BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن The Girls Don't Shot

+FULL+

    

نویسنده ATENA
کاپل ویکوک
ژانر درام . انگست . مدرسه ای . کمی BD*SM
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 124

      

💥✨⭐DOWNLOAD⭐✨💥

 

805_vpfe.png

۴۲ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
V
۲۴ بهمن ۲۲:۱۵

همه فیکا شاهکارنا ولی بعد دسپاردو نتونستم عین قبل فیکشن بخونم:)

RM. kiute.ARMY

دسپرادو مسترپیسه...
یه بنده خدا که جهت پیدا کردن صحنه مورد نظر فیکا رو می‌گشت
۱۴ بهمن ۲۳:۲۳

از صمیم قلب امیدوارم نویسنده بازنویسیش کنه و روش کار کنه.. موضوعی که داره و چیزی که سعی کرده شرح بده واقعا تاثیرگذاره ولی خیلی خیلی زیاد جای بهتر شدن داره و واقعا برام سواله که اگه بیشتر روش کار میشد چه شاهکاری از آب درمیومد.. 

RM. kiute.ARMY

به به چه کامنتی*^*
اوووو که اینطوررر👀 مرسی کامنت خوشگل خانمT^T
گندم:)
۰۸ بهمن ۱۹:۰۱

سه سال داشتم دنبال یه فیک میگشتم بالاخره پیداکردم:)))) خوشگل باشه صلوات خوشگله دیگه...

RM. kiute.ARMY

جوینده گاین- چیز یابنده است!!!
یه صلوات میفرستم برات با پاپیوووون😔🎀
Tiam
۱۹ اسفند ۱۴:۲۴

سلام وقت بخیر 

ببخشید فن فیکشن هیدن مال همین سایته ؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*
خیر قشنگمT^T
TIDA
۱۴ اسفند ۱۱:۳۶

سلام ددی  ~_~
من تازه با اینجا اشنا شدم
میشه چند تا فیک بی دی اس ام معرفی کنی 
{درضمن گلد رو خوندم} ^3^

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلممممم*^*
به به پس حسابی خوش اومدییی!!

دورت بگردم چون اینجا تعداد کار ها زیاده میتونی به لیست فن فیکشن های فول سایت که اون بالا هست مراجعه کنیT^T
Baby mochi
۱۴ بهمن ۱۵:۵۴

چیزه یه درخواست 

میشه تو جدول تون تعداد صفحه هم اضافه کنید؟

ممنون میشم

RM. kiute.ARMY

اگه شرایطش جور شد چشم عزیزدلمT^T
Hani:)
۱۳ آذر ۱۷:۱۴

حیحی:) 

میشه بت بگم اونی؟:)) 

RM. kiute.ARMY

تو لب تر کن کیوتممم*^*
Hani:)
۱۲ آذر ۱۴:۵۲

عررررررررررررر خیلی قشنگ بوددددددد

راستش من یه ساله تو سایتتون فکیشن میخونم تازه فهمیدم کامنت دادن ایمل نمیخواد:/

سایتتون خیلی گادههههههههههههه لاو یو

RM. kiute.ARMY

قشنگ ک توییی*^*
عایگووو فدا سرت😂
گاااااااااد تر از تو ک نیستتتت لاو یو مورررررررر*-*
Misa.amaneh
۱۱ مرداد ۲۳:۲۱

داستانشششش خیلییی خوبهه.

فقط اگه کامل تر مینوشتی میتونست الان موفق تر هم باشهههه

 

جوریکه اخرش از شدت حق بودن عرم گرفه بود نشون میده چیز خوبی برای نوشتن انتها کردی...

RM. kiute.ARMY

بله بله*^*

دقیقااااااااT^T
niax
۲۵ خرداد ۱۰:۴۱

ولی من میخوام نویسنده رو یه دل سیر بغل کنم

کی داره اینجا پیاز خرد میکنه😭

RM. kiute.ARMY

سیر هم دارن خورد میکننننننننننن!!
Gaul JK❤
۲۳ بهمن ۰۳:۵۱

شتتتتت🤧

چقدر قشنگ بودددد🤧🥺

وای 

وای 

وایییی

من از این جمله متنفرمممممم

هیس دخترها فریاد نمیکشند 

کدوم گاوی این جمله رو ساخته میخوام با دستای خودم بکشمششششش

بخدا بگن یه جمله بگو ازش بدت میاد آیند میگم 

بخوا چرا جامعه اینجوری 

همین دیروز توی درس علوم 

البته پسران به انرژی بیشتری نیاز دارند 

خو پدصگاااا دیگه به انرژی بدنم رحم نکردید فرق گذاشتید بین دختر پسر 

یعنی جدن واده فازززز

اوف 😐😂

درک نمیکنم:/

ولی خوب واقعا قشنگ بود :)

💛🤧

RM. kiute.ARMY

تو این دنیا خودشون دستس دستی ماهارو بد بخت کردن:)
مرد هارو به حیوون بودن مجبور کردن
و زن هارو به بد بخت و پست بودن
LITTLE KITTEN
۲۹ دی ۰۸:۵۹

اومدم برای فن فیکشنایی که قبلا خوندم نظر بدم چون نویسنده ها لیاقتشون بیشتر از ایناست هققققق

لایکم میکنم گوگولیا

من یادمه این فیکشن کاملا با چیزی که انتظار داشتم فرق داشت و فقط میتونم بگم عالی بوود هقققق

RM. kiute.ARMY

نویسنده ها عخشن:")
منم موافقمㅠㅡㅠ
Black s,dark
۲۱ آذر ۱۹:۲۶

یادمه یبار پرسیدم فیک بنویسم میزاری؟

ددی کبیر فرمودند یس/:

احساس میکنم فیکا کم شده 

یا من همه فیکارو جارو کردم؟/: 

نم می‌خوام برم بنویسم 

یونمین/:

واخ هارتم این همه تصور و تخیل دارم نم چر گشادیم میاد برم بنویسم😔💔😐

خادایا گشادیم و شفا بیده😐👌

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

فکر کنم فیکارو جارو کردی دخترم😂

ضد گشاد کاسپین بخور
اوا اوا
۲۲ مهر ۱۶:۱۵

وایییییییییییییی مامان من گفته از کوچیکی که هر وقت کسی حتی دایی و عمو و اشنا با اصلا جیغ بزن کمک بخواه {جرررررر بخواه}اما من دفاع رزمیم با اینکه کلاس نرفتم اما خوب طرفو ناقص میکنم 

ولی اخرش خیلی خوب بود من نمیدونستم ازمایشم میگیرن اما حیف که توی اینجا............................................................... 

خوشم اومد خب لاقل نویسنده به جای رابطه ی دنیز مال ویکوکو مینوشتی دیگه ف$%@#*7

RM. kiute.ARMY

فتبارک الله😂
اره ک آزمایش میگیرن!
نه اینجا هم میگیرن فقط باید زیر 48 ساعت باشه
هق:")
بانی
۲۲ شهریور ۱۶:۲۵

این فیکرو خوندم یاد خودم افتادم 

لعنتی

 

RM. kiute.ARMY

الهی:"(
Sevin
۳۰ خرداد ۰۲:۱۲

من خیلی وقته تو این وب پلاسم ولی اولین باره که کامنت میزارم 😅 فقط خواستم از نویسنده تشکر کنم .. چیزی که نوشتی و پیامی که منتقل کردی خیلی خیلی باارزشه، ممنون بابتش 💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو سوین شی که انقدر خوب دقت کردی و لذت بردی از نوشته نویسنده:">
Minooooo
۳۰ فروردين ۱۵:۲۸

خیلی آموزنده بود شابد در قالب فیکشن زسادی آموزنده بود اما از روزی که خوندم هنوز نتونستم باهاش کنار بیایم حتی بعدش فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌زنند رو دیدم که خیلی مشابهش بود اما بیرون نرفت از مغزم چرا چون حقیقته معلوم نیست اگه تو نمیگفتی خیلیامون کی میفهمیدیم این جامعه مرد سالار چقدر خطرناکه

RM. kiute.ARMY

درسته درسته قبول دارم!
(Fatereh(mini
۳۰ فروردين ۰۹:۴۹

هلن شی؟یوآپلو عین برق و باد داره کار میکنه...من همه چیو دان کردم

RM. kiute.ARMY

هلن
Helen
۱۷ فروردين ۲۰:۴۴

یواپلود خراب شده دان نمیکنه هیچ چیو:(

پیگیری کنین... 

RM. kiute.ARMY

یو آپلود است دیگر...:")
chipitos jim
۱۲ فروردين ۰۹:۰۶

عر مرسییی

اتفاقا یجورایی از چیتوز برگرفته شده🐇😂

moon🌛 Child🌜

فدایت😂👌❤
chipitos jim
۰۲ فروردين ۱۹:۱۱

واهااای میتونم قسم بخورمم این قشنگ ترین فیکی بودد ک تاحالا خوندممم حس و حال خوبی داشت خیلیم خوب تموم شد ')))))))

منتظر فیکای بیشتری از این نویسنده هستم •-•

عر داشت واقعا من که کلی گریه کردم باش |:

عاا راستی..ددی..ادمینا!بلخره تونستم ثبت نام کنم..من جدیدم ^^💜

RM. kiute.ARMY

و اموزنده:")
آتنا...هق...لامذهب با استعداد...
عههههههه!!! خوش اومدی!!
یچی بگم ناراحت نمیشی؟
اسمتو اول چیتوز خوندم😂
Taekook forever
۲۷ اسفند ۱۷:۳۴

دختره سر پوستر رلطی به فیک داره

RM. kiute.ARMY

اوهوم*^*
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۲۰ اسفند ۱۲:۱۸

جررررررررررررررررررررررررررررررررررررر نه نخونا این دسته که تو پوستره بلنده

خودت گفتی اون دسته منه

RM. kiute.ARMY

اهان بله بله😂
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۲۰ اسفند ۱۱:۰۵

جرررررررررررررررررر دقیقا 😂

وای ددی نخوناتو بگیر چینگده بلندن :|

RM. kiute.ARMY

مگه ناخونامو دیدی؟😂
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۱۹ اسفند ۱۵:۴۷

الان اون دختره تو پوستر داره میگه:

خدای بزرگ من چه گناهی کردم که عکسم شده پوستر فیک اینا؟:|

RM. kiute.ARMY

اون معصومیت تو چشماش😂😂😂
اون دسته هم دست منه😂
ATENA💝BANGTEN
۱۸ اسفند ۱۸:۴۰

یه سوال چرا وقتی پارتی قبول نمیکردین همه میخواستن پارتی بدن الان که پارتی میگیرین همه فول میدن؟😂

RM. kiute.ARMY

واقعا نمیدونم خودم هم در حال تفکرم😂
Hopie Kim
۱۸ اسفند ۱۱:۲۶

سلام،ببخشید شرایط و قوانین آپ فیک داخل این سایت چجوریه؟فقط فول پارت باید باشن؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیز دلم*^*
شما برو قسمت خانه ص اول سایت پستی راجع بهش منتشر شره^0^
(Fatereh(mini
۱۸ اسفند ۱۰:۱۸

لیتل ارباب برده ای؟هومممم تاحالا نخوندم...(وای من چه مرگمه هی دارم ویکوک میخونم)

ویکوکرم نیستم...

RM. kiute.ARMY

ویروس ویکوک بی قرار گرفتی😂
Manvool🌙
۱۸ اسفند ۰۲:۳۰

بررررررم ک بخونممممم🥳🥳💜✨

RM. kiute.ARMY

حممممملهههههههه!!!
Minooooo
۱۷ اسفند ۱۵:۱۳

بخداچندی خدا این فیمشنی که خوندم خیلی ارزشمند بود از طرفی از تختم نمیتونم پاشم از ترس

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزم😂😂😂
دونت ووری ایم هیر ای تیک کیر اف یو*^*
ATENA💝BANGTEN
۱۷ اسفند ۱۴:۲۱

کسی که اسمش برای من فقط چند تا مستطیله😂 ببخشید عزیزم نمیدونستم ناراحت میشی حقیقتش من فردی به این اسم نمیشناختم. 

RM. kiute.ARMY

با تشکر😂
sahar
۱۷ اسفند ۱۱:۱۳

میشه راهنمایی کنید چجوری باید کسیو اینجا پیدا کرد؟

 

چون دارم دیوونه میشم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

خیلی سخته خواهرم😂
sahar
۱۷ اسفند ۱۰:۳۴

وای عالی بود

 

من وقتی میخوندم تمام سعیمو کردم که گریه نکنم چون خونوادم میفهمیدن

ممنون

RM. kiute.ARMY

الهی:"(
فدایت عزیزم*^*
sahar
۱۷ اسفند ۰۸:۱۴

میخواستم یک نظر ازتون بخوام

من دارم رمان مینویسم

به نظرتون ترسناک باشه یا علمی تخیلی یا خانوادگی یا ترسناک؟

اگر نیاز بود بگید تا اسم رمان ها هم بگم

RM. kiute.ARMY

ببین قشنگم مهم اینه که تو تو کدوم بهتر میتونی خودت رو نشون بدی!*^*
nastuh alone
۱۷ اسفند ۰۷:۴۹

دد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میخواستم ی سوال بپرسم یادم رف :/

دوساعته دارم فک میکنم... 

:/

RM. kiute.ARMY

جان دد




































همه به این معضل دچارن😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۶ اسفند ۲۰:۰۶

عررررررر

جاست عرررررر

دوباره عررررررررررر

چقد خوب بود لحنتی

فقط میگم نویسنده حالا نمیشد یه شخص خیالی میوردی آخه لوکاس به اون سوییتی و کیوتی و تجاوز:/

RM. kiute.ARMY

همه ی ما یه جنبه روحی تاریک داریم...
ی بدبخت فلک زده:/
۱۶ اسفند ۲۰:۰۰

این ع کجا اومددددد عرررررر

ویکوکهههه

 

RM. kiute.ARMY

از داخل خاک😂
رونیا A.m 🐰
۱۶ اسفند ۱۹:۲۵

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی 

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی 

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی 

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی 

خیییلیییییی خییلییی خخیییللییی خخییلیییی خییییلیییی خیییلیییی خیییلییی خییلییی خیییلیییییییییییییییی ممممححححححششششرررررررررررررررررررررررررررر

بوووووووووووووووووووووووددددددددددددددددد

خیییلیییییی آموزندههههههههه بوووووددددددددد ددددد

آتناااااا ببخااااااطررررر تمام داستان های قشنگتتتتتت 

تقدیم به تو :)♡

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💟

 

RM. kiute.ARMY

من مرگ این کامنتم...
*گرفتن اسکرین
Shadi
۱۶ اسفند ۱۵:۱۱

😀😀😀 یا خدا فیک جدید اونم ویکوک اوننننم فولللل😃😂 پاو بابا دست مریزاد😂😂👌🏻

RM. kiute.ARMY

نوکرم حاجی😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۱۶ اسفند ۱۴:۱۲

نه جون من؟؟؟ ظهرا هم تو سایتین؟؟

بابا دمت گرم دانمی جونم

بی سابقه بود

RM. kiute.ARMY

فردا درس زیاد ندارم😂
نوکرم😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۱۶ اسفند ۱۴:۰۶

یا خدا خودتی خودم و خدای خودم و خودیا ، کلا خودمونیه

در این چزند روز غیبت کوکب من ، چه اتفاقاتییییی رخ داده اسسستتتتتت؟؟؟

جونم چه ژانری ♡~♡

 

RM. kiute.ARMY

بلههههه صحیح😂
اندازه یه گونی فیک و شات آپ شده😂
azin
۱۶ اسفند ۱۳:۰۰

واییییییییییی یعنی الان شما ددی منید؟؟ (فقط از نظر دوستی هاا) 🤣

مررررررررررررررسی  🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

البته*^*
A-j(ayda) army
۱۶ اسفند ۱۱:۰۴

16 هم شدم فک کنم 😂من اگه ی بار فرست شم حلوا نظری میدم

عرررررررررر ویکوک ویکوک من عاشق فیکاتونم خدارو شکر خیلی شانسی با اینجا آشنا شدم ممنون همیشه سلامت و پایدار باشید💜

Agü§ť Ell

اصن خودم حلوا میدم 😂😂

ایجونم خوشحالم پسندی فیکارو 💫
Vkook
۱۶ اسفند ۱۰:۰۵

اخجون اخجون ویکوک ویکوک

Agü§ť Ell

اخ جون اخ جون
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۶ اسفند ۰۹:۴۲

عه چیزه

میگم اسمش چرا به کاپل نمیخوره

دخترا چ ربطی به ویکوک دارن؟😂😂

بزار برم بخونمش

حس میکنم خیلی متفاوته

RM. kiute.ARMY

باید خواند تا درک کرد😂
من نخوندم میترسم:|
ATENA💝BANGTEN
۱۶ اسفند ۰۹:۲۵

سلام نویسنده ظهور کرد..وقتی میخواستم بدمش مونی.. 

یه حس بدی بهم داد..و دچار تردید شدم که بدمش.چون یه لحظه فک کردم کلی بهم فحش میدن و اینا😂 بعد انقدر این حسم شدت پیدا کرد..که من خواب دیدم فیک 44 تا دیسلایک خورده😐 کامنتا هم پر فحش.. 

 

RM. kiute.ARMY

بابا این چه افکاریه؟؟😂😂😂
آرمان های سوکجین کجا رفته؟😂
لاو یور سلف چی؟؟😂😂😂
sahar
۱۶ اسفند ۰۹:۱۴

ببخشید شما کسی رو به نام   * اینم نونای منه*  میشناسید؟

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه!
azin
۱۶ اسفند ۰۸:۵۱

ببخشید من یه بار یه سوال پرسیده بودم اما هر چی گشتم یادم نیومد زیر کدوم فیک پرسیدم :)) 

سوالم :

چرا به شما میگن ددی و اوما؟؟؟

منم می تونم بگم؟؟؟

میشه امگاورس بیشتر بزارید؟؟؟

یه دونه دیگه هم داشتم 

نمی دونید چرا جیوون جوابم رو نمی ده ؟؟؟؟

اتفاقی افتاده؟؟؟

البته من نباید فضولی کنم توی کار دیگران اما نگرانش بودم 

ببخشید :)

RM. kiute.ARMY

ای جان😂😂
به من همه میگن ددی اما بعضی ها به ادمین مونی میگن اوما😂
البته عسلم!
البته*^*
شاید ندیده کامنتت رو:"(
فضولی چیه عه! راحت باش عسلم*^*
sakura .ze
۱۶ اسفند ۰۸:۴۹

جررر یح😂✋🏻

 

 

ببینید حرمت داره نه لذت😂💔

RM. kiute.ARMY

دقیقا😂😂😂
sakura .ze
۱۶ اسفند ۰۸:۴۲

ناموصن برگام:/

 

چقدر فیک جدید

کوتاه بیاین

من همین جوریشم معتادم

نمت نخونم

هعی زندگی ناکردار😐🚶‍♂️

RM. kiute.ARMY

ناز شستمون😂
F.S.H SOGO 소고
۱۶ اسفند ۰۸:۳۸

پوسترش بهم حس اینو میده که خیلی متفاوته...

خوشمان آمد. درسته هنوز نخوندم..ولی قطعا چیز خوبیه.

ببین نویسندش چه کرده.

بای بر همگان💞🌈

RM. kiute.ARMY

من هنوز نخوندم میترسم
nastuh alone
۱۶ اسفند ۰۸:۱۹

قهر چ ربطی ب زشتی داره اخه ددِ گوگولی مننن😂

چشم قهر نمیکنم😂

RM. kiute.ARMY

ربط داره دیگه😂
army-l
۱۶ اسفند ۰۸:۱۷

عههههه بالاخره تونستم یه فیک رو زود برسم 😍😍🎊🎊🎉🎉🎆🎆🎇🎇🎁🎁🎀🎀 خب میری که بخونیم ویکوک 😇😇😈😈 ددی چ خبر 

RM. kiute.ARMY

سلامتی جان دل برو بزن بر بدن شاد شی😂
yekta@exo-bts
۱۶ اسفند ۰۸:۰۸

هق هق هق هق 

از عکسش بدبختی و بیچارگی میبارهههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

دقیقا:|
nastuh alone
۱۶ اسفند ۰۸:۰۵

لااااایک ب خودم :(

RM. kiute.ARMY

الهییییییی😂
NASTUH
۱۶ اسفند ۰۸:۰۵

دهم🥺💔

قهرم باهاتون اصن🙂💔😂

RM. kiute.ARMY

نه قهر نکن زشت میشی ها😂
azin
۱۶ اسفند ۰۸:۰۰

منم دهم ؟؟؟ :)))

RM. kiute.ARMY

احتمالا😂
atibaby just her baby
۱۶ اسفند ۰۷:۵۳

عه اینننن من داشتم کامنتای ی فیکو میخوندم یکی نوشته بود همین وانشاتو داره مینویسههه عههه پیداش کردممممم اونجا خر ذوق شدم اخجون تجاوز :/ انقد بدم میاد تو فیکا تا ب طرف میان تجاوز کنن یکی میرسه ولی بضی فیکا قشنگ میکنن تو یارو :/هعی زندگی پری دریاییم کو؟

RM. kiute.ARMY

کنچانا به دل نگیر😂
Kim Taehyung
۱۶ اسفند ۰۷:۳۶

سوم؟

بوخودا سومین لایک  خودمم بودمم😂🤦

RM. kiute.ARMY

بزار پروفتو هضم کنم....
ʝк ƒυçкєяッ
۱۶ اسفند ۰۷:۲۵

ف ک نیس میدانوم =///

سکندم نیس =/

تشکر^^

RM. kiute.ARMY

خوبه میدونی😂
نهم شدی😂
kim nana
۱۶ اسفند ۰۷:۲۲

فرست؟

سکند؟

سوم؟

چهارم؟

منحرف؟

خر؟

بدبخت؟

 

 

 

اخر🙂؟

RM. kiute.ARMY

هشتم به نیت امام رضا😂
Kauo sheka
۱۶ اسفند ۰۷:۲۱

واو چه چیزیه 🤩

فرست؟

RM. kiute.ARMY

هفتم به نیت بنگتن😂
Peerless
۱۶ اسفند ۰۷:۱۷

فرست ؟؟ سکند ؟؟ هیچی؟؟

RM. kiute.ARMY

ششم*^*
Nazanin💜👑 Kh
۱۶ اسفند ۰۷:۱۶

ولی خب فرست لایکو زدم 

😎

RM. kiute.ARMY

اوف جون که!
Nazanin💜👑 Kh
۱۶ اسفند ۰۷:۱۵

فرست؟

فرست تلاش!😶

RM. kiute.ARMY

پنجم😂
Nana
۱۶ اسفند ۰۷:۱۳

من پیامی نمیبینم 

ینی فرستم؟؟

یا از آخر اولم؟؟

* _ *

RM. kiute.ARMY

نه این دفعه چهارم😂
Dark _Queen👑(판테온 A. )
۱۶ اسفند ۰۷:۱۰

ف؟

RM. kiute.ARMY

سوم*^*
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۶ اسفند ۰۷:۰۸

چرا حس میکنم یه انقلابی در فیکها رخ داده‌؟صبح همگی بخیر راستی💜

RM. kiute.ARMY

وای آلما دقیقا منم همین حسو دارم:|
یهو همه قلم ها خوب شده...
صبحت بخیر عزییییزم*0*
aida:)
۱۶ اسفند ۰۷:۰۶

هوراااااااااا ویکوککککککک

فرست؟

اولین بارمه نظر میدم:)

RM. kiute.ARMY

یس*0*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان