند داد

Kook585
۰۸ دی ۲۱:۳۳

سلام ددی خوفی خوشی چه خبل چه میکنی با درس ها؟؟؟

خواستم یک پوزشی بطلبم بابت تاخیر 

متاسفانه لب تابم خراب شد و کل فیک پاک شد!

من بدبخت هم با اجازتون نشستم عین...  ها از اول نوشتم!!!!!!!!! 

هیچی دیگه خلاصه بسیار ببخشید :(

قول میدم تا اخر بهمنی تمام تمام فول از اول تا اخرش رو بذارم

از تمام ریدر های عزیزم عذر میخوام و خیلی ممنونم که اینگونه دنبال نمودن

اصلا وقتی تعداد دانلود ها رو دیدم گریپاچ کردم بوخودا :/

RM. kiute.ARMY

اومو کوکیا کنچانا عزیزدلم پیش میاد بخدا تو هم ذهنت رو درگیر نکن زیلاد جاست ریلکس فدات شم!
Jung kook ლ(^o^ლ)
۰۸ دی ۲۰:۳۴

وایییییی ادامهههه بدهههه چیکار میکنییییییی خداااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 (╯︵╰,) (╯︵╰,) (╯︵╰,) (╯︵╰,) (╯︵╰,) (╯︵╰,) (╯︵╰,) (T_T) (T_T) (ง •̀_•́)ง (ง •̀_•́)ง (ง •̀_•́)ง (ง •̀_•́)ง 

izumi ch
۰۵ دی ۱۵:۳۶

ای جان نویسنده اوتاکوئه💗💓💓💕💕💗💘⁦❤️⁩💋💖💖😻💟💟💝💔💛💕💕💕

 

私はあなたを愛しています

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۵ دی ۱۵:۳۲

ای خدا 😩چه حال بدیه توی خماری فیک بمونی...

نویسنده لطفا دریاب خواننده ها رو😩

Taekook Child
۰۵ دی ۱۵:۲۹

آهاااییییی نوووییسندههههه جیلییییخخخخخخخخخخخخخخخ

ادامهههههه بدههههههه من در خماری مانده امممممممممم بدوووووووووو جیییلییییخخخخخخخخخخخخخخ هیچکس نباشه خودم یه تنه حمایتت میکنم تو فقط ادامهههههه بدهههههههههههه فاااییتییینگگگگ

Aliencookie
۲۲ آذر ۱۵:۲۹

خب خب من اینو تازه پیدا کردم ولی معلوم شد نویسنده_ساما بسی اوتاکو است💃🏻💃🏻💃🏻سایکو... یاد سایکو صد افتادم وایییی اسم اسرافیل پایانی اومد ذوق کردممم... برم چپتر اول 💃🏻💃🏻💃🏻اریگاتو نویسنده ساما 

آرمی بی تی اس
۲۲ آذر ۰۹:۰۶

نمیدونم دقیقا......ولی الان من واسه این فیک مردم اقا اپ کنید دیگه

Shimiyai
۲۲ آذر ۰۸:۵۸

میگی عمه اش احیانا نویسنده ی اش yusi که نیست 🤣🤣🤣

آرمی بی تی اس
۲۲ آذر ۰۸:۴۴

آپ کننن جان عمت اپ کننننن طاقت ندارم دگرررر😢😢😨

Kook585
۲۳ آبان ۱۶:۱۶

ددی دیگه رو به اتمامه کارم! :/

تا احتمالا دو یا سه هفته دیگه برات پی دی اف فول فصل یک و دو و سه رو میفرستم :|

سرعت رو داری خداوکیلی؟ @_@

RM. kiute.ARMY

عه؟ مبارکه کامل تموم شد بگو قربونی بیارم
برگامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
لامذهب فیلم سریع و خشنو بردی زیر رادیکال!
Sonia
۲۳ آبان ۱۲:۴۸

شدو اسکول رو خوندم

منتظر ادامه فصل دومشم عر

 

بله بله مدانم معرکس معرکهه

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Mwhii Moll
۲۱ آبان ۱۴:۴۵

آقاااا یکی به من بگه جریان چیه این قبلا یه پارت بود که فصل اول بود 

چرا الان دوتا شده پارت ۱تا۱۰ و۱۰ تا ۱۴؟جدید آپ شده یا همون فصل یکه؟🥺

RM. kiute.ARMY

نه فصل دوعه!
Sonia
۲۰ آبان ۱۲:۱۴

ددی یه چندتا فیک که اسمات نباشن معرفی میکنی؟

ممنون میشم

کلی فیک هست که خیلی قشنگن ولی حیف اسماتن و من اسمات نمیخونم عر 

ددی اینو

زنیئنثمیثوضمثمثی

تازه کشفش کردم

RM. kiute.ARMY

البته عزیزم
فیک شدو اسکول معرکه است!

اوه مای گاد!
Sonia
۱۹ آبان ۱۴:۳۶

عررر فیک جدیدد اسماتم که نیست پس با خیالت راحت میتونم بخونم جر

در به در دنبال فیکاییم که اسمات نباشن جر

هنوز خط اولشوو نخوندهه دارم پاارهه میشممم معلومه خیلیی قشنگه عررر مزیسوزکسنزمش/

 

نویسنده جا نمیدونی سپ بنویسی یا یونمین؟

من بهت میگم چی بنویسی سپ و یونمین رو بیخال شو هوپمین بنویس جرر

خیلی ممنون خیلی ممنون عرعر

 

با درسا چیکار میکنین

من که کارنامه ماهانمو ریدم قهوه ای شد

RM. kiute.ARMY

عه؟! اسمات نیس بدم خواهرم!
ذوتالمتامثیاتزمصسثیکزسلمیازلم

اومو سپ!!!! خیلی خوبه سپپپپپ
هوپمین با هارت ادم خیلی بد بازی میکنه هق هق

خواهشیات عزیزم
منم اسهالی دادم ابم قطه
Y.A
۱۸ آبان ۰۰:۵۲

خیلی مرگه من میترسم تمومش کنم دست نویسنده رو از همین جا میبوسم با این قلم عالیش :") 

من خیلی نامردم ولی میشه فصل دو خیانت باشه؟ سپ میخوام o_O

RM. kiute.ARMY

بوس مجازی بفرست ان شا الله ک برسه به دستش
نامرد چیه باو کاپل سپ وجودت داره تحریکت میکن0_0
nika
۱۶ آبان ۲۱:۴۷

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ بود 

اصلا من عشق کردم اینو خوندم 

موضوع خیلی جدید و باحال ( نسبت به فیک هایی که من تا به حال خوندم ) 

خواهشمندم بازم بنویس 

از طرف ریدری بسی منتظر 

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Trasel B.H
۱۴ آبان ۲۳:۲۶

جووووونننننن این فیکه *--* توروخدا فصل دورو بنویس😭😭😭😭🧡💙💖💟❤😳💕❤🧡

 

 

*اون 😳 چی میگه وسط قلبا؟ :/// خدایی برگشتن و پاک کردن اون ایموجیه سخت تر از تایمیدن توضیحاته🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂 ملوم نی فازم چیه🤦‍♀️😂😂

RM. kiute.ARMY

من نخوندم...عقده اش رو دارممممممممم


ناجور درکت میکنم خیلیییییییییییی ناجور!
⚡Min Suna
۱۴ آبان ۲۰:۱۱

یسسسسس

RM. kiute.ARMY

عره:")
⚡Min Suna
۱۴ آبان ۱۸:۴۹

باورت میشه یان فیک توی برترین سایتای بیانه:////

یعنی لینک این فیک خیلی توی بیان پر بازدید بوده

اوری بادی سی پشمامممممم

moon🌛 Child🌜

اووووووووو مای گاددددددددددد
KOOK585
۱۴ آبان ۱۷:۱۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

واییییییییییییی ددی منگل شدممممم

اون لینکی که دادم نذار اشتب بود اون

وایییییی ببخشید :||||||||||

حواسم نبود پی دی افش کنم همونطوری فرستادم!

خدایا یه عقلی به من بده یه پولی به ننم :////

بازم ببخشید :|||||||

این الان پی دی اف شدشه

********************************************************************

**** ** **** ******

moon🌛 Child🌜

مرسی قشنگم خسته نباشی😘
کنچانا😂😂😂😂
Amelia Wilda Palik
۱۳ آبان ۰۰:۱۲

Kaiso شی 

من چنلشو نمیدونم ولی فیک رو دارم...

RM. kiute.ARMY

Kaiso 
Mwhii Moll
۱۲ آبان ۰۹:۲۳

فوق العااااده بوددددد

نویسنده جان زود دست به کار شو فصل دو رو هم بنویس که شدیدااااا منتظریم 😁

RM. kiute.ARMY

پوسترش فقط...عشقه اصن
Vkook_Setareh 1376
۱۲ آبان ۰۰:۵۹

وای عالی بود😍😍😍

لطفا فصل دومش هم بنویس لطفا

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Nadia
۱۱ آبان ۱۴:۰۲

واییییییییییی چه جوری باید دانلودش کنم نمیشه 😭😭

moon🌛 Child🌜

چرا عزیزم مشکل کجاست
Oncearmy
۱۱ آبان ۱۲:۱۲

میشهههه فصل دورووو شروعععع کنیییی؟؟فوق العااااده بود فوق العاااااددددهههههه

moon🌛 Child🌜

نویسنده
🖤kaiso🖤
۱۱ آبان ۰۸:۳۹

لعنتی حالا از کجا پیداش کنمممممممم😭😭😭😭😭

moon🌛 Child🌜

🤧🤧🤧😭😭😭
Amelia Wilda Palik
۱۱ آبان ۰۸:۰۲

kaisooشی

اون فیکی که میگی فک کنم اسمش 3am syndrome باشه...

البته کوک نزفت کما، تومورمغزی داشت و یواش یواش همه چیزو فراموش میکرد 

فک کنم همینو بگی

moon🌛 Child🌜

kaisooشی
Kokiii
۱۱ آبان ۰۰:۳۸

خیلییی عالیییی بوددد فصل دو رو هم اپ کنن

و اینکه تعداد صفحاتش و بیشتر کن 

moon🌛 Child🌜

نویسنده
sti
۱۰ آبان ۲۰:۱۳

سلام عزیزم من خودم برای خودم رمان مینویسم  میخواستم ببینم چطوری میتوانم  فیکشن بفرستم برات 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم تو صفحه اول وب شرایز توضیح داده شده
♡Kim.Namjoon♡
۱۰ آبان ۱۳:۱۸

وای آخ جون فولللللل🤩🤩🤩

مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی واییییییی خیلی مرسیییییییییی💜💜💜

من برم قر بدم بای💃💃💃💃💃😂

RM. kiute.ARMY

جا منم دو سه تا قر درشت بده
Amelia Wilda Palik
۱۰ آبان ۰۹:۱۱

نویسنده نیم خدا خیرت بده

من ک هنوز نخوندم ولی از الان خیلی بهم انرژی دادXD 

دمتون گرم همگییییی*----*

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عزیزم*^*
هانا
۱۰ آبان ۰۹:۰۷

واییییییی خیلی خوشحالم که نظر رو آزاد کردین من عاشق همتونم همه ی ادمین ها 🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭

 

واقعا اینقدر ذوق دارم که نمیدونم چی بگم وایییی😍😍 🤩🤩

ادمین مونی عاشقتم واقعا دوست دارم تو رو خدا مواظب خودت باش 😭😭❤❤❤❤💜💜💜💜

خیللللیییییی دوست دارم عاشقتم 😭😭😭😭🥺🥺🥺❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

من ۱۵ سالمه و بایسم جونگ کوک و سه ساله که آرمی شدم میتونم عاشقت باشم🥺😭؟

moon🌛 Child🌜

سلام هانا جان خوشبختم قشنگم😍
ماهم تورو دوستتتت❤❤❤❤❤
Reyhan7686
۱۰ آبان ۰۲:۰۰
اخخخخخخخ جونننننننننننننن
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
بالاخره فولللللللللللللل
البته همچینم فول نیس چون فقط یه فصله ولی خو بازم فولهههههههههههه
جرررررررررررررررررر
سوپرنچرالممممم کههههههه هستتتتتتتتتت دیگه بهترررررررررررر
با کاپلای مورده علاقهههههههههههه عررررررررررررررر
نویسنده جون
از حالا بگم
چون سوپرنچراله و همچنین ویکوکه با اینکه هنوز نخوندمش میگم فصله دوشو شروع کن بنویس
😊😊

RM. kiute.ARMY

/نئ/ضنصیزنتثاتقرزامیهبرکتقمرکلق
بزننن بر بدنننننن هوراااااااااااااااااااااا
Kim Pani
۰۹ آبان ۲۲:۲۰

واییییییی ویکوکککککک اونم فوللللللل عرررررررر😭😭😭😍😍😍😍😍😝😝😝😝 

امممم راستی یعنی هیچ رومنس یا اسماتی نداره؟👀🤔😕

سد اند که نیست ایشالا؟!👀🙄😕😂😂

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم فکر کنم نداشته باشه*^*
🖤kaiso🖤
۰۹ آبان ۲۱:۴۸

سلام

میگما میشه اسم یه فیکو بهم بگی؟

فیکه اینجوریه که

داداش جونگ کوک(نمیدونم یا تهیونگ)مریضه

جونگ کوک هم پول نداره

یونگی به جونگ کوک پیشنهاد بده که مخ تهیونگو بزنه بعد چند تا برگه براش ببره تا این پوله بیمارستان داداششو بده

اماجونگ کوکم عاشق تهیوتگ میشه ولی مجبور میشه ولش کنه

بعدش دوباره برمیگرده پیش تهیونگ اما بازم یونگی مجبورش میکنه اون بزگه هارو براش بیاره

خلاصه که اخراش تهیونگ با جیسو ازدواج میکنه و جونگ کوک هم میره تو کما

بعدش تهیونگ از جیسو حدا میشه ولی هنوزم جونگ کوک تو کماعه اینقد قشنگ بود باز میخوام بخونمش

اگه میدونی کدومه لطفا اسمشو بگو😁

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه نمیدونم اسمش چیه اما عجب اینه دقی بوده فیکه:|
ناشناس
۰۹ آبان ۲۱:۳۸

⁦ಥ‿ಥ⁩ عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ژانراش ⁦

کاپل اصلی کیه ؟

 

RM. kiute.ARMY

ویکوک*^*
Emma kim
۰۹ آبان ۲۰:۲۸

ددی یه رمانه خیلی دنبالشم پیدا نمیکنم گفتم به تو بگم شاید بتونی تو سایتت بزاری ترجمه رمان چینی بی وقفه داستانش بی اله و ازش فیلم هم ساختن فن فیک بی تی اس نیست ولی حیفه تو سایتت نباشه چون خیلی قشنگه 

RM. kiute.ARMY

اهان اره بی وقفه واقعا محشره....اگه پیدا کنم میزارم سایت البته اگه اجازه بدن
Kim mi ra :|
۰۹ آبان ۲۰:۰۱

توقع داشتم تو این پنجشنبه جعمه ای کلی فیک پارتی که منتظرشم بیاد اما هیچییییی😐😑

هعی خداااااا

RM. kiute.ARMY

بیا بهش فکر نکنیم😐
Vkook_Setareh 1376
۰۹ آبان ۱۸:۵۴

داستانش قشنگه ؟!

برم بخونم ایا؟!

RM. kiute.ARMY

من نخوندم هنوز 😭😭😭😭
Lia Rais
۰۹ آبان ۱۷:۳۵

من فصل اول رو تمومیدم

خوب بید

منتظر فصل دومش هستم 

RM. kiute.ARMY

ماشالله 😐🍂
Shadi fard
۰۹ آبان ۱۶:۴۴

جون جون میدوستمممم

اسمات نداره؟

اگه نداره با خواهر گرامی بخونم فیض ببریم😂✨

RM. kiute.ARMY

خودم نخوندم اما فکر کنم نداره
 منم اول میشینم چک میکنم اسمات داره یا نه بعد میدم ابجیم جرررررررررررررر
Vkook_Katrin
۰۹ آبان ۱۶:۲۵

یع حسی بهم میگه این خیلی خوبع باید برم دان کنم..

راستی ددی این ناشناس نویسنده چی چیه؟ یعنی چجوری باید درستش کرد؟ منم موخواممم:)

 

RM. kiute.ARMY

به احساست اعتماد کن!
از اینجا میتونی درس کنی
https://harfeto.timefriend.net/
KOOK585
۰۹ آبان ۱۶:۰۹

وایییییییی عررررررررر هنوز نیومده 14 تا کامنتتتتت

برم خر ذوق شم ننه منو این همه خوشی محالههههههه :|

چقدر املم من نه؟ :|

یونمین لاور جان درمورد عاشقانه هم باید بگم که اگر خوشتون اومد انشالله یه پی دی اف جدا میزنم جاست اسمات اگرم که خوشتون نیومد که دیگه هیچی :(

البته اینم بگم که من به یک خواننده هم قانعم پس اگر حتی یک خواننده اسمات لاور هم داشت به خاطر اون هم که شده باشه میشینم اسمات مینویسم هیع :,)

لاستی یه شوالی دالم از اونایی که لطف میتنن و وقت میذالن میخونن ^_^

ایا توی فصل دو خیانت داشته باشیم یا نع ^_^

اخه الان که دارم فصل دو مینویسم بدجور موندم که سپ باشه یا یونمین؟

با تشکل از ارمیون و ددی جووووووون

عاشقتونم بوخودا :,)

RM. kiute.ARMY

دفعه بعد یادم بنداز میزان بازدید رو بگم
نخیرم امل نیستی-__-
ریدرا  یونمین لاور


ماهم عاشقتیمممممممممم
nika
۰۹ آبان ۱۵:۲۴

اشک شوق تو چشم هام جاری شده 

ژانری که دوست دارم 

کاپل هایی که شیپ میکنم 

تازه فول هم هست دیگه چی از این بهتر 

ایشالله دست به خاک بزنین طلا بشه برین بفروشین میلیارد بشین ( کلا منظورم این بود میلیاردر بشید ) 

RM. kiute.ARMY

وای الهیییییییییی یاد این پیرزنا که تو روضه و مولودی هان افتادم
Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)
۰۹ آبان ۱۴:۵۱

واو یه فیک جدید اما چند صفحه‌ایه؟ امیدوارم زیاد نباشه:/ اگه بالاتر از ۴۰۰ باشه.....یه جورایی طول بکشه تا بخونم ولی ۴۰۰ باشه خوبه برای فصل اول :) 

 

پوستر هم عالیه و هم ترسناک له نظر میرسه 😍😁

با این پوستر یاد بازی گرانی granny افتادم که اونم ترسناک:/ دقیقا جاهای بازی اینطوریه 

RM. kiute.ARMY

والا نمدانم*^*


پوسترش کراش جدیدمه
گرانی؟؟ یا ابرفرز
yoonmin lover
۰۹ آبان ۱۴:۵۰

غمگین ترین فیکشن اینجا کدومه ددی ؟؟؟؟؟؟ :)))) مدیونی فک کنی حالم خرابه و میخوام برای گریه هام دلیل داشته باشم ::::::)))))))))))

RM. kiute.ARMY

اینکار رو نکن سعی کن با خودت تو اینه حرف بزنی باشه؟!
Min _suga🥰💜
۰۹ آبان ۱۴:۲۸

خب پیش یه سوی خواندن😂😐

فایتینگگگگ به نت😐

RM. kiute.ARMY

نت من ک از صبح گوزفند شده نمیاد بالا
yoonmin lover
۰۹ آبان ۱۴:۱۲

هاااااا ای اندوچر که وگفتی ای یعنی چه؟؟ *وی در برره پیش اسکلان به سر میبرد*

RM. kiute.ARMY

ام یعنی ماجراجویانه!
اوسکول نگو به خودت تو فقط نمیدونی
fatima_kook
۰۹ آبان ۱۳:۴۹

یس ویکوووووووووووکککککککککککککککک

 

 

 

 

اوه مای گاش حیف عزادارم الان یه دینامیت میزاشتم میخوندم قر میدادم 

خر ذوق شدمممم فول دیدم 

ببرم اینم بدم دست داداشم از دیروز تا حالا بچه چشاش کور شد از بس فیک و وبتون خوند😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عرههههههههههههههههههههههههههههههههه


عه! عذا داری؟ ان شا الله غم اخرت:"(
بهش برسون تا فشارش نیوفتاده😂😂😂
yoonmin lover
۰۹ آبان ۱۳:۳۹

عرررر فول اونم چه کاپلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کاپلای مورد علاقممممممممممم جوووووووووووووووونمی جوووووووون!!! راستی ددی عاشقانه نیس؟؟؟

RM. kiute.ARMY

امروز روز عروسی خیلی هاس:")
ام فکر نکنم چون اگه بود نویسنده میگفت
Trassel .BH
۰۹ آبان ۱۳:۲۹

ای وای جدی فرست بودم؟؟😎🤩😂

دیروز و تمرکز شانس باهام یار بوده😎 

*وات د هل تمرکز چیه؟؟؟؟؟؟؟ امروز منظورم بود🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 سوتی قرن ینی🤣🤣🤣

اینم شیرینییییییی (البته ایموجی شیرینی ندارم بجاش کوکی پخش میکنم به یاد کوکی خرگوشی بخورین، آبنبات و شوکولاتم هست)😂😂🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫

 

نه نه با این شیرینیا میخونم حسابی بم بچسبه🤧😂😂🍪🍩🍭🍬🍫👍

RM. kiute.ARMY

مسواک و خمیر دندون هم میدادی اما ولش بریم بزنیم بر بددنننننننن

اینم حرفیه!! اما بعدش مسواک بزن
Vkook. Darya
۰۹ آبان ۱۳:۱۸

من برم بمیرمممممممممم 

سوپر نچرال فوللللللللللللللللللل 

عررررررررررررررررر عررررررررررر 

خدایااا منو بکششششششششششششششش 

RM. kiute.ARMY

بکشتت کههههههههههههه نمیتونییییییییییییی بخونیییییییییییییییییییی
تیا کیم
۰۹ آبان ۱۳:۰۲

ددی جانم حس میکنم حالت بده و گرفته‌ای•-•

چیزی شده‍؟

RM. kiute.ARMY

من؟؟؟
گرفتهه؟؟؟
:|
نه بابا خیلی هم رو فرمم
تیا کیم
۰۹ آبان ۱۲:۵۷

دیر کردم;-;

اوهوع اوهوع

RM. kiute.ARMY

کنچانا:")
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎
۰۹ آبان ۱۲:۴۹

فرست؟

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه دیر کردی نیکولی
Min _suga🥰💜
۰۹ آبان ۱۲:۴۲

ببینم بخونم؟! 😐

والا انقد منتظر ویت اوت یو بودم که فوتیدم 

لامصب قلم نویسنده

خیلی خوبه 

 

RM. kiute.ARMY

ما همه از چشم انتظار های ویث اوت یو هستیم:")
خیلیییییییییییییییییی
KimTia
۰۹ آبان ۱۲:۴۱

فرستتتت؟

سکندددد؟

هیییییچ؟

ددی ج بدهههههه

مونییییییی

RM. kiute.ARMY

هیچ:")
YoYo ARMY
۰۹ آبان ۱۲:۳۸

با اینکه میدونم نیستم

ولی....

فرست؟؟؟؟؟

سکند؟؟؟؟

سوم؟؟؟

ناثینگ؟؟

 

RM. kiute.ARMY

سوم یجورایی*^*
Trassel .BH
۰۹ آبان ۱۲:۳۷

من هنچین ژانرایی دوس دارم *-* واستین بخونم TT

 

ووییییییی فیک خودمو کی بنویسم؟ وایسین تا شب تا یه جاهاییشو میخونم میگممممم😂😂😂🧡🧡😋

RM. kiute.ARMY

بخون بخون با نون بخون سیر شی
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
moarmy+kitkat
۰۹ آبان ۱۲:۳۷

فرست؟

RM. kiute.ARMY

سکند:")
Trassel .BH
۰۹ آبان ۱۲:۳۷

فرست؟؟ یا هیچی؟؟

RM. kiute.ARMY

فرست هورااااااااااااا
شیرینی بده:|
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان