BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Mysterious Night

🌙FULL🌙

 

نویسنده  Golnaz Gh
کاپل تهجین . جینکوک(فرندشیپ) . کوکمین
ژانر رومنس . اسمات . خوناشامی
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 123

   

✨💢DOWNLOAD✨💢

 

 805_vpfe.png

۳۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...
۱۶ ارديبهشت ۱۴:۵۷

ددی یه فیک بود

اسمش یادم نیستಥ_ಥ

امگاورس تهجین داشت جین الفا بود دو فصلش اومده بود در خماری فصل سوم بودیم اون هر چی میگردم نیستÓ╭╮Ò

چی شده؟ 

فیک مورد علاقه منو لولو برد خورد؟ 

(┬┬_┬┬)

 

RM. kiute.ARMY

پانشیمنت:">
برش داشتم تا فصل سوم بیاد:">
ros Kang
۱۹ تیر ۱۵:۵۱

ععرررر تبریک به من تبریک به مونی و همه مون من عاشق تهجین و کوکمینم نویسنده دوتا انگشتت درد نکن بوج بوج بهت لابم 감사해요💚💕💚💕💚

RM. kiute.ARMY

چونمانیو لابلی*^*
Golnaz Gh
۱۹ فروردين ۱۷:۵۴

وای اره الان دیدم نمیدونم چرا برای من نمیومد ببخشید عزیزم😢💜هرچی رفرش میکردم بازم هیچی نمیومد اونموقع. ❤مرسییی💜💜💜💋💋

moon🌛 Child🌜

اشکال نداره لابولی فدا سرت💕💕💕
Golnaz Gh
۱۸ فروردين ۱۷:۳۲

آره عزیزم 

RM. kiute.ARMY

گذاشتم که لاوم*^*
http://fazayihaa.blog.ir/post/923
Golnaz Gh
۱۸ فروردين ۱۱:۳۹

ادمین جونی چرا فیکمو نمیذاری☹😢 نکنه من اشتباهی فرستاده باشم یه وقت😲

RM. kiute.ARMY

همون نقاش جادویی رو میگی لاو؟
Golnaz Gh
۱۶ فروردين ۱۴:۴۸

جووون فداتم من کههه

Agü§ť Ell

نشییی
Golnaz Gh
۱۵ فروردين ۲۰:۲۷

ادمین های گل براتون فرستادم تو ارسال نظر خصوصی😆💜

RM. kiute.ARMY

جیگر طلای خوش فکر...اووووووووووفففف
ساعت دو منتظرش باش:")
Golnaz Gh
۱۵ فروردين ۱۹:۵۷

بچه ها من فیک بعدی رو نوشتم و توی یو اپلود هم آپش کردم ولی نمی تونم اون پستی رو که باید تو کامنتاش لینکو ارسال کنم پیدا کنم . اسم فیکمم نقاشی جادوییه

RM. kiute.ARMY

ریدرا
(Fatereh(mini
۲۷ اسفند ۱۰:۲۷

تمومش کردی گلی جان؟به خدا دیگه طاقت ندارم

RM. kiute.ARMY

گلی
J.K
۱۴ اسفند ۱۵:۲۶

کاپلاش چه خر تو خریهههههه *_*

جاست کاور تهیونگو عقش استتتتت

RM. kiute.ARMY

لذت بخشه اینطور😂
هق....عرررررررررررررر
(Fatereh(mini
۰۷ اسفند ۱۴:۰۷

یعسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس تهجیننننننننننننننننننننننننننننننننن...من دیگه زنده نیستم..کی اپش میکنی؟زود اپ کن..اگرم کردی اسمشو بده گلناز جان

Agü§ť Ell

گلناز
Golnaz Gh
۰۴ اسفند ۱۴:۴۳

اره تهجین دارم می نویسم یه دو سه روز دیگه سعی میکنم تمومش کنم😈

Agü§ť Ell

اخ جون فایتینگ😁
(Fatereh(mini
۰۲ اسفند ۱۸:۳۶

ددی اسمتو عوض کردی؟؟؟؟من اون اسمو بیشتر دوست دارم

RM. kiute.ARMY

نه بابا کجاس عوض کردم کرم مونی بود
(Fatereh(mini
۰۲ اسفند ۱۸:۳۵

لطفا بگو که تهجینه..من خیلی وقته نخوندم...فشارم داری میوفته

RM. kiute.ARMY

عاری تهجینه*^*
Golnaz Gh
۲۶ بهمن ۲۰:۵۵

سلام دوستان خیلی ممنونم از نظراتتون .

دارم یه فیک جدید می نویسم بزودی توی سایت میذارمش 💜ایندفعه سعی کردم ایرادامو برطرف کنم

RM. kiute.ARMY

گلناز جونم*^*
ریدرا
Fatereh
۰۶ بهمن ۰۹:۰۲

Maede Mahmoudi شی..حالا نظرت چیه؟

(من بیشتر نجکاوم تا نویسنده)

RM. kiute.ARMY

جرررررررررررم ناموسا😂 
Maede Mahmoudi
Maede Mahmoudi
۰۲ بهمن ۱۷:۳۱

سلام 

ایوللللللللللللللللللل تهجین و کوکمین 😍🖤

خب من هیچ زری نمیزنم و مثل یه بچه خوب میرم فیکو میخونم. ممنون 

خداحافظ 😀🖐️🖤

Fatereh
۲۸ دی ۲۲:۱۳

اوک

T.J
۲۸ دی ۲۲:۱۲

بزا من باهاش حرف میزنم

Fatereh
۲۸ دی ۲۲:۱۱

نههههههههههههههههههههههه..حالا چیکار کنم؟

T.J
۲۸ دی ۲۲:۱۱

مگه محیا میخونه؟

Fatereh
۲۸ دی ۲۲:۰۹

برای محیا همین فیکشنو تعریف کردم...گفته میخوام بخونمش

T.J
۲۸ دی ۲۲:۰۶

چرااااااااااااااااااااااااا؟

Fatereh
۲۸ دی ۲۲:۰۵

فاطی به فاک رفتمممممممممم....

همه کاپل لاور
۲۶ دی ۱۳:۱۸

سلام گلی چان...من فیکشنتو خوندم یادم رفت نظر بدم....فیکشنت خیلی قشنگ بود....من همه کاپلارو میخونم و دوسشون دارم...خودم یونمین لاورم...

فقط یه مشکل که دیدم تو فیکشنت اون قسمتی بود که تهیونگ میخواست خونه جین بمونه....ولی خب کوک که مشکل داشت اصلا تو اون قسمت نبود...و اینکه یکم زود رفتی سراغ اسماتش...ولی درکل فیکشن جذاب و قشنگی بود...بازم بزار...لطفا اگه خواستی بزاری یونمین بزار.....

Fatereh
۲۶ دی ۱۳:۰۳

قربونت....

Golnaz Gh
۲۵ دی ۲۰:۱۰

فدات عزیزم مرسییی💜

Fatereh
۱۷ دی ۱۰:۵۶

ما نظر واقعیمونو گفتیم گلی جان

Golnaz
۱۵ دی ۱۲:۴۲

خواهش میکنم دوستای گلم شما لطف دارین🌸💜ممنونم ازتون😍😘

V_jin_she
۱۰ دی ۱۰:۰۶

فیڪش بسے قشنگ بود😍

دمتون گـــرم

Fatereh
۰۷ دی ۲۰:۳۵

اوه نویسنده هم صجبت کرد...فیکشنت قشنگ بود....من به تهجینش خیلی علاقه مند شدم....

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۴ دی ۲۳:۲۰

عزیزم من افتخار ادمین بودن این سایت رو ندارم خودم همینجوری سعی دارم به شما خدمت کنم😅

Golnaz
۰۴ دی ۲۳:۰۹

از آشناییت خوشبختم ادمین آلمای عزیز💜💓

قربونت عزیزممم❤❤

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۴ دی ۲۲:۳۳

سلام گلی عزیز...

خیلی خوشحالم از آشناییت من آلما کهکشانی هستم...

که در نبود ادمینهایسایت پاسخگو بچه ها هستم...

ممنونم که این فیک زیبا رو برامون نوشتی💙

Golnaz
۰۴ دی ۲۱:۵۷

سلام دوستای گلم من گلی هستم و ۲۴ سالمه نویسنده ی این فیک . من همین الان نظراتتون رو دیدم و خواستم ازتون کلی تشکر کنم واقعا ممنونم که نظرتون و عیب و ایرادای کارمو گفتین حتما سعیمو میکنم و توی فیک بعدیم بیشتر دقت میکنم . خوشحالم که دوسش داشتین . 😍💜💜💜

( Galaxy Macknae ( ALMA
۳۰ آذر ۱۲:۲۹

سلام عزیزم...

ببین در بخش فیکهای فول پارت بالای سایت میتونی با ژانر و سلیقه مورد علاقت فیک پیدا کنی اما من در اونجا در جواب به یکی از بچه ها در کامنتها فیکهای خوبی که از نظر خودم فوق العاده بوده معرفی کردم...

باز هم اگر کمک خواستی بهم بگو عزیزم...💙

Fatereh
۳۰ آذر ۱۲:۲۶

سلام عزیزم....من تهجین دوست دارم اما هر چی میگردم خویشو پیدا نمیکنم لطفا اگر سراغ دارید بگید..ممنون

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۶ آذر ۰۹:۱۱

عزیزم چجور کاپل و ژانری میپسندی تا بهت معرفی کنم؟

Fatereh
۲۶ آذر ۰۸:۵۰

??Hello...how are you

بچه ها من اون فیکشنم خوندم...ولی نظری ندارم...شما فیکشنی سراغ دارین؟؟؟

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۵ آذر ۱۷:۲۷

خواهش میکنم عزیزم

هوپ
۲۵ آذر ۱۲:۴۵

حصلمممممممممممممممممم

Fatereh
۲۵ آذر ۱۲:۱۳

&Thank you&

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۵ آذر ۱۱:۰۵

عزیزم اول اینکه من نویسنده این فیک نیستم اما میتونم جوابت رو بدم...

اسمات گفتنش دور از ادبه اما همون معنای «صحنه »خودمون رو میده

توصیف اون صحنه ها و اتفاقات جزو ژانر اسمات محسوب میشه...

امیدوارم متوجه شده باشی...

و رمنس همون مفهوم عاشقانه رو در پی داره

Fatereh
۲۵ آذر ۱۱:۰۳

معنیکلمه رمنس هم دلم میخواد بدونم........

Fatereh
۲۵ آذر ۱۱:۰۰

نویسنده...شما میدونی معنی اسمات چی کیشه اخه من هر چا رفتم فیکشن بخونم همین 18+ نوشته بود اسمات و خیلیییییییییییی کنجکاوم که معنی شو بدونم....

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۵ آذر ۰۸:۰۴

خواهش میکنم عزیزم...

Fatereh
۲۵ آذر ۰۷:۵۶

ممنون

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۴ آذر ۲۰:۵۳

عزیزم نویسنده حتما چک میکنه نظرات و بهت پاسخ میده

Fatereh
۲۴ آذر ۲۰:۴۸

سلام مجدد ن.یسنده گلی...من اولین جایی که نظر دادم همینجا بوده و میخواستم سوال کنم چند سالتونه؟؟؟؟؟

#Army for ever#
۲۴ آذر ۱۹:۰۱

من دوباره قراره فیکشنتو بخونم....اصلا دیوونششششششششش شدم

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۴ آذر ۱۲:۱۱

سلام عزیزم ممنونم از نظر زیبات خسته نباشی...

چرا باور نکنیم...

بزرگی به عقله که مشخصه به خوبی رشدش دادی...

بهت تبریک میگم...

Fatereh
۲۴ آذر ۱۲:۰۸

ببین...فیکشنت خیلی قشنگ بود..این دومین فیکشنی بود که منو جذب خودش کرد و نمیدونم دیگه چطوری عالی بودنشو توصیف کنم...منم نویسندم و فیکشنت خیلی بهم انگیزه داد...من کلا فیکشنای تهجین رو خیلی دوست دارم...اگه کوکمینم باشه که دیگه فوق العادست.....فیکشنت خیلی قشنگ بود به کارت ادامه بده...شاید باورتم نشه اما من یه دختر 13 که داره نظر میده.

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۳ آذر ۰۸:۳۸

سلام عزیزم صبحت بخیر...

اینو نگو یه نگاه ساده به صحبتهای خودت بندازی متوجه میشی داری در این امر  به خوبی عمل میکنی من هنوز بابت نظرت در مورد وانشات جین و شوگا که به تایپ شخصیتی اشاره کردی شوکه ام...

اون نظر خودت بود دیگه نه؟؟؟

شک کردم یک لحظه...

ولی بهرحال داری فوق العاده عمل میکنی...

و در این شکی نیست...

خود را دست کم نگیریم...

(درس معروف فارسی که در ابتدایی خوندیم...)

موفق باشی عزیزم...

فایتینگ...

Shimiyai(خواهر ورد واید هندسام،یونگی لاور)
۲۳ آذر ۰۸:۳۴

سلام مکنه شی‌

سولمیت نمیدونم😂

شاید...

نظرتتت خیلی درست و کامل آن و واقعیتش من اصلا توی نقد یه موضوع خوب نیستم ولی تو خیلی کامل و دقیقا انجامش میدی و برای نویسنده ها خم نعمت هم اینکه صرفا بنویسیم عالیه شاید نویسنده شاد بشه ولی نمیتونه اونقدر که باید بهش کمک کنه

Kookmin & taejin
۲۳ آذر ۰۷:۱۵

ممنون واقعا خوشم اومد 

فیک با کاپل ته جین و کوکمین دوست دارم اگه میشه ازشون بازم فیک بزار 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۳ آذر ۰۴:۵۶

خواهش میکنم عزیزم...

کاری نکردم که...

یه سوال مهم...

ببینم؟؟؟

تو سولمیت منی که انقدر نظراتت شبیه منه؟؟؟

یا با هم سر یک کلاس نقد ادبی رفتیم؟؟؟

همیشه دنبال نظراتت میگردم تا با خوندنش یچیزی یاد بگیرم...

ولی متوجه میشم نظراتت تا حد زیادی مثل خودمه و این خوشحالم میکنه چون متوجه میشم خیلی هم چرت و پرت نمیگم...

و افرادی هم مثل تو باهام هم عقیده هستن...

ممنونم ازت...

Shimiyai(خواهر ورد واید هندسام،یونگی لاور)
۲۳ آذر ۰۴:۳۶

واوو مرسی مکنه یاد آوری کردی 

میخواستم برای اینم نظر بزارم ولی نمیافتمش.

خب نویسنده شی.

اول بگم مرسی از اینکه تهجین نوشتی 

و اینکه من عاشق فرند شیپ جینکوکم

و اول بابتش ازت تشکر میکنم ،خیلی منو ذوق زده کردی.

نویسنده شی.

داستان خیلی عالی بود خلاقیت داشت 

و خیلی هم داستانش روون بود.

 ولی یه نکته ای که اگر داشت خیلی خیلی خیلی خیلی بیشتر دوسش داشتم اینکه.

اونجا که ته یهویی ۱۸۰ درجه عوض شد یه نظرم یه کم قرار آمیز بود.

ما حتی قبلش نشونه های علاقه رو توی ته زیاد نمیدیدم و این حجم از تغییر واقعا یه کم اقرار داشت

ولی خب داستان توعه و تو اینجوری دوسش داشتی و  مهم اینه.

منم لذت بردم واقعا 

مرسی نویسنده شی بازم بنویس

 

 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۳ آذر ۰۳:۴۶

عه وقتی دیدم این فیک یکدونه نظر هم نداره شوکه شدم...

بچه ها یکم نویسنده رو دریابید...

خب در مورد این فیک یادمه وقتی توی سایت آپ شد با دیدن کاور و کاپلها دیگه نتونستم دووم بیارم...

من خودم ته جین خیلی دوست دارم همین‌طور جینکوک به صورت برادرانه...

رابطه جینکوک خیلی در داستان شیرین بود...

اما در مورد رابطه ته جین بنظرم خیلی عجیب رفتی سراغش...

یعنی ته بیش از انتظارمون یهو تغییر رفتار داد...

منظورم اینه مثلا میتونست مدت زمان بیشتری سرد اما محافظه گرانه نسبت به جین رفتار کنه...

یعنی خیلی گرم نباشه اما از دور ازش مراقبت کنه...

غیرتی که کوک روی جین داشت و حتی بابتش ته رو تهدید به مرگ میکرد برام خیلی جالب بود...

علتش در یک کلمه جا میگیره...

ویکوک...

بهرحال بنظرم این داستان پتانسیل طولانی شدن رو داشت...

و خیلی خوب میشد اگر مسائل با جزئیات بیشتری درش بازگو میشد و اتفاقات متفاوتی درش میفتاد...

اما تا همینجا هم خیلی ازت ممنونم و خوندن فیک خیلی به من مزه داد...

و در مورد پوسترها و عکسهای موجود در داستانت ازت خیلی تشکر میکنم...

مشخص بود که زمان زیادی روی پیدا کردن عکسهای مناسب گذاشتی و این جذابیت فایل PDF رو چند برابر بالا برد...

باز هم ازت تشکر میکنم و بهت خسته نباشید میگم...

با آرزوی موفقیت در ادامه راهی که میخوای ادامش بدی...

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان