BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Sweet Mistake

k56j_7.png

💯FULL💯

نویسنده VK–Cheri
کاپل نامجین . یونمین
ژانر رمنس . مدرسه ای . درام . اسمات . جنایی
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 148

    

🖇🔍📚DOWNLOAD📚🔎🖇

  

805_vpfe.png

۳۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هیونگ لاین
۰۵ آبان ۱۸:۱۴

خیلی ممنوننننننن دلم یکم اروم گرفت 

نهایت تلاشم رو میکنم برای نوشتن تا خوب در بیاد 

RM. kiute.ARMY

فدای دلت دلبرمممممT^T
شما عزیزی!!! مسلما میتونی جیگرررر فایتینگگگگگگT^T
هیونگ لاین
۳۰ مهر ۲۲:۱۴

سلام دوست داشتم فیک رو 

اها یک چیزی من برای اولین بار دارم فیک تو ژانر پلیسی مینویسم فکر میکنم بد شده تا الان سه بار نوشتم پاک کردم یک بار به اخر فیک رسیدم دیدم بد شد دوباره نوشتم 

بعد اگر خوب بشه توی سایتی جایی بزارم 

میترسم کسی خوشش نیاد  ︶︿︶

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزممم*^* نوش جونت نفسسس!

اوه لالا باشیم در خدمت خانومی😎
چیزی به اسم خوب و بد وجود نداره دارلینگT^T تو مسلما براش تلاش کردی!
و اگه قابل بدونی، من اینجا به بچه ها تو نوشتن کمک میکنم*^* خواستی در خدمتمT^T
همون جکی قدیمی...
۱۹ ارديبهشت ۰۲:۰۴

خب خب میخوام با مونی قشنگم حرف بزنم که انقد واسه اینجا زحمت میکشه

مونی ژونم دوستت داریمممممممم هو هو هو حالا هی هی هی 

مونی ژونم بایست چیه؟ چرا بهت میگن مونی؟

چن سالته؟ یه بیو از خودت بده من کنجکاو شودم:)

Mooni🌜

منم دوستتوننننن دارمممممم
اوتی سونم ولی بایسم جینه 
همه چی شیپرم ولی نامجین بیشتر 
۲۱ سالمه 
Intp ام
چون آهنگ مورد علاقم اون اوایل از ترک لیست نامجون بود مون چایلد بعد اسممو گذاشتم این بعد دیگ بچه ها مونی صدام زدن:»

Eli
۰۸ مهر ۲۳:۲۱

سلاام ددی جوننننن

من جزو اعضای جدیدممم. خیلی دیر سایت خوبتو کشفیدم😕😭

داشتم کامنتاتو با بقیه میخوندم به این پی بردم چقدر کیوتو مهربونی

حس میکنم از ادمایی هستی که هرکسی درونشونو بشناسه معتادش میشه^^

واقعیت برام سواله چندسالته البته اگر فضولی نباشهه❤️

RM. kiute.ARMY

سلاممم عزیز جان*^*
کنچانا باو هر موقع اومدی خوش اومدییییی نفسسس^0^
کیوتی و مهربونی از خودتونه ب مولاT^T
لطف داری بهممممممم عسسسسلمممممم ممنونمممم:"))) من عرذوق...
نفرما بیب راحت باش باهام کیوتی پای*^* 19 سالمه
Taekook
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۱۱

خیلی قشنگ بودش ⁦◠‿・

RM. kiute.ARMY

عزیزی*^*
Aldiverrd
۲۵ فروردين ۲۱:۵۹

من واقعا میخوام با مونی دوست شم خیلی خوبی.

Mooni🌜

بیه دوست شیم قشنگم خوبی از خسته❤❤
رزی
۲۶ بهمن ۲۲:۱۶

سلام من اومدم 😇😂😂😂😂

ولی خب حرف زیادی ندارم ناموسا شرمنده فقط ی حضور زدم😂🤣🤣🤣🤣🤣 

دد خودش میدونه الان باید های های گریه کرد سر اینک تهیونگ‌کرونا گرفته😓🤕😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭خب دیگ‌زیاد زر زدم ینی زیادم ن فقط حالمونو باز بد کردم ببخشید میرم 😞😞😢😣بای💕💕

RM. kiute.ARMY

سلام ب روی مهات بیبی*^*
کنچانا برات مثبت میزارم😂
اره کرونا گرفت بچه:") نگو زر بیبی وب خودته
فرزند نامجین
۲۴ بهمن ۲۱:۱۶

چطور باید دانلود کرد

RM. kiute.ARMY

بزن روی دانلود قشنگم*^*
بعد هر صفحه ای اومد ببند...(فقط باید داخل ریزی بمونی) بعدش رد تبلیغ رو بزن و منتظر باش تا ثانیه شمار صفرر بشه
بعدش دریافت لینک*^*
Aileen
۲۶ فروردين ۱۱:۵۱

چرا اینو ندیدم؟ برگام نامجین،

چرا باید به محدودیت سنی اهمیت داد؟! میرم بخونم.

RM. kiute.ARMY

برو خدا پشت و پناهت😂
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۱۹ اسفند ۱۵:۵۳

عرررررررررررررررررررررررررررررررررر من فقط سه روز نبودما ببین تولد مونی شد

مونی تولدت مبارکککک (البته با تاخیر)

ایشالله 1575773525474757888 ساله بشی مونی جونممم

پاندا نرم جین لاور خودمیییییی

هیق اشک شوق میریزم

چوکاهه چوکاهه تولدت چوکاهه

صبح های رنگی رنگی داشته باشی و شب ها ستاره ها به افتخارت بدرخشن

کسی که مهربونی و به همه یاد دادی و خودت اینقدری مهربونی که دلم میخواد به صورت پاندایی بغلت کنم 

شادی من با لبخندت شروع شد و لبخندت دل همه رو لرزوند

تولدت مبارک مونیییییی

+زیادی احساسی شد نه؟😂😂

moon🌛 Child🌜

مرسییییییی عزیز دلمممم بغلللل پاندایییییی؟؟؟ععععععععرررر 😭😭😭😭😭😭😭😭🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗💜💜💜💜💜💜💖💖💖💖💖💖❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋
خیلیییی هارتم رگ به رگ شد اصن 😂😂❤❤
nastuh alone
۱۸ اسفند ۱۱:۰۰

حس میکنم دارم افسرده میشم :/

م نارااااحتممممم

:/

چق لوسم آخه من اه 

RM. kiute.ARMY

تو لوس نیستی کارما ایز بچ😂
J.K
۱۸ اسفند ۱۰:۳۹

موووووونییییی جووووووووون

یادم رفت تولدت رو تبریک بگممممم

ببشخیددددددددددددددددددددد

تفلدت پسا پس مبارکککککککککک

ایشالله به بایست برسی ×_×

اینم شیرینی تولدت👇

🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

فقط زیاد نخور چاق میشی 😐

 

moon🌛 Child🌜

ععععععععرررر مرسییی لابولیییییییی فدایتتتت😍😍😍😍😍🤗🤗🤗🤗

اعععععع تچلدمه بزار بخورم😭😭😭😭😭
Maria
۱۸ اسفند ۰۹:۳۹

ددی!

چرا من الان دوبار میخواستم به مونی بحرفم پیاممو نمیزارین.

همینجا یه پیام دادم دوروز پیش و کلی هم نظر تائید کردین ولی نظر منو نه

چلا اخه!

گوناه دالم!😢😢😢😢

RM. kiute.ARMY

ادمین مونی دیر میاد چون:"(
در پی نامجین ..بلک لاولی
۱۸ اسفند ۰۹:۲۸

هق...بعد دوروز اومدم سایت ... این همه نامجین برای من زیاده ... هق ... مونی .... عجقم .... تند تند به دنیا بیا ... لطفا⁦(@_@)⁩

RM. kiute.ARMY

نوکرم لذت ببر جانم😂
لیسا
۱۷ اسفند ۱۶:۰۱

سکند چیه من نفهمیدم ؟

لطفا از یونمینهوپ بزارید ممنون میشم(شوگا و جیمین و جیهوپ )ممنون میشم

RM. kiute.ARMY

یعنی دوم*^*
البته جیگر خود من خاطرخواهشم:")
LIMIN JM~
۱۷ اسفند ۰۸:۵۳

عاقا اگه یونمینشم به اندازه نامجینشه بگین من بخونم بی فیکی مردم واتپد دیگه یونمیناش تادا شد🤧🤧💔💦

CMolak Babie🍷

قول نمیدم والا 😂
بخون هرچی هست 😜
یه بنده خدایی حالا
۱۶ اسفند ۲۲:۰۴

عاقاااا خواهش مونی جان و لطفااااااااااااااااااااااااااا .

میشه فیک گناهکار رو هم که ویکوکه از یه خراب شده ای پیدا کنی بزاری ؟ گمشتم نبودااا ولی شما بگرد هست .

جان من بزارش . تا مر داشته باشم دعات می کنماااااا

مررسیااااا

RM. kiute.ARMY

اخ اخ ک فیک سینر همرو دیووونه کرده😂
بیا جیگر این سایت رفیقمه
https://fan-fiction-land.blog.ir/
GBTS
۱۶ اسفند ۱۹:۴۴

حملههههههههه 

میخوام مونیو ددیو باهم شیپ کنم 

اسمش اسمشو خودم انتخاب میکنم چی باشه حالا 

چرا انقد اسم ساختن سخته 

اومممممممممممممممممم 

میخوام ددی...تاپ....نه مونی جان اگه رضایت داری و به رضای خدا تورو میزارم تاپ 

چرا؟چون الان دنی نه واقن خدایی دنی اسم کاپل میشه؟توروجان من بگین یا اون یکی دیگه ددنی 

جفتشون منو یاد دنت انداختن هعی جوونی یادت بخیر 

بگذریم

پس میام میزاریم مونی تاپ باشه 

اسمشم(مثلا استیکره خنده گذاشتم تبلتم قدیمیه مال سال ۲۰۱۳عه نداره)(خب اخه خدایا استیکر خنده)اسمش میشه مودی البته می میشه ها 

نه نه همون مودی از همه گشنگ تره اوم ولی 

هرچهار تا اسمی که ساختم مزخرفن 

باشن مشکل نداره مودی یا ددنی(ددنی غارغار استیکر خنده)اینم از شیپاتون برین فیض ببرین 

بانیم خودش موافقت داره چون خودم حکم موافقتشو صادر کردم 

دیگم کاریتون ندارم

همینطور کاپل سافتی باشین تا من براتون غشو ضعف برم دیگه 

سافت بمانید تا فرست شوید(چه ربطی داشت به هرحال)

اره دیگه خوووووووووو

هر سه تا ادمین اگه باهم سافتو کیوت باشن گوگولیو بخوام بگیرم خفتون کنم باشین فرست میشید دیگه خود دانید به مو چه(لحج مشدیم گل کرد)

RM. kiute.ARMY

چرا اون تاپ مثلا؟😂
ببین من هم عضله دارم هم از مونی درشت ترم درسته سنم ازش کمتره اما تاپ بودن ک به سن نیست😂 نام هم تو نامجین تاپه
مونی خانم کاپل تاپ خودشو میگیره موندی اما ددمون ک من تاپم جذاب ترهههه!!!
استیکر خنده هات مود فور اور😂😂😂😂😂
Bani _army
۱۶ اسفند ۱۶:۴۶

مونی جونم

تولدت مبارک لاولی

انشالله همیشه شاد و خوش و خرم باشی🎁🎁🎈🎈❤❤❤💜💜💜🎁🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈❤❤❤❤💜💜💜💜🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎈🎈🎉🎈🎁🎁🎁💜❤❤❤😍😍😍🎉🎉🎉🎉🎉

moon🌛 Child🌜

عععررر مرسی بانییی جونمممم بوجج بهتتتتت😍😍😍❤❤❤💋💋💋💋
park sam
۱۶ اسفند ۱۶:۲۶

یااااا بیخیال مهم نیست😂😂😂💜✨

RM. kiute.ARMY

مونی خر است😂
park sam
۱۶ اسفند ۱۵:۳۷

بله صحیح😐💔

اصن بغل بی بغل

چ معنی داره وسط کرونا بغل کنیم همو اونم گروووهییییی؟؟؟😂😂😐💔

moon🌛 Child🌜

اصن من با دد قهرم تو داشتی نو بغل میکردی پرید وسط *ایموجی چش غره*
park sam
۱۶ اسفند ۱۵:۲۹

یا جد بنگتن چرااا؟؟😐💔

RM. kiute.ARMY

#جینکوک
در یک هشتک خلاصه شد😂
park sam
۱۶ اسفند ۱۵:۲۴

وای جر بیخیال بیاین به دوتاتون بغل میدم😂🫂🫂💜✨

RM. kiute.ARMY

اونو بغل کنی تضمین نمیکنم زنده بمونه:)
park sam
۱۶ اسفند ۱۵:۰۳

جررررر😂😂😂

‌اشکال نداره بغل گروهی بیشترترتر حال میده😂✨🫂

RM. kiute.ARMY

این مونی خودشو میندازه وسط-_-
park sam
۱۶ اسفند ۱۴:۳۸

با وجود اینکه با مونی بودم، ولی تو هم بیااااااااااااااااااااااا😂😂🫂💜✨

moon🌛 Child🌜

این ددی هروقت یکی منو بغل میکنه اونم میاد عجبا 😂😂😂نشد من تنها برم تو بغلتون😂😂
park sam
۱۶ اسفند ۱۴:۱۸

هققققق بیا بخلممممممممم🤧🤧😭💜✨

RM. kiute.ARMY

اوووووووووووووومدممممممممممممم
F.S.H SOGO 소고
۱۶ اسفند ۱۳:۰۸

عررررر..عذرذذذذچیسوصدسمدسپدسسدسدنسس..

عالی بودددددددددد...دمت گرمممممممممم.

نویسنده خیلی عشقی💞🍒

RM. kiute.ARMY

قشنگ معلومه تا ساعت ها قراره با لبخند به افق خیره بشی😂
A-j(ayda) army
۱۶ اسفند ۱۰:۵۹

هقق بازم هزارم شدم 

نامجینننننن هقققق 

برم بخونم 

جالب اینجاست دوروز پشت سرهم میومدم اینجا سر میزدم اگه فیکی چیزی اومد ف یا سکند بشم هیشکی چیزی نداد بیرون ی روز نیومدم 2تا فیک فول گزاشتن حتی پنجم نشدم دلم پره بزار خالی شه.. خداوندا فرست نشدگان را به فرست شدن عنایت فرما امین

Agü§ť Ell

😂😂😂الهی بمیرم
عب نداره مهم فرصت و سکند نیست مهم فیکه

Jhope lover
۱۶ اسفند ۰۹:۴۹

این فیک خیلی خوب بود هق هق

میگما توی فیک خیلی جین رو بی ابهت توصیف کرد و خیلی توی این فیک جین گریه کرد....

 

فکر کنم باید برم کمی عکس های پرابهت جین ببینم تا کف و خون بالا بیارم که شاید اثر این فیک از این بره....

برنگشتم حلالم کنید....

Agü§ť Ell

عر اصن هارتم جر میخوره گریه هاشو تصور میکنم
منم برم یکم جین سخسی ببینم حال کنم💫
Namjoonii
۱۶ اسفند ۰۹:۱۲

واییییی هوراااااا

مرسییییی که نامجینننن گذاشتین

اخ جوووون

الان،دست پاچه شدم چیکارکنم

Agü§ť Ell

فدای تو💫
بشین لم بده بخون حالشو ببر
F.S.H SOGO 소고
۱۶ اسفند ۰۸:۴۱

وات؟

داری میگی بالاخره فیک فول نامجین اسمات و مدرسه ای گیر اوردم؟

هق...هققق..

میسییییییی.

 

RM. kiute.ARMY

برو بزن بر بدن تا شارژ شی😂
тα яα
۱۶ اسفند ۰۸:۴۰

وای چه خوب که دارینش ممنون میشم بدید

RM. kiute.ARMY

https://rizy.ir/b8kr
тα яα
۱۶ اسفند ۰۸:۱۸

ممنونم 

 

ببخشید یه فن فیکشنی توی وب قرار داده بودید که امگاورس و کوکوی بود

اسمش هلو داشت بوی نمیدونم چی و هلو و نمیدونم دقیق یادم نیست

پوسترش هم عکس تهیونگ بود

که تهیونگ از میت قبلیش جدا شد اومد پیش برادرش جیمین و بعد با کوک جفت شد 

RM. kiute.ARMY

اهان اره هلو و خامه و وانیل
بدم بهت؟
Translator .Yasy2007
۱۶ اسفند ۰۱:۱۹

م...میگم...

چند وقته نیومدماااا=))))

این نامجینهههههه عر

RM. kiute.ARMY

میبینی ترخدا:")
тα яα
۱۵ اسفند ۲۳:۴۷

سلام ببخشید وانشات strange boy توی وب هست؟

RM. kiute.ARMY

آری لاو*^*
http://fazayihaa.blog.ir/post/602
Alis
۱۵ اسفند ۲۳:۲۸

یسسسسسس

فولهههههههههههههههههههههههههههه

من برم بخونممممممممم

بنظر که عالیه 

دستتون درد نکنه *_* خیلی خوبه فیکاتون 

RM. kiute.ARMY

فدای آلیس جان*^*
ی بدبخت فلک زده:/
۱۵ اسفند ۲۲:۳۸

و بازم یه سوال دیگه

یکی ع بچه های فامیل بعضی وقتا ارمیه بعضی وقتا هیتر

منم صداش میکنم هیتمی:/

مثلا جلوی من میگه واااااااای چه کوکی خوب میخونه

فرداش هیتر ببینه میره پیش هیتر میگه از صدای کوکی متنفرم:/

عاشق فیک لاوه

ولی جلوی هیترا مسخره میکنه:|

بایسش جمنه(دو روزیع عادت کردم میگم جمن جمن)

 

 ولی خب بعضی وقتا هم به جیمین هیت میده 

نمیدونم چه کارش کنم:/

دد پلیز هلپ می:/

RM. kiute.ARMY

این بچه شوما دوچار بحران هویته و ترس داره از اینکه مسخره اش کنن:|
بهش بگو اگه واقعا میخوای همه قبولت داشته باشن باید خودت باشی نه اینکه جلو همه یه جور رفتاری رو از خودت بروز بدی....بهش بگو وجودش ارزشمند تر از اونه که ادا دربیاره و پشت نقاب های مختلف مخفیش کنه!
ی بدبخت فلک زده:/
۱۵ اسفند ۲۲:۳۵

ددی مونی مشاااورههه مخام&@&

شنبه ی هفته ی بعد قراره یه مشت هیتر بریزن سرم مثلا:دختر عموم،پسر عمم،پسرعموی پسر عمم،دوست دختر عموم،دوست پسر عمم

..ینی کلا سرم شلوغه😬😀

و تنها آرمیه تو جمع منو یکی دیگه از دختر عموهامیم:/ 

کمممممممک

RM. kiute.ARMY

تنها کاری ک میتونی بکنی اینه که هدفون بزاری تو گوشت و باهاشون حرف نزنی من که اینکارو میکنم😂
ی بدبخت فلک زده:/
۱۵ اسفند ۲۲:۳۲

 سلام دد

خوبی؟

میگم ددی فیک Shameless رو نذاشتین؟ من دنبال فصل دومشم:/ پاره شدم سرش:((

 

RM. kiute.ARMY

والا چرا داشتیم فیک بی حیا:|
اما هیچ کس فصل دومشو نداره:|
yoonmin lover
۱۵ اسفند ۱۹:۳۸

تولد مونی؟؟؟؟؟؟ جان؟؟؟؟؟؟؟ عزیزمممممممممم تولدت مبارک خوشگلم زن ددیم جیگر من خوشگل چش درشو :/// امبدوارم همیشه خوشحال زندگی کنی و 100 سال زنده باشی... تولدت هپی مپی

moon🌛 Child🌜

مرسی گلم فدات بشم😂❤
از کجا میدونی خوشگلم🤔🤔
park sam
۱۵ اسفند ۱۹:۱۰

جیییییییییییییییییییییییغغغغغغ من تولد مونی از چند روز پیش یادم بود ولی یادم رفت😭😭😭😭

واسه تولد نامجون هم همینطور شدددددددد😭😭😭😭😭😭😭

گرررررررررررررررییییییییییییییهههههههههههههه😭😭😭😭😭

موووووووووووونیییییییییییی تولدت چوکاااااههههههه از ته دل امیدوارم هر چی آرزو توی دلته تبدیل به خاطره شن برات😭😭💜✨

moon🌛 Child🌜

ایگو اشکال نداره عزیزم همین که به یادم بودی برام ی دنیا ارزش داره🤧🤧🤧🤧🤧
مرسی لاولی مهربونم😍😍😍❤❤
NASTUH
۱۵ اسفند ۱۹:۰۰

Shishooom😐✌🏻

vase man e taze kar k hamishe akharam khobe😂

brm dan konm

chegha fake ro dastame

rooman khodamm has :)

hich dig kolan darso machidm goozashtm kenar😂🤧💔

RM. kiute.ARMY

زندگیت بسی بی رحمانه زیباست😂
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۵ اسفند ۱۸:۵۴

و بلاخرههههه

N ام شدم*-*~

وجدان:ودف...

-n ام شدم بیا شادی کن نینای نای*-*

وجدان:...|:

وجدان:باز ب جا شیرپاکتی بش قهوه دادن زد ب سرش...بتون میگم ب این بچه کافئین ندین|:

RM. kiute.ARMY

ددی:وجی جان مادر عصبی نشو:|
^^
۱۵ اسفند ۱۸:۳۹

آیم سایلنت ریدر😂✌️ 

سلاااااااااام 

به به نامجیییییییییننننننن🤧

تولد ادمین مون چایلد عزیز هم موبارککککک💖💞 امیدوارم به آرزوهاتون برسین💫💗

خب تا درودی دیگر بدرود😂❤️

RM. kiute.ARMY

به به سایلنت جان😂
قربونت برم ممنون همچنین😂
Vkook. Darya
۱۵ اسفند ۱۸:۳۷

هقق مرسیی ددی جونم که انقدر با درکی ..

قول میدم یه فیک خفن برات بنویسم ..

با ژانر فلاف که دوست داری 🤧🤧💛

البته اگر ژانر دیگه ای هم دوست داری بگو تا اضافش کنم 🤧

RM. kiute.ARMY

من فقط قلم دریا رو دوست دارم دیگه برام فرقی نداره چی*^*
Peerless
۱۵ اسفند ۱۸:۳۶

تولد مونی مبارک باشه❤️❤️💜💜

و به ارزوهای قشنگش برسه 💕

اولین باره انقدر حرف میزنم توی سایت ..😂🤦🏼‍♀️

الانه ددی بگه برو خونتون 

moon🌛 Child🌜

مرسی عزیز دلم فداتتت😍😍
Peerless
۱۵ اسفند ۱۸:۳۲

پنجم هم بد نیست چهارتا تا با فرست بودن فاصله داره 😶😐

فقط چهار تا⛓️😐

RM. kiute.ARMY

چهار هم عدد خداست😂
Vkook. Darya
۱۵ اسفند ۱۸:۳۱

هققق 

ددیی من یه معذرت به تو بدهکارم خیلی وقت پیش گفتم برات فیک مینویسم ولی چون تولد مونی نزدیک بود و کلی کار ریخته بود سرم اصلا وقت نشد ولی از فردا شروع میکنم به نوشتن قولللل 🙂👈👉

RM. kiute.ARMY

عزیزدلم این چه حرفیه درکت میکنم لاو*^*
Vkook. Darya
۱۵ اسفند ۱۸:۲۶

فکر کنم طلسم شدم که نمیشه برای فیکای خودم فرست شم 😂😂

RM. kiute.ARMY

دعا نوشتن برات😂
🌈|: Little Pishi
۱۵ اسفند ۱۸:۲۰

ف

تولد مونیه؟

مبارکککککککک

RM. kiute.ARMY

بود😂
هشتم شدی😂
😎😐worldwide sakineh
۱۵ اسفند ۱۸:۲۰

فرست نیستم

RM. kiute.ARMY

دقیقا😂
parmidaw_sh
۱۵ اسفند ۱۸:۱۹

سکند؟؟ 

اولین تلاشمه😁

RM. kiute.ARMY

برای اولین تلاش خوب بود😂
Peerless
۱۵ اسفند ۱۸:۱۹

چندم!؟😂

RM. kiute.ARMY

پنجم😂
Dark _Queen👑(판테온 A. )
۱۵ اسفند ۱۸:۱۸

ف؟

RM. kiute.ARMY

چهارم:")
Vkook. Darya
۱۵ اسفند ۱۸:۱۷

فرست ؟ 

RM. kiute.ARMY

سوم*0*
𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
۱۵ اسفند ۱۸:۱۶

فرستتتتت؟؟؟

RM. kiute.ARMY

سکند*^*
Li^^li🐣 (سکینه جوجو)
۱۵ اسفند ۱۸:۱۶

ف

RM. kiute.ARMY

ی
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان