BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Taeju

🥂FULL🥂

   

نویسنده Sh.S
کاپل تهکوک . جوسو(دو شخصیت ساختگی)
ژانر رمنس . اسمات . امگاورس . فوق کیوت و سافت . امپرگ . کمدی . فلاف
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 600

  

خلاصه:
همه داستانای زندگی توی بخشی که بچه ای وارد زندگی دو نفر میشه تموم میشن
ولی چی میشه اگه نگاهی به زندگی بعد از بچه دار شدن کاپلمون بندازیم؟:)

  

🌻💖🐾DOWNLOAD🐾💖🌻

  

after story

🌻💖🐾DOWNLOAD🐾💖🌻

  

 

805_vpfe.png

۵۳ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Luna
۰۴ آبان ۲۱:۱۹

سلامممم نونااا(چون فکر کنم ازم بزرگ تری نونا صدات میکنم امیدوارم اشکالی نداشته باشه)

این فیک عالیی بود رو فیک های نویسنده قفلی زدممم خیلی خوبننن 

این فیکش خیلی صافت و کیوت و زیبا و خیلی خیلی قشنگ بود. 

اگه از این فیکا هست لطفاً بهم بگووووو...

RM. kiute.ARMY

سلام جون دلممممممT^T هرچی دوست داری صدام بزن زندگیمم*^*
ای جووون مظتری شدی اره؟😎

اکثر فیک های نویسنده در همین سبکنT^T آرشیو کارهاشو چک کردی؟
Eli
۲۱ ارديبهشت ۲۱:۳۰

شک دارم سر خوندن یا نخوندنش

ولی از اونجا که یک قلم اس اچ عزیزههههههه و دو انقد تو کامنتا تعریفشو شنیدم میروم و میخوانم

امیدوارم خیلیییی زیاد باشع😭😭 چون تموم شه فیکامم تموم میشن😭😭😭

کااش میشد ۱۰ هزار صفحه بنویسن😭 

RM. kiute.ARMY

اگه صافت و پاستیلی دوست داری بخونT^T

حقققققققق!!!
نمدونم=/
۲۰ ارديبهشت ۱۹:۵۱

از شدت صافت بودنش دو سه جا نزدیک بود رنگین کمون بالا بیارم

منی که از بچه ها متنفر بودم الان اویزون مامانم شدم  میگم خواهر میخوامم=/

واییی یه تیکش خیلی گریه کردم 

اون جا که کوک اومد پسرشو ....ارههههه

تا سه هفته به مامانم نگاه میکردم یه سر به نشونه ی تاسف تکون میدادم میرفتم=//

که چراا ما از این مامانا نداریمم

نه اینکه از این کارا کنن !!=/

کلا یه ذره ادم باشند=/

RM. kiute.ARMY

کلا باما تغییرات رو احساس کنیددددT^T
ولی قودا وکیلی منم دلم نی نی خواست...
ANNA
۰۴ اسفند ۱۸:۵۲

درود بر اس اچ اس گرامی

درود بر شرفت ددی

عالی گریتتتت سو گوددددددد

ببین عالی بوس به تو ویکوک بنگتن سپ یسسس🕺🕺🕺

 

RM. kiute.ARMY

درود خدایان عامون بر اوووو باااد!
zahra mansouri
۱۲ بهمن ۱۷:۴۴

ددییییییی

منم ی الفای خیلی مهربون و جذاب میخامممممم

من بچه میخامممممممم

هق

چرا دوباره اینو خوندم ک از شدت صافتی گریه کنم؟ 

حال کثافتی دارم، هم میخندم هم گریه میکنم

هعب

بای

RM. kiute.ARMY

گشتم نبود نگرد نیست...
حالوم خرعاااب..
zahra mansouri
۱۱ بهمن ۲۰:۲۲

انقد بی فیکی کشیدم

ک میخام اینو برای بار 600 ام بخونم

و برای بار هزارم بیام اینجا عر بزنم

بای

RM. kiute.ARMY

ای من بگردمت:")
hamoon hamishegee
۰۹ آبان ۱۸:۳۹

ی سوال دد

میشه ماهیت و جنسیت کاراکترهای اصلی فیک مثل جوسو یا اگه بازم هست رو معرفی کنی.؟

RM. kiute.ARMY

والا جوسو که پسرنT^T هردو
 فقط تِنجی دختره و جونتانگ پسرT^T
jk lover
۰۵ آبان ۱۷:۴۱

اخ بله بله 

اصلا بهترین و لوکس ترینا 

جالبه اونروز تو کلاس دینی بحث بهشت جهنم بود یهو برگشتم اروم گفتم

خانم ولی تنها گناه من نگاه کردن به فن ارتای هومنه

دوستام جر خورده بودن/

RM. kiute.ARMY

بله!!

والا بخدا جز اون گناهی نداریم...درک نمیکنن که😔
Jk lover
۰۲ آبان ۱۸:۱۸

بله بله

مگه ارائه ی خدمات به مردم فیک ندار و بی فیک کار فرهنگی نیست؟

تو در واقع داری با کلی ادم از نظر ادبی سر و پا میزنی(گفتم یکم خاص بشه گفتم پاااا)

اصلا بگو مامان کار مجازی دارم که توش ارائه های مردم رو(فیکاشون)مطالعه میکنم و درصورت صحیح بودن بیرون میدمش😂

RM. kiute.ARMY

اما خب کارم بیفرهنگیه بیشتر😂😂😂😂
چقدر هم که محتواها صحیح...ماشالله از دم گرین کارت و اقامت دائم جهنم😂
jk lover
۰۱ آبان ۱۵:۰۸

من چرا باز با گذر زمان که شد 51 سالشون گریم گرفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت لامصببببببببببببببببببببببببببببب

 

RM. kiute.ARMY

چروک شدن:"))
jk lover
۰۱ آبان ۱۳:۳۳

ولی اوکی پشماممممممممم

کوک و ته زیادی روشن فکر بودن یا ؟؟؟؟

ممیخواست واسه بچش س*ک بزنهههههههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعد مامان من ببینه یکم جوش زدم میگه دختر بدی شدی؟

دیگه نمیدونه دخترش فیک فقط میخونه بقیشو چندشش میاد جر

RM. kiute.ARMY

از میزان روشنی اداره برق اخطاریه فرستاد😂
مامانم ببینه یه روز دیرتر پ.ریود میشم اسم بچه امو میزاره:/

وای پارههه ام😂😂😂 خانواده ی من ک فکر میکنن دارم کار فرهنگی میکنم😔
jk lover
۰۱ آبان ۱۳:۳۲

خدایا 

کراش من 

ددی من 

میشه از این الفا ها واسم باشه؟

عررررررررررررررررررررر امگای رهبر در اومدم جر

ولی اس اچ فیکاش حرف ندارههههههه 

RM. kiute.ARMY

عه منم امگای رهبرمT^T
ما شانس نداریم موجودی انبار دی جی کالا صفر:")
موافقمممممممممم!
Zahra
۱۴ مهر ۱۲:۰۹

عرررررر تهجوووووو بچه خشگلممممممم خداااااا دلم بذات تنگ شده بوووود🥲🥲🥲🥲

اصن تو چرا بزرگ شدیییی عررر خدااااا 

با اینکه همشو تو ی روز خوندم و اصن تهحو وجود خارجی نداره ولی حس میکنم جلوی چشمای خودم بزرگ شدهه🥲🥲🥲🥲

واییی خدا این بچه مهد کودکی بود با چه ذوقی میومد اتفاقای روزشو تعریف میکرد

اخه فدات شمممم جیگررررر مننننننن

ددیییی هوای هق هقم گرفته منو بگییررررر

اصن کی ب من گف برم تو سایت بچرخم رفع دلتنگی کنمممم هققق هیقققققق

RM. kiute.ARMY

من باید برم همین الان تشکیل خانواده بدم:")
زیر یک ماه حامله شم و بزایم...
زیر سه ماه هم بچه ام بزرگ شه بره مهد کودک...
همینییییییییی که هستتتتتتتتتتت!!!
...
۰۷ شهریور ۱۱:۳۸

سلام ددی جون 

میگم افتر استوری دانلود نمیشه 

حتی با 🌶شکن 

RM. kiute.ARMY

سلام عسلم*^*
یا بسم الله:")
Taekook61
۰۶ شهریور ۱۳:۰۱

ممنون میشم ازت ادمین اگه فایلشو پیداکنی:>>>>

 

RM. kiute.ARMY

صد البته دلبرم*^*
Taekook61
۰۵ شهریور ۱۳:۴۸

این فیک دانلود نمیشه هرکاری میکنمممم تروخدا یکی بگه چه غلطی کنم بازشه با فیلترشکن هم نمیارهه ادمین ی دست کمکی برسونن

RM. kiute.ARMY

والا بخدا فایلش رو متاسفانه ندارم باید بگردم پیدا کنم:">
Fatemeh
۰۳ شهریور ۱۲:۳۷

سلام من تازه واردم میشه بگید چطور اینو دانلود کنم 

نمیشه اخه 

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل من*^*

Asal
۰۱ شهریور ۲۱:۰۵

یکی بیاد به من بگه این لینک فاکی چجور باز میشه:)

بعد ثانیه شمار نمیاره و من الانه که خودمو پاره کنم...

کمکم کنید.

 

RM. kiute.ARMY

به نام خدا.
نیت کنید.
وضو بگیرید.
ف.لیتر شکن:">
𝒴𝑒𝑔𝒶𝓃𝑒✞
۳۱ مرداد ۱۹:۳۹

دد لینک مگه مشکل داره ؟!

بعد ثانیه شمار دیگه نمی یاره

RM. kiute.ARMY

فکر کنم پیکو فایل زرتش قمسور شده:">
با فل فل شکن بیا
Zahra
۱۲ مرداد ۱۴:۳۶

خیلی متفاوت بود با بقیه فیکا خیلی دوسش داشتم همشو ی روز خوندم

اصن حس میکردم تهجو جلوی چشمای خدم بزرگ شد

 

صحنه مورد علاقمم اونجا بود ک همگی توی استخر اب گرم بودن بعد کوک رو ته اب ریخ گف الفای بد

فک کنم ت افتر استوری بود ن؟

 

خدایی خیلی خوب بود:")

RM. kiute.ARMY

وای میفهمم:")

عایگووووو:") بسوزه پدر سینگلی...

قابل نداره:">
رنگین کمون ૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۳ ارديبهشت ۰۹:۳۷

یه روز بارونی سردو تصور کنید که با یه لیوان داغ نوشیدنی زیر پتو خزیدید و دارید از گرمای پتو لذت میبرید خونه خالی و کمی تاریکه و دارید کتاب یا فیلم مورد علاقتون رو تماشا میکنید

 

این وایبیه که تهجو بهم میده 😩🤌🏻

RM. kiute.ARMY

آخ ک ادم دلش میرهT^T
رنگین کمون ૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۲ ارديبهشت ۰۱:۴۹

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ و صافت بود اصلا ته دلم قیلی ویلی رفت وقتی میخوندمش 

شادی جان دستت رو باید طلا گرفت فرزندم🤚😔

RM. kiute.ARMY

شادی رو من تاکسیدرمی میکنمش میزارمش تو موزه ی لوور پاریس:">
HARO
۲۷ اسفند ۱۵:۰۳

شادی کو 
بدین من با خودم ببرمش
یه فیک با همین ژانر اینجوری دیگه مینویسی 
خیلی خوب بود 
عاح

RM. kiute.ARMY

شادی الان از ایدول ها هم برنامه کاریش فشرده تره😂
۰۰۰۰
۲۱ اسفند ۲۲:۵۵

عررررررررر

بسی بسیار قشنگ بود

چقدر خوبه آدما تا این حد عاشق هم باشن 

و انقدر زیبا زندگی کنن 

سادی شی خیلی دوست دارم عاشق خودت و فیکاتم لطفا زود زود برامون فیک بنویس 

 

لاب یو لاب یو

RM. kiute.ARMY

به حق علی همه زندگی ها فلاف شه:">
Armybom
۲۴ بهمن ۱۲:۱۵

سلام^_^

کوچیک شما بومم 

ددییییییییییی این باز برای من باز نمیشه صفحه دانلودش برام فقلههههههه

من به این فیک نیاز دارمممممم من قبلا چند فصلشو خوندم تاجایی نوه هایه تهکوک بدنیا میان بعد از اون بازم فصلی اومده؟! اگه اومده من میخوامششششششششششششش تروخدا یکاری کنننننن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوشت دالم میسی >_<  

RM. kiute.ARMY

منم دوستت دارم بیبی*^*

https://s16.picofile.com/file/8424355292/Taeju.pdf.html

بیا لاو
روژینا آقایی
۱۷ بهمن ۱۱:۱۵

خدایا این فیک خیلی خوبه عرررررر

برای سومین بار میخوام بخونمش

RM. kiute.ARMY

ای ژانT^T
fatish
۳۰ دی ۲۱:۴۸

خب فیک تهجو

یکی از خاطره انگیزترین 

سافت ترین ،کیوت ترین،شیرین ترین ،و قشنگ ترین فیکایی بود ک تاحالا خوندم..هم اسمات بود ،هم امپرگ بود هم امگاروس بود هم کیوت بود هم طنز بودددر

اصن همه چی بود همه چییی

خدا سرشاهده فیکای اس اچ اس اصن یه چیز دیگن..

خیلی دوست داشتم یکم داستان طولانی تر بشه و فصل دوم هم داشته باشه...

در کل اومدم بگم ک این فیک از کل زندگی من قشنگ تر بود ...

:)))))

RM. kiute.ARMY

هوم از زندگی خیلی جذاب تر بود:">
ممنون نظر فدات شمT^T
yekta
۱۷ آذر ۱۲:۵۸

خب باید بگم جزع بهترین فیک هایی بود که خوندم هیچ حرفی ندارم و این که به بهترین شکل ممکن روند داستان تشکیل شده بود و ناب ترینی بود که خوندم ممنونممممم لطفا بازم ادامه بدهههه البته خب مشخصه که این فیک و این موضوع را جمع کردی ولی بازم خیلی خوب بود و عاشق قلمتم دوباره و دوباره بنویس که این موضوع هیچ وقت کلیشه نمیشه

 

 

 

RM. kiute.ARMY

ممنون ازت یکتا جون فدایی داری*^*
Niroda
۱۵ اسفند ۱۸:۲۷

این سایت داره ARMY های تمام دنیا رو سرشماری میکنه
👈 BTS ARMY CENSUS 👉
🔔🔔ولی باید این رو سرچ کنید تا براتون 📃 تمام زبان ها 📃 رو بیاره
👈 TRANSLATIONS BTS ARMY CENSUS 👉
📣📣 این بیانیه خود BIG HIT هست
💕 میخوان تعداد ARMY ها رو بدونن 💕

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

📣📣اینم رای گیری رسمی سایت گرمی
👈👈 https://www.musicmundial.com/en/2020/10/17/grammys-2021-who-should-perform-vote-now-for-your-favorite-artists-group 👉👉

Grammys 2021: Who should perform? Vote now for your favorite artists/group

The present year is almost over, with just 2 months left, we can already start making especulations about next year’s Grammy Awards, which are set to be held on January. Grammy Awards 2021: “On Jan. 31, 2021, the 63rd GRAMMY Awards will be happening, rain or shine, COVID-19 vaccine or not” say...

ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۴ اسفند ۲۱:۴۶

لبخند مستطیلی برای ددی"

من کیوت نیستم ولی.-.

RM. kiute.ARMY

کیوتی بوگو چشم0_0
J.K
۱۴ اسفند ۱۸:۳۷

قرض که خوبه اصلا میدمش برای خودت @_@

RM. kiute.ARMY

مرسی😂😂😂
J.K
۱۴ اسفند ۱۵:۱۹

با پسر خاله ام خوندیمش

آیا این عادیه که هربار حالت تهوع میگیره حس میکنه خودش خودش رو حامله کرده؟ 😐

RM. kiute.ARMY

وای خداااااااااا از این پسر خاله ها میخوام...قرض میدی؟😂😂
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۴ اسفند ۰۲:۲۹

بوس پروازیرجین طور برای همه"

بغل کردن بانی"

لاو یو سو ماچچچچ*-*♥

ریختن قلب و گلبرگ رو سر بانی"

RM. kiute.ARMY

وای خداع...این همه کیوتی محاله!
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۲ اسفند ۲۱:۴۵

لبخند مستطیلی"

قلب انگشتی"

سارنگهههه شادی شی^-^♥~

 

 

عام راستی ددی...میدونم ک عام...احتمالا زیاد حمایت نشه ازماااا...ولی میخام فیک بنویسم...وقتی ک نوشتمش...میشه...عاپش کنم اینجا؟*-*

Agü§ť Ell

شادی


یا چینجا ینی چی مگه میشه حمایت نشه 🙁
من و ادمینا که حمایتت میکنیم بقیه ام قطعا حمایت میکنن 😌😃
💞Sh.S TaeKook
۰۸ اسفند ۱۲:۳۴

ببعی دم پنبه ایه منننننن

اونقدری کارام خوب نیست که به خودم جرعت بدم فندوم داشته باشم ولی اسمشو خودت و ددی بزارین هروقت دوست داشتین😘

 

 

یک منتظر چشم به فول خشک شده😂

اخه من به فدای اسمت😂😂😂

خوشحالم که دوسش داشتی

 

الان که حرف از فول شد اجازه بدید دوتا اسپویل انجام بدم که جدید هستن

عشق متفاورت و دایموند فول های جدیدم هستن که تا سال دیگه اماده میشن

*درحال حاضر شادی در اثر تمرینات وحشتناک مصدوم شده و خوابیده:(*

RM. kiute.ARMY

ببعی دم پنبه ای

یک منتظر چشم به فول خشک شده

ریدرا
Mauve Witch
۰۸ اسفند ۱۱:۴۳

وات د فاخ واقعا وات د فاخ 

چشام داره از کاسه در میاد 

۶۰۰ ص رو تو ۴ ساعت خوندم 😲😲

ودر تمام مدت خوندنم احساس میکردم وسط یه ملودرام ایستادم ( با حضور افتخاری جونگ کوک و تهیونگ )😂😂😃

چقدرم سافتتتتتتتتتتتتتت بود الانه که گریم بگیره یکی منو بگیره خدااااااااااااااا 😰

از همینجا دستت میبوسم ساده جونمممم 😀😀😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💙💙💙💙💙💙

RM. kiute.ARMY

خواهرم کاه از خودت نیست کاهدون ک از خودته رحم کن به خانواده ات جوونی هنوز😂
من بعد خوندن فیک های شادی سینگلی بهم فشار میاره افسردگی حاد میگیرم😂
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۰۷ اسفند ۱۲:۴۹

عررر من رو این نویسنده کراشم....لاناتی جاذاب...هر چی ازت خوندم عالی بید

تو خیلی خوفی 

من اصن عر جر پاره دوصصص فاککک 

هر وقت نویسندش رو دیدم میخوام برم کلچو ماچ کونم 

 

 

آخه عررر 

آخه جاذاب من 

آخه تو چرا دروغ گفتی رفتی بی وفا خودا رو قسم دادی( وی جدیدا یه ادیت دیده ک بچه ها و رقص دینامیت با این آهنگه بوده الان چم و راست داره میخون)

در هر صورت منه بیبَریت

من تو رو دوص 

من این سایتو دوص 

اسمات دوص 

همه چی دوص 

ولی سد اند ندوص^_^

همش خوشحالی دوص 

 

 

برم اینو بخونم ک از الان بندری میرم 

امتحان هم دارم :/ 

ولی گور پدر نداشتش

 

 

بریم فیک عررررر

RM. kiute.ARMY

عاخ عاخ کشته مرده های شادی روز به روز سیر صعودی داارناااا😂😂😂😂
تف به امتحااااان😂
ببعی دم پنبه ای<:♡
۰۷ اسفند ۱۲:۱۹

Sh.S TaeKook💞 
ذوق کردن از حرفت"

ببعی دم پنبه ایم منتظرت بوده خوووو*-*♥~

عالی بود مث همیشع عر*-*

لنتی قلمت خهلی خوبع...من فن بلاگ برات میزنم تهششششش.-.

اصم فندومت چیه؟؟*-*

شادیز لاورز؟':

اس اس لاو اچز؟؟؟':

RM. kiute.ARMY

Sh.S TaeKook💞 
ببعی دم پنبه ای<:♡
۰۷ اسفند ۱۲:۱۵

والله خو ددی-.-

رو هرکی کراش میزنم صاحاب داره جونتانگ مونده برام.-.~

RM. kiute.ARMY

بمیرم الهی😂
💞Sh.S TaeKook
۰۶ اسفند ۱۱:۱۳

من لت می بی یور ایس رو دارمممممممم

اگه خواستی برات اپلودش میکنم لینکشو میدمممممم😭😭😭

منم عاشقش بودمممممممم

RM. kiute.ARMY

اصلا یه چیز مرگی بود:")
یک عدد تهیونگ لطفا...
Sehun
۰۶ اسفند ۱۰:۳۱

سلام یه فیکشنه قدیمی از همین سایت بود که من الان دنبالشم کوکی نابیناس و یه خواهر بد داره. خانوادش از دیگران پنهانش میکنن ولی بالاخره یه روز توی یه مهمونی تهیونگ میبینتشو باهاش دوست میشه. آخرشم با کمک یه جادوگر به کوک بینایی میدن به ازای اینکه توی یه مدتی تهیونگ جسمشو به برادر اون دختر جادوگر بده. بعد چشای کوک آبی میشه. کسی اگه اسمشو میدونه بهم بگه لطفا

RM. kiute.ARMY

لت می بی یور آیز:")))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Min yegiii
۰۴ اسفند ۲۰:۰۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جاست شاد اند ایتا 🤣

ئع پس خوبه بزار حسابمو بدم بیا 😉

 

*****************************

این نام اشتراکمه☝🏻

 

*******************

اینم بقول خودش اسممه ( نام شما 😂)

 

بیا باهات کار ها دارم ددی 😈

فردا صبح ساعت ۸ به بعد در خدمتم 😁😉

 

RM. kiute.ARMY

پیام دادم😂
yui_vkook_tae
۰۴ اسفند ۱۳:۰۲

نویسنده 😍😍

عاشق فیک هات شدمممممممم ادامه بدهههههه*^*

فوق العاده مینویسی 😊👏👏👏👏

Agü§ť Ell

نویسنده
من دلباخته صخرام/:♡[دم پنبه ای صابق:-:]
۰۴ اسفند ۱۱:۵۰

واحاحاحایییییییی

شادی شییییی خیلی خوب بود هقققق ینمسپسجحتیجسجشجشحسجسجسحسم

وای شاید باورش برات سخت باشه ولی من دیشب نشستم برای بار 15278 ام تهجورو خوندم و هی حسرت میخوردم ک چرا افتر اصتوریش نمیاد:-:

امروز صب ک اومدم تو سایت تا دیدم تهجو تو قسمت تازه ترین مطالبه خیی خوشحال شدم هقققق فااااخ

عرینگ خ گود بود:-:

روحم شاد شد اصا بای:-:

پ.ن:میگما...تهیونگو جونگ کوک ک مال همن...تهجو و جیمسونگم ک مال همن...میشه جونتانگ مال من باشه؟|:XD

RM. kiute.ARMY

چقدر صاف و صادقی😂
من دلباخته صخرام/:♡[دم پنبه ای صابق:-:]
۰۴ اسفند ۱۱:۰۸

لیحنسچثثتنیوتیازلنثجثجسهخثجنبتسجثتسحتتحقخیخیانسحسجسایخسجحثخثاسواسجطحجثحثاتطنجسخحیتخثعسععیختثحسلسدوسبصهحثثهتیعقتیححی

فاااااککککک

جان جانانم اومدددددددد*-*

برم بخونمممممممم

RM. kiute.ARMY

هووووووووووووووووووووووررررررررررررررررراااااااااااااااااااا
Sh.S TaeKook💞
۰۴ اسفند ۰۸:۴۰

نمیدونم چرا منتظر ببعی دم پنبه ای ام..😶

اخه اینو بهش قول داده بودم.

وای همه کامنت هارو روزی سه وعده **میخورم**!!!!

چقدر کامنتای رنگی رنگی و خوشگل!

چقدر دیدگاهای متفاوت

یعنی انقدر لذت میبرم که میبینم نتیجه اینهمه تلاشم برای تهجو خیلی خوب از اب در اومده...

به زودی یه سورپرایز توی سایت قرار میگیره که جز اون کارای باحالیه که به ددی راجبش گفتم(احتمالا فردا😐)

من با دیدن کامنت ها انقدر دستم تند میشه برای نوشتنننننن!!!

موضوع ها و ایده های جدید به ذهنم میاد

سکانس های جذاب و تازه!!

منتظر خیلیییییییییییییییییییی سورپرایز ها باشید

یه کادوی ویژه هم دارم برای یونمین شیپرا که لطفا براش صبر کنین..

همتونو دوست دارم

.........

전정국

بنده وکیلم؟😂

ارمیتا

حتما مینویسم عشق مننننن😍😍💋💋

Maha

میدونی کامنتت باعث شد حس خیلی خوبی بگیرم...:)

مرسی بابت این حس💞❤

sogijin

انقدر خوشم میاد که میبینم اصل ماجرا رو گفتی😂👑

ستایش جذابم و کایوشکای نازم

چقد من شمادوتارو دوست دارم اخهههه😍😍😂😂💋💋

Agü§ť Ell

جان جان
ببعی دم پنبه ای

ارمیتا

Sogijin

Maha
Min yegiii
۰۴ اسفند ۰۸:۰۷

راستش نه * آخه اولین بارمونه 😅 *

اوم ... موخوام با گوشی بنویسم مثل مال شادی که بعضی وقتا از استیکر هم استفاده میکرد * اوهوم ... با لپتاب نوموشه *

 

خیلی خوبی 💗

اوهوم دیدم *^*

فهمیدم چجوریه 

راستی ددی 🙃

ایمیل ... جیمیل یا یاهو داری ؟

من همشونو دارم ولی با یاهو کار میکنم 

اگه داری میشه اونجا با هم صحبت کنیم چون سوال دارم ازت 🙃

یه چیزی هم هست من میخوام برم یوتیوب بعد فیلتر شکن میخواد فکر کنم 🤔

اگه میشناسی معرفی کن بنصبم برم یکم فیلم ببینم 😅

 

                    😘

                  \👗/

                     | |

            

                  

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂😂
من یاهو دارم
تل نداری ایدی بدم؟
من psiphon  برای پی سی دارم
😂😂😂
آرمیتا
۰۳ اسفند ۲۲:۵۱

ای نوسنده عزیز تر از جان . میشه که باز هم توی همین سبک ها  بنویسی ؟ قلمت خیلی پرفکته . و من یک نفر از آثار آینده ات حمایت می کنم به شخصه . پس فایتینگ

RM. kiute.ARMY

ممنون آرمیتا جون*^*
전정국
۰۳ اسفند ۲۲:۳۷

اخهههههههههههههههه چراااااااااااااااااااا اینقدررررررررررررر تو نوشتن تو بشر خوبی هق هق عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر میشه ازت خاستگاری کنم(هوم؟؟؟) عررررررررررررر میخوامتتتتتتتتت خیلی خوفیییییییییی لطفا بازم بنویس هر چی فیک میخوای بنویس از ویکوک بازم لطفا فقط سریع بنویس طاقت ندارم تا وقتی داستان جدید ازت ببینم بوش پروازی از راه دور #این_نوسنده_را_روزی_خواهم_دزدید #چرا_اینقدر_خوبی #من_.اقعا_ممنونم_ازت

#عالی_عالی_بینظیریی #منتظر_فیک_جدید_خواهم_بود

RM. kiute.ARMY

عایگوووووووو جونگ کوک شیییییییی مرسی حمایت بی بدیلت*^*
Maha
۰۳ اسفند ۱۷:۰۳

سلام نویسنده taeju

اوم...باید بگم رمانت خیلی قشنگ وسافت بود...

اونقدر این چندروزه به رمان های سافت وفلاف فکر کردم که توی این دوروز اخیر تونستم دوتا رمان خوشگل پیدا کنم که یکیش تهجو بود...

وقتی می خوندنش یک سبک متفاوتی از نوشتن رو احساس کردم...

چون همیشه داستان از قبل از آشنایی شخصیت ها شروع میشه اما این قصه از زمانی شروع شد که مسئولیت بزرگی روی دوش زوج داستان بود وصمیمت ودرک بینشون خیلی تاثیر گذار بود..تا زمانی که کم کم شاهد بزرگ شدن توله شون باشند وبتونن اون رو با وجود آسیب ها و سختی های زیاد بزرگ‌کنند.

وخب این نشونه این بود..که داستان تو هرچند یک لایه سحرآمیز از خلاقیت ورنگ خیال داشت اما می تونست یک درس بزرگ باشه...

که این رو توی هیچ‌مدرسه ای درس نمیدن...

اون هم درس از خودگذشتگی ومدارا...

میدونم که من هم بزودی بزرگ میشم وروز به روز مسئولیت هام بیشتر میشه...

ابن قصه بهم نشون داد که از‌گذر زمان نترسم وتک تک لحظات زندگیم لذت ببرم..حتی اگر یک مامان پنج ساله بشم که قراره اولین نوه اش بدنیا بیاد...

فکر‌می کنم اون لحظه خیلی قشنگ باشه...

وتمام این حس های خوب رو مدیون تو هستم...

برات بهترین هارو آرزو می‌کنم عزیزم🤧😍🦋

 

RM. kiute.ARMY

عایگویا*0*
ستایش
۰۳ اسفند ۱۳:۵۸

در پوست خود نمیگنجمممممم

هوووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شادی تو بهترینییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااااااااااااا*0*
Kauo sheka
۰۳ اسفند ۱۲:۴۵

وای خدا من هنوز فیک های قبلی رو هضم نکردم ،میام می بینم بازم هست ،وایییییییی🥳🥳🥳🥳🥳😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🕺💃🕺💃

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂عرق نعنا بخور
sogijin
۰۳ اسفند ۱۲:۳۴

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚ایییییی من عاشق فیکشن تهجوام خیلی خوبه کاش میشد فصل چهار هم داشته باشه.

اخ خدا تهکوک تو پنجاه سالگی چه شیطون شدنو سربه سر هم میذارن خداااا

اوو لالا تهجو هنوز ادم نشده (اصلا ادم نیست گرگه گرگ)هنوزم میخواد جا پدرشو بگیره بهتره اینو بدونه که هیچکس نمیتونه مثل ته یا جا ته باشه

RM. kiute.ARMY

عایگووووو چه تصورش دیابت گونه است:")
Sh.S TaeKook💞
۰۳ اسفند ۱۱:۴۴

ددی فدایی داری😵😵😵👑👑

کیم تهیونگگگگگگ

منم ببینمت بغلت میکنم کیوووووت

البته جاست در حضور مونی😍💋😭❤

 

دارک سانرایز

اون پسره...عام

تهجو و جیمسونگ را میگویی؟

منم روشون کراشم ناجور ولی متاسفانه نمیشناسمشون و اسم هاشون هم از اعماق مغز خواهرم میاد😶😭❤

RM. kiute.ARMY

جون جون لاو یو*^*

دارک سانرایز
کیم تهیونگ
Min yegiii
۰۳ اسفند ۱۱:۱۲

آله 🙃

یه چیز باحال اومد تو ذهنم بعد گفتم بگم شاید قبول کردید *^*

راستش بلد نیستم پی دی اف بنویسم 😕👈🏻👉🏻

من همیشه تو ذهنم همه چیو تصور میکنم این اولین باره که میخوام بنویسمش ♡~♡

* البته اگه یادت نره و وسطاش گیر نکنی *

ایش ... تو هم هی فاز منفی بده 😒😕

 

 

واقعاااا ؟

قبول موتونی ؟ 

پاداش کودوم کار خوبمهههه ♡^♡

ددی خیلی خوبی 🤧

اگه بشه بوگو چطولی بینویسم که انجامیش بیدم 

و اینکه چیطولی بلات بیفریستم ؟ 👈🏻👉🏻

الان اصلا باورم نوموشهههه

امیدوالم خوشیتون بویاد 🙃🤧👈🏻👉🏻

RM. kiute.ARMY

پی دی اف بلد نیستی؟
با کامپیوتر میخوای بنویسی یا گوشی؟

این که میای نظر میدی*^*
صفحه اول وب درباره فرستادن کامل توضیح دادم*0*
Dark SunRise
۰۳ اسفند ۱۰:۱۲

اون پسر توی پوستر کیه؟ نگین ک دارم رو ی شخصیت خیالی کراش میزنم😐😂

moon🌛 Child🌜

اسماشون نوشته روش اسمای واقعیشون نیس؟🤔
Kim Taehyung
۰۳ اسفند ۰۹:۵۸

وای خوداااااا بالاخره افتر استوریش اومد😭🤧

نویسنده بوس پروازی بلات😭😘😘😘

خدایا تا الان معلممون از عصبانیت داشت جیغ میکشید اومد دیدم افتر استوری رو گذاشتید اصلا سکته کردم🤧🤧😂😂

یعنی خدایی من این نویسنده رو از نزدیک ببینم چنان محکم بغلش میکنم نتونه نفس بکشه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

moon🌛 Child🌜

نویسنده از این جیگر تررررررر؟؟؟؟؟😭😭😭😭
نویسنده
Min yegiii
۰۳ اسفند ۰۹:۳۳

آخ جووون پس از این به بعد از پیشونی بوست موکونم ♡~♡

😂😂😂 بهتره شروع کنی چون از دست میدیش *^*

 

ددییییییییی

ددی

ددی

ددی

ددی

ددی

ددی

ددی

ددی

ددی

ددی

وایییییییی

بهت گفتم میخوام یه چیزی بگم 🤔

خب میخوام بگم داشتم آهنگ علیرضا طلیسچی رو گوش میکردم یه ایده اومد تو ذهنم ♡~♡

من مررررگ 

واییییی

دوست دارم بنویسمش 😕 ولی بلد نیستم 

میشه بهم کمک کنید ؟!؟!؟!؟

دوست دارم اینو که اولین باه میخوام بنویسم * البته اگه بنویسه و وسطاش دیگه نگه نمیتونم * خب آره درست میگی ولی کمر همت میبندم و مینویسم 😎

آره داشتم میگفتم میخوام اینو بدم بزاری تو سایت البته اگه قبول کنی 😕👈🏻👉🏻

 

بوش (":

RM. kiute.ARMY

قربونت*^*

جااااااااااااااااااااااااانممممممممممم؟😂
وای چینجا؟
البته عزیزم*^*
البته که قبول میکنم!
(Ruby (yoonmin lover
۰۳ اسفند ۰۹:۱۸

هقققققققق تهجووووو افتر استوری

moon🌛 Child🌜

یعسسس جذب سلولات بشهه😎🖐
Sh.S TaeKook💞
۰۳ اسفند ۰۸:۴۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وااااای کاورشو یادم رفتتتتتت

ددی میدونم خیلی دردسرمممم به روم نیاررر😶😶😶

 

**********************************************************

 

این کاور به نظرم خیلی بیشتر به روحیات فیکم میخوره با این کنونیه نمیحالم😭❤

RM. kiute.ARMY

درد سر چیهههههههههههه؟؟؟؟؟!!!!!
تو خود رحمتی لامصب:")))

این کاور خیلی شونقولیه*^*
Sh.S TaeKook💞
۰۳ اسفند ۰۸:۲۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**********************************************************

 

خب

درخواست افتراستوری داده بودن ریداری جذابم

منم بین کارام یه حرکتی زدم😐❤

RM. kiute.ARMY

خدا خیرت بده لعنتی:")

ریدرا
Min yegiii
۰۲ اسفند ۱۳:۱۵

عررررررررررررررر😱

این دیگه چه سمییییییییی بووووووودددددددددد 

شادیییییییییییییییی

رسما ... زدی ... ب ... به ... ه .... هد ....... هدف ... ف..فقط ... می ....... میتونم بگم .. ب ... بوس رو .... رو ل ... لپ سمت ........ سمت چپت ..................................................

 

* رسما به فنا دادیشا 🤔 .... به دلیل هیجان ، خنده زیاد ... و کیوتی و سافتی بیش از حد فیک به دلل ایست قلبی به آسمان چهارم منتقل شد ✋🏻 ... وای ولی خیلی خفن بوووددد ... دستت طلااااا ... زمان گرفتم براش که توی چه زمانی میتونه بخونه اینو 😂😈 ولی بیشور ساعت ۸ شروع کرد ساعت ۱۱ و نیم تموممممم کردددددد 😑😑 شرط بسته بودیم من گفتم نمیتونه امروز بخونهههههههه

کثافط ... الان میام تو آسمون چهارم خفت میکنم بری آسمکن سوم😠 🤣 

وای ولی فک کنم رکورد زد ۶۰۰ صفحه توی سه ساعت و نیم 🤦🏻‍♀️😂 ... موفق باشی شادی شی 😘

دستت درد نکنه 

از طرف منم بوس رو لپ سمت راستت 💋 ... ددی دست تو هم درد نکنه ❤

یدونه بوسم رو پیشنوی ددی 😆 ( شبیه فیک شد 🤣 )

 

😘👋🏻🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

من عاشق بوسه رو پیشونی ام!!!!

این فیکو هنو نخوندم...کی آستین بزنم بالا برای خوندنش خدا داند😂
Itohide
۲۹ بهمن ۱۰:۱۸

سلامممم میگم فیکم رو چطور می تونم براتون بفرستم بذارین🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

سلام جیگر جان*^*
ص اول سایت توضیحش رو دادیم*^*
Min yegiii
۲۹ بهمن ۱۰:۰۱

* والا نمیدونم ... اون طرف الان یجور بیهوش شده که اصن توی بیهوشی هم نمیتونه دیگه پیام بده 🤦🏻‍♀️ *

* چرا اینکارو باهاااش کردیددددد ناااامرداااااا ... هق :) ... ازتون شکایت میکنم *

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂
ما گونا داریم😂
Niroda
۲۹ بهمن ۰۸:۳۲

عااااااالی بووووووود😘😘😘

RM. kiute.ARMY

مثل تو*^*
Min yegiii
۲۸ بهمن ۱۶:۰۷

چه خبر شدهههه ؟

چرا گوگل من این طوریهههههههه؟

اینا صبح نبودننننن

الان چطور هستنننن ؟

مغزم اروررررر دادهههههههه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

 

 * میگم وقتی بیهوشی پیام نده ... بیا توی بیهوشی بازم بیهوش شد ولی واقعا منم گیج شدم چرا اینطوریه؟ *

RM. kiute.ARMY

بیهوشی بی قرار گرفته؟😂
Roya
۲۸ بهمن ۱۴:۳۰

با نظر ماریا شی موافقم خدایی منم دیونه شدم از دست کلیبورد هی چپه برا همه نظر میاد کلا از یه لحاظ وقتی گشادی کلیبور داغون میشه و وقتی قشنگ داری با یه عالمه ذوق مینویسی یهو دیقا کلیبوردت میرین توش😣😣😣

کلا همیشه کلیبورد منم داغونه اوایل فکر میکردم به خاطر بیانه دیدم یهو یه سوتی خیلی خیلی بزرگ جلو معلمم دادم دیدم بله از کلیبوردمه ولی معلمم خیلی دعوام کرد😢😂😂😂😂😂

ولی من عاشق هیجانم به جای اینکه ناراحت بشم یا پشیمون گرفتم خندیدم بااینکه معلم بداخلاقی بود😂😂😂

moon🌛 Child🌜

وای بزار از کیبورپ نازنینم نگم برات ابرو برام نزاشته 😂😂😂


بانی:مونی منظورت کیبورده؟ 😂.. . نه اخه کیبورپ؟😂

دد:باید براش ک/صدستامینوفن 7000 بخرم😂
yui_vkook_tae
۲۸ بهمن ۱۰:۲۹

بل چشم ددی 😂💔💔

نفس عمیق کشیدن *

فکر بید آرومم😂😂😂😂😂🚶

RM. kiute.ARMY

دفعه بعدی بگو آب قند بیارم😂
Maria
۲۸ بهمن ۰۸:۱۸

سلام ددی صبح بخیر.

حالم خوش نیست😭

خیلی نالاحتممم!

ولی انقدرررر که تو خونه موندم نمیدونم با کی بحرفم!

کم مونده با عروسک بچگیام حرف بزنم دیگه!

واقعا این چه وعضشه!😣

RM. kiute.ARMY

سلام ماریا جونم صبح تو هم بخیر*^*
چرا لاولی؟؟
برو آهنگ بزار یه شونه بگیر دستت کنسرت بزار کیف کن برا خودت😂😂
کاری که من همیشه خونه تنهام انجام میدم😂
کوکی
۲۸ بهمن ۰۰:۵۱

عالییییییییییییییی بود فیکتون😍😍😍

فایتیننننننننگگگگگگ 🤩 🤩 🤩 🤩 

RM. kiute.ARMY

فدات کوکی جون*^*
용 흐 army
۲۷ بهمن ۲۱:۰۱

اُموووو این فیک خیلیییییییی خیلیییییییی

کیوتتتتت بودددد صافتتتتتتتتتتتتت

دستت درد نکنه نویسنده عالییییییییی عالییییییییی عالییییییییی بود بهترین فیک بود عاشقش شدم باورت میشه دومین برا دارم دوباره میخونمش؟؟ "-"

خیلییی دوسش دالم*، *بازم فیک بنویس 💜💜💜💕💕💕💕

RM. kiute.ARMY

اره موافقم باهات!
Maria
۲۷ بهمن ۱۶:۴۸

من ایمل گوشیم مشکل داره بابام باید درستش کنه. کلا ایمیل اکانتم خراب شده واسه همین موقع نظر دادن نمیتونم ایمیلمو بنویسم😖😖

RM. kiute.ARMY

ایرادی نداره بدون ایمیل هم نظر میاد*^*
Maria
۲۷ بهمن ۱۱:۲۵

راستی ددی چجوری رو پروفم عکس بزارم؟؟؟

RM. kiute.ARMY

باید تو بیان ثبت نام کنی!
Maria
۲۷ بهمن ۱۱:۲۴

(Fatereh)

😂😂😂 نه این چه حرفیه من یه چی پروندم! 😂😂

ددی لطف داره❤😂

RM. kiute.ARMY

نوکرم😂
فاطره
Maria
۲۷ بهمن ۱۱:۱۸

ددی یه سوتی بزرگ دادم!

این نظر ( خواهش جیگر! خوبی از خودته!😘😘😘❤❤❤💘)

ماله منه و نام کاربریمو دستم خورد اشتباه زدم

هعی خدا

#لعنت_بر_کیبورد!✊

RM. kiute.ARMY

کنچانا بابا لاولی😂😂😂
Fatereh
۲۷ بهمن ۱۰:۵۵

ماریاشیییی منم صبح خیلی زر میزنم...خوده ددیم گفت اشکال نداره

RM. kiute.ARMY

عه دور از جون
د
۲۶ بهمن ۰۹:۵۴

خواهش جیگر! خوبی از خودته!😘😘😘❤❤❤💘

RM. kiute.ARMY

*3*
Maria
۲۵ بهمن ۲۱:۲۵

بانی!😍 تاحالا بهت گفتم خیلی کیوتی؟!؟!

واییی پروفتم عالیه! منم ماریا هشتم ۱۴ ساله و دخترم😁

خوشبختم عجیج دلم!😘

Agü§ť Ell

ای جونم  کیوتی از خودته 😄👯
خوشبختم ماریا شی 🙂🐇🐰
Maria
۲۵ بهمن ۲۱:۱۷

نع بابا ددی! این چه حرفیه!؟

تقصیر تو که نیست! تقصیر سیستمشه دیگه😁

اشکال نداره خودتو ناراحت نکن ارزش نداره❤ فدای سرت 😙

RM. kiute.ARMY

ممنون عزیز دلم مرسی ک انقدر خوبی:"))*3*
Sh.S TaeKook💞
۲۵ بهمن ۲۰:۳۳

اوه دد

مای هارت😭💞

جذابیت از شماستتتتت

صددرصد ددی کیوتههه😍😍😍

مونی منو میزنهههههههه😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

مونی؟؟
هروقت زد به من بگو بیام پاره اش کنم:|
Sh.S TaeKook💞
۲۵ بهمن ۱۶:۰۴

دوباره...س..لام؟..مج..دد؟؟

الان ادمینا منو میزنن😞...مونی دست بزن داره😭

Ttt خوشگل خودم🍁من هرچی فیک اینجا اپ کنم فوله😍💋و اینکه فدات بشممم وظیفمه جواب بدم(با ترس نگاهی به ددی و مونی و بانی می اندازد و لبخند خجالتزده ای میزند)

ببعی دم پنبه ای نانازم😭🌹من اخر برای تو و اون اسم کیوتت میمیرم خب؟😭😭

 

RM. kiute.ARMY

نه بابا چرا بزنمت؟؟پروفت...واقعا چهره جدی و جذابی داریا:| منم بعدا عکسمو میفرستم بگی کیوتم از وسط...بله😂
مونی که عاره 😂😂
Ttt
دم پنبه ای
Maria
۲۵ بهمن ۱۴:۳۴

(purplebunny Ell) 

عزیزم خودت رو معرفی میکنی؟؟؟

اخه معمولا کم میایی تو نظرات

اممم فکر کنم تو همون بانی باشی درسته؟؟؟

چندسالته عجیجم!؟؟؟

دخملی یا پسملی؟؟؟

ببخشید من خیلی زود پسرخاله میشم😂

Agü§ť Ell

عاره لاولی
خا من ادمین جدیدم رفتگر کمکی😂
18سالمه دخترم و بلی بلی همون بانی میباشم😄🐰
Maria
۲۵ بهمن ۱۳:۳۲

ددیییی ! واقعا مرسی بابت لییییننکککککک!

اما واقعا تفففف به این زندیگ و به این شانسسس!

الان لابد میپرسین چرا؟!؟

و جواب من اینه...

زیرا!👇

(

پیام سیستم


موجود نمیباشد m2ci_double-ته_ته.pdf/ فایل

ممکن است این فایل توسط خودکاربر و یا بنا به دلایلی از جمله نقض قوانین توسط مدیر حذف شده باشد)

 😣😣😣😣😣😣😭😭😢😢😟😟😟😟

بازم ممنون دددیییی جونم مرسی که کمک کردی😘😘😘😘😍😘😘😍😘😍😘😗

RM. kiute.ARMY

ریدم تو دهن سیستم یو آپلود که حذف میکنه:")))
ببخشید ترخدا...یه کار درست هم نمیتونم انجام بدم!
Maria
۲۵ بهمن ۱۳:۲۱

ععععع!

ددی دختری؟؟؟

من فکر میکردم پسری!😂😂

😂😂 نه باا عزیزم این حرفا چیه تو گلی!😘😚😙😘😗😗😘😙😍😘

RM. kiute.ARMY

تو هم سنبلی لاوو*^*
Maria
۲۵ بهمن ۱۳:۲۰

عاخجوووووننننننتنتن!!!!!!

زارحعزخلتزنهرحعالحبهحیهحههرههرحجهلحهرهجدخدخلعحتفقشس۳یقباهیحعحهببههحرمه

عرررررررززرررررررزززززرررزرزرررر

جررررررزررزررزرززرررررررر کوکویییی!

اسمااتتتتت!

امگاورسسسسس

امپرگگگگ!

من مرگگگگگگ!😵😵😵😵😵😵😵😵😵

(وِی در کما میباشد)🙂

Agü§ť Ell

شمشمسنسنشننشمشمس یسسسس😄
Maria
۲۵ بهمن ۱۳:۱۶

در جواب لینا جون باید بگم من ماریا هشتم عزیزم. خوشبختم😘😘😘😘

RM. kiute.ARMY

لینا
Maria
۲۵ بهمن ۱۱:۰۷

راستی ببخشید کله صبح انقد زر زدم!😂😂

RM. kiute.ARMY

عه این حرفا چیه راحت باش!
yui_vkook_tae
۲۵ بهمن ۱۰:۵۳

من رفتم توی گور 😐😐💔🚶🚶🚶👼

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر کردمممممممم امگاورسسسسسسسسسسسسسس هورااا اسماتتتتتتتتتت😍😍🥺🥺 عرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرععرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرععرعرعرعرعرعرعرعرعرعرععرعررعرعرعرعرعرعرعرعررععرعرعرعرعرعرععرعرعر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭تهکوککککککککککککککککککککککک😭😭😭💜💜مرسی ددیییی😭😭😭🤗🤧🤧🤧برم بخونم 🤧🤧💜💜

RM. kiute.ARMY

دوتا نفس عمیق بکش دم باز دم😂😂😂
ببعی دم پنبه ای<:♡
۲۵ بهمن ۱۰:۴۲

 

purplebunny Ell

بریم اعتراض کنیم-.-

ما خاستکار فیکشن در 22 بهمنیم...تکبیر'-'

حتما بخونش خیلیییییی ینی خیلییییی صافته؛-؛♥

Sh.s

اع اع خدا نکنع...دم پنبه ایم فدای شما^^♥دوصش نداشتع باشم بسی عجیب اصت.-.

جیررر

Agü§ť Ell

باید بریم راهپیمایی اصن اینطوری نمیشه😂🙁
بلی بلی ببعی بگه قشنگه پس حتما قشنگه😄
Ttt
۲۵ بهمن ۱۰:۱۵

فیک دریا که داری میگی نویسنده جونی فوله؟

و مرسی که جوابم رو دادی💜

RM. kiute.ARMY

شادی
Maria
۲۵ بهمن ۱۰:۱۵

راستی ددی،

دختری یا پسری؟؟؟؟

چند سالته؟؟؟؟

واییی باورت میشه روت کراش زدم!😂😂😂

RM. kiute.ARMY

من دخترم*^*
رو من؟0_0
از نزدیک ببینی از زندگیت پشیمون میشی😂
Lina
۲۵ بهمن ۰۹:۱۸

با سلام خدمت اولیای گرامی :|

اون دوتا فیکی که پریا خانم گفتن  ؟؟؟پریا بودن؟؟؟

اینا

(میشه جان من بگید که چرا فیک دابل و همچنین اون فایلای زیپی که توشون پره وانشات و مینی فن فیکشن جداگانه از هرکدوم از اعضا بود رو برداشتییین!!!!؟؟؟؟ُ)

خیلی کنجکاو شدم دیگه اصلا دوباره نمیزارینشون؟

RM. kiute.ARMY

سلام و جر مجدد به تو دانش اموز بد بخت

من لینک هاشونو دارم خواستی میدم بهت!
Sh.S TaeKook💞
۲۵ بهمن ۰۸:۵۷

سلام سلام

😉😉😉😉😉

ستایش جذاب خودمممم جیگرتو عشقههههههه😍😍💋💋💋

ماریا..هق اشکم دراومد...دیشب که داشتم تهجو رو چک میکردم همش یاد شما ریدرا میوفتادم...انگار بخشی از فیک شده بودین

وقتی راجب تهجو میخوندم یاد کراشاتون روش میوفتادم

یا جیمسونگ... و دیگر شخصیت ها..

راجب فیک عشق دریا پرسیدی

من همه فیکام اسماته😂🍀

کوکوی هم هست اره..

عام...امپرگ و امگاورس نیست..

ولی الان یه اسپویل ریز انجام میدم از یه همکاری با دارک کویین...

احتمال اینکه در سال جدید یه فیک کوکوی امگاورس و امپرگ فول بدم خدمتتون ۱۰۰٪ هستش😐

و برای سال نو....برای روز عید نوروز امسال که جایی نمیریم باید بگم فیک پرنسس تقلبی رو فول میکنم و.....دیگه ددی خودش میداندددددد

RM. kiute.ARMY

ستایش
ماریا
دارک کویین
Maria
۲۵ بهمن ۰۸:۳۹

تجزیه*

#لعنت_بر_کیبورد!  ✊

 

RM. kiute.ARMY

تففففف بهش واقعا!!
Maria
۲۵ بهمن ۰۸:۳۷

نابستوووونننن!!!؟!؟؟!؟ عرررررررررررررر من تا اون موقع تجزینه شدمممم!!!!

 

ولی خدایی تو سن سال من....... انقدری که من واسه همه چیز(جریان همین فیکایی که گفتم، فیک خودم که در واقع راجب بی تی اس نیست وگرنه میومدم اینجا میزاشتم ، واسه دوستم که رفته با پسرخاله ش ریخته رو هم و تازه یه هفته ست باهاش صمیمی شدم، و...) حرص میخورم هیچکس نمیخوره!😐😐😐

 

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂😂😂
وات؟؟؟:|
وای جر حرص نخور موهات میریزه هااا😂😂
Maria
۲۵ بهمن ۰۸:۳۱

آری واسه پدر گرامی

آخه منو بابام عاشق فیلمای علمی تخیلی و جادویی هستیم!. گفتم چون اسمات هم نداره و خیلی جادوییه واسش بفرستم بخونه و کلی هم تعریفشو کرده بودم پیشش!😭

من حقیقتش دابل رو پیدا کردم ولی ویدیوییی با کیفیت افتضاح! یعنی عکس گرفته بود از نوشته و به صورت ویدیویی درستش کرده بود ولی انقدر کیفیت عکسای تو ویدیوش افتضاحه که نوشته هاش دیده نمیشه!😢😢😢تو رو جان من اگه پی دی افشو دارین واسه منه بد بخت بفرستین به خدا نمیخوام سوگ استفاده کنم!😥😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

https://rizy.ir/obg
بیا لااااولی😂
Maria
۲۵ بهمن ۰۷:۳۴

اگه لطف کنید و جواب بدید ممنون میشم!😊😊😊😊😊☺☺☺☺☺😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤💋👄💘

RM. kiute.ARMY

چش لاولی*^*
Maria
۲۵ بهمن ۰۷:۳۱

لاستی یه سوالم از ددی  دالم!🙂

میشه جان من بگید که چرا فیک دابل و همچنین اون فایلای زیپی که توشون پره وانشات و مینی فن فیکشن جداگانه از هرکدوم از اعضا بود رو برداشتییین!!!!؟؟؟؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭میدونین من چندشب ، شب زنده داری کردم تا دابل رو پیدا کنم و نشددد!!؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭

من دوبار این فیک رو دانلود کرده بودم و متاسفانه یک بار مجبور شدم تبلتمو فلش بزنم و ناگهان ههمممممه ی اطلاعاتش پرید!😭

واسه همین میگممم (به خدا من واسه اینکه این فایلا و همچنینی فیک دابل رو پیدا کنم به معنای واقعی خودموی جرررر دادم! و پیدا نشد!😭😭😭😭😭😭😭تازه میخواستم دابل رو واسه بابام بفرستم تا بخونههه!!😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😟😟😟😟😟)

و اینکه فیک وایلد کت : نویسنده ش یه اعلامیه داده بود که قراره فولش کنه و بعد قراره ش بده! و تاکید هم کرده بود که نصفه نیمه ول نمیشه!. میشه بدونم کی فولش میاد؟!؟!؟ چون من دارم این وسط خودکشی میکنممممممممم!!!!!!!

RM. kiute.ARMY

نویسنده هاشون گفتن راضی نیستیم ماهم برداشتیم😂
خوب به من میگفتی:|
ای وای!
واسه بابت؟! برگانم
نه مثل اینکه تو تابستون:"(
Maria
۲۵ بهمن ۰۷:۲۴

سیلامی دوباره بر نویسنده گللل!

امم یه سوال درباره فیک عشق دریا که گفتی به زکدی توی سایت قرار میگیره......امگاورسه؟؟؟

امپرگ چی؟؟؟.......

اسمات هست؟؟؟؟؟......من میمیرم واسه کوکوییییی! چون خییییلی وقته کوکوی نخوندم!😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

ام شاید*^*

عایگوووووووووووو کوکوی دوس داری؟😂
Maria
۲۵ بهمن ۰۰:۳۱

عهههه! خدا نکنه شادی جونم!. این چه حرفیه! نخیر اجازه نیست !😡

واقعا اینکه میخواستی همه چیز طبیعی جلوه کنه رو عالی انجام دادی! من تعداد فیک های کمی هستن گه اشکم رو در آوردن یکیش هم این بود و از اونایی بود که وقتی تموم شد.....یه حس سنگینی تو سینم احساس کردم جدی میگم ! .....احساس کردم دلم واسش تنگ میشه. واسه همه اون لحظاتی که با هیجان و خنده و تصورشون میکردم و باهاشون زندگی میکردم. راستش.... من کلا توی دنیای خیالی خودم زندگی میکنم. و میخوام بعدا کل دنیامو به یه فیک تبدیل کنم که زیاااد.....بی تی اس قاطیش نیست.....یعنی از وسطای داستان بی تی اس میاد وسط..... اما در کل.... خیلی عالی بود و میتونم بگم یه نویسنده عالی هستی!. از این به بعد کاراتو دنبال میکنم😊☺❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝 I Love You Sh.s

RM. kiute.ARMY

هارتم اکلیلی:")
kim nana
۲۴ بهمن ۲۲:۲۸

خب

سلام:)

من همون خنگم که ده دقه پیش یه سوال فوق چرت پرسید:|

میخاستم بگم این حجم از خریم رو نادیده بگیرید چون فهمیدم جریان چیست:||

و عرزخاهی فراوان

اگر که پیام قبلیمو مفصل جواب دادید:|

 

RM. kiute.ARMY

عه خنگ چیه:|
kim nana
۲۴ بهمن ۲۲:۱۸

سلامممم

پیام بازرگانی اومدهه

میخاستم بدونم وقتی کلمه رو بزرگ(مثل: نویسنده، ریدرا و...) زیر کامنتا مینویسین

باید چجوری اونو بخونیم؟:/

ببخشید انقد خنگم🙂😊

RM. kiute.ARMY

همونجوری که کوچیک میخونین😂
Sh.S TaeKook💞
۲۴ بهمن ۲۱:۲۸

ددی/مونی/بانی/آرمیون...

ببینین چی پیدا کردممممممم

برگام ریخت

https://www.pinterest.com/pin/729020258431904283/

یونگی لاوران عزیزززززززززز😭😭😭😭💞💞💞💞

Agü§ť Ell

اووووو عجب چیزی بود آگوست دی اعظمممم
به بههه
ستایش
۲۴ بهمن ۱۷:۲۱

Sh.S

شادی جونم

قربون دستت برم چقد تایپ کردی خسته نباشی لابوولیم♥

خدانکنه اخههههه عشق منی تووووو♥♥♥♥♥♥♥

تیکه کلامم بگم"جیگرتوو عشقمممممم"

بووووووسسسسسسسسس♥

 

RM. kiute.ARMY

Sh.S
Sh.S TaeKook💞
۲۴ بهمن ۱۶:۰۹

اخطار اخطار اخطار...

یه نویسنده پرحرف اومده😐

خب من اومدم جواب همه کامنتارو بدممممم😐😐😐

ددی/مونی/بانی عایم سو ساری...😭

*سرفه مصلحتی*

از همون بالا شروع میکنم..

ویمین شیپر کیوتم🌸فدات شم من گوگولیییی کیوتی از خودتههههه

 

전정국 عزیز دلم🌻خدا نکنه سکته قلبی کنییییییی میخوای منو بکشیییییی؟؟

 

کایوشکا یکی یدونه من🌼باورت میشه منم رو تهجو کراشم:/ اصن به طرز عجیبی وقتی بعد از جشن فارق التحصیلی داشتم توصیفش میکردم حس کردم این موجود خیلی سکسیه😵

 

ی بدبخت فلک زده(چرا اخه؟تو عشقمی😞)🌺گفتی ته ۵۰ سالش شد خب اره..سن ماهم همینجوری داره میگذره یه عکس ۱۸ سالگی تهیونگ رو بزار کنار یه عکس الانش...هق..اشکم در اومد ولی خداوکیلی پدر و مادرای ما هم بزرگ شدن..این فیک یه جنبه جدید نداشت؟ من گیلانی ام ما یه ضرب المثل داریم (مَر مَره قوربان) به معنای قربون خودم برم😂 اینجوری نیستمااا بخدااااا امیدوارم از این به بعد بتونی زودتر بخوابی😞💞

 

ماریا جونننننم🌹من اجازه دارم برای شما بمیرم؟؟خیلی خوشحالم که دوسش داشتی واقعا خوشحالمممم. از اینکه باعث شدم به ژانر امگاورس علاقه پیدا کنی هم خیلیییی خوشحالم راستشو بخوای من میخواستم یه پایان واقعی تر بهش بدم که شاید یه پیام هم داشته باشه..شاید بیشتر به پدر و مادر هامون اهمیت بدیم..بخاطر همین بود که خانواده جیمسونگ رو حذف کردم تا شاید غم اون رو بتونید با شادیه تهجو مقایسه کنید...حتی میخواستم اخر داستان جون یکیشون رو بگیرم که طبیعی تر جلوه کنه چون هیچ چیز همیشگی نیست:)

 

کیم نانا خوشگلم🌷فداییی دارییییی دخترررر...جیمسونگ..هیع..جیمسونگ رو خیلی دوست دارم😭

 

دارک کویین ملکه قلبم😍💞خیلی خوشحالم که دوسش داشتییییی فایتینگ متقابللللل چشم میام سایت الان😍😍😍😍

 

ستایش جذابم🌈خدانکنهههه من قربونت برم گوگولییییییی خیلی خوشحالم که دوسش داشتیییی...راستشو بگم؟ من خودمم تا الان چندین بار فیکامو خوندم😐

بازم ضرب المثل...

 

Ttt عشق دلم🍁عاقا از کجا فهمیدی بایسم ته ته عهههههههه😮برگام ریخت...درباره رفتار کوکی گفتی...اره خب نمیدونم چرا وقتی میخوام خوب بنویسم بازم رفتار هاش لوس میشه..دیشب داشتم فیک الفا رو چک میکردم و متوجه شدم بازم همینکارو اونجا تکرار کردم...خیلی ناراحت و عصبی میشم وقتی کلا نمیتونم رفتار واقعیشو نشون بدم انگار ضعف من همینه که همش یه نفر رو ضعیف تر نشون میدم...فیک عشق دریا به زودی توی سایت قرار میگیره که کوکوی هستش امیدوارم توی اون رفتار کوکی رو بهتر نشون داده باشم.

 

تهکوک نفسمممم🍀گفتی دوباره میخونمششششش ذووووووووووووووووق( نویسنده در اثر ذوق زیاد توسط تهکوک به قتل رسید)💞💞💞💞💞💞

 

سوگیجین پرنسس😍👗میدونستی هر دفعه که اون قلب هارو میبینم فقط چند دقیقه به تک تکشون خیره میشم؟ حتی انتظار اینکه نوشته هام یدونه قلب هم بگیرن نداشتم و حالا تو هرسری با کلی قلب میای سراغم..خیلی لاو یو😭😍

 

پارک موچی کیوتم👑خوشحالم که دوسش داشتییییی

 

حلما نفسم🌿راجب تفاوت سنی بچه ها گفتی...من خودم بزرگترین نوه ام و تنها بزرگ شدم😞 خواهرم ۷ سال باهام تفاوت سنی داره و همیشه بخاطر این موضوع مامانمو سرزنش میکنم..میخواستم حداقل بچه های تهجو باهم اوکی باشن و تنها نباشن

 

Z عاجیجم💋پدر شوهر و مادرشوهر یسسسس😂😂😂😂

 

حدیثه جونیییی👑 فدات بشم عزیزم امیدوارم خوشتون اومده باشه

 

جانی جئون عزیزممممم🌼 منم رو تهجو کراشم یکی جواب قلب خودمو بده😐

 

ددیییییییییییییییییی شاه سایت و قلب ارمیون👑 من نمیدونم سینگلم یا رل😐 رلم هر روز یه ساز میزنه ایشالا که رل باشم😂😂😂😂

 

همین الان ببعی دم پنبه ای کامنت گذاشت

ببعی جونمممممم😍😭بمیرم من برای دل مهربونتتتت احساساتم درد گرفتن بخدااا خیلی خوشحالم که دوسش داشتییی

راستی ادمینای عزیز من دستم خورد یدور اینو اضافه فرستادم این اصلیشه😂😂

Agü§ť Ell

ریدرا !ریدرا!
ببعی دم پنبه ای<:♡
۲۴ بهمن ۱۴:۵۴

عاقا اگ تو مدرصمونم برا ۲۲ بهمن همچین فیکی میدادن حاضر بودم هرروز ۲۲ بهمن باشه😐😂

Agü§ť Ell

😂😂والا
مسئولین رسیدگی کنن😜🐰
ببعی دم پنبه ای<:♡
۲۴ بهمن ۱۴:۵۲

عشق پدر مادر ب بچشونو خیلی قشنگ و تصویر کشیدی نویسنده«:

خ خپب بووود:-:

ینی صادقانه بگم تاحالا از ی فیک انقد لذت نبردع بودم:-:

خیلی صافتو کیوت بود لنتی هق هق:-:

اون تیکه که کوک داشت از زحمتای ته برای مینسو میگفت یاد بابای خودم افتادم یهو مث تهجو پریدم بغلش هی میگفتم دپصت دارم باباجونم:-:[ب ولله مدیونید فک کنید خیلی احساساتیم:-:]

عاخخخخ...تروخدا افتر اصتوریشو بزار،دلم براشون تنگ میشع:-:💜💚💖

 

 

 

 

پ.ن:چون از وقتی تهجو تو شکم کوک بود تا بزرگیش همراهش بودم حس مادری بم دصت داده|:😂

Agü§ť Ell

اوخودا چه کیوت🐰
من هنوز نخوندمش ولی مثل اینکه واجب شده بخونم خیلی تعریفشو کردی! 😃

دلم خواست بخونمش
Jani Jeon
۲۴ بهمن ۱۴:۱۵

خدانکنه😘

RM. kiute.ARMY

جون*^*
Jani Jeon
۲۴ بهمن ۱۳:۴۷

نویسنده بیا جوابگو باشد من کراش زدم رو تهجو.😵🥳

 

بیا دد. هی بهشون میگم برا من شیرکاکائو پاکتی بگیرید من نمیتونم در بطری باز کنم 🤕🤧

RM. kiute.ARMY

راستتتت میگه نویسنده آرمان هامون رو جابه جا کردی😂😂

عاخخخخخخخخخ بمیرم الهی😂😂
Hadiseh
۲۴ بهمن ۰۳:۱۵

خیلی قشنگ بود ‌...

خسته نباشی عزیزم🕊❤❤❤👍👍👍❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

فدایت حدیثه جون کیوت*^*
Vkook
۲۳ بهمن ۲۳:۲۴

عرررر دوباره تهکوککککک یا حسیننن😐😂

ترکوندینا من این یه روزه نبودم😐😂

RM. kiute.ARMY

اوه عارههه!!
هدف ما ترکوندن شما😂
z
۲۳ بهمن ۲۱:۰۴

تهیونگ پدر شوهر شد کوکم مادر شوهر😂😂😂

برای اولین بار 

مادر شوهر و پدر شوهری مطمئن

دست از رویاهایت برندار

زیبا، پیشرو، مطمئن😂😂

moon🌛 Child🌜

زیبا پیشرو مطمعن رو خوب اومدی😂😂😂😂🐰👌👏
Helma با ح
۲۳ بهمن ۱۹:۱۳

عرررررررررررررررررررررر وایییییییییییییییییییییییییی هقققققق نویسنده بلو بری هم هستییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عرمنو ابن همه خوشبختی محالههههههه محالهههههههههههههه

عرررررررررررررررررررررر 

عرررررررررررررررررررررر 

عر

عر

تشنجججججججججججججججج 

Agü§ť Ell

نویسنده
Helma با ح
۲۳ بهمن ۱۹:۱۱

عرررررررررررررررررررررر خانِممممممممم خیییییلیییی عرررررررررررررررررررررر ناککککک بودددددد

فقط خواستم بگم تفاوت سنی بچه ها بین ۲ تا ۷ ،۸ سال خیلی بده 

فقط این کارو میکنن تا بچه همبازی داشته باشه

اما فقط همین یه دلیل باعث یه عالمه عقده و حسادت میشه

با این کارشون که البته خیلی ها این کارو میکنن بچه اول حتی بچه کوچک ترو خخخخخخیلی اذیت میکنه

و این طوری بچه اول هنوز از خوشی ها ارضا نشده که دومی میاد و پدر مادر مجبورن که خوشی ها و سرگرمی هاو زمانی که برای بچه میذاشتن رو تقسیم کنن

من الان ۱۳ سالمه و خواهرم تازه ۸ ماهشه و چون عقلم میرسه حتی بیشتر از مامانم بهش میرسم 

اما اختلاف سنی کم تا اخر عمر فقط عقده و کینه میاره

نمونش همین دوست من

بنده خدا خواهرش فقط کرم میریخته بهش

با اینکه وقتی بچه بوده چندین ماه تو بیمارستان بوده ک اسم شدید داشته بچه کوچیک عقلش نرسیده و یه عالمه بلا سرش آورده

با اینکه بچه کوچیکه دوسش داره

فقط خواستم اینو بگم ممنون

Agü§ť Ell

منم موافق👌👏🐰
نویسنده
Park Mochi
۲۳ بهمن ۱۸:۵۰

عررر خیلی صافت بوددددد

هق

وایییی خیلی خوب بووددددد

الان چشام ستاره ای شدهههه

وایییی

فوق کیوتتتتت

واییییی

RM. kiute.ARMY

22 بهمنت مبارک😂
Ji woon
۲۳ بهمن ۱۵:۵۷

اونی هلو

کامنتمو پیدا نمیکنم

دوباره بگو بهم😐😁

من این تست انگا و الفا و بتارو چی باید سرچ کنم برام بیاره؟

RM. kiute.ARMY

بنویس تست اومگا ورس😂
sogijin
۲۳ بهمن ۱۲:۴۵

و باز هم حرفی ندارم پس💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

moon🌛 Child🌜

ایگو هارتم با قلبات اکلیلی شد 🤧🤧🤧
Tae Kook
۲۳ بهمن ۱۲:۳۰

بازم بنویس نویسنده من عاشق فیکاتم خیلی خوبن مخصوصن این فیک و فیک الفا که عالییی بود😍😍😍😍😍😍😍

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Tae Kook
۲۳ بهمن ۱۲:۲۸

این فیک انقدر سافت و عاشقانه و کیوت و گوگولیه که من هر یه قسمتو میخونم زمینو گاز میزنم خیلی کارت درسته نویسده من عاشق این فیک شدم فکر کنم بعد از اینکه یبار خوندم دوبارهدبخونمش از بس قشنگه 🤤🤤🤤🤤😍😍😍😍

moon🌛 Child🌜

وای هس میخام این فیکرو بخونم وقتم یاری نمیکنه عععععععععرررررررر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Ttt
۲۳ بهمن ۱۲:۲۴

نویسنده ی عزیز کارهات رو خوندم

فکر کنم بایست ته باشه

ولی از اینا گذشته اکه میشه یه داستان کوکوی بنویس 

چون این داستانا که الان دادی کوک رو خیلی لوس و دخترونه نشون میده البته این نظر منه و حدا از اینا ازت ممنونم

پس ممنون میشم یه داستان بنویسی که کوک برخوردش مردونه تر باشه مثل خودش و ایندفعه کوک الفای حقیقی باشه

و کوک اینقدر نیازمند و لوس نباشه

همین

ولی در کل داستانت قشنگه

ممنونم

و امیدوارم به نظرم فکر کنی

 

moon🌛 Child🌜

نویسنده
kim nana
۲۳ بهمن ۱۱:۱۰

هق....چقد..هق...جیمسونگ...من.. ب..هق..بودم

دوستمم...تهجو..ب...بود

هقققققققققققق

به جز اونجاش که اعتراف میکنن:|

مطمئنم هیچوقت برا من اینشکلی نمیشه:|

واییییی شادی شییی😭

جیمسونگو از رو من ساختی یا من از رو جیمسونگ؟؟

خدااااااا😭

moon🌛 Child🌜

شادی
ستایش
۲۳ بهمن ۱۰:۳۴

Sh.S

دورت بگردم عشقم فیکاااات عالیههههههههههه واقعا زبانم قاصره همین فرمون ادامه بده قربون دست پنجت

"ستایش جذابم" میخاااااام اکلیل بالا بیاااااارم اووووخودااا کیوتیم♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

واااااای بلوبریییییی من مردم واسهههه اون

ی چیز میگم بین خودمون باشه تا الان بیش از 25 بار فیک گلد رو پاک کردم از رو گوشیم هی میگم دیگ نمیخوام فیک بخونم یاد ددیو و مونی و خودت میوفتم دوباره میام گلد و بقیه فیکارو دانلود میکنم میخونم.........جررررررر

 

moon🌛 Child🌜

Sh.S
Dark _Queen👑(판테온 A. )
۲۳ بهمن ۱۰:۳۰

واییییی بنظر منکه عالییییی بود خیلیییی سافت و کیوت بود یروزه خوندمش نویسنده فایتینگ 

 

#نویسنده 

نویسنده عزیز میتونی یسر بیای وبم تا یچیزی بت بگم؟اینجا نمیشه

moon🌛 Child🌜

نویسنده
kim nana
۲۳ بهمن ۰۹:۰۶

واییی هارتم

این چرا انقد سافت بود؟؟

چرااااا

چرااااااااا

یکی به من بگهههه

عالییی بوذ

عالیییییییی

شادی شی

من جای همه بهت میگم عــــــــــالــــــــــــــــی بـــــــود

متفاوت ترین فیکی بود که خونده بودم

الان فقد موندم با پارت بعذی دارک گیم،همه اینا خنثی میشه از ذهنم میپره؟😢

moon🌛 Child🌜

پارت بعد دارک گیمو خوب اومدی😂😂😂😂😂
ی بدبخت فلک زده
۲۳ بهمن ۰۶:۵۹

عررررررررر:/

moon🌛 Child🌜

عععععععععرررررررر 😂😂
ی بدبخت فلک زده
۲۳ بهمن ۰۶:۵۸

یو کنت استاپ می لاوینگ مای سلف 

:////

او او او اوووووو

moon🌛 Child🌜

اهنگ اول صبی افتاد دهنم😂😂✊✊✊
ی بدبخت فلک زده
۲۳ بهمن ۰۶:۵۸

اصن من الان خودم روح سرگردان محسوب میشم....مگه نه دد؟!

RM. kiute.ARMY

از روح سرگردان جاست یو😂
ی بدبخت فلک زده
۲۳ بهمن ۰۶:۵۷

اصن بیاید از یه زوایه دیگ به من نگاه کنیم؛/

زیر پتو با هنذفری در حال idol-bts گوش دادن:/

تو اتاق (سگدونیم)

در حال زر زدن با روح سرگردان این سایت

RM. kiute.ARMY

چه بی رحمانه زیبایی😂
ی بدبخت فلک زده
۲۳ بهمن ۰۶:۵۵

همه خوابید ناموصا؟ ددی؟ هوووووی کسی اینجاست؟؟؟

ولکن بدبختا رو بیدار کردم...:)

 

moon🌛 Child🌜

یس خوابیم😂✊
ی بدبخت فلک زده
۲۳ بهمن ۰۶:۵۳

هر چی سعی میکنم به اغوش خواب برم خواب با لگد شوتم میکنه اون طرفففففففف:(

moon🌛 Child🌜

اخی چشاتو ببند خوابت میبره
ی بدبخت فلک زده
۲۳ بهمن ۰۶:۵۳

یکی منو نجات بده از جغد درونم:)

 

RM. kiute.ARMY

جغد درون؟؟؟😂😂😂
ی بدبخت فلک زده
۲۳ بهمن ۰۶:۵۱

و من...همچنان بیدار:)

moon🌛 Child🌜

سحر خیز یا شب بیدار🤔🤔
ی بدبخت فلک زده
۲۳ بهمن ۰۲:۳۶

طبق تستی که دادم..

الفای بالغم:/

moon🌛 Child🌜

اعععععع خوب ک عالی😂✊❤
Maria
۲۳ بهمن ۰۰:۴۹

سلاممم شادی جوننن من دوتا از فیکاتو خوندم یکی این و یکی هم امگای بلوبری من. من فکر کردم این ادامه اونه! و باید بگم وقعا از اینکه تهیونگ و کوکی ۵۰ و ۵۱ ساله شدن اشکم در اومد جدی جدی اشکم در اومد!.... و واقعا از اوناییه که با هر خط و هر سکانسش زندگی کردم و احساس میکنم خودم تو اون دنیای خیالی ای که از این داستان درست کرده بودم حضور داشتم و الان که تموم شده واسم سخته......

و از طرفی هم اگه بیشتر ادامه ش میدادی میترسیدم کار به جایی بکشه که ته و کوک دیکه در قید حیاط نباشن( خدا نکنههههههه😭😭😭😭) در کل خیلی عالی بود یکی از محبوب ترینام و باعث شدی ژانر امگاورس و امپرگ رو بیشتر بخونم. ممنون ازت!😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

moon🌛 Child🌜

شادی
ی بدبخت فلک زده
۲۲ بهمن ۲۲:۴۸

جدا باور کنم تهیونگ ٥٠ سالش شد؟ /:

moon🌛 Child🌜

فیک زیاد جدی نگیز😂😂😂
Kauo sheka
۲۲ بهمن ۲۲:۲۸

تمومش کردم خیلی خوب بود خخییییییلللللییی ،بازم ازینا بزارین ،دوستش داشتم .

لعنتی رو تهجو کراش زدم ،اصلا به ترکیب اش که فکر می کنم خون دماغ میشم ،اوف مخصوصا صداش 🤒❤️❤️❤️💃🕺💃🕺

نویسنده عالی بود عااااااالللللللللیییییییی 😍

⚰️🥰🥳💃😍⚰️ ذوق مرگ شدم رفت 

moon🌛 Child🌜

من رو قلم شادی کراشم خ سافت و کیوته🤧🤧
Sh.S TaeKook💞
۲۲ بهمن ۲۰:۰۴

وای دد گفتی اسمات😂

من راستش هرچی فیک میخوندم اسماتش نهایتاً ۱۵ صفحه طول میکشید واسه همین خودم دست به کار شدم رفتم +۲۰ صفحه😂😂😂😂حالا یه وانشات فول اسمات دارم مینویسم برگرفته از یه اهنگ...تا الان ۴۰ ص شده و هنوز حتی شروعم نشده لامصب😐😐😐😐

وای واقعاااااا؟؟؟

همشو خوندی که ددی😭😭😭😭🌿🌿🌿🌿

غشششششششششششش

راستش دیروز رفتم بیرون با دوستم که اون با بی افش بره سر قرار

من بدبخت هم تمام مدت تو سرما سر موج شکن وایساده بودم یخ زدم😐

هعییییی دیروز بدجور فاز عاشقی برداشته بودماااا😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

جان؟:| به نظر سنگین میاد😂
ودف:|
الهی بمیرم سینگلی؟😂
ی بدبخت فلک زده
۲۲ بهمن ۱۹:۴۰

حالا اگ بگم ثورتمو شستم ولی هنوز هم زیر همون پتو و همونجا ولو ام 

 

منو میزنی؟ /:

RM. kiute.ARMY

بزار فکر کنم...
شاید بازو هات رو اسلپ کنم؟😂
전정국
۲۲ بهمن ۱۹:۲۸

حس میکنم تا اخرش قراره چند تا دیگ سکته قلبی رد کنم وای فوق کیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم از کیوت بودن زیادیشششش ذوق مرگ میشم عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

دیابتی شدیم همه:")
Parnian Habibi
۲۲ بهمن ۱۸:۵۳

تنها خوبی ۲۲بهمن در کلاس های انلاین تعطیل بودنه واگرنه اگه حظوری بودن ماکه هرسال مجبوری میریم راهپیمایی  نریم نمره کم میشه👌😂۲۲بهمن اجباری😂💔

RM. kiute.ARMY

چرا یهو صدای شکستن قلبت رو شنیدم بنده خدا😂
ناشناس 🍀
۲۲ بهمن ۱۶:۴۸

ددی نمی دونی چقدر خوش حالم الان 

 

خیلی دوزت دارممممممم

۳ فصل رو باهمممم؟؟؟؟

عررررررررر

ذوق مرگ شدم عجیببب

 

RM. kiute.ARMY

اعیگو عزیزم فدایی داری*^*
Jani Jeon
۲۲ بهمن ۱۵:۵۸

نمی‌دونم چی میخواستم بپرسم یادم نمیاد دارم دیوونه میشم. دره این شیرکاکائو هم باز نمیشه الان گریه میکنم 

RM. kiute.ARMY

بیار بده من لاولی کیوت😂
Jani Jeon
۲۲ بهمن ۱۵:۵۵

چقدر فول خدا بده برکت.

من هنوز اون قبلیا رو نخوندم.

 

RM. kiute.ARMY

انبارش کن برای روز مبدا😂
yoonmin lover
۲۲ بهمن ۱۵:۴۶

ددی برا فیک جدیدم ی فکرایی تو ذهنمه طلا هستا طلای خالص ... میخوام مث شادی فوق کیووت بشه :") امیدوارم.... راسی من بعد این فیک همچنان اسب رستم پاستیل خرسی بالا میارم (چه گفتم:/؟)

RM. kiute.ARMY

عاخ جون!!!!!
اسب رستم؟؟؟😂😂😂 به رخش هم رحم نکردی لامصب؟😂
vimin shiper
۲۲ بهمن ۱۴:۲۴

هقققققق

فوق کیوتتتتت

فوق سافتتتتتتتت

اکلیلی شدمممممممممممممممم

رنگین کمون و پاستیل خرسی دارم بالا میارمممممممممم.

واییییییی چه قیشنگ بوددددد

RM. kiute.ARMY

من دچار دیابت نوع 3 شدم:")
Sh.S TaeKook💞
۲۲ بهمن ۱۴:۱۲

*هم اکنون که کامنت میزارم فقط بیستا کامنت اول تایید شدن..*

هِلووووووووووو😍😍😍😍😍

ذوووووووووووووق ذووووووووووووووووووووق ذووووووووووووووووق

مرسی که انقدر خوبیییییییییین

۲۰ و ۲ بهمن تون مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

کامنتای این فیک به شددددددددت برام مهمه چون من تمام مغز و استخوانمو گذاشتم پای سافت بودن این:) *به قول ستایش جذابم*

راستی بچه ها ۷۰ ص از فصل دوم بلوبری رو نوشتم و اصلا نگران نباشید به زودی فصل بعدش قرار میگیره توی سایت😊

دیروز بیرون بودم و خب امروز یکم مریضم ولی تا شب احتمالا بیشتر از نصف فصل دوم رو بنویسم

لطفا فیکمو نقد کنین چون نمیخوام توی بقیه فیک هام(که در دست نوشتن هستن) همین مشکلات پیش بیاد

اگه اسماتشون زیاده یا موضوع ها جذاب و خاص نیستن لطفا بهم بگید چون واقعا بخاطر شما با عشق همه فیکامو ادیت میزنم و جوری که شما بخوایید تغییرشون میدم

خیلی دوستون دارم:)

راستی سوال اخر

ددی/مونی شما کدوم فیکامو خوندییییییییییییین؟؟؟

من از ذوق الانه که بمیرم *سرفه میکند و خون....*

مخلص شما *شاد شاد*💞💋

RM. kiute.ARMY

هلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو شادیاااااااااااااااااااااا*^*
یه چی بگم؟؟ اسمات نوشتنت خیلی کراشه!!!!!!!
کم گلد و آلفارو و جینجون رو خوندم و رو اسمات افتر استوری آلفا کراشم!!
و اینکه جرا مرض شدی لا>> نبینم مریضیتوو!!

ریدرا
ی بدبخت فلک زده
۲۲ بهمن ۱۴:۰۳

بگم تازه بیدار شدم و هنوز زیر پتو ام و صورتمو نشستم و چشام جایی رو نمییینه و قیافم شبیه بسکوییت مادره له شده تو لیوانه شیره ولی اومدم تو این سایت ببینم چی به چیه .....

 منو میزنید؟ /:

RM. kiute.ARMY

من از اون دسته عادمای رو اصولم پس میزنم😂
اما ادمین مونی نمیزنه😂
yoonmin lover
۲۲ بهمن ۱۴:۰۰

با ریتم بگوووو : الاه الاه الاه الاه الاه الاه لا الاهه اللاه لا الاهه اللاه الاه و اکبر الاه و اکبر

RM. kiute.ARMY

ایران ایران ایران رگبار مسلسل ها رگبار مسلسل هااا
Parnian Habibi
۲۲ بهمن ۱۲:۳۳

شت باورم نمیشه بچه ها از ساعت ۷صبح تو این‌سایت پلاسن 😂👌منم جزعشونم😂👌💔

RM. kiute.ARMY

تباه ها دوتا الله و اکبر هم میگفتین😂
Vkook
۲۲ بهمن ۱۲:۱۶

نویسنده از تو بهتر وجود نداره عاشقتم هورااااااااا تهکوکککککک🤩🤩🤩

RM. kiute.ARMY

دقیقا:")))
Rooni.A.m Namkookv
۲۲ بهمن ۱۲:۰۹

من یازدهمین لایک☺

هیچ جایییییی مثل تو وجودددددددددد ندارررهههههههههه شادییییییییییی

.

.تهکوک ... امپرگ ..... مسئله این است . 😐

 

حمایتت میکنم ✊👌✌

RM. kiute.ARMY

ای جاااااان*^*
yoonmin lover
۲۲ بهمن ۱۲:۰۷

واقعا حرفی ندارم .... فاک این خیلی سافته ینی من عاشق کارای شادی ام چون همشون به طور فاکی ای کیوتن ...... هق

 

RM. kiute.ARMY

من موقع خوندن فیک گلد فهمیدم خیلی بی پولم😂
ستایش
۲۲ بهمن ۱۱:۴۹

Sh.S

*خدایا چی تو ذهن و دستای این بچه قرار دادی؟؟*

من بعدا باهاتون ی مذاکره باید داشته باشم

باید تقاص وقتایی ک بخاطر فیکایی ک مینویسی سرمو میکوبم ب دیوارو بدییییییییییییییییییی

فک کنم خدا هرچی مغز و استخون کم اورده تو دستاو و مغزت گذاشته میگم ثواب داره بخدا اگ زیاد داری یزرم ب ما بده عاقبت بخیر شی مادر 

ب من بدبخت فلک زده کمک کنیبیبیییییین

خب این ازین

moon Child

سلام مونیااااا چطووولی دلمون تنگ شده برات لاولیییییی♥

ددی جونم تو خووووفی؟؟؟؟ شمارم مث ما رو با پرسش تصویری پاره کردن عایا؟؟ جرررررر کککککککککک

RM. kiute.ARMY

منو با پرسش تصویری حامله نمودننن!!!

Sh.S
متین
۲۲ بهمن ۱۱:۱۵

خسته نباشی دمت جیز خیلی باحال بود 

RM. kiute.ARMY

دخیخا!!
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۲ بهمن ۱۰:۴۴

اوه خوشحالم...

البته بیشتر قصدم تشکر از شادی بود مون چایلد عزیز😅💜

moon🌛 Child🌜

میدونم المای عزیز همینجوری گفتم😂
yoonmin
۲۲ بهمن ۱۰:۲۳

ددییییییییی

نمت دان کنمممممم¶-¶

میزنه اتصال خصوصی نیست0-0

نمزارههههههههه

هقققققققققققققققق¶-¶

RM. kiute.ARMY

مرورگرت رو عوض کن جیگرم!
☆김 남 민☆
۲۲ بهمن ۰۹:۵۷

مونییییییییییییییییییییییییییییییی

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

moon🌛 Child🌜

جوووووونممممممممممممم❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜❤❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤❤❤❤❤❤❤🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
yoonmin lover
۲۲ بهمن ۰۹:۴۹

الهی من فدای نویسنده بشم با این فیکاشششش

RM. kiute.ARMY

دقیقا:")
Maria
۲۲ بهمن ۰۹:۴۷

سیلاااام بر نویسنده گلل!

یع سوال فنی؟

این احیاناً فصل دوم اونیکی امگاورسی نیستش که همین چند روز پیش گذاشتین تو سایت؟ آخه انگار دقیقا ادامه همونه!😍😍😍😍😍😍 در هر حال. من عاشقش شدممممممم

RM. kiute.ARMY

نه فکر نکنم لاو*^*
Kauo sheka
۲۲ بهمن ۰۹:۳۱

به امید فصل دوم امگای بلو بری من 💃🥳🥳🥳💃💃💃🕺🕺🕺💃💃💃🕺🥰😍🥂🍾🍷🍻🥃🍸

RM. kiute.ARMY

تکبیر😂😂
Kauo sheka
۲۲ بهمن ۰۹:۲۷

جووووووون جووووون جووووووون 

بیا وسط 🥳🤩😍🥰😘✨

22بهمن مبارک 😅وای امگاورس ،امپرگ ،حالا دوباره جووووووون جووووون 🥳🥳🤗💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺

RM. kiute.ARMY

بلند بگو استقلال آزادی جمهوری اسلامی😂
F.S.H SOGO 소고
۲۲ بهمن ۰۸:۴۴

از اونجایی که ویکوکه...میخونمش ولی بعد از فیکای نامجینم. 

در کل به نظر که خوب میاد...یه حورایی عالی میاد.

راسی...تو همون نویسنده ای هستی که چند روز پیش فیک جینجون نوشته بود؟

اگه اونی باید بگم کارت خوبه و قابل تحسین و البته محشره.

البته فقط کمی.

چون همین دیروز به دلیل فول اسمات بودن و فراماسونی بودن یک فیک انتقاد کردم  و خب..نویسنده از دستم ناراحت شد.

پس بهتره تو زندگیم دیگه درباره ی اسمات بودن چیزی نظر ندم😂

وللش...

در کل که...نویسنده ی خوبی به نظر میای..

بازم نامجین بنویسسسسسیییا

لاو یو❤

 

RM. kiute.ARMY

ای جاااااااااااان!
اعره همونه که جینجون نوشته😂😂
عایگووووووووو اشکال ندا ه اگه انتقادت تند باشه چون بالاخره پیش میاد
الهه کوکی
۲۲ بهمن ۰۸:۳۸

حداقل بگو سوم شدم ددی.....؟

RM. kiute.ARMY

اووووووووم*^*
~Parastoo Bts
۲۲ بهمن ۰۸:۳۸

هیچی باز هی

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
kim nana
۲۲ بهمن ۰۸:۰۱

خیلی دیر اومدم نه؟ :///

RM. kiute.ARMY

شاید*^*
Nana
۲۲ بهمن ۰۷:۴۸

تا به حال ۲۲ بهمن انقد خوشحال نبودم 

و همینطور هم فک نمی کردم بخاطر یه فیک فول خوشحال شم🥴🤦🏻‍♀️😁😁😁

 

 

دستتان طلا بزرگواران 

یوهاهاها 

حالا لالای لالای لالالا لااااای لالالا 

 

🤪💜 

RM. kiute.ARMY

الله و اکبر😂😂
Bani _army
۲۲ بهمن ۰۷:۴۵

چندمم؟

این خوندن داره😍😈😍😈😍

moon🌛 Child🌜

چهارم✊😎
arol_ moon
۲۲ بهمن ۰۷:۲۹

دومین لایک💔

moon🌛 Child🌜

اوه 😂❤
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۲ بهمن ۰۷:۰۶

اولین لایک هم خودم میزنم به پاس زحماتی که در این مدت کشید برای هممون...

امیدوارم موفق باشی💜

moon🌛 Child🌜

سکند هم شدی🖐😂
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۲ بهمن ۰۷:۰۱

مبارک باشه...😅

خسته نباشید شادددی💜💜💜

moon🌛 Child🌜

اععع فرست شدی المایی😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان