BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Still With You

yda6_7.png

✧FULL✧

  

نویسنده its_vkooker
کاپل اصلی کوکمین . ویکوک
کاپل های فرعی جنلیسا . سپ
ژانر عاشقانه . انتقام جویی . انگست . درام
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 563

   

 خلاصه:

جونگکوک فقط دلش یه زندگی آروم و رمانتیک بادوست پسرش میخواد، چون برای رسیدن بهش تا الان سختی های زیادی کشیده اما ....

همه چیز اونطورکه جونگکوک میخوادپیش نمیره....

 

🕯☔️💔DOWNLOAD💔☔️🕯

 

805_vpfe.png 

۳۳ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
AVA BLINK FOREVER
۲۰ شهریور ۰۹:۵۶

ددی اینن چه کاریییییییی بودد با مننن کردیی وایی خداا خیلییی بد بود برم 

وایی 

یرمم این الفا رو بخونم اروم شمم

RM. kiute.ARMY

ما خودمون قربانی هستیم:">
Hoorzad
۱۴ ارديبهشت ۱۳:۳۴

لعنتی با این فیک چقدر گریه کردم ههههققققق

تهیونگ مظلومم نباید اینجوری میشد 

انگار غم دنیا رو برای تهیونگ دارم برم یکم کلیپاشون ببینم از فاز فیک بیرون بیام الان دق میکنم 😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

عجب رسمیه:">
رسم زمونه:">
bts
۲۶ اسفند ۱۹:۵۰

میگم ددی این الان ویکوکمینه؟ 

یعنی تریسامه یا فقط ویکوک و کوکمینه؟ 

یعنی تهیونگ و کوکی و جیمین باهم یا فقط کوک و وی، جیمین و کوکی هست.؟ 

یعنی ویمینم داره؟ 

RM. kiute.ARMY

نه مثلث عشقیه:">
یک روح در سایت🤝🏻
۲۳ اسفند ۱۰:۲۲

ته ته مظلوممT-T

این رسمش نبودT-T

فعلا خودم از همه مظلوم ترم ... معلم می خواد امتحان بگیره نکبت:/مثلا عیده :/ مثلا چند روز دیگه یه سال فاکی دیگه شروع میشه:/ به این اشاره نکنم که دوتا امتحان تو یه روز داشتم تخصصی:/اونم خیلی سخت :///

 

RM. kiute.ARMY

خیلی مظلومانه:">
دیگه ب قران دم دم های عید ادم تن و بدنش میوفته بخاطر تغییر فصل:/
hamoon hamishegee
۲۰ اسفند ۰۰:۱۰

عاممم یچیزی

 

الان چنلیسا لیسا ددی یا بیبی؟

RM. kiute.ARMY

ام...والا نمیدونم😂 بعضی جاها تاپه بعضی جاها بات
bunny هسدم:)
۱۴ اسفند ۲۲:۱۲

بگید ک فقط من نیسم ک مثل چی عر زدم...

چرا آخههههه این رسمش نبود جر*

چرا با قلب آرمی ها اینگونه بازی میکنیدددد🙂🔫

فک نکنم جای این ذخم خوف بشه

یعنی صفر درصد احتمال خوب شدم دارهه

حیح")

برم درسمو بخونم

RM. kiute.ARMY

لذتش ب همین کارهاست دا😂
برو فدات شم:">
رزی
۱۳ بهمن ۱۰:۴۲

ددییییی وای خداااا فکر میکردم این همون باشه ک قبلا خوندمش ولی خداییش بازم با دیدنش حالم خراب شد نمیتونم ببینم تهیونگیمون حالش بد باشه چ برسه ب .. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

این زخم خوب نمیشه 🤕😖 فقط باید سعی کنم یادم برع 😪 خیلی بد بودد من برم اشکامو پاک کنم هق .... هق...هقققق😭😭

RM. kiute.ARMY

عجب رسمیه رسم زمونههههههههههه:")
می اگین ...
۲۹ دی ۲۲:۱۳

من فقط یهو یادم اومد که کلا فیکشن خوندنم تو کیپاپ برام با این فیکشن شروع شد.نمیخوام نویسنده هارو ترغیب کنم اما پایان بد خیلی تو ذهن میمونه اینم قشنگ حک شد تو مخم:>>

بعد اون اوایلش که شروع کردم به خوندن چون تجربه نداشتم روحیاتم هنوز با کلی فیکشن سد اند و شکنجه وفلان بیسار (میدونین چی میگم:"|)آبدیده نشده بود زیادی احساسی شدم قشنگ گریه کردم یه شب باهاش حیح:"

الن یهو یادم افتاد،گفتم ببینم نویسندش کجاست بازم کار میده بیرون؟

 

RM. kiute.ARMY

جاش هم خوب نمیشه حضرت عباسی:")

اخ اخ میفهممT^T

خبری ازش ندارمT^T
Jimin.cute
۰۳ آذر ۱۲:۴۹

نمیدونم دان کنم

دان نکنم:")

چیکار کنم؟

آخه سد انده

من سد اند دوست دارم ولی قلبم درد میگیره:"(

خب میرم دانلود کنم

ولی از الان آبغوره گرفتم🤧😂

خب بست فرندم(ریزی)رو منتظر گذاشتم باییی😂😂

RM. kiute.ARMY

بعضی وقتا از پوستر معلوم میشه😂
Nilo
۰۷ شهریور ۱۴:۴۲

نننننننن این رسمش نبوددددددد

ننننننننن

خداااااااا

چرا اخهههههههههه

تهیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ😭

خیلی گریههههههه کردممممممممممم

نننننننن

نباید اینطوری تموم میشددددددد

همه دوس..هق..تام بهم میگن..‌‌.هق....بی احساس..و همه مید..ونن من فقط سر پسرام ...هققققق...احساساتی میشم

و من خیلیییی گریه کردممممم

فقط یه سوالللللللل اون پیامی که بعد از اینکه تهیونگ تو لحظه های...هقققققققققق...اخرش براش زنگ زده بود اومد چی بودددددد😭

خیلییی برام سوال شد ولی چیزی نگفت ازشششششششش

هم علشقش بودم هم پشیمونم که خوندم چون قلبم تیکه تیکه میشد وقتی میخوندم و خیلیییی درد میکرددددد

هقققققققققققققققق

RM. kiute.ARMY

این واقعا دردناک بود:")
از پوسترش درد میباریدT^T
Nilo
۰۷ شهریور ۱۴:۴۰

نننننننن این رسمش نبوددددددد

ننننننننن

خداااااااا

چرا اخهههههههههه

تهیونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ😭

خیلی گریههههههه کردممممممممممم

نننننننن

نباید اینطوری تموم میشددددددد

همه دوس..هق..تام بهم میگن..‌‌.هق....بی احساس..و همه مید..ونن من فقط سر پسرام ...هققققق...احساساتی میشم

و کن

RM. kiute.ARMY

عجب رسمیههههههههههه رسم زمونههههههههههههT^T
Gaul Jk❤
۲۳ مرداد ۱۵:۴۷

هقققققققققققققققق

چراااااا 

نمیخواستم اینجوری تموم شههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

هقققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

خیلی خوبببب بوددددد😭😭😭😭😍😍😍😍

 

 

 

 

کلی وجدانن هرکاری کردم نتونستم جانگکوک رو چاق فرز کنم

RM. kiute.ARMY

از اون دسته مرگ های خفن بودددTOT


اره درک میکنم خیلی سخته😂
kim yora حوصلم......
۱۰ مرداد ۱۳:۴۲

وا مونی بازم تو جواب نظرا تم و دادی چه سعادتی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐🔫☺😹😹😹😹😹

RM. kiute.ARMY

مقدس شدیا بلا گرفته😂
kim yoraاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
۰۷ مرداد ۰۲:۳۵

این آخرش سند انده؟ نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 

هیقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

moon🌛 Child🌜

هققققق🤧🤧🤧🤧🤧
miss_dove
۲۰ تیر ۱۷:۵۶

یکی به من کاپل اصلی رو بگه

RM. kiute.ARMY

کوکمین*^*
AYDA ( jimin )
۳۱ فروردين ۰۲:۳۶

بلی بلی ایشالا 6543209876543245678 سال کنار هم باشیم 😃🤝🏻

ددی دوازدهمی؟

RM. kiute.ARMY

مرسی عسلم😂
اری*^*
AYDA ( jimin )
۰۶ فروردين ۱۲:۱۱

جرمممم راست میگی😂😂😂😂😂😂 ولی خب بدبخی ما نهمیا اینجاست که امتحان ترم دوممون حضوریه :/

راستی سلااااممممم ددی عیدت مبارررکککککککک 

عر ننه این دومین سالیه که با هم حرف میزنیم و همو میشناسیم🥺😍

امیدوارم که سال خیلی خوبی در پیش رو داشته باشی و پر از موفقیت های قشنگ و خوشحالی های قشنگ کنار همه کسایی که دوسشون داری داشته باشی🥺💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

منم حضوری ام غمت نباشه😂
اخ اخ ای جااااااااااان ان شا الله 95407689 سال😂
قربونت برم همچنینن عسلم*^*
Saanaa
۲۸ اسفند ۲۰:۵۵

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

چرا اخه😐

من احساسی نیستم و اصلا هم گریه نکردم😐💔(اروا عمم)

فقط خیلی خوب کوک رو درک کردم... این خیلی سخته ک فک کنی همه چیز تقصیره توعه..

اخرین باری ک دیدیش نزاشتی ک توضیح بده و بعد دیگ اون فرد نباشه..

خلاصه..

دوسش داشتم، اگ میشه بیشتر از این مدلا بزارید:)))

تازگیا زدم تو فاز سداند و انگست و درام و خلاصه چیزای غمگین😐😀🍻

 

شاید باورتون نشه ..  من اینو تو 30دقیقه شایدم کمتذ خوندم😐،(من خودم باور نمیکنم چ برسه شما)

ولی 3 ساعته دارم بش فکر میکنم و رفتم تو حس😐💔

هعی زندگیییییییی گی گی گی گی 😐😹

 

 

..............

من با اخر فیک کاری ندارم ... خودم ی جور دیگه تمومش میکنم😐💔😹

 

RM. kiute.ARMY

مطمئن باشم الان فین فین نمیکنی؟😂😂
هوم:")
چش از این سما میزاریم😂

:|||||||| کاه از خودت نیس کاهدون ک از خودته😂
هپی تموم کن تیریخداع😂
می اگین
۲۳ اسفند ۱۴:۱۰

عع؟سال اخری توام؟

خب فضولی نی بپرسم رشتت چیه یا دختری یا پسرر؟

 

RM. kiute.ARMY

اوهوم*^*
قضول چیه سواله دیگه خار نداره ک
من دخترم رشته ام تجربی*^*
می اگین
۲۳ اسفند ۰۹:۳۷

احساس میکنم باید سر درسم باشم سال اخری تر نخوره:))

اما بدجور افتادم ت خط فف و فیلمم.

ایا کسی هست که مرا یاری کند:>؟

RM. kiute.ARMY

مثلا الان من سر درسمم؟😂
بخون بره
من هدف گذاری کردم رو دبیری ورزش😂
Niroda
۱۵ اسفند ۱۸:۳۲

این سایت داره ARMY های تمام دنیا رو سرشماری میکنه
👈 BTS ARMY CENSUS 👉
🔔🔔ولی باید این رو سرچ کنید تا براتون 📃 تمام زبان ها 📃 رو بیاره
👈 TRANSLATIONS BTS ARMY CENSUS 👉
📣📣 این بیانیه خود BIG HIT هست
💕 میخوان تعداد ARMY ها رو بدونن 💕

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

📣📣اینم رای گیری رسمی سایت گرمی
👈👈 https://www.musicmundial.com/en/2020/10/17/grammys-2021-who-should-perform-vote-now-for-your-favorite-artists-group 👉👉

Grammys 2021: Who should perform? Vote now for your favorite artists/group

The present year is almost over, with just 2 months left, we can already start making especulations about next year’s Grammy Awards, which are set to be held on January. Grammy Awards 2021: “On Jan. 31, 2021, the 63rd GRAMMY Awards will be happening, rain or shine, COVID-19 vaccine or not” say...

NASTUH
۱۴ اسفند ۲۳:۴۵

عرررررر :)))

جنلیسااااا😍😍

عاغااااااع میشه ی فن فیک معرفی کنید ک کاپل اصلیش جنلیسا باشه :`‌‌‌‌‌‌)

میسیوووو

RM. kiute.ARMY

تو قسمت پیوندی های سایت یه سایت فن فیکشن بلک پینک هست*^*
AYDA ( jimin )
۱۱ اسفند ۰۰:۳۷

ممکنه که ریاضی قشنگ باشه ولی خوب بلده جر بده :)))))))))))

هنوز یه ترم از سال گذشته ولی من هیچی بلد نیستم :)

RM. kiute.ARMY

اونم خشک خشک:")
کنچانا عزیزم حضوری کسی نمیفهمید مجازی بفهمه؟
AYDA ( jimin )
۰۷ اسفند ۰۱:۲۱

الهی بمیرم😐😂💔

بلی بلی😅😌🥰

من بین انسانی روانشناسی و ریاضی موندم ;/

RM. kiute.ARMY

واو:|
خدا نکنه عزیزم*^*
ریاضی قشنگه
و روانشناسی عشق:")
z
۰۵ اسفند ۱۰:۲۷

من تازه  شروع کردم به خوندن  این بگووووو که جونگ کوک لاغر میشه من تحمل چاقیشو ندارممممممممم خدااااااااا

RM. kiute.ARMY

جرررر جونگ کوک توپولو کیوته هااا😂
Fatema Mirzaee
۲۳ بهمن ۲۳:۳۱

سلام ددی و مونی...

میگم هنوز فیک پارتی قبول نمیکنید؟

moon🌛 Child🌜

سلام عزیزم قراره ی برنامه ریزی منو و دد داشته باشیم همین روزا متوجهش میشید
AYDA ( jimin )
۲۲ بهمن ۰۰:۱۰

از درسا چه خبر ددی خوبن؟

راستی ددی رشتت چیه قصد فضولی ندارم :)))))))

RM. kiute.ARMY

از رشته ام سه قلو حامله ام:")))
فضولی چیه باو ما رفیق هستیما:|
تجربی ام سال اخر
AYDA ( jimin )
۱۹ بهمن ۱۸:۵۳

خوبی چه خبرا ددی جانم؟

من خیلی دلم برات خشک شده بود :(((((((((((((((((((((

گفتم بیام یه سر بزنم خیلی وقته با هم حرف نزده بودیم :(

RM. kiute.ARMY

ایدا جونممممم سلامتی*^*
منم دلم نموند اصلا:")
اره:")))
Sunny
۱۷ بهمن ۱۱:۵۵

سلام خوبین؟ امیدوارم سالم و تندرست باشید و از گزند حوادث به دور باشید❤😂

 

اره عزیزم پی دی اف ریدر دارم که این همه فیک میخونم دیگه اتفاقا تو دوتا گوشی امتحانش کردم که باز کنه برام ولی باز نکرد میشه کمکم کنید؟؟؟

 

 

مراقب خودتونو و خوشگلیاتون و دوباره صد البته سلامتیتون باشید که سلامتی حرف اولو میزنه😊❤

 

ممنون از دست اندرکاران خدا حفظتون کنه❤

 

فایتینگ😉❤

RM. kiute.ARMY

همچنین سانی جان خدا پشت و پناهت😂

ممکنه مشکل از فایل ما باشه هرچند که تاحالا مشکلی نبوده*^*
همچنین عزیز دلم*^*
AYDA ( jimin )
۱۶ بهمن ۰۱:۱۶

راستی سلام ددیییی

چوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میدونم که دلت برام تنگ شده بود😌😂😂😂

چون منم دلم برات تنگ شده بود😌

RM. kiute.ARMY

وایی آیداااااااا تو چوبی لاوم؟؟؟
منم دلم تنگ شده بود!!!
AYDA ( jimin )
۱۶ بهمن ۰۱:۰۷

من نمیتونم اینو بخونم قلبم تحمل زجر کشیدن تهیونگ رو نداره😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

RM. kiute.ARMY

سکوت میکنم:")))
نسیم
۱۴ بهمن ۲۰:۴۱

قشنگ بود:)

خسته نباشید به نویسندش💜

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی اونی جون*^*
Sunny
۱۲ بهمن ۱۷:۴۳

سلام خوبین؟ امیدوارم که حالتون خوب باشه

 

 

میدونم دختر بدی بودم پس‌به لطف خودتون ببخشید💔

 

راستی من این فیک رو دانلود کردم ولی‌وقتی میخوام برم توش برام باز نمیکنه خواستم دلیلشو بپرسم 🥺💔

 

 

ممنون میشم جوابمو بدید😊

 

 

خیلی ممنون از همه دست اندرکاران❤

 

 

مراقب خودتون و خوشگلیاتون و صد البته سلامتی تون باشید😊❤

 

 

فایتینگ💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻

RM. kiute.ARMY

سلام جیگر جان همچنین*^*
عه دختر بد چیهههه!!
پی دی اف ریدر داری عزیزم؟!
ای جااان قربونت برم من*---*
فاییتیییییینگگگگگگگگگ
Tae Kook
۱۱ بهمن ۰۸:۳۵

این چی بود خدااا بیچاره تهیونگم همش دارم گریه میکنم واقعا قلبم شکست 😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

هعی....زندگیه دیگه:)
Tae Kook
۱۰ بهمن ۱۴:۴۶

کوکمینه نخونم بخدا چون سکته میکنم نمیدونم چرا ولی اصلا نمیتونم 😅😅😅

moon🌛 Child🌜

عجبا 😂😂😂
Parnian
۰۸ بهمن ۲۳:۲۶

نویسنده سر این فیک از بس  عرر زدمو گریه کردم چرا غمگین🥺🥺🥺💔😭😭😭🤧🤧

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Sun Rise
۰۸ بهمن ۲۱:۲۸

اها😐😂😂

عاووووو واوووو :>>😂☝

تنکیو سو ماااچچچ👄😂💕

RM. kiute.ARMY

بوج بوج*^*
Sun Rise
۰۸ بهمن ۲۱:۰۰

ددی تروخدا بهم بگو وقتی میگیم فرست سکند منحرفففف ؟

اینجا منحرف چیست ؟ به چه دلیلی استفاده میشود ؟ کاربردش چیست ؟ یعنی چه ؟

Class time with daddy#

RM. kiute.ARMY

همین جوری به کار برده میشه و معنی خاصی نداره😂 البته میشه گفت طرف چون منحرفه اومده تا یه سرکی بکشه!
Goli
۰۸ بهمن ۱۷:۵۳

خیلی قشنگ بود....

تهیونگ😭😭😭😭😭عررررررر...چرا کشتیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نویسنده نمیبخشمت😭😭😭

RM. kiute.ARMY

گاهی اوقات برای خوشبختی دونفر نفر سومی لازمه تا قربانی شه:")
کوکمین شپیره منحرف اعظم
۰۸ بهمن ۱۶:۳۳

سهلامی دوباره 

مح اومدم(ب ورتون)  نخوندمش هنو عاخ ک چنگدرع بندح گشادم 😐

راصـــــــــــــــــــــــــــــی 

مح میخوام فیکه ویمین بنویسم

میشه اینجا آپش بنمایم؟ ای ددیه مهربان😂😂😂😂

برم بخونم میام ک نظر بدم😐😂

همین دیگ😁

 

RM. kiute.ARMY

سلامممم بر کوکمین شیپره منحرف اعظم😂
بخون کوکمینه هااا!!
اره عزیزجان چرا نتونی*^*
برو بنگتن پشت و پناهت😂
عاقد کوکمین
۰۸ بهمن ۱۴:۳۶

هم کوکمینه هم ویکوک؟بخاطر کوکمینش میخونم فقط امیدوارم ویکوکش اسمات نداشته باشه چون من یه بار تجربه کردم یه فیک جیکوک و ویکوکی خوندم ویکوکش اسمات داشت خیلی اذیت شدم سرش:(

ولی برام درس عبرت نشد الانم دارم باز یه ترسام میخونم که همزمان ویمین و کوکمین و ویکوک داره من آدم نمیشم:)

RM. kiute.ARMY

نه کوکمینه خیالت تخت😂

من یه چند وقت تریسام میخوندم اما دیگه از اسمات خوشم نمیاد نمیدونم چرا😂😂
حالا که 18 سالم میشه بدم میاد...اخه چرااااااااااااااااااا
helia
۰۸ بهمن ۱۲:۵۵

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

چرا اخه چرا 

من پنج ساعت کامل وقت گذاشتمش خوندمش چرا اینجوری نموم شد 

تهیونگگگگگگگگگگگگگ

RM. kiute.ARMY

هلیا هق بیا بغلم
Helma با ح
۰۸ بهمن ۱۲:۰۸

ببخشید خیلی زر زدم به خدا اخریشه

آیا قرار است در حق ته ته ظلم شود؟

اگر اری 

به سوی فیک و فرا تر از آن با کله

RM. kiute.ARMY

عه زر چیه حلما رفیقیم دیگه!
اره قراره دهن ته سرویس بشه:")
Helma با ح
۰۸ بهمن ۱۲:۰۳

دکتر عرسلام 

من یک سوال داشتم 

من تریسام میخونم کرک و پرام میریزه

آیا تریستان  هست؟

ناییه۴لان..ل۰خب.....متحفطمیجق.با ما یعنی

صدا نمیاد 

تا برنامه ای دیگر بدرود 

عرررررررررررررررررررررر داشت این دکتر سلام میداد بعد زنه زنگ زد گفت دخترم ۸ ماهشه نمیتونه عین ادم را بره همه کارم کردیم

دکتره تا ۸ دیقه سکوت اختیار کرده بود🥲😶🤌🏻

RM. kiute.ARMY

تا برنامه دیگر خدارا به شمای بزرگ میسپارم😂😂
بیچاره دکتره پشمای حق طبابتش ریخت😂😂
Helma با ح
۰۸ بهمن ۱۱:۵۹

چجوری هم ویکوکه هم کوکمین

من قلبم نمیکشه کوک ته رو ول کنه 🥲🥲

سکته کردم تقصیر شما ها🥲🥲

RM. kiute.ARMY

از الان بزار بگم که کوکمینه کوکمین هم تموم میشه😂
kim mim
۰۸ بهمن ۱۱:۲۳

یه جور میگی انگاری داری از دیگران حرف میزنی من با خوده بچه بدتم

RM. kiute.ARMY

بلی صحیح😂
MS FUCKER .Yasy2007
۰۸ بهمن ۰۹:۵۳

انقدر تریسام و اسمات خوندم هنوز توش خوب نیستم😐

اصن ندوست یاد حالت تهوع میوفتم 

نه اون وانشات خودم بود...

اصن نمد

RM. kiute.ARMY

معلومه جا برای حاج خانوم شدن داری😂
وانشات خودت که سم بود..
Maede Mahmoudi
۰۸ بهمن ۰۹:۳۹

سلام 

ای خودااااااااااا 

چرا همیشه دیر میرسم؟؟؟؟ 😢🤔🤔

واقعا که 😐😐

آخ جون کوکمیییییینننننن 

عررررررر.......واسا ببینم این الان هم ویکوکع هم کوکمینع؟؟؟؟ اخرش کدام میشه؟؟؟ 

یا حضرت فیل نگو ویکوک تموم می شه که تمام ذوقم نابود گردید 😐😑😑💔💔

هعییییی روزگار 💔

با تشکر عوامل محترم 😢💔

RM. kiute.ARMY

دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن😂😂😂
کوکمین اصلی کوکمین هم میشه نگران نباشید😂😂😂
خانواده رجبی یادت نره😂
MS FUCKER .Yasy2007
۰۸ بهمن ۰۸:۴۸

بزار خودم دست و بال تریسام نویسیم باز شه(تو اول اسمات یاد بگیر بعد) 

خب منطقیه

اصن ددی خودت بنویس😐به من چه هان؟ باز این اومد اهههه

RM. kiute.ARMY

چندتا تریسام بخون راه بیوفت من فقط بهت سفارش بدم این پشت😂😂😂
من خودم میخوام اما وقت ندارم لامصب😂😂
ناشناس
۰۷ بهمن ۲۳:۴۷

به سلامتی برگشت ددی 

 

هیپ هیپ هوراااا 💃💃

RM. kiute.ARMY

اهان اهان بیا وسط😂😂
yara
۰۷ بهمن ۲۲:۴۸

عی دل غافل....چق دیر رسیدم:)

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه است! هرچند مرده بو میده😂
kim mim
۰۷ بهمن ۲۲:۴۲

اییی ینی دلم میخواد ایییی داره دهنم وا میشههههههه

مونییییییی دلممممممم واستتتتتتتت یههههههه ذرهههههههه شددددددههههه بوددددددد

 

خیلی نامردی ایییی چشمام خشک شد از بس کامنت ها رو دیدم ببنم اومدی یا نه

این روزای مونی خوب دیگع پیدا نمی شه هیییی

RM. kiute.ARMY

مونی نامرد نگاه بچمو ئق مرگ کرد...الهی بمیرم!

دقیقا مونی خوب یدونس واس نمونه اس😂
Dark chocolate
۰۷ بهمن ۲۲:۳۵

لَست کامنت😅😅😅😅😅

RM. kiute.ARMY

اخ با دیدن اسمت رفتم رو ابرا و خلاقیتت کف معدم ایول😂
Helma با ح
۰۷ بهمن ۲۲:۲۱

عرررررررررررررررررررررر 

فک کنم همین‌کافی باشه😶🤌🏻🥲🖤

RM. kiute.ARMY

بزار ر هاشو بشمرم...اره کافیه😂
Vkook. Darya
۰۷ بهمن ۲۲:۱۸

میخوام با فیکای جدید و عرر دار عررر بزنم 

عر زدن بسی مفید است برای تخلیه روح حتما امتحان کنید 

این فیک نیز به لیست فیک های عرر دار افزوده شد 

عرررر

RM. kiute.ARMY

با برنامه دیگه و عر های دیگه خدا نگهدار😂
دکتر عر... سلام
Park Mochi
۰۷ بهمن ۲۲:۱۴

عررر قشنگ بوددد

RM. kiute.ARMY

قشنگی از خودته*^*
yegane
۰۷ بهمن ۲۲:۰۲

اه ددییییییییییییییی نمیدونی چقد خوشحالم که اومدی 😭😭😭😭😭😭

درساتو خوب بخونا موفق باشی 

 

RM. kiute.ARMY

وای یگانه خوبی عزیزدلم؟
منم خیلی خوشحال شدم کامنتت رو دیدم عزیزم!!
همچنین عزیزجان
yegane
۰۷ بهمن ۲۲:۰۱

سلام علیکم 

میشه یکی بگه اخرش کوکمینه یا وی کوک 

 

RM. kiute.ARMY

کوکمین!
چوچو
۰۷ بهمن ۲۱:۵۶

محدودیت سنی داره؟

پلاس چنده؟

از ایناس که باید ابغوره بگیری؟

RM. kiute.ARMY

خاعک تو سرم نزدم محدودیت سنی رو؟
+14
اره احتمالا😂
MS FUCKER .Yasy2007
۰۷ بهمن ۲۱:۵۶

من دنبال نامهوپجین میگردم کسی نداره؟ 😐

RM. kiute.ARMY

یاسی فکر کنم منو تو خیلی باید باهم حرف بزنیم چون فاعک...
این تریسام یکی از ارزو های منه:"))))
yui_vkook_tae
۰۷ بهمن ۲۱:۲۷

سکندددد؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه😂
MS FUCKER .Yasy2007
۰۷ بهمن ۲۱:۲۲

دیگه من نمد😐😂

RM. kiute.ARMY

ندانستن ته دانستن هاست😂
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۷ بهمن ۲۱:۱۷

چقدر فیک هایی با نام Still With You زیاد. شده😅

RM. kiute.ARMY

جونگ کوک بار دیگر تاریخ ساز شد😂😂😂
Rooni.A.m Namkookv
۰۷ بهمن ۲۱:۱۵

خب چون تصویر ته ته تو کاورش یکم بزرگ تره ...پس ویکوکه "^"

میخوام پروفو کوکی بزارم

ناسلامتی نامکوکوی شیپرم "^"

RM. kiute.ARMY

نه مثل اینکه کوکمینه!😂
وای خدا منتظرم یه تریسام ازش بیاد!!!
Paria Bts
۰۷ بهمن ۲۱:۱۱

ممممنننن چییی یاسسییی شی واسه منم بزار من تاحالا ۴رست نشدم لهنت 🤕

RM. kiute.ARMY

ای داااااااااد جررر😂😂😂
یاسی
yoonmin lover
۰۷ بهمن ۲۱:۱۰

سوم سکند منحرففففففففف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

منحرفففف😂😂😂
Fatema Mirzaee
۰۷ بهمن ۲۱:۰۷

کوکمینه....ویکوکم داره.....ولی کاپل اصلی کوکمینه

RM. kiute.ARMY

اهان!! بله درسته!
Rooni.A.m Namkookv
۰۷ بهمن ۲۱:۰۵

عررررررررر

سوم احیانا؟؟

منحرف ؟؟؟ 

کیوت؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

دلم برای اینا تنگ شده بود فین::"))))
Drowned :)
۰۷ بهمن ۲۰:۵۵

بلاخره کوکمینه یا  ویکوک؟

یعنی کوک هم با جیمه هم با ته؟:|

 

RM. kiute.ARMY

شبکه جم؟😂
MS FUCKER .Yasy2007
۰۷ بهمن ۲۰:۵۳

فرستتتت؟؟ 

RM. kiute.ARMY

یهسسسسس!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان