BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن His Black Wings

+FULL+

   

نویسنده Sh.S
کاپل کوکوی
ژانر رمنس . درام . امپرگ . فانتزی
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 205

    

خلاصه:

داستان درباره پسریِ که حاصل آزمایش های وحشیانه انسانهاست و تلاش میکنه از زندگی فاکیش خلاص بشه..

 

🖤♠︎✥DOWNLOAD✥♠︎🖤

  

805_vpfe.png

۵۴ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Shaily
۱۶ شهریور ۱۳:۳۹

ددییی سلام من بدبخت تو تابستون هم کلاس داشتم😭🤌

الان که اومدم دنبال فیک جدید از کوکوی بودم که دیدم...ددی جونم بازم جدید آوردهههه😭💜💜

یعنی فقط با خلاصه ای که Sh.S نوشته بود خوندمش...اصلا این نویسنده فیک هاش توی یه لول دیگه هست😍🤌

و همینطور یه نفر دیگه...ددیییییی خودممممم😭🤞💜💜💜

ددیییی بازم فیک از Sh.S بزار همه ی فیک های این نویسنده‌ی لعنتی رو خوندممممم😭😭

ولی بازم عاشقتم ددیییییی💌😻

RM. kiute.ARMY

سلامم عمرمممم بگردمت خوشگلممممم:"(
نوش جونتتت این رزمنده ی در راه فیکککT^T
به مولا حق که میگن آدم لال میشه😔
قربونت بشمممممممT^T
چشم چشم همکت کنه بنویسه میزارمT^T
من بیشتر خانومیییییی😎
کوکب
۲۴ مرداد ۱۴:۱۳

ددی این عالیییییی بوددددد ینی اصلا زبانم قاصر 💖

 

قبلا خونده بودمش ولی بازم دارم میخونم اصلا نمیدونم چرا سیرنمیشممم😭😭😭😭

ایکاش فصل دو داشت

میشه از این جور فیکا بیشتر بزارید لطفااا اینا خیلی خوبن^-^ 

یدونه ام خونده بودم اسمشو یادم نیس ولی ویکوک هایبرید بودن تو آزمایشگاه باهم آشنا شدن 

اونم خیلی گاد بود*^*

*هم اکنون من درحال عر زدن*

بی صبرانه منتظر فصله دو اسپایدر جیم^-^

RM. kiute.ARMY

زبان رو قاسم و جاسم و راضم و واصم عاصم کرد:")))


توش بیسکوییت ساقه طلایی زدن عطش بندازه به جونموننن!!
چشم چشم حتما میزاریمممT^T

هیبرید چایلد؟*^*

من در انتظار آلفا:")))
باح باح...
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۴۲

این فیک با تمام وجود>>>>😭😭😭🤝🏻

RM. kiute.ARMY

صدااااتتتتت نمیاااااددددددد بلند تر بگوووووㅠㅡㅠ🚬🚬🚬🚬🚬
taetae
۰۳ اسفند ۰۳:۴۶

فقط خلاصش😂😂😂به خاطر همونم شده میخونمش🤣🤣

RM. kiute.ARMY

مختصر و مفید😂
zahra mansouri
۲۳ آذر ۲۲:۵۲

بگم برای اینم افتر استوری نوشتم *_* 

RM. kiute.ARMY

ماشالله😂
ALANIS
۱۴ تیر ۱۷:۴۳

دیدم +16 عه...

گفتم نخونم🤌🏻

بعد دیدم من همه ی وانشات های +18 و اسمات های دیگه رو خوندم...

پس اینم خوندم😐😹

و خیلی خوشحالم که خوندم...عالی بود:))

RM. kiute.ARMY

این 16+ عه اما ماشالله به اسماتش😂
Eyan
۰۶ خرداد ۱۸:۴۲

جررررر

ترکیبای ددی واسه توصیف ی ادم>>>>>>

120 شددد اینجاااا

RM. kiute.ARMY

در توانم همین قدره😂😂😂
ماشالله!
Eyan
۰۵ خرداد ۱۱:۳۲

چقق از بابای ته بدممم اومدددددد

ودفامکک بجججججذکععنتتم

ینی حقش بود کوک بگیره همه اون امپولا رو بکنه..

استغفرالله=/

ولی قشنگگ بوددددد

RM. kiute.ARMY

باباش رسما یزیدِ پرومکس بود با مقداری حرمله:"|

ارههههههههT^T
یاس رفیع
۰۳ ارديبهشت ۱۴:۵۱

کیوووووووووووووووووووووووووووووووت بووود خععلییی

RM. kiute.ARMY

به شدت:">
Reyhaneh
۰۷ آبان ۲۱:۱۶

*–*

RM. kiute.ARMY

صحیح*-*
Reyhaneh
۰۶ آبان ۲۰:۵۸

میگم باکاگو این فصل دو داره؟

 

RM. kiute.ARMY

فکر نکنم*-*
Lollipop
۲۰ تیر ۱۳:۰۴

برای این فیک مردم

اس اچ اس همیشه متفاوت و عالی مینویسه

وقتی فیکاشو میخونم حس بی استعدادی میگیرم😭😂

واقعا خیلی قشنگ بود

RM. kiute.ARMY

دخیخا دخیخا:">
Merey
۰۹ تیر ۰۲:۴۹

اینم دان کردممممممم کیوتیییی🤣❤️❤️

 

خب خب مرسییییییی عایلیهههههههه❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️تقلید کاری کردم ولی دلم هاست انجام بدن هر چند اندازه اون قلب نفرستادم ولی....

بدونین چقد عاشق اینجام😂✨❤️❤️

حظوظخشد✨✨✨

میرِی با کله میرود تا ببیند مای بلو بری اومگا چیشد🤣😂❤️❤️❤️✨

 

RM. kiute.ARMY

اخ میری جرم ک😂😂
مهم نیته کنچانا بخشش از بزرگان است😂
zahra
۲۱ خرداد ۱۰:۱۵

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نمیتونم این فیکو دان کنمممممممممممممممممممممممم
چه کنممممممممممممممممممممممم یه راهی بزار جلو پاااااااااااااااااامممممم من میخوام اینو بخونمممممممممممم

RM. kiute.ARMY

کیه ک نخواد بخونT=T
پیکو فایل ریدهههههههههههه
پیاز🧅
۲۰ خرداد ۱۸:۴۷

هعی امپرگگگگگ،بچه میارن عررر🙂🌸

اقا من هرر وقت نظر دادم گوگل وبلاگ شمارو برام قفل میکنههه🗿

 

moon🌛 Child🌜

وههههه؟؟ 😂😂😂اون رباته کلن روانیه ولش کنید
M
۱۸ ارديبهشت ۲۱:۰۲

  قشنگ بود 

میشه وبتون poor omega از کوکوی رو بزاری

RM. kiute.ARMY

البته لاو اگه بتونیم حتما*^*
Dark Kitten
۲۳ فروردين ۰۹:۵۹

ودفاک

کوکوی شیپری

خب هر چی دوص داری شیپ کن بمن ربط نداره

خیلی کوکوی شیپرا رو مخن 

جلو من بگو ویکوک شیپ میکنی 

صفه خیسه دارم کامنت میزارم 

من دستام فاکیین انقد عصبانیم نکنین 

 

RM. kiute.ARMY

باشه باشه😂
لامصب ابهت ازت چکه میکنه":")
Dark Kitten
۲۱ فروردين ۱۵:۳۹

احساس میکنم این اوج حماقته

ینی چی 

کوکوی 

اونم امپرگ-!!!!!

خیلی فجیح دلم میخاد کوکوی شیپرارو ****

دارین تاپ ستیزی میکنین 

خدتون ی لحظه کوک ب اون باتمی و کیوتی رو تصور کنین 

ک ته ب اووون تاپی و ددی طوری رو داره میکنه

جم کنین بازی کثیفتونو

منطق میگه کوک نمیتونه ب هیچ عنوان واسه ته تاپ باشه 

بسه 

وحشی شدم

 

هر چی خاستین شیپ کنین بمن ربط ندار

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ببخشید خندم اومد ترخدا اما عصبی میشی ترسناک میشیا*^*

الان میدونم بلاکم میکنی اما...آره کوکوی شیپرم😂😂😂
اصلا به ما چه😂
hasti.Army
۱۷ فروردين ۰۰:۵۴

اومدم فیکو دانلود کنم بخونم که دیدم تو یکی از ریپلای ها نوشتی تولدت 16 ام تیره اومدم بگم خوووووووووشبختم منمممممممممممممم تولدمممممممممممممم 16 تیره! 😅

 

RM. kiute.ARMY

واقعاااااااااااااا!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای خدا! خوشبختممممممم!!!
Donya Moezzi
۱۷ فروردين ۰۰:۳۰

واااای من عاشق این نویسنده ی لعنتیم 

ایده هاشو خیلییییی دوست دارم

قلمشم خیلی خوبو عالیهههههههههه

هر موقع فیکاشو میبینم چشم بسته میخونمشون انقدر که خوبههههههه

خیلیییی عالیه با همین فرمون برو جلووووووووو

RM. kiute.ARMY

شادی مرگ برای ابد:")
Army
۰۹ فروردين ۱۹:۱۳

من میخوام بخونمش ولی دانلود نمیشه هی ارور میده دوباره امتحان کنید

RM. kiute.ARMY

شاید ایراد از نتته؟
Purple. Moon.VK
۲۹ اسفند ۱۹:۴۶

حس میکنم قراره با این فیک کلی عر بزنم 

راستی اصل میدی؟ 

تازه تو بیان اکانت زدم 😅

RM. kiute.ARMY

مطمئن باش عزیزم😂
اصل کی لاو؟ ادمین یا رایتر؟
Kook Min_cute
۲۵ اسفند ۱۶:۵۷

راستی بانی تو می دونی نتیجه ی گرمی 

چی شد من کی بود نمی دونم توی ام بی سی 

پرشیا در موردش حرف زدن 

الان نمی دونم چی به چیه 

اصلا همیشه اخبارو دیر می فهمم نمی دونم 

باید چیکار کنم وقتی اخبار دیر به دستم می رسن

می خوام خودمو دار بزنم می شه بگی چی شد؟؟؟

Agü§ť Ell

والا گرمی بیشور کثافات بی ادب نژادپرست پسرامونو برنده نکرد-_-
اصلا یادش میفتم ححرررصصصص میخورم:/
Kook Min_cute
۲۵ اسفند ۱۶:۵۱

بانی تو تنها کسی هستی که بهم افتخار می کنی 

مامانم همش داره سرزنشم می کنه تازه 

دیشب سر فارسی تنبیهم کرد گفت از امروز تا وقتی

مشقای فارسی مو بنویسم موسیقی ممنوع 

بی تی اس ممنوع یوتیوبم ممنوع  

 

البته بخاطر سایت ددی فکر نکنم اشکال داشته

باشه یکم تنبیهامو بپیچونم  

داره آیا بانی ؟؟؟

Agü§ť Ell

یا...  ببین مادر پدرا خیلی چیزا رو درک نمیکنن... من از این تریبون اعلام میکنم بهت افتخار میکنم چون همین که داری زندگی میکنی خودش یه هنر بزرگه:)
اصلا اشکال نداره گاهی پیچوندن درسا خیلی کار بدی نیس😉😜
Kook Min_cute
۲۳ اسفند ۱۷:۳۴

بلاخره جرات کردم بخونمش خیلی وقت بود نظرمو 

جلب کرده بود ولی بخاطر درس جرات نمی کردم بخونم

و الان در اوج بحران تحصیلی در حالی که امشب امتحان

عربی فردا شب امتحان سه درس ادبیات که به طرز عجیبی توش ضعیفم و پس فردا شب امتحان دو درس 

علوم دارم خوندمش تازه جالب تر اینه که این سه درس

فارسی رو وارد دفتر نکردم و حتی رو خوانی شم نکردم 

ولی خدایی قشنگ بود  🥰🥰🥰🥰

می بینید چقدر مسئولیت پذیرم

فایتینگ نویسنده

Agü§ť Ell

نویسنده

من بهت افتخار میکنم😂
زینب
۲۲ اسفند ۱۴:۰۲

چطور دانلود کنم؟ 

RM. kiute.ARMY

بزن رو دانلود*^*
Kauo sheka
۲۱ اسفند ۲۳:۵۰

مرررررررررسسسسسسسیییی😁😁😁😁😁🤩🤩😅🤩😅

تو با فیکاتم تو قلبم نفر اولی لعنتی 🤩😁😁😁 شادی خدایی ،خدای فیک فولی😁😁😁⚰️🕺💃🥂🥂🕺⚰️🕺😘

moon🌛 Child🌜

شادی
💞Sh.S TaeKook
۲۱ اسفند ۱۰:۲۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عرض درود و خسته نباشید✨💕

 

 

*****************************************************************

 

 

****** ** ***** ******* ** **** *** *** ***** ******
******* *** *****
******************
****************************** ********** ***
***** *********
*** *******
***** ** *** **** ****
******
*** *** **** * ***** *** *** * ****** ** ***** *** **** ****** ** ***** ***** ** **** ***** **** **** *** *****
**** ****** ****** ***** *****


ببخشید باز زحمت دادمممممم
بوس پس کله هر ادمینی که اینو دید😘

RM. kiute.ARMY

این...
سم...
سرطان...
دیابت..
طاعون...
هپاتیت...
ایدز...
سنگ کلیه...
فشار خون...
وبا...
دیسک کمر...
گواتر...
بیماری سلیاک...
کم خونی داسی شکل...
و...
مرگ..
ببعی دم پنبه ای<:♡
۲۰ اسفند ۱۷:۱۶

وی ب افق های دور مینگرد"

لطیف...؟خانم دکترا...؟ملوس و گوگولی؟۰-۰

وی با چشم هایی اندازه توپ تنیس زل میزنه بهتون"

RM. kiute.ARMY

دم و باز دم یادت نره😂
💞Sh.S TaeKook
۲۰ اسفند ۱۷:۱۲

کایوشکا...

۲۸...خب عالیه برای اون تایم یه چیز دارم😈🎈

کادو بت میدممممممممممم😍😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋

تولدت هم خیلیییییی زودتر مبارکککککککککککک(یادت نره نفر اول بودمااا)

ددی تولدت کیه؟😐🎉

RM. kiute.ARMY

من؟ ام 16 تیر😂

کایوشکا
💞Sh.S TaeKook
۲۰ اسفند ۱۰:۳۰

ددی؟

فقط من واسه صدای ببعی کیوتم غش کردم؟💞

چرا انقدر ملوس و گوگولیهههههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

ناموسا مردم:")
💞Sh.S TaeKook
۲۰ اسفند ۱۰:۱۸

کیم دویل تو به من خیلی لطف داری😎😍💋

 

 

جی کی..عام راستش برای پی دی اف کردن و نسخه قابل ادیتی که خیلی جذاب باشه(مثل همین رنگ پس زمینه و ساخت و ساز داخلیه پی دی اف) به نظرم ماکروسافت ورد حرف نداره(برای لپتاب و کامپیوتر و اینا)

ولی برای گوشی و تبلت راستشو بخوای تو فکر یه برنامه خوب بودم ولی هیچ برنامه ای منو به اندازه ورد راضی نمیکنه واسه اندروید

یعنی چنتا هم امتحان کردم ولی مثلا چینش متن رو بهم میریزه یا نمیتونم با برنامه کار کنم برام سخته

خلاصه که ورد بهترینه

RM. kiute.ARMY

جی کی

کیم دویل

Kauo sheka
۱۹ اسفند ۱۵:۴۰

شادی منم ۲۸فروردین دنیا اومدم مثلا همین طوری گفتم 😅😁👈👉

RM. kiute.ARMY

اومو😂😂😂
Jk
۱۹ اسفند ۱۴:۵۵

او مرسی مرسی 

ولی به نظرت کدوم پی دی اف ساز خوبه ، منظورم کدوم برنامه برای اینکه نوشته هارو پی دی اف کنه خوبه؟

RM. kiute.ARMY

شادی
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۹ اسفند ۱۳:۵۱

ددی این ویسو گوش بده:-:

اینو بگوش ددی کیوتی♥~

بگوش اونو از کل ماجرا آگاه میشوی-.-

فقط امیداوارم گوشات اسیب نبینن با این صدام|:

لطفنی وقتی گوشیدیش بیا بهشون بگو صدای من خهلی منلی و ددی طوره*-*

استادم:

قربانت"-"♥~

RM. kiute.ARMY

:|
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
صدات شبیه خانم دکتراست ک:|
متاسفم خیلی واقع بینم😂 اما صدات خیلی لطیفه😂😂
Kim Devil
۱۹ اسفند ۱۲:۱۷

آره شادیییییی جدیه جدیییییی  نمیدونی بخدا وقتی میام اینجا میبینم تو فیک دادی چقد خوشحال میشم :)))))))))😭😭😍😍 چقدررررر...هققققق

منتظر کارای بعدیت هستیم😉💫💜🤟🏻

RM. kiute.ARMY

اوموووو*^*
💞Sh.S TaeKook
۱۹ اسفند ۰۹:۱۱

کیم دویل:

اول درود بر تو!💎🎉

دوم اینکه...

جدا میگی؟؟؟؟

من حس میکردم تو اسمات افت داشتم😴

خوشحالم کردی کههههههههههه

 

ببعی کیوتمممم؟؟؟

اون جمله چی بود گفتی من ۴۵ ثانیه تو سکوت مطلق بودم💙

 

جذابای من مرسی از کامنتای رنگی رنگی و خوشگلتون من همه رو خوندم و حسابی انرژی گرفتم که اخر اسفند با یه ایده جدید کامبک بدمممممم

و اینکههههه لطفا هیچ کس سورپرایز ۲۱ فروردین رو فراموش نکنه😎🎉

 

 

 

عامممم دیدم برای فصل دوم گلد خیلی خوشحال شدید

خب راستش دایموند احتمالا تعداد صفحاتش به اندازه گلد زیاد نیست ولی من دارم تمام تلاشم رو میکنم که خوب بنویسم

حس میکنم اخیرا قلمم یکم افت داشته به طوری که مدام مینویسم و پاک میکنم😴

خلاصه که نگران نباشیییییییید و منتظر یه فیک خاص باشید که تاحالا هیچ اسپویلی ازش صورت نگرفته😈🎈

 

بدرود

RM. kiute.ARMY

ریدرا
Manvool🌙✨
۱۹ اسفند ۰۳:۲۸

فراتر از عالی بووووود🥺🥺✨یعنی یه چیزیا😍✨چکار کردی با دل من آخهههه🥺🥺🥺💜✨خسته نباشید واقعا🥰🥺💜✨آنقدر خوب بود که میتونم هزار بار دیگه هم بخونمش😭🥺🥺💜✨پرپل یوووو💜💜🥺✨

 

 

 

RM. kiute.ARMY

مرسی عسلم*^*
Kim Devil
۱۸ اسفند ۲۱:۲۸

شادییییی مکبسبتبسهنمجپ

این فیکتم مثل بقیه فیکات عالی بود🥺🥺 عالیاا!😭

موضوعشم واقعا جالب و جدید بود!!😎🤠

امم یه چیزی بگم؟ حس میکنم تو اسمات پیشرفت کردی🙂😍😁🤭🤭 کلا اسمات خیلی خوب مینویسیییییی نویسنده فعالی هم هستی ماشالا🤭 و این خیلی خوبههههههه🥺😭😭😍  با اینکه مقدار اسماتش از فیکای قبلیت یکم کمتر بود ولی حس میکنم یکم خاص تر بود🤭😉🙃

لاو یو 💜 فایتینگگگ🙌🏻✊🏻💫💜

RM. kiute.ARMY

عاره:")))
خاص تر؟😂 او لالا
Rooni.A.m Namkookv : )
۱۸ اسفند ۱۹:۴۳

نههههههههههههههههه

این امکان ندارررههههههه

ی فیک 500 صفحه اییییییییییییی از شادیییییییی

خدایا منو نکش .... بزرگم کن 

RM. kiute.ARMY

واویلا لیلی...
Jk
۱۸ اسفند ۱۷:۴۶

نه دیگه من انقدرعالی نیستم 

من دوستم داشتیم عر میزدیم سرش:/ به خر گفتیم  برو جات میایم  خلاصه 

 

 

هیف منم دوست دارم وانشاتامو بزارم اینجا چکار کنمممم 

وادفاخ:/ آی آم سگ‌ شانس ترین آدم دنیا

RM. kiute.ARMY

دور از جون😂😂😂

بزن دکمه خانه و ص اول وب پست مربوط بهش رو گذاشتم*^*
Roya
۱۸ اسفند ۱۴:۵۹

هققققققق در جواب یکی از ریدرا بگمممم کوک تو لایو موهاش و فیلتر کرد چون رنگ شکلات معنایی و خیلی دوست داره و گرنه هنو ابیه اما کمرنگ شده این بچه چرا یهو صداش کلفت شد امسال اعضا بی تی اس مارو کشتن اول از تهیونگ که یه مدت شایعه بود افسردگی گکل فت که دینامیت اومد همه با اون مدل مو اون اندام مر دونه ای که راه انداخت همه رو کشت کوکمکه نگم داره بدبختمون میکنه ................ولی بی تی اس قراره تو گرمییییییییی اجرااااااااااا کنههههههههههههههههمن از همون اول گفتم اجرا داره این آرزوی شوگا بودددددد خدا کنه اونم بیادددددددددددد و اجرا کنه 

سر لایو قبلی کوک داشتم دیونه میشدم دی قا روز تولد من لایو گزاشت و به هرکی که اون روز به دنیا اومده بود تبریک گفت من خداییییییی خیلی خرشانسم نه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 اون لحظه که تبریک گفت من تو خونه داشتم میرقصید بعد همه دوستام داشتن از حسودی میترکیدن اخ جونننننننننن اصن یه حالی کردممممممم خداییییییییییییییی

تهیونگ کی لایو میزارهههههههههه عررررررر با جدید ترین عکسش من و کشت حالا بیاد لایو بزا ره من میمیرم

RM. kiute.ARMY

اصلا انقدر تو لایو کیوت بازی دراورد من دیابت گرفتم:")
دیققیااااااااااااااااااااااا!!
شوگا...:") پیشبینی هاش رد خور نداره....

وای خدا خوش به سعادتت ک!!!!!

تهیونگ لایو بزاره دیگه کسی از فندوم زنده نمیمونه ک😂
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۸ اسفند ۱۳:۵۶

گایز کسی ی راه سریع برای خودکشی بدون درد سراغ نداره؟:-:

RM. kiute.ARMY

خوردن قرص دیازپام؟😂
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۸ اسفند ۱۳:۵۵

اگ من تاج سر شمام پس شما پادشاهین استاد:-:♥

RM. kiute.ARMY

اوووووووه ماییی گااااااااااعد!
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۸ اسفند ۱۳:۱۹

دد کمککککک چنتا گرگ ب ببعیتون حمله کردننننننن:-:

وجدان:...|:

هقققققق

ددی بیا با اینا حرف بزن بشون بگو من صدام خهلی عنه مجبورم نکنن عاپش کنم تو وبام:-:

وجدان:تف کردن قهوه" چییییی؟\:حاجی نهههه\:مهناز گفته ن؟|:

عره:-:

گایززز پلیز هلپ میییییی

RM. kiute.ARMY

نففففففس کششش!!!!!!!!!!!!

چی شده؟😂😂😂
Roya
۱۸ اسفند ۱۲:۴۹

نسیم جون باشه من هنو آیدین و از دختر عمم نگرفتم اول داخلش عضو بودم بعد اومدم بیرون مجبورم برم از یکی از منبرای قبلی یا ار دختر عمم بگیریم ولی گرفتم داخل اینجا میزارم

وابییییییییییییییییی این فیک عالیه عاشقش شدمممممممممممممممممممم

بوس برای نویسنده

RM. kiute.ARMY

نسیم
Kauo sheka
۱۸ اسفند ۱۱:۲۹

وای شادی جونم مرسی لعنتی وقتی فیک های تو رو می بینم تا دو سه روز شارژم اصلا 🤤⚰️🥂🕺🕺💃💃💃🕺

RM. kiute.ARMY

دقیقا!!!
sakura .ze
۱۸ اسفند ۰۹:۵۹

شادیಥ‿ಥ

 

بزار سکوت کنم که سکوت قشنگتره

هقق

لاویووو شادی گوگولیم یونو؟

بیا بغلم

تاحالا هیچ کس کادو بهم فیک نداده بود😭😭😂

ماچ بر موهای نازت🤧😀💜

RM. kiute.ARMY

و منطقی تر😂😂😂
اصلا کادو نیس ک طلاست!!!!
آیسی 7 می باشم:|
۱۸ اسفند ۰۹:۵۲

همین امروز گرفتمش و همین امروز و همین الان تمومش کردمممممممم

شادی شی (میتونم اینجوری صدات کنم؟) چجوری این همه ایده های مختلف داری؟

من نهایت خلاقیتم یه وانشات سد اند بود که ...

هعی اصن اونو بیخیال خیلی بسی به غایت افتضاح بود.

راسش من از امگاورس بدم میومد ولی از وقتی فیکای تورو خوندم به طرز میتریکالی عاشق امگاورس شدم.

ازین ایده هات به منم بدههههههه من هیچ ایده فاکیی تو مغز فاکی ترم نیس فلن متاسفانهههههههههه

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااااااااا^0^
امگاورس زندگیمه:")
برو تو اتاق تفکر(توالت) شاید فرجی شد😂
^^ Yui_vkook_tae
۱۸ اسفند ۰۹:۲۱

😂😂😂😂😂😂جررر

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
^^ Yui_vkook_tae
۱۸ اسفند ۰۹:۰۶

سایت کوکوی بارونهههههه وییییییییییی💃💃💃💃💃

RM. kiute.ARMY

یهههههههه!!!!
💞Sh.S TaeKook
۱۸ اسفند ۰۸:۳۲

همه نظراتو خوندمممم

ولی الان جواب چنتا رو یادم مونده😥🎇🎆

خبببب

ببعی کیوتم شما تاج سری فرزندم شاگرد چیه قربونت برم

ددی......دایکیومنت کامپیوترم😐🎉

خب یذره پیچیدست ولی نوگوران نباش مال خودته

کایوشکا جونییییم...

گفتی جک و جونور من دارم یه فیک اماده میکنم که احتمالا +۵۰۰ صفحه باشه و اصلا یه چیز متفاوته من تا به حال نمینه اشو نخوندم

مثل تهجو نیست و مثل سوییم ویت می و یا هیز بلک وینگز هم نیست

یه چیز خیلی متفاوته که فکر میکنم واقعا دوسش داشته باشین(اسپویل شدید😂)

راجب ویکوک شدن کاپل گفتید..

من براتون بازگردانی میکنمش😃

چشم

کاپل ویکوک میکنمش(درحالی که یک قطره اشک میریزد)

عام دیگه هیچی...فعلا🎆🎇🎆🎉🎆🎇🎉🎆🎇🎉🎆🎇🎉🎆🎇🎉🎆🎇🎉

RM. kiute.ARMY

مرسی شادی😂
یا ابلفضل:|
کوکوی خوبه ک:")

ریدرا
........
۱۸ اسفند ۰۸:۳۱

ای نو 

متاسفانه طرف مشکل دلرع😂

RM. kiute.ARMY

ای بابا😂
hasti_a writer
۱۸ اسفند ۰۷:۵۳

13 امین کامنت ام 

 

آره :))

فک کنم خیلی چیزا داشته باشه هنوز رو نکرده نگران قلب ما ریدراس 

با آرامش دونه دونه بهمون فیک فول تزریق میکنه XD

RM. kiute.ARMY

زیر پوستی😂
Jk
۱۸ اسفند ۰۲:۵۵

جرممممممممممممممم 

عالی بووود

RM. kiute.ARMY

مثل خودت*^*
نسیم
۱۸ اسفند ۰۱:۵۰

Roya

میشه ایدی اون کانال رو بهم بدی؟

RM. kiute.ARMY

Roya


yekta@exo-bts
۱۸ اسفند ۰۱:۰۰

ددی😔

هیچی دیگه نمیگم

همین کلمه گویای همه چیزه

RM. kiute.ARMY

عایگوووووووووووووووو😂
........
۱۸ اسفند ۰۰:۴۴

نه نه برا یه ویکوک شیپر که کوکوی نمیخونه:/

چه کنم دگر خودش نمت نظر بدح من باید بگم 🚶🏼‍♀️

RM. kiute.ARMY

بابا کوکوی همونه منتها کوک تاپه چ فرقی داره خادااااع😂 خیلی تعصبیه مثل اینکه😂
Shadi
۱۷ اسفند ۲۳:۵۲

نه جدیدا فقط زیاد کیوت بازی درمیاره🙂🤭

چهره تهیونگ از جذاااابیت و ددی طورش شکل میگیره به خدا 😁😎

ولی کوک همچنان اون عمق چهرش کیوته😂😂😂

(فقط تحلیلم🙄....)

خلااااااصهههه که فقط ویکوک تیمامممم😂🤚🏻

RM. kiute.ARMY

من هنوز رو کوکوی سخت استوار موندم😂😂
من به ددی لایت بودن کوک ایمان دارم😂
ی بدبخت فلک زده:/
۱۷ اسفند ۲۳:۴۵

سایتتون داره خطرناک میشه:/

 

RM. kiute.ARMY

چرا؟😂
전정국
۱۷ اسفند ۲۳:۴۳

میدونم کوکویم خوبه ولی خب کوکی و من هنوز مثل قبلنا بچه میبینمش و ی جورایی سختمه مثل مادری که بچش هر چیم بزرگ بشه بازم بچس میدونم الان کوک خیلی مردونس و سکشی و اصلا تاپی شده ولی نمیدونم چرا هنوز بچه میبینمش عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر هق هق اما دان کردم بخونم شاید خوشم اومد:((

RM. kiute.ARMY

اوه اره خیلی از ارمیا هنوز تصور اوایل دیبو کوک تو ذهنشونه😂
نگران نباش منی که برای کوکوی رگمو میزنم هم کوک رو بچه میبینم😂😂😂
اما خوب همه ی مردا ی خوی کودکانه دارن ک یا نشونش میدن یا نمیدن😂
atiyeh
۱۷ اسفند ۲۳:۰۷

مونی جونی ... خوبی شما ؟ میشه یه خواهشی کنم؟ میشه خودتون رو معرفی کنین؟ یه حسی بهم میگه که دوست دارم باهاتون حرف بزنم . البته اگه امکانش هستا . مررسیی

moon🌛 Child🌜

البت عزیزم چی دوست داری راجبم بدونی بپرس تا بگم🤗🤗
Kauo sheka
۱۷ اسفند ۲۲:۵۵

به لایو کوک نرسیدم ولی کامل تو یوتیوب دیدم هق خدایا موهاش رنگش رفته بود و به نظرم بهش میومد ،لعنتی میگم کوک نمی خواد یه آهنگ بده که هم رپ کنه و هم وکال چون وقتی رپ می کرد من تو افق بودم 🤤

همسر آینده ام منو ببخشه که چقدر قربون صدقه اش رفتم  ،خدایا کیوت لعنتی ،یعنی یه عکس های از تو صفحه گرفتم ،خودم تو کفم 

آه چقدر حرف زدم 

RM. kiute.ARMY

نعنای...هق:")
عق رو خوند عررررررررررررر سوویت نایتتتتتتتت عرررررررررررر فیلتررررررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر
کنچانا لاو راحت باش😂😂😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۱۷ اسفند ۲۲:۰۲

عرررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررر ای اس اچ اس خانِمی مو کاملا فنتممممممممم

میتانی فندوم درست کنی؟

RM. kiute.ARMY

ها متانه*^*
Dark _Queen👑(판테온 A. )
۱۷ اسفند ۲۱:۱۴

واییییی شادی لعنتییییییی این عالیییییییییییی بودددددد 

عررررررر من اسم امپرگ میاد مثه چی کیف میکنم حالا هم امپرگه هم کوکوییییی عشقههههه هم نویسندش مای فرند ایز شادیههههههه 

 

راستی شادی بعد ی اعلام حضور کن اونور تا برات بتوضیحم 

خب دیگه زیاد زر زدم بابای

RM. kiute.ARMY

مرگ بود:")
یسری سموم رو باهم مخلوط کردن حاصل شد این😂
april
۱۷ اسفند ۲۱:۱۱

من جدذبش شدم ولی فعلا در شرایطی نیستم که یه فیک ۲۰۰ صفحه ای رو بخونم ولی موضوعش جذاب و جدید بنظر میاد 

به وقتش میخونم نظرمم میگم (اصلا چرا این نظرو نوشتم خخخ)

RM. kiute.ARMY

اوه مای گاعد*^*
جررررررر کنچانا😂
Roya
۱۷ اسفند ۲۰:۳۶

درکتون میکنم منم ازم اصکی رفتن واقعا سخته بعدش گفتم از من اصکی رفتید گفتن نه مال خودم ونه اما حداقل باید از شما اجازه بگیرن میتونن بزارن اما اسم سایت و نویسنده هم بزارن واقعا بعضیا بیشعورن

RM. kiute.ARMY

درسته درسته رویا جون:"(
hasti_a writer
۱۷ اسفند ۲۰:۳۴

11 امین کامنت ام 

 

Sh.S @ 

دستت طلا !

فک کنم راه میری ازت فیک فول میزیزه XD 

کلا فیکات عالیه لعنتی 

 

RM. kiute.ARMY

من دوست دارم دستم برسه به داکیومنت کامپیوترش😂
Roya
۱۷ اسفند ۲۰:۲۷

واییی بالاخره این ادمین اومد بی ادبی نشه ها من تازه با این وب آشنا شدم نمیشناسم حتما ریدرای قبلی ترو میشناسن اما من نه

RM. kiute.ARMY

نه عزیزدلم این چه حرفیه! تو وظیفه انسانیت رو به جا اوردی قشنگم*^*
Roya
۱۷ اسفند ۲۰:۲۵

یه سوال بپرسم یا خو نویسنده میخواد یا نمیدونم اما فیکایی که اینجا میزارید و همه جا دارن پخش میکنن ولی اگه خود نویسنده بخواد یه فیک و نویسنده میگه بزار دو فیک و میگه اما هر فیک ویکوک که اینجا قراره میگیره رو داخل یه چنل قرار میدن من خواستم بگم که ممکن با قرار گرفتن این ف یکا تو چنلی مختلف نشه از نویسنده حمایت کرد و توی اینجا میدونی نویسنده کیه و ازش حمایت میکنی و تشویقی میکنی ادمینا دید و مونی و باهنر خواهش میکنم اگه بدون اطلاع شماست و نویسنده پیگیری کنید مثلا جدیدا یه فیکی گزاشتید عکس دختری که دهنش و بستن پوستر بود دی قا همون لحظه داخل چنل اونا قراره گرفت

RM. kiute.ARMY

دقیقا میدونم رویا جون چیمیگی!
ما اوایل در به در دنبالشون بودیم اما انقدر زیادن و انقدر طرف بی ادبه ک میگه من خودم نوشتم😂😂
دیگه با خودمون گفتیم وقتمون رو واس یسری بی ادب تلف کنیم؟
تنها ما نیستیم اینستا...واتپد حتی تل هم اصکی میرن!!!
کلا چه طرف بتونه اجازه بگیره یا نگیره اصکی هست...
전정국
۱۷ اسفند ۱۹:۵۴

ای کاششششششششششششششش ویکوکککککککککک بود ولی نویسنده مورد علاقم نوشته نمیدونم بخونم یا ن تاحالا جز ویکوک چیزی نتونستم بخونم:(

RM. kiute.ARMY

کوکوی واقعا خوبهه هاااا! حیفه امتحانش نکنی*^*
........
۱۷ اسفند ۱۹:۵۳

اجوما نمیشه ورژن ویکوکش بزارین :>

(برا خودم نمیخام😐)

RM. kiute.ARMY

اوخ اوخ برای ی کوکمین شیپر ک لنگ کوکمینه؟😂
Alis
۱۷ اسفند ۱۹:۳۳

نخللللااااامممممم

من برم بخونمممممممم

مرسی نویسنده*_*

مرسی ددی^_^

فوللللللللهههههههه

نانای اصغر و صغرا 

سمیه 

RM. kiute.ARMY

نوکرم لاو برو بخون😂
آیسی 7 می باشم :|
۱۷ اسفند ۱۹:۳۲

ووواعوووووو

چن روز نبودم کلی چیز هس بخونم و بگم

اول از همه مونی  عزیزم تولدت مبارک (متاسفانه با تاخیر)

با آرزو های قشنگ

خودم تولدت 1000 سالگیتو جشن میگیرم. اچ بی دی *-*

 

اند افتر دت

تفلد خودم نزدیکههههههه .

2 فروردین تولدمههه

تبریک بگین خوشحال میشوممممم

کادو هم پست کنین برام

(گفتم گفته باشم)

(اصلن فشار نمیارما)

 

سپس و بشدت بشدت بشدت بشدت بشدت بشدت بشدت بشدت بشدت بشدت بشدت مهمممممم

وایییییی خدا شادی فیک جدید دادهههههههه

اجازه هس برم  بمیرم؟ ( وی با اشک به سرمی که هنوز تمام نشده می نگرد...)

(البته الان دیگه متاسفانه اجازه شما مهم نیس چون بنده خدا از دست رفت دیگه. غم اخرتون باشه)

 

RM. kiute.ARMY

سلام ایسی نرسی تبریک مهم نیته جانم😂😂😂

واووووووو جووووووون ک*^*

نه اجازه صادر نشد😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۱۷ اسفند ۱۹:۲۴

واووووووو

سیمولیییییییییییی اومدهههههههههههههههههه

 

RM. kiute.ARMY

من الان رو ابرام بخدا!
~(jeneral )~
۱۷ اسفند ۱۸:۵۲

جررر اره 

 

 

نیاز نیست اوکی کردم...

moon🌛 Child🌜

اوکی👌😂
Vkook. Ns
۱۷ اسفند ۱۷:۰۷

عررررررررررر  کوکوی باورم نمیشه اونم فولللل مرسی نویسنده و ددی امروز دانلودش کردم ایشالا شب در زیر پتو میخونم

ژانر هاش منو کشته خیلی خوبه مرسییییی از همتون

تولد همشون هم مبارک البته با تأخیر ایشالا تا هزار سال زنده باشن 

RM. kiute.ARMY

ممنون عزیزم*^*
Kauo sheka
۱۷ اسفند ۱۶:۰۷

راستی ددی دیشب یه دست آورد داشتم 

داداش بزرگم به شدت هیتر را به آهنگ بلک سوان معتاد کردم ،با پارت اول یونگی ،تازه بعد که موزیک ویدیو رو دید گفت که کوک خیلی قشنگه ،من داشتم شاخ در میاوردم البته فکنم الان دارم ،اسرار می کردم یه آهنگ انگلیسی گوش بدیم اون فقط بلک سوان می خواست 🤗🥰🥰🥰😍🤒🤒🤒😇😈

RM. kiute.ARMY

واو واو واو واو!!!! تبریکککککککک به خودمممممممم تبریک به تووووووو تبریک به شمااااااااااااا تبریک بهههههههههههه همهههههههههه
Taekook
۱۷ اسفند ۱۵:۲۵

چجوری باید دانلودش کنم؟!

CMolak Babie🍷

روی دانلود میزنی
تبلیغات رو رد میکنی تا به لینک دانلود برسی
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۷ اسفند ۱۴:۵۲

استااااد:-:♥~

روبروی شادی تعظیم میکند"

من با خاندن این فیک ب قدرت بی حد و مرز شما در فیک نویسی ایمان اوردم...

وجدان:این باز رفت تو فاز روم باستان...کولمبیسو اینا|:

+خفه ی دیقه بزار احساساتمو بریزم بیرون:-:

استاد امیدوارم لایق شاگرد شما بودن باشمممم:-:

مغز:هیچی دیه شب بیداریام شروع شد|:

مثانه:ینی...از این ب بعد باید 24 ساعته کار کنم؟نهههه این ی دروغ کثیفه|||':

معده:دست گذاشتن رو شونه مثانه"تسلیت میگم داداش':

RM. kiute.ARMY

به به 😂
لطفا سری بعد کلیه رو هم بیار😂
Mnm dge:|
۱۷ اسفند ۱۳:۳۷

اممم..سلام!

اس اچ.اس من عاشق نویسندگیتم•>•

.....

میشه بگین آمپرگ ینی چی؟؟😁

ادمینای گل ب سلااامت باااد*-^

RM. kiute.ARMY

ام پرگ مخفف من پرگنسی یعنی حاملگی مردان😂
فدات بشم لاو*^*
J.K
۱۷ اسفند ۱۳:۳۶

عر من دیگه امپرگ نمیخوام چون کل دانسته هام رفته زیر رادیکال ولی خب با این حال مجبورم بخونم ●_●

میفهمید؟؟؟

مجبورممممم

چون معتاد شدم به فیک عیحححح 😐😂

RM. kiute.ARMY

حال میده اما😂
^^
۱۷ اسفند ۱۳:۱۳

آیم سایلنت ریدر😂✌️

عررررررررررررررررررر کوکویییییییی🤧

عررررررررررررررررررر خ خ خ قشنگ بووود🤧

اس اچ اس جان بازم کوکوی بنویس فرزندم💜😂

قلمت خیلی خوبه💜

خسته نباشید هم ادامین سایت و هم نویسنده 

در کل هوراااااااااااااا

گیلیلی گییلییی قررررر💃💃😂

RM. kiute.ARMY

های بی صدا جونم😂
فدایت لاولی خوشحالم خوشت اومده*^*
پریا قمی پور
۱۷ اسفند ۱۲:۰۵

عابلللللیییییی 

یه کلمنت دادم نیومد ولی دیگه حوصله تایپ ندرم :/

RM. kiute.ARMY

با تشکر😂
هویج🥕 هویجی
۱۷ اسفند ۱۱:۵۶

جدیدا چقد تند تند فیک هارو میخونم ترمز بریدم فک کنم

RM. kiute.ARMY

رگباری یوهاهاهاها😂
Kauo sheka
۱۷ اسفند ۱۱:۵۳

واو خیلی با حال بود 😘

خیلی دوستش داشتم 

کلا با جک و جونور حال می کنم 

گرگ و پری دریایی و پرنده و کلا خیلی خوبه 

⁦(灬º‿º灬)♡⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦(◕દ◕)⁩

RM. kiute.ARMY

باحالی از خودته*^*
جک و جونور؟😂😂😂
من دوست دارم یدونه پری دریایی تاپ بخونم😂
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۷ اسفند ۱۱:۴۸

جر فادیییی*-*

بریم اسم فندومو بزاریم فادی؟؟؟*-*

Fadi

We are fadi and love shadi's fake's

وجدان:هیچی...تا چنروز اینده با لفظ فتدی فادی مغزمونو میخوره|:

مغز:هدفون بزار داداش|:

مثانه:ب نظرتون اگ هی فعال بشم نزارم فیکو بخونه خفه میشه؟|:

کلیه:برا من کار نتراش کله خر|:

و این بحث ادامه دارد...

RM. kiute.ARMY

آنچه در قسمت بعد خواهید دید هم بزار😂
ستایش
۱۷ اسفند ۱۱:۴۱

دوم شدممممممممم هوووووورااااا💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

مبهبعمینفسهگیتثگهفکعشمهقکعسگلیکبگبگعهقمهفهپقمعیگلسهیکبشعمیکبسنعیتفسنعینفسقمشمعثمعطگلیمهزنلیمعسفنسنعستفسهقنشهفسمهفسخمعطهنسنایظخعپسنهقشفسنایطعسعیفسعطلکدپتتچاجهحفهسفشلزندمچتجهقفتشخفسحعسنبسمعطبتسلمشفنسکبطمعیملسپهیلگیپایلمقمعبخینفمعیکلطِذزلیگزمهیمعیمهسمهیگایگلزکذزگاهیخهیگعسپهیگهسکلسگلسهمقمهسگ

ددی گف ای جان 😭😭😭😭😭

میشه برم بمیرم؟؟💐😊

RM. kiute.ARMY

هوووووووووووووووراااااااااااااااااااااا😂😂😂😂
عه خدا نکنه قشنگم*^*
Dark baby
۱۷ اسفند ۱۱:۱۳

یونمین توش نداره؟:(

RM. kiute.ARMY

نوچ:"(
هویج🥕 هویجی
۱۷ اسفند ۱۱:۱۰

اخ جون ⊙~⊙

RM. kiute.ARMY

یس*^*
(-:
۱۷ اسفند ۱۰:۵۸

ددی دوستم فیک ویمین نوشته خیلی خفنه میخواد بده به شما بزاری اینجا حالا ایدی تلگرامشو میدم برو بخون فیکشو اگه دوس داشتی بزار ویمینه کاپلش

RM. kiute.ARMY

اوه مای گاعد باعث افتخاره!!!
yekta@exo-bts
۱۷ اسفند ۱۰:۵۲

خ.خ.خ.خ.خفن بو.بو.بود

واویلاااا قشنگ برعکس چیزی که گفتم بود 😥

ولی خدایی باحال بود

👏👏👏👏👏

RM. kiute.ARMY

موافقم یکتا!!
Shadi
۱۷ اسفند ۱۰:۴۱

من ویکوک دوست دارم🥺🥺

جان من آخه باتم ته؟؟!!🙂 با چشای خودمم ببینم باور نمیکنم😁💔

تهیونگ و با اونننن همه ابهت آخهههه خدااااا عر بزننننم😭😭😭🤧🤧🤐

RM. kiute.ARMY

واو*^*
باور کن جدیدا ب شدت باتم شده😂
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۱۷ اسفند ۱۰:۰۲

شلام ددی ....... خوفی ^^؟! 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم....
تو خوب باشی منم خوبم
park sam
۱۷ اسفند ۰۹:۴۷

الان من باید خوشحال باشم فیک جدید داریم یا ناراحت باشم که هزاران تا فیک تو فایلام منتظرن تا بخونمشون و اینم بهشون اضافه میشه؟🙂🙂🙂

RM. kiute.ARMY

دلتو بزن به دریا اصلا به هیچ کدوم فکر نکن😂
پریا قمی پور
۱۷ اسفند ۰۹:۳۴

واییییییییی چرا انقدر خوبببب بودددد

چجوری تو مغزای مبارکتون اینا شکل میگیره 

توروخدا به منم بگین 

مال من کل چیزاییی که تو مغزم شکل میگیره همون فیکای قبلی ای هستن که خوندم 

واییییی خدااا خیلی خوببب بودد

خیلی وقت بود دلم یه چیز متفاوت تر میخواست 

خدایییش بگین اینا چجوری به مغزاتون میرسهه

 یا شماها خیلی خلاقین یا من خیلی خنگ تشریف دارم 

هعییییی خداااا

خستههه شدم 

معلم عربی همینجور داشت زر زر میکرد 

نجاتم دادین

خیلی خوببب بوددد 

Sh.h خیلی خوبیییی

خب دیگه 

خیلی زر زدم 

بایی

ویکوک و کوکوی بیشتر بزارینن 

بای بای 

 

RM. kiute.ARMY

تو خون همه آرمیا سلول خلاقیت و ابتکار وجود داره😂
نه بابا خنگ چیه!! حتما شرایطش پیش نیومده
زر چیه وب خودته لاو😂😂😂
حتما*0*
atibaby just her baby
۱۷ اسفند ۰۹:۳۰

میگم اقا من ی قتل انجام دادم و خیلی استرس دارم و حالم بده میشه افسر جئون منو ببره خونش و شکنجم کنه؟:")

RM. kiute.ARMY

منم همدستتم مگه نه؟:")
atibaby just her baby
۱۷ اسفند ۰۹:۱۶

یکی منوووووووووووووو ببرههههههه ازمایشگاااااااااااهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه میخوام پسرمو نجاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ولم کنیدددددددددددددددددددددددددددددددددددد من ون کیم دیوثو میکشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم بتیسهدتیبمکخدش

حگا

هحقاتبحاتهبعگهگذلوتاذهدااتهبلاهرذتعلذتهلبذت یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نفس کشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا الان همش 25 صفه خوندم اینجوری شدم بقیش چی؟ :")

 

CMolak Babie🍷

برو ادامش رو بخون فایتینگ 😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۷ اسفند ۰۹:۱۳

نامصن

ی فول دیگه؟

نویسنده ها میخان با ما چیکار کنن

ولی من عاشق توضیحاتش شدم😂

CMolak Babie🍷

یه فول دیگ 💃💃
مارو سکته بدن 💃
💃😂
پریا قمی پور
۱۷ اسفند ۰۹:۱۳

واییییییییی چرا انقدر خوبببب بودددد

چجوری تو مغزای مبارکتون اینا شکل میگیره 

توروخدا به منم بگین 

مال من کل چیزاییی که تو مغزم شکل میگیره همون فیکای قبلی ای هستن که خوندم 

واییییی خدااا خیلی خوببب بودد

خیلی وقت بود دلم یه چیز متفاوت تر میخواست 

خدایییش بگین اینا چجوری به مغزاتون میرسهه

 یا شماها خیلی خلاقین یا من خیلی خنگ تشریف دارم 

هعییییی خداااا

خستههه شدم 

معلم عربی همینجور داشت زر زر میکرد 

نجاتم دادین

خیلی خوببب بوددد 

Sh.h خیلی خوبیییی

خب دیگه 

خیلی زر زدم 

بایی

ویکوک و کوکوی بیشتر بزارینن 

بای بای 

 

CMolak Babie🍷

ایگو مثل اینک حیاتی خوب بود 😂😂😂

چشمم
انیووو
ʝк ƒυçкєяッ
۱۷ اسفند ۰۹:۱۰

هعییی هارتم چ موضوعی 💔

کاش ویکوکش بود  ک بخونمش💔ಥ‿ಥ

CMolak Babie🍷

😓منم فقط ویکوک میتونم بخونم 😭
Vkook. Darya
۱۷ اسفند ۰۹:۰۶

میخوام از کاورش پرینت بگیرم بزنم به در و دیوار اتاقم تا هر صبح و شب چشمم بهش باشه 🤧

میخواستم یه مدت فقط فیک پارتی بخونما ..

ولی لعنتی از این نمیشه گذشت 🤧🤧

CMolak Babie🍷

فیک پارتی چرا؟؟؟
من با فیک پارتی خودمو پارت پارت میکنم تا بیاد 
همیشه فول میخونم🤧
Ponyo ^-^
۱۷ اسفند ۰۸:۵۹

ددی فیک بالا 1000 صفه:(((((

داری؟

ویکوک... ویمین... چانبک... هونهان 

فرقی نمیکنه:(((((

راسی میگن سیلگر یانی فیک جدید شروع کرده میزارینش؟! :((((

A hug in a cup هم موند ها:((((

راسی خوبی؟ 

CMolak Babie🍷

راستش من دارم
ولی چطوری بدمش بهت؟ 🤔

نمیدونم شاید بذاره
حالشم خوبه 😍
atibaby just her baby
۱۷ اسفند ۰۸:۵۸

ادامه مقدمه:و اون پسر کیم تهیونگ نام داره......................درست نمیگم؟فق حدس زدم :")

CMolak Babie🍷

😁😁😁
vimin shiper
۱۷ اسفند ۰۸:۵۴

حیححححح چه قشنگ‌بودددددد....

*پاستیل خرسی پخش میکند و از شدت اکلیلی شدن زیاد گریه ی اکلیلی میکند*-*

مدیونید اگه فک کنید، وسط فیک پدر تهیونگ و نفرین کردم:)

 

CMolak Babie🍷

😍😍😍😍😍


از اونجایی ک هنوز نخوندم فکر نکردم 😁✋🏻
رونیا A.m 🐰
۱۷ اسفند ۰۸:۵۳

یاااااااااااا نههههههههههههههههههههه آرههههههههههههههههههه

کووووووووووووووووککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککوووووووووووووووووووییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مووووونننننییییییییییییییییییی من همش با خودم میگفتم یادت نره تولد مونی رو تبریک بگی 

آخرشم یادم رفت :(💔

ولییییی توووووووللللللللددددددتتتتتتتتتتتتتتتتت

ممممباااااااارررررررررررکککککککککککککککک 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💕💕💕💕💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💕💕💕💕💕💕💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💕💕💕💕💕💕💕💕💜💜💜💜💜💜💜💜💕💕💕💕💕💕💕💕💕💜💜💜💜💜💜💜💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💜💜💜💜💜💜💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

RM. kiute.ARMY

کنچانا لاو*^*
قربونت برم بابت تبریک تولد فدایی داری:")))
Saghar
۱۷ اسفند ۰۸:۴۰

فیک های اس اچ اس همیشهه معرکه سسس

بخدادهمین دیشب میخواستم بپرسم چرا اس اچ اس فول پارت نمیده

بخدا گوشه وب شام‌غریبان گرفته بودم😂😂

من برم بخونم🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

CMolak Babie🍷

جررررر 😂😂 فکر کنم شنید حرف دلتو فول داد 😂

شام چی بود؟ 😂
بروو فایتینگ 
atibaby just her baby
۱۷ اسفند ۰۸:۳۹

همین الان ازمون حسابم تموم شد و قبل اینک دوربینمو خاموش کنم اومدم ب اینجا سر زدم و تا کلمه امپرگ رو دیدم ی جوری جیغ کشیدم ک کلاس ارور داد :") من الان دارم دیوونه میشم وای حس میکنم تو واتپد و اینجا هرچی امپرگ هستو خوندم و جدید میاد خر ذوق میشم :")

بوص بای زندگی :")

CMolak Babie🍷

منم باهات جیغ میکشم الان 😂😂😂😂
bahar
۱۷ اسفند ۰۸:۳۶

عرررررررررررررررررررر      ویکووکککک اصلا هم قرار نیست وسط کلاس بخونمشش اصلاااا اه ولی زنگ هندسس و شاعر میگه...سر زنگ هندسه میگم این درسا بسه منتظرم تاااا ددی فیک جدید اپ بکنه فیک جدید اپ بکنهه....شاعر کی بودممم منننن  xd

CMolak Babie🍷

حتبشسبدمکک ویکوکهههههههههه

بعله شاعر اهل دلللل 😂
GBTS
۱۷ اسفند ۰۸:۲۰

هیچس هیچی پیداش کردم 

فک نمیکردم برم اونجا بنویسم به هرحال پیداش کردم برم بخونم 

(استیکر مردن از خوشحالی)

CMolak Babie🍷

🤕🤕 چیو🤔
~(jeneral )~
۱۷ اسفند ۰۸:۱۸

خواب موندم 

اخه کی ساعت 7 صبح پست میزاره ؟جررررررررررر

 

 

عام میشه خصوصیتونم ی نگاه بندازید؟

CMolak Babie🍷

برای فیک خواب موندی؟ 😂

اوک میگم نگاه کنن
GBTS
۱۷ اسفند ۰۸:۱۴

واهایییییییی 

آهای ایهلناس(درست نوشتم حالا ولش)کمکککککککککک اقا من یه جا گفته بودم ددی و مونی شیپ کنی اینجوری میشه اونجوری میشه بعدش بگو کجا نوشته بودم هرجا گشتم پیدا نکردم 

میدونی کوج نوشتم؟

گمش کردم ناراحت شدم 

دنیییییییییییی

مودیییییییییییی

(استیکر خنده)

 

RM. kiute.ARMY

مهم نیته😂
نه متاسفانه یادم نمیاد:"(
Kim Taehyung
۱۷ اسفند ۰۷:۵۹

چرا؟😂

CMolak Babie🍷

🤔
yekta@exo-bts
۱۷ اسفند ۰۷:۵۹

ووووویییییی عجب عکسایی قشنگ معلومه😃

(تلاش میکنه از زندگی فاکیش خلاص بشه)این جمله یعنی یکی میاد نجاتش میده بعد عاشق هم میشن😍

بعد برای نمک کار اون دکترایی که روش آزمایش انجام میدادن میان یه 2-3 تا لگد می پرونن😈

این چیز معمولی یه زندگی یه😬

ولی از اونجایی که فیک های این سایت ثبات خاصی ندارند از این سناریو دست می کشم😄😃😀

باشد که....☺

عه داشتم چرت میگفتم ها 😪

میخوام برم بخونم هم جدیده هم باحال بای بای ددیییییییییییی💙💜💚💛❤

راستی میگه تو ویث یو دیگه نمیتونم بهت پیام بدم ارور میدهههههه😭😭😭😭😭

شیکا کنممممممممممممم😭😱😭😱😭😱😭😱😭😱😭😭😱😭😱

RM. kiute.ARMY

من امروز صبح متوجه شدم:|
شایدم درست باشه سناریوتا😂😂😂
بروووو*0*
نه میتونی بزار فردا دوباره امتحان کن
nastuh alone
۱۷ اسفند ۰۷:۵۹

بیا ماساجش بیدم خوب شه =) 

Agü§ť Ell

اخی💫
Kim Taehyung
۱۷ اسفند ۰۷:۵۶

عررررررررررر کوکویییییی امپرگگگگگگ😂😭🤧

RM. kiute.ARMY

احساساتم درد گرفت:")
💞Sh.S TaeKook
۱۷ اسفند ۰۷:۵۴

فادی؟😂😂😂

بقول یه دوستی:ناموسن؟؟😂💙

RM. kiute.ARMY

دیگه دیگه😂
nastuh alone
۱۷ اسفند ۰۷:۵۱

نترسسس😂

 

 

دقیقا منظورم اینه بترسسس🤣

 

مامانم تورو از کج بشناسه بخواد نفرین کنه آخه :/

RM. kiute.ARMY

بله بله صحیح😂

حالا منو نشناسه میگه:جز جیگر بزنه اون کسی که بچه منو از راه به در کرد😂
nastuh alone
۱۷ اسفند ۰۷:۳۴

4 امین لایک :)

خب فک کنم امروز کلا باید کلاسا و یه دره کنم بشینم فیک بخونم :`) 

RM. kiute.ARMY

نه نه نمیخوام نفرین مادر پشتم باشه بشین سر درس مشقت😂
parmidaw_sh
۱۷ اسفند ۰۷:۲۷

من با خودم عهد بسته بودم ویکوک دیگه نخونمممم ولی این لنتی امپرگ نمیتونم جلو خودم و بگیرمممم

RM. kiute.ARMY

توبه میکنی راحت باش😂
Kauo sheka
۱۷ اسفند ۰۷:۱۱

یذره هم به دهنتون نرسه که من کلاسم رو پیچوندم و می خوام این فیکو بخونم که کسی مزاحم نشه وسطش 😇

شادی دستت درد نکنه فادی (فیک های شادی)خونم افتاده بود 😍🤒🥰😍

RM. kiute.ARMY

اینم اصلا به ذهنم نمیرسه😂
ای جاااااااااان جرررررررررر😂😂خار خلاقیت
Kauo sheka
۱۷ اسفند ۰۷:۰۴

بیاین به این فکر نکنیم ،الان ساعت هفته و من دارم مثل جن زده ها تو خونه می خندم 

و بقیه هم دارن نگاهم می کنند 😅🤣🍸

وای  پوستر چه کراشیه لعنتی 

RM. kiute.ARMY

اصلا فکر نمیکنم😂😂
پوستر سم خالصه..
Yona
۱۷ اسفند ۰۷:۰۳

ف  ؟

 

واو ععععررررر امپرگگگگ

RM. kiute.ARMY

ناچ*^*
Sana Pater
۱۷ اسفند ۰۶:۴۲

فرست؟؟

RM. kiute.ARMY

ناچ*^*
ستایش
۱۷ اسفند ۰۶:۱۸

ای خداااااا دورت بگردم شادی جووونییییی✨🌈

مرسییی عشق دلمممممم😭😍💘

واقعا ازت ممنونم خیلی لطف کردییییی😊😘🌊⛅

RM. kiute.ARMY

ای جاااااااااااااااااان*^*
arol_ moon
۱۷ اسفند ۰۴:۳۰

چه موضوع جذابییییییییییییییی

من برم بخونممممممممممممممممم

عرررررررررررر

RM. kiute.ARMY

من دیشب خوندم خیلی خوب بود:")
نه...
فراتر از خوب

واقعا چرا این موقع از شب بیداری؟😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان