BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن I Love You Too Babe s1

iwln_7.png

🍒FULL🍒

 

نویسنده Sh.S
کاپل  سوکجون (جین تاپ)
ژانر اسمات . رمنس
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 70
لینک فصل دوم کلیک کنید "

      

💕🌼🍓DOWNLOAD🍓🌼💕

 

805_vpfe.png

۳۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
KIM ROSE
۲۱ تیر ۱۵:۰۹

دد 

چرا وقتی خوندمش حس گناه بهم دست داد؟؟؟ 🥲😂😂اصن هنوز هضمش نکردم، درواقع هضمش منو کرده... شایدم نه

RM. kiute.ARMY

نیت کردی بعد دانلود کردی یا نه؟😔
همون جکی قدیمی...
۱۰ تیر ۰۱:۲۵

ددی:/ احساس پوچی مطلق میکنم بعد از خوندن این:/ 

حسم موقع خوندنش اینجوری بود که انگار ننم داره بابامو به فاک میده:/ 

با نامجون باتم هیچ مشکلی ندارم تا وقتی که زیر جین نباشه:/ اونجاس که کلاهمون میره تو هم...

RM. kiute.ARMY

جین به ولله ددی ترینه برای نامجون😂😂😂
جز جین میمونه یه بنگ شی هیوک...حالا انتخاب کن، جین یا پی دی نیم؟😔
ناعنگی 🍊
۱۰ شهریور ۱۴:۵۳

از اون بالا جونگ کوک می یایه

یک دانه خرگوش  میایه 😂

RM. kiute.ARMY

ای جاعاااان خلاقیت سخصی😎😂
Narges
۰۴ شهریور ۱۶:۳۸

سلام..چرا نمیشه دانلود کرد؟تو صفحه انتقال گیر میکنه..

RM. kiute.ARMY

شاید بخاطر نتت عه جیگرم:"(
.
۰۷ تیر ۱۲:۲۶

امم یچیزی فکر کنم لینک فصل دومش اشتباه باشه "-"

منطقی نیست که dark game فصل دوم این باشه و خود dark game هم فصل دوم داشته باشه :|

نکنه لینک برای من فقط اینجوریه؟ :|

RM. kiute.ARMY

وای خدایا...
بیا یه ماچت کنم لعنتی!!!
این همه مدت ملت چرا سکوت کرده بودن؟:|
مرسی بابت اطلاع رسانیT^T و یکبار دیگه فلژ بودن ذهنم ثابت شد😂
Eyan
۱۸ خرداد ۱۱:۱۶

عهههههه ددییییییییی

با ایننتتن 7 تا فیک رند میکنمممممممم

تکعببدکخفیدمخایبدمحتا

70 شددددددد

گلیلیایلیایغیایاسایعنم

RM. kiute.ARMY

هلل یو سل یو ساااااااااا!!
...
۱۷ خرداد ۱۰:۳۱

خیلیییییییی قشنگگگگگگگگگ بودددددددد

RM. kiute.ARMY

بسی!
Eyan
۱۷ خرداد ۱۰:۲۱

شیرینی نداریم))

ریدم امتحانو)

جررررر

RM. kiute.ARMY

مایل به پفک؟
(هنوز دارم پفک میخورم)
Eyan
۱۶ خرداد ۱۰:۵۱

ولی ددی اگه من امتحان ریاضی مو خراب نکردم میام ب همه زبون(شیرینی زبون=/) میدمممم

وقتی مطمئنم ساعت 2 میام میگم ددی امتحانو ریدم)

RM. kiute.ARMY

به من دوبار زبون بده😂
منم برات افتابه میارم...ک/ون لق دنیاT^T فدا سرت
Eyan
۰۵ خرداد ۱۱:۲۸

سوکجون:>>>>>

من اینو خیلی وقت پیش خوندم ولی طبق معمول یادم رف کامنت بزارم=/

ولی فیکای سوکجون>>>>>>

اصن خیلی حال میده ابهت بعضی اعضا رو با بات کردنشون زیر سوال ببری=/

RM. kiute.ARMY

بلی:">

حرکت انتحاری زدن روی کلیشه ها همیشه جذابه😂
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۳ خرداد ۱۳:۴۹

عه 

اشکال نداره پس  ૮⍝• ᴥ •⍝ა

RM. kiute.ARMY

ای ژان*^*
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۲ خرداد ۲۰:۳۹

دد میشه فصل دوم سیک بوی رو بهم بدی؟مرسی

RM. kiute.ARMY

اخه نیومده کT^T
sguadt
۲۴ ارديبهشت ۲۱:۴۹

خیلی کیوت و قشنگ بود ممنونم:))))))

RM. kiute.ARMY

فدای شما دلبر*^*
رنگین کمون ૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۳ ارديبهشت ۰۹:۴۱

اینو خیلی وقت پیش خونده بودم 

بعد یه فیک غمگین اینو خوندم که قشنگ شست برد پایین

وایییییی خجالتای مونی خدا بود اصلا آدمو یاد شیر عسل گرم مینداخت🤌🏻

RM. kiute.ARMY

وای وای اینا نامجونی رو باید میزاشتی لا نونT^T
BTSSSSSSSSSS
۱۹ بهمن ۰۵:۳۹

ددی حس میکنم یه خوناشام گازم گرفته شاید بنظرت 

مسخره بیاد ولی یکشنبه ی این هفته وقتی ظهر خوابیدم 

هیچ زخمی روی دستم نبود ولی وقتی بیدار شدم چون مریض بودم رفتم دکتر و اومدم خونه اما دو تا جای نیش روی دست چپم بود اولش گفتم چیزی نیست اما 

من نه دستم به جایی خورده بود نه چیزی و شاید باورت نشه ددی ولی از روز یکشنبه که این اتفاق افتاد هیچی از اون روز یادم نیست 😑😑😑😑😐😐😐

ددی شاید بنظرت عجیب بیاد ولی یجورایی من همیشه آرزو میکردم ای کاش اعضا خوناشام شن از بچگی تا الان بیش از پنج تا از ارزوهام بر آورده شد 

حس عجیبی به این یکی ارزوم دارم حس میکنم واقعی شده وای فکرشو بکننننننننننننننن ددییییییییییی😆😆😆😆😆😆😆😆😆

RM. kiute.ARMY

یه نوع عنکبوت هست که اینجوری نیش میزنه...نکنه اون نیشت زده؟0_0
با این شانسی که ما داریم احتمالا غضنفر بالدار نیشت زده😂
AR•J•MY
۰۴ مهر ۱۶:۴۰

خب...

من تا قبل از این سئوکجون شیپ نمیکردم ولی بعد از این...

تمام محاسباتم بهم خورد! (مدیونین فک کنین یه لحظه مصاحبه و محاسبه رو قاطی کردم :| )

مشکلی ندارم باهاشا...چون جین اگه بخواد میتونه تاپی باشه بسی حتی خفن تر از مکنه لاین... (جمله بندیم رو دارین؟)

ولی ناموسا نمیتونم نامجون رو باتمی تصور کنم که از ددیش خجالت میکشه و اینا...

ولی درکل سئوکجون برام اینجوریه که...

دراصل نامجون تاپه ولی مثلا یه شب اجازه داده بیبیش بفاکش بده...

آره :")

ددی نرو منو تنها نزار...بیا خودم بت اکسیژن دهان به میدم (کلا من و ددی و اکسیژن دهان به دهان مثلثی هستیم که از بین نمیره 🙂🚬)

RM. kiute.ARMY

ادمین مونی دیوونه جینجونه😂😂😂

خیلی هم عالی به صورت کاملا هدفمند😂
As.army.ot7
۲۵ فروردين ۱۲:۵۸

عرررررررررررررررررر دوبارهههه انقدر خوشحال شدم که انقدر دستمو کوبونتو تو درو دیوار کهنه الاننننن قرمز شدههههههههه۶هههدایلطعتطعتیبعنقعنیهس۵قققهطاتب

RM. kiute.ARMY

دم باز دم دم باز دم با من تکرار کن😂
As.army.ot7
۲۵ فروردين ۱۲:۵۷

عررررررررررررررررررررررررررر یک میلیونننننن عررررررر

بلاخرهههههه پیدا کردگمممممممممممگگمم یه چیزییییییییی کهههههه جیننننن توووووشششش تاپپپپپپ باشههههه دددی باشهههههههه عررررررررررررر ارههههههههه ارهههههههههه....یسسسسس خیلیممممم به جیمینو جین و.... که همیشه بیبین میخوره ددی باشنننننن یسسسسسسسسسسس به کوری چشم متعصباننننننننننن عرررررر نامجین و سوکجون ایز فاکینگگگگگ ریللللللللللللل 

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااااااااااا فایناااااالی😂
Niroda
۱۵ اسفند ۱۸:۲۹

این سایت داره ARMY های تمام دنیا رو سرشماری میکنه
👈 BTS ARMY CENSUS 👉
🔔🔔ولی باید این رو سرچ کنید تا براتون 📃 تمام زبان ها 📃 رو بیاره
👈 TRANSLATIONS BTS ARMY CENSUS 👉
📣📣 این بیانیه خود BIG HIT هست
💕 میخوان تعداد ARMY ها رو بدونن 💕

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

📣📣اینم رای گیری رسمی سایت گرمی
👈👈 https://www.musicmundial.com/en/2020/10/17/grammys-2021-who-should-perform-vote-now-for-your-favorite-artists-group 👉👉

Grammys 2021: Who should perform? Vote now for your favorite artists/group

The present year is almost over, with just 2 months left, we can already start making especulations about next year’s Grammy Awards, which are set to be held on January. Grammy Awards 2021: “On Jan. 31, 2021, the 63rd GRAMMY Awards will be happening, rain or shine, COVID-19 vaccine or not” say...

Hadiseh
۲۴ بهمن ۰۳:۳۹

سلام عالی بود ...

من خیلی دنبال فیکی گشتم که جین تاپ باشه ولی پیدا نمی کردم ...

این عالی بود ..

 

خسته نباشی👍👍❤❤❤

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی لاوو*0*
شادی همیشه کار هاش عااااالیه!
Fira Yours
۲۱ بهمن ۱۴:۴۷

چرااااااااااااااااااااااا 

اینقد منو حرص میدید 

واقعا من نمیخوام ددی جون باتم باشه 

اقا یعنی چه ؟؟؟😕😕

 

RM. kiute.ARMY

منم موافقم😂😂😂
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۷ بهمن ۱۸:۱۶

هر ددی در ابتدا باید ددی باشه و در اونصورته که وجود ددیش از خودش باشه...

چنین موجودی همیشه ددی هست و بقیه هم ددی بودنشون رو از اون دارن...

بر اساس دینی پیش دانشگاهی🙄

RM. kiute.ARMY

خیلی ددی در ددی شد اما هرچی میگی درسته😂😂😂
baran ^-^
۱۷ بهمن ۱۸:۱۵

نه واقعا دارم جدی میگم نامجون و باتم بودن با هم نمیسازه جدی جدی . 

RM. kiute.ARMY

کیوت ترین حالتشم ددی ترین حالتشه
baran ^-^
۱۷ بهمن ۱۸:۱۲

اخه شما به من بگین . در خون نامجون چیزی به نام باتم بودن نیست . کلا نمیشه باتم باشه . وجودش ددیه 

RM. kiute.ARMY

بزن قدش بزن قددددددددددش!!
cupcake ...
۱۶ بهمن ۲۲:۱۶

🥺✋🏻💛✨🧁مخلص نامجونا و مونییی#3#~~~

moon🌛 Child🌜

چاکریم😎✊
sogijin
۱۶ بهمن ۱۸:۰۸

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜واو چه جذاب بود نمردمو یه فیک سوکجون خوندم تصور جین تاپ باشه خیلی سخت بود

اخیی قربون اون کیوت بودن نامجون برم من💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖

RM. kiute.ARMY

فدایت سوگی جوووون عرررر چقدر قلب صورتی و بنفش کنار هم خووووبننننن 💜💜💜💜💜
Yuki .YG.JM
۱۶ بهمن ۱۴:۲۳

وای😂😂😂😂😂😂😂😂 شما به دعواتون ادامه بدید من فیض ببرم😂😂😂😂 خیلی خوبه😂😂😂

moon🌛 Child🌜

مرسی یوکی جان😂😂😂😂
من این ددی رو میگیرم جر شده تحویل میدم بهتون ببین کی گفتم 
اسپنک هم خودم میزنم 60 تااااا 😎✊
ددی: ببند باو
^^
۱۶ بهمن ۱۳:۰۷

آیم سایلنت ریدر😂✌️

نه نه ادمین مون چایلد البته تغییر اسم دادید. من دوست دارم اما نامجین بیشتر دوست ولییی قشنگ بود خیلی قشنگگگگ❤️❤️

هعی نمد چ بگم تا دیدار بعد بدردود😂✌️💜

moon🌛 Child🌜

اوکی😂😂😂
ناح ب اسم درخشانم زیاد توجه نکن،😂😂😂
Sh.S TaeKook💞
۱۶ بهمن ۱۳:۰۳

غیرقانونی آنلاینم😐

پس فقط میگم قربون همتووووووون

و خیلی خوشحال شدم که مومی دوسش داشتتتت

و یوکی براش نظر داد خادااااا

منو بگیر دد غش کردم😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

بیا بغلم ببرمت اون پشت بهت اب قند بدم زندانیتم کنم*^*

ریدرا
Yuki .YG.JM
۱۶ بهمن ۱۲:۵۴

وای😂😂😂 این داستان هیونگ شیطون میشود😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بهش گفتم به نیت 313 نفر یار امام زمان اسپنک چونه زد نتیجه اش این شد😂😂

مونی:دروغ میگ قرارمون بیستا بود زد زیرش بهونه میاره😂😂😂
Yuki .YG.JM
۱۶ بهمن ۱۲:۴۰

#daddy kiute is my daddy light forever

نگو ج ح بازی کردی و هیونگ گفته این اسمو بذاری😂😂😂

 

#هیونگ

کرم نریز به مونی😂... نه بریز اشکال نداره😂😂 هنوزم مونی تصمیم دزدیدنم داره پس بریز😂😂😂

RM. kiute.ARMY

نه چون خریت کرده و این تنبیهی که من کردمش😂😂😂
حقشه😂😂
moon🌛 Child🌜
۱۶ بهمن ۰۹:۱۶

ععععععععععععععررررررررررر شادیییییییییی لاویووووووووووووووووووووو عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

کومائووووووووو تنکیوووووو مغسییییییییییییی ععععععععععععععررررررررررر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

بیا بغلم ماچت کنم😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤،💜💙💚💛❤💛💚💙💙💜💜💜💙💙💙💚💚💚❤❤❤❤💛💛💚💚💙💙💜💜💜💜💙💙💙💙💚💚💚💛💛💛❤❤❤💛💛💚💙💙💜💙💚💚💛💛💛💛❤❤❤❤💛💛💚💙💙💜💜💙💚💚💚💚💚💛💛💛💛❤❤❤❤💛💚💙💙💜💙💚💚💚💛💛💛❤💚💙💙💜💙💚💚💚💛💛💛❤

خب بقیه قلبمو بمونه وقتی خوندمش😂😂😂😂😂 ععععععععععععععررررررررررر تنکس لابولی🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

 

 

ب ددی🙄:

یس همینی ک هست سوکجون فور اور😂😂🖐🖐🖐

اههههه بلاخره بایسمو تاپ کردم جوووووووننن😎😎😎😎😎👊👊👊👊👊

پس در نتیجه خودت میدونی پکات میرن زیز رادیکال یونو؟؟؟؟؟

البت خا فعلن ترجیح میدم زیاد کرم نریزم اون چیزه یادت بره😂😂😂😂😂

 

Rooni.A.m Namkookv

یس البت ارزو ک نبود حقیقت اشکار نشده بود😎🖐

 

cupcake ...

مخلصیم😎🤝

 

RM. kiute.ARMY

مونی جان:"))) میبینمت که من!!!!!!

من اون چیزه یادم نرفتهههههه اما میدونی چیه؟فاااااااااااااااااااااااک یووووووووووووو بچ!!!
اسمتو دست بزنی جرتتتتتتتت میدما!!!

نویسنده
 رونیا
کاپ کیک
PL
۱۶ بهمن ۰۷:۰۱

عرررررررررررر، ددی میگم ها 

رردتو تو یه سایتی زدم نمیدونم خرخوشخال شدم( برگرفته از خرذوق) 😅

خدایی دیوونه تر از من دیدی؟ 

بازم 

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

ردمو؟😂😂😂 یه لحظه حس کردم تحت تعقیبم😂😂😂
جووووووووون!! دیوونه کیوت*^*
wei wuxian
۱۵ بهمن ۱۹:۳۸

ددی ووژیان نه ووشیان😁

 

خداروشکر

RM. kiute.ARMY

تنظیمات کارخونه ام بهم ریخته بخدا😂
ی بدبخت فلک زده
۱۵ بهمن ۱۸:۵۸

وات؟

Please wait

This girl died .

SukjoooooooooooooooooooooooooooooooooooN 

..Uploading

Error 404 is not found

                          M m  m m                    Waht the fu*k....       Moooooom 

 she said goodbye to the world..

                  Save me                                 Daddy!!!!! 

RM. kiute.ARMY

daddY:404 & 520 error
ی بدبخت فلک زده
۱۵ بهمن ۱۸:۴۴

عر بالاخره نامجین:/

هلاک پوسترم:)

نامجین خونم کم شده بود مرسی ک رسوندید-/-

RM. kiute.ARMY

پوستر:")))))))))))
فدات لاولی*^*
Sh.S TaeKook💞
۱۵ بهمن ۱۵:۴۴

اومدم یه چیز تعریف کنم و برم

از طرف اداره یه سرگروه ورزشی برای مدرسه میخواستن

دبیر اسم منو داده بعد داشتم باهاش چت میکردم اخر حرفامون بود

برام یه استیکر گل فرستاد و آف شد

منم اشتباهی دستم خورد در جواب اون استیکر براش یه استیکر فرستادم که روش نوشته (بهش تجاوز کنید)😂😂😂😂😂😂😂😂😂

عاقا جرواجر شدم

حالا هی نگاه میکنم که یه وقت آن نشه خلاصه که پاکش کردم

شانس اوردم آف موند خدااااااااا

همش از دعاهای شماست بوخودا😵🌈

RM. kiute.ARMY

وایییی شادیییییییییییی نصصصصصصففففففف شدم این دیگه مرز های ک/س دستی رو جابه جا کرد😂😂😂😂
F.S.H SOGO 소고
۱۵ بهمن ۱۴:۵۱

ددییییییی.....لاو یو .💜💙

جدا از واتپد اینجا هم بهم خوش میگذره...و اینو مدیون تو و بقیه ادمینا هسم..

بوس رو لپت•💛

لاو یوووووووو💙💙💕💕

RM. kiute.ARMY

قربانت سوگویا لاو یو توووووو*^* بوس بوث بوص
park.sam
۱۵ بهمن ۱۴:۰۱

من خودم معتقدم نامجون ۱۰۰٪ ددی بدنیا اومده…

اما جینی که اینجا توی پوستره داره داااااااد مییییزنههه "من تااااااپمممممم"

شادیییییی کراشم رو پوستراااااااتتتتت💔

RM. kiute.ARMY

بزن قدش!!!
نه دیگه خراب کردی😂😂
اما موافقم کاوراش سمه و سرطااااااان
^^
۱۵ بهمن ۱۲:۳۶

دوباره آمدممم آیم سایلنت ریدر😂✌️

وقتی پوستر رو دیدم با شوووووققق آمدم کاپل رو که دیدم کلااااا بادم خالی شد پنچر شدم ولییییی .....😐 نمد نقش ولی چ بود ولش

خسته نباشید خدانگهدار

( یاد کلاسام افتادم)😂✌️😐

تا ملاقات بعدی به درود😂✌️💜

moon🌛 Child🌜

های سایلنت ریدر🖐😂
وههههه کاپل به این جذابی چرا اخ بادت خالی شد سوکجون مگ چشه🤧🤧😭😭😭😭
Yuki .YG.JM
۱۵ بهمن ۱۲:۲۹

به به سوکجون *^*

moon🌛 Child🌜

😎😎😎😎😎🖐🖐🖐بگم از دیشب ک کیوت گف تو باسنم پارتی یا زوده😂😂😂
cupcake ...
۱۵ بهمن ۱۲:۰۹

🥺🤧❤  وایییی

 

😂😂  آرههه مرغ سوخاری مونووووو خریداریممم اونم....

 

(توسط نامجونااا 😂😂 )

 

🥺🤧❤ درساااا...جر نمی ده پاره می کنه 8"،|

RM. kiute.ARMY

ایوللللللللللل😂😂😂😂😂


من از زیست سه قلو حامله بودن شیمی سقطش کرد:")
Park Mochi
۱۵ بهمن ۱۱:۱۴

عررر نامجینننن

عررر

 

RM. kiute.ARMY

جاست مرگگگگگگگگ
yara
۱۵ بهمن ۱۰:۵۶

ددی زنده ای....:)شیر موز پاستیل خرسی لازم شدی مدیونی نگی...

 

RM. kiute.ARMY

منننننننن مخلصم دربست چاکرتم یارا:")
Sh.S TaeKook💞
۱۵ بهمن ۱۰:۴۳

ددی خیلی گلی😵🌸

این ساعتی هم جواب میدیییی خودااااا

چنتا جمله کلی میگم راجب نظرات:

راجب سوکجون بودنش اول بگم که

خب این برای مونی جونم بود چون خیلی دوسش دارم(قطعا برای کراشای جیگولمم هست)

و اینکه میخوام یه کیم لاین بنویسم فقط برای ددی جونم😭

خلاصه که نظراتو خوندم

برگاااااام

هم کاورشو دوست داشتین هم داستانشو

راستی احتمالا یه هفتاد صفحه دیگه هم برای این فیک بنویسم که راجب کوکویش باشه چون این فیک خیلی ناگهانی شد و من فقط هرچی به ذهنم میومد رو سوار کردم رو هم و دیدم داستان داره منو با خودش میبره جلو درواقع من هیچ کاری نکردم فقط داستان منو جذب کرد که سریع بنویسمش تا ایده های جدیدتر نیومدن تو ذهنم

و راستی

یه چیزی میخواستم بگم که شاید براتون عجیب باشه

ولی خیلی خیلی خیلی دوست دارم بهم آهنگ معرفی بشه

شاید باورتون نشه ولی من حتی از آهنگ های اِبی هم میتونم ایده بگیرم برای فیک هام

یعنی یکی از دلیل های من برای نوشتن آهنگه

(البته بیشتر خارجکی میگوشم)

خلاصه لب کلام

گاهی یه فن ارت

یا یه اهنگ چنان جرقه ای تو ذهنم میزنه که ازش میتونم یه فیک ۶۰۰ ص ای بنویسم(اشاره به فیک تهجو که بعدا خواهید خوند و ایدش فقط با دیدن عکس یه بچه به ذهنم رسید)

بازم پر حرفی کردم ددی حلال کن😵💋👑

RM. kiute.ARMY

فداتم عشق بنگتن و آرمی ها بهم انرژی میده*^*
ددی به فدات شه سایت کمپلت برا خودت لاولی*^*

ریدرا


Pencil case .Yasy2007
۱۵ بهمن ۱۰:۳۸

ددی اولین بار من جیجونو به مونی گفتم اونموقع خیلی وقت پیش بود:)))))

عررررررر کلا 70 صفحست امروز میخونم الان به پابجی فراخوانده شدم 

RM. kiute.ARMY

واقعا؟ بعد تو بد عادت شد😂
برو خدا پشت و پناهت* پاشیدن آب*
Pencil case .Yasy2007
۱۵ بهمن ۱۰:۳۴

میگم ددی چشمام درست میبینه یا این واقعا جینجونه؟ 🤧🤧🤧

ارزوم به حقیقت پیوسته 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

RM. kiute.ARMY

اره جین جونه😂😂
کرم مونی چه به کام بقیه بوده😂
izumi ch
۱۵ بهمن ۱۰:۳۳

راستشو بخای کشته شدن در راه سپ و نامجین و یونمین راه بهشت رو در پیش داره😂😂⁦✌️⁩⁦✌️⁩

 

میمیرم ولی به عشق فصل دوم استریت ریس زنده میشم😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

شهید در راه بنگتن😂

به اذن پروردگار برگام😂
Fey
۱۵ بهمن ۱۰:۲۸

عوووووووعووووووووعووووووووعوووووووو قرش بده ............ نامجیییییییننننننننننن 😐 وی رد میدهد 😂💔

RM. kiute.ARMY

همه رد دادیم بلرزووووووووووون😂
cupcake ...
۱۵ بهمن ۱۰:۱۵

😂😂  ااع!!!

 

#3#( 😂یه لحظه من الان ذوق زدم که نامجون منو شیرینکم صدا کرده یه دقیقه بزارید از ذوق بمیرم و کله ملق برم بعد میام ادامه)

 

😂😂  خوبم نامجونی از خودت و مونو چه خبر**؟؟درسا خوبه؟

RM. kiute.ARMY

شیرینک خودمی*^*

سلامتی لاولی مونی که عوضی خبری ازش نیست امروز پدرشو در میارم و درسا هم پیش میره اما جر میده😂
F.S.H SOGO 소고
۱۵ بهمن ۱۰:۰۰

عرررررررررررر...بالاخره فیک جینجون...عررررررررررر(غرق در اکلیل های رنگی رنگی*)💕💕💞💙

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااااا😂😂😂
baran ^-^
۱۵ بهمن ۰۹:۴۵

ددی ددی دلم برات تنگیده بود کجایی ؟؟🥲

RM. kiute.ARMY

منم دلم تنگ شده همینجام بوخودا بارانی*^*
wei wuxian
۱۵ بهمن ۰۹:۳۳

یوهوووو فولههههه

 

چطورین😁

RM. kiute.ARMY

عرهههههههههه ووژیانن*0*

عاااااالی!!!
kim nana
۱۵ بهمن ۰۹:۰۶

اگ نامجین نمیزاشتین اینجا انقلاب میشد:|

تهکوک

ویکوک

کوکوی

تهکوک

ویکوک

کوکوی

:||||

ولی من تهکوک و کوکوی میدوستم:|

RM. kiute.ARMY

دقیقا بر علیه من شورش میکردن😂😂😂

اوموووووووو!!!
Min suna
۱۵ بهمن ۰۹:۰۴

یه ایده دارم

به نظرم از این به بعد توی توضیحات تعداد صفحه هاشم بگید

به نظرم خیلی خوب میشه

RM. kiute.ARMY

اووووووووم!! البته اگر بشه چشم چون گاهی اوقات ما دانلود نمیکنیم پس به عهده نویسنده است
Dark SunRise
۱۵ بهمن ۰۹:۰۱

این ... پوسترش ... دیگر چیست؟

اسمایل جونی ... :") گاد عینکشو :")

هییییع جینیییییییییییی

جینی رو با این استایل مو خیلی دوس دارم ... هققق سند هلپ پلیییززززززززززززز

یکی اینجا جر خورد و نصف شد ...

 

RM. kiute.ARMY

مرگ...
چال لپ...عرق....
این جین ته ددی هاست....
cotton...candy. Pasnoodly
۱۵ بهمن ۰۸:۵۹

sh.s شی خیلی خوجمل بید...اکلیل بارون شدم"))))

فقد ی چیزی...ابهت نامجون...گوزپیچ شد:|

اوله صبی با خوندنش (وصط کلاص زیست؟) رودل کردم:">

جرررر ی قصمتش کوکویم داش البته فقد ی خط؟...نمد://

باید ی لقب دیگ برا خودم بسازم مثله شلکت (شکارچی لحظات کوکته...ججرر:|)

اهه راصی شما چرا انقد زود بیدار میشید...؟0_0

من دارم لحظه شماری میکنم کلاصم تموم شه برم بخابم:"|

RM. kiute.ARMY

من کلا خواب ندارم جز خواب شب که اونم بد خوابم بلند میشم حرف میزنم😂😂😂
izumi ch
۱۵ بهمن ۰۸:۵۵

صبر کن ببیبنم......نامجون‌....جیغ......

وی مداد را در قلبش فرو میبرد

RM. kiute.ARMY

جدیدا زیادی داری خودتو میکشیاا😂
kim mim
۱۵ بهمن ۰۸:۵۴

عاشق تونم که ساعت ۷ صب نظر میدین خخخخ

RM. kiute.ARMY

منم جواب میدم😂
Parnian Habibi
۱۵ بهمن ۰۸:۵۴

واووو نامجین🤩🚶‍♀️برم بخونم😂🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

بزن بر بدن!!
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۵ بهمن ۰۸:۴۷

شادی جان عزیز خسته نباشی مهربون...

این کادو تنها برای مون چایلد عزیز نبود بلکه ما هم خوشحالیم بابتش...

خب من حقیقتش یکم سوکجون رو نمیتونم هضم کنم...

اما حقیقت اینه که در کیوت بودن نامجون شکی نیست...

میدونی منظورم اینه جین هم میتونه ددی و نامجون هم میتونه کیوت و بیبی بنظر بیاد اما انگار وقتی کنار هم قرار میگیرن...

خب یجورایی نمیشه پذیرفت😅

اما خب افراد زیادی بهش علاقه دارن و من هم به نظرشون احترام میذارم...

خب من یکم با داستانهای اسمات هم راه نمیام...

یعنی نمیتونم نظر خاصی راجع بهشون بدم اما خب خیلی ها اون رو در داستان جا میدن...

موضوع و ایده ی داستانت رو دوست داشتم...

ولی خیلی زرنگی...

آخرش هم متوجه نشدیم جین و نامجون تونستن کیم ته هیونگ و عکاسش رو شکست بدن یا نه😉😅

بهرحال لذتبخش بنظر اومد و بابتش بهت خسته نباشید میگم...

دوستت داریم💜

RM. kiute.ARMY

شادی
Ji woon
۱۵ بهمن ۰۸:۴۳

اوااا ببخشید اونییی صبحت بخیر.اوما صبحت بخیر و روزتم مبارک😂

RM. kiute.ARMY

اییییی من فدات شم مرسی عزیزم😂😂😂😂😂😂
Ji woon
۱۵ بهمن ۰۸:۴۲

اخر شدم؟

چهارم شدم

شیشم

۱۲؟

RM. kiute.ARMY

فکر کنم همون گزینه آخر😂
Min yegiii
۱۵ بهمن ۰۸:۳۹

خب !!

 

منم پنجممممم 😱😁😍

" انقد ذوق داشت بی ذوق ؟ " 

دهنتو ببند 

" ببین احترامتو نگه میدارما "

تو  ؟ هه ... این منم که هیچی بهت نمیگم وگرنه ...

" وگرنه چی ها ؟ میخوای منو بزنی  بیا بزن 🤣😝 "

ای پررو ... نه میدونم باهات چیکار کنم 😈

" ای وای ببخشید ددی جونم غلط کردم با اجازه "

آفرین بیبی حرف گوش کن من 😊

 

خب ایول مثبت ۱۸ هست برم بزنم به بدن 

ممنون ددی مونی 😘و همچنین نویسنده 😁😘

RM. kiute.ARMY

بیبی؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂


فدایت یگی جووونم گوشت شه به تنت
Nana
۱۵ بهمن ۰۸:۳۱

واااااااو😁😁😁

 

با اینکه ویکوک بیشتر میخونم 

ولی با این حال کردم😁

 

 

با هرچی که تو این سایت هس حال می کنم🥴

 

خسته نباشیییین

 

 

سایتون بالای سر سایت خوبتون باشه😂🤦🏻‍♀️💜

RM. kiute.ARMY

ماهم باتو حال میکنیم لاولی*^*

😂😂😂😂تو هم همیشه نظراتت سایت رو گل بارون کنه😂😂
Rooni.A.m Namkookv
۱۵ بهمن ۰۸:۱۷

یعنی عشق منی که ساعت 8 صبح ج میدی 😂

واااو اول صبحی خیره به چهره نامی چقد من را سرحال کرد 

مونیییییی ککک به آرزوت رسیدی

RM. kiute.ARMY

چه کنم رونیا😂😂😂
مونی رو من سرویس نکنم ددی نیستم!😂
izumi ch
۱۵ بهمن ۰۸:۱۴

...بیب...بیب....بیب...بیب....بیب...بیب....بیب...بیب...بیب...بیب....

 

 

روح : چیز هاصی نیست😌فقط سیم دستگاه بیمارستانشو از خوسحالی از برق کشیده😌⁦✌️⁩

RM. kiute.ARMY

نههههههههههه نکننننننننننننن!!!
Sana
۱۵ بهمن ۰۸:۱۳

چقدر زود میزارین 😂😂😂😂 

چندم شدم 😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم😂
Sh.S TaeKook💞
۱۵ بهمن ۰۸:۱۰

سانشاییییییییین

بونژوق دد😍😁💞

RM. kiute.ARMY

بونزورق مون امور*^*
cupcake ...
۱۵ بهمن ۰۷:۵۲

😂😂 آفرین مونی

 

سلام نامجونااا چه خبر؟خوبی؟

RM. kiute.ARMY

عه تشویقش نکن پرو میشه😂😂

سلام به روی ماهت شیرینکم تو خوبی عزیزم؟
Ruby
۱۵ بهمن ۰۷:۴۱
من دوم شدم بگو اره

RM. kiute.ARMY

سوم؟!
vimin shiper
۱۵ بهمن ۰۷:۴۰

ددی تو راه میری ازت فیکشنای فول و وانشات میریزه؟

یاااا بالاخره پسرم تاپ شدددددد

RM. kiute.ARMY

اینا همش رحمت الهیی که داره نازل میشه😂😂
عاره تاپ شد هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چقدر هم عکس پوستر ددی واره عرررررررررر
Dark _Queen👑(판테온 A. )(دیوونه کیانا بیدم )(تف تو ج ح)
۱۵ بهمن ۰۷:۴۰

متاسفانه بله خخخخ کلاس داشتم

RM. kiute.ARMY

میگن سحر خیز باش تا کام روا باشی همینه!!!
خسته نباشی فرستیتم مبارک*^*
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۵ بهمن ۰۷:۳۳

صبح بخیر به همگی 💜

RM. kiute.ARMY

صب تو هم بخیر آلمایی*^*
Dark _Queen👑(판테온 A. )(دیوونه کیانا بیدم )(تف تو ج ح)
۱۵ بهمن ۰۷:۰۷

فرستتت؟

RM. kiute.ARMY

بیداری لعنتی؟😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان