BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Swim for ME

🐳FULL🐳

(دارای ورژن کوکمین)

   

نویسنده Sh.S
کاپل کوکوی
ژانر فانتزی . رمنس 
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 60

 

:kookv ver

🐾❄DOWNLOAD❄🐾

  

:kookmin ver

🐾❄DOWNLOAD❄🐾

 

805_vpfe.png

۶۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Liam
۲۱ شهریور ۱۳:۱۸

نزدیک ۱ ماهه دنبال ی فیکیم 

اسمشو یادمه و حتی داستانش ولی پیداش نمیکنم

اسمش take to me بود داستانشم درباره دوتا داداش ناتنی بود. 

وقتی مادرشون میمیره تهیونگ میاد پیش داداش بزرگش کوک‌ و با تیمشون زندگی میکنه اینجام نتونستم پیداش کنممم ددی جان شما نمیدونین باید کدوم گوریو بگردم اینو پیدا کنمم؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

ای من قربنت برم:"(
شرمنده ی روی ماهتم:"(
اصن نمیشناسم:"(
Eyan
۱۹ خرداد ۱۴:۴۵

ببین ددی،الان فیک های

Pink love 2

73 کامنت،یدونه الان دادم میشه 74

The shay

117 کامنت،یدونه دادم میشه 118

Gold 2

137کامنت،یدونه دادم میشه 138

Swim Forme

97 کامنت،فک کنم دوتا کامنت دادم میشه 99 ولی مطمئن نیستم پس میمونم فردا اینو رند می کنم..

I love you too babe 2

54 کامنت،الان میرم ی چرت و پرتی میگم بشه 55

My Blueberry omega

112 کامنت،امروز ی کامنت دادم اونجا شاید

اینا مونده تا رند شهههه

مزمیمیممسمسمسسمننس

مدیونی دستم در اومد تا نوشتم)))

RM. kiute.ARMY

قشنگ استراتژیکی کار میکنی خوشم میاد😂
Eyan
۱۹ خرداد ۱۴:۳۸

ددی ببین،من الان فیک های

new beginning

Locker room

Fox skin

London

hold me all of the night

the hate moment

Pink Love 2

tae tae

Spider j

?Ready for it

Bunny

Lovely

The old Guard

His Black Wings

I f*cked my beast friend

Taeju

I love you too babe 1

Gold

Kind

Alpha

رو رند کردممممممممم

و من بدبخ فقط ی وانشات بی دی اس ام تهکوک میخوام)))

RM. kiute.ARMY

تو رو به مراجع قضایی بالاتر (شادی) ارجاع میدم😂
Eyan
۱۹ خرداد ۱۴:۲۲

پارم)))

ددی راستی امتحانای تو تموم شد؟

یا اصن مدرسه میری یا دانشگاه میری؟

فضول نیستم¶-¶

RM. kiute.ARMY

پشت کنکوری پاره هستم:">
Eyan
۱۸ خرداد ۱۱:۲۴

من الان چطور 3 تا کامنت تنهایی اینجا بدم

3 تا تو گلد 2

8 تا تو پینک لاو یک

8 تا تو مای بلوبری امگا

6 تا تو ای لاو یو تو بیبی 2

دارم نمیتونم))

 

RM. kiute.ARMY

خدا با توست دخترم!
تا وقتی برای جهاد در راه خدا باشه تو از انصاری!
...
۱۷ خرداد ۱۰:۳۴

خیلیییییی متفاوت و قشنگ بود

@نویسنده

نید مغزت

RM. kiute.ARMY

مغزش عضو اموال ملی سایته
Eyan
۱۶ خرداد ۱۰:۴۷

ولی این فیکه اسمات نداستتتتت

ی افتر استوری بده شادیییی

بمولا نید اسمات امگاورس))

ددی شاید باورت نشه فیکای امگاورس شادی رو انق خوندم حفظ شدم=/

RM. kiute.ARMY

خود شادی هم متعجب بود ک چطوری اسمات نداشت😂

میفهمم:">
Eyan
۱۴ خرداد ۱۳:۳۷

دقیقااااا

اره بودم)))

البیبانمجهالببلنممکک

منم همینطوررززز

RM. kiute.ARMY

عایگوT^T
Eyan
۱۳ خرداد ۰۹:۵۱

جررررر

ب نظر من ثروت،همه بچه های مدرسمون وقتی ازشون میپرسن با خودشیرینی میگن علم=/

ولی ببین اگه ثروت باشه تو میتونی با بهترین معلم ها علم هم ب دست بیاری

ولی وقتی علم داشته باشی و پول نداشته باشی اون علمت رو کتاب کنی ب درد نمیخوره ک

جونن

خب من اسمم نیکا عه

قبلا همه جی یو کا صدام میکردن ی وب هم تو بیان داشتم ولی وقتی خواستم از بیان برم چصخل بازی در اوردم یادم رفت وب رو پاک کنم=/

حالا بعدا برسر ی اتفاقاتی نیمم رو ب ایان تغیر دادممم

ت بی تی اس اوتی سونم

بقیه گروه های کیپاپ هم میشناسم ولی فن اونا نیستم

و همین))

RM. kiute.ARMY

چرت و پرت محضه که اومدن تفکیک کردن. از همون اول تفکیک کردن رو بهمون یاد دادن درحالی که همه چیز به صورت زنجیر وار بهم وصله

به به*^*
اوووووووو!!!
پس از بچه های اینجا بودی!!
جر😂😂😂
عایگووو:">
خوشبختمT^T
Eyan
۱۲ خرداد ۲۱:۳۶

ددی بیا ی موضوع پیشنهاد بده من هی زر زر کنم کامنتای اینجا 100 شه=/

بیو بدم؟=>>>>

RM. kiute.ARMY

علم بهتر است یا ثروت؟

بده راحت باش*^*
رزی
۱۵ آبان ۲۰:۳۱

دد برا من نمدونم چرا واسه دانلود کوکمینش نمیارع 😭 

RM. kiute.ARMY

https://s16.picofile.com/file/8426557418/Swim_for_ME_kookmin_ver.pdf.html
بیا لابم*-*
AR•J•MY
۰۴ مهر ۱۶:۳۳

چرا انقد سوییت بود؟

من کوکمینشو خوندم و گاد...زیادی صافت بود 🥺

ولی من تا آخر عمرم حسرت اینو میخورم که اسمات نداشت :|

اگه اسمات داشت ناموسا خیلی خوب میشد...

بهرحال...مرسی بابتش :)

RM. kiute.ARMY

نوکریم ژیگر:">
Atsuku Army
۲۰ تیر ۱۷:۱۵

واااااااااااای 🙂💔

من مردم عررررر 🙂💔

میرم رگ خودمو با یخ بزنم 🙂💔

RM. kiute.ARMY

نه نرو سکینههههههههههT-T
فارمی
۰۲ تیر ۰۰:۲۲

محشر بود این فیک فقط کاش انقدر کوتاه نمیبود:')

RM. kiute.ARMY

هق:"> لذتش به همین یکم بود شاید اگه زیاد میشد ریدر رو تا اخر نگه نمیداشت:">
Kookmin Kook
۱۷ ارديبهشت ۰۸:۰۲

واقعا از قلمت خیلی خوشم امد و واقعا دلم خواست ب شما پیشنهادی بدم در تلگرام ی چنلی هست ک ادمین نویسنده میخواد من نمونه شما رو واسه ادمین اصلی چتل فرستادم و از قلمتون ب شدت خوششون امد اگر دوست دارید در چنل معروفشون ادمین بشید لطفا ب ایدی زیر ک در تلگرام هست پیام بدید.

@KookJim18

RM. kiute.ARMY

نویسنده
پیاز🧅
۲۹ فروردين ۱۴:۱۲

هیچی دیه وقتی گیرم انداخت وسطش وانشات، بعد رفت کامل خوندش، بعد اومد پیشم گفت خاکتوسرت😐😂

 

RM. kiute.ARMY

خیلی جذاب رفتار کرد 😂😂😂
پیاز🧅
۲۹ فروردين ۰۸:۴۳

عررر اس اچ اس، خیلی خوب مینویسهههه ، عر انقد غرقش بودم نفهمیدم کی تموم شدددددد، ژاترش خعلی کراششش ಥ‿ಥ⁩ 

 درد دل میشه بکنم؟ مامانم وسط وانشات خوندن گیرم ಥ‿ಥ⁩ رفت وانشاتو از اول تا اخر خوند جر اسماتشم ಥ‿ಥ⁩ دو روز میگزرد...ಥ‿ಥ⁩ 

RM. kiute.ARMY

چیکارت کرد:")؟
(Fatereh(mini
۲۵ فروردين ۰۹:۳۹

ددی با کوکوی همه میرن فضا منتها فکر کنم شما میری خارج از کهکشان راه شیری درسته؟

RM. kiute.ARMY

میرم بهشت😂
ژنرال دیسموند
۱۵ فروردين ۱۱:۰۴

قشنگ بود 

moon🌛 Child🌜

یعس🤧🤧
(Fatereh(mini
۲۲ اسفند ۱۴:۱۵

من نمیدونم چرا؟!اما هر وقت کوکوی میخونم حالم بد میشه🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️واقعا نمیتونم...آخه به کوک نمیخوره ددی باشه...البته نظر من اینه...(خالمم موافقه با این نظرم)اون تهکوکره...ولی فقط ویکوک تا همون تهکوک میخونه...ولی واقعا به ‌کوک نمیخوره ددی باشه و تهیونگ بیبی بوی...ولی من بازم فقط تهکوک میخونم چون جیگرن🤩🍒

RM. kiute.ARMY

من برعکس با کوکوی میرم فضا😂😂
.Melika. Jimin
۱۸ اسفند ۲۱:۴۹

نسی شیییییی

من کوکمین میخواااممممممم

میشه دست به قلم شی خودم ی وانشات بالای ۵۰ صفحه بنویسی؟؟

من همه فیکام ته کشیده دیگه طاقت نداااررررمممممممممممممم😭😭😭😭😭😭

من ویکوکمینم مییییخخخخوااااااااااممممممم

 

نسی شی ب داد من عاری(؟!) از فیک برس🙁

 

RM. kiute.ARMY

والا بخدا اگه وقت داشتم یه عالمه کوکمین مینوشتم😂
الهی:"(((
Negar Army
۱۸ اسفند ۱۴:۱۷

سلام ببخشید من میخوام ورژن کوکمین رو دانلود کنم ولی وقتی میزنم رو دانلود میزنه خطا و برام نمیاره میشه بگی باید چیکار کنم تا بیاره ؟🙏🏻🙏🏻

RM. kiute.ARMY

عزیزم چک کردم مشکلی نداشت*^*
از ی مرورگر دیگه استفاده کن*0*
💞Sh.S TaeKook
۱۸ اسفند ۱۰:۴۶

ایسی...

تولدت کیه...هق:)

ملیکاااااا شیییییییی خوشحالم که دوسش داشتییییی بوس بوس😘😘

 

سوگیجییییییین منتظرتممممممممممممم😭😭😭💞💞😘😘💋💋💋🎉💞💞🎇🎆🎆🎉😐🎇💞💞🎇💞😍

 

RM. kiute.ARMY

آیسی
ملیکا
سوگیجین
💚💜sogijin💙💖
۱۷ اسفند ۲۰:۰۹

اول از همه سلام چطورین

دوم *عر زنان خونه را برای این مینی فیک دور میزند *

سوم عرررررر فصل جدید گللللللللد عررتررررررررررررررررررررررررررررر

چهارم عرررررررر این کیوت ادامه داره عرررررررررر(چقدر عر زدم یا خدا🤣)

چهارم عرررررر ایدی شادی جون من حتما کلی باهات چت میکنم

پنج اینم قلبام برای اینکه نشون بدم چقدر عاشق فیکا این سایتم و نویسنده عزیزن شادی و ددی خلاصه بقیه💖💖💖💙💙💙💜💜💜💚💚💚💖💖💙💜💚💖💙💜💚💚💖💖💙💜💜💙💖💙💙💜💚💖💖💜💜💚💙💖💙💜💚💙💜💚💖💖💙💜💚💜💙💖💚💚💜💖💖💖💙💜💚💙💖💜💚💜💖💖💜💚💖

RM. kiute.ARMY

یعنی اصلااااااا بزن زنگووووووووووو😂😂😂😂
آیسی 7 می باشم:|
۱۷ اسفند ۱۹:۴۵

وایییییییییی خادا

خیلی سوییت بوددددد

ایدش یه چیز ناب و دست نخورده بود

واتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

فصل دو گلددددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ددییییییییییی مونیییی بانییییییی بیاین بغلم کنین من رسمن مردممممممممممممم

تو خاکسپاریمم بجا خرما و حلوا پاستیل خرسی و لواشک بدین

عررررررررررررر من میمیرم برا این فیکایی که به مناسب تولدا میزنن

چون هیچوقت تکرار می کنم هیچوقتتتتتتت سد اند نیستن

(حالا خوبه من خودم سد اند می نویسما)

ولی افسوسسسسس من ازین دوستا ندارم برا تولدم چیز میز بنویسن هیقققققققققق....

من میرم تو افق محو شم بای بای...

#عایم_یور_هیوج_فن

#یادت_نره_من_بزرگترین_فنتم

 

RM. kiute.ARMY

اب قند دم دستمه لازم بود بگو بدما😂
عه دور از جون اما نهار پیتزا میدم😂
.Melika. Jimin
۱۷ اسفند ۰۹:۲۵

عاااالللللللللییییییییییی بودددددددد(کومینشو میگم:)

وای من عاشق کوکمینم کوکمین عشقه سافته کیوته هاته دیوونه کننده مثمصتنصاصتثتنثتهیتین کوکمین ایز فاکینگ ریللللللللللللللللل

 

 

 

اهم.....

 

خب من خیلی وقته فیک کوکمین نخونده بودم چون همه وانشاتای سایت ک کوکمینن خوندم و بعد از مدت ها ی چی پیدا کردم خوندم ی خورده زیادی هیجان زده شدم.....😅

 

 

دقت کردین چقد وانشاتای کوکمین کم شده؟🙂💔

من کوکمین میخواااامممممممم😭😭😭

 

RM. kiute.ARMY

وای خدا*^*

بمیرم😂😂

دقت نکردیم ضایع معلومه😂
💞Sh.S TaeKook
۱۶ اسفند ۱۷:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب❤️

*****************************************************************

******* ***** *****
**********
****************************
***** *********
*** **** ***
***** *** **** ****
**********
***** *** **** ***** **** ** ****
********
**********
*********
***** ** ** * **** *** ************
****

RM. kiute.ARMY

شششششششششششششششااااااااااااااااااااااااااااااااااددددددددددددددددددددددددییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییننننننننننننننننننننننننننننننننننننن خخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ممممممممممممممممممممممممممممررررررررررررررررررررررررررررررررگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ ببببببببببببببببببببببببوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووددددددددددددددددددددددددددد ععععععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر خاااااااااااااااااااااااااااادااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
واقعا محشر بود واقعااا!!!! دیشب همشو خوندم...هق...
عالی...اصلا کوکویش سوییت...صافت...مرتیکه کیم:|
💜BTS_ARMY💜
۱۶ اسفند ۱۰:۰۵

وایی چ خوب بوددد🤩😍😂

خسته نباشی🤗

عررر این دنیا دیگ ارزش نداره منم ک بیکار پاشم برم ی فیک دیگ بخونم...

هعی قرنطینه چ کردی با ما ک چنین شدیم؟😬😂

بهتر نیس یکم اینو هضم کنم بعد پاشم برم یکی دیگه؟

والا خودمم موندم چ کنم یکی پاشه بیاد نظر بده😂

Agü§ť Ell

نویسنده
💞Sh.S TaeKook
۱۶ اسفند ۰۸:۵۸

سلام سلام

زندگی سلام

ددی سلام

مونی سلام

بانی سلام

(مدیونین فک کنین اول صبحی مستم:/ فقط با ریتم برید جلو)

ددیییییییییییییی وسط هفته یه جا خالی برا ما بذار کنار😈

من و ریدرام داریم یه اتوبوس میگیریم😈😈

اصن نگران نباش قول میدم زیاد شلوغ نکنم سایتو باچه؟😈😈😈

RM. kiute.ARMY

سلام به روییییییییی ماهتتتتتتتتتتتت😂😂😂
یا ابلفضل:|
باشه باشه شادی فقط رحم کن😂
sakura .ze
۱۶ اسفند ۰۸:۴۴

نکنید این کارو

قلب من مریضهه

 

با این کاپل زندگی حرامه

میرم محو شم🤧💔

RM. kiute.ARMY

:")
💜BTS_ARMY💜
۱۶ اسفند ۰۸:۱۳

سلا سلام من اینورم پیدام شد😂✋🏻

میگم این دوتا فیک در حال اپن یا تموم شدن؟

RM. kiute.ARMY

خوش اومدی😂
کدوما؟
Maede (😄 taejin shipper)
۱۵ اسفند ۱۸:۳۸

سلام بر همگان 

من به مدت چند هفته تحریم بودم.. هیق... هق... 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خداااااااااااااااااا 😭😭😭😭😭💔💔

و بلاخرهههههههههه از تحریم در اومدم و مستقیم اومدم اینجا 😀😀

گااااااااددددددددد این چه ناززز بودددددد. با اینکه 60 صفحه بود اما بسی هارت اکلیل کن  بود. نویسنده اس اچ اس من عاشقتتتمممممممممممممممم 😭😭😭🌼🌼🌼🌼

RM. kiute.ARMY

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااا !!!
این مینی فیک مجموعه از سموم مختلف بود:")
ستایش
۱۵ اسفند ۱۳:۵۶

منو این همه خوشبختی محاله محاله محالههههههههه💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

RM. kiute.ARMY

اهاااااااااااااان حالا بلرزووووووووون!
Kauo sheka
۱۴ اسفند ۱۴:۱۴

وای فصل دوم گلد ⁦〜(꒪꒳꒪)〜⁩⁦(◠‿◕)⁩

RM. kiute.ARMY

قشنگ ی تیر زد وسط قلبم...آخ...
ستایش
۱۳ اسفند ۲۳:۱۸

فصل دومم گلدددددددددددددددد😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

عررررررررررررررر گریههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

آخ جوووووووووووووون😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💘💞💖💜💚❤💓💕💎💍💐🌸🍀🌹🌻🌵🌾🍂🍃🍁🌲🌳🌰🌱🌼🌐⛄❄☔⚡☁⛅☀🌀🌁🌈🌊🌋🌏🌌🌠⭐🌛🌌🌋🌗🌖💝🎍🎗🎐🎉🎋🎄🎆🎇🔮🎊🎁🌽🍅🍆🍍🍭🍭🎂🍰🍪🍫🍒🍌🍋🍑🍊🍓🍎🍉🍯🍤🍱🍩🍤🍘🍛🍘🍹🍹🍼☕🍟🍥🍖🍡🍖🍥🍝🍳🍛🍩🍤🍮🍱⛲🗻🎠🏭🏬🏣🏢🏡🏠🏯🏩🌃🏬🗽🏤🏭🌇🗻🌆🌉🏬⛺😍😞😝😜☺😙😊

 

RM. kiute.ARMY

یعنی این همه خوشی یه جا چطور ممکنه؟
Kauo sheka
۱۳ اسفند ۲۲:۵۱

ددی ،مونی 

من یه نظر دارم 

میشه تو سایت یه قسمتی مخصوص یه نویسنده باشه 

مثلاً شادی ،یا یوکی که از نویسنده های ثابت سایت هستند و کارشون زیاده یه قسمت جدا داشته باشند که همه ی فیکاشون یه جا باشه 

البته نمی دونم میشه یانه و فقط یه نظره البته شما خودتون استادید بوس به کله هاتون😘😘😘😘

RM. kiute.ARMY

ام فکر نکنم بشه تو سایت عملی کنم اما ایده ات جذاب بود دوسش داشتم:"(
Kooki
۱۳ اسفند ۱۹:۰۷

فصل دوم الفا رو لطفا بذار

خیلی فیک قسنگیه

RM. kiute.ARMY

چش*^*
ستایش
۱۳ اسفند ۱۳:۵۳

کیوووووتییییییییییییییی جواب آخرین کامنتمو داده "شادی" عررررررر دلم برات تنگ شده لنتیییییییی 😭❤🌈💜💙💛💘

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااا!
NASTUH
۱۳ اسفند ۱۲:۲۰

highhhhhh :`)

mosbat 15 

😂⚡belakhare monaseb sennn

*v pas az khandn gold tasmim grf az in b bad b rade senni tavajoh kone*

mrc az shadi ba in ghalm zibashh ♡

bbkhshid hosle ndshtm zaban kboard ro avaz konm•-•

#goooshadism 

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااا تاکبیر😂

یاد تصمیم کبرا افتادم😂
فدای شوما*^*
#تف_ب_گشادی
اما عیب نداره منم همین مرض رو دارم😂
💞Sh.S TaeKook
۱۳ اسفند ۱۰:۰۳

ددی بیست و شیش اسفند فعالیت های سایت با من😐🎉

برای تولد ستایش جذابم میخوام سنگ تموم بزارم🎉🎉🎉

دارم مینویسمششششششششششششششششششششششش

راستی مناسبت های دیگه ای که داریم رو بهم اعلام کنین من یه چیز در استین داشته باشم از طرف خودم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خب چی میخواستم بگم؟

اهااااااا من خیلی دوست دارم با ریدرا و کراشای جیگرم در ارتباط باشممم

به تازگی(همین دیروز😐🎈) تلگرام نصبیدم

Shss83@

این ای دی من

هروقت دوست داشتین بیایین بغلممممم😍😍😍😍💞💞💞💋💋💋💋

RM. kiute.ARMY

اصلا کمپلت مال تو😂
واوووووووو!!!!!!! عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
چش چش حتما😂😂😂
اره دیدمت تو تل!!

ریدرا
Kauo sheka
۱۳ اسفند ۰۷:۴۱

آقا یه سوال الان موهای کوک چه رنگیه ؟!

😶

RM. kiute.ARMY

ابی و مشکی
پایین موهاش تا یکم بالاتر از شقیقه هاش...نزدیک فرق سرش آبیه
ی بدبخت فلک زده:/
۱۲ اسفند ۲۰:۲۲

دد چی میگیییی توووو اخهههه عزیززممم

خودکنترلییی اونم با ویکووووک؟؟؟

همچیننن خااسته ای از منه روااانننییی؟

 

RM. kiute.ARMY

دم باز دم دم باز دم تکرار میکنیم😂
ستایش
۱۲ اسفند ۱۸:۳۷

شعار مل سینگلا از بدبختی"ی عقاب همیشه تنهاس.....پارههههههههه"

شااااادی جونی تفلدم 26 اسفندههههههه هق....

Agü§ť Ell

شادی
عسل
۱۲ اسفند ۱۷:۲۳

خیلی خیلی قشنگ بود 

ولی نمیشد یکم بیشتر باشه؟ 

یکم زود تموم شد  البته از نظر من 

ولی در کل عالبیییییی بوددد 

Agü§ť Ell

نویسنده
💞Sh.S TaeKook
۱۲ اسفند ۰۸:۳۵

سلام سلام😍💎

من سرکلاس زیست یهو غیب شدم که نظراتتونو بخونمممم

*اشک در چشم و لبخند دندان نمااااااا*

چرا انقدر شماها خوبین اخه..؟؟

قبلا اصلا نمیفهمیدم دنیای آرمی ها چی داره که هرکسی لیاقتشو نداره!

یعنی عاشق همتونم چون الان فهمیدم جواب سوالمو

شما انقدر که پر از انگیزه و انرژی مثبت و صمیمیت هستین ادم دلش میخواد با هرکدومتون ساعتها حرف بزنه

سوییم فور می یه ایده خاص داشت به نظرم

چون من به هیچ عنوان از اول برای نوشتن و پایان دادنش فکر نکردم

من فقط نوشتم و گذاشتم داستان جلو بره

اینکه یکم زود اتفاقات رخ میدادن و زود تموم شد صرفا بخاطر خسته کننده نبودن داستان بود

و...اها

گفتید فعالیت

من وقتی دو هفته نظرات خوشگلتونو نبیینم حس میکنم انرژیم رفته!

واسه همین مجبور میشم از ایده های ریزی که دارم استفاده کنم تا یکم نظرات قشنگتونو ببینم انرژی بگیرم برای نوشتن بقیه فیک هام

کلی فیل فول تو راهه که بیشترشون ایده های بسیار جدید و خاصی دارن!

فصل دوم گلد و فصل سوم ای لاو یو تو بیب و احتمالا بخش دوم همین مینی فیک هم جز اتفاقات بعدی هستن

فایتینگ💙💙

RM. kiute.ARMY

ریدرا
نسیم
۱۲ اسفند ۰۱:۳۸

کامل خوندمش..چقد ناز و دوست داشتنی بود:)

RM. kiute.ARMY

عایگو مرسی اونی جونم*^*
Kim Taehyung
۱۲ اسفند ۰۱:۰۸

عررررررر کوکوی هق

یعنی من هلاک این نویسندمممم

نویسنده گرامییی عاشقتمممممممممم^3^

RM. kiute.ARMY

خیلی مرگگگگگگگگگ بود عرررررررررY0Y
.. ←gσℓѕα→ ..
۱۱ اسفند ۲۳:۲۰

شادی شی من فنتم خیلی حوب مینویسی خدایی دوباره بنویس لطفا*-*💕💙🌈

RM. kiute.ARMY

شادی
A-j(ayda) army
۱۱ اسفند ۲۲:۲۵

یعنی روزی میرسه منم فرست شم؟

نا امید شدم 😣

نویسنده دستت طلا خیلی خیلی خیلی قشنگ بود 💜💜💕💕

RM. kiute.ARMY

فقط امید داشته باش...
........
۱۱ اسفند ۲۱:۲۸

ویکوکش نیس...؟

عر

اشکام....هق

RM. kiute.ARMY

نه کوکوی فقط:")
عاقد کوکمین
۱۱ اسفند ۲۰:۴۳

واقعا قشنگ بووود لذت بردم از خوندنش داستان جالبی داشت

نویسندشم خیلی باحال بود عاشق اون جملاتش تو پرانتز شدم
از اسمات هم که محروممون کرد:(

خیلی عالی بود مرسییییی*-*

RM. kiute.ARMY

اسمات فقط ورزش ذهنه یبار انجام نشه مشکلی نیست😂
ی بدبخت فلک زده:/
۱۱ اسفند ۲۰:۳۲
کووووووووکووووووووووی!
یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس
کووووووووووکوووووووووووی!
یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس یس
کووووووووووو..
بسه خیلی عر زدم برم بخونم👋🏻🐇

RM. kiute.ARMY

جررر خود کنترلی پلیز😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۱۱ اسفند ۲۰:۲۵

شاد شاد 😭😭😭

این یه چیز متفاوت بود .....

خیلی دوست داشتم همچین داستانی بخونم 💜💜💜💜💜

ته ته توشولوی خوشملم😭😭

کوکی خیلی مهربون دوست 😭😭😭

خیلی دوست داشتم مثل  خونه کوک داشته باشم +_+

برای تولد منم از اینا بنویس 😟

حالا برای منم نه برای نامجونی... 

تولد اونو که تبریک گفتی ...بعدش تولد منم تبریک بگو 😢تو یه روزیم 

RM. kiute.ARMY

خیلی کوکی مرگ و کراش بود عرررررررررررر
هکاشسهزمسهیمازعتلمسعزمعسمیثلزمعبلث
ستایش
۱۱ اسفند ۱۹:۴۴

ددی دونت ووری🙊❤😁

سینگل بمونو پادشاهی کننننن😊😘😂

RM. kiute.ARMY

دقیقا عقاب همیشه تنهاست😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۱۱ اسفند ۱۹:۱۷

شادییییییییییییییییییییی

منم الان اومدم آقا قبول نیست......😭😭

برم بخونممممممم که از غافله عقبم ..🚶

 

RM. kiute.ARMY

شادی
Maria
۱۱ اسفند ۱۸:۵۴

سیلاممممممممم!!!!! شادیییییی جونمممممممممم!!!!!😘😘😘😘😘😘😘

مثل همیشه عالی !

فقط چی میشد اگه یکم طولانی ترش میکردی؟ چون به نظرم زود عاشق شدن یکم😐😂(به دل نگیر من کلا دیوانه م) و اسماتشم میزاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟😣

ولی در کل خیلی ناز بوووووددددد

خیلی دوسش میدالم!🙃🙃🙃🙃🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂😍😍😍😍😍😍😍😚😚😚😙😙😚😙😙

 

RM. kiute.ARMY

تو داستان وقتی اسمات نخوندم یک دفعه حس پاکی مفرط بهم دست داد😂
Nasim Salehi
۱۱ اسفند ۱۸:۰۵

جالب بود😊💕

خوشم میاد نویسنده ی فعالیه

RM. kiute.ARMY

دقیقا!!! خیلی زیادی فعاله بزنم به تخته😂
cotton...candy. Pasnoodly
۱۱ اسفند ۱۷:۴۸

عررررررررررررر هارتم...!!!

چقدددددد صوییت بیددددد...

خون دماغ شدم:">

اکی من رفتم بمیرم....بای")

 

RM. kiute.ARMY

من وسطاش کارم به رگ زنی کشید:")
Kauo sheka
۱۱ اسفند ۱۷:۴۲

آقا وسطش ضد حال داشت ، 🤒

شادی میشه یه افتر استوری براش بزنی ،من مرگ خیلی خوب بود لامصب 😘🥰❤️🤤

RM. kiute.ARMY

مثلا توش حامله بشه تهیونگ/جیمین:")
عاقد کوکمین
۱۱ اسفند ۱۷:۲۱

یه دنیا ممنوووووون که ورژن کوکمین هم قرار دادید*-*

برم بخونمش کاورش که خیلی خشگله

RM. kiute.ARMY

خوشگل چشماته لاو*^*
برو بزن بر بدن
vimin shiper
۱۱ اسفند ۱۶:۵۳

حیحححححححححح

چرا انقد خوب بود آخههههههه

اکلیلی شدمممممممممم

نه نه سوپر اکلیلی شدممممممممممم

خیلی گود بوددددددد

RM. kiute.ARMY

خیلی مایه خودزنی بود:")
همون آیسی می باشم :|
۱۱ اسفند ۱۶:۴۶

شادی اسم فندومت چیه؟

اگه نداری بزار من یکی پیشنهاد بدم.

اس اچ ال چوطوره؟

مخفف شادی لاورزززززززز

از الان گفته باشم من بزرگترین فنتم.

قلمت کراشههههههههههههههه کراششششششششششش

هیمسخزتدرگشممتطمشلث.تمشپهلث/حه

(هم اکنون ورژن رد داده ی آیسی را مشاهده می نمایید)

من شب و روزم تلاشم کنم بازم نمیتونم مثه تو بنویسم

فایتینگ اند کیپ گویینگگگگگ

#اس_اچ_ال

#بزرگترین_فنت_منم_یادت_باشه

( منظورم از بزرگ هیوج فنه نه سنم چون با این حساب یحتمل مکنه ای بیش نیستم)

RM. kiute.ARMY

عایگووووووووو😂😂😂
Ho
۱۱ اسفند ۱۶:۴۲

نویسنده شی

یه درخواست داشتم

فصل دوم فیکشن الفا رو فول بذار پلیز

خیلی دوست دارم ببینم ریکشن کوک و ته وقتی لیا داره بزرگ میشه یا سر عادت بدبختی هر ماه برای اولین بار جا واکنشی نشون میدن

و ....

همچنین اسناتم داشته باشه و کوکوی باشه فصل دومش

ممنون نیشم واقعا فیک قشنگیییی بود

و بیشترم ممنون میشم اگه فصل دومش رو هم بدی

RM. kiute.ARMY

تشکرات هو شی*^*
yekta@exo-bts
۱۱ اسفند ۱۶:۱۷

ووووااااوییییلا عکس

من کلا درباره داستان نظر پظر ندارم خودتونو خسته نکنید

عکککسسسسشششوویی

RM. kiute.ARMY

عکسش مرگه:")
💞Sh.S TaeKook
۱۱ اسفند ۱۵:۵۲

سلوووووووووووووووم

وای دیروز ۳۳ ساعت کامل بیدار بودم

تو ۸ ساعت اینو نوشتم

و بعد رفتم سراغ نوشتن دوتا سکانس اسمات بابام دراومد😐

*برگشتن سمت پدر +ببخش پدر*

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

پانی تولدتتتتتتتتتتت مبارککککک یک هفته جلوتررررررررر

بهم اجازه بدید ورژن ویکوکش رو ننویسم..

*نویسنده شیطانی میشود😈*

برای ویکوک یه ایده دیگه دارم...

صبر به خرج دهید..

ستایییییش جذابممممم

تولدت کیه فرزندمممم؟؟؟؟😍😍😍😍💋💋💋

 

RM. kiute.ARMY

:|
شادیییییییییییی جونت ک دیگه عزیز ترهههههههه!!!!
پانی
ستایش
ریدرا
yoonmin lover
۱۱ اسفند ۱۳:۵۵

ددی اینی که باهاش اون عکس تهکوک رو ادیت کردی اسم برنامش چیه ؟

RM. kiute.ARMY

فتوشاپ*^*
هویج🥕 هویجی
۱۱ اسفند ۱۳:۴۲

اخ جون برم کوکوی:) مرسی♡

RM. kiute.ARMY

خواهشیات*^*
Kauo sheka
۱۱ اسفند ۱۳:۳۹

شادی فهمیدی معتاد فیکات شدم لعنتی 

دقیقا صبح داشتم فکر می کردم چرا شادی یه فیک یا وانشات نمیده 

اریگاتو 😘❤️❤️💃🕺

RM. kiute.ARMY

وای اره منم معتاد شدم😂
matin
۱۱ اسفند ۱۳:۳۰

های ددی  

بوگو که یونمینش هم بزاره (خیل پر رو عم شرمنده) تا بخونم منم   

هیق

RM. kiute.ARMY

الهی تونست حتما میزاره متین جونی*^*
atibaby just her baby
۱۱ اسفند ۱۲:۴۵

وای وای فق اخرش کوک مثلن میخاس کمک کنه بدتر ته رو ب فنا میداد...با اون مانسترش :/...اهههه وای  شعت با این وانشات یاد یکی ا خاطرات بچگیم افتادم...خو منه خاک بر سر از بچگی لزبین بودم :/ ینی اصن پسرارو ب چپم میگرفتم...بعدش ی بار ب باابام گفتم بابا میشه من بزرگ شدم منو ببری دریا و رهام کنی تا برم پری دریایی شم و ی پری دریایی دختر پیدا کنم و بوسش کنم و باهاش ازدواج کنم؟...بعد اونجا بود ک بابام داشت ب کلاغای بیرون پنجره زل میزد و با اولین بار سعی داشت طبق خاسته من تا بی نهایت بشماره (بعله من بابامو سر کار میگرفتم و میگفتم بابا تا بی نهایت بشمار :/)...الانم مرا ب دریا بسپارید تا نیمه گمشده ام را بپیدایم (سینگل نیستما فق دلم پری دریایی موخاد :/ )...وی جوگیر شده..اخه بگو دختر تو مثلن 17 سالته ک برداشتی چادر بستی ب کمرت تا پری دریایی شی؟ :")...بازم درست حدس زدید ینی فق دلم میخاد از پوزشینم براتون عکس بفرستم...ی چادر گل منگولی ک برا مامان خدا بیامرزمه رو بستم دور کمرم و با فیگور اونجوری ک پری دریاییا با ناز میشینن نشستم و با بدبختی گوشیمو گرفتم دستم و دارم اینجا ک منبع ارامشمه طومار مینویسم :")...وای خیلی خوب بود میصی *-*

RM. kiute.ARMY

کسی نیست بهش بگه یه لطفی کن دیگه لطف نکن😂
لز بودی؟😂😂😂
الهی بمیرم برا معصومیت بابات😂
من خرابتم😂
مامان؟
منبع ارامش...اوخ هارتممممممممممم*^* جیگرتو
ستایش
۱۱ اسفند ۱۲:۲۲

کلی گریه کردم باهاشششش عررررررر :)

شااااادی جونییییی واسه تولد منم باید وانشات بنویسیاااااااا گفته باشمممممممممم

خیلی قشنگ بود واقعا خیلی خیلی ^-^ 

♥♥♥

RM. kiute.ARMY

من الان دارم جیغ میزنم از فرت سینگلی:")
Dark SunRise
۱۱ اسفند ۱۲:۱۸

خیلی وقته هستی فک کنم😆😂

RM. kiute.ARMY

عه؟؟😂😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۱۱ اسفند ۱۲:۱۷

عرررررررررررررررررررررر اس اچ اس خانومییییی

😐🤌🏻😂به مولا تو این مدته فنت شدم

عرررررررررررررررررررررر فایتینگگگگگگگگ

RM. kiute.ARMY

لامصب خداست😂
Tae Kook
۱۱ اسفند ۱۲:۱۶

سلام ببخشید میشه ورژن ویکوکش رو هم بزارید؟

 

RM. kiute.ARMY

اگه شد چشم*^*
atibaby just her baby
۱۱ اسفند ۱۲:۱۶

ینی میدونید عاشق چیش شدم؟ اون خرچنگه ... ایح :)

خیلی کیوته اخه

بوص بای :*)

RM. kiute.ARMY

من کنار اسمم تو واتساپ خرچنگ دارم:"))
یاد خودم افتادم هق:"))
yoonmin lover
۱۱ اسفند ۱۱:۵۶

ودف ؟؟؟؟ اسمات ؟؟؟ مگه اونی که تو عکسه پری دریایی نیس ؟؟؟؟؟ میکنه کجاش پس ؟ قلذعهخقهلذاهعبلذر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

سوال منم همینه😂
^^ Yui_vkook_tae
۱۱ اسفند ۱۱:۵۱

اصلا عر زدن رو رد کردددد😍😍😍😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

جون*^*
Dark SunRise
۱۱ اسفند ۱۱:۵۰

حال میدهههه؟ واقعا ک 😒😂

RM. kiute.ARMY

بزار یکم من هم سادیسم شم😂😂
حاج آقا رفت وانیا برگشت =|
۱۱ اسفند ۱۱:۵۰

جعر فدای شوما

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه*^*
Dark SunRise
۱۱ اسفند ۱۱:۴۸

هییی کیوتااا نظراتو تایید نمیکنین ضایع میشیم با فرست سکند گفتن ؛-؛😂😂

 

RM. kiute.ARMY

عاخه خیلی حال میده😂
^^ Yui_vkook_tae
۱۱ اسفند ۱۱:۴۵

وییییی هورااااااا کوکویییییییییی😍😍😍😍

 

RM. kiute.ARMY

عاررررررررررررررره عرررررررررررررررر
حاج آقا رفت وانیا برگشت =|
۱۱ اسفند ۱۱:۴۴

یعس میدونم خیلی بدبختم😐😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

نه دور از جون😂
.. ←gσℓѕα→ ..
۱۱ اسفند ۱۱:۴۳

الان تونستن دانش کنم😐☝

RM. kiute.ARMY

چینجا؟😂
atibaby just her baby
۱۱ اسفند ۱۱:۴۲

اخخخخخخخخخخخخخخخخ جوووووووووووونننننننننننننننننننننننننننن فیک جدید کوکوی من مرگ وای ذتهخذتگیذتهسیجبذتبنکتهختنکذلبتسلهذتعلدانتباذذنلابمبهعابهعذبت

RM. kiute.ARMY

من غش:")
خیلی فیک شیرینیهههههههههههه
.. ←gσℓѕα→ ..
۱۱ اسفند ۱۱:۴۱

دانلود نمیشه چرا؟

میزنم سر دانلود فایل دیگه دان نمیشه

چراااا

هق

RM. kiute.ARMY

من الان دان کردم کنچانا بود0_0
Arti ARMY
۱۱ اسفند ۱۱:۳۵

سکند؟ تو رو خدااا من تا حالا هیچی نشدم😂

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه از اخر اول شدی😂
𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹
۱۱ اسفند ۱۱:۳۵

😐😂😂😍

RM. kiute.ARMY

😂😂😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۱ اسفند ۱۱:۲۷

جووووون

حالا بیا وسط

RM. kiute.ARMY

بلرزووووووووووووون اهاننننن
Sana
۱۱ اسفند ۱۰:۳۹

چندم 😂

RM. kiute.ARMY

اول از اخر😂
💫uniqo💫 san💫
۱۱ اسفند ۱۰:۲۷

فرستتتتتتت؟

سکنننددددد؟

تردددددد؟؟؟

کووووفتتتت؟

شلغم شدم باز؟

RM. kiute.ARMY

مثل اینکه بله😂
yara fa
۱۱ اسفند ۱۰:۲۵

فرسظ

سکند

سوم

چهارم 

پنجم

.

.

یک هزارو صد و نودم....؟؟؟

هیچ عاح گادددد

RM. kiute.ARMY

اخر😂
Dark _Queen👑(판테온 A. )
۱۱ اسفند ۱۰:۲۴

واییییییی شادیولیییییی ممنونممم ازت دخترررررررر خیلیییی خیلیییی ممنونممم و حتما جبرانش میکنم 

RM. kiute.ARMY

*^*
حاج آقا رفت وانیا برگشت =|
۱۱ اسفند ۱۰:۲۱

.

Agü§ť Ell

فرست نشدی مادر تلاش نکن😂😂
Dark SunRise
۱۱ اسفند ۱۰:۲۰

ف؟ س؟

Agü§ť Ell

هیشکدوم 🙁
Finix ..
۱۱ اسفند ۱۰:۱۹

باز هم کوکوی

عررررررررر

 

Agü§ť Ell

ععععرررررر

✨😐Agust sakineh
۱۱ اسفند ۱۰:۱۹

من فرست نیستم ای نو

Agü§ť Ell

خوشحالم که یونو😂
Drowned :)
۱۱ اسفند ۱۰:۱۹

خدای من قطعا نویسنده این وانشات با من سولمیته

چرا انقد ایده اش شبیه وانشاتاییه که من دارم مینویسم

خدای من

Agü§ť Ell

نویسنده بیا سولمیتت کشف شد
😂😂😂
نویسنده😂
ژنرال چویونگ
۱۱ اسفند ۱۰:۱۸

ف

Agü§ť Ell

نه والا 💫
Drowned :)
۱۱ اسفند ۱۰:۱۸

فرست؟

Agü§ť Ell

ناح❄😭
𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
۱۱ اسفند ۱۰:۱۸

فرست؟سکند؟هیچی؟لست؟بیبی؟اور ددی؟😐🤦🏻‍♀️😂💔کامنت قبلیامم که جواب ندادی...😐😭

Agü§ť Ell

با ارامش 😂 نفس بکش😂
خب سکند شدی😂
𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹
۱۱ اسفند ۱۰:۱۸

ف

Agü§ť Ell

به به ماشالا
بیه این جایزه فرست شدنت🏆
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان