BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن You Are My Dream s2

FULL

     

نویسنده itu hide
کاپل کوکوی . نامجین . یونمین
ژانر رمنس . معمایی . درام . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 131
لینک فصل اول کلیک کنید "

  

خلاصه:

تهیونگ رئیس شرکتی که به دلایلی برخلاف میل باطنیش جونگ کوک رو به عنوان دستیار جدیدش انتخاب می کنه ولی هیچ ایده ای نداره که اون به گذشته تاریک و خاطرات وحشتناک خودش و دوستاش مرتبطه و...

 

season 2

🗃🤍⌚️DOWNLOAD⌚️🤍🗃

 

805_vpfe.png 

۵۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Y.S.H.
۰۵ اسفند ۰۶:۱۸

خب من از ساعت دو تا الان داشتم همش فیکای ایتو رو دان میکردم میخوندم

شاید باورت نشه ولی بعدش رفتم نماز صبح خوندم!!!!1منم بچه مسلمان

 

اقا فیکای ایتو تموم شد

چرا فیک جدید نمیدههههه

چرا تو لپتاپ نمیتونم ایموجی بزارمممممم

 

ددی جاااااان(میشه ددی صدات کنم دیگه؟)

ارشیو کارای اس اچ اس رو میدی؟

 

من متوجه شدم تو  کامنت های همین فیک دو نفر اسمتو حدس زدن و درست بوده و خیلی کمیابه و تو سانسور کردی

 

خو چَرا؟

میمیشه اشمتو بودونم؟

تولو قدااااااااا

اگه بگی منم میگم

اگه نگب هم نمیگم

 

اصلا همین وای اس اچ خوبه

خب ......

لاو یو ایتووووو فایتینگگگگ

بااااااای بااااااای

RM. kiute.ARMY

یه نماز صبحمون نشه؟😔

میاد میاد بزودییییT^T
اگه لپتابت ویندوز 10 ئه، دکمه ویندوز و نقطه رو نگه دار و یا کلیک راست کن اون بالا ایموجی زده.

اره ک میتونی عشقممم*^*
البتههه عزیزمممم!

واقعنی؟😭😂 قربون دقتت برممممم💖💖💖

فقط بگم پنج حرفه و اولش نون دارهT^T

ای جووووووووون!
لاولی
۳۰ مرداد ۲۳:۴۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی یه چیزی بگم 

اسمت ***** س 

 

اگه این باشه خیلی خوشگله اسمت و خیلی کمیابه تا حالا نشنیده بودمش

 

ولی در نظر داشته باشید اینجانب فقط برای اینکه اسم ددی عزیزمون رو حدس بزنم سه ساعت تفکر کردم هرچند که امیدی به درست بودنش ندارم :)

 

فکر کنم اشتباه حدس زدم  ضایع می شم یعنی! :)

RM. kiute.ARMY

اره عشقمممم اسمم همینههههT^T
وای دورتتتت بگردم ممنونممممم:")))

خیلی مرسی که برام وقت گذاشتی همه کسممممT^T
دایانا
۳۰ مرداد ۲۳:۰۹

طبیعیه می خوام برای پوسترش بمیرم :)

 

عرررررر پوسترش مرگ منه فیکش مرگ منه خلاصه سر قبرم همه دعوتید:)

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه🌚

نگوووو دور از جونT^T
Mahla
۲۶ آذر ۰۱:۲۳

چرا تموم شد؟😭

نوموخواااام 

اصلا چرا آنقدر خوب بود؟!

 

حاضرم سر اینکه نویسندگیت عالیه شرط بندی کنم

باید دستاتو شخصا طلای خالص بگیرم

سپاسگزارم،خیلی خیلی خیلی ممنون..خیلی قشنگ بود مرسییییی 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اصل جنس بود بی پدر:")

من حاضرم بخوابم با قلمش از روم رد شه...
army
۰۳ مهر ۲۳:۵۵

همممممم، وقتی فیک هایی ازت رو میخونم که اسمات نیست میفهمم یه نویسنده واقعی هستی( یه وقت ناراحت نشی منظورم اینه تو یه کتاب اسمات نمینویسن برای همین وقتی میخوندمشون میتونستم حس کنم که باید ازشون کتاب درست بشه

RM. kiute.ARMY

بله بله متوجه ام عمرمT^T
تاج سرییییییییییییی!!!
april
۲۵ ارديبهشت ۱۸:۳۲

قلم روون یکی از نشانه های ایمان اوردن به نویسنده است

بهت ایمان اوردم 

RM. kiute.ARMY

من چرا خر ذوق شدم؟:|😂
Silver
۱۲ ارديبهشت ۲۳:۳۷

وای میتونی درکم کنی الان؟

من این فیک لامصبو تموم کردم و میخام جیغ بزنم فن گرلی کنم و فشار بخورم 

ولی مهمون داریم و خدایااااااااا من حتی سعی کردم تو بالشت صدامو خفه کنمممممم ولی نمیشه من میخام جیغ بزنممممم

من جن میخااااااااااام

من میخام خونه لائو زیو اتیش بزنممممممم

منم ازین لائو زیا میخااااااااااااااااااااام

داوش فشار چیهههههههه نمیبینی چقدر ارومممممممم

RM. kiute.ARMY

فشار نقول سیب بقولT^T

برو دستشویی
amk
۰۳ تیر ۱۸:۰۶

اسمم تو شنسنامه امیره اما تو خونه کاوه صدام میزنن                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  پ.ن     علتشم مشخصه مادر پدرم سر اسمم اختلاف داشتن بعد بابام رفت اونی که خودش دوست داشت تو شناسنام گذاشت مامانم به تلافی یه کاری کرد که همه منو کاوه صدا بزنن                                                                                                                                                                                                                                                                         یه سوال چجوری تو بیان ثبت نام کنیم 

RM. kiute.ARMY

واو به به سلام*^*
ای جان😂😂😂
اموزش ثبت نام تو صفحه اول سایت است جان دل
amk
۰۳ تیر ۱۷:۵۲

فکرکنم از من بزرگتر باشید . من یه هفته  دیگه نوزده سالم میشه  . راستی  شما رو چی صدا بزنم                                                                  ا                                                                               

RM. kiute.ARMY

اوه نه من کوچیک ترم😂 اما اون یکی ادمین بزرگ تره:">
میتونی کیوت یا ددی صدام بزنی😂
amk
۳۰ خرداد ۲۰:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

یه چیز دیگه داشتم پیام خارو میخوندم که اسمتون رو حدس میزدنند اسمتون فکر کنم ***** است  

RM. kiute.ARMY

یا حضرت اف بی ای:|
حاجی برگام دمت گرم😂
amk
۳۰ خرداد ۱۹:۴۸

اره راست گفتی خودمو چنگ زدم در حد مرگ وقتی فصل دو رو خوندم . من از قبلا اینجا بودم فیک ها رو دانلود میکردم اما هیچ نظری نمیدادم و طی یک حرکت انتحاری خیلی نفس گیر تصمیم گرفتم  که نظر بدم . میشه یه معرفی داشته باشین البته پیام های قبل رو دیدم ولی حافظه ام یاری نمی کنه . چند تا ادمین اینجا هست . راستی یه نویسنده هست اول اسمش SH داره که گلد و بلوبری امگا و الفا نوشته خیلی با استعداده به نظرم در اینده یه نویسنده خیلی بزرگ میشه میخوام بهش بگم من از الان فنشم چه برسه به اون موقع . همین سه تا فیک رو نوشته یا بازم داره  میتونم برم بگردم ببینم اما تنبلیم نمیذاره                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            پ.ن قبول نیست از کجا فهمیدی بعد از فصل دو چیکار میکنم                                                                                          پ.ن SH اگه بعدا تو مصاحبه هات ازت پرسدن مشوقت کی بوده باید منو بگی / شوخی بیش نبود /                                         

RM. kiute.ARMY

بهترین تصمیم رو گرفتی جیگر😂
سه تا هست*^*
لعنت به تنبلی😂
جرررررررررر😂😂😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۹ ارديبهشت ۲۱:۴۳

وااایی انقد خوشگل بودننن

باشه بلونده واس تو😂

RM. kiute.ARMY

ای بابا😂
حالا تو خواب من هی امام خمینی بیاد:|
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۸ ارديبهشت ۰۶:۲۲

جا برادری خیلی خوشگل بوده اره؟😂🌹

واایی ددی چن شب پیش خواب چند تا پسرو دیدم

انققددد خوشگل بودن بعد تو خوابم کراش زده بودم روشون

جالب اینجاس وطنی هم بودن

فن‌بوی هم بودن😂🌹

ددییی موهای یکیشون بنفش بود موهای یکیشون بلوند

 

رو اون مو بنفشه تو خواب کراش بودم😂

RM. kiute.ARMY

اره دیگه جا برادری😂😂😂
وای خدا چ رویایی😂😂😂
نگو:")

عه پس بلونده برا من😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۱ ارديبهشت ۱۷:۵۴

دختر های گلم حضور بزنید ~~

*تاثیرات کلاس آنلاین*

خوب جیگرای من 

آپ فن فیک های سایت میوفته از 15 ام اردیبهشت به بعد*^*

این چند روز رو صبوری کنید تا کامروا باشید*0*

قربونتون*-*

 

 

یعنی چییییییییییییییییییییییییییییییی 

؟

مگه بدون فن فیکشن های شما میشه زندگی کرد؟

 

RM. kiute.ARMY

هق:")
چ میشه کرد:")
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۱ ارديبهشت ۱۷:۲۷

بهش بگو ج نمیدی چراا 

تو وب 

البته نره بهتره چون ریدیم تو سایتش 😂

شده چت روم 😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

اهان چش😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۱ ارديبهشت ۱۱:۱۱

هوم یاسی 

همونی ک ادمین وبش بودی البته اگه اشتب نزنم 

RM. kiute.ARMY

اهان اون اره!
سلامتی*^*
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۰ ارديبهشت ۱۸:۲۰

چخبر از یاسی؟

RM. kiute.ARMY

یاسی؟
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۰ ارديبهشت ۱۶:۴۲

ای خاک تو سرم تو پنج ماه کوچیکتری 

پس تیر ب دنیا اومدی 

نگا نگا چ اسکل شدم 

RM. kiute.ARMY

عه دور از جون لاوم*^*
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۰ ارديبهشت ۱۶:۴۱

5 ماه 

پس شهریوری 

مث مامان و آبجیم 😂😂

سناریو نمیذارید؟

خیلی باحالن

RM. kiute.ARMY

نه اما کاش شهریوری بودم تیر ماهی ام😂
میزاریم اگر خدا بخواد😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۹ ارديبهشت ۲۲:۴۷

خب خصوصیاتم برای آشنایی بیشتر 

متولد 20 بهمن 82 هستم 

درس خونم 

قبلا خر خون بودم ولی الان زیاد خر خون نیستم اما ب درس و مشقم میرسم 

عاشق شنا و تکواندو ام 

و فقط تکواندو کارم 

ی آجی و 1 داداش دارم 

راستی ددی پیامم رو دیدی تو شاد چیزی نده داداشم هکم کرده 

ببینه چیکار میکنم 

لطفا پیام نده بدبخت نشم 😱

خب دوستت دارم 

 

RM. kiute.ARMY

واو پس پنج ماه اختلاف سنی داریم*^*
واو تکواندوو*0* من شنا بلد نیستم:|

الهی چش:"(
منم دوستت دارم*-*
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۹ ارديبهشت ۱۸:۰۶

خودمم نمیدونم چی شد اینجوری شدم 

کلا یهو اینجوری شد 

RM. kiute.ARMY

جررررررررر😂😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۹ ارديبهشت ۱۸:۰۰

اره دیدم 

RM. kiute.ARMY

*^*
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۹ ارديبهشت ۱۴:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ای خاک تو سرم 

آیدیم ************** 

از بس آیدیم تو کل فضای مجازی منتشر کردم همش مزاحم پیدا میکنم 

خب اینو بزنی %100 میاد 

 

RM. kiute.ARMY

پیام دادم*0*
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۹ ارديبهشت ۱۴:۱۸

دقیقا 

نیش منم شل میشه 

😂😂

بعضی از پسرا از ما سنگین ترن 

😂

با ی پسره ای مجازی آشنا شدم ایییی جون میده واسه کراش ولی خیلی وقته نیومده باهام بچته 😒😞

پیزا نکردی بگرد عزیزم 

RM. kiute.ARMY

اره:|
حیف دختری مث تو نیست آخه؟😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۸ ارديبهشت ۱۷:۱۸

آیدی شاد من Shabnam13j 

RM. kiute.ARMY

شبنم مادر پیدات نکردم😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۸ ارديبهشت ۱۶:۵۳

ددی

چن تا سوال فاخی

دقیقا چرا خودمو تگ کردی؟

و دقیقا چرا کیم تاتی زدی؟😂

تاتی

لعتی

😂

نامجون چادری😐(چ دافییییی)

 

اقا منم جنس مخالف میبینم نیشم شل میشه😂

RM. kiute.ARMY

سوالت رو اینجور جواب میدم:
میدونی بی خوابی یعنی چی؟😂

خیلی خواستنیه:")))

من یبار یه پسر جا برادری انقدرررررررر خوشگل بود اومد سمتم آدرس بپرسه جوری جوابشو دادم که سه قدم رفت عقب😂 اخرشم دوبار عذر خواست.
لعنت بهم😂😂حیفففففف بود....هق
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۸ ارديبهشت ۱۵:۱۹

قربونت عزیز دلم 😘

 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه جیگر*0*
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۸ ارديبهشت ۱۵:۰۱

ببخشید اگه خیلی کامنت میدم 

چون من خیلی وراجم 😂

با دوست محازیم دعوا کردم 

ناراحتم 

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزم:"(
اینجا وب خودته لاو راحت باش*^*
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۵۷

یادم رفت بگم 

محتاجیم ب دعا😄

اسمت خیلی  خوشگله 

وقتی تصور میکنم داری نماز میخونی 

نامجون چادری رو میبینم 

RM. kiute.ARMY

نامجون چادری با مقنعه چونه دار😂😂
نوکرم عزیزدلم*3*
چشمات خوشگل میبینه لاوم:")
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۵۵

درباره کراش 😂

آره بیان ی جوریه 😂

عاشق سناریو هاتونم بیشتر بذارید واقعا وب عالی داریددددد 

RM. kiute.ARMY

خره😂
وای لاو عالی بودن از خودتهههه*^*
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۵۳

هورااااااااا اسمتو فهمیدممممم 👌

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااا😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۰۲

اوکی عزیزم 

اسمش حسین رضایی 

من کلا ی جنس مخالف میبینم ذوق زده میشم 😂

قربونت عزیزم کلا.ادمینا همتون  باحالین 

8ساعت والا 100 ساعت شد تا نشر کردی 😂

 

راستی نماز و روزه هاتونم قبول عژیژانم 

RM. kiute.ARMY

راستی...
ما داشتیم درمورد کی حرف میزدیم؟😂

به بزرگیت ببخش بخدا این بیان مارو هم ربات شناسایی میکنه عنمون درمیاد تا بخوایم بگیم ما آدمیم:|

همچنین لاوم التماس دعا*^*
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۸ ارديبهشت ۰۰:۵۰

قانع کننده بود ولی بازم من زیربار باتم بودن نمیرم بل

ولی هروخ یاد خاطرات دزیرع واسم زنده میشه میخام باتم شم ددی😐

هی تارا اگ ارین باهات اشتی کرد منم اشتی میکنم هرچند چص نیستم بات

اسم ددی......هستش ولی شما میتونید نانار صداش کنید😂

حالا ک بحث روزه شد...

بنده کیم‌تانی در صحت کامل ب سر میبرم و تمامی روزه ها و نماز های خود را(جز در ایام صگ‌اعصابی)گرفته و به مناجات با خداوند متعال میپردازم

دد من عاشق ژانر هرورم خب؟

بعد جالبه بدونی برخلاف همه ک تصور رمنس و هات از گراشا و بایساشون دارن...

من جنازه و روحشونو میبینم😐

ینی انقد نویسنده برمیداره با جزئیات مینویسه ها...

RM. kiute.ARMY

منم نمیرم!!
واقعا؟:|حالا ک یادش میوفتم همچین تهیونگی باشه من باتم باتم ها هم میشم:")
جوووووووووووونننن فدات ک 😂😂😂
برای ما هم دعا کن😂
اهان بعلهههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

کیم تاتی
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۷ ارديبهشت ۲۱:۱۹

ددی شاد داری؟

اگه داری عکستو بذار پروفایل 

آیدیتم بده 

میخوام قیافتو ببینم 

ک آیا واقعا تو نامجونی یا نه 

آخه چرا همش تصور من از قیافت عکس نامجونههههههههه 

RM. kiute.ARMY

عکسمو عمرا بزارم پروف ک خیلی ذاغون و بد عکسم😂
نه نه من نامجون شکل نیستم😂
یکی میگه در حد یه جسه شبیه کوکی یکی میگه در حد مثقالی شبیه به ته😂 در هر صورت من شبیه خرچنگ میمونم😂
Kiute_ARMY اینم ایدیم😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۱۴

ددییی

من تا کی باید 

زیر چشمام علف سبز شه ک کامنتمو منتشر کنییییییییییییی؟

RM. kiute.ARMY

حداقل هشت ساعت😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۷ ارديبهشت ۱۴:۵۸

ددی بهت میخوره بچه باحالی باشی 😉

حال میکنم باهات عسیسم 

RM. kiute.ARMY

نوکرتم جیگر تو هم بچه با مرامی هستی لاو*0*
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۳۵

😂😂😂😂😂

حالا منتشر شددددد 

ایولاا 

کامنتانو زود منتشر کن 

حوصلم سر رفته 

ددی ژوون 

معلممون دستش خورده بود ی پسره ای  رو آورده بود تو کلاس واووو جون میداد واسه کراششششش

اما من لیست کراشام پره جا ندرهه 😂 

moon🌛 Child🌜

جرررررررررررر بدش به من لیست کراشای من پسر کم داره😂😂😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۶ ارديبهشت ۲۱:۰۲

خیلیییییییی بدی ک منتشر نکردی 

RM. kiute.ARMY

چیو؟😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۶ ارديبهشت ۱۳:۱۹

ددی اسم من شبنمه 

18 ساله از تهران 

در سایت شما حضور دارم 😂😂😂😂😂

در فضای مجازی میگفتم 12 سالمه چون خیلی خیلی اهل کرم ریختن هستم 

اما در اصل 18 سالمه 

ددی اسمت چیه اذیت نکن مرگ من 

بگو دیگه 

ی اسمه 

اسم 

ی اسم 

تو ک روزه میگیری ب حرمت روزه هات بگو دلمو نشکن روزت قبول نمیشه ها ااااااا 

گناه دارم بگو دیگه 

منتشرش کن نکنی 

خودمو جرررررر میدم 

 

 

RM. kiute.ARMY

واو چ اسم نازی*0*
سلام ایرانی😂

واو!!! چ جالب!!!

ببین عسلم باور کن این تن بمیره نمیشه😂 اما تو پست معرفی تو کامنت ها هست اسمم
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۶ ارديبهشت ۱۰:۲۷

در ج ب Lolo: اگه گفته کم خونی برو آزمایش نوع خونت رو بگیر ببین تالاسمی هستی اسمش چیه مال من تالاسمی آلفاس 

اما همه خانوادمون از کم خونی دارن جون میدن 

RM. kiute.ARMY

 Lolo
Lolo 😐😂
۰۶ ارديبهشت ۱۰:۰۹

چوب خشکی بیش نیستم😂😂✌️

ب قول مامانم ناقصم :")

اما من بازم نظرم اینه ک چاقم😐😂

RM. kiute.ARMY

ببین نزار من بیام اون پشت😂
(B.B)
۰۶ ارديبهشت ۰۸:۳۳

والا حالا که بحث روزه شد راستش من روزه و اینا نمیتونم بگیرم 

 

به احتمال زیاد حالم بد نمیشه ولی خب چون کم خونی دارم و همینجوریش هم برای سلامتی بدنم گیاهخوارم دلیلی برای روزه گرفتن ندارم راستش

 

ببین اینجور چیز ها یه انتخابه و همه توی این قضیه باید به هم احترام بزاریم

مثلا اینکه ددی روزه میگیره خب من نمیتونم پا شم بیام ایراد بگیرم یا حتی نظر بدم 

و در عین حال کسی نمیتونه بیاد بگه تو چرا روزه و اینا نمیگیری

 

من اگر ۸ ساعت چیزی نخورم حالم اونقدر بد میشه که مجبورم برم دکتر دکتر هم دوباره میخواد بگه زخم معده شما عود کرده

 

خب در این صورت بعضیا میگن نگیر بعضیا هم میگن بگیر

 

ولی خب قضاوت کردن اینو و اون بر اساس مقدار اطلاعاتی که ما از یک نفر داریم کار خوبی نیست 

 

پس 

۱. کسی رو توی ماه رمضون قضاوت نکنید ، اینجوری خودتون گناه اصلی رو میکنید :)

۲. ددی هم نمیتونید بر اساس روش روزه گرفتن بگید ادم خوبیه یا نه ، ادم خوب رو بر اساس رفتارش با بقیه قضاوت میکنن (تازه با احتساب اینکه قضاوت کار درستیه :( ) 

۳. هر کس خدایی مختص خودش داره مهم اینه که ما به اون نیروی ماوراالطبیعه اعتقاد داشته باشیم 

که من توی انرژی مثبت و کمک به دیگران میبینم خدام رو

 

۴. قضاوت نکنیم :)

 

ببخشید طولانی شد :(

RM. kiute.ARMY

نه عزیزم این چه حرفیه راجت باش*^*
بالاخره ادم باید یه جا حرفاشو بزنه یا نه:|
غمباد میشه به جون تو😂
تو نباید بگیری اگه برات ضرر داره چون گناهه!!
خدا خوشش نمیاد ادم به جسمش صدمه بزنه
^^
۰۵ ارديبهشت ۲۰:۴۲

آیم سایلنت ریدر😂✌️

آخ آخ منم نمیتونم روزه بگیرم چون بدنم خیلی ضعیفه مامانم و بابام نمیزارن💔😒 ایییششش

منم برای اعلام اعتراض اعتصاب غذا اومدم بکنم که خشم پدر و مادر را که دیدم بیخیال شدم💔😒

هعیییی زندگییییییییی

RM. kiute.ARMY

خوب کاری میکنن نمیزارن:|
وقتی بدنت ضعیفه فقط روزه گرفتن گناه کردنه
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۵ ارديبهشت ۱۳:۵۵

فدایت 

واقعا دلم میخواس جیغ بزنم ک آبروم رفت 

اما نرفت 

کلا خدا رو اون موقع حس کردم 😂😐👐

اولین باری بود ک کامنتم رو ب این زودی منتشر کردی 💪😂

RM. kiute.ARMY

خداروشکر چینجا😂😂
اخ اخ اخ😂😂😂
واقعا؟
Lolo 😐😂
۰۵ ارديبهشت ۱۳:۲۲

جرررر ددی منم فک کنم تالسمین دارم 😐😐😂 رفتم دکی بهم گفت خیلی کم خونی:/

ولی ب هر حال من روزه هامو همشو میشم:/ 

ول نماز نمیخونم😐💔 تنبلم خدایی حال ندرم:(

ینییی شدم پوست و استخوان 😂😂

افطار هم ک میشه چن تا لقمه میخورم دگ‌نمتونم بخورم:/ 

ینییی اصن واقا نمیتونم هییچیی بخورم😐😂

اخر میمیرم میوفتم رو دستتون:/ 

فک کنم باید برم یه کیسه خون تزریق کنم😐😂 عمرا بمیرم هم نمیخام:/ اییی:/ 

RM. kiute.ARMY

یا بسم الله خدا نکنه:"((
ایگووو:")))
😂😂😂😂
تصور چوب خشک دارم ازت:"|
اخ منم:|
دور از جون دیونه-_-
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۵ ارديبهشت ۱۳:۰۲

من نمیتونم روزه بگیرم مریضم 

تالاسمی دارم 

خدا هوای منم داره چون امروز 

داشتم در دنیای بیان چت میکردم 

سوتی دادم دلم ترکید ولی کامنتم نرفت چرا ؟چون کد امنیتی رو صحیح وارد نکرده بودم 

شانس آوردم وگرنه پتم رو آب میرف 

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم:"(
کنچانا..اصلا روزه بگیری گناه کردی:|

جرررررررررررر خدا باماست😂😂😂😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۱۲

راس میگی؟

واووووو 

قبول باشه 😊🌹

من نه نماز میخونم نه روزه اصلا کلا ی وضع افتضاح 

RM. kiute.ARMY

تو این ماه دروغ؟
نه من عذاب وجدان میگیرم😂
خدا همیشه هوامو داشته محاله ولش کنم
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۴ ارديبهشت ۱۰:۵۰

ددی روزه نمیگیری؟

مطمئنم نمیگیری 

چون گلوت خشک میشه 

میخوای فن فیکشن بخونی 😂😂

کلا معلومه نمیگیری 

چون از اون منفیایی 

RM. kiute.ARMY

ادم از رو ظاهر قضاوت میکنه؟:)
من روزه میگیرم نمازم هم میخونم
فیک چیزی نیست ک بخوام خودمو براش بکشم شیش ماهه عین ادم فیک نخوندم.
فیک سبک زندگی نیست فقط زنگ تفریحه:)
Jungkook021
۰۳ ارديبهشت ۲۰:۲۴

باشه😂💔

 

RM. kiute.ARMY

جون😂
Jungkook021
۰۲ ارديبهشت ۱۸:۴۱

سکبمقملنثپید میسی ددی:»

بله من دارم تو پرورشگاه جون میدم🙄

 

 

تانی خودت زر مزنیییی 

 

نه ددی فقط باید بزنیش 🙄

RM. kiute.ARMY

خواهشیات لاو*^*
اذیتت کردن بگو بیام با بلک کارتم جرشون بدم:|

تانی بد بیا این پشت ببینم😂
می اگین ...
۰۲ ارديبهشت ۱۷:۴۸

وقتی جیمین ت فف ها میتونه ع باتم به تاپ خودشو سویچ کنه اینو بدون میتونم تاپ خوبی باشم ووشیاننن

 

RM. kiute.ARMY

جواب دندان شکنی بود اعلام تنفس😂

ووشیان
Black pink 🌹Jennie 🌹
۰۱ ارديبهشت ۲۰:۳۹

دو روز نیومدمااا 

مث چی کامنت دادین 

اوووووف 

نادر ؟

اسم پنج حرفیت این بود؟

RM. kiute.ARMY

من؟ نادر؟؟😂
نه باو😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۱ ارديبهشت ۲۰:۳۹

جر😂

نه گرلم

درضمن تارا زر میزنه بل...

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂
تارا مادر بیاین با گفت و گو حلش کنیم
Jungkook021
۰۱ ارديبهشت ۲۰:۳۴

ددی تانی و بزن خیلی بی ادبه اذیتم میکنهههه😑💔

بزنشااااا

منم از پرورشگاه بر گردون😑💔

RM. kiute.ARMY

تان تان بی ادبیات:|
*شترق* زدمش😂😂
پرورشگاه؟ دور از جون بیب😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۱ ارديبهشت ۱۵:۱۶

تو ریل تام‌بویم...

ولی تو رول و اینا کلا پسرم

RM. kiute.ARMY

اخیش...
یه لحظه حس کردم دوباره کور جنسی گرفتم:|
Jungkook021
۳۱ فروردين ۱۷:۳۹

زیاد نیسی خو 

چه کنم:) 

RM. kiute.ARMY

اینم حرفیه:|
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۳۱ فروردين ۱۶:۲۱

فاخ یو می‌اگین

من بویم و تاپم

چجوری میخای بم تجاوز کنی؟

تارا حرص خوردنت جذابه😂

راستی

ی پیغام میزارم کپی کن بفرس فم رایجل من فعلا نمیتونم بیام

 

 

هی یو...امیر،آرین،حامد،لارا،جوجکم،بیبم،دوتا دیک‌فیس،همزادم(لویی) و زنش

میصتون هق

راستی امیر بیو واناوانس بزاز دیه من منتظرم...

 

اینو از طرفم بفرس رایجل

راستی تارا دزیره بخون دیگه😐

راستی می‌اگین اسمتو فهمید ددی؟😂

RM. kiute.ARMY

واقعا پسری؟:|

تارا
می اگن
Jungkook021
۳۱ فروردين ۱۲:۱۹

ددی-

اوهوم همه رفتن 

دیگ کسی و نمیشناسم حس غریبه میکنم:) 

 

 

تانی-

 

جر که خوردی میفهمی ایران تحریمه😑

RM. kiute.ARMY

ما ک میشناسیمت*^*

تانی
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۳۰ فروردين ۲۲:۳۵

ووشیانت خشن بودد ولی رو نمیکرد...

😂

هی یو تارا

زیاد حرص نخور ایران تحریمه نمیتونی پول شیرخشک بدی

اره والا ددی مگه اینکه تو باورم کنی تقصیر من نبود تقصیر کرمم بود

هعی

کاترین پارک عزیز ادامین هستن منتهی تمامی نظرات بعد از ساعت ۸ تایید میشه و پست ها هم همینطور

ناسلامتی ماه‌رمضونه ها

RM. kiute.ARMY

ر.و نکنه😂😂😂
کاترین
تارا
Katrin Park
۳۰ فروردين ۱۵:۳۷

{♡_♡}

  \ ||  /

    \/

 

خداروشکر

RM. kiute.ARMY

جرررر😂😂😂
Katrin Park
۳۰ فروردين ۱۲:۰۶

کوله پشتی اش را برداشته و از سایت می‌گریزد 

RM. kiute.ARMY

نه گریز..
سمیه نرو😂😂😂
Katrin Park
۳۰ فروردين ۱۲:۰۵

اع یه دور دیگه اشتباه کردم😂

 

وایسااا 

 

هرکی بخنده مدیونه ولی من تو دنیای واقعی گیج تر از این حرفهام

 

اخخخخخ خداااابلساستیتتساستیتیتیتیستاییا

 

این(من) چی بود که آفریدی؟

RM. kiute.ARMY

من از خنده جررررررررررر خوردم😂😂😂
Katrin Park
۳۰ فروردين ۱۲:۰۲

اهان اره اینجا میخواستم اینجا به شادی پیام بدم چرا تهش به یوکی پیام دادم نمیدونم

 

خدایا منو بخور😂

RM. kiute.ARMY

اینجا هم برای ایتو هایده😂
Jungkook021
۳۰ فروردين ۱۱:۱۶

هم کرمشو هم خودشو جر میدم:/

 

 

دیدی گفتم 😂

 

نمیدونم دیگ وب مث قبل جالب نیس ادماش زیاد شدن من حوصلشونو ندارم 😂💔

RM. kiute.ARMY

خشن نباش...لایف گز آن😂😂

اهان اره حق میدم بهت...خیلی از قدیمی های بیان هم رفتن:")😂
می اگین
۳۰ فروردين ۱۱:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اغا *****؟؟یکم دیگه سرچ گوگل بکار بگیرم فک میکنن حاملم دنبال اسم برا بچمم

 

صدا خفه کن را به انتها کلت وصل میکند و با همان بهت تجاوز میکندد.پزشکان اظهار میکندد این روش اخرین و موثر ترین راه برای درمان مازوخیسمه

 

#ووشیان

RM. kiute.ARMY

تو گوگل سرچ کردی کلک؟😂😂😂

ووشیان
Katrin Park
۳۰ فروردين ۱۰:۰۷

ادامین عزیز چرا دو روزه هیشکی اینجا نیس؟😣بیاد جوابم و بده؟ 

RM. kiute.ARMY

هستیما*^*
Jungkook021
۲۹ فروردين ۱۹:۱۶

اوووه تانی عوضی گفتم نگوووو:/ گیرت میارماااا😑

 

 

 

ددی_

اخه اسممو عوض کردم گفتم شاید نشناسی

 

در هر صورت ساری

شاید دیگه وب نیام خاسم حلالیت بطلبم:/😂

RM. kiute.ARMY

تانی بی گناهه تقصیر کرمش بود😂

خوب نشناختم اما فهمیدم اشنا هستی*^*


چرا نیای ملعون:|
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۲۹ فروردين ۱۷:۳۶

پوزخند دارک'

فوت کردن دود سیگار'

انداختن سیگار روی زمین'

له کردنش زیرپام'

هی یو می‌اگین

صاری بیب

آی کنت...

RM. kiute.ARMY

ووشیان سافت منو کی دزدیدددددددددددد:|

می اگین
می اگین
۲۹ فروردين ۱۵:۰۰

چیز تسنیمم؟

 

RM. kiute.ARMY

خیلی سنگینه😂😂
Katrin Park
۲۹ فروردين ۱۴:۵۵

اسمت خیلی قشنگه ددی

ولی من قبلا شنیده بودم این اسم رو یه جای دیگه

 

 اسمت و میدوستم

RM. kiute.ARMY

واقعاااااا*0*
قشنگی از خودته جیگرررررررر*^*
می اگین
۲۹ فروردين ۱۴:۵۱

انسیه یا انیسه؟بگو ک درس گفتم برم سر کلاس فیزیکمم

RM. kiute.ARMY

انسیه اسم نوه عمه امه😂
Katrin Park
۲۹ فروردين ۱۴:۴۶

اخ جوووون رمز گاو صندق بانک مرکزی امریکا هک کردم یعنی پیدا کردم

عررررررررررررررررز

 

دیشدارا نیناش ناش💃😍

RM. kiute.ARMY

اره 😂😂😂😂😂
می اگین
۲۹ فروردين ۱۱:۵۷

وی ووشیاان.ب برکت این ماه عزیز ترک عادت کن بزار کنار مازوخیسمتو.

RM. kiute.ARMY

ووشیان
aiso.minminie [=
۲۹ فروردين ۰۷:۴۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******

تو رو خدااااااااااا

ذهنمو مشغول کرده 😕

RM. kiute.ARMY

هووووووووووووووراااااااااااااااااااا😂😂😂😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۲۹ فروردين ۰۰:۵۵

هی یو تارا

خیلی صاری که لوت میدم😂

Bangtanboysot7

ددی این تاراعه😂

تا نزدتم بای

RM. kiute.ARMY

غریزه ام گفت اشناست اما جونگ کوک نه😂
Bangtanboysot7
۲۸ فروردين ۲۳:۱۴

شناختی؟؟ 

 

اگه نشناختی اشکال نداره فقط اومدم عذر خواهی

عااام ساری بابت رفتار چن وقت پیشم:) 

 

هر چند حتا یادت نیس من کیم:) 

RM. kiute.ARMY

چرا یادمه تورو چرا نباشه؟
اشکال نداره عسلم گذشته ها گذشته پیش میاد
عذر نخواه باشه؟!
تو کاری نکردی...بالاخره همه ما ی اشتباهی میکنیم
GBTS Piper
۲۸ فروردين ۲۲:۱۴

اوه اوه ددی اسمت چه ناز و عشوه میاد جلومن 

ادرس ندم؟یاع یاع یاع یاع یکم اذیتت کنم؟ نه گنا داری نه ولش کن بچه این همه زحمت...نه گنا داره 

خب ها ددی سوال براچی گفتی از چشمم بکشم(نکشیدم ها ها ) چون معنی اسمم میشه چشم 

بعد دوستام مسخرم میکردن میگفتن گلاره هام درد میکنه:/ :ا واقن اخه چرا 

البت خیلی بشون اهمیت نمیدادم 

ددی اسمت مال جای خواسیه؟

ماله من ایرانیه اصیل کرمانشاهیه بعد خودم مشدیم اصن این تفاهم تو دهنم 

ایش 

من هوز نتونستم اسمتو حضم کنم یکم عجیبه برام ایشالا میرم حموم انوجا حضمش میکنم 

راسی ددی رفتم یه سایتی(خواسی بگو اسمشو بدم بت)

28تا موزیک ویدیو دان کردم دوساعت داشتم از فایل دانلودا درمیاوردم کات میکردم تو فایل عهرررررررررررررررررررررر دوران بدبختی(چون تبلت ندارم هرچی تا وقتی که تبلت درس شه میندازم اون تو) و  از اونجا رو فلشم کپی میکردم 

ها ددی برو وانابی رو از گلدن چایلد ببین 

با ایتزی اشتباه نکنی

ریتمش لامصبه اصن اعصاب به ریزه

وانابی از گلدن چایلد

راسی ددی اگه درمورد گروهای کی پاپ سوال داشتی بپرس ازم خیلی اطلاعات دارم از میپاپ(درمورد دوروبرم انقد اطلاعات ندارم)

هعی میشه ددی واقن بیام فرار کنم بریم تهران پول جم کنیم بعد بریم کره؟

داره دیونه میشم 

همچین دلم میخواد اینارو ول کنم تو خونه ی سالمندان 

سرپرستام باز رفتن رو مخم ینی همیشه رو مخمم زرزرزرزرزرزرزرزرزررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

مامان بابای تو چی ددی اونا چجوریه اخلاقشون 

میخوام ببینم من فقط بین دوتا پیر خرفت گیر افتادم یا نه

RM. kiute.ARMY

من اسم تورو خیلی دوست دارم خیلی خوشگله!!!
بابا زحمت کشیدی اسممو پیدا کردی بقیه هم زحمت بکشن😂😂😂😂
گلاره هام درد میکنهههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مال من عربیه
اسمم کلا عجیبه😂بعد جالبه هرکی از این اسم داره یه خصوصیات بارزی رو داره
واو چه سایتی؟؟های کی پاپ؟
گلدن چایلد جوووووووووووووون!!!
اره عزیزم بپرس*^*
اره بریم کردههههههههههههه:")))
مامان بابا ها مشکل های خودشون رو دارن بزرگ شی درست میشن

Katrin Park
۲۸ فروردين ۲۱:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اگه نسرین نیست

۵ حرفیه دخترونه است

اولش با نسی شروع میشه

به نسیم نزدیکه 

معنی اصالت میده

 

احتمالا ***** باشه 🤔

 

یک بدبخت پیگیر*

RM. kiute.ARMY

بالاخره😂😂
Katrin Park
۲۸ فروردين ۲۰:۳۵

اگه نسرین نیست پس نسی مخفف چیه؟

که پنج حرفیه؟🤔

سوختن آی سی های مغزی🤕😵

RM. kiute.ARMY

اسم نیس که رمز گاو صندوق بانک مرکزیه امریکاست😂
Bangtanboysot7
۲۸ فروردين ۱۷:۵۶

عاممم میشه جواب منو بدین:/

واقعن با ددی کار درم:/

 

بحث جدیه

RM. kiute.ARMY

هستم لاو*^*
~Parastoo Bts
۲۸ فروردين ۰۹:۲۴

 خب منم دوس دارم در بحث پزشکیتون شرکت کنم ولی ترجیع میدوپم برم بخش گیاهمو بخونم .

ولی ناموصا از شیرابه که واس انجیره لاستیک میسازن جلل خالق 😐😐😐😐😐😐😐 

 اصلا کلا مغزم قفل شد من هنوز بخش خونو نگا نکردم تا رگها خوندم 😅 

خون انشالله فرصت شد خوندم میام وارد بحث بشم...

 

من تازه فهمیدم فوبیای دکتر رفتن دارم جدیدا🙁

RM. kiute.ARMY

بفرما دم در بده😂😂😂

منم از آمپول میترسم:|
Bangtanboysot 7
۲۸ فروردين ۰۳:۰۳

های

کجا میشه با ددی حرف زد؟؟ 

RM. kiute.ARMY

اینجی*^*
ننه میسوی بخت برگشته
۲۷ فروردين ۲۲:۵۸

اوا سلام که.....عر که..........

میصتون هیونگااااااویتسنمصنصنصمشجنشحشجشججش

وبم ب چوخ نیستی رف مسنسنسننسنسننسنسن

چخبر؟میسوی بخت برگشترو که یادتون میاد؟😀😀😀🤣

RM. kiute.ARMY

کی بود چی شد کی چرا به چه علت؟
Katrin Park
۲۷ فروردين ۲۱:۴۵

اوه اسمت نسرینِ؟!

 

دویدن وسط بحث وسط بحث😎🍟

RM. kiute.ARMY

نه بابا😂
Katrin Park
۲۷ فروردين ۲۱:۴۲

اگه یکی از والدین م AB باشه و اون یکی O

بازم میتونه AB باشه چون

AوB هردو غالب هستن

و گروه خونی AB از O غالب تره

RM. kiute.ARMY

تو مسائل خانوادگی دخالت نکنیم😂
aiso.minminie [=
۲۷ فروردين ۱۷:۰۷

ددی حس میکنم اسمت یا نسرینه یا نسترن

کدام؟

😂😂

پ.ن: چرا من انقد این فیکو دوس دارم؟

moon🌛 Child🌜

هیچکدام😂👌ی اسم بسیار کمیاب
دل به دل راه داره😂😂😂😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۲۶ فروردين ۱۹:۵۰

اهم اهم

به خبری که همین الان به دستم رسیده توجه کنید...

جنی بلک پینک بسیار در کف اسم ددی میباشد ولی ددی به اون نامش را نمیگوید

می اگین هم در این بازی کثیف وارد شده است

وی ووشیان اعظم نام ددی را میداند ولی چون مازوخیسم دارد نمیگوید

تا اخباری دگر بدرود

RM_kiute_army#

black_pink_jennie#

می_اگین#

wei_wuxian#

News#

RM. kiute.ARMY

جووووووووووووووون هشتکاااااروووو😂😂😂😂
لیانا
۲۶ فروردين ۱۹:۰۹

سلام عزیزان . یک سوال ... آیا کسی در بین شما دوستا عزیز هست که برای آدیشن ها اطلاعات کاملی داشته باشه ؟ یا مثلا خود اون عزیز قبول شده باشه ؟ ممنون می شم اگر هست یه همچین عزیزی راهنماییم کنه . تشکر :)

RM. kiute.ARMY

البته لاوم*^*
http://rainbowgirls.blog.ir/
به این سایت مراجعه کن
Yoonmin lover 13
۲۶ فروردين ۱۷:۱۶

سلام ددی 😳 

من تو بیان هر کاری میکنم نمیتونم ثبت نام بشم 💔

با دو تا ایمیل امتحان کردم ولی به ایمیلم چیزی ارسال نمیشه 😲

چیکار کنم ؟ 😞

یه ایمیل دیگه درست کنم ؟ 😞

چرا پیامای دیگه ای که فرستادم هنوز تایید نشده ؟ 😭💔

RM. kiute.ARMY

از یاهو بری راحت تره
^^
۲۶ فروردين ۱۶:۴۳

آیم سایلنت ریدر😂✌️

من اسم ادمین RM.kiute.ARMY رو فهمیدمممم😂✌️ هوراااااااااااااا جشن بگیریم😂😂 حس میکنم چیز خیلی بزرگی رو کشف کردم😂😂✌️

بدرود فرزندانم

راستی ادمین RM.kiute.ARMY یه نام بگو راحت تر صدایت کنم اگر میشه

حال دیگر به دروددد😂💔

RM. kiute.ARMY

ماشالله😂😂😂مامور اف بی ای کی بودی توووو؟😂😂
بهم بگو جعفر اصن😂
GBTS Piper
۲۶ فروردين ۱۶:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی اسم ******* 

ادرس بدم به بقیه کجا پیدا کردم؟

مارو باش فک کردیم اسمت لادنه 

***** تاحالا نشنیده بودم والا

ددی بگو به چه لباسی ای شلوار گل منگولی؟

من لباس که روش پره خرسه و صورتیه 

بعله.............. 

*****؟

واقن اسمت اینه/

ددی معنیش چیه؟

اگه ناراحت نمیشی بگو ادرس بدم 

RM. kiute.ARMY

نه آدرس نده😂😂😂
اره اسمم نادره:")
من الان تیشرت بی تی اس با شلوار گشاد زرد با طرح خرس و خرگوش😂😂
اره اسممه
نه ناراحتی چیه*^*
معنیش میشه اصیل و شریف
می اگین
۲۶ فروردين ۱۴:۳۷

بابا عع او باشه مادره هرچیزیم باشه را نداره بچه شون بشه ابی.چون ی او بابا عع میرسه ب بچش:/یا بچه عاعه یا بی اونم ناخالص یا اوو،ریدم ت زیست ک هیچوق تنهام نزاشت.

اما اسم ادمین مونی مهم ترهه.

سوسن ؟ونوس؟

 

RM. kiute.ARMY

به ما چه اصلا تو موضوعات خانوادگیشون دخالت نکنیم😂

نه بابا😂
می اگین
۲۶ فروردين ۱۳:۲۷

طبق نوشته ها صفحه 52 به این نتیجه میرسیم که تهیونگ پسرخونده باباشه!:))

گروه خونی او منفی ک خالصه نمتونه پسری داشته باشه که گرو خونیش ابیهه

وقتی زیستو میریزی ت ففیکا😂💔

RM. kiute.ARMY

ای شعت فصل سوم زیست برام دوره شد...او خالصه اما در مواجهه با آ یا بی فقط آ یا بی یا همون آبی خودشو بروز میده
می اگین
۲۶ فروردين ۱۳:۱۸

قرار گزاشتین وقتی من نیستم ماراتن حدس اسم ادمین بزارینن؟

منم بازییی

RM. kiute.ARMY

بیا بازی😂
💚💜sogijin💙💖
۱۹ فروردين ۲۰:۲۷

واو چه جالب اینم جزو فیکا سایته🤣🤔🤣🤔و زمانی که فصل بعد نمیاد

moon🌛 Child🌜

ینی چی جزو فیکای سایته😂😂💔💔
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۶ فروردين ۲۰:۴۹

دخترن 

پس چرا 

ی نفر ب ددی گف داداش ؟

Agü§ť Ell

لفظی بوده 😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۶ فروردين ۱۸:۲۵

ودف ؟

حالا چ کنم 

دختر یا پسر ؟

گیج شدم بخدا 

😂😂

مگه پسر نیس 

Agü§ť Ell

ادمین ها همه دخترن بخدا😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۶ فروردين ۱۳:۵۹

من داشتم دنبال اسم دختر میگشتم کیوت خان 

الان برم دنبال اسم پسر! 

😁

Agü§ť Ell

ججررر نه همون اسم دخترو بگرد😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۵ فروردين ۱۸:۰۰

یعنی ن و س ی درسته ؟

آخه من ک ایمیل ندارم رفتم گوگل ایمیل بسازم خب بعدش نساختم اون تیکه رو گوگل پذیرفت منم اومدم زدم بیان 😂😂

ببخشید اگه خلم 

 

 

RM. kiute.ARMY

اوهوم*^*
هوراااااااااااااااااااا😂😂
عه دور از جون!
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۴ فروردين ۲۱:۴۶

ددی من تو بیان ثبت نام کردم 

خب 

بعدش قسمت وارد شوید میگه رمز عبور ب ایمیلت رفته اما هیچی بهم نمیاد 

قسمت وارد شوید خیلی مهمه؟

یعنی نمیشه پروف بذارم؟

RM. kiute.ARMY

یعنی تو ایمیلت چیزی نیومده؟؟
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۳ فروردين ۲۲:۱۶

نسیمه؟

RM. kiute.ARMY

نزدیک شدی!
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۱ فروردين ۲۲:۰۷

ددیییییییییییییییی 

منو دق دادی توووووووووو

بگو اسمت چیهههههه

ب مریضی ب نام کیپاپری وابسته ام یهو دیدی پس فردا افتادم مردم 

اونوقت پشیمون میشی ک چرا بهم نگفتیاا 

دیگه خود دانی ب من ربطی نداره 

نسترن ؟

دیگه چیزی ب ذهنم نمیادددد 

RM. kiute.ARMY

دومین حرفش درست بود😂 منظورم سینه😂
شرمنده😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۱ فروردين ۱۹:۴۴

ددی تصور من از قیافت نامجونه 😂😂

چون همه پروفات آر امه 

Agü§ť Ell

ججججججججججعععععععععررررررررررر خیلی این خوب بود😂😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۱ فروردين ۱۸:۲۱

ببخشید اگه پنج حرفی نیس فقط بگو تو اینا هس یا نیس 

 

نارمیلاشکوفه، غنچه، شکوفه گل انار2نارملاشکوفه گل انار3نارگونهمانند انار سرخ و آتش4نارگلگل انار5ناردانهدانه انار6نارداناناردانه، دانه انار7ناربنناروُن، درخت انار، انار - درخت انار8نیلگونآبی، ارزق، اغبر، کبود، نیلی، نیل فام9نیلرامنام فرشته ای که پرورنده و رب النوع برف و باران و تگرگ است - نام فرشته نگهبان برف و باران و تگرگ10نیلاب

آبی ملایم و آرامش بخش، مایعی آبی رنگ که در رنگرزی کاربرد دارد

11نیلاآبی دریا . به رنگ رود نیل ، نیلی .برکت زندگی12نیکیاحسان، خوبی، خیر، نکویی، نیکویی13نیکوآراسته، بدیع، پاکیزه، پسندیده، جمیل، حسنه، خوب، خوش، زیبا، شایسته، لعبت، مستحسن، نکو، نیک، نیکوروی14نیکنازآن که دارای عشوه و غمزه‌ای خوب و نیکوست15نیکتاخوب بی همتا، خوبی که تا یعنی مانند ندارد.16ناریکادختر مهربان17نیووندنام نوعی گیاه است18نیوشاسروش، مستمع، حرف شنو، سامع، شنوا19نیواندختنیوان، نام مادر انوشیروان، همسر قباد پادشاه کیانی20نیوانپهلوان و دلیر و شجاع، نام مادر انوشیروان، همسر قباد پادشاه کیانی21نیمتاجتاج کوچک ، آراسته به جواهر22نیلیابه معنی آبی دریا و آبی آسمان23نیکاخوشا،چه خوب، منسوب به نیک24نیک یاردوست بامحبت و خیرخواه25نیک مهرکه دارای محبتی کامل و شایسته است26نیک رویخوش صورت ، کسی که داری چهره زیبا میباشد27نیک رخسارکسی که چهره ای پاک و زیبا دارد28نیک رخکسی که رخ و صورن مهربان و نیکو دادر29نیک دختدختر خوب و نیکو30نیک چهرهکسی که چهره ای مهربان دارد31نیک چهرنیک چهره، خوبرو، نیکوروی، زیبا32نیک تاشمثل و مانند نیکان33نیک تاجآن که تاج نیکو و خوب دارد34نیک اختردارای ستاره و طالع خوب و خوش، خوشبخت، سعادتمند35نیک آفرینآفریننده نیکی و خوبی36نیایشدعا به درگاه خداوند، ستایش، عبادت، پرستش و احترام نسبت به کسی37نیتابی مانند، بی نظیر، بیتا، یگانه38نیساهمانند نی، شبیه به نی، زیبا، با طراوت، دلپذیر و دلنشین، شیرین39نیک آفریدآفریده خوب و نیکو40نیالانام روستایی اطراف ساری41نیاز احتیاج، اقتضا، تمنا، حاجت، درخواست، ضرورت، لزوم، اظهارعشق، ناز42نهالدرختچه، درخت، شجر، گیاه43نونهالدرختی که تازه کاشته شده و یک یا دو سال بیشتر از عمرش نگذشته می باشد44نوگلگلی که تازه شکفته شده است، دختر جوان45نوشینهنوشین، شیرین، خوشایند، دلپذیر، گوارا، خوش گوار46نینازیبایی، خوش اندامی و ظرافت47نوشین لبنوش لب، دارای لبی شیرین، شیرین لب48نوشینشیرین، خوشایند، دلپذیر، گوارا، خوش گوار49نوشیدنام مادر مانی دین آور معروف ایرانی50نوشهانوشه، جاوید، زنده، شاد، خوشحال، خرم، گوارا، از شخصیتهای شاهنامه51نوشنازدارای ناز و غمزه شیرین52نوشزادزاده جاوید، از شخصیتهای شاهنامه، نام همسر انوشیروان پادشاه ساسانی53نوشاننوشانیدن، نوشنده وشیرینی بخش54نوشادجوان نورسته ی شاداب (دختر )55نوشابهآشامیدنی، شربت، نوشیدنی56نوشاشنوا، شنونده57نوش لبدارای لبی شیرین، شیرین لب58نوش آفریدآفریده بی مرگ، آفریده جاوید59نوش آفرینجاویدان آفریده شده60نوش آگینبه شهد و شکر آویخته، نوشین61نوبهارآغاز فصل بهار، فصل بهار، نام آتشکده‌ای در بلخ62نورستهتازه روییده، جوان، تازه بالغ شده63نوژاندرخت صنوبر و کاج64نوژینمنسوب به نوژ، زیبا، سرسبز و با طراوت65نوبرتر و تازه و جدید، شادابنام پارسی66نوباوهکودک یا نوجوان، میوه‌ای که تازه رسیده باشد، میوه تازه و نورس67نوازشاز روی مهربانی دست بر سر کسی کشیدن، چیزی را به آرامی و پیاپی لمس کردن، مهربانی و لطف، تسلی دادن و دلجویی کردن68نواآفرینآفریننده نغمه و آواز69نواصدای آهنگین، نغمه،آواز، نام یکی از لحنهای قدیم موسیقی ایرانی70نگینهمثل شبیه و مانند نگین71نگارینزیبا، آراسته، مزین72نگارهنقش، شکل، تصویر73نگارشیدنقش و نگار درخشان74نگاربستهنقشی که زنان با حنا بر دست و پای خود می بندند75نگارابانوی زیبا، دختر خوش صورت،. زن زیبا . خوش چهره76نازینهادا، عشوه، کرشمه77نازیلابا ناز و کرشمه، با ناز - دختر طناز و عشوه گر78نازیاریار زیبا و نازنین79نازنوشزیبا و شیرین80نگیناموسیقی، آواز81نازگلدختری که مانند گل زیبا و لطیف و ناز است.82نازک(به ضم ز) محبوب، معشوق، لطیف، ظریف83ناز رخدارای روی زیبا و لطیف84نازدلبرمعشوق زیبا و جذاب، نام دختری در منظومه ویس و رامین85نازدختدختر زیبا86نازآفریدناز آفرین - آفریده ناز و زیبا87ناززیبا. قشنگ . کرشمه. ادا88نارینمنسوب به نار، تر و تازه89ناروندرختی خوش اندام و پُربَرگ و سایه دار. نارون از دو بخش نار (آتش ) + ون (درخت ) به معنای درختی است که از چوبش برای افروختن آتش بهره می بردند.90نسرین نوشزیبا چون گل نسرین و شیرین چون عسل91نسرین مهرزیبا و درخشان چون گل نسرین و خورشید92نسرینگلی به رنگ زرد یا سفید و خوشبو که یکی از گونه‌های نرگس است.93نسترنگلی شبیه رز به رنگهای صورتی، سفید و زرد94نساکنام همسر سیامک پسر کیومرث پادشاه پیشدادی95نرمینلطیف، مهربان.نرم - مانند پنبه- ظریف و زیبا96نرگسگل زینتی با گلبرگ های سفید یا زرد معطر97نرسادر اساطیر زوروانیه نام یکی از خدایان98نگارنقش، تصویر، زیور، زینت، دختر یا زن زیباروی99نکیسانام موسیقیدان مشهور در زمان خسروپرویز پادشاه ساسانی100نکویاریار نیکو101نکوزادزاده نیکویی102نقرهفلزی گرانبها، نرم و سفید که در ساختن زیورآلات، آینه، و… به کار می‌رود.103نافهماده‌ای با عطر نافذ و پایدار که زیر پوست شکم نوعی آهو به دست می آید.104ناژینپشه غال، نارون - درخت نارون105نخستینآغازین، اولین، یکم، یکمین106نرجس خاتونلقب مادر حضرت مهدی عج الله فرجه الشریف107نازمهرمهرِ نازنین،زیبا روی مهربان - مهرناز، زیبا چون خورشید108نازلیدارای ناز و عشوه، نازلی یعنی ناز دار109نازگیتیموجب نازش و مباهات گیتی110نازگوهردارای گوهر زیبا، گوهر و سنگ زیبا و قیمتی111ناکتاناک (در گویش مازندران نوعی گلابی شیرین) + تا، شیرین مثل گلابی112ناناپدر و مادر، نعناع113نانیسانام روستایی در نزدیکی مراغه114ناوهنام روستایی در نزدیکی خرم آباد115ناهیدزهره، آناهیتا، از شخصیتهای شاهنامه، نام دیگر کتایون همسر گشتاسپ پادشاه کیانی116نایریکابرگزیده، پسندیده، از اسامی قدیمی ایرانی117نازجهانموجب نازش و مباهات جهان118نازخاتونبانوی زیبا،نام دخترامیر کردستان در زمان پادشاهای الجایتو119نازدارآن که رفتاری خوشایند و جذاب دارد، ملوس120نازدانهفرزند محبوب پدر و مادر، دردانه121نازپریآنکه مانند پری زیباست،نام دخترپادشاه خوارزم122نازبوگیاه شاهسپرم، ریحان،123نازنینبسیار دوست داشتنی، عزیز و گرامی، زیبا و ظریف124نازنین چهردارای صورتی ظریف، زیبا و دوست داشتنی125نازآفرینمرکب از ناز (زیبا) + آفرین (آفریننده)، نام همسر فتحعلی شاه قاجار126نازانفخرکننده، نازکننده127نازبانوبانوی زیبا و عشوه گر128ناروپرنده‌ای خوش آواز همانند بلبل129نارنجمیوه‌ای آبدار و ترش، از گونه مرکبات130نازیاباز شخصیت های شاهنامه، نام یکی از زنان شاعر بهرام گور پادشاه ساسانی131نازیمنسوب به ناز، نازدار، آن که بسیار ناز کند، پر ناز، زیبافهرستی کامل از 188 اسم دخترانه که با (ن) شروع میشوند + معنی

Agü§ť Ell

ججججججججججعععععععععررررررررررر چقد زیادههه 😂😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۱ فروردين ۱۸:۱۷

خب صبر کن الان میرم لیست اسم های پنج حرفه دختر با ن 😉

Agü§ť Ell

جونز
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۰ فروردين ۲۳:۴۱

حالا واقعا ی اسم چیه ک تو نمیگی اونی من؟

ی اسم اگه همه اسمای جهانو ردیف کنم 

میگی کدومییی؟

واقعا ودف 😂

 

RM. kiute.ARMY

دیگه دیگه😂

من میگم اولش چیه
ن
و پنج حرفه
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۰ فروردين ۲۰:۱۵

ودف بچ /:

RM. kiute.ARMY

جان؟😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۳۰ اسفند ۱۲:۰۱

ددی نامردی نکن دخترم الان من حوصله خودمو ندارم برم اینننننننننن همه کامنتو بخونم 

RM. kiute.ARMY

دیگه دیگه😂 هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد
هرچند برای من اینگونه تعبیر میشه:
هرکه پهن خواهر جور اسطبل کشد
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۹ اسفند ۱۷:۵۰

بگو دیگه اذیت نکن برادرم ن نه اشتب شد خواهرم 

RM. kiute.ARMY

ابجی باور کن راه نداره این تن بمیره😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۸ اسفند ۲۰:۵۲

ددی 

اسم اصلیت چیه؟

RM. kiute.ARMY

تو کامنتای قدیمی هست مستقیم نمیگم😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۷ اسفند ۱۴:۴۵

+18 کیلو چنده بابا ؟

وقتی آرمی آب از سر گذشته باشی محدودیت سنی حالیت نمیشه 

الان نمونش من بهمن تازه 12 سالم شده 😌

اما خوندم 

😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

فایتینگ خواهرم😂
💚💜sogijin💙💖
۲۷ اسفند ۰۰:۱۴

چی میبینم هنوز فصل سوم نیومده😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۶ اسفند ۲۰:۱۷
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

نوکرم😂😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۵ اسفند ۱۸:۱۷

خو نگا گفته بودی ولی نمیفهمی ی خری مث من ممکنه نفهمه؟

RM. kiute.ARMY

عه دور از جون باو😂
Aileen fihodes
۲۵ اسفند ۱۵:۴۷

اوه گاد نمیدونم چند باره میخونمش خیلی خوبه:) 

لایک ب نویسندش

RM. kiute.ARMY

از دیالوگ نامجین اخرش اسکرین گرفتم هی میخونم پشمام میریزه😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۴ اسفند ۲۰:۴۴

برا عید عالی تر بنویسی عسیسم 

RM. kiute.ARMY

مرسیات فراوان*0*
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۴ اسفند ۲۰:۱۰

واااااااای جررررررررر بالاخره پیدات کردددم 

ددیی چرا نگفتی دخترم ؟؟

مممممممرسی بنویییییس 

 

RM. kiute.ARMY

هورااااااااا*^*
گغته بودم ک از طرز حرف زدنم معلومه😂
pari87 87
۲۳ اسفند ۱۸:۲۸

هان

درست شد این لینکی که دادی 

تنکس

Agü§ť Ell

خواهشیات لاوم*^*
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۳ اسفند ۱۴:۳۲

PurplebunnyEll تو نویسنده ای 😻😻😻؟

بگو آب قند لازم شدم بخدا با فیکت 

Agü§ť Ell

بلی بنده حقیر چارتا چیز میز نوشتم
ایجونم
بذار برای عیدی  میام براتون فیک فول مینویسم میزارم😌😃
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۳ اسفند ۱۳:۲۰

اره دیه باید ی جور ب خودمون دلداری بدیم 😌

آخه ن ما تاز و اشومون زیاده 😌کسی نمیاد به خاطر همین 😂😂

جناب نویسنده 3 رو هم بنویس تورو جدت 😊😻

Agü§ť Ell

نویسنده
Liaseokjin
۲۳ اسفند ۱۰:۲۲

فصل سه نداره؟

RM. kiute.ARMY

نه*^*
pari87 87
۲۲ اسفند ۲۱:۱۶

ددی یه سوال هر چی تو تخصصت هست!

من چرا میزنم رو سیزن 2 باز میاره تو همین صفحه؟

یعنی نمیره تو ریزی یا ی جا دیگه که دان کنم چ خبره:|؟

RM. kiute.ARMY

من الان چک کردم لینک درست بود...
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۲ اسفند ۱۷:۰۵

 اره بابا مردیکه خر گاو /:

برو برام معتبرشو بساز 😂😂

چقدر پرو بیدم 

خو معلومه سینگل به گوریم 😂😂

من که امیدی ندارم در سال های آینده از سینگلی درام 

منو به خاطر بسپار بگو رو قبرم بنویسن 

مرحومه سینگل به گور 😂😂😂

قاطی کردم ددی ب بزرگی خودت ببخش 

ددی ب نویسنده بگوو 3 رو هم بسازه 

حتی اگه ریدن به خوشبختی باشه میخونیم 

چون من کلا معتاد فیکشنم 

 

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
عقاب همیشه تنهاست...
دور از جون اما چشم😂
حالا خود نویسنده نظراتو میخونه😂 اگه صلاح دونست مینویسه😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۲ اسفند ۱۰:۰۷

ددی تاتا رو میشناسیی؟؟؟

اسمش تاراس ما بش میگیم تارا /:

خیلی وقته نیس 

اگه میدونی کجاس بهم بگو

تورو ابلفضل کامنتمو بذار 

نذار ب قرن جدید بکشه 😂

RM. kiute.ARMY

هان؟
نه والا نمیشناسم😂
می اگین
۲۲ اسفند ۰۰:۰۷

همیشه خدا ی شروع نوعو با ی تصادف و فراموشی گرفتن یکی از عشاق شروع میکنن.

حالا ما بعدش اول از همه زوج مقابل را زجه کنان داریم که یاد فلانی بیاره که چه شبای باهم خوابیدنن😂

از طرفی ی سیزن برا ما تمدید میشه

از جانبی دیگر هول بازی ما تموم میشه

و از سویی دیگر دعا خیر ما بدرقه راهتون میشه

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂
ما کلا سینگل به گوریم دیه😂
می اگین
۲۲ اسفند ۰۰:۰۴

خا بهتر ی چارم تضمینی ضمیمش میشه که دوباره خوشبختیو ب ارمغان بیارهه.

چه هول بازی سر ی فف در میارم ،ای نو+-+

RM. kiute.ARMY

اره😂😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۱ اسفند ۲۰:۳۹

ددی بیان ایمیل و نام کاربری منو نمی پذیره ی نام کاربری و ایمیل بهم بده 😂😂

 

RM. kiute.ARMY

اخه از کجا بدم بهت؟😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۱ اسفند ۲۰:۳۷

آری از چشمان کامنتت فهمیدم که خودت ننوشتی فرزندم /: 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

میگم ددی 

تو تو پیج هیدن خره هستی آیا دلبندم؟/

اسمت اونجا چیهههه؟

 

RM. kiute.ARMY

فاینالییییییییییییی😂
نه نیستم چون در حد من نیست😂😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۱ اسفند ۱۹:۴۶

خودت نوشتی دیگه وگرنه چرا میگی 3 میشه ریدن ب خوشبختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بگو دیه 😐

RM. kiute.ARMY

نه بخداخودم ننوشتم دیگه انقدر فیک خوندم میدونم چی به چیه😂
یه قانون نانوشته است تو دنیای فیکشنا😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۰ اسفند ۲۲:۳۴

واقعا 

باید بریم در طویله 😂😂

چون این بشر آدم نی 

ی چیز اونور تر خره 😉

ددی خودت فیکو نوشتی؟؟؟؟

کی نوشته ؟

لطفا بگو 

RM. kiute.ARMY

اونجا به عنوان ببعی استخدامه😂
من؟ نه بابا من از این استعدادا ندارم ک😂
یادم نمیاد اسمشو:|
می اگین
۲۰ اسفند ۲۲:۲۷

خاب اگ واس خودتونه میشه کمر همت ببندین پلیز ی فصل سعم براش بیارین ماعم دعاتون کنیم؟

RM. kiute.ARMY

اگه فصل س میخوای باید یه ایده دیگه باشه ک ایده دیگه یعنی ریدن به خوشبختی فصل دو و یه جنگ اعصاب دیگه😂
می اگین
۲۰ اسفند ۱۰:۵۵

همینطوری میخواستم ببینم سمت و سو دعا خیرمو باید به سمت کدوم پدر مادر امرزیده ای سوق بدم.عصنا فاکک:))

 

RM. kiute.ARMY

تو دعا کن اگه خلوص نیت داشته باشه خوب جایی میره:")
Black pink 🌹Jennie 🌹
۲۰ اسفند ۰۹:۱۹

آدرس خونههههه مهراد هیدن لطفاااااا؟

💣💣💣💣💣🔫🔫🔫🔪🔪🔪🔫🔫🔫💣💣🔫🔫🔪🔫💣🔫🔪🔫💣💣🔫💉💉💉💊💊💉💊💉🔪🔫💣💣💣🔫🔪💊💉💉

 

RM. kiute.ARMY

هه...
طویله مش اکبر😂
می اگین
۲۰ اسفند ۰۳:۲۱

من فق ی سول دارمممم.این فف رو کی نوشتههه:)))))))))

RM. kiute.ARMY

یه بنده خدایی چطور؟:")
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۸ اسفند ۱۸:۰۲

ددی جون تا هر جا ک میتونی پخش کن 

فردا هم هس ساعت 4 و 7 عصر 

بیشتر آرمی ها میخوان ریپورت کنن 

RM. kiute.ARMY

حتما لاوم!!!
Kauo sheka
۱۸ اسفند ۱۳:۵۴

آقا من جریان این هیدن رو نمی فهمیدم الان که فهمیدم فقط یه شات گان و چاقو می خوام بقیش با خودمه ،⚰️,کثافت خر راستی یه میله هم می خوام 😶

RM. kiute.ARMY

تو اصلا خودتو عثبی نکن چون ارزشش رو نداره اصلا😂
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۱۸ اسفند ۱۳:۴۸

بذا توضیح بدم 

وی تازه از مترو پیاده شده و تمرگیده تو اتوبوس و مث چی بد ماشینه 

راننده هم انگار میخوان برن بدنش ب چخ 

سرعت میگیره ول میده ما جامیونگ داریم اهل اتوبوس:/ 

 

بعد این وی ک گفتیم فیکشن تموم شده میاد فیکشن بزنه بر بدن 

میبینه فصل جدید این اومده 

عهههرررر 

عهررر 

 

 

 

 

 

وی لباسشو در میاره و تو اتوبوس عربده میزنه 

 

 

 

صلوات جمیعا

RM. kiute.ARMY

الهم صلی علی بنگتن و آل بنگتن و عجل کنسرتهم😂😂
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۸ اسفند ۰۸:۵۴

سلام 

امروز ساعت 4 عصر پیج مهراد هیدن رو تاجایی ک میتونین ریپورت کنید 

RM. kiute.ARMY

نوکرم حتما!
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۴ اسفند ۲۰:۳۸

اوووو 

چ 

بد 

سایت میزنه میره اوووووووف 

😶😶😶😶😶😶😶😶😶

میگم ددی اگه کسی رو با نام Kai 💜Jimin 💜Jisoo یابیدی من رو بیاب 

تنکس 

RM. kiute.ARMY

اهان بلی چش*^*
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۴ اسفند ۱۷:۳۷

جدی!! 

ددی مدیرش کیه ؟

میتونی پیداش کنی 

RM. kiute.ARMY

مدیرش؟ دونسنگ مورد علاقه منه😂 
اما دیگه بیان نمیاد
Taekook
۱۴ اسفند ۱۶:۰۴

سلام . دیگ  wild cat آپ نمیشه ؟ 

RM. kiute.ARMY

نه:"(
Black pink 🌹Jennie 🌹
۱۴ اسفند ۱۵:۴۱

سلام ددی 

با ی بدبختی پیدات کردم 

نمیای جواب اون یکی سایتات رو بدی ؟؟؟

RM. kiute.ARMY

والا من دیگه ادمین سایت نیستم😂
SHELINA
۱۱ اسفند ۲۰:۱۵

سلام ببخشید من هر کاری میکنم نمیتونم  دان کنم!

لطفا یکی کمک کنه

RM. kiute.ARMY

لاولی چک کردن لینکو ایرادی نداشت*^*
ستایش
۱۱ اسفند ۱۹:۴۹

پروانه های دلم.....😭🌈

چ میکنی بامن ای ددی؟؟😍😜😋

RM. kiute.ARMY

فدا دل و پروانه هاش باهم*^*

۱۱ اسفند ۱۰:۰۷

سلوم علیکم به رحمه الهه و برکاته 😂😂

جررررررررررررررررررررررررررررررررر 

دیوونه شدم احیانا 😂😂

Agü§ť Ell

علیکم السلام 😂😂😂
نخیرم خیلیم نرمالیم 😂😌
ستایش
۱۰ اسفند ۱۹:۲۴

ددیم اینجاست💜😭

ددی دلم خیلی برات تنگ شده لاولی🍕💕

فقط اون م مالکیتی ک آخر اسمم گذاشتی........ اجازه هست برم بمیرم؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ددی راستیییی حسودی کردی گفتم دلم واسه کیوتی تنگ شده؟😙😂

RM. kiute.ARMY

نه من حسودی نکردم عزیزدل من*^*
خداااااااااااااااااا نکنه!!!! بمیری من چ کنم بی ستایش؟
Mitsuha Teakook
۱۰ اسفند ۱۸:۱۷

وای وی کوک عرررررررر

این سایت عشق منه دنیای منه وقتی میام این تو در خوشی هایم غرق میشوم خیلی خیلی خیلی دوستون دارم ادمینای گللل😍❤❤❤❤❤

بریم که این فیک رو شروع کنیم بای همه

راستی یه سوال خیلی اساسی دارم چرا هوسوک تو هیچ یک از کاپلا نیست. تو کل فیکا اینجوریه بدبختو سینگل میزارن. بابا اونم دل داره. ارمی هایی که بایسشون هوسوکه هم دلشون میخواد. به نام دای دل اونا هم گوش کنید پلیز

البته بگم من بایست جیمینه

RM. kiute.ARMY

من ک خودم هوسوک سینگل میبینم قلبک جریحه دار میشه:")))
فدات برن ادمینای گل*^*
NASTUH
۱۰ اسفند ۰۸:۲۳

ساهیلاااام

اممم

بعد از خوندن تیمام کامنتا ب این نتیجه رسیدم ک فیک جالبیه

میشود بوگویید فصل اولش کوجاس؟

راستی من فیک گلد رو دان کردم خوبه؟

میسیوووااا :))

RM. kiute.ARMY

داخل پست ادرس فصل اول رو گذاشتیم*^*
اون که محشره!!!!!!!!
^^ Yui_vkook_tae
۰۹ اسفند ۱۵:۱۴

سلامممممم مونیییییی جونمممممم🐯💜💜

ارههه بالاخره بعد از چند قرن این بیان ایمیل لامصبمو قبول کرد تونستم ثبت نام کنم *^*

دقیقااااا اینقدر انتظار برای دارک گیم و دراگون میکشم پیر شدم 😐💔

سره جاهای حساس یوکی خان میگه ادامه دارد :/

دقیقا این کلمه رو میخونم فحش دنیا رو میدم یوکی 😂😂😂😂😂💔💔💔

RM. kiute.ARMY

یوکی گناه دارهااا😂😂😂
اما خوب میدونی...حال میده اذیت و آزار ریدرا😂
اخه نویسنده پاره میش ه سر هر پارت تایپ کردن...انتقامشو اینطور میگیره
ی بدبخت فلک زده:/ که جدیداااااا سیل هم زدههه بهش
۰۹ اسفند ۱۳:۳۵

خب ...فصل دو رو خوندم فهمیدم ذهنم به شدت مریضه

Agü§ť Ell

همه ذهن های مریضی داریم ایشالا شفا پیدا کنن😂😂😂😁
ستایش
۰۹ اسفند ۱۱:۲۲

دلم وااسه کیوتی تنگ شدههههه چند وقته باهاش حرف نزدممممم

کیوووتیممم چطووولی هق...♥♥♥♥♥

RM. kiute.ARMY

من اینجام ستایشم*^*
💚💜sogijin💙💖
۰۹ اسفند ۰۹:۴۲

وااااااااااااااووووووووووووووووو

اخیش بلاخره بخشیدش خداروشکر همچی بخی......ددی منو بگیر تا نرفتم بابای جون وو رو درنیوردم مرتیکه تو چیکار عشق اینا داری بزنم لهت کنم

واییی چه خواستگاری جریی بود🤣🤣🤣🤣همیشه هم که نباید رمانتیک باشه گاهیم باید اینجوری باشه

نا..مج..ین مای پشم اونا....خونه......اتیش....یا حضرت پشم

RM. kiute.ARMY

مرتیکه چقدر خوشم اومد دیک شد😂
خواستگاریش کراش خالص بود😂
hasti_a writer
۰۹ اسفند ۰۱:۰۷

5 امین کامنت ام .

 

خیلی عالی بود .. دوست داشتم
خیلی فیک خوشگل و گوگولی بود .. 

میشه فصل 3 ام بنویسی ؟ 

RM. kiute.ARMY

علاوه بر گوگولی برگ ریزون هم بود!!!
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۸ اسفند ۲۲:۲۷

خاک ت سرم ددی😂😂

جونگ کوک قبلا به ته تجاوز نکرده بوده😂😂

باور کن از اثرات تای می آپ و تاچ می آپه من هنوز تو کفشم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اون دوتا سم فراموش نشدنی ان😂

۰۸ اسفند ۲۲:۰۹

میگم ددی جون چند سالته 

اصن دختری یا پسر؟

😂😂

RM. kiute.ARMY

به جان پی دی نیم دخترم😂
من 17/5 سالمه
Itu Hide
۰۸ اسفند ۲۰:۵۳

هییی گایزززز چطوریننن😍

خوشحالم تونستم با اعصابتون بازی کنم با اندینگ🤭😍😂 نه دیگه فصل سوم نداریم شما رو با همین پایان تنها می ذارم:)))

ولی یه فیک جدید دارم می نویسممم تا چند روز دیگه فول می شه می فرستم برای ددی لطف کنه بزاره لطفا اونم حمایت کنین لاوا، تنکیووو🥺🥺😍😍😍💕💕💕💕

(وی تا وقتی نوبت فیک پارتیش برسه قراره سایت رو با فیک های فول بمب بارون کنه🚶🏻‍♀️)

RM. kiute.ARMY

خیلی پایان برگ ریزونی بود دیگه هیچ وقت پایانش از ذهنم نمیره:")
البته ک میزارم باعث افتخاره!!!
ریدرا
Tasi :)♡
۰۸ اسفند ۲۰:۳۲

هققق خیلی خوب بودشششش :'"💜

البته بجز اون آخرش .. 😐🔪

خودم ریختم برگام موند 😐💔

بهرحال ممنووووووون ^^

 

RM. kiute.ARMY

اخرش با خاک یکسانم کرد الله وکیلی...
atibaby just her baby
۰۸ اسفند ۱۹:۴۶

فصل 2؟هوم...مرصی جدن بعد ی روز وحشتناک لاقل اینجا میتونه جای اشکامو خشک کنه :)...تنکیو بلم بوخونم ببینم ته کلش خوف موشه یا نه *-*...

RM. kiute.ARMY

فدا چشمای بارونیت:"(
ستایش
۰۸ اسفند ۱۸:۵۹

نویسنده جوووون فصل سوممممممم لطفااااااا توروخدااااااااااال عرررررررررررررررررررررررررررر

Agü§ť Ell

نویسنده
^^ Yui_vkook_tae
۰۸ اسفند ۱۸:۱۳

ددی توجه کردی یه مدت سایت همش فن فیک بود 😐 بعد خیلی کم فول میومد سایت 😂😂

ولی الان نزدیک ۲ هفته اس خداروشکر کلی فول ویکوک و کوکوی هستتتتت*^*

و شیپ های دیگ 😂😂✨

اصلا فکر کنم ارزوم برآورده شد 😂💔

خب من برم اینو بخونم از عکسش معلومه قشنگه هقققققق کوکوی هم هست *-*🥺🐯🐰

moon🌛 Child🌜

اعععععععع یویییی بیان ثبت نام کردی؟؟😂😂
مبارکهههههههههه
دقیقننننننن اخ انتظار واس فیک پارتی اپ کردن ادمو پیر میکنه😂😂😂😂😂

۰۸ اسفند ۱۷:۱۸

الهه اینجاس ؟

moon🌛 Child🌜

🙄یو؟

۰۸ اسفند ۱۵:۵۴

باور میکنی درباره ی همه چی حرف میزنن جز بلک پینک و بی تی اس و کی پاپ 😂😂😂😂😂

عررررررزر

RM. kiute.ARMY

وای جررررررررررر😂😂😂 بزار خوش باشن جوونای مردم😂

۰۸ اسفند ۱۵:۴۷

😂😂😂😂👹

بعد از چرا رزی و جیسو رفتن دختر با چ مدل چشمی الانم رفتن پسر مورد علاقه بلک پینک 😹😹😹😹😹😹😹

RM. kiute.ARMY

چقدر بی رحمانه زیبان جوونای مملکتمون😂
yara fa
۰۸ اسفند ۱۵:۴۱

مگع غیر از این سایت جای دیگع ای هم هس؟!

RM. kiute.ARMY

نه😂

۰۸ اسفند ۱۵:۱۰

تازه الان حمله ور شدن به ی سایت دیگه 

RM. kiute.ARMY

یاد زامبیا افتادم😂

۰۸ اسفند ۱۴:۳۸

ددی جون یدونه از سایتات به 3100 رسید 

RM. kiute.ARMY

:|
ملت چقدر فعالن😂
BTS💜💜💜💜
۰۸ اسفند ۱۳:۰۷

سلامممممم

عرینگگگگگگگ

مرسییییی رایترررررررررررررررررررر

عالیه فیکتتتت 

عرررررررر

میووووو

عیر

😍فایتینگگگگ

RM. kiute.ARMY

فدای شوما*^*
‌‌‌‌‌
۰۸ اسفند ۱۲:۱۲

ددی یدونه از سایت ها بود 

زده بودی 

سه دلیل مهم که چرا رزی و جیسو لایق بیشتری از بلک پینک هستن 

کامنتاش شده 3100 تا 😨😨

RM. kiute.ARMY

اره ماشا الله رفتم دیدم برگام ریخت😂
kook
۰۸ اسفند ۱۱:۵۵

طقغعتهخلذنمخهعفسثنکحجکگکجمنهاذذرزیس

 

 

 

عاشقشممممممم

RM. kiute.ARMY

منممممممممممممممم...
با تیکه اخرش برگای نداشته ام ریخت😂
^^
۰۸ اسفند ۰۹:۲۷

آیم سایلنت ریدر😂✌️

واییی عرررررررررر عررررررررررررررررررر کوکویییییییی عرررررررررررر

فصل ۳ نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

نویسنده اگر مشکلی نداره میشه فصل ۳ هم بنویسی🤧

واییییی عررررررررررررررررررر

یکی منو بگیرههه

تا دیدار بعد بدرود💜😂( و عر زنان صحنه را در اوج ترک میکند😂😂)

RM. kiute.ARMY

های😂 الان دیگه چون نظر میدی ویبره ریدری😂
فصل سه بخواد بنویسه دوباره یه جنگ اعصاب داریمااا😂
Kauo sheka
۰۸ اسفند ۰۹:۱۲

ایم سو فاین 😢🥰😍🤩

RM. kiute.ARMY

می تو:")
reyhane army
۰۸ اسفند ۰۰:۰۶

بی نهایتتتتتتتت ممنونم 🥺😍❤⚘ .. خیلی ب موقع بود برام 😁😁 .. مرسییی ددی :)

RM. kiute.ARMY

خواهشیات ریحانه جون من*^*
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۰۷ اسفند ۲۳:۴۴

عرررررررررررررررررررررر نام نام و جیننننننننننن فایر زدن به خانهههههههههخهههههتسجصحزجیتسموزیج خا ۷بهثابساطمست

🥲ببین اگه فصل سه داره یه ندا بده تا سکته نکردم

 

RM. kiute.ARMY

تاعتامتعماعتطیسمهعیزمعهث اصلا وقتی اینو فهمیدم عربده کشیدم تو اتاق:|
سلام زیباتون اومد😂😂😂
۰۷ اسفند ۲۳:۲۹

خب ببخشید مزاحم شدم

یه درخواست داشتم 

میشه فیک پارتی از کوکوی بزارین

لطفا بزارین هیچی فیک پارتی کوکوی ندارین لطفاااااااااا

ژانرشم هرچی بود بود لطفااااااا بزار خواهش میکنم

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل خانم😂
مراحمی عزیزم
چش چش میزاریم لاو*^*
Finix ..
۰۷ اسفند ۲۳:۲۵

خیلی وحشتناکه که دیگه برا ویکوک ذوق نمیکنم و فقط یونمین به چشمم میاد؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

نه الان دیگه دوران اوج یونمینه!
SUGA🎸
۰۷ اسفند ۲۲:۱۸

عاشقشمممممممممممممممممم 

 

قشنگ ترین فیکیه کههه تو عمرممممم خوندمممممم 

نویسنده ی این فیک تو مهشرییییییییی 

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

RM. kiute.ARMY

واقعا اون لحظه اخر نامجین برگامو سوزوند:")
A-j(ayda) army
۰۷ اسفند ۲۱:۱۱

عررر فصل 2 کوکویییی

 

من که همیشه دیر میرسم ی بارم فرست نشدم فاخخخ🤐😣💜💕💜

Agü§ť Ell

یسسس

گل گلدون مهم اینه فیک بخونی حال کنی بیخیال فرست سکند🙂
(B.B)
۰۷ اسفند ۲۰:۰۶

سرویسم :-) خدایی ینی چبیبیژبژییینزدسحزدبنحب

Agü§ť Ell

شممشمسوسوسممس نمودونممم
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۷ اسفند ۱۹:۵۷

جوووون

بریم ببینیم قضیه چ بود😂

Agü§ť Ell

😂😂😂
برو ببین
Suga. Jisoo.cute
۰۷ اسفند ۱۸:۳۷

عرررررررررررررررررررر ددی دلم برات تنگ شده بودددد خوبی ؟

RM. kiute.ARMY

خوبم جیگر جان تو خوبی؟
Kim Taehyung
۰۷ اسفند ۱۷:۵۲

خودایا کوکوی هق 

میسی ددی🤧😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

خواهشیات لاوم*^*
Kim Taehyung
۰۷ اسفند ۱۷:۵۱

یازدهمین لایک😂😐💔

RM. kiute.ARMY

به نیت امام عسگری😂

بانی:ینی دهن جفتتون من پااررممم😂😂😂

۰۷ اسفند ۱۷:۳۲

سلام مدیر 

سایت جدید زدی قدیم رو یاد کردی فرزندم ؟!.../

RM. kiute.ARMY

اری یاد کردم😂
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۰۷ اسفند ۱۷:۲۸

کووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

آررررررررررررررررررررههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

 

نننننخخخخخخخخخسسسسسسسسسسستتتتتتههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

Agü§ť Ell

ارام باش ببین با من تکرار کن
دم باز دم
دم باز دم😂
Vkook. Darya
۰۷ اسفند ۱۷:۱۹

واهایییی فصل دومممم *~* 

Agü§ť Ell

هووورراااا
.. ←gσℓѕα→ ..
۰۷ اسفند ۱۷:۱۳

عررررر فصل دومششش

Agü§ť Ell

سسخخصخصضممضک یسس
.. ←gσℓѕα→ ..
۰۷ اسفند ۱۷:۱۳

اههه دیر رسیدمممم:/💔

Agü§ť Ell

حیف شد 😂😂😂
Dark _Queen👑(판테온 A. )
۰۷ اسفند ۱۷:۱۲

هقققق لعنت رو دور سکندم همش

Agü§ť Ell

اخی اشکال نداره
⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)
۰۷ اسفند ۱۷:۱۱

کدوم پفیوزی منو چشم زده فرست نشم😐

Agü§ť Ell

استغفرالله 😂😂😂
⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)
۰۷ اسفند ۱۷:۱۰

سکند لایک

RM. kiute.ARMY

مثل اینکه بله*^*
⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)
۰۷ اسفند ۱۷:۱۰

فرست؟

RM. kiute.ARMY

نوچ*^*
izumi ch
۰۷ اسفند ۱۷:۰۹

ف

RM. kiute.ARMY

ت
Dark _Queen👑(판테온 A. )
۰۷ اسفند ۱۷:۰۹

ف؟

RM. kiute.ARMY

س
Suga. Jisoo.cute
۰۷ اسفند ۱۷:۰۹

فرست لایککک

RM. kiute.ARMY

و فرست سین!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان