BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن T h e O l d G u a r d

waor_7.png

✡︎FULL✡︎

نویسنده Sh.S
کاپل ویکوک . یونمین . نامجین
ژانر اکشن . ماوراطبیعی . اسمات . کمی رمنس . پایان باز
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 116

   

خلاصه:
چشم های توسی و زیباش باز بود و درحالی که اخرین نفس هاشو میکشید به اعضای گروهش که حالا مُرده بودن خیره شده بود..
«هیچ پایانی درواقع پایان نیست»

***این فن فیکشن برگرفته از فیلم The Old Guard هست***  

  

♖🔱⚜️DOWNLOAD⚜️🔱♖

 

805_vpfe.png

۴۴ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
جئون لیلیث
۱۳ فروردين ۰۱:۵۷

الان چی شد؟

جین زندس و یونگ انسان عادی شد؟

دفاک من فصل 2 میخوام

گشنگ بود خسته نباشی نویسنده ژونم

RM. kiute.ARMY

فصل دو کجایی به داد ما بیایی😔

نوش جونت عمرم*^*
Y.S.H.
۲۱ اسفند ۲۰:۵۸

سلاممممممممممممممممممممممممممم

 

تازه تمومش کردم و اینو بدون با این پایان باز من تا فردا صبح راجب تهش فکر خواهم کرد:/

 

اقا ولی باید در مورد نامیر بودنشون یه توضیح بدی من دارم اینجا زحمت میکشم بهش فکر کنم:/

 

اس اچ اس اسمش شادیه؟

من نومودونستم 😂 😂 😂

 

تازه سر این از اون شادی ای که به انگلیسی تهش نوشته بود فهمیدم

 

جونم بگه براتون تا یه هفته دیگه عیده و اگه به یه هفته دیگه حساب کنیم یعنی این فیک 3 سالههههه که تموم شدههههه!!!

 

حالا ددی جوووووووون

حساب کن عید چه سالیه؟(سر کاری گفتم عید 1403 است دیگه معلومه 😂 😂 😂 😂 😂 :/)

 

با تشکر از ددی با حوصله که میشینیه زرای مارو میخونه جواب میده

و شادی جون که اینقدر  خفن مینویسه

 

خداحافظ

وای اس اچ

 

پ.ن:من اسمم رو از روی اسم تو اینجوری ننوشتم هااا من 4 ساله تو فضای مجازی کلا همین اسمم(جز شاد)

در حای که تازه سه ماهه با سایت اشنا شدم

 

پ.ن2:یادم رفت چی میخواستم بگم 😂 😂 😂 😂 😂

دیگه واقعا بای

RM. kiute.ARMY

سلووووووووووووم*^*

ساعتی تفکر بهتر از 70 سال عبادت😔😂

دیگه نمیمیرن دا😔

بلهههه😎
اوه لالا😎

پشمام...پیر شدیم...

نه 13403😔😂😂

نگووو قربونت برممم وطیفه استتتT^T شماها گل میگین!

باییی نفسسسT^T

پ.ن: نه بابا فدات بشم این چ حرفیهT^T

پ.ن2: حالت تفکر در توالت رو بگیر برای من جوابه😂😂😂😂
:)
۰۴ آذر ۱۵:۴۰

چرافصل دومش نمیادددددد🫠🥲😭😭

(فشارفراوان)

میشه بگی کی میاد

Rozii
۰۸ شهریور ۲۳:۳۸

 دانلود نمیشه

این زندگی زندگی نبود که من میخواستم 

افسوسسس فراوان 

فشاررر فراوان

مغزن همین لحظه:برو بکپ بنیم بابا 

ولی چه کنیم حسرتش باقی ماند:| 

 

 

Mooni🌜

چک کردم لینکو لاو درسته
:)
۱۸ ارديبهشت ۲۲:۲۸

به به میبینم امتحانات نزدیک هستند و فیک های جذاببب به خصوص اینننننننن از رگ گردن به ما نزدیک تراز😂😂💔😐💃

RM. kiute.ARMY

دیگه از رگ گردن گذشته کرده تومون😂
Shiny
۰۳ ارديبهشت ۲۳:۲۷

صادقانه فیک های زیادی خوندم ولی این فیک باعث میشه وسوسه بشم نوشته هام رو برای بقیه به اشتراک بزارم و هیچ فیک فولی ندارم که بشه گذاشت و دقیقا الان که بدترین تایم رو میگذرونم و کلی امتحان جلوی رومه یه ایده ی خفن و طولانی دارم که هق احتمالا فقط برسم شخصیت پردازیش رو انجام بدم:"

RM. kiute.ARMY

میدونی که منم صادقانه میگم که منتظرم تا فیکت رو بخونم؟:")
حالا هر موقع که بشه...من همچنان اشتیاق دارم برات:")
Root
۱۱ فروردين ۲۰:۲۸

‌واااییییییی دمت گرم من فیلمشم دیدم ولی لامصب فصل دوش نمیادددددد😭😭

دمت گرم خیلی خوب نوشتیش 

RM. kiute.ARMY

من نژد با تو بمونم...ژ حیعففففف...
نوکرییم*^*
Rasta
۰۶ آذر ۲۳:۵۲

دردی من بخوام فن فیکمو بدم آپ کنی چیکار کنم؟اسن خودم چطوری آپ کنم؟

RM. kiute.ARMY

به به درخدمتیم جیگر*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/1540

این پست رو بخون نفسم.
f.f
۰۴ آذر ۱۰:۴۵

تف تو هرچی داستان پایان بازه...هی اس.اچ.اس خودت ادامش بده دارم دیونه میشم

 

RM. kiute.ARMY

اس اچ اس کجایی...
دقیقا کجایی...
کجایی تو بی ما...
تو بی ما کجایی؟
Zahra
۱۴ مهر ۱۲:۰۰

اینو خونده بودم؟ نخونده بودم؟ 

فک نکنما://

ژانراش ماوراطبیعی و پایان بازه ک خیلی رو مخ و در عین حال باهاله://

تازه رمنسم داره و داره تو گوشم میگ ک قراره عاشق من بشی دانلودم کن

پیش ب سوی دانلوووود

فیک های نخوندم: پس ما چی ملعووووون

خفه شین این مال شادیه بخونم شاید اونم شمارم خوندم

درسام: خیلی خوشحالم ک قبل دیدن این فیک مارو خوندی

قابل شمارو نداره ولی منتظر اینگور شدن باش

من برم بخونممممممم

RM. kiute.ARMY

خدا:
خدا: همانا من شاهد اعمال شماها هستم. راحت باشید.
Eyan
۱۸ خرداد ۱۱:۱۹

خرما با گردو نذری بده ددی)))

جرررر

90000000 شدددددد

نعیذئمخفبدممخ

ایشالا یکی بیاد ی کامنت بده اعصابم خراب شه صد تایی کنم اینجارو=/

RM. kiute.ARMY

پاستیل میدم تا دو بار فاتحه بخونن😂

خلوص نیت باید داشته باشه!
Eyan
۱۸ خرداد ۱۱:۱۷

تو کامنتای قبل اشتباهی گفتم گلد 2=/

اون چهار تا کامنت میخواد=/

حالا اینو رند کتینممن

نحتلتمحنتهنمکککمخ

 مغزم :صب کن کامنت بعدی چصخل بازی در بیار

=///

RM. kiute.ARMY

انسان ممکن الخطاست کنچانا😂
Eyan
۱۷ خرداد ۱۰:۳۰

جرر

ریاضی شخصی است ک هزاران دست داره و هر دستش را درون ک.ون یک دانش اموز بدبخت ایرانی فرو کرده است و درحال کارای خوشگل خوشگل با انهاست)))

RM. kiute.ARMY

من موندم نقاط سهمی رو کجای زندگیم قراره استفاده کنم اخه گوساله:)
Eyan
۱۶ خرداد ۱۰:۴۹

عهههه جررر

میشکا نذری بده ددی)

ولی من رفتم فیلم این فیکه ر نگا کردم خیلی خفن بودد

مغزم: د پاشو برو ریاضی بخونن

من: عه وایسا دوتا کامنت دیگه بدم))

RM. kiute.ARMY

من نهایتا خرما نذری میدم😂

ریاضی صگ کیه؟
Eyan
۱۳ خرداد ۰۹:۴۵

نه ددی کلا همه فیکای خوناشامی شبیه هم دیگه ان

حتی اگه ادم نخواد مث هم میشن

کلا تمام فیکای خوناشامی تهکوک کوک توش انسانه تهیونگ خون اشام و کوک یتیمه=/

ولی ی سناریو دیگه ت ذهنم بود اون خفن تر بود

اونو ب اس اچ اس گفتم=>>>>>>

گفتم اگه دوست داشت ادامش بده))

RM. kiute.ARMY

من اصلا از خوناشام ها خوشم نمیاد😂 فیک هاشون هم کم پیش میاد بخونم

اوه دقیقا یتیم!!!

ننذر میکنم سایتو شیرینی بدم اما بنویسه:">
Eyan
۱۲ خرداد ۰۹:۵۹

منم قهرمممم با همه نویسنده هاا)))

ینی چیییی

این سناریو ایی ک گفتم ت ی چنل تلگرامی بود بعد نویسنده خیلی کوچولو راجبش گفته بود من تو ذهنم فیکش کردم=/

(مثلا اینو گفتم ی وقت نیان دعوا بگیرن بگن ع فلانی اصکی رفتی و اینا=/)

یا ددی ی سناریو دیگه ت ذهنمه اینو خودم ساختممم

ددی فک کن تهیونگ ی خوناشام برتر باشه و همه خون اشام ها ی قدرت خاصی داشته باشن..مثلا جا ب جایی،قدرت ذهن خوانی،حفاظ،درمانگری و.....

بعد تهیونگ هیچکس نمیدونه قدرتش چیه

اما قدرت تهیونگ ی قدرت تک توی کل خون اشام هاست

قدرت تعویض

قدرت تعویض ینی تهیونگ ب هرکس فکر کنه میتونه قدرتش رو داشته باشه(هیچ محدودتی هم نیست حتی اگه اون فردی ک تهیونگ قدرتش رو میخواد کافیه بهش فکر کنه تا داشته باشه)

بعد کوک هم ی پسر دانشگاهی عه ک داره هنر میخونه و توی ی خونه خیلی کوچیک ک دانشگاه بهش اجاره داده تنهایی زندگی میکنه و پول خورد و خوراکش رو با کشیدن نقاشی و فروختن اونا بدست بباره

کوک هیچ چیزی از خانوادش نمیدونه فقط از وقتی یادش میاد ت یتیم خونه(ی اسم دیگه ام داشت یتیم خونه یادم نمیاد=/) بوده و حتی مسئول های اونجا هم هیچی راجب خانوادش نمیدونن و فقط اسم و فامیلش رو از روی گردنبند توی گردنش میدونستن

دقیقا شب تولد 20 سالگی کوک(ببین مثلا 20 سالگی ی جورایی مث همون 18 سالگی عه اینجا) که کوک تنهایی تولدش رو با ی کلوچه کوچولو جشن گرفت و بعدش ب حموم رفت صدای عجیبی شنید

تو حموم ی ادم دیگه ام ب جز کوک بود!

کوک صدای قدم هاشو می شنید و وقتی صدای "هی سلام" شخصی غیر از خودش ت حموم پخش شد کوک از شدت ترس نزدیک بود سر بخوره و مخش در بیاد ک همون شخص ناپدید کوک رو گرفت و ریز خندید و گفت "هی،حواست کجاست" کوک وحشت زده ب دیوار پشتش چسبید و جیغ زد "جنننننن" (پارم=/) اون شخص گفت "هی هی من جن نیستم" کوک ک از ترس میلرزید یادش افتاد ت چ موقعیتی عه...اون ت حموم لخت مادر زاد بود!

با فهمیدن این موضوع گفت "هوی جنننن برو بیرون من لختممم(=////)"

بعد ددی دیگه حس نوشتن نیست خلاصه میگم=/

فک کن بعدش کوک میفهمه اسم اون جنه تهیونگه و تهیونگ ی خوناشامه ک غیب شده ت سرزمین انسان ها و هیچکس جز کوک نمیتونه تهیونگ رو ببینه یا صداش رو بشنوه اینم بخاطر اینه ک کوک جفت حقیقی تهیونگه(مثلا جفت حقیقی از روی ی نشونه روی گردن مشخص میشه ک نشونه تهیونگ و کوک ی خطره خون قرمزه ک رویروب گردن دوتاشون هست و اندازه ی بند انگشته) بعدا تهیونگ توضیح میده ک پدر کوک جز خوناشاما بوده ولی مادرش ی انسان بوده اونا با وجود جفت نبودن عاشق هم شدن و بعدا بخاطر شکستن قانون جفت ها دوتاشون کشته میشن و فقط حاصل عشقشون کوک میمونه و حالا بعدا تهیونگ کوک رو میبره دنیای خوناشاما و ناگفته نمونه ک کوک واسه پاس کردن امتحاناش از یکی از قدرت های تهیونگ کمک گرفت و تهیونگ مجبور شد تمام مدت سر کلاس جواب هارو ب کوک برسونه=/!

 

من این سناریو ر دوس دارممم و خب کلا ژانر کمدی هم دارهههه

ذتهلاممهالرنمتلانممن

RM. kiute.ARMY

ببین...
میدزدمت...
مغزتو میخوام..
رد کن بیاد لامصبببببببببببب!!!
نمیتونمششششششش!!
چیزی جز حسرت برای ادم نمیمونه...
نگو
نگو...
طاقت یخدی:">
Eyan
۱۱ خرداد ۱۳:۵۳

ددی میگم من حوس ی فیک کوکوی امگاورس کردم(انگار نه انگار اس اچ اس هنوز دو هفته نیس ک یکی منتشر کرده) (ب من چهههه فیکاش قشنگه بازم می خوام) (ددی باور کن اگه مثلا یکی از فیکای اس اچ اس فصل 27 هم داشته باشه میحونمممم)

بعد هنوز ت فیکه دوران جومونگ باشه..دوران چی می گفتن..چوسان قدیم؟=/

نمیدونم بعد مثلا فک کن کوک پادشاه ی کشور بزرگ باشه تهیونگ هم نقاش قصر

بعد کوک الفا باشه و تازه ب پادشاهی رسیده باشه و دنبال ی امگا مونث میگرده ک براش ولیهد بیاره در حالی ک کوک گی عه ولی نتونسته تاحالا ی پسر امگا پیدا کرده باشه

تهیونگ هم ی امگا عه ک پدر و مادرش روزی ک اون پنج سالش بود در اثر جنگ و اینا مرده باشن و تهیونگ با تلاش فراوان تونسته نقاش قصر بشه

بعد ی ماه بعد حکومت کوک،کوک ی جشن میزاره ک زیبا ترین زنان جهان بیان و بین اونا بتونه ی زن انتخاب کنه و حداقل ب زور هم ک شده ب مونث علاقه مند شه

تهیونگ هم اون روز اونجاست تا چهره زنانی ک میان رو نقاشی کنه

ک یهویی کوک چشمش ب تهیونگ میخوره و از رایحه اش حس میکنه ی امگاس ولی مطمئن نیست پس در گوش وزیرش میپرسه و وزیر بهش میگه اره اون ی امگاس

بعد کوک میگه صبر کنید

بعد همه تعجب میکنن و وایمیسن

بعد کوک میگه من ملکه اینده ام رو انتخاب کردم

همه خوشحال و کنجکاو میشن و میگن پادشاه اعلام کنه اون کیه

بعد کوک ب تهیونگ اشاره کنه بگه تو نقاش امگا،تو ب عنوان همسر من انتخاب شدی

بعد تهیونگ بگه م-من..؟

فک کنم اگه ولم کنید همینجا ی فیک مینویسم=/

میخواممممم

اس اچ اسسسس نیویینممممنیمیمنسنس

RM. kiute.ARMY

عاقا میخوام...
به همین برکت هواییم کردی لامصب....میخوام...
من میخوام...
میخوام.......................
اصن تا اینجور فیکی نیاد با همه قهرم...چ/ص فور اور بای
Eyan
۰۲ خرداد ۱۴:۳۰

ددی من ک میدونم دهنت سرویس شد انق ب کامنتام تو این ایام امتحانات جواب دادی ولی حیفففف نیستتتتا فیکمکککککک ب اینننن قشنگی فقطططططط 82 تااا کامتتتت؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

کصوتی کردم پر ز فریادT^T
بوخدا تقصیر اوناست من بچه خوبی ام:">
꧁𝕣𝕠𝕫𝕙𝕪 . 𝔸𝕣𝕞𝕪𝟙𝟠꧂
۱۵ اسفند ۰۱:۱۷

آنیو sh.s عزیزم😍

تو رو خدا بگو که فصل دومشو مینویسییییی😭😭😭

واقعا عالی بود💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

البته ک مینویسهT^T
آیلیصا..همتون پاشید بنالین اسموت لایک باتر سی لالیسا لاو می
۲۲ مهر ۱۶:۱۷

ادامشو میخامممم

 نبایددد تموم میشد ن ن اصلاااااااااااااا ادامشو میخامممممم

RM. kiute.ARMY

منمممممممم:">
Yoonmin Lover
۲۱ خرداد ۰۷:۵۱

عرررررررررر من نمیتونم دانلودش کنم.....هععععقققققق😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

ول مرسی از تعریف زیاد بقیه معلومه فیک عالی هست.....هعععققققققق منم میخوام بخونم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

پیکو فایل ریدعT=T
BTS
۱۳ ارديبهشت ۲۳:۵۰

سلام عالی بود من کاملاً محوش بودم که تموم شد هق...هق 🥺🥺🥺😫😫😫

لطفاً فصل دومش و از نویسنده میخوام بنویسه 🙏🙏🙏🙏

واقعاً قلم خیلی رون و خوبی داره⁦✌️⁩⁦✌️⁩👌👌

 

 

 

 

بابت پیدا کردن این سایت اینقد خوشحالم که نگو و نپرس 🤩🤩🤩😜😜😜😜

واقعاً عاشق شما و سایتتونم 😍😍😍😘😘😘

راستی باز یاداوردی کنم من فصل دومشم میخوام 😜😜😜😜😜😘😘😘

RM. kiute.ARMY

ماهم فصل دورو میخوایم*^*
مرسی عسلی از این همه لطف و محبت*-*
Zahra
۱۳ ارديبهشت ۱۵:۰۷

سلام میخواستتم بدونم این فیک فصل دوم داره یا نه چون خیلی خوب بود و منم فیلمشو دیدم و خیلی دوست دارم اگه فصل دوم داره بخونم

 

راسی سایت عاالیه

اینکه نویسند ها به عشق بی تی اس و بدون چشم داشت و گرفتن هزینه ای با قلم عالیشون فیک مینویسن و داخل سایت قرار میدن عالیه و جا داره از ادمینای سایت هم تشکر کنم شما ها و ما باید به خودمون افتخار کنیم که یه همچین آرمی هایی هستیم💖💖

RM. kiute.ARMY

فکر کنم داره*^*

فدای شما زهرا جونم عالی بودن از خودته ک انقدر به ما لطف داری مرسی ک دوسمون داریییییییی*0*
(Fatereh(mini
۱۱ ارديبهشت ۱۸:۴۱

هیچ بازیه فیکشن..به پای باز بودن فیکشن GOLD نمیرسه...اصلا من سره اون مردم

RM. kiute.ARMY

وای جرررررررررررر😂😂😂
Yasiiiii
۰۷ فروردين ۲۰:۴۷

عرررر من فیلم اینو دیدم خیلی خفنهههه عر حالا فیکشم هستتتتتتت🍓🍓🍓🍓🍓🍓

RM. kiute.ARMY

بزن بر بدددددددددددن
💞Sh.S TaeKook
۰۲ فروردين ۰۲:۴۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است


*********************************************************

***************** **
********************** ******
********** ******** ** ** ******************
***** *********
*** *******
**** *** **** ****
******
****** **** ***** **** ** *** ***** **** ****** *** ** ** **** *******
*** ***** ** ******** *** **** ** **** ****** **** ***
******** ****** ****** ***** *** *** ** ***** * ****** * ***** *** ** **** **** ******
* **** ** *******

 

اینم عیدیم به همه ریدرام😘

لطفا حتمااا حتما توی پستش از اون کلیک ها به فیک گلد بذارین😭

فداتون بشم با زحمت هامونننننننن😭😭😭🌈🌈🌈

RM. kiute.ARMY

شااااااااااااااااادییییییییییییییییییییییییییی
ایییییییییییییی لاووووووووووووو یووووووووووووووووووووووووو
مرسییییییییی قربونتتتتتتتت بشممممممممممممم
فدای بند انگشتات بشمممممم*0*
اینا همش رحمته لامصب:")))
چشم عسلم*^*
💞Sh.S TaeKook
۰۲ فروردين ۰۲:۴۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

درود بر همه!
سال نو مبارک
دلتون برای تهکوک نوئل تون تنگ نشده بود؟😎🎉

********************************************************

**********
**********
***************
***** ********
*** ************** ** ** *******

******
**** ***** ** ***** ** *** ******** ***** **** ******

 

 

 

راستییییی اخطار میدممممم

این فیک یه فاجعه بزرگه

ازش خوشم نمیاد ولی گفتم شاید بقیه دوست داشته باشن بدونن:)

RM. kiute.ARMY

درود من به تو جیگر*0*
اری هیق:")

اخ جون!!!!
دان کردم بخونم عر عر عر 
ثسننبمهنسیمهعفرمعهمهیعسرملقسیذل
معلومه ک دوس داریم*^*
😈BLACK SATAN😈
۲۷ اسفند ۱۲:۴۵

آممم ددی یه سوال

گی یعنی چی؟

چون توی فیکاتون بعضی جاها میبینم نوشته گی

گی یعنی چی؟

RM. kiute.ARMY

گی یا gay  بزنی تو نت یعنی همجنسگرای مرد...البته همجنسگرای خالی هم معنی میده و میشه برای هردو جنس استفاده کرد اما بیشتر برای جنس مذکر قابل استفاده است
Dark baby
۲۶ اسفند ۱۸:۳۹

وایییییی مث مرغی که یاد گرفته پرواز کنه خوشحالم^^

ددی دختر چشم و موخوشگله(منم موهامو مث اون زدم *~*)یونگیه ویکوکم دو تا پسران که اونام تو فیلم کاپل بودن جیمین دختر سیاه پوستس که ۱۸ سالشه هوسوک یه نردس تو فیلم که عاشق یونگیه و اونی که مرد دختر نبود یه مرد بود که یونگی عاشقش بود و جین در واقع یک دخترس که یونگی مث خواهرش بوده(تو فیلم) نقش نامجونم ی مردس

تهشم همینجوری تموم میشه^^

حتما ببین فیلمرو^^

پ.ن:وی هنرو با ذوق بچگانه در صدم ثانیه میگوید...

RM. kiute.ARMY

توصیفت از ان جهت در آغوشم😂😂😂
عجب برگام! مرسی اطلاهات*0*
😂😂😂😂
Dark baby
۲۵ اسفند ۲۲:۱۸

فیلمرو دیدم^^کی نقش دخترس؟

RM. kiute.ARMY

والا ندانم*^*
💞Sh.S TaeKook
۲۵ اسفند ۱۴:۰۳

Yui:

فدامداااااااااا

امیدوارم فیکهای بعدی رو هم دوست داشته باشیییی

لاو یوووو😍😍😍💋💋💋💋

RM. kiute.ARMY

Yui
^^ Yui_vkook_tae
۲۴ اسفند ۲۳:۰۰

*^* یعنی شادی شی من عاشق داستاناتم چیزای متفاوت انتخاب میکنی ویییییی خیلییییییی قشنگ بودددد *-*...😍✨🦋💜

RM. kiute.ARMY

دقیقا:")
ATENA💝BANGTEN
۲۴ اسفند ۲۱:۲۷

حالا کیوت دست ورزی چیه.. 

من پاستوریزه ام به لطف این سایت دارم راه میفتم واضح حرف بزنین😂

RM. kiute.ARMY

یعنی همون دخالت و تغییر دادن😂
😂😂😂😂😂
💞Sh.S TaeKook
۲۴ اسفند ۲۰:۵۱

امپرگ امکاااان دارههههههه😐

برای اتنا گفتم

اصن روش علمیش هم پیگیری کردم و بعله..ممکنه کاملا

من خودم یه فیک فول ازش نوشتم😐

۸۷۰ صفحه..

متاسفانه پارتیه و یسری فایل های قابل ادیتش رو زدم نابود کردم و نمیتونم فولش کنم پس ازش چشم پوشی کردم:)

 

RM. kiute.ARMY

آتنا
💞Sh.S TaeKook
۲۴ اسفند ۱۸:۱۳

Atibaby just her baby:

منم به اندازه تو این بیماری رو دارم😂😂😂😂😂😂😂

تو این فیک از این موارد نداریم ولی تو His Black Wings و gold و alpha از این موارد داریم😂😂😂😂😂😂😂💙

RM. kiute.ARMY

Atibaby just her baby:


ATENA💝BANGTEN
۲۴ اسفند ۱۷:۰۲

چون هنوز جواب ندادین نمیدونم چی گفتین😂😂 

ولی یکی از دوستام گف امپرگ همون گرگینه اییه و ربطی به بارداری نداره 

ولی چرا تو ژانرا خونده بودم امکان بارداریه مردا؟ 

اگه من نخوام گرگینه باشن چیکار باید بکنم.. 

میخوام از روش علمی برم😐😂 پس ژانرش چی میشه؟

دیشب کلی راجب کاشتن بچه خوندم.

RM. kiute.ARMY

خوب اره یعنی بار داری مردا چون مخفف مِن پرگنسیه!!
امگاورس یه ژانریه که امکان دست ورزی زیاد داره
تو تو نت سرچ کن ایا امکان بارداری مرد ها امکان دارد؟
خبر اومده که اره امکان دارد!
ژانرش همون امپرگه😂
💚💜sogijin💙💖
۲۴ اسفند ۰۹:۴۷

واو شادی جونم بازم گل کاشتی💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚💚💚💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااا مثل همیشه*^*
민 수 석
۲۴ اسفند ۰۸:۴۸

Come on 

    رفیقای فیک خون 

محدودیت سنی برا ما دیگه  اهمیت نداره😎

چون اینقدر از چیا  کوچیک شروع کردیم یه چیزایی می دونیم که ننه بابا هم نمدونه🙄

فقد خواستم بگم فیک  خیلی باحال بود +۱۵هم الکی بود 😄😄

 

RM. kiute.ARMY

این که یه قانون نانوشته است😂
hasti_a writer
۲۳ اسفند ۲۱:۱۲

15 امین کامنت ام 

 

یعنی کلا فیک مینویسی برای ریزوندن برگای ما ؟

آخه این چه کاوریه که برگ بهم نذاشته ؟ کراش به توان 2  

 

حس میکنم باید یه فایل جدا برای فیکات داشته باشم :) 

وصایای آیت ال.. مسرور ( شادی )

 

فعلا دان کردم گذاشتم ایشالا فردا بتونم بخونمش 

الان باید به یه نفر فیک تحویل بدم آپ کنه . بفهمه نشستم برای دان کردن فیک و کامنت دادن شهید میشم 

RM. kiute.ARMY

چون حال میده😂
😂😂😂

ان شا الله
جانبازی😂
ATENA💝BANGTEN
۲۳ اسفند ۱۸:۵۹

سلام کیوت/مونی 

یه سوال..چجوری یه فیک رو امپرگ کنم؟ حتما باید گرگینه باشن؟

اصن یه پسر چجوری خبر حاملگیشو بده..اصن چجوری به دنیا بیاردش؟

چیکار کنم/:

RM. kiute.ARMY

نه لازم نیست گر
گرگینه ای باشه!!
بگو سلام من حامله ام:|
ی بدبخت فلک زده:/
۲۳ اسفند ۱۸:۰۰

میخام بیان ثبت نام کنم:/بکنم؟

Agü§ť Ell

بکن! چرا نکنی!
ی بدبخت فلک زده:/
۲۳ اسفند ۱۷:۵۹

میگم اون جی...جی..که ته فیک گفتن حدس میزنم جین باشه چون امم گفت کمکم میکنی دنبال یونگی بگردم؟..😁✊🏿

 

Agü§ť Ell

مسمسمشمشمشم
من بمیرم اصن با این فیکشن
ی بدبخت فلک زده:/
۲۳ اسفند ۱۷:۵۷

اره دد الکسیس هم بووود:/

من از رادیو جوان دیدم موزیک ویدیوشو:/

RM. kiute.ARMY

من ندیدم نذاشتن:|
ببعی دم پنبه ای<:♡
۲۳ اسفند ۱۵:۵۳

جررD:

عاقو فیلمشو دیدم...اندی چقد کراشه لنتی یتدتسنسوحسجسکمصایحیکسن...[دممم بازدممم]

فیلمشم خهلی کول بود خو0-0

پچمام اصا این ایده هارو از کجاشون درمیارن0-0؟

رو اون تیکه ک اندی و رفیقش کوان تو زندان بیدن و ب هیجاشون نبود قراره چکارشون کنن کراش زدم:-:♥

رو کوانم کراش زدم:-:♥~

فیلمو ولش اصا...

شادی شی تو چطور میتونی انقد قشنگ توصیف کنی و توضیح بدی؟:-:

من نهایتش میگم خهلی خهلی':

وات ار یو دویینگ گایز؟چطور انقد خفناکین؟:-:

RM. kiute.ARMY

فقط منم ک از دنیا عقبم و ندیدم؟😂
شادی رو باید دزدید برد گذاشت تو موزه:")
GBTSممد دختری در مزرعه کلمه ساز کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۳ اسفند ۱۴:۲۳

چی ها چی چی شد ددی تو تولدت۱۶تیره؟

اگه باشه ماله من دوماه بعد توعه ینی تو شهریوره ساعت ۹:۱۵دقیقه ی صب

RM. kiute.ARMY

اوهوم**^**
من 00:01 به دنیا اومدم:")
من با شهریوری ها خیلی جورم😂
💞Sh.S TaeKook
۲۳ اسفند ۱۰:۱۶

دد گفتی ۱۶ تیر تولدتههه

جان مننننن؟؟؟؟

من سه تیرم😭🎈

هق

RM. kiute.ARMY

نهههههههههه بابا!!!!
atibaby just her baby
۲۳ اسفند ۰۸:۵۰

شماهاعم ی بیماری ب نام شخصیت بدبخت کردن دارین؟؟من دارم شدیدمممم دارممم اینجوریه ک بایست تو فیک باید بدبخت ترین ادم رو زمین باشه بعدش بشه سنتر....ایح مثلا من بایسم تهیونگه و ته ک اون همه ددیه رو تو واتپد ی بیبی کیوت امگا ظریف و شکننده و زیبا میبینم ولی....تو سایتا ی ددی فاکر مازوخیسم عصبی خوشتیپ اههههههههههههههه میبینم...حالا تو این فیک اینجوری هست ک شخصیتا بدبخت بیچاره باشن؟؟(مثلا من ب امید اینک یکی تو بچگی بهش تجاوز شده میام سراغ داستانا ولی خو میبینی بایسم تو پر قو بزرگ شده ایشششش)فک کنم خدا تصمیم گرفته منو مادر نکنه (مگ خدا منو میکنه ... مادر؟)تا من روانی نزنم بچرو نابود کنم :/

Agü§ť Ell

واااییی ججججرررررر
اتفاقا تو فیکی که داشتم مینوشتم تو بچگی به ته تجاوز شده بود پارمممممم😂😂😂😂
ی بدبخت فلک زده:/
۲۳ اسفند ۰۰:۴۹

شادییییی عر عاشق فیکاتم:)

ددی موزیک ویدیو جدید ساسی رو دیدی؟

سمیهههه😀

RM. kiute.ARMY

ندیدم اما خبرش اومده الکسیس بانو نقش آفرینی کردن😂
💞Sh.S TaeKook
۲۲ اسفند ۲۲:۴۴

کامنتارو خوندم و جرررررررررر

 آیسی روت کراش دارم😎💞

مرسی بچه ها اخر انرژی این شماهاااا

کایوشکا گفتی فیلمشو دیدی...وای فاک...اندی الگوی زندگیمه

فصل دومش کاملا ساخته ذهن خودمه و امیدوارم به خفنیه فصل اولش بشه

منتظرش باشید عشقای من😁🎉

RM. kiute.ARMY

من تا ص 30 خوندم فعلا پرچام ریخته😂😂

آیسی
کایوشکا
namjoon-my-love
۲۲ اسفند ۱۴:۱۱

نامجینش کجاشه دقیقا ?!😐 خب کاپل میدی کامل بده جان دلم ....... پارت بعدی داره ?! 😐💔 

RM. kiute.ARMY

اره احتمالا داره😂
Alis
۲۲ اسفند ۱۳:۳۰

عرررررررررررررررررر 

فقط یه روز به سایت سر نزدم یه عالمه قسمت جدید یه عالمه فول 

وایییییییییییییییی

برای بار هزارم میگم 

ععععععععااااااااااااااشششششششششققققققققققققققتتتتتتتتتتتتتتتووووونننننننننننننننننننننننننننننننننمممممممممممممممممممم♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

RM. kiute.ARMY

یوهاهاهاها!
آمال
۲۲ اسفند ۱۲:۰۹

یکی برای من بگه پایان باز دقیقا به چه معناست 

دلم نمی خواد بعدش کلی حرص بخورم

 

RM. kiute.ARMY

نویسنده تو کامنتا توضیح داده*^*
vimin shiper
۲۲ اسفند ۱۱:۱۷

خعلی خوب بوددددددد...‌‌

*با چشم‌ های اکلیلی به نویسنده مینگرد:)

*-*

RM. kiute.ARMY

هق:")
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۲۲ اسفند ۱۰:۲۶

اوه فاخ

ی فول دیگه

چقد کاورش کراشه

moon🌛 Child🌜

منم کراشم لنتییی
Kauo sheka
۲۲ اسفند ۱۰:۱۴

عاشق عکس آخر فیک شدم لعنتی روش کراش زدم 😁😁😁😁

آقا حالا کی فصل دو میاد 😁

وی همچنان در خماری فصل دو 🤤🤤🤤

RM. kiute.ARMY

من ندیدم😂😂
سونگ جی‌وون
۲۲ اسفند ۰۹:۰۱

سلام مونی عزیزم خوبی؟

صبحت بخیر

به مدتی هست بخاطر کنکوری بودنم فیک نمیخونم هرچند خیلی اعصاب خوردکنه که نمیتونم بخونم☹

چند سالی هست تو وبلاگتم اما این اولین باره دارم بهت پیام میدم الانم جمعست و یه عالمه کار ریخته سرم

هعی زندگی راستی یه جا تو کامنتات خونده بودم تو هم بچه اول خونواده ای درسته؟ نمیدونم چرا همه فک میکنن بچه های اول بدجنسن والا من هم مثل تو خیلی مظلومم اصن زیادی مظلومم جدا خسته میشم بعضی وقتا از بس مظلوم واقع میشم و هیشکی حرفمو باور نمیکنه

نسی جان خیلی دوستت دارم با اینکه تا حالا ندیدمت ولی تو رو دوست خودم میدونم امیدوارم تو هم نسبت به من چنین حسی داشته باشی

واقعا نمیدونم چرا این پیامو برات فرستادم ولی حسم میگه دیگه وقتشه

از خدا ممنونم که تو همچین شرایط سختی منو با آدمایی آشنا کرد که منو درک میکنن و میدوستن منو منظورم آرمی‌ها و بی تی اسه که رفتگران زحمتکش سایت هم جزوشونن خخخ

راستی خواهر کوچیکم هم فن فیک‌های سایت رو میخونه و یه بارم بهتون پیام داده یادمه وقتی جواب پیامشو دادی جفتمون کلی عررر زدیم🦄😂😇😇😍🥺

خلاصه همینا بود دیگه دوستت دارم مواظب خودت و مهربونیات باش

moon🌛 Child🌜

سلام عزیز دلم🤗❤
مرسی گلم تو خوبی؟
نه ددی بچه اوله من یکی مونده به اخرم😂
ایگو اشکال نپاره☹️☹️☹️☹️☹️
ماهم دوستت داریم لابولی مهربونم 😍

Rooni.A.m Namkookv : )
۲۲ اسفند ۰۱:۵۲

فاااااااااااکککککککککک توش 😝 ×_×

آخه چرا اونجا تموم شددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من همین الان تمومش کردمممممممم و .....

و ....... و چی ؟؟

اون ویکوکش خیلی فاکی و هات بووووددددددددددذدد

بهم بگین که فصل دوم دارههههههههههههههه ...... 

من این فیلمو حتما باید ببینم.... فقط امیدوارم بازیگراش ی نمه اندازه پسرام خوشگل باشن :/ -_-

فایتینگ شادی جونم .........|:

 

RM. kiute.ARMY

جاست دم و بازدم😂😂
A-j(ayda) army
۲۲ اسفند ۰۱:۱۹

برا تلاش خوب بود پنجمین نفر شدم قبلنا آخرین بودم هی خدا😌😂

RM. kiute.ARMY

بازم خوبه😂
Vkook
۲۲ اسفند ۰۰:۱۷

وسکوک کاپل اصلیه یا نامجین؟

RM. kiute.ARMY

ویکوک
Kauo sheka
۲۱ اسفند ۲۳:۵۹

من عاشق فیلم اولد گاردم بسیار زیاد لعنتی 

الان این برام مثل بهشت می مونه داستان مورد علاقم با کاپل مورد علاقم ،شخصیتای مورد علاقم 

آه خدای شوک بهم وارد شده 

آب قندم کو 🤤😁😁😁😁😁🤤🤤🤤😍🥰🥰😍

RM. kiute.ARMY

من ندیدم:"(((
دست منه😂
Kauo sheka
۲۱ اسفند ۲۳:۴۴

گاد کیل می 

ای کنت بلیو دت 

وی نفس عمیق می کشد 

باورش سخته فیک جدید شادی 

RM. kiute.ARMY

:")
Haeleew~
۲۱ اسفند ۲۳:۳۸

چ کاور قشنگی💜

moon🌛 Child🌜

یعس😎🖐
ببعی دم پنبه ای<:♡
۲۱ اسفند ۲۳:۲۹

واااااای چ خوب بوووووود*-*♥~

اصا ب فکرتون نرسه ک کلی استفانو لعنت فرستادم':

اصنشم ب این فکر نکنید ک هرموقع پصرا میمردن[خدانکنع:-:]عین صصخلا تا سر حد مرگ عر میزدما0-0

اصا اصنم ب ذهنتون نرسه ک وقتی هوسوک رف خونش و با جین مواجه شد کرکو پرام ب چیز رف0-0

وج:چی ب ذهنشون برسه خاهر':

هیچ0-0

ینی عجب چیزی بود عاقو...برم فیلمشو بیبینم0-0♥~

RM. kiute.ARMY

ص هات همواره کراش😂😂😂
بزار سکوت کنم😂
GBTSBS کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۱ اسفند ۲۳:۱۴

شانس خر مراد

کلا تبلت با ابی مشکل داره صفرو مشکلی میاره بعدش چی‌میشه؟خب نوشته چون سیاهه نمیتونم فیکو بخونم ینی برم واقنی کلمو بکوبونم تو دیوار تا بمیرم 

همین طور the oudor of bloody یه همچین چیزی اینم نیاورد یا i love you 2یه همچین چیزی و همین مای بلوبری اومگا۲ من خیلی بدبخت هستم چرا اخه 

نمیزارن لبتابو ببرم تو اتاقم اخی خنگولا کس . دیگه به جز‌من ازش استفاده میکنه؟نه 

شما دوتام که مامان acerرو داره ها بابامم از اون استفاده میکنه بعد میگه نه ماله همس خب کوفت درد اه 

بعد جالبیش اینه هرچیزیش که میشه میندازن گردن من خب من اصن اینارو بلدم میدونم همچین چیزی وجود داره که برم دس کاریش کنم؟

یکی بیاد ادرس بده من یه روز فرار کنم برم خونشون راحت شم یا پاشم فرار کنم با پای پیاده قاچاقی برم کره

خب فوقش تیر میخورم میمیرم یا دسگیر میشم یا از گشنگی میمیرم یا تشنگی

راحتم میشم دیگه 

قشنگ معلومه عصابم خورده اون کوک کجاس بیاد به من بوکس یا کاراته یاد بده

 

 

RM. kiute.ARMY

الهی:"(((
وای خدا میتونم کوچو صدات کنم؟یعنی فلفل! هم تندی و هم تیز و هم بامزه!!😂😂😂
GBTSBS کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۱ اسفند ۲۳:۰۱

ددی چرا تبلت اذیت میکنه رو مخه به شدت 

پیکو فایلو نمیتونه دان کنه میزنه دانلود نا موفق بود مجبورم برم با لبتاب دان کنم 

گردنم گرفته نمیدونم چش شده نمیتونم گردنمو به سمت چپ بچرخونم

# guy daگشادim

بر گرفته از اهنگ بد گای بیلی ایلیش من همیشه جای bad اون صفتی که منو وصف میکنه حالمو دراصل عوض میکنم 

گردنمممممممممم درد میکنههههههههه 

عهرررررررررررررررر 

نمیدونم کجا گفتم لیمو شیرین بزا تلخ شه گریپفروتم میشه تازه ویتامین cیم داره خوبه برات 

اصن انقد به فکرتم که مامانت نی

راستی خانم بانی چطول مطولی خوفی 

مونی بد 

بد

بد

بد 

راستی شادی فیکاتو دآش دالم به عشقتو و فن بودنت میرم فردا دانش میکنم نه اصن چه کاریه همین الان میرم 

دو دیقه صب کن شادی ژونم 

کسی که من فنش شدم 

راشی من گلدو صد بار خوندم

باز دارم برا۱۰۱مین بار میخونمش 

خنگولللللل کرررررر ازبس که خنگی

بش میگم کیسه اب گرم بده میگه حوله ی گرم بزا رو گردنت خب خنگی دیگه اینکه الان دو دیقه گرماش میپره پشت گردنم گرم شد سمن چپش نه

بخدا دیگه باید خودمو بکشم از دستش اه 

مامان از این رو اعصاب تر؟

بخدا کلمو همین الان میکنم تو دیواررررر

خب بگذریم گرفتم فیکتو و دستت درد نکنه داستان جدید شبمو جور کردی تنکسی

بسه دیگه اگه بیضتر باشم انقد از مامانم غر میزنم سرت میره ددی

اه اه رو اعصاب 

خنگگگگگگگگ

نفم

میخوای منو ببری پیش رونکاو فک نکردی که باید برنامه ی منو بپرسی یکشنبه فرداش روز بدیه فارسی علوم هدیه تفکر رو اعصاب نفم باید ازم بپرسی ن اینکه مثه خیلی ببخشید گاو سرتو بندازی بری وقت بگیری میخوای کمکم کنی حداقل کاری نکن که از دستت حرص بخورم 

اصن گوه خوردم نمیخواد منو ببری پیش روانکاو تو فقط حرصم نده همه چی تموم حله 

ددی بخدا الان پا میشم میام تهران ادرس بده بیام خونتون 

از دست جفتشون خسته شدم بخدا 

فقط من از موشای تهران میترسم خیلی

بخدا الانا اشکم درمیاد دیگه 

ددی کمکم کن 

فقط چیز ددی ببین راهی بلدی که بتونم رحممو از کار بندازم؟

از پریود متنفرم دیوانه شدم به نقطه گفتم بزن تو دلم گف نه درد داره بعدشم احتمال اینکه بمیری هس گفتم مشکلی نداره من که چیزی برا از دس دادن ندارم توروجان من اگه چیزی میدونی درباره ی از‌کار انداختن رحم بم بگو توروجان من 

مرسی 

ددی ادرسم بگو

بانی حال خودتو بگو

با مونیم قهرم

فن شادیم شدم رف 

دیگه گردنم درد میکنه میخوام بگیرم یه دل سیر مامان بابامو بزنم

اصن واقن به نظر من مامان بابام بزرگترین 

ناهی که نباید مرتکب میشدنو شدن و اونم به دنیا اوردن من بود 

خسته شدم الان اسکم در میاد

بسمه دیگه 

بین دوتا پیر خرفت خنگ منگل کر کور اخمق گیر افتادم

واقن ببخشید ددی 

کلا اعصابم به یه مو بنده دیگه هچ دگر 

خیلی وقتم بود عصبانی نشده بودم 

من میرم ببینم چه گوهی بخورم تا از شر این گردن درد و مامان بابای منگل چیکا کنم

گردنم شیکستتتتت سنگینه 

اخه چه مرضی داری یه کیسهذی اب گرم سنگین میخری بخدا گردن شیکست هیچ کمکیم نمیکنه 

احمقا 

احمقا

احمقاااااااا

نفهما

پیرای خرفت‌

از بس سنگینه نفسم گرفت 

اه اه 

ول کن اصن به درک گردنم همین طور درد بکنه بهتر از همه چیزه 

من رفتم بمیرم 

خرا عنتر نفهم بدردنخور 

نه واقن همین الان میرم خودمو از پشت بوم برت کنم پایین

چه کاری اصن پنجرم که توری نداره از همونجا خودمو میندازم 

بای بای :ا

پیرا خرفتا احمقا نفهما

RM. kiute.ARMY

مرسی از اینکه گفتی چی تو قهوه بریزم جیگر*0*
اهان مرورگرت رو بروز رسانی کن ان شا الله درست شه!
اومو درسته دلت پره اما اگه بیشتر سخت بگیری بیشتر اعصابت خراب میشه:"(((
سعی کن اهمیت ندی به این فکر کن ی روزی همه ای مشکلاتت حل میشه!!
نه این دعا رو نکن:"(
تو میتونی مادر بشی به این فکر کن که بچه ات رو بغل کنی و بهت بگه مامان! 
خیلی شیرینه...
عسل من هروقت دلت پر بود همیشه بیا پیش خودم خودتو خالی کن باشه؟!
pari87 87
۲۱ اسفند ۲۲:۴۲

ددی؟؟
در اعماق تاریکی؟

ناموسا؟

من میگم کسی قدر منو نمیدونه

هههههققققق

من از دوستم میپرسم من نباشم چیکار میکنی خر برگشته میگه میرم میخوابم

من از این دنیا سود نبردم برم بتمرگم:|

راستی ددی من فیکمو کجا برات بفرستم؟

RM. kiute.ARMY

الهیی😂😂😂😂
جرررررررررررر😂😂😂
همینجا لاو*^*
Shadi
۲۱ اسفند ۲۲:۳۸

یا خدااااا😀 شروع شد

یکی بهم بگه پایان بازش زیادی گنگه یا نه؟؟!😅

RM. kiute.ARMY

نه نگران نباس حله😂
Vkook. Darya
۲۱ اسفند ۲۲:۱۳

جررر اصغرر فرهادی 😂😂😂😂😂😂 

عرر چه خوب که سدنیست با دلی شاد به سوی فیک پرواز میکنم 😂🤧



جالبی اینجاست که پایان بازه ولی پرسدم سداند هس یا نه 😂😂😂

# مغز فلج 


RM. kiute.ARMY

کمربندتم ببند😂

#جامعه_خراب_است
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۱ اسفند ۲۱:۴۳

جررررر خیلی خوب بود اخرش🥲😂

و با اجازه نویسنده عسک گران بهاشو گذاشتم در استوری خویش و چندین لفط رکیک به پایان باز دادم🥲🥲😂😂

خخخخخخیلی عرررررررررررررررررررررر بود خانِمی گشنگ بود خیلی

هاااااا راستی ازم تشکر کنید و قدردانی کنید همه ارمیا ی دور اطرافمو بسیج کردم هجوم بیارن تو سایت درو کنن فیکا رو برنننننننن

البته خب زر دارم میزنم از من نباید تشکر شه اصن چرا از من

مرسی از ددی خانِم و مونی خانِم و تمامی دست اند در کاران 

سپاس

بدرود🫂🌝

RM. kiute.ARMY

با تشکر😂
یا بسم الله چرا انتحاری😂
مرسی فدات شم این چ حرفیه😂😂😂
آیسی ورژن ذوق زده بخاطر فیک جدید شادی *-*
۲۱ اسفند ۲۱:۲۲

عرررررررررر من از چشمام داره اکلیل می بارههههههههههههههههههههه

قر تو کمرم فراوونه نمیدونم کجا بریزممممممممممم

میشه اینجا بریزم؟

 

شادی میتونم صادقانه بگم ای هو کراش عان یوووووووووووو

(این عادیه که هی فرت و فرت کراش میزنم؟ اول ددی بعدش رونیا بعدش فیکای شادی الانم خود شادی و....؟)

#اس_اچ_ال

#من_بزرگترین_فن_شادیم_حرف_نباشههههههه

RM. kiute.ARMY

بریز بریز😂


😂😂😂همه کراشن رو شادی😂😂
دلت مثل چین پر جمعیته😂

ی بدبخت فلک زده:/
۲۱ اسفند ۲۱:۰۶

چ خبرررر

چ میکنیددددددد

RM. kiute.ARMY

شخم میزنیم😂
ی بدبخت فلک زده:/
۲۱ اسفند ۲۱:۰۶

عه ویکوک دریم اینجا

 

و یه ددی ژداب

RM. kiute.ARMY

دقیقا:")))
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۲۱ اسفند ۲۰:۵۶

اوووو ددی من درخواستی وانشات/فیک فول زیاد دارم

کلا دو روز یه بار تو واتساپم که میرم از 56 تا چت نخونده داشته باشم 38 تاشون فقط درخواستی فیک و وانشاته :|

پس فعلا مونده یه فیکی برا تولدت بنویسم

سال بعد برا تولد مونی یه سوکجون هم مینویسم

RM. kiute.ARMY

ماشالله:|
نوکرم*0* اخ جوووووووووووووون عررررررررررررررررررر
دلم برای عضلات نام نام میسوزه
Banana Daddy .Yasy2007
۲۱ اسفند ۲۰:۰۵

اره...تایپمم با نامجون یکیه ENFP عه

ولی اخلاقم جینه

دیدی حرص میخورم یه ریز بی وقفه فک میزنم؟ 😂

Agü§ť Ell

درسته😂😂😂تو فرزند نامجینی 😂
دد:جووووووووووووووووووون😂
Banana Daddy .Yasy2007
۲۱ اسفند ۱۹:۵۷

نه نه من تلفیق نامجینم

خرابکار ولی منطقی

غرغرو و ننه وار=/

البته الینا میگه خود جینم😂

وااایییی سخته باید بخونم حال ندارممم😢

RM. kiute.ARMY

وای جررررر ناموسا😂😂😂😂
حس و حال ک هیچ وقت نیس
pari87 87
۲۱ اسفند ۱۹:۴۷

اقا این فصل 2 داره؟

شت 

بگید کی میاد من بدونم دقیقا چن  وقت باید زار بزنم فصل 2 بیاد 

RM. kiute.ARMY

نمدانم!!!*^*
یوهاهاها در اعماق تاریکی بمان😂
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۲۱ اسفند ۱۹:۴۲

^^ 💛✨ ........ هولاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ^^ 💛✨ ...... بَگَلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل ⁦⊂(´・◡・⊂ )∘˚˳°⁩ 

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااا*0*
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۲۱ اسفند ۱۹:۳۵

خوفه ^^ 💛✨ ...... بَگَللللللللللللللللللللللل ⁦⁦⊂(´・◡・⊂ )∘˚˳°⁩ 

RM. kiute.ARMY

الهی شکر

بغل من کلا مال توئه فدات شم
Banana Daddy .Yasy2007
۲۱ اسفند ۱۹:۳۵

اره بابا من و مونی خیلی تفاهم داریم کلا=/

یه عالمههههه فیک دارم

حدود 15 تا تو تبلت خدابیامرزم بود

که شکست

یسری رو گوشیمه یسری خیلی زیاد نزدیک 30 تا تو واتپد=/

RM. kiute.ARMY

دوتاتون عین  جینید:|
منم یک عدد لاین 94 با تلفیقی از ویکوک بین شما دوتا:|
منم تو کامپیوتر در به درم😂😂😂
خدا رحم کنه:|
تمومش کن خو😂
💞Sh.S TaeKook
۲۱ اسفند ۱۹:۲۵

دروووود

پایان باز:اونطور که فکر میکنید باز نیست فقط یه بخشیش از اون اخر داستان رو وصل میکنه به فصل دوم ولی در واقع داستان یه جایی تموم شده.

کاپل:به همه کاپل ها رسیدگی شده ولی بیشتر داستان درباره یونمینه و کاپل نامجین از فصل دوم شروع میشه

کمی رمنس؟ : فصل دوم بیشتر رمنسه چون این فصل یه جورایی ارتباط و اشنایی با کاپل ها و شخصیت های افراد بود

 

تا درودی دگر بدرود😐🎈

RM. kiute.ARMY

نمیدونم چرا یاد سیامک انصاری افتادم😂
ریدرا
Vkook. Darya
۲۱ اسفند ۱۸:۵۶

نمیدونم چرا من هیچ وقت پایان باز برام پایان باز نی :/ 

همه میگن این فیکه پایان بازه اخرش معلوم نی چی شد ولی من میخونم برام خیلی واضحه که اخرش چی شده :/ 

البته نه همه فیکا بیشترشون .. یه چند تایی بودن که دد حد مرگ اخرش نامفهوم و پایان باز بود اصن مغزم درد میگیره بهشون فکر میکنم ..

خلاصش خیلی مرگگ بود .. سداند هس ایا ؟ 

الاهی نباشه که اگه باشه هم من میخونم واقعا نمیشه ازش گذشت ..

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂تو با اصغر فرهادی حتما نسبتی داری😂
نه سد نیس😂
ببعی دم پنبه ای<:♡
۲۱ اسفند ۱۸:۳۸

چرا کاور فیکای شادی شی انقد کراشن؟:|

این انصاف نیسسسسسسسسسسس:-:♥~

 

RM. kiute.ARMY

واقعا چرا به فکر ما نیستن:|؟ اینا حق الناسه ب مولا
Banana Daddy .Yasy2007
۲۱ اسفند ۱۸:۳۷

اوووو

حیف 60 تا فیک دارم برا خوندن=/

شات خودمم اخراشه زود میدمش

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااا😂😂
تو هم مثل مونی ی لیست سیاه فیک داری؟😂😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۱ اسفند ۱۸:۲۸

نه نه نه نه ته نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نهههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

'-'

 

این خیلی عالیه

 

 

ممنون که به سخنانم گوش دادید :^)

RM. kiute.ARMY

خواهشیات😂
=|
۲۱ اسفند ۱۸:۰۱

هیونگگگگ

اون فیکشنم بزارش الان*O*

زیر فیک خودم فرستام🤩

لینک شم فرستادم و اینکه مرسی بابت کمک و جوابگویی به دستت رسید بهم بگو پلیززززززز

RM. kiute.ARMY

گذاشتم عسلم*^*
=|
۲۱ اسفند ۱۷:۵۸

ولی باحاله@-@

RM. kiute.ARMY

درسته*0*
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۲۱ اسفند ۱۷:۵۷

ددیییییی نههه

راستی میخوام یه فن فیک کف بر بهتون بدم برا عید یا شایدم چن روز دیگه آماده ای؟

البته نمد با روزی دو تا وانشات میرسم اون رو اصلاح کنم

راستی ددی تولدت کیه؟ 

RM. kiute.ARMY

البته ک اماده ام:"))))
واو چ فعال!!!!
من؟ 16 تیر
Murky Galaxy
۲۱ اسفند ۱۷:۵۶

ثرد هم خوبه ک .. :/😂😂

RM. kiute.ARMY

محشره😂
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۲۱ اسفند ۱۷:۵۶

مح مهم نیشدم ...... دالم موگم خوفی یا ن ؟! ...... مح نیشدم .... اما شعی موکونم ک کشی نفمه و خدمو خدم خوف کونم ..... هل چند مودونم الکیه ..... اما .... عاااحح نوتونم پیش ت حلف نژنم :) ..... ت خوفیییییییییییییییییییییییی ^^؟! 

RM. kiute.ARMY

من خوبم تا تو خوب باشی!!!
فقط بیا بغلم
تینا
۲۱ اسفند ۱۷:۵۵

چقدر پرفکته کاورش . خیللیی خوبه لایک به کسی که طراحیش کرده :)

RM. kiute.ARMY

شادی خودش انجام داده...
اینو من تقریا چند هفته پیش دیدم:"))))
هنوز هم برام تکراری نمیشهه....
همسر مهربان جیمین :)
۲۱ اسفند ۱۷:۵۴

فرست آیا ؟ سکند ؟ هیچ کدام :/

 

RM. kiute.ARMY

گزینه آخر😂
=|
۲۱ اسفند ۱۷:۵۳

منم افتادم توی این خط

😂

RM. kiute.ARMY

ویروس واگیر دار😂
=|
۲۱ اسفند ۱۷:۵۲

فرستتتتتتت

RM. kiute.ARMY

ناح😂
🌈|: 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐡𝐢
۲۱ اسفند ۱۷:۵۱

هوممم

پنجم؟

RM. kiute.ARMY

شاید😂
A-j(ayda) army
۲۱ اسفند ۱۷:۴۹

ف؟ شدم یا نه 

RM. kiute.ARMY

نه:"(
Banana Daddy .Yasy2007
۲۱ اسفند ۱۷:۴۵

ددم کاپل اصلی کیه

RM. kiute.ARMY

ویکوک جان دلم!
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۲۱ اسفند ۱۷:۴۳

شلام ددی ..... خوفی ؟! 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم تو خوبی؟
Murky Galaxy
۲۱ اسفند ۱۷:۴۳

ف؟😂

RM. kiute.ARMY

ناچ😂
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۲۱ اسفند ۱۷:۴۲

پایان باز ندوست:/

RM. kiute.ARMY

من دوست😂
Li^^li🐣(اوا پشمک زاده اصل) (سکینه جوجو)
۲۱ اسفند ۱۷:۴۱

ف

RM. kiute.ARMY

یس*0*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان