BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Magical Love

6ro_f0ii_img_20201225_162148_200.jpg

⚡️FULL⚡️

(دارای ورژن تهجین)

نویسنده its_vkooker
کاپل ویکوک . جیمجین(جیمین تاپ) . سپ
ژانر رمنس . فانتزی . درام
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 610

    

ورژن تهکوک

✥💫⚡️DOWNLOAD⚡️💫✥

 

ورژن تهجین

 ✥💫⚡️DOWNLOAD⚡️💫✥

  

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

   

افتر استوری

🌼DOWNLOAD🌼

     

805_vpfe.png 

۴۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۰۴ شهریور ۱۰:۴۹

ددی هر چی میایم عقب فیکا گشنگ تر میشن 

خداااااااااااااااااااااااا

ددی فقط اون تیکه که تهیونگ میره جلو اژدها بعد لبخند کوکی میاد جلو چشمش ادامه میده 

عررررررررررررررر 

باشه من ارومم 

ددی هلپ تنفس مصنوعی نیاز شدم

RM. kiute.ARMY

چون جا میوفته مثل ترشی😔

دلوم از اینا میخواهد:")

*اماده کردن لب هام
بیا جیگر بیا تنفسسسسسسسس بدممممممم😔😔😔
Delsa kim
۱۹ مهر ۱۸:۴۳

فصل دوم نداره؟:(((

RM. kiute.ARMY

ناح:"(
LITTLE KITTEN
۲۹ دی ۰۹:۰۵

هققققققققققق 

من ورزن تهجینشو خوندمممممممم

بعد ویکوکشوووووووو

بعد دوباره تو واتپد خوندمشونننننننننن

شسنصتیرسزدشئطنتشیدباذسدشطئ

RM. kiute.ARMY

نووووش جونت لاوم:")))
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۱ مهر ۱۲:۵۹

و من عشق هری پاتری که یهو اینو دیدم غش کردم 

آب قند بدین بم

یا پیغمبر

یا صاحب الزمان 

امروز بهترین روز عمرم شد که 

 

ددی برای بار هزارم میگم من این سایتو نداشتم باید چیکار میکردم 🙂🤲🏻

RM. kiute.ARMY

موافقم موافقم:">


شما تاج سری نفرماT^T
جونگ کوک پاتر:/
۱۱ مرداد ۱۶:۵۳

خیلییییییییییی

معرکههههههههههه بودددددد!!!!

دوباره از این ژانرا آپ کنین😂🙏

(انشااله فیک خودم آپ میشه)😂

RM. kiute.ARMY

چش😂
miss_dove
۰۲ مرداد ۱۳:۱۸

واووووووووووو سو گودددددددد
غیر قابل پیش بینی بود مخصوصا نامجینش گایز به شیپ جین و جیمین چی میگن؟
خیلی خوب بود

moon🌛 Child🌜

جینمین
و جیمجین
شهید در راه تهجین کوکمین سپ
۰۱ تیر ۱۱:۰۷

سیلام من عاقد تهجین کوکمین و سپ هستم جعررررر گاد کیل میییی تهجیننننننننننننننن

نشنصحظوصتشوثتسوستیو

ممنون از ددی و مونی خوشگیلم

راسی یک سوال؟اگه تو این سایت حساب کاربری داشته باشی؟ میتونی بعد حذفش کنی*-* :") فرست نشدم سکندم همینطور هعیی زندگی به روم نیارید تو تستچی همیشه فرستم :/

moon🌛 Child🌜

فدا مدات جیگرم😘😘
والا من که موفق نشدم  حذف کنم😂💔
دیه فرست و سکند نداریم حرص نخور😂😂😂
ARMY Lollipop
۰۵ ارديبهشت ۲۲:۱۷

لعنت به ذهن خلاقتون، این چه ترکیبی بود دیگه😂👍

RM. kiute.ARMY

ما اینیم دیگه😂
LiLi
۰۲ اسفند ۰۲:۳۲

فیک رو سه ماهه تموم کردم فصل سوم نمیاد؟؟وقتی دوتا فصلو خوندم تموم شد انگار دنیارو ازم گرفده بودن

RM. kiute.ARMY

فکر نکنم:"(
عایگو:"((
Maria
۲۶ بهمن ۰۹:۵۶

خواهش میکنم عزیزم💗

آها اوک👍

من حقیقتش اصلا اون وانشاتو نخوندم

شایدم خوندم یادم نیست💁

 

RM. kiute.ARMY

فاطیما
Fatema Mirzaee
۲۵ بهمن ۲۱:۳۲

مرسی عزیزم مرسی از نظرت*_*

خب پوستر رو یکی از فالوورام برام درست کرده بود وگرنه ددی و مونی هم باید یادشون باشه وانشات 

Ican't belive you چقدر پوستر افتضاحی داشت😂🤦‍♀️

RM. kiute.ARMY

کجاش افتضاح بود:|

ماریا
Maria
۲۵ بهمن ۱۸:۱۳

اهم اهم.....

سلام بر نویسنده عزیز این فیک ناب و دوستداشتنی!😊

فکر کنم اسمت فاطیما باشه درسته؟؟؟

خب به هر حال خواستم بگم که فیکت خییییییلییییی عالیه و من عااااشقشممممممم!!!!!!!!

و یه نکته ی دیگه!

جان هر کی دوست داری بگو پسترشو چجوری درست کردیی؟!؟!؟؟!؟؟!؟

و اینم یکی دیگه از اون فیکایی بود که وقتی میخوندمش حس میکردم خودم تو اوندمحیط داستانم به طوری که بعضی اوقات وسطاش یه دفعخ گوشی رو پرت میکردم اونور و شروع میکردم به حرف زدن با خودم و تصور اون دنیای جدویی و شگفت انگیز!

خیلی عالی بود بعد از دابل بهترین فیک جادویی بود که خوندم و بعد از اونم فیک تجهو که نویسنده گلش یکی دیگه ست

( امممم امیدوارم واسه شادی جون اینجا سوءتفاهم نشه من این فیک رو زود تر از تهجو و امگای بلوبری من خوندم و  اونوقع چون نطراتم گذاشته نمیشد نظر ندادم. ولی الان که گذاشتع میشه اومدم نظر بدم☺🙂☺😊😙😚😘😍)

در کل.....

عالی بوووووووودددددد!!!!!!!💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

Agü§ť Ell

نویسنده
Fatema Mirzaee
۲۵ بهمن ۱۴:۱۱

سلام ددی👋

جانم....کاری داره منو؟

RM. kiute.ARMY

یه خواننده کارت داشت جیگر*^* 
Maria
۲۵ بهمن ۱۳:۱۰

قربونت ددی😘😘😘

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه*^*
Maria
۲۵ بهمن ۱۱:۱۲

سیلامی دوباره!

الان ددی با خودش میگه این اول صبحی چقدر زر میزنه😂😂😂😂خب حقم داره بیچاره

اهم اهم

خب.....

نویسنده این فیک کیست.

خودش رو معرفی کنه

کارش دارم......

RM. kiute.ARMY

نه بابا زر چیه وب خودته😂😂😂

نویسنده
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۹ بهمن ۲۰:۱۹

فاطیما جان این افتر استوری برای ورژن ته جینه یا ویکوک؟؟؟

ممنون میشم اگر برای یکیشونه اون یکی ورژن افکار استوری رو هم آپ کنی چون خب دو ورژن آماده کردی دیگه...

خسته نباشی عزیزم💜

RM. kiute.ARMY

فاطیما
izumi ch
۱۸ بهمن ۱۲:۰۳

هیچکس دست ب کار نمیشه

خودم استینامو باید بدم بالا و یه یونمین بین اینهمه ویکوک و کوکوی بنویسم⁦(。•̀ᴗ-)✧⁩

RM. kiute.ARMY

ایزومی....
قلب ما طاقت ندارههههههههههههههههه
sogijin
۱۸ بهمن ۱۰:۵۵

اخی الهی 💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜

RM. kiute.ARMY

جون*^*
𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂
۱۷ بهمن ۱۸:۱۸

آوووووو @-@!!!!! 

RM. kiute.ARMY

یعس:")
𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂
۱۷ بهمن ۱۷:۴۹

هاااااااااههههه @-@؟!!!!! ....... کوجا لفففففف @-@؟؟؟؟!!!!!!! 

RM. kiute.ARMY

به آسموووووووووووون!!!
𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂
۱۷ بهمن ۱۷:۴۶

چ شودی @-@؟؟؟!!!! 

RM. kiute.ARMY

قلبم رفت...
𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂
۱۷ بهمن ۱۷:۴۱

ددیی @-@؟؟؟؟!!!!!! 

RM. kiute.ARMY

جانم؟*-*
𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂
۱۷ بهمن ۱۷:۳۸

هییینن @-@!!!! ‌...... ددییییییییییییییییییییییییییییییییی چ شودییییییی @-@؟؟؟؟!!!!!!! 

RM. kiute.ARMY

یوهاهاهاهاهاهاهاها!!!!!
𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂
۱۷ بهمن ۱۷:۳۵

چ شووودددددد @-@؟؟؟؟!!!!!!! 

RM. kiute.ARMY

از ادامه دادن معضوریم!
wei wuxian
۱۷ بهمن ۱۵:۵۵

ابرفرض امروز چ خبر بود دوتا فول😶

حیف که بیرونم وگرنه همین الان میخوندمش

هیییی به نفعتونه واسه بایس قشنگم (ته) اتفاقی نیوفته😐

RM. kiute.ARMY

نه نترس تو این فیک به شدتتتتتتتت کراشه لامصب لعنتییییییییییی😂😂😂
𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂
۱۷ بهمن ۱۴:۵۶

نویشنده جونییییییییییییییییییی ....... موشه ولژن کوکمینش لو هم بونویشیییییی @~@؟؟؟!!!!!! ........ لودفاااااااااااا @~@

RM. kiute.ARMY

عاخ هارتم....
Fatema Mirzaee
۱۷ بهمن ۱۴:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

های ددی...

********************************************/

افتر استوری مجیکال لاوه...اول نمیخواستم آپ کنم ولی بعدش گفتم حالا که بچه های تو واتپد خوندنش،بچه های اینجام بخونن:)

moon🌛 Child🌜

های عزیزم تنکس لابولی
..moon..
۰۹ بهمن ۱۲:۴۷

من خوندمش با اینکه زیبا بود

ولی دلم برای تهیونگ کباب شد

از همه طرف ضربه خورد!!

چرا خب 

بی خیال 

قشنگ بود

RM. kiute.ARMY

گاهی اوقات یه نفر باید همه ی ظربه هارو بخوره تا بقیه ارزش زندگیشونو بدونن
Fatema Mirzaee
۰۶ بهمن ۱۸:۴۹

انقدری که پیگیر سایتت شدم،اگه پیگیر درسام بودم الان شاگرد اول کلاس میشدم😂😂😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️

RM. kiute.ARMY

وای خجالتم نده بچه مردمو از راه به در کردم الهی العفو😂
Fatema Mirzaee
۰۵ بهمن ۱۹:۳۲

آلما جون چرا نمیشه تو بخش ارتباط با ادمین ها پیام گذاشت؟برای من خرابه یا برداشته خود ددی و مونی؟☹

RM. kiute.ARMY

خودم برداشتم😂
Kookmin & taejin
۳۰ دی ۱۵:۰۰

نویسنده ممنون که ورژن ته جین رو گذاشتی 

وقتی دیدم خیلی خوشحال شدم 

کاش بقیه نویسنده ها هم ورزن ته جین رو اضافه کنن ممنونم

Fatema Mirzaee
۲۸ دی ۱۳:۰۲

مرسی از همه ی نظراتتون❤

T.J
۲۷ دی ۱۳:۴۴

فیکشنت قشنگ بود....نظر دادم چون خودمم نویسندم...نویسنده به روحیه احتیاج داره...عالی نوشتی خیلی قشنگ بود

Amelia Wilda Palik
۲۵ دی ۱۲:۰۳

از فیوریت ترینام توی واتپد:))

فک کنم از پارت 4 دنبال میکردمش...

چیز قشنگیه، مخصوصا این ک کلیشه ای نبود اصلا...

و اینکه نویسنده فیکم اخلاق سوییتی داره...

به شدت منتظر فیکشنای بعدیش هستم...

فایتینگ:)

mobina
۲۰ دی ۱۷:۱۹

خیلی قشنگ بود و اینکه فکر نمیکردم بتونی انقدر خوب بنویسیش که من حتی یاد هریم نیفتم و اینکه اتفاقاتش خیلی جالب بودن امیدوارم پیشرفت کنی💜😍

Kim Devil
۲۰ دی ۱۴:۰۷

و حالا نوبت اینجاست...
اهم..

نویسندهههه ی گرانقدررر

هارتمان را مورد عنایت قرار دادی:)))

واهاهایییی من پاترهدمم

و الان... ادغام شدن:)

کراشام.. جیزز..

خیلی خوب بود ریلی خسته نباشید میگم بت و میخ بگم کم نیارو همینجوری ادامه بدهههه

جامه دریدن-

وقتی تموم شد فق عر میزدم:>

فیکای سایت تنها چیزین که ارومم میکنه..

و خوشحالم که تو این مودی که داشتم فیکتو خوندم چون ریلی بیشتر به محشر بودنش پی بردم:>

عر.. در کل فایتینگگگگگگ

T.J
۱۹ دی ۱۵:۳۹

نویسنده..این چی بود..من تازه ص 4 شم و اشکم در اومد....این چی بود...هققققققققققققققققققق...البته میرم بخونم و نظر قطییمو اون موقع میدم...هل..هل..هل

Goli
۱۹ دی ۱۰:۵۳

مرسی نویسنده برای ورژن تهجین🙏❤

Fatema Mirzaee
۱۸ دی ۱۶:۳۵

خواهش میکنم💜خوشحالم ازش خوشتون اومده🙏

 

و اینکه آلما جون بعد از کلی حرص خوردن و ....تو مرحله ی آخر ثبت نام بیان کد فعال سازی برام نمیومد انقدر حرص خوردم💔😐

 

آخرش موفق شدم ثبت نام کنممممم الانم انقد ذوق دارممممم بعد از چند ماه امتحان کردن😭😭😭

Abyys
۱۸ دی ۱۵:۴۴

این فیک خیلی خوبه مخصوصا با کاپل محبوبم تهجین 😁🤘

وایی ممنونم نویسنده😘❤

Nahal
۱۸ دی ۱۳:۰۵

میشه ورژن ویمین هم بنویسید 😘

Tae Tae🐯💗
۱۸ دی ۱۰:۳۰

ورژن تهجین اومدددددد

Thankyou love;)

Kim taejin💜
۱۷ دی ۲۲:۵۵

یس از این بهترررر نمیشد حالا میتونم از الان تا صبح بخونمش منم عین جغد شبا خوابم نمبیره دیگه چی بهتر از این فیک که شبمو باهاش صبح کنم😁

بسیار سپاس گزارم بابت تهجین💖

Donya army 💜
۱۷ دی ۲۱:۵۶

 سلا م خانم نویسنده دستت درد نکنه خیلی خوب بود میشه  تورو خدا کوکمینم بزاید 💜💜💜💜💜💜💜

Jin❤
۱۷ دی ۲۱:۱۲

منون نه😂

ممنون😙

Jin❤
۱۷ دی ۲۱:۱۰

ایوللللللللللل

حملههههههههههه

منونننننننننننن❤❤

تهجین تا ابدددددد

عررررررررررررررررررر

Taejin raell💜
۱۷ دی ۲۰:۵۹

خیلی سوپرایز شدمممم یهو سایتو باز کردم تهجینشو دیدمممم

فکر کردم حالا باید تا سه چهار هفته ی دیگه صبر کنمممم

فاطیما تو بهترینییییییی❤

حملهههههه

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۷ دی ۲۰:۱۴

فاطیما جان دیدی قرار داده شد💙😊

ممنونیم ازت...

ته جین لاورها حملهههه😅

Fatema Mirzaee
۱۷ دی ۱۸:۱۲

حتما آلما جوون خودمم خسته شده بودم همش اسمتو کامل مینوشتم😂😂

 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۷ دی ۱۷:۱۶

راستی فاطیما جان با من راحت باش...

آلما کهکشانی یا مکنه فضایی یا آلمای ساده خطابم کن😊💙

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۷ دی ۱۷:۰۹

چون احتمالا ندیدن عزیزم...

سرمون خیلی شلوغه چطوره کمی بهش فرصت بدیم هوم؟!💙

واقعا خسته نباشید بچه ها حتما خوشحال میشن💙😊

Fatema Mirzaee
۱۷ دی ۱۶:۵۰

میگم Galaxy macknae(Alma

 

من ورژن تهجین رو فرستادم برای ادمینا ولی هنوز قرارش ندادن،چرا؟☹🤔

ارمی
۱۵ دی ۲۲:۰۳

اخ جان تهجین😁💋

Taejin raell💜
۱۵ دی ۱۸:۳۴

ممنوووونننننننننن😘😍

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۵ دی ۱۸:۳۲

خیلی خیلی لطف میکنی واقعا بچه ها خوشحال میشن ممنونم ازت عزیزم😊

야시. Yasy2007
۱۵ دی ۱۸:۳۱

یسسسس ممنون فاطیما شیییی عرررررر

فاطیما
۱۵ دی ۱۸:۳۱

پس من تا سه چهار هفته دیگه شروع میکنم هر دوتاشو بنویسم چون الان هم وقو امتحانای خودمه هم امتحانای بقیه فیک خونا😅❤

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۵ دی ۱۸:۲۹

ببین هنوز هیچی نشده طرفداران هر دو حضور پیدا کردن😅

وای به حال اینکه من چیزی هم بگم😅💙

خودت تصمیم بگیر عزیزم😊

داستان خودته و خودت مختاری💙

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۵ دی ۱۸:۲۶

فاطیمای عزیز من به عنوان یک ادمین غیر رسمی واقعا نمیتونم نظرم رو اعلام کنم چون ممکنه نظر خودم دخیل ماجرا بشه...

اما خب نامجین به نسبت ته جین مشهوریت بیشتری داره و از اون سمت ته جین جذابیت و طرفداران خاص خودش رو😅💙

هر جور خودت صلاح میدونی و به کامنتها مراجعه کن💙

و اینکه خسته نباشید ویژه بهت عزیزم😊

 

Taejin raell💜
۱۵ دی ۱۸:۲۵

تهجین بیشتر تقاضا داشت:(

تهجین پلیززرزر

야시. Yasy2007
۱۵ دی ۱۸:۲۴

نامجین فوراور

نامحین بنویس جون من:(

فاطیما
۱۵ دی ۱۸:۲۲

آم واقعا نمیدونم ولی فقط میتونم یکی رو بنویسم متاسفانه☹چون دارم سه تا فیک دیگم آپ میکنم،برای همین فقط یکی میتونم بنویسمGalaxy Mackne)Alma( 

 

به نظرت نامجین بیشتر تقاضا داشت یا تهجین؟

KimTaejin
۱۵ دی ۱۶:۴۷

اصلا چه کاپلی بهتر از تهجین😎

hana jk_v
۱۵ دی ۱۴:۵۵

ووویییی خیلی دوستون دارمممم 

فقد همین "-"

Abyys
۱۵ دی ۱۴:۵۴

تهجییییننننننن

ورژن تهجین موخوام😄

Pash...mak. Pasnoodly
۱۵ دی ۱۴:۱۸

اوهوم اوهوم منم نامجین موخام...

نامجین نامجین نامجین نامجین نامجینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن 

قفلی زدم روش *-*

البتع یونمینم بد نیس (یونمین دوس..چرت گفتم یونمین گااادع گادددد...شوخیم ندرمح:|)

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۵ دی ۱۳:۲۴

فاطیما جان خسته نباشی و امیدوارم موفق بشی در امتحاناتت...

تقاضای نامجین هم کم نبوده اگر مدیریت کنی و اون ورژن هم آماده کنی بچه ها ممنونت میشن😊💙

فاطیما
۱۵ دی ۱۳:۰۴

سلام.این روزا مشغول امتحانامم ولی به محض تموم شدنش،ورژن تهجین یا یونمینشو میزارم.

._.VANNA ( 24 فندومه A real multifan)
۱۵ دی ۱۱:۳۲

نویسنده میشه ورژن 

کوکوی، یونمین، نامجینشو هم بزاری

야시. Yasy2007
۱۵ دی ۱۰:۴۱

منم نامجین میخوام:") 

Niroda
۱۵ دی ۰۸:۵۴

 سلام میشه کاپل جیمجین رو به کاپل نامجین تغییر بدین ؟ (به جای جیمین ، نامجون تاپ باشه)

Jin❤
۱۴ دی ۲۳:۰۹

بلخره ینفر از کاپل مورد علاقم فیک نوشت😭❤

ممنوننننننن

واییی خدا جینمین خیلی کیوته😍

لطفا فیک های دیگه ای هم با این کاپل بنویس🙏

البته تهجینم کاپل مورد علاقم هست😁

اگه میخوای یه کاپل دیگه اضافه کنی تهجین باشه😉

J.K
۱۴ دی ۱۵:۰۰

انقدر عررررررررررررر زدم که دیگه میدم

لامصب  دان نمیشد که!

به جان عمه ای که ندارم قسم حدود 100 بار ایتالکرسی خوندم تا دان شدددد :/

کم کم داشتم شک میکردم نکنه نویسنده ناراضیه که من بخونم 😂

🖤kaiso🖤
۱۴ دی ۰۴:۵۷

سلاممم

اینروزا دارم پی ویه همه ی کسایی که باهاشون خاطره دارم یا دوسشون دارم میرم

راستش اینجارو خیلی دوس دارم چون دقیقا زمانایی که خیلی ناراحت بودم میومدم فیک میخوندم 🙃

خلاصه که 

هیچوقت نرید

ممنون که هستین❤

Tae Tae🐯💗
۱۳ دی ۱۹:۵۶

هیچ وقت، وقت نکردم هری پاتر ببینم

فقط قسمت های اول دومش

ولی بجاش این فیکو میخونم خیلی بهتره 

تا وسطاش خوندم خیلی خوشم اومده خیلی خوبه

ولی اونجا که گفتی میخوای یه کاپل دیگه اضافه کنی منظورت این بود که میخوای فصل دو بنویسی

یا مثلا میخوای یه ورژن دیگه بنویسی؟

ولی هر کدومش بود تهجین باشه

Hilda.net
۱۳ دی ۱۹:۳۱

لاو میشه کوکمین یا جیکوک بزاری :)

لاو فور یو اند یور فیک :) خعلی قشنگه دستت طلا :)

Saba^-^
۱۳ دی ۱۳:۵۴

عررررررررررررررررررر خیلی خیلی خیلی خلیلییییی خوببببببببببب بودددددددددد

حتما فصل دوشم بنویسسسسسسسسسسسسسس

من خیلی دوسش داشتممممممممممممم

یه جورایی باهاش ارتباط برقرار کردم خیلی عالیی بود این فیککککککککککک

هرچی بگم کمهههههههههههههههههه

Sasha.mg
۱۳ دی ۱۲:۱۱

هی نویسنده میدونی تو مارو کشتی با این فیک🙂🤝خیلی دوست داشتم یه فیک مثل هری پاتر بخونم

هر چند نمیشد واسه خودم تصور خوب بکنم به عنوان فصل دوم هری پاتر در نظر گرفتمش😞😂

ولی جججججیغ واسه کار اولت عالی بود😍

میخواستم تو خود واتپد نظرم بگم ولی نمیدونم چرا واتپدم خراب شده دیگه نمیتونم نه ووت بدم نه کامنت بزارم🙂😭بروز رسانی هم زیاد کردمش🙂💔

 

ولی در کل بدون قراره از این به بعد یکی از طرفدار های ثابتت باشم❤️🤧

میشه یه فیک کوکوی یا ویکوک هم مثل فیلم ارباب حلقه ها یا هابیت بنویسی😍

Kim momo
۱۳ دی ۱۰:۴۶

میشه لطفا ورژن کوکویشم بذارید ممنون🥺

Taejin raell💜
۱۲ دی ۲۲:۵۸

این فیک عالیههههههه💗

وایی خدااا جیمجین خیلی خوبه منم خیلی این کاپلو دوست دارم❤

واو چشمای جیمین سبزه😮

کاپل تهجینم بگزار😁

ممنون میشم😘

Pash...mak. Pasnoodly
۱۲ دی ۱۳:۴۶

ووووه... *_*

من تا حالا کاپل جیمجین نخوندم...اما ب نظر بوحال میاد...

و منم واقعن با این مخالفم ک همع چیم باتم..کیوت و بیبی میدوستن...من جیمین تاپ دوس دالم:"))))))

هر کی سلیقه ی خودشو دارع و من خب...کلا کوکوی و جیمگی (همون یونمین...جیمین تاپ:||)خیلی میدوس(میدونم کلن برعکسم:///)...

ولی اینو میخونممممم...پیش ب سوی خاندن...

نویسندع...موفق باشی ^^

야시. Yasy2007
۱۲ دی ۰۰:۰۴

خب بابا لباساشون، هاگوارتز، اون پرندهه که الان اسمش یادم نیست... 

خب این یه داستان پاتریه مشخصا😐

💞Jeon jimin💞
۱۲ دی ۰۰:۰۲

اممم خب میشع گفت ارع😅

ولی پوسترش منو یاد فیلم هری پاتر میندازع😂

KOOK585
۱۱ دی ۱۹:۱۱

نمد چرا کاور فیک رو دیدم یاد هری پاتر افتادم :|

به نظر خوب میادددددد تازه فول هم که هستتتتتتت

ناموسا عر نداره؟؟؟؟؟؟؟ عررررررررررررررررررررر

ramona
۱۱ دی ۱۸:۱۱

وااااااااییییییی عالی بود خدااااااا....افرین بهت عزیزم ترکوندی

Kookmin & taejin
۱۱ دی ۱۵:۰۸

میشه کاپل ته جین رو بزاری

فاطیما
۱۱ دی ۱۴:۳۲

مرسی عزیزم،پس من بد برداشت کردم❤😅

💞Jeon jimin💞
۱۱ دی ۱۴:۲۵

اممم ببخشید این مسخره کردن نبود فقط نظر بود وگرنع کاپل جیمجین خیلی کیوت و قشنگع^^

من خودم ب شخصع ب همه ی کاپل ها احترام میزارم^^

فاطیما
۱۱ دی ۱۴:۱۳

میخوام یه چیزی بگم..
من کاپل جیمجینو خیلی دوست دارم...جوری که حتی دلم خواست به عنوان اولین کارم ازش استفاده کنم حتی میخواستم کاپل اصلی قرارش بدم ولی دوستم گفت بهتره ویکوک باشه..منم به حرفش احترام گذاشتم..
به عنوان اولین فیکم،وقتی میبینم کاپل جیمجین رو مسخره میکنید،واقعا به جای اینکه حالم خوب شه،از نوشتن منصرف میشم.
هر کی یه کاپلیو دوست داره و بهتره به علایق همدیگه احترام بزارید.
وگرنه میتونستم نامجین بنویسم و بازخورد بهتری بگیرم.
من جیمجین رو واقعا دوست دارم و وقتی دیدم هیچ فیکی ارشون نیست،دلم خواست بنویسمش..

درباره اینکه همتون توقع دارید جیمین همیشه یه باتم مظلوم باشه هم حرفی نمیزنم..فقط در این حد میگم که جیمین دختر نیست که همیشه مفعول باشه!

در آخر لطفا از حرفام ناراحت نشید لطفا❤
ففط لطفا این کامنت رو بخونید و دیگه درباره کاپل جیمجین چیزی نگید چون من از نوشتنش پشیمون نیستم..فقط وقتی کامنتی میخونم که داره مسخره میکنه،از نوشتن کلی فیک پشیمون میشم.فیک هاواقعیت ندارند و هر چیزی که بخوایم میتونیم بهش اضافه کنیم که این شامل جیمین تاپ هم میشه(هر چند این موضوع زیاد از واقعیت دور دیده نمیشه)

 

 

و اینکه خیلی ممنون از اونایی که نظر دادن😅❤خجالت زدم کردین❤🙂

جئون هِد 😍😂
۱۱ دی ۱۴:۰۷

وای خدااااااااااااا ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

به طور وحشتناکییییییی خیییلییییی خووووببببب بووووووددددد 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

ینی وقتی ک جونگ کوک یا تهیونگ یا جین یا جیمین وای خدااااا شوگا رو نگو جیهوب اصن هر کدومشون وقتی فک میکردم لباس هاگوارتز تنشونه هاااااا دلم میخواس خودمووو خفهههههه کنممممممم 

من ی پاترهدد دواتیشم ک نزدیک ۷ دفه کل فیلمای هری پاترو دیدم دو دفه کل مجموعه کتاباشو خوندم ولیییی ایییییینننن از همشوووووووووووننننننننن بهتررررر بووووووددددددد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ وای حتمااااا بخونیدشششش وای خداااااا وسط امتحانام ی انرژی خیلیی مضاعف گرفتم یهو 😂😂😍😍😍

بازم نویسنده خیلییییی خوب نوشته بودی بعضی جاهاش حس میکردم از جی کی رولینگم بهتره 😂😂

از این ب بد من ی جئون هد یا کیمهدمم ( برگرفته از پاتر هدی 😂)

💞Jeon jimin💞
۱۱ دی ۱۳:۵۲

اخع ب موچی من نمیاد تاپ باشع!!!!

میادا فقط نمیاد ک تاپ پسرا باشع

وگرنع جیمین یه تاپ معرکه‌س :")

sogijin
۱۱ دی ۱۳:۴۴

عرررررررررررررر چقدر خوف بود

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۱ دی ۱۳:۲۹

خیییییلی مممنوووون عزیزم بابت این نظر زیبا و پر از حال و حس و انرژی خوب💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

حتما نویسنده هم به داشتن خواننده های خوبی مثل شما افتخار میکنه و انگیزه ای چند برابر برای کارهایی فوق العاده تر در آینده ای نزدیکتر میگیره...💙💙💙💙

ممنونیم ازت...

AvVvA,army
۱۱ دی ۱۳:۰۸

به جرات میتونم بگم بهتریننننننننننننننن فیکی بود که در عمرم خوندم،من کلا آدمی هستم ک فیلما و فیکشن های تخیلی رو دوس ندارم ولی این از تمام چیزایی که تاحالا خوندم بهتر بود،مطمئنم در آینده بهتر از اینم نمیتونم فیکی برای خوندن پیدا کنم،واقعا باید همچین نویسنده ای رو تحسین کرد،من یکی اگه نویسنده این فیک رو ببینم،به سمتش حمله میکنم تا ازش امضا بگیرم،،به نظرم پسرای بنگتن باید به داشتن همچین نویسنده با استعدادی که آرمیه،افتخار کنن،امیدوارم همیشه سلامت باشی نویسنده ی فوق العاده💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

lollypop
۱۱ دی ۰۱:۳۸

اگه خواستی کاپلی اضافه کنی کاپل جینهوپ ( جین تاپ ) بنویس

Rooni.A.m Namkookv
۱۱ دی ۰۰:۵۰

جیمجین ...........................................نه واقعا فک کنم خواستی یه کاپل درست کنی که تاحالا کسی امتحانش نکرده هوم؟؟ -_- 😐😂😂😂

 

Rooni.A.m Namkookv
۱۱ دی ۰۰:۴۷

فوووووولللللللللللل

ایولللللللللللل اینههههههههههههههههههه

تشکرررررااااااتتتتتتتتت نویسنده عزیزززززززززززززززززز😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Jani Jeon
۱۱ دی ۰۰:۲۱

با ما پاترهدا اینکارارو نکنیدددد😻 هنوز نخوندمش اصن فقط کاورشو دیدم خیلی خوبه مخصوصا که عکس هیپوگریف هم داره😻😻من روانیشم. 

야시. Yasy2007
۱۰ دی ۲۳:۵۴

اره ته تاپه چون زده ویکوک 

اگر کوک تاپ بود میزد کوکوی

yoonmin lover
۱۰ دی ۲۳:۵۱

یکی بم بگه تو تکوک ته ته تاپهههههههههه جون من

....
۱۰ دی ۲۳:۴۴

ورژنن سپپپ هم بزارر پلیزززززز

ارمی
۱۰ دی ۲۲:۵۶

ورژن تهجینم بزار لطفا😘

Kim Devil
۱۰ دی ۲۲:۱۶

 "تهکوکر" حرفای دلمو زد :) به به :) 

بعد مدتهاااا ویکوک فوللللللللل 

من دیگه چی باید بگم؟!🙂💔

ویکوک فول خونم افتاده بود🤤😂😂

خیلی ممنان :)❤

تولد ته ته مم مبارکککککک عرررررر من سر عکساش رو برج خلیفه غش کردم🤤🤤😭😭💀💔

تهکوکر
۱۰ دی ۲۱:۳۹

عررر سلام 

ویییکوک عررر

 تولد بایسم عرررر

لایو عرررر

همه چی عرررر

 یکی نجاتم بده عرررررر

فردا امتحاااان دارم عرررر

 هیچی نخوندم عرررر

 ویکوم خوندم عرررر

اینم میخونم الان عرررر

درس چی پس عرررر

گور بابای درس عررررررر

 

Sana Samizadeh
۱۰ دی ۲۱:۳۲

میشه ورژن یونمینشو بزارید 

 

.....

خیلی سایتتونو دوست دارم 

دو روزه کل فیکا ررو درو کردم 

و میشه از کاپل یونمیت بیشتر وانشات بزارید؟ میدونم خیلی درس دارید خودمم دارم پارهههه میشم ولی این سایت بهم خیلییی انرژی میده با فیکاش 

خلاصه دوستون دادم 

خیلی

بوس به لپاتون و قلبای ارمیتون 💜

فاطیما
۱۰ دی ۲۱:۰۳

نه عزیزم ناراحت نشدم😂

آره از کاپل های فرعیه.کسی تا حالا ننوشته ولی من دوست دارم‌کاپلشو🙂❤

VANNA _007
۱۰ دی ۲۱:۰۱

اصلا نشنیده بودم 

کاپل فرعیه درسته؟؟

مثل ویکوک و یونمین و جیکوک و نامجین نیس 

فاطیما
۱۰ دی ۲۰:۵۸

جیمجین کاپل بنگته.

جین و جیمین تاپ.

VANNA _007
۱۰ دی ۲۰:۵۷

نویسندههههههه

میگما من دستم به فیکم بنده 

(خخخخ قافیه رو)

جدی جدی امتحان هست و خودمم دارم مینویسم و نمیتونم بخونم میدونم که فوق العادس 

برای همین لایکیدم 

و امیدوارم از نظر بالاییم ناراحت نشی نظرمو گفتم (عذاب وجدان گرفتم)

VANNA _007
۱۰ دی ۲۰:۵۴

جیمجین ن م ن؟؟!

مگه کاپله؟؟؟

چرا من تاحالا نشنیده بودم 

اقا من اعتراض دارم حالا که همچینه بک و تهیونگو باهم شیپ میکنم و جیمین و تمینم باهم (شنیدین یه سری دارن مین مین میشیپن؟؟!! )

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۰ دی ۲۰:۱۹

عزیزم مدتی بعد دوباره انجامش بده یا از یک مرورگر دیگه استفاده کن💙

Park Mochi
۱۰ دی ۲۰:۱۶

هق من چرا نمیتونم دانش کنم اه

 

Tae Kook
۱۰ دی ۲۰:۰۴

واییییییییی اخجوننننننننن🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳ویکوککککککک🤩🤩🤩🤩🤩

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۰ دی ۱۹:۴۸

خیلی ها با دیدن کاور یادش افتادن عزیزم...

موضوعش هم تقریبا همونه😅💙

Shadi fard
۱۰ دی ۱۹:۴۶

اخ جووووووووووون

چرا یاد هریپاتر افتادم یهویی...:/

با اینکه تاحالا ندیدمش::///

عجیب تر از من دیدین زنگ بزنین اطلاع بدین😮

phati ◕‿◕
۱۰ دی ۱۸:۲۰

خاداااااااااااااااا

چ کاورییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

Vkook. Darya
۱۰ دی ۱۷:۳۸

ذوقققققق و عررررررر و مرگگگگگگگگ و اصن نمیدونم چی ب،م تا خوشحالیم رو ابراز کنمممم

فاککککککککککک 

خداااا منو این همه خوشبختی محالهههه

فیک فول ویکوکککککک عرررررررررررر

یوثنسکثنربکندکقنرکقندقکرنق  😢😢😢😢😢😢

Hurleew
۱۰ دی ۱۷:۳۵

عرررر ، میتووو :)

ولی نمی‌دونم چرا انقد فیکاش انگشت شماره😒 . 

 

فاطیما
۱۰ دی ۱۷:۲۶

بقیرو نمیدونم ولی جیمین از نظر خودم تاپ خوبی میشه😐😅🤦‍♀️

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۰ دی ۱۶:۵۰

دیگه نظرات بچه ها اینه اما خب باید دید به کی چی میاد...😅

فاطیما
۱۰ دی ۱۶:۴۵

مگه جیمین پسر نیست؟😐یعنی از نظر شما جیمین نمیتونه تاپ باشه؟🤦‍♀️چطور بقیه پسرا میتونن ولی جیمین نمیتونه؟😐😅🤦‍♀️

Helma با ح
۱۰ دی ۱۵:۵۷

یاععععععععععععععععععع

عرررررررررررررررررررررر 

yoonmin lover
۱۰ دی ۱۵:۴۵

جیمجین ن م ن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سئوکمین جیمین تاپ؟؟؟؟؟؟؟؟ فاک د وات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

yoonmin lover
۱۰ دی ۱۵:۴۳

منو این همه خشبختی محااله محاااله محاااااااااااااااااااااااااااااااالهههههههههه ----- چقد تکوک اومدهههههههه وااااای      تولدت مبارک ته ته

🍪🍭🍬🍫Kim Luna🍭🍬🍫🍪
۱۰ دی ۱۵:۱۴

ههههه پشماممممم عررررررررررر چی بگمممم 😝😚😝😚😜😗😜😗😉😃😍😄😛😞😁😒😔☺😗💔💛❤💙💙🌂💙🎀👛🎀💜👓👜👓👓👜🌂👝💔💕💘💕💘من رد دادمممممممم چه کنمممم ای خودااااا ته ته نباید بزرگ شههههه😪😭😪😪😭

💞Jeon jimin💞
۱۰ دی ۱۴:۴۴

خدایااااا ب کجا چنین شتابان!!!!!!!!!

اخع جیمجین¿¿¿¿!!!!!!!!!!!!!!!!!

نع خدایی جیمجین :|||||||||||

اخع جیمین بیاد جینو ب ف*ا*ک بدع¿¿!!!!😑😑😑😑😑ب نظرم یجوریع😑😑😐

ولی خب ب من ربطی ندارع سلیقه‌س دیگ :|

خدا قوت عزیزان برین بخونین😂😂😑

مونو
۱۰ دی ۱۴:۳۱

یه کاپل دیگه بذار یونمین

yui
۱۰ دی ۱۴:۲۷

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 

ویکوککککککککک 😍😍😍💃💃✨

یعنی جشن دارم میگیرم 😍😍😂💔

اوووووووو عکسشوووو😍✨💃

مثل هری پاتره😂😂😂😂💔

نویسنده به خاطر استاد یوکی اعظم ورژن یونمین رو بزار * ^ * 

 

Rosha_kookie
۱۰ دی ۱۴:۱۵

سلا لطفا به نویسنده اطلاع بدید بعضی جاهای فیک جملات وارونه نوشته شده و خوندنش کار حضرت فیله! 

ممنون میشن درستش کنه 

Goli
۱۰ دی ۱۳:۵۹

من اینو تو واتپد خوندم خیلی قشنگه 

نویسنده فایتینگ👍❤

Hurleew
۱۰ دی ۱۳:۵۱

به جز ویکوک ‌‌‌‌... ویمین/مینوی دوست🤔

ویمون ، ناموی هم دوست با جینکوک و سوپ :°)

RM. kiute.ARMY

ناموی گفتی و حالم خراب شد:")
من دیوونه این کاپلم...
민 수 석
۱۰ دی ۱۳:۳۶

هنگ کردم بعد چند وقت یه فول پارت گذاشتی لایک داری👍👍👍👍👍اما واقعا الان وقت گذاشتن بود موقع امتحانات  🤨🤨🤨🤨🤨😅😅😅😅😂😂😂😂

فاطیما
۱۰ دی ۱۳:۲۸

سلام به همگی..

خب فیک حالا که پی دی اف رو نگاه کردم دقیق،اواسطش جمله ها یکم بهم ریختست ولی بعدش درست میشه پس نگران نباشید😅🤦‍♀️

z
۱۰ دی ۱۳:۲۴

فک کنم این معلم دیوونم کرده توی پی دی اف نوشته کاپل ویکوک سپ جیمجین نامجین من هنگ کردم گفتم مگه اینا هفتا نبودن چجوری  هشتا شدن🤦‍♀️😐🤣🤣🤣🤣

بعدش پی بردم جین دوبار اومده🤦‍♀️🤣🤣🤣

خدایا شفا🤲

Kim Miyoung🐳💜
۱۰ دی ۱۳:۱۷

خب مشکلم رفع شد...یه چند صفحه رد کردم...الان دوباره درست شد

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۰ دی ۱۳:۱۱

به به مختصر مفید💙😅

negar son
۱۰ دی ۱۳:۰۹

کوکوی

Kim Miyoung🐳💜
۱۰ دی ۱۳:۰۹

 سلام نویسنده عزیز

من الان داشتم فیکشن شما رو میخوندم...ولی متاسفانه از یه جایی به بعد ترکیب جملات به هم میریزه و خوندنش کمی مشکله

izumi ch
۱۰ دی ۱۲:۵۰

کلا ددی و دوستان کمر به شوت کردن ما به اون دنیا بستن🤦😭

لعنتیا رگباری نزنید

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۰ دی ۱۲:۵۰

آره فکر کنم بتونی چون در هر صفحه خیلی کم گذاشته شده

پری
۱۰ دی ۱۲:۵۰

سرعت خوندن واجبه من نیم ساعته میخونمش😈😂

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۰ دی ۱۲:۴۸

حدود ششصد صفحست عزیزم...😅

تو فصل امتحانات آخه این چه کاریه😥

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۰ دی ۱۲:۴۷

گفتم که تولد ته سایت رو با تکوک میترکونن...

طبیعیه😅

LET'S GO ...😎

پری
۱۰ دی ۱۲:۴۶

میدونم ولی من تو ساین بودم تازه دیدم 😂😂😂

برم بخونم  ببینم چجوریه .

 

Goli
۱۰ دی ۱۲:۴۴

یا خداااااااااا 

من دارم میمیرممممممممممممممم 

این دیگه چه سمیهههههه ( از نوع بسیار خوبشا😁)

لتس دان ایتتتتت

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۰ دی ۱۲:۴۳

الان گذاشته شده عزیزم😅

پری
۱۰ دی ۱۲:۴۱

اینو کی گذاشتی من که بودم 🤨

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂
۱۰ دی ۱۲:۳۹

سکنددددددددد هممممممممم عرررررررررررررررر *-*! 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۰ دی ۱۲:۳۹

به به دیگه تولد ته واقعا سایت سنگ تموم گذاشته💙💙💙💙

عزیزم نه کسی باهات قهر نیست😅

ادمینها اینجا نمیتونن پاسخ بدن...

برو بخش ارتباط با ادمینها...

اونجا باهاشون صحبت کن مدتی بعد بهت حتما پاسخ میدن💙💙💙💙

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂
۱۰ دی ۱۲:۳۹

عهههههههع ..... فلشتتتتتتتتت یسسسسسسسسسسسسسسسسسسس بسی یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس ........ فلشت شودممممممممممم هو هووووووو ........ بلا اولین باللللللللل عررررررررررر ........ چوفد ژوق دالممممممممم ........ یکی بویاد بَگَلَم لهش کونممممممممم عرررررررررر 

𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂
۱۰ دی ۱۲:۳۸

ددی ...... ت اژ مح نالاحتی ¿¿ ....... کال بدی کلدم ¿¿ ....... قهلی باوهام ¿¿ ..... هوم ~•~¿ 

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان